» »

Formula F1 2014

Formula F1 2014

Temo vidijo: vsi
««
54 / 57
»»

Sriple Tix ::

Kako zanimivo je stališče, ki je odvisno od dejstva, ti je Alonso všeč ali ne. Jaz, ki ga pač ne prenesem, menim, da so pri ferrariju dejali: "Dovolj te imamo, za bajno plačo v vseh teh letih nisi pokazal ničesar (osvojil naslov), tamle so vrata!"
Seveda zdaj tvegam sveto jezo AlonsoFanov, ker si sploh drznem razmišljati v tej smeri, toda vse je odvisno od perspektive, s katere človek gleda na limonado okrog Fernanda in njegove prihodnosti.

PrimozR ::

Dejstvo je, da je bil s kanto prekleto blizu naslova, Ferrari mu ni sposoben očitati slabih rezultatov, kvečjemu kontra. To je pač dejstvo, ki so ga še podkrepile analitične raziskave par postov nazaj. In pa tiste šaljive fotke Vettla 'Alonso je bil s tole kanto le 3 pike za mano??' :)

AvtoR ::

Mah, Ferrari takrat sploh ni bil taka kanta, pa tudi RB pretekla leta ni bil tako superioren kot letos Mercedes.
Ja, ne rečem, ampak letos je bil Ferrari pa res kanta od avta.

billy ::

Tisto leto, ko je bila razlika par pik je pač bilo vse v rokah sreče. Ko je nekdo tako blizu, zelo težko rečemo, objektivno, da je nekdo bil bistveno boljši, pač je bila sreča...

Če se še vredu spomnim tiste zadnje dirke v abu dabiju, je alonsa za sabo zadrževal maldonado, če recimo tisto ne bi bil maldonado, bi lahko alonsa spustil naprej, ker pač ne bi hotel vplivati na prvenstvo (kot se je že zgodilo mnogokrat) in bi alonso lahko postal prvak...in še mnogo takšnih faktorjev je bilo. Kasneje pa je ferari res zašel...me zanima zakaj, dobro...kriv je vetrovnik, ampak da je v celoti krivo zgolj to?

Alonso pa je, po odhodu MSju, daleč najboljši voznik na gridu, oz daleč najbolj izpopolnjen...ostali mu niso niti blizu, ko se pogleda na njega kot celoto, tudi iz komercialnega vidika.

PrimozR ::

Maldonado ni popolnoma nič zadrževal Alonsa, ALonso ni mogel mimo. Pika. Na prvenstvo bi vplival ravno če bi ga spustil naprej.

Super Sonic ::

PIPI tale razlaga je smiselna: "Dovolj te imamo, za bajno plačo v vseh teh letih nisi pokazal ničesar (osvojil naslov), tamle so vrata!"

Namreč če razmečeš cel oddelek - vključno s šefom, potem je logično, da boš tudi šoferja.

Alonso je dober voznik, ampak če s svojim nastopom ohromi polovico moštva, je to tudi njegova napaka. To, da ga Dyer 2010 ni mogel pokrivati z Masso v taktičnem smislu, je posredno del problema Alonsa - ne samo "napačne" odločitve Dyerja. Recimo Kimi je kazal enake probleme letos in mislim, da jih bi ostali dirkači tudi.

Na splošno del paketa za naslov določenega dirkača prihaja v sotekmecu, ki mora biti blizu in ostalim jemati točke. Masse 2010 in 2012 ni bilo nikjer. Kar pa nam je namignil Kimi (s svojimi rezultati) je pa to, da mogoče Felipe ni bil problem kot sam po sebi. Praktično vse zahteve Alonsa v teh 4 letih so bile ugodene.

Še vedno pa je Alonso kriv samo kot voznik (torej v res majhnem %) oz toliko kriv kot Vettel, ki je imel zadaj Neweya, ki mu je vse prav zračunal, ko je postavljal dirkalnik na stezo. Namreč vemo, da je bil Ferrari v letih razvoja aera v F1 zaostal in ideje, da bodo ta manjko dosegali in presegli drugje, so bile primarno dane s strani inženirjev, na kar pa noben voznik nima vpliva. Med drugim mora tudi tistle Grk, ki še sedi v tovarni, ven.

Tko da to logiko od Sriple Tixa jaz kupim, je pa dejstvo, da lahko Ferrari katapultira na glavo. Vettel je prešvoh voznik s mislu MSa, Kimi premalo "goreč", moštvo pa je v celoti novo. Očitno srednja pot ni obstajala in jih čakajo zanimivi časi, ker so v popolnoma novi postavi.

Ob uigranih moštvih tipa RB in MB je tole kar izziv.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::

http://www.f1zone.net/news/engine-rival...

"In the midst of all this euphoria," a Ferrari engineer told the insider Leo Turrini, "we should not forget to apologise in advance to Seb and Kimi for the car they will drive in 2015."


Mogoče je pa vse res...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

TribesMan ::

Čeprav jaz ne verjamem da bo razlika v 2015 med Mercedesom in Renault/Ferrari/Honda tako velika kot letos. Sigurno bodo še imeli prednost, vendar ne dovolj da se bodo "zafrkavali" kot letos. In ko se bo treba malce bolj "stegnit" za zmago, bo tudi več okvar, napak...

Ferrari in Renault morata pogruntati kako izboljšati harvesting energije prek turbine, pa bo že kar veliko narejenega. Že prva slika wastegateov bo povedala večino zgodbo...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

BT52 ::

Super Sonic je izjavil:

Še vedno pa je Alonso kriv samo kot voznik (torej v res majhnem %) oz toliko kriv kot Vettel, ki je imel zadaj Neweya, ki mu je vse prav zračunal, ko je postavljal dirkalnik na stezo.


Dejstva so, da je bil Ferrari več let daleč najbolj zanesljiv dirkalnik, ter da so imeli zaradi malo manj agresivne AERO boljši race pace (seveda v detajalu ni vse pogojeno s tem ampak v osnovi, ja).

Namreč vemo, da je bil Ferrari v letih razvoja aera v F1 zaostal in ideje, da bodo ta manjko dosegali in presegli drugje


Kolikor se spomnim, da je ravno vodstvo (LdM) ni ugodilo željam Tombazisa za obnovitev vetrovnika in simulacijskih okoljij. Vir insajder z tovarne + Marmorimi

Med drugim mora tudi tistle Grk, ki še sedi v tovarni, ven.


Na kateri osnovi lahko tole trdiš? Mislim lahko si bilo-kakšni strokovnjak, ampak če so tvoji podaljški roke (podrejeno osebje) na drugi valovni dolžini si ves denar metal skozi okno. V bistvu lahko ekipo zgradiš okoli popvrečnežev, ki iz sebe iztisnejo več, kot kup "pametnih" nekoherentnih genijev. Brez vodje ala Allisom, bojda njega samo tepe politična neopredeljenost oz. nezmožnost odvračanja pritiska stran od tehničnih ljudi (vir P Symonds, ki je z njim delal, poglejte zadnji F1 šov https://fiftybuckss.wordpress.com), si pečen.

Kakorkoli torej v tej sestavljanki "samo" še rabijo enega "magnetkota" na katerega se preusmeri pozornost. Tole bi lahko bil celo tudi Vettell sam. Namreč z svojo energijo in posrečeno pojavo (recimo če gledam z mojih oči) bi me veliko bolj motiviral naj počnem tole še naprej ne glede na "vzpone&padce".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::

TribesMan je izjavil:

Čeprav jaz ne verjamem da bo razlika v 2015 med Mercedesom in Renault/Ferrari/Honda tako velika kot letos. Sigurno bodo še imeli prednost, vendar ne dovolj da se bodo "zafrkavali" kot letos. In ko se bo treba malce bolj "stegnit" za zmago, bo tudi več okvar, napak...

Ferrari in Renault morata pogruntati kako izboljšati harvesting energije prek turbine, pa bo že kar veliko narejenega. Že prva slika wastegateov bo povedala večino zgodbo...

Or lack there of, kakor mi je jasno je Mercedes kar brez? Al bi to delalo prevelike špice v sistemu ko greš off boost?

Super Sonic ::

Dejstva so, da je bil Ferrari več let daleč najbolj zanesljiv dirkalnik, ter da so imeli zaradi malo manj agresivne AERO boljši race pace (seveda v detajalu ni vse pogojeno s tem ampak v osnovi, ja).

Podtlak je bil ključen, kajne, za osvojitev naslovov RedBulla. V bistvu so ga imeli že v zasnovi 2009, pa jih je Brawn posekal z dvojnim difuzorjem. Tako da v detalju mora predvsem vse skupaj funkcionirat. Ja, ok, Ferrari je bil 2010 in 2012 blizu, pa vendar njihove odločitve so bile v osnovi slabe.

Kolikor se spomnim, da je ravno vodstvo (LdM) ni ugodilo željam Tombazisa za obnovitev vetrovnika in simulacijskih okoljij. Vir insajder z tovarne + Marmorimi

Absolutno, tako so se pa odločili, ker so poslušali (ali je poslušal) drugo navezo ljudi iz teh istih oddelkov.

Na kateri osnovi lahko tole trdiš?

Izključno na podlagi tega, da menjajo celotni team. Sploh je bil pa ravno Tombazis tisti, ki je trobental Marmorinju (tako slednji tu: http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3148..., da bodo aero zamenjal z motorjem. In v luči vsega dogajanja ga morajo skenslat, kar je verjetno stvar pogodb in vsega, glede nato kako vpet je v delo v tovarni.

Mogoče je pa vse res...

Precej verjetno je to vse čisto zares, ker če so to povedal Fernandu verjetno ni bil navdušen, tudi Vettel je že začel razglabljati o več letnem cilju. Allison ne sadi bučk in si je vzel nekaj prostora (kar je logično) pri predstavljanju dirkalnika za 2015.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

vilser ::

Super Sonic je izjavil:

Ferrari mu tega v kratkem ne more dati.

Zdrava pamet ti pove in zraven utripa z rdečo luč dejstvo, da je McLaren slabša izbira od Ferrarija, če gledamo skozi prizmo stabilnosti in časa, kdaj naj bi katero moštvo postavilo zmagovalni dirkalnik. OK, ja, je Honda zraven, ampak videli smo; 3 kroge so uspeli sproducirati v dveh testnih dnevih. Naslednja stvar bo sama šasija; kot smo tudi že videli letos so jih premagali v tem delu pri Williamsu; praktično so bili na nivoji Force Indije. Kar ni ravno pozitivno.

Dejansko menim, da sedaj biti v McLarnu ali v Ferrariju je isti k ...., vendar mislim, da, tisti, ki bi se lahko povzpeli na vrh v kratkem je McLaren Honda. Je pa sedaj McLaren neznanka. Ti si bil od vedno zelo skeptičen do McLarna Honde, če se prav spomnem tvojih postov za nazaj. To, da so imeli probleme na testiranjih, zame ni nobeno presenečenje. To je čist normalno. Baje, da so imeli električne težave, pa z ožičenjem. Še letos je imel Red Bull na testiranjih skoz težave. Niso mogli niti iz garaže. Pa, če pogledaš pol čez celo sezono, poleg Mercedesa edino moštvo, ki je uspelo stopiti na najvišjo stopničko je Red Bull. Skratka ta testiranja ne pomenijo še nič.

In tak argument (da kao nima časa več čakat Ferrari) bi zdržal samo če bi šel Alonso direktno v Mercedes, ne pa v neko podobno strukturo moštva od kjer je odšel. Poleg tega McLaren trenutno nima dizajnerja kova Allison.

Pa misliš, da ni probal priti v Mercedes in se pozanimal kakšna je situacija pri njih? Zagotovo je. Zakaj? Zato, ker hoče zmagat takoj in ne more čakat. Ferrari še dolgo ne bo na vrhu. Vettel je še mlad, lahko počaka, mu ne teče voda v grlo, Alonsu pa ja. On išče rešitev katero moštvo bi lahko prišlo v kratkem na vrh in izbral je McLaren Hondo. Čas bo povedal, če je odločil pravilno.

Zdi se torej, da je v bistvu Alonso "zbežal" tja kjer ima prijatelje in pristal pri McLarnu. To, da McLaren še do danes ni povedal dirkaške naveze pa tudi pove veliko o tej situaciji. Namreč javna skrivnost je, da bo Alonso tam izključno zaradi Honde in verjetno je McLaren pred velikimi spremembami v strukturi moštva, saj ima Alonso, verjetno, tam kar nekaj zamere. Nenazadnje je s svojo afero skoraj potopil moštvo in je treba situacijo prilagoditi.

To, da je Alonsa želela še posebej Honda, bo najbrž res. Japonci so hoteli imeti eno prepoznavno ime. Pri vsemu temu, kar se sedaj dogaja med šefi (Dennis in možje, ki imajo največji del v lasti moštva McLaren v Bahrajnu), pa odločitev drugega dirkača. Tukaj je po mojem Alonso le gledalec. Pa Dennis in Alonso sta najbrž sklenila kakšen dogovor, da se ne bodo ponovile iste napake. Ne bo problemov med njima.

Jaz mislim, da se McLaren dobro reorganizira. Končno so pomladili moštvo in odpiknili stare mačke (Paddy Lowe, Neil Oatley, Pat Fry...), in so prišli novi, dobri in mladi kot npr Matt Morris in Prodromou, in po mojem bo Honda težke dinarčke vložila v projekt za priti ponovno na vrh. Ne vidim vzroka, da zakaj bi potrebovali tako zelo veliko časa za priti na vrh. Po mojem že naslednje leto bi lahko imeli en dober dirkalnik, vendar ne še za osvojiti naslov. Mislim, da slabše kot letos jim ne more it.

PrimozR ::

Honda in Toyota sta v svoja tovarniška projekta zmetali obscene vsote denarja, pa je saldo tega vložka ena zmaga...

vilser ::

PrimozR je izjavil:

Dejstvo je, da je bil s kanto prekleto blizu naslova, Ferrari mu ni sposoben očitati slabih rezultatov, kvečjemu kontra. To je pač dejstvo, ki so ga še podkrepile analitične raziskave par postov nazaj. In pa tiste šaljive fotke Vettla 'Alonso je bil s tole kanto le 3 pike za mano??' :)

Če pogledam zadevo s strani dirkača. On ni osvojil naslova že 8 let, kar je zelo veliko. Seveda je pol želja vedno večja za osvojiti naslov, hrepeniš po temu, a moštvo ni v stanju narediti konkurenčnega dirkalnika za dirkača. Dirkaču leta grejo, na plan pridejo tudi razne frustracije, ki se prenašajo na moštvo in to povzroča napetost za štirimi stenami. Mislim, da ozračje v takšnih primerih ne more biti ravno idilično. Lani se je odločil, da bo ostal v Ferrariju zaradi spremembe pravil, vendar letos so znova totalno brcnili v temo pri dirkalniku, in Alonso se je odločil, da bo odšel, ker Ferrari mu v kratkem ne more dati konkurenčen dirkalnik. Išče druge možnosti, McLaren Honda mu ponuja sedež, a on bi rad šel v Mercedes, ker želi osvojit naslov takoj že naslednje leto, vendar Mercedes mu zapre vrata, ker imajo že dobre dirkače. In podpiše za McLaren Hondo ....

Tako si jaz predstavljam, da je bilo med Alonsom in Ferrarijem.

suhi ::

billy je izjavil:

Če se še vredu spomnim tiste zadnje dirke v abu dabiju, je alonsa za sabo zadrževal maldonado, če recimo tisto ne bi bil maldonado, bi lahko alonsa spustil naprej, ker pač ne bi hotel vplivati na prvenstvo (kot se je že zgodilo mnogokrat) in bi alonso lahko postal prvak...

Alonsa je zadrževal Vitalij Petrov, ne Maldonado. In dirkal je popolnoma korektno, saj sta se borila za višje mesto. Zakaj ga Alonso tako dolgo ni mogel prehitet je pa dobro vprašanje, na katerega sam nisem dovolj kvalificiran odgovarjat.

MaterVola ::

Alonsovo stanje po dirki :)

Alexius Heristalski ::

suhi je izjavil:

Alonsa je zadrževal Vitalij Petrov, ne Maldonado. In dirkal je popolnoma korektno, saj sta se borila za višje mesto. Zakaj ga Alonso tako dolgo ni mogel prehitet je pa dobro vprašanje, na katerega sam nisem dovolj kvalificiran odgovarjat.

Abu Dhabi je težek za prehitevanje, takrat še ni bilo DRS in Petrov je vedno uspel zbežati toliko, da Alonso ni mogel napasti.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

vilser ::

PrimozR je izjavil:

Honda in Toyota sta v svoja tovarniška projekta zmetali obscene vsote denarja, pa je saldo tega vložka ena zmaga...

Seveda lahko pri projektu tudi brcnejo v temo. Ko prestopiš v eno moštvo, ki se komaj gradi za priti na vrh, je vedno prisoten določen rizik, ker ni rečeno, da jim bo uspelo. To sedaj velja za Ferrari in McLaren Hondo.
Če pogledam letos rezultate od Ferrarija in McLarna. Rezultati od Ferrarija stagnirajo čez celo sezono, no v teku sezone so morda postali celo še slabši, McLaren se je pa na zadnjih dirkah izboljšal. Morda je s tem McLaren hotel povedat Alonsu, da naj podpiše pogodbo z njimi, ker so na dobri poti. Sam seveda to ne pomeni nič. Hehe.

Recimo meni je strašno všeč Ricciardo. Po mojem je on prihodnji svetovni prvak.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: vilser ()

PrimozR ::

Mnja, McLaren se je ziher samo zaradi Alonsa v prve delu šparal, da so lahko v drugem delu prikazali napredek...

suhi ::

Alexius Heristalski je izjavil:

Abu Dhabi je težek za prehitevanje, takrat še ni bilo DRS in Petrov je vedno uspel zbežati toliko, da Alonso ni mogel napasti.

Aha, res je, to je bila zadnja sezona (oz. kar dirka) pred uvedbo DRS. Ampak kljub temu tukaj govorimo o dvoboju Alonsa, ki je sedel v takrat še kar spodobnem Ferrariju, in Petrova, ki je bil celo sezono pravi burek proti Kubici, pa še vozil je občutno slabšega Renaulta. Ne vem, morda bi tukaj glede na svoj renome Alonso vseeno lahko pokazal več. Še dobro, da ga ne prenesem, ker kot navijača bi me ta scena še zdaj bolela.

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

TribesMan je izjavil:

Čeprav jaz ne verjamem da bo razlika v 2015 med Mercedesom in Renault/Ferrari/Honda tako velika kot letos. Sigurno bodo še imeli prednost, vendar ne dovolj da se bodo "zafrkavali" kot letos. In ko se bo treba malce bolj "stegnit" za zmago, bo tudi več okvar, napak...

Ferrari in Renault morata pogruntati kako izboljšati harvesting energije prek turbine, pa bo že kar veliko narejenega. Že prva slika wastegateov bo povedala večino zgodbo...

Or lack there of, kakor mi je jasno je Mercedes kar brez?


Hja meni se zdi, da morajo biti. Tam pod "oil" hladilnikom za "dual" airboxi (postavljeno pod kotom) od zadaj med V prostorom. Glej še ohišje turbine je zelo "debelo" in je možno, da so naredili dodatni "in&outtake swirl", ki se pod kotom nekje pri turbini spremeni v dodatni "wastegate" kanal. Mogoče je to tudi razlog, da se pri Merc nikakor ne da razločit kdaj točno spustijo pline čez (če sloh to delajo v race trimu), saj se dolžina&oblika izpuha v temn primeru ne skrajša tako drastično.

Al bi to delalo prevelike špice v sistemu ko greš off boost?


Koliko sem prebiral gradivo (F1T) 1 leto nazaj je bila debata, da popolnoma brez wastegata še vedno nebi šlo. Argument je bil, da navkljub ERS-H le ta ne bo zmožen pokriti vseh situacij (instant on&off&on throttle). Realno imaš pri tej situaciji v sistemu še vedno zakasnitev responsa vsaj 1s. Pa še pred začetkom sezone je Taffin potrdil ,da uporabljajo (sicer Reno) wastegate še, kot varnostni element v primeru, če gre kaj počasi po gobe.

Skratka prepričan sem, da ga imajo, samo manjhnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

TribesMan ::

Brez sigurno ne bo šlo...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Blinder ::

Alexius Heristalski je izjavil:

suhi je izjavil:

Alonsa je zadrževal Vitalij Petrov, ne Maldonado. In dirkal je popolnoma korektno, saj sta se borila za višje mesto. Zakaj ga Alonso tako dolgo ni mogel prehitet je pa dobro vprašanje, na katerega sam nisem dovolj kvalificiran odgovarjat.

Abu Dhabi je težek za prehitevanje, takrat še ni bilo DRS in Petrov je vedno uspel zbežati toliko, da Alonso ni mogel napasti.


Ma tist tip al celo mođštvo je imelo neko low aero drag konfiguracijo, zaradi katere so imeli visoko končno hitrost na ravnicah. Bilo je predvideno s strani ferrarija, da bo alonso bil za petrovom ter da ga bo prehitel. Ušteli so se ko so računali na to, da ga bo brez problema prehitel. So italjani videli v kakšni slabi situaciji so nekaj krogov potem ko alonso ni uspel prehitet petrova.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

billy ::

Aja ja, petrov je bil ja, my bad. Tudi mene je takrat presenetila mirnost alonsa, ker dejansko je za petrovom zgubil prvenstvo, če bi jaz bil na njegovem mestu bi menda šel na silo mimo, oz vsaj probal...v stilu MSja, zgubit itak ni imel nič :)

no..po dirki je pokazal "mirnost", ampak res me čudi da ni šel rinit med dirko v nemogočo situacijo...

Zanima pa me, zakaj mislite da bo drugo leto RBR/Ferari bližje mercu, namreč razvoja motorjev ne sme biti, saj se ravno na račun tega najbolj "kregajo", ker merc ne dovoli, da bi RBR/ferari malce razvijal pogonske sklope...oz jim bodo bojda dovolili "enkraten" poseg...to pa je to...torej so pečeni za kar nekaj časa, oz kaj bi sploh lahko naredili ob tako strogih pravilih?

Alexius Heristalski ::

Sploh mu ni prišel blizu, da bi poskusil iti vštric. Bilo je popolnoma obupno, še team radio je bil legendaren:



Se pravi mu tudi na pit wallu niso znali pomagati.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::

Kako da ni razvoja? Saj imajo dovoljenje da določene dele zamenjajo.
Brez skrbi, da se da veliko narediti.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

MaterVola ::

Ni tako, da lahko spremenijo 47 % motorja?

Modri dirkač ::

48%
Everybody lies!

billy ::

Zakaj pa potem horner jamra in hoče da se odmrzne razvoj motorjev?

Alexius, kaj tam pove alonso nazaj, slabo se sliši...

PrimozR ::

Ker v teh 48 % ni ključnih delov, ki bi jih morali zamenjati? :)

billy ::

Torej jim tudi čas ne bo nič pomagal, ker ne morejo zamenjati ključnih delov, torej kam jim je narediti sploh?

Alexius Heristalski ::

billy je izjavil:

Zakaj pa potem horner jamra in hoče da se odmrzne razvoj motorjev?

Alexius, kaj tam pove alonso nazaj, slabo se sliši...

Meni se zdi, da sploh nič ne odgovori. Madžarski komentator nekaj vpije.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

billy ::

Aha ja, je bilo slišat nek čuden glas ja...sem mislil da obupan alonso...

No, ampak okoli te situacije, skoraj podobna je recimo bilo takrat v braziliji, 2008, ko je glock dokaj enostavno spustil hamiltona naprej, ker se pač ni hotel vmešat pretirano v boj, saj ne da ga ne bi lojza prehitel, ali ipak..eni vozniki so pač tak, da se ne vmešavajo v boje, če je že taka situacija, eni pa se pač hočejo dokazat, dokažejo pa samo svojo nesposobnost, zato jih v F1 več ni ;)

Modri dirkač ::

Glock bi v tistem trenutku težko kaj dokazoval z gumami za suho stezo na mokrem asfaltu.
Everybody lies!

billy ::

Saj tudi petrov ni nič dokazal, kvečjemu je alonso pokazal v kaki drami je F1/ferari, da toliko boljši voznik ne more nič...saj ni čudno, da so ga potem začeli srat s DRS in kersom ter "turbo" knofi...

mn ::

billy je izjavil:

Saj tudi petrov ni nič dokazal, kvečjemu je alonso pokazal v kaki drami je F1/ferari, da toliko boljši voznik ne more nič...saj ni čudno, da so ga potem začeli srat s DRS in kersom ter "turbo" knofi...


Kaj ni dokazal? Dokazal je, da je lahko s slabšim avtom hitrejši od enega najboljših voznikov v F1?

suhi ::

Če razlika med Petrovom in Glockom v teh dveh primerih ni na kilometer očitna, pol pa tud ne vem :D Glock itak nič ni mogel s slicksi v takem nalivu, Hamilton je imel pač ogromno srečo, da ga je še ravno ujel v zadnjem ovinku, to je pa tudi vsa umetnost. Oba voznika Toyote sta bila na gumah za suho stezo, njun čas zadnjega kroga pa je bil skoraj identičen, tako da tu iskat neke teorije zarote je po mojem brezveze.

billy ::

http://www.gpupdate.net/en/videos/5651/...

sem opazil tatoo od alonsa:


potem pa še od hamiltona:


Ne vem no, kaj bi komentiral :)

PrimozR ::

billy je izjavil:

Aha ja, je bilo slišat nek čuden glas ja...sem mislil da obupan alonso...

No, ampak okoli te situacije, skoraj podobna je recimo bilo takrat v braziliji, 2008, ko je glock dokaj enostavno spustil hamiltona naprej, ker se pač ni hotel vmešat pretirano v boj, saj ne da ga ne bi lojza prehitel, ali ipak..eni vozniki so pač tak, da se ne vmešavajo v boje, če je že taka situacija, eni pa se pač hočejo dokazat, dokažejo pa samo svojo nesposobnost, zato jih v F1 več ni ;)

Right. Glock je bil na slick gumah, ko je že hudo deževalo. Tam je bilo v igri 0 % spuščanja, 100 % nezmožnost konkuriranja.

Pa resno, kako lahko rečete v istem stavku besedi 'spustil' in 'ne vmešaval v prvenstvo'??

billy je izjavil:

Saj tudi petrov ni nič dokazal, kvečjemu je alonso pokazal v kaki drami je F1/ferari, da toliko boljši voznik ne more nič...saj ni čudno, da so ga potem začeli srat s DRS in kersom ter "turbo" knofi...

Petrov je samo dokazal, da je po ravnini hitrejši in v vovinkih poačsnejši avto prekleto težko prehiteti, sploh če ti to še dodatno onemogoča steza. Kar je jasno vsakomur kot beli dan, če vsaj malo dirka. S tem da v bolj običajnih avtomobilih morda še nekako gre zaradi zavetrja, v dirkalnikih tipa F1 je pa to praktično nemogoče. Enostavno ne prideš blizu na točki prehitevanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

MaterVola ::

Takrat so se lahko poigravali le s KERS-om.

Alexius Heristalski ::

billy je izjavil:

No, ampak okoli te situacije, skoraj podobna je recimo bilo takrat v braziliji, 2008, ko je glock dokaj enostavno spustil hamiltona naprej, ker se pač ni hotel vmešat pretirano v boj, saj ne da ga ne bi lojza prehitel, ali ipak..eni vozniki so pač tak, da se ne vmešavajo v boje, če je že taka situacija, eni pa se pač hočejo dokazat, dokažejo pa samo svojo nesposobnost, zato jih v F1 več ni ;)

Ti pa tvoja Brazilija 2008. Ne, ni podobna situacija in noben se ni nikomur umikal. Ne v Braziliji, ne v Abu Dhabiju.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

vilser ::

GT Porsche @GTPorsche
Word in the paddock is @alo_oficial will be one of the driver's in the third 919 at Spa and Le Mans. Not sure how it works with his Mac deal.

BT52 ::

The F1 engine freeze was the subject of controversy again today after an exceedingly literal Honda turned up to last week's Abu Dhabi test with a 2.4-litre V8.

'What's the problem?' said Honda spokesperson Mya Thdreems. 'The engine freeze clearly says you can't change your engine from last time. And the last time we were in F1 was 2008. So our engine is the RA808E. Smell our 18,000rpm rev limit bitches.'

'This isn't fair,' said all other F1 teams. 'Their car sounds cool.'

'I look forward to driving the new car,' said Jenson Button. 'Sorry, no. Not that. I meant, I look forward to the team making up its fucking mind.'
:D

PrimozR ::

vilser je izjavil:

GT Porsche @GTPorsche
Word in the paddock is @alo_oficial will be one of the driver's in the third 919 at Spa and Le Mans. Not sure how it works with his Mac deal.

Hja, načeloma tako nekako, kot za Hulkenberga. Mislim časovno se ne pokriva ravno, Honde ni v Le Mansu, Porscheja ni v F1, itd. Načeloma bi lahko šlo, čeprav Hulkenberg al pa Alonso sta mal različna profila voznikov.

vilser ::

BT52 je izjavil:

The F1 engine freeze was the subject of controversy again today after an exceedingly literal Honda turned up to last week's Abu Dhabi test with a 2.4-litre V8.

'What's the problem?' said Honda spokesperson Mya Thdreems. 'The engine freeze clearly says you can't change your engine from last time. And the last time we were in F1 was 2008. So our engine is the RA808E. Smell our 18,000rpm rev limit bitches.'

'This isn't fair,' said all other F1 teams. 'Their car sounds cool.'

'I look forward to driving the new car,' said Jenson Button. 'Sorry, no. Not that. I meant, I look forward to the team making up its fucking mind.'
:D

Hmm ... piz***ija. Kje si to prebral?

MaterVola ::

Bianchi ni dovolj zavrl...

http://www.bbc.com/sport/0/formula1/303...

Super Sonic ::

http://www.fia.com/news/accident-panel
Tule je direkten link.

Povzetek:
3. Bianchi did not slow sufficiently to avoid losing control at the same point on the track as Sutil.

6. Bianchi over-controlled the oversteering car, such that he left the track earlier than Sutil, and headed towards a point "up-stream" along the barrier. Unfortunately, the mobile crane was in front of this part of the barrier, and he struck and under-ran the rear of it at high speed.

7. During the 2 seconds Bianchi's car was leaving the track and traversing the run-off area, he applied both throttle and brake together, using both feet. The FailSafe algorithm is designed to over-ride the throttle and cut the engine, but was inhibited by the Torque Coordinator, which controls the rear Brake-by-Wire system. Bianchi's Marussia has a unique design of BBW, which proved to be incompatible with the FailSafe settings.

11. It is not feasible to mitigate the injuries Bianchi suffered by either enclosing the driver's cockpit, or fitting skirts to the crane. Neither approach is practical due to the very large forces involved in the accident between a 700kg car striking a 6500kg crane at a speed of 126kph. There is simply insufficient impact structure on a F1 car to absorb the energy of such an impact without either destroying the driver's survival cell, or generating non-survivable decelerations.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

BT52 ::

Scarbs poroča:

WMSC agreed F1 car weight 702kg up 1kg, front suspension cannot be affected by the rear (FRIC) & vice versa. Higher xylon panel near cockpit

Alexius Heristalski ::

vilser je izjavil:

Hmm ... piz***ija. Kje si to prebral?

To je šala. Že ime Mya Thdreems je parodija na

 Hondin livery iz 2008.

Hondin livery iz 2008.

fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

BT52 ::

vilser je izjavil:

BT52 je izjavil:

ange your engine from last time. And the last time we were in F1 was 2008. So our engine is the RA808E. Smell our 18,000rpm rev limit bitches.' 'This isn't fair,' said all other F1 teams. 'Th:D

Hmm ... piz***ija. Kje si to prebral?


Nekaj ti povem: Z če imaš citate lahko z stričkom googlom (ali drugim iskalnikom) poiščeš točno mesto url-ja. Namreč iskalnik prvo pošče identične ključne besede.:D
««
54 / 57
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430381581 (237176) BT52
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899245471 (151297) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664285254 (180722) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146136301 (95050) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189184816 (148061) WarpedGone

Več podobnih tem