Forum » Loža » Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)
Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)
Tilen ::
S 1. januarjem 2020 bo pocenitev zelo opazna. Avtobusna mesečna vozovnica Celje–Ljubljana zdaj stane 262,50 evra, od 1. junija bo prenosna mesečna enotna vozovnica stala 240 evrov, cena mesečne, ki velja samo za vlak, pa bo ostala nespremenjena – 232,60 evra. Po 1. januarju 2020 pa bo enotna vozovnica za avtobus in vlak stala 195 evrov.
Bojan Žlender, ministrstvo za infrastrukturo: Naše strokovno stališče je, da če kdo kupi vozovnico, naj dobi povrnjene stroške, sicer pa ne.
Intervju : Bojan Žlender
Kaj menite? Sam mislim, da je to premik v pravo smer.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
- spremenil: Tilen ()
Tilen ::
Zagotovo, vendar če se ti voziš z avtomobilom, dobiš povrnjene sorazmerne stroške glede na vozovnico. Dobiš denar za vozovnico, katere ne kupiš. :)
Po novem tudi ne bo več smiselno, da bi se trije vozili z avtom ali s prevozi, ker bo vse to dražje. Dobil boš povrnjeno, če boš kupil vozovnico. Da bi nekdo kupil vozovnico in se hkrati vozil s prevozi, je seveda neumnost, ker bo v velikem minusu.
S tem ukrepom bi se uporaba javnega prevoza zagotovo povečala in tudi več denarja bi steklo v ureditev le tega.
Po novem tudi ne bo več smiselno, da bi se trije vozili z avtom ali s prevozi, ker bo vse to dražje. Dobil boš povrnjeno, če boš kupil vozovnico. Da bi nekdo kupil vozovnico in se hkrati vozil s prevozi, je seveda neumnost, ker bo v velikem minusu.
S tem ukrepom bi se uporaba javnega prevoza zagotovo povečala in tudi več denarja bi steklo v ureditev le tega.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Wrop ::
Dobim povrnjene stroške prevoza v višini najcenejšega javnega prevoza. Ne dobim denarja za vozovnico.
Tilen ::
Saj to je isto. Najcenejši javni prevoz = vozovnica. Do sedaj si dobil neto na račun za vozovnico in si se lahko vozil z avtomobilom, sedaj boš pa predložil vozovnico in boš dobil povrnjene stroške. Meni se zdi pošteno in smiselno.
Lahko se boš seveda še naprej vozil z avtomobilom - na svoje stroške.
Lahko se boš seveda še naprej vozil z avtomobilom - na svoje stroške.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Furbo ::
Moje strokovno stališče pa je, da se bo sedaj pojavila ponudba poceni vozovnic na bolhi.
In da tole povsem slučajno ne bo veljalo za birotate.
In da tole povsem slučajno ne bo veljalo za birotate.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Wrop ::
Ni isto. Povrnjeni stroški za prevoz na delo v višini vozovnice != povrnjen strošek vozovnice.
Tilen ::
Povej, kako ni isto za plačnika (delodajalca). Seveda je isto. Izkoriščalo se pa bo bistveno manj, kot sedaj. Ogromen plus za vse bo pa cenejši in bolj razvejan javni promet.
@Furbo
Vozovnice bodo imenske.
@Furbo
Vozovnice bodo imenske.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Raptor F16 ::
Definitivno korak v pravo smer.
Javne linije bodo mogoče spet zaživele, prometa na cestah bo manj... jaz vidim samo pluse. Kritje stroškov prevoza za osebno vozilo je potuha, katero se je dalo zapovrh vsega hudo izkoriščati.
Z nižjimi cenami in bolj množično rabo, bo slovenski JPP spet pridobil smisel. Nekatere družine retorično rečeno nimajo za jest zaradi avtomobilov, ki so "nujen" strošek.
Javne linije bodo mogoče spet zaživele, prometa na cestah bo manj... jaz vidim samo pluse. Kritje stroškov prevoza za osebno vozilo je potuha, katero se je dalo zapovrh vsega hudo izkoriščati.
Z nižjimi cenami in bolj množično rabo, bo slovenski JPP spet pridobil smisel. Nekatere družine retorično rečeno nimajo za jest zaradi avtomobilov, ki so "nujen" strošek.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
Wrop ::
Povej, kako ni isto za plačnika (delodajalca). Seveda je isto. Izkoriščalo se pa bo bistveno manj, kot sedaj. Ogromen plus za vse bo pa cenejši in bolj razvejan javni promet.
Mene ne briga kako bo z delodajalcem in kaj je za njega isto. Mene briga kaj bo isto za mene.
Drugače pa vidim kako je cenejši LPP. Iz 0,80 na 1,2 nato na 1,3 EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Wrop ()
PH03N1X ::
Raptor F16 je izjavil:
Javne linije bodo mogoče spet zaživele, prometa na cestah bo manj
Javne linije bodo zanimive, ko se bo čas potovanj zmanjšal.
opeter ::
Čas je, da se investira razvoj teleporterjev. Potem ne bo treba kriti stroškov prevoza.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
jernejl ::
Kaj menite? Sam mislim, da je to premik v pravo smer.Tako lahko misli le nekdo, ki vse življenje živi sredi mesta.
Če živiš v fužinah in imaš službo v centru Ljubljane, je to čisto OK.
Kaj pa, če živiš v Šentjanžu in se voziš v Domžale? Boš šel popoldan na pot, da boš naslednje jutro pravi čas v službi?
Če se voziš iz Maribora v Ljubljano in moraš biti v službi ob 7h, lahko greš na vlak ob 3:15 ponoči.
Iz vasi, kjer sem nekoč sam živel, bi do delovnega mesta z avtobusom porabil eno uro, z avtom sem porabil pa 15 minut. Avtobus je šel skozi vas trikrat na dan.
Ta ukrep je voda na mlin tistim, ki živijo v mestih; tistim, ki oddajajo stanovanja v mestih; in korak k še večji centralizaciji.
Naj gre ta gospod za kakšno leto ali dve živet v kakšno malo bolj odročno vasico in se vozi in Šentjanža ali Tolmina ali Pšenične Police vsak dan na ministrstvo v službo, da bo dokazal, kako je to fino.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
Tilen ::
Raptor F16 je izjavil:
Javne linije bodo mogoče spet zaživele, prometa na cestah bo manj
Javne linije bodo zanimive, ko se bo čas potovanj zmanjšal.
Odprle se bodo nove, hitre linije. Z Darsom se pogovarjajo o možnostih uporabe odstavnega pasu na avtocesti za javni promet.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
jype ::
Ta ukrep je voda na mlin tistim, ki živijo v mestih; tistim, ki oddajajo stanovanja v mestih; in korak k še večji centralizaciji.Morda. Morda je pa ta ukrep prvi korak k temu, da bodo avtobusne linije postale bolj uporabne, prevoz pa hitrejši in učinkovitejši, ter ob zadostnem povpraševanju morda celo zagotovile pogoje za gradnjo hitre potniške železnice, kakršne poznajo drugje.
S subvencioniranjem osebnih avtomobilov vsakemu posamezniku pa seveda nazadujemo - družba postaja manj produktivna, vedno več časa in denarja se porabi za idiotizem, ki mu rečete "z avtom je pa samo 15 minut" (v 1981, ko je bilo na cesti 9 avtomobilov), vplivi na okolje in kvaliteto življenja v mestih in na podeželju so pa katastrofalni.
SeMiNeSanja ::
No, potem pa priporočam Žlendru, naj se vsaj en mesec vozi z javnim prevozom v službo.
Jaz ga namreč še nisem videl na avtobusni postaji!
Problem je v tem, da tudi izredno blizu Ljubljane (10 km!) imaš javni prevoz na nivoju, ki je slabši kot 30 let nazaj.
Včasih smo imeli avtobuse na 20 minut....danes samo še 1x na uro ob 'udarnih urah', sicer pa si tudi čisto brez. Sobota in nedelja sta pa itak popolna katastrofa.
Če je tako gnili 10km od centra, kako je šele drugje?
Potem se pa gredo koncesije.....na koncu pa je še manj prevozov, ko si mafija raztala 'rajone', kot da bi bili prekupčevalci z drogami.
Spodbujali naj bi podjetniško svobodo pri javnih prevozih (pa ne mislim na Uber!). Na našem koncu smo nekoč imeli 'lokalca', ki se je na koncu vozil vse bolj prazen (nesmiseln urnik, previsoke cene), dokler ga niso ukinili.
Namesto njega bi prav prišel kakšen 'Mini Bus', ki bi vozil zgolj do priključka za mestnim prometom, kjer bi prestopil in se z isto vozovnico peljal naprej. Zakaj pa bi rabil voziti do centra in delat še dodatno nepotrebno gnečo?
Aja... imamo še krasen mestni promet, ki se konča praktično 'sredi ničesar' (in posledično skoraj vedno prazen pripelje/odpelje z konlne postaje), namesto, da bi ga potegnili še 5km naprej in osrečili prebivalce dveh večjih naselij, ki bi ga z veseljem uporabljali - spet zaradi for z koncesijami. Presneta prevozniška mafija!
Ni problem v subvencioniranju avta. Problem je v trideset let trajajočem uničevanju javnega prevoza, ki ti ne pušča alternative.
Jaz ga namreč še nisem videl na avtobusni postaji!
Problem je v tem, da tudi izredno blizu Ljubljane (10 km!) imaš javni prevoz na nivoju, ki je slabši kot 30 let nazaj.
Včasih smo imeli avtobuse na 20 minut....danes samo še 1x na uro ob 'udarnih urah', sicer pa si tudi čisto brez. Sobota in nedelja sta pa itak popolna katastrofa.
Če je tako gnili 10km od centra, kako je šele drugje?
Potem se pa gredo koncesije.....na koncu pa je še manj prevozov, ko si mafija raztala 'rajone', kot da bi bili prekupčevalci z drogami.
Spodbujali naj bi podjetniško svobodo pri javnih prevozih (pa ne mislim na Uber!). Na našem koncu smo nekoč imeli 'lokalca', ki se je na koncu vozil vse bolj prazen (nesmiseln urnik, previsoke cene), dokler ga niso ukinili.
Namesto njega bi prav prišel kakšen 'Mini Bus', ki bi vozil zgolj do priključka za mestnim prometom, kjer bi prestopil in se z isto vozovnico peljal naprej. Zakaj pa bi rabil voziti do centra in delat še dodatno nepotrebno gnečo?
Aja... imamo še krasen mestni promet, ki se konča praktično 'sredi ničesar' (in posledično skoraj vedno prazen pripelje/odpelje z konlne postaje), namesto, da bi ga potegnili še 5km naprej in osrečili prebivalce dveh večjih naselij, ki bi ga z veseljem uporabljali - spet zaradi for z koncesijami. Presneta prevozniška mafija!
Ni problem v subvencioniranju avta. Problem je v trideset let trajajočem uničevanju javnega prevoza, ki ti ne pušča alternative.
PH03N1X ::
Raptor F16 je izjavil:
Javne linije bodo mogoče spet zaživele, prometa na cestah bo manj
Javne linije bodo zanimive, ko se bo čas potovanj zmanjšal.
Odprle se bodo nove, hitre linije. Z Darsom se pogovarjajo o možnostih uporabe odstavnega pasu na avtocesti za javni promet.
Kar bo za sabo povleklo še več novega prometa. Narod bi mogli v celoti na železnico migrirat tudi z novimi tiri, ne pa da pri nas vlak vozi x1 na dan, pa še to najprej na Hrvaško oz. če štartam iz MS imam skupaj do LJ 3,5.
Tilen ::
Ti si preveč ozkogleden in samo gledaš, kakšno je stanje sedaj. Z novim režimom bi bilo veliko več denarja na voljo in s tem več možnosti za širitev in pohitritev povezav.
Tukaj se strinjam z jype. Nov režim bi dejansko preusmeril veliko sofinanciranje avtomobilov v sofinanciranje izgradnje boljšega javnega prevoza, kar brez dvoma koristi širšemu spektru. Istočasno bi pa gospodarstvo imelo manj stroškov, saj bi optimiziran prevoz bil cenejši.
Se pa bojim, da je možnost realizacije približno enaka tisti, da se ukine dopolnilno zavarovanje.
Tukaj se strinjam z jype. Nov režim bi dejansko preusmeril veliko sofinanciranje avtomobilov v sofinanciranje izgradnje boljšega javnega prevoza, kar brez dvoma koristi širšemu spektru. Istočasno bi pa gospodarstvo imelo manj stroškov, saj bi optimiziran prevoz bil cenejši.
Se pa bojim, da je možnost realizacije približno enaka tisti, da se ukine dopolnilno zavarovanje.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
IL_DIAVOLO ::
To velja za take, ki zivijo tako rekoc v mestu. Da se pa vozis iz kake zakotne vasice, kjer se pelje mimo bus vsakih nekaj ur in je prva zelezniska postaja 10km stran, pa ne pride v postev.
djabi ::
Saj, zato pa se to še nekaj časa ne bo uresničilo, ker bodo drugače demonstracije pred parlamentom. Največje od osamosvojitve.
Groot ::
Sicer močno podpiram spodbujanje alternativnih prevozov in zmanjšanje uporabe osebnih vozil, ampak tale ukrep je pa precej škodljiv za večino ljudi in vse prej kot dobro premišljen. Problem je namreč v tem, da kot so nekateri že rekli, je ukrep izvedljiv/smiseln samo za tiste, ki živijo v relativni bližini večjih mest. Vsi ostali bodo samo na precej slabšem.
Primer: oseba iz LJ hodi na delo v Celje. Takšna oseba bo dobila povrnjeno najcenejšo vozovnico, kar je v tem primeru vlak, ker avtobus je pač pri nas neverjetno drag. Vse lepo in prav, ampak hudič je v tem, da ti prevoz z vlakom vzame skorajda 2 uri (ob predpostavki, da je vlak dejansko točen, kar je bolj čudež kot pa realnost). Ok gre ta oseba vseeno na avtobus in požre razliko. Hja, žal časovna razlika ni veliko manjša, ker avtobus vozi pa cca. 1 uro in 40 minut. Torej edina realna opcija za takšno osebo, če ne želi pač dobesedno 12-14 ur na dan dati zgolj za službo, je vožnja z avtom. Kar pa bo seveda udarilo po žepu.
Primer: oseba iz LJ hodi na delo v Celje. Takšna oseba bo dobila povrnjeno najcenejšo vozovnico, kar je v tem primeru vlak, ker avtobus je pač pri nas neverjetno drag. Vse lepo in prav, ampak hudič je v tem, da ti prevoz z vlakom vzame skorajda 2 uri (ob predpostavki, da je vlak dejansko točen, kar je bolj čudež kot pa realnost). Ok gre ta oseba vseeno na avtobus in požre razliko. Hja, žal časovna razlika ni veliko manjša, ker avtobus vozi pa cca. 1 uro in 40 minut. Torej edina realna opcija za takšno osebo, če ne želi pač dobesedno 12-14 ur na dan dati zgolj za službo, je vožnja z avtom. Kar pa bo seveda udarilo po žepu.
Tilen ::
Proti avtobusu torej izgubiš 40 minut ali plačaš vsaj 260 EUR več na mesec. Se mi zdi kar pošteno.
Kaj bi ti naredil?
Bi plačeval ali počakal 40 minut?
Res dober predlog, ni kaj.
Kaj bi ti naredil?
Bi plačeval ali počakal 40 minut?
Res dober predlog, ni kaj.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
jernejl ::
Ti si preveč ozkogleden in samo gledaš, kakšno je stanje sedaj. Z novim režimom bi bilo veliko več denarja na voljo in s tem več možnosti za širitev in pohitritev povezav.Ja, naj naredijo te famozne povezave, pa bodo ljudje sami šli na avtobuse in vlake.
Njihova agenda pa je seveda drugačna: ljudi bodo prisilili, da uporabljajo neučinkovit javni prevoz, polovica ljudi iz periferije bo ostala brez službe ali brez družine, ali pa bodo svoje hiše prodali za drobiž in kupili stanovanjce v Ljubljani in se zakreditirali do smrti... ostali bodo pa malo potrpeli in čez nekaj desetletij se bodo že lahko peljali po hitrejši železnici, ki bo zavila v vsako slovensko vas in to vsakih petnajst minut, 24/7.
Nov režim bi dejansko preusmeril veliko sofinanciranje avtomobilov v sofinanciranje izgradnje boljšega javnega prevoza, kar brez dvoma koristi širšemu spektru. Istočasno bi pa gospodarstvo imelo manj stroškov, saj bi optimiziran prevoz bil cenejši.Kako si pa predstavljaš optimiziran javni prevoz iz poljubne točke A v poljubno točko B?
Kako bo delavec iz Šentjanža prišel v Domžale na učinkovit način; tako, da mu ne bo treba dve uri čakati na avtobus ali vlak, in tako, da ta avtobus ali vlak ne bo na tričetrt prazen?
Kako bo medicinska sestra iz Bogenšperka prišla v UKC za praznik ali v nočno izmeno?
Tilen ::
Saj Pošti tudi vsaka pošiljka ne prinaša dobička. Pošiljka pa vseeno pride.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
jernejl ::
Saj Pošti tudi vsaka pošiljka ne prinaša dobička. Pošiljka pa vseeno pride.
Ne vem kaj točno želiš povedati... da bomo uvedli posebne nočne avtobuse med Šentjanžem in Domžalami, da bo varnostnik lahko prišel tja v službo, in nočne avtobuse iz Bogenšperka do UKC, da bomo v službo spravili medicinsko sestro? In tako še za stotine ali tisoče ostalih kombinacij med vasmi.
In ta medicinska sestra se bo sama peljala na avtobusu, ki porabi petkrat toliko goriva, kot njen osebni avto, nekateri pa se boste ob tem hvalili, kako smo učinkoviti?
Pošta ima tukaj neprimerno enostavnejše delo, ker je več ali manj dovolj, da kraj obišče enkrat dnevno (brez praznikov in vikendov), ljudje pa na delo hodijo ob različnih časih, tudi ponoči in tudi med vikendi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
Tilen ::
Poglej, rešitev tudi trenutno ni idealna in ne odgovarja vsem. Generalno je predlog boljši za večino in zelo pomembno, imel bo podporo kapitala, saj se bodo stroški nadomestil v gospodarstvu znižali. Lahko, da zate žal res ni boljša rešitev in boš moral pred parlament na protest.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Tilen ::
Saj prevoz z avtomobilom ne bo prepovedan, samo tako močno subvencioniran več ne bo. Lahko, da bo končni predlog neto izplačilo za polovico vozovnice, kdo ve. Pogajanja so v teku.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
jernejl ::
Generalno je predlog boljši za večinoJaz ne vidim niti enega, za kogar bi bil ta predlog boljši. Tisti, za katere je javni prevoz učinkovitejša varianta, ga tako ali tako že uporabljajo (in se zanje ne bo spremenilo nič razen tega, da bodo morda manj zaslužili), ostali ga pa ne uporabljajo, ker zanje ni učinkovit.
In bo v manjših vaseh težko kadarkoli učinkovitejši od osebnih avtomobilov, ker je število ljudi, ki morajo ob določenem času priti od A do B, nekje blizu nič ali ena.
Avtobusni medkrajevni promet je sicer mogoče narediti bolj učinkovit... če bomo čakali na hitre vlake, pa bodo ljudje, ki jih bodo ti ukrepi pahnili v revščino in socialno izključenost, že upokojeni, preden jih bodo lahko začeli uporabljati.
in zelo pomembno, imel bo podporo kapitala, saj se bodo stroški nadomestil v gospodarstvu znižali.
A misliš da bodo ljudje pripravljeni delati za isto plačo, če bodo vsak dan za pot na delo porabili eno ali dve uri več? A misliš, da se bo na razpis za delovno mesto prijavilo enako število kandidatov kot doslej? A misliš, da se višje cene najemnin in stanovanj v mestih ne bodo poznale pri zahtevah delavcev po višjih plačah?
Če bi "kapital" ugotovil, da lahko delavce brez škode plačuje manj, kot jih plačuje, bi jih že danes manj plačeval... nobene potrebe ni, da bi moral čakati na Žlendra, da to odobri.
SeMiNeSanja ::
Saj prevoz z avtomobilom ne bo prepovedan, samo tako močno subvencioniran več ne bo. Lahko, da bo končni predlog neto izplačilo za polovico vozovnice, kdo ve. Pogajanja so v teku.
Nesprejemljivo.
Sprejemljivo bi bilo, da se najprej preveri ali sploh imaš MOŽNOST, da z javnim prevozom prihajaš na delo in nazaj. Če možnost obstaja - dobiš v roke mesečno in čau.
Če možnosti ni... ostane po starem.
Sorry, najprej naj porihtajo javne prevoze, potem pa naj jamrajo, zakaj se jih ne uporablja.
Tako pa prevoza ni....pa bi te tepli, ker ga ne uporabljaš? Čak mal...to pa nekako ne gre?
In kot že rečeno: Kdor si te stvari izmišlja, naj bo najprej sam za vzgled. Torej naj začno pri poslancih in ministrih črtati povračila za prevoze in deliti mesečne vozovnice.
Eat your own dog food!
Gospoda bi 'rajo' nagnala na javne prevoze....sebi bi pa zrihtali še kakšen službeni avto iz tako istvarjenih dodatnih prihodkov.
Naj najprej pokažejo da se 'da'. Potem bomo sledili tudi ostali.
Tilen ::
@jernejl
Kako pa misliš, da to poteka v drugih državah, kjer tega nadomestila ni? Saj takšne ureditve, kot jo imamo mi, ni praktično nikjer. Bruto plača mora vsebovati vse te parametre in ob podpisu se pač strinjaš, da boš izpolnjeval, kar se zahteva.
Trenutno žal ni enostavne možnosti za to, da ti nekdo ne plačuje nadomestila za potne stroške v višini najnižje vrednosti javnega prevoza, tako da tukaj se motiš. Brez Žlendra ti težko delodajalec to ukine. Nadomestilo za prevoz na delo pa ni plača in plača je predlog za kakšno drugo temo. Tukaj se pogovarjamo o nadomestilu za prevoz na delo.
Če kandidatov ni, se dvigne plača ali spremeni (sprosti) vstopne pogoje. Saj to se že danes počne. Ampak v tem primeru bodo tisti s centra spet na boljšem, ker bodo bližje in še višje plače bodo imeli.
Kako pa misliš, da to poteka v drugih državah, kjer tega nadomestila ni? Saj takšne ureditve, kot jo imamo mi, ni praktično nikjer. Bruto plača mora vsebovati vse te parametre in ob podpisu se pač strinjaš, da boš izpolnjeval, kar se zahteva.
Trenutno žal ni enostavne možnosti za to, da ti nekdo ne plačuje nadomestila za potne stroške v višini najnižje vrednosti javnega prevoza, tako da tukaj se motiš. Brez Žlendra ti težko delodajalec to ukine. Nadomestilo za prevoz na delo pa ni plača in plača je predlog za kakšno drugo temo. Tukaj se pogovarjamo o nadomestilu za prevoz na delo.
Če kandidatov ni, se dvigne plača ali spremeni (sprosti) vstopne pogoje. Saj to se že danes počne. Ampak v tem primeru bodo tisti s centra spet na boljšem, ker bodo bližje in še višje plače bodo imeli.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Glugy ::
Men se zdi to super. Končno bodo povrnjeni stroški javnega prevoza služil svojemu namenu namesto avtomatskega višjega zneska na računu ne glede na ozir na okolje bo zdej odvisno od dejanske uporabe zaposlenega. Kdor se res vozi z javnim prevozom bo lepo dobil povrnjen kdor ima pa raje udobje bo pa pač mal manj dobil. Nekaj koristi uporaba javnega prevoza; nekaj prednosti pač mora imeti.
joze67 ::
Vse drugo ob stran - zakaj bi po tej ureditvi delavec, ops, zaposleni, služil za kurirja med plačnikom in izvajalcem?
Reycis ::
Haha, res ste smešni dežurni slo-tech komunisti. Ne razumete posledic takšnih ukrepov. Jaz sicer takšne ukrepe podpiram ravno zato, ker to razumem in si želim takšne posledice. Ker končno dejanje teh norosti bo kontrarevolucija, kjer bodo padale glave - vaše. Ta dan ne more priti prekmalu. Prosim nadaljujte.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
tikitoki ::
Meni se zdi dober ukrep, ki bo del ljudi odvrnil od uporabe osebnih vozil za voznjo na delo in zmanjsal delez ljudi, ki se vozijo v delo iz zelo oddaljenih krajev.
joze67 ::
Vozijo se na delo in kaj bodo sedaj? Se preselili bližje? Našli delo bližje? Sestavljali proizvode na domu/od doma?
Utk ::
A tam kjer ni javnega prevoza to pomeni mesečno za taxi?
V mojem primeru je razlika v ceni javnega prevoza in povračila zanemarljiva, če bi premaknil delovni čas, bi čakal samo eno uro na vlak, če ne, okoli 2 pa pol. Aja, pa še kakšno uro pa pol pešačenja dnevno do postaje in nazaj. Se pravi, smo na kakih 10 pa pol urah namesto 8,5 kot jih porabim zdaj. V bistvu čisto vseeno če se potem vozim s kolesom, ampak zakaj zaboga bi potem plačeval vlak.
To ni ukrep za javni prevoz, ampak ukrep proti avtom. _NIHČE_ se zato ne bo vozil z javnim prevozom, še naprej se bomo z avti, samo za tolk večjo bruto plačo.
Zarad mene naj ukinejo ta dodatek, veliko bolje kot komunajzarski poskus prisile v nedelujoč javni prevoz.
V mojem primeru je razlika v ceni javnega prevoza in povračila zanemarljiva, če bi premaknil delovni čas, bi čakal samo eno uro na vlak, če ne, okoli 2 pa pol. Aja, pa še kakšno uro pa pol pešačenja dnevno do postaje in nazaj. Se pravi, smo na kakih 10 pa pol urah namesto 8,5 kot jih porabim zdaj. V bistvu čisto vseeno če se potem vozim s kolesom, ampak zakaj zaboga bi potem plačeval vlak.
To ni ukrep za javni prevoz, ampak ukrep proti avtom. _NIHČE_ se zato ne bo vozil z javnim prevozom, še naprej se bomo z avti, samo za tolk večjo bruto plačo.
Zarad mene naj ukinejo ta dodatek, veliko bolje kot komunajzarski poskus prisile v nedelujoč javni prevoz.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
cesnja ::
tikitoki ::
Vozijo se na delo in kaj bodo sedaj? Se preselili bližje? Našli delo bližje? Sestavljali proizvode na domu/od doma?
Ne vem zakaj bi se subvencioniralo folk, ki se vozi 300 km dnevno do sluzbe in nazaj?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tikitoki ()
Utk ::
A tam kjer ni javnega prevoza to pomeni mesečno za taxi?
Kako se pa trenutno to računa?
18 centov na km se računa. Zdaj bo to pač veliko več.
Sicer pa odlična ideja. Eden od nujnih korakov k prenehanju subvencioniranja avtov.
Če ukineš avte, lahko ukineš tudi javni prevoz, ker ga ne bo imel kdo subvencionirat. Ne pa obratno.
Njihova cena bi morala vsaj odražati vse stroške, ki jih ustvarijo naši družbi.
Se strinjam. Cena javnega prevoza bi pa morala odražat vse stroške, ki jih bomo imeli mi zaradi njega. Recimo plačane nadure zaradi izgube časa z njim in podobno. Mislim, da bi morala bit cena javnega prevoza marsikje negativna, da bi ga kdo uporabljal.
joze67 ::
Vozijo se na delo in kaj bodo sedaj? Se preselili bližje? Našli delo bližje? Sestavljali proizvode na domu/od doma?
Ne vem zakaj bi se subvencioniralo folk, ki se vozi 300 km dnevno do sluzbe in nazaj?
Koliko ljudi se dejansko vozi približno tako razdaljo? Se jih pa veliko vozi recimo 1/3 te razdalje do regionalnega središča iz katerekoli od boga pozabljene kmetije in na ta način vzdržujemo naseljenost podeželja. Kar je koristno za vse.
win64 ::
Sam se vozim približno 60km do Ljubljane, živim v neposredni okolici avtoceste. Recimo, da bi se vozil z vlakom: 3km do prve železniške postaja, ta bi peljala prvo do Celja. In potem tam prestopit za Ljubljano. Ko pridem v Ljubljano me vlak "odloži" na glavni avtobusni postaji. Od tam bi se potem moral vsaj 20 minut voziti z avtobusom do službe.
Za avtobus bi porabil približno isto. Z avtom približno 60 minut(upoštevanje zastojev).
Sploh pa se mi zdi smešno, da si periferija tako zelo želi novih poti do Ljubljane. Moje mnenje je, da bi se moralo več vlagati v razvoj podjetništva izven Ljubljane. Potem tudi ta prevoz do dela ne bo več tak problem.
Za avtobus bi porabil približno isto. Z avtom približno 60 minut(upoštevanje zastojev).
Sploh pa se mi zdi smešno, da si periferija tako zelo želi novih poti do Ljubljane. Moje mnenje je, da bi se moralo več vlagati v razvoj podjetništva izven Ljubljane. Potem tudi ta prevoz do dela ne bo več tak problem.
stara mama ::
Naša firma na tak način že dolgo vrača potne stroške, tako da država odkriva toplo vodo.
Še vedno je pa javni prevoz v teh krajih praktično neuporaben.
Še vedno je pa javni prevoz v teh krajih praktično neuporaben.
Ekologija™ in Trajnost™
Knez Fjodor ::
Lahko je s polno ritjo kakati.
Primer Ljubljana: takoj ko se preseliš iz LPP območja, se zelo pokaže razlika v času prevoza. Sam imam srečo, da imam v Kamniku železniško postajo precej blizu. Vendar vlak pelje enkrat na uro, neprestano ima zamude in vikendi odpadejo. Dejansko sem s kolesom hitreje prihajal na šiht kot z vlakom! Pa še to ljudje pozabljajo - če ne delaš zraven železniške postaje, je treba šteti še čas hoje/avtobusa do dela. Če je to Vič, Trnovo, Rudnik, je treba prišteti okoli pol ure. Vsak dan torej kombinirano potovanje zjutraj in po delu. Utrujajoče. To je problem, ki se pozablja.
Na dan imaš do šihta uro in pol prevoza. Delaš osem ur in 11 ur s prevozom skupaj te ni doma. Da ne omenjamo, da so v Sloveniji delavniki postali bolni z neplačanimi nadurami in pohlepnimi šefi, tako da si ves čas na šihtu. Keša za stanovanje zraven službe v LJ itak nimaš in nekako kompenziraš to s svojim časom. Nekako je razumljivo, da bi za prevoz porabil do ene ure, to se še da. Več pa je zelo neprijetno.
Vedno me preseneča, kako ljudje z odličnimi plačami, šihtom v bližini in parkingom pred delovnim mestom kritizirajo vse tiste, ki se morajo za preživetje voziti iz hribov. Češ, da delajo gužvo v njihovem mestu. Kako jim privoščijo neučinkovito cijazenje v počasnih predpotopnih vlakih, izgubo časa za družino in pri tem ne razumejo, kako da si ne najdejo šihta pred svojim pragom. Sveta preproščina.
Primer Ljubljana: takoj ko se preseliš iz LPP območja, se zelo pokaže razlika v času prevoza. Sam imam srečo, da imam v Kamniku železniško postajo precej blizu. Vendar vlak pelje enkrat na uro, neprestano ima zamude in vikendi odpadejo. Dejansko sem s kolesom hitreje prihajal na šiht kot z vlakom! Pa še to ljudje pozabljajo - če ne delaš zraven železniške postaje, je treba šteti še čas hoje/avtobusa do dela. Če je to Vič, Trnovo, Rudnik, je treba prišteti okoli pol ure. Vsak dan torej kombinirano potovanje zjutraj in po delu. Utrujajoče. To je problem, ki se pozablja.
Na dan imaš do šihta uro in pol prevoza. Delaš osem ur in 11 ur s prevozom skupaj te ni doma. Da ne omenjamo, da so v Sloveniji delavniki postali bolni z neplačanimi nadurami in pohlepnimi šefi, tako da si ves čas na šihtu. Keša za stanovanje zraven službe v LJ itak nimaš in nekako kompenziraš to s svojim časom. Nekako je razumljivo, da bi za prevoz porabil do ene ure, to se še da. Več pa je zelo neprijetno.
Vedno me preseneča, kako ljudje z odličnimi plačami, šihtom v bližini in parkingom pred delovnim mestom kritizirajo vse tiste, ki se morajo za preživetje voziti iz hribov. Češ, da delajo gužvo v njihovem mestu. Kako jim privoščijo neučinkovito cijazenje v počasnih predpotopnih vlakih, izgubo časa za družino in pri tem ne razumejo, kako da si ne najdejo šihta pred svojim pragom. Sveta preproščina.
K0K0 ::
Stična - ljubljana z avtomobilom cca 30 minut če vozim 100km/h. Avtobus 1:30h oz 2h kadar pada dež. To je samo čas, ki ga porabim od trenutka, ko avtobus štarta do prihoda v službo. Poleg tega rabim še 20 minut (2x10), da pridem od doma do postaje. To je 3-4 ure vožnje za 80km. Vbistsvu sem z kolesom hitrejši, ker rabim cca 1:50h v eno stran (ni specialka) :). Pri mojem delavniku in trenutnem voznem redu to zgleda tko da grem od doma 6:50 oddelam 10 ur in se vrnem ob 21:50.
Pred tem sem živel v zalogu (lj). Zalog - šiška z avtomobilom cca 10 minut. Z trolo slaba ura če ni gužve.
Pred tem sem živel v zalogu (lj). Zalog - šiška z avtomobilom cca 10 minut. Z trolo slaba ura če ni gužve.
FTad ::
Raptor F16 je izjavil:
Javne linije bodo mogoče spet zaživele, prometa na cestah bo manj
Javne linije bodo zanimive, ko se bo čas potovanj zmanjšal.
A to je pa ze zagotovilo, da bodo s tem denarjem dejansko zaceli vlagati v boljso infrastrukturo?
RedDrake ::
Mislim da je tu kak nesporazum ali dva (oz. funkcionalna nepismesnost).
Govora je o tem, da se krije strošek vozovnice le če je res kupljena. Torej v težavah so tisti, ki dobijo povrnjene stroške za vozovnico, vozijo se pa z vozilom, ker je mnogo hitreje.
Tisti ki bi zaradi slabih javnih povezav potrebovali absurdno veliko časa že sedaj dobijo kilometrino za osebno vozilo. O tej spremembi ni bilo govora.
Se pravi, "prizadelo" bo tiste, ki živijo v bližini javnega prometa, ampak ker se jim ne da sedeti na busu 40 minut se raje sami peljejo 20 minut. Ti bodo lahko izbirali med "zastonj" prevozom, ki bo počasnejši, ali pa si bodo sami krili hitrejši prevoz.
Ne vidim bistvene težave pri tem.
Tistim, ki se vozijo v službo iz Bohinjske Bistrice v Kočevsko reko pa to ne bo spremenilo ničesar.
Pa še to, kako bo to pomagalo samo "Ljubljančanom".
Jaz trenutno dobim povrnjeno LPP karto. Z Busom v več kot 10-ih letih nisem šel niti enkrat. Mogoče grem 20x letno z avtom v primeru katastrofalnega vremena ali slabšega počutja. Drugače hodim peš oz. občasno s kolesom. Jaz bom torej imel par 10 EUR mesečno manj (sicer je v primerjavi z dohodkom smešen znesek, ampak vseeno). Zagotovo ne bom na boljšem finančno gledano.
Govora je o tem, da se krije strošek vozovnice le če je res kupljena. Torej v težavah so tisti, ki dobijo povrnjene stroške za vozovnico, vozijo se pa z vozilom, ker je mnogo hitreje.
Tisti ki bi zaradi slabih javnih povezav potrebovali absurdno veliko časa že sedaj dobijo kilometrino za osebno vozilo. O tej spremembi ni bilo govora.
Se pravi, "prizadelo" bo tiste, ki živijo v bližini javnega prometa, ampak ker se jim ne da sedeti na busu 40 minut se raje sami peljejo 20 minut. Ti bodo lahko izbirali med "zastonj" prevozom, ki bo počasnejši, ali pa si bodo sami krili hitrejši prevoz.
Ne vidim bistvene težave pri tem.
Tistim, ki se vozijo v službo iz Bohinjske Bistrice v Kočevsko reko pa to ne bo spremenilo ničesar.
Pa še to, kako bo to pomagalo samo "Ljubljančanom".
Jaz trenutno dobim povrnjeno LPP karto. Z Busom v več kot 10-ih letih nisem šel niti enkrat. Mogoče grem 20x letno z avtom v primeru katastrofalnega vremena ali slabšega počutja. Drugače hodim peš oz. občasno s kolesom. Jaz bom torej imel par 10 EUR mesečno manj (sicer je v primerjavi z dohodkom smešen znesek, ampak vseeno). Zagotovo ne bom na boljšem finančno gledano.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
Invictus ::
Ukinitev potnih stroškov in malo bolj razpršena delovna mesta, za začetek vsaj javnega sektorja. Kjer pač gre.
Ni treba, da se cel kup ljudi za brezzvezne službe na dnevni bazi vozi v Ljubljano (ali katerekoli drugo mesto).
Uporaba modernih pristopov pri delu (remote delo, video konference za sestanke, task oriented work) bi nekaj prometa zmanjšala. Problem novih pristopov je predvsem v dejstvu, da bi bilo danes zaposlenih preprosto odveč, ker bi se takoj ugotovilo, da jih 1/3 ne dela nič, razen da koristi avtomat za kavo...precej
Ni treba, da se cel kup ljudi za brezzvezne službe na dnevni bazi vozi v Ljubljano (ali katerekoli drugo mesto).
Uporaba modernih pristopov pri delu (remote delo, video konference za sestanke, task oriented work) bi nekaj prometa zmanjšala. Problem novih pristopov je predvsem v dejstvu, da bi bilo danes zaposlenih preprosto odveč, ker bi se takoj ugotovilo, da jih 1/3 ne dela nič, razen da koristi avtomat za kavo...precej
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
LukiYo ::
Tako je, lahko bi hkrati spodbujali remote delo. Za vsa pisarniška dela, kjer se pretakajo informacije in ne rabijo telesa.
Master_Yoda ::
Naj gredo nekam s taksnimi zakoni. Sem v mestu in s tem sem prikrajsan za 27 EUR (cena mesecne vozovnice), ker se vozim s kolesom. In je kolo bolj "green" in vec prispeva k odstranjevanju plocevine v mestu. Torej imam na voljo se voziti s avtobusom ali pa placevati nakup in vzdrzevanje kolesa iz svojega zepa.
Dovie'andi se tovya sagain.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Master_Yoda ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30856 (20942) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 80838 (70247) | starfotr |
» | Zastonj javni prevoz (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 12280 (10877) | noraguta |