Forum » Na cesti » Formula F1 2014
Formula F1 2014
Temo vidijo: vsi
billy ::
To so malenkosti, dejansko je sedaj 1-1 v kvalifikacijah, suhih, tisto ko je bilo mokro je loterija, pa občutek sem imel, da bi nico peljal hitreje tisti prvi run na qualy, če ne bi bil red flag, kasneje je nekaj sral v prvem sektorju.
No pač...razlike so minimalne, na distanci dirke zaostati manj kot 1sec, je zelo impresivno, nadejam se še zanimivih dirk.
Je pa pač...lojza prvi voznik in ima zato tudi na izbiro boljšo taktiko, saj se je zdaj videlo koliko komunikacije in nastavitev je bilo na strani lojza, v boksu so mu obakrat štelali krilce, pa tudi sam je vedno nekaj nastavljal...
No pač...razlike so minimalne, na distanci dirke zaostati manj kot 1sec, je zelo impresivno, nadejam se še zanimivih dirk.
Je pa pač...lojza prvi voznik in ima zato tudi na izbiro boljšo taktiko, saj se je zdaj videlo koliko komunikacije in nastavitev je bilo na strani lojza, v boksu so mu obakrat štelali krilce, pa tudi sam je vedno nekaj nastavljal...
Super Sonic ::
nico rabi samo kanček sreče, pa bo začel zmagovat.
Sej jo je imel. Kljub temu, da ga je Lewis premagal na vseh dirkah, je še vedno samo 3 točke zadaj. ;)
Kar se pa tiče njunega dvoboja: ključen je Hamiltonov preboj v odnosu na pnevmatike. Če bi bile pnevmatike trše že vsa leta, bi Hamilton imel precej manj težav, tako pa so vse te spremembe zadele prav njega najbolj od vseh dirkačev. Ok, letos je nazaj. Hec je, ker je to res komaj, komaj, komaj dovolj, da dirko izpelje, ampak zaenkrat je. Sedaj bo važen razvoj, važna bo vsaka malenkost (in v tem je Nico res dober), predvsem pa zanesljivost v drugem delu sezone.
Za to dirko je pa Hamilton rekel, da še nikoli ni toliko prenastavljal na volanu, enostavno je imel težave v vhodu v zavoj.
In pa še vojna pri Ferrariju. Tudi Kimi ima šurlo do tal, ampak tko je, kadar dirkaš v A ligi. Vsaka mu čast, držat unga psihiča 3/4 dirke za seboj, pri čemer te je zjebal šele s postanki, je tudi hvale vredno:
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
TribesMan ::
Ufff... pri rdečih je pa "napeto". Še bolj kot pri srebrnih.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Super Sonic ::
Ja, sem že par strani nazaj opozoril na drugačnega Kimija. Kimi dela kot zmešan z inžerniji, komunicira, v simulatorju je preživel približno enako časa kot Fernando, ipd. Skratka ni to več tisti stari Kimi ali pa Kimi iz Lotusa in zelo se trudi (kar ni ravno njegova najboljša lastnost).
Upam samo da ne bo obupal in da se bo boril naprej. Ko bo dobil Fernanda na ritem in mu Fernando ne bo mogel več sledit, trakrat bo obrnil dinamiko. Fernando je danes OGROMNO tvegal in dobil. Ampak je moral dat res vse od sebe.
Tudi na štartu ga je Kimi dobil (Fernando je imel izjemno slab štart), kar je povedalo samo to po kakšnim pritiskom je Fernandič ta vikend. Skratka.. res je gromoznaska škoda za ta šport, da niso rdeči bližje, ker bi bila fešta popolna.
Upam samo da ne bo obupal in da se bo boril naprej. Ko bo dobil Fernanda na ritem in mu Fernando ne bo mogel več sledit, trakrat bo obrnil dinamiko. Fernando je danes OGROMNO tvegal in dobil. Ampak je moral dat res vse od sebe.
Tudi na štartu ga je Kimi dobil (Fernando je imel izjemno slab štart), kar je povedalo samo to po kakšnim pritiskom je Fernandič ta vikend. Skratka.. res je gromoznaska škoda za ta šport, da niso rdeči bližje, ker bi bila fešta popolna.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Super Sonic ::
Nič, vprašala ga je, če se mu zdi mal sporen prvi postanek, da je Fernadno šel prvi na menjavo in je rekel, da ne ve, potem pa še vprašanje o tem ali je moštvo to hotlo ali je on hotel prvi na postanek in sploh ni odgovoril ampak je šel stran.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
billy ::
Heh, bogi kimi, ko je bil slab, so ga nonstop gnjavli, če nima motivacije, itd...zdaj pa ga jebejo, ker moštvo favorizira alonsa. Letos mu ne bo lahko, ampak bo vsaj spakiral miljone ;)
Jst ::
Je pa pač...lojza prvi voznik in ima zato tudi na izbiro boljšo taktiko, saj se je zdaj videlo koliko komunikacije in nastavitev je bilo na strani lojza, v boksu so mu obakrat štelali krilce, pa tudi sam je vedno nekaj nastavljal...
Ne vem, če imajo Lojza že za prvega voznika. Vsaj ne še. Hamilton je letos v tem bolidu kot prerojen, Rosberg pa zgublja živce, v ekipi nastaja napetost in zato so po mojem mnenju pripeljali psihologa v ekipo.
Sicer pa ni nič nenavadnega, da imajo vozniki svoje psihologe/psihiatre. Tako kot svoje trenerje, inženirje,...
Lojz je bil stalno na radijskki zvezi, ker se dirkalnik ni obnašal po njegovih željah. Njegovi inženirji so mu pa pomagali z raznimi idejami za nastavitve.
Če se spomnite, je Hamilton že na kvalifikacijah rekel, da je nekaj narobe, da ima probleme s stabilnostjo pri zaviranju in vhodu v ovinek.
Škoda, da FIA ne objavi ves "radio talk" ampak samo "highlights." Na TVju je tega pa še manj.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
BT52 ::
Da še jaz dodam svoj delež, kaj menim o tej dirki v ŠPA.
Meni osebno z taktičnega vidika najboljša dirka v sezoni. Ker se zavedam, da narava proge preprosto ne dopušča lahkega ali celo posiljenega prehitevanja podobno hitrega dirkalnika sem bil zadovoljen z samim dogajanjem.
Iterni dvoboju so po tej dirki dobili svoje dimenzije.
Ham-Ros; Ros spet prekratek. Imel je smolo, da ravno na tej dirki, kjer je prehitevanje na stezi veliko težje. Tole prvenstvo bi znale odločiti kvalifikacije in s tem boljši štartni položaj, kar kot že rečeno vodi v "prime" strategijo. Šele zdaj spoznavamo, da je Nico, kar zelo občutljiv na "poraze". Tako je njegova primarna naloga prikazat enako predstavo v Monacu, kot lani (hatrick, P1 v FP, qually, dirka), ter se posvetiti izboljšanju štartom. Mogoče ima ROS srečo, ker zdaj ne bo imel več, kaj za izgubiti in bi znal strt motiviranega Lewisa. Lewis pa se mi zdi tako menatalno močan, ko nima vsega porihtano v nulo. Letos je izjemno hiter, toda če mu bo na dirkalniku ne bo kaj všeč in ga bo ROS na dani dan mogoče premagal se bo mogoče prej zlomil, kot Nico? To je zdaj edino vprašanje, kdo se bo prej zlomil?Mogoče Nico tako hiter, kot Lewis ampak obstajajo še veliko priloćnosti na dirkališčih, kjer se bo dalo v Nedeljo narediti razliko.
RIC-VET; Res me osupne RIC sproščen pristop k dirkanju. Se spomnim izjave Hornerja, ko je rekel, da se nikakor ne more načudit RIC mirnosti, tekom pogovorov po "team radio", kot da je na kavi in ne na dirki kjer "šprica" adrenalin. Vettel je tole dirko odpeljal zelo spodobno in vprašanje, kako bi se tole kočalo, če... Nimam pojma, mogoče se bo oz. se glede na renome se more spravit k sebi in prikazat drugačnega Seba.
RAI-ALO; Presenečen, da niso pri Ferrariju spustili prej RAI. No sami so se kardinalno zaštrikali, ker tole bo vplivalo na potek sezone, noben noče jeznega Kimmija, kateri se lahko kaj hitro poda v status "STFU". Mogoče jih je presenetila manjhna razlika med Trdimi in mehkimi gumami, ampak o tem so govorili vsi po Petkovih treningih. Enough said.
BOT-MAS; Hmm? Finec nakazuje premoč. Toda Pirellijeva neustrezna izbira gum je očitno škodovala Massi. Spet je tukaj stari Massa, kateri ima vzpone in padce, skratka podobno je že prikazoval v Ferrariju. Nevem, težko mu bo o vedno bolj konstanem Bottasu. Večina je napovedovala ta scenarij in upam, da bosta vsaj bolj skupaj, ker Williams potrebuje toček. Z tole dirko so prišli na 5 mesto v kontruktorjiv, ter tako prehiteli veliki Mclaren...
PS ne pozabite pogledati Windsdorjev kanal.
Meni osebno z taktičnega vidika najboljša dirka v sezoni. Ker se zavedam, da narava proge preprosto ne dopušča lahkega ali celo posiljenega prehitevanja podobno hitrega dirkalnika sem bil zadovoljen z samim dogajanjem.
Iterni dvoboju so po tej dirki dobili svoje dimenzije.
Ham-Ros; Ros spet prekratek. Imel je smolo, da ravno na tej dirki, kjer je prehitevanje na stezi veliko težje. Tole prvenstvo bi znale odločiti kvalifikacije in s tem boljši štartni položaj, kar kot že rečeno vodi v "prime" strategijo. Šele zdaj spoznavamo, da je Nico, kar zelo občutljiv na "poraze". Tako je njegova primarna naloga prikazat enako predstavo v Monacu, kot lani (hatrick, P1 v FP, qually, dirka), ter se posvetiti izboljšanju štartom. Mogoče ima ROS srečo, ker zdaj ne bo imel več, kaj za izgubiti in bi znal strt motiviranega Lewisa. Lewis pa se mi zdi tako menatalno močan, ko nima vsega porihtano v nulo. Letos je izjemno hiter, toda če mu bo na dirkalniku ne bo kaj všeč in ga bo ROS na dani dan mogoče premagal se bo mogoče prej zlomil, kot Nico? To je zdaj edino vprašanje, kdo se bo prej zlomil?Mogoče Nico tako hiter, kot Lewis ampak obstajajo še veliko priloćnosti na dirkališčih, kjer se bo dalo v Nedeljo narediti razliko.
RIC-VET; Res me osupne RIC sproščen pristop k dirkanju. Se spomnim izjave Hornerja, ko je rekel, da se nikakor ne more načudit RIC mirnosti, tekom pogovorov po "team radio", kot da je na kavi in ne na dirki kjer "šprica" adrenalin. Vettel je tole dirko odpeljal zelo spodobno in vprašanje, kako bi se tole kočalo, če... Nimam pojma, mogoče se bo oz. se glede na renome se more spravit k sebi in prikazat drugačnega Seba.
RAI-ALO; Presenečen, da niso pri Ferrariju spustili prej RAI. No sami so se kardinalno zaštrikali, ker tole bo vplivalo na potek sezone, noben noče jeznega Kimmija, kateri se lahko kaj hitro poda v status "STFU". Mogoče jih je presenetila manjhna razlika med Trdimi in mehkimi gumami, ampak o tem so govorili vsi po Petkovih treningih. Enough said.
BOT-MAS; Hmm? Finec nakazuje premoč. Toda Pirellijeva neustrezna izbira gum je očitno škodovala Massi. Spet je tukaj stari Massa, kateri ima vzpone in padce, skratka podobno je že prikazoval v Ferrariju. Nevem, težko mu bo o vedno bolj konstanem Bottasu. Večina je napovedovala ta scenarij in upam, da bosta vsaj bolj skupaj, ker Williams potrebuje toček. Z tole dirko so prišli na 5 mesto v kontruktorjiv, ter tako prehiteli veliki Mclaren...
PS ne pozabite pogledati Windsdorjev kanal.
BT52 ::
18 col platišča se mi zdijo z vidika "šparanja" nesmisel in ne bodo prinesle k neki cestni različici. To je samo medijski BS. Tole v F1 služi izkjučno, kot neko exkluzino priloćnost pridobitve vrhunske medijske izpostavljenosti.
F1 trenutno ne potrebuje tega potrebuje neko idenditeto, ker imam občutek, da še sami ne vedo kam naj gredo. Ali naj to bo šov ali tehnična serija. Sam bi podprl razumljivo to slednjo. Poglejte malo WEC? 6 urna dirka pa toliko zanimivosti na področju taktike, tehnike, da glava peče.
Kakorkoli podpiran spremembo pravil ,ker inženirji in dirkači vedno najdejo način, kako si skupaj olašajo delo, katero vodi v vrhunske rezultate. Ob pretesnih pravilnikih inženirji iščejo lunknje v pravilnikih in pridobivajo desetike, dirkači pa si lajšajo delo v kokpitu z raznimi triki. Spremembe bodo vedbo potrebne toda ne mi, če hočeš imeti vpleteno tehnologijo in pričakovati nizke izdatke. Absurd.
Tale idenditeta se izgublja in tako se ne more utvarit neka stalna baza navijačev, katera bi se lahko fanatično povezala z serijo. Fanataični navijači, kupujejo artikle, revije, vstopnice, kekse, avte itd.
Skratka 18 cola platišča niso 1 težava, ki pestijo F1. Tole se naj igrajo tedaj, ko bodo imeli osnove porihtane.
F1 trenutno ne potrebuje tega potrebuje neko idenditeto, ker imam občutek, da še sami ne vedo kam naj gredo. Ali naj to bo šov ali tehnična serija. Sam bi podprl razumljivo to slednjo. Poglejte malo WEC? 6 urna dirka pa toliko zanimivosti na področju taktike, tehnike, da glava peče.
Kakorkoli podpiran spremembo pravil ,ker inženirji in dirkači vedno najdejo način, kako si skupaj olašajo delo, katero vodi v vrhunske rezultate. Ob pretesnih pravilnikih inženirji iščejo lunknje v pravilnikih in pridobivajo desetike, dirkači pa si lajšajo delo v kokpitu z raznimi triki. Spremembe bodo vedbo potrebne toda ne mi, če hočeš imeti vpleteno tehnologijo in pričakovati nizke izdatke. Absurd.
Tale idenditeta se izgublja in tako se ne more utvarit neka stalna baza navijačev, katera bi se lahko fanatično povezala z serijo. Fanataični navijači, kupujejo artikle, revije, vstopnice, kekse, avte itd.
Skratka 18 cola platišča niso 1 težava, ki pestijo F1. Tole se naj igrajo tedaj, ko bodo imeli osnove porihtane.
VaeVictis ::
Glede na to, da sedaj je že kar nekaj dirk HAM pred ROS in če se bo tole nadaljevalo imam občutek, da bo počasi začel ROS riniti z glavo skozi zid in da bo delal čedalje več napak...
HAM se je že moral boriti za prvaka, ROS pa ta izkušnja še manjka in IMHO bo tale detajl odločil to sezono.
HAM se je že moral boriti za prvaka, ROS pa ta izkušnja še manjka in IMHO bo tale detajl odločil to sezono.
ABX ::
Dvoboj je fenomenalen in ne vem če so kdaj bili favoriti za naslov tako blizu. Dejansko sezono bo dobil tisti ki ima več sreče, ker so preveč blizu in en sam odstop pomeni ogromno. Čeprav trenutno zgleda da je Hamilton za kanček bolj učinkovit.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Sriple Tix ::
Štrom formula (FIA Formula E season)
Virgin announces Bird, Alguersuari for Formula E
Virgin Racing has become the second team to announce its driver line-up for the 2014/15 Formula E Championship, with former F1 driver Jaime Alguersuari and 2013 GP2 runner-up Sam Bird set to compete in the inaugural series.
A return to the motorsport arena for Virgin after a brief foray into Formula 1, the brand – which has involvement across a broad spectrum of industries, including aviation, entertainment and banking -, is one of ten teams lined up to compete in the all-electric series ...
http://www.crash.net/f1/news/204418/1/f...
Virgin announces Bird, Alguersuari for Formula E
Virgin Racing has become the second team to announce its driver line-up for the 2014/15 Formula E Championship, with former F1 driver Jaime Alguersuari and 2013 GP2 runner-up Sam Bird set to compete in the inaugural series.
A return to the motorsport arena for Virgin after a brief foray into Formula 1, the brand – which has involvement across a broad spectrum of industries, including aviation, entertainment and banking -, is one of ten teams lined up to compete in the all-electric series ...
http://www.crash.net/f1/news/204418/1/f...
Alexius Heristalski ::
Je pa pač...lojza prvi voznik in ima zato tudi na izbiro boljšo taktiko, saj se je zdaj videlo koliko komunikacije in nastavitev je bilo na strani lojza, v boksu so mu obakrat štelali krilce, pa tudi sam je vedno nekaj nastavljal...Pomoje je tako, kdor vodi, prvi izbira. Nico ga bo moral premagati v kvalifikacijah in štartati boljše.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
billy ::
To se razume ja, med dirko, ampak vseeno bi lahko bila bolje tempirana taktika, ne pa da mu rečejo da naj špara gume ker ga bo napadel proti koncu dirke šele...ne vem no...to se je že izkazalo da ne pali, treba napast takoj, lažje je potem branit, kot pa napadat.
Ampak kaj pa ne morejo pojasniti, zakaj je šel lojza zadni na qualy. Nico je bil hitrejši v q2 in vodi v prvenstvu. Logično je, da je tisti ki je zadnji na stezi, v prednosti....tu je meni potem jasno, zakaj je lojza prvi voznik.
Še vedno pa me fascinira navdušenje nad lojzom. Res je, hitrejši je od nicota, a za koliko? Nič...s tem da je nico bil na 2 dirkah hitrejši. Kdo pa je nico? Dejansko nihče...nima nobenega dosežka...nič...kako lahko potem rečete, da je lojza izjemno hiter letos, če pa sploh ni? Pravi šampijoni so premagovali moštvene tekmece za nekaj 10 sekund. Ne vem...mene še ni prepričal, razen pač tale qualy vožnja v španiji (prej so itak bile qualy mokre), pa še to se mi zdi, da je nico nekaj zajebal v 1. sektorju in bi lahko bil hitrejši...ampak po eni strani hvala bogu, da je tako...se nam vsaj obeta malce zanimiva sezona, kar naenkrat se opcija duplih točk na zadnji dirki ne zdi več tako slaba :)
Hmmmm:
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3106...
Ok, wrf je pa tole? Kako lahko 3 sec bolje, kot pred par dnevi? Tudi če so pripeljali neke uber super duper gume ne more bit razlike take...ni mi jasni??
Ampak kaj pa ne morejo pojasniti, zakaj je šel lojza zadni na qualy. Nico je bil hitrejši v q2 in vodi v prvenstvu. Logično je, da je tisti ki je zadnji na stezi, v prednosti....tu je meni potem jasno, zakaj je lojza prvi voznik.
Še vedno pa me fascinira navdušenje nad lojzom. Res je, hitrejši je od nicota, a za koliko? Nič...s tem da je nico bil na 2 dirkah hitrejši. Kdo pa je nico? Dejansko nihče...nima nobenega dosežka...nič...kako lahko potem rečete, da je lojza izjemno hiter letos, če pa sploh ni? Pravi šampijoni so premagovali moštvene tekmece za nekaj 10 sekund. Ne vem...mene še ni prepričal, razen pač tale qualy vožnja v španiji (prej so itak bile qualy mokre), pa še to se mi zdi, da je nico nekaj zajebal v 1. sektorju in bi lahko bil hitrejši...ampak po eni strani hvala bogu, da je tako...se nam vsaj obeta malce zanimiva sezona, kar naenkrat se opcija duplih točk na zadnji dirki ne zdi več tako slaba :)
Hmmmm:
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3106...
Ok, wrf je pa tole? Kako lahko 3 sec bolje, kot pred par dnevi? Tudi če so pripeljali neke uber super duper gume ne more bit razlike take...ni mi jasni??
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: billy ()
billy ::
Možno, da je renault odprl pipico, in da so šli preko tistega 100kg na uro pretoka, ampak vseeno...3 sec?
Blinder ::
ta lojze je v eni dirki odstopil , v preostalih štirih dirkah je bil prvi. Še takrat ko je odstopil je bil pred rosbergom.
hamilton: DNF 1 1 1 1
rosberg: 1 2 2 2 2
hamilton: DNF 1 1 1 1
rosberg: 1 2 2 2 2
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
PrimozR ::
Ne, takrat ko je odstopil, je Rosberg zmagal. Če pa misliš kvalifikacije pa povej. Za hitrost kvalifikacije seveda pridejo prav, ko primerjamo, ampak konec leta šteje prvenstvo, v prvenstvu pa samo uvrstitve z dirk. Tale Lewisov odstop lahko zadeve naredi še kako zanimive, lahko pa da ne bo imel nobenega vpliva.
Pa moštveni kolegi so za par 10 sekund premagovali plačane dvojke. Tukaj sta pa hitra oba. A kot smo že brali tukaj, Nicotu manjka nekaj borbenosti, tiste ostrine, ki je znak prvaka. Lewis jo več kot očitno ima. Nekaj podobnega je imel McLaren pred 25 leti, ko sta se na nož borila Senna in Prost. Monaco iz zlate dobe je bil pa prej anomalija, od kje je Senna potegnil tisto hitrost pitaj ribice.
Pa moštveni kolegi so za par 10 sekund premagovali plačane dvojke. Tukaj sta pa hitra oba. A kot smo že brali tukaj, Nicotu manjka nekaj borbenosti, tiste ostrine, ki je znak prvaka. Lewis jo več kot očitno ima. Nekaj podobnega je imel McLaren pred 25 leti, ko sta se na nož borila Senna in Prost. Monaco iz zlate dobe je bil pa prej anomalija, od kje je Senna potegnil tisto hitrost pitaj ribice.
billy ::
Ja kaj pa alonso vs kimi, vedno ga konkretno poowna. Sicer pa kdo pravi, da ni nico plačana dvojka? Saj nico ni dokazan material, da bi ga nosili po rokah...tako kot recimo lojzo...
Dobro pa pustimo to, ker je očitno subjektivnost načeta. Naj rajši kdo pove, na podlagi česa je chilton dosegel danes ta čas?
Dobro pa pustimo to, ker je očitno subjektivnost načeta. Naj rajši kdo pove, na podlagi česa je chilton dosegel danes ta čas?
šernk ::
Kaj pa Alonso-Hamilton?
kaj je s Kimijem vemo vsi. Ima problem z navajanjem na avtomobil, vedno ga je imel. Ko to poštimajo bosta blizu, zelo blizu. To da ga bo alonso prehitel na začetku sezone je bilo jasno vsem, ki vsaj malce spremljamo Kimija in njegov slog vožnje.
kaj je s Kimijem vemo vsi. Ima problem z navajanjem na avtomobil, vedno ga je imel. Ko to poštimajo bosta blizu, zelo blizu. To da ga bo alonso prehitel na začetku sezone je bilo jasno vsem, ki vsaj malce spremljamo Kimija in njegov slog vožnje.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Super Sonic ::
Tukaj sta pa hitra oba. A kot smo že brali tukaj, Nicotu manjka nekaj borbenosti, tiste ostrine, ki je znak prvaka. Lewis jo več kot očitno ima.
Lewisov največji strah je guma. Če bi imeli trde gume, kot včasih, ko so držale celo dirko in je bil tyre managemant znantno manj pomemben, potem bi imeli vsi težave, tudi Alonso jih je imel. Žal so ga gume ustavile.
Že v GP2 jih je lomil kot nihče drug, to dirko si večkrat pogledam:
Nico pa kot Nico. Hamilton ga izredno spoštuje (je kar močno lobiral v McLarnu da ga niso pripeljali, ampak je prišel Button), se ga tudi boji, vidimo zakaj, ampak dejstvo je, da mu manjka nekaj čiste hitrosti. Če si kdo pogleda mal onboard letos, boste videl, Nico je čist skoz na volanu, menja display, prenastavlja, ipd. Torej mu ta zapletena F1 zelo koristi. Videlo se je tudi; vsako darilo sprejme in dejansko v nedeljo je bil samo za krog prekratek.
Spet je tukaj stari Massa, kateri ima vzpone in padce, skratka podobno je že prikazoval v Ferrariju.
Njegov dirkalni ritem v riti. Hiter je na krog dva, dirko pa pelje katastrofalno in Ferrari je to plačal s polno ceno (posledično Alonso).
Naj rajši kdo pove, na podlagi česa je chilton dosegel danes ta čas?
Dež je padal cel dan, pa se je potem malo posušil. Test je pa pač test. Motorji so lahko naviti do konca, gume testirajo, ipd. Sami motorji se še vedno vrtijo med 11 in 12k obratov, se pravi konkretno pod maksimumom.
Če koga zanima:
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
PrimozR ::
Ja kaj pa alonso vs kimi, vedno ga konkretno poowna. Sicer pa kdo pravi, da ni nico plačana dvojka? Saj nico ni dokazan material, da bi ga nosili po rokah...tako kot recimo lojzo...
Dobro pa pustimo to, ker je očitno subjektivnost načeta. Naj rajši kdo pove, na podlagi česa je chilton dosegel danes ta čas?
Plačane dvojke seveda ne spustiš v direkten boj z enko. Kar se je zgodilo v Bahrajnu.
SS pomojem folk bolj sprašuje zakaj ej bil 3 s hitrejši od svojega kvalifikacijskega časa Chilton.
PrimozR ::
Aja, Hamilton v Istanbulu... No comment. Sej sem videl neke highlighte že dolgo nazaj, ampak... WTF :D A je tip imel v avu sidro, da je lahko zaviral tako pozno??
billy ::
SuperSonic, očitno nisi pogledal časa :) torej chilton je na isti stezi dosegel 3sec boljši čas, kot pred 2 dnevoma na uradni f1 dirki v kvalifikacijah. S tem časom bi celo dosegel 4. čas kvalifikacij. Tudi če so motorji naviti pa gume neke nove, je 3sec ogromno, nepredstavljivo za moje pojme....upam da je renault kaj testiral res na motorju in da bodo lahko kmalu RBR omogočli boj s mercom...
TribesMan ::
Chilton vozi Ferrarija...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Super Sonic ::
SuperSonic, očitno nisi pogledal časa :) torej chilton je na isti stezi dosegel 3sec boljši čas, kot pred 2 dnevoma na uradni f1 dirki v kvalifikacijah.
Ja sem videl ta čas, nič bat. Še enkrat: ne vemo na katerih gumah ga je dosegel (kot vemo so imeli za dirko najtršo in medium varianto gume, torej je kamot odpeljal krog na mehkejših variantah), poleg tega Pirelli testira nove zmesi pnevmatik (včeraj sta bili to moštvi Sauber in Toro Rosso; danes bosta to McLaren in Force India).
Druga stvar: ima v zadku motor, ki je namenjen testiranjem, zato ga privijejo do konca. Dirkači so med sezono sicer omejeni s petimi motorji. Enako na testiranjih ni potrebno držati omejitve pretoka ali, recimo, teže, ipd. En kup faktorjev je.
Itak testirajo bolj ali manj vzporedno za Ferrari in tak čas nima nobene veze. Poleg tega je bila steza v mnogo slabšem stanju kot med vikendom.
Tile dans testirajo (zanimivo, Kimi je dobil oba dneva):
Red Bull - Sebastian Vettel
Mercedes - Nico Rosberg
Ferrari - Kimi Raikkonen
Lotus - Pastor Maldonado
McLaren - Stoffel Vandoorne
Force India - Daniel Juncadella
Sauber - Esteban Gutierrez
Toro Rosso - Daniil Kvyat
Williams - Susie Wolff
Marussia - Jules Bianchi
Caterham - Robin Frijns
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Super Sonic ::
Tole pa izgleda kot kakšna dobra šala za 1. april.
Še ena:
MBjev "ojačevalnik" zvoka. ;) Noro, ni šala tole :S Grozno.
Caterham danes ne bo testiral:
"No running for Frijns in the Caterham today after Kobayashi crashed the car (chassis three) at the end of yesterday's test."
Še ena:
MBjev "ojačevalnik" zvoka. ;) Noro, ni šala tole :S Grozno.
Caterham danes ne bo testiral:
"No running for Frijns in the Caterham today after Kobayashi crashed the car (chassis three) at the end of yesterday's test."
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
MaterVola ::
Chilton je 5 minut pred koncem nadel super softs. Hamko je imel medium.
http://en.espnf1.com/f1/motorsport/stor...
"The tyre choice means Chilton's position in the standings is not really representative of the back marker team's pace, but the Marussia managed to go 0.2s quicker than second fastest Charles Pic, whose Lotus was fitted with soft tyres. Mercedes' Lewis Hamilton was third fastest, just a fraction slower than Pic, but using medium tyres."
http://en.espnf1.com/f1/motorsport/stor...
"The tyre choice means Chilton's position in the standings is not really representative of the back marker team's pace, but the Marussia managed to go 0.2s quicker than second fastest Charles Pic, whose Lotus was fitted with soft tyres. Mercedes' Lewis Hamilton was third fastest, just a fraction slower than Pic, but using medium tyres."
Super Sonic ::
Chilton je 5 minut pred koncem nadel super softs. Hamko je imel medium.
No, in če temu dodamo še 15k obratov v motorju, ki jih je sicer nekje okoli 11k, je stvar jasna.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
BT52 ::
Jaz pa mislim, da je 3 s realni pokazatelj neustrezne izbire pretrdih pnevmatik za dirko. Hard in Medium se skozi celotni vikend nista obnesli za najboljšo izbiro ob trenutnih razmerah v okviru AERO zmožnosti teh novih 2014 dirkalnikov.
V Petek in celo v Nedeljo se je veliko dirkačev borilo z pomanjkanjem orpijema (praktično vsi od 4 mesta navzdol) in niso našli idelanega delujočega sweet spota. Veliko jih je doživljalo ti. grainning. Kar pomeni, da je bila guma "pohlajena" oz. je bila izven idealnega temp toleračnega polja (recimo nekje okoli 90-110 stopinj, uradnih podatkov ne vem na pamet), kar vodi z trganje kosov tekalne površine.
Kaj to špomeni za čase slabših moštev je ta, da so imeli čase daleč od idelanih na tej zmesev, kot bi bil nek "optimum". Recimo temu lahko komot vključimo 1s zraven k Medium gumi, kar pa nastane samo 2 s razlika, kar pa je povsem običajno razlika med medium in Supšersoft pnevmatiko.
Že če gledaš čase z testiranj Bahrajnu se vidi ta 2 s razlika. Ostale spremembe parametrov, kot so od motorne map, tlaki v pnevmatikah, "ride height" ipd. tudi niso izključujoče, ampak so manj možne, ker osnovni setup bi mogla ekikpa že njati tedne pred GP v simulatorjih, kar samo potrdijo v Petek z nekaj malega popravki. O navijanju motorja pa malo dvomim. Mislim, da ne bomo videli 15k RPM limita, ker ga ni smiselno testirat in ga tekom dirkaškega vikenda ni mogoče doseči.
V Petek in celo v Nedeljo se je veliko dirkačev borilo z pomanjkanjem orpijema (praktično vsi od 4 mesta navzdol) in niso našli idelanega delujočega sweet spota. Veliko jih je doživljalo ti. grainning. Kar pomeni, da je bila guma "pohlajena" oz. je bila izven idealnega temp toleračnega polja (recimo nekje okoli 90-110 stopinj, uradnih podatkov ne vem na pamet), kar vodi z trganje kosov tekalne površine.
Kaj to špomeni za čase slabših moštev je ta, da so imeli čase daleč od idelanih na tej zmesev, kot bi bil nek "optimum". Recimo temu lahko komot vključimo 1s zraven k Medium gumi, kar pa nastane samo 2 s razlika, kar pa je povsem običajno razlika med medium in Supšersoft pnevmatiko.
Že če gledaš čase z testiranj Bahrajnu se vidi ta 2 s razlika. Ostale spremembe parametrov, kot so od motorne map, tlaki v pnevmatikah, "ride height" ipd. tudi niso izključujoče, ampak so manj možne, ker osnovni setup bi mogla ekikpa že njati tedne pred GP v simulatorjih, kar samo potrdijo v Petek z nekaj malega popravki. O navijanju motorja pa malo dvomim. Mislim, da ne bomo videli 15k RPM limita, ker ga ni smiselno testirat in ga tekom dirkaškega vikenda ni mogoče doseči.
PrimozR ::
Super Sonic je izjavil:
Chilton je 5 minut pred koncem nadel super softs. Hamko je imel medium.
No, in če temu dodamo še 15k obratov v motorju, ki jih je sicer nekje okoli 11k, je stvar jasna.
Kaj bi pa to prineslo? Pomojem ne-doseganje 15k obratov na dirkah nima veze z vzdržljivostjo. Turbobencinarji na višjih obratih pač ne vlečejo več tako dobro oz. so pridobitki bistveno manjši, kot nekoliko nižje...
BT52 ::
Aja pa Mercedes je prinesel na tole dirko + testiranja izjmeno paleto posodobitev, kateri bi jaz osebno pričakoval od recimo Mclarna, Ferrarija in predvsem RB-ja.
Posodobili so dno, območje pred splitterjem, prednje krilce (stranice), celone stranske zaboje z RB-ish zračnimi hladilnimi izhodi. Skratka ni da ni...
Je pa mi padla z glavo tole pogruntaščina z včerašn-jih medsezonskih testov.
Zdaj Scarbs pa koliko tudi jaz poznam te obširna pravila bi tole znalo biti nelegelano, saj kolikor mi je znano, da ne sme biti noben del višji ob zgornjega roba platišča ("felne"). Seveda trik je da na testiranjih, če izzamemo homologirane stisljive cone in varnostni monokok lahko moštva testirajo praktično vse ilegalne elelemnte (če bi bilo temu drugače ne bi mogla moštva nameščat data logerjev, pitot senzporjev, HS kamer...). Ampak poraja se vprašanje zakaj bi Mercedes testiral rešitev, katere ne boš uporabil v nadaljem razvojmen procesu? Ali gre za distrakcijo? Dvomim. Kaki luknj v pravilu bi pa tole dovoljevala pa iz glave kar tako nevem...
Naj omenim podoben izhodni kanal ima že RB, samo da le postavljem znotraj navideznega okna platišča, kot ostali te mahnja zakrilca, ki se vidijo ob boku gume med zgornjo in spodnjo obeso. Drugače pa gre tukaj za namen umerjanje kroženja turbolentnega zraka okoli gume ti. "tire skiert", kateri je ob prepovedi vseh oblik blown difuzorjev pridobil "ekluzivno pravico" za največji vliv pri delovanju difuzorja.
Ps. manj verjetno je tudi, da uporabljalo ogret zrak od zavor, verjetno gre za podobno vlogo, kot pri pihajočih prednjih pestih.
Posodobili so dno, območje pred splitterjem, prednje krilce (stranice), celone stranske zaboje z RB-ish zračnimi hladilnimi izhodi. Skratka ni da ni...
Je pa mi padla z glavo tole pogruntaščina z včerašn-jih medsezonskih testov.
Zdaj Scarbs pa koliko tudi jaz poznam te obširna pravila bi tole znalo biti nelegelano, saj kolikor mi je znano, da ne sme biti noben del višji ob zgornjega roba platišča ("felne"). Seveda trik je da na testiranjih, če izzamemo homologirane stisljive cone in varnostni monokok lahko moštva testirajo praktično vse ilegalne elelemnte (če bi bilo temu drugače ne bi mogla moštva nameščat data logerjev, pitot senzporjev, HS kamer...). Ampak poraja se vprašanje zakaj bi Mercedes testiral rešitev, katere ne boš uporabil v nadaljem razvojmen procesu? Ali gre za distrakcijo? Dvomim. Kaki luknj v pravilu bi pa tole dovoljevala pa iz glave kar tako nevem...
Naj omenim podoben izhodni kanal ima že RB, samo da le postavljem znotraj navideznega okna platišča, kot ostali te mahnja zakrilca, ki se vidijo ob boku gume med zgornjo in spodnjo obeso. Drugače pa gre tukaj za namen umerjanje kroženja turbolentnega zraka okoli gume ti. "tire skiert", kateri je ob prepovedi vseh oblik blown difuzorjev pridobil "ekluzivno pravico" za največji vliv pri delovanju difuzorja.
Ps. manj verjetno je tudi, da uporabljalo ogret zrak od zavor, verjetno gre za podobno vlogo, kot pri pihajočih prednjih pestih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
Super Sonic je izjavil:
Tole pa izgleda kot kakšna dobra šala za 1. april.
Še ena:
MBjev "ojačevalnik" zvoka. ;) Noro, ni šala tole :S Grozno.
Ko sem tole jaz prvič videl, sem se samo nasmejal in prijel za glavo, ter jim prilepil en velik LOL. Če tole slučajno namontirajo na dirkalnik bo toliko posmeha, da groza...
Ukradel link od uporabnika z F1T, kjer je objavljen domnevni zvok...
http://www.mobypicture.com/user/piusgas...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
TribesMan ::
Wacky racers...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Super Sonic ::
Kaj bi pa to prineslo? Pomojem ne-doseganje 15k obratov na dirkah nima veze z vzdržljivostjo.
Predvsem mapping si predstavljam ga gre lahko drugače. Končna hitrost ali kaj podobnega tako ali tako nima veze. Felipe je bil en plastičen prikaz, 342 km/h na ravnini, pa nič kaj posebnega. Med dirko, zanimivo, najhitreje oba Renaulta:
Pos Driver Car Speed (kph/mph)
1 Daniil Kvyat 337.7 (209.8)
2 Jean-Eric Vergne 335.8 (208.7)
3 Lewis Hamilton 334.4 (207.8)
ipd.
Predstavljam si, da bodo drugo leto bili višje na obratih, ker dvomim, da bodo pustil po 3, 4 jurje obratov pri miru.
Ukradel link od uporabnika z F1T, kjer je objavljen domnevni zvok...
To je pa tako umetno, da si prav predstavljaš neko trobento na avtu. Sej iz tega ne bo nič, je pa dost nerodno, da gredo sploh testirat kaj takšnega.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
BT52 ::
Super Sonic je izjavil:
Chilton je 5 minut pred koncem nadel super softs. Hamko je imel medium.
No, in če temu dodamo še 15k obratov v motorju, ki jih je sicer nekje okoli 11k, je stvar jasna.
Kaj bi pa to prineslo? Pomojem ne-doseganje 15k obratov na dirkah nima veze z vzdržljivostjo. Turbobencinarji na višjih obratih pač ne vlečejo več tako dobro oz. so pridobitki bistveno manjši, kot nekoliko nižje...
Že s stališča ekponentnega povečevanja sile trenje ob stene valja, bi znalo tole povzročat preglaveci. Ne tolikšne, če vemo, da tehnika materialov in konstrukcije omogogoča vrtenje batnih motorjev tudi do 22kRPM. Ampak pravgotovo trenutna kontrukturji tega niso vzeli v zakup in mislim da bi moterj prej pobralo, ker je kot pravimo že cel čas optimum motorja na nažjih tolakah. Nekje od 10 kRPM pa do max 13 kRPM.
Super Sonic je izjavil:
Predstavljam si, da bodo drugo leto bili višje na obratih, ker dvomim, da bodo pustil po 3, 4 jurje obratov pri miru.
Iz zgoraj naštetih razlogov ne verjemem tega. Lahko prebereš celotno temo skozi pa boš videl zakaj. Predvsem poglej "moj" PDF iz RET revije...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
billy ::
BT, ampak če bi bile medium pa soft gume, pa bi bilo po 3sec na krog razlike? To bi šele bilo nemogoče nastavit avto...
vilser ::
Super Sonic je izjavil:
Nič, vprašala ga je, če se mu zdi mal sporen prvi postanek, da je Fernadno šel prvi na menjavo in je rekel, da ne ve, potem pa še vprašanje o tem ali je moštvo to hotlo ali je on hotel prvi na postanek in sploh ni odgovoril ampak je šel stran.
Ja ponavadi tisti, ki je spredaj pred moštvenim kolegom, gre kot prvi v box, in on odloči, če bo šel prej ali ne.
Tukaj pa je komandantni pult Ferrari odločil, brez da bi se posvetovali s Kimijem. Sicer pa Ferrari, bi lahko dal tudi moštveni ukaz, in bi bil popolnoma na mestu, ker Kimi je bil občutno bolj počasem od Fernanda, pa ga niso dali.
Mislim, pa da je Kimi, sedaj končno dobil pravi občutek z dirkalnikom.
BT52 ::
BT, ampak če bi bile medium pa soft gume, pa bi bilo po 3sec na krog razlike? To bi šele bilo nemogoče nastavit avto...
Če misliš SOFT gume z "rumeno" obrobo, potem mislim, da bi šlo skupaj, kar vredu. Te Medium so še nekako delovale na dolgi stint samo hitrega kroga pa z njimi ni bilo mogoče opravit brez napak. Seveda pa bi pri nastavitvah šlo za en lep kompromis, kjer bi PRIME guma vendarle bila trša različica. Ne pa kot zdaj ob dveh trših različicah, ko je HARD "oranžna oznaka" trda kot kamen in nima oprijema (poledično graining). Skratka Pirelli pač pred sezono naredi za minimalni denar tisto gumo ravno toliko da zadosti varnostnim standardom, ter da pobaše tisto sponzorsko izpostavljenost. Čeprav mu je lanski fiasko prej škodoval, kot koristil. S tem razlogom se je vodstvo odločilo igrati na igro podaljšanje pogodbe, ter na selektiven spomin ljudstva, ki jim bo v podaljšanju pogodbe z FIA (do 2016)pravgotovo prineslo nazaj "pozitivno" bilanco.
Sicer če pa smo pošteni se Pirelli trudi zagotoviti neko mero diskretnosti. Mogoče se preveč bojijo lanske sezone, kar bi bilo razumljivo z njihove strani.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
billy ::
Preveč gredo na roko mercu, bi jaz rekel. Zato sem tudi omenil, da lahko oni tudi malce vplivajo na sezono, pač dajo večje radirke na dirko, pa bo tudi merc v problemih (pomoje) in zna biti malce zsnimiva dirka...
TribesMan ::
Whoa... to je blo med dirko na team radiu? :D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Super Sonic ::
"French TV broadcast this team radio excerpt after the race"
Ni še celega radio zapisa iz dirke za Španijo.
Ni še celega radio zapisa iz dirke za Španijo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
billy ::
Heh, kimiju bo komaj zdaj jasno kam sodi, al se dela mal norega, kdo ni tega že vnaprej vedel?
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
ttommy ::
Alonso jim je prioriteta, ampak ko bo Kimi obvladal avto v nulo, bodo videli kdo je dejansko številka ena.
Gamer
Jst ::
Adapter za slušalke mi je kolegov pes par dni nazaj grizel (mladič) in pol kur*a ne slišim, kaj so se pogovarjali.
Bi kdo poskrbel za podnapise? (org v eng, ne kakšen slo prevod)
Bi kdo poskrbel za podnapise? (org v eng, ne kakšen slo prevod)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
MaterVola ::
Ni mi uspelo ujeti čisto vsega.
It went but just at the very end. Sorry about that.
But who is making the calls? ...I mean this is not the way to get the second choice... I wanna know what the hell is going on.
Understood. Anyway we will speak later.
It went but just at the very end. Sorry about that.
But who is making the calls? ...I mean this is not the way to get the second choice... I wanna know what the hell is going on.
Understood. Anyway we will speak later.
Super Sonic ::
Zelo, zelo zanimiva izjava Pirellija (sam je prej nisem videl):
https://twitter.com/pirellisport/status...
Še en del kjer so dirkalni inžernirji (skupaj s tistimi za pnevmatike iz Pirellija ali njihovi lastni) letos čist mimo; enostavno ne izračunajo pravilno obrabe in to se mi zdi dokaj čudno, ker so šli mim vsi trije vodilni, skupno pa kar 13 dirkačev. Samo 6 dirkačev je uporabljajo "pravo" strategijo, med njimi Vettel in Alonso.
https://twitter.com/pirellisport/status...
Še en del kjer so dirkalni inžernirji (skupaj s tistimi za pnevmatike iz Pirellija ali njihovi lastni) letos čist mimo; enostavno ne izračunajo pravilno obrabe in to se mi zdi dokaj čudno, ker so šli mim vsi trije vodilni, skupno pa kar 13 dirkačev. Samo 6 dirkačev je uporabljajo "pravo" strategijo, med njimi Vettel in Alonso.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 381026 (236621) | BT52 |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 245098 (150924) | Alexius Heristalski |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 284848 (180316) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 136157 (94906) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 184680 (147925) | WarpedGone |