Forum » Na cesti » Formula F1 2014
Formula F1 2014
Temo vidijo: vsi
Blinder ::
a niso pravli za prejšnjo dirko da je dobro pisana na kožo mercedesov?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Big_Al ::
nekaj mi ni jasno. Rosbergu ne dela telemterija in sproti sporoča podatke v box, med drugim svoje stanje količine goriva. OK... kak pri vragu pa dela sprotni prikaz porabe in količine goriva za TV grafiko pri prenosu?
dzinks63 ::
Dolgočasna dirka. Hamilton je s pol moči zmagal, čez noč se je popravil Ferrari, očitno je nova metla vlila nekaj dodatne moči, strahu, motivacije, Kimi v neki drugi ligi, tole mu je najbrž zadnja sezona v F1. Vettel še vedno ni prišel k sebi, Ricciardo je precej trd oreh.
theBill ::
Samo res, le kdo je pricakoval, da bo Kimi vprimerjavi z Alonsom se slabsi kot Massa Se vedno upam, da se mora le privaditi na avto, tako kot npr. lani Hamilton v Mercedesu, cerprav je razlika ogromna, na dirki priblizno sekundo na krog.
Drugo presenecenje je Ricciardo. V primerjavi z J.E. Vergnom pri Toro Rossu ni prav posebej izstopal, danes pa je v 3 stintu Vettla prav osmesil. Ce Vettel nima kaksnih javnosti nepoznanih tezav z avtom, potem Ricciardo letos res dobro dokazuje, kako zelo zrel za penzijo je bil Webber.
Mi pa ni jasno, kaj sploh razmisljajo pri Red Bullu, ce sploh kaj. Se vedno gredo na dirko z enakim pristopom kot lani, torej visok downforce in nizek top speed, in potem zelo zelo tezko prehitevajo na ravninah. To je delovalo lani, ko so kruzali v ospredju, letos ko je potrebno kdaj tudi prehitevat pa jim to ni ravno v pomoc.
Tako da, tudi ce bi danes Ricciardo dohitel Alonsa, ni variante, da bi ga prehitel, se je lepo videlo po prvem postanku, kako se je Alonso na ravnini enostavno odpeljal Vettlu, kljub temu, da je imel slednji odprt DRS.
Drugo presenecenje je Ricciardo. V primerjavi z J.E. Vergnom pri Toro Rossu ni prav posebej izstopal, danes pa je v 3 stintu Vettla prav osmesil. Ce Vettel nima kaksnih javnosti nepoznanih tezav z avtom, potem Ricciardo letos res dobro dokazuje, kako zelo zrel za penzijo je bil Webber.
Mi pa ni jasno, kaj sploh razmisljajo pri Red Bullu, ce sploh kaj. Se vedno gredo na dirko z enakim pristopom kot lani, torej visok downforce in nizek top speed, in potem zelo zelo tezko prehitevajo na ravninah. To je delovalo lani, ko so kruzali v ospredju, letos ko je potrebno kdaj tudi prehitevat pa jim to ni ravno v pomoc.
Tako da, tudi ce bi danes Ricciardo dohitel Alonsa, ni variante, da bi ga prehitel, se je lepo videlo po prvem postanku, kako se je Alonso na ravnini enostavno odpeljal Vettlu, kljub temu, da je imel slednji odprt DRS.
krucymucy ::
Kaj pa vem, Ricciardo je kazal hitrost tudi lani, le zanesljiv ni bil. Tudi zato so izbrali Ricciarda, zaradi hitrosti, ceprav je imel Vergne vec tock.
edit: Ni imel vec tock, sem pisal iz glave. Ricciardo jih je lani zbral 20, Vergne pa 13.
edit: Ni imel vec tock, sem pisal iz glave. Ricciardo jih je lani zbral 20, Vergne pa 13.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krucymucy ()
b3D_950 ::
Samo res, le kdo je pricakoval, da bo Kimi vprimerjavi z Alonsom se slabsi kot Massa Se vedno upam, da se mora le privaditi na avto, tako kot npr. lani Hamilton v Mercedesu, cerprav je razlika ogromna, na dirki priblizno sekundo na krog.
pull rod?
http://pitlanetalk.wordpress.com/2014/0...
ttommy ::
Kimi ni bil slabši od Alonsa- Kimi je pridobil 3 mesta, Alonso pa 2. No, če odmislimo Masso, potem sta bila Kimi in Alonso enako dobra. Kimi bo "zalavfal" v Evropi, njegov avto bodo pa do takrat tudi malo popravili.
Gamer
TribesMan ::
Tole Vettel-Ricciardo bo še zanimivo, Vettel je bil slišati precej slabe volje. Ne verjamem da je kdo upal stavit da ga bo Ricciardo takole pral že od začetka. Če izvzamemo nekoliko slabši štart, je Ricciardo vse ostalo opravil z odliko. Edino na koncu ko smo gledali grafiko porabe goriva 2 kroga do konca, je bil na 95%. V istem trenutku Mercedesa okoli 90%, Alonso na 92%. Je moralo it zelo na tesno na koncu. Ali so kje po dirki objavljeni podatki, koliko % goriva je porabil posamezen dirkač?.
Renault trenutno zelo tepe Red Bulla, kljub obljubljenemu power upgradeu, ki naj bi ga pripeljali sem, so v moči več kot očitno tudi za Ferrarijem. Nevem če gre samo za to, da imajo avto nastavljen za preveč downforcea. Njihov tempo v zaprtih delih steze je pomojem samo posledica zelo dobre šasije in aerodinamike, ki je verjetno vsaj tako dobra kot Mercedes in to jih tudi rešuje, da so kljub vsemu precej konkurenčni. Ampak preprosto nimajo moči. Ko si za nekom na ravnini z odprtim DRSom, in izgubljaš, je jasno da je problem moč motorja.
Ferrari se je precej popravil, ko gledaš avto na suhi stezi je veliko bolj miren v ovinek in iz ovinka ven. Zdaj ali so porihtali software power unita, da vseskupaj deluje bolje, ali pa so pomagale aerodinamične posodobitve, ki so jih pripeljali na to dirko. In seveda Alonso, ki je odpeljal 110%. Raikkonen zgubljen v povprečju, sekunda na krog do Alonsa je res malo prehuda. Mogoče tudi posledica tega da je v petek, ko je bila suha steza ni imel časa nastaviti avto za suho stezo, zaradi okvare v FP1?
Neverjeten štart Masse... do prvega ovinka... :D
Renault trenutno zelo tepe Red Bulla, kljub obljubljenemu power upgradeu, ki naj bi ga pripeljali sem, so v moči več kot očitno tudi za Ferrarijem. Nevem če gre samo za to, da imajo avto nastavljen za preveč downforcea. Njihov tempo v zaprtih delih steze je pomojem samo posledica zelo dobre šasije in aerodinamike, ki je verjetno vsaj tako dobra kot Mercedes in to jih tudi rešuje, da so kljub vsemu precej konkurenčni. Ampak preprosto nimajo moči. Ko si za nekom na ravnini z odprtim DRSom, in izgubljaš, je jasno da je problem moč motorja.
Ferrari se je precej popravil, ko gledaš avto na suhi stezi je veliko bolj miren v ovinek in iz ovinka ven. Zdaj ali so porihtali software power unita, da vseskupaj deluje bolje, ali pa so pomagale aerodinamične posodobitve, ki so jih pripeljali na to dirko. In seveda Alonso, ki je odpeljal 110%. Raikkonen zgubljen v povprečju, sekunda na krog do Alonsa je res malo prehuda. Mogoče tudi posledica tega da je v petek, ko je bila suha steza ni imel časa nastaviti avto za suho stezo, zaradi okvare v FP1?
Neverjeten štart Masse... do prvega ovinka... :D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()
theBill ::
Kimi ni bil slabši od Alonsa- Kimi je pridobil 3 mesta, Alonso pa 2. No, če odmislimo Masso, potem sta bila Kimi in Alonso enako dobra. Kimi bo "zalavfal" v Evropi, njegov avto bodo pa do takrat tudi malo popravili.
A se ti mal norca delas, al si samo tako velik fanboy Raikkonena in si zaradi tega zatiskas oci? Gleda se case krogov, ne pa koliko pocasnetov je Kimi uspel prehitet.
Kimi je, ravno tako kot Alonso, vecino dirke vozil s prazno stezo pred sabo, pa ga je na koncu Ferdo pustil zadaj za celo minuto. Na koncu je bil Kimi za Bottasom 20 sekund+, pa je razlika do Alonsa se kar rasla in rasla.
@rb750: zanimiva razlaga, avto je ze dizajniran bolj v prid Alonsu, ki ima ze v osnovi nacin voznje z understeerom. Se mi je zdelo, da ne more biti take razlike med njima le zaradi faktorja voznika.
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
PrimozR ::
Jah če je Ferrari v in iz ovinka manj živčen je pomojem tole na hitri rok najlažje porihtati s softwareom power unita. Aerodinamika mislim da ne more imeti takšnega vpliva, živčnost je pomojem posledica mehanske osnove avta, torej šasije in podobnih stvari, šasije pa verjetno niso kaj bistveno spreminjali. IMO.
i386 ::
pa še odgovor Big_Al-u, mislim da imajo ekipe in FIA ločeno telemetrijo in mi smo videli na TV podatke od FIE, mercedes pa svojih ni imel.
Super Sonic ::
Samo res, le kdo je pricakoval, da bo Kimi vprimerjavi z Alonsom se slabsi kot Massa :O Se vedno upam, da se mora le privaditi na avto, tako kot npr. lani Hamilton v Mercedesu, cerprav je razlika ogromna, na dirki priblizno sekundo na krog.
Kimi je že prejšnjo dirko bil v ritmu, to dirko je izpadel. Razlogov je več, med drugim tudi ta, da je Fernando spet vozil na eni iz med svojih prog (nasledna Barcelona je spet njegova). Odpadel mu je trening, kar pomeni veliko, na sami dirki je pa dobil 3 mesta, kar tudi ni švoh. Če ga ne bi Magnusen zrezal na eni iz med prejšnjih dirk, bi imel polovico točk Alonsa (aprox). Tko da Massa ni niti blizu temu kar Kimi dela, ravno tako je Alonsa že dobil v kvalifikacijah, ki so sicer njegova rak rana. Massa je imel prejšnje 4 sezone, čez palec, razultat 10:0, poleg tega je drsel med dirko vedno dol in zelo redko napredoval. Vsekakor prihaja dan, ko bo Fernando na dirki pečen. Zaenkrat pri Ferrariju še ni bil (Massa je bil bolj po sreči spredaj, če sploh). Kimi ima znane težave tudi z občutljivostjo volana in bodo to poštimal se mi zdi, ker imajo interes zadaj.
pa je razlika do Alonsa se kar rasla in rasla.
Kimi se je ob zaključi precej pizdil po radiju zakaj ima "fuel saving". Tudi sicer sem ga prvič slišal, da je on predlagal pol klika korigacije na krilcu sam od sebe. To se samo vidi kako trd je ta boj znotraj moštva.
Drugo presenecenje je Ricciardo. V primerjavi z J.E. Vergnom pri Toro Rossu ni prav posebej izstopal, danes pa je v 3 stintu Vettla prav osmesil. Ce Vettel nima kaksnih javnosti nepoznanih tezav z avtom, potem Ricciardo letos res dobro dokazuje, kako zelo zrel za penzijo je bil Webber.
To je del tega šova, da Vettel trenutno je malo izgubljen, dejstvo, ki je čedalje bolj vidno, pa je, da ni prav nič poseben dirkač če takole prišleku pusti, da ga tepe. Na kvalifikacijah, na dirki.. prav smeši se. Izključno zaradi 4 naslovov in vsi tisti filmčki kako on dela za volanom nekaj več od ostalih so za v smeti. Slabo se je prilagodil na razmere ki so v F1 in to si dobri dirkači ne smejo privoščiti. Sploh pa ne takšni, ki pišejo zgodovino v F1.
Mi pa ni jasno, kaj sploh razmisljajo pri Red Bullu, ce sploh kaj.
Zastopajo svojo filozofijo, po kateri je dirkalnik najhitrejši. Če bi delali več na višji hitrosti, bi več izgubili na podtlaku in čas kroga bi bil slabši. F1 je en sam kompromis. Sicer pa tudi prejšne dirke v resnici niso bili nič boljši. En Fernando gor/dol je vseen. Vettel lahko stoka kot če, ampak v resnici je imel najboljši možen paket, ki ga RB lahko da na tej progi.
Vprašanje za Red Bull je sedaj to ali bodo pustil naravno pot razvoja, ali bodo primadono rihtal, da bo izpadel lep na televiziji, ko bo pred Ricardom. Osebno si želim prvega, ne drugega.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Big_Al ::
FIA ima podatke o porabi goriva za na TV, Mercedes pa gnjavi Rosberga med dirkanjem? Does not make sense, but what does these days...
b3D_950 ::
Za porabo goriva ima FIA svojo elektroniko - deluje neodvisno od tiste, ki jo uporablja moštvo. Tisto kar se prikazuje na tv ekranih je pa verjetno odvisno od režiserja prenosa dirke.
connel ::
Oh hell no, samo 5 minut sem slučajno ujel prenos na SLO2, kdo lahko to gleda se mi sanja ne.
To o spremljanju porabe so na SKY-u lepo razložili, crknila je elektronika za moštvo, ostali dve sta pa delovali (tv in FIA).
To o spremljanju porabe so na SKY-u lepo razložili, crknila je elektronika za moštvo, ostali dve sta pa delovali (tv in FIA).
Super Sonic ::
Oh hell no, samo 5 minut sem slučajno ujel prenos na SLO2, kdo lahko to gleda se mi sanja ne.
Jaz sem gledal kvalifikacije včeraj in je blo fajn:
Franci: "Boljš dirkat v slabem dirkalniku kot pa doma babo gledat."
Franci: "Jaz k sem se poroču sem reku babi; ej zakaj si vzela moj priimk, kaj pa če se ločva".
Epic v obeh primerih, sploh med prenosom F1.
To o spremljanju porabe so na SKY-u lepo razložili, crknila je elektronika za moštvo, ostali dve sta pa delovali (tv in FIA).
Bi rekel, da so Rosbergu kar precej načel živce dans s tem, vsak prvi ovinek (ki je precej težak, sicer) je javljal porabo. Bi se lahko moštvo tud mal drugače znašlo, sicer pa nova rešitev za naprej; na delta času naj jim kaže +/- za predvideno porabo, ki jo lahko določijo v naprej. Dost lažje, kot porabo gledat na decimalko.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
connel ::
Hehe, ma nisem mogel poslušat Mirsadovo komentiranje, ko enkrat začneš spremljat F1 na SKY oz. BBC, enostavno ne gre več. Ima pa svoje trenutke, nič ne rečem.
Zanimivo, da so mu težili s to porabo, itak imajo televizijski prenos na monitorjih. So kar dostikrat pokazali koliko ima še kdo goriva. Tako da ne vem kje je bil smisel teženja, mogoče kot potrditev pravilnosti podatkov, pa spet ni neke potrebe vsak krog to početi, ko enkrat vidiš da so podatki pravilni.
Zanimivo, da so mu težili s to porabo, itak imajo televizijski prenos na monitorjih. So kar dostikrat pokazali koliko ima še kdo goriva. Tako da ne vem kje je bil smisel teženja, mogoče kot potrditev pravilnosti podatkov, pa spet ni neke potrebe vsak krog to početi, ko enkrat vidiš da so podatki pravilni.
omaromar ::
Zdaj pa mam res eno vprašanje. Zakaj brišete objavo od eliyena? povedal je svoje mnenje in mislim da je dobro povedal edino žaljenja nebi trebalo biti. Mislim da sta massa in kimi isto dobra ne pa daje sonic napisal daje massa slab pa da ni imel možnosti proti alonsoju. Saj kimi tudi nema šanc keko vidimo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: omaromar ()
connel ::
Drugič povej brez žaljenja ostalih uporabnikov, pa ne bo zbrisano, tako kot si sedaj recimo ;)
Super Sonic ::
daje sonic napisal daje massa slab pa da ni imel možnosti proti alonsoju
Moraš argumentirat:
2x svetovni prvak (in 3x vice svetovni prvak) vs 1x svetovni prvak (in 2x vice svetovni prvak) vs Felipe Massa.
You see; že na papirju je ogromna razlika. V praksi, do konec leta, bo pa samo še večja.
Felipe vs. Alonso 2010: zmaga v kvalifikacijah 2:18 // št. točk: 144 vs 252
Felipe vs. Alonso 2011: zmaga v kvalifikacijah 4:15 // št. točk: 118 vs 257
Felipe vs. Alonso 2012: zmaga v kvalifikacijah 2:18 // št. točk: 122 vs 278
Felipe vs. Alonso 2013*: zmaga v kvalifikacijah 8:10 // št. točk: 112 vs 242
*Fernando je začel izgubljati kot po tekočem traku, ko je izvedel, da Massa gre.
V bistvu bo Kimi težko drastično slabši od Masse, kajne.
Lahko pa argumentiraš zakaj se ti zdi, da sta "Massa in Kimi isto dobra".
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
omaromar ::
massa je bil bojši dirkač od kimija v sezoni 2008-2009, pa če nebi meja tiste nesreče bi massa bil še boljši kot je trenutno. Mislen da je massa letos pa dober v formi vseeno da ma samo 12 točk. V Australiji je ga kobayashi zrihta, tu na kitajskem pa zaj ekipa v bahrainu pa si bi zasluža stopničke samo je maldonado nabasa gutiereza pa je priša scafety car pa ga je to pomojen zrihtalo da je bil na koncu 7
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: omaromar ()
TribesMan ::
BTW, nič se ne govori o tistem radio sporočilu iz boxov do Vettla kmalu po tem ko ga je Ricciardo pihnil "seb, stay out, please help us, we are aware..."
Kaj je bilo to?
Kaj je bilo to?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Super Sonic ::
Bo treba cel radio transcript prečitat, da se zajame logika.
http://www.f1fanatic.co.uk/category/reg...
Na uč bi rekel,če sem malo nesramen, da se je Seba skor zjokal v avtomobilu, ko je moral Ricardo mimo. Ker to v bistvu res boli. Imel je boljši start, vso dinamiko, Ricardo se je pa zadaj pripeljal kot vlak. Celo strategijo je šel menjat med dirko, kar je totalna bedarija in znak, da izgublja tla pod nogama.
Tko da trenutno bi jaz osebno to kvalificiral kot tolažbo Sebastjana Vettla. Bo treba pa čez celotni pogovor ki je/bo na voljo, da bomo lažje ocenil.
http://www.f1fanatic.co.uk/category/reg...
Na uč bi rekel,če sem malo nesramen, da se je Seba skor zjokal v avtomobilu, ko je moral Ricardo mimo. Ker to v bistvu res boli. Imel je boljši start, vso dinamiko, Ricardo se je pa zadaj pripeljal kot vlak. Celo strategijo je šel menjat med dirko, kar je totalna bedarija in znak, da izgublja tla pod nogama.
Tko da trenutno bi jaz osebno to kvalificiral kot tolažbo Sebastjana Vettla. Bo treba pa čez celotni pogovor ki je/bo na voljo, da bomo lažje ocenil.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
PrimozR ::
massa je bil bojši dirkač od kimija v sezoni 2008-2009, pa če nebi meja tiste nesreče bi massa bil še boljši kot je trenutno. Mislen da je massa letos pa dober v formi vseeno da ma samo 12 točk. V Australiji je ga kobayashi zrihta, tu na kitajskem pa zaj ekipa v bahrainu pa si bi zasluža stopničke samo je maldonado nabasa gutiereza pa je priša scafety car pa ga je to pomojen zrihtalo da je bil na koncu 7
Najbolj zanimiv podatek, če odmisliš 'skrito' kuhinjo v moštvu, je, da je Kimi čez noč postal bistveno boljši dirkač po Massovi nesreči. Hint: avto. O tem je SS že velikokrat povedal veliko. Massa pač ni imel kaj počet pri Ferrariju.
Zakaj bi Alonso začel kot po tekočem traku izgubljat kvalifikacije, ko se je izvedelo, da Massa gre?
Alexius Heristalski ::
Skoda za Rosberg na startu. Bi bil lahko malo bolj nevaren.Zaradi nedelovanja telemetrije je imel napačno nastavitev sklopke, je povedal po dirki.
BTW, nič se ne govori o tistem radio sporočilu iz boxov do Vettla kmalu po tem ko ga je Ricciardo pihnil "seb, stay out, please help us, we are aware..."Meni se je zdelo, da hoče spremeniti taktiko na tri postanke.
Kaj je bilo to?
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Super Sonic ::
Zakaj bi Alonso začel kot po tekočem traku izgubljat kvalifikacije, ko se je izvedelo, da Massa gre?
Alonso je velik individualist, kar je njegova največja napaka. Je popolnoma brezkompromisen in vse stavi nase. Ko je bil mlajši in je dirkal v gokardu v Španiji, je bil itak as brez primere. Spomnim se ene dirke ko je šlo za 12 voženj na celem turnirju in vseh 11 voženj je deklasiral vse po vrsti. V 12 vožnji je zaradi brezobzirnosti pri prehitevanju za krog naredil napako in ostal brez takratne lovorike.
In se mi zdi, da se v bistvu ni kaj dosti spremenil. Škoda je, ker ni razbral svojega interesa, da ima močnejšo dvojko, kot je bil Felipe. Felipe se mu je popolnoma podredil, kar je, če odšteješ medijski imiđ, zelo slabo.
In ker so pri Ferrariju trenja že dalj časa na relaciji Alonso-Montezemolo (Alonso očita slab dirkalnik, Montezemolo pa, da mu je dal (Alonsu) vse kar si je želel (in oba imata prav), pri čemer imata oba svoj lasten interes: Montezemolo ve kako dober je Alonso, Alonso pa ve kaj je Ferrari) je Alonso močno lobiral, da Felipe ostane, češ, da ni on faktor, čeprav je vsem zunanjim opazovalcem jasno, da bi vsaj dva naslova, z močnejšo dvojko, lahko spravili pod streho v zadnjih 4 sezonah. Lani je potem, ko so družno padli v razvoju, itak praktično nehal dirkat.
Alonso je daleč najbolj političen dirkač v F1, recimo včeraj je izjavil:
In Bahrain, we were one minute behind the leaders, ninth and tenth and today we are on the podium, seven seconds behind Nico as I said, but Kimi's one minute behind the leaders.
To ni nič drugega kot politično prilivanje olja na ogenj in spravljanje Kimija pod pritisk, ker takšnih izjav v preteklosti ni dajal, pa je Felipeja lovil za krog on osebno.
Kar mene čudi je Kimi, ki v resnici letos sploh ni hladen in reagira na takšne provokacije, zelo se trudi, veliko testira (tudi v simulatorju), komunicira z moštvom in zdi se mi oz. škoda je, da Ferrari ni boljši dirkalnik, ker bi imel zelo pestro spredaj. Čeprav je včeraj tudi Rosbergu na čelu pisalo, da ni ravno vesel rezultata in bo tudi tam še zelo veselo, sploh če bo Hamilton nadaljeval s tovrstnim varčevanjem pnevmatik. Sem že zapisal, da če dejansko je uspel prilagoditi svoj način vožnje na te pnevmatike, Rosberg nima šans.
Meni se je zdelo, da hoče spremeniti taktiko na tri postanke.
Ni to, že v petek je Ricardo odpeljal neverjeten stint za mehkih gumah. Nekaj kar Vettel ni mogel, vsaj ne na enakem ritmu. Dirko mu je pa sicer bistveno olajšal dober štart.
Daniel Ricciardo Soft (15) Medium (22) Medium (17)
Sebastian Vettel Soft (12) Medium (22) Medium (20)
Pomemben je tudi stint Fernanda:
Fernando Alonso Soft (11) Medium (22) Medium (21)
Torej je evidentno, da je Seba pokrival Fernanda.
Rosberg pa, zaradi slabega štarta za katerega je kriva telemetrija, kar oba:
Nico Rosberg Soft (13) Medium (24) Medium (17)
Lewis Hamilton Soft (17) Medium (21) Medium (16)
Ricardo se zadaj ni dal motiti in je vozil svojo dirko, ker je vedel, da je hitrejši od Vettla. Na koncu se mu je celo izšlo, ker je imel najbolj sveže pnevmatike od vseh (če odšteješ oba MBja). In to je kvaliteta dirkača, ki jo Vettel trenutno nima.
Vprašanja sta dva:
1. Ali je Vettel v prvem ovinku naredil napako in ga zaradi tega spustil naprej, ali ga je dejansko spustil naprej.
2. Ali je zaradi tega zadrževanja Ricardo bil ob napad na 3. mesto.
To morajo razčistiti znotraj lastnega moštva. Že v Bahrainu je v 19 krogu iz obupa, Vettel naredil tole:
"OK Sebastian, you've realised the undercut. Ricciardo - 42.6. Respect the beeps, please. Respect the beeps."
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
TribesMan ::
Meni tisto ni zgledalo kot "spuščanje". Ko mu je pri zaviranju zmanjkalo tal pod nogami je dojel da je bolje da pusti malo več prostora, kot pa da agresivno zapira.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Jst ::
SS: Meni se zdi, da si malo preveč "harsh" do Vettla. Očitno je, da mu avto ne ustreza, ne vidim več njegovih "lepih", skorajda robotskih (po tirnicah) manevrih zaviranja, vstopa v ovinek, brez popravljanja volana v ovinku, kot smo gledali prejšnja leta.
Strinjam se, da ni TAKO dober, da bi bil klaso nad vsemi, je pa vseeno dober voznik.
Ista situacija, kot je sedaj z Ricciardom, je bila, ko je začel dirkati Hamilton, ki je Alonsa osmešil na vsaki drugi dirki. Newbie vs. dvakratni prvak.
Ko gledamo Mercedesa (sploh Hamiltona), kako se pripelje v ovinek ni bolid nič živčen, skozi ovinek gre kot puter po kruhu in na ravnini ima toliko moči, da so po porabi goriva med najboljšimi.
To leto je med predsezonskim testiranjem Mercedes naredil ogromno kilometrov in tako so imeli možnost nastaviti vse stvari (brake by wire, power units software, aero), da se jim je tako dobro poklopilo. Red Bull po drugi strani je pa na dan zapeljal samo nekajkrat in zato jaz mislim, da se Vettel ne počuti dobro v bolidu.
Sicer mi je šel Vettel fajn na jetra zadnja leta, ampak vseeno mislim, da ni tako enostavno, da ni med najboljšimi vozniki, ker ga melje en Ricciardo.
Strinjam se, da ni TAKO dober, da bi bil klaso nad vsemi, je pa vseeno dober voznik.
Ista situacija, kot je sedaj z Ricciardom, je bila, ko je začel dirkati Hamilton, ki je Alonsa osmešil na vsaki drugi dirki. Newbie vs. dvakratni prvak.
Ko gledamo Mercedesa (sploh Hamiltona), kako se pripelje v ovinek ni bolid nič živčen, skozi ovinek gre kot puter po kruhu in na ravnini ima toliko moči, da so po porabi goriva med najboljšimi.
To leto je med predsezonskim testiranjem Mercedes naredil ogromno kilometrov in tako so imeli možnost nastaviti vse stvari (brake by wire, power units software, aero), da se jim je tako dobro poklopilo. Red Bull po drugi strani je pa na dan zapeljal samo nekajkrat in zato jaz mislim, da se Vettel ne počuti dobro v bolidu.
Sicer mi je šel Vettel fajn na jetra zadnja leta, ampak vseeno mislim, da ni tako enostavno, da ni med najboljšimi vozniki, ker ga melje en Ricciardo.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
theBill ::
Super Sonic je izjavil:
Vsa ta leta lomljenja zob po osvojenih prvih dveh naslovih, neuspesni naskoki na naslov, novinec Hamilton, gnil Benetton po pobegu iz McLarna, 2 izgubljena naslova na zadnji dirki v sezonah 2010 in 2012, slab Ferrari v nekaterih sezonah, so pravi balzam za njegov EGO, cloveku se ta prizemljeni Alonso ze pocasi dopade. Zal pa prehitro njegov gnil karakter ponovno butne na povrsje ob zmagi, dobrem rezultatu. Enostavno mora se bolj povzdigovati sebe s tem, da dol tlaci druge. Kot voznik kapo dol, vse ostalo pa je za v pozabo. V mojih oceh je izgubil vse ze ob osvojitvi svojega prvega naslova, ko so se (druzno z se enim vecjih arogantnezev v F1, Flaviom Briatore) posmehovali preko table in majicami z napisom Schumacher who. Takemu sampionu se naslednik oziroma nekdo, ki pride in ga (po njegovem zenitu) premaga, lahko samo prikloni. Lep primer sta Jordan in njegov najboljsi priblizek naslednjika, Kobe Bryant, pa Rossi in Marquez, itd.Zakaj bi Alonso začel kot po tekočem traku izgubljat kvalifikacije, ko se je izvedelo, da Massa gre?
Alonso je velik individualist, kar je njegova največja napaka. Je popolnoma brezkompromisen in vse stavi nase.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: theBill ()
Super Sonic ::
SS: Meni se zdi, da si malo preveč "harsh" do Vettla.
Nisem, ker imam svoj pogled in se ne razburjam, če kdo kej drugače vidi. Imel sem ga na sumu po prvi sezoni že, dejstvo pa je, da je dober voznik. To sem že večkrat zapisal, ampak očitno je, da ni nič posebnega in zdi se, da so naraščajniki pri RBlu zelo kvalitetni.
Treba je tudi vzet v precep, da gre za začetek sezone nove dobe in da se ti dirkalniki drugače vozijo, predvsem ciljam na pospeševanje (turbo) in zaviranje (break-by-wire). To lahko vpliva na porabo pnevmatik in to je lahko objektiven problem, ampak spet, Alonso in Hamilton sta tam, kjer sta bila. Torej se da in če si dober voznik, si pač dolžen bit tam. Sploh če si statistično tam kjer nihče ni in se tako tudi osebno jemlješ. Ena navadna zdriza je ;)
cloveku se ta prizemljeni Alonso ze pocasi dopade.
Imel je, iz stališča dirkanja, v zadnjih 4 letih nekaj neverjetnih dirk, ki so bila pa vsa skoraj neopažena, kraljica je, tako pravijo viri, Malezija 2012, ko je vozil v nirvani in tisto kanto pribrcal na prvo mesto (Felipe je zaostal recimo za slab krog). Felipe je znan kot vrhunski štarter, ampak ga je tudi nekajkrat dobil, imel je nekaj fenomenalnih taktičnih idej, pa tudi ducat vrhunskih krogov na meji mogočega. Pri Ferrariju drži se mi zdi vse interne rekorde v reakciji, prenosu teže, mentalni vzdržjivosti, ipd in v vsej svoji briljanosti je vedno zajebal ob zaključku sezone in tako izpadel največji poraženec. Vsak nosi svoj križ in tisto kar je počel v preteklosti je njegov problem.
Bi pa znal dejansko it stran od Ferrarija po letošnji sezoni in tako sprejeti še eno napačno odločitev (imel jih je že precej).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
PrimozR ::
V F1 ni slabih voznikov, tako daleč kupljeni sedeži še ne sežejo. Tukaj je bolj debata, če je Vettel res tako zelo dober, kot se govori zaradi 4 naslovov oz. če si jih je zaslužil.
broken/link ::
zaslužil/ne zaslužil ... debata je tu brezpredmetna, ker 4 naslove ima in mu jih nihče ne more odvzeti. 4leta je konstantno premagoval št.2 in verjetno tudi vsa 4leta imel najboljši avto, ampak če hočeš postat svetovni prvak moraš biti boljši od svojega moštvenega kolega (kar je vettel vsekakor bil) in imeti tudi malo/veliko sreče, kar je na svoji lastni koži okusilo že ničkoliko dirkačev (med njimi v zadnjih letih tudi massa, alonso,...).
Jst ::
Predlani so pri RB dobili naslov samo zaradi taktike zadnjih ~4 dirk, tako, da so bili na kvalifikacijah prvi in drugi, potem pa v treh krogih naredili toliko razlike, da jih (Vettla) nihče ni mogel ogrožati z DRS. Sreča; enkrat bi jim spodletelo, pa Vettel ne bi dobil naslova.
Jaz tudi mislim, da Vettel ni za klaso boljši voznik od vseh, po drugi strani pa ne mislim niti tega, da kakorkoli izstopa. Imel je najboljši bolid*, ga imel naštudiranega do podtankosti, ni delal napak, vedno so imeli dobro strategijo in to se je prevedlo v štiri dobljena prvenstva.
*razen 2010 (mali čudež) in proti koncu predlanske sezone, ko se jim je konkurenca tako približala, da bi Alonso lahko dobil naslov.
Jaz tudi mislim, da Vettel ni za klaso boljši voznik od vseh, po drugi strani pa ne mislim niti tega, da kakorkoli izstopa. Imel je najboljši bolid*, ga imel naštudiranega do podtankosti, ni delal napak, vedno so imeli dobro strategijo in to se je prevedlo v štiri dobljena prvenstva.
*razen 2010 (mali čudež) in proti koncu predlanske sezone, ko se jim je konkurenca tako približala, da bi Alonso lahko dobil naslov.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
billy ::
Za klaso boljši voznikov v f1 že dolgo ni več. Razlike zadnjih let so zgolj v podrobnostih, v desetinkah...največ seveda oddela avto in ekipa, šele potem je tu voznik, če odštejemo par izjem, ki si kupijo sedež...
Jst ::
LOL!!! Poglejte frustriranega Vettla:
Tega nisem zasledil med dirko, zato ko sem sedaj prvič videl, sem se fajn nasmejal.
Tega nisem zasledil med dirko, zato ko sem sedaj prvič videl, sem se fajn nasmejal.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Alexius Heristalski ::
Bilo je v BBC-jevih highlightsih. Namesti Hola in udri na iPlayer. (za naslednjič - Barcelono bodo prenašali v živo)
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alexius Heristalski ()
Super Sonic ::
Za vse tiste, ki vas zanima pogled dirkača na dirkanje, Hamko je obrnil nov list v življenju in piše na svoji strani o premnogih situacijah na stezi, kot izven nje, o aktualnih dogodkih:
http://www.lewishamilton.com/post/speci...
http://www.lewishamilton.com/post/speci...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Jst ::
Hamilton je edini, ki je od začetka kariere pa do sedaj, tako drastično spremenil svoj stil vožnje. Zato ga tudi toliko cenim. Pa seveda zato, ker je v njegovi prvi sezoni, bil kos Alonsu (ki ga res ne maram), pokazal, da se ga ne boji in bi lahko postal prvak. Ampak na zadnji dirki je naredil napako in naslov je šel Kimiju v Ferrariju. Tisto je bila dobra sezona. Prvi nigger v F1, pa takoj na stopničkah. Zraven pa jokica Alonso...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
billy ::
Hamilton ima res izjemno ekipo PRja za seboj, me zanima kdo se je spomnil tega, da se ga forsira v tako zvezdo..mogoče poskuša postati nov šumaher?
Je pa bilo njemu vse postlano z rožicami, ne vem če je kateri voznik imel takšne privilegije kot on. Ron dennis ga je vzel pod perut že v njegovih karting časih, potem pa ga pripeljal takoj v top moštvo in mu nudil podporo celotnega moštva. Tega ni imel ne senna, ne šumaher, ne alonso in ne vettel, pa ima hamilton zgolj en naslov, še to po veliki sreči....no...letos mu dobro kaže za drugega :)
Je pa bilo njemu vse postlano z rožicami, ne vem če je kateri voznik imel takšne privilegije kot on. Ron dennis ga je vzel pod perut že v njegovih karting časih, potem pa ga pripeljal takoj v top moštvo in mu nudil podporo celotnega moštva. Tega ni imel ne senna, ne šumaher, ne alonso in ne vettel, pa ima hamilton zgolj en naslov, še to po veliki sreči....no...letos mu dobro kaže za drugega :)
Jst ::
Ko se mu vse poklopi, vozi enkratno. Ko mu pa kaj ne gre, se spomnim v preteklosti, kakšna jokica je (bil).
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Dr_M ::
Meni je Hamilton ravno ene toliko antipaticen, kot Alonsom mogoce se bolj, vseeno pa priznam, da je dober dirkac.
Pa mislim da on ni velikokrat zmagal, ce ni startal iz prve vrste.
Pa mislim da on ni velikokrat zmagal, ce ni startal iz prve vrste.
Alexius Heristalski ::
Ko se mu vse poklopi, vozi enkratno. Ko mu pa kaj ne gre, se spomnim v preteklosti, kakšna jokica je (bil).
Trenutno mu gre kot po maslu, po dirki je pokal od energije in ves vesel razlagal finte pri vožnji letošnjih dirkalnikov.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 380564 (236159) | BT52 |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 244770 (150596) | Alexius Heristalski |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 284434 (179902) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 135993 (94742) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 184536 (147781) | WarpedGone |