Forum » Loža » Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)
Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)
urosh ::
@Tilen - vcasih pac res res res zelo trd. Kar ustreza tebi, ne ustreza meni. kar ustreza meni, ne ustreza tretji osebi. Kar ustreza tretji ne ustreza tebi. Sprijazni se. Nismo in ne bomo vsi ziveli v mestu in nekateri se niti slucajno zaradi sluzbe (in takih nebuloz, kot jih tukaj nekateri streljate) ne bomo preselili blizje mestu. Javni prevoz za VECINO ni opcija. Ko bo opcija, se bo tudi uporabljal. Do takrat pac ne. Kljub posiljevanju z le-tem.
darkolord ::
Opcija je seveda tudi, da se avtomobilski prevoz poslabša (recimo na raven drugih držav) in bo potem javni prevoz avtomatsko boljša opcija.
ZaphodBB ::
Skoda je, da ba stju radi iztirjamo na temah, ki so ubistvu se kako pomembne in bi lepa jasna diskusija lahko sluzila kot lep guide za ostale bralce, da se natancneje pozanimajo o stvareh.
No, jaz se vedno izrazam skrb do javnega prevoza iz manj populiranih krajev. Dejstvo je, da kar tako prodajat velikih nepremicnin in selitev v bloke v lj ne moremo, pot do lj je ze z avtom cca 1 uro do lj in se naslednjih potencialnih 30-40 min do dela v lj zaradi guzve, z vlaki in avtobusi se pa vse skupaj enostavno podaljsa za vsaj se uro. Ce imam delo npr. ob 8ih zjutraj to pomeni, da moram na vlak ze ob cca. 5.30 zjutraj, enkrat prestopat vlak (ki mislim, da ob tej uri sploh ne vozi). Ce delas samo 8 ur brez nadur si gotov ob 16.00, cca. 20-30 min z avtobusom do zelezniske potem pa upat da je ob tisti uri nek termin za domov. Dodas se 2 uri vlaka do mojega kraja in si realno doma okrog 19.00. Naslednji dan spet 5.30 zjutraj vlak, torej vstat najkasneje ob 5.00 pa se to je na knap vseskupaj. Za 8 ur spanca treba it v posljo ob 21.00 torej imas prostega casa 2 uri dnevno in to ce delam brez nadur. To je cisto iskreno nemogoc lajf.
Kako nemogoč? To je komunizem. Otroke ti pa vzgaja partija.
Za razliko od nekaterih diehardov tule jaz ne mislim prezivet celega zivljenja na delovni postaji in komutiranjem brez pavze. Ce ze mkramo delati znatna stevila ur in nadur, potem naj bo stvar urejena vsaj tako, da ima clovek po delu tudi kaj od zivljenja. In ne, to ni balkanizem, problem je tu bolj kapitalisticni greed, kako iz cloveka izmolzti cimvec za cim manjso ceno.
Sej ne boš imel izbire. V polno luksuznem vesoljskem gej komunizmu vsak dobi eno omaro za metle kjer lahko spi stoje. Oziroma prosto po Kropotkinu to postane tudi njegovo delovno mesto, tako, da ni panike ne bo nobenega commutanja.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
PrimoZ_ ::
... Ker delam v štirih izmenah, ob praznikih sploh nimam povezave čisto do delovnega mesta in tudi, če bi se odločil koristiti javni prevoz, bi še vedno potreboval avto, da pridem s hriba do železniške postaje, ki je od mojega bivališča oddaljena 10 km. ...
Last mile je pač problem pri razseljeni gradnji.
Pač se z avtom pripelješ do ustrezne postaje vlaka/busa in potem nadaljuješ s tem. Povsem razumem da to ni vedno najbol udobna opcija ampak če bi država namesto v širitev AC vrgla denar na to področje bi se lahko marsikaj izboljšalo, da bi bilo več postaj z p+r in več busov/vlakov...
Ko sem imel do vlaka 10km sem do tja hodil z avtom, sedaj ko imam 1km pa hodim peš ali s kolesom.
Preberi izsekan del iz njegove izjave - ob vikendih NI JAVNEGA PROMETA. Jaz živim v občini LJ in ob vikendih in šolskih počitnicah NI javnega prometa. Včasih ga še po 14:00 ni bilo več.
Kot rešitev se pač z avtom pripelješ do ustrezne bus postaje oz kar na šiht pa je =)
Ob vikendinh bo pač šel z avtom, mogoče do cilja ali pa do naslednjega večjega kraja.
Ali pa se bo pokazalo, da je dovolj potreb in se bo vikend linije uvedlo.
Jaz nikjer pač ne pišem da si avta ne smeš lastit in ga uporabljat. Samo pač naj se zmanjša uporaba avta, da prevoziš z njim manj kilometrov.
In namesto povrnjenega stroška nakupa vozovnice naj se raje ukine povrnitev prevoza na delo kot takega in se to poračuna preko večjega bruta in večje splošne olajšave pri dohodnini.
Meizu ::
Skoda je, da ba stju radi iztirjamo na temah, ki so ubistvu se kako pomembne in bi lepa jasna diskusija lahko sluzila kot lep guide za ostale bralce, da se natancneje pozanimajo o stvareh.
No, jaz se vedno izrazam skrb do javnega prevoza iz manj populiranih krajev. Dejstvo je, da kar tako prodajat velikih nepremicnin in selitev v bloke v lj ne moremo, pot do lj je ze z avtom cca 1 uro do lj in se naslednjih potencialnih 30-40 min do dela v lj zaradi guzve, z vlaki in avtobusi se pa vse skupaj enostavno podaljsa za vsaj se uro. Ce imam delo npr. ob 8ih zjutraj to pomeni, da moram na vlak ze ob cca. 5.30 zjutraj, enkrat prestopat vlak (ki mislim, da ob tej uri sploh ne vozi). Ce delas samo 8 ur brez nadur si gotov ob 16.00, cca. 20-30 min z avtobusom do zelezniske potem pa upat da je ob tisti uri nek termin za domov. Dodas se 2 uri vlaka do mojega kraja in si realno doma okrog 19.00. Naslednji dan spet 5.30 zjutraj vlak, torej vstat najkasneje ob 5.00 pa se to je na knap vseskupaj. Za 8 ur spanca treba it v posljo ob 21.00 torej imas prostega casa 2 uri dnevno in to ce delam brez nadur. To je cisto iskreno nemogoc lajf.
Kako nemogoč? To je komunizem. Otroke ti pa vzgaja partija.
Za razliko od nekaterih diehardov tule jaz ne mislim prezivet celega zivljenja na delovni postaji in komutiranjem brez pavze. Ce ze mkramo delati znatna stevila ur in nadur, potem naj bo stvar urejena vsaj tako, da ima clovek po delu tudi kaj od zivljenja. In ne, to ni balkanizem, problem je tu bolj kapitalisticni greed, kako iz cloveka izmolzti cimvec za cim manjso ceno.
Sej ne boš imel izbire. V polno luksuznem vesoljskem gej komunizmu vsak dobi eno omaro za metle kjer lahko spi stoje. Oziroma prosto po Kropotkinu to postane tudi njegovo delovno mesto, tako, da ni panike ne bo nobenega commutanja.
Dajte si vbit v glavo da nase zeleznice niti priblizno niso konkurencne nobeni zahodno evropski zeleznici no. Smo isti kot hrvati sam da pise SZ gor.
Francoski hitri vlak rabi iz marseja do pariza 3 ure pa je razdalja med tema dvema mestoma cca 660km zracne linije. Se vedno lahko od oka recemo da si v radiju 220km okrog pariza zracne linije lahko realno v neki uri tam. Ga ni avta ki to stisne brez da izgubis voznisko dovoljenje.
Katera proga je pri nas primerljiva s tem? Mogoce npr. Postojna-Maribor? Koliko casa ze traja pri nas taksno potovanje? Nazadnje ko sem gledal je vlak dol cijazil nekih 5 ur z abnormalnimi postanki na dolgem mostu menda.
Tezko se je sprijaznit, da bos na vlaku prezivljal 4 ure dnevno za 160km pot no (ko je pa z avtom po omejitvah pol manj), to je zivi absurd, politiki (in del ljudstva ocitno) se pa dela kot da ces to ni nic takega.
Ce ze jemljejo v zelezniski proracun dobrsen del cestnih dajatev, potrm naj na tem podrocju tudi kaj pokazejo preden se zacnejo spuscat v te neumnosti.
Ce pa niso tega se nikoli probali jim pa priporocam, da grejo za kaksen mesec na tak nacin v sluzbo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
feryz ::
Delodajalci plačajo tisto, kar morajo in nič več. Pravljice, da bodo prelili malico in prevoz v neto plače, so zgolj pravljice. Za majhne otroke.
Ali za brihtne glave na slotechu. Je pa lepo, da slotehovci podpirajo, da ljudje dobijo še manj, kot dobijo. Mogoče mislijo, da bo za njih več ostalo.
Ali za brihtne glave na slotechu. Je pa lepo, da slotehovci podpirajo, da ljudje dobijo še manj, kot dobijo. Mogoče mislijo, da bo za njih več ostalo.
ZaphodBB ::
Skoda je, da ba stju radi iztirjamo na temah, ki so ubistvu se kako pomembne in bi lepa jasna diskusija lahko sluzila kot lep guide za ostale bralce, da se natancneje pozanimajo o stvareh.
No, jaz se vedno izrazam skrb do javnega prevoza iz manj populiranih krajev. Dejstvo je, da kar tako prodajat velikih nepremicnin in selitev v bloke v lj ne moremo, pot do lj je ze z avtom cca 1 uro do lj in se naslednjih potencialnih 30-40 min do dela v lj zaradi guzve, z vlaki in avtobusi se pa vse skupaj enostavno podaljsa za vsaj se uro. Ce imam delo npr. ob 8ih zjutraj to pomeni, da moram na vlak ze ob cca. 5.30 zjutraj, enkrat prestopat vlak (ki mislim, da ob tej uri sploh ne vozi). Ce delas samo 8 ur brez nadur si gotov ob 16.00, cca. 20-30 min z avtobusom do zelezniske potem pa upat da je ob tisti uri nek termin za domov. Dodas se 2 uri vlaka do mojega kraja in si realno doma okrog 19.00. Naslednji dan spet 5.30 zjutraj vlak, torej vstat najkasneje ob 5.00 pa se to je na knap vseskupaj. Za 8 ur spanca treba it v posljo ob 21.00 torej imas prostega casa 2 uri dnevno in to ce delam brez nadur. To je cisto iskreno nemogoc lajf.
Kako nemogoč? To je komunizem. Otroke ti pa vzgaja partija.
Za razliko od nekaterih diehardov tule jaz ne mislim prezivet celega zivljenja na delovni postaji in komutiranjem brez pavze. Ce ze mkramo delati znatna stevila ur in nadur, potem naj bo stvar urejena vsaj tako, da ima clovek po delu tudi kaj od zivljenja. In ne, to ni balkanizem, problem je tu bolj kapitalisticni greed, kako iz cloveka izmolzti cimvec za cim manjso ceno.
Sej ne boš imel izbire. V polno luksuznem vesoljskem gej komunizmu vsak dobi eno omaro za metle kjer lahko spi stoje. Oziroma prosto po Kropotkinu to postane tudi njegovo delovno mesto, tako, da ni panike ne bo nobenega commutanja.
Dajte si vbit v glavo da nase zeleznice niti priblizno niso konkurencne nobeni zahodno evropski zeleznici no. Smo isti kot hrvati sam da pise SZ gor.
Francoski hitri vlak rabi iz marseja do pariza 3 ure pa je razdalja med tema dvema mestoma cca 660km zracne linije. Se vedno lahko od oka recemo da si v radiju 220km okrog pariza zracne linije lahko realno v neki uri tam. Ga ni avta ki to stisne brez da izgubis voznisko dovoljenje.
Katera proga je pri nas primerljiva s tem? Mogoce npr. Postojna-Maribor? Koliko casa ze traja pri nas taksno potovanje? Nazadnje ko sem gledal je vlak dol cijazil nekih 5 ur z abnormalnimi postanki na dolgem mostu menda.
Tezko se je sprijaznit, da bos na vlaku prezivljal 4 ure dnevno za 160km pot no (ko je pa z avtom po omejitvah pol manj), to je zivi absurd, politiki (in del ljudstva ocitno) se pa dela kot da ces to ni nic takega.
Ce ze jemljejo v zelezniski proracun dobrsen del cestnih dajatev, potrm naj na tem podrocju tudi kaj pokazejo preden se zacnejo spuscat v te neumnosti.
Ce pa niso tega se nikoli probali jim pa priporocam, da grejo za kaksen mesec na tak nacin v sluzbo.
Tvoja osebna svoboda seže samo tako daleč dokler ne ovira revolucije. Boš pa stisnil zobe zavoljo planeta.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Meizu ::
Skoda je, da ba stju radi iztirjamo na temah, ki so ubistvu se kako pomembne in bi lepa jasna diskusija lahko sluzila kot lep guide za ostale bralce, da se natancneje pozanimajo o stvareh.
No, jaz se vedno izrazam skrb do javnega prevoza iz manj populiranih krajev. Dejstvo je, da kar tako prodajat velikih nepremicnin in selitev v bloke v lj ne moremo, pot do lj je ze z avtom cca 1 uro do lj in se naslednjih potencialnih 30-40 min do dela v lj zaradi guzve, z vlaki in avtobusi se pa vse skupaj enostavno podaljsa za vsaj se uro. Ce imam delo npr. ob 8ih zjutraj to pomeni, da moram na vlak ze ob cca. 5.30 zjutraj, enkrat prestopat vlak (ki mislim, da ob tej uri sploh ne vozi). Ce delas samo 8 ur brez nadur si gotov ob 16.00, cca. 20-30 min z avtobusom do zelezniske potem pa upat da je ob tisti uri nek termin za domov. Dodas se 2 uri vlaka do mojega kraja in si realno doma okrog 19.00. Naslednji dan spet 5.30 zjutraj vlak, torej vstat najkasneje ob 5.00 pa se to je na knap vseskupaj. Za 8 ur spanca treba it v posljo ob 21.00 torej imas prostega casa 2 uri dnevno in to ce delam brez nadur. To je cisto iskreno nemogoc lajf.
Kako nemogoč? To je komunizem. Otroke ti pa vzgaja partija.
Za razliko od nekaterih diehardov tule jaz ne mislim prezivet celega zivljenja na delovni postaji in komutiranjem brez pavze. Ce ze mkramo delati znatna stevila ur in nadur, potem naj bo stvar urejena vsaj tako, da ima clovek po delu tudi kaj od zivljenja. In ne, to ni balkanizem, problem je tu bolj kapitalisticni greed, kako iz cloveka izmolzti cimvec za cim manjso ceno.
Sej ne boš imel izbire. V polno luksuznem vesoljskem gej komunizmu vsak dobi eno omaro za metle kjer lahko spi stoje. Oziroma prosto po Kropotkinu to postane tudi njegovo delovno mesto, tako, da ni panike ne bo nobenega commutanja.
Dajte si vbit v glavo da nase zeleznice niti priblizno niso konkurencne nobeni zahodno evropski zeleznici no. Smo isti kot hrvati sam da pise SZ gor.
Francoski hitri vlak rabi iz marseja do pariza 3 ure pa je razdalja med tema dvema mestoma cca 660km zracne linije. Se vedno lahko od oka recemo da si v radiju 220km okrog pariza zracne linije lahko realno v neki uri tam. Ga ni avta ki to stisne brez da izgubis voznisko dovoljenje.
Katera proga je pri nas primerljiva s tem? Mogoce npr. Postojna-Maribor? Koliko casa ze traja pri nas taksno potovanje? Nazadnje ko sem gledal je vlak dol cijazil nekih 5 ur z abnormalnimi postanki na dolgem mostu menda.
Tezko se je sprijaznit, da bos na vlaku prezivljal 4 ure dnevno za 160km pot no (ko je pa z avtom po omejitvah pol manj), to je zivi absurd, politiki (in del ljudstva ocitno) se pa dela kot da ces to ni nic takega.
Ce ze jemljejo v zelezniski proracun dobrsen del cestnih dajatev, potrm naj na tem podrocju tudi kaj pokazejo preden se zacnejo spuscat v te neumnosti.
Ce pa niso tega se nikoli probali jim pa priporocam, da grejo za kaksen mesec na tak nacin v sluzbo.
Tvoja osebna svoboda seže samo tako daleč dokler ne ovira revolucije. Boš pa stisnil zobe zavoljo planeta.
Ali pa se ne bom.
Meizu ::
In bas je to neka revolucija da degradiramo na se enkrat daljsi cas prevoza na delo. Kako ze naj bi to povecalo storilnost delavstva?
trancer01 ::
Mah, v 12 letih, odkar so začeli s projektom enotne vozovnice, jim ni uspelo niti uskladiti voznih redov niti ponuditi privlačnega conskega tarifnega modela. Zdaj bi pa radi kar s kozmetičnimi popravki povsem degradiranega javnega prevoza v Sloveniji spremenili financiranje le-tega s prisilo delodajalcev, da vlagajo v povsem neučinkovit javni prevoz, ki še v Ljubljani ne funkcionira najbolje, kaj šele na nivoju države.
FrRoSt ::
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
PrimoZ_ ::
Včeraj sem bil pri kolegu v LJ na jami in ko sem gledal kako je vse zabasano z plehom sem se spomnil še nečesa ...
Lahko bi za prebivalce LJ začeli pogojevati lastništvo avta z tem, da imajo zakupljeno parkirno mesto.
Npr. sodelavec, ki živi v LJ v Dravljah ima 2 avtomobila, ker se z ženo oba vozita z avtom na šiht in oba delata v LJ znotraj obvoznice. Torej si tudi ljubljančani sami sebi veselo zastrupljajo zrak.
Lahko bi za prebivalce LJ začeli pogojevati lastništvo avta z tem, da imajo zakupljeno parkirno mesto.
Npr. sodelavec, ki živi v LJ v Dravljah ima 2 avtomobila, ker se z ženo oba vozita z avtom na šiht in oba delata v LJ znotraj obvoznice. Torej si tudi ljubljančani sami sebi veselo zastrupljajo zrak.
jype ::
PrimoZ_ ::
Res je.
Bolj sem se spomnil nanj, ker pogosto tarna kako težko dobi parkirno mesto pred blokom in da se včasih mora več krogov peljat okoli oz. se mu mudi dam da bo doma preden bo vse zasedeno...
Torej, če želimo meti najlepše mesto kjer ni vse zaparkirano tako, da je praktično neprehodno potem lepo uvedemo obvezno lastništvo parkirnega mesta preden lahko kupiš avto.
Ubiješ cel roj muh na en mah.
Bolj sem se spomnil nanj, ker pogosto tarna kako težko dobi parkirno mesto pred blokom in da se včasih mora več krogov peljat okoli oz. se mu mudi dam da bo doma preden bo vse zasedeno...
Torej, če želimo meti najlepše mesto kjer ni vse zaparkirano tako, da je praktično neprehodno potem lepo uvedemo obvezno lastništvo parkirnega mesta preden lahko kupiš avto.
Ubiješ cel roj muh na en mah.
WhiteAngel ::
Včeraj sem bil pri kolegu v LJ na jami in ko sem gledal kako je vse zabasano z plehom sem se spomnil še nečesa ...
Lahko bi za prebivalce LJ začeli pogojevati lastništvo avta z tem, da imajo zakupljeno parkirno mesto.
Npr. sodelavec, ki živi v LJ v Dravljah ima 2 avtomobila, ker se z ženo oba vozita z avtom na šiht in oba delata v LJ znotraj obvoznice. Torej si tudi ljubljančani sami sebi veselo zastrupljajo zrak.
Če bi bilo vladi kaj do čistejšega zraka, bi morala močno sforsirati plin ali elektriko v prometu. Tako smo pa leta 2019, kjer je večina avtov 10 let starih dizlov. Še javni promet smrdi, da pljuča bolijo :(
jype ::
ZaphodBB ::
Ja, idiota najdeš predvsem v Ljubljani.
There fixed id 4 u.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
jype ::
ZaphodBB ::
There fixed id 4 u.Mhm, ker Ljubljančani jamrajo, da je treba zgraditi hitro cesto do vsake bajte v rovtah.
Zato smo najprej naredili avtocesto od Ljubljane do Primorske, kali?
Ampak jebe se tebi. Starši od tvoje babe so že zdavnaj kupili vikend na morju, tako, da se ti lahko sedaj napenjaš kako si ekološki ker nimaš vikenda.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
jukoz ::
Preberi izsekan del iz njegove izjave - ob vikendih NI JAVNEGA PROMETA. Jaz živim v občini LJ in ob vikendih in šolskih počitnicah NI javnega prometa. Včasih ga še po 14:00 ni bilo več.
Kot rešitev se pač z avtom pripelješ do ustrezne bus postaje oz kar na šiht pa je =)
Ob vikendinh bo pač šel z avtom, mogoče do cilja ali pa do naslednjega večjega kraja.
Ali pa se bo pokazalo, da je dovolj potreb in se bo vikend linije uvedlo.
Jaz nikjer pač ne pišem da si avta ne smeš lastit in ga uporabljat. Samo pač naj se zmanjša uporaba avta, da prevoziš z njim manj kilometrov.
In namesto povrnjenega stroška nakupa vozovnice naj se raje ukine povrnitev prevoza na delo kot takega in se to poračuna preko večjega bruta in večje splošne olajšave pri dohodnini.
Ja, sej, vikend linije se bo uvedlo. Enkrat. Do takrat pa nimaš povrnjene poti na delo, ker takrat ni javnega prevoza.
Večja buro/neto/burtobruto plača pa tudi bo. Enkrat. Do takrat pa malo počakajmo pa bo.
Ta "do takrat" bo trajal do večnosti, plače bodo nižje, cene nepremičnin zaradi povpraševanja na urbanih območjih še višje, onesnaženost zaradi gostejše naseljenosti višja, ...
To da imamo redko poseljenost je prednost Slovenije, ne slabost. In za to se poskrbi tudi s tem, da omogočimo ljudem da živijo izven mesta in delajo v mestu.
matobeli ::
Nimaš pojma. Onesnaženje povzroča kurjenje dizla, kurilca, peletov in neurejena kanalizacija brez čistilne naprave.
V strnjenih naseljih je večina ogrevanja že na plin, kanalizacija je tudi, problem delajo samo še bližnja hiša ki kuri na smrekove pelete in pa avtomobili, ki jih bo cca 2/3 pri miru ko ne bodo več subvencionirani.
V strnjenih naseljih je večina ogrevanja že na plin, kanalizacija je tudi, problem delajo samo še bližnja hiša ki kuri na smrekove pelete in pa avtomobili, ki jih bo cca 2/3 pri miru ko ne bodo več subvencionirani.
jukoz ::
Si ti kdaj bil v Sarajevu? Skopju? Beogradu? Budimpešti? Pragi? Carigradu? Tko, v pravem, velikem mestu centralizirane države. Rim? Pariz?
To bodo pravi primeru, kjer je zaradi centralizacije 1/2 države v enem mestu.
Kako je z onesnaženostjo?
To bodo pravi primeru, kjer je zaradi centralizacije 1/2 države v enem mestu.
Kako je z onesnaženostjo?
jype ::
Starši od tvoje babe so že zdavnaj kupili vikend na morju,Nah, to počne tisti del familije, ki navija za SDS. Saj veš, ko druge sodiš po sebi, delaš resno metodološko napako. Nobene babe nimam.
Ta "do takrat" bo trajal do večnosti, plače bodo nižje, cene nepremičnin zaradi povpraševanja na urbanih območjih še višje, onesnaženost zaradi gostejše naseljenosti višja, ...Čudno, izkušnje drugih držav pravijo ravno obratno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
jukoz ::
Ta "do takrat" bo trajal do večnosti, plače bodo nižje, cene nepremičnin zaradi povpraševanja na urbanih območjih še višje, onesnaženost zaradi gostejše naseljenosti višja, ...Čudno, izkušnje drugih držav pravijo ravno obratno.
=)
Sej si bil v Sofiji, pa mi povej kako fino in čisto je tam, ko pol države živi not.
jukoz ::
Sej vem da je petek pa to, samo vseeno ne tolko kadit.
Umazano je zaradi človeške aktivnosti. Vse aktivnosti ki ji izvajamo ljudje - od odpadanja gume iz zavornih oblog bicikljev naprej. In ker je veliko ljudi, je veliko bicikljev, ki veliko zavirajo, kjer odpada guma iz zavornih oblog. In te odpadajoče gume zgenerira 100 kolesarjev veliko manj kot 10.000 kolesarjev.
Sej razumemo? No, potem pa upoštevaj še vse ostale človeške aktivnosti.
Umazano je zaradi človeške aktivnosti. Vse aktivnosti ki ji izvajamo ljudje - od odpadanja gume iz zavornih oblog bicikljev naprej. In ker je veliko ljudi, je veliko bicikljev, ki veliko zavirajo, kjer odpada guma iz zavornih oblog. In te odpadajoče gume zgenerira 100 kolesarjev veliko manj kot 10.000 kolesarjev.
Sej razumemo? No, potem pa upoštevaj še vse ostale človeške aktivnosti.
jype ::
Sej si bil v Sofiji, pa mi povej kako fino in čisto je tam, ko pol države živi not.Sofija ima razmeroma švoh javni prevoz izven mesta, ceste so pa takšne, kot bi poslušal kakšnega Slovenca, kako se pritožuje.
Od česa pa je umazano?Od vseh, ki ne skrbijo za čistočo. Ni jih malo.
Umazano je zaradi človeške aktivnosti. Vse aktivnosti ki ji izvajamo ljudje - od odpadanja gume iz zavornih oblog bicikljev naprej. In ker je veliko ljudi, je veliko bicikljev, ki veliko zavirajo, kjer odpada guma iz zavornih oblog. In te odpadajoče gume zgenerira 100 kolesarjev veliko manj kot 10.000 kolesarjev.Ta odpadek ni problematičen niti na Kitajskem, pa je tam milijarda kolesarjev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
jype ::
jukoz ::
Sofija ima razmeroma švoh javni prevoz izven mesta, ceste so pa takšne, kot bi poslušal kakšnega Slovenca, kako se pritožuje.
Narobe, Bolgarija ima razmeroma švoh javni prevoz izven Sofije. Tako kot ima Slovenija razmeroma švoh javni prevoz izven Ljubljane, Maribora, Kopra.
Umazano je zaradi človeške aktivnosti. Vse aktivnosti ki ji izvajamo ljudje - od odpadanja gume iz zavornih oblog bicikljev naprej. In ker je veliko ljudi, je veliko bicikljev, ki veliko zavirajo, kjer odpada guma iz zavornih oblog. In te odpadajoče gume zgenerira 100 kolesarjev veliko manj kot 10.000 kolesarjev.
Ta odpadek ni problematičen niti na Kitajskem, pa je tam milijarda kolesarjev.
Kaj pa odpadni biciklji =)
https://www.theatlantic.com/photo/2018/...
Problem odpadkov/odpadne vode/vsega drugega je veliko lažje obvladljiv pri manjši gostoti prebivalstva.
Tako kot je problem oskrbe s hrano/vodo/blagom veliko lažje obvladljiv pri manjši gostoti prebivalstva.
jernejl ::
Nove hitre avtobusne linije za poslance očitno niso dovolj dobre
Poslanci bi si za prevoz na delo obračunali kilometrino
Poslanci bi si za prevoz na delo obračunali kilometrino
Poslanci so v predlogu novele zakona o poslancih, pod katerega se je prvi podpisal predsednik parlamenta Dejan Židan, pridružili pa so se mu poslanci skoraj vseh poslanskih skupin, zase predvideli kar nekaj ugodnosti. Ena od njih se nanaša na povračilo stroškov za prevoz na delo in z njega. Po novem naj bi se poslancem priznala kilometrina in ne več najnižja cena javnega prevoza, kot velja za ves javni sektor.
abscrock ::
Pozdrav, ker sem morebiti pred novo zaposlitvijo v javnem sektorju me zanima koliko bi dobil povrnjenih potnih stroškov.
V eno smer imam 65km. Sem gledal cenike na avtobusnih straneh in mi ni čisto jasno :)
Pa še sedaj sem slišal da je drugače s 1.1.2020
Se kdo spozna na to oz. ima sam recimo toliko kilometrov
lp
V eno smer imam 65km. Sem gledal cenike na avtobusnih straneh in mi ni čisto jasno :)
Pa še sedaj sem slišal da je drugače s 1.1.2020
Se kdo spozna na to oz. ima sam recimo toliko kilometrov
lp
Pika na i ::
Pozdrav, ker sem morebiti pred novo zaposlitvijo v javnem sektorju me zanima koliko bi dobil povrnjenih potnih stroškov.
V eno smer imam 65km. Sem gledal cenike na avtobusnih straneh in mi ni čisto jasno :)
Pa še sedaj sem slišal da je drugače s 1.1.2020
Se kdo spozna na to oz. ima sam recimo toliko kilometrov
lp
Tarifna lestvica
Potrebuješ imensko mesečno vozovnico.
Cena se določi s 26 kratnikom enkratne vozovnice.
65km = 6,70 x 26 = 174,2
abscrock ::
Sem mislil da se ta prvi odgovor heca :)
174€??? Ker se ne mislim vozit s avtobusom ampak s avtom mi ta znesek niti približno ne pokrije ceno bencina. Pogodbo naj bi podpisal v torek, bomo videli kaj bo gor pisalo. Za takšno ceno se verjetno ne bom vozil...
Pa tudi drugače me zanima zakaj so avtobusne karte tako poceni? Nevem nisem se nikoli vozil veliko s busom ampak vsa leta sem tolikokrat slišal da so drage. Recimo od staršev da imajo šolarji saj malo subvencionirane, da lahko shajajo itd...
174€??? Ker se ne mislim vozit s avtobusom ampak s avtom mi ta znesek niti približno ne pokrije ceno bencina. Pogodbo naj bi podpisal v torek, bomo videli kaj bo gor pisalo. Za takšno ceno se verjetno ne bom vozil...
Pa tudi drugače me zanima zakaj so avtobusne karte tako poceni? Nevem nisem se nikoli vozil veliko s busom ampak vsa leta sem tolikokrat slišal da so drage. Recimo od staršev da imajo šolarji saj malo subvencionirane, da lahko shajajo itd...
Sheteentz ::
Sem mislil da se ta prvi odgovor heca :)
174€??? Ker se ne mislim vozit s avtobusom ampak s avtom mi ta znesek niti približno ne pokrije ceno bencina. Pogodbo naj bi podpisal v torek, bomo videli kaj bo gor pisalo. Za takšno ceno se verjetno ne bom vozil...
Pa tudi drugače me zanima zakaj so avtobusne karte tako poceni? Nevem nisem se nikoli vozil veliko s busom ampak vsa leta sem tolikokrat slišal da so drage. Recimo od staršev da imajo šolarji saj malo subvencionirane, da lahko shajajo itd...
V javnem sektorju si opravičen zgolj do najcenejšega javnega prevoza. Delodajalca niti malo ne briga, da se boš ti vozil z avtom.
Mato989 ::
Kar je edino pravilno... itak je tole plačevanje prevoza komunistični relikt enako kot z malico... namesto da bi to šlo vse v BRUTO in tako dvignilo osnove za izračun pokojnin in dejansko ne bi več izkrivljali dejanskih prihodkov ampak ok, komunizem še živi!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Sheteentz ::
Pa še moje vprašanje, predem se spravim težit v kadrovsko.
Ker sem v javnem sektorju je najcenjši prevoz vlak, ki pelje samo med delavnikih, zadnja linija pa proti domovanju odpelje ob 20:15. Včasih delam tudi med vikendi, ali pa se mi služba zavleče čez to uro, in edina opcija javnega prometa je avtobus, ki pa je v eno smer za 1€ dražji. Mesečna vozovnica za vlak pride 40,96€, po tarifi avtobusa pa 59,8€ (2.3€ x 26) Bi bil lahko v celoti upravičen do obračuna potnih stoškov po tarifi avtobusa, ali bi moral ob koncu meseca delat obračun, kjer bi po poročilu dela dokazoval kdaj sem se lahko peljal z vlakom in kdaj z avtobusom?
Je v javnem sektorju kakšna stalna praksa glede te zadeve?
Ker sem v javnem sektorju je najcenjši prevoz vlak, ki pelje samo med delavnikih, zadnja linija pa proti domovanju odpelje ob 20:15. Včasih delam tudi med vikendi, ali pa se mi služba zavleče čez to uro, in edina opcija javnega prometa je avtobus, ki pa je v eno smer za 1€ dražji. Mesečna vozovnica za vlak pride 40,96€, po tarifi avtobusa pa 59,8€ (2.3€ x 26) Bi bil lahko v celoti upravičen do obračuna potnih stoškov po tarifi avtobusa, ali bi moral ob koncu meseca delat obračun, kjer bi po poročilu dela dokazoval kdaj sem se lahko peljal z vlakom in kdaj z avtobusom?
Je v javnem sektorju kakšna stalna praksa glede te zadeve?
Fritz ::
Kar je edino pravilno... itak je tole plačevanje prevoza komunistični relikt enako kot z malico... namesto da bi to šlo vse v BRUTO in tako dvignilo osnove za izračun pokojnin in dejansko ne bi več izkrivljali dejanskih prihodkov ampak ok, komunizem še živi!
Misliš socializem. In ne, nimamo ga več že ene 30 let, zato bi se lahko nehali izgovarjati nanj. In ker ga nimamo, osnova za penzijo ne gravitira k 100% plače temveč k 60%. Če je to socializem sem jaz traktor
Se pa strinjam, da bi te stroške že zdavnaj morali preliti v plače, ker drugače samo povečujemo birokracijo.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Maximus ::
Kar je edino pravilno... itak je tole plačevanje prevoza komunistični relikt enako kot z malico... namesto da bi to šlo vse v BRUTO in tako dvignilo osnove za izračun pokojnin in dejansko ne bi več izkrivljali dejanskih prihodkov ampak ok, komunizem še živi!
Misliš socializem. In ne, nimamo ga več že ene 30 let, zato bi se lahko nehali izgovarjati nanj. In ker ga nimamo, osnova za penzijo ne gravitira k 100% plače temveč k 60%. Če je to socializem sem jaz traktor
Se pa strinjam, da bi te stroške že zdavnaj morali preliti v plače, ker drugače samo povečujemo birokracijo.
Ne bom razpredal ali prevozni stroški kot taki so ok ali ne, ali povečujejo birokracijo ali ne. Ko nekdo reče, da bi se morali preliti v bruto plačo, me zanima na kak način? Kateri delodajalec bo to storil in zakaj? Mogoče bi se zaposleni lahko pogajali, ampak kvečjemu tisti, ki so na boljših položajih in iščejo zaposlitev v bolje plačanih podjetjih. Kaj pa ostali?
Samo kot primer, v sosednji Hrvaški ter Srbiji je povračilo prevoza na delo dobra volja delodajalca. Zaposleni se o tem "pogaja" pri vstopu v službo, ampak danes ta dodatek je, jutri ga ni...
kakob ::
Si ti kdaj bil v Sarajevu? Skopju? Beogradu? Budimpešti? Pragi? Carigradu? Tko, v pravem, velikem mestu centralizirane države. Rim? Pariz?
To bodo pravi primeru, kjer je zaradi centralizacije 1/2 države v enem mestu.
Kako je z onesnaženostjo?
Try Singapore.
Never take a financial advice from someone who works for a living.
fikus_ ::
Mato ne dobiva potnih stroškov, zato ga muči, ker ga drugi dobivamo. Iz tega izhaja njegovo nasprotovanje!
Mato989 ::
Mato ne dobiva potnih stroškov, zato ga muči, ker ga drugi dobivamo. Iz tega izhaja njegovo nasprotovanje!
LOL... jaz dobivam potne brez skrbi, ampak ne odobravam jih še zmeraj, zato ker izkrivljajo primerljivost plač, kako to da večino Sveta zmore brez obveznih potnih in malice, mi v SLO pa ne zmoremo? Ker smo zakrknjeni socialisti!
Minimalca na 1.000€ neto ukinit malico, potne in regres ter pustit "13. plačo" neobdavčeno pa bo... vse nad 1.000€ pa se naj vsak posameznik izpogaja...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
facepalm ::
Tudi jaz bi ukinil 200€ mesecnih povracil stroskov in zvisal minimalca za 300€ neto :)
Kaj bi pa na ta predlog rekli delodajalci?
Kaj pa ce bi ukinili povracila stroskov in pustili minimalca na 700€ neto? Naj se ljudje sami izpogajajo za vec!
Kaj bi pa na ta predlog rekli delodajalci?
Kaj pa ce bi ukinili povracila stroskov in pustili minimalca na 700€ neto? Naj se ljudje sami izpogajajo za vec!
Sheteentz ::
Potni stročki in malica so dejansko nateg vsega delavskega razreda, tle ima Mato prav. Da se na račun teh dveh dodatkov povišuje neto plača, ne pa tudi penzija je kriminal. Jaz bi še ukinil regres, božičnice in te 13. plače in vse te bedaste dodatke, ki so samo drobtinica, samo da je narod srečen, ne vidijo pa, da jih sistem ropa penzije. Kaj bi bilo narobe z dvanajstimi plačami in mir? Človek bi dejansko takoj prišel do izračuna koliko bo v enem letu zaslužil. Ampak ne, dajmo raje parkrat na leto malo več izplačat, da bo raja srečna, raja, ki je tako otopela, da se sploh ne upa pogajat za višjo plačo, raja, ki požre vse, kar jim delodajalec naloži.
Mato989 ::
Tudi jaz bi ukinil 200€ mesecnih povracil stroskov in zvisal minimalca za 300€ neto :)
Kaj bi pa na ta predlog rekli delodajalci?
Kaj pa ce bi ukinili povracila stroskov in pustili minimalca na 700€ neto? Naj se ljudje sami izpogajajo za vec!
No ja... jaz dobim mesečno povračil 230€ pmalica + prevoz, pa se vozim samo na relaciji Ptuj - MB... Torej tisti ki se vozijo na relaciji recimo MB - LJ verjetno dobijo mnogo več... kaj šele tisti ki se vozijo recimo iz kakšne Murske v LJ ipd...
Malica in prevoz sta nateg vseh zaposlenih... in koristijo SAMO delodajalcu v takšni obliki... so neobdavčeni, ne štejejo se v osnovo, niti niso vzeti pod primerjave BRUTO PLAČ... pa še varirajo lahko za tudi 25%!!!
Sicer pa če pogledaš še 1x, sem napisal da ukinit ob 300€ dvigu minimalca tudi REGRES, ki je trenutno najmanj 80€ mesečno, tako da nekega občutnega dviga ni, je pa vse skupaj DOSTI bolj pregledno in primerljivo z tujino in tudi z plačami znotraj države!
Če upoštevamo letošnji minimalni regres ki je cca. 950€ in max malico (kar marsikatera firma plačuje) to je 6,2€ (cent gor ali dol) in to da v povprečju folk dobiva cca. 60€ prevoznih (nekateri nič, drugi tudi čez 150€!) pridemo do sledečega izračuna:
Neto minimalca 700€
Regres = 950/12 = 80€ mesečno
malica = 120€ mesečno
Prevoz v povprečju je cca. 60€ mesečno
Torej skupaj: 700 + 80 + 120 + 60 = 960€ NETO prihodka je danes minimalec... torej damo minimalca na jurčka in ukinemo to sranje, komu je predaleč se vozit za tak denar naj izpogaja več ali da odpoved, komu pa danes je blizu pa pač dobi lepo povišico!
Rezultat bi moral bit všeč ekoloverjem, ker pomeni da če bi ti bilo predaleč bi se ali preselil ali pa našel šiht bliže doma in bi manj onesnaževal, pa še primerljive plače bi imeli med sabo... ne pa 100 nekih izplačil! Pa tudi penzija 60% od 1.000 je veliko bolje kot 60% od 700!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
facepalm ::
Ukinil bi regres, hkrati pa bi imel 13. placo neobdavceno. Ni to isto sranje, drugo pakovanje?
Ukinitev potnih bi tudi pomenilo dodaten dvig cen nepremicnin v LJ.
Mislis, da se ljudje vozijo v LJ zaradi potnih?
Razumem, da bi bilo optimalno, da se delavcu vse steje v bruto oz v OSNOVO!, s tem, da se neto ne zmanjsa.
Ampak s tako zakonodajo in s tako nizkimi izplacili menim, da to ni mogoce (v kratkem).
Ce bi spisali primeren zakon, bi delodajalci nasli nacin za se delno ognit prispevkom ali netu izplacilu.
Sam spremljam kolektivne pogodbe dveh branz in zadnjih cca 8 let so ob vsakem podpisu (malo) bolj naklonjene delodajalcem.
Ukinitev potnih bi tudi pomenilo dodaten dvig cen nepremicnin v LJ.
Mislis, da se ljudje vozijo v LJ zaradi potnih?
Razumem, da bi bilo optimalno, da se delavcu vse steje v bruto oz v OSNOVO!, s tem, da se neto ne zmanjsa.
Ampak s tako zakonodajo in s tako nizkimi izplacili menim, da to ni mogoce (v kratkem).
Ce bi spisali primeren zakon, bi delodajalci nasli nacin za se delno ognit prispevkom ali netu izplacilu.
Sam spremljam kolektivne pogodbe dveh branz in zadnjih cca 8 let so ob vsakem podpisu (malo) bolj naklonjene delodajalcem.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30829 (20915) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 80725 (70134) | starfotr |
» | Zastonj javni prevoz (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 12278 (10875) | noraguta |