» »

Formula 1 2012

strani: 1 2 3 4 5 6 ... 74

Jst ::

Najlepši bolid, kar sem videl slik, je zame McLaren.

Najverjetnejše Top Tri ekipe: Red Bull, McLaren in Mercedes. Za Ferrari bomo pa videli po prvih dveh dirkah. (Ampak se mi zdi, da zaostajajo za Top Tri.)

Upam, da je res Mercedes tako porihtal bolid, da bo Rosberg pokazal kaj zna in dobival stopničke.


---

Pa še glede Ferrarija:

Sem bral, da je Montezemolo preveč živčen tip, kadar niso na vrhu in "zahteva" stopničke od vseh vdeleženih. Zato sploh ne dovoli klasično evolucijo bolida in tudi ekipe same ne. Zato smo, odkar so šli Šumi, Jean Todt in Ross Brown, videli kakšne poteze vleče Luca. Meša ljudi iz pozicije na drugo pozicijo, potem zahteva čisto nove designe, če stari niso za na stopničke,... In avtor tistega članka pravi, da če bi pustil ekipo pri miru, bi se lepo začeli ujemati in sodelovati med sabo vedno bolje, bolid, ki ni osvojil prvenstva, ampak se je čez leto lepo izpopolnjeval, bi inženirji že spedenali, da bi res potem čez nekaj sezon spet na vrhu. Tako je pa Montezemolo preveč impulziven tip in je v ekipi dobesedno slaba volja če ne zmagujejo in "support staff" samo čaka, komu bo šla glava.
Proton decay is a tax on existence.

Super Sonic ::

Ne samo da so dirkalniki 2012 grdi, zelo težko se jih vozi. Imam občutek, da bo letos tole še zelo veselo na dirkal, predvsem zadnji konec dirkalnikov je skoraj že kritično nemiren.

Kar nekako v kontekstu izgleda vse skupaj, z izjemo Lotusa, ki je dejansko močan in mislim, da bodo v igri, ter zdi se, da je RB izgubil večino prednosti. Po videnem danes na suhih kvalifikacijah pa ima Ferrari ogromno težav in če ne bo hitro kakšne spremembe... Brundle je rekel, da se zdi, kot da ima F2012 volan zvezan z zadnjim parom koles - in dejansko je bilo videti podobno, Felipe je avto lovil skoraj po ravnini. ;)

No še mal pa bo vse jasno kako in kaj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Alexius Heristalski ::

Super Sonic je izjavil:

Ne samo da so dirkalniki 2012 grdi, zelo težko se jih vozi. Imam občutek, da bo letos tole še zelo veselo na dirkal, predvsem zadnji konec dirkalnikov je skoraj že kritično nemiren.

In res smo videli kar nekaj izletov s proge: Vettel in MS na tretjem treningu, Alonso v Q2, če omenim samo najzanimivejše.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Tilen ::

Kaj pa je bilo danes z RB? Lotus tretji? Mercedes ima dober dirkalnik. Zanimivo bo!

Kvalifikacije, finalisti:
1. L. HAMILTON McLaren 1:24,922
2. J. BUTTON McLaren
3. R. GROSJEAN Lotus
4. M. SCHUMACHER Mercedes
5. M. WEBBER Red Bull
6. S. VETTEL Red Bull
7. N. ROSBERG Mercedes
8. P. MALDONADO Williams
9. N. HULKENBERG Force India
10. D. RICCIARDO Torro Rosso
...
12. F. ALONSO Ferrari
18. K. RÄIKKÖNEN Lotus
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Ripmork ::

Zelo zanimiv razplet kvalifikacij.
Začetka nisem videl, škoda za Kimija... ostaja pa dober občutek glede Lotusove forme, Grosjean v res dobri poziciji jutri.
Končno malo premešane karte moči, I like it:D

Super Sonic ::

Nič ni bilo z RB samo vidi se v čem so dominiral - vpihavanje v difuzor. Poglejmo lanske čase in jih primerjajmo z letošnjimi, pa hitro ugotovimo koliko počasnejši je RB. Imajo še vedno dober in hiter dirkalnik, samo bo bistveno težje kazat prst letos.

McLaren je dobil s tem pravilnikom največ (kot je bilo znano že dolgo časa) in mislim, da so prvi favoriti za naslov.

Mercedes sicer ima F-zračnik, ampak to deluje le na kvalifikacijah, tako da za dokončno sodbo kako hiter je w03 bo treba še malo počakat.

Lotus je naredil pravo puščico in sanjavega Raikkonena bo treba malo za ušesa. Škoda, ker je izpadel v Q3, jasno pa je, da še ni v formi.

Ferrari - LOL. In bojda bodo na tekmi še za razred slabši, saj naj bi F2012 dobesedno rezal gume.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Jst ::

Hamiltonu "paše" nemiren zadek avtomobila, medtem ko ima Button diametralno nasprotno tehniko vožnje.

Prvo: Bravo Hamilton in McLaren!
Drugo: Kimi??? Lahko bi bil med top 10.
Tretje: Po drugi dirki bomo videli, če se bodo res morali med seboj boriti, ali pa bo ena ekipa spet tako kot lani RB: štart iz pole, 10 sek razlike in prvo mesto...
Četrtič: McLaren je meni najlepši bolid v karavani.
Petič: 25EUR za premium app je sicer drago, ampak mi ni žal, da sem ga kupil.


edit: ps: Po prvi dirki bi rad poslušal kakšen podcast s Scarbsom.
Proton decay is a tax on existence.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

Tilen ::

Super Sonic je izjavil:

Nič ni bilo z RB samo vidi se v čem so dominiral - vpihavanje v difuzor. Poglejmo lanske čase in jih primerjajmo z letošnjimi, pa hitro ugotovimo koliko počasnejši je RB. Imajo še vedno dober in hiter dirkalnik, samo bo bistveno težje kazat prst letos.

McLaren je dobil s tem pravilnikom največ (kot je bilo znano že dolgo časa) in mislim, da so prvi favoriti za naslov.

Mercedes sicer ima F-zračnik, ampak to deluje le na kvalifikacijah, tako da za dokončno sodbo kako hiter je w03 bo treba še malo počakat.

Lotus je naredil pravo puščico in sanjavega Raikkonena bo treba malo za ušesa. Škoda, ker je izpadel v Q3, jasno pa je, da še ni v formi.

Ferrari - LOL. In bojda bodo na tekmi še za razred slabši, saj naj bi F2012 dobesedno rezal gume.


Se pravi pri Mercedesu povečana hitrost na ravnini pomaga samo na kvalifikacijah? Kako že? Kolikor vem, se DRS lahko uporablja tudi na dirki.
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Ripmork ::

Se pravi pri Mercedesu povečana hitrost na ravnini pomaga samo na kvalifikacijah? Kako že? Kolikor vem, se DRS lahko uporablja tudi na dirki.

Na kvalifikacijah je uporaba DRS-a neomejena, na dirki omejena.
Bistvena funkcija Mercedesovega zračnika ni le višja hitrost na ravnini, predvsem je to boljši aero-balance v hitrih ovinkih, v primerjavi z ostalimi ekipami
(vklop DRS-a -> zadnje krilce ustvari manj downforce-a -> težnja k prekrmarjenju). Se pravi ja, na kvalifikacijah potegnejo optimum iz te iznajdbe pri MB.

Kar se izgleda tiče... kak Mercedes sploh ne izgleda napačno, prav agresivno in lepo oblikovan izgleda.
Form follows function:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ripmork ()

PIPI ::

Tilen je izjavil:

Super Sonic je izjavil:

Nič ni bilo z RB samo vidi se v čem so dominiral - vpihavanje v difuzor. Poglejmo lanske čase in jih primerjajmo z letošnjimi, pa hitro ugotovimo koliko počasnejši je RB. Imajo še vedno dober in hiter dirkalnik, samo bo bistveno težje kazat prst letos.

McLaren je dobil s tem pravilnikom največ (kot je bilo znano že dolgo časa) in mislim, da so prvi favoriti za naslov.

Mercedes sicer ima F-zračnik, ampak to deluje le na kvalifikacijah, tako da za dokončno sodbo kako hiter je w03 bo treba še malo počakat.

Lotus je naredil pravo puščico in sanjavega Raikkonena bo treba malo za ušesa. Škoda, ker je izpadel v Q3, jasno pa je, da še ni v formi.

Ferrari - LOL. In bojda bodo na tekmi še za razred slabši, saj naj bi F2012 dobesedno rezal gume.


Se pravi pri Mercedesu povečana hitrost na ravnini pomaga samo na kvalifikacijah? Kako že? Kolikor vem, se DRS lahko uporablja tudi na dirki.

Na eni ravnini, pa še to samo če slediš avtomobilu pred seboj na dovolj kratki razdalji. Torej bolj izjemoma, za razliko od kvalifikacij, kjer DRS-a ne moreš imeti vklopljenega le pri zaviranju (samodejno se zapre, ko stopiš na bremzo).

PIPI ::

EDIT: hah, sem pogledal na F1 Express, kjer mislijo, da je Mercedesova inovacija namenjena stallanju ZADNJEGA krilca. Amaterji :D

connel ::

Khm, kot popravek, na dveh ravninah, ne več samo eni ;)

Super Sonic ::

EDIT: hah, sem pogledal na F1 Express, kjer mislijo, da je Mercedesova inovacija namenjena stallanju ZADNJEGA krilca.


Okoli MB W03 avtomobila.

Avtomobil ima 2 zračnika. En se imenuje W-duct, drugi pa F-duct.

W zračnik
Deluje pasivno in se nahaja na prednjem krilcu dirkalnika. Tam se nahaja luknja, ki skozi zapleten sistem usmerjanja zraka načeloma povzroča večji pritisk prednjega krilca na tla. Je bil v tej temi že dan zanimiv video z animacijo kako naj bi vse skupaj izgledalo v praksi. Konkurenca pravi, da tudi če zadeva deluje (kar naj bi bilo sicer izjemno težko), ne prinaša prav veliko na krog (+0,1s).


F zračnik
Deluje aktivno in se nahaja na zadnjem koncu dirkalnika (difuzor). V bistvu gre za McLarnovo pogruntavščino iz leta 2010, ki pa so jo prepovedali od tega leta naprej, saj naj bi dirkač aktivno spreminjal aerodinamiko in nanjo tudi vplival (kar je prepovedano). Toda briljantni inžernirji pri MB so še enkrat več izigrali pravila. F zračnik so "vgradili" v DRS krilce, tako, da takrat ko dirkač stisne gumb za odpretje DRS sistema sproži tudi F-zračnik. Tako imajo tehnično poimenovano "bolj razviti DRS sistem", ne pa F-zračnik. Verjetno koga zmoti, da W03 nima potem ti. plavuti speljane do zadnjega krilca (kot je bilo to v navadi takrat), ampak naj samo spomnim, da je takratni W01 uporabljal F-zračnik drugače od konkurence, in sicer tako:


Bilo je tudi kar nekaj pregovarjanja ali gre mogoče zrak v zadnje krilce tako:


Kar seveda gre, ampak ti ni bistveno. Ta slika dokazuje, da je Scarbs še enkrat več pravilno zadel sistem:
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Torej, imamo opravka z dvema zračnikoma, oba pa sta nekaj česar konkurenca nima. Danes naj bi FIA dobila pritožbe s strani moštev, da se ponovno pregleda sistem F-zračnika, češ, da je v nasprotju s pravili.

F-zračnik, ki je vgrajen v avtomobil ob DRS sistemu se lahko vklaplja poljubno samo v kvalifikacijah. Na dirki pa le, če bo kdo v coni za prehitevanje. Torej, če predvidevamo amatersko, da bo avtomobil na kvalifikacijah lahko šel po 7 ali 8 ravninah +18 km/h hitreje od konkurence, bo šel na dirki lahko le 1x (opcijsko 2x; odvisno od steze - letos so spremenili pravila in DRS cone (število + dolžina) med dirko določajo komisarji na posameznih stezah), pa še to takrat, ko bo prehiteval nekoga. In to je bistvena razlika v času.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PIPI ::

Čak SS a ti zdaj tudi govoriš, da so luknje na stranicha namenjene vpihovanju zraka v zadnje krilce?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PIPI ()

Super Sonic ::

Dirkalniki letnika 2012 se oponašajo z obupno trakcijo in ravno Ferrarijev F2012 je v tem početju nekaj najslabšega kar smo imeli priložnost videti v zadnjih 10 letih. Felipe Massa je danes na 3 treningu lovil dirkalnik še skoraj sredi druge ravnine po prvem in drugem ovinku, Alonso pa je že na meji čarovnika, kajti toliko mahanja z volanom še nisem videl. Sploh hecen je pa zadnji šestnajsti ovinek (v kombinaciji z petnajstim), ko se je zdelo da na Ferrariju zavijajo zadnje pnevatike, sprednje pa opravljajo vlogo zadnjih.


O tem govorim.

Kar pa nas lahko potegne v neko drugo zgodbo, in sicer zgodbo Lotusa, ki je že v začetku letošnjega leta razvil sistem, ki je imel samo eno namembnost - večjo stabilnost dirkalnika ob zaviranju in pospeševanju. FIA je sicer rešitev prepovedala, ampak prepričan sem, da če bi sistem obstal, bi bil danes Grosian na pole poziciji. Alison je izredno dobro zadel smisel pravil v 2012 in Lotus ima letos izjemen potencial.

Na vseh progah?

18 km/h je hipotetična številka, ki pa bi bila lahko prava (in izhaja od testiran iz Barcelone). Sicer je precej odvisno od dolžine ravnine.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Čak SS a ti zdaj tudi govoriš, da so luknje na stranicha namenjene vpihovanju zraka v zadnje krilce?

Ja sej to ne da vsi govorijo da je tako, tako tudi je. FIA še enkrat pregleduje zadevo, ampak mislim, da bo tako tudi ostalo. To je dejstvo, to se ve že od Barcelone naprej. Kar se ni vedelo je bilo to, ali je MB edini s to idejo. In 2 dni analize na to temo je pokazalo, da so edini, zato so pa danes pri MB dokaj slabe volje, ker je Rosberg slabo odpeljal Q3. Oni so imeli dans pole v rokah.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Ganon ::

Super Sonic je izjavil:

+18 km/h hitreje od konkurence


PEREZ 316.7
HAMILTON 314.0
SCHUMACHER 313.4

;)

PIPI ::

Super Sonic je izjavil:

Čak SS a ti zdaj tudi govoriš, da so luknje na stranicha namenjene vpihovanju zraka v zadnje krilce?

Ja sej to ne da vsi govorijo da je tako, tako tudi je. FIA še enkrat pregleduje zadevo, ampak mislim, da bo tako tudi ostalo. To je dejstvo, to se ve že od Barcelone naprej. Kar se ni vedelo je bilo to, ali je MB edini s to idejo. In 2 dni analize na to temo je pokazalo, da so edini, zato so pa danes pri MB dokaj slabe volje, ker je Rosberg slabo odpeljal Q3. Oni so imeli dans pole v rokah.

http://scarbsf1.wordpress.com/2012/03/1...
Meni se Scarbsova razlaga zdi kar logična, torej da je zračnik ZA zadnje krilce precej nelogična zadeva, če je bil avto že itak živčen. To bi ga naredilo zgolj še bolj živčnega.

Ganon ::

Ganon je izjavil:

Super Sonic je izjavil:

+18 km/h hitreje od konkurence


PEREZ 316.7
HAMILTON 314.0
SCHUMACHER 313.4

;)


Še Red Bullovca, bila sta precej počasnejša, 302.6 in 303.7. Za Ferrari pa itak škoda besed. :))

Super Sonic ::

Pipi: http://www.formula1.com/news/technical/...

Ganon: sicer Speed trap kaže zanimive rezultate: http://www.formula1.com/results/season/..., ampak v resnici ti to pove samo to, da so lahko pri MB veliko bolj kompenzirali z nastavitavmi krilc za pridobivanje DF sile, ker jih na ravnini zračnik reši. Previsoka absolutna hitrost bi pomenila toliko več zaviranja in to bolj zgodnjega, tako da verjamem, da je ta hitrost skrita za tem high downforce paketom.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Jst ::

Rosberg, če bi odpeljal enak čas, kot v Q2, bi bil na 5. mestu, tako je pa na sedmem. Plus tega še verjamem, da če ne bi imel težav, bi odpeljal hitrejši krog, kot Schumacherv Q3. Mercedes bo letos močan, super!!!

ps: A ima Scarbs kakšen reden podcast?
Proton decay is a tax on existence.

Tilen ::

Jst in kako kar verjameš, da bi bil hitrejši? Po čem to sklepaš?
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Jst ::

Po lanskih predstavah. Po testiranjih. Po citatu:"Nico me vedno znova navdušuje." Ross Brown.
Proton decay is a tax on existence.

[Michael] ::

Forza Ferrari! 3,2,1...gas!

Sm mogu, da imam temo med mojim, da je ne iščem vsakič.

ttommy ::

No ja, Raikonnen je uspel odpeljati celo dirko in z malo sreče celo dobil 7 mesto. Na štartu sem samo upal, da se ne bo zapletel v kako nesrečo...
Gamer

motorc ::

Hamilton na stopničah ni bil videti vesel, držal se je kot ena murka ... Buttna se je kar izogibal.

krucymucy ::

Pa tudi Alonso je potegnil, vsaj tako se zdi, maksimum iz letošnjega avta.

WarpedOne ::

Dejansko nič kej novega glede na konec lanske sezone. Morda le za zob slabši ferari in za pol zoba bolši mercedes. Ogromno dima kako bo letos vse drugače a zelo zelo malo pravega ognja.

Dirka pa dolgcajt za umret.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Jst ::

McLarnova driverja sta računala na prvi dve mesti, verjetno, zato je bil Hamilton bolj tako-tako. Pa še enkrat si poglej, ni se izogibal Buttna, ampak bolj Vettla.


No, anyway, če se bodo za stopničke borili McLaren, Mercedes, Red Bull, Lotus in pogojno še Ferrari, potem bo to najboljša sezona desetletja!

Jaz sem poleg dirke, spremljal še na telefonu F1 2012 Premium App in sem označil Kimija. Zadnjih 15 krogov ni in ni mogel prehiteti ... ne spomnim še več imena ... tiste dva počasneža pred njim, ko je bil na desetem mestu. Kimi se bo očitno moral še ulaufati in spoprijateljiti z dirkalnikom, da bo lahko potegnil ven maximum. Dirkalnik zgleda, da ima potencial.
Proton decay is a tax on existence.

Jst ::

W1: Dirka ti je bila dolgcajt???

Če si spremljal Kimija, Alonsa, oba Red Bulla in Rosbega, je bila vsaj meni, dirka super!

Pa Mercedes se mi tudi ne zdi samo pol zoba hitrejši, ampak kar konkretno. Degradacija gum v top ekipah ni problem, čeprav se mi zdi, da je tu Red Bull najboljši.
Proton decay is a tax on existence.

WarpedOne ::

Konkretno hitrejši je bil mogoče MS, rosberg je bil ista žalost kot lani. V povprečju torej pol zoba.
Degradacija gum podobna zgodba kot lani. Ful jokanja in dramatiziranja a na koncu stvar zdrži svoji 15-20 krogov.

Same old, same old.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Super Sonic ::

Hamilton na stopničah ni bil videti vesel, držal se je kot ena murka ... Buttna se je kar izogibal.

Kaj se ne bi, povsem se je izgubil med dirko, naredil zelo slab štart in imel še malo smole (SC, kjer ga je Vettel enostavno prehitel). To dirkača najbolj boli, ko ne ve zakaj je njegov tekmec hitrejši in operira s slabšo taktično izpeljanko. To je že lani pokasiral par takšnih dirk, letos ga je pa že prva dirka opomnila, da samo od sebe ne bo nič. Sicer je pa čas izgubljal zaradi pnevmatik, s katerimi je imel danes ogromno težav.

No ja, Raikonnen je uspel odpeljati celo dirko in z malo sreče celo dobil 7 mesto. Na štartu sem samo upal, da se ne bo zapletel v kako nesrečo...

Je imel malo sreče, sploh v zadnjem krogu. Škoda ker se je Lotus za to dirko "skril" in ni odvozil šova. Oba dirkača bi morala danes mešati štrene med prvo peterico.

Pa tudi Alonso je potegnil, vsaj tako se zdi, maksimum iz letošnjega avta.

To je zanimiva zgodba, ki je postavila stvari na glavo pri Ferrariju, namereč govorilo se je, da je njihov dirkaški potencial slabši od kvalifikacijskega, ampak danes je bilo obrnjeno. Tudi 2x je izbral trše gume in uspel. Po drugi strani je Felipe povsem izgubljen in to že meji na dirkaško katastrofo. Oni rabijo močnejšo dvojko, Felipe sam danes ne bi prišel niti med 12.

Dejansko nič kej novega glede na konec lanske sezone.

To se ravno ne strinjam, je pa res, da je bila dirka dolgočasna. Novega je to, da je McLaren povsem priključil, kar je super za nadaljevanje sezone. Dobro je tudi to, da Webber ni ostal 1s v kvalifikacijah za Vettlom (kot je bilo to lani) in da je imel ritem iz leta 2010. Skril v to zgodbo se je tudi Lotus, ki bo moral odpeljati bolje, medtem ko dejansko za MB in njihov W03 vidim ogromno potenciala v kvalifikacijah, med dirko pa izgledajo precej povprečno. Ferrari je zaenkrat še dokaj nepopisan list. Skratka, kar bi moral bit čez leto je to, da se obeta vojna med RB in McLarnom, vmes naj bi skakal Lotus, včasih tudi MB, včasih pa še Ferrari.

Ne pozabit, da je lani dobil Vettel te kvalifikacije z 0,7s pred Hamiltonom in dirko za 30s pred Hamiltonom.

Degradacija gum podobna zgodba kot lani.

Pnevmatike so manj radikalne in nič posebnega, poleg tega, da so jih že vsi navajeni (razen Kimija, Hulkenberga, Grosiana in ostalih novincev), tudi stopnja zmesi je bedno zastavljena (Soft in Hard; lahko bi bilo Super Soft in Hard), drugo je pa še, pa ne vem če ste opazil, znižana hitrost med boksi na dirki. Vem, da je bilo rečeno, da bo hitrost med boksi na dirki znižana na 60 km/h, ne vem pa če so to sprejel. Skratka, ta poteza je/bo ubila vse vrste taktik, ki bodo bolj agresivno naravnane.

Sicer bo pa mnogo več znanega čez 7 dni. Avstralija je precej specifična steza.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

WarpedOne ::

Ne pozabit, da je lani dobil Vettel te kvalifikacije z 0,7s pred Hamiltonom in dirko za 30s pred Hamiltonom.

Takšne primerjave bi imele bistveno več teže, če skozi leto nebi bilo nobenega razvoja sploh.
Tko pa so le še ena alineja v seznamu popisa dogajanja. Kolk je teže na tem pa boh ve :)
TUdi lani so bile dirke, kjer je bil RB neki takega kot danes, pa tudi dirke kjer je bil še manj konkurenčen.

Živi bili, vidjeli.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Formula 1 ::

Jst je izjavil:

McLarnova driverja sta računala na prvi dve mesti, verjetno, zato je bil Hamilton bolj tako-tako. Pa še enkrat si poglej, ni se izogibal Buttna, ampak bolj Vettla.


No, anyway, če se bodo za stopničke borili McLaren, Mercedes, Red Bull, Lotus in pogojno še Ferrari, potem bo to najboljša sezona desetletja!

Jaz sem poleg dirke, spremljal še na telefonu F1 2012 Premium App in sem označil Kimija. Zadnjih 15 krogov ni in ni mogel prehiteti ... ne spomnim še več imena ... tiste dva počasneža pred njim, ko je bil na desetem mestu. Kimi se bo očitno moral še ulaufati in spoprijateljiti z dirkalnikom, da bo lahko potegnil ven maximum. Dirkalnik zgleda, da ima potencial.

Kimi je takoj po varnostnem avtu sporočil da ima zlomljeno zadnje krilce oz da je nakj zagotovo zlomljeno.

PIPI ::

Super Sonic je izjavil:

... drugo je pa še, pa ne vem če ste opazil, znižana hitrost med boksi na dirki. Vem, da je bilo rečeno, da bo hitrost med boksi na dirki znižana na 60 km/h, ne vem pa če so to sprejel. Skratka, ta poteza je/bo ubila vse vrste taktik, ki bodo bolj agresivno naravnane.

Glede na komentar na Sky z začetka prvega prostega treninga to velja zgolj za Avstralijo, ker je ulica kratka, posledično pa so ekipe zelo nabasane med seboj. Nižjo hitrost ima sicer že dolgo tudi Monaco (oz. je imel - ima še?).

Super Sonic ::

Takšne primerjave bi imele bistveno več teže, če skozi leto nebi bilo nobenega razvoja sploh.

Kar je dobro v tem primeru je to, da imata obe vodilni moštvi tako različen razvoj, da težko rečemo kje so meje obeh. Definitivno je lani potekala na tem področju igra mačke z mišjo (RB vs McLaren) in čeprav so bile dirke lani nekako kar zanimive, je Vettel naredil praktično sprehod do naslova po primeru MSa iz leta 2004.

Jaz imam veliko upanja, da se bo vsaka dirka komplicirala po svoje in da bo ravno iz tega naslova zaključek sezone mnogo bolj zanimiv prav za naslov.

Kimi je takoj po varnostnem avtu sporočil da ima zlomljeno zadnje krilce oz da je nakj zagotovo zlomljeno.

Časi po SC so bili relativno slabi, ampak mislim, da ni imel ničesar zlomljenega, ker bi takoj letel v zid oz. bokse.

Glede na komentar na Sky z začetka prvega prostega treninga to velja zgolj za Avstralijo, ker je ulica kratka, posledično pa so ekipe zelo nabasane med seboj. Nižjo hitrost ima sicer že dolgo tudi Monaco (oz. je imel - ima še?).

Monaco sigurno ima, ampak tam je ulica tako neverjetno kratka, da je vseeno. Bolj bi dejansko bolelo če ga mislijo gnojit s to foro 60km/h recimo že na naslednji dirki. Vsak postanek od najmanj možnega bi pomenil pravo katastrofo za dirkača / pogosto tudi šov.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Kimi se je pritoževal nad krilcem voznika pred njim.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Formula 1 ::

ABX je izjavil:

Kimi se je pritoževal nad krilcem voznika pred njim.

a JBG zdej pa mam ker preveč alešiča poslušam :D

Icematxyz ::

Veseli me dokaj izenačeno stanje med moštvi. McLaren sicer deluje suvereno, ampak vseeno je razlika takšna, da menim, da se jo da ujeti.

Vettel je pokazal, da morda zna vozit in ne gre le za bolid.

Raikkonen ni deloval prepričljivo, ampak trenutno je še prehitro, da bi se mu to očitalo.

Ferrari ne deluje prepričljivo, kvečjemu rešuje jih Alonso, ampak za Ferrai bo potrebno počakati še kakšno dirko, da dobimo pravo sliko.

Mercedes je kljub tehničnim težavam in 0 točkah naredil občuten preskok in Schumacher se je dobro zlil z bolidom in doprinesel dobrem bolidu še dodano vrednost, ki jo prinese vrhunski voznik. Dobra kombinacija, ki ima potencial torej, da meša razpored pri vrhu.

Button je zmagal zasluženo. Bolid je dober in Button deluje stabilno.

ABX ::

Icematxyz je izjavil:


Raikkonen ni deloval prepričljivo, ampak trenutno je še prehitro, da bi se mu to očitalo.

Kimi je naredil 1 neumnost v soboto. V tako izenačeni F1 to plačaš.

Icematxyz je izjavil:


Mercedes je kljub tehničnim težavam in 0 točkah naredil občuten preskok in Schumacher se je dobro zlil z bolidom in doprinesel dobrem bolidu še dodano vrednost, ki jo prinese vrhunski voznik. Dobra kombinacija, ki ima potencial torej, da meša razpored pri vrhu.


V kvalifikacijah imajo prednost zaradi f-duct rešitve. Med dirko mi niso delovali ne vem kaj. Sicer pa je prehitro za komentirat. MS je definitivno napredoval, koliko je to njegova zasluga ali slab vikend Nikota bomo še videli.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Icematxyz ::

V kvalifikacijah imajo prednost zaradi f-duct rešitve. Med dirko mi niso delovali ne vem kaj. Sicer pa je prehitro za komentirat. MS je definitivno napredoval, koliko je to njegova zasluga ali slab vikend Nikota bomo še videli.


MS še more pokazati vzdržljivost. Tega še v prvi dirki ni mogel pokazati, ker je odpovedal material. Zdaj lahko bi Mercedesu očital, da so pripravili slab bolid, ampak bom storil prav nasprotno. Najboljši bolid ponavadi razpade po dirki in NR je bil blizu temu torej so na pravi poti. Torej na drugi dirki se mora interval razpada pomakniti v število krogov dirke + 2 kroga in MS mora dokazati, da je tudi vzdržljiv in ne le hiter, če bo temu tako bo Mercedes letos pri vrhu in verjetno bo kdaj uspelo tudi NR.

Kakšen LH vs. MS pa menim, da nam tako ne uide letos in to je dobro seveda!

Kimi je naredil 1 neumnost v soboto. V tako izenačeni F1 to plačaš.


Osebno nisem navijač Raikkonena.

Lahko pa si vtis na mene popravi s tem, da bo sedaj, ko ni v najboljši poziciji pristopil k zadevi resno in odgovorno, kot na primer to naredita Alonso ali MS, torej ne samo zabava, ampak tudi trdo delo, želja in zavzetost.

Zgodovina sprememb…

Jst ::

>Osebno nisem navijač Raikkonena.

Kimi je pač "ekonomičen z besedami," kot so povedali na Top Gearu. Vse tiste bučke o tem kako ni motiviran,... so mediji sproducirali.
Proton decay is a tax on existence.

Daedalus ::

Raikkonen ni deloval prepričljivo, ampak trenutno je še prehitro, da bi se mu to očitalo.


Sicer sem Raikonnen fanboy... samo vseeno, v dirki je glede na izhodišče, dosegel precej. Precej več, kot njegov moštveni kolega.

Lahko pa si vtis na mene popravi s tem, da bo sedaj, ko ni v najboljši poziciji pristopil k zadevi resno in odgovorno, kot na primer to naredita Alonso ali MS, torej ne samo zabava, ampak tudi trdo delo, želja in zavzetost.


? Kimi je vedno trdo delal. Mediji so ustvarili podobo lenega "boli me kurac za vse" dirkača. Sicer pa, kdo je že zadnji WDC s Ferrarijem? Alonsu očitno nič ne pomaga resno in odgovorno delo... še vedno ni opravil dela, za katerega so ga najeli. Če smo že lih zajedljivi, ane?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Jst ::

>Mediji so ustvarili podobo lenega "boli me kurac za vse" dirkača.

Pa da pije alkohol ob vsaki priliki,...

Takrat, ko so forsirali Masso pri Ferrariju, so Kimiju dali takšno strategijo, da ni mogel sploh nič doseči. Ko se je pa Massa poškodoval, je pa kar naenkrat Kimi začel nizati super rezultate. Kako mi grejo mediji na jetra...
Proton decay is a tax on existence.

IcEk` ::

Sej zdaj pa forsirajo Alonsa.

Super Sonic ::

Lahko pa si vtis na mene popravi s tem, da bo sedaj, ko ni v najboljši poziciji pristopil k zadevi resno in odgovorno, kot na primer to naredita Alonso ali MS, torej ne samo zabava, ampak tudi trdo delo, želja in zavzetost.


Glavna razlika Raikkonen vs. večina ostalih je v tem, da Kimi ne sedi za brez veze v garaži in gre rajši počet nekaj drugega. Zato njegov sestanek po dirki nikoli ni dolg 7 ur, ostane pa vsakič 2 ali 3 urice in gre šele nato domov. Enako je tudi z vsem ostalim: dokler so stvari relevantne in predstavlja smisel, da je on zraven, bo zraven, potem pa nič več. Tako kot špara z besedama, špara tudi na času. Med tem, ko bo Alonso sedel še mnogo dalj časa in magar gledal v steno, vse samo zato, da bi mogoče kdaj padla kakšna ideja o čem novem. Ravno tako se Raikkonen nikoli ni vtikal v delo inženirjev, ampak jim je raje vedno zaupal. Kar pomeni, da ni preverjal lastnoročno kaj mu je kdo serviral na pladenj, ampak jim enostavno pustil, da opravijo svoj del posla. Spet, Alonso je tudi skoraj maničen, med tem ko Raikkonen posluša in stori tako kot mu je to rečeno.

Mediji pa postavljajo potem oris osebe v prostor kakor jim paše in po njihovem je Raikkonen tak. Ampak resnica je, da je Raikkonen trenutno največji talent v F1 in da lahko, praktično kot edini dirkač v karavani, odpelje prvenstvo krosa, WRCja ali F1.

Upam samo, da se čimprej ujamejo in da ne bo izgubljal časov in mest zaradi napak, kot je bila to v Melbournu, ko mu Mark Slade ni sporočil, da ima samo par 10 sekund da začne nov krog, ne pa par minut, kot je mislil Raikkonen. To je recimo najbolj tipičen dokaz tega zaupanja, ki ga Raikkonen daje. Alonso bi verjetno vmes Stello 5x vprašal koliko časa še ima, Raikkonen si pa misli - če je tesno s časom, bodo že javili. No, pa mu niso.

Zato bo pa Raikkonen vedno znova rekel, da je imel najlepša leta v McLarnu, ko je teh individualnih igric mnogo manj (ali pa nešteto manj) kot jih je v Ferrariju, kjer Alonso skoraj spi v Maranelu in si sproti beleži kaj je novega na dirkalniku.

Sej zdaj pa forsirajo Alonsa.

To je krivda Montezemola, ki je prepričan, da način MSa edini pravilni. Se pravi, da ima moštvo dirkača, ki povezuje vse v eno in nato prilagaja moštvo sebi. Alonso je definitvno tega sposoben, ampak ker ni testiranj in neomejenega proračuna, je ta sistem relativno slab. Poleg tega ne 150 italia, ne F2012 nista (bila) dobra dirkalnika, med tem, ko so tisti, ki so zajebal leto 2010 bili nemudoma odpuščeni - zaradi Alonsa, jasno. Tako za vsako napako letijo glave in jedro moštva pa je sam dirkač.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::

Glavna razlika Raikkonen vs. večina ostalih je v tem, da Kimi ne sedi za brez veze v garaži in gre rajši počet nekaj drugega. Zato njegov sestanek po dirki nikoli ni dolg 7 ur, ostane pa vsakič 2 ali 3 urice in gre šele nato domov. Enako je tudi z vsem ostalim: dokler so stvari relevantne in predstavlja smisel, da je on zraven, bo zraven, potem pa nič več. Tako kot špara z besedama, špara tudi na času. Med tem, ko bo Alonso sedel še mnogo dalj časa in magar gledal v steno, vse samo zato, da bi mogoče kdaj padla kakšna ideja o čem novem. Ravno tako se Raikkonen nikoli ni vtikal v delo inženirjev, ampak jim je raje vedno zaupal. Kar pomeni, da ni preverjal lastnoročno kaj mu je kdo serviral na pladenj, ampak jim enostavno pustil, da opravijo svoj del posla. Spet, Alonso je tudi skoraj maničen, med tem ko Raikkonen posluša in stori tako kot mu je to rečeno.


Da, na to gledamo različno da. Se pravi ne na točnost opisa, ampak zaključke potegnemo drugačne.

Jst ::

SS: Lepo si opisal stanje. (Meni se ni dalo pisati več odstavkov. :))
Proton decay is a tax on existence.

Super Sonic ::

Felipe Massa bo v Sepang dobil novo šasijo, ki naj bi odpravila misteriozno uničevanje zadnjih pnevmatik. Felipe je bil namreč dirkač z naskokom največjo obrabo zadnjih gum v Avstraliji. Čeprav so testiranja pokazala, da ima Ferrari s tem težave, je na dirki "furu safr" le Felipe.
http://www.ferrari.com/English/Formula1...

Ravno tako bo na dirki v Maleziji Ferrari vozil skoraj identičen dirkalnik tistemu iz Melbourna, posodobitve pa pridejo (šele) na Kitajsko.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
strani: 1 2 3 4 5 6 ... 74


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
114662202 (20951) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
118985534 (48779) WarpedOne
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127267264 (29643) ABX
»

Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
72240224 (19378) PIPI
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116759292 (31612) 'FireSTORM'

Več podobnih tem