» »

Formula 1 2012

Formula 1 2012

««
3 / 74
»»

ripmork ::

Lepo bi bilo videt Mercedes močnejši, ampak tudi na lanskih testiranjih so zelo nevarno izgledali, pa vemo kako je bilo potem, ko je šlo zares...
v resnici je vedno tako, da se šele ob prvih kvalifikacijah upi v kruh spremenijo (ali pač ne). Bomo videli.

Sam letos ne pričakujem nekih večjih sprememb v razporeditvi moči. Sem pa mal skeptik glede Ferrarija, na njihov račun bi znala kaka druga ekipa pridobit.

PrimozR ::

Super Sonic je izjavil:

Sicer bo pa s tem zvokom samo še slabš.

Počakajmo pa poglejo, turbo avti se sicer res ne derejo kot N/A, ampak imajo pa nekateri zelo zanimiv zvok.





Čeprav je pa res, da noben izmed linkanih ni I4 :)

ABX ::

Prvi turbo avto za maso.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Sem pa mal skeptik glede Ferrarija, na njihov račun bi znala kaka druga ekipa pridobit.

Ferrari je v težavah, tu ni nobenega dvoma. Izbrali so si zelo agresivno in tvegano pot in zaenkrat kaže dokaj slabo. Felipe je čisto out na trdih pnevmatikah, Alonso se matra z mehkimi. Obema dirkačema so prepovedali stike z javnostjo. Uporabljajo veliko aero barve na vseh delih dirkalnika:


Imajo pa največ potenciala izmed vseh v avtomobilu in če bodo karte zložili prav, bodo še kako nevarni, je pa vprašanje koliko sezone bo že mimo.

Sam letos ne pričakujem nekih večjih sprememb v razporeditvi moči.

RedBull je padel v manjšo paniko zadnje dva dni, tako da kakšne čarobne palice nimajo. Danes je Vettlu dopodne avto razpadal kot po tekočem traku, zadnji del (izpuh) avtomobila je pa kopiran Sauber.


Malo čudna fotka, ampak bojda naj bi pred tem nekaj odpadlo iz prednjega dela.

Vsekakor so v RB zaradi pravil izgubili nekaj DF, večina ga je, le McLaren je ostal z manjšo izgubo. Zadnjič sem poslušal Gary Andersona kako je razlagal, da je McLarnova filozofija nizkega nosu zelo preprosta logika. Nižji nos dobi enostavno manj zraka, ki ga pa potem lažje kontroliraš v sredini dirkalnika in nato s primernim izpuhom dodaš v zadek (zato imajo edinstven sistem izpuha). S tem naj bi spoznali bolje svoj avtomobil in bolje kontrolirali poteke, ter se bolj približali 100% poznavanju avtomobila. Vsa ostala moštva usta odprejo maksimalno visoko in s tem posesajo največ možnega zraka, ki pa ga z napačnim usmerjanjem v srednjem delu, lahko udariš mimo in povzročiš preveč stranskih efektov (npr Ferrari letos, MB lani).

Glede MB se vsi strinjajo da imajo fige v žepu, so precej polni ko vozijo, oba dirkača pa avto samo hvalita. Tu je še Lotus, Kimi je odpeljal trenutno 1.22.005s (neki tazga) in drži najhitreši čas vseh testiranj. Kar je pomembno je to, da časi s polno posodo ne presegajo 1.26 in so nekje na nivoju MB in RedBulla. Tu je še Williams, ki je odpeljal 1.22.600+ na trdi gumi! Scarbs je pa itak navdušen nad najbolj kompliciranim prednjim krilcem v karavani.

Skratka kakšnih dejstev še ni, ne bi pa rekel, da je hirarhija podobna lanski, pa če tudi je, si bodo mnogo bližje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ttommy ::

Kje in kdaj je Kimi odpeljal najhitrejši krog- 1.22.005?
Gamer

ttommy ::

Gamer

broken/link ::

http://live.autosport.com/commentary.ph...
11:56 A 1m22.030s for the Lotus driver, over two tenths of a second quicker than Alonso. It's the fastest time we have seen in all the pre-season at Barcelona


se pa strinjam s SSonicom, ta testiranja nam niso dala popolnoma nobenih odgovorov, kaže se, da je lotus ena izmed močnejših ekip, ampak isto je bilo lansko leto na testiranjih, potem pa so skozi sezono popolnoma pogoreli (in del krivde pri tem nosi tudi Kubica).

JC Denton ::

Zgleda da bo prvih nekaj dirk v zanmenju izpuhov. Tisti ki bodo hitro našli dobro rešitev bodo v lepi prednosti. Ne vem a je RedBull kaj zgrešil z novim izpuhom ali pa se samo mal šparajo, jasno pa je, da nekaj težav danes imajo.

Zanimivo tudi, ka je imel lani Ferrari hude težave z ogrevanjem pnevmatik, letos z novim vzmetenjem jih pa kar hitro uničijo. Del krivde je verjetno tudi na strani prenizkega podtlaga na zadnjem delu dirkalnika. Zgleda da jim še ni uspelo popolnoma skalibrirati vetrovnika in cfd, ker testirajo kar veliko delov pa nekak niso najbolj zadovoljni z njimi.

Lotus je zaenkrat lepo presenečenje, sem pa 100% da furajo z malo manj goriva kot Redbull in McLaren, prav slednji deluje letos zelo močan in če so Biki kaj zafurali bosta Button in Lewis zelo nevarna.

Upam da bo letos razlika med moštvi manjša kot lani in da bodo tri najmanjša moštva končno malo bolj konkurenčna.


Jaz se z zvokom še ne obremenjujem, Haug je rekel, da bodo imeli novi motorji (ki so ga pri mercedesu že testirali) zelo dober zvok.

broken/link ::

Vettel o razmerju moči na testiranjih:
"Last year was too long ago, I can't remember. I think it is always a bit the same, you never know where you are until you get to Melbourne and everyone puts their pants down - and you can see what they have got and you show what you have got in qualifying.

Super Sonic ::

Še malo obujam temo o potovanju na letošnjo VN Belgije (SPA) od 31. avgust do 2. september. Tu je cenik:
http://www.spagrandprix.com/

Če bi kdo šel...

Zgleda da jim še ni uspelo popolnoma skalibrirati vetrovnika in cfd, ker testirajo kar veliko delov pa nekak niso najbolj zadovoljni z njimi.

Če to drži, so ob sezono... Pat Fry je danes komentiral: "We are disappointed with the performance" in še "At the moment I would say yes but I am always pessimistic" - na vprašanje, če v Melbournu lahko pridejo na stopničke.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Jst ::

Iz tu: http://abulafiaf1.wordpress.com/

Translation of pre-season testing "quotes"

"We don't know what fuel loads others are running" - We do know, down to the liter, and we are quite worried
"There is room for improvement" - I don't see us making Q2 this season
"I feel comfortable in the car" - I am not afraid it's going to kill me
"The car gives me a good feeling" - Those engine vibrations tingle me down there
"We have some work to do to ride kerbs better" - I lost two fillings and bit off a chunk off my tongue
"McLaren look strong" - But we are stronger
"It's a long season ahead" - Which we will be starting from the 7th row of the grid
"The engineers have worked really hard over the winter" - And that was the best they could come up with...
"We are focusing on data collection" - Because we cannot focus on performance
"We had a minor overheating issue" - We are shipping in an extra supply of power drills
"Lap times mean nothing at this stage" - Poker face, poker face, poker face...
"We will finalize our aero package in Melbourne" - And start working on the 2013 car immediately after


:)

Letos pa upam, da mi moderator ne zbriše posta, ki mi ga je lani, ko sem postal tudi nekaj bolj obrobnega...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Tilen ::

413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Super Sonic ::

Ja, po mojem mnenju je tu "zadaj" Aldo Costa, ki je v zadnjih letih naredil nekaj odličnih dirkalnikov (2007,2008 in 2010) in samo zato, ker je bil premalo drzen (2009 in 2011) je letel ven iz Ferrarija. In letos ni nihče naredil nekaj posebno drznega in drugačnega, tako da bo njegov avtomobil definitvno v boju za naslov. In prav je tako, naj Rosberg končno dobi orožje, da pokaže iz česa je. Enako bi bilo fino videti MSa ponovno na podiumu, pa ne zato ker je tako dober (ker ni več), ampak zato ker iz leta v leto dokazuje kako rad ima ta šport. Potem mu pa v 2013 želim eno lepo upokojitev, ker je že čas, da pride kakšen obetaven mladinec.

Ferrari se pa ubada točno z nasprotnim, trenutno njihov avtomobil razumejo toliko, kot mi tule gor. In mogoče se je zgodba obrnila, da bo MB dirkal bližje naslovu, Ferrari bo pa iz dirke v dirko ugotavljal "od kje sedaj te težave". Ampak če ciljajo dolgoročno na nek lastni razvoj in bodo čakali na njihovega "RB5" (to je oče vseh RB dirkalnikov, ki so deklasirali tekmece), potem je to za vzpodbujat in privoščit. Samo zdi se mi, da Montezemolo deluje nekako drugače in pri Ferrariju tega obdobja ni, ker ga on ne pusti.

Definitvno bomo pa videli zelo majhne razlike med privimi petimi moštvi. Razlike se bodo delale v osebnih presežkih dirkačev na določenih stezah, usklajenosti dirkalnika z določeno stezo in taktičnih odločitvah. Can't wait.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Jst ::

Novinarsko vprašanje: "Vseeno je novinarje v v Kataloniji zanimalo, kako veliko težavo za Mercedes predstavlja hitrejše obrabljanje Pirellijevih gum v primerjavi z nekaterimi tekmeci."

Prebral sem dokaj veliko količino podatkov in mnenj iz testiranj in raziskave časov daljših stintov so res pokazale večjo obrabo gum v primerjavi z RB, ampak je bila razlika v vseh stintih tako majhna, da te težave Mercedes več nima. Vsaj takšno je večinsko mnenje.

Če se izkaže, da je Mercedes res naredil takšen korak naprej, kot so kazali časi testiranj, potem bo lahko posegal po najvišjih mestih, sploh Rosberg, ki je očitno mojster obvladovanja trenutnega dirkalnika.


Vsekakor bosta prvi dve dirki zanimivi, da vidimo, kje lahko pričakujemo moštva (glede na razporeditev).
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

black ice ::

Od kod takšne razlike v obrabi gum?

Jst ::

Hehe, me je SS prehitel.

RB je vadil postanke, ki so ratali bloody quick v primerjavi z drugimi moštvi. Je pa tudi čisto možno, da se bo RB dejansko moral boriti, ne odpeljati do zmage. Čeprav sta RB in McLaren skrivala pravo formo in je iz vseh razpredelnic težko razbrati če so sploh kdaj "pritiskali na polno." Ti dve moštvi jaz postavljam na prvo mesto, takoj za njimi pa Mercedes, ampak ne v smislu "tretji", ampak bolj kot kandidati za posamične dirke.

Vsaj takšno je moje mnenje: vsako moštvo se bo pač malo drugače odrezalo na različnih dirkališčih in je čisto možno, da se bodo menjavali na vrhu. Ojoj, kako bi si tole želel.

Škoda mi je samo Lotusa, ki ni pokazal konstantnosti, plus tega so imeli še težave.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Daedalus ::

Škoda mi je samo Lotusa, ki ni pokazal konstantnosti, plus tega so imeli še težave.


? Po podatkih s foruma planetf1, je bil Lotus vsaj v rokah Grosjeana, zelo konsistenten na simulacijah dirk. Težave z vpetjem sprednjega vzmetenja so pa pofixali...

Sicer pa če se komu res da (jaz še nisem utegnil) - ena konkretna analiza zadnjega dneva testiranja.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

Jst ::

Tudi iz tega linka sem si ustvaril mnenje.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

V kateri oddaji Top Gear naj bi bil Kimi. Jaz mislim, da sem to sezono pogledal vse, ampak sem mislil, da je bil Kimi v šestem delu v nedeljo?

edit: Sprašujem, če sem kakšen del spustil?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

galimim ::

V nedeljo bo.
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

Alexius Heristalski ::

Naslednjo oddajo bo - 11. marca.

edit: prepočasen :P
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

V nedeljo bo v 7 delu oddaje, sicer pa Kimi trenutno vozi po stezi in postavlja čase (snemanje in dirkanje kroga je danes).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Red Bull bo na dirko v Avstralijo pripeljal B različico dirkalnika, kljub temu, da so imeli težave na zadnjih dveh dneh testiran. Marussia in njihov MR01 je opravil še 18 test in dobil zeleno luč. Verjetno bosta obe moštvi izločeni iz dirke, ker bodo enostavno prepočasni (Marussia in HRT).

Čeprav, recimo HRT, njim bi se moral zaostanek za najboljšimi zmanjšati. Lani niso imeli vpihavanja v difuzor in tudi aerodinamika je bila neka basic osnova. Med tem ko so pri FIA s pravili odvzeli vpihavanje v difuzor in oklestil sprednje nosove (in posledično določili nižji podtlak) in s tem prizadeli najboljša moštva vsaj za debelo sekundo (na določenih stezah celo dve sekundi), se HRT moštva to sploh dotaknilo ni. Skoraj enako bi veljalo za Marussio, ki je letos dobila določene dele od McLarna. Ena vzporedna zgodba, ki bo sicer zelo zanimiva v obrobnem dogajanju.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Bwin
https://www.bwin.com/formula-1

World Championships, World
Constructor Championship 2012 - 6:00 PM

Antepost Winner
Red Bull 1.90
McLaren 2.50
Mercedes 10.00
Ferrari 10.00
Lotus 21.00
Force India 67.00
Sauber 151.00
Williams 301.00
S. Toro Rosso 501.00
Marussia 1001.00
Caterham 1001.00
HRT 1501.00



Drivers Championship 2012 - 6:00 PM

Antepost Winner
Sebastian Vettel 2.00
Jenson Button 6.00
Lewis Hamilton 6.00
Fernando Alonso 7.00
Nico Rosberg 15.00
Mark Webber 17.00
Michael Schumacher 21.00
Kimi Raikkonen 23.00
Romain Grosjean 51.00
Felipe Massa 101.00
Paul di Resta 151.00
Nico Hulkenberg 151.00
Kamui Kobayashi 501.00
Sergio Perez 501.00
Bruno Senna 501.00
Jean Eric Vergne 501.00
Pastor Maldonado 501.00
Daniel Ricciardo 751.00
Heikki Kovalainen 1001.00
Timo Glock 1001.00
Charles Pic 1501.00
Pedro de la Rosa 1501.00

Zgleda da verjamejo samo v McLaren in Red Bull, vsi ostali so outsiderji.
Največji LOL je Alonso vs Massa, 7 proti 101. Ga cenijo. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

ABX ::

Lanska (2011) napoved pred prvo dirko:

Red Bull 2.50
Ferrari 3.50
McLaren 3.50
Mercedes 7.00
Renault 23.00
Williams 51.00
Force India 81.00
Lotus 101.00
Sauber-Petronas 101.00
S. Toro Rosso 201.00
Virgin Racing 401.00
HRT 501.00

Rezultat
1 Red Bull Racing-Renault 650
2 McLaren-Mercedes 497
3 Ferrari 375
4 Mercedes 165
5 Renault 73
6 Force India-Mercedes 69
7 Sauber-Ferrari 44
8 STR-Ferrari 41
9 Williams-Cosworth 5
10 Lotus-Renault 0
11 HRT-Cosworth 0
12 Virgin-Cosworth 0
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

JC Denton ::

Ker je bilo v prejšnjih postih nekaj govora o zvoku motorjev v prihodnje in ker sem naletel na en dokumetarec, bom prlepil link. Priporočam ogled, 1 uro in 4o minut.

Super Sonic ::

Največji LOL je Alonso vs Massa, 7 proti 101. Ga cenijo. :)

Ob Alonsu Massa nima šans, tudi če bi bil hitrejši mora it zadaj, tako da tale ratio precej pravilen. Sicer pa glede na testiranja, Massa mogoče ne zdrži niti cele sezone pri Ferrariju.

JC Denton - smo že imeli ta video lani, super je!

Po nekateri novicah (neuradni, sicer) Robert Kubica še vedno ne more prijeti niti kozarca z roko. Res, noro kako si ta fant uničil kariero, ampak upam na najboljše.

Če kdo rabi službo, Lotus ima par prostih mest ;): http://www.racestaff.com/

Sicer okoli Ferrarija krožijo same zanimi stvari. Po eni strani naj bi že izdelovali novo šasijo, po drugi so na testiranjih samo blefirali. Veliko se govori tudi od F zračniku, ki naj bi se sprožil pri MB, ko odprejo DRS in njihovemu zračno kontroliranemu sprednjemu krilcu.

Še dober teden dni in kmalu bo vse jasno.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Daedalus ::

Sicer okoli Ferrarija krožijo same zanimi stvari. Po eni strani naj bi že izdelovali novo šasijo, po drugi so na testiranjih samo blefirali.


Mislim, da je precej bolj verjetna ona o resni predelavi šasije, kot o tem, da so super hitri... sam to zelo dobro skrivajo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

Jaz si tudi mislim tako, pa vendar če vedo kje je problem imajo ogromno potenciala da ga popravijo, še več kot lani McLaren, ki je bil skozi lanska testiranja še bolj v riti kot letos Ferrari. Potem sta jim pa ena korigacija izpuha in mapping vpihavanja v difuzor rešila sezono. F1 pač.

Mercedesov F zračnik naj bi pa nosil "nore" prednosti v hitrosti. W03 je bil na ravnini v Barceloni hitrejši od konkurence za okoli 18 km/h. Najbolj dodelana sistema naj bi imela prav Mercedes in McLaren. Spet - kje je Ferrari, ker ravno iz tega naslova so menjali Costo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

JC Denton ::

O tem mercedesovem F duct-u si moram iti mal prebrat, se ga kar velik omenja vendar še nisem imel časa poiskati kakšne razlage kako stvar deluje. Kolikor velevajo pravila, mislim, da ne sme imeti voznik nobenega vpliva na aerodinamiko, se pravi da ne sme zapirat ali odpirat kakšnih odprtin, kot se je to delalo dve leti nazaj. Ali se motim?

black ice ::

Še vedno nisem dobil odgovora zakaj pride do takšnih razlik pri obrabi gum. Vsi vozniki uporabljajo podobne gume in vsi vozijo agresivno. Od kod takšne razlike?

ABX ::

V stilu vožnje, konstrukciji avta, lastnosti proge, vreme, ....

Cela znanost je za tem.


Pravi voznik zna prilagodit stil vožnje glede na situacijo, drugi pač vozijo kot vejo in se čudijo zakaj gume ne delujejo optimalno.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

njok ::

JC Denton je izjavil:

O tem mercedesovem F duct-u si moram iti mal prebrat, se ga kar velik omenja vendar še nisem imel časa poiskati kakšne razlage kako stvar deluje. Kolikor velevajo pravila, mislim, da ne sme imeti voznik nobenega vpliva na aerodinamiko, se pravi da ne sme zapirat ali odpirat kakšnih odprtin, kot se je to delalo dve leti nazaj. Ali se motim?


Ja, ampak ravno to dela DRS - spreminja aerodinamiko. Ce so uspeli izvesti F-duct kot pasiven sistem (DRS je torej edini gibljivi del) gre najbrz to skoz pravila. V bistvu majo potem samo DRS, ki je bolj ucinkovit kot pri drugih ekipah.

JC Denton ::

Mercedes je imal že lani zelo visoko končno hitrost. Spomnem se Monze, kjer je Šumi za seboj zadrževal Hamiltona, pa čeprav je imel le-ta na voljo DRS. In ja, tudi DRS imajo/so imeli zelo učinkovit.

Pravkar berem na Scrabsf1 o tej pogruntavščini.

Icematxyz ::

Spomnem se Monze...


Nisi edini. :D

Super Sonic ::



Če še kdo ni videl.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ripmork ::

Clarkson je komaj do besede prišel:>
nice to have Kimi back.

Medtem ko čakamo na dirko pa en super in lepo obrazložen prikaz funkcioniranja W duct-a - za aerodynamique sladokusce;)
!

Super Sonic ::

Ali se motim?

F zračnik se v tem primeru vklopi, ko se uporablja DRS. Se pravi, ko se stisne gumb za DRS krilce, se aktivira. Clever, ha? W-Duct je pa nekaj drugega, za kar še trenutno še ne ve ali že funkcionira s plusom.

Še vedno nisem dobil odgovora zakaj pride do takšnih razlik pri obrabi gum.


Povej če ti še vedno ne bo jasno.

Vsi vozniki uporabljajo podobne gume in vsi vozijo agresivno.

Video ti je pokazal da to ne drži. Poglej Hamiltona kako je na vseh šikanah, lovi vse apexe in išče najkrajšo pot do cilja. In oglej si Buttna kako vozi okoli in redko čez robnike. Razlika v času sicer je v prid Hamiltona, toda na daljši rok se stvar obrne.

Spomnem se Monze, kjer je Šumi za seboj zadrževal Hamiltona, pa čeprav je imel le-ta na voljo DRS.

Tam je krivda bolj ali manj ležala v McLarnu, ki je tako kot RB za Vettla, za Hamiltona izbral zelo kratko 7 prestavo. Button je "padel" mimo. Je bil pa Hamilton dobro frustiran po dirki, predvsem zaradi napačne odločitve moštva. Sicer se pa strinjam, njihov W02 je proizvajal visoko končno hitrost. W03 je pa veliko bolj umirjen dirkalnik, predvsem je Ross pohvalih hlajenje (ki je bilo slaba točka obeh predhodnikov), da je Costa rešil fantastično dobro.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

JayKay ::

Racing with the Hamiltons: Nic in the Driving Seat
some inspirational shit, BBC iplayer

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JayKay ()

ttommy ::

In- boste danes gledali Top gear z gostom Kimijem? Sem si že inštaliral BBC player, tak da jaz bom...
Gamer

Tilen ::

Ne.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

connel ::

Sem gledal ja, dober zaključek, čeprav, imam raje special epizodo za zaključek sezone.

Boobiz ::

Se še komu zdi letošnji timing app absurden v primerjavi z lanskim, ki je bil simpl in pregleden.. ;((
I'm drunk, what's your excuse?

Jst ::

Ta plačljiv je čisto kul. Vidiš track, točno kjer so, lahko klikneš na enega in spremljaš iz njegove perspektive čase (ne video) ali potegneš dol Timing za vse, tako kot je bil lanski app.

Meni se zdi super.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Tilen ::

FIA je odločila: Mercedesov koncept krilca legalen

Tole bi morali patentirat preden drugi prekopirajo. >:P
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

PrimozR ::

Patentirati? Kako točno jim bo to pomagalo? Koncept je valda jasen, kregati in tožariti o takih zadevah pa dvomim da se imajo čas oz. voljo. Če bi bila aplikacija v cestnih avtomobilih možna oz. mamljiva še ne rečem, tako pa...

ripmork ::

Mislim, da je bila tale s patentom bolj za šalo:)

Pravilno, da je legalen. Enostavno fantastično so iz premikajočega zadnjega krilca našli sekundarno funkcijo.
Še malo, pa bo šlo zares. Imam občutek, da bomo končno videli malce več sprememb glede razmerja moči, kot je bilo to prejšnja leta.
MB bo bližje Bikom, vsaj tako bi rekel.

btw: morda le bolj vzpodbudne novice o Kubici?
Kubica drives a kart
Tista, da še pijače ne more dobro držat je bila kar huda... karting jpa le pomeni en nezanemarljiv napor/test za roke.
Upam na najboljše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

Icematxyz ::

barakus ::

Obstaja kak način za spremljati formulo v živo na BBC zastonj?

connel ::

Prva dirka bo na sky sports f1 ne na BBC, poskusi xmbc in navi-x plugin, sem sprobal pri practice in je delalo perfektno, upam da bo čez vikend tudi. Spremljaj tudi tole stran : http://myiplayer.com/home.php
««
3 / 74
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430364026 (219621) BT52
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899234086 (139912) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146130606 (89355) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189177314 (140559) WarpedGone

Več podobnih tem