» »

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)

strani: 1 ... 13 14 15 »

Tilen ::

Helikopter, ni druge.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

urosh ::

@Tilen - vcasih pac res res res zelo trd. Kar ustreza tebi, ne ustreza meni. kar ustreza meni, ne ustreza tretji osebi. Kar ustreza tretji ne ustreza tebi. Sprijazni se. Nismo in ne bomo vsi ziveli v mestu in nekateri se niti slucajno zaradi sluzbe (in takih nebuloz, kot jih tukaj nekateri streljate) ne bomo preselili blizje mestu. Javni prevoz za VECINO ni opcija. Ko bo opcija, se bo tudi uporabljal. Do takrat pac ne. Kljub posiljevanju z le-tem.

darkolord ::

Opcija je seveda tudi, da se avtomobilski prevoz poslabša (recimo na raven drugih držav) in bo potem javni prevoz avtomatsko boljša opcija.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

ZaphodBB ::

Meizu je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:

Meizu je izjavil:

Skoda je, da ba stju radi iztirjamo na temah, ki so ubistvu se kako pomembne in bi lepa jasna diskusija lahko sluzila kot lep guide za ostale bralce, da se natancneje pozanimajo o stvareh.

No, jaz se vedno izrazam skrb do javnega prevoza iz manj populiranih krajev. Dejstvo je, da kar tako prodajat velikih nepremicnin in selitev v bloke v lj ne moremo, pot do lj je ze z avtom cca 1 uro do lj in se naslednjih potencialnih 30-40 min do dela v lj zaradi guzve, z vlaki in avtobusi se pa vse skupaj enostavno podaljsa za vsaj se uro. Ce imam delo npr. ob 8ih zjutraj to pomeni, da moram na vlak ze ob cca. 5.30 zjutraj, enkrat prestopat vlak (ki mislim, da ob tej uri sploh ne vozi). Ce delas samo 8 ur brez nadur si gotov ob 16.00, cca. 20-30 min z avtobusom do zelezniske potem pa upat da je ob tisti uri nek termin za domov. Dodas se 2 uri vlaka do mojega kraja in si realno doma okrog 19.00. Naslednji dan spet 5.30 zjutraj vlak, torej vstat najkasneje ob 5.00 pa se to je na knap vseskupaj. Za 8 ur spanca treba it v posljo ob 21.00 torej imas prostega casa 2 uri dnevno in to ce delam brez nadur. To je cisto iskreno nemogoc lajf.

Kako nemogoč? To je komunizem. Otroke ti pa vzgaja partija.


Za razliko od nekaterih diehardov tule jaz ne mislim prezivet celega zivljenja na delovni postaji in komutiranjem brez pavze. Ce ze mkramo delati znatna stevila ur in nadur, potem naj bo stvar urejena vsaj tako, da ima clovek po delu tudi kaj od zivljenja. In ne, to ni balkanizem, problem je tu bolj kapitalisticni greed, kako iz cloveka izmolzti cimvec za cim manjso ceno.

Sej ne boš imel izbire. V polno luksuznem vesoljskem gej komunizmu vsak dobi eno omaro za metle kjer lahko spi stoje. Oziroma prosto po Kropotkinu to postane tudi njegovo delovno mesto, tako, da ni panike ne bo nobenega commutanja.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

PrimoZ_ ::

jukoz je izjavil:

PrimoZ_ je izjavil:

trancer01 je izjavil:

... Ker delam v štirih izmenah, ob praznikih sploh nimam povezave čisto do delovnega mesta in tudi, če bi se odločil koristiti javni prevoz, bi še vedno potreboval avto, da pridem s hriba do železniške postaje, ki je od mojega bivališča oddaljena 10 km. ...


Last mile je pač problem pri razseljeni gradnji.
Pač se z avtom pripelješ do ustrezne postaje vlaka/busa in potem nadaljuješ s tem. Povsem razumem da to ni vedno najbol udobna opcija ampak če bi država namesto v širitev AC vrgla denar na to področje bi se lahko marsikaj izboljšalo, da bi bilo več postaj z p+r in več busov/vlakov...

Ko sem imel do vlaka 10km sem do tja hodil z avtom, sedaj ko imam 1km pa hodim peš ali s kolesom.


Preberi izsekan del iz njegove izjave - ob vikendih NI JAVNEGA PROMETA. Jaz živim v občini LJ in ob vikendih in šolskih počitnicah NI javnega prometa. Včasih ga še po 14:00 ni bilo več.
Kot rešitev se pač z avtom pripelješ do ustrezne bus postaje oz kar na šiht pa je =)


Ob vikendinh bo pač šel z avtom, mogoče do cilja ali pa do naslednjega večjega kraja.
Ali pa se bo pokazalo, da je dovolj potreb in se bo vikend linije uvedlo.
Jaz nikjer pač ne pišem da si avta ne smeš lastit in ga uporabljat. Samo pač naj se zmanjša uporaba avta, da prevoziš z njim manj kilometrov.

In namesto povrnjenega stroška nakupa vozovnice naj se raje ukine povrnitev prevoza na delo kot takega in se to poračuna preko večjega bruta in večje splošne olajšave pri dohodnini.

Meizu ::

ZaphodBB je izjavil:

Meizu je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:

Meizu je izjavil:

Skoda je, da ba stju radi iztirjamo na temah, ki so ubistvu se kako pomembne in bi lepa jasna diskusija lahko sluzila kot lep guide za ostale bralce, da se natancneje pozanimajo o stvareh.

No, jaz se vedno izrazam skrb do javnega prevoza iz manj populiranih krajev. Dejstvo je, da kar tako prodajat velikih nepremicnin in selitev v bloke v lj ne moremo, pot do lj je ze z avtom cca 1 uro do lj in se naslednjih potencialnih 30-40 min do dela v lj zaradi guzve, z vlaki in avtobusi se pa vse skupaj enostavno podaljsa za vsaj se uro. Ce imam delo npr. ob 8ih zjutraj to pomeni, da moram na vlak ze ob cca. 5.30 zjutraj, enkrat prestopat vlak (ki mislim, da ob tej uri sploh ne vozi). Ce delas samo 8 ur brez nadur si gotov ob 16.00, cca. 20-30 min z avtobusom do zelezniske potem pa upat da je ob tisti uri nek termin za domov. Dodas se 2 uri vlaka do mojega kraja in si realno doma okrog 19.00. Naslednji dan spet 5.30 zjutraj vlak, torej vstat najkasneje ob 5.00 pa se to je na knap vseskupaj. Za 8 ur spanca treba it v posljo ob 21.00 torej imas prostega casa 2 uri dnevno in to ce delam brez nadur. To je cisto iskreno nemogoc lajf.

Kako nemogoč? To je komunizem. Otroke ti pa vzgaja partija.


Za razliko od nekaterih diehardov tule jaz ne mislim prezivet celega zivljenja na delovni postaji in komutiranjem brez pavze. Ce ze mkramo delati znatna stevila ur in nadur, potem naj bo stvar urejena vsaj tako, da ima clovek po delu tudi kaj od zivljenja. In ne, to ni balkanizem, problem je tu bolj kapitalisticni greed, kako iz cloveka izmolzti cimvec za cim manjso ceno.

Sej ne boš imel izbire. V polno luksuznem vesoljskem gej komunizmu vsak dobi eno omaro za metle kjer lahko spi stoje. Oziroma prosto po Kropotkinu to postane tudi njegovo delovno mesto, tako, da ni panike ne bo nobenega commutanja.


Dajte si vbit v glavo da nase zeleznice niti priblizno niso konkurencne nobeni zahodno evropski zeleznici no. Smo isti kot hrvati sam da pise SZ gor.

Francoski hitri vlak rabi iz marseja do pariza 3 ure pa je razdalja med tema dvema mestoma cca 660km zracne linije. Se vedno lahko od oka recemo da si v radiju 220km okrog pariza zracne linije lahko realno v neki uri tam. Ga ni avta ki to stisne brez da izgubis voznisko dovoljenje.

Katera proga je pri nas primerljiva s tem? Mogoce npr. Postojna-Maribor? Koliko casa ze traja pri nas taksno potovanje? Nazadnje ko sem gledal je vlak dol cijazil nekih 5 ur z abnormalnimi postanki na dolgem mostu menda.

Tezko se je sprijaznit, da bos na vlaku prezivljal 4 ure dnevno za 160km pot no (ko je pa z avtom po omejitvah pol manj), to je zivi absurd, politiki (in del ljudstva ocitno) se pa dela kot da ces to ni nic takega.

Ce ze jemljejo v zelezniski proracun dobrsen del cestnih dajatev, potrm naj na tem podrocju tudi kaj pokazejo preden se zacnejo spuscat v te neumnosti.

Ce pa niso tega se nikoli probali jim pa priporocam, da grejo za kaksen mesec na tak nacin v sluzbo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

feryz ::

Delodajalci plačajo tisto, kar morajo in nič več. Pravljice, da bodo prelili malico in prevoz v neto plače, so zgolj pravljice. Za majhne otroke.
Ali za brihtne glave na slotechu. Je pa lepo, da slotehovci podpirajo, da ljudje dobijo še manj, kot dobijo. Mogoče mislijo, da bo za njih več ostalo.

ZaphodBB ::

Meizu je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:

Meizu je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:

Meizu je izjavil:

Skoda je, da ba stju radi iztirjamo na temah, ki so ubistvu se kako pomembne in bi lepa jasna diskusija lahko sluzila kot lep guide za ostale bralce, da se natancneje pozanimajo o stvareh.

No, jaz se vedno izrazam skrb do javnega prevoza iz manj populiranih krajev. Dejstvo je, da kar tako prodajat velikih nepremicnin in selitev v bloke v lj ne moremo, pot do lj je ze z avtom cca 1 uro do lj in se naslednjih potencialnih 30-40 min do dela v lj zaradi guzve, z vlaki in avtobusi se pa vse skupaj enostavno podaljsa za vsaj se uro. Ce imam delo npr. ob 8ih zjutraj to pomeni, da moram na vlak ze ob cca. 5.30 zjutraj, enkrat prestopat vlak (ki mislim, da ob tej uri sploh ne vozi). Ce delas samo 8 ur brez nadur si gotov ob 16.00, cca. 20-30 min z avtobusom do zelezniske potem pa upat da je ob tisti uri nek termin za domov. Dodas se 2 uri vlaka do mojega kraja in si realno doma okrog 19.00. Naslednji dan spet 5.30 zjutraj vlak, torej vstat najkasneje ob 5.00 pa se to je na knap vseskupaj. Za 8 ur spanca treba it v posljo ob 21.00 torej imas prostega casa 2 uri dnevno in to ce delam brez nadur. To je cisto iskreno nemogoc lajf.

Kako nemogoč? To je komunizem. Otroke ti pa vzgaja partija.


Za razliko od nekaterih diehardov tule jaz ne mislim prezivet celega zivljenja na delovni postaji in komutiranjem brez pavze. Ce ze mkramo delati znatna stevila ur in nadur, potem naj bo stvar urejena vsaj tako, da ima clovek po delu tudi kaj od zivljenja. In ne, to ni balkanizem, problem je tu bolj kapitalisticni greed, kako iz cloveka izmolzti cimvec za cim manjso ceno.

Sej ne boš imel izbire. V polno luksuznem vesoljskem gej komunizmu vsak dobi eno omaro za metle kjer lahko spi stoje. Oziroma prosto po Kropotkinu to postane tudi njegovo delovno mesto, tako, da ni panike ne bo nobenega commutanja.


Dajte si vbit v glavo da nase zeleznice niti priblizno niso konkurencne nobeni zahodno evropski zeleznici no. Smo isti kot hrvati sam da pise SZ gor.

Francoski hitri vlak rabi iz marseja do pariza 3 ure pa je razdalja med tema dvema mestoma cca 660km zracne linije. Se vedno lahko od oka recemo da si v radiju 220km okrog pariza zracne linije lahko realno v neki uri tam. Ga ni avta ki to stisne brez da izgubis voznisko dovoljenje.

Katera proga je pri nas primerljiva s tem? Mogoce npr. Postojna-Maribor? Koliko casa ze traja pri nas taksno potovanje? Nazadnje ko sem gledal je vlak dol cijazil nekih 5 ur z abnormalnimi postanki na dolgem mostu menda.

Tezko se je sprijaznit, da bos na vlaku prezivljal 4 ure dnevno za 160km pot no (ko je pa z avtom po omejitvah pol manj), to je zivi absurd, politiki (in del ljudstva ocitno) se pa dela kot da ces to ni nic takega.

Ce ze jemljejo v zelezniski proracun dobrsen del cestnih dajatev, potrm naj na tem podrocju tudi kaj pokazejo preden se zacnejo spuscat v te neumnosti.

Ce pa niso tega se nikoli probali jim pa priporocam, da grejo za kaksen mesec na tak nacin v sluzbo.

Tvoja osebna svoboda seže samo tako daleč dokler ne ovira revolucije. Boš pa stisnil zobe zavoljo planeta.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Meizu ::

ZaphodBB je izjavil:

Meizu je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:

Meizu je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:

Meizu je izjavil:

Skoda je, da ba stju radi iztirjamo na temah, ki so ubistvu se kako pomembne in bi lepa jasna diskusija lahko sluzila kot lep guide za ostale bralce, da se natancneje pozanimajo o stvareh.

No, jaz se vedno izrazam skrb do javnega prevoza iz manj populiranih krajev. Dejstvo je, da kar tako prodajat velikih nepremicnin in selitev v bloke v lj ne moremo, pot do lj je ze z avtom cca 1 uro do lj in se naslednjih potencialnih 30-40 min do dela v lj zaradi guzve, z vlaki in avtobusi se pa vse skupaj enostavno podaljsa za vsaj se uro. Ce imam delo npr. ob 8ih zjutraj to pomeni, da moram na vlak ze ob cca. 5.30 zjutraj, enkrat prestopat vlak (ki mislim, da ob tej uri sploh ne vozi). Ce delas samo 8 ur brez nadur si gotov ob 16.00, cca. 20-30 min z avtobusom do zelezniske potem pa upat da je ob tisti uri nek termin za domov. Dodas se 2 uri vlaka do mojega kraja in si realno doma okrog 19.00. Naslednji dan spet 5.30 zjutraj vlak, torej vstat najkasneje ob 5.00 pa se to je na knap vseskupaj. Za 8 ur spanca treba it v posljo ob 21.00 torej imas prostega casa 2 uri dnevno in to ce delam brez nadur. To je cisto iskreno nemogoc lajf.

Kako nemogoč? To je komunizem. Otroke ti pa vzgaja partija.


Za razliko od nekaterih diehardov tule jaz ne mislim prezivet celega zivljenja na delovni postaji in komutiranjem brez pavze. Ce ze mkramo delati znatna stevila ur in nadur, potem naj bo stvar urejena vsaj tako, da ima clovek po delu tudi kaj od zivljenja. In ne, to ni balkanizem, problem je tu bolj kapitalisticni greed, kako iz cloveka izmolzti cimvec za cim manjso ceno.

Sej ne boš imel izbire. V polno luksuznem vesoljskem gej komunizmu vsak dobi eno omaro za metle kjer lahko spi stoje. Oziroma prosto po Kropotkinu to postane tudi njegovo delovno mesto, tako, da ni panike ne bo nobenega commutanja.


Dajte si vbit v glavo da nase zeleznice niti priblizno niso konkurencne nobeni zahodno evropski zeleznici no. Smo isti kot hrvati sam da pise SZ gor.

Francoski hitri vlak rabi iz marseja do pariza 3 ure pa je razdalja med tema dvema mestoma cca 660km zracne linije. Se vedno lahko od oka recemo da si v radiju 220km okrog pariza zracne linije lahko realno v neki uri tam. Ga ni avta ki to stisne brez da izgubis voznisko dovoljenje.

Katera proga je pri nas primerljiva s tem? Mogoce npr. Postojna-Maribor? Koliko casa ze traja pri nas taksno potovanje? Nazadnje ko sem gledal je vlak dol cijazil nekih 5 ur z abnormalnimi postanki na dolgem mostu menda.

Tezko se je sprijaznit, da bos na vlaku prezivljal 4 ure dnevno za 160km pot no (ko je pa z avtom po omejitvah pol manj), to je zivi absurd, politiki (in del ljudstva ocitno) se pa dela kot da ces to ni nic takega.

Ce ze jemljejo v zelezniski proracun dobrsen del cestnih dajatev, potrm naj na tem podrocju tudi kaj pokazejo preden se zacnejo spuscat v te neumnosti.

Ce pa niso tega se nikoli probali jim pa priporocam, da grejo za kaksen mesec na tak nacin v sluzbo.

Tvoja osebna svoboda seže samo tako daleč dokler ne ovira revolucije. Boš pa stisnil zobe zavoljo planeta.


Ali pa se ne bom.

Meizu ::

In bas je to neka revolucija da degradiramo na se enkrat daljsi cas prevoza na delo. Kako ze naj bi to povecalo storilnost delavstva?

trancer01 ::

Mah, v 12 letih, odkar so začeli s projektom enotne vozovnice, jim ni uspelo niti uskladiti voznih redov niti ponuditi privlačnega conskega tarifnega modela. Zdaj bi pa radi kar s kozmetičnimi popravki povsem degradiranega javnega prevoza v Sloveniji spremenili financiranje le-tega s prisilo delodajalcev, da vlagajo v povsem neučinkovit javni prevoz, ki še v Ljubljani ne funkcionira najbolje, kaj šele na nivoju države.

FrRoSt ::

Tilen je izjavil:


Kaj menite? Sam mislim, da je to premik v pravo smer.

To je Premik v PRAVO smer! :)
matobeli, Ale123, dxx, madviper, zmugy, connel, bfranklin so tintenkilerji
Mavrik briše vse, samo bedarije in neumnosti ne!
zee, ŽigaDolhar in Truga so nevarni idioti!

PrimoZ_ ::

Včeraj sem bil pri kolegu v LJ na jami in ko sem gledal kako je vse zabasano z plehom sem se spomnil še nečesa ... >:D
Lahko bi za prebivalce LJ začeli pogojevati lastništvo avta z tem, da imajo zakupljeno parkirno mesto.

Npr. sodelavec, ki živi v LJ v Dravljah ima 2 avtomobila, ker se z ženo oba vozita z avtom na šiht in oba delata v LJ znotraj obvoznice. Torej si tudi ljubljančani sami sebi veselo zastrupljajo zrak.

jype ::

PrimoZ_ je izjavil:

Npr. sodelavec, ki živi v LJ v Dravljah ima 2 avtomobila, ker se z ženo oba vozita z avtom na šiht in oba delata v LJ znotraj obvoznice. Torej si tudi ljubljančani sami sebi veselo zastrupljajo zrak.
Ja, idiote najdeš tudi v Ljubljani.

PrimoZ_ ::

Res je.
Bolj sem se spomnil nanj, ker pogosto tarna kako težko dobi parkirno mesto pred blokom in da se včasih mora več krogov peljat okoli oz. se mu mudi dam da bo doma preden bo vse zasedeno...

Torej, če želimo meti najlepše mesto kjer ni vse zaparkirano tako, da je praktično neprehodno potem lepo uvedemo obvezno lastništvo parkirnega mesta preden lahko kupiš avto.

Ubiješ cel roj muh na en mah.

WhiteAngel ::

PrimoZ_ je izjavil:

Včeraj sem bil pri kolegu v LJ na jami in ko sem gledal kako je vse zabasano z plehom sem se spomnil še nečesa ... >:D
Lahko bi za prebivalce LJ začeli pogojevati lastništvo avta z tem, da imajo zakupljeno parkirno mesto.

Npr. sodelavec, ki živi v LJ v Dravljah ima 2 avtomobila, ker se z ženo oba vozita z avtom na šiht in oba delata v LJ znotraj obvoznice. Torej si tudi ljubljančani sami sebi veselo zastrupljajo zrak.


Če bi bilo vladi kaj do čistejšega zraka, bi morala močno sforsirati plin ali elektriko v prometu. Tako smo pa leta 2019, kjer je večina avtov 10 let starih dizlov. Še javni promet smrdi, da pljuča bolijo :(

jype ::

PrimoZ_ je izjavil:

Ubiješ cel roj muh na en mah.
Mene nič ne bi motil tak ukrep, me pa moti, da MOL še vedno širi prometnice, čeprav jih je nekaj z uvedbo pasu za objestneže (oni temu rečejo pas za avtobuse) tudi zožal.

ZaphodBB ::

Ja, idiota najdeš predvsem v Ljubljani.

There fixed id 4 u.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

jype ::

ZaphodBB je izjavil:

There fixed id 4 u.
Mhm, ker Ljubljančani jamrajo, da je treba zgraditi hitro cesto do vsake bajte v rovtah.

Utk ::

Jasno da ne. Ker oni to že imajo.

ZaphodBB ::

jype je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:

There fixed id 4 u.
Mhm, ker Ljubljančani jamrajo, da je treba zgraditi hitro cesto do vsake bajte v rovtah.

Zato smo najprej naredili avtocesto od Ljubljane do Primorske, kali?

Ampak jebe se tebi. Starši od tvoje babe so že zdavnaj kupili vikend na morju, tako, da se ti lahko sedaj napenjaš kako si ekološki ker nimaš vikenda.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

jukoz ::

PrimoZ_ je izjavil:

jukoz je izjavil:



Preberi izsekan del iz njegove izjave - ob vikendih NI JAVNEGA PROMETA. Jaz živim v občini LJ in ob vikendih in šolskih počitnicah NI javnega prometa. Včasih ga še po 14:00 ni bilo več.
Kot rešitev se pač z avtom pripelješ do ustrezne bus postaje oz kar na šiht pa je =)


Ob vikendinh bo pač šel z avtom, mogoče do cilja ali pa do naslednjega večjega kraja.
Ali pa se bo pokazalo, da je dovolj potreb in se bo vikend linije uvedlo.
Jaz nikjer pač ne pišem da si avta ne smeš lastit in ga uporabljat. Samo pač naj se zmanjša uporaba avta, da prevoziš z njim manj kilometrov.

In namesto povrnjenega stroška nakupa vozovnice naj se raje ukine povrnitev prevoza na delo kot takega in se to poračuna preko večjega bruta in večje splošne olajšave pri dohodnini.


Ja, sej, vikend linije se bo uvedlo. Enkrat. Do takrat pa nimaš povrnjene poti na delo, ker takrat ni javnega prevoza.
Večja buro/neto/burtobruto plača pa tudi bo. Enkrat. Do takrat pa malo počakajmo pa bo.

Ta "do takrat" bo trajal do večnosti, plače bodo nižje, cene nepremičnin zaradi povpraševanja na urbanih območjih še višje, onesnaženost zaradi gostejše naseljenosti višja, ...

To da imamo redko poseljenost je prednost Slovenije, ne slabost. In za to se poskrbi tudi s tem, da omogočimo ljudem da živijo izven mesta in delajo v mestu.

matobeli ::

Nimaš pojma. Onesnaženje povzroča kurjenje dizla, kurilca, peletov in neurejena kanalizacija brez čistilne naprave.

V strnjenih naseljih je večina ogrevanja že na plin, kanalizacija je tudi, problem delajo samo še bližnja hiša ki kuri na smrekove pelete in pa avtomobili, ki jih bo cca 2/3 pri miru ko ne bodo več subvencionirani.

jukoz ::

Si ti kdaj bil v Sarajevu? Skopju? Beogradu? Budimpešti? Pragi? Carigradu? Tko, v pravem, velikem mestu centralizirane države. Rim? Pariz?

To bodo pravi primeru, kjer je zaradi centralizacije 1/2 države v enem mestu.

Kako je z onesnaženostjo?

jype ::

ZaphodBB je izjavil:

Starši od tvoje babe so že zdavnaj kupili vikend na morju,
Nah, to počne tisti del familije, ki navija za SDS. Saj veš, ko druge sodiš po sebi, delaš resno metodološko napako. Nobene babe nimam.

jukoz je izjavil:

Ta "do takrat" bo trajal do večnosti, plače bodo nižje, cene nepremičnin zaradi povpraševanja na urbanih območjih še višje, onesnaženost zaradi gostejše naseljenosti višja, ...
Čudno, izkušnje drugih držav pravijo ravno obratno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

jukoz ::

jype je izjavil:


jukoz je izjavil:

Ta "do takrat" bo trajal do večnosti, plače bodo nižje, cene nepremičnin zaradi povpraševanja na urbanih območjih še višje, onesnaženost zaradi gostejše naseljenosti višja, ...
Čudno, izkušnje drugih držav pravijo ravno obratno.


=)

Sej si bil v Sofiji, pa mi povej kako fino in čisto je tam, ko pol države živi not.

matobeli ::

Od česa pa je umazano?

jukoz ::

Sej vem da je petek pa to, samo vseeno ne tolko kadit.

Umazano je zaradi človeške aktivnosti. Vse aktivnosti ki ji izvajamo ljudje - od odpadanja gume iz zavornih oblog bicikljev naprej. In ker je veliko ljudi, je veliko bicikljev, ki veliko zavirajo, kjer odpada guma iz zavornih oblog. In te odpadajoče gume zgenerira 100 kolesarjev veliko manj kot 10.000 kolesarjev.

Sej razumemo? No, potem pa upoštevaj še vse ostale človeške aktivnosti.

jype ::

jukoz je izjavil:

Sej si bil v Sofiji, pa mi povej kako fino in čisto je tam, ko pol države živi not.
Sofija ima razmeroma švoh javni prevoz izven mesta, ceste so pa takšne, kot bi poslušal kakšnega Slovenca, kako se pritožuje.

matobeli je izjavil:

Od česa pa je umazano?
Od vseh, ki ne skrbijo za čistočo. Ni jih malo.

jukoz je izjavil:

Umazano je zaradi človeške aktivnosti. Vse aktivnosti ki ji izvajamo ljudje - od odpadanja gume iz zavornih oblog bicikljev naprej. In ker je veliko ljudi, je veliko bicikljev, ki veliko zavirajo, kjer odpada guma iz zavornih oblog. In te odpadajoče gume zgenerira 100 kolesarjev veliko manj kot 10.000 kolesarjev.
Ta odpadek ni problematičen niti na Kitajskem, pa je tam milijarda kolesarjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Utk ::

Očitno je, ker odkar so izumili kolo, ni niti en Kitajec ostal živ do danes.

jype ::

Utk je izjavil:

Očitno je, ker odkar so izumili kolo, ni niti en Kitajec ostal živ do danes.
Milijarda in pol je ostala živih, novi pa nastajajo hitreje kot stari umirajo. Iz tega je moč skleniti, da premalo zavirajo.

Utk ::

Tudi za to milijardo in pol je samo vprašanje časa...

jukoz ::

jype je izjavil:

Sofija ima razmeroma švoh javni prevoz izven mesta, ceste so pa takšne, kot bi poslušal kakšnega Slovenca, kako se pritožuje.

Narobe, Bolgarija ima razmeroma švoh javni prevoz izven Sofije. Tako kot ima Slovenija razmeroma švoh javni prevoz izven Ljubljane, Maribora, Kopra.

jype je izjavil:

jukoz je izjavil:

Umazano je zaradi človeške aktivnosti. Vse aktivnosti ki ji izvajamo ljudje - od odpadanja gume iz zavornih oblog bicikljev naprej. In ker je veliko ljudi, je veliko bicikljev, ki veliko zavirajo, kjer odpada guma iz zavornih oblog. In te odpadajoče gume zgenerira 100 kolesarjev veliko manj kot 10.000 kolesarjev.


Ta odpadek ni problematičen niti na Kitajskem, pa je tam milijarda kolesarjev.


Kaj pa odpadni biciklji =)
https://www.theatlantic.com/photo/2018/...

Problem odpadkov/odpadne vode/vsega drugega je veliko lažje obvladljiv pri manjši gostoti prebivalstva.
Tako kot je problem oskrbe s hrano/vodo/blagom veliko lažje obvladljiv pri manjši gostoti prebivalstva.
strani: 1 ... 13 14 15 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35511776 (1185) starfotr
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1804209 (2128) zmaugy
»

Zastonj javni prevoz (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
523685 (2282) noraguta
»

Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
37726726 (16104) jest10
»

rekordne cene bencina...vsak v svojem avtu (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
576439 (4943) Pithlit

Več podobnih tem