» »

Hitrost mestnega prevoza

Hitrost mestnega prevoza

1 2
3
4

WarpedGone ::

Uporabna vrednost časa na vlaku je hudo teoretična.
Been there, done that - nekaj časa sm celo neki s programiral tiste dve uri vsak dan na vlaku. Ampak ko pogledam nazaj, je blo vse skup precej kilavo - v kakšnem bol delu-primernem-okolju bi isto reč naredu precej hitreje.

Kar se počitka tiče je zopet zelo teoretično vse skup - sej sm kdaj zadremal na vlaku, rezultat je bil pa le, da sm bil na ob prispetju domov še bol zdelan, kot pa ko sm sedu na vlak. Ni vsako dremanje tudi počitek. Ko sm se začel furat z avtomobilom sm pogruntu, da sm se tisto uro v avtu za volanom bistveno bolj spočil kot pa med dremanjem na vlaku.

Vsakomur svoje.
Zbogom in hvala za vse ribe

LeQuack ::

Ja vlak pa ima druge probleme nažalost, predvsem slabo upravljanje in infrastruktura.
Quack !

energetik ::

Ključni problem je, da se vse centralizira. Če bi bile firme lepo porazporejene po celi državi, bi bile bolj normalne tudi cene nepremičnin, hkrati bi bile lepo razporejene tudi šole/vrtci, infrastruktura pa enakomerno obremenjena.
Čigava želja je, da se vse centralizira, pa ne vem.

Sicer trenutno še živim v LJ, ampak se bom moral kmalu seliti izven in se voziti v LJ. Pa bi z veseljem nabavil bajto v Trnovem, Sostrem, Šentvidu in se vozil z biciklom. Z užitkom.
Ampak 400 jurčkov za tak podvig pač ne potegneš iz gat.

Zgodovina sprememb…

by00 ::

energetik je izjavil:

Ključni problem je, da se vse centralizira. Če bi bile firme lepo porazporejene po celi državi, bi bile bolj normalne tudi cene nepremičnin, hkrati bi bile lepo razporejene tudi šole/vrtci, infrastruktura pa enakomerno obremenjena.
Čigava želja je, da se vse centralizira, pa ne vem.

Sicer trenutno še živim v LJ, ampak se bom moral kmalu seliti izven in se voziti v LJ. Pa bi z veseljem nabavil bajto v Trnovem, Sostrem, Šentvidu in se vozil z biciklom. Z užitkom.
Ampak 400 jurčkov za tak podvig pač ne potegneš iz gat.

Ravno decentralizacija in razpršenost poselitve, kar je dejstvo v Sloveniji, zmanjšuje učinkovitost javnega prevoza.

V oceni stanja je ugotovljeno, da so za Ljubljano značilne visoke dnevne migracije. Visoka stopnja motoriziranosti in razpršena poselitev pa vodita k zmanjševanju potovanj z javnimi vozili in porastu potovanj z zasebnimi prevozi. V primeru nadaljevanja obstoječe dinamike se bodo zastoji iz mesta razširili še na sosednja območja, povečali se bodo problemi s parkiranjem, avtobusni javni promet pa bo postal še manj konkurenčen vožnjam z osebnimi avtomobili. Obstoječi prometni sistem in razpršeno poseljevanje zaledja Ljubljane pomembno vplivata tudi na kakovost zraka.

Vir: http://www.rralur.si/fileadmin/user_upl...

SplitCookie ::

Nerealna pričakovanja imate.
LJ je čez vikend med poletjem mrtvo mesto.

Kakorkoli obrneš. Tudi če ves trenutni promet shendlaš z avtobusi bo le teh - premalo
In za vožnjo z busom boš še vedno porabil shitload časa

Busi nimajo težave s prometom zaradi avtomobilov. Večino časa presedijo med semaforji. Sploh ker jim postaje onemogočajo green-run

Tako malenkostne logistične težave ki zaserjejo celotno idejo javnega prevoza
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Zgodovina sprememb…

jype ::

SplitCookie> LJ je čez vikend med poletjem mrtvo mesto.

Škoda da še nisi bil v Ljubljani.

Zgodovina sprememb…

puffs ::

Očitno govorimo zidu. Busi imajo težave s hitrostjo zaradi avtomobilov. Ko se ceste pozno popoldne in zvečer spraznijo si v centru v 5ih minutah. Postaje so še vedno enako narazen torej so problem avti, ja? Frekvenca je odvisna od trase, na šestko v povprečju čakaš 5 minut, na kaj drugega malo več. Pri storitvah kot je trola.si ki delajo na vsakem dumb-fonu to že davno ni več problem. Če bi se res šlo v ban avtov bi se pa itak tok več folka vozil z busi da bi moral lpp po možnosti skupaj z občino investirat v več novih busov in bi se po filmskem scenariju rodil super pretočen in hiter mestni promet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: puffs ()

Gregor P ::

Močno dvomim, da si ti z avtobusom kadarkoli v centru v 5 minutah, razen če živiš poleg centra, kar pomeni, da bi lahko šel tudi peš8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

puffs ::

Vedno. Sem živela poleg Gimnazije Vič, ne vem če je to ravno center. Zdaj živim skoraj ob obvoznici in sem še vedno v 5 minut v centru. Ko se mesto sprazni seveda. In ja, domov hodim v glavnem peš ker mi sede, zjutraj pa pač ne. Ostaneta kolo in avtobus, prvi 3x hitrejši od drugega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: puffs ()

Gregor P ::

To so vse lokacije za iti peš v mesto LOL ... od obvoznice je pa odvisno kateri konec imaš v mislih, a vedi, da 5 minut pomeni 5x60 sekund, avtobus pa stoji na postaji recimo vsaj 30 sekund, cel manever pa traja vsaj minuto;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

puffs ::

Peš bi bilo 20 minut hitre hoje kar se mi ne da ko se mudi (kar ponavadi se). Zvečer vsaj pol postaj spusti ker so prazne.

Gregor P ::

Saj ko čakaš avtobus zvečer prav tako izgubiš vsaj 5 minut, ali ne? PA tudi avtobus te ne pripelje ravno direkt na cilj. Tako da 20 minut hoje je nekaj povsem normalnega.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

puffs ::

Gregor P je izjavil:

Saj ko čakaš avtobus zvečer prav tako izgubiš vsaj 5 minut, ali ne?

Ponavadi še kaj manj ker pogledam kdaj gre pa sem takrat na postaji.

PA tudi avtobus te ne pripelje ravno direkt na cilj. Tako da 20 minut hoje je nekaj povsem normalnega.

Ja, me. Sej grem večkrat peš/s kolesom kot z avtobusom ampak to ni point kle.

Gregor P ::

Ostali namreč govorimo o daljših razdaljah, kjer je iti peš zares zamudno; ne pa, če že živiš v centru, ali tik poleg in se prevažaš z avtobusi naokoli.:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

puffs ::

In kaj je drugače? Dela vse super ane?
Če imaš šolo na drugem koncu Ljubljane se pač ne boš vsako jutro šetal 40 min do tja. Če sem jaz imela z viča 6 postaj do centra je imel nekdo z dolgega mosta (kjer je šesta v svojih časih začela traso) 3 več. Big deal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: puffs ()

jype ::

Gregor P> Ostali namreč govorimo o daljših razdaljah, kjer je iti peš zares zamudno; ne pa, če že živiš v centru, ali tik poleg in se prevažaš z avtobusi naokoli.:8)

No ja, jaz sem od "city limits" prometnih znakov oddaljen dobrih 500 metrov, do centra imam dobrih 7 kilometrov, do obvoznice 4, do službe 10.

V službi sem v 20 minutah kolesarske hitre hoje oziroma 16 minutah kolesarskega šprinta in minuto čakanja na promet, lahko pa tudi v 40 minutah počasne in predvsem zamudne vožnje z rog turist luxus.

Avto traja najmanj 15 in največ 40 minut, peš eno uro 50 minut, tek 48 minut, avtobus 33 do 70 minut.

Pri kolesarjenju imam daleč najmanj težav z variabilnostjo prometa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gregor P ::

A obenem glede na tvojo divjo vožnjo in nespoštovanja predpisov tudi največ tvegaš s svojim življenjem:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

_IKE_ ::

48 min za 10 km teka ? Po mestu ?....... Spet trolamo tako kot vedno ...

SplitCookie ::

puffs je izjavil:

Vedno. Sem živela poleg Gimnazije Vič, ne vem če je to ravno center. Zdaj živim skoraj ob obvoznici in sem še vedno v 5 minut v centru. Ko se mesto sprazni seveda. In ja, domov hodim v glavnem peš ker mi sede, zjutraj pa pač ne. Ostaneta kolo in avtobus, prvi 3x hitrejši od drugega.

Ko se mesto sprazni pomeni tudi da ni nobenega na busu. Drugače traja 2 minuti že samo vstop in prestop.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

puffs ::

In? Works for me. Ne spremeni dejstva da zjutraj cela tržaška stoji, cela aškerčeva, cela slovenska, cela dunajska - vse stoji ker je packed z avtomobili. Tudi če bi se avtobus zvečer ustavil na vsaki postaji in čakal na vstop več ljudi je neprimerno hitrejši ob praznih cestah.

SplitCookie ::

Ob prazni cesti je avto hitrejši od busa.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

jype ::

_IKE_> 48 min za 10 km teka ? Po mestu ?....... Spet trolamo tako kot vedno ...

Z laptopom na hrbtu.

BigWhale ::

SplitCookie je izjavil:

Ob prazni cesti je avto hitrejši od busa.


Narobe razmisljas. Probaj takole:

Z avtobusom prej prepeljes 150 ljudi iz Siske v Center. Za 150 ljudi potrebujes kakih 100 avtomobilov, ce je razporeditev ljudi po avtomobilih kolikor toliko dobra, sicer pa vec. :)

Utk ::

Po Tržaški vozi bus tudi če je prazen, kaj pa če živiš malo stran od teh glavnih dveh krakov? Imaš bus na 15-20 minut, ponoči ga pa sploh nimaš. V teh primerih skoraj rabiš avto, in če že imaš avto v Ljubljani, bi verjetno imel tudi "vinjeto" za vstop v center, in če že imaš to, se boš pač vozil z njim, sploh če je drugi ne bojo imeli.
Če prepovejo avte v centru, bo res vozil bus iz vsake ljubljanske vukojebine na 5 minut ob časih ko je še 6ka prazna? Jaz ne verjamem da bo. Bistvo življenja v mestu je, da hitro kam prideš, tu se pa pogovarjamo, da realno rabiš pol ure za 7 km razdaljo, sploh če prestopaš. V pol ure prideš iz Trebnjega v BTC, pa je to 7-krat več kilometrov, živiš pa na vasi. Kakšno je potem to mesto?

puffs ::

SplitCookie je izjavil:

Ob prazni cesti je avto hitrejši od busa.



Utk je izjavil:

Po Tržaški vozi bus tudi če je prazen, kaj pa če živiš malo stran od teh glavnih dveh krakov? Imaš bus na 15-20 minut, ponoči ga pa sploh nimaš. V teh primerih skoraj rabiš avto, in če že imaš avto v Ljubljani, bi verjetno imel tudi "vinjeto" za vstop v center, in če že imaš to, se boš pač vozil z njim, sploh če je drugi ne bojo imeli.
Če prepovejo avte v centru, bo res vozil bus iz vsake ljubljanske vukojebine na 5 minut ob časih ko je še 6ka prazna? Jaz ne verjamem da bo. Bistvo življenja v mestu je, da hitro kam prideš, tu se pa pogovarjamo, da realno rabiš pol ure za 7 km razdaljo, sploh če prestopaš. V pol ure prideš iz Trebnjega v BTC, pa je to 7-krat več kilometrov, živiš pa na vasi. Kakšno je potem to mesto?

Sej moj tud voz na 15-20 minut, v bistvu jih kr večina. Vsi tudi del noči ne vozijo. Da bi vsak vozil vedno na 5 min jasno nima smisla. Tudi za vinjete za center nisem, če se že gremo omejevat naj velja za vse.

puffs ::

Gregor P ::

puffs je izjavil:

Da bi vsak vozil vedno na 5 min jasno nima smisla.
Zakaj pa ne? Jaz sem se v drugih evropskih prestolnicah prav razvadil, da na vsake tri minute pride že naslednje javno prevozno sredstvo:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Če bus ne vozi na 5 minut, ali pa celo pol noči sploh ne vozi, rabiš avto in vse fiksne stroške, ki pridejo z njim. Gorivo, gume in drugi dodatni stroški pa niso kaj dosti višji od mesečne. Če te avto itak stane 3 jurje na leto, se že ne bom vozil z busom, da bom prišparal 300 evrov letno, če bi še tolko.

SplitCookie ::

puffs je izjavil:

SplitCookie je izjavil:

Ob prazni cesti je avto hitrejši od busa.



It is time to use common sense.

Avtobus ima še vedno peak average hitrost ~25km/h in še mnogo manj zaradi obveznosti ustavljanja na vsakem postajališču.
Ko se šiht konča in se pelje samo v garažo te srat prime kako hitra je zadeva.

Na dolenjskem mestne trole furajo 70+ izven mesta.

Da ne omenjamo enormne porabe busa zaradi stop'n'go drivinga. Pod 1L/km sploh ne računaj.
Za 4 buggati veyrone. Ali pa shitload mini avtovčkov
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Zgodovina sprememb…

kapitan ::

Se ti zdi poštena ta poraba? Avtobus pelje samo voznika, tako kot avto?

SplitCookie ::

Ja. In avto ima 1500kg, bus pa x10

Dokler bus ne pelje vsaj 10 folka + šoferja nisi naredil nič.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

BigWhale ::

Prazen avtobus se ne ustavlja na praznem postajaliscu. Ce ne znas vkalkulirati voznje v cas, ki ga bos porabil, da nekam prides, potem tudi z avtom vedno zamujas.

SplitCookie ::

Prazen avtobus se ne ustavlja na praznem postajaliscu.

Se.
Time schedule.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

McHusch ::

Trole se sigurno ne.

BigWhale ::

Zvonce za zaustavljanje pa imajo za okras. :>

bluefish ::

Bomo videli, če se bo ta napoved res pričela uresničevati: Čez osem let na cestah pol manj avtomobilov?

Tear_DR0P ::

bluefish je izjavil:

Bomo videli, če se bo ta napoved res pričela uresničevati: Čez osem let na cestah pol manj avtomobilov?

take napovedi ni problem začeti uresničevati, če imaš možnost uvedbe represivnih ukrepov, s katerimi zmanjšaš gostoto prometa. AFAIK je načrt v LJ vse območje znotraj obvoznice spremeniti v plačljivo parkirno cono, izven obroča pa odpreti nova P+R postajališča. Če ima nekdo tak načrt v glavi in zadostno politično moč, mu ni problem zmanjšat prometa, mi ki živimo znotraj obroča, bomo pa tako in tako happy in podal svoj glas, ker imamo končno fraj parkinge in še vedno poceni parkirnino
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Gregor P ::

Torej rešitev vsega je v represiji državljanov8-O
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

SplitCookie ::

Bo pa folk potem prodajal svoje avtomobile na veliko in se bo v državno blagajno steklo še manj keša, ker ne bodo plačevali zavarovanj in podobnih hecov.

Strel v koleno.
Od kolesarjev pa tako ni nič kot same težave.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

PaX_MaN ::

Gregor P je izjavil:

Torej rešitev vsega je v represiji državljanov8-O

Ne, represija serijskih morilcev ki s prašnimi delci svojih jeklenih konjičkov ubijejo do 300 ljudi na leto.

Gregor P ::

Čudno, da se potem dovoli, da ti "serijski morilci" smejo voziti po cestah ... hm ... le zakaj neki?!?;((
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

PaX_MaN ::

Ker ni Janković tudi predsednik vlade.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

Utk ::

Komaj čakam, da res čim bolj ukinejo avte v centru Ljubljane, takrat se bo tudi izkazalo, da je mestni prevoz dražji kot če se vsak sam vozi v Q7 bencinarju, pa še zmeraj bo imel LPP izgubo.

WarpedGone ::

Sploh ko se bojo potem službe, lokali, trgovine začeli seliti izven obroča.
Potem bo pa jok in stok kako oživiti ljubljano in rešiti prometni kaos v okolici Lj.
Zbogom in hvala za vse ribe

SplitCookie ::

PaX_MaN je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Torej rešitev vsega je v represiji državljanov8-O

Ne, represija serijskih morilcev ki s prašnimi delci svojih jeklenih konjičkov ubijejo do 300 ljudi na leto.


Ekoteroristi niso nič boljši.

Lahko se pa obesiš tudi na kebaparje. je cifra višja pri srčnih obolenjih.

In ne se srat s prašnimi delci ko vam celo leto lavfa premogova toplarna 24/7 da si lahko grejete rit čez zimo ter se tuširate s toplo vodo.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

energetik ::

Ta premogova toplarna ima mnogo višji izkoristek kot katerikoli smrdljivi dizl, hkrati pa ima na dimniku montirano tudi nekaj, čemur se reče elektrostatični filter in prav lepo polovi prašne delce.
Hkrati poleg tople vode naredi še kar nekaj elektrike, da imaš ti lahko potem prižgano kišto v pisarni.

Tear_DR0P ::

Gregor P je izjavil:

Torej rešitev vsega je v represiji državljanov8-O

ni to ravno represija državljanov. nima vsak državljan avta.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

puffs ::

Retardirani piškoti ne vidijo dlje od svojega volana. Da je avto hitrejši od busa ti na zabasanih cestah ne pomaga. Ko so ceste zabasane pa bus pelje mnogo več kot 10 ljudi, nemalokrat kdo še gor ne pride ker je poln do konca.

Utk je izjavil:

Če bus ne vozi na 5 minut, ali pa celo pol noči sploh ne vozi, rabiš avto in vse fiksne stroške, ki pridejo z njim. Gorivo, gume in drugi dodatni stroški pa niso kaj dosti višji od mesečne. Če te avto itak stane 3 jurje na leto, se že ne bom vozil z busom, da bom prišparal 300 evrov letno, če bi še tolko.

Kool. Tema niso tvoji stroški ampak hitrost mestnega prometa. Ponoči se zaradi mene bp pelješ po mestu, zjutraj in popoldne je pa to pač problem. Mogoče ti mormo povečat stroške?

WarpedGone je izjavil:

Sploh ko se bojo potem službe, lokali, trgovine začeli seliti izven obroča.
Potem bo pa jok in stok kako oživiti ljubljano in rešiti prometni kaos v okolici Lj.

Sej vsi hočte decentralizacijo, what's the problem? Če bo Ljubljana mrtva (not likely) pa tudi prometnega kaosa ne bo.

Utk ::

Kool. Tema niso tvoji stroški ampak hitrost mestnega prometa. Ponoči se zaradi mene bp pelješ po mestu, zjutraj in popoldne je pa to pač problem. Mogoče ti mormo povečat stroške?

To je povezano, samo ti si pač preneumen, da bi razumel. Nič zato, nisi edini. Center je lahko odprt za avte ali pa zaprt, ne more biti nekaj na pol, ali pa od neke do neke ure, tega ni nikjer. In če je odprt, se bojo ljudje vozili z avtom v center, ker bojo itak rabili avto, ker ponoči iz vukojebine (recimo Vrhovcev) ne bojo vozili busi na 5 minut na drug konec Ljubljane, in če že bojo imeli avto, se bojo z njim vozili tudi zjutraj in popoldan. Kako bi lahko še bolj enostavno za največje retarde napisal?
Lahko se pa seveda kompletno zapre center za avte, ampak potem mora it avtobus ob vsaki uri vsak dan iz vsakega konca Ljubljane na drug konc, in da z njim tam prideš v 30 minutah, skupaj s hojo od postaje in iz postaje, vse drugo je srednji vek. Tega pa v Ljubljani ne moreš imet, enostavno ni dovolj ljudi, ki se bi tudi ob 2h ponoči vozili naokoli. Še ob 7h zvečer najbrž ne.

ahac ::

Center je lahko odprt za avte ali pa zaprt, ne more biti nekaj na pol,

Zakaj ne?

ker ponoči iz vukojebine (recimo Vrhovcev) ne bojo vozili busi na 5 minut na drug konec Ljubljane

P+R pa.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19927219 (17305) jb_j
»

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Loža
802110360 (83565) Pika na i
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35569949 (59358) starfotr
»

Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
37739818 (29196) jest10

Več podobnih tem