Forum » Na cesti » Diesel vs. bencinar
Diesel vs. bencinar
ginekk ::
Poraba je kar realna. Sem imel 330 dizla z xdrajvom (stalni 4x4), po Nemčiji (avtocesta) je največ šla poraba na 8,5. Upoštevat je treba, da taki porabi dosti botruje stalno pospeševanje na +200 km/h, premzanje nazaj na 140, potem spet gas do knoca itn.
Ne verjamem. Dizel pomeni kakih 20-30% manj porabe (večja učinkovitost), recimo 25%. Po tvoji razlagi bi potem vožnja čisto na polno v BWM 330i pomenila 11,5l /100km. Ni šans.
sandmat ::
glede na zadnji prispevek na 24ur, kjer so gledali realno razliko v porabi med bencinarji in dizli, je slednja 14%. Mind you, pri 30% večji količini energije na liter.
ginekk ::
Saj, ni šans da 330xd pri polni obremenitvi kuri 8,5l/100km. Morda povprečje, stalno pospeševanje in zaviranje po avtocesti pa ni variante. To so gostilniška hvalisanja. Vsaj 50k sem prevozil v terencu 3.0D verjetno še z modernejšim motorjem od 330d, povprečje porabe gre zlahka čez 10 litrov.
nsa_ag3nt ::
HotBurek
Za AC se vzame vsaj serijo 5 oz primerljivo vozilo (š superb, o insignia, mb e, a a6, c c5, r talisman...).
Za AC se vzame vsaj serijo 5 oz primerljivo vozilo (š superb, o insignia, mb e, a a6, c c5, r talisman...).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nsa_ag3nt ()
sandmat ::
Saj, ni šans da 330xd pri polni obremenitvi kuri 8,5l/100km. Morda povprečje, stalno pospeševanje in zaviranje po avtocesti pa ni variante. To so gostilniška hvalisanja. Vsaj 50k sem prevozil v terencu 3.0D verjetno še z modernejšim motorjem od 330d, povprečje porabe gre zlahka čez 10 litrov.
sssh, to je javna tajna no ;) 330d ima tudi mestno čez 10 in težko pod to številko.
Meizu ::
Kupi dizla, 6 cilindrov v vrsti, 3 litre prostornina, iz nemčije.
Evo ti top primer avta za dolge relacije: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Dizl je za na avtoceste, bencin za po mestu. Avto na baterije je uporaben za kake mestne poštarje, dostava hrane in druge, ki skačejo kot zajci po mestu.
No, kje bi v sloveniji kupil bmw 330d 250ps z 45kkm za 18k eur mi ni jasno. Balkanizem cisto pretirava s cenami njemackih ultra avtov!
HotBurek
Za AC se vzame vsaj serijo 5 oz primerljivo vozilo (š superb, o insignia, mb e, a a6, c c5, r talisman...).
...zato ker?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
HotBurek ::
Pri "polni" obrementivami, kar zakon dopušča... Pri 210kmh mislim, da je poraba 11L. Ne moreš se pa peljat od Salzburga do Minhna 200+, ker bo vmes štau pa 120 omejitve. Tam, kjer jih pa ni, pa gas do konca.
Delal sem relacije Radovljica (AC OMV), Slazburg, Minhn, Bregenz, Švica, skupja 700km. Natankal pa 60L nafte. Se pravi poraba 8,5 ali manj.
Avstrijska AC je na tem delu, razen pri Slazburgu, skos gor in dol. Poraba naraste. Nemčija je 200+, al pa štau in v prvi 5 na uro v koloni.
Ročni menjalnik, pa stalni 4x4. Če ne bi imel 4x4, pa po Sloveniji ob normalni vožnji mora bit poraba 7 pa neki konstantno.
Delal sem relacije Radovljica (AC OMV), Slazburg, Minhn, Bregenz, Švica, skupja 700km. Natankal pa 60L nafte. Se pravi poraba 8,5 ali manj.
Avstrijska AC je na tem delu, razen pri Slazburgu, skos gor in dol. Poraba naraste. Nemčija je 200+, al pa štau in v prvi 5 na uro v koloni.
Ročni menjalnik, pa stalni 4x4. Če ne bi imel 4x4, pa po Sloveniji ob normalni vožnji mora bit poraba 7 pa neki konstantno.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Siddh ::
Pri "polni" obrementivami, kar zakon dopušča... Pri 210kmh mislim, da je poraba 11L. Ne moreš se pa peljat od Salzburga do Minhna 200+, ker bo vmes štau pa 120 omejitve. Tam, kjer jih pa ni, pa gas do konca.
Prej kakih 21 L. Pri 200 ne more met noben navaden avto porabe 11 L.
Stipex ::
Poraba je kar realna. Sem imel 330 dizla z xdrajvom (stalni 4x4), po Nemčiji (avtocesta) je največ šla poraba na 8,5. Upoštevat je treba, da taki porabi dosti botruje stalno pospeševanje na +200 km/h, premzanje nazaj na 140, potem spet gas do knoca itn.
V Švici sem na avtocesti pri konstantnih 125 km/h imel porabo 6L.
Realna poraba je nekje med 6.0 in 7,9. Kolikor se spomnem, večinoma 7,2 7,3 7,4. Odvisno, kako voziš. Ni pa podatek o porabi pretiran, ker te dosti reši večji motor (in navor). In še to, da 4 kolesni pogon bojda pokuri dodatnega pol litra napram klasiki.
.
Isti motor imam jaz v sedmici, ki vaga 2t in imam tako porabi pri normalni vožnji po AC, tako da bi pri trojki kar verjel da žre 8-9 če preganjaš. Dizli večih kubikaž so kar precej trpežni do pritiskanja pri večjih brzinah.
11L@200kmh z lahkoto če gre za nizko limuzino z močnejšim diesel motorjem. Te dni imam ravno nadomestno 320d z ročnim menj. Zadevo tiščim na AC kolikor je varna limita in moje sposobnosti in nikakor noče čez 7L/100km.
Back on topic:
Za 200km+ dnevno nimaš kaj razmišljat o bencinarju.
Plin ni za v avto.
Če nimaš ravno Tesle se ti bo v EV kinder jajčku zmešalo delat take kilometre.
Ostane ti samo diesel. Obvezno vsaj 2.0 motor da zadeva zdrži tak tempo.
lp
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stipex ()
HotBurek ::
Bom enkrat probal, kolk ma avto porabo pri 210 konstantno. Vsekakor nima 21, kre gre cager do 20 max.
Pri 2 liteskem dizlu, gas do konca v višjih prestavih pride poraba max do 16L. Kot nek limiter.
Tole je gas do konca:
Pri 2 liteskem dizlu, gas do konca v višjih prestavih pride poraba max do 16L. Kot nek limiter.
Tole je gas do konca:
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
nsa_ag3nt ::
HotBurek
BC ne kaže trenutne porabe ?
Upoštevaj da boš težko našel idealno ravno cesto (v horizontali v smeri vožnje), poleg tega je tu še vpliv vetra.
BC ne kaže trenutne porabe ?
Upoštevaj da boš težko našel idealno ravno cesto (v horizontali v smeri vožnje), poleg tega je tu še vpliv vetra.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nsa_ag3nt ()
sandmat ::
M-XXXX ::
primer normalnega števca (sicer 99.9 res dobiš samo pri speljevanju, ampak 40+ cifre niso neznanka pri pospeševanju.
V nizkih prestavah. Ne pa pri visokih.
Saj je podobna situacija če do konca stisneš gas naprimer v 4ti prestavi. No al pa 5ti, 6ti. Ne boš do 40litrov prišel... In 30 ne. Že 20 je kar težko.
nsa_ag3nt ::
Na opel astra coupe 2.0T (190 KM) letnik 2003 (?) smo šli na testni krog, vožnja "binarna" (0/1) plin do konca med semaforji, poraba po BC je redno presegala 40 litrov...
Če to na AC pri 200 kmh konstante vožnje pije 10-11l močno dvomim.
Če to na AC pri 200 kmh konstante vožnje pije 10-11l močno dvomim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nsa_ag3nt ()
M-XXXX ::
Na opel astra coupe 2.0T (190 KM) letnik 2003 (?) smo šli na testni krog, vožnja "binarna" (0/1) plin do konca med semaforji, poraba po BC je redno presegala 40 litrov...
Če to na AC pri 200 kmh konstante vožnje pije 10-11l močno dvomim.
Kot sem že rekel pri nizkih hitrostih. Če čisto rahlo držiš gas in se voziš 0.01km/h kakšna bo poraba? Lahko je 1000 litrov na 100km.
10-11 je mogoče res za kakšen liter nizka, kaj veliko več pa tudi nebi smela biti.
Meizu ::
Jaz imam Opel AstroJ ST 2.0CDTI 210KM in v 6. brzini s polnim gasom na AC ne preseze 12l porabe.
M-XXXX ::
Invictus ::
Prej kakih 21 L. Pri 200 ne more met noben navaden avto porabe 11 L.
Seveda kuri.
Se vidi, da se še nisi vozil 200+ na daljšo razdaljo.
Meni je Škoda pri 180 kurila tam 9-10. Pa imam švoh bencinsko varianto brez turbine. Ko se mašina ogreje in malo ulaufa, gre kar sama .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Map ::
Meni trilitrski dizel pije slabih 10 L, pa gre za skoraj dve toni tezko kravo. Na AC po omejitvah pa par deci nad 7 L. Pri pospesevanjih z gasom do konca pa gre trenutna poraba takoj cez 40 L.
Utk ::
Prej kakih 21 L. Pri 200 ne more met noben navaden avto porabe 11 L.
Seveda kuri.
Se vidi, da se še nisi vozil 200+ na daljšo razdaljo.
Meni je Škoda pri 180 kurila tam 9-10. Pa imam švoh bencinsko varianto brez turbine. Ko se mašina ogreje in malo ulaufa, gre kar sama .
Tvoje skode sploh ne mores vozit 180, ker ji je to maksimum. Ce si sel tolk po stevcu je to kakih 165, in tam ti je kurila 10, 11. Pri 200 ti bi res blizu 20, ce bi sla tolk. Eno je vozit "200", drugo pa spraznit cel tank s tempomatom na 200. Razlike je takoj 5 litrov.
Big_Al ::
550i @200 - slabih 17l/100km
Dann rollt der BMW im achten Gang über die linke Spur und nippt erstaunlich verhalten vom Superbenzin - 16,9 Liter.
Bild: Toni Bader / AUTO BILD
http://www.autobild.de/bilder/zehn-auto...
Dann rollt der BMW im achten Gang über die linke Spur und nippt erstaunlich verhalten vom Superbenzin - 16,9 Liter.
Bild: Toni Bader / AUTO BILD
http://www.autobild.de/bilder/zehn-auto...
IL_DIAVOLO ::
Prej kakih 21 L. Pri 200 ne more met noben navaden avto porabe 11 L.
Seveda kuri.
Se vidi, da se še nisi vozil 200+ na daljšo razdaljo.
Meni je Škoda pri 180 kurila tam 9-10. Pa imam švoh bencinsko varianto brez turbine. Ko se mašina ogreje in malo ulaufa, gre kar sama .
Daj daj... bencinar brez turbine nikamor ne gre, ce ga ne teras ko majmun.
TOP ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Prej kakih 21 L. Pri 200 ne more met noben navaden avto porabe 11 L.
Seveda kuri.
Se vidi, da se še nisi vozil 200+ na daljšo razdaljo.
Meni je Škoda pri 180 kurila tam 9-10. Pa imam švoh bencinsko varianto brez turbine. Ko se mašina ogreje in malo ulaufa, gre kar sama .
Daj daj... bencinar brez turbine nikamor ne gre, ce ga ne teras ko majmun.
Očitno nisi nikoli vozu Alfe.Seveda te stare.
nsa_ag3nt ::
Poraba pri 200 kmh (po števcu vozila):
Abarth Spider 1.4T 17,7
Audi Q5 2.0 TFSI 17,1
MB C 180 16,2
Lexus IS 300h 20,0
Dodge Ram 35,1
MB V 250 d (kolmbi) 21,5
Porsche 911 Turbo S 18,3
VW Golf 1.5 TSI 14,6
VW Passat 2.0 TDI DSG 12,0
Abarth Spider 1.4T 17,7
Audi Q5 2.0 TFSI 17,1
MB C 180 16,2
Lexus IS 300h 20,0
Dodge Ram 35,1
MB V 250 d (kolmbi) 21,5
Porsche 911 Turbo S 18,3
VW Golf 1.5 TSI 14,6
VW Passat 2.0 TDI DSG 12,0
nsa_ag3nt ::
autobild je delal podobne teste že prej
2011 pri 180 kmh
http://www.autobild.de/artikel/diesel-g...
2012 pri 200 kmh
http://www.autobild.de/artikel/diesel-o...
http://www.autobild.de/artikel/vw-golf-...
VW Passat 2015 2.0 TDI DSG 190 PS, pogled iz kabine na števce hitrosti/porabe pri 100 in več kmh.
2011 pri 180 kmh
http://www.autobild.de/artikel/diesel-g...
2012 pri 200 kmh
http://www.autobild.de/artikel/diesel-o...
http://www.autobild.de/artikel/vw-golf-...
VW Passat 2015 2.0 TDI DSG 190 PS, pogled iz kabine na števce hitrosti/porabe pri 100 in več kmh.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nsa_ag3nt ()
facepalm ::
Vprasanje ce pri VWju kaze racunalnik pravilno porabo, kadar zazna, da ni na testiranju :D
Invictus ::
Nabija folk, ki se pelje od mamice do službe...
Nekateri se pač vozimo malo dlje...
Nekateri se pač vozimo malo dlje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
ginekk ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Daj daj... bencinar brez turbine nikamor ne gre, ce ga ne teras ko majmun.
Kakšen že gre. :) Sploh če je dovolj kratek menjalnik.
Drugače je bil rek, da je bencinar brez turbine kot bencinar s turbino pri kateri "še vedno" čakaš da prime (NA is like turbo with never ending lag). Včasih smo si vsi želeli turbo, ko je bil rezerviran samo za športnike, zdaj ko je turbo dodan povsod, vidim obraten trend. Navite NA mašine postajajo željene, tudi ker jih zaradi emisijskih zahtev izgleda kmalu ne bo več dobit.
hojnikb ::
no, kaksen 3.0 bencinar v ne preveč težki šasiji že ni več počasna zadeva :)
#brezpodpisa
sandmat ::
K0l1br1 ::
V europi se moramo zadovoljiti z 2.0 TDI 170 KM, medtem ko amerikanci furajo 5.0 90 hp masine.
sandmat ::
IL_DIAVOLO ::
Honda Civic 1.5 turbo je ze precej divja :)
Na zalost je grda ko satan.
Na zalost je grda ko satan.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
scenic16 ::
Velja omeniti, da se tudi za plinske avte da dobiti kredit eko sklada pod enakimi pogoji, kot za nakup EV-jev ali hibridov. Tako je nakup v bistvu za tisočaka ali celo več cenejši od ekvivalentnega bencinarja, vsaj če si nameraval bencinarja vzeti na kredit ali leasing. Cena goriva na 100 km pa je tam-tam z dizlom.
Zanimiva informacija !
Razmišljam v tej smeri:
https://www.zemeljski-plin.si/promet/ka...
https://www.zemeljski-plin.si/promet/vo...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: scenic16 ()
frudi ::
Če gledaš v smeri CNG, se zavedaj, da je trenutno stanje s polnilnicami pri nas hudo porazno. Do konca leta naj bi jih bilo nekaj več, ampak še vedno je s tega stališča LPG precej bolj praktičen.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
ivanuscha ::
Ali obstaja kakšna stran, kjer se lahko preveri oz. vnese vozilo in tip motorja in da ti pove v kakšen EURO razred spada določen motor? Npr. EURO 4 ali EURO 6...
TheBlueOne ::
Da dodam se podatke svojega bencinarja:
Mercedes C W204 184PS Turbobencinar
Vozim slabe 100km dnevno, od tega ca. polovica AC.
Poraba je okrogle 7,5l/100km, merim povprecje za vec kot 40.000km, kjer so tudi vse mestne voznje, trgovina, planine, kolesa na strehi...
Na krajsih dnevnih razdaljah je poraba 8l++/100km.
Je pa res, da je to avto, ki niti priblizno ne klice po divjanju, kar seveda blagodejno deluje na porabo in zen voznika. :)
Dizli s taksno opremo, ki jo hocem jaz in tako malo kilometri so zelo redki in bistveno drazji. Jaz sem svojega vzel starega stiri leta s slabe 60.000km in me je v Nemciji stal 16.000€, cena novega je bila 59.990€ v neki akciji. Jaz bi pri dizlu prihranil ca. 0,02€ po kilometru in s polovico tvoje kilometrine ca. 500€ na leto, ti s 200km na dan ca. 1000€ na leto (Po mojem izracunu). V petih letih, ko bo avto popolnoma zvozen bos z dizlom prihranil 5000€ kar pa je tam tam z razliko v ceni, kjer ne racunam stroska daljsega iskanja in kompromisa zaradi slabse izbire.
Menim, da ni pravila, kaj ti bo sluzilo boljse in kaj bo na koncu ceneje. Pri teh kilometrinah je vazno, da je avto kot nov, ker pri tvojih kilometrih so cene popravila lahko tudi taksne, da osmesijo razliko v strosku energenta.
Mercedes C W204 184PS Turbobencinar
Vozim slabe 100km dnevno, od tega ca. polovica AC.
Poraba je okrogle 7,5l/100km, merim povprecje za vec kot 40.000km, kjer so tudi vse mestne voznje, trgovina, planine, kolesa na strehi...
Na krajsih dnevnih razdaljah je poraba 8l++/100km.
Je pa res, da je to avto, ki niti priblizno ne klice po divjanju, kar seveda blagodejno deluje na porabo in zen voznika. :)
Dizli s taksno opremo, ki jo hocem jaz in tako malo kilometri so zelo redki in bistveno drazji. Jaz sem svojega vzel starega stiri leta s slabe 60.000km in me je v Nemciji stal 16.000€, cena novega je bila 59.990€ v neki akciji. Jaz bi pri dizlu prihranil ca. 0,02€ po kilometru in s polovico tvoje kilometrine ca. 500€ na leto, ti s 200km na dan ca. 1000€ na leto (Po mojem izracunu). V petih letih, ko bo avto popolnoma zvozen bos z dizlom prihranil 5000€ kar pa je tam tam z razliko v ceni, kjer ne racunam stroska daljsega iskanja in kompromisa zaradi slabse izbire.
Menim, da ni pravila, kaj ti bo sluzilo boljse in kaj bo na koncu ceneje. Pri teh kilometrinah je vazno, da je avto kot nov, ker pri tvojih kilometrih so cene popravila lahko tudi taksne, da osmesijo razliko v strosku energenta.
zk_eu ::
Tudi jaz sem imel nekaj podobnega. Takrat, ko bo se meni povrnilo cenejše tankanje z dizlom proti cenejši nabavni ceni bencinerja, bom verjetno bencinski avto že prodal in kupil novega, pa delam okoli 30.000 km na leto.
Računati s potencialni okvaram je res tako. Načeloma so večje možnosti okvar in dražjih popravil pri dizlu. Vsaj kar se tiče turbo wdizla (ker lahko samo to dobiš) proti atmosferskim bencinskim motorjem (ki jih je vedno manj). Nekega pravila pa res ni. Nekomu bo dizel delal bp tudi za kratke razdalje, drugemu bo pa bencinar grozno hecal.
Na AC res ni neka poraba. Meni pri hitrosti 120 km/h povprečno žere 6.5L/100 km. Hudič je mesto, sploh sedaj pozimi mrzel motor, tam pa poraba redno naraste med 10L in 11L, saj je veliko speljevanj. Računalnik mi laže pri povprečni porabi za 0.3 L (moja povprečna je 9.6, ampak je zadnjih nekaj mesecev večinoma mestna vožnja kot pa AC). Tudi sam si namreč že več let beležim vse stroške.
Računati s potencialni okvaram je res tako. Načeloma so večje možnosti okvar in dražjih popravil pri dizlu. Vsaj kar se tiče turbo wdizla (ker lahko samo to dobiš) proti atmosferskim bencinskim motorjem (ki jih je vedno manj). Nekega pravila pa res ni. Nekomu bo dizel delal bp tudi za kratke razdalje, drugemu bo pa bencinar grozno hecal.
Na AC res ni neka poraba. Meni pri hitrosti 120 km/h povprečno žere 6.5L/100 km. Hudič je mesto, sploh sedaj pozimi mrzel motor, tam pa poraba redno naraste med 10L in 11L, saj je veliko speljevanj. Računalnik mi laže pri povprečni porabi za 0.3 L (moja povprečna je 9.6, ampak je zadnjih nekaj mesecev večinoma mestna vožnja kot pa AC). Tudi sam si namreč že več let beležim vse stroške.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
Sparkxl ::
Danes kupovati dizla ni najbolj pametna poteza. Pa ne zato, ker te ne bodo v mesto spustili čez par let, ampak zaradi izgube vrednosti. Namreč gonja se stopnjuje, če švabi potrdijo te prepovedi, bodo cene rabljenih strmo padle. In potem smisel šparanja z dizlom izpuhti.
Do zdaj se samo govori o tem, pa se je prodaja novih dizlov v zahodni evropi konkretno znižala, v nemčiji so že zdaj cene rabljenih padle ponekod za ca. 10%.
Do zdaj se samo govori o tem, pa se je prodaja novih dizlov v zahodni evropi konkretno znižala, v nemčiji so že zdaj cene rabljenih padle ponekod za ca. 10%.
Heavy ::
Danes kupovati dizla ni najbolj pametna poteza. Pa ne zato, ker te ne bodo v mesto spustili čez par let, ampak zaradi izgube vrednosti.
V osnovi dati 2 jurja več za dizel motor, da avto čez n let prodaš za 2 jurja dražje.
Če kupiš dizla, ga kupiš z namenom vožnje na razdalje. Alternativno lahko izbereš bencinarja na plin. Ni pa poanta teh motorjev hoditi 3x tedensko do trgovine 5km stran, ter se tolči po prsih koliko si privarčeval na gorivu in za koliko lahko avto kasneje prodaš.
#TeamFelix
Sparkxl ::
Ja in točno to dela 90% traktoristov, zato pa smo kje smo. Ker bistvo dizla ni zgrešeno, šparavček za dolge proge. Ampak takih je danes hudo malo.
Drugače pa v četrtek pade odločitev ali bo dizle doletela instantna smrt, ali bolj počasna
https://www.autoblog.com/2018/02/19/ger...
Drugače pa v četrtek pade odločitev ali bo dizle doletela instantna smrt, ali bolj počasna
https://www.autoblog.com/2018/02/19/ger...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50771 (40842) | -valvoline- |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 110135 (69017) | Berserker |
» | Dizelski osebni avtomobil onesnažuje bolj kakor težek tovornjak (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 155415 (54509) | krneki0001 |
» | Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32924 (30279) | WarpedGone |
» | Volvo razvija prvega dizelskega hibrida (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 28622 (26045) | IceIceBaby |