» »

Formula F1 2014

Formula F1 2014

Temo vidijo: vsi
««
37 / 57
»»

PrimozR ::

W motorje in de bonnova vzmetenja itak lahko pozabimo. Motorji so regulirani, če ne bi bili, bi vsi imeli V motor, verjetno nekje med 4 in 8 cilindri (iz istih razlogov, kot sem jih naštel, ko se še ni vedelo, a bo Porschejev LMP1 motor V, bokser ali inline) in seveda opremljen s turbinami. pri večjem številu cilindrov verjetno z dvema. Za vzmetenje pa drugega kot double wishbone tudi bolj ali manj ne pride v poštev, ker ti to da relativno dolge roke (plus, ker je premikanje kolesa tako bolj linearno oz. rotacija ter premikanje pivotov levo-desno glede na središče avta ni tako veliko - seveda odvisno od zasnove in želja) skupaj s precej visoko togostjo ob šasiji, ki je lahko na montažnem mestu zelo minimaliziraa (McPhearson recimo potrebuje šasijo neposredno nad kolesom, da se zmontira vzmet). Skupaj s push/pull rodom lahko lepo variiraš leverage ratio ter ako narediš vzmetenje recimo progresivno in seveda vse skupaj spraviš bolj proti sredini avta.

V kulturi se je počelo marsikaj, ker se ni vedelo, da je škodljivo. Azbestne strehe in cevi smo npr. odstranili kar hitro. In podobno. Napredek FTW!

Govorim o Microsoftih, Googlih, Facebookih in podobnih. AVL in Pankl seveda _NE_ potrebujeta oglaševanja izven strokovne literature (razen pač da nalimajo njihov logo na avto, če uporabljajo njihove komponente - Mähle je IIRC namalan na Ferrarije), ker povprečen gledalec F1 ni njihova ciljans kupina, tistih par je pa itak tako obveščenih, da te firme poznajo.

Nesreče so pač najbolj 'zanimiv' del tega športa, to pa seveda ne pomeni, da je ostalo nezanimivo. Kaj pa prehitevanja? Primer je zadnjih apr krogov Vilneuva in Arnouxa v Dijonu.

G suit? Resno? Kaj če bi dirkanje naredili bolj zanimivo... Tukajle recimo ne potrebujejo G-suitov:


Pa zakaj je toliko neodovanja nad zvokom? V 80ih je bil pa ta vredu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Super Sonic ::

Ali ni ravno to "šov", katerega gledalci pogrešajo?

Treba se je vrnit nazaj h koreninam, kjer bo potrebno ugotovit na kakšen način se je F1 izdvojila od ostalih dirkalnih športov in zaradi česa je postala globalna; pa bo vse jasno.

Mogoče je za Ferrari res bolje, da vsi nekdanji akterji zajamejo svež zrak...

Ferrari se je, kar je sicer neverjetno, ampak drži kot pribito, napačno lotil F1 po letu 2008. Zapostavili so aero. Simpl. Marmorini je povedal, ko je odšel letos čez vrata, da so imeli na mizi močnejši paket pogonske enote za to sezono, pa si je Nikolas Tombazis zaželel čim manjši motor, da bi kompenziral z aerom. Kaj hočem rečt: niso vse menjave dobre in upravičene. Osebno pa verjamem v preboj, saj bo sedaj stvari vidno vzel v roke Allison, ki je degradiral vse; tudi Pata Fryja in zavrtel par telefonov v svojo bivšo ekipo iz Lotusa. Kot vemo, je Allison vedno delal s samimi mladimi, kreativnimi ljudmi, nekaj med njimi so celo opravljali šolanje vzporedno, kar je ZF v svetu inženirstva. Zato bo ključno za Ferrari koliko mu bodo pustil dihat. Enkrat so ga že spustil.

Pa zakaj je toliko neodovanja nad zvokom? V 80ih je bil pa ta vredu?

Zvok je pač del formule 1. Ok, plehko in brez veze, ampak v preteklih 30 let so se vozil po celem svetu in se kazal ta zvok. In ja, tisti, ki niste nikoli bili na dirki težko razumete to, ker gre za fascinanten dogodek. 20, 24 dirkalnikov z neverjetno hitrostjo šiba mimo in ob stezi se obleke in telo stresejo, nos voha in vdihava bencin, ušesa bolijo... To je del športa; točno ti ljudje so prišli točno to gledat. Seveda, ob predpostavki, da so imeli idola.

Zvok ima tudi to lastnost, da je precej očiten. Če ljudje ob stezah ne spremljajo strategij, ne ločujejo 355 km/h proti 341 km/h oz. 1,9s do sto ali pa 2,4s do sto, ali 4G vs 3G, pa zagotovo ločijo predvsem zvok in spet je logično, da se bo o tem govorilo in pisalo.

Pa še nekaj je treba ločit. Sedet doma, spremljat telemetrijo, pogovore med dirkači, live timing, slediti strategijam: to je en šport imenovan F1. Sedet zunaj na dežju in gledat dirkalnike, pri čemer imaš samo tisto kar vidiš z učem; je pa drugi šport imenovan F1.

In oba sta povezana. Zato moraš oba videti, da razumeš F1, kaj to sploh je.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

W motorje in de bonnova vzmetenja itak lahko pozabimo. Motorji so regulirani, če ne bi bili, bi vsi imeli V motor, verjetno nekje med 4 in 8 cilindri (iz istih razlogov, kot sem jih naštel, ko se še ni vedelo, a bo Porschejev LMP1 motor V, bokser ali inline) in seveda opremljen s turbinami. pri večjem številu cilindrov verjetno z dvema. Za vzmetenje pa drugega kot double wishbone tudi bolj ali manj ne pride v poštev, ker ti to da relativno dolge roke (plus, ker je premikanje kolesa tako bolj linearno oz. rotacija ter premikanje pivotov levo-desno glede na središče avta ni tako veliko - seveda odvisno od zasnove in želja) skupaj s precej visoko togostjo ob šasiji, ki je lahko na montažnem mestu zelo minimaliziraa (McPhearson recimo potrebuje šasijo neposredno nad kolesom, da se zmontira vzmet). Skupaj s push/pull rodom lahko lepo variiraš leverage ratio ter ako narediš vzmetenje recimo progresivno in seveda vse skupaj spraviš bolj proti sredini avta.


Tega se dobro zavedam (pustimo prose&conse), ampak gre se za princip. Samo to sem hotel ilustrirat. Sam pač ne morem prebavljat direkne legalizacije 3 dirkalnika in "of the self" sistema, kot je to Indy, Nascar. To mi ne sede.

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

G suit? Resno? Kaj če bi dirkanje naredili bolj zanimivo... Tukajle recimo ne potrebujejo G-suitov:


Eee to je bil humor? Mislim, da malo preč jemleš resno nekatere stvari. :D Chill bro.


Pa zakaj je toliko neodovanja nad zvokom? V 80ih je bil pa ta vredu?


Ja jaz bi to tudi rad vedel?

Menim, da je ta aspekt pretehtala sama neobvljadljivostj dirkalnika. SOftware in telemetrija je še bila v povojih in dirkači so imeli vsak meter asfalta težave z krotenjem konjičev.

Pa še nekaj zelo pomebnega. V 90ih je bil šport še ne tako globalno razmahjen. Torej ciljna publika je bil veliko bolj pripadna dirkalnemu svetu in bencinskim vhlapom. Že sam MSC je rekel, da se je od njegovih začetkov dirkanje drastično spremenilo. Šport je postal globalen šele nekje po 95 letu. Na dirkališča je prihajalo vedno več novinarjev, katerih poslanstvo ni bilo nujno pripadno dirkanju. Enako lahko rečemo za gledalce.

Težko pa je razveselit, zadovoljit vse. Kje potegnit črto?

BT52 ::

Super Sonic je izjavil:

Zvok je pač del formule 1. Ok, plehko in brez veze, ampak v preteklih 30 let so se vozil po celem svetu in se kazal ta zvok. In ja, tisti, ki niste nikoli bili na dirki težko razumete to, ker gre za fascinanten dogodek. 20, 24 dirkalnikov z neverjetno hitrostjo šiba mimo in ob stezi se obleke in telo stresejo, nos voha in vdihava bencin, ušesa bolijo... To je del športa; točno ti ljudje so prišli točno to gledat. Seveda, ob predpostavki, da so imeli idola.

Zvok ima tudi to lastnost, da je precej očiten. Če ljudje ob stezah ne spremljajo strategij, ne ločujejo 355 km/h proti 341 km/h oz. 1,9s do sto ali pa 2,4s do sto, ali 4G vs 3G, pa zagotovo ločijo predvsem zvok in spet je logično, da se bo o tem govorilo in pisalo.

Pa še nekaj je treba ločit. Sedet doma, spremljat telemetrijo, pogovore med dirkači, live timing, slediti strategijam: to je en šport imenovan F1. Sedet zunaj na dežju in gledat dirkalnike, pri čemer imaš samo tisto kar vidiš z učem; je pa drugi šport imenovan F1.

In oba sta povezana. Zato moraš oba videti, da razumeš F1, kaj to sploh je.


Zelo dober komentar, tole bi lahko prilepil Berniju, Renaultu, Todtu direkt na čelo. Si mi dal misliti.

MaterVola ::

27 mio € bo potegnil Monty :)

PrimozR ::

Zakaj humor? Koliko prehitevanj našteješ v temle 6-minutnem videu:



Gledalci so tudi v 80ih hodili na dirke, pa je bil zvok še vedno povezan s turbinami. Pa gledalci še vedno gledajo Rally, kjer so turbine prav tako sestavni del. Pravzaprav bo iz leta v leto manj serij, kjer bodo motorji atmosferski, ker se svet tako razvija. Itak pa ima vedno več stez tudi za trackdaye omejitev glasnosti. Dnevi glasnih atmosfercev so bolj ko ne mimo, tega se bo treba navaditi, tako ali drugače. Tole jamranje nad zvokom na vsakem koraku je v stilu 'kako je bilo včasih fino, ko ni bilo mobitelov pa interneta'. Kakor za koga.

springfield ::

Super Sonic je izjavil:

Jaz bi rekel, da je posredni krivec za ta odstop Fernando Alonso. Namreč, samo še ta manever jim je ostal, da ga zadržijo. Potreboval so nekaj več in tole je rezultat. Zamenjal so 3/4 strokovnega štaba - že dvakrat, ampak rezultatov pač ni bilo.

Tu pa si malo mimo pihnil. Za odhod Luce je krivo nestrinjanje Luce in vodstva Fiata, namreč Luca je želel omejit proizvodnjo Ferrarija na 6000 avtov letno in zadržat ekskluzivnost znamke, Fiat pa želi prodati čim več avtov. Dvomim, da bi zamenjali direktorja v času, ko Ferrari posluje z rekordnimi dobički, zaradi enega voznika, ki ima še mogoče 3 dobre sezone pred sabo.
Pravtako se je politika Ferrarija s prihodom Matiaccija spremenila, kot je sam rekel, njegovo delo ni, da je Alonso srečen, ampak da naredijo hiter avto. Kot so zadnja leta dokazala, potrebuješ hiter avto in povprečnega voznika za naslov prvaka (tako je vsaj od leta 2009 dalje, ko je bil prvak Button s premočnim Brawnom). In tudi letos bi lahko bila večina dirkačev prvakov z Mercedesom.

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

Zakaj humor? Koliko prehitevanj našteješ v temle 6-minutnem videu:


Ne ne, ne zastopima se. Jaz za svoj stavek pravim, da sem se bolj, kot ne hecal. Zato pa sem nalepil smeška. :D

Bv. seveda je uvedba G suitov neumestna. Predelava dirkališč in opreme, ter ostalih varnostnih parametrov je prevelik zalogaj. Tako finančno, tehnično (OK bi še šlo samo z nekaj razvoja) in logistično. Navsezadnje gledalcem, kot tudi sam praviš ne nudi "večjega" užitka.

Gledalci so tudi v 80ih hodili na dirke, pa je bil zvok še vedno povezan s turbinami. Pa gledalci še vedno gledajo Rally, kjer so turbine prav tako sestavni del. Pravzaprav bo iz leta v leto manj serij, kjer bodo motorji atmosferski, ker se svet tako razvija. Itak pa ima vedno več stez tudi za trackdaye omejitev glasnosti. Dnevi glasnih atmosfercev so bolj ko ne mimo, tega se bo treba navaditi, tako ali drugače. Tole jamranje nad zvokom na vsakem koraku je v stilu 'kako je bilo včasih fino, ko ni bilo mobitelov pa interneta'. Kakor za koga.


Je pa res, zakaj pa F1 nebi bila tista "alternativa", neka struja, ki krši pravila. Po drugi strani tem ljudem težko opereš možgane z "zelenostjo" in nenehno tehnološko "dovršenostjo". Skratka vse v nameri po večjem zaslužku. Škoda, da mi inženirji smo nekako primorani "gnati" ta začaran krog.

Super Sonic ::

Tu pa si malo mimo pihnil.


Čisto možno, možno je tudi da imaš ti povsem prav, saj tisto sem ponudil samo v razmislek, ampak pod črto potegnjeno je, da so imeli same slabe odločitve v preteklih letih, veliko frustracij se je pa nabralo predvsem pri Alonsu. In ko to skupaj mečeš in ugotoviš, da imajo denar, resurse in možnosti osvajanja, pa ničesar ne osvojijo, je potrebno razdreti cel sistem, za katerega je evidentno, da se je sedaj povsem razdrl.

Italjani so zelo čustveni in taki odzivi niso nič posebnega. Montezemolo in Alonso sta se kar precej nabijala zadnja leta, sploh lani, ko spet avto ni bil na nivoju in letos spet ne, je pač užgalo. To so začutili ostali in Alonso je bil že na izhodnih vratih, saj mu ni težko zamenjat moštva.

Tako je pač življenje: preživiš MSa, preživiš mnogo drugih neboloz, slej ko prej kakšne ne boš in v tem primeru je bil to Alonso. Vsekakor Montezemolo ne bo šel nikamor in bo ostal v grupi, samo njegove slabe odločitve je treba omejit (tko jaz vidim) v povezavi s F1, ki je prav za Ferrari ekstremnega pomena.

Nobena druga znamka (McLaren mogoče) ni niti približno tako neposredno odvisna od F1, kot je to ravno Ferrari, ki si dela z vsako sezono večjo škodo pri ugledu.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

springfield ::

Ferrari je bil vedno občutljiv glede komentarjev lastnih voznikov o dirkalniku. Alonso si pa po moje ne želi ravno iz Ferrarija, ker za večino dirkačev je naslov prvaka s Ferrarijem eno stopničko više kot z drugimi ekipami. Tako da bo po moje vztrajal do konca.

Daedalus ::

Gledalci so tudi v 80ih hodili na dirke, pa je bil zvok še vedno povezan s turbinami. Pa gledalci še vedno gledajo Rally, kjer so turbine prav tako sestavni del. Pravzaprav bo iz leta v leto manj serij, kjer bodo motorji atmosferski, ker se svet tako razvija. Itak pa ima vedno več stez tudi za trackdaye omejitev glasnosti. Dnevi glasnih atmosfercev so bolj ko ne mimo, tega se bo treba navaditi, tako ali drugače. Tole jamranje nad zvokom na vsakem koraku je v stilu 'kako je bilo včasih fino, ko ni bilo mobitelov pa interneta'. Kakor za koga.


V 80-ih so oni bencinski turbinci, če že ne kaj drugega, konkretno metali ogenj skozi izpuhe in temu primerno pokali na zaviranju. Plus, motor ni porabljal energije iz izpuha za baterije polnit, ampak je šlo, kar je bilo odveč, direkt ven. So verjetno zveneli malo boljš ko te letošnje kosilnice. Isto velja za Rally avte, čeprav so jih skozi leta utišali. Malo starejše generacije WRC avtov so glasne ko hudič. Trenutno pa očitno vsaka 600 kubična čebelica z odprtim izpuhom rjovi napram moderni F1... pa še vrti se višje.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

TribesMan ::

Nič več "nico, lewis is faster than you in corners 4 and 7":

http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3160...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

PrimozR ::

BT52 je izjavil:

Je pa res, zakaj pa F1 nebi bila tista "alternativa", neka struja, ki krši pravila. Po drugi strani tem ljudem težko opereš možgane z "zelenostjo" in nenehno tehnološko "dovršenostjo". Skratka vse v nameri po večjem zaslužku. Škoda, da mi inženirji smo nekako primorani "gnati" ta začaran krog.

Pravila ti lahko krši ena low-profile, underground zadeva. Takoj ko ti pravila krši high profile zadeva, ki je na očeh vsem, se bodo v ta pravila in kršenje vtaknili vsi. Zato ne more biti izjema temveč mora kvečjemu biti gonilo napredka.

Super Sonic je izjavil:

Nobena druga znamka (McLaren mogoče) ni niti približno tako neposredno odvisna od F1, kot je to ravno Ferrari, ki si dela z vsako sezono večjo škodo pri ugledu.

V bistvu ne, ker zgodovina bolj ko ne kaže, da kadar gre F1 moštvu slabo, Ferrari izdeluje odlične cestne avtomobile. In obratno ;)

Daedalus je izjavil:

Gledalci so tudi v 80ih hodili na dirke, pa je bil zvok še vedno povezan s turbinami. Pa gledalci še vedno gledajo Rally, kjer so turbine prav tako sestavni del. Pravzaprav bo iz leta v leto manj serij, kjer bodo motorji atmosferski, ker se svet tako razvija. Itak pa ima vedno več stez tudi za trackdaye omejitev glasnosti. Dnevi glasnih atmosfercev so bolj ko ne mimo, tega se bo treba navaditi, tako ali drugače. Tole jamranje nad zvokom na vsakem koraku je v stilu 'kako je bilo včasih fino, ko ni bilo mobitelov pa interneta'. Kakor za koga.


V 80-ih so oni bencinski turbinci, če že ne kaj drugega, konkretno metali ogenj skozi izpuhe in temu primerno pokali na zaviranju. Plus, motor ni porabljal energije iz izpuha za baterije polnit, ampak je šlo, kar je bilo odveč, direkt ven. So verjetno zveneli malo boljš ko te letošnje kosilnice. Isto velja za Rally avte, čeprav so jih skozi leta utišali. Malo starejše generacije WRC avtov so glasne ko hudič. Trenutno pa očitno vsaka 600 kubična čebelica z odprtim izpuhom rjovi napram moderni F1... pa še vrti se višje.

Letos si omejen na 100 kg goriva in 100 kg/h pretoka. Torej niti gram ne sme biti odveč. Pa to pokanje MOČNO obremeni turbino ter izpušni sistem. Anti-lag sistem v rally-ju je pumpal bencin v motor, a ni kresnil svečke, da se je mešanica vžgala v (vročem) izpuhu, kar je vrtelo turbino pri throttle-off. Posledično so turbino in izpuh menjali vsakič, ko so imeli dovolj časa. To (menjanje pač stane) in glasnost sta ALS precej omejila tudi v rally-ju.

Pa seveda 600 kubična čebelca rjovi bolj od F1, če je pa atmosferec. Saj to je jasno. Po drugi strani pa ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

ABX ::

TribesMan je izjavil:

Nič več "nico, lewis is faster than you in corners 4 and 7":

http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3160...


To je zelo pozitivna novica IMHO. Sovražim ko inženirji držijo voznika za rokico in bi rad videl da se sami znajdejo med dirko. Osebno bi rad videl da se popolnoma ukine radio, ampak ok, je korak v pravo smer.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ABX ::

Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

To je, zame, samo še en žebljček v že tako ali tako precej zabito krsto. Na koncu bo dirkač kaznovan, ker bo inžernir nekaj sporočil kar "kao" ne bi smel. Kr neki. Važn da bo ostalo dovoljeno, da se lahko dirkača opozori da lahko prehiteva ali ne sme. LOL + YOLO + FML.

Tole uveljavljat sredi sezone pomeni temeljno nerazumevanje športa kot samega. Pač tako je, s tem je treba živet. Pomoje je za ukinit celotno komunikacijo (imaš pač table in to je to) ali pa pustiš da se pogovarjajo o čemer se že pač morajo. Razvidno namreč je, da so komunikacije med inženirji in dirkači sila različne.

Jim pa skoraj vsako leto počasi uspeva še bolj zagnojit zadevo.

Zdej če bi bili malo nesramni, je vse kar morajo to, da prekodirajo Fuel mix 4 v recimo "prehiti svojega kolega pred seboj štirikat". :D
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

driver_x ::

Tudi meni se zdi ta omejitev skrajno butasta. Komunikacija naj bo v celoti prepovedana ali pa v celoti dovoljena.

TribesMan ::

Jest mislim da je tole OK, ker če gledamo kake so debate zadnje čase na radiu, imaš občutek da fantje tud avta ne znajo več vozit brez pomoči inženirja.

Sej lepo piše da je drivers championship, pa naj se pokaže kateri dirkač zna najbolje voziti in hkrati spremljati vse potrebne parametre, da bo pripeljal do cilja z dovolj nizko porabo, ohranjenimi gumami, in da ne bo hkrati pritiskal bremze in gasa v ovinku... Mislim da bodo razni kvazi dirkači zelo hitro odpadli, ko jih inženirji ne bodo več ujčkali za vsakim ovinkom...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Daedalus ::

Naj grejo lepo nazaj na table in mir. Dirkač po pravilih naj ne bi imel zunanje pomoči. Se pravi, ne potrebuje radijske povezave z boksom. Pustil bi samo enosmerna obvestila s strani direktorja dirke - če je kje kaka posebna nevarnost, obvestila o kaznih, ipd...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

galimim ::

Osebno mi je ušeč sprememba. Le timing je neumn. Mar bi počakal na nasledno sezono.
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

BT52 ::

Oprostite, ne bom delal novo temo, ker pa se itak ta serija ZELO močno navezuje in povezuje tako tehnološko in dirkaško z F1.

Kajti jutri se začne premierna dirka nove serije Formula štrom. In sicer dirka bo v Pekingu. Dirke so uličnega značaja, ter trajajo 40 min 2 krat po 20 min z enim dirkalnikom, potem pa v boksih v stilu MotoGP in z skomini na stara tekanje po progi še iz časa stoječih štartov v LeMansu presedlali v drug napolnjen dirkalnik.

Zanimivo je še, da bodo mogli jutri dirkači opraviti trening, kvalifikacije in dirko vse v enem dnevu.

Štartna vrsta je polna nekdanjih F1 "odpadnikov" in večnih "talentov", kot so Senna, DiGrassi, Algueshuari, Bird, CHandok, Trulli, Buemi, Heifeld, Sato...

Po mojem mnenju so favoriti 2 ekipi in sicer Audi Abt (DiGrassi) in Virgin (Bird, Algushuari = verjetno najmočnejši dvojec v karavani). Glede na testiranja do zdaj sta ti dve ekipi verjetno pokazali največ potenciala.

BT52 ::

Daedalus je izjavil:

Naj grejo lepo nazaj na table in mir. Dirkač po pravilih naj ne bi imel zunanje pomoči. Se pravi, ne potrebuje radijske povezave z boksom. Pustil bi samo enosmerna obvestila s strani direktorja dirke - če je kje kaka posebna nevarnost, obvestila o kaznih, ipd...


Se strinjam. Ta trenutna odredba zveni lepo na papirju v praksi pa... Hmmm. Ko te j rekel @Nadzvočni, kdajkoli se lahko zmenijo za kake kode z kihajem, hrkanjem ali z raznimi "Hogiji" in nenavadnimi vrinjenimi stavki. He he malo za šalo malo za res.

Zdaj pa ti dokazuj kaj pa kaj pomeni. Edino, če ne bo res očitno (recimo: olje na stezi 3 krat :D) v kar pa dvomim, saj ni F1 osebje z lune padlo (za kar FIA ne moremo trditi). V dirkanju za denar, poštenja pač ne bo.

Gregor5816 ::

BT52 je izjavil:

Oprostite, ne bom delal novo temo, ker pa se itak ta serija ZELO močno navezuje in povezuje tako tehnološko in dirkaško z F1.

Kajti jutri se začne premierna dirka nove serije Formula štrom. In sicer dirka bo v Pekingu. Dirke so uličnega značaja, ter trajajo 40 min 2 krat po 20 min z enim dirkalnikom, potem pa v boksih v stilu MotoGP in z skomini na stara tekanje po progi še iz časa stoječih štartov v LeMansu presedlali v drug napolnjen dirkalnik.

Zanimivo je še, da bodo mogli jutri dirkači opraviti trening, kvalifikacije in dirko vse v enem dnevu.

Štartna vrsta je polna nekdanjih F1 "odpadnikov" in večnih "talentov", kot so Senna, DiGrassi, Algueshuari, Bird, CHandok, Trulli, Buemi, Heifeld, Sato...

Po mojem mnenju so favoriti 2 ekipi in sicer Audi Abt (DiGrassi) in Virgin (Bird, Algushuari = verjetno najmočnejši dvojec v karavani). Glede na testiranja do zdaj sta ti dve ekipi verjetno pokazali največ potenciala.


Pozabil si omenit, da bodo 3 najbolj popularni dirkači dobili dodaten power boost med dirko. http://fanboost.fiaformulae.com/

BorutK-73 ::

Se bo dalo kje gledati formulo E?

Alexius Heristalski ::

http://www.fiaformulae.com/en/guide/tel...

ITV4 lahko gledaš prek itv.com s pomočjo vtičnika Hola unblocker, pa še v angleščini je.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Jst ::

Glede team-radio:

To se mi zdi uvajati v tej sezoni TOTALNA NEUMNOST.

1. Nova tehnologija, ki kot vidimo, ni še "speglana," obenem imajo pa samo vsak po 5 komponent za celo sezono.
2. In prva sezona, kjer imajo dirkači 3 krat več za "prčkati" po volanu med dirko, kot prejšnje sezone.

Ne razumem FIE, kaj želijo narediti z Formulo 1. Res mi ni jasno.

Večkrat so inženirji rešili dirkačev pogonski sklop (ali del), ko so mu povedali, kaj naj nastavi, da se ne skuri. In to se mi za prvo sezono zdi še nekako sprejemljivo.

Sporočanje, kje zgublja dirkač čas, je res sporno, vendar se sedaj, ko se sezona bliža koncu, ne bo spremenilo nič. Kvečjemu več odstopov bomo videli in/ali večjo dominanco Mercedesa.

Morali bi se lepo vsi skupaj vsedeti in se za naslednjo sezono vsi med sabo zmeniti, kako pustiti dirkača, da čimmanj pretika nastavitve in dejansko dirka. V tem trenutku pač niti Merc pogon ni v stanju, da bi se ga pustilo "na miru" glede nastavitev na volanu.

By the way: ste videli Alonsa, ko je moral z levo roko držati volan, držati en knof, z desno roko pa čez levo, pritiskati nek knof, da je prišel do neke nastavitve?

Proizvajalci bi se morali prvo med sabo zmeniti, da se takšnih - že kar nevarnih - akrobacij, ne bo več dogajalo, ampak kot sem rekel, med to sezono je to ZELO OČITNO nemogoče.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

driver_x ::

Kmalu bodo uvedli pravilo, da se ne sme pritiskati gumbov tako, da križaš obe roki, razen v primeru ....

krucymucy ::

Gregor5816 je izjavil:

Pozabil si omenit, da bodo 3 najbolj popularni dirkači dobili dodaten power boost med dirko. http://fanboost.fiaformulae.com/


Velika neumnost. Zelo velika.

krucymucy ::

Sicer pa dobra dirka. Zanimiva, do zadnjega ovinka :)

Trenutno se dela.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krucymucy ()

SebaR ::

Cela dirka:
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

Sriple Tix ::

Jebenti, vsaj ležeče policaje bi lahko odstranili, če se že igrajo dirkarije.

BT52 ::

Glede formule E: Kaki zaključek. Nevem zakaj Prost preprosto ni prej zaprl notranje linije, zelo nerodno z njegove strani? Ali pa bi vsaj priznal premoč v zaviranju, ter pospravil 18 točk v žep. Na to "Renaultovo" ekipo (E-dams) sem povsem pozabil, da je na 4 od 5ih testiranj dominirala in postavljala najboljše čase. Tako, da je Buemi z napako na kvalifikacijah vrgel stran veliko bero točk.

Nedvomno, dirkač dirke pa je F Montany.

In še zanimivo, kako premoč sta imela Nick in Prost v zadnjem stintu. Sredi dirke se, pričakoval zmago DiGrassija. Mislil sem, da se je Lukas v LMP1 z Audijem dobro priučil voziti drive&coast. Pa še mislim, da imajo v garaži Audijevega glavnega inženirja za avto no1, tako sem računal na prekok v vodstvo. Škoda preveč so izgubili v postakih, kjer se dovoljenemu minimalnemu niso približali, kot drugi konkurentje. Recimo Prostu je še ostalo vsega 3% časovne zaloge tj na 110 sekund samo 3.3s.

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

vilser ::

PrimozR ::

Prevod?

galimim ::

@Pipi če gre za isto zadevo je tu prevod F1F
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

vilser ::

PrimozR je izjavil:

Prevod?

Praktično Rosberg govori inžinirju, da kako se je Hamiltonu usralo, ker je zmagal in se sprašuje kako je to možno? Pa inžinir mu reče, da moraš imet tudi srečo in da jo bo imel tudi on, pa Rosberg reče, da jo je že imel in da si ni mislil, da bo Hamilton tako zelo potegnu.

Stvar je v temu, da je pogovor potekal v italijanščini in Hamilton je ne razume. Praktično sta govorila z inžinirjem o njemu v tujem jeziku in v njegovi prisotnosti. To ni ravno lepo a ne.

Tistemu, ki se je največ usralo je ravno Rosbergu.

Dr_M ::

Kdaj se mu pa je usralo?

vilser ::

Koliko tehničnih okvar je imel Rosberg in koliko jih je imel Hamilton? Kdo jih je imel več? Hamilton.
In v Monzi je imel tudi težave. Namreč software mu je nagajal in zato je slabo štartal.

Super Sonic ::

Stvar je v temu, da je pogovor potekal v italijanščini in Hamilton je ne razume. Praktično sta govorila z inžinirjem o njemu v tujem jeziku in v njegovi prisotnosti. To ni ravno lepo a ne.


Tako, to je point te zgodbe. Se pravi kazat superornost, pa ni čisto nič važno o čem teče beseda. Se mi zdi da se že iz tega naslova Hamilton precej "distancira" od Nikota, ker Niko resnično je intelektualen človek in si lahko privošči takšno "nadmudrivanje".

Za tiste ki ne veste, Niko je dobil povabilo po šoli v Monacu od ICLa (Imperial College London) za študij na "Aeronautical Engineering" področju. Drži tudi best mark pri Williamsu. ko je govora o Engineering Aptitude testu. Skratka, z vesolja je vidno, da je precej višje intelektualno kot večina dirkačev in mislim, da je to Hamiltonova Ahilova, ker se ga je začel enostavno preveč bati.

Pomoji oceni faše Hamilton vsak vikend iz druge strani garaže enostavno preveč podatkov in tudi to je neka posledica padca forme pri Hamiltonu skozi vikend.

Hamiltonove prednosti po drugi strani so sama hitrost, reakcije, prilagoditev, ipd, ampak v tej moderni F1 to ni več tisto kar pelje na prestol svetovnega prvaka. Treba bo dati več od sebe ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

vilser ::

Bomo vidli, če bo sedaj Hamilton nadaljeval serijo zmag. Namreč v Monzi je štartal s prvega mesta in zmagal. Pa, da vidimo kako bo sedaj v Singapurju.

Dr_M ::

vilser je izjavil:

Koliko tehničnih okvar je imel Rosberg in koliko jih je imel Hamilton? Kdo jih je imel več? Hamilton.
In v Monzi je imel tudi težave. Namreč software mu je nagajal in zato je slabo štartal.


Odstopov ima Hamilton res vec zaradi tehnicnih tezav, je pa Rosberg kar nekajkrat zgubil zmago zaradi tezav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

vilser ::

Res je. Rosberg recimo v Montrealu je moral pazit na zavore in je zmagal Ricciardo, pa v Spa-ju je trčil v Hamiltona in je ravno tako zmagal Ricciardo, in zdaj v Monzi je naredil napako in je zmagal Lewis. Sam v Montrealu je Hamilton odstopil in v Spa-ju je tudi odstopil tako, da, ko je imel Rosberg težave je bolj malo Hamilton pridobil na lestvici. Tisti, ki je več pridobil je Rosberg.

ABX ::

Na madžarski ga je zajebal safety car.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

vilser ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: vilser ()

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Daedalus ::

By the way: ste videli Alonsa, ko je moral z levo roko držati volan, držati en knof, z desno roko pa čez levo, pritiskati nek knof, da je prišel do neke nastavitve?

Proizvajalci bi se morali prvo med sabo zmeniti, da se takšnih - že kar nevarnih - akrobacij, ne bo več dogajalo, ampak kot sem rekel, med to sezono je to ZELO OČITNO nemogoče.




Sej vem, da rahlo trolam, sam dajmo met neko perspektivo o tem :P
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

Super Sonic ::

Alonso naj bi zamenjal Vettla... Ta je malo kisla, je pa po 2015 vse mogoče.;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

MaterVola ::

Alonso je z desno nastavljal zavore za naslednje zaviranje, z levo pa držal DRS.
««
37 / 57
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430381825 (237420) BT52
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899245638 (151464) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664285417 (180885) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146136412 (95161) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189184987 (148232) WarpedGone

Več podobnih tem