Forum » Loža » Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)
Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)
darksamurai ::
BlaY0 ::
Ja te spremembe niso pozitivne.
Lahko prvo uredijo javni prevoz kot se zagre in potem gredo na to idejo.
Kot rečeno, to je relativno izi izvest. Prepoveš ali podražiš uporabo avtov in je kar naenkrat javni prevoz najcenejši in najhitrejši.
darksamurai je izjavil:
Prosim če tole obrazložiš. Kdo s podeželja pa si bo lahko privoščil stanovanje recimo v Ljubljani, če bodo pa tam šle baje cene v nebo?
Dal ti bom samo en namig iz osnov ekonomije. Ponudba in povpraševanje.
Ahaaaa, se pravi ti bi rad socialo, meni boš pa o ekonomij pridigal?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Spock83 ::
Ja te spremembe niso pozitivne.
Lahko prvo uredijo javni prevoz kot se zagre in potem gredo na to idejo.
Kot rečeno, to je relativno izi izvest. Prepoveš ali podražiš uporabo avtov in je kar naenkrat javni prevoz najcenejši in najhitrejši.
darksamurai je izjavil:
Prosim če tole obrazložiš. Kdo s podeželja pa si bo lahko privoščil stanovanje recimo v Ljubljani, če bodo pa tam šle baje cene v nebo?
Dal ti bom samo en namig iz osnov ekonomije. Ponudba in povpraševanje.
Ahaaaa, se pravi ti bi rad socialo, meni boš pa o ekonomij pridigal?
Gledaš iz samo enega zornega kota, ki tebi ugaja oz. se te ne tiče.
BlaY0 ::
Mogoče se bo pa enkrat JU preselila nekam v industrijsko cono in ne bo treba tisočim slabše plačanim delavce več rinit v center.
To so že bili poizkusi... Litostroj pa to... pa je spet prevladala tista slovenska "navajenost", "Raje se v center vozim z avtom in še naprej gunđam."...
darksamurai ::
Ahaaaa, se pravi ti bi rad socialo, meni boš pa o ekonomij pridigal?
To ni sociala ampak osnove ekonomije in realnost. Če ukineš potne stroške bo še večje povpraševanje po stanovanjih v mestih. Večje povpraševanje == večja cena!
Glede na tvoje primerjave o tujini, pa močno dvomim, da si preživel več kot 1 dan v Londonu/Dunaju/Berlinu/Parizu...
Magic1 ::
Sej ni panike, bodo to sprejel in mu bo lastnik najemnino zvišal iz 1200 na 1500€, ker bo povpraševanje višje. Pol bo pa spet jokal.
Magic
Spock83 ::
Jaz osebno bi šel z veselje na avtobus ali vlak. Samo delavnik imam od 9-17. V eno smer bi rabil 2h. Zdaj se predstavljajte koliko časa izgubim. Imam otroka rad bi bil z njim. Na žalost služb pa tudi ne dobiš kar tako izven LJ.
BlaY0 ::
Gledaš iz samo enega zornega kota, ki tebi ugaja oz. se te ne tiče.
Ravno obratno... meni bi ugajalo če bi mi država dala 700€ subvencije za prevoz potem bi se pa še s tremi kolegi vozil v službo iz Kopra v Ljubljano direkt v center ter parkiral pred vhodom v službo. Neprecenljivo.
Sej ni panike, bodo to sprejel in mu bo lastnik najemnino zvišal iz 1200 na 1500€, ker bo povpraševanje višje. Pol bo pa spet jokal.
Meni se zdi da vi jokate...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Spock83 ::
Taki, ki se vozijo skupaj v službo ponavadi imajo minimalca pa si vsak dodaten evro krvavo zaslužijo. Pa nikjer ne dajo 700EUR za prevoz.
Lahko pa naredijo še več parkirnih hiš pred LJ in se gre naprej z javnim prevozom. Tisti, ki bi šli z avtom pa plačajo dovolilnico. Celo prebivalci LJ znotraj obroča naj plačajo za dovolnilnice. Pa bo denar.
BTW ta minister je odpuščen včeraj. ;)
Lahko pa naredijo še več parkirnih hiš pred LJ in se gre naprej z javnim prevozom. Tisti, ki bi šli z avtom pa plačajo dovolilnico. Celo prebivalci LJ znotraj obroča naj plačajo za dovolnilnice. Pa bo denar.
BTW ta minister je odpuščen včeraj. ;)
BlaY0 ::
darksamurai je izjavil:
Če ukineš potne stroške bo še večje povpraševanje po stanovanjih v mestih. Večje povpraševanje == večja cena!
In večja cena pomeni da se bodo lahko tja priselili samo tisti ki si bodo to lahko privoščili. Ker si tega ne moreš privoščiti saj imaš raje svoj avto kot javni prevoz v mestu, se v mesto ne boš preselil...
Taki, ki se vozijo skupaj v službo ponavadi imajo minimalca pa si vsak dodaten evro krvavo zaslužijo. Pa nikjer ne dajo 700EUR za prevoz.
Ravno zaradi teh prevoznih stroškov so na minimalcu če ti to še ni jasno.
Lahko pa naredijo še več parkirnih hiš pred LJ in se gre naprej z javnim prevozom. Tisti, ki bi šli z avtom pa plačajo dovolilnico. Celo prebivalci LJ znotraj obroča naj plačajo za dovolnilnice. Pa bo denar.
Se strinjam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
donvito ::
Taki, ki se vozijo skupaj v službo ponavadi imajo minimalca pa si vsak dodaten evro krvavo zaslužijo. Pa nikjer ne dajo 700EUR za prevoz.
Lahko pa naredijo še več parkirnih hiš pred LJ in se gre naprej z javnim prevozom. Tisti, ki bi šli z avtom pa plačajo dovolilnico. Celo prebivalci LJ znotraj obroča naj plačajo za dovolnilnice. Pa bo denar.
BTW ta minister je odpuščen včeraj. ;)
V Slovenski vojski za nadomestila stroškov prevoza na delo in z dela namenijo od 20 do 22 milijonov evrov letno. Najvišje nadomestilo prejema pripadnik SV, ki se dnevno vozi iz Lendave v Postojno, za kar mu vojska povrne 1880 evrov potnih stroškov, 1843 evrov stroškov mesečno pa vračajo zaposlenemu, ki se iz Maribora vsakodnevno vozi na delo v Ankaran, kažejo podatki ministrstev in organov v sestavi.
Spock83 ::
Dvomim, da se vozijo vsakodnevno. Preprosto nemogoče. Verjetno nekje dol živijo v najemu.
Spock83 ::
matobeli ::
Pa ko boš šel na bolniško te tudi ne bo odpustil, ker je človeški.
Mogoče se mu pa bolj splača imet tebe da se voziš kot janeza ki je 200m stran doma in ima dve levi?
Mogoče se mu pa bolj splača imet tebe da se voziš kot janeza ki je 200m stran doma in ima dve levi?
BlaY0 ::
Ravno zaradi teh prevoznih stroškov so na minimalcu če ti to še ni jasno.
To je samo pogoltnost delodajalca. V mojem primeru mi delodajalec ni zmanjšal plačo ampak mi lepo plačuje za prevoz. So človeški in ne gledajo samo na denar.
Zakaj ti raje ne bi dvignil plače namesto teh potnih stroškov?
Ukinit neobdavčene prevozne stroške. Naj da delodajalec namesto tega toliko višji bruto na katerega se bodo obračunavali prispevki in dohodnina! Če ga ne da, si pa sam pri sebi izračunaš, če se ti delo pri njemu še izplača.
Problem je namreč v tem, da si folk na minimalcih reče: "OK, nej bo minimalec, saj mi bodo še prevozne stroške pokrili pa bom nekako preživel.", in to je ta slovenčevska "navajenost".
matobeli ::
Sploh se gre pa za sorazmernost, tukaj je problem v JU ker jim je vseeno za potne stroške, tudi če dajo enmu na minimalcu 400eur/mesec za stroške, čeprav je zelo verjetno da lahko to delo opravlja nekdo ki je doma bistveno bližje.
Privat sektor se bo že znašel, če bodo nekoga nucal bodo že poskrbeli da bo delal za njih pa tud če je iz zgornje kungote.
Privat sektor se bo že znašel, če bodo nekoga nucal bodo že poskrbeli da bo delal za njih pa tud če je iz zgornje kungote.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
xmetallic ::
Ti si preveč ozkogleden in samo gledaš, kakšno je stanje sedaj. Z novim režimom bi bilo veliko več denarja na voljo in s tem več možnosti za širitev in pohitritev povezav.
Tukaj se strinjam z jype. Nov režim bi dejansko preusmeril veliko sofinanciranje avtomobilov v sofinanciranje izgradnje boljšega javnega prevoza, kar brez dvoma koristi širšemu spektru. Istočasno bi pa gospodarstvo imelo manj stroškov, saj bi optimiziran prevoz bil cenejši.
Se pa bojim, da je možnost realizacije približno enaka tisti, da se ukine dopolnilno zavarovanje.
Ta ukrep bi bil smiselen, če bi najprej zgradili ustrezno infrastrukturo za javni potniški promet. Ne moreš ljudem odvzeti trenutno edinega časovno učinkovitega prevoznega sredstva in jim ob tem ne ponuditi alternative. 15 let ne moremo čakati na vlake, ki bodo peljali 320km/h, če bomo sploh kdaj kaj imeli infrastrukturo za kaj takega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: xmetallic ()
scipascapa ::
kaj pa primer, kjer je javni prevoz v totalni pizdi? recimo kranj trzin, povejte mi možnost povezave....pa da ni 2 uri v eno smer.
BlaY0 ::
Ni problema... vozi se z avtom. Ampak brez povrnitve potnih stroškov.
Če ti to ni OK, si pač najdeš službo bližje domu ali dom bližje službi.
Če ti to ni OK, si pač najdeš službo bližje domu ali dom bližje službi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Baja ::
in koga in kolko procentov mislis da bo to najbolj udarilo.
vsi si namreč ne morejo privoščiti 1200e najemnine blizu vsega.
dom blizu sluzbe je predrag, sluzbe blzu doma ni, pa smo tu
vsi si namreč ne morejo privoščiti 1200e najemnine blizu vsega.
dom blizu sluzbe je predrag, sluzbe blzu doma ni, pa smo tu
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Baja ()
scipascapa ::
Jaz bi tudi rad službo znotraj mojega bivališča pa jih ni. Rade volje udarim pešhondo do 5km, preprosto ni služb v jebenem Kransterdamu.
BlaY0 ::
scipascapa je izjavil:
Dajmo še enkrat: možnost javnega prevoza, kjer ga ni.
Bo šlo? Niso vse službe v LJ.
Če ni povračila stroškov je vseeno s čim se voziš. A je OK? Če je pa povračilo pa vedno za nekoga ni fer...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
matobeli ::
scipascapa je izjavil:
Jaz bi tudi rad službo znotraj mojega bivališča pa jih ni. Rade volje udarim pešhondo do 5km, preprosto ni služb v jebenem Kransterdamu.
Sava nima prostih mest?
Kolkor jaz vem je služb kar nekaj, sam ne v JU.
BlaY0 ::
...dom blizu sluzbe je predrag, sluzbe blzu doma ni, pa smo tu
In to je za vse enako... nihče tu ni priviligiran. Najbolj fer rešitev. Na tebi je potem da se z delodajalcom zmeniš a ti bo dal toliko, da se ti bo splačalo delat pri njem, ali boš pa drevje obrezoval 2x na leto vsem sosedom pa je stvar rešena...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Utk ::
Sej, jaz nimam nič proti, če se ukinejo stroški in dvigne splošna olajšava, da z nekimi povprečnimi stroški ostane neto enak. Ne mi pa kupovat na silo mesečne za nek bus s katerim izgubim 2 uri na dan.
joze67 ::
Nekdo je zgoraj omenjal ceno nepremičnin v mestih in na podeželjih... evo, urejeno. Ne rabiš več socialnega korektiva v obliki "subvencije" potnih stroškov, ki to niso.
Ob (delno) subvencioniranem (delno zato, ker se verjetno marsikateri forumaš ne zaveda, da iz ZD izhaja, da se potni stroški določijo ob zaposlitvi, ni pa nujno, da se prilagajajo selitvam) vseeno ni opaziti, da bi ljudje množično naseljevali npr. Kozjansko. Nizke cene so take z razlogom.
-ninja-91- ::
https://siol.net/posel-danes/novice/bir...
Tale iz intervjuja v financah zgleda sploh ni več na ministrstvu: "Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek je razrešila vodjo službe za trajnostno mobilnost in prometno politiko Bojana Žlendra."
Tale iz intervjuja v financah zgleda sploh ni več na ministrstvu: "Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek je razrešila vodjo službe za trajnostno mobilnost in prometno politiko Bojana Žlendra."
Rok Woot ::
A če do delodajalca ne vozi avtobus, si upravičen do cene taksije od tam kjer te avtobus pusti?
Fritz ::
Proti avtobusu torej izgubiš 40 minut ali plačaš vsaj 260 EUR več na mesec. Se mi zdi kar pošteno.
Kaj bi ti naredil?
Bi plačeval ali počakal 40 minut?
Res dober predlog, ni kaj.
40 minut vsak dan x2. 20 delovnih dni v mesecu - 1600 minut oziroma nekaj manj kot 27ur. In tebi je to smešno?
Moja boljša polovica se vsak dan vozi z vlakom iz Trbovelj v Ljubljano. Prevoz je obupen, čeprav bi se dalo večino pomanjkljivosti zelo lahko rešiti, če bi kdo na SŽ premaknil rit (npr. ob špicah in ko skorajda ni potnikov so kompozicije iste; kadar je zunaj mraz potnike zebe, kadar je vročina se pa kuhajo itn. itn.).
Lahko pa izbere tiste redke avtobuse, ki peljejo iz Zasavja. Z vozniki katerim ne plačujejo dopolnilnega zavarovanja in ur ko čakajo, torej takšnimi, ki vsak dan ždijo 10-14 ur v službi in so super spočiti in skoncentrirani.
Javen prevoz se bo uporabljal, ko bo smiseln in bo predstavljal boljšo alternativo, ne pa da ljudi kaznuješ ter upaš, da se bodo stvari same od sebe popravile, ob tem si pa še škodoželjen. Za začetek bi lahko državno upravo & Co. preselili na obrobje Ljubljane ali razporedili v druga mesta, da se vse ne bi zlivalo v eno točko.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Tilen ::
-ninja-91- je izjavil:
https://siol.net/posel-danes/novice/bir...
Tale iz intervjuja v financah zgleda sploh ni več na ministrstvu: "Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek je razrešila vodjo službe za trajnostno mobilnost in prometno politiko Bojana Žlendra."
Počasi.
Bojan Žlender je še vedno v službi v sektorju za javni potniški promet in še vedno dela na projektu enotne vozovnice.
1. maja so reorganizirali ministrstvo in od takrat Službe za trajnostno mobilnost, ki jo je prej vodil Bojan Žlender, ni več. Ustanovili so Direktorat za trajnostno mobilnost in prometno politiko.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
SeMiNeSanja ::
Pa tudi če v JU nekoga RAZREŠIJO, to še ne pomeni, da je odpuščen.
V večini primerov se zgolj presede na drug stolček....in upa da ga ne bo spet kdo 'drezal'...
V večini primerov se zgolj presede na drug stolček....in upa da ga ne bo spet kdo 'drezal'...
BlaY0 ::
Sej, jaz nimam nič proti, če se ukinejo stroški in dvigne splošna olajšava, da z nekimi povprečnimi stroški ostane neto enak. Ne mi pa kupovat na silo mesečne za nek bus s katerim izgubim 2 uri na dan.
Tukaj v DE nimamo potnih stroškov in malice (in časa za malico ki se šteje v delovni čas). Lahko si kupiš job-ticket (mesečno) če hočeš, ki ti jo lahko delno subvencionira delodajalec (eni več drugi manj, tretji nič) in potem to kar si plačal zanjo daš "v stroške" za zmanjšanje davčne osnove pri dohodnini. Skratka država se ne petlja v prevažanje ljudi na delo v smislu regulacije, to je stvar med delavcem in delodajalcem. Če se rad od daleč voziš, in te delodajalec pri tem podpira, potem se boš izpogajal za 250 EUR/mesec bruto več in je stvar rešena. Nekdo drug ti bo pa rekel, da ti ne da 250 EUR več, ker ima na razpolago dovolj ljudi ki živijo bliže in jim teh 250 EUR ni treba dati. Spet tretji ti bo pa dovolil da 2x tedensko delaš od doma.
V SLO je pa zadeva popolnoma izrojena... folk namesto za plačo, dela za potne stroške. WTF?
Tilen ::
Seveda je izrojena. Pet se jih vozi iz CE v LJ v istem vozilu in skupaj poberejo 1300 neto potnih na mesec in potem tukaj pritiskajo, da so spremembe nepotrebne. S prstom seveda kažejo na vlak, češ, kako je počasen in ni za nobeno rabo, njihovo goljufanje jih pa ne moti.
V desetih letih tako prigoljufajo 156.000 EUR neto in to se jim zdi normalno.
Zakaj so najemnine in nepremičnine v centrih prav tako drage? Ravno zaradi takih. Prijavijo se na drugi strani države za visoke potne stroške in si čez cesto pred podjetjem kupijo drago nepremičnino, katere kredit v veliki meri pokrivajo ravno s potnimi stroški, med tem ko v službo hodijo peš.
Izračunali so namreč, da se veliko bolj splača kredit 500 EUR na mesec subvencioniran z 260 EUR potnih stroškov za nepremičnino čez cesto pred podjetjem, kot kredit za 350 EUR na mesec za nepremičnino v vukojebini in vožnja od ne vem kod.
Tak sistem nujno rabi spremembe.
V desetih letih tako prigoljufajo 156.000 EUR neto in to se jim zdi normalno.
Zakaj so najemnine in nepremičnine v centrih prav tako drage? Ravno zaradi takih. Prijavijo se na drugi strani države za visoke potne stroške in si čez cesto pred podjetjem kupijo drago nepremičnino, katere kredit v veliki meri pokrivajo ravno s potnimi stroški, med tem ko v službo hodijo peš.
Izračunali so namreč, da se veliko bolj splača kredit 500 EUR na mesec subvencioniran z 260 EUR potnih stroškov za nepremičnino čez cesto pred podjetjem, kot kredit za 350 EUR na mesec za nepremičnino v vukojebini in vožnja od ne vem kod.
Tak sistem nujno rabi spremembe.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Meizu ::
joze67 ::
Pet se jih vozi iz CE v LJ v istem vozilu [...], njihovo goljufanje jih pa ne moti.Kako goljufam šele jaz, ko poberem denar za mesečno, potem pa se vozim s kolesom.
Zakaj so najemnine in nepremičnine v centrih prav tako drage? Ravno zaradi takih.To si si gladko izmislil.
Prijavijo se na drugi strani države za visoke potne stroškeKo nastopiš službo, delodajalec nekako ve, kje si prijavljen, in te lahko pač ne vzame, če mu s tabo povezani stroški niso všeč. Kasneje je vse odvisno od kolektivne pogodbe, ki je, splošne, že nekaj časa ni. In ker gre tu za dejansko goljufanje, bi delodajalec lahko ukrepal; če pa ne, ga očitno ne boli.
K0K0 ::
Ne razumem zakaj je skupni prevoz goljufanje ? Goljufanje je če se tip iz MB preseli v LJ. in kasira prevoz za MB. Če meni kot delodajalcu nek delavec prinese toliko dodane vrednosti, da mu lahko plačam 500€ za potne stroške me boli k... kako jih porabi. Meni je vseno al gre na štop in da denar v žep al pa kupi karto in da denar avtoprevozniku in si ta potem kupi ferarija. Mene njegov prevoz stane 500€ in to je vse kar me zanima. Če mi je 500€ za prevoz preveč ga pač že v štartu ne bom zaposlil. Če v podjetju ne znajo zaposlovat oz prerazporejat zaposlenih pa za to niso krivi zaposleni ampak nespodobno vodstvo.
Če se trenutni sistem ko je prevoz neobdavčen spremeni bo treba dat poleg 500€ za prevoz še 500€ državi. Bo to za delodajalce ceneje ? Kar se tiče avstrije imajo 2x višje plače in približno isto ceno goriva in hrane. Če bi imeli slovenski delavci 2x višjo plačo bi bili kar se tile stroškov prevoza že brez "goljufanja" na boljšem. Tisti ki bi se vozili skupaj pa bi imeli še več kot sedaj. Sam to bi blo pošteno ker bi imeli tisti, ki imate do službe 2km vedno več denarja kot tisti, ki se morajo vozit eno uro v vsako smer ane.
Če se trenutni sistem ko je prevoz neobdavčen spremeni bo treba dat poleg 500€ za prevoz še 500€ državi. Bo to za delodajalce ceneje ? Kar se tiče avstrije imajo 2x višje plače in približno isto ceno goriva in hrane. Če bi imeli slovenski delavci 2x višjo plačo bi bili kar se tile stroškov prevoza že brez "goljufanja" na boljšem. Tisti ki bi se vozili skupaj pa bi imeli še več kot sedaj. Sam to bi blo pošteno ker bi imeli tisti, ki imate do službe 2km vedno več denarja kot tisti, ki se morajo vozit eno uro v vsako smer ane.
starfotr ::
Predlog je dober. Bi se pa še več spremenilo, če bi se prevoz štel v delovni čas. Oziroma v službeno pot, ne pa kot prevoz na delo. To je butasto ločeno v zakonu. Če se pripeljem na delo, je to pol manj denarja, kot če za firmo opravim službeno pot.
Tako bi delodajalec razmislil, koga bo zaposlil, da se folk ne vozi čez pol države v službo. S tem bi dosegli decentralizacijo in boljše pogoje za vse. Kje je tistih 8 ur dela, 8 ur zabave in 8 ur počitka? Ni tega realnem svetu.
Druga zadeva, javni prevozniki bi morali odgovarjat za zamude. Finančno, vsak dan. Koji k..c zamuja vlak? To mi nikoli ni bilo jasno. Ima prosto pot, guma mu ne poči, sneg ga ne moti kaj dosti, pare mu pa tudi ne zmanjka. Wtf zamude.
Avtobusi pa tudi. Včasih je bilo prav obupno. Kar ni bilo busa. To je obup, kako nezanesljivo je to bilo.
Tako bi delodajalec razmislil, koga bo zaposlil, da se folk ne vozi čez pol države v službo. S tem bi dosegli decentralizacijo in boljše pogoje za vse. Kje je tistih 8 ur dela, 8 ur zabave in 8 ur počitka? Ni tega realnem svetu.
Druga zadeva, javni prevozniki bi morali odgovarjat za zamude. Finančno, vsak dan. Koji k..c zamuja vlak? To mi nikoli ni bilo jasno. Ima prosto pot, guma mu ne poči, sneg ga ne moti kaj dosti, pare mu pa tudi ne zmanjka. Wtf zamude.
Avtobusi pa tudi. Včasih je bilo prav obupno. Kar ni bilo busa. To je obup, kako nezanesljivo je to bilo.
Utk ::
Druga zadeva, javni prevozniki bi morali odgovarjat za zamude.
Tisti, ki vozijo za revoz, brez skrbi da bi odgovarjali, če bi 50 ljudi manjkalo zarad njih. Ti ki živijo od subvencij, se jim pa jebe. Če vozijo not enga al pa 3 ljudi, subvencija je ista, stranka je pa itak samo problem. In zdaj bi dobili še več subvencij.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Fritz ::
Seveda je izrojena. Pet se jih vozi iz CE v LJ v istem vozilu in skupaj poberejo 1300 neto potnih na mesec in potem tukaj pritiskajo, da so spremembe nepotrebne. S prstom seveda kažejo na vlak, češ, kako je počasen in ni za nobeno rabo, njihovo goljufanje jih pa ne moti.
V desetih letih tako prigoljufajo 156.000 EUR neto in to se jim zdi normalno.
Zakaj so najemnine in nepremičnine v centrih prav tako drage? Ravno zaradi takih. Prijavijo se na drugi strani države za visoke potne stroške in si čez cesto pred podjetjem kupijo drago nepremičnino, katere kredit v veliki meri pokrivajo ravno s potnimi stroški, med tem ko v službo hodijo peš.
Izračunali so namreč, da se veliko bolj splača kredit 500 EUR na mesec subvencioniran z 260 EUR potnih stroškov za nepremičnino čez cesto pred podjetjem, kot kredit za 350 EUR na mesec za nepremičnino v vukojebini in vožnja od ne vem kod.
Tak sistem nujno rabi spremembe.
Jaz živim v LJ in uporabljam avto/motor/električni skiro. Se pa pogovarjam z ljudmi, ki so poskušali uporabljati javni prevoz za prevoze iz 50+ km oddaljenih krajev v LJ in večina pravi, da je uporaba javnega prevoza nesmiselna.
Drugače pa so vsaj na mojem ministrstvu že zdavnaj začeli preverjati od kod se dejansko voziš v službo in krivdno odpustili vse, ki so navajali lažne podatke in s to prakso nadaljujejo. Pri višjih potnih stroških je to v enem mesecu tak znesek, da dejanje ni več prekršek temveč kaznivo dejanje velike goljufije.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
::
Ko bo več ljudi primorano iti na avtobus ker se z avtom ne bo dalo priti do želene točke, bo tudi več avtobusov...
Več avtobusov bo samo takrat, ko (če) se bo prevozniku to izplačalo. Glede na razselejnost v Sloveniji in velikost zaselkov bo to točno nikoli. Če pa že kdaj bodo, bodo pa precej dragi ali pa bodo imeli nemogoče urnike, saj bo en avtobus moral obiskati 50 vasi, da bo nabral 5 potnikov. Ljudje pa bomo še vedno primorani uporabljati avtomobile, če bomo sploh hoteli priti do službe ali če ne bomo želeli dnevno porabiti dodatnih dveh ur za pot do službe in nazaj. Zanima me, ali so ovrednotili tudi ves tisti dodatni čas, ki ga bo večina prebivalstva porabila za pot na delo? Glede tega predloga in omenjenega gospoda, ki se ga je domislil, imam dve razlagi:
1.) ni najbolj bister ali pa je do predloga prišel v stanju precej zmanjšane prištevnosti;
2.) predlog so mu prišepnili tisti, ki bodo od tega imeli največ koristi, ter mu verjetno v zameno obljubili delček teh koristi.
Magic1 ::
Lahko je nekomu, ki nima družine in živi v idealnih okoliščinah, biti brez avta. V realnosti je pa nepogrešljiva stvar, samo ne smeš kupiti predobra jajca, za katero moraš tlako oddelat. Seveda se ga velikokrat tudi uporabi za luksuz, samo nova elektronika, počitnice, izleti, šport, dobra hrana,..., je vse tudi luksuz. A gremo vse prepovedat, da ne bo razmetavanja?
Magic
::
darksamurai je izjavil:
Trenutno obstajajo potni stroški, nižje cene nepremičnin na podeželju in kljub temu je čedalje manj ljudi na podeželju. Če bi ukinil potne stroške bi cene nepremičnin v mestih šle v nebo, podeželje pa bi propadlo. Čestitam!
Hipsterjev to ne briga! Dandanašnji je pač za mestno mularijo, ki ima 5 minut peš do šole, moderno biti "proti avtomobilom". Ker so se enkrat v Londonu peljali s podzemno, bi to izkušnjo aplicirali kar na celo Slovenijo. Najbrž mislijo, da bi lahko v vsako vas vsako minuto vozil avtobus ali vlak za tistih nekaj €, ki bi jih pobrali od sedaj izplačanih potnih stroškov.
Magic1 ::
Pa zakaj podzemno? Ali ne bi bilo bolje če po Muskovo naredimo žnj podzemnih tunelov in se vozimo z EVji po njih. Lahko je tudi po več deset vzporednih tunelov, možnosti so skoraj neomejene!!!
Magic
joze67 ::
Mal se umirite, no. Blay0 samo v najboljši neoliberalni obliki pravi, da bo nevidna roka trga vse uravnala. Da življenje v mestu prinaša svoje prednosti in svoje tegobe, kot jih življenje na vasi.
V resnici bi morali iti še korak dlje. V mestu dihamo bolj onesnažen zrak. Ni razloga, da bi podeželcem plačevali, da lahko dihajo boljši zrak. Po drugi strani ni razloga, da bi podeželje plačevalo za zdravljenje z onesnaženim zrakom povezanih bolezni, zato bi moralo biti zavarovanje za pljučne bolezni višje glede na kraj bivanja (in kraj dela). Pa za alergije. To bi nedvomno zbilo cene nepremičnin. In tako naprej, dokler ne pridemo do every man for himself and all slaves to the corporations modela.
V resnici bi morali iti še korak dlje. V mestu dihamo bolj onesnažen zrak. Ni razloga, da bi podeželcem plačevali, da lahko dihajo boljši zrak. Po drugi strani ni razloga, da bi podeželje plačevalo za zdravljenje z onesnaženim zrakom povezanih bolezni, zato bi moralo biti zavarovanje za pljučne bolezni višje glede na kraj bivanja (in kraj dela). Pa za alergije. To bi nedvomno zbilo cene nepremičnin. In tako naprej, dokler ne pridemo do every man for himself and all slaves to the corporations modela.
::
Mal se umirite, no. Blay0 samo v najboljši neoliberalni obliki pravi, da bo nevidna roka trga vse uravnala.
Kakšen trg? Kakšna je konkurenca na področju avtobusnih prevozov? Koliko prevoznikov je v Sloveniji? Ali sploh poznate stanje na tem področju, ki se vse bolj monopolizira? Vzemite primer pošte, ki ima z zakonom zapovedano, da mora dostavljati po celi Sloveniji. Ostale dostavne službe tega nimajo. Ker se jim v odročne kraje ne izplača voziti, tiste pakete lepo oddajo na pošto. Iz istega razloga je bil pred leti dovoljen monopol Telekomu: v zameno je s priključki moral opremiti določen % prebivalstva. Če bi zadevo prepustili trgu, bi imeli internet samo v (večjih) mestih, kjer je gostota prebivalstva zadosti velika. Hipsterji se tega ne spominjate, ker vas takrat še ni bilo, zato pa lahko sanjarite o tem, kako bo trg uredil javne prevoze. Ne bo jih in tudi predlagani ukrepi vodijo ravno v nasprotno smer: prevoznikom se ne bo več potrebno truditi, ker bodo imeli zagotovljen mesečni priliv v obliki obveznih vozovnic.
tomazic89 ::
Lahko je nekomu, ki nima družine in živi v idealnih okoliščinah, biti brez avta. V realnosti je pa nepogrešljiva stvar...
This...
V realnosti mora clovek zjutraj na poti v sluzbo oddati v vrtec/solo otroka ali dva. Kaj potem naj se pa zapelje nazaj domov in gre na avtobus? Kdo bo otroke pobral, ker se bosta oba starsa do 6h popoldan prestopala po postajah javnega prometa. Zaradi "zanesljivosti" zeleznic bosta 2x prepozno pobrala otroka in jim bodo odvzeli pravico do vrtca. Sami keyboard warriorji, ki nimajo prav veliko stika z relanim vsakdanom povprecnega Slovenskega cloveka.
Eni govorite, kot da je resitev, da se vsi preselimo v mestne kokosnjake. Kdo pa bo obdeloval povrsine okoli mest? Propade se kaj drugega kot javni prevoz, ce bi vsi zaceli masovno migrirati v mesta.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31247 (21333) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 81582 (70991) | starfotr |
» | Zastonj javni prevoz (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 12360 (10957) | noraguta |