Forum » Na cesti » Formula F1 2014
Formula F1 2014
Temo vidijo: vsi
Blinder ::
Kakšen zvok pa je bil 30 let nazaj, ko so bli 4, 6 cyl turbo? Pa med dirko niso imeli ogromno moči
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
AvtoR ::
MaterVola ::
Zvok je pač energija, ki gre v nič. Sicer ne dobesedno :), z vidika pogonskega sklopa pač.
Blinder ::
Kakšen zvok pa je bil 30 let nazaj, ko so bli 4, 6 cyl turbo? Pa med dirko niso imeli ogromno moči
So imli bistveno več moči kot danes z elektriko vred!
689-862 konjev za turbo motorje v sezoni 1984. 1984 Formula One season @ Wikipedia
dve leti pozneje, 900-1000 1986 Formula One season @ Wikipedia
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Dr_M ::
Ah, prebolite ze ta zvok...
Drugace pa dokaj zanimiva dirka, zadaj je bilo kar nekaj akcije, edino skoda za Ricciarda, bi raje videl, da bi bil Vettel na njegovem mestu.
Drugace pa dokaj zanimiva dirka, zadaj je bilo kar nekaj akcije, edino skoda za Ricciarda, bi raje videl, da bi bil Vettel na njegovem mestu.
Super Sonic ::
Škoda Ricarda, je imel Vettla danes na pladnju, ampak so spet popedenal stvari (ne ciljam na slabo privito kolo) pri RedBullu, da ni imel šans. Moji dvomi o kvaliteti 4x sv. prvaka so samo še globlji.
Sicer pa.. kaj naj rečem. Mercedes spredaj; če je Hamko rešil težave z obrabo svojih pnevnatik, bo Rosberg res piskal tenko. Težave Ferrarija, mal preveč so ciljal na nezanesljivost ostalih, ta dirkalnik je res prepočasen, med tem, ko RB z resnično presenetljivo zanesljivostjo. Zanimiva grafika porabe goriva, oba Williamsa sta porabla precej premalo goriva, mogoče so to kompeziral s težo? Pa Hulkenberg, ta tip je res dober voznik.
Zanimiv je tudi učinek kazni, ko jo lahko impliciraš redni v postanek.
ps
#everbody_are_faster_than_Felipe ;) Pomoje se bodo kar fajn skregal v tisti garaži (oz. so se že).
Sicer pa.. kaj naj rečem. Mercedes spredaj; če je Hamko rešil težave z obrabo svojih pnevnatik, bo Rosberg res piskal tenko. Težave Ferrarija, mal preveč so ciljal na nezanesljivost ostalih, ta dirkalnik je res prepočasen, med tem, ko RB z resnično presenetljivo zanesljivostjo. Zanimiva grafika porabe goriva, oba Williamsa sta porabla precej premalo goriva, mogoče so to kompeziral s težo? Pa Hulkenberg, ta tip je res dober voznik.
Zanimiv je tudi učinek kazni, ko jo lahko impliciraš redni v postanek.
ps
#everbody_are_faster_than_Felipe ;) Pomoje se bodo kar fajn skregal v tisti garaži (oz. so se že).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
st00rm ::
Zdej so Ricciarda še za Bahrain kaznoval - WTF koliko mora še plačati za napako mehanikov ?
A mi lahko razloži zakaj so dali Magnussenu kazen ?
Mogoče se motim ampak to naj bi bil šport, pri katerem tekmujejo za točke s tem da prehitevajo druge tekmece. Zakaj potem dobi tekmovalec takoj ko je kontakt ki povzroči malo škode kazen ki mu uniči dirko ? Vem da ni prvič ampak vsakič ko dobi kazen za neuspešno prehitevanje (po njihovem "nevarno vožnjo") me razjezi) ?
A mi lahko razloži zakaj so dali Magnussenu kazen ?
Mogoče se motim ampak to naj bi bil šport, pri katerem tekmujejo za točke s tem da prehitevajo druge tekmece. Zakaj potem dobi tekmovalec takoj ko je kontakt ki povzroči malo škode kazen ki mu uniči dirko ? Vem da ni prvič ampak vsakič ko dobi kazen za neuspešno prehitevanje (po njihovem "nevarno vožnjo") me razjezi) ?
God must love stupid people because he made so many of them.
roCkY ::
Misim, da bom počasi nehal spremljat F1 zaradi tega nonstop vmešavanja "sodnikov". To že lep čas ni dirjane. Letas s temi pravili glede kazni med ssamo dirko in točkami pa je postalo katastrofa.
Zakaj ne zapelje na stezo varnostni avto, ko je med 1 in 20 več kot 24,724 sek...?
Zakaj ne zapelje na stezo varnostni avto, ko je med 1 in 20 več kot 24,724 sek...?
Blinder ::
mercedesovi motorji imajo 80 konjev več kot konkurenca?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
dottor ::
Kdaj je sploh dirka danes? Gledam na spored RTVja pa ne piše nič...
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
BorutK-73 ::
Kdaj je sploh dirka danes? Gledam na spored RTVja pa ne piše nič...
Ponovitev bi naj bila ob 19.10 na SLO2.
Ps
Dirka je bila ob 9h (8h po starem času)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BorutK-73 ()
dottor ::
Hvala.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
BorutK-73 ::
dottor ::
Na RTVju ni ponovitev celotne dirke ampak samo ključni trenutki dirke
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
dottor ::
Sej možno da Siol to ima, nisem nikoli tega uporabljal XD
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
šernk ::
Siol box ima ogled nazaj do 72 ur.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Alec999 ::
Po dveh dirkah mi je tele drikače prav zanimivo spremljati Ricciardo, Hulkenberg, Bottas in Magnussen.
Skoda za Ricciarda izgleda, da je to novi Webber glede "smole" z dirkalnikom.
Res zanimivo je bilo spremljati porabo goriva, sploh od Williams-ov in RBR.
Skoda za Ricciarda izgleda, da je to novi Webber glede "smole" z dirkalnikom.
Res zanimivo je bilo spremljati porabo goriva, sploh od Williams-ov in RBR.
dottor ::
Siol box ima ogled nazaj do 72 ur.
Sem ugotovil ja.
Drugače kar se tiče dirk sem že po prvi dirk reku da bom letos "navijal" za williams, ki jim tudi danes ni šlo tako slabo (7. in 8. mesto).
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Jst ::
Že lani če si odmislil Vettla, ko da ga ni, je bila sezona zanimiva, letos pa vse kaže, da bo treba tako odmisliti Mercedes. Ricciardio, Magnussen, Hulkenberg, te dirkače bom jaz imel na očeh naslednjo dirko. Upam tudi na dobre rezultate Williamsa in McLarna.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
dottor ::
Ricciardio je imel res smolo v Maleziji... Najprej so ga prehitro iz boksov spustili, brez da bi mu gumo prišravfali do konca, pol pa si je še "nos" odlomil, pa še 10s stop&go je fasal zaradi napake mehanikov... Jim pa je spet crknil "merilec porabe" in jim je FIA dovolila uporabit svojega. Pa F1 spet postaja nezanimiva. Prvi zbeži, pol pa je bolj zanimivo gledat boje od 3.-10. mesta
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
dr.Akula ::
Ve kdo kje se da TOLE dobiti v boljši kvaliteti? (because it's EPIC ;)
Gledal sem že če so slučajno isti posnetek predvajali tudi na Sky, ampak no luck.
Gledal sem že če so slučajno isti posnetek predvajali tudi na Sky, ampak no luck.
ni podatka
Super Sonic ::
Fajn primerjava. Še recimo za Malezijo:
Malaysia GP 2013 // Fastest Lap 1:39.199
Malaysia GP 2014 // Fastest Lap 1:43.006
Glede kazni dirkače: problem konsistence je. Enkrat so kaznovani zelo po črki zakona, drugič se pol, sicer hujših, manevrov spregleda. In v tem je problem "sojenja" v F1.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
McClane ::
Še malo takega dolgčasa kot včeraj, pa naj uvedejo da ko naraste prednost prvega pred drugim na kakšnih 15 do 20 sekund na stezo pride Safety car in jih spet spravi skupaj - kot v Indyu :)
Kazni so pa res precej čudne in stroge. Očitno sodniki pozabljajo da se gre za dirkanje in ne sprevode v koloni. Trki in ostali dotiki, v kolikor niso namerni, ne bi smeli biti podvrženi strogim kaznim. Za Ricciardovo gumo in ostale šalabajzerjske traparije MOŠTEV pa naj finančno kaznujejo moštva, ne pa dirkača z pribitkom mest za NASLEDNJO dirko. Se pravi, poleg zadnje pokvarjene dirke, so mu praktično uničili še naslednjo. Way to go.
Kazni so pa res precej čudne in stroge. Očitno sodniki pozabljajo da se gre za dirkanje in ne sprevode v koloni. Trki in ostali dotiki, v kolikor niso namerni, ne bi smeli biti podvrženi strogim kaznim. Za Ricciardovo gumo in ostale šalabajzerjske traparije MOŠTEV pa naj finančno kaznujejo moštva, ne pa dirkača z pribitkom mest za NASLEDNJO dirko. Se pravi, poleg zadnje pokvarjene dirke, so mu praktično uničili še naslednjo. Way to go.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer
driver_x ::
billy ::
Kaj pa če je ricciardo sam lepo videl, da levo kolo ni gut, pa je vseeno peljal? Iz kokpita se ziher nekaj vidi in komisarji imajo na voljo več podatkov, kot mi.
Red glede tega mora biti, kajti lani smo bili blizu nove smrtne žrtve na račun slabega dela mehanikov, tu je treba še zaostrit pravila, nekako.
Red glede tega mora biti, kajti lani smo bili blizu nove smrtne žrtve na račun slabega dela mehanikov, tu je treba še zaostrit pravila, nekako.
Super Sonic ::
#Allison: "Much has been spoken about the new power units on the 2014 cars, but it is rarely mentioned that 1% of engine power is not so different in its effect on the stopwatch as 1% of aero efficiency."
Forma RedBulla to potrjuje.
Prvič: največji problem bo, ko bo na naslednji dirki nekdo naredil enako, pa ne bo dobil 10s kazni v boksih, pa še -10 mest, ampak recimo 5s kazen in 3 točke. Ali pa samo vožnjo skozi bokse, ali pa celo nič. In potem se bomo vsi spraševali... le komu je tega treba.
Pod dve pa: kazen za slabo privito kolo mora biti huronska. Tam okol 100 jurjev za moštvo, zdej če so se spravil na dirkače; ok. S tem bi/bodo dosegli, da moštva ne bodo spravila postanek pod 2s, ampak, da bo v 3s čisto ok. Lani je bilo preveč letečih gum.
Forma RedBulla to potrjuje.
Kaj pa če je ricciardo sam lepo videl, da levo kolo ni gut, pa je vseeno peljal? Iz kokpita se ziher nekaj vidi in komisarji imajo na voljo več podatkov, kot mi.
Prvič: največji problem bo, ko bo na naslednji dirki nekdo naredil enako, pa ne bo dobil 10s kazni v boksih, pa še -10 mest, ampak recimo 5s kazen in 3 točke. Ali pa samo vožnjo skozi bokse, ali pa celo nič. In potem se bomo vsi spraševali... le komu je tega treba.
Pod dve pa: kazen za slabo privito kolo mora biti huronska. Tam okol 100 jurjev za moštvo, zdej če so se spravil na dirkače; ok. S tem bi/bodo dosegli, da moštva ne bodo spravila postanek pod 2s, ampak, da bo v 3s čisto ok. Lani je bilo preveč letečih gum.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
mikojan ::
ma tej postanki bi morali trajat enako za vse. 4 sekunde da mehaniki v miru menjajo gume. naj odloča hitrost voznika rezultate, ne hitrost mehanikov
BT52 ::
Super Sonic je izjavil:
Škoda Ricarda, je imel Vettla danes na pladnju, ampak so spet popedenal stvari (ne ciljam na slabo privito kolo) pri RedBullu, da ni imel šans. Moji dvomi o kvaliteti 4x sv. prvaka so samo še globlji.
Vidim, da spremljaš F1 dolgo (vsaj forum). Zato se ne slepi in mu priznaj kvaliteto, ker je klasa. NI kej tip obvlada. Raje si oglej tale posnetek oz. kar večino le teh in preberi mnenja iz pod ust dirkaškega trenerja R Wilsona. Ker pa rad lepiš linke in videje ti bom jaz ene:
Pa ne zato, ker bi bil kak fan ali kaj podobnega. Ko se gre za konstruktivno debato jaz gledam z očali nevtralnega opazovalca. Gre mi pač na živce, ko se ne pripiše kakih očitnih zaslug določenim posameznikom. Sveta 4rica dirkačev, ki je več, kot očitno potrjena in uveljavljena je Vet, Rai, Alo in Ham. Nepotrjena potencialno dodatna člana pa sta še lahko Hul in Ros. Slednjemu že iz zapostavljenosti privoščim (pač kao "underdog").
Tole dirko je imel težave z nastavitvijo in posledično mu je Mercedes žrl zadnje gume, kot za stavo. Spraševal sem se že, če je k par desetinkam (par KM manj, odzivnost in za par točka slabša navorna krivulja) botrovalo dejstvo, da je imel Ham "svež" oz. dokaj "neskurjen" motor, ki mu ga je ironično privarčeval odstop v AUS. Seveda pa je ta deficit v enem krogu izražen v rangu 0.05s (lahko pa tudi do 0.5s) in seveda ni glavni faktor, ki bi opravičeval ODLIČEN nastop moštvenega kolega.
Se strinjam z tistimi, ki pravijo, da dirka ni bila nezanimiva. Seveda ni dirka za v arhiv ampak nekaj dirkanja in predvsem realnih pokazateljev je nam že dala.
Massa in Botas potrjujeta Williamsove besede, da imajo dirkalnik z manj upora s čim so prevsem merili na gorivno učinkovitost. Sem celo mnenja, da mogoče celo štartajo na posameznih dirkah z manj goriva od konkurentov. SLednje je lahko prednost oz tudi slabos, ker žrtvuješ prevsem aero oprijem v ovinkih. V Bahrajnu naj bi jim mogla narava proge stop&GO postavitve občutno bolj ustrezati. Tako od njih pričakujem veliko bolj dostojem odpor.
Podobno je za Mcl, kjer se mogoče že opaža odlična trakcija in nekaj bolj uporovno naravnan dirkalnik. V Monaku bi mogli eksplodirati.
Očitno je odlično štartal RIC in delal par krogecov Vet težave, ampak nekako se s pomočjo domnevno tudi zradi "igranja" z "sofwerom" pretočnega senzorja (tokrat za razliko od AUS končno po FIA priporočilih).
Prestava odličnega HUL pa ni omembe vredna, ker je že samoumevna.
KOB pa je porinil samokolnico od Caterham na 13sto mesto in po zaslugi uvrstive mošvenega kolega tik za njim (14), ki je za vsega 0.1s (!!!!) prehitel Chiltona prehitel Marussio v boju za ključno 10 mesto v konstruktorjih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Super Sonic ::
Zato se ne slepi in mu priznaj kvaliteto, ker je klasa.
Tu te je zavedlo zgolj dejstvo, da slabo razumeš kontekst. Jaz namreč gledam na Vettla kot na najboljšega voznika, ki je kadarkoli sedel v F1. Statistično gledano je pred vsemi vozniki, ki so kadarkoli vozili F1 dirkalnik in pravično je (nepristransko, kot praviš), da se ga ocenjuje s tega kota.
Kar je pa več kot očitno precej sporno, če ga en Ricardo drži za šalo. Javnega radio transcripta za Malezijo še ni, si ga bom pa z veseljem prečital. Trik je, da se razume zakaj je Vettel dobil prednost v dirki Malezije. Sicer je pa F1 trenutno tako meglena, da je nepristranskemu opazovalcu težko. Vsi bi namreč lahko vozili hitreje, pa ne morejo. Trik je tudi še o kupljeni dvojki in trik je, da deluješ po sistemu prime in option paketa, pa imaš zato 4 dirkalnike v razvoju po sistemu 2x2. Ali še kako drugače: Ferrari dela to javno, RB pa to skriva. In ta priosebljena lastnost skrivanja mi ni blizu, zato me RB moti kot moštvo, ampak ne dovolj, da ne bi realno bil zmožen ocenit, da je tistle kar se piše o Vettlu kar (zelo) močno za lase privlečeno. Nekaj se pač o najmlajšem 4x zaporednem sv. prvaku vendarle more napisat in posnet.
In da se ne bova kregala (ker se ne bova), ja, je Vetel klasa, samo klasa je v F1 še 5 do 7 voznikov. Tisti, ki objektivno štrli ven od teh 5 po kvaliteti, pa zame ni Vettel. ABX je enkrat napisal "da bi težko kdo osvojil več" in to je še tisto s čimer se jaz strinjam. To je moja subjektivna ocena in videl boš, da bo imel Vettel letos še precej težav z Ricardom in da bodo v moštvu spet prali umazano perilo, če boš seveda hotel to videti.
In še čisto za konec te brezplodne debate: Fangio je nekaj doprinesel v F1. Senna je nekaj doprinesel v F1. Šumi je nekaj doprinesel v F1. Vsi so spremenili F1 v nekaj drugega in vsak od njih je postavil ostalim lestvico še višje. Vettel ni prinesel zaenkrat prav ničesar (razen dretja po radiju in kazanja prsta na koncu dirke).
Se strinjam z tistimi, ki pravijo, da dirka ni bila nezanimiva.
Bistvo za gledalca je, čeprav gledalec tega ne ve, da dirkač trenutno nima prav nobenega vpliva na samo dirkanje. Njegova celotna vožnja je že splanirana v naprej, vsak pretiran manever pa bo imel kompromisni učinek lahko že krog kasneje in trenutno ob zaključku dirke gledamo zares malo dvobojev. Bolj ko bo šlo proti koncu sezone, slabše bo, verjetno, ker bo material obremenjen do te mere, da se bo treba jajcat, če bo sploh komu uspelo uiti brez kazni. In tko bo mogoče še celo celotno naslednjo sezono, ampak nekoč bomo prišli nazaj na tisto kar je že bilo. Samo vztrajat je treba (kot gledalec).
KOB pa je porinil samokolnico od Caterham na 13sto mesto in po zaslugi uvrstive mošvenega kolega tik za njim (14), ki je za vsega 0.1s (!!!!) prehitel Chiltona prehitel Marussio v boju za ključno 10 mesto v konstruktorjih.
Tisti, ki bo letos hotel priti do 10. mesta bo moral v pike (moja napoved).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
BT52 ::
Super Sonic je izjavil:
Kaj pa če je ricciardo sam lepo videl, da levo kolo ni gut, pa je vseeno peljal? Iz kokpita se ziher nekaj vidi in komisarji imajo na voljo več podatkov, kot mi.
Prvič: največji problem bo, ko bo na naslednji dirki nekdo naredil enako, pa ne bo dobil 10s kazni v boksih, pa še -10 mest, ampak recimo 5s kazen in 3 točke. Ali pa samo vožnjo skozi bokse, ali pa celo nič. In potem se bomo vsi spraševali... le komu je tega treba.
Pod dve pa: kazen za slabo privito kolo mora biti huronska. Tam okol 100 jurjev za moštvo, zdej če so se spravil na dirkače; ok. S tem bi/bodo dosegli, da moštva ne bodo spravila postanek pod 2s, ampak, da bo v 3s čisto ok. Lani je bilo preveč letečih gum.
To ni res letos so pravil gledeKAZNI za neprivito gumo zelo jasno napisane črno na belem. Tj. 10 mest stop an go in +10 mest na naslednji dirki. Tu ni kaj za debatirat.
Kaj pa se tiče motor vs. aero pa je v ozadju fizika. Že enačbe za moč, upor ti povejo marsikaj. Npr. sam sem se igral z številkami:
#Allison: "Much has been spoken about the new power units on the 2014 cars, but it is rarely mentioned that 1% of engine power is not so different in its effect on the stopwatch as 1% of aero efficiency."
Forma RedBulla to potrjuje.
Kot rečeno sem se predčason igral z izračunavanjem vpliva tolerančnega polja FIA Gill pretočnega ultrazvočnega senzorja na sam učinek moči na končno (neomejena ravnina), ter dirkaško hitrost (pospeševanje po progi = realno stanje pridobivanja časa). Tako sem malo računal na osnovi kolečnega polja senzorja (0.5%) dobil +/-3.5 HP (podatki, ki sem jih uporabil pri izračunu energy fuel content 46 MJ/kg, 44% učinkovitost pri pogonskem sklopu po poročanjih Cosworth-a, potem upošteval sem še C~1, A~1 in itd.). Če pa malo razširiš toleranco nad koridor pa dobiš z lahkoto vse do skoraj +/- 6 HP (vem, da pretiravam, ampak toliko bi lahko imel več moči recimo v najsalbšem primeru RIC, ko je kršil pravila).
Na končnih hitrostih se to pozna za +/-0,6 km/h (za toleranco +/-3,5 HP) oz v skrajnem primeru celo +/- 0.9 km/h (za 4,5 HP). Če pa tole dam v FSAE simulator se ta razlika na virtualni dirki (cca 24 min) pozna za kar 16s. No to je za FSEA (nizke povprečne hitrosti, veliko bolj neodvisno od AERO) tako lahko izračun mirne volje priredimo za f1, da tole priblično "na oko" zreducirajmo z kubičnim korenom in dobimo cca. 2 s prednosti/zaostanka za pol ure dirke.
Če pa tole ponovimo na AERO strani.... Tam pa bi se pogovarjali o tretjih decimalkah in podobne. V resnici se ekipe med sabo "bojujejo" v 2ih 3ih decimalkah. Iz tega tisti famozni inženirski žargonski izrazi "point of downforce" dobijo še zraven prvovrstni pomen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
Super Sonic je izjavil:
Zato se ne slepi in mu priznaj kvaliteto, ker je klasa.
Tu te je zavedlo zgolj dejstvo, da slabo razumeš kontekst. Jaz namreč gledam na Vettla kot na najboljšega voznika, ki je kadarkoli sedel v F1. Statistično gledano je pred vsemi vozniki, ki so kadarkoli vozili F1 dirkalnik in pravično je (nepristransko, kot praviš), da se ga ocenjuje s tega kota.
Kar je pa več kot očitno precej sporno, če ga en Ricardo drži za šalo. Javnega radio transcripta za Malezijo še ni, si ga bom pa z veseljem prečital. Trik je, da se razume zakaj je Vettel dobil prednost v dirki Malezije. Sicer je pa F1 trenutno tako meglena, da je nepristranskemu opazovalcu težko. Vsi bi namreč lahko vozili hitreje, pa ne morejo. Trik je tudi še o kupljeni dvojki in trik je, da deluješ po sistemu prime in option paketa, pa imaš zato 4 dirkalnike v razvoju po sistemu 2x2. Ali še kako drugače: Ferrari dela to javno, RB pa to skriva. In ta priosebljena lastnost skrivanja mi ni blizu, zato me RB moti kot moštvo, ampak ne dovolj, da ne bi realno bil zmožen ocenit, da je tistle kar se piše o Vettlu kar (zelo) močno za lase privlečeno. Nekaj se pač o najmlajšem 4x zaporednem sv. prvaku vendarle more napisat in posnet.
In da se ne bova kregala (ker se ne bova), ja, je Vetel klasa, samo klasa je v F1 še 5 do 7 voznikov. Tisti, ki objektivno štrli ven od teh 5 po kvaliteti, pa zame ni Vettel. ABX je enkrat napisal "da bi težko kdo osvojil več" in to je še tisto s čimer se jaz strinjam. To je moja subjektivna ocena in videl boš, da bo imel Vettel letos še precej težav z Ricardom in da bodo v moštvu spet prali umazano perilo, če boš seveda hotel to videti.
In še čisto za konec te brezplodne debate: Fangio je nekaj doprinesel v F1. Senna je nekaj doprinesel v F1. Šumi je nekaj doprinesel v F1. Vsi so spremenili F1 v nekaj drugega in vsak od njih je postavil ostalim lestvico še višje. Vettel ni prinesel zaenkrat prav ničesar (razen dretja po radiju in kazanja prsta na koncu dirke).
Se strinjam z tistimi, ki pravijo, da dirka ni bila nezanimiva.
Bistvo za gledalca je, čeprav gledalec tega ne ve, da dirkač trenutno nima prav nobenega vpliva na samo dirkanje. Njegova celotna vožnja je že splanirana v naprej, vsak pretiran manever pa bo imel kompromisni učinek lahko že krog kasneje in trenutno ob zaključku dirke gledamo zares malo dvobojev. Bolj ko bo šlo proti koncu sezone, slabše bo, verjetno, ker bo material obremenjen do te mere, da se bo treba jajcat, če bo sploh komu uspelo uiti brez kazni. In tko bo mogoče še celo celotno naslednjo sezono, ampak nekoč bomo prišli nazaj na tisto kar je že bilo. Samo vztrajat je treba (kot gledalec).
KOB pa je porinil samokolnico od Caterham na 13sto mesto in po zaslugi uvrstive mošvenega kolega tik za njim (14), ki je za vsega 0.1s (!!!!) prehitel Chiltona prehitel Marussio v boju za ključno 10 mesto v konstruktorjih.
Tisti, ki bo letos hotel priti do 10. mesta bo moral v pike (moja napoved).
Super si tole napisal se popolnoma strinjam in se tega zvedam in tako od mene ne boš nikoli prebral ta je NAJBOLJŠI, ker enostavno tega ne morem (ne znam!!!!) ocenit.
"Zmotilo" me je samo to, da si zaradi svoje začasne nepristranskosti demantiral samega sebe. Kot si sam rekel "dejstva" stojijo na zelo trhlih temeljih ampak ti si ravno na podlagi teh rušil Vettlov dosežek (nimaš dokaza, kot ga nimajo nasprotniki). Samo na to sem hotel "opozorit". NIč drugega. Branje med vrsticami seveda pomaga. Ampak to še vedno to ni dolj, da delaš realne zaključke, ker je vse špekulacija. Jaz sem samo siguren za moje besede zgoraj, ko sem naštev sveto četverico in +2 kadidata, ki bi si mogoče zaslužila stopničko višje. Skratka te debate so primerne za gostile, kjer se ne uvidi "zizisovega" početja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
Ve kdo kje se da TOLE dobiti v boljši kvaliteti? (because it's EPIC ;)
Gledal sem že če so slučajno isti posnetek predvajali tudi na Sky, ampak no luck.
Verjetno ti je še posebej EPIC intro song?
Meni je tale komad od Hansa Zimmerja -Time snemam posebaj za Di Capriov istoimenstki celovečerec božanski.
Drugače pa enih boljši kompilacij. Ob glu glu sem se dobro nasmejal... Pa ob uni, ko je Vettel se konfereci predstavil... Ha ha
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
šernk ::
Vettel doslej razen tiste dirke za volanom toro rossa v monzi in zmage v dežju ni pokazal kaj dosti presežkov. Vedno je imel bolj ali manj superioren dirkalnik in zato ga tudi sam težko dam ob bok največjih dirkačev v F1.
Je dirkač ki lahko odpelje krog do milimetra natančno, je dirkač ki lahko odpelje dirko fantastično ampak ko pade pod pritisk se nekako zlomi in se začne bolj ukvarjat z vsem drugim le na slednje pozabi da dejansko dirka in med dirko te lahko tudi kdo malce tvegano prehiti.
Je dirkač ki lahko odpelje krog do milimetra natančno, je dirkač ki lahko odpelje dirko fantastično ampak ko pade pod pritisk se nekako zlomi in se začne bolj ukvarjat z vsem drugim le na slednje pozabi da dejansko dirka in med dirko te lahko tudi kdo malce tvegano prehiti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
dr.Akula ::
Ve kdo kje se da TOLE dobiti v boljši kvaliteti? (because it's EPIC ;)
Gledal sem že če so slučajno isti posnetek predvajali tudi na Sky, ampak no luck.
Verjetno ti je še posebej EPIC intro song?
Meni je tale komad od Hansa Zimmerja -Time snemam posebaj za Di Capriov istoimenstki celovečerec božanski.
Drugače pa enih boljši kompilacij. Ob glu glu sem se dobro nasmejal... Pa ob uni, ko je Vettel se konfereci predstavil... Ha ha
Vsi komadi odlično pašejo, če bi moral izbrati kateri je najbolje zmiksan s posnetki bi rekel Speed demon remix od MJ-ja.
Nočem preveč iti v offtopic s temle; če slučajno kdo ve kje dobiti posnetek boljše kvalitete naj pa prosim pove :)
ni podatka
Super Sonic ::
To ni res letos so pravil gledeKAZNI za neprivito gumo zelo jasno napisane črno na belem. Tj. 10 mest stop an go in +10 mest na naslednji dirki. Tu ni kaj za debatirat.
Sej tudi v preteklosti je bilo veliko napisanega, pa so bili dirkači kaznovani zelo nekonsistentno (upoštevanje zastav, puščanje prostora, vigujanje po stezi, ipd). Bomo videl.
V resnici se ekipe med sabo "bojujejo" v 2ih 3ih decimalkah.
Res je. Sicer pa vsa čast, da si tako tehnično posvečen F1, upam, da boš svoje znanje še nadgradil in ga nekoč uspečno impliciral v svojo službo (enako PIPI in še kdo tule).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
driver_x ::
Vettel doslej razen tiste dirke za volanom toro rossa v monzi in zmage v dežju ni pokazal kaj dosti presežkov. Vedno je imel bolj ali manj superioren dirkalnik in zato ga tudi sam težko dam ob bok največjih dirkačev v F1.
Je dirkač ki lahko odpelje krog do milimetra natančno, je dirkač ki lahko odpelje dirko fantastično ampak ko pade pod pritisk se nekako zlomi in se začne bolj ukvarjat z vsem drugim le na slednje pozabi da dejansko dirka in med dirko te lahko tudi kdo malce tvegano prehiti.
Nikakor ne navijam za Vettla, vendar je kvaliteta dirkača tudi to, da lahko vse dirke odpelje konstantno, na maksimumu in brez napak. Če se omejimo na dirkače in pustimo tehniko ob strani, so naštete lastnosti pravzaprav najpomembnejše zadnjih 20 let.
BT52 ::
Scarbs je potrdil uporabo voda-zrak intercoolerjev pri 3eh ekipah. In sicer, kot sem že tudi sam tukaj omenil to so Mercedes, Ferrari in Lotus.
Mercedesov motor sodeč po slikah uporablja dvojni "plenum" tj. 2 krat sesalna komora, 1 na vsak V krak oz. glavo motorja. Podobno, kot to namerava Cosworth v svoji "študiji". Tole dejstvo še dodatno oteži povezavo med asimetričnim tankom in samo 1 intercoolerjem. Da se kljukeci niso odločili za delitev na vsako stran?
Pri Mclarnu se to vidi tako:
Nisem ravno prepričan o Mclarnovi uporabi zrak-zrak intercoolerja.
Mercedesov motor sodeč po slikah uporablja dvojni "plenum" tj. 2 krat sesalna komora, 1 na vsak V krak oz. glavo motorja. Podobno, kot to namerava Cosworth v svoji "študiji". Tole dejstvo še dodatno oteži povezavo med asimetričnim tankom in samo 1 intercoolerjem. Da se kljukeci niso odločili za delitev na vsako stran?
Pri Mclarnu se to vidi tako:
Nisem ravno prepričan o Mclarnovi uporabi zrak-zrak intercoolerja.
Jst ::
Ima kdo kakšen kvaliteten stream pri sebi?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
TribesMan ::
Na slo2 bodo zgleda raje kazal vaško ligo odbojke...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
mikojan ::
hahaha odbojka, da bi vsaj žensko odbojko kazali, bi vsaj kej zanimive gole kože za videt boga ta slovenska TV
Master_X ::
A zdaj bodo pa imeli 15 minut reklam al kaj :S Prej bi jih meli, saj tistih 30 gledalcev, ki so gledali odbojko ne bi zamerlo :S
edit: in po 2,5 kroga... nove reklame.
edit: in po 2,5 kroga... nove reklame.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Master_X ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 380544 (236139) | BT52 |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 244765 (150591) | Alexius Heristalski |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 284413 (179881) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 135987 (94736) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 184534 (147779) | WarpedGone |