» »

Formula F1 2014

Formula F1 2014

Temo vidijo: vsi
««
17 / 57
»»

billy ::

Redkokdo ni vesel, ko zmaguje. Ampak spomnite se ga v zadnji sezoni pri mclarnu...potem pa poglejte alonsa, verjetno najboljši dirkač na gridu, že par let brez naslova in v slabem avtu, pa ni tako zatežen, kot je bil lojza takrat. Še lani je bil lojz tečen, logično da se mu letos vse smeji, če ima zelo velike možnosti za naslov

VaeVictis ::

Vsi veliki dirkači, Prost, Senna, Schumacher, Alonso, Hamilton, tudi Vettel so in so bili veliki egoisti in velike jokice.

Ampak zaradi vsega tega ego-ta so posledično tudi prvaki.

Recimo Vetttel ima velike probleme ubogati moštvene ukaze, pa čeprav bi moral Webru lansko leto oz., ko je moral letos Ricciardu prepustiti mesto.

Kak Rosberg bi recimo to verjetno naredil brez ugovora.

Hamilton recimo bo dirkal vedno na nož in na polno, pa čeprav se zaradi tega velikokrat spravi v težave.

Vettlov problem je pa v tem, da mu večina poznavalcev ne bo priznavala vse veličine, ker je praktično vse uspehe naredil s slabim sovoznikom in najboljšim avtomobilom.

Verjetno v F1 trenutno ni boljšega voznika od Vettla, ko avto dela 100% in vodi dirko.

Vprašanje, ki se pa poraja, pa je kako bi se Vettel odrezal v neposrednem boju v istem moštvu z Alonsom ali pa Hamiltonom...

Super Sonic ::

Vprašanje, ki se pa poraja, pa je kako bi se Vettel odrezal v neposrednem boju v istem moštvu z Alonsom ali pa Hamiltonom...

In ravno na tej točki jaz zelo cenim Alonsa in Hamiltona, ki se ne bojita nikogar (čeprav sta oba hudo lobirala svoje časa). Alonso je dobil Raikkonena, Hamilton je šel pa celo korak naprej in sem sam odpel od matičnega moštva in se priključil Rosbergovemu Mercedesu. Tolk jajc ima redko kdo od prvakov, med tem, ko mladina tako ali tako mora iti v tak ogenj.

Vettel po drugi strani še ni imel omembe vrednega nasprotnika, razen Webbra, ki v resnici že prej ni bil ravno najbolj konstaten dirkač. Hiter, ampak nekonstanten. Tako se je Vettel vozil v F1 ob dirkačih:
- Vitantonio Liuzzi,
- Sébastien Bourdais,
- Mark Webber.

Oba, tako Vito kot Bourdais sta bila prežvečena s strani ostalih voznikov in sta letela ven, če bi bila kej vredna (recimo velikega dirkaškega potenciala), bi se zadržala. Webber je bil pa tako ali tako, po sezoni 2010, točneje od 2011 naprej, kupljen.

V nižjih serijah tudi ni naredil nič omembe vrednega, razen zmage v nemški formuli BMW, v bistvu če malo gledaš sezono v F3, leta 2005 in 2006, se ti dvom o njegovi dirkaški kvaliteti le še poveča (premagovali so ga Sutil, Hamilton (2005 takrat sta postala prijatelja), di Grasi; ko so odšli v 2006 stran, še vedno ni mogel priti do naslova, ker mu ga je pajsnil Paul di Resta) . Ampak ok, so ljudje, ki se razvijajo kasneje in drugače in čisto možno je, če sem malo piker, da je leta 2009 pojedel neko tableto in postal zelo hiter. V resnici ima do sedaj izven RedBulla, samo eno dobro dirko in to skoraj da vsi poznajo, Monza 2008.

Zato čakam dan, ko bo Vettel imel dovolj jajc in spustil ob sebi nekoga, zakatera je splošno znano, da ima kvaliteto. Ricardo je znan kot hiter, ampak ni preverjen in se ga da zmanipulirat (in ga verjetno tudi bodo). McLaren in Alonso v 2007 pa sta dokaz kaj se lahko zgodi, če podcenjuješ novinca, ampak Hamilton je bil takrat za vse neznanka, čeprav je osvojil do tistega leta praktično vse kar so mu rekli, da mora. To, da ob sebe spustiš v moštvo svetovnega prvaka, pa kaže na samozavest in Vettel tudi tega nima.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::

Razlika je med samozavestjo in aroganco.

Aja, pa Sonic...koga pa je imel ob boku šumaher? Potem se za njega lahko enako predpostavlja, kot za vettla...ker ni imel konkretnega moštvenega kolega, zato ni dokazano, da je hiter?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: billy ()

VaeVictis ::

billy je izjavil:

Razlika je med samozavestjo in aroganco.

Aja, pa Sonic...koga pa je imel ob boku šumaher? Potem se za njega lahko enako predpostavlja, kot za vettla...ker ni imel konkretnega moštvenega kolega, zato ni dokazano, da je hiter?


Da, tudi Schumacher ima veliko dvomljivcev glede tega.

Pri Schumacherju je pa "olajševalna okoliščina", da je prišel v res gnil Ferrari, ga dvignil na zmagovalna pota in postal s Ferrarijem prvak.

Dr_M ::

Barrichello je bil v ferrariju mnogo boljsi, kot je bil webber v rb.

billy ::

Kaj pa hakkinen?

theBill ::

VaeVictis je izjavil:

Vsi veliki dirkači, Prost, Senna, Schumacher, Alonso, Hamilton, tudi Vettel so in so bili veliki egoisti in velike jokice.

Ampak zaradi vsega tega ego-ta so posledično tudi prvaki

Tole z ego se strinjam, le da nekateri imajo poleg ega se tako gnilo osebnost, da morajo tlacit dol druge, da sami izpadejo se boljse (hint - Alonso)

Vsi nasteti jokice??! Tu si konkretno mimo ustrelil. Dej malo obrazlozi ta seznam pa navedi primere jokanja Prosta, Senne, Schumacherja. No? To so bili vozniki, ki se niso bali duelov na stezi, tudi ce je slo kdaj kaj na njihovo skodo. Ko mostvu ni slo niso jamrali, kako slab avto imajo, ampak so delali z mostvom na izboljsavah.

Jokice so le moderne "babe od voznikov", ki jamrajo po radijski zvezi za vsako figo in upajo, da nasprotnik dobi vsaj opozorilo, ce ne ze kazni. Izstopajo Button, Vettel, pa kaksen Massa + vecina ostalih, ko jim ne gre (se pa se vedno najdejo vozniki, ki ne jamrajo kaj dosti oziroma zelo redko, npr. Hulk, Raikkonen,) Da se posluzujejo tega je v veliki meri kriva FIA, ki kaznuje tudi povsem dirkaske situacije in bo pocasi F1 naredila povsem sterilno, ce bo nadaljevala v tej smeri.

VaeVictis ::

Sam en quote glede Prosta:

Before the end of a winless 1991 season Prost was fired by Ferrari for his public criticism of the team

"In Japan, the car was like a horrible truck to drive. No pleasure at all. I've underlined the defects of the Ferrari throughout the season, but no-one has listened to a word."

--Alain Prost describing the 643 after the Japanese Grand Prix.

theBill ::

billy je izjavil:

Razlika je med samozavestjo in aroganco.

Aja, pa Sonic...koga pa je imel ob boku šumaher? Potem se za njega lahko enako predpostavlja, kot za vettla...ker ni imel konkretnega moštvenega kolega, zato ni dokazano, da je hiter?

Schumi je kot novinec "poslal v penzijo" Piqueta starejsega.

Svoje kvalitete je dokazal tudi s slabsimi dirkalniki, v katerih je zmagoval in premagoval konkurente v precej boljsih avtomobilih. Npr. 1994 Benetton proti superiornemu Williamsu, pa 3 zmage v prvem letu pri Ferrariju proti premocnemu McLarnu, stevilne dezevne dirke, v sezoni 2005, ko je edini izmed voznikov z Bridgestone gumami vsaj priblizno konkuriral tekmecem s precej boljsimi Michelinkami.

Sicer je pa tu zanimiva primerjava Schumacherja z vsemi njegovimi mostvenimi kolegi, tudi se preden je postal jasna stevilka ena pri Ferrariju. Ce se komu zdi kvalifikacijsko in rezultatsko razmerje Alonso-Massa impresivno, naj si le ogleda spodnje stevilke:
http://www.f1revs.com/2012/10/how-great...

VaeVictis je izjavil:

Sam en quote glede Prosta:

Before the end of a winless 1991 season Prost was fired by Ferrari for his public criticism of the team

"In Japan, the car was like a horrible truck to drive. No pleasure at all. I've underlined the defects of the Ferrari throughout the season, but no-one has listened to a word."

--Alain Prost describing the 643 after the Japanese Grand Prix.

Kaj si hotel s tem povedati? Prost je kot dec pac javno povedal, da je njegov avto in mostvo lahov za en drek, kdo od danasnjih voznikov si to upa? Kje ti tu vidis jokanje?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: theBill ()

billy ::

No ja...saj zato pravim da je primerjava s moštvenimi kolegi bedarija. Ker glede na to bi naj bil hamilton uber najjači v trenutni F1.

Zato pa so na voljo druge statistike, na podlagi katerih potem lahko dobi vettel naziv najboljšega športnika leta, gledat tako ozko, kot je moštveni tekmec je bolj kot ne laično.

driver_x ::

theBill je izjavil:


Svoje kvalitete je dokazal tudi s slabsimi dirkalniki, v katerih je zmagoval in premagoval konkurente v precej boljsih avtomobilih. Npr. 1994 Benetton proti superiornemu Williamsu, pa 3 zmage v prvem letu pri Ferrariju proti premocnemu McLarnu, stevilne dezevne dirke, v sezoni 2005, ko je edini izmed voznikov z Bridgestone gumami vsaj priblizno konkuriral tekmecem s precej boljsimi Michelinkami.


Williams je bil superioren v letih do 1994 zaradi vse elektronike, aktivnega vzmetenja in podobnega. V sezoni 1994 so vse to prepovedali, kar je povsem izničilo Williamsovo prednost (če jo je sploh še imel).

Super Sonic ::

Aja, pa Sonic...koga pa je imel ob boku šumaher? Potem se za njega lahko enako predpostavlja, kot za vettla...ker ni imel konkretnega moštvenega kolega, zato ni dokazano, da je hiter?


To smo že ene 5x do 10x dal čez.

gledat tako ozko, kot je moštveni tekmec je bolj kot ne laično.

To samo pomeni, da slabše razumeš šport, ki ga gledaš. Razlika v prvi vrsti obstaja med dirkalniki. In če ti moštvo pripelje dirkalnik v pozicijo 3-4, 10-11 ali pa 1-2, vedno se gleda kako dober je moštveni tekmec. Še prej se gleda kako si iz nekih lastnih kvalitet sploh prišel do moštva.

In F1, kot sama posebi, je bila (in bo) vedno defektna. Dirkalniki med seboj niso primerljivi, nekateri dirkači pa dirkajo zastonj ali si sedež celo plačajo.

Kadar nekdo blazno stopi ven, kot je recimo Seba v zadnjih 4 letih, vedno rabiš uravnilko: kako je prišel do tja, kaj je počel drugače in zakaj je tam kjer je. In eno iz med korektnih vprašanj je ravno to: kakšni so njegovi moštveni tekmeci.

In kot sem že 10x povedal; Seba ima tle hude probleme. Prvič v mladinskih kategorijah ni dosegel praktično nič, drugič je imel slabše oz. slabe moštvene tekmece in tretjič, imel je sovoznika pod pogodbo. Torej vprašanje o njegovi dirkaški kvaliteti pride samo po sebi na dan, če veš, da je najmlajši 4x svetovni prvak.

In iz tega ven ga ocenjuješ: torej negiraš to, da je najboljši in poiščeš kazalce, ki kažejo na to, pri čemer ne govoriš, da je slab voznik ali samo dober. Ne, odličen voznik, ima 4 naslove, ki mu jih ne more nihče vzet, ampak v resnici se kaže (in potrjuje), da res ni tako dober, kot se laikom zdi, da je.

Razvidno je, da obstajajo bolj kompletni dirkači v F1, ki si zaradi samozvesti lahko privoščijo več. Kaj je pa dirkaška aroganca, ti pa pove Hamilton iz prve roke. Citat, če LHna iz kakšnega posebnega razloga ne preneseš:
"Take the 2007 Belgian Grand Prix, when I was team-mates at McLaren with Fernando Alonso. On the exit of Turn One at the start of the race, I was on his outside and he drove towards the wall, leaving me no space. If I hadn't reacted, we would have crashed. That's very aggressive body language. That's basically saying: "Eff off."

Drivers use this kind of body language to stamp their authority on a situation and show they are not scared of someone. Usually, though, you don't use that language towards your team-mate.
"
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

billy ::

Seba ni izstopal blazno, res je, da je postal prvak, a ni bil tako dominanten vsakič. Recimo lani je bil, zato je pomoje dobil tudi naziv športnika. Če pa dobiš prvenstvo na zadnji dirki, pa to ni ravno jaka dominancija. Šumaher je recimo dominiral ko je že na sredini sezone osvajal prvenstva.

Drugače pa če smo že pri voznikih in športnih dosežkih, jih jaz ne smatram kot športnike, tako da sem sila presenečen, da je dobil seba ta naziv. So športniki, ki se veliko bolj trudijo za svoje dosežke, kot pa je zgolj sukanje volana levo desno v stilu playstationa.

Sam jemljem zadnja leta F1 kot "mehanski" šport, kjer je bolid vse, kar je važno. Voznik je za mene enako važen kot mehanik, ki ob pit stopu menja zadnjo levo gumo. Podobno kot kakšen drag racing v USA, ko se podijo na 1/4 ali 1/2 milje, kjer je material vse, kar je važno.

TribesMan ::

http://www.f1fanatic.co.uk/2014/04/23/2...

Zakaj imam občutek da nekatera moštva komunicirajo preko "drugih kanalov"?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

driver_x ::

billy je izjavil:


Drugače pa če smo že pri voznikih in športnih dosežkih, jih jaz ne smatram kot športnike, tako da sem sila presenečen, da je dobil seba ta naziv. So športniki, ki se veliko bolj trudijo za svoje dosežke, kot pa je zgolj sukanje volana levo desno v stilu playstationa.

Sam jemljem zadnja leta F1 kot "mehanski" šport, kjer je bolid vse, kar je važno. Voznik je za mene enako važen kot mehanik, ki ob pit stopu menja zadnjo levo gumo. Podobno kot kakšen drag racing v USA, ko se podijo na 1/4 ali 1/2 milje, kjer je material vse, kar je važno.


Voznik je še vedno tisti, ki v večji meri prodaja šport. Šport ni nič drugega kot posel, ki ga je potrebno tržiti. Jaz tudi vem, da je Tiger Woods dober golfist, čeprav v življenju nisem videl niti enega golf udarca. Zato so potrebna prepoznavna imena. Pred leti je k porastu gledalcev precej pripomoglo uspešno trženje Schumacherja, zadnja leta je to vlogo prevzel Vettel. Ravno zadnjič sem na TV zasledil en film o njem, potem je nekdo še tukaj prilepil en članek, kjer so na Vettla na podlagi položaja njegove glave pred ovinkom predstavljali kot oh in sploh dirkača. Kar hočem povedati je, da se imidž dirkačev še dodatno ustvarja izven dirkališč, da se na ta način poveča njihova prepoznavnost.

billy ::

Vsekakor, ampak to je show, zato pač imam tako mnenje o njih, kot ga imam, še posebaj pa letos, ko je večina dirkačev postala kost in koža...niti pravi dedi več niso videt...

Kak fuzbaler bo še vedno večji športnik, vlagal večje napore (pa magari govorimo o ronaldotu, ki je večji pozer kot vsi dirkači skupaj) in to je tisto kar meni, osebno, naredi športnika. Njegova fizična sposobnost, pa ne samo zmožnost laufat 24km tak kot recimo button, tudi mišice morajo biti, itd :)

Ampak tole je malce off, tako da neham s tem.

PrimozR ::

driver_x je izjavil:

theBill je izjavil:


Svoje kvalitete je dokazal tudi s slabsimi dirkalniki, v katerih je zmagoval in premagoval konkurente v precej boljsih avtomobilih. Npr. 1994 Benetton proti superiornemu Williamsu, pa 3 zmage v prvem letu pri Ferrariju proti premocnemu McLarnu, stevilne dezevne dirke, v sezoni 2005, ko je edini izmed voznikov z Bridgestone gumami vsaj priblizno konkuriral tekmecem s precej boljsimi Michelinkami.


Williams je bil superioren v letih do 1994 zaradi vse elektronike, aktivnega vzmetenja in podobnega. V sezoni 1994 so vse to prepovedali, kar je povsem izničilo Williamsovo prednost (če jo je sploh še imel).

Misliš v 1994, ko je bil Hill prvak z Williamsom? Prepoved vseh sistemov je bil HUD udarec, še vseeno je bil pa Williams odličen avto. Na začetku sezone krhek, po Sennovi smrti so se pa zadeve popravile.

VaeVictis je izjavil:

Verjetno v F1 trenutno ni boljšega voznika od Vettla, ko avto dela 100% in vodi dirko.

Hja, letos očitno je, Ricciardo. Pa težko sodiš kdo je najboljši, ko je v vodstvu in ko avto dela, če je bil zadnjih par let praktično izključno on tak, seveda v dominantnem avtomobilu. S tega vidika je bil tudi Vilneuve najboljši voznik na gridu leta 97, Hakkinnen 98 in 99, itd. Pa verjetno ne en ne drugi ni bil najboljši na gridu ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

billy ::

PrimozR ::

billy je izjavil:

Drugače pa če smo že pri voznikih in športnih dosežkih, jih jaz ne smatram kot športnike, tako da sem sila presenečen, da je dobil seba ta naziv. So športniki, ki se veliko bolj trudijo za svoje dosežke, kot pa je zgolj sukanje volana levo desno v stilu playstationa.

A se ti hecaš? A si kdaj v življenju sploh sedel v kakem gokartu, kaj šele v čem hitrejšem?

Webber je v enem intervjuju povedal, da bo Porschejev LMP avto sprehod v parku, povprečen pulz ima 100, medtem ko ga je v F1 avtu imel 160. Kar je lahko za odraslega človeka precej (ravno na robu aerobnega praga, če ne že čez). Da visokih obremenitev na ravni 5g sploh ne omenjamo.

Tisti drugi del o drag racingu pa samo pokaže, kako močno ti stvari niso jasne. Tudi tam imaš serijske zmagovalce, ker so enostavno boljši. Npr. imajo boljši reakcijski čas.

billy je izjavil:

Vsekakor, ampak to je show, zato pač imam tako mnenje o njih, kot ga imam, še posebaj pa letos, ko je večina dirkačev postala kost in koža...niti pravi dedi več niso videt...

Kak fuzbaler bo še vedno večji športnik, vlagal večje napore (pa magari govorimo o ronaldotu, ki je večji pozer kot vsi dirkači skupaj) in to je tisto kar meni, osebno, naredi športnika. Njegova fizična sposobnost, pa ne samo zmožnost laufat 24km tak kot recimo button, tudi mišice morajo biti, itd :)

Ampak tole je malce off, tako da neham s tem.

Trololo, fuzbalerčine primerjaš s pravimi športniki :D Če hočeš prave športnike se osredotoči na individualne športe, pri nogometu je važno da si lep pa da dobro igraš (v smislu fejkaš poškodbe). Na svetu obstaja tudi kak resnejši šport.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

TribesMan ::

PIPI streljaš kozle?

Misliš v 1994, ko je bil Hill prvak z Williamsom? Prepoved vseh sistemov je bil HUD udarec, še vseeno je bil pa Williams odličen avto. Na začetku sezone krhek, po Sennovi smrti so se pa zadeve popravile.


'94 in '95 je bil prvak Schumi (Hill je res zaostajal minimalno in bi verjetno zmagal, če ga Schumi nebi porinil v ograjo), Hill '96, Villenevue pa '97...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Hm, ko mi je pa to ratal kiksnit... 94 je bla pol tista famozna zadnja Adelaida?

driver_x ::

PrimozR je izjavil:

Hm, ko mi je pa to ratal kiksnit... 94 je bla pol tista famozna zadnja Adelaida?

Tako je.

driver_x ::

PrimozR je izjavil:


Hja, letos očitno je, Ricciardo. Pa težko sodiš kdo je najboljši, ko je v vodstvu in ko avto dela, če je bil zadnjih par let praktično izključno on tak, seveda v dominantnem avtomobilu. S tega vidika je bil tudi Vilneuve najboljši voznik na gridu leta 97, Hakkinnen 98 in 99, itd. Pa verjetno ne en ne drugi ni bil najboljši na gridu ;)


Villeneuve se je dokazal že pred vstopom v F1, pa tudi v tistih nekaj sezonah v F1 je imel na stezi precej dobrih potez. Na misel mi pride tisto prehitevanje Schumacherja v Estorilu 1996 po zunanji strani, zaradi katerega je potem Shumacher jokal, da ga hoče Villeneuve ubiti. Žal je kasneje izbral boljšo plačo v slabšem avtu, kjer pa - za prvaka razumljivo - ni bil pripravljen tvegati za osvajanje 10. in podobnih mest. Iz istega razloga se je npr. James Hunt, še en nesporen talent, celo upokojil.

billy ::

Zanimivo:

http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3098...

V čem je fints teh šasij in kako to, da nimajo rezervne? So tu tudi kake omejitve glede števila šasij, enako kot motorjev ali zakaj je tak big deal neka menjava?

Pa še nekaj ostalih zanimivih novičk:

http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3098...
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3098...

b3D_950 ::

PrimozR ::

Billy šasija oz. monokok je pač osrednji del avta, najdražji za izdelavo. Ker je izdelan iz celega kupa karbonskih vlaken s polnilom iz aluminijastega satja, ker vsebuje gorivno celico, ker mora poskrbeti za varnost dirkača in gorivne celice, je jedro avtomobilove togosti (torzijske in upogibne okrog obeh ravninskih osi), itd. hamilton je imel lani svojo počeno, pa mu je to povzročalo probleme.

Zaradi kompleksne izdelave s ejih pač izdela čim manj, čudno je sicer, da nimajo na rezervi vsaj ene, v primeru hude nesreče. Ampak po drugi strani ima Audi zdaj podobne probleme, v Silversotnu so poškodovali oba monokoka na svojih R18 (poškodovani so nosilci sprednjega vzmetenja) in baje bodo imeli bitko s časom, da šasiji popravijo (poškodbe niso varnostno tako kritične, zato očitno lahko popravijo). Na rezervi imajo sicer mislim da dve, ker testirajo dva avtomobila, ampak gre edne od njiju že itak v Spa (prihodnji vikend, danes teden imajo inšpekcijo avtov), kjer bodo stestirali Le mans aero paket.

Sej možno je, da RB samo mal dramatizira pa da bo v Barceloni Seb že lepo imel nov monokok. Itak imajo med Kitajsko in Španijo 3 tedne luknje, tako da je tole res le PR stunt, da bo s Sebom še vse v redu. Bomo videli :D

Super Sonic ::

Massa samo da je prišel v F1, se je moral že umikat (mal šale, pa vendar):


Glede Raikkonena: On je dejansko precej občutljiv, ker je premalo treniran, pa pogosto prepuščen samovolji in trenutnem navdihu. Bil je že v precej slabši situaciji kot je sedajle, recimo 2007, ko je prišel v Ferrari je imel hude težave vse tja do polovice sezone, ko sta potem z Dyerjem zrihtala takrat TC na testiranjih in od takrat naprej ga Felipe ni več lovil, vse do zadnje dirke, kjer je Felipe že od nekdaj močan.

Enako, pa obratno, se mu je zgodilo 2008, ko so mu z vzmetenjem vzeli vso prednost in se obrnil na Felipeja. Tako da pri njem je treba bit samo malo potrpežljiv in če je moštvo pametno (kar ni nujno da je) mu bodo pustili da se razvije. In se bo, delček te njegove hitrosti pa je bilo vidne že v Bahrainu, ko se je v cilj pripeljal Fernandu za ritjo. Ne sicer, da ga je imel, ampak je držal njegov ritem in to na stezi, ki mu ne odgovarja. Zato sem osebno prepričan, da se bo pobral in da bo Fernando bolj tenko piskal v končnici leta.

Glede šasije in to: ja res je, kot je rekel PIPI, eno morajo imeti na zalogi ves čas, ampak čisto možno je, da je primadona zahtevala novo šasijo in mu bodo izdelali nov dirkalnik. Nekaj takšnega se je zgodilo Lewisu Hamiltonu leta 2008, ko mu je McLaren za čisto zadnjo dirko izdelal povsem nov dirkalnik. Takrat je bilo govora, da je s tem pridobil okoli 1 do 1,5 desetinke na krog.

Zanimivo je, da nihče ne omenja kako se na dirkah Mercedesov motor vrti okoli 1000 vrtljalev višje od konkurence. ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Dr_M ::

Zanimivo je, da nihče ne omenja kako se na dirkah Mercedesov motor vrti okoli 1000 vrtljalev višje od konkurence. ;)


Meni se zdi bolj fascinantno, da mercedesa porabljata bistveno manj goriva, sploh hamilton je bil na kitajskem fenomen. Pa kljub visjim obratom (prej tega nisem opazil :)

TribesMan ::

Ja ampak ta nizka poraba se vidi samo pri Mercedesu. Williams, Force India in Mclaren ni videti da bi bili kaj posebej varčni...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

CallMeAl ::

To ni čisto res - za Kitajsko sicer nisem 100% (Bottasove porabe na TV niso pokazali), ampak na prvih treh dirkah je bil prvak v porabi prav Williams z daleč najmanjšo porabo. Res pa je, da si s tem ne morejo zelo veliko pomagati zaradi omejitve pretoka 100 kg/h - odprava ali zvišanje te omejitve pa bi po mojem mnenju precej premešala karte in nagradila varčnejša moštva (ob tem pa še bolj potisnila v ospredje vse z Mercedesovimi motorji).

Jst ::

Williams in Merc imata, vsaj po mojem spominu, nekje isto porabo skozi dirko. Williams imam sploh v spominu, da je nekajkrat imel zelo nizko porabo, samo sta bila (dirkača) tudi počasnejša. :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Sriple Tix ::

Bohnedaj, da bi imel karkoli proti vašemu pisanju, ampak, ali ni žalostno, da se glede formule 1 v zadnjem času ne pogovarjamo več o nekih epskih dvobojih, norih potezah ali trapastih napakah dirkačev, temveč je večina postov (tudi na ostalih forumih, kjer se posvečajo F1) namenjena varčevanju (gume), varčevanju (motorji) in varčevanju (gorivo). Pa ne mi zdaj o četrtem varčevanju (denar) ali kako bodo s takšno usmeritvijo rešili planet, prosim.

ABX ::

Blame tehnologijo in razvoj.
Če mene vprašaš bi morali ukinit radio in naj se sam voznik odloča o strategiji. Drugače dirkalniki so letos fenomenalni, malo oprijema in ogromno navora. Voznik pride dosti več do izraza, kot še leta ni.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

McClane ::

Tudi jaz bi ukinil radio, pustil bi table za sporočanje osnovnih podatkov. Kaj je lahko na tabli, bi bilo predpisano, da ne bi bilo spet kakšnih dogovarjanj in ...to je to. Voznik naj dirka in se odloča sam.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer

Super Sonic ::

Bohnedaj, da bi imel karkoli proti vašemu pisanju, ampak, ali ni žalostno, da se glede formule 1 v zadnjem času ne pogovarjamo več o nekih epskih dvobojih

To je res, ampak v resnici tudi zadnja leta epski dvobojev ni bilo toliko, ker je bil vedno nekdo na udaru zaradi pnevmatik, ki so zbližale dirkalnike. Posledično je bil prvi tisti, ki je skupaj z inženirji našel najboljši oprijem in dolžnino oprijema v stintu. Kar v resnici ni ravno neko "pure" dirkanje.

temveč je večina postov (tudi na ostalih forumih, kjer se posvečajo F1) namenjena varčevanju (gume), varčevanju (motorji) in varčevanju (gorivo).

Tipična predstavnika tega sta BT in PIPI. Njuno znanje je visoko, razumeta šport, ampak v samem komentiranju postaneta čist preveč tehnična za vsakega bralca/gledalca/poslušalca. Pa nista nič kriva, da ne bo kej narobe razumel, samo dejstvo je, da je F1 toliko tehnična (ali še bolj) kot so njuni posti in vsak, ki ga recimo F1 zanima, bo na nekem delu obupal med branjem in rekel: ok, kaj ima to praviti s samim dirkanjem? Ampak dejstvo pa je, da moraš njune poste razumet, da lahko razumeš kaj se dogaja na stezi, brez tega, si samo gostilniško tele, ki lapa na glas tisto kar trenutno spremlja na ekranu.

In potem spet pridemo tja, kaj F1 sploh je. Je višek tehnologije, v izjemnim buđetom in visokokvalificiranim kadrom zadaj, da razvijejo v določenih okoliščinah največ kar znajo. In potem pridejo dirkači. Za voljo zdravega jedra pri MBju si bomo morda letos lahko ogledali par epskih dvobojev znoraj moštva (upam). V resnici je to največ kar je F1 že od nekdaj ponujala.

Ukinjanje radia, taktik, razvoja, ipd, pa bi pomenilo le to, da to ni več F1. Problem, ki ga imamo vsi skupaj je, da težko spremljamo razvoj posameznikov v pravem dirkanju, da serije težko med seboj primerjamo, ipd. MotoGP ima to fantastično rešeno: lahko spremljaš določenega dirkača na dokaj enostaven način in ga na koncu lažje oceniš. Tudi pred F1 bi morale biti serije tipa F4, F3 in F2, ki bi bile javno dostopne. Tako bi vsi skupaj lažje ocenili posamezne dirkače in gledali njihov razvoj potem v tehnični F1.

Na koncu dneva ti potem ostane samo ta opcija: da gledaš F1 ali pa ne. In ni naključje, da ljudi, ki bi se opredelili da so nekje "vmes", skorajda ni. In to je tudi problem F1, ker je izgubila ogromno gledalcev v zadnjih letih.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Sriple Tix ::

Se strinjam, vendar smo včasih vsaj pojamrali, da ni več takšnih bojev kot nekoč, zdaj pa debata do te vsebine skoraj ne pride, kajti v ospredju je varčevanje, ne dirkanje na polno in posledično možnosti za dvoboje ("šparaj bencin, da boš proti koncu lahko žgal na polno"). Strinjam se tudi z napisanem o vroče/hladnem odnosu do formule. Meni se po skoraj štiridesetih letih spremljanja tega cirkusa odločno preveša na hladno stran, kajti zadnjo dirko sem spremljal v fitnessu zgolj z enim očesom in le z ušesi lovil kaj ima Avstrijec pametnega povedati, pa mi je bilo povsem dovolj. Nočem tega, vendar si pomagati tudi ne znam, ker me resnično vse skupaj vse manj zanima (subjektivna ocena, ki z mnenjem kogar koli nima nobene zveze).

Super Sonic ::

Se strinjam, vendar smo včasih vsaj pojamrali, da ni več takšnih bojev kot nekoč, zdaj pa debata do te vsebine skoraj ne pride, kajti v ospredju je varčevanje, ne dirkanje na polno in posledično možnosti za dvoboje ("šparaj bencin, da boš proti koncu lahko žgal na polno").


To je bolj plod evolucije samega dirkanja. Leta 80 so imeli na voljo takšno in takšno tehnologijo, s toliko in toliko razvoja, vodilni pa so razumeli, da je 1400 konjev boljše od 1300 konjev. Danes razumejo, da imajo problem spravit 600 konjev effektivno v pospešek.

Pa ne gre samo za dirkanje. Gre tudi za medije, gledalce, ipd. Vse je bližje, bolj dostopno in predvsem drugačno.

Največja (moja) zamera F1 gre v tem, da je prepožrešna v smislu medijske prepoznavnosti in dejansko z lastno samovšečnostjo rine stran od televizije nižje serije, druge serije, slabše serije, kjer pa se vse skupaj sploh začne, tako za dirkače, kot za inženirje in tudi gledalca, ki mu je najlažje v začetku razumet najbolj primitivno obliko dirkanja. Edino v Angliji recimo imajo dobro medijsko pokrito, vse drugod je to žalost.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Sriple Tix ::

Super Sonic je izjavil:


Največja (moja) zamera F1 gre v tem, da je prepožrešna v smislu medijske prepoznavnosti in dejansko z lastno samovšečnostjo rine stran od televizije nižje serije, druge serije, slabše serije, kjer pa se vse skupaj sploh začne, tako za dirkače, kot za inženirje in tudi gledalca, ki mu je najlažje v začetku razumet najbolj primitivno obliko dirkanja. Edino v Angliji recimo imajo dobro medijsko pokrito, vse drugod je to žalost.

Tudi to je res in na srečo MotorsTV odlično pokriva razne GT serije (ADAC, Belgijsko, Nizozemsko), "100 vrst malih formul" in "500 kategorij raznih Caterhamov, klasikov in starih spačkov/hroščev" z Otoka
ter seveda ne smemo pozabiti live streamov, kjer preko ostalih kanalov vidimo skoraj vse dirkaške serije, tudi ameriške.

Ja, pri "velikih" medijih pa kraljuje formula in MotoGP, pri nas še kakšna speedway reportaža v polčasu fuzbala, potem pa je veselja počasi konec.

Super Sonic ::

Jaz sem imel bolj v mislih nek koncept, ki ga recimo najhitrejši šport na svetu nima, čeprav bi ga danes že moral imeti. Nemogoče je primerjati (po kvaliteti) dirkače iz njihovih razredov. Prav bi bilo tudi, da bi recimo prvaki nižjih serij lahko sedeli v najmočnejšem razredu. Ravno tako je treba narediti vstopni rang dirkanja: cenejši. In z vsemi miljadami je naravnost grozljivo, da za nekaj 100 miljonov ne morejo postaviti neke F4 serije, ki bi potovala po svetu in kjer bi se lahko vsi v njej preiskušali za nek razumen denar.

Koristno bi bilo, da bi se mladi malo bolj (globalno, pa seveda tudi, in predvsem, pri nas) malo bolj zanimali za ta šport, kot trenutno recimo se.

In s takšnimi vzvodi bi bilo popolnoma vseeno ali F1 vozi V4 ali I6 motor, ker bi celotna stvar imela nek koncept, predvsem pa bi vsi nadzorno videli, da tam dirkajo najboljši dirkači. Danes pa se vidi kako je, dokaj slabo, medlo.

Ta falanga vodilnih se je izpela in F1 je pred dokaj velikim izzivom. Predvsem iz stališča izgubljanja zanimanja.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Jst ::

>Ta falanga vodilnih se je izpela in F1 je pred dokaj velikim izzivom.

Ko jim je tehnologija po letu 2000 ponudila ground effekt in predvsem ostale stvari, ki so/bi lahko bolid pripeljale na prag (ali čez, če bi hoteli) fizičnih zmožnosti dirkačev, je FIA & Bernie padla, ni razumela in ni imela vizije kam in kako naprej. Posledično se je čisto spremenil brand "Formula 1". Včasih, če si hotel videti najboljše, najmočnejše, najhitrejše, si pogledal dirko F1.

Prej Max Mosey in sedaj Jean Todt, seveda skupaj z Bernijem, ne znajo rešiti te zagate. In z vsakim poskusom, vsako spremembo, F1 zgubi na gledanosti. Mogoče bo prilika, da se kakšna F1.Europe uveljavi, ker zame osebno, ko je FOTA težila k svoji seriji, sem se strinjal, ker tako ne gre.

Samo to je samo en pogled na zadevo.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::

http://www1.skysports.com/f1/news/22058...

Razmišljam zdajle, spomnim se Williamsov iz tistega časa, spomnim se Schumacherja v Benettonu (nekje takrat sem začel navijati zanj, pač kolikor to razume 5-letni mulc), ampak vse v povezavi s Senno je pa blank. Sem šele pred par leti, zaradi Top Gearovega prispevka in zaradi dokumentarca, dojel kako dober je bil. :(

ABX ::

Potem si poglej sezono F1 1993.
Senna je vozil za 2 sekundi na krog počasnejši McLaren in vseeno zmagoval. To je tudi prelomno leto, ko Prost in Senna zaključita eno obdobje F1.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

JayKay ::

f1 1993 season review: http://www.youtube.com/playlist?list=PL...

chromecast in action now ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JayKay ()

Alexius Heristalski ::

Ali tole bere Jonathan Ross?

e: also zdaj ni čas za F1 review 1993, zdaj je čas za Liverpool - Chelsea. :D
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Zgodovina sprememb…

JayKay ::

ja, smesno mi je poslusat

PrimozR ::

Liverpool-Chelsea? Kera racing serija pa je to?

Sej 1993 je leto Sennovega Donningtona...

ABX ::

Če koga zanima lahko zrihtam torrente dirk za leto 1993.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

SebaR ::

Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

SebaR ::

Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>
««
17 / 57
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430380566 (236161) BT52
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899244770 (150596) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664284436 (179904) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146135994 (94743) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189184536 (147781) WarpedGone

Več podobnih tem