Forum » Na cesti » Diesel vs. bencinar
Diesel vs. bencinar
K0l1br1 ::
St inteligenzza je ponovno pogruntala, da se dizle kupuje samo zaradi šparanja. Ps: kot da so bencinci na 5 km ultra sparovni
darksamurai ::
Drugače pa v četrtek pade odločitev ali bo dizle doletela instantna smrt, ali bolj počasna
https://www.autoblog.com/2018/02/19/ger...
Ponovno bodo o tehničnih in medicinskih zadevah odločali pravniki in politiki. Neumnosti, ki jih počnejo v Nemčiji ni dobro posnemati še pri nas.
Invictus ::
St inteligenzza je ponovno pogruntala, da se dizle kupuje samo zaradi šparanja. Ps: kot da so bencinci na 5 km ultra sparovni
Če so atmosferci, potem so.
Ker je vzdrževanje bistveno cenejše...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
darksamurai ::
Ja, ampak novih atmosfercev skoraj ni več. Zmanjševanje CO2, na račun povečanih izpustov dejansko škodljivih NOx, PM10 in PM2.5.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darksamurai ()
M-XXXX ::
St inteligenzza je ponovno pogruntala, da se dizle kupuje samo zaradi šparanja. Ps: kot da so bencinci na 5 km ultra sparovni
Če so atmosferci, potem so.
Ker je vzdrževanje bistveno cenejše...
Ja in potem greš gledat razlike v ceni servisa za naprimer prvih 5 let in vidis da so razlike mogoče za 10€.
Ja bistveno cenejše ja...
Utk ::
St inteligenzza je ponovno pogruntala, da se dizle kupuje samo zaradi šparanja. Ps: kot da so bencinci na 5 km ultra sparovni
Če so atmosferci, potem so.
Ker je vzdrževanje bistveno cenejše...
Ja in potem greš gledat razlike v ceni servisa za naprimer prvih 5 let in vidis da so razlike mogoče za 10€.
Ja bistveno cenejše ja...
Kaj pa če bi gledal npr. drugih 5 let. Dokler menjaš samo olje in filtre, je vseeno ja.
NejcSSD ::
darksamurai je izjavil:
Ja, ampak novih atmosfercev skoraj ni več. Zmanjševanje CO2, na račun povečanih izpustov dejansko škodljivih NOx, PM10 in PM2.5.
Mazda :)
PC : MAG B550 Tomahawk, Ryzen 5600X, 32Gb 3200Mhz CL16, 2x 1TB NVME, MSI 1070Ti
darksamurai ::
darksamurai je izjavil:
Ja, ampak novih atmosfercev skoraj ni več. Zmanjševanje CO2, na račun povečanih izpustov dejansko škodljivih NOx, PM10 in PM2.5.
Mazda :)
Oprosti, ampak malo si falil. Podobno kot TSI tudi mazdini mlinčki proizvajajo PM2.5 delce. Mimogrede so PM2.5 mnogo bolj škodljivi od PM10, ki jih izpuščajo dizli.
Novih "čistih" atmosfercev praktično ni več.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darksamurai ()
Sparkxl ::
Daj ne bluzi prosim. Vsako malo kanto lahko kupiš z atmosferskim bencinarjem. Pri teh so ti motorji bolj popularni kot turbo bencinarji. In v tem razredu se dizli že zdaj umikajo ker so fail na celi črti in ogromen izvor svinjarije. Nova fabia recimo sploh več ne bo imela tdi v ponudbi. Samo NA in TSI. Polo sicer ima še en model z 1.6D v ponudbi, ampak za tako ceno, da moraš res bit konkretno počen na traktorje da to kupiš
K0l1br1 ::
TSI z Dpf filtrom. Res so čisti, ampak kaj mi vemo, pravite, da bluzimo, vendar težko kaj drugega na gostilniško nakladanje.
sandmat ::
K0l1br1 ::
turno dizel ali pa elektrika.turno bencinci mi ne ležijo, atmosferi pa ravno toliko eni in drugiTSI z Dpf filtrom. Res so čisti, ampak kaj mi vemo, pravite, da bluzimo, vendar težko kaj drugega na gostilniško nakladanje.
a ti lahko kupiš samo TSIje? :D ti vera v dizle ne da, da bi kupil atmosferca? :D
darksamurai ::
Daj ne bluzi prosim. Vsako malo kanto lahko kupiš z atmosferskim bencinarjem. Pri teh so ti motorji bolj popularni kot turbo bencinarji. In v tem razredu se dizli že zdaj umikajo ker so fail na celi črti in ogromen izvor svinjarije. Nova fabia recimo sploh več ne bo imela tdi v ponudbi. Samo NA in TSI. Polo sicer ima še en model z 1.6D v ponudbi, ampak za tako ceno, da moraš res bit konkretno počen na traktorje da to kupiš
Malo se pouči o delovanju motorjev. Vse direct-injection bencin izvedbe (s turbino ali brez) izpuščajo PM2.5 delce. V to skupino spada tudi 1.0 MPI (NA) Fabia.
Drugače pa... resno?! 1.0 44kw za takšno velikost avtomobila. Še jugec je imel boljše pospeške.
RedDrake ::
darksamurai je izjavil:
Malo se pouči o delovanju motorjev. Vse direct-injection bencin izvedbe (s turbino ali brez) izpuščajo PM2.5 delce. V to skupino spada tudi 1.0 MPI (NA) Fabia.
Da ne bo še kaj slučajno res.
MPI _NI_ direct injection.
Torej vsi NA bencinci od cca '90 naprej svinjajo z PM2.5?
Zakaj pa vplinjač potem ne? Kje je tista bistvena razlika?
Čakam strokovno razlago, ker me dejansko zanima
Oz. verjetno zaradi tega, ker vplinjač ne more narediti tako finih kapljic kot pa injektor, ki špricne s par tisoč bari gorivo (v bat ali pred njega).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
Sparkxl ::
Jaz bi predlagal da darksamurai gre predavat eu komisiji, ker vidim da ded ve stvari, ki jih oni ne vejo. Tako bi zadnji čas še preprečili, da se kaki zgrešeni zakonu sprejemajo
darksamurai ::
RedDrake & Sparkxl strokovnjaka v strojništvu.
Ker sem dobre volje, vama bom napisal razlago. Zahvala od vsakega od vaju bo dobolj.
Uplinjač kot že ime pove, uplinja gorivo, kar pomeni, da v motorju izgoreva homogena zmes bencina v plinastem stanju in zrak. Izgorevanje je popolno.
Naknadni vbrizg pa ustvari aerosol (majhne kapljice) goriva v zraku. Na začetku se vžge površina kapljice in gre proti notranjosti, ampak ker je zaradi izgorevanja površine manj O2 v mikro okolici, je izgorevanje v notranjosti kapljice slabše in posledično nastajajo saje (PM2.5 delci).
Dizel je bolj viskozen, kar pomeni, da so kapljice v aerosoli večje in še malce slabše izgoreva. To je razlog zakaj je pri dizlu PM10.
Ker sem dobre volje, vama bom napisal razlago. Zahvala od vsakega od vaju bo dobolj.
Uplinjač kot že ime pove, uplinja gorivo, kar pomeni, da v motorju izgoreva homogena zmes bencina v plinastem stanju in zrak. Izgorevanje je popolno.
Naknadni vbrizg pa ustvari aerosol (majhne kapljice) goriva v zraku. Na začetku se vžge površina kapljice in gre proti notranjosti, ampak ker je zaradi izgorevanja površine manj O2 v mikro okolici, je izgorevanje v notranjosti kapljice slabše in posledično nastajajo saje (PM2.5 delci).
Dizel je bolj viskozen, kar pomeni, da so kapljice v aerosoli večje in še malce slabše izgoreva. To je razlog zakaj je pri dizlu PM10.
Barbarpapa2 ::
Pozdrav
Vplinjač ga nič ne vplinja, prav tako se ustvarja aerosol. Pri bencinarju se "uplinjanje" potem izvede v samem valju, kjer kapljice bolj ali manj izhlapijo zaradi prenosa toplote iz okoliškega zraka. Pri vbrizgavanju bencina ni nič drugače...
LP
Jože
Vplinjač ga nič ne vplinja, prav tako se ustvarja aerosol. Pri bencinarju se "uplinjanje" potem izvede v samem valju, kjer kapljice bolj ali manj izhlapijo zaradi prenosa toplote iz okoliškega zraka. Pri vbrizgavanju bencina ni nič drugače...
LP
Jože
darksamurai ::
Za PM delce je zelo pomembno kdaj se vbrizgava in v kakšni obliki pride v valj. Če bi bilo vseeno TSI mašine ne bi potrebovale DPI filtrov.
RedDrake ::
darksamurai je izjavil:
RedDrake & Sparkxl strokovnjaka v strojništvu.
Ker sem dobre volje, vama bom napisal razlago. Zahvala od vsakega od vaju bo dobolj.
Uplinjač kot že ime pove, uplinja gorivo, kar pomeni, da v motorju izgoreva homogena zmes bencina v plinastem stanju in zrak. Izgorevanje je popolno.
Naknadni vbrizg pa ustvari aerosol (majhne kapljice) goriva v zraku. Na začetku se vžge površina kapljice in gre proti notranjosti, ampak ker je zaradi izgorevanja površine manj O2 v mikro okolici, je izgorevanje v notranjosti kapljice slabše in posledično nastajajo saje (PM2.5 delci).
Dizel je bolj viskozen, kar pomeni, da so kapljice v aerosoli večje in še malce slabše izgoreva. To je razlog zakaj je pri dizlu PM10.
Ok, potem pa gremo naprej.
Torej, GDI mašine imajo izjemno visoke PM izpuste v "lean-burn" načinu, ko je zraka (in posledično kisika) v komori mnogo preveč.
Začuda, kadar je kisika malo, so PM izpusti nizki (gladko pod Euro6 standardi).
MPI težje teče v lean-burn, ker je razporeditev goriva po komori precej slabša.
Pa tudi tvoja "logika" nima smisla. Manjša kot je kapljica, "boljše" razmerje ima med volumnom in površino, kar je jasno že z matematiko osnovne šole, torej bi moralo kisika pri večjih kapljicah kvečjemu zmanjkati prej.
Kam pa po tvoje paše SPI (oz. imenovano tudi I.E. pri italijanih)? Veliko PM, malo PM, "normalno" PM?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50771 (40842) | -valvoline- |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 110135 (69017) | Berserker |
» | Dizelski osebni avtomobil onesnažuje bolj kakor težek tovornjak (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 155418 (54512) | krneki0001 |
» | Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32924 (30279) | WarpedGone |
» | Volvo razvija prvega dizelskega hibrida (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 28622 (26045) | IceIceBaby |