Forum » Na cesti » Formula F1 2014
Formula F1 2014
Temo vidijo: vsi
billy ::
Če je nico izvedel monaco manever namerno je zelo velik mojster volana, verjetno šije tudi lojza potem...
vilser ::
billy ::
At the silver end of the pit lane, wheels may have been set in motion for another departure. Toto Wolff had admitted that Mercedes may have to get rid of one of their drivers if tensions cannot be controlled.
Edino logicno da gre lojz, nazaj v mclarna
Edino logicno da gre lojz, nazaj v mclarna
Jst ::
Prvi prosti trening:
1 Lewis Hamilton Mercedes 1:26.187 25
2 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:26.810 0.623 27
3 Nico Rosberg Mercedes 1:26.995 0.808 26
4 Fernando Alonso Ferrari 1:27.169 0.982 23
5 Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1:27.228 1.041 30
6 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 1:27.271 1.084 27
7 Kimi Räikkönen Ferrari 1:27.493 1.306 27
8 Sergio Perez Force India-Mercedes 1:27.687 1.500 13
9 Daniil Kvyat STR-Renault 1:27.741 1.554 33
10 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1:28.112 1.925 23
edit: Kaj Slo-tech podpira tabele v postu? Če Da, kako se uporabljajo?
1 Lewis Hamilton Mercedes 1:26.187 25
2 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:26.810 0.623 27
3 Nico Rosberg Mercedes 1:26.995 0.808 26
4 Fernando Alonso Ferrari 1:27.169 0.982 23
5 Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1:27.228 1.041 30
6 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 1:27.271 1.084 27
7 Kimi Räikkönen Ferrari 1:27.493 1.306 27
8 Sergio Perez Force India-Mercedes 1:27.687 1.500 13
9 Daniil Kvyat STR-Renault 1:27.741 1.554 33
10 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1:28.112 1.925 23
edit: Kaj Slo-tech podpira tabele v postu? Če Da, kako se uporabljajo?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jst ()
TribesMan ::
Ferrari presenetljivo dobro zgleda v FP2...
Pa Bottasov pace je amazing štepa race-sim kroge znotraj 1 desetinke k za hec.
Pa Bottasov pace je amazing štepa race-sim kroge znotraj 1 desetinke k za hec.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Alexius Heristalski ::
edit: Kaj Slo-tech podpira tabele v postu? Če Da, kako se uporabljajo?
Ti piše spodaj: https://slo-tech.com/ostalo/faq/markup/
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
vilser ::
http://www.autosport.com/news/report.ph...
Williams je potrdil Bottasa in Masso za naslednje leto.
Včeraj sem bral od različnih novinarjev na Twitterju, da sta Alonso in Hamilton zavrnila Hondo in edini, ki razmišlja o prestopu v McLaren Hondo je Vettel. Baje, da je Nemec prosil japonce, naj mu dajo čas, da razmisli. Me prav zanima, če bo šel. Prodromou je šel v McLaren, on je bil desna roka od Neweya pri RB, pa Newey se bo naslednje leto poslovil od karavane F1, jaz mislim, da bo pri Red Bullu šla krivulja samo še navzdol, ker Newey odhaja. Honda pa čeprav bolj na slepo, nudi večje garancije od Renoja. Po mojem za Vettla bi bilo bolje, da gre v Woking. Sicer morda bo Honda rabla nekaj časa, da pride na vrh, sam Vettel je še mlad in lahko počaka za osvojiti ponovno naslov.
Me pa prav zanima, zakaj je Alonso zavrnil Hondo?!
Kar se pa tiče današnje dirke. Tukaj ima očitno Hamilton nekaj več od Rosberga, ker je bolj hiter. Po mojem bo Hamilton zmagal.
Williams je potrdil Bottasa in Masso za naslednje leto.
Včeraj sem bral od različnih novinarjev na Twitterju, da sta Alonso in Hamilton zavrnila Hondo in edini, ki razmišlja o prestopu v McLaren Hondo je Vettel. Baje, da je Nemec prosil japonce, naj mu dajo čas, da razmisli. Me prav zanima, če bo šel. Prodromou je šel v McLaren, on je bil desna roka od Neweya pri RB, pa Newey se bo naslednje leto poslovil od karavane F1, jaz mislim, da bo pri Red Bullu šla krivulja samo še navzdol, ker Newey odhaja. Honda pa čeprav bolj na slepo, nudi večje garancije od Renoja. Po mojem za Vettla bi bilo bolje, da gre v Woking. Sicer morda bo Honda rabla nekaj časa, da pride na vrh, sam Vettel je še mlad in lahko počaka za osvojiti ponovno naslov.
Me pa prav zanima, zakaj je Alonso zavrnil Hondo?!
Kar se pa tiče današnje dirke. Tukaj ima očitno Hamilton nekaj več od Rosberga, ker je bolj hiter. Po mojem bo Hamilton zmagal.
ABX ::
Trenutno kroži govorica v F1 cirkusu da bi lahko ekipe imele po 3 avte za sezono 2015.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
TribesMan ::
Nevem, če je samo Caterham v krizi, tudi Marussia, Lotus in Sauber niso ravno v najboljšem finančnem stanju... pomojem se potiho pričakuje da bo drugo leto odletela ena ali dve ekipe.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
roCkY ::
Honda pride
torej smo tu nekje, če ostane tako kot je
Je v boksih sploh dovolj prostora če bi se št. bolidov povečalo za cca.10? Ali bi se moralo vsako moštvo stisnit na isto površino kot jo ima trenutno?
torej smo tu nekje, če ostane tako kot je
Je v boksih sploh dovolj prostora če bi se št. bolidov povečalo za cca.10? Ali bi se moralo vsako moštvo stisnit na isto površino kot jo ima trenutno?
MaterVola ::
Zanimivo branje...
"That said, Williams needs the permission of Mercedes whenever it wishes to use the 'overtake button' and that permission tends to come more readily when the fight is with a Red Bull or a Ferrari than when it's a Mercedes... Massa's engine wasn't in overtake mode at that moment, Hamilton's was."
http://www.motorsportmagazine.com/f1/re...
Govorice omenjajo osem ekip s tremi bolidi.
Včeraj so objavili, da naj bi Lawrence Stroll kupil Sauber.
http://www.motorsport.com/f1/news/saube...
"That said, Williams needs the permission of Mercedes whenever it wishes to use the 'overtake button' and that permission tends to come more readily when the fight is with a Red Bull or a Ferrari than when it's a Mercedes... Massa's engine wasn't in overtake mode at that moment, Hamilton's was."
http://www.motorsportmagazine.com/f1/re...
Honda pride
torej smo tu nekje, če ostane tako kot je
Je v boksih sploh dovolj prostora če bi se št. bolidov povečalo za cca.10? Ali bi se moralo vsako moštvo stisnit na isto površino kot jo ima trenutno?
Govorice omenjajo osem ekip s tremi bolidi.
Včeraj so objavili, da naj bi Lawrence Stroll kupil Sauber.
http://www.motorsport.com/f1/news/saube...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MaterVola ()
b3D_950 ::
Tole med williamson in mercedesom je več kot očitno, da imajo nek dogovor. Mogoče so dobil kakšn popust pri motorjih.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Dr_M ::
Prejsnjo dirko je alisic neki sanjal, da nekatera mostva sploh ne placujejo motorjev. Govora je bilo pa neki okoli ferrarija in mercedesa (ok, za mclaren vem).
BT52 ::
Kolikor vem, Ferrari daje motorje Sauberju in Marussia zastonj. Bojda niso dobili niti centa. (P Widsdor padock source od novinarja)
Pa Haas je potrdil v letu 2016 uporabo Ferrarijevega pogonskega sklopa + menjalnik vzmetenje. Kupili bodo čim več delov na tržišču. Edino monokok mora biti njihove izdelave (seveda, će prosijo za pomoč Dalaro ali pa celo Ferrari ne bo nič narobe). Bv. Gene Haas je bil tudi v komentirnica v Sky prenosu, kjer je to tudi povedal in opisal. Tako o resnosti tega projekta ne gre dvomit.
Pa Haas je potrdil v letu 2016 uporabo Ferrarijevega pogonskega sklopa + menjalnik vzmetenje. Kupili bodo čim več delov na tržišču. Edino monokok mora biti njihove izdelave (seveda, će prosijo za pomoč Dalaro ali pa celo Ferrari ne bo nič narobe). Bv. Gene Haas je bil tudi v komentirnica v Sky prenosu, kjer je to tudi povedal in opisal. Tako o resnosti tega projekta ne gre dvomit.
broken/link ::
@BT52, ne da jih dobavljajo zastonj, ampak zaradi finančnih težav Sauber in Marussia nista še plačala svojih obveznosti (in dvomim, da jih kdaj bosta).
http://www.grandprix.com/ns/ns28805.html
sedaj ne najdem linka, ampak na sestanku vodij moštev, ko so se pogovarjali, da so motorji predragi je mattiacci v hecu povedal, da za sauber in marussio temu ni tako, saj ti dve moštvi motorje dobivata zastonj.
http://www.grandprix.com/ns/ns28805.html
sedaj ne najdem linka, ampak na sestanku vodij moštev, ko so se pogovarjali, da so motorji predragi je mattiacci v hecu povedal, da za sauber in marussio temu ni tako, saj ti dve moštvi motorje dobivata zastonj.
PrimozR ::
Honda pride
torej smo tu nekje, če ostane tako kot je
Je v boksih sploh dovolj prostora če bi se št. bolidov povečalo za cca.10? Ali bi se moralo vsako moštvo stisnit na isto površino kot jo ima trenutno?
Ja, v McLaren. Torej se s prihodom Honde ne spremeni nič.
Poglej kdaj štartno vrsto v GT svetu. Je res, da ponekod včasih nekatere ekipe delijo garaže, kar v F1 ne pride v poštev, ampak mislim da tam do 30 avtov ne bi smel biti nikakršen problem.
Prejsnjo dirko je alisic neki sanjal, da nekatera mostva sploh ne placujejo motorjev. Govora je bilo pa neki okoli ferrarija in mercedesa (ok, za mclaren vem).
Nič ni sanjal, dejansko je povedal resnico. Mislim point je bil, da so pri Mercedsu tarnali, da so motorji predragi, da mala moštva težko plačujejo. Pri Ferrariju so pa rekli 'pa sej ni panike, nam itak Sauber in Marussia nista plačala še niti evra, tako da je vseeno, kako dragi so' :)
In ne, to ne pomeni, da so motorji zastonj. To samo pomeni, da ekipi ne plačujeta :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
PrimozR ::
Kolikor vem, Ferrari daje motorje Sauberju in Marussia zastonj. Bojda niso dobili niti centa. (P Widsdor padock source od novinarja)
Pa Haas je potrdil v letu 2016 uporabo Ferrarijevega pogonskega sklopa + menjalnik vzmetenje. Kupili bodo čim več delov na tržišču. Edino monokok mora biti njihove izdelave (seveda, će prosijo za pomoč Dalaro ali pa celo Ferrari ne bo nič narobe). Bv. Gene Haas je bil tudi v komentirnica v Sky prenosu, kjer je to tudi povedal in opisal. Tako o resnosti tega projekta ne gre dvomit.
Torej popolnoma enako, kot pri drugih ekipah? Okej, Red Bull recimo naredi svoj menjalnik, ampak PU imajo itak vsi od enega izmed treh. Vzmetenje, kar se tiče geometrije zadaj ob menjalniku, je odvisno od menjalnika, ki ga kupiš (oz. narediš). Amortizerje itak vsi kupijo, isto zavore, pač Carbone Industries oz. Brembo diske, Brembo, AP Racing ter morda še od koga čeljusti, če nisi McLaren (oni imajo sistem Akebonov). Tank za gorivo itak vsem dobavlja ATL, ker so mislim da edini certificirani. ECU je standardiziran, kabli in konektorji so sitnica, ki se prav tako kupujejo standardni pri dobaviteljih, ostane pa še karoserija in monokok.
Karoserija je tudi sitnica, pač pofrezaš peno in čez namečeš kose karbona, vakuumiraš in vržeš v autoklav, monokok je pa ena taka malce bolj kočljiva zadeva, ki bo, kot rečeno, outsourcana vsaj po znanju. Niso prvi, ki bi jim pomagala Dallara oz. kdo podoben. Pa tudi tukaj je vprašanje, koliko mora biti lastne izdelave oz. kaj to pomeni. Je dovolj, da je lastna konstrukcija, izdelana je pa zunaj (v LMP recimo Audi ni še nikoli izdelal svojega monokoka), ali mora biti izdelan v domači fabrki? Z vidika varnosti se veliko bolj smiselna zdi prva opcija (da vseeno zaupaš ljudem, ki imajo izkušnje in vedo, kaj počnejo).
Takole na hitro se zdi simpl, a razvoja je še vedno precej, potrebno je narediti aerodinamiko, da ve skupaj deluje, gumam, motorju in vpetju (menjalnik ter monokok) prilagoditi vzmetenje, izbrati prave komponente ter sodelovati z dobavitelji, da morda nekoliko priredijo komponente (npr. valving amortizerjev, da dobiš pravi rang nastavitev in podobno), še vedno se pa precej stvari izdela 'doma', ker je hitreje in imaš večji nadzor nad izdelavo, tudi iz časovnega vidika in z vidika iteriranja (primer tega bi bili recimo rockerji za vzmetenje, ki morajo vpeti push/pull rod, se pripeti na roll damper, na torzijsko vzmet, v igri je lahko še heave damper/vzmet in dodatno še inerter).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
vilser ::
Pri Ferrariju se dogajajo drastične spremembe. Najprej je odšel Domenicali in zdaj bo dobil brco tudi Montezemolo, pa še kar nekaj ljudi so odpiknili pri Ferrariju. Občutek imam, da slednje moštvo je vedno bolj v dreku in da je pri njih živi kaos.
http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...
http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...
BT52 ::
1.
Jap. Verjamem, da Ferrari tega denarja ne bo videl. Tako, da lahko rećem, da so zastonj. :D
2. Bv. kakorkoli ta dirkaški multimilijonarski (800ti na lestvici najbogatejših, če sem si zapomnil prav) navdušenec Lawrence Stroll, katerega sin se pravtako ukvarja z dirkanjem niti ne zveni tako napačni investitor... Veliko bolje se sliši, kot nek konzorcij švicarskih in arabskih finanćnih skladov, kot je to v primeru Caterhama.
3. a) Če sem že pri Caterhamu, Albers je bojda "prostovoljno" odstopil z položaja vodje ekipe. Razlog, ki ga je navedel je "domotožje".
http://www1.skysports.com/news/17583/94...
Kaka šablonska izjava.
Tole pač ne izgleda dobro, bomo videli, kaj je z temi investitorji. Upam samo, da ne bo uvedbe 3ih dirkalnikov, ker večje bedarije od tega nočem gledat. Poglejmo MotoGP, bedarija brez primere. Tovarniška moštva bodo šele potem imel vse niti v svojih rokah. F1 naj ostale formula konstrukturjev. Pa naj bo na gridu samo 8 moštev, me ne briga. Briga me samo to, da bodo pravila dopuščala kreativnost, ter skušala obdržat znosne stroške (kar je medsebojno kontradiktorno).
3. b). No pravila niso tako napačna amapak je v napačen princip kako presdtaviti ta produkt širši javnosti. Mislim, da je premalo poudarka na "dirkanju". Dogajane na stezi je izkrivljeno in za navadne gledalce pred ekrani prezapleteno (beri dolgočasno). Večina pač ne razumejo tehnologije (oz jih niti ne zanima npr. Ališič = nič žaljivega) in se ne veselijo kake pametne AERO ali mehanske pogruntavčine.
Tukaj pač odteka zanimanje gledalcev, posledično sponzorjev. Potem butaste omejitve tobačne in alko industrije, ter medijska nedostopnost. Platforma je trenutno malo zgrešila bistvo oz. korak z časom. WWW ponuja toliko opcij, da bi se kamot dalo naredit neke pakete po "meri" gledalca in mu vsebine temu prilagodila, nekja v smilu nivojev:
Potem bi še dodal:
Le bi vse tole zajel v neko low "budget" varianto ali celo free varijanto bi pretehtalo "večje zanimanje". In bi invertitorji pridobili vložek z druge strani in ne direktno (kot je temu to zdaj) iz plačevanja storitve ampak, preko širjenja mreže in marketinga.
Pač to je nujno uvest, če bi radi, da F1 preživi, ker taki, kot jaz še zdaleč nismo dovolj. Dvomin, da nas je 3% vseh tistih, ki nas zanima tehnika z detajle in to veseda ni markentiško dovolj zanimivo za tako globalen šport kot je F1.
broken/link je izjavil:
sedaj ne najdem linka, ampak na sestanku vodij moštev, ko so se pogovarjali, da so motorji predragi je mattiacci v hecu povedal, da za sauber in marussio temu ni tako, saj ti dve moštvi motorje dobivata zastonj.
Jap. Verjamem, da Ferrari tega denarja ne bo videl. Tako, da lahko rećem, da so zastonj. :D
2. Bv. kakorkoli ta dirkaški multimilijonarski (800ti na lestvici najbogatejših, če sem si zapomnil prav) navdušenec Lawrence Stroll, katerega sin se pravtako ukvarja z dirkanjem niti ne zveni tako napačni investitor... Veliko bolje se sliši, kot nek konzorcij švicarskih in arabskih finanćnih skladov, kot je to v primeru Caterhama.
3. a) Če sem že pri Caterhamu, Albers je bojda "prostovoljno" odstopil z položaja vodje ekipe. Razlog, ki ga je navedel je "domotožje".
http://www1.skysports.com/news/17583/94...
Kaka šablonska izjava.
Tole pač ne izgleda dobro, bomo videli, kaj je z temi investitorji. Upam samo, da ne bo uvedbe 3ih dirkalnikov, ker večje bedarije od tega nočem gledat. Poglejmo MotoGP, bedarija brez primere. Tovarniška moštva bodo šele potem imel vse niti v svojih rokah. F1 naj ostale formula konstrukturjev. Pa naj bo na gridu samo 8 moštev, me ne briga. Briga me samo to, da bodo pravila dopuščala kreativnost, ter skušala obdržat znosne stroške (kar je medsebojno kontradiktorno).
3. b). No pravila niso tako napačna amapak je v napačen princip kako presdtaviti ta produkt širši javnosti. Mislim, da je premalo poudarka na "dirkanju". Dogajane na stezi je izkrivljeno in za navadne gledalce pred ekrani prezapleteno (beri dolgočasno). Večina pač ne razumejo tehnologije (oz jih niti ne zanima npr. Ališič = nič žaljivega) in se ne veselijo kake pametne AERO ali mehanske pogruntavčine.
Tukaj pač odteka zanimanje gledalcev, posledično sponzorjev. Potem butaste omejitve tobačne in alko industrije, ter medijska nedostopnost. Platforma je trenutno malo zgrešila bistvo oz. korak z časom. WWW ponuja toliko opcij, da bi se kamot dalo naredit neke pakete po "meri" gledalca in mu vsebine temu prilagodila, nekja v smilu nivojev:
- -"basic (pure race), posnetki onboardov, dostopnost 24/7, rumene novice, povezave do zanimivosti" za vsakdanjega opazovalca dogajanja iza oči gledalca, ki išče glamur, dramo v dirkanju
- -medium padock, neka nadgradnja z zelo osnovnimi pojasnili teničnih pojmev, vide&anime-analize, popolni dowload lap timmings = po možnosti z grobimi podatki (ne v pdf, recimo v ecxelu ali docx) itd.
- -advanced (tech); pure tech porn = dostop do slikovnega materiala, posebni "spy-shot"-i, kaka osnovna pomešana telemetrija
Potem bi še dodal:
- -boljša povezanost med gledalci in vodstvom, ki diktira spremembe.
- -boljša podpora k prenosom F1, grafika, live podatki
- -manjša zategjenost glede pravic iz spodbujanje k širjenju vsebino o F1, recimo preko forumov, igric, aplikacija
- -pravičnejši finančni kolač
Le bi vse tole zajel v neko low "budget" varianto ali celo free varijanto bi pretehtalo "večje zanimanje". In bi invertitorji pridobili vložek z druge strani in ne direktno (kot je temu to zdaj) iz plačevanja storitve ampak, preko širjenja mreže in marketinga.
Pač to je nujno uvest, če bi radi, da F1 preživi, ker taki, kot jaz še zdaleč nismo dovolj. Dvomin, da nas je 3% vseh tistih, ki nas zanima tehnika z detajle in to veseda ni markentiško dovolj zanimivo za tako globalen šport kot je F1.
BT52 ::
Torej popolnoma enako, kot pri ...skrajšano... nikoli izdelal svojega monokoka), ali mora biti izdelan v domači fabrki? Z vidika varnosti se veliko bolj smiselna zdi prva opcija (da vseeno zaupaš ljudem, ki imajo izkušnje in vedo, kaj počnejo).
Jap, točno o tem govori. Zato pa so vse prestavili na 2016. Jaz pa sem samo povzel njegove besede. Logično razmišljanje. Še bolje bi bilo, če bi oni, kar kupli Caterham F1 team (recimo).
Takole na hitro se zdi simpl, ...skrajšano....ji za vzmetenje, ki morajo vpeti push/pull rod, se pripeti na roll damper, na torzijsko vzmet, v igri je lahko še heave damper/vzmet in dodatno še inerter).
Tole pa bodo počeli na Ameriškem sedežu (nekaj že stoji, glavni razvojni center pa še gradijo), kjer imajo tudi moderni "state of the art" vetrovnik. POtem inženirjev amerika premore ogromno in ni nujno, da so vsi "amerigosi"(pač globalizacija v USA nekaj specifičnega, kot v ostalih državah oz. je kar na nekem drugem miselno-poslovnem nivoju). Pač kolikor to prebiram tam deluje veliko naših strokovnjakov in pravijo, da te sprejmejo takoj medse (dokler imajo i'od tebe korist) seveda in jim širjenje obzorij ni problem. Podobno zadevo vidim z Haasom. Če bodo pobrskali vsaj malo USA aero (Boeing) in vesoljski bazen (space X, Nasa) bodo imeli solidno ogrodje strokovnjakov.
Zdaj avto pa bodo sestavljali v Evropi, kje točno se ne ve (logistika). Če se ne motim imajo že tukaj nekje sedež v državah beneluksa.
No če imajo vsaj 1% finančne podpore, kot je je USA zasebna industrija sposobna, so na dobri poti.
billy ::
Zanimivo, med dirko je imel daleč najvišji top speed rikiardo.
Ne vem kaj razmišljata alonso in vettel, njuni moštvi toneta...dobro...vettel je še mlad, ampak alonso ni več rosnih let, edino če cilja na kak tekord najstarejšega prvaka v prihodnosti ;)
Ne vem kaj razmišljata alonso in vettel, njuni moštvi toneta...dobro...vettel je še mlad, ampak alonso ni več rosnih let, edino če cilja na kak tekord najstarejšega prvaka v prihodnosti ;)
Blinder ::
najvišjega v zavetrju ali najvišjega ko je bil sam?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Blinder ::
sam v zavetrju pač včasih je lahko 340, drug krog je bližje predhodniku pa je tistih 362. pač odvisno kolko blizu je tisti ki je pred njim ter koliko jih je še spredaj..
meni se zdi bolj pomemben podatek o hitrosti brez zaveterja
meni se zdi bolj pomemben podatek o hitrosti brez zaveterja
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
BT52 ::
sam v zavetrju pač včasih je lahko 340, drug krog je bližje predhodniku pa je tistih 362. pač odvisno kolko blizu je tisti ki je pred njim ter koliko jih je še spredaj..
meni se zdi bolj pomemben podatek o hitrosti brez zaveterja
Tukaj se popolnoma strinjam z Binderjem. Najbolj so relevantni podatki brez zavetrja. Teh podatkov pa ne moreš dobit kar tako. Najhitreje si tako okvirno sliko ustvariš z obiskom F1.com in Fia.com. Še najbolje pa je za pogledat kak onboard z grafiko. Gre tudi brez grafike, ampak se velikokrat na amaturkah težko razbira podatke (še posebaj zdaj z temi lcd ekrani je vse bleščeče).
Sicer pa na podlagi hitrosti je enostavno naivno ocenjevat kvaliteto in potencial razvojnikov v posameznih ekipah. Verjetno Vett in Alo še najbolje vesta kako se počutita in posledično koliko lahko zaupata ekipi.
BT52 ::
Sicer pa sem skoraj prepričan, da je Vett z eno nogo v Mcl. Ima čas, da počaka zmagovit paket za razliko to za Alo ne morem reči.
Čeprav, če bi Hondi res uspelo prebudit Mcl v predvidenem obdobju 3eh let (to je rekel Hondin šef) bi še Alonsu nekako zneslo še pred pokojem.
V ta scenarij sicer dvomim (sem napisal par strani nazaj, zakaj). Torej je bolj verjeten kak 6 leten program preden bo Honda spet kolebala, če bo sodelovala z zamrzjenimi F1 pogonskimi sklopi (če bo po planu bo od 2018 enako, kot je to bilo od 2008/10-2013).
Potem v vprid prihoda nemca še govori prestop Petra Proudroumo-ja (nekak tak se napiše) in upokojitev Neweya, obdržanje Fallowsa, verjetna bogata Hondina € injekcija (za njega in R&D oddelek) in ubezanje zelo nevarnemu Danielu.
Čeprav, če bi Hondi res uspelo prebudit Mcl v predvidenem obdobju 3eh let (to je rekel Hondin šef) bi še Alonsu nekako zneslo še pred pokojem.
V ta scenarij sicer dvomim (sem napisal par strani nazaj, zakaj). Torej je bolj verjeten kak 6 leten program preden bo Honda spet kolebala, če bo sodelovala z zamrzjenimi F1 pogonskimi sklopi (če bo po planu bo od 2018 enako, kot je to bilo od 2008/10-2013).
Potem v vprid prihoda nemca še govori prestop Petra Proudroumo-ja (nekak tak se napiše) in upokojitev Neweya, obdržanje Fallowsa, verjetna bogata Hondina € injekcija (za njega in R&D oddelek) in ubezanje zelo nevarnemu Danielu.
billy ::
No, ampak mclaren že ima najboljši motor, pa so slabi, celo williams je boljši. Zakaj bi bilo s hondo drugače? Edino če bo honein motor toliko boljši od merca, kar pa dvomim...
Edino če ima merc kako klavzulo v primeru dvobojev na stezi...
Edino če ima merc kako klavzulo v primeru dvobojev na stezi...
Super Sonic ::
Včeraj oz. danes sem prišel iz Monze, kjer sem si ogledal tole "novo" F1. Kaj naj rečem v dveh besedah: veliko razočaranje.
Postavil sem se v Rogio, in sicer tretji ovinek (po curva grande). Razlog je enostaven, želel sem videti kako novi avtomobili v živo izgledajo pri močnem zaviranju, vhodu v ovinek in pospeševanju, ter koliko je nova F1 zares v krizi.
Cena
Monza je postala dokaj petično dirkališče, recimo Rogia vas bo prišla slabih 400EUR, štartno-ciljna pa recimo okoli 700EUR. O VIP kartah ne bomo, ker so za vsa dirkališča približno enaka (slabe 3 tisočake). Najcenejše karte so okoli 100EUR (stojišča v gozdu), pri čemer vam mora že logika povedati, da boste videli dokaj malo, saj je Monza hitro in dolgo dirkališče, polno ravnin, zato je recimo Monaco, za enak denar mnogo bolj primeren (čeprav je Monaco), ampak boste za 100EUR videli bistveno več (pa čeprav samo v nedeljo).
Zvok
Prva stvar je zvok. Tu ni kaj povedati, F1 je izgubila ogromno. Motor ima močno pridušen zvok in brez problema se pogovarjaš le par metrov od steze tudi med dirko. To je določen problem, sploh če spremljaš obe seriji (ali pa vse tri) pred tem, sploh GP2, pri čemer že GP3 zvok vsaj prekaša F1, o GP2 pa ni dvoma, dejansko nosi ta program vikenda in jih je z užitkom poslušati, ter gledat, saj se ogromno dogaja. Kasneje bom dodal tudi oba filmčka v razliki med serijami.
Hitrost
Kolega je, pa tudi večina ostalih gledalcev, imel recimo težave opaziti razliko v vožnji med GP2 in F1 dirkalnikom. Dejansko je razlika zanemarljiva. Če to prenesem v številke: v kvalifikacijah so GP2 dirkalniki vozili od 1:31.707s, na dirki F1 pa so vozili še slabše čase, vsaj v začetku. Tako gledalec ostane na "suhem", saj je dejansko in resnično zelo težko na uč občutiti razliko med serijama. In to se mi zdi extremno slabo za F1, tega nisem še nikoli doživel in to je vsaj posredna kraja denarja. Številke, ki sem jih zgoraj napisal namerno, niso nizke in za ta denar spremljati neko skrajno umetno F1, je res zame osebno res škoda denarja. Torej pogled gledalca je, da nima tam kaj početi, sploh pa za tak denar.
Razlike med moštvi
Mislim, na tej stezi se je videlo ogromno. Videlo se je, da je Mercedes enostavno klaso ali dve nad vsemi. Vhodi v ovinek, prečkanje šikan, prenašanje hitrosti in pospeševanje; vse to spada v neko drugo kategorijo mogoče neke stare F1. Če se malo pohecam, smo gledali serijo v seriji, ker je bilo za uč zelo prijetno opazovati oba MBja, kako letita čez šikane. Spomini so se vrnili nazaj, za razliko od ostalih moštev, ki so izpadali prav smešno.
Tu ciljam predvsem na Ferrari: F14T je izgledal tako bogo v trakciji, balansu in pospševanju, da je mene, pa čeprav nisem nikdar navijal za kakšno moštvo, bolelo srce. Gre za šlamastiko brez primere in vsakdo, tudi največji laik, je opazoval nevoznost dirkalnika, ki se je dobesedno ustavljal sredi šikane. Na tribunah so se posledično izvajale prave salve žvižgov in stokanja, čeprav sta oba dirkača ekstremno popularna.
Motor gor/dol, MB ima ekstremno dober komplet, to govorimo že od začetka sezone. Njihov prenos teže in brezhibno pospeševanje (pa še marsikaj drugega) iz ovinka v ovinek sta bila pravi balzam za oči. Williams je imel ob pospeševanju ogromno zibanja zadnjega dela, McLaren je pešal pri prečkanju šikane, Red Bull pa je bil kot v počasnem posnetku pri vseh teh stvareh. Šli so mimo složno, brez drame ampak enostavno prepočasi; MB je priletel mimo kot puščica. Ne vem kako je to izgledalo na ostalih dirkah, ampak v Monzi je bila to "serija v seriji".
V glavnem, moje osebno mnenje je, da je F1 v resnih težavah, ker pojma nimam kdo bi, globalno, tole hotel gledat. Zadnjič na dirki sem bil prav lani in razlika je ogromna in se jo čuti. Ni šans, da drugo leto kam grem, če moštva med sezono ne naredijo nek kvantni preskok v hitrosti.
Še nekaj fotk, naredil sem jih ogromno, če ima kdo kakšno posebno željo od kakšnega dirkača (predvsem iz nižjih serij), naj mi javi. Sicer pa niso bog ve kaj:
Postavil sem se v Rogio, in sicer tretji ovinek (po curva grande). Razlog je enostaven, želel sem videti kako novi avtomobili v živo izgledajo pri močnem zaviranju, vhodu v ovinek in pospeševanju, ter koliko je nova F1 zares v krizi.
Cena
Monza je postala dokaj petično dirkališče, recimo Rogia vas bo prišla slabih 400EUR, štartno-ciljna pa recimo okoli 700EUR. O VIP kartah ne bomo, ker so za vsa dirkališča približno enaka (slabe 3 tisočake). Najcenejše karte so okoli 100EUR (stojišča v gozdu), pri čemer vam mora že logika povedati, da boste videli dokaj malo, saj je Monza hitro in dolgo dirkališče, polno ravnin, zato je recimo Monaco, za enak denar mnogo bolj primeren (čeprav je Monaco), ampak boste za 100EUR videli bistveno več (pa čeprav samo v nedeljo).
Zvok
Prva stvar je zvok. Tu ni kaj povedati, F1 je izgubila ogromno. Motor ima močno pridušen zvok in brez problema se pogovarjaš le par metrov od steze tudi med dirko. To je določen problem, sploh če spremljaš obe seriji (ali pa vse tri) pred tem, sploh GP2, pri čemer že GP3 zvok vsaj prekaša F1, o GP2 pa ni dvoma, dejansko nosi ta program vikenda in jih je z užitkom poslušati, ter gledat, saj se ogromno dogaja. Kasneje bom dodal tudi oba filmčka v razliki med serijami.
Hitrost
Kolega je, pa tudi večina ostalih gledalcev, imel recimo težave opaziti razliko v vožnji med GP2 in F1 dirkalnikom. Dejansko je razlika zanemarljiva. Če to prenesem v številke: v kvalifikacijah so GP2 dirkalniki vozili od 1:31.707s, na dirki F1 pa so vozili še slabše čase, vsaj v začetku. Tako gledalec ostane na "suhem", saj je dejansko in resnično zelo težko na uč občutiti razliko med serijama. In to se mi zdi extremno slabo za F1, tega nisem še nikoli doživel in to je vsaj posredna kraja denarja. Številke, ki sem jih zgoraj napisal namerno, niso nizke in za ta denar spremljati neko skrajno umetno F1, je res zame osebno res škoda denarja. Torej pogled gledalca je, da nima tam kaj početi, sploh pa za tak denar.
Razlike med moštvi
Mislim, na tej stezi se je videlo ogromno. Videlo se je, da je Mercedes enostavno klaso ali dve nad vsemi. Vhodi v ovinek, prečkanje šikan, prenašanje hitrosti in pospeševanje; vse to spada v neko drugo kategorijo mogoče neke stare F1. Če se malo pohecam, smo gledali serijo v seriji, ker je bilo za uč zelo prijetno opazovati oba MBja, kako letita čez šikane. Spomini so se vrnili nazaj, za razliko od ostalih moštev, ki so izpadali prav smešno.
Tu ciljam predvsem na Ferrari: F14T je izgledal tako bogo v trakciji, balansu in pospševanju, da je mene, pa čeprav nisem nikdar navijal za kakšno moštvo, bolelo srce. Gre za šlamastiko brez primere in vsakdo, tudi največji laik, je opazoval nevoznost dirkalnika, ki se je dobesedno ustavljal sredi šikane. Na tribunah so se posledično izvajale prave salve žvižgov in stokanja, čeprav sta oba dirkača ekstremno popularna.
Motor gor/dol, MB ima ekstremno dober komplet, to govorimo že od začetka sezone. Njihov prenos teže in brezhibno pospeševanje (pa še marsikaj drugega) iz ovinka v ovinek sta bila pravi balzam za oči. Williams je imel ob pospeševanju ogromno zibanja zadnjega dela, McLaren je pešal pri prečkanju šikane, Red Bull pa je bil kot v počasnem posnetku pri vseh teh stvareh. Šli so mimo složno, brez drame ampak enostavno prepočasi; MB je priletel mimo kot puščica. Ne vem kako je to izgledalo na ostalih dirkah, ampak v Monzi je bila to "serija v seriji".
V glavnem, moje osebno mnenje je, da je F1 v resnih težavah, ker pojma nimam kdo bi, globalno, tole hotel gledat. Zadnjič na dirki sem bil prav lani in razlika je ogromna in se jo čuti. Ni šans, da drugo leto kam grem, če moštva med sezono ne naredijo nek kvantni preskok v hitrosti.
Še nekaj fotk, naredil sem jih ogromno, če ima kdo kakšno posebno željo od kakšnega dirkača (predvsem iz nižjih serij), naj mi javi. Sicer pa niso bog ve kaj:
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
PrimozR ::
BT52 govoriš o MotoGP in o 8 moštvih, pa ravno tam je bil totalen 'dolgčas', ko je bilo na stezi samo 15 motorjev. Trije avti na moštvo niso nič slabega, ker bodo 3 imela močnejša moštva, ki imajo tudi dobre avtomobile. To seveda pomeni bolj tesno dirkanje.
Alkohol se očitno še vedno lahko oglašuje (Johnnie Walker, Smirnoff, Martini), tobačnega oglaševanja, kupu denarja navkljub, pa res ne vem če potrebujemo. Bolj zanimivo bi bilo, če bi pritegnili moderna, tehnološka podjetja.
Caterhama niso kupili, ker hočejo ekipo postaviti v US. Nič ti ne pomaga obstoječa ekipa v UK, če je ne moreš prestaviti v US. Strokovnjakov imaš pa lahko 2000, a če nimajo izkušenj z določeno specifiko (kar F1 je), ti ne pomagajo nič. Vsi govorijo, da bo Haas moral nekako prepričati nekaj 10 dobrih inženirjev, da spokajo v Karolino. Kar je s priseljevalno politiko ZDA v teh časih hud izziv ;)
Sedež česa? Dirkanja ziher ne, če dirkajo samo v US serijah. Sedež ima verjetno Haas Automation, firma, ki proizvaja CNC-je in podobne stroje. Gene Haas je ustanovitelj te firme, kjer je nabral kup denarja, ki ga zdaj meče v dirkanje. Haas Automation ima global HQ v Kaliforniji, dirkanje je pa v Karolini, ker je kupil eno obsotječo dirkalno ekipo (ne vem a je bila CART/Indy al NASCAR, niti se ne spomnim katera, sem pa prelen, da bi preverjal).
Kar setiče finančne inekcije v McLaren, ta niti ni potrebna, bi si ji veliko bolj želelo marsikatero drugo F1 moštvo. McLaren služi težke denarje s cestnimi avtomobili ter s svojimi inženirskimi storitvami (z ECU-ji zalagajo F1, NASCAR in še koga, razvijali so specjalke za Specialized, takšnih projektov imaš pa še veliko).
Alkohol se očitno še vedno lahko oglašuje (Johnnie Walker, Smirnoff, Martini), tobačnega oglaševanja, kupu denarja navkljub, pa res ne vem če potrebujemo. Bolj zanimivo bi bilo, če bi pritegnili moderna, tehnološka podjetja.
Caterhama niso kupili, ker hočejo ekipo postaviti v US. Nič ti ne pomaga obstoječa ekipa v UK, če je ne moreš prestaviti v US. Strokovnjakov imaš pa lahko 2000, a če nimajo izkušenj z določeno specifiko (kar F1 je), ti ne pomagajo nič. Vsi govorijo, da bo Haas moral nekako prepričati nekaj 10 dobrih inženirjev, da spokajo v Karolino. Kar je s priseljevalno politiko ZDA v teh časih hud izziv ;)
Sedež česa? Dirkanja ziher ne, če dirkajo samo v US serijah. Sedež ima verjetno Haas Automation, firma, ki proizvaja CNC-je in podobne stroje. Gene Haas je ustanovitelj te firme, kjer je nabral kup denarja, ki ga zdaj meče v dirkanje. Haas Automation ima global HQ v Kaliforniji, dirkanje je pa v Karolini, ker je kupil eno obsotječo dirkalno ekipo (ne vem a je bila CART/Indy al NASCAR, niti se ne spomnim katera, sem pa prelen, da bi preverjal).
Kar setiče finančne inekcije v McLaren, ta niti ni potrebna, bi si ji veliko bolj želelo marsikatero drugo F1 moštvo. McLaren služi težke denarje s cestnimi avtomobili ter s svojimi inženirskimi storitvami (z ECU-ji zalagajo F1, NASCAR in še koga, razvijali so specjalke za Specialized, takšnih projektov imaš pa še veliko).
Alexius Heristalski ::
Jaz kot nevedni plebejec, ki gleda dirke samo po tv, sem užival v BBC-jevem prenosu. Tudi v boju za četrto mesto. Nevednost je blagoslov.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
driver_x ::
@Supersonic, hvala za opis. Potem sem storil čisto prav, ko letos nisem obiskal nobene dirke. Pred sezono sem o tem razmišljal, a me je ravno ta polomija od zvoka odvrnila od tega. Nazadnje sem bil na dirkah v 90. letih (San Marino, Madžarska, Avstrija).
BT52 ::
BT52 govoriš o MotoGP in o 8 moštvih, pa ravno tam je bil totalen 'dolgčas', ko je bilo na stezi samo 15 motorjev. Trije avti na moštvo niso nič slabega, ker bodo 3 imela močnejša moštva, ki imajo tudi dobre avtomobile. To seveda pomeni bolj tesno dirkanje.
Ehh vse to je pesek v oči. Potem bi gledali letos nastopničkah samo Mercedese z 30 min prednosti. Potem ta sedež bi kupovali bogati sinčki, kot žemljice. V Moto GP so poltovarniška moštva že v osnovi v drrugem planu. Dvomim, da bi bilo v F1 kaj bolj zanimivo. No, če je ni dovolj umetnega šova, potem lahko še premostimo to... Tehniška tekmovalnost ne bo postala preveč razširjena in se bo počasi preveč skrćila na mogoče 2-3 resne ekipe. Meni to ne diši. Čeprav bi se dalo razpravljat, če zdaj kaj drugače. Moštva imajo med sabo sodelovanja in poltovraniške podopore, tako da naj ostane tako, kot je. Nja se raje pobrigajo zakaj se morajo manjša moštva pretepat za finančni kolač, kje odteka denar in pumpat šov z neki kvazi instant rešitvami.
Alkohol se očitno še vedno lahko oglašuje (Johnnie Walker, Smirnoff, Martini), tobačnega oglaševanja, kupu denarja navkljub, pa res ne vem če potrebujemo. Bolj zanimivo bi bilo, če bi pritegnili moderna, tehnološka podjetja.
Zdaj s tem, da tobačne indistrije ne potrebujemo? Ne bi rekel, tam obračajo taki denarci, da te kap. Mislim tole licimerstvo in antipropaganda je zelo nedobrodošla, dokler imaš, ko posameznik sam odločat o svojem zdravju. Alkohol, tudi malo peša, če upoštevamo vedno večji Arabski vpliv v F1. Mislim, da so bile pobude tudi v tej smeri, da ukinejo promociojo alkohola.
Kaj pa setiče IT, tech podjetij je tega vsaj zaekrat dovolj? Ne vem, če bi lahko naredili kaj bolje, kot je to zdaj. Samo pač F1 NI VEČ tista mogočna serija z trijontavžen kilovatov moči in z spetakularni mesrečami. Jaz bi tuda raje videl (magari hibrid) tirbunca z 1500 HP moči na limitu... Potem verjamem, da bi gledali te zverine z očni na pecljih.
Caterhama niso kupili, ker hočejo ekipo postaviti v US. Nič ti ne pomaga obstoječa ekipa v UK, če je ne moreš prestaviti v US.
Ja Haas je imel 2 opciji:
-kupiti obstoječo ekipo in se pridružiti, kot sponzor
-narediti svojo ekipo z sovjo indenditeto.
Odločil se je za ekipo z idenditeto, kjer lahko pod okriljem firme Haas Automotion postavi trde tememlje in dokaže, da so njegovi stroji "majka". Hkrati lahko z lastnimi izkušnjami dodatno nudi "top-end" storitve obdelave, izdelave drugih F1 ekipam. Že oskrbuje z stroji Williams in Mcl (verjetno ima še katera ekipa kaj od njih).
Tako bo dokazal resnost, znanje in postavil ugled znamke za nekaj nivojev višje, Kar se bo po Haasovih besedah pozalo na Azijskem trgu (imajo 50% izvoz z samo 1% deležem trga).
Haas izjavil: “My basic goal here is to change Haas Automation from just a machine tool builder into a premium brand and I think Formula One will provide that, especially in overseas markets,” he explained.
in še Haasovo pojasnilo: "Quite frankly I could have spent $100 million in advertising and I don't think I would get as much bang for the buck as I would in Formula One," says Mr Haas adding "I'm talking about a positioning of the brand. I am really trying to separate Haass Automation out from the pack and I think Formula One fits perfectly. I think if we can associate Haas Automation with Formula One it becomes a premium brand and a premium brand is the Holy Grail of marketing.
Strokovnjakov imaš pa lahko 2000, a če nimajo izkušenj z določeno specifiko (kar F1 je), ti ne pomagajo nič. Vsi govorijo, da bo Haas moral nekako prepričati nekaj 10 dobrih inženirjev, da spokajo v Karolino. Kar je s priseljevalno politiko ZDA v teh časih hud izziv ;)
V bistvu je podobno naredil RB.
Haas se tega dobro zaveda: “This is a tough business and we know what we have got to do. It is hiring the right people and there is a lot of learning. There is a tremendous amount that we need to learn from this whole sport because we are pretty novice at it. We understand the racers’ point of view but going forward it is going to be tough and it is going to be a challenge and that is what life is about though. It is about doing things that nobody else thinks they can do and then doing it.”
Toda kjer je volj je pot. :D
Sedež česa? Dirkanja ziher ne, če dirkajo samo v US serijah. Sedež ima verjetno Haas Automation, firma, ki proizvaja CNC-je in podobne stroje. Gene Haas je ustanovitelj te firme, kjer je nabral kup denarja, ki ga zdaj meče v dirkanje. Haas Automation ima global HQ v Kaliforniji, dirkanje je pa v Karolini, ker je kupil eno obsotječo dirkalno ekipo (ne vem a je bila CART/Indy al NASCAR, niti se ne spomnim katera, sem pa prelen, da bi preverjal).
Evo zraven tiste Nascar ekipe Stewart-Racing, ki jo omenjaš, katere je solastnik gradi novo namensko posloplje samo za F1.
http://autoweek.com/article/formula-one...
Kar setiče finančne inekcije v McLaren, ta niti ni potrebna, bi si ji veliko bolj želelo marsikatero drugo F1 moštvo. McLaren služi težke denarje s cestnimi avtomobili ter s svojimi inženirskimi storitvami (z ECU-ji zalagajo F1, NASCAR in še koga, razvijali so specjalke za Specialized, takšnih projektov imaš pa še veliko).
Koliko sem pobrskal podobno bo tudi storil Haas. Pa tako si niti nisem mislil, da det na leto obrača milijrdo dolarjev z tem poslom. Celo sam pravi, da pričakuj v naslednjih 5ih letih z povečanjem razpoznavnosti znamke, se še bolj razširit na PROFI trg z ocenjemin 50-70% dvigom prihodkov na leto. Dejansko ded ima računico, če upoštevaš kako velik trg še mora osvojit v Aziji in Evropi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
@SuperSonic
Super prispevek. Čestitke za dobro zapravljnen denar (sarkasm on).
Glede na vzdevek oz. avatar vidim, da si ljubitelj hitrosti. Potem praviš, da F1 potrebuje samo hitrost? Zvok bi se dalo še splegledat ane?
Misliš kaj trenutna F1 potrebuje za sprmembo:
-boljše gume? Nujni dvig lateralnih sil = težja boj fizična vožnja?
-prepoved dolivanja? (kotradiktorno z varčevalno eko vožnjo)
-večja moč? Ni nujno, da večji motor, lahko povečajo alokacijo regeneracije energije na 2krat toliko?
Jaz sem definitivno za Lmp1 FORMAT (delno povečanje moči), kjer ni resnih omejitev glede konstrukcije ampak si omejen s strani porabe energije (pa še ta je po različnih razredih)...
Samo vse to stane... Hmmm nekaj se bo moglo storiti v tem smislu, da F1 spet izstopi izpred drugih serij. Ne samo po zapravljanu denarja, ter "glamurju", ki spada zraven.
Super prispevek. Čestitke za dobro zapravljnen denar (sarkasm on).
Glede na vzdevek oz. avatar vidim, da si ljubitelj hitrosti. Potem praviš, da F1 potrebuje samo hitrost? Zvok bi se dalo še splegledat ane?
Misliš kaj trenutna F1 potrebuje za sprmembo:
-boljše gume? Nujni dvig lateralnih sil = težja boj fizična vožnja?
-prepoved dolivanja? (kotradiktorno z varčevalno eko vožnjo)
-večja moč? Ni nujno, da večji motor, lahko povečajo alokacijo regeneracije energije na 2krat toliko?
Jaz sem definitivno za Lmp1 FORMAT (delno povečanje moči), kjer ni resnih omejitev glede konstrukcije ampak si omejen s strani porabe energije (pa še ta je po različnih razredih)...
Samo vse to stane... Hmmm nekaj se bo moglo storiti v tem smislu, da F1 spet izstopi izpred drugih serij. Ne samo po zapravljanu denarja, ter "glamurju", ki spada zraven.
Super Sonic ::
Potem sem storil čisto prav, ko letos nisem obiskal nobene dirke.
Ja pa ne. Dejstvo je, da se splača it pogledat vsako novo stvar, da vidiš kako ti odgovarja, hkrati pa je dejstvo, da je F1 z letošnjo sezono izgubila ogromno.
Jaz kot nevedni plebejec, ki gleda dirke samo po tv, sem užival v BBC-jevem prenosu. Tudi v boju za četrto mesto.
Sej je tako; trenutno je absolutno vse na televiziji, ki lahko s pomočjo tehnike, dobrih novinarjev in odličnih dvobojev med dirkači, ta šport umetno baše gledalcu direkt v možgane.
Potem praviš, da F1 potrebuje samo hitrost?
Ja, v prvi vrsti potrebuje hitrost. Razlika med serijami more obstajat. Poršeji gredo tako in tako, GP3 gre tako in tako, GP2 je prišel tako in tako, potem pa se je ponavadi začutilo ogromno vznemirjenja na dirkah, saj je prišel ven F1 dirkalnik. Vse kategorije, ki si jih videl pred tem si pozabil v trenutku, dirkalniki so bili nenormalno (celo lucidno) hitri. Užival si med gledanjem linij, vohal bencin, navijači so ponavadi noreli kar za brez veze, ipd. Bil je šov, ki je imel zadaj tehnični smisel, bil si del nečesa nerealnega, čustvega in res ni bilo lepšega kot F1 vikend.
Zraven paše seveda tudi zvok; ni bilo šans, da si spremljal F1 dirkalnik na 30m brez zamaškov uro in pol. Oziroma so to počel samo neizkušeni gledalci. Ta vikend so preprodajalci zamaškov na veliko prodajali pred vstopom na dirkališče zamaške. Me zanima koliko njih bo naslednje leto še tam.
Gre torej za cel paket kaj F1 ne ponuja več gledalcu, ko pride na dirko. Pustimo vse tehnične stvari in TV ob strani. Govorim za gledalca, ki pride gledat dirko. Recimo kolega je še lani v Monacu ostal odprtih ust, ko sva na štartno-ciljni ravnini prvič videla RedBull s kakšno polno hitrostjo je udaril mimo. Zaradi zvoka se je pa usedel na tla. Cel dan je opisoval občutke in tak vpliv je F1 imela dolga leta na slehernega gledalca. Moral si občudovati tisto, kar se je mimo pripeljalo in moral si dal od sebe vsaj nasmešek, po parih krogih so se pa že vsi drl. Tko pač je.
To je ta "vau" effekt in zato so ljudje hodil gledat dirko. Danes tega ni več. Predvsem tega. Pa še miljon drugih stvari.
Kar se pa sedaj dogaja je pa poden. GP3 se je v Monzi slišalo že na 10 km daleč. GP3! GP2 dirkalniki predstavljajo višek zvoka (dirke pred F1), hkrati tam fantje dirkajo na polno in šova je ogromno. V "moji" šikani sta letela v zid vsaj dva (recimo), bojev kolo ob kolo je bilo nešteto. Zvok je bil pravi. V8, 4L, 612 KM in 332 km/h je povsem dovolj, da si navdušen. Vsako napačno šaltanje so pospremile trobente gledalcev, skratka; neka čustva se vpletejo v igro. Všeč ti je tisto kar gledaš.
In potem pričakuješ F1 dirkalnik, ki ga sploh ne slišiš čez Curva Grande (neverjetno). Pride kar na enkrat mim, gume zacvilijo, zraven se še ustavlja, podkrmarjen, brez trakcije, skače čez šikano in gre naprej v nekem zibajočem dušečem zvoku. Vau, super zanič, je bil moj prvi odziv. In po dveh dneh ga nisem mogel spremenil.
Misliš kaj trenutna F1 potrebuje za sprmembo:
Predvsem rabi hitrejši dirkalnik, močnejši zvok in preprečiti morajo da geniji tipa Newey odhajajo iz športa. F1 dejansko je GP1 serija, tako kot je rekel Newey. On to vidi čez tehniko, vsak gledalec pa na stezi z očmi. Če bo šlo tako naprej, dvomim, da bo cilj slehernega dirkača dirkati v F1.
Pustimo sedaj vse motorje in vse tehnične stvari ob strani. F1 rabi razvoj, rabi nerealne hitrosti, nerealen zvok, nerealne G pospeške; skratka nerealne stvari. Kako do tega prideš je pa miljon poti, sam sem prepričan, da že če bi jim letos pustili odprt razvoj motorjev, bi sam prišel nazaj kar precej "boljše volje".
Ali če še drugače povem: preveč so downsajzal sam šport. Šli so predaleč.
Bom dal filmčke gor, boš videl kako to je izgledalo v primerjavi obeh serij. Kakšen režiser žal nisem, tudi gibanje je bilo v nedeljo sila omejeno, tako da sem z roko snemal, ampak bo dovolj jasno kako in kaj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Super Sonic ::
Sem naložil, posnetki so RAW format, brez vsakršne obdelave. Kot sem že rekel, se že v naprej opravičujem za tresočo se sliko. Naj vsak presodi koliko je razlike med serijama.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
PrimozR ::
BT52 torej bi gledali troboj namesto dvoboja za naslov. Kako je to slabo? V poltovarniških moštvih, Marussia, Caterham, Sauber & co, se sedeže plačuje že sedaj. Tretji avto tovarniških moštev bi jasno pripeljal s seboj prave talente (poglej Red Bull recimo, skupaj s Torro Rossom), itak je pa celoten razlog za idejo o treh avtih slabo finančno stanje slabših (zgoraj omenjenih) moštev. S tremi avtomobili sponzorji plačajo več (ne vidim sicer razloga, zakaj ne bi dovolili različnih sponzorjev na različnih avtomobilih znotraj moštva), torej ima moštvo več denarja za razvoj. Izdelava avta je sicer precejšen strošek, a vseeno je najdražji še vedno razvoj ter testiranje. Spet s tremi avtomobili lahko na prostih treningih stestiraš več, dobiš več feedbacka. Bitka med samo dvemi, tremi ekipami je pa stalnica že... 30 let? Razen par svetlih izjem.
Svinjarij, kot so tobak (pa v bistvu tudi alko) res ni treba oglaševati. In ne, ne morem se sam odločati o svojem zdravju, če kadijo ljudje okrog mene. Naredim pa vse, kar je mogoče.
Tech podjetjem F1 s triljaužent konji in spektakularnimi nesrečami itak IMO ni zanimiva. Tech podjetjem bi bila IMO bolj zanimiva preciznost in tehnološka naprednost. Spektakularne nesreče so bile zanimive v časih tobačno-alkoholnih časov, ko so bili dirkači 'kavboji'. Pa dajmo ne zdaj o spremembah pravil, ki bi F1 morda naredile bolj zanimivo (recimo povrniti tankanje med dirkami in ponuditi neomejeno količino gum ter seveda skenslati omejitev goriva za celotno dirko).
Haas Racing in Hass Automation nimata nobene veze, kot sem ti rekel. No, imata, isto ime (deloma) zaradi istega lastnika. Prvo je nastalo zaradi kupa denarja, ki je bil zaslužen z drugim. Pa zdaj ker je v karavani F1 nek Haas ekipe 10000 % ne bodo menjale svojih popedenanih CNC-jev. Pa Haas ni edini na tem področju, niti ni najboljši, je, po tem kar slišim, povprečen in drag. Če hočeš kvaliteto, vzameš nekaj iz koncerna DMG Mori Seiki (nemško-italijansko-japonska naveza), za povprečno pa recimo tajvanskega Hartforda, ki je poceni. Npr. Seveda je vse skupaj odvisno tudi od vez, pogodb, od potreb, itd.
Okej, Haas bo seveda velik sponzor programa F1, ampak vseeno, ni to podsklop podjetja za CNC-je. Je popolnoma ločena firma.
Super Sonic hitrosti in pospeški so pri F1 že relativno visoki. Zakaj ne bi potem raje nekoliko omejili GP2 in GP3? V nedogled pač te zadeve ne morejo iti, 4 do 5 g pa tudi ni malo.
Svinjarij, kot so tobak (pa v bistvu tudi alko) res ni treba oglaševati. In ne, ne morem se sam odločati o svojem zdravju, če kadijo ljudje okrog mene. Naredim pa vse, kar je mogoče.
Tech podjetjem F1 s triljaužent konji in spektakularnimi nesrečami itak IMO ni zanimiva. Tech podjetjem bi bila IMO bolj zanimiva preciznost in tehnološka naprednost. Spektakularne nesreče so bile zanimive v časih tobačno-alkoholnih časov, ko so bili dirkači 'kavboji'. Pa dajmo ne zdaj o spremembah pravil, ki bi F1 morda naredile bolj zanimivo (recimo povrniti tankanje med dirkami in ponuditi neomejeno količino gum ter seveda skenslati omejitev goriva za celotno dirko).
Haas Racing in Hass Automation nimata nobene veze, kot sem ti rekel. No, imata, isto ime (deloma) zaradi istega lastnika. Prvo je nastalo zaradi kupa denarja, ki je bil zaslužen z drugim. Pa zdaj ker je v karavani F1 nek Haas ekipe 10000 % ne bodo menjale svojih popedenanih CNC-jev. Pa Haas ni edini na tem področju, niti ni najboljši, je, po tem kar slišim, povprečen in drag. Če hočeš kvaliteto, vzameš nekaj iz koncerna DMG Mori Seiki (nemško-italijansko-japonska naveza), za povprečno pa recimo tajvanskega Hartforda, ki je poceni. Npr. Seveda je vse skupaj odvisno tudi od vez, pogodb, od potreb, itd.
Okej, Haas bo seveda velik sponzor programa F1, ampak vseeno, ni to podsklop podjetja za CNC-je. Je popolnoma ločena firma.
Super Sonic hitrosti in pospeški so pri F1 že relativno visoki. Zakaj ne bi potem raje nekoliko omejili GP2 in GP3? V nedogled pač te zadeve ne morejo iti, 4 do 5 g pa tudi ni malo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Jst ::
Moj bivši sosed (sedaj v penziji*), ki mi poštima, kadar je treba kaj spajkati* (in podoben stuff*), že ene 25+ let hodi na dirke F1. Na povprečno petino dirk, ko je F1 v Evropi oz. blizu, včasih pa gre z ženo na dopust tudi kam v eksotične kraje, in si dopust potem splanira tako, da si potem lahko ogleda tudi dirkaški vikend.
*Čeprav je sedaj nekaj let že v penziji, še vedno popravlja razne elektrotehnične stvari.
Letos, ko sem se prvič pogovarjal z njim, mi je rekel, da to sedaj zgleda tako, "kot da prideš na koncert, v dvorano za nekaj tisoč ljudi, manjkajo pa zvočniki." "Da je izkušnja še "boljša" so vsi inštrumenti razglašeni" (Tip igra kitaro, ustvarja na klaviaturi in za hobi dela nekaj (tudi lastne) glasbe. Zato takšne primerjave.)
Danes (včeraj zvečer) sem videl njegov avto pred eno gostilno in smo šli noter. Sicer je z ženo jedel večerjo, a nekaj besed sva pa le izmenjala.
Bil je v Monzi. Razočaran je še bolj. Še žena mi je rekla, da ji je bilo dolgčas med dirko F1 in je odšla v hotel kmalu po štartu.
*Čeprav je sedaj nekaj let že v penziji, še vedno popravlja razne elektrotehnične stvari.
Letos, ko sem se prvič pogovarjal z njim, mi je rekel, da to sedaj zgleda tako, "kot da prideš na koncert, v dvorano za nekaj tisoč ljudi, manjkajo pa zvočniki." "Da je izkušnja še "boljša" so vsi inštrumenti razglašeni" (Tip igra kitaro, ustvarja na klaviaturi in za hobi dela nekaj (tudi lastne) glasbe. Zato takšne primerjave.)
Danes (včeraj zvečer) sem videl njegov avto pred eno gostilno in smo šli noter. Sicer je z ženo jedel večerjo, a nekaj besed sva pa le izmenjala.
Bil je v Monzi. Razočaran je še bolj. Še žena mi je rekla, da ji je bilo dolgčas med dirko F1 in je odšla v hotel kmalu po štartu.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
bzp ::
PIPI: različni sponzorji na različnih avtomobilih znotraj moštva so no-go. To idejo je imela BAR Honda, in so se morali sprijaznit z levo stranico drugačno od desne.
Super Sonic ::
Zakaj ne bi potem raje nekoliko omejili GP2 in GP3?
Najlažja pot je takšna ja, da preveč omejiš vse po vrsti.
Pogovarjamo se o tem, zakaj bi ljudje hodili na dirke. F1 je specifičen šport in mogoče je letošnja sezona povsem gledljiva po televiziji (in tudi je; zame osebno), v živo je pa to pač tako, da bodo gledalci šli, ker ni prav nobenega razloga, da tam sediš na tribunu praktično 8 ur.
Pa še bolj navdušen si nad serijami pred F1, ki jih začneš gledat zjutraj.
Tisti, ki še niste bili, morate iti na dirko, da boste razumeli poanto napisanega.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
driver_x ::
Jaz sem na dirke hodil zaradi tega, ker so mo že 10km pred dirkališčem zaradi hrupa šli mravljinci po hrbtu, na dirki pa se je vse še stopnjevalo. Neverjetno je bilo tudi pokanje pred ovinki, žarjenje diskov in hitrost sama. Spominjam se, kako smo v Imoli na izhodu šikane pred ciljno ravnino opazovali, kako so dirkači telovadili z volanom, ko so ob pospeševanju lovili zadek, čeprav je avto na zunaj deloval mirno. Takrat vsi poršeji hkrati na štartu niso naredili takega hrupa, kot ga je en sam bolid F1. Nižjih serij sploh nismo hodili gledati.
Če je še kdo nostalgičen, naj si poišče album Human Race Ignition slovenske skupine Tekton Motor Corporation. Mislim da je že v prvem komadu (od treh) na albumu v začetku v glasbo vkomponiran štart dirke F1, glasba pa se skozi cel album meša z zvoki f1, nekje pa ima govor celo Senna (album je izšel tik pred ali pa kmalu po njegovi smrti).
Če je še kdo nostalgičen, naj si poišče album Human Race Ignition slovenske skupine Tekton Motor Corporation. Mislim da je že v prvem komadu (od treh) na albumu v začetku v glasbo vkomponiran štart dirke F1, glasba pa se skozi cel album meša z zvoki f1, nekje pa ima govor celo Senna (album je izšel tik pred ali pa kmalu po njegovi smrti).
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Super Sonic ::
Glede na objemanje in lupčkanje v Monzi (Kimiju lupček od Lukata res ni dobro naredil), ni blo drugega za pričakovat. Alonso je naredil nasmešek ob objemu do vesolja. Vsakemu ki malo spremlja je bilo jasno kam pes taco moli, glede nato, da sta bila ravno zadnja akterja na bojni nogi že od začetka sezone.
Jaz bi rekel, da je posredni krivec za ta odstop Fernando Alonso. Namreč, samo še ta manever jim je ostal, da ga zadržijo. Potreboval so nekaj več in tole je rezultat. Zamenjal so 3/4 strokovnega štaba - že dvakrat, ampak rezultatov pač ni bilo.
V zadnjih letih so delali kardinalne napake na vseh področjih in prav je da tudi Luka mal gre na sprehod.
Sej bo prišel nazaj, ko bo čas.
Vsekakor pa vsi lahko pričakujemo bistveno močnejši Ferrari drugo leto, namreč Allison je krepko zavihal rokave.
Jaz bi rekel, da je posredni krivec za ta odstop Fernando Alonso. Namreč, samo še ta manever jim je ostal, da ga zadržijo. Potreboval so nekaj več in tole je rezultat. Zamenjal so 3/4 strokovnega štaba - že dvakrat, ampak rezultatov pač ni bilo.
V zadnjih letih so delali kardinalne napake na vseh področjih in prav je da tudi Luka mal gre na sprehod.
Sej bo prišel nazaj, ko bo čas.
Vsekakor pa vsi lahko pričakujemo bistveno močnejši Ferrari drugo leto, namreč Allison je krepko zavihal rokave.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
galimim ::
A je mnenje da je LdM vleku poteze mimo šefa ekipe, ki so negativno uplivale na sam razvoj in posledično tudi rezultate, preveč ciničen?
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me
PrimozR ::
BT52 ::
BT52 torej bi gledali troboj namesto dvoboja za naslov. Kako je to slabo? V poltovarniških moštvih, Marussia, Caterham, Sauber & ...skrčeno....najdražji še vedno razvoj ter testiranje. Spet s tremi avtomobili lahko na prostih treningih stestiraš več, dobiš več feedbacka. Bitka med samo dvemi, tremi ekipami je pa stalnica že... 30 let? Razen par svetlih izjem.
Jah potem pa nebi videli tehnoloških poizkusov iz "obupa". Lahko pozabimo na razne X-winge, DD difuzorje, W motorje, vetilatorje, De bonnova vzmetenja itd. Mislim da je ravno čar v tem , da imamo pestrost skozi padock tudi v tehnološkem smilsu. Mislim, da ravno ta kultura ločuje F1 od drugih serij. Zkaj hočemo, da postane ena izmed mnogih. No pogledi so različni jaz to tak vidim.
Svinjarij, kot so tobak (pa v bistvu tudi alko) res ni treba oglaševati. In ne, ne morem se sam odločati o svojem zdravju, če kadijo ljudje okrog mene. Naredim pa vse, kar je mogoče.
Ta "kultura" človeštva že usidrana tisočletja (ekstremi primer so recimo Kretčani še iz predčasov Antike)? Težko je tole izbrisat (psihologija in delovanje posameznika). Praktično nemogoče. Pač trudiš se potrpet. Ni druge. Mogoče malo licimerno z moje strani, toda kaj moreš.
Tech podjetjem F1 s triljaužent konji in spektakularnimi nesrečami itak IMO ni zanimiva. Tech podjetjem bi bila IMO bolj zanimiva preciznost in tehnološka naprednost. Spektakularne nesreče so bile zanimive v časih tobačno-alkoholnih časov, ko so bili dirkači 'kavboji'. Pa dajmo ne zdaj o spremembah pravil, ki bi F1 morda naredile bolj zanimivo (recimo povrniti tankanje med dirkami in ponuditi neomejeno količino gum ter seveda skenslati omejitev goriva za celotno dirko).
Prvo bi mogla razjanit, kaj je za tebe visoko tehnološko podjetje, ker tukaj se mnenja lahko razlikujejo.
Če miliš kaki Lg, Samsung, Microsoft še vprašanje, če ta podjetja sploh potrebujejo tako manjhno reklamiranje v taki "struji", kot je dirkanje? Več denarja je v masovni proizvodnji, katera pač potrebuje veliko število gčledalcev, kot pa v specializiranih podjetjih (Pankl, Mcl electronics, AVL) za katera jim je v 95% vseeno.
Že res, da podjetjem z specifičnim profilom nebi ustrezalo razbijaštvo in "razvrat", ampak zakaj je potem takem Senna tako znan? Enostavno gledalci so videli dirkače, kot lunatike, norce ali vesoljce, kot pravi @SuperSonic (parafraziram). Hočejo videti akcijo. Bom to povedal recimo na primeru. Moj oče enostavno nima potrpljenja gledat celotne dirke. Ampak pogosto pogleda le štart, če pa ne to pa me vsaj kako minuto po štarto obišče v dnevni, ter me vpraša "So se pozaleteli?". Ni potrebno pogledat daleč okoli, da vidiš, kake so aktulane novice na poročilih, kaki šovi so uspešni in predvajani? Ali ni ravno to "šov", katerega gledalci pogrešajo? Že res, da grem malo v ekstrem, ampak dobro bistvo sem povedal.
Haas Racing in Hass Automation nimata nobene veze, kot sem ti rekel. No, imata, isto ime (deloma) zaradi istega lastnika. Prvo je nastalo zaradi kupa denarja, ki je bil zaslužen z drugim. Pa zdaj ker je v karavani F1 nek Haas ekipe 10000 % ne bodo menjale svojih popedenanih CNC-jev.
Če pogledaš ožjo sliko je temu res tako. Ampak trik je v tem, da to ni nujno mišljeno dobesedno. Ni nujno, da se ne bi nalezle druge serije ali moštva, zasebniki, podjetja... Ni nujno, da mislijo resno z popolno transformacijo v F1, katera je pa preveč "pikolovska" za tovrstne stvari. Bolj gre tukaj za princip oz. običajni oglaševalski pristop. Vse to sproži tak lep domino efekt na katerega oni tudi računajo.
Pa Haas ni edini na tem področju, niti ni najboljši, je, po tem kar slišim, povprečen in drag. Če hočeš kvaliteto, vzameš nekaj iz koncerna DMG Mori Seiki (nemško-italijansko-japonska naveza), za povprečno pa recimo tajvanskega Hartforda, ki je poceni. Npr. Seveda je vse skupaj odvisno tudi od vez, pogodb, od potreb, itd.
Okej, Haas bo seveda velik sponzor programa F1, ampak vseeno, ni to podsklop podjetja za CNC-je. Je popolnoma ločena firma.
Drugače zadeve glede kvalitete ipd ne poznam in ne morem komentirat. Verjetno bo že kaj na tem, če gledam prodajne cifre in delež trga. Po drugi strani pa jim mogoče samo manjka super marketing (kaj je tudi namen F1 projekta), da bi pobzdignili svoje naprave nad ostale. Roko na srce kvaliteta je verjetno enakovredna med top 5 firmami, ampak se med njimi razlike delajo z oglaševanjem (ali pa še pristop, servis, prodajna mreža, prilagodljivost). Bv. Mori je glavni sponzor Porschejevega LMP1 programa.
Super Sonic hitrosti in pospeški so pri F1 že relativno visoki. Zakaj ne bi potem raje nekoliko omejili GP2 in GP3? V nedogled pač te zadeve ne morejo iti, 4 do 5 g pa tudi ni malo.
BT52 ::
A je mnenje da je LdM vleku poteze mimo šefa ekipe, ki so negativno uplivale na sam razvoj in posledično tudi rezultate, preveč ciničen?
Bojda ne. Baje je prav on zavrl pipico pri posodobitvi vetrovnika po sezoni 2008. Zdaj se ne spomnim, kateri akter je to omenil mapk zdi se mi, da Also Costa (bv, tisti, ki ne vedo to je nekdanji Ferrarijev konstruktor, kateri je dobil nogo po 2011. Zdaj pa sodeluje pri zmagovitem pohodu Mercedesa). Da o tisti Italijanizaciji ne govorim. Mogoče je za Ferrari res bolje, da vsi nekdanji akterji zajamejo svež zrak...
Govori se o neki menjavi Mattiacci z MOtezemolom, ter postavitev Bella ali Brawna, kot šefov F1 ekipe.
BT52 ::
Če gledamo tale grafikon je še vedno, več kot 30% nosijo dirkališča in plačila kotizacij. Zdaj, primarno naj bi bilo pomebno, če bodo imeli organizatorji pokrite stroške. To pomeni večje zanimanje za obisk = večje zanimanje za organizacijo dirke = more money, bi rekel Berni. Tako, da neke spremembe bi se mogele naredit. Ne moremo se zdaj izogibat tega. Če smo kaj zasrali, naj to popravimo. V trenutnem formatu zvoka ne bomo mogli izboljšat. Hitrost pa bi lahko.
Potem bi to s sabo to pripeljalo sponzorje, bolj bogate ponudbe, manj težav pri zadnjih ekipah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 381956 (237551) | BT52 |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 245734 (151560) | Alexius Heristalski |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 285482 (180950) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 136446 (95195) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 185052 (148297) | WarpedGone |