Forum » Na cesti » Formula F1 2014
Formula F1 2014
Temo vidijo: vsi
BT52 ::
1. @Jst
Se nekako strinjam, da fama izginja. Lahko bi uvedli ground effekt z nizkim "wing aspect" coefficientom in aktivno vzmetenje. Slenje bi takoj pomagalo drugemu dirkaču slediti drugemu avtu v ovinkih, ker bi pomenilo, da bi lahko več tvegali pri prehitevanjih.Tp bi pomagalo izboljšat "šov" in bi se številnim tile nekako "varčni" pogonski sklopi zdeli manj moteči.
Ker trenutnih motornih pravil vsaj do 2018 ni smotrno spreminjat, razen kaki manjhen popravek pri homologaciji (razvoj tekom sezone).
2. No pa se je zgodilo. Caterham URADNO prodal ekipo nekemu Švicarskemu&arabskemu finanćnemu konzorciju (Swiss and Middle Eastern investors). V ozadnju naj bi tole bila poteza Kolina Kollesa, kateri verjetno išče nadomestek za načrtovano novo ekipo "ForzaRosse". CEO ekipe bo po novem Albers, nam poznam, kot že dirkač F1 iz časov Spykerja (če me spomin ne vara, aja zdaj ravno gledam dirkal je še za Minardi, Midland tj. 2.5 let dirkanja v f1).
http://www.caterhamf1.com/news/2014/cat...
3. Če pokažem tole sliko bo vsak motošportni navdušenec vedel za katero klasično dirkališče gre.
Dirkališče zgodovine, odlične umestitve v okolje, sinonim za brutalne hitrosti, smrti legend, kot so Rindt, Peterson. Dirkališče zgrajeno leta 1922 in edino, ki je bila zraven Monaka vseprisotno že od nastanka F1.
Zadnja izjava bernija pa glede kultnega diurkališča me je zgrozila, čeprav se je govorilo, da je on že nezadovoljen z infrastrukturo okoli dirkališča.
Upam, da se bodo ITA hitro podvizali, ker če se tole zgodi ne bo več dvomov, da srca v tem poslu ni.
http://www.pitpass.com/51930/Bye-bye-to...
Katastrofa, da se sploh lahko pogovarjamo o tem. Berni očitno izsiljuje ITA, da mu vsaj ugodijo nekaterim zahtevam (EUR in infrastruktura). No razumem, da Ita tudi izsiljuje in so si zavoljo kultnosti zagotovili eno najnižjih, če ne najnižjo plačilo pristojbine. Ampak sam pravim, da timming ni ravno pravi za ustvarjanje neke pozitivne slike okoli F1. Z Bernijevega stališča timming je pravi, ker najbolj boli in mu moram priznat mojsterstvo. Ni pa to pravi način...
4. PLUS Zadnje kar smešne izjave, spremembe pravil. Splošno gledano butaste ideje in predlogi kako voditi šport naprej me vodijo v razmišljanje: "Kaj pa če FIA samo načrtno trola in nas hoče odgnat od oktanskega športa, ter nas preusmeriti na štrom Formulo". Skoraj tako izgleda, kot bi bili v butalah.
Se nekako strinjam, da fama izginja. Lahko bi uvedli ground effekt z nizkim "wing aspect" coefficientom in aktivno vzmetenje. Slenje bi takoj pomagalo drugemu dirkaču slediti drugemu avtu v ovinkih, ker bi pomenilo, da bi lahko več tvegali pri prehitevanjih.Tp bi pomagalo izboljšat "šov" in bi se številnim tile nekako "varčni" pogonski sklopi zdeli manj moteči.
Ker trenutnih motornih pravil vsaj do 2018 ni smotrno spreminjat, razen kaki manjhen popravek pri homologaciji (razvoj tekom sezone).
2. No pa se je zgodilo. Caterham URADNO prodal ekipo nekemu Švicarskemu&arabskemu finanćnemu konzorciju (Swiss and Middle Eastern investors). V ozadnju naj bi tole bila poteza Kolina Kollesa, kateri verjetno išče nadomestek za načrtovano novo ekipo "ForzaRosse". CEO ekipe bo po novem Albers, nam poznam, kot že dirkač F1 iz časov Spykerja (če me spomin ne vara, aja zdaj ravno gledam dirkal je še za Minardi, Midland tj. 2.5 let dirkanja v f1).
http://www.caterhamf1.com/news/2014/cat...
3. Če pokažem tole sliko bo vsak motošportni navdušenec vedel za katero klasično dirkališče gre.
Dirkališče zgodovine, odlične umestitve v okolje, sinonim za brutalne hitrosti, smrti legend, kot so Rindt, Peterson. Dirkališče zgrajeno leta 1922 in edino, ki je bila zraven Monaka vseprisotno že od nastanka F1.
Zadnja izjava bernija pa glede kultnega diurkališča me je zgrozila, čeprav se je govorilo, da je on že nezadovoljen z infrastrukturo okoli dirkališča.
"I do not think we'll do another contract, the old one was a disaster from the commercial point of view," he is quoted as saying by the Italian media. "After 2016, bye bye!" he added.
Upam, da se bodo ITA hitro podvizali, ker če se tole zgodi ne bo več dvomov, da srca v tem poslu ni.
Antonio Rossi, of the Department of Sport and Youth Policy of the Lombardy Region, has called on the government to intervene: "Ecclestone's statement on the Grand Prix at Monza is of great concern, and as a regional councillor I call on the government to help protect the Grand Prix of Italy, which has not only played an important part in the history of Formula 1 and, but also plays an important economic role and brings jobs to the region."
http://www.pitpass.com/51930/Bye-bye-to...
Katastrofa, da se sploh lahko pogovarjamo o tem. Berni očitno izsiljuje ITA, da mu vsaj ugodijo nekaterim zahtevam (EUR in infrastruktura). No razumem, da Ita tudi izsiljuje in so si zavoljo kultnosti zagotovili eno najnižjih, če ne najnižjo plačilo pristojbine. Ampak sam pravim, da timming ni ravno pravi za ustvarjanje neke pozitivne slike okoli F1. Z Bernijevega stališča timming je pravi, ker najbolj boli in mu moram priznat mojsterstvo. Ni pa to pravi način...
4. PLUS Zadnje kar smešne izjave, spremembe pravil. Splošno gledano butaste ideje in predlogi kako voditi šport naprej me vodijo v razmišljanje: "Kaj pa če FIA samo načrtno trola in nas hoče odgnat od oktanskega športa, ter nas preusmeriti na štrom Formulo". Skoraj tako izgleda, kot bi bili v butalah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
PrimozR ::
Ground effect bi pomenil manj sledenja. Ground effect bi pomenil BISTVENO višje hitrosti v ovinkih, to pa bistveno večje obremenitve na dirkače, ki se že tako vrtijo okrog 5g. PA vsako nasedanje bi pomenilo instantno nesrečo. Ground effect je povsem z razlogom prepovedan.
Glede Monze, naj jih skenslajo. Morda bo tako ekipam, kot organizatorjem ter predvsem gledalcem potegnilo, da se jih nateguje, gledati bodo začeli druge serije (WEC) in to je to. Itak baje FIA namerava prodati komercialne pravice F1 al nekaj v tej smeri (članek v Motorsport Monday, ki moli taco v smer polne podpore WEC-ja).
Čeprav FIA ima grdo zgodovino uničevanja serij (DTM recimo, ki je postal ITC in propadel).
Glede Monze, naj jih skenslajo. Morda bo tako ekipam, kot organizatorjem ter predvsem gledalcem potegnilo, da se jih nateguje, gledati bodo začeli druge serije (WEC) in to je to. Itak baje FIA namerava prodati komercialne pravice F1 al nekaj v tej smeri (članek v Motorsport Monday, ki moli taco v smer polne podpore WEC-ja).
Čeprav FIA ima grdo zgodovino uničevanja serij (DTM recimo, ki je postal ITC in propadel).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
vilser ::
V tem obdobju je v polnem teku trg dirkačev.
http://www.f1-live.hu/f1-hirek/mclaren-...
McLaren Honda želi Alonsa. Mislim, da bi bilo to za njega en velik izziv. In še posebno za njega, ki ima še neporavnane račune s slednjim moštvom od leta 2007.
Alonso za se vrniti v McLaren ima konkretne razloge. Zmagati z ljudmi in z moštvom kateri so ga penalizirali po njegovem leta 2007. To bi blo top.
Alonso - Magnussen v McLarnu Honda
Hudo.
Kako vidite Hondo naslednje leto? Jaz mislim, da se lahko ponovno povzpe v sam vrh. Morda ne takoj naslednje leto, vendar leta 2016 pa JA.
http://www.f1-live.hu/f1-hirek/mclaren-...
McLaren Honda želi Alonsa. Mislim, da bi bilo to za njega en velik izziv. In še posebno za njega, ki ima še neporavnane račune s slednjim moštvom od leta 2007.
Alonso za se vrniti v McLaren ima konkretne razloge. Zmagati z ljudmi in z moštvom kateri so ga penalizirali po njegovem leta 2007. To bi blo top.
Alonso - Magnussen v McLarnu Honda
Hudo.
Kako vidite Hondo naslednje leto? Jaz mislim, da se lahko ponovno povzpe v sam vrh. Morda ne takoj naslednje leto, vendar leta 2016 pa JA.
Jst ::
Jaz sem podobnega mnenja. Honda je pametno počakala eno leto, da vidi, kje so največje težave, kakšni so najboljši kompromisi/rešitve in se lahko z McLarnom že prvo leto povzpne na sam vrh.
Honda nima nobenih omejitev FIE, zato si lahko privošči dosti več, glede razvoja in testiranj - kar je še ena neumnost FIinih pravil.
Že za letos sem upal, da bomo videvali McLaren pri vrhu, ampak se žal to ni zgodilo. S Hondo pa upam, da premešajo na vrhu, kjer sedaj osamljeno kraljuje Mercedes.
---
Sedaj je na vrsti Silverstone. Me prav zanima kdo - Ros ali Ham - bo pred kom. Tale sezona zna biti še zanimiva.
Honda nima nobenih omejitev FIE, zato si lahko privošči dosti več, glede razvoja in testiranj - kar je še ena neumnost FIinih pravil.
Že za letos sem upal, da bomo videvali McLaren pri vrhu, ampak se žal to ni zgodilo. S Hondo pa upam, da premešajo na vrhu, kjer sedaj osamljeno kraljuje Mercedes.
---
Sedaj je na vrsti Silverstone. Me prav zanima kdo - Ros ali Ham - bo pred kom. Tale sezona zna biti še zanimiva.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
springfield ::
Jaz bi pa rekel, da bi bil odhod Alonsa k McLarnu velika napaka. Letos imajo najboljši motor in se vozijo za Ferrarijem na večini dirk. Torej je problem v šasiji in tega ne bo rešil prihod Honde. Do naslednjega leta bota pa tudi Ferrari in Renault popravila motorje in ne bo takšnih razlik kot so sedaj. Pa tudi dvomim, da bo Honda razvila toliko boljši motor od konkurence, kot je to letos uspelo Mercedesu. Bolj pričakujem, da bodo naslednje leto motorji zelo primerljivi (+/- 10HP).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: springfield ()
vilser ::
springfield je izjavil:
Jaz bi pa rekel, da bi bil odhod Alonsa k McLarnu velika napaka. Letos imajo najboljši motor in se vozijo za Ferrarijem na večini dirk. Torej je problem v šasiji in tega ne bo rešil prihod Honde. Do naslednjega leta bota pa tudi Ferrari in Renault popravila motorje in ne bo takšnih razlik kot so sedaj. Pa tudi dvomim, da bo Honda razvila toliko boljši motor od konkurence, kot je to letos uspelo Mercedesu. Bolj pričakujem, da bodo naslednje leto motorji zelo primerljivi (+/- 10HP).
2 leti nazaj je bil Mercedes karjola in poglej je zdaj?! Jaz mislim, da med vsemi top moštvi, tisto moštvo, ki se lahko v kratkem povzpe v sam vrh je ravno McLaren Honda. Pri RB je problem motor Reno in tukaj moštvo nima kaj naredit. Ferrari je pa globoko v dreku. Pri Ferrariju je problem šasija, motor, pa strukture so tudi problem, pa ljudje, ki delajo za Ferrari. Boss od Ferrarija Mattiacci bo mogel kar nekaj nesposobnih ljudi brcnit v rit in med temi sta Tombazis in Fry.
PrimozR ::
Vsi eksperti pravijo, da zadeve v F1 niso tako simpl kot 'tega odpustimo, tega zaposlimo'. Da z obstoječim kadrom s pravim vodstvom lahko narediš bistveno več kot s slepim najemanjem 'najboljšega' kadra.
springfield ::
springfield je izjavil:
Jaz bi pa rekel, da bi bil odhod Alonsa k McLarnu velika napaka. Letos imajo najboljši motor in se vozijo za Ferrarijem na večini dirk. Torej je problem v šasiji in tega ne bo rešil prihod Honde. Do naslednjega leta bota pa tudi Ferrari in Renault popravila motorje in ne bo takšnih razlik kot so sedaj. Pa tudi dvomim, da bo Honda razvila toliko boljši motor od konkurence, kot je to letos uspelo Mercedesu. Bolj pričakujem, da bodo naslednje leto motorji zelo primerljivi (+/- 10HP).
2 leti nazaj je bil Mercedes karjola in poglej je zdaj?! Jaz mislim, da med vsemi top moštvi, tisto moštvo, ki se lahko v kratkem povzpe v sam vrh je ravno McLaren Honda. Pri RB je problem motor Reno in tukaj moštvo nima kaj naredit. Ferrari je pa globoko v dreku. Pri Ferrariju je problem šasija, motor, pa strukture so tudi problem, pa ljudje, ki delajo za Ferrari. Boss od Ferrarija Mattiacci bo mogel kar nekaj nesposobnih ljudi brcnit v rit in med temi sta Tombazis in Fry.
Res je bil Mercedes slab 2 leti nazaj, ampak letos je prišlo do velikih sprememb in so vsi začeli praktično iz nule. Naslednje leto ne bo tako velikih preskokov. Bomo videli, ampak dvomim, da bo McLaren naslednje leto med vodilnim, ker kot sem rekel, ni težava v motorju. Mogoče bo pa Ron Dennis uredil ekipo in me bodo presenetili.
Glede Ferrarija pa bi rekel, da so letos ravno pokazali nek napredek. Šasija vrjetno sploh ni toliko slaba kot je slab motor. Pa letos jim posodobitve celo delujejo za razliko od prejšnjih let, torej so očitno popravili vetrovnik.
billy ::
Se strinjam, da mclaren verjetno več nikoli ne bo tako dober, kot je bil včasih. Tovarniška moštva imajo na voljo veliko več denarja (ali pa velike korporacije, kot je rbr). Četudi honda naredi boljši motor od merca (v kar hudo dvomim, da je sploh mogoče), še to ne pomeni nič. Mercedes nima samo najboljšega motorja, ima tudi zelo dobro šasija oz cel komplet. Mclaren pa ni več nič od avta...povprečno moštvo je postalo, tako kot williams.
Kimi bi naj šel v penzijo po 2015, če takrat pride vettel bo pa alonso verjetno moral it?
Kimi bi naj šel v penzijo po 2015, če takrat pride vettel bo pa alonso verjetno moral it?
PrimozR ::
Po tej logiki bi lahko v začetku 90ih rekli, da Ferrari nikoli več ne bo dober. Pa poglej kje so zdaj. Že drugič so v luknji slabih rezultatov.
Jst ::
Ron Dennis je veliko svojih delnic ene 5+ let nazaj prodal Arabcem. Tako, da pri njih denar ni noben problem...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
billy ::
Če je to res, da ima mclaren na voljo "neomejeno" denarja, pa so res nespos, da so tako slabi.
Je pa pomoje edina izbira za lewisa, če ne bo letos prvak, da gre tja, ali pa k ferariju pa pač alonso k mclarnu, čeprav alonso bi verjtno z veseljem sprejel lewisa kot moštvenega kolega, da mu vrne za tisto farso pri mclarnu ;)
Je pa pomoje edina izbira za lewisa, če ne bo letos prvak, da gre tja, ali pa k ferariju pa pač alonso k mclarnu, čeprav alonso bi verjtno z veseljem sprejel lewisa kot moštvenega kolega, da mu vrne za tisto farso pri mclarnu ;)
MaterVola ::
McLaren daje aero oziroma pomanjkanje podtlaka. Za drugo leto dobijo okrepitev iz Red Bulla.
Jst ::
>Za drugo leto dobijo okrepitev iz Red Bulla.
Kaj (Koga) pa?
Kaj (Koga) pa?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
PrimozR ::
George Popondorus al kaj je že ta grk.
Še enkrat, neomejen denar je DALEČ od garancije za dobre rezultate, prej nasprotno (če samo mečeš denar brezglavo v problem). Primera: Toyota v vsej svoji (bližnji) zgodovini F1 ter Williams letos.
Če je to res, da ima mclaren na voljo "neomejeno" denarja, pa so res nespos, da so tako slabi.
Je pa pomoje edina izbira za lewisa, če ne bo letos prvak, da gre tja, ali pa k ferariju pa pač alonso k mclarnu, čeprav alonso bi verjtno z veseljem sprejel lewisa kot moštvenega kolega, da mu vrne za tisto farso pri mclarnu ;)
Še enkrat, neomejen denar je DALEČ od garancije za dobre rezultate, prej nasprotno (če samo mečeš denar brezglavo v problem). Primera: Toyota v vsej svoji (bližnji) zgodovini F1 ter Williams letos.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
billy ::
Zanimiva je zgodovina toyote, honde in mercedesa.
Toyota je baje šla prehitro iz f1, tisti model, ki ga je potem B uporabljal za testiranje gum je bil bojda zelo zelo dober.
Podobno s hondo, če ne bi tako hitro rekli Ne, bi imeli vsaj en naslov v žepu, ker je brawn uporabil skoraj identično moštvo, kot je bilo prej pri hondi, tudi difuzir je pogruntala honda.
Tudi merc je bil baje zelo blizu, da zapusti f1, zelo..če bi, bi bilo enako, kot s hondo, toyoto...
Zanimive vzporednice.
Seveda denar ni vse, to so dokazala ta tri moštva, a vseeno je od brawna naprej zmagovala ekipa, ki je sodila v sam vrh porabe denarja. Imeli smo sicer nekaj prebliskov, sauber, force indija, williams...ampak o naslovu lahko ta moštva samo sanjajo.
Toyota je baje šla prehitro iz f1, tisti model, ki ga je potem B uporabljal za testiranje gum je bil bojda zelo zelo dober.
Podobno s hondo, če ne bi tako hitro rekli Ne, bi imeli vsaj en naslov v žepu, ker je brawn uporabil skoraj identično moštvo, kot je bilo prej pri hondi, tudi difuzir je pogruntala honda.
Tudi merc je bil baje zelo blizu, da zapusti f1, zelo..če bi, bi bilo enako, kot s hondo, toyoto...
Zanimive vzporednice.
Seveda denar ni vse, to so dokazala ta tri moštva, a vseeno je od brawna naprej zmagovala ekipa, ki je sodila v sam vrh porabe denarja. Imeli smo sicer nekaj prebliskov, sauber, force indija, williams...ampak o naslovu lahko ta moštva samo sanjajo.
ttommy ::
Ali se je že kdaj zgodilo, da gresta Ferrarija iz predzadnje vrste? Mislim, da je bil ta Marco totalen fail.....
Gamer
vilser ::
springfield je izjavil:
2 leti nazaj je bil Mercedes karjola in poglej je zdaj?! Jaz mislim, da med vsemi top moštvi, tisto moštvo, ki se lahko v kratkem povzpe v sam vrh je ravno McLaren Honda. Pri RB je problem motor Reno in tukaj moštvo nima kaj naredit. Ferrari je pa globoko v dreku. Pri Ferrariju je problem šasija, motor, pa strukture so tudi problem, pa ljudje, ki delajo za Ferrari. Boss od Ferrarija Mattiacci bo mogel kar nekaj nesposobnih ljudi brcnit v rit in med temi sta Tombazis in Fry.
Res je bil Mercedes slab 2 leti nazaj, ampak letos je prišlo do velikih sprememb in so vsi začeli praktično iz nule. Naslednje leto ne bo tako velikih preskokov. Bomo videli, ampak dvomim, da bo McLaren naslednje leto med vodilnim, ker kot sem rekel, ni težava v motorju. Mogoče bo pa Ron Dennis uredil ekipo in me bodo presenetili.
Glede Ferrarija pa bi rekel, da so letos ravno pokazali nek napredek. Šasija vrjetno sploh ni toliko slaba kot je slab motor. Pa letos jim posodobitve celo delujejo za razliko od prejšnjih let, torej so očitno popravili vetrovnik.
Ferrari je letos pokazal nek napredek? Primerjaj rezultate od Ferrarija od lani in od letos, pa boš videl kakšen napredek je naredil. Ferrari namesto, da bi naredil korak naprej, je naredil korak nazaj. Letos so slabši. Letos jim posododitve delajo, ma kje? Na prostih treningih letijo, ker so lahki in imajo malo benzina, in pol na dirki se pa ponovno pojavi karjola.
Ali se je že kdaj zgodilo, da gresta Ferrarija iz predzadnje vrste? Mislim, da je bil ta Marco totalen fail.....
Marco Mattiacci nima pojma o F1. On je v Ferrariju nov in dvomim, da on določa strategije. To počnejo inžinirji. Osebno sem mnenja, da je Mattiacci pravi mož za Ferrari in da bo prepucal zadeve, ki ne štimajo tako kot je treba.
PrimozR ::
Če kdo ni videl, nekaj o RA109, ki so ga tekom 2009 še vedno razvijali na Japonskem vzporedno z ekipo v Angliji (Brawn)
http://www.racecar-engineering.com/arti...
http://www.racecar-engineering.com/arti...
Zelo zanimivo branje :)
Sicer pa tako, Brawn je bil prvak z Mercedesovim motorjem. Kaj pa če bi Hondin motor predstavljal težave ali pa morda ne bi bil dovolj dober? To je le še eden izmed če-jev.
http://www.racecar-engineering.com/arti...
http://www.racecar-engineering.com/arti...
Zelo zanimivo branje :)
Sicer pa tako, Brawn je bil prvak z Mercedesovim motorjem. Kaj pa če bi Hondin motor predstavljal težave ali pa morda ne bi bil dovolj dober? To je le še eden izmed če-jev.
billy ::
Že ja, ampak vseeno se je izkazala poglavitna prednost za brawna ravno difuzor. Ko so potem ostale ekipe skopirale zadevo, je brawn jedva še zmagoval.
dzinks63 ::
Danes je na vrsti FORMULA 1 SANTANDER BRITISH GRAND PRIX Silverstone, po kaotičnih kvalifikacijah se pričakuje napeta dirka , Ferrarija in Williams napadata iz ozadja, nekateri bodo špekulirali z enim postankom, mogoče še kaj zakuha vreme ali pa varnostni avtomobil.
http://itvhdsport.com/sky-sports-f1-liv...
http://itvhdsport.com/sky-sports-f1-liv...
Map ::
Varnostni avto in prekinitev dirke že v prvem krogu. Trčenje Masse in Raikkonena.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Map ()
dzinks63 ::
Rosberg je potegnil silovito, v ozadju pa boji na nož. Začetek dirke po nekaj ovinkih kot začetek v biljardu, Kimi se zapletel z Masso in oba sta out, varnostni avto že na stezi.
dzinks63 ::
Po počasnem posnetku je videti drugače, kot da se je Kimiju nekaj pokvarilo, zablokiralo vse in silovito trčil v ograjo ter ga odneslo po celi pisti do druge ograje, Massa pa na vse to naletel in se ni mogel izogniti, ter prav tako preveč poškodoval avtomobil.
Bo ponovni start za varnostnim avtomobilom
http://u-peak.me/Formula-1.html
Bo ponovni start za varnostnim avtomobilom
http://u-peak.me/Formula-1.html
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
Super Sonic ::
Napaka Kimija je posledica boja z Alonsom. Kimi je (kot vedno pri Ferrariju) odlično štartal, prehitel Alonsa. Žal je najtršo različico pnevmatik težko ogreti, še posebej letos za Kimija, zato velika napaka, izlet iz steze in prepozna vrnitev na stezo. Zadel je travo (luknjo) z zadnjim delom kolesa in izgubil nadzor. Vanj je resno trčil samo Massa.
Prvo vprašanje Kimija je bilo če je Felipe ok. Sicer ga boli samo gleženj, vse ostalo je ok.
Čaka se ograjo da se popravi.
ps
Ob koncu dirke bi lahko dobili dež.
Prvo vprašanje Kimija je bilo če je Felipe ok. Sicer ga boli samo gleženj, vse ostalo je ok.
Čaka se ograjo da se popravi.
ps
Ob koncu dirke bi lahko dobili dež.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
krucymucy ::
Jp Raikkonen se je izlocil sam. Massa je pa ocitno prenaglo zaviral in mu je blokiralo zadnja kolesa.
Sriple Tix ::
Vsa čast rFactor2 kreatorjem Silverstona. Tam, kjer zmetalo Kimija, je resnično težko priti nazaj na progo in vselej se avto obnaša točno tako, če ne ujameš pravega "izhoda" nazaj. Sicer pa poklon Kamuiju in Felipeju, da sta se odzvala tako, kot sta se, sicer bi jo Kimi lahko močno skupil.
broken/link ::
12:50 Latest update from race control is that... there will be another update in five minutes.
vir: http://live.autosport.com/commentary.ph...
12:52 And now some good news: the race will be resumed at 2.05pm local time - that's 13 minutes away.
vir: http://live.autosport.com/commentary.ph...
12:52 And now some good news: the race will be resumed at 2.05pm local time - that's 13 minutes away.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: broken/link ()
TribesMan ::
Raikkonen 47G O_O
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Jst ::
V prvi polovici na drugem mestu Ham izgublja proti Ros, 10/52, okoli 6 sekund, izgublja pa po 0.1 na krog.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
broken/link ::
Alonso ni stal na pravem mestu/je bil izven grida - 5s kazen.
zanimiv je pa ta del: "Alonso can take that stop-go penalty during his pitstop, so he's not going to tumble out of the points with that. But it's not ideal and puts a podium further out of reach."
zanimiv je pa ta del: "Alonso can take that stop-go penalty during his pitstop, so he's not going to tumble out of the points with that. But it's not ideal and puts a podium further out of reach."
Zgodovina sprememb…
- spremenil: broken/link ()
Jst ::
... Rosberg dobi ukaz naj špara gorivo in Ham se približuje po 0.5s na krog 17/52 okoli 3sek. Bo še zanimivo. Upam.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
TribesMan ::
Danes je veselje gledat Bottasa, pa tudi Alonsa.
Pipi rečeno je bilo 47G ob trku v steno.
Pipi rečeno je bilo 47G ob trku v steno.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Super Sonic ::
Še mal bruke za Vettla. Sotekmovalec na 3. mestu, on pa z 10 krogov boljšimi gumami in DRSjem ne more mimo Alonsa.
(bravo Alonso, tole je bilo zelo poučno (haha))
(bravo Alonso, tole je bilo zelo poučno (haha))
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Sriple Tix ::
Ne maram Alonsa, niti ne navijam za Vettla, ampak slednjega bi morali kaznovati zaradi stalnega prečkanja bele linije z vsemi štirimi kolesi.
TribesMan ::
Dobro sta se dajala... Nevem pa kaj stokata po radiu ves čas.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
bobby ::
Ma ko bi otroke posluša,.. vse od začetka vladavine Šumija dalje, so dirkači ko pičke, konstantno pritoževanje, ko otroc v peskovniku
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Blinder ::
še enkrat da karma izloči rosberga ko bo prvi pa bo opravila svoje delo!
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 384054 (239649) | BT52 |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 247077 (152903) | Alexius Heristalski |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 287257 (182725) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 137341 (96090) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 186135 (149380) | WarpedGone |