» »

Hitrost mestnega prevoza

Hitrost mestnega prevoza

1 2 3
4
»

Utk ::

Kako bo center na pol odprt? Boš smel z avtom not ali ne? Ali bojo pa to smeli samo člani zokijeve stranke?
Krasno, torej, tist, ki živi na Vrhovcih, se bo z avtom zapeljal do najbližjega P+R in potem z busom šel naprej.

energetik ::

Center mora biti za stanovalce z avti normalno odprt. Sicer bo postal v 10 letih mesto duhov ali pa zabaviščni park. Kdo pri zdravi pameti pa bi stanoval v takem naselju, kjer si do doma ne moreš pripeljati robe iz trgovine ali pa ti sorodniki ne morejo pripeljati za rojstni dan torte?

Utk ::

Meni se prav fučka za center Ljubljane, mi pa grejo na živce fašistični ukrepi, ne glede na to kje se izvajajo. Sej če vam to paše, kar izvolite, ampak ne bo se končalo pri avtih.
Ne glede na vso vaše bluzenje, se lahko v centre Zagreba, Prage, Bratislave, Berlina in še tisoč dosti večjih mest brez problema pripelješ z avtom tudi ob 4h popoldan, in plačaš neko džabe parkirnino, Ljubljana kot neka malo večja vas ima pa s tem takšne probleme.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

damjan1980 ::

no pa dajmo se malo brainstorminga, ker vidim da prvic ni bilo dovolj.
Imas cisto prav, se da pripeljat v center mesta cisto normalno. Ampak ves zakaj? ker tam ljudje uporabljajo javni prevoz v veliki vecini. nekoc pa so se tudi sami gnetli v kolonah. In da pravis da je parkirnina dzabe kaze na to, da ti teh mest od blizu se videl nisi, kaj sele tam bil.
Sem ravno pred kratkim bil v zagrebu na enem seminarju. In vprasa ena udelezenka (verjetno enaka razvajena rit kot ti), cisto je bila ogorcena da zakaj pa ni parkinga zastonj za udelezence. Se je predavatelj malo nasmehnil in rekel: zaposlenih nas je tukaj nekaj 100, parkingov je 25. Ce gres placevat parkirnino, lahko v enem mesecu tam pol place pustis. Veste, mi vsi se vozimo s kolesom, pesacimo ali z tramvajem.
Dunaj recimo je se bolj radikalna zgodba. Tam laufa vse na P&R in U Bahn sistemu. Ti kot turist pa se seveda tja lahko pripeljes kadarkoli in placas za tistih nekaj ur parkirnine. ne vidis pa slike v rush hour vsaki dan v mesto in nazaj in ne ves koliko te stane parking za celi dan. Hint: vsaj 25€

ja dragi sojanezi, tako je to v tujini in cas je da se boste tudi sami sprijaznili s tem da bo solo voznja v center pocasi luxus ali pa celo iz casovnega vidika nemogoce

Utk ::

Pa sej v tem je razlika. Tam javni prevoz obstaja in deluje, v Ljubljani ne. Kako bom ob polnoči prišel iz Zaloške na Dolgi most, če me tam čaka avto? In nikoli ne bo takega javnega prevoza v Ljubljani, da bi bile vse te linije rentabilne, premalo ljudi, kapišo?

damjan1980 ::

ne, ne kapiso. premalo ljudi je zato, ker jim ni potrebno. Zakaj jim ni potrebno? ker jim je omogoceno z avtomobili. In ravno vsi ti ukrepi bi naj prispevali k temu da bi bil dostop z avtomobilom zelo otezen in s tem bi dosegli vecjo maso ljudi za javni prevoz. kapiso?

Utk ::

Ne bo dovolj ljudi. Če ob polnoči ni kaj dosti avtov po Ljubljani, koga bojo potem busi peljali? Vozit bojo pa morali, ker ne veš kdaj mora nekdo domov, ki ima avto na Dolgem mostu. Ne moreš rečt, ob 4h popoldan pridi kar z busom v Ljubljano, ob polnoči ko boš moral domov se pa znajdi sam. Ne, ne gre.

bluefish ::

Šestica (za ostale nisem gledal voznega reda) te že sedaj ob polnoči lepo pripelje do Dolgega mostu. Problem?

Utk ::

Je, če jo bi rabil 5 čez polnoč. Al pa ob enih. In problem je prit do šestice. Če ne vozijo busi celo noč po celi Ljubljani na 10 minut (boljše bi bilo na 5), potem ne moreš s fašitičnimi ukrepi preganjat avtov. Nek zakon bi moral bit proti temu.

bluefish ::

Zanimivo, samo v Sloveniji imajo nekateri silne probleme z uporabo javnih oblik prevoza. Drugje na zahodu to deluje.

Utk ::

Vsaka vas ne more imet javnega prevoza primerljivega z Dunajem, ki bi laufal 24/7, s tem se bi pač treba sprijaznit. Ni dost ljudi. Tiste tri ure na dan ko je res gužva bi se dalo tudi drugače rešit.

damjan1980 ::

zdaj pa si kar naenkrat na vasi prisel? govorimo o ljubljani.
In ja, modro si to ugotovil. Ne more in ne rabi imet. Tudi v tujini nima.
Tudi nevem zakaj se tako na noc obesas. Ponoci ni problemov z parkirnimi mesti in guzvo in parkiranje je zastonj. Tudi v centru dunaja.
Kaj ce bi rajsi ostal on topic kot pa da mlatis prazno slamo in delas bedaka iz sebe?

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

bliefish:
Zanimivo, samo v Sloveniji imajo nekateri silne probleme z uporabo javnih oblik prevoza. Drugje na zahodu to deluje.

Naštej tuja 300k-glava mesta, ki so vsaj čez prst geografsko in sociološlko primerljiva z Lj, kjer stvar deluje.

Moja očala mi tut čist fajn služijo. Tut ti boš z njimi super vidu!

Tudi nevem zakaj se tako na noc obesas. Ponoci ni problemov z parkirnimi mesti in guzvo in parkiranje je zastonj. Tudi v centru dunaja.

Ker scenarij, da v službo pridem zjutri ob 8h, ko je rushhour in delam do grzoljivih 2 zjutraj, ko se končno spokam domov pa sploh ni možen, knede?
Obstaja še cel kup manj grozljivih scenarijev, kjer pridem ob normalni uri, pa ostanem do nenormalne.

Dokler vse avtobusne linije ne furajo vsaj vsake pol ure 24/7 lahko nehaš sanjat kako zelo je uporaben. Je, kadar drugim pamet soliš, da se morajo z njim furat. Sam greš pa lepo z avtom...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

joze67 ::

WarpedGone je izjavil:

Dokler vse avtobusne linije ne furajo vsaj vsake pol ure 24/7 lahko nehaš sanjat kako zelo je uporaben.


Če hodiš ponoči po Lj, vidiš, da je ljudi, ki bi jih zelo motilo pomanjkanje avtobusov med 00:00 in 05:00, ni prav veliko. Če je to vsake toliko časa in si se na delo pripeljal z busom, potem pa potegnil tistih 18h, si pač za domov naročiš taxi; če je to redno in predvidljiv, se pač pripelješ z avtom. Kje je problem?

ahac ::

Utk je izjavil:

Vsaka vas ne more imet javnega prevoza primerljivega z Dunajem, ki bi laufal 24/7, s tem se bi pač treba sprijaznit. Ni dost ljudi. Tiste tri ure na dan ko je res gužva bi se dalo tudi drugače rešit.


Saj javni prevoz laufa tudi v mnogih mestih primerljive velikosti kot je Ljubljana.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

metalc ::

Kot pišejo Finance, naj bi Janković razmišljal o zapori Slovenske med Šubičevo in gospodvetsko čez eno leto. Nekaj mojih pomislekov ob tem:

- Za koji k.... so šli delat garažo pod Kongresnim trgom, če bodo nato zaprli ali vsaj otežili dostop do nje?

- Me zanima, kaj bodo rekli v Slonu. Njihova tipična klientela se hoče pripeljati vsaj do hotelskega vhoda, če že res ne gre naravnost v sobo

- Tu je Banka slovenije, od koder oklepniki redno razvažajo naokoli gotovino. Da ne omenjamo pošte, dostave v trgovine...

- Kje ponavadi vozijo tuje državnike v vlado ali parlament? Kaka štala je že bila ob tistem zasedanju OVSE, ali kaj je že bilo

- Če bodo dovolili buse (in v paketu z njimi taxije), se bodo pešci morali še zmeraj drenjati po pločnikih, le zrak bo morda malo čistejši. In busi malček hitrejši. Če se bodo pešci šetali sredi ceste, pa bodo busi še počasnejši kot zdaj.

Tako, da naj cesto ali zaprejo za vsa motorna vozila ali pustijo, kot je, ne pa da ga serjejo z nekimi polovičarskimi rešitvami.

jype ::

WarpedOne> Naštej tuja 300k-glava mesta, ki so vsaj čez prst geografsko in sociološlko primerljiva z Lj, kjer stvar deluje.

Boulder, Colorado, 100k
Copenhagen, Denmark, 550k

Če za ti dve mesti delujejo iste rešitve, menda lahko tudi za mesto sredi obeh.

OrkAA ::

metalc: Zame bi bilo dovolj ze, ce pustijo samo sredinska 2 pasova za taxi/avtobus in izredne prevoze, linije ki so pa trenutno avtobusne pa pobarvajo v kolesarske steze.

bluefish ::

Garaža pod Kongresnim je načeloma res fail. Sedaj je tekom dneva kar polna, ob zapori za promet pa vprašanje.

In ja, za izredne vožnje in javni promet bo cesta normalno odprta.

PaX_MaN ::

Sedaj je tekom dneva kar polna, ob zapori za promet pa vprašanje.

Pol k bo use zaprt bo sam še za stanovalce.

s51as ::

Meni se zdi to korak v pravo smer. Zapirat promate v jedru mesta. Na začetku se ljudje nekaj bunijo in jim ni všeč, čez čas pa se vedno pokaže, da je bila odločitev pravilna.
Z avtobusi se bom vozil ko se mi bo to splačalo. Z avtom naredim do službe 13 km, z avtobusom bi jih naredil 20! Z avtom traja pot 15-20 minut z avtobusom pa cca uro in 10 minut če ni posebnosti. Če bi hotel z avtobusom še hčerko pospremiti v vrtec bi me to stalo cca 1 uro, kar z avtom uredim v 15 minutah.
It's just me myself and I

Utk ::

ahac je izjavil:


Saj javni prevoz laufa tudi v mnogih mestih primerljive velikosti kot je Ljubljana.

Seveda, laufa čisto dobro povsod, kjer se zavedajo svoje situacije. Ne pa da Ljubljano primerjaš z milijonskimi mesti in uporabiš podobne rešitve.

- Za koji k.... so šli delat garažo pod Kongresnim trgom, če bodo nato zaprli ali vsaj otežili dostop do nje?

Za višjo kasto.

- Me zanima, kaj bodo rekli v Slonu. Njihova tipična klientela se hoče pripeljati vsaj do hotelskega vhoda, če že res ne gre naravnost v sobo

Če je v višji kasti, bojo prišli lahko z avtom, sicer pa s kolesom.

- Tu je Banka slovenije, od koder oklepniki redno razvažajo naokoli gotovino. Da ne omenjamo pošte, dostave v trgovine...

Gotovine kmalu več ne bo treba nikamur razvažat, trgovin pa ne rabimo, če niso Mercator. Mercator spada pod višjo kasto.

- Kje ponavadi vozijo tuje državnike v vlado ali parlament? Kaka štala je že bila ob tistem zasedanju OVSE, ali kaj je že bilo

Višja kasta.

- Če bodo dovolili buse (in v paketu z njimi taxije), se bodo pešci morali še zmeraj drenjati po pločnikih, le zrak bo morda malo čistejši. In busi malček hitrejši. Če se bodo pešci šetali sredi ceste, pa bodo busi še počasnejši kot zdaj.

Nepomembno. Višja kasta se bo še naprej vozila z avti, za rajo so dobra kolesa, busi in noge.

BigWhale ::

Prosil bi, da se vzdrzite enovrsticnih prispevkov, zaljivk in nabijanja v tri krasne.

Hvala.

Tear_DR0P ::

Utk je izjavil:

Kako bo center na pol odprt? Boš smel z avtom not ali ne? Ali bojo pa to smeli samo člani zokijeve stranke?
Krasno, torej, tist, ki živi na Vrhovcih, se bo z avtom zapeljal do najbližjega P+R in potem z busom šel naprej.

to je preprosto rešit. Ura parkiranja je 10 EUR, prebivalcem pa ponudiš za 100 EUR na leto parkirno karto v njihovem območju. Center je odprt za vse, ki si to morajo privoščiti, vsem ostalim je bolj smiselno parkirati za en EUR na dan kje izven mesta.

Všeč mi je tudi barcelonska rešitev, kjer je pol ure parkiranja na ulici v centru brezplačno, parkiraš pa lahko za največ dve uri, seveda pa ne gre na vsaki ulici. Za vse ostalo so parkirne hiše, našel sem tudi precej majhnih privat parkirnih hiš, kjer so lastniki hiše klet preuredili v parking. Za kombije je bilo na skoraj vsakem križišču na voljo 12 parkingov, kjer je veljal enak režim kot za ostala vozila, za daljše parkiranje pa P+R na robu mesta, do kamor si se s podzemno peljal pol ure. Po enem tednu smo ta parking plačali 20 EUR. Presenetilo me je tudi to, da je zjutraj v konici promet kolikor toliko tekel.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

OrkAA ::

Je pa vseen zamudu v službo, ker je šu za deset let v čuzo.

Kolesarji, po drugi strani, ne ogrožajo nikogar, so hitrejši in manj obremenjujejo okolje!

s51as ::

No tole o ogrožanju bi se dalo prediskutirat :)
It's just me myself and I

OrkAA ::

Težko, ker je v vsakem primeru bolje, da te povozi kolesar, kot da te povozi motorno vozilo.

s51as ::

To je res, vprašanje pa ostaja, kateri te bolj ogroža.
It's just me myself and I

M-XXXX ::

OrkAA je izjavil:

Je pa vseen zamudu v službo, ker je šu za deset let v čuzo.

Kolesarji, po drugi strani, ne ogrožajo nikogar, so hitrejši in manj obremenjujejo okolje!


Najbolje, da vsi nabavimo motorje, pa se ravno tako lahko voziš med avti in si hitrejši od vseh kolesarjev in ostalih... win-win!

OrkAA ::

Motorji so hrupni, težki, okorni in nevarni, pa še jype je hitrejši od njih.

SplitCookie ::


Kolesarji, po drugi strani, ne ogrožajo nikogar, so hitrejši in manj obremenjujejo okolje!

Ja itak. S svojim obnašanjem ogrožajo prvo sebe, nato pa še vse ostale uddeležence.
Če so hitrejši pomeni izključno to, da ne upoštevajo PP.
Obremenjujejo okolje pa bolj - ker rabijo vsi ostali vozniki ekstra zavirati zaradi njih
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

BigWhale ::

Prosim, ce se umirite s kolesarskimi debatami. Je ze dovolj kolesarskih tem. Hvala.
1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19931271 (21357) jb_j
»

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Loža
802129445 (102650) Pika na i
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35581652 (71061) starfotr
»

Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
37742890 (32268) jest10

Več podobnih tem