» »

Formula F1 2014

Formula F1 2014

Temo vidijo: vsi
««
38 / 57
»»

PrimozR ::

Daedalus je izjavil:

By the way: ste videli Alonsa, ko je moral z levo roko držati volan, držati en knof, z desno roko pa čez levo, pritiskati nek knof, da je prišel do neke nastavitve?

Proizvajalci bi se morali prvo med sabo zmeniti, da se takšnih - že kar nevarnih - akrobacij, ne bo več dogajalo, ampak kot sem rekel, med to sezono je to ZELO OČITNO nemogoče.

(SENNA)
Sej vem, da rahlo trolam, sam dajmo met neko perspektivo o tem :P

Jah tole je na ravni:

vs.

Slednji je sicer kratek, ker so šli na paywall, ampak pač, 'enaki pogoji' :)

billy ::

http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3163...

In my thought, Rosberg is intellectually superior to Lewis. I would imagine that because of that he's going to gain an advantage


Se kar strinjam. Očitno je tudi FIA ugotovila, da bi bilo slabo za f1, če je prvak lewis.

PrimozR ::

https://twitter.com/ScarbsF1/status/512...

A ma kdo tole mogoče v digitalni obliki?

Also, se morda komu sanja kaj je point tiste prečke, ki je najbolj spredaj? Meni deluje kot neka upogibna heave vzmet, sam heave element je že zadaj.

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Jst ::

FIA revises radio ban to driver performance only

Messages not permitted (by radio or pit board)

- Driving lines on the circuit.
- Contact with kerbs.
- Car set up parameters for specific corners.
- Comparative or absolute sector time detail of another driver.
- Speeds in corners compared to another driver.
- Gear selection compared with another driver.
- Gear selection in general.
- Braking points.
- Rate of braking compared to another driver.
- Rate of braking or application of brakes in general.
- Car stability under braking.
- Throttle application compared to another driver.
- Throttle application in general.
- Use of DRS compared with another driver.
- Use of any overtake button.
- Driving technique in general.


vir: formula1.com
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

billy ::

Tole je zelo vzpodbudno, ampak se bojim, da bodo našli način da zaobidejo prepoved, kot drugje...

Jst ::

Ta "nova" pravila so že malo bolj življenska. Tako se bodo ekipe lahko vsaj pripravile, da bodo dirkači koristno upravljali z nastavitvami vseh enot pogona. Ne pa, da je (nekje sem zasledil na začetku sezone) 180* različnih nastavitev, možnih preko volana. Ni ga dirkača (ali človeka), ki bi si zapomnil, kaj more v kakšni situaciji narediti.

*Pred sezono, na testiranjih, ko sem jih spremljal, so povedali, da so imeli prejšnja leta okrog 60 nastavitev, sedaj jih je pa trikrat več. Tako sem prišel do številke 180. Verjetno je sama številka napačna in je nastavitev, ki jih dirkači uporabljajo dosti manj.

Ampak vseeno jih je za moj okus preveč, da tipkajo kot kakšne tajnice. Za vsako ravnino, ovinek, šikano, nekaj preklopijo.


---

Prvi prosti trening:
1.Alonso 1:49.056
2.Hamilton
3.Rosberg
4.Vettel 1:49.874
5.Ricciardo 1:50.122
6.Jean-Eric Vergne
7.Kimi Räikkönen
8.Jenson Button
9.Daniil Kvyat 1:50.990
10.Sergio Perez 1:51.131

Za čas, sem Copy/paste samo "mejnike".
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

Ena slika zakaj je Hamilton dva tedna nazaj slabo štartal in kako to izgleda na volanu:



"Race Start ON" mu ni delal.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

driver_x ::

Rosbergu danes še kaj drugega ni delalo.

Boobiz ::

Rosberga je doletela karma, hebiga. Model je v samo polovici sezone pršu iz najbolj likeable modela do najbolj osovraženega preračunljivega pezdeta.
I'm drunk, what's your excuse?

Jst ::

Sploh, ko sta se z inženirjem pogovarjala v Italjanščini o Hamiltonu. Hinavsko.

---

Ampak vseeno mi je škoda za Rosberga, ker bi sedaj verjetno gledali dosti bolj zanimivo dirko. Vseeno pa so se z strategijo malo za***ali za Hamiltona. Da vidimo, če mu bo ratalo v sedmih krogih nabrati dovolj prednosti za zadnje menjave gum. Sedaj vozi skoraj 2 sek od Vettla, ki je na drugem mestu...


edit: Nekaj krogov kasneje:
Zgleda, da bo Hamiltonu ratalo. 17 sekund prednosti, še ~3 kroge (46/61), potem pa Ham v bokse...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

broken/link ::

razumel sem samo "tyres" in "straight line" ... ališič vedno navduši :D

Boobiz ::

Kvyat: "I'm dying here without a drink" :D
I'm drunk, what's your excuse?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boobiz ()

Jst ::

Sem vedel, da Ham ne bo mogel priti nazaj na prvo mesto. Twitter bo spet eksplodiral z teorijami zarote, da so pri Mercedesu zanalašč "pohabili" možnost zmage Hamiltonu z strategijo, čeprav je takoj prehitel Vettla in bo zgleda suvereno zmagal.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

driver_x ::

Kar se tiče prvenstva, mi je današnji rezultat kar všeč. Večja izenačenost pomeni več neposrednih bojev in posledično zanimivejše dirke.

theBill ::

Hamilton ima proti Rosbergu še vedno en odstop v dobrem.

Tole je pa izjava leta:)):
Model je v samo polovici sezone pršu iz najbolj likeable modela do najbolj osovraženega preračunljivega pezdeta.

Dr_M ::

A to mislis tisto, ko se je 3/4 dirke vozil na zadnjem mestu, potem pa zapeljal v garazo?
Lahko bi pripeljal do konca in bil uvrscen, pa ni, ker ni bilo tock.
Tako sta po odstopih izenacena, ce je pa sam zavestno zapeljal v garaze, pa to samo njegova krivda.

billy ::

Dejansko ima nico odstop v dobrem:

lewis - avstralija, odpoved motorja
- kanada, sam je kriv, ker je presilil material, nico s istimi težavami pride do cilja
- SPA, dirkaška nesreča

nico - anglija, odpoved menjalnika
- singapur, neka zjebana žica

Če pa že kdo trdi, da imata enako odstopov, avstralija+kanada vs anglija+singapur...je imel nico slabši izkupiček točk, ker ko je odstopil lewis je bil nico 1.+2., ko pa je odstopil nico pa je bil lewis 1.+1.

Jst ::

Meni je čisto vseeno, ker odkar je Hamiilton začel furati "yo, nigga" Holywood sceno, ... škoda besed.

Če pa pogledam na lestvico, pa lahko upam samo na dobre dvoboje do konca sezone, brez da bi se komu kaj pokvarilo ali kaj na pol delalo in mi je dejansko čisto vseeno kdo bo prvak. Res bi bilo super, če se odloči na zadnji dirki...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

BT52 ::

billy je izjavil:

Dejansko ima nico odstop v dobrem:

lewis - avstralija, odpoved motorja
- kanada, sam je kriv, ker je presilil material, nico s istimi težavami pride do cilja
- SPA, dirkaška nesreča

nico - anglija, odpoved menjalnika
- singapur, neka zjebana žica

Če pa že kdo trdi, da imata enako odstopov, avstralija+kanada vs anglija+singapur...je imel nico slabši izkupiček točk, ker ko je odstopil lewis je bil nico 1.+2., ko pa je odstopil nico pa je bil lewis 1.+1.


Hja. V kvalifikacijah v Nemčiji pa je Ham imel tehnične težave z zavornim diskom, kateri je bojda popustil zaradi konstrukcijske napake na pestu. Potem še ogenj na Madžarskem, ko mu je odpovedal mislim, da MGu-H. Drugače splošno gledano imata Mercedesa, kar veliko težav z dirkalnikom, če sodimo po predsezonskih testih, katera so bila skorajda "bulletproof" (neuničljivi). Vidi se, da Nico in Ham z svojim bojem mogoče v veliko primerih zahtevata preveč od dirkalnika, ter ta odpove. Pač kvaliteta najhitrejšega dirkalnika je ta, da je narejen najbližje ekstremu (oz. čez). Kar je letos odlično uspelo Costi (šasija), Cowellu (Merc performace tj. motor), Willisu (R&D) in kompaniji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

billy ::

No ja, ampak to, da je nicotu odpovedal "nek kabel", pa ne vem če ima kako vezo s preobremenitvijo materiala, vse ostale težave, do sedaj, pa bi res znale biti posledica tega ja.

Saj smo tudi ne par dirkah videli, da ko gre merc na polno, lahko prehiti vse za krog in še več, tako da ko imata direktne dvoboje se gre res na max, ko pa ne, pa se samo vzdržuje prvo mesto.

driver_x ::

Govorive, da so okvare posledica tega, ker je dirkač preobremenil nek sklop, so povsem iz trte izvite. Če bi bili dirkalniki dizajnirani s tako malo rezerve, da bi o okvari odločala razlika v načinu vožnje med dvema dirkačema, bi videvali precej več okvar.

PrimozR ::

driver_x je izjavil:

Govorive, da so okvare posledica tega, ker je dirkač preobremenil nek sklop, so povsem iz trte izvite. Če bi bili dirkalniki dizajnirani s tako malo rezerve, da bi o okvari odločala razlika v načinu vožnje med dvema dirkačema, bi videvali precej več okvar.

Imaš prav. Zato ni popolnoma nobene razlike v vzdržljivosti pnevmatik med posameznimi dirkači.

Oh, wait...

Blinder ::

no pipi, poleg pnevmatik, na kaj še drugega ima vpliv voznik?

oh, wait...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

TribesMan ::

Na to kako agresivno skače čez robnike? Mislim da že samo to lahko povzroči nebroj težav...

V športu kjer se vsak detajl pozna...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

driver_x ::

PrimozR je izjavil:

driver_x je izjavil:

Govorive, da so okvare posledica tega, ker je dirkač preobremenil nek sklop, so povsem iz trte izvite. Če bi bili dirkalniki dizajnirani s tako malo rezerve, da bi o okvari odločala razlika v načinu vožnje med dvema dirkačema, bi videvali precej več okvar.

Imaš prav. Zato ni popolnoma nobene razlike v vzdržljivosti pnevmatik med posameznimi dirkači.

Oh, wait...


Govorili smo o okvarah in odpovedih dirkalnika. Now what!?

Jst ::

Letos smo videli že kar nekaj popolne odpovedi dirkalnikov iz menda vseh moštev. Elektronika se odloči, da je kakšen parameter izven meje in se dirkalnik "izklopi," kot da bi v Windowsih kliknil Shut Down.

Takrat, ko je Ham vozil za Rosbergom in sta imela oba enake težave, samo da je Ham odstopil, Ros je pa lahko naprej vozil, sicer "pohabljeno", je Hamilton dal izjavo, da če ne bi tako blizu Rosbegu vozil in dobival sveži (hladen) zrak, bi mogoče lahko nadaljeval dirko.

Takrat se mi je to zdelo tako neumno, da sem se samo smejal.


>Saj smo tudi ne par dirkah videli, da ko gre merc na polno, lahko prehiti vse za krog in še več,
>tako da ko imata direktne dvoboje se gre res na max,

billy je napisal čisto resnico. Na tej dirki, ko je Hamilton moral še enkrat v bokse, je začel voziti 2 sekunde hitreje od drugo-uvrščenega Vettla, ki je vozil za njim.

Zato sem jaz mnenja, da če v Mercedes ekipi ne bi imeli obeh voznikov, ki se borita za prvaka, ampak recimo enega novinca, ki drugega ne bi ogrožal, ne bi videli toliko okvar. Pomoje oba dirkača že celo sezono "zlorabljata" pogone in veliko (če ne največ) prispevata k lastnim odstopom zaradi kakšne (tehnične) okvare.

Po radiu samo slišali tudi pogovore - se spomnim proti koncu dirke - ko je Ros spraševal, če se lahko brani z "overtake" knofom. To je pomoje tisti maximum, kjer imajo Mercedes pogoni svoje meje.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::

Blinder je izjavil:

no pipi, poleg pnevmatik, na kaj še drugega ima vpliv voznik?

oh, wait...

Nekje sem prebral, da so bili sekvenčni menjalniki z lopatkami prava odrešitev za inženirje, mehanike in dirkače. Navadni ročni menjalniki z bolj običajnimi sinhroni so namreč v rokah nekaterih dirkačve BISTVENO bolj trpeli, kot v rokah bolj nežnih dirkačev z recimo boljšo tehniko. Tako je pa povsod, letos imajo omejitev petih motorjev in že majhne razlike se lahko nalagajo tekom uporabe ene power enote. Razlike kje voznik prestavlja, kako agresivno zahodi gas, kje in kdaj izkorišča boost, itd. itd.

Izračunati se da marsikaj, določiti tolerance, pričakovati x % zanesljivost pri Y pogojih uporabe. Ampak ti pogoji uporabe se med dirkači razlikujejo. Tribes je rekel, da so v igri robniki. Pa ni samo to. Pri tako 'našponanih' stvareh so ključni tudi detajli.

driver_x je izjavil:

Govorili smo o okvarah in odpovedih dirkalnika. Now what!?

Ja smo ja. Jaz sem samo izpostavil daleč najbolj očitno razliko med različnimi tehnikami različnih dirkačev. Ne misli, da se vse zaključi pri gumah.

Zakaj misliš, da jaz lahko na biciklu vozim bistveno hitreje od kolega, zaviram bolj agresivno (še vedno se je treba ustaviti), a enake zavorne ploščice v identičnih zavorah obrabim v eni sezoni (enakomerno spredaj zadaj, kot je na MTB pravilno), on pa je sprednji par obrabil v vsega nekaj tednih? Razlika v tehniki. (da se ne bo kdo spet obešal na relevantnost primerjave, gre zgolj za ilustracijo iz osebnih izkušenj)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

TribesMan ::

>Saj smo tudi ne par dirkah videli, da ko gre merc na polno, lahko prehiti vse za krog in še več,
>tako da ko imata direktne dvoboje se gre res na max,

billy je napisal čisto resnico. Na tej dirki, ko je Hamilton moral še enkrat v bokse, je začel voziti 2 sekunde hitreje od drugo-uvrščenega Vettla, ki je vozil za njim.


No ja tole z 2s na krog ni ravno realna situacija.
Kot prvo Hamilton je vozil na Super Soft gumah, ki so bile preverjeno precej hitrejše od Soft (Tudi Alonso je potem ko je undercutal Vettla vozil bistveno hitreje od njega, dokler ni prišel varnostni avto, predvsem zaradi razlike v gumah).
Druga stvar pa je bila to, da so Vettel in kompanija vedeli da morajo prevozit 30 krogov na istem setu gum, in so šli vsi po vrsti v "safe mode" da ohranijo gume pri življenju, Hamilton pa je šel na orto. Od tu potem 2s na krog.
Realno na tej dirki Mercedes ni imel več kot par desetink prednosti, kar se je videlo tudi na kvalifikacijah in na začetku dirke.

Jaz mislim da bi tudi Alonso brez posebnih težav odpeljal podobno taktiko kot Hamilton, in na koncu veliko bolj ogrožal Red Bulla, kot pa da se je cjazil za njima s 5 krogov bolj svežimi gumami.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

Jaz mislim da bi tudi Alonso brez posebnih težav odpeljal podobno taktiko kot Hamilton, in na koncu veliko bolj ogrožal Red Bulla, kot pa da se je cjazil za njima s 5 krogov bolj svežimi gumami.


Čar tega je, da se ne da vedno zračunati. SC bi lahko bil 3, 4 kroge dalj zunaj ali pa 2 manj oz. bi lahko ob zaključku videli še enega. Včasih je potrebno gemblat in tokrat se nobenemu ni prav izšlo.

Glede hitrosti bi rekel, da je bila ta precej skupaj zaradi same narave steze. Že naslednja dirka pa bo dala večje razlike.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

theBill ::

Dr_M je izjavil:

A to mislis tisto, ko se je 3/4 dirke vozil na zadnjem mestu, potem pa zapeljal v garazo?
Lahko bi pripeljal do konca in bil uvrscen, pa ni, ker ni bilo tock.
Tako sta po odstopih izenacena, ce je pa sam zavestno zapeljal v garaze, pa to samo njegova krivda.


Če objektivno pogledamo letošnje okvare in odstope enega in drugega (btw. če nekdo odstopi sploh ni pomembno, kje konča tisto dirko moštveni kolega), je kar mali čudež da sta točkovno poravnana.

Hamilton je imel 3 odstope in dodatno dve okvari, ki sta ga potisnili precej nižje po štartni vrsti, Nemčija odpoved zavor in posledično štart iz 16 mesta, Madžarska odpoved motorja in štart iz boksov.

Kakšen izgovor pa ima Nico, da je brez težav na kvalifikacijah in s samo dvema odstopoma "samo" točkovno poravnan z Lewisom?

billy ::

Točke se delijo na dirkah, tako da kaj se dogaja na kvalifikacijah nima veze. Sploh pa ni težko prehitevat, če imaš avto ki je 2+sec hitrejši od ostalih, še celo na vn mađarske je lewis z lahkoto prehiteval.

Blinder ::

pa sej se že tle grafično vidi, skoraj vedno ko je hamilton dokončal dirko je to naredil pred rosbergom. Rosberg je večinoam bil pred hamiltom takrat, ko je hamilton odstopil
2014 Formula One season @ Wikipedia
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

theBill ::

billy je izjavil:

Točke se delijo na dirkah, tako da kaj se dogaja na kvalifikacijah nima veze. Sploh pa ni težko prehitevat, če imaš avto ki je 2+sec hitrejši od ostalih, še celo na vn mađarske je lewis z lahkoto prehiteval.

To glede Madžarske se strinjam, Lewis je z Vergnom opravil v pol kroga, medtem ko se je Rosberg XY krogov cijazil za njim in si (tudi) s tem zapravil zmago. Razlika je očitna, pri Lewisu izgledajo prehitevanja lahkotno, celo na Hungaroringu.

No, kolikokrat je letos Rosberg premagal Lewisa na stezi, ko ni bilo okvar in odstopov?

billy ::

Ne vem, kolikorat pa ga je lewis prehitel, po tem ko je štartal za njim? Mađarska ne šteje, ker tam je SC krojil usodo. Saj je vsem jasno, da je prehitevanje na začetku sezone med njima bilo prepovedano, oz je marsikje lewis odigral prljavo. Na eni dirki je celo uporabil nastavitev na volanu, ki je ne bi smel (prepovedano iz strani moštva) in namerno ignoriral moštvene ukaze.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: billy ()

theBill ::

Ja, v Bahrainu je res zgledalo, kot da samo zabavata gledalce in so jima iz komandnega pulta prepovedali prehitevanje :))

billy ::

Žal se ne spomnim več tako dobro, ampak a ni bilo v bahrainu tisto, ko je celo paddy lowe povedal nekaj besed preko radia?
Saj ne, da bi bila vožnja ležerna, a marsikdaj je potrebno za pošteno prehitevanje narediti kaj prljavega (saj se spomnite, kolikorat je letos lewis klestil krilca, ne sebi, tudi drugim - ob tem pa bil deležen hvale, kako super dirkač je ker gre na nož, bullshit), ker je to pač edina prednost, ki jo lahko imaš. In kaj takega je bilo, IMO, prepovedano oz niti ni nico razmišljal v tej smeri...vse do SPAja.

Dr_M ::

Ne tako govorit, ker bos oznacen za haterja ipd.

billy ::

To niti ne zanikam in priznam, da mi lewis ni simpatičen, že od kar je prišel v F1. Ne zanikam sicer v celoti, da ima mogoče kanček "surove" hitrosti, pa še to bi bilo potrebno bolj dokazati, ker če bi bilo res, bi moral nicota šolat v kvalifikacijah za par desetink, ne pa stotink/tisočink. Osebno pa je videt zelo v podnu, intelektualno pa tudi očitno ni biser.

Lahko se sicer motim, ampak pač tak vtis dobi človek, ko spremlja formulo, dejansko mi noben voznik ne gre tako na živce, včasih mi je sicer šel Šumaher, ampak on je vsaj dokazano bil hiter :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: billy ()

Blinder ::

Saj je ponavadi za par desetink hitrejši od rosberga. pa hitrejši je bil od buttona. pa ni bil nič počasnejši od izkušenejšega alonsa.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

billy ::

Na začetku sezone mogoče že, čeprav je recimo v bahrainu dobil pole ravno nico.

Button je povprečen dirkač, ni ravno merodajen. Tista sezona alonsa v mclarnu pa je bila krneke, od očitnega favoriziranja lewisa s strani Ron Dennisa, do prikrivanja informacij alonsu proti koncu sezone...to ne more biti merodajno.

Super Sonic ::

Ups, Alonso naj bi zahteval avto za naslov + klavzulo, da lahko oddide kadarkoli želi. Sedaj dejansko prihaja tudi iz višjih virov informacija, da Alonso odhaja, ker predvsem Mattiacci pravi da ne (tem pogojem Alonsa). Poleg tega naj bi bil McLaren extremno vztrajen pri tem.

Kakšna šlamastika bi to bila pri Ferrariju, po tem ko so dejansko letos pripeljali pravi team in se sfokusirali tja, kamor se morajo, jim letos razpade vse.

Bi pa potem drugo letos Allison dobil Kimija in veliko denarja za razvoj; pa še Bianchi naj bi bil zelo resen kandidat za Ferrari. Poleg Vettla in še vseh ostalih, ki se borijo za sedež.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

billy ::

Kako je mišljeno tisto da lahko odide kdaj hoče, sredi sezone al kaj? Saj ob koncu sezone so vozniki že odhajali kljub veljavnim pogodbam?

Torej sta vettel in lewis odpadla za mclaren in se zato tako grebejo za alonsa?

Super Sonic ::

Kako je mišljeno tisto da lahko odide kdaj hoče, sredi sezone al kaj? Saj ob koncu sezone so vozniki že odhajali kljub veljavnim pogodbam?

Ja, mišljeno je, da če drugo leto avto ne bo za naslov, lahko gre sredi sezone. Ferrari na to noče pristat (verjetno ne more tudi garantirat).


Torej sta vettel in lewis odpadla za mclaren in se zato tako grebejo za alonsa?

Dejstvo je, da se lahko prepiramo/prepirate/prepirajo kolikor se kdo hoče, ampak ko je govora o indvidualnih sposobnostih voznika in vozniškem intelektu, obstaja trenutno samo en dirkač, ki ga bi morali vsi ostali dirkači na trgu čakati - in to je Fernando Alonso. In samo to pove vse o njegovi kvaliteti. Čakajo ga domala vsi, celo MB z enim učem.

Tako, da ja, celotni trg dirkačev v najboljših moštvih stoji, ker se še ne ve kaj se je odločil Fernando. Ko se bo, se bodo sprostile tudi vse ostale karte.

Dejstvo pa je, nekaj kar še mesec dni nazaj ne bi verjel, da je Alonso na izhodnih vratih Maranela.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

springfield ::

Noben dirkač noče sredi sezone zapustit ekipe, ker je potem brez sedeža do konca sezone. Jaz ne bi preveč verjel tem trditvam. Da pa hoče avto za naslov pa je mislim da želja vsakega dirkača. Po drugi strani pa nima ravno dosti možnosti. McLaren ima že letos najboljši motor pa jih nikjer ni, tako da tudi prihod Honde ne bo spremenil veliko. RedBull bo ostal brez Neweya in tudi Renaultovi motorji niso nek presežek. Mercedes je pa zaenkrat poln (tu ima še največ možnosti, da se Hamilton skrega z ekipo in odide). Vsi ostali pa niso ravno kandidati za naslov, oz. je Ferrari bolj verjeten, da bo sestavil konkurenčen avto.
Po nekaterih informacijah je Ferrari že pridobil 40KM pri ICE za naslednjo sezono, načrtujejo pa vsaj 60KM več kot letos. Ampak vse te informacije je treba vzeti z rezervo, kot informacije o prestopih dirkačev.

billy ::

Hamilton še nima nove pogodbe, afaik.

springfield ::

billy je izjavil:

Hamilton še nima nove pogodbe, afaik.

Kolikor vem je podpisal 3 letno pogodbo, ko je prišel, torej 2013, 2014 in 2015.

billy ::

Aha, pa res ja, hoče več denarja kot pa mu ponujajo zato še ni podpisal za dlje, tako kot nico.

Kakorkoli, bilo bi fajn da se dirkači malo premešajo, ker drugače postane dull prehitro. Za alonsa že nekaj let vemo, da je najboljši dirkak a žal zaradi karjole, ne more na dirkah nič.

vilser ::

Alonso je v četretek pred dirko v Singapurju dobesedno popenil pred novinarji, ko so ga vprašali, da če je res, da bo zamenjal Vettla v Red Bullu. Rekel je, da nima kaj za dodat in da je vedno rekel to kar misli. Pa, da te govorice dajajo v javnost oni in jih širijo, in da ne ve, če to počnejo namerno ali ne, in da s tem početjem ne delajo dobro nobenemu in da nima kaj za dodat.

Pa rekel je, da v tem trenutku nima kaj za povedat in da se bo vse izvedlo v roku nekaj tednov (v glavnem hitro) in da nekaterim osebam to ne bo všeč in da bo prvič povedal to kar on želi v njegov interes.

Zanima me kako vi interpretirate zadnji odstavek? Kaj se vam zdi, na kaj po vašem misli?

Boss od Ferrarija Mattacci je rekel, da zaenkrat Alonso ostaja pri Ferrarija, vendar da so za štirimi stenami v teku pogovori ravno o temu.

Baje, da Alonso želi, da mu Ferrari poveča plačo in, da mu dajo tehnične garancije, vendar nič od tega mu Ferrari ne želi dat.

Osebno sem mnenja, da tisti, ki se lahko vrne v kratkem na vrh je McLaren Honda. Japonci opazujejo iz okna na moštva v F1 in vidijo kaj se dogaja z motorji od dirkalnikov, in na kaj morajo biti pozorni. To je zagotovo njihova prednost. Slabost je pa ta, da bodo vsa ostala moštva že imela pred seboj 1 leto uporabo motorjev, Honda pa ne.

Kar se pa tiče Ferrarija. Oni so globoko v dreku. Pa letos sta šla Domenicali in Montezemolo stran, in sta prišla dva, ki nimata pojma o F1 (Marchionne in Mattiacci), pa pri Ferrariju je v moštvu totalen kaos, tehničnih garancij ni in namesto, da bi letos naredili korak naprej, so naredili 3 korake nazaj.

Alonsu pa svaka mu čast, če se odloči ostat v Ferrariju, ker slednje moštvo je v čistem sranju. Jaz na njegovem mestu bi šel v Hondo in dal zaupanje japoncem.

TribesMan ::

Tale prednost Honde za drugo leto je precej iz trte zvita. Mislim da bodo prvo leto tenko piskal.

Renault in Ferrari imata prav tako vse možnosti izboljšat motorje, vsaj toliko kot Honda, pa še podatke in diagnostiko cele sezone bodo imeli za seboj. To da bo Honda gledala iz okna in se učila na napakah drugih so samo pobožne želje.
No pa Mercedes tudi ne bo gledal križem rok, tako da tudi oni 100% pripravljajo kak dodatek. Honda pa še kake pametne testne mule nima.

Potem je pa tu še vprašanje Mclarna. Moštvo je globoko v riti, še precej bolj kot Ferrari. Imajo najboljši pogonski sklop, borijo se pa za mesta na repu deseterice. Williams jim z istimi motorji dela šale, pa tudi Force India jih več ali manj šiša. To pomeni da je tako aero kot šasija bolj kot ne pofl.

Torej če ima Ferrari z (naj)slabšim motorjem težave, in so recimo 3. ekipa in "so čist v sranju brez možnost za rešitev", kje je potem Mclaren, ki ima teoretično najboljši motor, pa so 6. v seštevku?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
««
38 / 57
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430381799 (237394) BT52
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899245630 (151456) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664285406 (180874) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146136410 (95159) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189184976 (148221) WarpedGone

Več podobnih tem