» »

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)

strani: 1 ... 12 13 14 15

Utk ::

jype je izjavil:

Utk je izjavil:

V Osilnici bi blo čist lepo, če ne bi blo tolk Ljubljančanov tam.
Saj pridejo s kolesom.

Ni problem v tem, da pridejo s kolesom, ampak v tem, da pridejo.

Noben pri zdravi pameti ne bi ceste zapiral in omejeval pretoka ljudi in dobrin.

jype je neizpodbiten dokaz za to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Cr00k ::

urosh je izjavil:

To bom kar tukaj pustil: https://twitter.com/VeronikaWengert/sta...


Zakaj bi pa sploh kdo hotel v Lendavo? :) /s

To je ta žalost in realnost našega javnega transporta. Saj kontra v KP je tudi podobno. Ne vem pa kako je sedaj povezava s Trstom.
Dokler ne bo javni transport konkurenčen, lahko potegnemo čuda ukrepov in omejitev, pa ne bo nič bolje.
root@whitehouse.gov

Mato989 ::

Ne, spodbujala je skladen regionalni razvoj, ljudje so pa ugotovili, da se splača bit prijavljen v Beltincih in imeti službo v Tomosu.


To se je izplacalo samo zato ker nismo sposobni ukinit subvencijo place kar prevoz in malica sta...

Ukinit potnw in malico dvignit minimalca 200e neto ostali pa si naj izpogajajo visji bruto... Ce menijo da so nenadomestljivi

Rezultat

Visja minimalna penzoja ker odmerna stopnja se dvigne in konec sleparjenj z skupnimi voznjami
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

jype je izjavil:

Cr00k je izjavil:

Upam, da prej pride do singularnosti, da se skopiram nekam, še preden nas "jypeji" v kameno dobo porinejo :)
Danes sem se naučil, da večina EU držav živi v kameni dobi. Svetla izjema je Bavarska, ki vsak dan več ur stoji na avtocestah, ter Slovenija, ki se temu idealu šele približuje.

https://siol.net/trendi/zdravo-zivljenj...

Na, tu živijo zate normalni ljudje. Hvala kurcu dokler smo v Sloveniji (in na Bavarskem) sami norci...

jernejl ::

Cr00k je izjavil:

jernejl je izjavil:

Ljubljančani zgolj plačujejo polno ceno za lastno odločitev za strnjeno gradnjo. Zdaj bi pa radi to breme svoje odločitve prenesli na druge.

Ne razumem najbolje tega? Strnjeno gradnjo v kakšnem pomenu?
Živijo v mestu in imajo zaradi tega gostejši promet, bolj onesnažen zrak in več smrti zaradi prometa. Zdaj bi pa radi te težave rešili na plečih tistih, ki ne živijo v Ljubljani, a se morajo tja voziti, ker se njihovi davki porabljajo za odpiranje delovnih mest v Ljubljani.
Namesto, da bi Ljubljančanom prepovedali vožnjo z avtomobili in kurjenje, zato, da se bodo Ljubljančani bolje počutili, bodo to prepovedali tistim iz Idrije in Makol.

jype je izjavil:

Jernejl misli, da je Ljubljana urbano naselje, ker je strokovnjak za gospodarstvo.
Bolje je biti strokovnjak za gospodarstvo kot strokovnjak za neumnosti, kakršen si ti.

Meizu ::


Plačali boste polno ceno za lastno odločitev za razpršeno gradnjo


Jure ampak to ni kaj preveč fer. Ne razumem zakaj bi podpirali sardelizacijo v drzavi velikosti povprecne ameriske obcine. V nemciji se folk z avtom po autobanu fura vec ur na delo z avtom pa imajo najbrz pokrite potne stroske.

Cr00k ::

Meizu je izjavil:


Plačali boste polno ceno za lastno odločitev za razpršeno gradnjo


Jure ampak to ni kaj preveč fer. Ne razumem zakaj bi podpirali sardelizacijo v drzavi velikosti povprecne ameriske obcine. V nemciji se folk z avtom po autobanu fura vec ur na delo z avtom pa imajo najbrz pokrite potne stroske.


Ne razumeš. Ker ljudje umirajo že od časa Emone :)

jernejl je izjavil:

Živijo v mestu in imajo zaradi tega gostejši promet, bolj onesnažen zrak in več smrti zaradi prometa. Zdaj bi pa radi te težave rešili na plečih tistih, ki ne živijo v Ljubljani, a se morajo tja voziti, ker se njihovi davki porabljajo za odpiranje delovnih mest v Ljubljani.
Namesto, da bi Ljubljančanom prepovedali vožnjo z avtomobili in kurjenje, zato, da se bodo Ljubljančani bolje počutili, bodo to prepovedali tistim iz Idrije in Makol.


Ljubljančani nič ne prepovedujejo. Ljubljančani niso nič krivi, da ni delovnih mest v drugih mestih... al jaz kaj ne vem?

Davki se uporabljajo za odpiranje delovnih mest?! Kako pridem do teh davkov, da še eno firmo in nekaj delovnih mest odprem?

Jankovič je zaprl veliko cest za avtomobile... tako da delamo tudi na tem :)
root@whitehouse.gov

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Cr00k ()

jype ::

Meizu je izjavil:

najbrz
Najbrž? Ne.

Potne stroške jim bodo pokrivali vnuki, ki se bodo selili na višje ležeče planote.

jernejl je izjavil:

Živijo v mestu in imajo zaradi tega gostejši promet, bolj onesnažen zrak in več smrti zaradi prometa. Zdaj bi pa radi te težave rešili na plečih tistih, ki ne živijo v Ljubljani, a se morajo tja voziti, ker se njihovi davki porabljajo za odpiranje delovnih mest v Ljubljani.
Morajo? Komot so brezposelni, če želijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

jernejl ::

Cr00k je izjavil:

Ljubljančani nič ne prepovedujejo.
S tem predlogom bi de facto prepovedali. Ne Ljubljančani, ampak ministrstvo.

Cr00k je izjavil:

Ljubljančani niso nič krivi, da ni delovnih mest v drugih mestih... al jaz kaj ne vem?
Veliko služb javne uprave je skoncentriranih v Ljubljani, pa bi lahko bile bolj razpršene. Podobno velja za infrastrukturo. Medtem, ko se govori o tretjem voznem pasu okrog Ljubljane, imajo korošci še vedno ceste iz časa avstroogrske, davke pa ravno tako morajo plačevati.

Cr00k je izjavil:

Davki se uporabljajo za odpiranje delovnih mest?!
Beri zgoraj.

jype je izjavil:

Morajo? Komot so brezposelni, če želijo.
Če Ljubljančanom kaj ne paše, se komot izselijo kam drugam, če želijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Cr00k ::

jernejl je izjavil:

Cr00k je izjavil:

Ljubljančani nič ne prepovedujejo.
S tem predlogom bi de facto prepovedali. Ne Ljubljančani, ampak ministrstvo.

Cr00k je izjavil:

Ljubljančani niso nič krivi, da ni delovnih mest v drugih mestih... al jaz kaj ne vem?
Veliko služb javne uprave je skoncentriranih v Ljubljani, pa bi lahko bile bolj razpršene.

Cr00k je izjavil:

Davki se uporabljajo za odpiranje delovnih mest?!
Beri zgoraj.

jype je izjavil:

Morajo? Komot so brezposelni, če želijo.
Če Ljubljančanom kaj ne paše, se komot izselijo kam drugam, če želijo.


Mojster, premalo poznaš materijo in kar nekaj v tri krasne pišeš. Prvo poglej strukturo poslancev in državnikov iz katerih mest, občin prihajajo, potem pa govori, kaj vse Ljubljančani prepovedujemo.

Naprej, JU ni gospodarstvo in predstavlja manjši del... pa tudi v JU je veliko služb decentraliziranih. Pa da ne govorimo na pamet, lahko poveš katera javna služba je preveč skoncentrirana v LJ in bi po tvoje morala biti v Makolah?

Prvo ne razumem od kje meniš, da nam kaj ne paše? In zakaj bi se mi prilagajali v svoji hiši...

Najlažje je za svoje probleme najt enega dežurnega krivca... pa naj bo to Ljubljančan, ker itak samo na račun naših davkov živi.

Ljubljančani niso uničili podjetij v Mariboru, kot sem napisal prej, da imajo samo še NK Maribor in da kot prostitutke dajejo najbolj rodno njivo za tujo lakirnico, medtem ko je območje nekdanjega TAMa kot mesto duhov. Smo pa vedno glavni krivec, kar smo že navajeni... samo da se skrene pažnju.
root@whitehouse.gov

jernejl ::

Cr00k je izjavil:

Mojster, premalo poznaš materijo in kar nekaj v tri krasne pišeš. Prvo poglej strukturo poslancev in državnikov iz katerih mest, občin prihajajo, potem pa govori, kaj vse Ljubljančani prepovedujemo.
Verjetno si ti tisti, ki premalo poznaš materijo, pa ne veš, da poslanci v veliki večini glasujejo tako, kot odločijo strankarski veljaki, ne tako, kot menijo prebivalci naselja, od koder prihajajo.

Cr00k je izjavil:

Naprej, JU ni gospodarstvo in predstavlja manjši del...
Javne službe generirajo tudi kup služb v gospodarstvu.

Cr00k je izjavil:

pa tudi v JU je veliko služb decentraliziranih.
Ne, ni. Skoraj vse, kar je možno, je v Ljubljani. Vsa ministrstva, vse vladne službe, skoraj vsi skladi in agencije.
http://www.vlada.si/o_vladi/ministrstva/
http://www.vlada.si/o_vladi/vladne_sluz...
http://imss.dz-rs.si/imis/0fb0a16dc03d0...
Razni RTV-ji, BSI-ji, KPK-ji in podobne tvorbe seveda na zgornjih seznamih niti niso omenjene.

Cr00k je izjavil:

Prvo ne razumem od kje meniš, da nam kaj ne paše?
Ker želite z omenjenim predlogom prepovedati ljudem iz periferije, da bi se z avtom pripeljali v Ljubljano, Ljubljančanom pa nič ne bi prepovedovali, da se z avtom odpeljejo v citypark na kavo ali na bled na kremšnito.

Cr00k je izjavil:

Najlažje je za svoje probleme najt enega dežurnega krivca... pa naj bo to Ljubljančan, ker itak samo na račun naših davkov živi.
Tako pač je. Precej let nazaj so prebivalci Ljubljane dobili od države v dar trikrat več vredno nepremičnino, kot tisti iz Murske Sobote. Pa so vsi plačevali davke. Če se bo uspelo zlobirati še nekaj dodatne centralizacije, bodo najemnine v Ljubljani že dovolj visoke, da se bodo lastniki stanovanj v prestolnici lahko preselili na deželo, svoja stanovanja pa oddajali za tako najemnino, da bodo od tega lahko živeli, ne da bi jim bilo treba delati še karkoli drugega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Cr00k ::

S prvim stavkom sem izvedel vse o tvojem dometu... nima smisla sploh na vse odgovarjat. Nisem vedel da so strankarski veljaki Ljubljančani :) Janša je cel Ljubljančan, Šarec tudi :)

Očitno so uradi v LJ bolj kvalitetni, če gre folk raje na Urad raje v LJ, kot pa v tvoji občini. Ti linki ki si jih dal so nepomembni, ker ne kažejo kakšen del zaposlenih v JU je v lociranih v LJ in kakšen del zunaj... DARS ima sedež v Celju, RTV ima enote v MB, KP, NM,... Vsa ministrstva,sodišča, FURS imajo enote/urade v glavnih mestih, Pošta Slovenije je v MB,... Imamo univerzo v MB, Gorici,... btw: novi MB župan na veliko zaposluje.

Še enkrat. Ljubljančani nič ne prepovedujemo ljudem iz periferije in povprečen Ljubljančan ni od države nobene nepremičnine dobil, tako da ne zavajaj. Jazbinškov zakon je anomalija skoraj 30let nazaj, še vedno je zakon, katerega so podprli tudi in predvsem poslanci iz periferije - tudi tvoji, tako da ne jokaj. Kvečjemu bi lahko jaz, ker je "tvoj fotr" dobil zastonj nepremičnino v MS, moj je pa ni nikjer, ker je imel svojo in ni bil v najemu.

Od takrat je Kitajska naredila revolucijo, v vzhodni Sloveniji pa se je uničilo še tisto kar je bilo... novo letališče sameva, pa ga bo treba spet filat s proračunskim denarjem. Subvencij je prav tako enkrat več za vzhod kot za nas,... Glavno, da se cel mesec na veliko piše in govori po štajerskih medijih, kako je MB osvojila pokal; da pa bo treba za radarje plačat, pa en člančič tam v pozadini. Glavno da smo Ljubljančane nabili, ostalo nas ne briga... komedija v glavnem.

Zdej bom pa nehal, predno me kakšna Vijola pride z vlakom (da bo skladno s temo o javnem prevozu) nabit.
root@whitehouse.gov

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Cr00k ()

jernejl ::

Cr00k je izjavil:

S prvim stavkom sem izvedel vse o tvojem dometu... nima smisla sploh na vse odgovarjat. Nisem vedel da so strankarski veljaki Ljubljančani :) Janša je cel Ljubljančan, Šarec tudi :)
Hja, s tem dometom si sam začel. Nisem namreč vedel, da sta Janša in Šarec edina politika, ki odločata o vsem.

Cr00k je izjavil:

Očitno so uradi v LJ bolj kvalitetni, če gre folk raje na Urad raje v LJ, kot pa v tvoji občini.
Seveda. Ljubljanski Statistični urad je kvalitetnejši od tistega v Murski Soboti. Zakaj, ni treba posebej poudarjati.

Cr00k je izjavil:

Ti linki ki si jih dal so nepomembni, ker ne kažejo kakšen del zaposlenih v JU je v lociranih v LJ in kakšen del zunaj... DARS ima sedež v Celju, RTV ima enote v MB, KP, NM,... Vsa ministrstva,sodišča, FURS imajo enote/urade v glavnih mestih, Pošta Slovenije je v MB,... Imamo univerzo v MB, Gorici,... btw: novi MB župan na veliko zaposluje.
Ni treba pozornosti preusmerjati drugam. Linki so pomembni, ker kažejo, da je večina omenjenih institucij v LJ, in to nima prav nobene veze s tem, da Mariborski župan zaposluje in da ima Ivančna Gorica knjižnico.
Če nisi vedel, tudi Ljubljana ima univerzo, sodišča, enote FURSa in državna podjetja, tako kot nekatera druga mesta. A ima poleg tega še vse tisto, kar prikazujejo moji linki.

Mimogrede, RTV v Mariboru zaposluje manj kot desetino vseh zaposlenih. Seveda je zate prikladneje neargumentirano zavajati z izjavami tipa "RTV ima enote v MB" kot navesti dejstva. Če bi jih navedel, bi že iz primera RTV bilo več kot očitno, kako deluje centralizacija.

Cr00k je izjavil:

Jazbinškov zakon je anomalija skoraj 30let nazaj
In namesto, da bi se takih anomalij izogibali in končno sprejeli davek na premoženje, kot ga poznajo v razvitih državah (slednji bi Ljubljančane recimo bolj udaril po žepu), bomo anomalije še potencirali s tem, da bodo povišali vrednost njihovih nepremičnin na račun tega, da bomo ljudem iz periferije prepovedali, da bi se tja vozili v službo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Mato989 ::

Naprej, JU ni gospodarstvo in predstavlja manjši del... pa tudi v JU je veliko služb decentraliziranih. Pa da ne govorimo na pamet, lahko poveš katera javna služba je preveč skoncentrirana v LJ in bi po tvoje morala biti v Makolah?


Ti bom povedal... zakaj bi morali Dravske elektrarne bit direktor v LJ? Zakaj ne v Mariboru? Ali Ptuju??? Dravske elektrarne so namreč na DRAVI, ki teče skozi Maribor in Ptuj ki sta največji mesti in MO... To je čisto politična odločitev in nategovanje Štajerske kot primer.

Da ne omenjem ko energetski holding v Sloveniji pokriva Velenjski rudnik in Šoštanj iz DOBIČKA DRAVSKIH ELEKTRARN... kar pomeni da DEFAKTO plačujemo štajerci za to da se v Velenju ceneje ogrevajo... namesto da bi nam elektriko znižali in bi manj subvencionirali premogovnik in Šoštanj.

Tega je še ogromno ampak tale bode v oči.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Meizu ::



Potne stroške jim bodo pokrivali vnuki, ki se bodo selili na višje ležeče planote.


Dobro, moje vprasanje o sardelah se vedno drzi. Ljubljancani tudi najbrz niso ravno navduseni nad guzvo?

Cr00k ::

Vidim, da ne bomo skupaj prisli. Kakorkoli zelo mi je zal in se v imenu Ljubljancanov opravicujem, da so vam Ljubljanski politiki in Ljubljancani generalno povzrocili toliko hudega... zal mi je, da so Ljubljancani v Šaleski dolini zapravili milijarde, katere sedaj placujete izkljucno Stajerci. Zal mi je da za Dravske Elektrarne nimate svojega direktorja, kot je to v zaostalih regijah v navadi. Zal mi je, da samo vi placujete davke in zal mi je, da smo vam Ljubljancani zafurali gospodarstvo, da sedaj kot vidim, vidite resitev samo se v JU... zal mi je tudi, da je Ljubljana glavno mesto. Zal mi je tudi, da politiki iz vseh koncev, ne zelijo periferije v Ljubljani in da mislite da smo Ljubljancani krivi in da vas ne maramo, tako kot vas ne marajo v Gradcu. Aja ne, tam vas dejansko ne marajo :)

Glede na to da je Ljubljancanov samo 15% volilnega telesa predlagam, da se sprovede referendum, da se glavno mesto preseli v Maribor... glede na to, da smo v manjsini in da ste itak vsi proti nam, sklepam, da bi zmagali z veliko vecino in vsi problemi bi bili reseni. Aja ne, pol bi moral dejansko se kaj pokazat in ne sam lajat.

Zal mi je tudi, da smo osvojili pokal. Ce bi le mi imeli enega Zahovica, da bi konco dojeli smisel zivljenja...
root@whitehouse.gov

Cr00k ::

Meizu je izjavil:



Potne stroške jim bodo pokrivali vnuki, ki se bodo selili na višje ležeče planote.


Dobro, moje vprasanje o sardelah se vedno drzi. Ljubljancani tudi najbrz niso ravno navduseni nad guzvo?


Primorci obozujejo vse turiste poleti, ker prinesejo veliko denarja, ceprav niso navduseni nad guzvo... kdo pa dejansko je?

Pa ce bi prebrali, sem jaz proti tej spremembi, vsaj dokler se javni transport ne porihta - a socasno dobim pod nos, da v LJ ne maramo periferije... Drugi so bolj radikalni, pa bi kar ceste zradirali :)
root@whitehouse.gov

Mato989 ::

Cr00k je izjavil:

Vidim, da ne bomo skupaj prisli. Kakorkoli zelo mi je zal in se v imenu Ljubljancanov opravicujem, da so vam Ljubljanski politiki in Ljubljancani generalno povzrocili toliko hudega... zal mi je, da so Ljubljancani v Šaleski dolini zapravili milijarde, katere sedaj placujete izkljucno Stajerci. Zal mi je da za Dravske Elektrarne nimate svojega direktorja, kot je to v zaostalih regijah v navadi. Zal mi je, da samo vi placujete davke in zal mi je, da smo vam Ljubljancani zafurali gospodarstvo, da sedaj kot vidim, vidite resitev samo se v JU... zal mi je tudi, da je Ljubljana glavno mesto. Zal mi je tudi, da politiki iz vseh koncev, ne zelijo periferije v Ljubljani in da mislite da smo Ljubljancani krivi in da vas ne maramo, tako kot vas ne marajo v Gradcu. Aja ne, tam vas dejansko ne marajo :)

Glede na to da je Ljubljancanov samo 15% volilnega telesa predlagam, da se sprovede referendum, da se glavno mesto preseli v Maribor... glede na to, da smo v manjsini in da ste itak vsi proti nam, sklepam, da bi zmagali z veliko vecino in vsi problemi bi bili reseni. Aja ne, pol bi moral dejansko se kaj pokazat in ne sam lajat.

Zal mi je tudi, da smo osvojili pokal. Ce bi le mi imeli enega Zahovica, da bi konco dojeli smisel zivljenja...


Vprašano je bilo in povedal sem katere funkcije bi KOMOT bile (so že bile) izven glavnega mesta, ampak ker hočejo potegnit vse dobro plačano v LJ izginjajo na obrobju kjer ostajajo le delovna mesta z nizkimi plačami...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Cr00k ::

Ne, povedal si za eno delovno mesto direktorja Dravskih Elektrarn in se jajcal da samo dravske elektrarne placujejo za tes, kot da ni slo iz proracuna nobene milijarde in kot da so bile dravske elektrarne financirane iz stajerskega davka... Se strinjam, marsikaj bi se dalo decentralizirat, ampak za to da ni krivit Ljubljancane je krivicno in se vedno cakam na kaksen argument, kaj so Ljubljancani krivi pri tem. Koliko je bilo politikov, kateri so krojili drzavno politiko je dejansko Ljubljancanov? Kar nastejte prosim.
root@whitehouse.gov

Mato989 ::

Cr00k je izjavil:

Ne, povedal si za eno delovno mesto direktorja Dravskih Elektrarn in se jajcal da samo dravske elektrarne placujejo za tes, kot da ni slo iz proracuna nobene milijarde in kot da so bile dravske elektrarne financirane iz stajerskega davka... Se strinjam, marsikaj bi se dalo decentralizirat, ampak za to da ni krivit Ljubljancane je krivicno in se vedno cakam na kaksen argument, kaj so Ljubljancani krivi pri tem. Koliko je bilo politikov, kateri so krojili drzavno politiko je dejansko Ljubljancanov? Kar nastejte prosim.


Bistvo je da v Holdingu energetskem, praktično 90% dobička ustvarjajo DRAVSKE ELEKTRARNE... in tale holding je z državnim poroštvom najel KREDITE za TEŠ 6... ki jih odplačuje z profitom od dravskih elektrarn... logično... zgradil pa je TEŠ 6 ki je neuporaben... kar pomeni da defakto bivše štajersko podjetje nasilno emancipirano v holding odplačuje kredite ali subvencionira dejstvo, da TEŠ stoji in imajo nižjo ceno ogrevanja v Velenju.

Ko bo pa treba jezove obnovit na Dravi, pa TEŠ 6 tega ne bo zmogel vrnit... logično, ker je v minusu in še bolj bo... namesto da bi Dravske elektrarne kot samostojna enota imele TONE denarja za obnovo v teh letih.

Vidiš zdaj kje je problem? To da je po Celi dravi kar nekaj elektrarn ki so izjemno ekonomsko efektivne, ne prinaša prebivalcem na Štajerski nobenega plusa, ampak se ta denar preliva v TEŠ 6 in ostale neumnosti holdinga. >Da bi vsaj mi imeli zato cenejšo energijo oz. elektriko, še to ne dobimo.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Utk ::

Politiki ne krojijo ničesar. Politiki se menjajo na 4 leta, še manj, nekateri uradniki so pa po 20 let na istih mestih, malo gor dol levo desno, ampak tam nekje, in oni odločajo. A niste še nobene angleške politične komedije gledali. Točno tako je kot tam. Minister pleše kot uradniki špilajo. Oni imajo pa svoj interes. Se komolčat iz ene pozicije na drugo, to je pa lažje če je vse na kupu.
In zdaj bo pol Slovenije ostalo brez tega dodatka, da bojo reševali problem Ljubljane. Ker drugje ni problem gužva, avtocest ne rabimo vsi za v službo, navadne ceste so pa potrebne tudi za bus, če bi že obstajal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Cr00k ::

Mato989 je izjavil:

Cr00k je izjavil:

Ne, povedal si za eno delovno mesto direktorja Dravskih Elektrarn in se jajcal da samo dravske elektrarne placujejo za tes, kot da ni slo iz proracuna nobene milijarde in kot da so bile dravske elektrarne financirane iz stajerskega davka... Se strinjam, marsikaj bi se dalo decentralizirat, ampak za to da ni krivit Ljubljancane je krivicno in se vedno cakam na kaksen argument, kaj so Ljubljancani krivi pri tem. Koliko je bilo politikov, kateri so krojili drzavno politiko je dejansko Ljubljancanov? Kar nastejte prosim.


Bistvo je da v Holdingu energetskem, praktično 90% dobička ustvarjajo DRAVSKE ELEKTRARNE... in tale holding je z državnim poroštvom najel KREDITE za TEŠ 6... ki jih odplačuje z profitom od dravskih elektrarn... logično... zgradil pa je TEŠ 6 ki je neuporaben... kar pomeni da defakto bivše štajersko podjetje nasilno emancipirano v holding odplačuje kredite ali subvencionira dejstvo, da TEŠ stoji in imajo nižjo ceno ogrevanja v Velenju.

Ko bo pa treba jezove obnovit na Dravi, pa TEŠ 6 tega ne bo zmogel vrnit... logično, ker je v minusu in še bolj bo... namesto da bi Dravske elektrarne kot samostojna enota imele TONE denarja za obnovo v teh letih.

Vidiš zdaj kje je problem? To da je po Celi dravi kar nekaj elektrarn ki so izjemno ekonomsko efektivne, ne prinaša prebivalcem na Štajerski nobenega plusa, ampak se ta denar preliva v TEŠ 6 in ostale neumnosti holdinga. >Da bi vsaj mi imeli zato cenejšo energijo oz. elektriko, še to ne dobimo.


Ok, kje bi se v tej zgodbi, morali Ljubljancani pocutit krive?

Kar se mene tice bi morali se kaksno hidro elektrarno postavit... sploh na Muri, ampak nee... pustimo, predno se bolj v off zajadramo.
root@whitehouse.gov

Utk ::

Naj se ukine ta dodatek, ni problema, ampak se naj ukinejo še vse subvencije javnemu prevozu, in naj vsak nese svoj denar kamor želi. Kdo se boji tega? Petrol že ne.

Mato989 ::

Cr00k je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Cr00k je izjavil:

Ne, povedal si za eno delovno mesto direktorja Dravskih Elektrarn in se jajcal da samo dravske elektrarne placujejo za tes, kot da ni slo iz proracuna nobene milijarde in kot da so bile dravske elektrarne financirane iz stajerskega davka... Se strinjam, marsikaj bi se dalo decentralizirat, ampak za to da ni krivit Ljubljancane je krivicno in se vedno cakam na kaksen argument, kaj so Ljubljancani krivi pri tem. Koliko je bilo politikov, kateri so krojili drzavno politiko je dejansko Ljubljancanov? Kar nastejte prosim.


Bistvo je da v Holdingu energetskem, praktično 90% dobička ustvarjajo DRAVSKE ELEKTRARNE... in tale holding je z državnim poroštvom najel KREDITE za TEŠ 6... ki jih odplačuje z profitom od dravskih elektrarn... logično... zgradil pa je TEŠ 6 ki je neuporaben... kar pomeni da defakto bivše štajersko podjetje nasilno emancipirano v holding odplačuje kredite ali subvencionira dejstvo, da TEŠ stoji in imajo nižjo ceno ogrevanja v Velenju.

Ko bo pa treba jezove obnovit na Dravi, pa TEŠ 6 tega ne bo zmogel vrnit... logično, ker je v minusu in še bolj bo... namesto da bi Dravske elektrarne kot samostojna enota imele TONE denarja za obnovo v teh letih.

Vidiš zdaj kje je problem? To da je po Celi dravi kar nekaj elektrarn ki so izjemno ekonomsko efektivne, ne prinaša prebivalcem na Štajerski nobenega plusa, ampak se ta denar preliva v TEŠ 6 in ostale neumnosti holdinga. >Da bi vsaj mi imeli zato cenejšo energijo oz. elektriko, še to ne dobimo.


Ok, kje bi se v tej zgodbi, morali Ljubljancani pocutit krive?

Kar se mene tice bi morali se kaksno hidro elektrarno postavit... sploh na Muri, ampak nee... pustimo, predno se bolj v off zajadramo.


Kdo pravi da ljubljančani... me lahko citiraš? Jaz sem odgovoril na vprašanje ki je spraševalo po PRIMERU kaj iz LJ bi lahko prenesli ven.... in to je ta primer...

Tole nasilno združevanje posameznih enot v holding je sicer politično maslo ki pa večinoma stanujejo v LJ... tako da ja... so ljubljančani!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Cr00k ::

Utk je izjavil:

Politiki ne krojijo ničesar. Politiki se menjajo na 4 leta, še manj, nekateri uradniki so pa po 20 let na istih mestih, malo gor dol levo desno, ampak tam nekje, in oni odločajo. A niste še nobene angleške politične komedije gledali. Točno tako je kot tam. Minister pleše kot uradniki špilajo. Oni imajo pa svoj interes. Se komolčat iz ene pozicije na drugo, to je pa lažje če je vse na kupu.
In zdaj bo pol Slovenije ostalo brez tega dodatka, da bojo reševali problem Ljubljane. Ker drugje ni problem gužva, avtocest ne rabimo vsi za v službo, navadne ceste so pa potrebne tudi za bus, če bi že obstajal.


Ok, od kje je sedaj ta mantra, da se bo z ukinitvijo dodatka resevalo problem Ljubljane? Kolikor razumem se bo z dodatkom na silo resevalo problem javnega transporta... kateri bo se vedno za en k**c, kot sem veckrat povedal.

Sploh ne razumem zakaj ste se zdej vsi na Ljubljancane spravili. Guzve so krajse kot v konkurencnih prestolnicah... ce je to razlog, je glup razlog in tisti ki je to predlagal, gre lahko na Soncno upravo.
root@whitehouse.gov

Mato989 ::

Cr00k je izjavil:

Utk je izjavil:

Politiki ne krojijo ničesar. Politiki se menjajo na 4 leta, še manj, nekateri uradniki so pa po 20 let na istih mestih, malo gor dol levo desno, ampak tam nekje, in oni odločajo. A niste še nobene angleške politične komedije gledali. Točno tako je kot tam. Minister pleše kot uradniki špilajo. Oni imajo pa svoj interes. Se komolčat iz ene pozicije na drugo, to je pa lažje če je vse na kupu.
In zdaj bo pol Slovenije ostalo brez tega dodatka, da bojo reševali problem Ljubljane. Ker drugje ni problem gužva, avtocest ne rabimo vsi za v službo, navadne ceste so pa potrebne tudi za bus, če bi že obstajal.


Ok, od kje je sedaj ta mantra, da se bo z ukinitvijo dodatka resevalo problem Ljubljane? Kolikor razumem se bo z dodatkom na silo resevalo problem javnega transporta... kateri bo se vedno za en k**c, kot sem veckrat povedal.

Sploh ne razumem zakaj ste se zdej vsi na Ljubljancane spravili. Guzve so krajse kot v konkurencnih prestolnicah... ce je to razlog, je glup razlog in tisti ki je to predlagal, gre lahko na Soncno upravo.


Gužve so krajše kot v konkurenčnih prestolnicah ja... samo katere so te konkurenčne? Dajmo pogledat gužve v konkurenčnih MESTIH po številu prebivalcev in gužvah tam za začetek...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Glede na to, da so proti temu vsi, razen tistih, ki živijo v centru Ljubljane, no, pa še en itak prfliknen Mariborčan, ne vem niti jaz od kod ta ideja.

Cr00k ::

Mato989 je izjavil:

Cr00k je izjavil:

Utk je izjavil:

Politiki ne krojijo ničesar. Politiki se menjajo na 4 leta, še manj, nekateri uradniki so pa po 20 let na istih mestih, malo gor dol levo desno, ampak tam nekje, in oni odločajo. A niste še nobene angleške politične komedije gledali. Točno tako je kot tam. Minister pleše kot uradniki špilajo. Oni imajo pa svoj interes. Se komolčat iz ene pozicije na drugo, to je pa lažje če je vse na kupu.
In zdaj bo pol Slovenije ostalo brez tega dodatka, da bojo reševali problem Ljubljane. Ker drugje ni problem gužva, avtocest ne rabimo vsi za v službo, navadne ceste so pa potrebne tudi za bus, če bi že obstajal.


Ok, od kje je sedaj ta mantra, da se bo z ukinitvijo dodatka resevalo problem Ljubljane? Kolikor razumem se bo z dodatkom na silo resevalo problem javnega transporta... kateri bo se vedno za en k**c, kot sem veckrat povedal.

Sploh ne razumem zakaj ste se zdej vsi na Ljubljancane spravili. Guzve so krajse kot v konkurencnih prestolnicah... ce je to razlog, je glup razlog in tisti ki je to predlagal, gre lahko na Soncno upravo.


Gužve so krajše kot v konkurenčnih prestolnicah ja... samo katere so te konkurenčne? Dajmo pogledat gužve v konkurenčnih MESTIH po številu prebivalcev in gužvah tam za začetek...


Ce imas podatke, kar na plano z njimi... jaz sem pogosto na Dunaju, Zagrebu, Muenchnu in govoim iz lastnih izkusenj... guzva je povsod, pa imajo neprimerno bolj konkurencen javni transport, podzemne, tramvaje,... tudi na poti v Graz je guzva iz Slovenske strani :)

Utk je izjavil:

Glede na to, da so proti temu vsi, razen tistih, ki živijo v centru Ljubljane, no, pa še en itak prfliknen Mariborčan, ne vem niti jaz od kod ta ideja.


Tisti v centru Ljubljane se sigurno ne uzigajo, ker se tam ze leta ne smejo vec vozit z avtom in najvec v drzavi uporabljajo javni transport.
root@whitehouse.gov

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Cr00k ()

Utk ::

Sej, ker se oni ne smejo, se ne bi smeli niti drugi...

Mato989 ::

Ce imas podatke, kar na plano z njimi... jaz sem pogosto na Dunaju, Zagrebu, Muenchnu in govoim iz lastnih izkusenj... guzva je povsod, pa imajo neprimerno bolj konkurencen javni transport, podzemne, tramvaje,... tudi na poti v Graz je guzva iz Slovenske strani :)


Primerjaj mesta ki imajo max 300k ljudi... verjamem da je LJ med bolj gužvastami... Sem bil na Palmi de Mallorca in ni blo pol tolko gužve pa je večje mesto recimo...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Cr00k ::

Mato989 je izjavil:

Kdo pravi da ljubljančani... me lahko citiraš? Jaz sem odgovoril na vprašanje ki je spraševalo po PRIMERU kaj iz LJ bi lahko prenesli ven.... in to je ta primer...

Tole nasilno združevanje posameznih enot v holding je sicer politično maslo ki pa večinoma stanujejo v LJ... tako da ja... so ljubljančani!


Zdej si napisal :) ocitno so ljudje na periferiji poceni k... ki hitro pozabijo interese svoje regije :)

Drugace sem pa mislil, da si sodeloval z onim drugim, ki je za vse krivil Ljubljancane...

Za HSE premalo poznam, da bi lahko v celoti sodil, je pa v energetiki taka mafija, da bi bilo treba vse skup resetirat, ker delajo skodo drzavi v celoti...

Mato989 je izjavil:

Ce imas podatke, kar na plano z njimi... jaz sem pogosto na Dunaju, Zagrebu, Muenchnu in govoim iz lastnih izkusenj... guzva je povsod, pa imajo neprimerno bolj konkurencen javni transport, podzemne, tramvaje,... tudi na poti v Graz je guzva iz Slovenske strani :)


Primerjaj mesta ki imajo max 300k ljudi... verjamem da je LJ med bolj gužvastami... Sem bil na Palmi de Mallorca in ni blo pol tolko gužve pa je večje mesto recimo...


To na pamet govoris :) Sem bil tudi v Celovcu, ki je primerljiv Mariboru pa je bilo manj guzve v njihovem “Europarku”... :P
root@whitehouse.gov

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Cr00k ()

Mato989 ::

Zdej si napisal :) ocitno so ljudje na periferiji poceni k... ki hitro pozabijo interese svoje regije :)

Drugace sem pa mislil, da si sodeloval z onim drugim, ki je za vse krivil Ljubljancane...


Jah no ja... če imaš na voljo delo za 50€ nad minimalcem ali pa vožnjo v LJ za 1.200 neto recimo pač postaneš K.... =) Sicer jaz sem eden takih ko raje delam v MBju za 1.150€ na roko kot pa v Grazu za skor 2k, ker mi čas(in predvsem spanec!) pomeni več kot denar pri nekih točkah ampak marsikdo pač ni tak kot jaz =) in jaz jih razumem.

Dejansko bi morala POLITIKA imet nek akcijski načrt razvoja večih regijskih središč... torej Koper, Novo Mesto, Celje, Maribor in Murska Sobota... so predvsem take lokacije ki bi izmenično morale dobit potiske politike za razvoj središč, da potem iz okoliških krajev folk migrira tja namesto vskoraj vsi v LJ.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Cr00k ::

Amen.

In tak akcijski nacrt bi moral biti tudi za javni transport...
root@whitehouse.gov

Mato989 ::

Cr00k je izjavil:

Amen.

In tak akcijski nacrt bi moral biti tudi za javni transport...


Ja samo ne s takim predlogom kot je OPjev link... Pot mora bit takšna, da postane javni prevoz TAKO DOBER, da bom jaz kot Ptujčan, raje šel z busom v MB kot z avtom...

To pa pomeni da mora postat Javni Prevoz ali dosti hitrejši od avta ali pa dooosti cenejši od avta... brez vmešavanja arbitrarnih zakonov seveda, ker če vsi davkoplačevalci plačamo bencim avtobusom to ne pomeni da je cenejši prevoz ampak pomeni da imamo mi namesto nižjih davkov prisilno plačevanje nečesa...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Cr00k ::

Mato989 je izjavil:

Cr00k je izjavil:

Amen.

In tak akcijski nacrt bi moral biti tudi za javni transport...


Ja samo ne s takim predlogom kot je OPjev link... Pot mora bit takšna, da postane javni prevoz TAKO DOBER, da bom jaz kot Ptujčan, raje šel z busom v MB kot z avtom...

To pa pomeni da mora postat Javni Prevoz ali dosti hitrejši od avta ali pa dooosti cenejši od avta... brez vmešavanja arbitrarnih zakonov seveda, ker če vsi davkoplačevalci plačamo bencim avtobusom to ne pomeni da je cenejši prevoz ampak pomeni da imamo mi namesto nižjih davkov prisilno plačevanje nečesa...


No, sej potem smo na isti frekvenci. Nekaj vsiljavat, kar je ze v startu nekonkurencno je sprevrzeno. Javni promet mora postat konkurencen... potem bo pa folk sam od sebe sel na javni transport in ne bo potrebne nobene intervencije in telovadbe z zakoni...
root@whitehouse.gov

jernejl ::

Cr00k je izjavil:

Drugace sem pa mislil, da si sodeloval z onim drugim, ki je za vse krivil Ljubljancane...
Kdo pa je "oni drugi"? Ker tukaj zgolj ti ponavljaš mantro o tem, kako so za vse krivi Ljubljančani.
Je pa dejstvo, da trenutni sistem najbolje izkoriščajo. Najprej so dobili največje darove v obliki nepremičnin, potem je politika države šla v smeri, da se jih ne sme obdavčiti (v nasprotju z drugimi razvitimi državami), zdaj pa se očitno razmišlja še v smeri, da se ljudem s periferije onemogoči učinkovit prevoz v Ljubljano. In vse to ob tem, da so službe javne uprave precej centralizirane prav v Ljubljani. In tako bodo privilegiranci iz mest še bolj privilegirani, ljudje s periferije pa še bolj socialno izključeni.

Tudi Viole, Zahovič in podobni, ki se jih zgoraj bojiš, bi znali kaj povedati o centralizaciji. Včasih je nogometna reprezentanca tekme občasno igrala tudi v Mariboru (in Celju), zadnja leta pa zgolj še v Ljubljani. Pač samo še ena izmed stvari, ki so podvržene centralizaciji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Cr00k ::

Ocitno si se nasel :)

Glede Stajercev pa nimam strahu, nic bat. Sem celo s Stajerko porocen... me je edino strah ce prepozno domov pridem iz gostilne :)
root@whitehouse.gov

jernejl ::

Cr00k je izjavil:

Sem celo s Stajerko porocen...
A... na koncu pa greste še ženske krast drugam in jih uvažate v Ljubljano. :D

jype ::

jernejl je izjavil:

A... na koncu pa greste še ženske krast drugam in jih uvažate v Ljubljano. :D
Socialisti bi radi, da vsi živimo v bedi, to je.

Fritz ::

Mato989 je izjavil:

Cr00k je izjavil:

Ne, povedal si za eno delovno mesto direktorja Dravskih Elektrarn in se jajcal da samo dravske elektrarne placujejo za tes, kot da ni slo iz proracuna nobene milijarde in kot da so bile dravske elektrarne financirane iz stajerskega davka... Se strinjam, marsikaj bi se dalo decentralizirat, ampak za to da ni krivit Ljubljancane je krivicno in se vedno cakam na kaksen argument, kaj so Ljubljancani krivi pri tem. Koliko je bilo politikov, kateri so krojili drzavno politiko je dejansko Ljubljancanov? Kar nastejte prosim.


Bistvo je da v Holdingu energetskem, praktično 90% dobička ustvarjajo DRAVSKE ELEKTRARNE... in tale holding je z državnim poroštvom najel KREDITE za TEŠ 6... ki jih odplačuje z profitom od dravskih elektrarn... logično... zgradil pa je TEŠ 6 ki je neuporaben... kar pomeni da defakto bivše štajersko podjetje nasilno emancipirano v holding odplačuje kredite ali subvencionira dejstvo, da TEŠ stoji in imajo nižjo ceno ogrevanja v Velenju.

Ko bo pa treba jezove obnovit na Dravi, pa TEŠ 6 tega ne bo zmogel vrnit... logično, ker je v minusu in še bolj bo... namesto da bi Dravske elektrarne kot samostojna enota imele TONE denarja za obnovo v teh letih.

Vidiš zdaj kje je problem? To da je po Celi dravi kar nekaj elektrarn ki so izjemno ekonomsko efektivne, ne prinaša prebivalcem na Štajerski nobenega plusa, ampak se ta denar preliva v TEŠ 6 in ostale neumnosti holdinga. >Da bi vsaj mi imeli zato cenejšo energijo oz. elektriko, še to ne dobimo.

Sicer je off-topic a je vredno omeniti:
- večinski lastnik HSE in DEM ter TEŠ je država, torej Slovenija in ne Štajerska ali Dolenjska;
- a misliš da NEK prideluje izgubo? Ne, kar nekaj podjetij v skupini HSE prinaša dobiček;
- dobički se znotraj skupine prelivajo tudi za pokrivanje izgub;
- največja izguba TEŠ-6 je v tem, da je sploh bil zgrajen;
- še naprej volite SD in SDS ter podpirajte stranke, ki tolerirajo korupcijo in nič ne naredijo na tem področju, da bomo imeli še kakšen TEŠ ali tri;
- s TEŠ-6 ni oškodovana Štajerska, oškodovana je cela država in vsi njeni prebivalci, z izjemo tistih nekaj pujsov, ki so se s tem okoristili.

Samo v pojasnilo, ker včasih zgubite fokus 8-)
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fritz ()

scipascapa ::

Full ste off topic, moderatorji pa spet nič.

Meizu ::

Skoda je, da ba stju radi iztirjamo na temah, ki so ubistvu se kako pomembne in bi lepa jasna diskusija lahko sluzila kot lep guide za ostale bralce, da se natancneje pozanimajo o stvareh.

No, jaz se vedno izrazam skrb do javnega prevoza iz manj populiranih krajev. Dejstvo je, da kar tako prodajat velikih nepremicnin in selitev v bloke v lj ne moremo, pot do lj je ze z avtom cca 1 uro do lj in se naslednjih potencialnih 30-40 min do dela v lj zaradi guzve, z vlaki in avtobusi se pa vse skupaj enostavno podaljsa za vsaj se uro. Ce imam delo npr. ob 8ih zjutraj to pomeni, da moram na vlak ze ob cca. 5.30 zjutraj, enkrat prestopat vlak (ki mislim, da ob tej uri sploh ne vozi). Ce delas samo 8 ur brez nadur si gotov ob 16.00, cca. 20-30 min z avtobusom do zelezniske potem pa upat da je ob tisti uri nek termin za domov. Dodas se 2 uri vlaka do mojega kraja in si realno doma okrog 19.00. Naslednji dan spet 5.30 zjutraj vlak, torej vstat najkasneje ob 5.00 pa se to je na knap vseskupaj. Za 8 ur spanca treba it v posljo ob 21.00 torej imas prostega casa 2 uri dnevno in to ce delam brez nadur. To je cisto iskreno nemogoc lajf.

urosh ::

Cr00k je izjavil:

urosh je izjavil:

To bom kar tukaj pustil: https://twitter.com/VeronikaWengert/sta...


Zakaj bi pa sploh kdo hotel v Lendavo? :) /s

To je ta žalost in realnost našega javnega transporta. Saj kontra v KP je tudi podobno. Ne vem pa kako je sedaj povezava s Trstom.
Dokler ne bo javni transport konkurenčen, lahko potegnemo čuda ukrepov in omejitev, pa ne bo nič bolje.


Ker je recimo v Lendavi LEK in bi rad tam delal. Saj vseeno. Mogoce bi pa rad Lendavcan delal v Mariboru. :)

ZaphodBB ::

Meizu je izjavil:

Skoda je, da ba stju radi iztirjamo na temah, ki so ubistvu se kako pomembne in bi lepa jasna diskusija lahko sluzila kot lep guide za ostale bralce, da se natancneje pozanimajo o stvareh.

No, jaz se vedno izrazam skrb do javnega prevoza iz manj populiranih krajev. Dejstvo je, da kar tako prodajat velikih nepremicnin in selitev v bloke v lj ne moremo, pot do lj je ze z avtom cca 1 uro do lj in se naslednjih potencialnih 30-40 min do dela v lj zaradi guzve, z vlaki in avtobusi se pa vse skupaj enostavno podaljsa za vsaj se uro. Ce imam delo npr. ob 8ih zjutraj to pomeni, da moram na vlak ze ob cca. 5.30 zjutraj, enkrat prestopat vlak (ki mislim, da ob tej uri sploh ne vozi). Ce delas samo 8 ur brez nadur si gotov ob 16.00, cca. 20-30 min z avtobusom do zelezniske potem pa upat da je ob tisti uri nek termin za domov. Dodas se 2 uri vlaka do mojega kraja in si realno doma okrog 19.00. Naslednji dan spet 5.30 zjutraj vlak, torej vstat najkasneje ob 5.00 pa se to je na knap vseskupaj. Za 8 ur spanca treba it v posljo ob 21.00 torej imas prostega casa 2 uri dnevno in to ce delam brez nadur. To je cisto iskreno nemogoc lajf.

Kako nemogoč? To je komunizem. Otroke ti pa vzgaja partija.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

PrimoZ_ ::

Pa sej nikjer ne piše da bodo avti prepovedani, niti ni edina opcija ali samo javni prevoz ali samo avto.
Tisti ki so po raznih govcah se pač z avtom pripeljejo do prvega primernega mesta od koder je dovolj dober javni prevoz.

Tudi sam sem se iz hribov vozil do železniške v Šk. Loki in potem z vlakom v LJ. In čeprav koristiš avto za del poti je to še vedno precej boljše kot da bi se peljal prav do cilja z avtom.

In če namesto 1 miljarde, ki bi jo dali za širitev AC, to raje namenimo za izboljšanje železnic in avtobusov in gradnjo P+R, bo dolgoročni efekt veliko boljši.

Meizu ::

ZaphodBB je izjavil:

Meizu je izjavil:

Skoda je, da ba stju radi iztirjamo na temah, ki so ubistvu se kako pomembne in bi lepa jasna diskusija lahko sluzila kot lep guide za ostale bralce, da se natancneje pozanimajo o stvareh.

No, jaz se vedno izrazam skrb do javnega prevoza iz manj populiranih krajev. Dejstvo je, da kar tako prodajat velikih nepremicnin in selitev v bloke v lj ne moremo, pot do lj je ze z avtom cca 1 uro do lj in se naslednjih potencialnih 30-40 min do dela v lj zaradi guzve, z vlaki in avtobusi se pa vse skupaj enostavno podaljsa za vsaj se uro. Ce imam delo npr. ob 8ih zjutraj to pomeni, da moram na vlak ze ob cca. 5.30 zjutraj, enkrat prestopat vlak (ki mislim, da ob tej uri sploh ne vozi). Ce delas samo 8 ur brez nadur si gotov ob 16.00, cca. 20-30 min z avtobusom do zelezniske potem pa upat da je ob tisti uri nek termin za domov. Dodas se 2 uri vlaka do mojega kraja in si realno doma okrog 19.00. Naslednji dan spet 5.30 zjutraj vlak, torej vstat najkasneje ob 5.00 pa se to je na knap vseskupaj. Za 8 ur spanca treba it v posljo ob 21.00 torej imas prostega casa 2 uri dnevno in to ce delam brez nadur. To je cisto iskreno nemogoc lajf.

Kako nemogoč? To je komunizem. Otroke ti pa vzgaja partija.


Za razliko od nekaterih diehardov tule jaz ne mislim prezivet celega zivljenja na delovni postaji in komutiranjem brez pavze. Ce ze mkramo delati znatna stevila ur in nadur, potem naj bo stvar urejena vsaj tako, da ima clovek po delu tudi kaj od zivljenja. In ne, to ni balkanizem, problem je tu bolj kapitalisticni greed, kako iz cloveka izmolzti cimvec za cim manjso ceno.

trancer01 ::

Jaz po novem živim na podeželju in če bi želel za večino poti v službo koristiti javni prevoz, kar v mojem primeru pomeni vlak+LPP, bi na dan v povprečju izgubil cirka dve uri več za pendlanje med službo in domom. Zdaj porabim z avtom okoli 30 minut v vsako smer, z javnim prevozom pa bi večinoma rabil uro in pol v vsako stran. Po najkrajši poti imam sicer od doma do službe z avtom 29 km. Ker delam v štirih izmenah, ob praznikih sploh nimam povezave čisto do delovnega mesta in tudi, če bi se odločil koristiti javni prevoz, bi še vedno potreboval avto, da pridem s hriba do železniške postaje, ki je od mojega bivališča oddaljena 10 km. Takšnih primerov, kot je moj, je v Sloveniji še zelo veliko, zato menim, da za velik del populacije javni prevoz nikoli ne bo najučinkovitejša možnost prevoza na delovno mesto. Če pa upoštevamo še praktično uporabnost avta izven večjih urbanih centrov, denimo za razvoz otrok itd., je pa sploh utopično pričakovati realizacijo novodobnih hipijevskih idej, da bo kmalu cela država uporabljala alternativne oblike prevoza namesto osebnih vozil.

PrimoZ_ ::

trancer01 je izjavil:

Jaz po novem živim na podeželju in če bi želel za večino poti v službo koristiti javni prevoz, kar v mojem primeru pomeni vlak+LPP, bi na dan v povprečju izgubil cirka dve uri več za pendlanje med službo in domom. Zdaj porabim z avtom okoli 30 minut v vsako smer, z javnim prevozom pa bi večinoma rabil uro in pol v vsako stran. Po najkrajši poti imam sicer od doma do službe z avtom 29 km. Ker delam v štirih izmenah, ob praznikih sploh nimam povezave čisto do delovnega mesta in tudi, če bi se odločil koristiti javni prevoz, bi še vedno potreboval avto, da pridem s hriba do železniške postaje, ki je od mojega bivališča oddaljena 10 km. Takšnih primerov, kot je moj, je v Sloveniji še zelo veliko, zato menim, da za velik del populacije javni prevoz nikoli ne bo najučinkovitejša možnost prevoza na delovno mesto. Če pa upoštevamo še praktično uporabnost avta izven večjih urbanih centrov, denimo za razvoz otrok itd., je pa sploh utopično pričakovati realizacijo novodobnih hipijevskih idej, da bo kmalu cela država uporabljala alternativne oblike prevoza namesto osebnih vozil.



Last mile je pač problem pri razseljeni gradnji.
Pač se z avtom pripelješ do ustrezne postaje vlaka/busa in potem nadaljuješ s tem. Povsem razumem da to ni vedno najbol udobna opcija ampak če bi država namesto v širitev AC vrgla denar na to področje bi se lahko marsikaj izboljšalo, da bi bilo več postaj z p+r in več busov/vlakov...

Ko sem imel do vlaka 10km sem do tja hodil z avtom, sedaj ko imam 1km pa hodim peš ali s kolesom.

jukoz ::

PrimoZ_ je izjavil:

trancer01 je izjavil:

... Ker delam v štirih izmenah, ob praznikih sploh nimam povezave čisto do delovnega mesta in tudi, če bi se odločil koristiti javni prevoz, bi še vedno potreboval avto, da pridem s hriba do železniške postaje, ki je od mojega bivališča oddaljena 10 km. ...


Last mile je pač problem pri razseljeni gradnji.
Pač se z avtom pripelješ do ustrezne postaje vlaka/busa in potem nadaljuješ s tem. Povsem razumem da to ni vedno najbol udobna opcija ampak če bi država namesto v širitev AC vrgla denar na to področje bi se lahko marsikaj izboljšalo, da bi bilo več postaj z p+r in več busov/vlakov...

Ko sem imel do vlaka 10km sem do tja hodil z avtom, sedaj ko imam 1km pa hodim peš ali s kolesom.


Preberi izsekan del iz njegove izjave - ob vikendih NI JAVNEGA PROMETA. Jaz živim v občini LJ in ob vikendih in šolskih počitnicah NI javnega prometa. Včasih ga še po 14:00 ni bilo več.
Kot rešitev se pač z avtom pripelješ do ustrezne bus postaje oz kar na šiht pa je =)

Meizu ::

Ne vem zakaj bi mogli zdej rovtarji povlect vsa drek zato, ker se ostalim zdi to dobro. Rovtarjev je v koncni fazi vec kot mescanov zato tovrstna zakonodaja kvecjemu prizadene vecino.

Naj drzava stori kontra. Naj pricne z vlaganjem v infrastrukturo zeleznic (ampak to ne bo poceni , vecina zelezniskih prog je za odstrel, potrebujemo ravnejse proge za doseganje visjih hitrosti) in ko postavi infrastrukturo prisili ljudi v uporabo. Pa ji tega niti ne vo potrebno storiti. Dobre stvari govorijo zase. Francoski vlak ne rabi promocije zato, da ljudi skontajo da so iz marseja v parizu 5x hitrejse kot z bilokaterim avtom ne...

Drzava je pri razvoju zeleznic zaspala, zdaj bomo pa drek pozirali delavci na ta nacin, da bomo naslednjih 15 let hodili samo delat in spat, v tem casu pa bo drzava morda uspela narediti maketo 10km proge, pa se naslednjih 15 let za izdelavo.
strani: 1 ... 12 13 14 15


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35511797 (1206) starfotr
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1804259 (2178) zmaugy
»

Zastonj javni prevoz (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
523708 (2305) noraguta
»

Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
37726762 (16140) jest10
»

rekordne cene bencina...vsak v svojem avtu (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
576446 (4950) Pithlit

Več podobnih tem