Forum » Na cesti » bencinski motorji pri novih vozilih (2020 ==>) - poraba
bencinski motorji pri novih vozilih (2020 ==>) - poraba
Temo vidijo: vsi
sparklyslo ::
Pozdravljeni,
kateri BENCINSKI motor (ne HIBRIDNI) pri NOVIH vozilih bo porabil zmerno oz. najmanj - razred avtomobila:
focus (ecoboost),
megane (tce 140),
ceed (1.0 ali 1.4),
novi citroen c4 (1.2 130km),
octavia (1.0 tsi ali 1.5 tsi),
toyota corolla (1.2, ali 1.6 - edini atmosferc),
honda (1.0),
...?
Režim voznje od 50 do 100 km od tega 60% avtoceste (130kmh - brez jajcanja) ostalo mesto in nekaj km hriba na dan.
Sprintmonitor je sicer fajn za pogledat, samo tam manjka rezim voznje...
kateri BENCINSKI motor (ne HIBRIDNI) pri NOVIH vozilih bo porabil zmerno oz. najmanj - razred avtomobila:
focus (ecoboost),
megane (tce 140),
ceed (1.0 ali 1.4),
novi citroen c4 (1.2 130km),
octavia (1.0 tsi ali 1.5 tsi),
toyota corolla (1.2, ali 1.6 - edini atmosferc),
honda (1.0),
...?
Režim voznje od 50 do 100 km od tega 60% avtoceste (130kmh - brez jajcanja) ostalo mesto in nekaj km hriba na dan.
Sprintmonitor je sicer fajn za pogledat, samo tam manjka rezim voznje...
A110 ::
1.0tsi pri 130 avtoceste okoli 5.5, na splošno pa povprečje 5.0. Vozimo ga trije tako da se nekako izniči vpliv voznika. Da pa se imeti porabo tudi pod 5
pegasus ::
Poraba motorja je premosorazmerna z obremenitvijo. Razbremeniš ga tako, da zmanjšaš maso in upor vozila.
sunshine403 ::
@A110 ja po VW racunalniku, ki kaze 1-2l/100km manj od realne porabe. 1.0tsi pri 130km/h ne kuri 5.5l/100km pa ce si bog... no ok na odseku Logatec-Vrhnika v smeri proti Ljubljani mogoce, ce pa maredis na kaj daljsi razdalji kot je en klanec dol pa ni variante. Mogoce pri 80km/h po AC ja, pri 130km/h pa sigurno ne.
A110 ::
No, ko malo pomislim je avtocesta 130 res bolj 5.5-6 ampak nikakor pa ne 1-2l več kot kaže računalnik kot trdiš. Je pa to za Rapida ki je nekaj lažji od octavie
Aston_11 ::
No, ko malo pomislim je avtocesta 130 res bolj 5.5-6Toliko si še za TDI na tem forumu ne upam trditi pri 130 km/h.
sparklyslo je izjavil:
Sprintmonitor je sicer fajn za pogledat, samo tam manjka rezim voznje...Poraba je pa ja zadnja stvar, ki jo pri nakupu vozila gledaš. Vsi bodo imeli precej podobno porabo. Jaz bi gledal samo to, da kakšen ne kakšen jajc odstopa super navzgor. Drugače kar je okrog 6, je seveda povsem OK.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
energetik ::
Poraba motorja je premosorazmerna z obremenitvijo. Razbremeniš ga tako, da zmanjšaš maso in upor vozila.
Točno tako. Kateri bencinski motor imaš notri, bo porabo spremenilo morda +-5%. Ne misli pa, da bo bencinski motor iz leta 2020 v enakem avtu pri enaki vožnji porabil kaj bistveno manj kot bencin iz leta 2010. Če je oboje turbobencin, razlike praktično ne bo.
sparklyslo ::
Tsi-ji imajo zgleda res tudi na avtocesti (do 130 kmh) kar zmerno porabo.
Gledam pa teste recimo toyote 1.2 turbo, ki pa že pri 90kmh porabi 5 litrov pri 130 kmh pa potem že blizu 8 litrov.
ali pa kia ceed, ker je pri 130 kmh poraba 7,3+ litrov.
Renaultov 1.3 Tce nekako podobno?
V bistvu si kar dosti na črpalki potem, s temi motorji ...
Gledam pa teste recimo toyote 1.2 turbo, ki pa že pri 90kmh porabi 5 litrov pri 130 kmh pa potem že blizu 8 litrov.
ali pa kia ceed, ker je pri 130 kmh poraba 7,3+ litrov.
Renaultov 1.3 Tce nekako podobno?
V bistvu si kar dosti na črpalki potem, s temi motorji ...
Blinder ::
Ma kje gledas te teste?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
sparklyslo ::
tukaj npr:
toyota 1.2 pri 90kmh
recimo kia xceed 1.4
tukaj je ena arona 1.0 tsi pri 130kmh
toyota 1.2 pri 90kmh
recimo kia xceed 1.4
tukaj je ena arona 1.0 tsi pri 130kmh
Utk ::
In kje na tem "testu" vidiš nižjo porabe tsija? Na 5,6 pade samo ko spusti gas, drugač je med 7 in 8.
Pa ne takih "testov" gledat za porabo madona, a si prizadet?
Pa ne takih "testov" gledat za porabo madona, a si prizadet?
Andy9 ::
Realna poraba je samo izračun, koliko kilometrov si prevozil, ter koliko si natočil v rezervoar, podatki iz avtomobilskega računalnika ne štejejo.
sparklyslo ::
In kje na tem "testu" vidiš nižjo porabe tsija? Na 5,6 pade samo ko spusti gas, drugač je med 7 in 8.
Pa ne takih "testov" gledat za porabo madona, a si prizadet?
...ja halo, zato pa sprasujem na forumu a ne, da bo kaksen lastnik povedal...
Blinder ::
Lastniki ti bojo dali se manj natancne podatke kot so na tistih videjih.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
rejven ::
Fotrova octavia (se peljem vsake kvatre zdej med karanteno, da ne stoji skos) 1.5tsi avtomatik ma po spominu cca dobrih 6 pri 130. Drugac pa pol litra gor dol,wwho cares?Se pravi litr razlike,na 10k je to zdej cca 100€...nima veze
Blinder ::
na 200k je to 2000 €, kar dosti razlike
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Taip4n ::
Predno se oglasijo stalni znalci, mogoče preveriš tukaj:
https://www.spritmonitor.de/
Edit: Eh, še enkrat prebral glede spritmonitor-ja...
https://www.spritmonitor.de/
Edit: Eh, še enkrat prebral glede spritmonitor-ja...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Taip4n ()
hojnikb ::
skoda ker v tem razredu ni serijskih lpgjov, sicer vecja poraba kot bencin, ampak manjsi strosek po kilometru zarad cenejsega energenta. sandero in clio sta recimo ena dva taka z tem iz tovarne.
to ali pa dizl, glede na to da mas kr nekaj AC.
to ali pa dizl, glede na to da mas kr nekaj AC.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Aston_11 ::
na 200k je to 2000 €, kar dosti razlike
Več piva bo lastnik spil v tem času, kot znese razlika.
Dajmo temo malo zasukat s cliotov in sanderotov na kakšne spodobne voze ala passate karavane 2.0 TDI min 150 KM, DSG,navi, ledice, malo boljši žici, pa vlečna kljuka obvezno. Poraba - tam kot clio.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
2f4u ::
C4, 1.2, 6 prestav.
5.7, zadnjih 2700km, povprecna hitrost 62km/h.
Nekje na 140 imas 6.3 porabo lj proti kranju; dolgrede map pod 6.
Zadovoljen. Priporocam.
5.7, zadnjih 2700km, povprecna hitrost 62km/h.
Nekje na 140 imas 6.3 porabo lj proti kranju; dolgrede map pod 6.
Zadovoljen. Priporocam.
D3m ::
Seat Leon
1.5 ecoTSI ACT 130 KM.
5.6 L povprečna na AC avtomatski izklop 2-valjev, ko ni obremenitve.
Zadovoljen.
1.5 ecoTSI ACT 130 KM.
5.6 L povprečna na AC avtomatski izklop 2-valjev, ko ni obremenitve.
Zadovoljen.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
scythe ::
Megane 1.3Tce, 6 prestav, klima AUTO.
Lj-CE, 120km/h na tempomat, 5.8-6.5L/100km, po stari cesti nazaj pade tud pod 5.5L/100
Lj-CE, 120km/h na tempomat, 5.8-6.5L/100km, po stari cesti nazaj pade tud pod 5.5L/100
Utk ::
Predno se oglasijo stalni znalci, mogoče preveriš tukaj:
https://www.spritmonitor.de/
Edit: Eh, še enkrat prebral glede spritmonitor-ja...
Spritmonitor je čisto dober, samo treba ga znat uporabit. Če ima tam nek avto v istem razredu nižjo porabo, ima pač nižjo porabo. Ne veš kolk ima pri 132 na uro, veš pa da ima manj kot nek drug. In to je vse kar rabiš. Kaj ma veze koliko točno je, kaj boš pa naredu.
sparklyslo ::
Evo tudi konkretni odgovori za C4, Mega, Leon.
Jaz ne vem zakaj ima na Spritmonitor en XY avto porabo 5lit/100km, morda ga vozi kak stari ata po regionalki max do 90km. Po drugi strani pa tudi ne zakaj ima isti model tega avta porabo 9-10lit/100km - a zato ker ga nekdo tera na 6500 obratov ali pa zato, ker je v isti seriji zanič motor s preveliko porabo...
Spritmonitor je čisto dober, samo treba ga znat uporabit. Če ima tam nek avto v istem razredu nižjo porabo, ima pač nižjo porabo. Ne veš kolk ima pri 132 na uro, veš pa da ima manj kot nek drug. In to je vse kar rabiš. Kaj ma veze koliko točno je, kaj boš pa naredu.
Jaz ne vem zakaj ima na Spritmonitor en XY avto porabo 5lit/100km, morda ga vozi kak stari ata po regionalki max do 90km. Po drugi strani pa tudi ne zakaj ima isti model tega avta porabo 9-10lit/100km - a zato ker ga nekdo tera na 6500 obratov ali pa zato, ker je v isti seriji zanič motor s preveliko porabo...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sparklyslo ()
Utk ::
sparklyslo je izjavil:
Evo tudi konkretni odgovori za C4, Mega, Leon.
Spritmonitor je čisto dober, samo treba ga znat uporabit. Če ima tam nek avto v istem razredu nižjo porabo, ima pač nižjo porabo. Ne veš kolk ima pri 132 na uro, veš pa da ima manj kot nek drug. In to je vse kar rabiš. Kaj ma veze koliko točno je, kaj boš pa naredu.
Jaz ne vem zakaj ima na Spritmonitor en XY avto porabo 5lit/100km, morda ga vozi kak stari ata po regionalki max do 90km. Po drugi strani pa tudi ne zakaj ima isti model tega avta porabo 9-10lit/100km - a zato ker ga nekdo tera na 6500 obratov ali pa zato, ker je v isti seriji zanič motor s preveliko porabo...
Madona, zato se pa gleda povprečje, max, minimum, mediano, vse imaš tam. Ne pa en konkreten primerek.
qwertyy ::
Moj Polo ga tam pri okoli 130 žre še dokaj normalno, cca 5,5 - 6. Čim pa malo bolj pohodim pa poraba skoči nenormalno in raje kar ne gledam števca
Wrop ::
Megane 1.3 Tce 100, je bilo tam nekaj pod 7 l/100 km mešane vožnje po števcu.
Megane 1.6 Tce, pa med 8-9 l/100 km mešane vožnje po števcu. Realno lahko še do 0,5 litra več.
Megane 1.6 Tce, pa med 8-9 l/100 km mešane vožnje po števcu. Realno lahko še do 0,5 litra več.
dxx ::
Sandero 2017 0,9tce lpg, 7,3-7,5 bencin, 8,2-9,0 LPG. Na 100km, merjeno po preračunu po tankanju. Ni relacij, bolj do vrtca pa nazaj.
sigmundfreud ::
Ecoboost 1.0 6pr 125KM hatchback 90% avtocesta, mirna vožnja.
letno obdobje = 5.2 l/100km (izmerjeno)
zimsko obdobje = 5.9 l/100km (izmerjeno)
Manj z bencinarjem težko, razen če se vlečeš šleparju za ritjo. Navzgor pa ni omejitve... mal se ti mudi, pa si na 6-7 l/100km, hitro se pozna.
letno obdobje = 5.2 l/100km (izmerjeno)
zimsko obdobje = 5.9 l/100km (izmerjeno)
Manj z bencinarjem težko, razen če se vlečeš šleparju za ritjo. Navzgor pa ni omejitve... mal se ti mudi, pa si na 6-7 l/100km, hitro se pozna.
cerni ::
Tukaj je ogromno odvisno od načina vožnje. Sploh pri turbobencinarjih. Npr. pr Fordu imaš eco ali boost, obojega pač ne. Odločaš pa s svojo desno nogo. Skratka neobremenjen turbobencinar (nizki tlaki turbine) je lahko dokaj varčen, z obremenitvijo pa mu poraba močno narase. Mogoče bolje avto spustiti malo bolj v obrate pri manjšem gasu kot pa pri nizkih obratih gas do podna pa plavat na valu navora. To je posledica samega principa delovanja bencinskega motorja. Pri večjih obremenitvah, ko gre tlak iz turbine proti max se odpre wastegate, ki nekaj izpušnih plinov spusti mimo, nato pa zaradi večjega tlaka v izgorevalnem prostoru pride do nevarnosti klenkanja. Takrat ECU doda več goriva kot bi realno bilo potrebno za pogon in s tem hladi izgorevalni prostor - bolj bogata mešanica. Višek nato zgori v katalizatorju.
Jaz bi gledal tako da avto pri kruzanju po avtocesti ne visi preveč na turbini. Torej izognil bi se kakega ultra majhnega motorja. Poraba v realnem okolju zna biti tako bolj ugodna. Razen če imaš zelo zaspan stil vožnje.
Honda 1.5T povprečno v zadnjih 3 letih realno 6.3, cca 80k kilometrov, pa ni kakega usmiljenja skozi ovinke.
Jaz bi gledal tako da avto pri kruzanju po avtocesti ne visi preveč na turbini. Torej izognil bi se kakega ultra majhnega motorja. Poraba v realnem okolju zna biti tako bolj ugodna. Razen če imaš zelo zaspan stil vožnje.
Honda 1.5T povprečno v zadnjih 3 letih realno 6.3, cca 80k kilometrov, pa ni kakega usmiljenja skozi ovinke.
Blinder ::
na 200k je to 2000 €, kar dosti razlike
Več piva bo lastnik spil v tem času, kot znese razlika.
Z 2000 € si bo mogoce ze lahko kupil en razred boljsi avto.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
clix ::
Sem ravno včeraj gledal povprečno porabo nekaterih bencincev na spritmonitor:
octavia 1.0 tsi 6.04
yeti 1.2 tsi 7.01
fiat tipo 1.4 tjet 120 8.15
corolla hybrid 1.8 4.98
ford focus 1.0 ecoboost 6.72
kia ceed 1.0T 6.57
fiat panda 1.2 mk2 6.4
Seveda je ogromno odvisno od načina vožnje, ampak lahko se predpostavlja, da je sample size na spritmonitor dovoj velik, se to do neke mere izniči.
Še vedno pa je potrebno upoštevati, da bo verjetno panda naredila več mestnih km, octavia in focus pa več avtocestnih.
yeti pa ima 1L višjo porabo od octavije. Verjetno predvsem na račun aerodinamike. Te SUVi po mojem mnenju res nimajo smisla....
octavia 1.0 tsi 6.04
yeti 1.2 tsi 7.01
fiat tipo 1.4 tjet 120 8.15
corolla hybrid 1.8 4.98
ford focus 1.0 ecoboost 6.72
kia ceed 1.0T 6.57
fiat panda 1.2 mk2 6.4
Seveda je ogromno odvisno od načina vožnje, ampak lahko se predpostavlja, da je sample size na spritmonitor dovoj velik, se to do neke mere izniči.
Še vedno pa je potrebno upoštevati, da bo verjetno panda naredila več mestnih km, octavia in focus pa več avtocestnih.
yeti pa ima 1L višjo porabo od octavije. Verjetno predvsem na račun aerodinamike. Te SUVi po mojem mnenju res nimajo smisla....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: clix ()
A110 ::
yeti ima "staro" 1.2 4 valjno masino. 1.0 tsi je pa 3 valjna in novejsa in tudi zato malo manjsa poraba.
jest10 ::
yeti ima "staro" 1.2 4 valjno masino. 1.0 tsi je pa 3 valjna in novejsa in tudi zato malo manjsa poraba.
Če primerjam doma 1.2 ter 1.0 mašino, je 1.2 boljša v vseh pogledih. Malo nižja poraba, ter bolj prožen motor. (Rapid limuzina in Octavija 3, vozili sta si zelo podobni po obliki in teži)
clix ::
jest10, 1.0 tsi še nisem vozil, 1.2 tsi pa kar precej. Glede na krivuljo navora, bi morala bit 1.0 kar upgrade proti 1.2, tako da me rahlo preseneča tvoje opažanje.
Pa še tale primerjava, izmerjeni pospeški med 1.0 in 1.2 v golfu 7:
https://zeperfs.com/en/duel5420-6774.htm
Sploh v 6. prestavi izgleda 1.0 dosti bolj prožen.
Glede na tale video, prožnost v 4. prestavi, 1.0 v octaviji ne zgleda švoh:
(video ne dela inline, ga je potrebno pogledati na youtube-u)
Pa še tale primerjava, izmerjeni pospeški med 1.0 in 1.2 v golfu 7:
https://zeperfs.com/en/duel5420-6774.htm
Sploh v 6. prestavi izgleda 1.0 dosti bolj prožen.
Glede na tale video, prožnost v 4. prestavi, 1.0 v octaviji ne zgleda švoh:
(video ne dela inline, ga je potrebno pogledati na youtube-u)
Fritz ::
Manjši kot so ti stroji, bolj se vrtijo če jih pritiskaš in tedaj bolj kurijo.
Kako je pa kaj danes z zanesljivostjo, ker mi moji mehaniki skozi odsvetujejo te 1.0 do 1,4 mlinčke?
Kako je pa kaj danes z zanesljivostjo, ker mi moji mehaniki skozi odsvetujejo te 1.0 do 1,4 mlinčke?
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Telbanc ::
Manjši kot so ti stroji, bolj se vrtijo če jih pritiskaš in tedaj bolj kurijo.
Kako je pa kaj danes z zanesljivostjo, ker mi moji mehaniki skozi odsvetujejo te 1.0 do 1,4 mlinčke?
Manj kot 1.6 je bolj tko, neki se vrti brez veze. Gre pa nikamor, sploh na klancu, če ma pa turbino pa sam čakaš da jo polet rakolje, ko greš na Hrvaško morje in pred unimi tuneli tišiš do konca.
Poln avto za na morje, pa v tiste dolge klance proti Vodicam...pa 1.0 lol.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Telbanc ()
Fritz ::
Koliko pa imaš tvojih mehanikov?
Trije so, ki imajo skupno podjetje, kjer servisiramo naše avtomobile in se potem videvamo ob rednih servisih ter kaj spregovorimo. In kadarkoli sem omenil, da bi me zanimal nakup vozila s turbo-bencinskim mlinčkom so mi rekli, da raje ne. Trenutno imamo kot drugi avto pri hiši Golfa 1.6 bencinarja in z 11 let starim avtomobilom, ki ima prevoženih 110.000km, še nismo imeli ene same težave povezane z motorjem.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
jest10 ::
jest10, 1.0 tsi še nisem vozil, 1.2 tsi pa kar precej. Glede na krivuljo navora, bi morala bit 1.0 kar upgrade proti 1.2, tako da me rahlo preseneča tvoje opažanje.
1.2 ima boost od okoli 1450rpm, 1.0 od okoli 1700rpm. To se zelo pozna pri mestni vožnji, ko lahko z 1.2 mirno voziš v 4. pri 1.0 pa obvezno v tretji, drugače je popolnoma crknjen(prestavna razmerja so praktično identična). Tudi po regionalkah je opazna razlika. 1.0 je pač potrebno bolj zavrteti, da bo dal kaj od sebe
P.S. Na tvojem linku je v primerjavi stari 1.2, jaz imam novejšo verzijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jest10 ()
hojnikb ::
Manjši kot so ti stroji, bolj se vrtijo če jih pritiskaš in tedaj bolj kurijo.
Kako je pa kaj danes z zanesljivostjo, ker mi moji mehaniki skozi odsvetujejo te 1.0 do 1,4 mlinčke?
verjetno zato, ker so starejšega kova in jih ne poznajo dobr :)
#brezpodpisa
Sparkxl ::
Imamo doma 1.2 in 1.0 tsi.
1.2 pije pri moji ne ravno lahki nogi na ac med 6 in 6.5. Ce se res vozim brez težke noge pridem na 5.5.
1.0 pri moji vožnji v povprečju pije ca. 1l manj.
To vse govorim za hitrosti med 100 in 140 kmh.
Za mene čisto ok, nisem traktorist, da si pol merim orodje komu pije deci manj.
Bi pa osebno, če bi zdaj kupoval novo, vzel 4 cilindre namesto 3. Hebeš par deci več porabe, ker se za moje pojme lepše pelje.
Opažam pa, da renaultovi bencinarji pijejo precej več kot konkurenca.
1.2 pije pri moji ne ravno lahki nogi na ac med 6 in 6.5. Ce se res vozim brez težke noge pridem na 5.5.
1.0 pri moji vožnji v povprečju pije ca. 1l manj.
To vse govorim za hitrosti med 100 in 140 kmh.
Za mene čisto ok, nisem traktorist, da si pol merim orodje komu pije deci manj.
Bi pa osebno, če bi zdaj kupoval novo, vzel 4 cilindre namesto 3. Hebeš par deci več porabe, ker se za moje pojme lepše pelje.
Opažam pa, da renaultovi bencinarji pijejo precej več kot konkurenca.
blaz5 ::
2018 Peugeot 308 1,2 puretech 130hp (6 prestav) narejenih okoli 40k. Max navor @1750 rpm
Avtocesta 5,8-6,3
Mestna vožnja 6,5-6,8
Kombinirana obvoznica + mesto pridem na 6,4
Sem kar zadovoljen z motorjem. Se pa pri močnem pospeševanju pozna turbo lag.
Avtocesta 5,8-6,3
Mestna vožnja 6,5-6,8
Kombinirana obvoznica + mesto pridem na 6,4
Sem kar zadovoljen z motorjem. Se pa pri močnem pospeševanju pozna turbo lag.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: blaz5 ()
KAVINSKY ::
1.4 boosterjet Vitara, awd, 6 brzin. 6,5l povprečje na tank. 80% avtocesta, ostalo regionalke in kolovozi po omejitvah in vozne pogoje (jutranja konica). Sprintmonitor je povprečje 6,7. Penzionerska vožnja po regionalki lahko nanese 5 - 5,5l. 150 na tempomatu okoli 8,5. Makedami 7,5l.
Precej impresivno, glede na to, da podobno porabo imajo dizel awd Duster, Sportage in Renegade.
Precej impresivno, glede na to, da podobno porabo imajo dizel awd Duster, Sportage in Renegade.
Benny123 ::
sparklyslo je izjavil:
Pozdravljeni,
kateri BENCINSKI motor (ne HIBRIDNI) pri NOVIH vozilih bo porabil zmerno oz. najmanj - razred avtomobila:
focus (ecoboost),
megane (tce 140),
ceed (1.0 ali 1.4),
novi citroen c4 (1.2 130km),
octavia (1.0 tsi ali 1.5 tsi),
toyota corolla (1.2, ali 1.6 - edini atmosferc),
honda (1.0),
...?
Režim voznje od 50 do 100 km od tega 60% avtoceste (130kmh - brez jajcanja) ostalo mesto in nekaj km hriba na dan.
Sprintmonitor je sicer fajn za pogledat, samo tam manjka rezim voznje...
Režim vožnje je pri vsakem uporabniku naveden, ni pa naveden pri skupni porabi. Definitivno je najboljši vzorec porabe s tem da lahko zgornjih in spodnjih par modelov izključiš in dobiš realno sliko. Poraba pri 130 je neprimerno višja kot pri 115 zato je marsikje že omejitev nižja, ali pa še bo v kratkem. Pri nas je v bistvu težko realno izmerit točno na 130 koliko pije, ker je vedno gor ali dol ali pa je gužva in se 130 itak ne da vozit. Natoči polno, pejt od Lj do Kp in nazaj spet natoči polni in izračunaj. Pri tem poskusi voziti 130 na uro pa da vidmo :) Drugače pa vsi novi so ok stroji, poraba je znotraj enega litra, edin hybrid odstopa predvsem zato, ker ga ljudje vozijo precej po mestu in regionalki in se da tm pršparat precej. Npr corolla pri 80 - 90 na uro (če se jajcaš ) žre 3.5 l brez problema. Potem pa pridejo vmes še mal vasi z omejitvijo 50-70
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Benny123 ()
Fritz ::
Name osebno poraba teh mlinčkov ne naredi nekega vtisa, saj uporabljam 2.0d, ki ima približno enako porabo (6-6,5 l) ob bistveno višji moči motorja in večji masi vozila.
Na drugo stran pa je vprašanje ali so majhni mlinčki optimalna izbira za precej vožnje po AC, saj verjetno ravno tam največ porabijo. Lahko pa se, seveda, tudi motim.
Na drugo stran pa je vprašanje ali so majhni mlinčki optimalna izbira za precej vožnje po AC, saj verjetno ravno tam največ porabijo. Lahko pa se, seveda, tudi motim.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21021 (6420) | jest10 |
⊘ | 1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 115542 (94857) | gddr85 |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109196 (68078) | Berserker |
» | Nasvet pri menjavi / nakupu avtomobila (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35943 (28644) | IL_DIAVOLO |
⊘ | TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 46267 (41975) | Mavrik |