Forum » Na cesti » Evropski teden mobilnosti
Evropski teden mobilnosti
Lonsarg ::
Bus nikoli ne bo dovolj udoben. Metro je rešitev za večja mest, predrag za srednja, rešitev za sreenja je katerakoli varjanta nadzemnih vlakov.
Še najbolj mi je všeč varjanta "sky train", ko se zgradi proge nad ulicami. Pa proge so itak pase, na tire se rukne majhne avtomatizirane vagone, ki skupek vseh prog smatrajo za mrežo in izračunajo kako kam priti.
Še najbolj mi je všeč varjanta "sky train", ko se zgradi proge nad ulicami. Pa proge so itak pase, na tire se rukne majhne avtomatizirane vagone, ki skupek vseh prog smatrajo za mrežo in izračunajo kako kam priti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
pegasus ::
Še 50 let takega razmišljanja, pa boste prišli do Muskovih tunelov (z vhodi v domačih garažah) in podtlačnih cevi.
xmetallic ::
Samo v parizu javni promet deluje dobro, tako, da niti niso rabili zapret centra. Progresiva namesto regresije
Tudi v Ljubljani bi javni promet deloval pravilno, če bi avtobusi imeli povsod dedicated pasove. Da se največ časa porabi na postajah je bullshit. Avtobus se na postaji zadrži max. 30 sekund. Izjema je bavarski dvor, kjer pride do večje izmenjave potnikov. V času prometne konice se vožnja z avtobusom lahko podaljša tudi za 20-30 minut. Problem so torej avtomobili. Če bi bile ceste prazne bi avtobusi od začetne do končne postaje prišli bistveno hitreje. Še semaforje bi lahko stran dali, kar bi še zmanjšalo čas potovanja.
Saj to je rešitev... naredit javni prevoz tako dober, da se ti ne bo dalo z avtom, ker si hitro in udobno z metrojem/vlakom/čemurkoli. Ne pa imet obupno zanič javni prevoz, pa slabšat avtomobilski promet do nivoja konjskih vpreg.
A je tebi jasno, da se ne da uredit JP v Ljubljani brez da se s cest odstranijo avtomobili? Kje naj vozijo avtobusi? Po luftu? Cesta je široka kolikor je pač široka. Levo in desno od vozišča so stanovanja, hiše. V Ljubjani se ne da ulici širit, ne da se 6 pasovnic gradit, ker ni prostora. Ko boš to dojel ti bo tudi jasno zakaj je za učinkovit JP v Ljubljani potrebno s cest odstranit avtomobile.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: xmetallic ()
jype ::
scipascapa ::
je že vse plačano, samo manj morajo pokrast.
cestnina, vinjeta, registracija, trošarine pri bencinu....to je vse že davno plačano....računaj, vse ceste, ki naredijo, so strošju 50%, 50% je pokradeno.
cestnina, vinjeta, registracija, trošarine pri bencinu....to je vse že davno plačano....računaj, vse ceste, ki naredijo, so strošju 50%, 50% je pokradeno.
Gagatronix ::
Bla bla bla. Js ne vozm avta tko da js ne mislm placvat za neke dvigjene ceste in ostale bedarije. Goni se.
scipascapa ::
saj ne plačuješ, kje je problem potem....naj se uredi jebeni javni, da boš iz Vižmarj z enko do Dolgega mosta v max 30 minutah ali Kranj-LJ max 30-35min.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: scipascapa ()
Lonsarg ::
Zivimo v debt based economy. Najprej zgradit potem pobirat denar.
Niso vec casi ko je Telekom pobiral vnaprej denar, da je telefon napeljal.
Niso vec casi ko je Telekom pobiral vnaprej denar, da je telefon napeljal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
neptun319 ::
Slovenec dober javni promet smatra tako, da se naprdne, da nekam gre, pa ga vlak/bus/podzemna čaka pred vrati njegove bajte v gmajni...
Pač to ne gre tako...
+ 1 se popolnoma strinjam. Slovenja je preveč razseljena, kar nas tako ali drugače drago stane. Vsa komunalna infrastruktura mora priti do hiše, noben ne bi rad imel soseda - vsi bi živeli na svojem hribu. Vsak bi rad imel pred hišo postajo za avtobus in železnico, ter asfalt do hiše ki je bogu za hrbtom. Tako ne gre, žal... Si predstavljate kako je dražji odvoz smeti, poštne storitve in vzdrževanje cest in komunalne infrastrukture za take primere, kot za strnjena naselja. Je pa kvaliteta boljša, ne rečem. Ampak vsega ne moreš imeti! Premalo (beri nič) smo pred leti poslušali urbaniste zdaj nas pa to po glavi tolče.
Druga, resnica je pa ta, da so vozni redi (pogostost) vlakov in avtobusov (izven LJ) nespremenjeni že 20 - 30 let.
Živim v okolici CE in vsakodnevno gledam kako se nas vsakodnevno vozi po eden v avtu proti oz. skozi CE. Zakaj? Ker je tako najceneje/časovno ugodno in najbolj "kamot"! Bi se vozil z vlakom do CE pa ni od postaje CE naprej pametnih povezav. Tudi časovno, če bi se vozil z vlakom, bi mi šlo minimalno cca. 30 - 45 min na dan več za prevoz (brez zamud)!
Če mene vprašate se z vlakom vozijo samo dijaki, študentje, upokojenci ter 10 regular ljudi (ki imajo službo blizu železniških postaj)!
gendale2018 ::
Kje naj vozijo avtobusi? Po luftu?Ne, kar avtomobili naj se vozijo po luftu, če se želijo - če hočejo po tleh, naj pa za to plačajo ustrezno ceno.
to (leteči avti) bi šele onesnaževalo
pa boljše da ne omenjam nesreč, ljudje že v 2d večinoma ne znajo vozit kaj šele v 3d
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene
čuvajte se žene, bit ćete jebene
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gendale2018 ()
jype ::
gendale2018 je izjavil:
to (leteči avti) bi šele onesnaževalo :DSej bi šli na unicorn farts.
Markus386 ::
A je tebi jasno, da se ne da uredit JP v Ljubljani brez da se s cest odstranijo avtomobili? Kje naj vozijo avtobusi? Po luftu? Cesta je široka kolikor je pač široka. Levo in desno od vozišča so stanovanja, hiše. V Ljubjani se ne da ulici širit, ne da se 6 pasovnic gradit, ker ni prostora. Ko boš to dojel ti bo tudi jasno zakaj je za učinkovit JP v Ljubljani potrebno s cest odstranit avtomobile.
Zakaj potem sredi prazne mrtve poletne sobote rabiš cca uro ali več od šentvida do btcja? Avtov na cesti nula. Zakaj v nedeljo sploh ne moreš iz nadgorice v center? Tudi če so avti, avtobusov ni. Zakaj urbana ne pokriva vlakov ... oz. zakaj ne moreš iz kamnika z vlakom in isto karto kar do viča? Zakaj tega ne moreš naredit kar z urbano, kot v drugih mestih, kjer je ena kartica za vse? Ali pa do stegen? Zakaj ti vlaki niso sinhronizirani med sabo, da samo presedeš, pa se pelješ dalje? Zakaj ko enkrat prideš z vlaka s kamnika, pa bi rad šel do viča, včasih čakaš avtobus ko budala (sploh pri železniški)? Saj nimamo toliko prog/smeri, da se ne bi dalo sinhronizirat avtobusov pri železniški na te proge.
Dosti se da naredit z minimalnimi vložki, brez rušenja in brez kopanja podzemne.
KAVINSKY ::
Druga, resnica je pa ta, da so vozni redi (pogostost) vlakov in avtobusov (izven LJ) nespremenjeni že 20 - 30 let.
Po Lj je podobno ogromno prog nespremenjenih. Saj je bilo že zapisano, da noben avtobus ne vozi po obvoznici. Iz enega na drugi konec moraš nujno skozi center. Imam takšen absurd, da z javnim prevozom porabim več kot 2x časa na poti od doma na delo, pa čeprav mi avtobus ustavi pred hišo in pred službo. Bi izgubil 2x po pol ure dnevno.
Markus386 ::
Gagatronix je izjavil:
Ne mesi ti skupi SZ-ja pa LPP-ja. SZ so cist druga vreca bolh.
Seveda, ampak ko prideš v (npr.) pariz, kupiš carte orange za primerno zono, se vsedeš na RER, presedaš na metro do centra, tam pa na avtobus, in gledaš znamenitosti med vožnjo. Nazaj pa spet v poljubnem vrstnem redu v poljubnem transportnem sredstvu.. ena kartica za vse. Pa za to uvest, glede na to, da gre za državne železnice in občinski lpp + subvencionirane ostale prevoznike, niti ne bi smel bit nek velik problem.... razen pač očitno pri nas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Markus386 ()
Gagatronix ::
Lej Lj ni Pariz. Boli mene kurac kaj delajo v Parizu.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: scipascapa ()
Markus386 ::
Aha, torej v sloveniji se ne da sinhronizirat dveh javnih podjetij (in po možnosti še nekaj subvencioniranih, čeprov za njih se strinjam, je preveč optimistično, da bi ratalo), da uporabljajo isto kartico za zaračunavanje voženj?
Gagatronix ::
Ne. Zato kr nocejo. Premal profita. Bi direktor loh bil samo na treh dopustih namest na stirih.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: scipascapa ()
Invictus ::
Aha, torej v sloveniji se ne da sinhronizirat dveh javnih podjetij (in po možnosti še nekaj subvencioniranih, čeprov za njih se strinjam, je preveč optimistično, da bi ratalo), da uporabljajo isto kartico za zaračunavanje voženj?
Seveda ne, kje pa misliš da si ?!?!?!?!
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
jype ::
vostok_1 ::
Aha, torej v sloveniji se ne da sinhronizirat dveh javnih podjetij (in po možnosti še nekaj subvencioniranih, čeprov za njih se strinjam, je preveč optimistično, da bi ratalo), da uporabljajo isto kartico za zaračunavanje voženj?Volit bi moral Levico, pa bi se dalo.
Kaj je že bilo tisto o unicorn prdcih...
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
jype ::
Ko so bili nazadnje na oblasti komunisti, se je dalo po polovici Balkana normalno potovat brez administrativnih ovir.
microchip ::
Ko so bili nazadnje na oblasti komunisti, se je dalo po polovici Balkana normalno potovat brez administrativnih ovir.
Sploh ko je bilo treba izven Balkana, če si hotel kupiti kavo, kavbojke, satelitsko, riž brez kamenja, pipo ki ne pušča, kontroler za centralno, ... ker teh stvari si v tem času blaginje balkana tu večina ni mogla privoščiti, ali pa se sploh niso prodajale.
jype ::
Sploh ko je bilo treba izven Balkana, če si hotel kupiti kavo, kavbojke, satelitsko, riž brez kamenja, pipo ki ne pušča, kontroler za centralno, ... ker teh stvari si v tem času blaginje balkana tu večina ni mogla privoščiti, ali pa se sploh niso prodajale.Drži, to lahko v novi iteraciji vsekakor izboljšamo.
microchip ::
Sploh ko je bilo treba izven Balkana, če si hotel kupiti kavo, kavbojke, satelitsko, riž brez kamenja, pipo ki ne pušča, kontroler za centralno, ... ker teh stvari si v tem času blaginje balkana tu večina ni mogla privoščiti, ali pa se sploh niso prodajale.Drži, to lahko v novi iteraciji vsekakor izboljšamo.
USSR je problem nakupovanja izven raja in idile izjemno uspešno rešila z "Iron curtain". Podobno Kitajci, ali pa Severna koreja...
Tako da imate že lepo predstavljeno učinkovito rešitev za naš Balkan v novi iteraciji.
jype ::
To ni rešitev. Rešitev so odprte meje (in integrirane vozovnice).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
microchip ::
jype ::
microchip ::
xmetallic ::
Zakaj potem sredi prazne mrtve poletne sobote rabiš cca uro ali več od šentvida do btcja? Avtov na cesti nula. Zakaj v nedeljo sploh ne moreš iz nadgorice v center? Tudi če so avti, avtobusov ni. Zakaj urbana ne pokriva vlakov ... oz. zakaj ne moreš iz kamnika z vlakom in isto karto kar do viča? Zakaj tega ne moreš naredit kar z urbano, kot v drugih mestih, kjer je ena kartica za vse? Ali pa do stegen? Zakaj ti vlaki niso sinhronizirani med sabo, da samo presedeš, pa se pelješ dalje? Zakaj ko enkrat prideš z vlaka s kamnika, pa bi rad šel do viča, včasih čakaš avtobus ko budala (sploh pri železniški)? Saj nimamo toliko prog/smeri, da se ne bi dalo sinhronizirat avtobusov pri železniški na te proge.
Dosti se da naredit z minimalnimi vložki, brez rušenja in brez kopanja podzemne.
Urbana je kartica mestne občine Ljubljana. Urbano se lahko od lanskega leta uporablja za vse prevoznike in vse oblike potniškega prometa. Vendar pa je ta opcija trenutno na voljo le dijakom in študentom. Glede presedanja je pa tako, 2 milijonom prebivalcem se javni prevoz ne more prilagajat. Vsak ima svoje želje, vsak bi da ga avtobus odpelje od hiše do praga službe. Tako pač ne gre.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: xmetallic ()
Markus386 ::
> Glede presedanja je pa tako, 2 milijonom prebivalcem se javni prevoz ne more prilagajat. Vsak ima svoje želje, vsak bi da ga avtobus odpelje od hiše do praga službe. Tako pač ne gre.
Kako da ne? Včasih je bilo tako po 22.30h, da so vsi avtobusi istočasno počakali na bavarcu in imeli sinhroniziran odhod, da si lahko presedel in se peljal dalje. ...razen če si bil ravno tisti nesrečnež, ki je prišel z zadnjim avtobusom v koloni, ki je pripeljal, takoj za tem so so pa vsi štartali, še preden si pritekel do tistega na začetku kolone. Nisem že nekaj časa bil ob takih urah na avtobusu, pa lahko kdo drug potrdi.
To se da tudi z vlaki. In vlaki in avtobusi (kombinacijo).
Kako da ne? Včasih je bilo tako po 22.30h, da so vsi avtobusi istočasno počakali na bavarcu in imeli sinhroniziran odhod, da si lahko presedel in se peljal dalje. ...razen če si bil ravno tisti nesrečnež, ki je prišel z zadnjim avtobusom v koloni, ki je pripeljal, takoj za tem so so pa vsi štartali, še preden si pritekel do tistega na začetku kolone. Nisem že nekaj časa bil ob takih urah na avtobusu, pa lahko kdo drug potrdi.
To se da tudi z vlaki. In vlaki in avtobusi (kombinacijo).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Markus386 ()
xmetallic ::
Presedanje obstaja tudi danes. Samo na vozni red moraš pogledat ob katerih urah avtobus počaka na drugo linijo, da potniki lahko presedejo. Zakaj avtobusi ne vozijo ponoči in ob vikendih pa menda ja ni potrebno razlagati? Obratovati celo noč zaradi 6 potnikov ni ekonomično.
SŽ in LPP upravljajo različni ljudje z različnimi interesi. Od Petrola tudi ne pričakuješ, da se bo prilagajal OMV-ju, mar ne? Od Mercatorja tudi ne pričakuješ, da se bo prilagajal Lidlu. Zakaj pričakuješ da se bosta dva različna zasebna avtobusna prevoznika prilagajala en drugemu?
SŽ in LPP upravljajo različni ljudje z različnimi interesi. Od Petrola tudi ne pričakuješ, da se bo prilagajal OMV-ju, mar ne? Od Mercatorja tudi ne pričakuješ, da se bo prilagajal Lidlu. Zakaj pričakuješ da se bosta dva različna zasebna avtobusna prevoznika prilagajala en drugemu?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: xmetallic ()
xmetallic ::
Jaz bom pa podpiral tistega, ki bo uvedel vstopnino za v mesto. 5EUR za vsak vstop v mesto + 5EUR/h parkirnina. Bi rad videl junake, ki bi šli z avtom v mesto
Slej ko prej bo število avtomobilov naraslo do te točke da boste vsak dan 2 uri izgubili na vožnji po Ljubljani. Opažam da je število avtomobilov v zadnjem desetletju eksponentno naraslo. Še eno tako "uspešno" desetletje pa boste v gneči preživljali dober del vsakdana.
Morda se pa tudi težava z outsiderji reši v relativno hitrem času. Če se bo avtocesta res začela plačevati po kilometru boste outsiderji plačevali kot pri norcih. Iz MB do LJ za 4.5EUR na dan. Bomo končno imeli mir v Ljubljani.
Slej ko prej bo število avtomobilov naraslo do te točke da boste vsak dan 2 uri izgubili na vožnji po Ljubljani. Opažam da je število avtomobilov v zadnjem desetletju eksponentno naraslo. Še eno tako "uspešno" desetletje pa boste v gneči preživljali dober del vsakdana.
Morda se pa tudi težava z outsiderji reši v relativno hitrem času. Če se bo avtocesta res začela plačevati po kilometru boste outsiderji plačevali kot pri norcih. Iz MB do LJ za 4.5EUR na dan. Bomo končno imeli mir v Ljubljani.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: xmetallic ()
SimplyMiha ::
Daleč največ avtomobilov v Ljubljani je... iz Ljubljane. Rešite problem najprej pri sebi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SimplyMiha ()
xmetallic ::
SimplyMiha je izjavil:
Daleč največ avtomobilov v Ljubljani je... iz Ljubljane. Rešite problem najprej pri sebi.
V Ljubljano vsak dan pripelje 100 000 avtomobilov. Kako jih je potem lahko največ iz Ljubljane?! Čudno matematiko imaš.
SimplyMiha ::
SimplyMiha je izjavil:
Daleč največ avtomobilov v Ljubljani je... iz Ljubljane. Rešite problem najprej pri sebi.
V Ljubljano vsak dan pripelje 100 000 avtomobilov. Kako jih je potem lahko največ iz Ljubljane?! Čudno matematiko imaš.
število avtobusov mestnega potniškega prometa: 214, vir: LPP, 2017
dolžina prog mestnega potniškega prometa: 389 km, vir: LPP, 2017
prepeljani potniki z mestnim potniškim prometom: 37.460.996, vir: LPP, 2017
število registriranih motornih vozil: 198.682, vir: MZI, 31.12.2016
število registriranih osebnih vozil: 165.549, vir: MZI, 31.12.2016
število izdanih taksi dovoljenj: 873, vir: MOL, 2017
prepeljani potniki z letali: 1.682.133, vir: SURS, 2017
prepeljani tovor z letali: 12.025.000 kg, vir: SURS, 2017
https://www.ljubljana.si/sl/o-ljubljani...
Še kaj?
xmetallic ::
SimplyMiha je izjavil:
Še kaj?
Imeti avto parkiran v garaži != ob 7. uri zjutraj delati gužvo na cesti. Eni avto uporabljamo samo za izlete na daljše relacije. Za vsakodnevna rutinska opravila se uporablja JP.
SimplyMiha ::
Da ni pomote, se vsakodnevno vozim mimo (dajte zrihtajte no že to "obvoznico", ki jo zgleda uporabljate za vsako malenkost... Koliko teh vidim, ki pridejo iz LJ na obvoznico in jo zapustijo na naslednjem ali drugem naslednjem izvozu). Pred časom sem delal v Ljubljani in sem kratko malo ugotovil, da si gužvo najbolj delate ravno Ljubljančani. Delavci in študentji smo dokaj bolj organizirani.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SimplyMiha ()
xmetallic ::
Nakladaš. Gužvo na obvoznici povzročate neljubljančani. Kako organiziranost pripomore k zmanjšanju števila avtomobilov? Dej nas nauči tega. Jaz bi se tudi rad na tak način organiziral in v času največje prometne konice po obvoznici vozil 140km/h brez ustavljanja. Realnost je pa taka, da se na avtocesti dobesedno stoji. In to ne zaradi Ljubljančanov. Mi vemo, da gre v času jutranjih in popoldanskih ur na obvoznico samo bedak.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: xmetallic ()
SimplyMiha ::
Car pooling. Poskusi kdaj.
Drugače pa mi nimamo druge izbire kot obvoznice. Vi imate svoje lokalne ceste. Držite se jih.
Drugače pa mi nimamo druge izbire kot obvoznice. Vi imate svoje lokalne ceste. Držite se jih.
xmetallic ::
SimplyMiha je izjavil:
Car pooling. Poskusi kdaj.
V večini avtomobilov, ki prihajajo od zunaj se nahaja 1 potnik tako da niste ravno zgled.
SimplyMiha ::
Jaz sem že zgled, enako večina mojih sodelavcev (ker si tako prišparamo nekaj evrov - nabere se kar precej glede na razdaljo. Verjamem da se vam Ljubljančanom glede na kratke razdalje to ne izplača). Nisem pa še srečal nobenega Ljubljančana, ki bi stal na nadvozu nad avtocesto in štel avte z po enim potnikom. Samo Ljubljančane same v avtih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SimplyMiha ()
Pika na i ::
@xmetallic
Kar lepo se odpelji (ne, peš pejt) v temo Na cesti in povej svojim kolegom - da preveč in prepogosto menjujejo avte.
Kar lepo se odpelji (ne, peš pejt) v temo Na cesti in povej svojim kolegom - da preveč in prepogosto menjujejo avte.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Loža | 127197 (100402) | Pika na i |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 80283 (69692) | starfotr |
» | Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 42575 (31953) | jest10 |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32694 (27095) | BigWhale |