Forum » Na cesti » Formula F1 2014
Formula F1 2014
Temo vidijo: vsi
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
BT52 ::
1.
Nič. Samo prestrukturiranje vodsvene strukture. Nič resnega, če vzamemo v zakup, da imajo v ekipi enih najbolših AERO oddelkov in to da po okrilje jemljejo samo dokazane in priznane strokovnjake jim to ne predstavlja pretirane grožnje. Dokler bodo sredstva bodo lahko zadržali glavnino najboljših strokovnjakov. Bistvo šampionskega moštva je da imaš homogeno delovno jedro (300+ inženirjev) in vodstveno strukturo, ki ve kako jih spodbudit in usmerit v pravo smer.
2. Drugi dan medsezonskihtestiranj se že zjutraj žačel z šokom, ko so pri Ferrariju sporočili, da se je v testne namene uporabljene RAI šasija preveč poškodovala in so mogli teste zaključit. Namreč po pravilih na testih moštva ne smejo imet rezervnih šasij (to velja vse od ukinitve medsezonskih testiranj).
Bojda pa je razpoka take narave, da jo bodo za VN Kitajske skušali rešiti (verjetno kako lepljenje in ojačitve). Za vsak slučaj bodo imeli še vseeno pripravljeno rezervo, če ne bodo zadovoljni z statiko.
ALO je tako danes odpljal samo 12 krogov in tako vsaj malo izpolnili nekaj načrtovanih AERO runov.
3. Drugače, Kakih drastičlnih posodobitev vsaj na oko ni na spregled. Kaka majhna sprememba tu pa tam na kakih prednjh krilcih ipd.
Kaj pomeni tole za RBR?
Nič. Samo prestrukturiranje vodsvene strukture. Nič resnega, če vzamemo v zakup, da imajo v ekipi enih najbolših AERO oddelkov in to da po okrilje jemljejo samo dokazane in priznane strokovnjake jim to ne predstavlja pretirane grožnje. Dokler bodo sredstva bodo lahko zadržali glavnino najboljših strokovnjakov. Bistvo šampionskega moštva je da imaš homogeno delovno jedro (300+ inženirjev) in vodstveno strukturo, ki ve kako jih spodbudit in usmerit v pravo smer.
2. Drugi dan medsezonskihtestiranj se že zjutraj žačel z šokom, ko so pri Ferrariju sporočili, da se je v testne namene uporabljene RAI šasija preveč poškodovala in so mogli teste zaključit. Namreč po pravilih na testih moštva ne smejo imet rezervnih šasij (to velja vse od ukinitve medsezonskih testiranj).
Bojda pa je razpoka take narave, da jo bodo za VN Kitajske skušali rešiti (verjetno kako lepljenje in ojačitve). Za vsak slučaj bodo imeli še vseeno pripravljeno rezervo, če ne bodo zadovoljni z statiko.
ALO je tako danes odpljal samo 12 krogov in tako vsaj malo izpolnili nekaj načrtovanih AERO runov.
3. Drugače, Kakih drastičlnih posodobitev vsaj na oko ni na spregled. Kaka majhna sprememba tu pa tam na kakih prednjh krilcih ipd.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Super Sonic ::
Drugače, Kakih drastičlnih posodobitev vsaj na oko ni na spregled. Kaka majhna sprememba tu pa tam na kakih prednjh krilcih ipd.
Škoda ker testov ne delajo v EU, blizu svojim tovarnam. S tem varčevanjem farbajajo samo še sami sebe. Posledica je pač ta, da težko pripelješ na testiranja kaj več kot nekaj delov (ki si jih lahko precej celo fouš izdelal v tovarnah). Po enih info je tista šasija počla zaradi udarca v robnik, po drugih zarad trčenja z Magnusonom.
Zanimivo, da Raikkonena ni, dela vzporedni program v Maranelu. Vse fajn, samo prepočasni so.
Kaj pomeni tole za RBR?
No, menjava vodje aero oddelka v RedBullu je težko opredeljen kot "nič", ampak sej bo šel tja kjer je že bil in verjetno, če ne drugega, bo prinesel nekaj svežine in "out of the box" razmišljanja v McLaren. Se pa strinjam da za RedBull pa to dejansko ne pomeni nič. Rabijo nekoga, ki bo sledil (in prav računal) Neweya, kar je pa itak zmožnih precej malo ljudi, zato so Fallowsa poklical nazaj, ker je Newey tako rekel.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
PrimozR ::
Mnja, verjetno ni problem poflikati, zbrusijo fleho karbona do aluminijastega honeycomba in butnejo čez par novih plasti. Očitno ni na tako kritičnem mestu, da bi bil problem, sama razpoka je pa bila problem. Al neki.
Blinder ::
šasija? je iz ogljikovih vlaken? al alu? kaj je ta alu honeycomb?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
PrimozR ::
Itak da je iz karbonskih vlaken oz. iz CFRP - carbon fibre reinforced plastic (vlakna dajejo natezno trdnost, polimerna (plastična) masa daje obliko). V F1 in še marsikaterem drugem motošportu je kokpit oz. monokok izdelan tako, da na aluminijasto satje (dobesedno je kot satje) naložiš tkanino. Satje ti da še dodatno ojačitev in zviša žilavost, zadeva tudi če poči ne popusti takoj. Pustio zdaj ob strani detajle, da je lahko kompozit prav tako žilav, kot kovine, a potem izgubi druge lastnosti.
tole, čez pa vlakna
Satje je izredno togo v osi lukenj, a obenem tudi lahko, medtem ko je togost v drugih smereh nekoliko nižja, se hitro pomečka. Ampak bistvo nosilnosti je ravno v osi lukenj, v druge smeri pa nosijo vlakna.
Pri 4m 53s. ST žal ne upošteva linkov s časom.
tole, čez pa vlakna
Satje je izredno togo v osi lukenj, a obenem tudi lahko, medtem ko je togost v drugih smereh nekoliko nižja, se hitro pomečka. Ampak bistvo nosilnosti je ravno v osi lukenj, v druge smeri pa nosijo vlakna.
Pri 4m 53s. ST žal ne upošteva linkov s časom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
BT52 ::
Kompoziti so res zanimivi, še posebej iz dejstva, da jih lahko narediš ali toge, ali izjemno elastične. Vse to pa dosegaš na izjmeno manjhno enoto teže. Honeycomb + karbon pa itak zmagata, ker vsak drži svoje napetisti. En v Z osi drugi pa vse x-y planarne napetosti.
Če koga zanimajo kompozitne strukture F1 dirkalnikov. Imam tukaj odličnem blog, kjer so strarejši deli secirani v detajle:
Zadnja stisljiva cona:
Več na http://f1displayed.com/f1-rear-crash-st...
Še pushrod na http://f1displayed.com/f1-pushrod-const...
Drugače za zanimivost že ikea dela podobno zadevo samo, da so v sredico položili satovje iz kartona na nje pa dodali lesna vlakna (recimo lepljene plošče)...
Samo, ker se kompoziti obnašajo amorfno (podobno, kot keramika), kar pomeni, da se ob deformiranju in nastajanju razpoke izjemno težko odkrije (laser, ultrazvok, resonance + mikrofon) preden se na hitri nenadno poruši.
Ps. tile Videji od Konigsega pa itak zmagajo. Ded obvlada. Tile videji poleg onih španskih v sodelovanjem z HRT so meni najboljši, ker prikažejo kaki nemalo viden tehnični detajl...
Ravno sem tole gledal pred pol ure. Ja upam, da se tale drug link uresniči. USA + FORD (Cosworth) = win win kombinacija. Čeprav bodo butli, če nebi odkupli poslopij od Caterhama za obstoj katerega imam slab občutek.
Če koga zanimajo kompozitne strukture F1 dirkalnikov. Imam tukaj odličnem blog, kjer so strarejši deli secirani v detajle:
Zadnja stisljiva cona:
Več na http://f1displayed.com/f1-rear-crash-st...
Še pushrod na http://f1displayed.com/f1-pushrod-const...
Drugače za zanimivost že ikea dela podobno zadevo samo, da so v sredico položili satovje iz kartona na nje pa dodali lesna vlakna (recimo lepljene plošče)...
Samo, ker se kompoziti obnašajo amorfno (podobno, kot keramika), kar pomeni, da se ob deformiranju in nastajanju razpoke izjemno težko odkrije (laser, ultrazvok, resonance + mikrofon) preden se na hitri nenadno poruši.
Ps. tile Videji od Konigsega pa itak zmagajo. Ded obvlada. Tile videji poleg onih španskih v sodelovanjem z HRT so meni najboljši, ker prikažejo kaki nemalo viden tehnični detajl...
http://www.racecar-engineering.com/news...
http://www.racecar-engineering.com/news...
Ravno sem tole gledal pred pol ure. Ja upam, da se tale drug link uresniči. USA + FORD (Cosworth) = win win kombinacija. Čeprav bodo butli, če nebi odkupli poslopij od Caterhama za obstoj katerega imam slab občutek.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
TribesMan ::
Nevem če ma to kej veze z Ikeo, take kartonsko lesne plošče so že zelo dolgo na trgu... Velika večina cenejših notranjih vrat je narjena na ta način že zelo dolgo.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
PrimozR ::
Kompoziti so res zanimivi, še posebej iz dejstva, da jih lahko narediš ali toge, ali izjemno elastične. Vse to pa dosegaš na izjmeno manjhno enoto teže. Honeycomb + karbon pa itak zmagata, ker vsak drži svoje napetisti. En v Z osi drugi pa vse x-y planarne napetosti.
Ha, če bi bilo tako preprosto...
Lahko jih narediš toge, elastične, krhke, žilave (jap!), odporne na visoke temperature, itd. itd. Vse, kar je vsem tem različicam skupno je pa anizotropija. Kompoziti namreč niso samo ogljikova pa steklena vlakna v matrici, maš še recimo ceramic matrix composite (kovinska vlakna v keramiki), hibridne stvari, pri high temp zadevah se uporabljajo bazaltna vlakna, tega je malo morje ;)
S satovjem se pa mimogrede izdelujejo tudi vrata. Pa ne vem če niso določeni predeli smuč narejeni na podoben način.
Ah, je že Tribes rekel.
Pa ja, BT52, ni nujno da imaš krhki lom. Samo slab stik med matrico pa vlakni morš imet pa so zadeve lahko zelo žilave ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
BT52 ::
Nevem če ma to kej veze z Ikeo, take kartonsko lesne plošče so že zelo dolgo na trgu... Velika večina cenejših notranjih vrat je narjena na ta način že zelo dolgo.
Verjamem, da že dolgo, Podal sem kot en izmed mnogih primerov. Bolj je bistveno, kaj vse lahko taka struktura zdrži. No trde buče ne. :D
BT52 ::
Ha, če bi bilo tako preprosto...
Vem. Lahko napišemo o tem celo doktorsko disertacijo pa ne bomo končali. Tudi ALu kompoziti so vsaj glede kake strojegradnje (avtoindustrija) še posebej zanimivi.
Pa ne vem če niso določeni predeli smuč narejeni na podoben način.
Možno.
Pa ja, BT52, ni nujno da imaš krhki lom. Samo slab stik med matrico pa vlakni morš imet pa so zadeve lahko zelo žilave ;)
Hmm ja tudi to.
Aaa Zdaj sem razvozlal. Ikea je samo patentirala proizvodni proces idelave poceni plošče.
Namreč pred leti (5 let) sem gledal dokumentarec o njih na NATgeo pa so se malo pohvalili s tem (vem pač PR stuff) in se mi je zdela zanimiva stvar.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
PrimozR ::
Ma sej ni težko, naneseš lepilo v offsetu na trak in jih stackaš. Potem pa zadevo raztegneš. Na podoben način Rolls Royce izdeluje Ti lopatice ventilatorja v ta velkem turbofanu, mislim da Trent 1000 (za A380). Majo neko divje lepilo, ki drži Ti v segretem, zmehčanem stanju, nato pa lopatico dobesedno napihnejo v kalupu. Rezultat je pravilna oblika iz tanke pločevine z notranjimi ojačitvami.
BT52 ::
Ma sej ni težko, naneseš lepilo v offsetu na trak in jih stackaš. Potem pa zadevo raztegneš. Na podoben način Rolls Royce izdeluje Ti lopatice ventilatorja v ta velkem turbofanu, mislim da Trent 1000 (za A380). Majo neko divje lepilo, ki drži Ti v segretem, zmehčanem stanju, nato pa lopatico dobesedno napihnejo v kalupu. Rezultat je pravilna oblika iz tanke pločevine z notranjimi ojačitvami.
Aha podobno, kot to počno v Kidričevem Talumu z Alu radiator ploščami za hladilnike. Sem bil na ogledu pa sem v prve roke videl njihovo postrojenje. Zanimiva zadeva, samo da tam izkoristijo difuzijo zmehčane kovine. Verjetno podobno izkorišča Rolls? Maš video?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
PrimozR ::
Tam med ~10. in 20. minuto.
Ha... 'This is the attention to detail bla bla' pri testiranju lastnih frekvenc lopatic. Če se ne bi posvečali takim 'detajlom' bi pač motor naredil bum ^^
Neki je ful bedno, če narediš kak tak tehničen faks. Kar naenkrat dokumentarci ful niso več tok zanimivi :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
PrimozR ::
Dear Primo+?,
We have 40% off all Race Engine Technology and Race Technology Report back issues for one week so if you are missing any, now is the time to buy as many as you can.
We need to make room for the future issues of Race Engine Technology, the imminent arrival of F1 Race Technology v8, followed later in the year by 24 Hour Race Technology v8, Drag Race Technology v5 and Rally Race Technology v3. We will also be launching a brand new Race Technology Report taking a look at Alternative Race Technology in July.
Just head to www.highpowermedia.com/all-issues where you will find all the back issues have their prices reduced until next Friday.
All Race Engine Technology back issues have been reduced from ?15 to ?9 and all Race Technology Report back issues have been reduced from ?20 to ?12, so there's never been a better time to complete your collection.
BT52 ::
Tam med ~10. in 20. minuto.
Ha... 'This is the attention to detail bla bla' pri testiranju lastnih frekvenc lopatic. Če se ne bi posvečali takim 'detajlom' bi pač motor naredil bum ^^
Neki je ful bedno, če narediš kak tak tehničen faks. Kar naenkrat dokumentarci ful niso več tok zanimivi :D
1. Aha super.
Ja nekatere stvari se ti res zdijo samoumevne. Ampak jaz osebno še vedno rad pogledam kaki dokumetarec že zgolj iz dejstva, ker še vedno lahko nekaj novega izveš, naučiš, obnoviš itd.
Drugače imam odličen kanal na katerem spoznaš praktično vse elemente od turbo fan motorjev, navadnih jet motorjev itd. Ded dela, kot vdrževalec in lepo zraven, ko popravlja pokaže kako stvar ali celo pojasni nekatera vprašanje iz prejšnih posnetkov itd.
https://www.youtube.com/channel/UCh57rw...
2. Da pa ne bomo zašli preveč izven teme Formula naj jo malo povežem z tematiko trubinskih motorjev. Zanimivo je to, da je Lotus v Champmanovih letih poizkušal z ekperimetalnim dirkalnikom z plinsko turbino Pratt-Whittney (model bolida 56B). Fittipaldi je povedal v intervjujih, da je bil avto samomorilski. Namreč imel direkten 4×4 pogon, nobenega motornega zaviranje, lag turbine je bil 6 s. Fittipldi je rekel, da bil prevdsem iz razloga 6s LAGA izjemno težaven za vozit, ker če si se ob ogromni moči turbine spozabil spustit gas sredi ravnine, si lahko ob zaviranju kajkmalu samo molil, da se še boš ustavil tik pred ograjo. Zavore je pobiralo, kot za šalo. Tehnika zavor v teh letih je še bazirala na mislim, da na jeklenih kolutih. Ob koncu dirke se iz tega razloga mogel vozit, kot po jajcih zato, ker jih enostavno ni imel več. Da ne govorim o pospeševanju, ko si mogel udarit po gasu ob zaviranju prejšnjega ovinka.
Evo več recimo na linkih:
http://www.f1technical.net/f1db/cars/27...
Lotus 56 @ Wikipedia
Kasneje je FIA tudi tovrstne ekperimente prepovedala.
3. Podobno plinsko turbino bi lahko po mnenju Neweya uporabljali danes, če bi bila pravila F1 popolnoma prosta. Namreč Newey je pomagal pri vizualizaciji koncepta pri izdelavi "ultimativnega" dirkalnega stroja Red BULL X1 za Jap programerje auto-dirkalne simulacije GT.
Vsebuje že omenjeno turbino, brabhamov ventilator, ki izkorišča ground effect in "skirts" plošče, potem pokrita kolesa... Dirkač bi se počutil, kot v kakem EUROJET Fighterju na asfaltu. Uporaba anti-grafikacijko obleke bi bila nujna (G sile do 10G).
http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5s...
Posnetek iz Grant Turisma, če bi obstajala vsa tehnika, ki bi tole zdržala. Verjeno lanske Pirelijke iz prve police nebi prišle ravno v poštev. :D
Brutalno.
Tako malo za zabavo in zares.
noraguta ::
turbina je še vedno pogojno uporabna sam v hibridnem sistemu. bi morala met pa formula kot krona motošporta že zdavnaj pokrita kolesa.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
BT52 ::
turbina je še vedno pogojno uporabna sam v hibridnem sistemu. bi morala met pa formula kot krona motošporta že zdavnaj pokrita kolesa.
Samo pazi, kot "single stage" ne multistage. Torej samo ena radialna ali aksialna turbina. Jaz osebno še nisem videl (razen modelarskih) turbinarjev z enostopenjso turbino.
noraguta ::
jasno, enostavno se ne splača turbine pospeševat pa zavirat ker izgubi na učinkovitosti. zadeva je narejena, da se vrti. zato vmes vtakneš generator, baterije in elektromotor. še zmer maš pa problem izpuha.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Sriple Tix ::
Če koga zanima dirkanje openwheelerjev, kjer komunikacija na relaciji komandni pult -> dirkač ne poteka zgolj v smislu save fuel/tyres/engine, si lahko ob 23.00 na ŠportTV ogleda prenos Indyja z ulic Long Beacha. Super
Sriple Tix ::
Klinac, od 23.00 do ... dokler nisem zaspal, so neki fuzbalisti najprej streljali 11 - metrovke, potem pa so se še ene pol ure objemali med seboj. Šola za naprej, zaupaj le live-streamu, ki nima veze s slovenskimi televizijami .
galimim ::
Original
google translate pravi:
google translate pravi:
Stefano Domenicali would no longer be the team principal of Ferrari. The head of the Sports Management Horse resigned today would resign. A decision that had somehow been announced by the President Luca Montezemolo, who spoke last Friday in Maranello to the presentation of the new spaces of the Ferrari museum: "We will work day and night to improve and make the decisions that we take."
SENTENCE - This last sentence was read just like a possible change in the leadership of Jesus, because of the ongoing crisis of results and performance on the track. Instead of talking about Marco Domenicali Mattiacci, president and CEO of Ferrari North America.
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me
dzinks63 ::
Pri Ferrariju se dogaja, Stefan Domenicali ni več šef moštva, pravih rezultatov ni, obljub vseh vrst pa imajo dovolj. Toda leto je bolj kot ne zamujeno, na kakšen način mislijo zadržati Alonsa v prihodnje je vprašanje, samo višji budget ne bo dovolj, Alonso je finačno preskrbljen in hoče še nekaj iz sebe narediti, drugače bo le bled odsev v statistiki F1.
driver_x ::
Saj vprašanje, kaj je za njega pomembnejše, finance ali statistika. S še tako dobro statistiko si bo v Lidlu težko karkoli kupil.
McClane ::
Seveda je Domenicali prvi ki je odgovoren, ampak zamenjava enega človeka ne bo naredila revolucije. Enostavno ekipa ni ok in to se potem pozna pri avtu, taktikah, hitrih odločitvah ipd...
Lep zgled je Mercedes, par let so gradili ekipo in zdaj žanjejo sadove.
Lep zgled je Mercedes, par let so gradili ekipo in zdaj žanjejo sadove.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer
BT52 ::
Pri Ferrariju se dogaja, Stefan Domenicali ni več šef moštva, pravih rezultatov ni
Pred časom sem izrazil razmišljanje, da se vsaj meni ni zdelo, da je Stefano tista napaćna oseba za odslovit. Oz. ekipa bi rabila nek mir brez pritiskov in mogoče drugače pristopiti do javnosti. Nalaganje pretežkega bremena je verjetno tudi Ferrari pokopalo.
Kakorkoli zdaj je postalo tudi uradno, da je Marco Mattiacci postal glavni CEO.
Ker sem sam za njega prvič slišal sem pogledal njegov življenjepis: LINK LinkedIN
BT52 ::
Seveda je Domenicali prvi ki je odgovoren, ampak zamenjava enega človeka ne bo naredila revolucije. Enostavno ekipa ni ok in to se potem pozna pri avtu, taktikah, hitrih odločitvah ipd...
Lep zgled je Mercedes, par let so gradili ekipo in zdaj žanjejo sadove.
Točno tako iz tega razloga tudi mislim, da menjava Stefana mogoče preranjena. No baje je sam prostovoljno odstopil. Ampak lahko je samo tako rekel, ker so Luka, ter mediji pritisnili nanj in ni imel "miru" za nadaljno neovirano delo.
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3092...
Priložnost za Haas Racing, da zagrabi izkušenega strokovjaka, ki bi jim močno pomagal s svojimi izkušnjami pri gradnji moštva z ničle. Verjamem, da večjega ni izziva.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
SebaR ::
CEO of Ferrari North America
Čist subjektivno, američani so sinonim za velike kubature. Sam tudi prvič slišim zanj. Pri njih nikoli nisem verjel v učinkovitost motorjev. Kako potem lahko on z njihovega okolja prinese nekaj svežega?
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>
:>
Jst ::
Ameriško miselnost pri reorganizaciji.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
PrimozR ::
CEO of Ferrari North America
Čist subjektivno, američani so sinonim za velike kubature. Sam tudi prvič slišim zanj. Pri njih nikoli nisem verjel v učinkovitost motorjev. Kako potem lahko on z njihovega okolja prinese nekaj svežega?
Kaj ima CEO Ferrarija North America veze s kubaturo?? Ferrari North America je pač podjetje, ki skrbi za uvoz, distribucijo in servisiranje Ferrarijev v severni ameriki. Razvoj se dogaja v Italiji.
Razen če si že videl kak US designed Ferrari zadnje čase. Bi rad videl to. Pa tudi kaj ima kubatura veze z učinkovitostjo motorjev in/ali učinkovitostjo delovanja podjetja?
Super Sonic ::
Seveda je Domenicali prvi ki je odgovoren, ampak zamenjava enega človeka ne bo naredila revolucije.
Ni to, gre za posreden pritisk na vse, ki delujejo pri Ferrariju. S takšno potezo se predvsem pokaže moč nadrejenega in to, da ni časa za zajebancije. Če je letel on, lahko letijo vsi. Poteza je vsekakor prava in je dobra stimulacija za vse v moštvu. Ampak spet, nastavit kr enega brezveznika tipa Marco Mattiacci je tudi mal kilav.
Resnici na ljubo pa Dominicali ni naredil nič kaj takšnega kar bi bilo vredno njegova obstoja. Je pa izgubil nekaj naslovov, kakšnega tudi po nesreči. Čas je, da odleti, tale avto letos je podhranjen na vseh področjih in vprašanje je, ali se lahko vrnejo. Če bo šlo tako naprej bodo zelo težko prišli do kakršne koli zmage letos, kar bo brutalen poraz.
Naslednji, ki je letos ekstremno podbacil je Luca Marmorini (head of the engine and electronics department). Tudi Pat Fry v resnici dela slabše od konkurence, ampak ker ga je pripeljal Alonso, bo verjetno ostal z njim.
Je pa veliko vprašanje kaj bo Alonso. Meni je tip strašno antipatičen, ampak je vrhunski voznik. In tudi tipičen primer tega, kako se lahko v življenju napačno odločaš. S svojim znanjem bi lahko imel trenutno vsaj 5,6 naslovov, ima pa dva in ni 2x za rečt, da bo pri tem ostalo. Za Kimija je tako ali tako vseeno, čeprav je v Bahrainu že pokazal, da bo Alonso tenko piskal na stezah, ki mu ležijo, ampak enostavn ni dovolj konstanten.
Bo še zanimiv tale ringelšpil pri Ferrariju.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Super Sonic ::
Zelo dvomim! Sicer pa v kombinaciji z Bobom Bellom (ravno tako zapušča MB, tip je bil zraven tudi pri obeh renaultovih naslovih 2005/2006) predstavlja to veliko znanja za trenutno situacijo v F1. Ampak kakor sem ujel Bell lahko zančne naprej šele v novembru letos.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
BT52 ::
CEO of Ferrari North America
Čist subjektivno, američani so sinonim za velike kubature. Sam tudi prvič slišim zanj. Pri njih nikoli nisem verjel v učinkovitost motorjev. Kako potem lahko on z njihovega okolja prinese nekaj svežega?
He he malo smešno, kajti Toyota LMP1 odelek se s tabo nebi strinjal.
broken/link ::
Red bullu s pritožbo ni uspelo. več na:
http://www.formula1.com/news/headlines/...
http://www.infiniti-redbullracing.com/a...
http://www.formula1.com/news/headlines/...
http://www.infiniti-redbullracing.com/a...
billy ::
Zanimivo danes...enormna prednost merca je nekam skopnela?
Ima mogoče kdo podatek o hitrostih, max in po sektorjih?
Ima mogoče kdo podatek o hitrostih, max in po sektorjih?
TribesMan ::
Mogoče posledica hladnega vremena?
Pa spet je vprašanje koliko je kdo priganjal material.
Pa spet je vprašanje koliko je kdo priganjal material.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 380564 (236159) | BT52 |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 244770 (150596) | Alexius Heristalski |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 284434 (179902) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 135993 (94742) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 184536 (147781) | WarpedGone |