Forum » Na cesti » Formula F1 2014
Formula F1 2014
Temo vidijo: vsi
Jst ::
Offtopic: Imam uptodate javo in live timing se mi ne osvežuje. Ko se naloži, tam ostane. Tudi timer se ne odšteva. Any ideas why? (Tablice nimam pri roki in ker sem navajen gledati čase, mi kar manjka F1 Timing app.)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
ttommy ::
Kaj je jokal Alonso? Nisem gledal. A kimi pa po odlični predstavi na FP2 na kvalifikacijah na 10-em mestu? Kaj je bilo narobe?
Gamer
TribesMan ::
Nič ni bilo narobe... kaj bi bilo narobe bi lahko vprašal če bi kimi stresu alonsa za pol sekunde, tako pa je vse po starem.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
vilser ::
Kaj je jokal Alonso? Nisem gledal. A kimi pa po odlični predstavi na FP2 na kvalifikacijah na 10-em mestu? Kaj je bilo narobe?
Poslali so ga na stezo in mu pozabli nafilat baterije za električni motor. Sicer pa baterije se polnijo med vožnjo, sam v takšnih situacijah je to tvegano.
Pa imel je tudi neke električne probleme v FP3, in nevem, če so jih rešli.
Super Sonic ::
Nič kej ne kaže na dež, bi pa pasal malo med dirko da se ulije, okoli tretje ure po lokalnem času naj bi se malo ulilo, ampak... bomo videli.
Sicer pa čivki kar dežujejo; Alonso je podpisal z McLarnom +40M dolarjev vredno pogodbo, Ferrari in RB naj bi imel drugo leto tri avtomobile; če bo do tega prišlo, Prodromou (inženir), ki so ga pri McLarnu sunili RBju, pa naj bi na zadnjo dirko pripeljal nekaj posodobitev že za 2015 in pričakujejo bojda zelo veliko.
Caterham zbira keš od svojih "navijačev" po celem svetu za nastop na zadnji dirki. Trenutno so nekje na polovici potrebnega denarja.
https://www.crowdcube.com/caterham/
ps
Za 45 jurjev funtov greste lahko v A-D za tri dni in ste del moštva. Fun ;)
Sicer pa čivki kar dežujejo; Alonso je podpisal z McLarnom +40M dolarjev vredno pogodbo, Ferrari in RB naj bi imel drugo leto tri avtomobile; če bo do tega prišlo, Prodromou (inženir), ki so ga pri McLarnu sunili RBju, pa naj bi na zadnjo dirko pripeljal nekaj posodobitev že za 2015 in pričakujejo bojda zelo veliko.
Caterham zbira keš od svojih "navijačev" po celem svetu za nastop na zadnji dirki. Trenutno so nekje na polovici potrebnega denarja.
https://www.crowdcube.com/caterham/
ps
Za 45 jurjev funtov greste lahko v A-D za tri dni in ste del moštva. Fun ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
broken/link ::
danes po dirki bodo imeli debato o tem, ali bo katero moštvo imelo 3 avtomobile ali ne. in ja, omenjata se RB in ferrari. je pa horner v intervijuju povedal, da imajo vsa moštva v pogodbah zapisano, da mora biti na štartu vsaj 16dirkalnikov - v primeru, da ni dovolj moštev, morajo moštva priskrbeti 3 avto. je pa horner rekel, da si želi, da bi imeli moštva z dvema dirkalnikoma, ki bi bila konkurenčna.
billy ::
ni bilo rečeno, da se več ne smejo pogovarjat o taktiki med vožnjo, al jaz narobe razumem te "ukaze" hamiltonu in rosbergu?
vilser ::
Paddock sources have suggested whilst racing director Eric Boullier favours Button, Group CEO Ron Dennis prefers Magnussen.
http://sport.bt.com/more-sport-hub/more...
Alonso želi imet Buttona za moštvenega kolega. Pa rad bi pripeljal svojega inžinirja Stello v McLaren, in baje želi tudi Giuliana Salvija, ki je konstrukter od Raikkonena.
Boullier in Alonso želita Buttona, vendar Dennis želi Magnussena, in mislim, da ima ravno slednji zadnjo besedo.
Če bosta Button in Alonso moštvena kolega naslednje leto, pol mislim, da bo imel McLaren najmočnejšo line up v letu 2015. Oba sta izkušena dirkača, inteligentna, hitra, konstantna in malo grešita. Zakon.
Nevem Magnussen se mi pa zdi, še čist preveč bejbi, pa neizkušen za takšen projekt kot je Honda.
Skratka bomo vidli v kratkem, kako so se odločli v McLarnu. Jaz upam, da bo ostal Button.
http://sport.bt.com/more-sport-hub/more...
Alonso želi imet Buttona za moštvenega kolega. Pa rad bi pripeljal svojega inžinirja Stello v McLaren, in baje želi tudi Giuliana Salvija, ki je konstrukter od Raikkonena.
Boullier in Alonso želita Buttona, vendar Dennis želi Magnussena, in mislim, da ima ravno slednji zadnjo besedo.
Če bosta Button in Alonso moštvena kolega naslednje leto, pol mislim, da bo imel McLaren najmočnejšo line up v letu 2015. Oba sta izkušena dirkača, inteligentna, hitra, konstantna in malo grešita. Zakon.
Nevem Magnussen se mi pa zdi, še čist preveč bejbi, pa neizkušen za takšen projekt kot je Honda.
Skratka bomo vidli v kratkem, kako so se odločli v McLarnu. Jaz upam, da bo ostal Button.
BT52 ::
1.
Billy ali je res tako težko pogooglat. Koliko sem jaz videl dirko ni bilo nič spornega.
O taktiki, postankih, prometu se še vedno lahko dikutira. Edino o direktne bilokrakšne primerjave z drugimi dirkači ali nasveti o slogu vožnje odpadejo.
Še enkrat prilepim;
http://www.formula1.com/news/headlines/...
2.
Že dalj časa pravim, da je tole najboljša varianta za kontruktorske točke in nekakšni mir v hiši. Pa še oba dirkača imata podoben understeer slog.
Torej zadovoljni investitorji, Honda, inženirji in oba dirkača. V teoriji seveda, kaj pa bo v praksi...
ni bilo rečeno, da se več ne smejo pogovarjat o taktiki med vožnjo, al jaz narobe razumem te "ukaze" hamiltonu in rosbergu?
Billy ali je res tako težko pogooglat. Koliko sem jaz videl dirko ni bilo nič spornega.
O taktiki, postankih, prometu se še vedno lahko dikutira. Edino o direktne bilokrakšne primerjave z drugimi dirkači ali nasveti o slogu vožnje odpadejo.
Še enkrat prilepim;
http://www.formula1.com/news/headlines/...
Messages not permitted (by radio or pit board)
- Driving lines on the circuit.
- Contact with kerbs.
- Car set up parameters for specific corners.
- Comparative or absolute sector time detail of another driver.
- Speeds in corners compared to another driver.
- Gear selection compared with another driver.
- Gear selection in general.
- Braking points.
- Rate of braking compared to another driver.
- Rate of braking or application of brakes in general.
- Car stability under braking.
- Throttle application compared to another driver.
- Throttle application in general.
- Use of DRS compared with another driver.
- Use of any overtake button.
- Driving technique in general.
2.
Če bosta Button in Alonso moštvena kolega naslednje leto, pol mislim, da bo imel McLaren najmočnejšo line up v letu 2015. Oba sta izkušena dirkača, inteligentna, hitra, konstantna in malo grešita. Zakon.
Že dalj časa pravim, da je tole najboljša varianta za kontruktorske točke in nekakšni mir v hiši. Pa še oba dirkača imata podoben understeer slog.
Torej zadovoljni investitorji, Honda, inženirji in oba dirkača. V teoriji seveda, kaj pa bo v praksi...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
billy ::
Ja saj slog vožnje je v igri, ko rečejo da naj varčuje s gumami, al pa pritisne na plin...
Glede mclarna, ni bilo nekaj govora, da ima honda interes odkupiti ronov delež v mclarnu?
Glede mclarna, ni bilo nekaj govora, da ima honda interes odkupiti ronov delež v mclarnu?
TribesMan ::
Mal rumenga tiska... Christian Horner bo oženil Geri Halliwell... :D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
BT52 ::
Ja saj slog vožnje je v igri, ko rečejo da naj varčuje s gumami, al pa pritisne na plin...
NOPE s tem nič narobe. To je tako, kot bi kuharju rekel "vzemi kuharico"... Dobro poglej zgornje alineje pa boš videl, kje tiči zajec.
Glede mclarna, ni bilo nekaj govora, da ima honda interes odkupiti ronov delež v mclarnu?
Jaz osebno menim, da tega Ron ne bo dopustil. Kvečjemu bo šlo tukaj za sodelovanje v smilu komenciale, marketinga. Mclaren road oddelek in aplied science deparment dobivata zagon, da bi v prihodnosti financirala F1 moštvo.
No že zdaj Mclaren Group ima prihodke v višini 341 milijonov €. Torej ne vidim razloga zakaj bi Ron tole počel.
vilser ::
2.Če bosta Button in Alonso moštvena kolega naslednje leto, pol mislim, da bo imel McLaren najmočnejšo line up v letu 2015. Oba sta izkušena dirkača, inteligentna, hitra, konstantna in malo grešita. Zakon.
Že dalj časa pravim, da je tole najboljša varianta za kontruktorske točke in nekakšni mir v hiši. Pa še oba dirkača imata podoben understeer slog.
Torej zadovoljni investitorji, Honda, inženirji in oba dirkača. V teoriji seveda, kaj pa bo v praksi...
Problem je, ker McLaren si ne more privoščit, da plača v zlatem oba dirkača. Magnussen stane manj kot Button.
broken/link ::
McLaren mogoče ne, Honda pa. Denar v tem moštvu prva tri leta verjetno ne bo predstavljal nobenega problema. Je pa za moštvo po mojem mnenju boljše, da vsaj prvo leto ohranijo Buttna. Sam bi raje v avtu videl Magnussena, ampak če gledam skozi oči ekipe, ki potrebuje zanesljivega dirkača, ki zna razvijat avto, ima večletne izkušnje in zna "stay out of trouble" je Button zagotovo prava izbira. Vseeno pa Magnussena ne bi tako na lahko spustil iz rok, ker mladenič šteje šele rosnih 22let in pred njim je še bogata bogata prihodnost, če mu bo le uspeo ostati v F1.
billy ::
Zakaj bi rabili buttna, če je alonso veliko boljši ravno v teh lastnostih, ki si naštel: zanesljiv, zna razvijat, večletne izkušnje, stay out of trouble...
PrimozR ::
Ker je za konstruktorsko prvenstvo, ki edino šteje zaradi denarja, potrebno imeti dva hitra dirkača, ki ne delata napak. Kot je rekel SuperSonic, Alonso je izgubil vsaj en naslov zaradi prepočasne dvojke, s tem jasno tudi Ferrari konstruktorskega.
barakus ::
A mi lahko kdo pojasni, zakaj Honda ponovno vstopa v F1? Ali niso le nekaj let nazaj izstopili?
Sriple Tix ::
Od kje za vraga vam spet ideja, da dirkač razvija dirkalnik? In če slučajno drži ta teorija, potem je v zadnjih letih Alonso fino razvil ferrarija iz zmagovalnega bolida v kanto, nevredno imena ferrari (spet povzemam Alonso-fane).
Lahko pomaga in obrazloži obnašanje avta pod različnimi pogoji in obremenitvami, pa še to je povsem subjektivne narave, kot so že tukaj ugotovili, so letos pri ferrariju poslušali Alonsa, zato avto ne odgovarja Kimiju. Pa tudi pri tem se kot kaže Španec ni iskazal, kajti še enkrat, prvi dve leti, takoj zatem ko je presedlal v F., se je Fernando boril za naslov, leta razvoja pa so moštvo pripeljala do popolne nekonkurenčnosti in če McLaren računa na njegove razvijalske sposobnosti, se jim, očitno, slabo piše.
Lahko pomaga in obrazloži obnašanje avta pod različnimi pogoji in obremenitvami, pa še to je povsem subjektivne narave, kot so že tukaj ugotovili, so letos pri ferrariju poslušali Alonsa, zato avto ne odgovarja Kimiju. Pa tudi pri tem se kot kaže Španec ni iskazal, kajti še enkrat, prvi dve leti, takoj zatem ko je presedlal v F., se je Fernando boril za naslov, leta razvoja pa so moštvo pripeljala do popolne nekonkurenčnosti in če McLaren računa na njegove razvijalske sposobnosti, se jim, očitno, slabo piše.
TribesMan ::
Kakor jaz vem je bil Fernando par točk od naslova leta 2010 in 2012.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Sriple Tix ::
Sriple Tix je izjavil:
prvi dve leti, takoj zatem ko je presedlal v F., se je Fernando boril za naslov,
... ker se obešaš na vsako piko: ... Fernando se je prva leta boril za naslov prvaka ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sriple Tix ()
PrimozR ::
Avto razvijajo inženirji. Ampak nesposoben voznik definitivno ne pomaga oz. je bolje, če imaš v avtu nekoga, ki dobro ve za kaj se gre. Poskusi razviti avto z nekim sposobnim testnim voznikom oz. z neko povprečno mamco, ki jo zadane šok tako, ko se avto malce nagne, kaj šele da bi cvilile gume oz. da bi avto malce migal po cesti. Enako velja za vročeglave mulce, ki samo tišijo do kamor gre. Nekaj posebnega je dirkač sposoben razvoja avta in je še vedno ključnega pomena, ker inženirje lažje vodi v pravo smer. Navsezadnje on sedi v kokpitu in čuti, kaj se dogaja. Senzorji povedo ogromno, a človek je še vedno en izjemen senzor.
Sriple Tix ::
Vse to je res in samo potrjuje, da se Alonso v tem segmentu dirkaške celovitosti ni izkazal.
Veron ::
Sriple Tix je izjavil:
Vse to je res in samo potrjuje, da se Alonso v tem segmentu dirkaške celovitosti ni izkazal.
S tem se popolnoma strinjam.
Super Sonic ::
Ah, kr neki.
Zadnja leta, v bistvu konkretno od časa MSove ere, nekje vmes, je F1 postala čist preveč zapletena za dirkače in njihov pridonos v razvoj. Od 2009 je pa to lahko označeno celo z 0%.
Kaj je imel Button z dvojnim difuzorjem? Nič.
Kaj je imel Vetttel z vpihavanjem in aero performanco Neweya? Nič.
Kaj imata letos Nico in Hamko z njihovim motorjem, karoserijo in ostalimi prezapletenimi deli dirkalnika? Nič.
Kot je že nekdo povedal, inžernirji naredijo dirkalnik, ki gre lahko najhitreje največ do 100% svojih zmožnosti v okviru fizike. Dirkač pa skupaj z (predvsem dirkalnimi) inžerniji skuša dosegati teh 100%. "Tovarna" zadaj pa potiska tistih 100% fizikalnih zmožnosti čim višje.
In o tem se pogovarjamo.
Tko pač je in tko pač bo.
Iščejo se dirkači, ki lahko konstantno (na vsaki progi) pridejo do teh 100% trenutnega razvoja dirkalnika.
Zadnja leta, v bistvu konkretno od časa MSove ere, nekje vmes, je F1 postala čist preveč zapletena za dirkače in njihov pridonos v razvoj. Od 2009 je pa to lahko označeno celo z 0%.
Kaj je imel Button z dvojnim difuzorjem? Nič.
Kaj je imel Vetttel z vpihavanjem in aero performanco Neweya? Nič.
Kaj imata letos Nico in Hamko z njihovim motorjem, karoserijo in ostalimi prezapletenimi deli dirkalnika? Nič.
Kot je že nekdo povedal, inžernirji naredijo dirkalnik, ki gre lahko najhitreje največ do 100% svojih zmožnosti v okviru fizike. Dirkač pa skupaj z (predvsem dirkalnimi) inžerniji skuša dosegati teh 100%. "Tovarna" zadaj pa potiska tistih 100% fizikalnih zmožnosti čim višje.
In o tem se pogovarjamo.
Tko pač je in tko pač bo.
Iščejo se dirkači, ki lahko konstantno (na vsaki progi) pridejo do teh 100% trenutnega razvoja dirkalnika.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Super Sonic ::
In če smo malo nesramni;
- tako je Vettel letos zabluzil razvoj in nima pojma o turbo motorju,
- MS je tudi zabluzil razvoj in je utonil v pozabo,
- Maldonado je leta 2012 pri Willimasu odlično razvijal dirkalnik in pripeljal moštvu s svojim razvojem celo zmago,
- Perez je pri Suaberju odlično študiral razvoj vpihavanja in ga kasneje slabo prenesel v McLaren,
- Kobayashi enako v Caterham,
- Kimi je vse študiral v rallyu in se vrnil s polno knjigo razvoja v Lotus,
- Hamko je slabo razvijal McLaren, ampak od kar je dobil v MBju svojega psa, je pa potem pojedel eno čarobno gobo in letos je to njegov razvoj,
- ali je raje Rosberg po 4 letih neuspehov končno uspel v garaži pogruntat kako ne zjebat gume po 5 krogih,
- za Fernanda je pa tako ali tako znano da ne ve kaj dela po letu 2006,
ipd, ipd, ipd
Tko da... kr neki res, vsi tejle komentarji o razvoju dirkačev in njihovih dirkalnikov.
- tako je Vettel letos zabluzil razvoj in nima pojma o turbo motorju,
- MS je tudi zabluzil razvoj in je utonil v pozabo,
- Maldonado je leta 2012 pri Willimasu odlično razvijal dirkalnik in pripeljal moštvu s svojim razvojem celo zmago,
- Perez je pri Suaberju odlično študiral razvoj vpihavanja in ga kasneje slabo prenesel v McLaren,
- Kobayashi enako v Caterham,
- Kimi je vse študiral v rallyu in se vrnil s polno knjigo razvoja v Lotus,
- Hamko je slabo razvijal McLaren, ampak od kar je dobil v MBju svojega psa, je pa potem pojedel eno čarobno gobo in letos je to njegov razvoj,
- ali je raje Rosberg po 4 letih neuspehov končno uspel v garaži pogruntat kako ne zjebat gume po 5 krogih,
- za Fernanda je pa tako ali tako znano da ne ve kaj dela po letu 2006,
ipd, ipd, ipd
Tko da... kr neki res, vsi tejle komentarji o razvoju dirkačev in njihovih dirkalnikov.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
PrimozR ::
Sriple Tix je izjavil:
Vse to je res in samo potrjuje, da se Alonso v tem segmentu dirkaške celovitosti ni izkazal.
Vse to je res, kot praviš, ampak si pa spregledal en problem. Dirkač je lahko dober, ampak ne pomaga, če inženirji niso dobri oz. ne delajo dobro.
Map ::
Dirkač lahko avto izkoristi le, če je nastavljen tako, da mu ustreza in ima dober občutek ter ve kaj se z avtom dogaja. Senzorji zaznajo marsikaj, ampak če inženir ne ve, kaj dirkaču ustreza, ne ve kako nastavit avto. Posledično dirkač avta ne izkoristi 100%.
Sriple Tix ::
PIPI, spregledal si tisto, kar sem napisal v enem stavku in vam je Super Sonic enkratno in precej obširneje razložil.
Sriple Tix je izjavil:
Od kje za vraga vam spet ideja, da dirkač razvija dirkalnik?
billy ::
Ker se že prepirate o tem, koliko dirkač pripomore ali ne pripomore k razvoju...
Wolff je, ob osvojitvi naslova, omenil tudi MSja in mu pripisal zasluge, da je dirkalnik danes tako dober. Kajti, kot vsi vemo, ni prednost merca zgolj motor, imajo tudi zelo dober celoten paker, saj so miljone let pred williamsom ali mclarnom...
Torej nekaj mora biti na temu, edino če verjamete da je Wolff to rekel zgolj zato, da si nabije PR točke..
Wolff je, ob osvojitvi naslova, omenil tudi MSja in mu pripisal zasluge, da je dirkalnik danes tako dober. Kajti, kot vsi vemo, ni prednost merca zgolj motor, imajo tudi zelo dober celoten paker, saj so miljone let pred williamsom ali mclarnom...
Torej nekaj mora biti na temu, edino če verjamete da je Wolff to rekel zgolj zato, da si nabije PR točke..
Sriple Tix ::
Ne prepiramo se, zgolj oporekam besedam, da dirkač razvija avto, oziroma ga zna razvijati (da sem natančen za tiste bolj pikolovske), kot je bilo omenjeno malo višje. Dopuščam pa možnost, da k razvoju pripomore in če je temu tako, potem je Alonso pri ferrariju, v tej smeri, opravil delo izjemno slabo. Upam, da so moje besede dovolj razumljive.
billy ::
No..kot je že bilo rečeno, je bil Alonso velikokrat zelo blizu naslova, tako da ne moremo ravno reči, da je delo opravil slabo. Konstruktorskega pa je ferari zapravil nekajkrat zaradi nesposobnega drugega voznika, taktika, ki jo očitno še kar nadaljujejo, bog ve zakaj. Da ne omenimo tudi njihovih težav s vetrovnikom...
Letos je druga zgodba, anomalija, ker so pač čisto v drami s motorjem, enako kot RBR. In vseeno kak super duper paket bi imeli, bi jih motor še vseeno tepel.
Letos je druga zgodba, anomalija, ker so pač čisto v drami s motorjem, enako kot RBR. In vseeno kak super duper paket bi imeli, bi jih motor še vseeno tepel.
Super Sonic ::
Wolff je, ob osvojitvi naslova, omenil tudi MSja in mu pripisal zasluge, da je dirkalnik danes tako dober.
Šumi leži v komi in se bojuje za življenje. Vsekakor lepa gesta, da ga omeniš, kajne? Vsakemu, ki F1 vsaj malo razume je pa jasno, da gre za PR.
Še enkrat: dirkač nima nič z razvojem v smislu fizikalnih zmožnosti. To delajo inženirji in ostali razvoj. Dirkač ima nalogo iz določenega paketa, ki mu ga dostavijo, ven potegnit 100% potenciala. In to sta dva ločena razvoja, ki nimata med seboj nobene povezave. Fernando ni kriv, da v Ferrariju ne znajo naštimat vetrovnika oz. so pozabil na vpihavnje leta 2012. Enako Vettel letos ni kriv, da ima Renaultov pogonski sklop -60 konjev. In tako naprej v neskončnost.
V vsakem moštvu se dogajata dva ločena procesa; delovna ekipa okoli dirkača skuša ven dobit 100% potenciala, razvoj zadaj pa razvija dele. In vedno je ta delovna ekipa pomembna; tam se avto nastavlja po želji dirkača in z notraj moštva se tekmuje. Recimo v primeru Ferrarija, Alonsova skupina razume mnogo bolje dirkalnik od Raikkonenove, ker se Alonso (in lahko je to politično, kamot) obnaša kot se in si prilašča komponente znotraj razvoja pred drugo skupino in tako diktira ta lov za 100% potenciala čez cel vikend. Morate se zavedat, da neglede nato koliko je veliko moštvo, vse le ni podvojeno in do določenih simulacij lahko pride samo eden in ne dva istočasno. Zato je Massa pizdil vsa leta pod Alonsom, ker enostavno je cel vikend namontiran po željah strani ene garaže.
Ampak tukaj ne gre za razvoj v smislu fizikalnih zmožnosti dirkalnika, ampak samo doseganje tega v 100% merilu. In včasih je to pomembno, ko tisti kreatorji dirkalnika, naredijo dva podobno hitra dirkalnika; recimo Ferrari in McLaren, takrat teh 100% še kako odloča, če so fizikalne zmožnosti dirkalniku blizu. Včasih pa pač ne. Hamilton, Alonso, Button, Kimi (vsi prvaki) praktično od leta 2010 do 2013 niso imeli nobenih možnosti, pa so svoj lasten del lahko pripeljali do 100%, ker so njihovi kreatorji zatajil.
Kreatorji pa se odločajo na podlagi matematičnih številk in progresivnih procesov v nešteto segmentih in vsem tem so vsi dirkači od Alonsa do Sutila, povsem nepomembni. Kot da jih ni.
In najboljši primer tega zavedanja je Red Bull. Ne jebejo in ne plačujejo dirkačev, ker po njihovo dejansko niso toliko vredni. In res niso; dokler ne prideta dva dirkača v boj za naslov iz dveh različnih moštev, kjer so kreatorji uspeli enako dobro in dejansko odloča tistih 100% delovne skupine + dirkač.
In ravno to zadnje je recimo Dietrich Mateschitz razumel v NULO ko je šel v F1. Vsi ostali novinci pa ne razumejo. Dobiti moraš kreatorja, mu zagotovit pogoje in šele nato naredit ekipo + izbrat dirkača. In kot ste opazil je dirkač na dnu te lestvice. To je F1 v zadnjih 10 letih, bila pa je seveda včasih precej drugačna in je bil čas, ko je dirkač narekoval razvoj dirkalnika v vseh segmentih.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
billy ::
Kdo drug, kot dirkač, pa lahko oceni, če neka izobljšava dejansko pomaga ali ne? Lahko je kak levi dirkač, ki ne da feedbacka, lahko pa kak mojster ala MS, Alonso, ki točno pove, kake spremembe je nekaj na dirkalniku prineslo...
V tem jaz vidim vlogo razvoja dirkača, seveda ne mislim, da bo dirkač sam postregel s izboljšavo, kakšno tehnično, se razume.
V tem jaz vidim vlogo razvoja dirkača, seveda ne mislim, da bo dirkač sam postregel s izboljšavo, kakšno tehnično, se razume.
billy ::
Drugače pa, SuperSonic, če verjameš da je izjava wolffa zgolj neprimeren PR, potem tudi verjameš, da bo lewis prvak, ker je to v planu že od vsega začetka, ker je lewis boljši PR za moštvo oz Merc znamko na globalni ravni, kot je nico? In da tudi celotno moštvo upa in dela v smeri, da bo/je lewis prvak?
driver_x ::
Kdo drug, kot dirkač, pa lahko oceni, če neka izobljšava dejansko pomaga ali ne? Lahko je kak levi dirkač, ki ne da feedbacka, lahko pa kak mojster ala MS, Alonso, ki točno pove, kake spremembe je nekaj na dirkalniku prineslo...
V tem jaz vidim vlogo razvoja dirkača, seveda ne mislim, da bo dirkač sam postregel s izboljšavo, kakšno tehnično, se razume.
Tak levi dirkač, ki ne zna oceniti če izboljšava dejansko pomaga ali ne, ne sedi v F1 ampak kvečjemu v kakšnem kartu v BTCju.
Super Sonic ::
Tak levi dirkač, ki ne zna oceniti če izboljšava dejansko pomaga ali ne, ne sedi v F1 ampak kvečjemu v kakšnem kartu v BTCju.
Itak. Takoj vedo. Recimo Jensonovi občutki v Brawnu 2009. Nekako res rabijo par krogov da vedo ali je to to, ali ni. Je postalo čez leta nekoliko bolj komplicirano zaradi vpliva aera, recimo Kimi ob vrnitvi ni imel pojma kam bo dirkalnik "pasal", občutki za volanom Lotusa so bili fenomenalni, ampak že po parih dirkah se je videlo, da je to kar to oz. da so blizu.
http://21topgear.com/jenson-button-inte...
(od 3 minute naprej)
Izboljšava se vidi pa takoj, praktično v krogu.
če verjameš da je izjava wolffa zgolj neprimeren PR, potem tudi verjameš, da bo lewis prvak, ker je to v planu že od vsega začetka, ker je lewis boljši PR za moštvo oz Merc znamko na globalni ravni, kot je nico?
Ni neprimerna izjava, samo ne moreš jo vzeti za temelj svetosti, ker spada v PR oz. v neko prijazno govoričenje. Primer Biancia je podoben; sam je bil kriv za nesrečo, pa ne vidiš nikogar, ki bi tolkel čez njega, ga vsi vzpodbujajo in pozdravjajo. Glede drugega dela pa nima smisla odgovarjat, ker ne vem od kje si skuhal takšno vprašanje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Jst ::
Bom jaz odgovoril na drugi del vprašanja: Da, za velike lastnike delnic je bolje, če zmaga Hammy. Sem pa 100%, da v tovarnah Merca vsi navijajo za Rosberga. Dva različna svetova.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
billy ::
Še vedno sem mnenja, da je po Spaju prišlo namerno do padca forme nicota, dodatno pa je prilila olje še tista sabotaža na eni dirki.
Pomoje je brko in še kaka višja sila posredovala, da so nicotu konkretno napeli in mu malce znižali voljo in posledice na psihi so bile vidne.
Pomoje je brko in še kaka višja sila posredovala, da so nicotu konkretno napeli in mu malce znižali voljo in posledice na psihi so bile vidne.
Super Sonic ::
Če bi moral (osebno) kaj pred sezono izpostaviti kot problem pri Nicotu bi izpostavil konstantnost čez sezono. Šele lani, recimo, sem ga prvič videl, da je ujel neko konstantnost. Vsa prejšnja leta je nihal najbolj ravno proti koncu sezone. To je res težko, že če si samo predstavljamo kako izgleda to dan za dnem in proti koncu leta si razumljivo najbolj utrujen in tu se dirkači zelo ločijo med seboj.
Technical failure pri Nicotu piše dva, pri Hamkotu 3.
Rekel bi, pa sploh nisem edini, da Rosberg enostavno ni dovolj hiter in če Hamilton uredi setup na tyre managemantu, z izjem dveh, treh stez, nima šans.
Nico je ravno tako zanimiv fant, konec koncev govori kar nekaj jezikov, to je kar nekaj trgov, za moštvo je pa dosti bolj kot za dirkača pomembna zmaga v prvenstvu. Tko da tu kakšnih teorij zarot mislim da ni.
Technical failure pri Nicotu piše dva, pri Hamkotu 3.
Rekel bi, pa sploh nisem edini, da Rosberg enostavno ni dovolj hiter in če Hamilton uredi setup na tyre managemantu, z izjem dveh, treh stez, nima šans.
Nico je ravno tako zanimiv fant, konec koncev govori kar nekaj jezikov, to je kar nekaj trgov, za moštvo je pa dosti bolj kot za dirkača pomembna zmaga v prvenstvu. Tko da tu kakšnih teorij zarot mislim da ni.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
billy ::
Heh, kakšen problem je konstantnost šele pri lewisu, koliko naslovov je (potencialno) izgubil, ker je delal banalne napake na zadnjih dirkah? :)
Če gledamo qualy, potem nico vodi pred lewisom, za nekoga je qualy čas ultimativna forma dirkača, oz raw speed. Med dirko gre lahko marsikaj narobe, začenši s taktiko, ki jo določi moštvo.
Ne mislim teorij zarote, ampak čisto logiko. Saj pa je ja logično, da ima moštvo nek izdelan cilj za sezono, "poslovni načrt" in s prihodom lewisa je, vsaj za mene, dokaj logično, kakšen načrt so imeli izdelan... to, da pustijo obema dirkačema dirkat je hujši PR od tistega s MS, imo.
Če gledamo qualy, potem nico vodi pred lewisom, za nekoga je qualy čas ultimativna forma dirkača, oz raw speed. Med dirko gre lahko marsikaj narobe, začenši s taktiko, ki jo določi moštvo.
Ne mislim teorij zarote, ampak čisto logiko. Saj pa je ja logično, da ima moštvo nek izdelan cilj za sezono, "poslovni načrt" in s prihodom lewisa je, vsaj za mene, dokaj logično, kakšen načrt so imeli izdelan... to, da pustijo obema dirkačema dirkat je hujši PR od tistega s MS, imo.
Super Sonic ::
Heh, kakšen problem je konstantnost šele pri lewisu, koliko naslovov je (potencialno) izgubil, ker je delal banalne napake na zadnjih dirkah? :)
Koliko pa? Če misliš na prvo sezono, ko je dirkal ob Alonsu; ja ok, tisto je res zamočil.
Če gledamo qualy, potem nico vodi pred lewisom, za nekoga je qualy čas ultimativna forma dirkača, oz raw speed. Med dirko gre lahko marsikaj narobe, začenši s taktiko, ki jo določi moštvo.
Taktiko imajo sila enostavno; imajo enega glavnega stratega, ki določa taktiko obema dirkalnikoma. In vedno je njegova naloga poskrbeti za vodilni avto, drugi avto je žal v nemilosti te logike, ki jo imajo. Ravno iz tega ven dobiš raw hitrost, ker tisti zadaj mora biti enostavno hitrejši, ker je na B platformi strategije. Recimo Austin letos je bil čudovit primer ravno tega.
Kar se pa tiče kvalifikacij pa morda res tako izpade, ampak vemo za vse težave Lewisa in to, da lahko Nico progresivno napreduje iz treninga v trening dosti lažje kot Lewis. All in all, Rosberg je bil v začetku leta zelo močan na dirkah, potem je pa to s časom šlo po gobe in ravno o tem sem govoril.
Ne mislim teorij zarote, ampak čisto logiko.
Nimaš tle logike ampak teorijo zarote; žal.
Sicer me pa zanima koliko teorij bo skočilo ven če se v AD slučajno Hamiltonu še četrtič letos med dirko pokvari avto. ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
billy ::
Ampak na dirki za VN mađarske je bila kontra taktika oz se je med dirko očitno spremenila, saj je bilo na koncu taktika, ki je najboljša za lewisa.
Pa tudi na eni dirki prej, mislim da je bila kitajska, je lewis med dirko uporabljal prepovedano nastavitev dirkalnika, da je zadržal nica za sabo...
Zdaj, če je to zgolj samovolja njega, pa to dosti pove o ekipi. Namreč nicota so tam skoraj križali, ko je naredil tisto v spaju, lewis pa vsak 2x ni upošteval direktnih ukazev moštva in ga celo potrepljajo po rami zaradi tega, plus tisto otroško dogajanje v monacu. Zaradi tistega bi ga, imo, morala celo FIA kaznovati...
Vsi indici pač kažejo na preferiranje lewisa, direktni (izjava bernija, nasmeh wolffa, izjave laude) in indirektni (opisani zgoraj)
Pa tudi na eni dirki prej, mislim da je bila kitajska, je lewis med dirko uporabljal prepovedano nastavitev dirkalnika, da je zadržal nica za sabo...
Zdaj, če je to zgolj samovolja njega, pa to dosti pove o ekipi. Namreč nicota so tam skoraj križali, ko je naredil tisto v spaju, lewis pa vsak 2x ni upošteval direktnih ukazev moštva in ga celo potrepljajo po rami zaradi tega, plus tisto otroško dogajanje v monacu. Zaradi tistega bi ga, imo, morala celo FIA kaznovati...
Vsi indici pač kažejo na preferiranje lewisa, direktni (izjava bernija, nasmeh wolffa, izjave laude) in indirektni (opisani zgoraj)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 381636 (237231) | BT52 |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 245486 (151312) | Alexius Heristalski |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 285260 (180728) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 136309 (95058) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 184840 (148085) | WarpedGone |