» »

Formula F1 2014

Formula F1 2014

Temo vidijo: vsi
««
53 / 57
»»

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

Mclaren honda drugi dan testiranj tudi zgolj 2 kroga...spet težave ali še vedno težave?

MaterVola ::

Le kako jim je uspelo zvozit 100 promocijskih kilometrov?

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

uff...kaka analiza...

Super Sonic ::

Dovolj objektivna. Esteban Gutierrez zagotovo letos najslabši dirkač, Adrian Sutil bi bil takoj za njim. Magnuson; definitivno je začel fantastično potem... ja.. no, na 18 mesto ga ravno ne bi ruknil, ne pride pa zagotovo med top 10 letos že po občutku ne.

Najboljši trije letos so zagotovo Alonso, Hamilton in Ricciardo - po poljubnem vrstnem redu. Kimi je malo visoko, škoda pa Verna, ki se poslavlja od F1, škoda, tudi letos bi si povsem zaslužil mesto v matični ekipi.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

suhi ::

Meni se tudi zdi Raikkonen previsoko, letos res ni pokazal nič. Ali pa je Alonso bil tako izvenzemeljsko dober s tem, kar je imel. Resnica je verjetno nekje vmes.

Super Sonic ::

Avtor predpostavlja, da je bil Ferrari letos skropucalo od avtomobila. Kar je dejansko bilo; po videnem. Predpostavlja tudi, da je Kimi opravil dobro delo, še vedno pa je potem prišel Super Fernando, ki je po tej analizi imel eno najboljših sezon v karieri. No v bistvu kar najboljšo.

Dejstvo je, da Raikkonena ni še nihče tako "uničil" kot ga je letos Alonso.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

BT52 ::

Super Sonic je izjavil:

Avtor predpostavlja, da je bil Ferrari letos skropucalo od avtomobila. Kar je dejansko bilo; po videnem. Predpostavlja tudi, da je Kimi opravil dobro delo, še vedno pa je potem prišel Super Fernando, ki je po tej analizi imel eno najboljših sezon v karieri. No v bistvu kar najboljšo.


Nope. Preberi. Ozadje simulacije/navideznega preračuna je le malce bolj za nazaj. Namreč gre se primerjave dirkača skozi celotno kariero. Torej naj poenostavim Raikkoineovi oceni pripomorejo vsi "teamate-ti", kateri se med sabo ovrednotijo itd.

Performance is assumed to be a function of both the driver’s performance and their team’s performance. Using the race results from 1950-2014, the model estimates the performance of each driver and each team so as to statistically best fit the race result data. This is possible because drivers are connected to one another by many different teammates, allowing their relative performances to be estimated.


Alonso je Kimmiju odmeril novo mero v modelu. Tako mu je slednji zbil ppr z 7.56 na 6.92 (ppr = adjusted poits per race)
https://f1metrics.wordpress.com/2014/07...

Vet vs. Rai bo boljša primerjava za Vettla, saj bomo videli relativno primerjavo. Nmareč Vet še do zdaj ni imel veliko "teamatov". Ker pa ima Rai široko paleto moštvenih kolegov bo to zagotovo dobra primerjava.

Seveda ta model ne vključuje dejanskih lastnosti dirkalnikov, ne stilov vožnje dirkačev ,da bi se lahko naredili neki izgovori. To je pa stvar debate. Lahko gledamo samo trend. Recimo Alo v tej novi F1 postaja z leti vedno boljši, podobno kot Prost, SCH.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

BT52 ::

Iz tega razloga bomo drugo leto pridobili boljše podatke za Vettla. Kajti le ta ni imel velikega št teamatov, da bi se lahko pojavil dovolj zgovoren vzorec.

Potem seveda model ne vkljujčuje dirkaškega sloga in značilnosti dirkalnika, saj je le to praktično nemogoče določiti. Razen, če ne vhekaš 300000 telemetričnmih podatkov...

Ampak, kar pa lahko dobiš so statistične krivulje, ki pa na dolgi rok več ali manj vendarle nekaj pokažejo.

Recimo za Alo je ednvidetno, da postaja z leti čedalje boljši oz. ostaja na enakem nivoju. Podobno je bilo z Prostom, SCH. Vsekakor se lahko vidi, kdaj dirkaču pada ratin skozi sezone in za RAI lahko rečemo, da mu pač pada. Ali je to vzrok motivacije, dirkalnika, starosti ni važno v glavnem mu pada.

 Lep opis carierne poti na podlagi adj ppt

Lep opis carierne poti na podlagi adj ppt



PS. Bil bi zelo hvaležen, če kateri najde originalen dostopen free pdf tega "seminar paperja"
http://www.degruyter.com/dg/viewarticle... Al moram plačat? :D Lahko mi kateri naredi protiuslugo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

Jst ::

Takšne (podobne) statistične analize, kot so f1metrics.com, uporabljajo tudi v ameriškem nogometu. Ne spomnim se točno, a bral sem, da so pri eni ekipi, na podlagi statističnih podatkov, razporedili igralce (kje je nekdo najbolj učinkovit na igrišču) in tisto leto osvojili Superbowl. To je bilo nekje v 70-80ih. Sedaj se takšne modele rutinsko uporablja.

Je pa lepo videti, da se je človek potrudil in razložil, kako je sestavil svoj model in nam rezultate dal na voljo zastonj. Tudi razlage ob dirkačih so dejansko logične, ne pa "Sky 2014 predictions", kjer so falili, da bolj ne bi mogli. Tiste lestvice, ki jih sestavljajo razni bivši dirkači, so bolj kot ne, po občutku. Ta model ima vsaj trdno statistiko za sabo. In kar je najbolj pomembno: daje logične rezultate.

Super branje, priporočam. (Mogoče bi si morali prvo prebrati članek o najboljših dirkačih (lestvica), kjer je človek opisal, kako je sestavil model.)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

JC Denton ::

Jst je izjavil:

Takšne (podobne) statistične analize, kot so f1metrics.com, uporabljajo tudi v ameriškem nogometu. Ne spomnim se točno, a bral sem, da so pri eni ekipi, na podlagi statističnih podatkov, razporedili igralce (kje je nekdo najbolj učinkovit na igrišču) in tisto leto osvojili Superbowl. To je bilo nekje v 70-80ih. Sedaj se takšne modele rutinsko uporablja.

Je pa lepo videti, da se je človek potrudil in razložil, kako je sestavil svoj model in nam rezultate dal na voljo zastonj. Tudi razlage ob dirkačih so dejansko logične, ne pa "Sky 2014 predictions", kjer so falili, da bolj ne bi mogli. Tiste lestvice, ki jih sestavljajo razni bivši dirkači, so bolj kot ne, po občutku. Ta model ima vsaj trdno statistiko za sabo. In kar je najbolj pomembno: daje logične rezultate.

Super branje, priporočam. (Mogoče bi si morali prvo prebrati članek o najboljših dirkačih (lestvica), kjer je človek opisal, kako je sestavil model.)


A ni bilo to v baseballu, film Moneyball z Bradom Pittom.

Super Sonic ::

Nope. Preberi.

Ups, res je, sem šel prehitro čez; tenks. V osnovi me takšne stvari ne zanimajo resno, ker je nemogoče vzeti v precep vse voznike in vse njihove dobre/slabe dni. Enostavno so tudi preveč povezani z inženirji, ki sami po sebi ugotavljajo kako jim prilagodi določen razvoj znotraj moštva. Potem je tu še politika moštva, vreme in specifika steze. To smo videli že n krat. Pa forma voznika... Vseeno je analiza vrgla ven dovolj smiselno razporeditev (čeprav Magnusen in še kdo je napačno ocenjen), ker prve tri bi sam definiral približno enako; po videnem letos. Spet, zakaj je Alonso lahko tako dober je miljon vzrokov, niso pa vsi nujno predmet kvalitete voznika. Ampak pač, če ga vzameš v obeh kontekstih; posredno in neposredno.

Kajti le ta ni imel velikega št teamatov, da bi se lahko pojavil dovolj zgovoren vzorec
.
Ne vem če je to uravnilovka. MS je tipičen primer tega: 3/4 kariere je imel kupljeno dvojko ob sebi. Iz tam ven nimaš kej ven dobit. Tudi Webber je bil plačan zato, da se umika. Spet, o Vettlu ne vemo nič, ker letos tole kar je bilo je bila groza za "kao nek kaliber najboljšega voznika vseh časov". Kimi pa verjetno ni plačan zato, da se bo umikal, zato bo primerjava vsaj prve pol leta smiselna. Ampak spet ne bo, ker bo Vettel prišel v novo moštvo in sem prepričan da Allison gradi, kar ima, na Kimija. Na koncu največ o dirkačih izveš, če redno spremljaš sam šport. Edino tako se lahko indetificiraš z nekim voznikom (čeprav jaz recimo se ne morem že vsaj 10 let ne).

Toda vseen, da ne kompliciram preveč, na long run ima zadeva smisel, recimo. Zato bom šel tudi zvečer brati tistle, upam samo, da bom imel čas.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ttommy ::

Pri Ferrariju bi bili nori, če ne bi zdaj gradili dirkalnika za Kimija...
Gamer

TribesMan ::

Super Sonic je izjavil:

Avtor predpostavlja, da je bil Ferrari letos skropucalo od avtomobila. Kar je dejansko bilo; po videnem. Predpostavlja tudi, da je Kimi opravil dobro delo, še vedno pa je potem prišel Super Fernando, ki je po tej analizi imel eno najboljših sezon v karieri. No v bistvu kar najboljšo.


Ferrari je bil res kanta letos... v vseh pogledih.
Po videnem bi rekel, da tudi imajo trenutno tudi najšibkejši motor, Renault jih je tekom sezone z razvojem prehitel. Na zadnji dirki je bilo prav smešno kako težko je Alonso prehitel Caterhama, na ravnini, z DRSom... komedija uglavnem. Aero pa tudi ni bil niti blizu nivoja RedBulla ali Mercedesa.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

BT52 ::

ttommy je izjavil:

Pri Ferrariju bi bili nori, če ne bi zdaj gradili dirkalnika za Kimija...


Če gradijo za Kimmija, potem tudi za Seba. Namreč oba imata zelo kompatibilne sloge.

Blinder ::

Samo Raikkonen verjetno je danes daleč od tistega izpred 10 let ko je bil na višku. Sej že 2008 so njegove zmogljivosti propadle - tisto leto je Massa recimo imel več točk.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

PrimozR ::

Ja, ker so naredili avto za Masso in Raikkonena zjebali. Ko je Massa fasal poškodbo je pa Kimi magično oživel.

BT52 ::

 Denarni izkoristek vložka ekip za posamezno točko

Denarni izkoristek vložka ekip za posamezno točko



http://bleacherreport.com/articles/2281...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

videc ::

PrimozR je izjavil:

Ja, ker so naredili avto za Masso in Raikkonena zjebali. Ko je Massa fasal poškodbo je pa Kimi magično oživel.
"Oživel" je 2009 po Massini poškodbi. 2008 je imel sredi sezone težave, ko so spremenili sprednje vpetje, mislim da so podaljšali osno razdaljo. Podobno se je zgodilo lani pri Lotusu. Ko se čez nekaj dirk dali nazaj staro vpetje za Kimija je spet vozil kot na začetku sezone. Verjetno bi znalo biti povezano s temperaturo gum.

PrimozR ::

Aja, ja, Massa je bil 2009. Tele letnice med tam 2004 in 2010 so mi čista blodnja, ne vem zakaj (res je, da sem slabo spremljal).

Več kot očitno je, da je Kimi zelo 'zbirčen' pri avtu, kar je pokazalo že ukvarjanje z Lotusovim sistemom krmiljenja, da so ga nastavili tako, kot mu je najbolj pasalo. Definitivno je to minus, a če mu daš (si mu dal) v roke dober avto, dobri rezultati niso nemogoči.

TribesMan ::

Dober dirkač se mora znat prilagodit. Kimi je definitivno preveč izbirčen.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

videc ::

Leta 2009, po Felipejevi nesreči je šlo Kimiju kar dobro, ko so ga začeli poslušat in avto nastavljat bolj v njegovo smer. Če se spomnimo, razvoj avta so ustavili že kmalu na začetku sezone, do konca sezone je pa samo Hamilton nabral več točk kot Kimi.

Jst ::

To je bilo leto, ko je bil Schumi nek "doživljenski ambasador Ferrarija*" tam v garaži?

*Montezemolove besede
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Alexius Heristalski ::

Ta njegova prezgodnja upokojitev se tudi ni izkazala za pametno.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

AvtoR ::

Alexius Heristalski je izjavil:

Ta njegova prezgodnja upokojitev se tudi ni izkazala za pametno.


Takrat je bil v življenski formi in 2007 bi bil sigurno spet prvak!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AvtoR ()

Skyman ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

Super Sonic ::

Kimi se je izkazal v prilaganju na spremembe; recimo gume danes so čisto drugačne kot so bile večino časa ko je dirkal, pa vendar, se je uspešno adaptiral. Dobil je nekaj novih stez, baterije, turbo, dobil vpihavanje v difuzor; vozil je McLarna, Ferrarija, Lotusa - se pravi tri različne proizvajalce motorjev. Pa še bi lahko našteval. Torej bi ga označil kot tistega, ki se je uspešno prilagodil razmeram.

Vendar pa čez nekaj ne more; to je ta njegova prednja os in občutek na volanu. In to je manjko.

Dva dirkača sta edina pregrizla vse spremembe.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

broken/link ::

samo dva? jih bo pa vseeno malo več :)

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Skyman ::

PrimozR ::

http://somersf1.blogspot.com/2014/11/te...

Ferrari hladi turbino :)


EDIT: med slikami se najde McLaren Hondo z izpostavljenimi režami na boku, kjer obenem Sommers pove, da te reže niso legalne. Torej ja, tam so samo za vsak slučaj, da ne bi bilo težav s pregrevanjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

TribesMan ::

Tole zgleda zelo zanimivo... samo škoda ker ni podnapisov. :/

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

TribesMan ::

Part 2:
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

Odličen dokumentarec, upam, da čim prej s podnapisi.

Obstaja res veliko vprašanje kje so se oni falil v komunikaciji (za odnos z Mattiaccijem ne rabiš podnapisov, da vidiš kakšen je), precej očitno je, da so ga zjebal in da odhaja precej "na silo".



Mu Hamilton lepo reče, da "nihče ne ve kam greš drugo leto". ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::

Videi so že šli dol. :/
Res upam da se kje pojavi s podnapisi.

Drugače pa če odšteješ napetost med njim in Mattiaccijem, kjer je očitno da se videt ne moreta, je drugače videti kar dobre odnose z ostalim delom ekipe.
Ne bi glih rekel da so "komaj čakali da bo spokal", prej obtratno.

Ok tu je še Kimi ... :D

A kdo ve kej več o menjavi čelad, ki jih vidimo proti koncu drugega dela? V tem primeru je Alonso zamenjal čelade z Maldonadom in Ricciardom. Je to pogosta praksa al samo ob bolj "posebnih priložnostih"?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

Ma Kimi je EOL, ne vem zakaj so ga obdržali...

Sriple Tix ::

Rubens osvojil najpopularnejše brazilsko touring prvenstvo V8 Stock Car. Bravo!



http://www.racer.com/international-raci...

vilser ::

Sem videl oba videa. Lepo. Emotions Alonso emotions.
Mehaniki so ga imeli radi in to se je točno vidlo. On je izjemen dirkač. Žal mi je, da ni osvojil naslova s Ferrarijem. A tako pač je.
Upam, da mu bo uspelo osvojiti tretji naslov pri McLarnu Honda. Zasluži si tretji naslov.

Vettel je podal intervju za eno švicarsko spletno stran, in je rekel, da je podpisal pogodbo s Ferrarijem septembra, vendar, da je imel dogovor z njimi že junija. Recimo, da je to kar je rekel Vettel res, ker nima razloga lagati. Pol Alonso ali je bil v tistem obdobju že dogovorjen s Hondo, ali pa se je on odločil po enem ali po dveh mesecih na začetku sezone, da bo odšel, ko je ugotovil, da ima spet pod ritjo eno karjalo.

Alonso je rekel, da je Mattiacci želel, da bi podaljšal pogodbo z njimi, pa je on rekel, da NE. Mislim, da Alonso odhaja od Ferrarija, ker pač v 5 letih mu niso uspeli dati konkurenčen dirkalnik. On pa tudi ne more čakat še 5 let. Namreč sedaj je star 33. Pa mislim, da odhaja tudi zaradi tega, ker išče nove izzive, pa stimulacijo, pa možnosti za osvojiti tretji naslov. Ferrari mu tega ne more dati. Ni pa nobena skrivnost, da se Alonso ni ravno dobro razumel z Mattiaccijem. No, saj zdaj je dobil nogo.

PrimozR ::

In naslednje leto bo Kimi prvak. A bi bila to ironija... :)

vilser ::

V pravljici bo ziher.

BT52 ::

vilser je izjavil:

Alonso je rekel, da je Mattiacci želel, da bi podaljšal pogodbo z njimi, pa je on rekel, da NE. Mislim, da Alonso odhaja od Ferrarija, ker pač v 5 letih mu niso uspeli dati konkurenčen dirkalnik. On pa tudi ne more čakat še 5 let. Namreč sedaj je star 33. Pa mislim, da odhaja tudi zaradi tega, ker išče nove izzive, pa stimulacijo, pa možnosti za osvojiti tretji naslov. Ferrari mu tega ne more dati. Ni pa nobena skrivnost, da se Alonso ni ravno dobro razumel z Mattiaccijem. No, saj zdaj je dobil nogo.


Koliko imam občutek se mi zdi, kot da ALO skuša na vse načine prikazati, da je bil večji in pomembnejši od Ferrarija, ter da je to bila njegova odločitev. Seveda na nek način bi mu lahko status primadone zlahka oprostili (z zornega kota tifozov). Ne vem. Vsekakor pa je prišlo do sporazumnega razhoda obeh strani, tega več ne bomo spremenili. Mogoče je za Ferrari tole bilo še najbolje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

BT52 ::

Veste drugače dober dokumentarec, hvala za prispevek. Še dobro, da mi razumevanje Špa ni ravno tuje. Gledal sem 1 del in vse lepo in prav, emocije, pogovori, poslavljanja itd. Ampak pogrešal sem zraven njgovo Natašo. Mogoče kdo ve kje je? Opažam tudi, da jih na zadnjih dirkah nisem opazil (na žalost ne gledam preko RTV).

BT52 ::

vilser je izjavil:

V pravljici bo ziher.


Zakaj pa ne? :)) Še vedno lahko uspe, res pa da je statistično gledano malo možnosti...
Stave:
Ferrari ima kvoto 13 na konstruktorskega.
WC: Kimmi 67, Vettel 17

Vir http://sports.williamhill.com/bet/sl/be...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

Super Sonic ::

Koliko imam občutek se mi zdi, kot da ALO skuša na vse načine prikazati, da je bil večji in pomembnejši od Ferrarija, ter da je to bila njegova odločitev.

Ja res je, tudi sam sem dobil ta občutek, da ta video leti na vodilne pri Ferrariju + malo za spomin. Vseeno vsi ti ljudje pri Ferrariju, kjer vladajo čustva, so do njega prikazali nek pristen odnos.

Verjetno je tudi nekje nekdo, ki ga ni maral; video je pač skrajno pristanski.

Največje vprašanje tu je zakaj je odšel. Imel je ponudbo na mizi ampak očitno je nekaj bilo na vagi. Zgodbice so različne, najbolj verjetna je tista, da je enostavno preveč izsiljeval.

Vsekakor se moštvo zaganja na novo. In ja, res je da menjave niso dobre, da je moštvo močno nestabilno. Res pa je tudi, da prvenstvo odloča dirkalnik, tega pa delajo v inžerniskih delih Ferrarija in Allison ne dela slabih dirkalnikov.

In komu je novi šef Maurizio Arrivabene najbolj všeč pri Ferrariju?
Kimiju Raikkonenu
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3197...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Skyman ::

BT52 je izjavil:

Veste drugače dober dokumentarec, hvala za prispevek. Še dobro, da mi razumevanje Špa ni ravno tuje. Gledal sem 1 del in vse lepo in prav, emocije, pogovori, poslavljanja itd. Ampak pogrešal sem zraven njgovo Natašo. Mogoče kdo ve kje je? Opažam tudi, da jih na zadnjih dirkah nisem opazil (na žalost ne gledam preko RTV).


Ona je Dasha Kapustina ruski model..ce kej isces sam prasaj :)) jz imam to vecina čež haha(ta podrocje da se razume)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

PrimozR ::

Ta dolgočasen del F1 torej. Poleg dirkanja :D

vilser ::

Alonso je mislil it stran že lani, pa ni šel zaradi spremembe pravilnika. No, letos je pa šel stran. Ma jaz sem vedel, da bo šel, če letos ne naredijo konkurenčnega dirkalnika. Dovolj ima praznih obljub od Ferrarija. Ne verjame več v slednje moštvo. Montezemolo je povedal, da Alonso odhaja iz dveh razlogov, en razlog je, ker čuti potrebo po spremembi ambijenta, drugi razlog pa je, ker glede na leta, ki jih ima, ne more več čakati, da osvoji naslov. Jaz mu verjamem. Pa tudi Mattiacci je rekel, da za pridet znova na vrh, potrebujejo leta in veliko potrpljenja. Na kratek rok ne bo nič. Alonso pa išče moštvo, ki bi lahko prišlo na vrh na kratki rok in mislim, da ravno McLaren Honda bi lahko to zmogla.

Španec hoče zmagat, osvojit 3 naslov, ki si ga tako zelo želi že leta in leta. Ferrari mu tega v kratkem ne more dati. Pa mislim, da pri njemu sedaj, glede nato kako močno si želi osvojiti naslov, na prvo mesto pride imeti konkurenčen dirkalnik in na drugem mestu je dnar. Po mojem mu osvojit 3 naslov več pomeni kot pa keš.

Pa kot sem rekel, potrebuje spremembo, nove izzive, in novo stimulacijo za probati priti na vrh s Honda. Po mojem mu bo dobro dala slednja sprememba. No, vsaj jaz tako mislim.

BT52 je izjavil:

Veste drugače dober dokumentarec, hvala za prispevek. Še dobro, da mi razumevanje Špa ni ravno tuje. Gledal sem 1 del in vse lepo in prav, emocije, pogovori, poslavljanja itd. Ampak pogrešal sem zraven njgovo Natašo. Mogoče kdo ve kje je? Opažam tudi, da jih na zadnjih dirkah nisem opazil (na žalost ne gledam preko RTV).

Ja, čudno, da je ni bilo, ker to je bila zelo posebna dirka za Alonsa. Neponovljiva. Sem malo pogledal, če sta šla morda narazen, pa nista šla. Še sta skupaj. Najbrž je imela kakšne zelo pomembne opravke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: vilser ()

Skyman ::

mal v hecu bilo to..vsaj kej mas za pogledat ne pa uni nosovi od dirkalnikov :D

Super Sonic ::

Ferrari mu tega v kratkem ne more dati.

Zdrava pamet ti pove in zraven utripa z rdečo luč dejstvo, da je McLaren slabša izbira od Ferrarija, če gledamo skozi prizmo stabilnosti in časa, kdaj naj bi katero moštvo postavilo zmagovalni dirkalnik. OK, ja, je Honda zraven, ampak videli smo; 3 kroge so uspeli sproducirati v dveh testnih dnevih. Naslednja stvar bo sama šasija; kot smo tudi že videli letos so jih premagali v tem delu pri Williamsu; praktično so bili na nivoji Force Indije. Kar ni ravno pozitivno.

In tak argument (da kao nima časa več čakat Ferrari) bi zdržal samo če bi šel Alonso direktno v Mercedes, ne pa v neko podobno strukturo moštva od kjer je odšel. Poleg tega McLaren trenutno nima dizajnerja kova Allison.

Zdi se torej, da je v bistvu Alonso "zbežal" tja kjer ima prijatelje in pristal pri McLarnu. To, da McLaren še do danes ni povedal dirkaške naveze pa tudi pove veliko o tej situaciji. Namreč javna skrivnost je, da bo Alonso tam izključno zaradi Honde in verjetno je McLaren pred velikimi spremembami v strukturi moštva, saj ima Alonso, verjetno, tam kar nekaj zamere. Nenazadnje je s svojo afero skoraj potopil moštvo in je treba situacijo prilagoditi.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
««
53 / 57
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430381581 (237176) BT52
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899245472 (151298) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664285254 (180722) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146136302 (95051) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189184816 (148061) WarpedGone

Več podobnih tem