» »

Avto do 2000€

Avto do 2000€

Meizu ::

Kupuje se avto do tam nekje 2000EUR, zanima me pa, kaj je trenutno najboljša izbira.

Avto bi se enkrat tedensko peljal iz Ilirske Bistrice V Klagenfurt in nazaj. Tukaj mi je največja dilema ali resnično potrebujem dizla, ali bi bencinar glih tako predstavljal optimalno rešitev?

Kakšna mašina? Tam za nekje 1200 - 2000 sem že gledal se da dobit 1996 A4 1.8 turbo ali pa Golfa IV 1.8 Turbo, kar bi znala bit zanimiva stvar. Bral sem tudi, da so tele mašine dokaj kvalitetno zgrajene, držijo dosti, porabo majo pa celo manjšo kot 1.8 atmosferc. Bolj proti 1.6 mašinam.

Kaj so še kakšne druge alternative? Rad imam močnejšo mašino (pa ne zaradi dirkanja ampak varnejšega prehitevanja, ko je to potrebno), vendar če se stroškovne razlike toooliko poznajo, potem bo treba premislit malo drugače.

Edit: Aja, še to sem pozabil povedat: Pomembna mi je vzdržljivost mašine in stroški vzdrževanja. Kako je to s temi turbinarji? Sod brez dna kar se financ tiče al se da it skozi leto?
  • spremenil: Meizu ()

amigo_no1 ::

http://www.viamichelin.com/web/Routes?s...
310 km na teden oz 1240 mesec, 14880 leto.

Pri starem turbo motorju imaš veliko verjetnost da končno crkne turbina :))

Amdforce ::

Star bencinar z turbino-no way!!! Te avtomobili so večinoma zgoneni do amena, poraba je večja. Bencinar 1.6 je čisto dovolj za vsakodnevno uporabo tudi za prehitevanje. Kar se pa vzdrževanja tiče so dizli bolj trpežni vendar so lahko tudi kaki zelooo dragi izredni servisi vpleteni(šobe,egr,dpf,...).Če greš na low budget kupi bencinarja 1.4 16v ali pa 1.6, več ne rabiš, vzdrževanje pa bo verjetno tudi ok. Če kupuješ dizla vzemi mehanika s sabo, da ne bo potem kak jok, je pa res da če kupiš dobrega ti bo naredil 500kkm+ ob rednem vzdrževanju, v moji floti so 3je že krepko čez 300kkm,vsi dizli.lp

Meizu ::

Hmm, hvala za info. Ja tista turbina me skrbi ja, kaj bi bilo z njo. Oba avta naj bi imela "sodeč po oglasu" 170kkm. Rad bi se izognil takšnim nepotrebnim stroškom, pa vendar bi se tudi rad izognil 1.0 mašini s 55km, če me razumete :))

Sepravi 1.6 mašina, bencinar okrog 100km bi mogla nardit svoje. Ali pa kakšen dizel.

Kaj predlagate?

Amdforce ::

Bencinarja boš težko faliu, samo glej da bo 16v drugače je res švohcan pa še poraba zraste,pri dizlu pa glej za motorji kot so vw 1.9 sdi, 1.9tdi, fiat 1.9 jtd,izogibaj se renojevim dizlom in vw 2.0 tdi.

amigo_no1 ::

VW Golf 3 1.9 TDI 90 ali TD 75 KM, če dobiš kaj pametnega.

Ali kakšnega bmw 316i bencinar.

Ponudba avto.net, cena od 1000-2000 Eur s klimo:
http://www.avto.net/_AVTO/results.asp?z...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

Vikking ::

Če nabašeš na slabo vzdrževanega 1.8t, imaš lahko takšen strošek kot si plačal za vozilo.

Pri tem motorju je pomembno kako ga je lastnik vzdrževal in vozil. 1.8t komot lahko goniš do nezavesti, pa ne bo nič narobe (saj se ga vozi med 2,5k in 5,5k poljem, da iztisneš nekaj iz njega). Pazi se na osnovne stvari glede turbine in olja.

170k km so pri tem motorju magični kilometri. Ker se nekje pri 200k km dela velik servis, ter če se ni pazilo na turbino bo pri nekaj čez 200k km mrknila. Verjetno je tukaj še vprašanje stanja menjalnika.
Če nekdo ponuja letnik 1996 1.8t ki ima prevoženih 170k km je prva misel ki mi gre skozi glavo, vozilo ima prevrtene kilometre.

Redni servis za to vozilo je 120-150EUR če ti ga opravi mehanik skupaj z materialom (kvalitetno olje, oljni filter, pregled vseh tekočin, filtri, filter klime, mikrofilter dezinfekcija). Servis se dela na 15k km.

Za informacijo, nova original turbina stane 1.300EUR, tovarniško obnovljena pa cca. 700EUR. Kopij in obnovljenih turbin od nekih podjetij ne bi tiščal notri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

;-) ::

Haha, kaj pa ko folk kupuje nemca za 2k€ :) To pomeni da še maš vsaj 4k€ v nasledjih dveh letih za izredna popravila in servise.

freesty ::

Do 2000€ bi bla moja izbira nekaj takelega:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=666...
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

DrYuri ::

Poraba pri golfu 4 1.8T je cist normalna torej med 8 in 10 litri, lahko tut manj ce je noga zelo lahka. Glede vzdrzljivosti motorja pa lahko povem, da ma kolega golfa4 gti k ma 300k km in je cipan odkar je nov, tako da ce je normalno vzdrzevan ni problema. edino ne vem ce bo tak za 2k eur tudi tako ohranjen :)

amigo_no1 ::

Naj ga pelje na Grobnik in bomo videli koliko krogov bo zdržal.

Amdforce ::

Ja sej jest mam tut 5l porabe na relaciji pa 170 konjou pa? V glavnem z 1.8 T ne bos prsou do pametne porabe, razen ce je to relacija in brezhiben motor ki pa ga avto z cca 200k sigurno nima, sploh ce je turbo. So izjeme ampak ni za racunat na to. Na avto netu je itak vecina small time dilerjev iz italije tako da so kilometri nepreverljivi. Ce hoces zanejiv avto kupi polo,fabia avto z sdi motorjem. Za bencinarja naj ti pa kdo drug svetuje. Lp

Blinder ::

zakaj motor z 200k km nebi imel porabe kot en z nevem, 20k?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Amdforce ::

Pa priporocam da avtu ob nakupu toliko zbijes ceno da bos s tem prihrankom lahko opravil vse potrebne malenkosti v startu-servise. Se pravi avto za 2k, ceno zbij na 1600-1700 in to je to. Lp

DrYuri ::

amigo_no1 je izjavil:

Naj ga pelje na Grobnik in bomo videli koliko krogov bo zdržal.


ne vem zakaj flame... Avto mu cist normalno dela, ni govora da se bo vsak vikend dirkal ampak gre za normalno voznjo po cesti.

dzinks63 ::

Nabaviš klasiko, npr.: reno clio 1.4 16v, poskočna zadeva, ne kuri preveč, za rezervne dele ni panike, nekaj denarja ti še ostane za kakšne nepredvidene servise.

Meizu ::

Hmm ja, cliota sem že gledal. Izgleda mamljivo, sem jih že vozil veliko, super zadevca. Preverjam pa seveda še ostale zadeve.

Hvala vsem za informacije do sedaj, zbiram seveda še kakšne ideje.

Kaj pa kakšna Alfa Romeo 147? Koliko so to zanesljivi avtomobili glede na njihov letnik? Kar se novih tiče vem, da jih hvalijo "nekako", za tastare pa vedno deljeno mnenje. Al si na servisih al pa dela.

amigo_no1 ::

Ar147 se na ncapu ni kaj bleščeče odrezala:
http://www.euroncap.com/tests/alfa_rome...

Isotropic ::

bos studiral al delal tam?
pa mocna masina, zanesljiva masina in poceni avto ne gredo skupaj. lahko izberes samo dve od treh stvari :)

Blinder ::

sej je lahko močna mašina in poceni avto.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

amigo_no1 ::

In zanič podvozje& zavore ponavadi.

Meizu ::

Trenutno tam študiram, nameravam pa tam tudi delat. Ko bom delal in imel monthly flow si bom itak privoščil nekaj boljšega, rad bi samo za ta denar našel nekaj, kar mi bo dobro služilo, predvsem pa, da stroški ne bojo zelo visoki (kot očitno znajo bit s turbinami, kot je Vikking napisal).

Vem, da pač močna mašina, poceni avto in zanesljiva mašina ne gredo skupaj, rad bi se le izognil nekim 50 konjskim kosilnicam. Če že ne drugega, si ne želim drsat 20 km/h skozi ljubelj, hehe.

PacificBlue ::

Kupi volvota, v40 1.9 tdi npr., sosed ga je kupil slab teden nazaj za 2200 evrov, letnik 2002.
Volvoti imajo pocinkan pleh in ne rjavijo, motorji so dobri, mala poraba, fajn so za vozit. Če je redno vzdrzevan in nekamboliran je pomoje ena boljsih izbir v tem cenovnem razredu. Tudi sam imam volvo v50 in nimam pripomb, razen deli so dragi..no ne vem, kako je z starejsimi modeli, ti po 2005 so prava lopovscina:)

Martin Krpan ::

Pocinkan pleh imajo vsi avtomobili stari do 10 let , rjavenje zna biti problem le pri kakšnem korejcu , oplu ali fordu.

Janac ::

Baje Seati niso pocinkani oz. slabo je to res?

amigo_no1 ::

Sem že videl ford focusa, blatniki rjasti, avto star 5-7 let.

RejZoR ::

Martin Krpan je izjavil:

Pocinkan pleh imajo vsi avtomobili stari do 10 let , rjavenje zna biti problem le pri kakšnem korejcu , oplu ali fordu.


Če avto pri 10 letih začne mal rjavet kje pa tud ne bo konc sveta...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

iso2000 ::

PacificBlue je izjavil:

Kupi volvota, v40 1.9 tdi npr., sosed ga je kupil slab teden nazaj za 2200 evrov, letnik 2002.
Volvoti imajo pocinkan pleh in ne rjavijo, motorji so dobri, mala poraba, fajn so za vozit. Če je redno vzdrzevan in nekamboliran je pomoje ena boljsih izbir v tem cenovnem razredu. Tudi sam imam volvo v50 in nimam pripomb, razen deli so dragi..no ne vem, kako je z starejsimi modeli, ti po 2005 so prava lopovscina:)


Jaz sem imel V40 2.0 t in avto je bil super, ampak servisiranje pa, kot bi ga zlatarji rihtali. Pa nisem hodil na uradni servis. Tako da jaz z vidika servisnih stroškov Volvo odsvetujem. Sam sem ga na koncu prodal in obdržal starejši BMW compact 316i, ki mi odlično služi, popravljam (kar je sploh za popravit, ker sem imel očitno srečo) pa za kikiriki.

LP

errhec ::

Sam bi gledal v tej smeri Stilo
dd

amigo_no1 ::

Fiat= fix it again Tony

bobby ::

za tako malo km na leto, bencinar brez turbine itd, tm ene 100konjičev in to je to.
avto testna vožnja, na amzs ti ga za mislim da 30€ pregledajo do pike, še mal po zgodovini če je možno, ti bodo koj povedal, kdaj je bil pri kerih letih avto nazadnje na pooblaščenem servisu recimo in koliko km je takrat imel, koliko lastnikov se je menjalo,... če ne pa pol še na uradni servis, da ti povedo podatke, če jih na amzs nimajo, recimo.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

amigo_no1 ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rabljen avto do 3k€ (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10413620 (10216) krneki0001
»

Nakup Passat-a l. 2006

Oddelek: Na cesti
375134 (4258) -valvoline-
»

Katerega dizla do 3500€ (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11221768 (18751) rajc123
»

Kater avto vzet (prvi) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9421525 (18456) RejZoR
»

IZBIRA MED AUDI A6 in A3 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13130994 (25456) miraldi

Več podobnih tem