» »

Hitrost mestnega prevoza

Hitrost mestnega prevoza

«
1
2 3 4

jype ::

Otvorimo lahko kar z znamenito tekmo:



Danes je prvi šolski dan in ceste so po dolgem času spet popolnoma neprimerne za vožnjo z avtomobilom. V Ljubljani to na žalost pomeni tudi to, da v kolonah stojijo avtobusi, reševalna vozila na nujnih vožnjah in golfi dvojke dizl z vključenimi motorji, ter čakajo na dan, ko se bodo lahko premaknili naprej.

Ostali, manj okorni in nerodni prometni udeleženci še vedno potujejo z enako hitrostjo kot prej in ne predstavljajo obremenitve, ki mestu in prebivalcem povzroča toliko težav.



Kaj pa vi storite, da kot del prometa niste v napoto?

Gregor P ::

Sam hodim peš po mestu.:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

In kaj naj zdaj, vsi jokamo, da imate v Ljubljani nesposobne župane, ki ne znajo rešit problema? Jaz sem se danes čisto normalno pripeljal z avtom v službo, v bistvu je bilo še manj prometa kot ponavadi, parking napol prazen itd. Kot ti ne razumeš tistih, ki se vozijo z avti, jaz ne razumem tvojega problema, ker "meni vse dela".

pegasus ::

Danes ni bilo na cesti nič bistveno drugače, je pa res, da me moj routing ne pelje čez center.

Jure, lahko se na Ljubljanico vsedeš in odveslaš do centra, to bi znal bit kul :) Jaz bi moral it dol do sotočja, pa pol po Savi gor do obvoznice, pa pol še mal peš ... pa bi blo verjetno še vseeno hitreje kot LPP :D

No če bo LPP uvedel kdaj kako krožno progo okrog Lj, pol bi znal bit zanimiv tudi zame.

jype ::

pegasus> Jure, lahko se na Ljubljanico vsedeš in odveslaš do centra, to bi znal bit kul :)

Zapornice so po poti. Z zapornicami se slabo razumem :)

Super Sonic ::

Kaj pa vi storite, da kot del prometa niste v napoto?


Če ne delaš v mestu in če nisi doma v bližnji okolici, potem te ravno to vprašanje ne zanima. Zanima te "kdaj bom pravočasno v službi" in kaj hitro se večini zgodi, da je ravno avto edino možno prevozno sredstvo. Zato bi rekel, da je tema zastavljena precej ciljno in naj v njej sodelujejo le tisti, ki delajo od doma ali pa v večjih mestih in so v tem mestu tudi doma.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

jype ::

Ja, saj tema je namenjena tistim, ki se vozijo v mesto. Takih je okoli 85% vseh zaposlenih in šolajočih v državi.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Relanium ()

bluefish ::

Super Sonic je izjavil:

Zanima te "kdaj bom pravočasno v službi" in kaj hitro se večini zgodi, da je ravno avto edino možno prevozno sredstvo.
Se zna zgoditi, da se boš čez nekaj let vprašal, če je smiselno plačati visoko mestno takso, da v službo prideš 15min prej.

mcgeek ::

Sam se vozim v Lj. v službo vsak dan.
In ker sem se mnogo let vozil s trolo, vem kako moreče je počasno premikanje, zato sedaj vedno dam prednost avtobusu.
Zraven ponavadi naletiš na tečnobo voznikov za tabo. Skoraj vedno pa mi voznik avtobusa utripne s smerniki v zahvalo, kot da je to zanj nekaj nevsakdanjega, da dobi prednost, ki jo tudi ima po zakonu.

Super Sonic ::

Se zna zgoditi, da se boš čez nekaj let vprašal, če je smiselno plačati visoko mestno takso, da v službo prideš 15min prej.

Ali pa obratno, da se bom vprašal, ali je vredno konstatno zamujat v službo.

Mi imamo 500m ob hiši vlak, postaja, ki te zapelje do Tivolija v štirih, mogoče petih minutah. Delaš na Viču in od postaje v Tivoliju pa do šole imas cca 1,5km. Služba se začne ob 06.00 shrap, vlak načeloma pride ob 05.32 in je ob 05.37 že na postaji. Vse ok, 23 minut za 1,5km hoje načeloma ni problem.

Ampak kaj pa če vlaka ni. Kaj pa če vlak, skladno s točnostjo našega prometa, pride nekje ob 05.45. 10 minut za 1,5 km? Rešitev je, da greš 1 vlak prej, ampak nažalost je to prvi vlak, tisti dan.

Opcija, ki kliče sama po sebi, je avtobus, ki gre ob 05.40 in te vrže ven ob 05.55 pred delovnim mestom.

Ampak, kaj pa če voznik avtobusa zamudi? In se zgodba z vlakom ponovi. Torej greš na en bus prej, ki pa gre, kaj jaz vem, ob 04.55. Vredno vstajt ob 04.20 za službo ob 06.00?

Greš s kolesom? Napaka, ob 14.30 moraš po dva otroka v vrtec. Sploh pa, delovno mesto zahteva da si urejen (in ne ponuja tuša), poleg tega iz službe nosiš domov kosilo.

Živiš 7km od delovnega mesta in praktično ni prevoza na katerega bi se lahko zanesel. Tvoja služba je odgovorna, vsaka minuta zamude pa je lahko usodna za službo, saj te čaka pred šolo en kup otrok, ki čaka na varstvo.

Ps
Včerajšna dilema moje drage s čim naj gre v službo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

jype ::

Super Sonic> in ne ponuja tuša

To je totalen nesmisel. Kaj pa če ravno ko odpreš vrata avtomobila mimo pripelje avtobus in veliko lužo distribuira po tebi?

bluefish ::

Super Sonic je izjavil:

Ampak kaj pa če vlaka ni. Kaj pa če vlak, skladno s točnostjo našega prometa, pride nekje ob 05.45. 10 minut za 1,5 km? Rešitev je, da greš 1 vlak prej, ampak nažalost je to prvi vlak, tisti dan.

Ampak, kaj pa če voznik avtobusa zamudi? In se zgodba z vlakom ponovi. Torej greš na en bus prej, ki pa gre, kaj jaz vem, ob 04.55. Vredno vstajt ob 04.20 za službo ob 06.00?
Kaj pa, če je na cesti nesreča in te tudi avto ne izstreli mimo kolon? Pa še ene par podobnih situacij.

Super Sonic ::

To je totalen nesmisel.

Je kar smisel, ker smrdet v šoli ne smeš. Ravno tako so tudi ostala pravila oblačenja, ki precej definirajo kaj lahko in kaj ne. Sicer pa vagajmo - kolikokrat te zalije bus? Resno Jype - kolikokrat te je, ko nisi kolesaril?

Kaj pa, če je na cesti nesreča in te tudi avto ne izstreli mimo kolon? Pa še ene par podobnih situacij.

A-a. Zamujanje busa in vlaka lahko natačno izmeriš, nesreča pa je višja sila, pa bi tudi tebe vprašal podobno - kaj se zgodi večkrat? Totalna zapora ceste na poti v službo ali konstatno zamujanje javnega prevoznega sredstva? Čisto iz prakse je jasno kako in kaj (v treh letih Tržaška cesta še ni bila tako ovirana, da bi zamudila z avto v službo, kljub poplavi), med tem ko je score za javni promet 32/9 (9x je zamudila v službo), pa je postala ravnateljica mal tečna.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

bluefish ::

Super Sonic je izjavil:

A-a. Zamujanje busa in vlaka lahko natačno izmeriš, nesreča pa je višja sila, pa bi tudi tebe vprašal podobno - kaj se zgodi večkrat? Totalna zapora ceste na poti v službo ali konstatno zamujanje javnega prevoznega sredstva? Čisto iz prakse je jasno kako in kaj (v treh letih Tržaška cesta še ni bila tako ovirana, da bi zamudila z avto v službo, kljub poplavi), med tem ko je score za javni promet 32/9 (9x je zamudila v službo), pa je postala ravnateljica mal tečna.
Problem je, da se stanje ne bo spremenilo, dokler se želijo vsi pripeljati do praga firme.
No, avto zna kaj hitro postati slaba izbira, če se uresniči plan o enem avtomobilskem pasu na določenih mestnih vpadnicah. V povezavi z dodatnimi P+R parkirišči pa upam, da ne bo več razlogov za rinjenje v center mesta.

Smurf ::

Jaz se peljem v sluzbo z avtomobilom, ampak v nasprotno smer od velike večine (ven iz Ljubljane) tako, da je ceste prazna. Bi pa z veseljem uporabil javni prevoz, ce bi ga imel na voljo. Dokler sem delal v Ljubljani pa sem uporabljal LPP in kolo.

Super Sonic ::

Problem je, da se stanje ne bo spremenilo, dokler se želijo vsi pripeljati do praga firme.

Narobe gledaš, oziroma zelo ozko gledaš. Ni samo prag firme, je tudi točnost in je tudi življenje po službi. Dva otroka, vrtec nekaj km stran od hiše, ipd. Skratka, fouš pogled maš, čeprav se z njim strinjam - vsem ni treba do praga z avtom.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

bluefish ::

Super Sonic je izjavil:

Narobe gledaš, oziramo zelo ozko gledaš. Ni samo prag firme, je tudi točnost in je tudi življenje po službi. Dva otroka, vrtec nekaj km stran od hiše, ipd. Skratka, fouš pogled maš, čeprav se z njim strinjam - vsem ni treba do praga z avtom.
Brez skrbi, z zgoraj napisanim ciljam predvsem na tiste, ki se s 5m dolgimi limuzinami in karavani sami vozijo na šiht, brez sopotnikov.

Super Sonic ::

Brez skrbi, z zgoraj napisanim ciljam predvsem na tiste, ki se s 5m dolgimi limuzinami in karavani sami vozijo na šiht, brez sopotnikov.

Jaz pa v to dvomim, ker če zdej najdejo denar za to početje, ga bodo potem tudi.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

bluefish ::

jype je izjavil:

Super Sonic> in ne ponuja tuša

To je totalen nesmisel. Kaj pa če ravno ko odpreš vrata avtomobila mimo pripelje avtobus in veliko lužo distribuira po tebi?
Brez sarkazma, dobro veš, da to je lahko problem.

Utk ::

Kako morete biti tako nesramni, da kot rešitev ponujate POSLABŠANJE vožnje z avtom (parkirnine, vstopne takse, ožje ceste, ne vem kaj vse), namesto da bi kot rešitev predlagali IZBOLJŠANJE drugih načinov. Tudi če ne bo nobenega avta v Ljubljani, vlak bo še zmeraj zamujal. Avtobus bo še zmeraj nabasan (samo še bolj) in čisto enako bo zamujal. Avtobusi v Ljubljani so neumnost zaradi neumnih linij in postaj na vsakih 200 metrov, ne pa zaradi avtov. Tudi če sem šel z busom čez Ljubljano ob 11h zvečer ko ni bilo nobenega avta, je bila to katastrofa in bi marsikdaj hitreje prišel peš. Manj avtov bo malo pohitrilo buse ob 7h-9h zjutraj in od 16-18h popoldan, kaj pa ostalih 20 ur ko bojo še zmeraj enako neuporabni? Avtobus, če ni nabasan do konca, prinaša izgubo, ne se slepit da bojo prazni vozili na 5 minut po celi Ljubljani (ne samo po dveh glavnih krakih) ko ne bo več avtov, kar je več za čakat je pa zanič.
Če ne znate nič izboljšati, vsaj ne poslabšujte.

Super Sonic ::

Brez sarkazma, dobro veš, da to je lahko problem.

Je, v šoli sploh, je problem če prideš umazan in smrdeč, ampak naše izkušnje kažejo, da ni tako hudo (v bistvu sploh ni hudo), pri tem, ko si na kolesu v primeru dežja zagotovo precej umazan že "a priori".
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Venum ::

Jype: Jaz ponavadi vozim hitro skozi naselja, da se ne zadržujem dolgo v naselju, torej da ne delam gužve...Včasih tut zapeljem čez koga, ampak to je res majhna cena, za to, da ne delam gužve v mestu.

Mehmed ::

Javni prevoz je pocasen. Da bi bil hitrejsi, bi moral folk sprostiti cesto in ga zaceti uporabljati. Folk ga noce uporabljati, dokler ne bo hitrejsi.
Nic novega torej.

Ne verjamem da se bo miselnost kaj spremenila, razen ce ukinejo potne stroske pa bo folk prisiljen v najcenejse variante.

Utk ::

Ne ga srat. LPP je počasen tudi sred noči ko ni nobenega avta. Ker mora čakat na bavarcu 20 minut, da se sploh kdo primaje v bus. Malo iz centra pa itak vozi na 20 minut tudi sred dneva. Kako bo potem hitrejši, ko ne bo več nobenega avta? Enostavno ni dovolj ljudi da bi nafilali buse vsakih 5 minut, razen ob konicah na par glavnih ulicah.

Super Sonic ::

Folk ga noce uporabljati, dokler ne bo hitrejsi.

In bolj točen.

Ne verjamem da se bo miselnost kaj spremenila, razen ce ukinejo potne stroske pa bo folk prisiljen v najcenejse variante.

Miselnost se spreminja, nenazadnje gre gorivo jutri spet gor, vrednosti vozilom močno padajo, marsikdo je spoznal krutost tega avtomobilskega mafijskega pridiganja in posiljevanja z avtomobili in počasi bo šlo na bolje, ker se ljudje sami zavedajo koliko jim avtomobili bremenijo proračun. Določeni pa bodo plačevali še več in še naprej.

Mal za hec - policisti bi znotraj določenega območja v mestu lahko kaznovali z določeno vsoto vsakega, ki se vozi sam v vozilu, ali pa bi moral kupiti vinjeto, da se lahko vozi sam.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Looooooka ::

LPP v Ljubljani je fail ze 30 let.
Sem presaltal na avtomobil in ni sans, da grem nazaj na bus.
S kolesom in avtomobilom...oboje je hitreje.
In ce gledam ceno avtobusa vs cas, ki ga zagonim...ne hvala.
Problem je samo ko snezi. Takrat pac kolo odpade...sposobnost voznikov avtomobila pa pade za 80% in mas obcutek kot, da igras tombolo. Nagrada je pa karambol z nekom, ki nima zimskih gum...
Ce bi postavil te iste ljudi na kolo bi bla pa urgenca takoj polna.
Me ze dedki in babice na kolesih dovolj strasijo(voznja po sredini ceste, ker ne znajo vec vozit naravnost)...60 takih na kupu bi bla ziva grozljivka.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Ko sneži oz. so ceste zasnežene, nimate kaj iskati s kolesi v mestih!:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Looooooka ::

Problem je, da kolesarijo ker so posoljene in popluzene kolesarke in je zjutraj se relativno varno.
Groza jih je gledat popoldne, ko je med njihovim prihodom na siht in koncem spet vse zasulo s snegom...nasa komunala pa pac ni mogla sledit.
Me zanima kaj bo z renta kolesi, ki so jih uvedli letos. Ali bojo na voljo cez zimo :)

Mehmed ::

Utk je izjavil:

Ne ga srat. LPP je počasen tudi sred noči ko ni nobenega avta. Ker mora čakat na bavarcu 20 minut, da se sploh kdo primaje v bus.


Meni se nikoli ni zdel pocasen ponoci.
Popravi me ce se motim, ampak busi z bavarca grejo ob doloceni uri. Ce je pol ure prej tam ne pomeni, da caka pol ure na folk ampak da caka pol ure na to uro.

Utk ::

Mehmed je izjavil:

Utk je izjavil:

Ne ga srat. LPP je počasen tudi sred noči ko ni nobenega avta. Ker mora čakat na bavarcu 20 minut, da se sploh kdo primaje v bus.


Meni se nikoli ni zdel pocasen ponoci.
Popravi me ce se motim, ampak busi z bavarca grejo ob doloceni uri. Ce je pol ure prej tam ne pomeni, da caka pol ure na folk ampak da caka pol ure na to uro.

Vem, je pa to problem, če se že do tam pripelješ z njim in čakaš potem 20 minut na busu kot bedak, da bo šel naprej.
Če bi bilo več ljudi, ne bi rabil nikoli čakat ure, nikjer, ker bi pač vozil na 5 minut, ne pa na 15-20.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jype ::

Gregor P> Ko sneži oz. so ceste zasnežene, nimate kaj iskati s kolesi v mestih!:|

Z avtomobili.

Super Sonic> Narobe gledaš, oziroma zelo ozko gledaš. Ni samo prag firme, je tudi točnost in je tudi življenje po službi. Dva otroka, vrtec nekaj km stran od hiše, ipd. Skratka, fouš pogled maš, čeprav se z njim strinjam - vsem ni treba do praga z avtom.

Ja, jaz imam vse to, pa mi znese samo s kolesom. Se pa ne pustim sprovocirat z "A nimaš za avto?" in "A ti ne dajo izpita?" in "Koks neumn."

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

kalko ::

Trola je v vsakem primeru počasnejša od bicikla, tudi če je prazna cesta. Testirano včeraj (nedelja popoldan). Dohitel sem trolo na postaji pri Unionu, v Vižmarjah pa namenoma počakal, da vidim, koliko bo razlike. Bilo je 4 minute, s tem, da nisem gonil kot norc, ampak lagano sportski okrog 25km/h in upošteval vse semaforje (razen tistega idiotskega na dovozu k Celovškim dvorom).

WarpedGone ::

Javni prevoz je pocasen. Da bi bil hitrejsi, bi moral folk sprostiti cesto in ga zaceti uporabljati. Folk ga noce uporabljati, dokler ne bo hitrejsi.

Avtobus bo počasnejši od bicikla, tudi če se vsi vozijo z avtobusom in le ti s kolesom. V tem primeru sploh.
Avtobus bo počasnejši od avtomobila, tudi če se vsi vozijo z avtobusom, in le ti s avtomobilom. V tem primeru sploh.

Glavni vzrok počasnosti avtobusov je stanje na postaji vsakih sto metrov. Brez tega so približno enako hitri/počasni kot avtomobili.
To komot sam stestiraš - vsedi se na avtobus in štopaj kolk časa skupno avtobus stoji na postajaha na tvoji 'progi'.
Zbogom in hvala za vse ribe

Grumf ::

Utk je izjavil:

Kako morete biti tako nesramni, da kot rešitev ponujate POSLABŠANJE vožnje z avtom (parkirnine, vstopne takse, ožje ceste, ne vem kaj vse), namesto da bi kot rešitev predlagali IZBOLJŠANJE drugih načinov. Tudi če ne bo nobenega avta v Ljubljani, vlak bo še zmeraj zamujal. Avtobus bo še zmeraj nabasan (samo še bolj) in čisto enako bo zamujal. Avtobusi v Ljubljani so neumnost zaradi neumnih linij in postaj na vsakih 200 metrov, ne pa zaradi avtov. Tudi če sem šel z busom čez Ljubljano ob 11h zvečer ko ni bilo nobenega avta, je bila to katastrofa in bi marsikdaj hitreje prišel peš. Manj avtov bo malo pohitrilo buse ob 7h-9h zjutraj in od 16-18h popoldan, kaj pa ostalih 20 ur ko bojo še zmeraj enako neuporabni? Avtobus, če ni nabasan do konca, prinaša izgubo, ne se slepit da bojo prazni vozili na 5 minut po celi Ljubljani (ne samo po dveh glavnih krakih) ko ne bo več avtov, kar je več za čakat je pa zanič.
Če ne znate nič izboljšati, vsaj ne poslabšujte.


V bistvu nimaš prav. Razmah uporabe avtomobilov je praktično ekonomsko opravičljivost LPP zdesetkal in ravno zaradi količine
avtomobilov na cesti, se premikajo avtobusi tako počasi (kot tudi ves ostali promet). Za zraven bi se v primeru, da se vsi
odpovejo vožnji preko Ljubljane in presedljajo na avtobuse lahko vozni park krepko razširil, uvedlo bi se lahko hitre linije
(ustavljanje samo na nekaj postajah) na progi itd.

Sicer je pa tale slikica od jype referenčna, to JE težava današnjega mestnega prometa, osebni avtomobili:

Dokler pa se egoisti vozijo z avtomobili in raje zabijejo celo mesto in potujejo skoraj enako časa kot če bi tempirali določen
avtobus ob določeni uri, pa še plačajo precej več, pač ne bo nič drugače. Samo slovencem to tupit je pa sizifovo delo, nemogoče,
dokler se bo sosed peljal z avtomobilom v sluzbo se bo tudi preostanek vasi.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grumf ()

Grumf ::

Curitiba's Bus Rapid Transit: 2.3 Million Passengers a Day

This video illustrates how Curitiba's public transportation system operates and the urban planning and land use principles on which it is based, including an interview with the former Mayor and architect Jaime Lerner. Current city employees also discuss the improvements that are being made to the system to keep it up to date and functioning at the capacity of a typical subway system. Curitiba is currently experimenting with adding bypassing lanes on the dedicated BRT routes and smart traffic lights to prioritize buses. They are even constructing a new line which will have a linear park and 18km of bike lane that parallels the bus transit route.


http://www.treehugger.com/cars/curitiba...
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grumf ()

BigWhale ::

Malenkost sem pocistil.

Kdo se na delovnem mestu tusira, zakaj in cemu je to potrebno je precej off-topic. Prav tako so off-topic objestni kolesarji, nesposobni vozniki in tako naprej. Ne povsem presenetljivo, velja to tudi za politicne debate, levicarje, desnicarje in sredince. In da, uganili ste, tudi objavljanje povezav in you tube filmov je off-topic, ce ne vsebujejo vsaj malenkost komentarja, kaj je na povezavi oziroma kaj prikazuje film.

Eno vrsticnice brez znatnega prispevka k temi, so prav tako nezazeljene.

Hvala.

Grumf ::

Aja še mimogrede, tale citat bi zgoraj tudi pasal (Coritiba, matr nehajte blokirat popravljanje za nazaj ker prinese več
nevšečnosti kot koristi):

75% of Population Commutes to Work Via Bus


Me prav zanima koliko % Ljubljanske populacije (Ljubljana je skoraj 6x manjše mesto, s tem da v okolici Coritibe živi za dve Sloveniji ljudi) se vozi na delo z avtobusom, no pa recimo ne samo z avtobusom, s kakršnimkoli prevoznim sredstvom, ki ni avtomobil (SUV, kombi,...), s tem da v 1.5h prideš čez Ljubljano po diagonali z rolko. A jih naberemo za 10%? No tu imate odgovor, Coritibe je živ dokaz, da se da, mislim da nimamo problema z avtobusi in njihovo hitrostjo ampak z mentaliteto.
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grumf ()

Okapi ::

Ampak kaj pa če vlaka ni. Kaj pa če vlak, skladno s točnostjo našega prometa, pride nekje ob 05.45. 10 minut za 1,5 km? Rešitev je, da greš 1 vlak prej, ampak nažalost je to prvi vlak, tisti dan.
Za taxi smo že slišali?

Gregor P ::

Ali to govorite o tem mestu

 Indian Soldiers from the Coritiba Province Escorting Native Prisoners

Indian Soldiers from the Coritiba Province Escorting Native Prisoners

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

dexterboy ::

Super Sonic je izjavil:

Se zna zgoditi, da se boš čez nekaj let vprašal, če je smiselno plačati visoko mestno takso, da v službo prideš 15min prej.

Ali pa obratno, da se bom vprašal, ali je vredno konstatno zamujat v službo.

Mi imamo 500m ob hiši vlak, postaja, ki te zapelje do Tivolija v štirih, mogoče petih minutah. Delaš na Viču in od postaje v Tivoliju pa do šole imas cca 1,5km. Služba se začne ob 06.00 shrap, vlak načeloma pride ob 05.32 in je ob 05.37 že na postaji. Vse ok, 23 minut za 1,5km hoje načeloma ni problem.

Ampak kaj pa če vlaka ni. Kaj pa če vlak, skladno s točnostjo našega prometa, pride nekje ob 05.45. 10 minut za 1,5 km? Rešitev je, da greš 1 vlak prej, ampak nažalost je to prvi vlak, tisti dan.

Opcija, ki kliče sama po sebi, je avtobus, ki gre ob 05.40 in te vrže ven ob 05.55 pred delovnim mestom.

Ampak, kaj pa če voznik avtobusa zamudi? In se zgodba z vlakom ponovi. Torej greš na en bus prej, ki pa gre, kaj jaz vem, ob 04.55. Vredno vstajt ob 04.20 za službo ob 06.00?

Greš s kolesom? Napaka, ob 14.30 moraš po dva otroka v vrtec. Sploh pa, delovno mesto zahteva da si urejen (in ne ponuja tuša), poleg tega iz službe nosiš domov kosilo.

Živiš 7km od delovnega mesta in praktično ni prevoza na katerega bi se lahko zanesel. Tvoja služba je odgovorna, vsaka minuta zamude pa je lahko usodna za službo, saj te čaka pred šolo en kup otrok, ki čaka na varstvo.

Ps
Včerajšna dilema moje drage s čim naj gre v službo.


Kapo dol temu prispevku. Realna slika tega, kar moramo danes preživljati tisti, ki imamo službo tempirano na minuto, poleg tega pa še froca ali dva, ki ju je potrebno pripeljati in odpeljati domov. Če tole potenciram na mojo službo, ki je v centru mesta, se včasih kakšno jutro počutim, kot, da bi bil na fronti, ampak res. Žal je tako, da je tu avto še vedno čista zmaga. Žal. Kajti do sedaj so vsi ukrepi, ki so bili narejeni s strani MOL-a, bili zgolj kurativne narave, preventive se jaz ne spomnim nobene. Tole zaprtje centra mesta pa najverjetnejše omejitve pristopa v mesto zaradi količine izpušnih plinov so pa, vsaj kar se tiče prestolnice kokoške, strel vglavo. Tebi Jure pa v razmislek scenarij, ki te lahko doleti, kaj bi naredil, če bi dobil klopa in kot posledico okužbe paralizo desne noge. ZAGOTOVO obstaja kolo tudi za to, mar ne?
Da bi vsi šli na kolo, je podobno temu, kar so hoteli nemci, poslati vse jude v taborišča. Preden ljudi želiš v kaj prisiliti, jim moraš ponuditi alternativne možnosti. Tole kopičenje služb na delih zemljišč, kjer vlada prometni haos ali pa ni možnosti parkiranja oz. je po oderuški ceni ni produktivno na dolgi rok. Službe, šole in vrtci bi morali biti dostopni tako po cesti kot z vlakom, ampak se v naši podalpski zakompleksani kokoški to ne more zgoditi.
Moja hčerka jih šteje dobre štiri leta. Če jo vprašaš, ali bi šla kam raje z atijem in avtom ali pa z nono in avtobusom je odgovor vsakič "prot-iočetovski". Ampak če bi jo peljal v vrtec z busom, bi prihajal zadnji na šiht, kar je pa nesprejemljivo...
Zato jaz, ko grem s primorskim vlakom, ki ga opisuje supersonic, sedam na tistega z odhodom 04:40 iz Postojne in čakam dobrih 15 minut kot pa če bi šel na naslednjega, s katerim zamujam dobrih 10 minut. Da bi uvedli vmesne vlake, je pa že grški scenarij, tako kot so proge prito Kamniku, jesenicam, Mariboru... Zadnji vlak proti Kamniku odpelje okoli pol devetih zvečer. Če delaš v popoldanskem turnusu, imaš na voljo samo kolo? Da, žal in zgolj le avto. Da ne omenjam tega, da velika večina vlakov SPLOH ne vozi ob sobotah, nedeljah in praznikih. Praznik in božji dan počitka še razumem, ampak, to, da nekje sploh ni vlakov TUDI ob sobotah...
Howgh, pisal sem. Tisti, ki je nedolžen, pa naj prvi vrže kamen vame >:D
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

jype ::

Ko boste naslednjič iskali parkirno mesto v Ljubljani, se boste zagotovo spomnili name. Koliko mi boste hvaležni sicer ne vem, a bi šel stavit, da ne preveč.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=585... zgleda kar OK, je videti tudi ideološko izpraven in dovolj velik, da z njim lahko parkiraš kolikor te je volja šalabajzersko.

Pithlit ::

Pri nas je javni promet... mja... bolj bogi, če se lepo izrazim. Če moraš kje biti ob uri... pozabi. Če pa urnika nimaš se pa da... nekako, ponavadi sam v eno smer. Za nazaj pa... ali povezave ni, ali pa moraš čakat nesorazmerno dolgo. 'Vukojebina' pač. Imam pa do šihta 2min peš (pa imam na voljo tudi tuš, pa masažno kad, pa savno...). Pa do šole tudi. Do 'manjših' nakupov... največ 5min. Na večje se pač odpeljem enkrat na mesec pa napolnim prtljažnik našega karavana.

Ko grem v LJ (ali kako drugo 'urbano središče') si najdem parkirišče in se naokoli sprehajam peš. V parkirnih hišah je ponavadi kak prostor frej.
Life is as complicated as we make it...

Tear_DR0P ::

dexterboy je izjavil:

Howgh, pisal sem. Tisti, ki je nedolžen, pa naj prvi vrže kamen vame >:D


swooosh. upam da sem te zadel.

opustil sem vozaško življenje in si v centru LJ najel stanovanje, da se lahko v službo vozim s kolesom. Vozači pa za LJ predstavljate precejšen problem. Močno obremenjujete ljubljansko infrastrukturo, ki jo je potrebno iz nečesa vzdrževati. Vendar pa v SI občine dobivajo denar iz proračuna glede na svoje prebivalce in ne na svoje zaposlene, kar pomeni, da vozači svoj denar furate v svoje obrobne občine, nam v LJ pa puščate stroške z infrastrukturo.

Začarni krog javnih prevoznih sredstev pa je že bil omenjen. Javni prevoz ni kar brezplačen, če ga nihče ne uporablja, ne more imeti dobrih prevoznih sredstev, ne more imeti pogostih voženj in ne more biti hiter, zato ga nihče ne uporablja. Takšen krog lahko prekinemo samo sami, z odločitvijo, da se bo reč spremenila. Seveda pa lahko svojo odločitev zvozimo skozi ekonomijo ali politiko.

Ne znam si pa predstavljati v kakšne težave bo zašla slovenska ekonomija, ko bo cena goriv še malo zrastla, in ko se bo vlada odločila ukiniti davčne olajšave za potne stroške. Seveda boste vsi, ki imate dobro življenje na periferiji, takrat začeli metati kamne v vlado in grde ljubljančane, ne da bi pomislili, kje ste se sami ušteli.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

McAjvar ::

dexterboy je izjavil:

ZAGOTOVO obstaja kolo tudi za to, mar ne?


Da. Rece se jim rocna kolesa.
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov

Super Sonic ::

Ko boste naslednjič iskali parkirno mesto v Ljubljani, se boste zagotovo spomnili name.

So ljudje, pa mislim si, da jih ni tako malo, ki imajo službena parkirna mesta in se ne rabijo spominjati na nikogar kadar parkirajo. Sploh pa iskanje parkirnega mesta v Ljubjani že dolgo ni več kak pereč problem, ker ga najdeš za šalo, praktično ob kadarkoli.

Ne znam si pa predstavljati v kakšne težave bo zašla slovenska ekonomija, ko bo cena goriv še malo zrastla, in ko se bo vlada odločila ukiniti davčne olajšave za potne stroške. Seveda boste vsi, ki imate dobro življenje na periferiji, takrat začeli metati kamne v vlado in grde ljubljančane, ne da bi pomislili, kje ste se sami ušteli.

Propad države mogoče? Janez kima, ampak on ima druge vzroke za to. Bodite malo resni, ob predpostavki, da že kar v naprej veš, da bodo šli kamni v vlado s strani periferije in da samo Ljubljančani grdi packoni za celotno ostalo Sloveniji, bi te opozoril, da živimo v državi, ki omogoča, da vsak živi po svoje, v okviru zmožnosti.

Da bi ljudi sedaj silili na kolo (imenu neke rekreacije) ali pa da kupujejo stanovanja v centrih zato, da bodo ugodili Ekofašistom; te stvari so v demokratičnih državah zrele za strokovno pomoč.

Problem je enostaven - LPP je v letu 2010 opravil 81 miljonov voženj z avtobusi. 81 miljonov! Človek pa zjutraj ne more na avtobus, ker bo najverjetneje zamudil v službo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

jype ::

Super Sonic> Sploh pa iskanje parkirnega mesta v Ljubjani že dolgo ni več kak pereč problem, ker ga najdeš za šalo, praktično ob kadarkoli.

Ja, ker se ljudje vozijo s kolesi in avtobusi, v garaži pa imajo avtomobil.

Super Sonic> Da bi ljudi sedaj silili na kolo (imenu neke rekreacije) ali pa da kupujejo stanovanja v centrih zato, da bodo ugodili Ekofašistom; te stvari so v demokratičnih državah zrele za strokovno pomoč.

Za strokovno pomoč je zrela izključno obsedenost z avtomobili.

Super Sonic> Človek pa zjutraj ne more na avtobus, ker bo najverjetneje zamudil v službo.

Jaz sem zamudil, pa sem šel z avtom. S kolesom se mi to ni zgodilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Tear_DR0P ::

Super Sonic je izjavil:

Da bi ljudi sedaj silili na kolo (imenu neke rekreacije) ali pa da kupujejo stanovanja v centrih zato, da bodo ugodili Ekofašistom; te stvari so v demokratičnih državah zrele za strokovno pomoč.


da ne bo pomote, nikogar ne silim na kolo, nit v to, da živi v centru mesta. tudi sam bi z veseljem živel v lastni hiši nekje v ruralnem okolju in imel hiter internetni dostop, dobro zdravstveno oskrbo in hitro cesto, do dobro plačane službe v prijetnem poslovnem okolju v kakšnem večjem mestu, dostop do vrtca, šole in prostočasnih aktivnosti tako zame, kot moje otroke, dostop do kulturnih aktivnosti in neproblematično vsakodnevno vožnjo. ampak te reči nekaj stanejo, ljudje pri nas se pa tega ne zavedajo. in potem pišejo spodnje reči.

dexterboy je izjavil:

Preden ljudi želiš v kaj prisiliti, jim moraš ponuditi alternativne možnosti. Tole kopičenje služb na delih zemljišč, kjer vlada prometni haos ali pa ni možnosti parkiranja oz. je po oderuški ceni ni produktivno na dolgi rok. Službe, šole in vrtci bi morali biti dostopni tako po cesti kot z vlakom, ampak se v naši podalpski zakompleksani kokoški to ne more zgoditi.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

para! ::

Ko boste naslednjič iskali parkirno mesto v Ljubljani, se boste zagotovo spomnili name. Koliko mi boste hvaležni sicer ne vem, a bi šel stavit, da ne preveč.

Veš, tko kot ti ne razumeš kako lahko folk dela v službi, kjer nimajo tuša, tako ostali ne razumemo kako lahko kdo sprejme službo, ki ne nudi (in z rezervacijo zagotavlja) parkirnega prostora.

Tear
da ne bo pomote, nikogar ne silim na kolo, nit v to, da živi v centru mesta. tudi sam bi z veseljem živel v lastni hiši nekje v ruralnem okolju in imel hiter internetni dostop, dobro zdravstveno oskrbo in hitro cesto, do dobro plačane službe v prijetnem poslovnem okolju v kakšnem večjem mestu, dostop do vrtca, šole in prostočasnih aktivnosti tako zame, kot moje otroke, dostop do kulturnih aktivnosti in neproblematično vsakodnevno vožnjo.

Kar si opisal si v Sloveniji lahko privošči večina. Folk že ve koliko stane tak luksuz, ampak so ga pripravljeni plačat, očitno glede na to kako rastejo zasebne hišice par km izven Ljubljane. Ukini potne stroške, pa boš dobil klasična ameriška predmestja, namenjena zgolj tistim, ki si to lahko privoščijo.
Death before dishonor!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: para! ()

jype ::

para!> kako lahko kdo sprejme službo, ki ne nudi (in z rezervacijo zagotavlja) parkirnega prostora.

Saj ga, ampak ga raje prepustim revežu, ki se vsak dan vozi v službo več kot 50km daleč, ker nisem teslo.

para!> ampak so ga pripravljeni plačat

Ni videt, glede na to koliko ljudi tako temeljito nepravilno parkira.

damjan1980 ::

zanimivo da vsi vidite samo alternativo v obliki vlaka, busa in kolesa. Obstajata pa se 2 varjante, ki so se bolj grozne od zgornjih 3:

1. skupne voznje
2. skuter

Pri prvi je problem da se moras nekomu prilagajat za dodatnih 10 min dnevno in to je ponavadi gromozanski problem.
Pri drugi opciji pa je problem da je skuter v oceh povprecnega janeza samo za mozoljavce do 18 leta, dokler ne dobijo gajbice. Evropska mesta pa so jih polna

Saj pocasi bo, ampak res pocasi. Bencin je se dalec prepoceni za moje pojme. Zal pa brez ostrih ukrepov nas ne bo nic k pameti spravilo. Edino kar mene moti je da nic ni ponujeno v zameno. Recimo P&R varjante, boljse povezave vlakov in busov, hitri pasovi za avtobuse,...
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19927229 (17315) jb_j
»

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Loža
802110370 (83575) Pika na i
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35569959 (59368) starfotr
»

Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
37739821 (29199) jest10

Več podobnih tem