» »

Formula 1 2011

Formula 1 2011

««
18 / 23
»»

Super Sonic ::

Smo videli iz kamere na Lewisevem bolidu, ko sta bila vzporedno, oziroma je iz zavetrja s vsemi pomagali Lewis skušal večkrat prehiteti Michaela, kako je bilo. Ni bilo tako kot praviš in nič nepoštenega ni bilo vmes. Sprijazni se, pač ni šlo! ;)


Najmanjši problem je priznat, da ne gre, gre za problem nedoslednosti, kar se pa tiče vzporednosti in podobnega, je pa to neumnost. Hamilton živčen? Nikakor, le pasiven ni bil in je skakal levo in desno, tisto je bila pa posledica.


V bistvu imamo zaslepljene nasprotnike saj se ne morejo sprijazniti, da je Michael dobro dirkal.


Disleksija je ena taka pogosta reč na forumih, sploh, ko gre za ljudi, ki nimajo v temi kaj početi ;). Jaz sem že mnogo višje napisal, da seveda nihče ne more MS očitat dobre dirke, graja že ves ta čas leti le nato, da ni bilo kazni.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

dzinks63 ::


Kolikokrat je Schumi spremenil smer?

PrimozR ::

Icematxyz je izjavil:

Vedno se najdejo fanatiki, le da ponekod zagovarjajo Linux/Windows, ponekod iOS/Android, tukaj imamo pa posebej močne in zaslepljene fanatike Schumacherja :>


V bistvu imamo zaslepljene nasprotnike saj se ne morejo sprijazniti, da je Michael dobro dirkal. Takoj ko se to zgodi trdijo, da je dirkal na nepošten način. Ko dirkališče ne dovoljuje, da bi iz bolida potegnil kaj več pa se pametujejo o "refleksih" in podobnih zadevah. Michael pa kot vedno postavi na koncu stvari na svoje mesto! Michael pač, preprosto moraš navijati zanj. ;)

Pokaži post, kjer piše da ni dobro dirkal. Tukaj poteka debata o vijuganju.

In ne, preprosto ni treba navijati zanj (razen seveda če si zaslepljen fanboy). Popolnoma enostavno se odločiš, da te boli patak za kateregakoli dirkača in se osredotočiš na druge stvari.

dzinks63 je izjavil:


Kolikokrat je Schumi spremenil smer?

SS govori o ravnini med Lesmom in Variante Ascari. Torej o ravnini, ki so jo v tvojem posnetku ravno odrezali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

TOP ::

Zanimivo je iz tega posnetka,videt nekaj drugega.Hamilton mu iz izavetrja pride in se vrže ven ,Michael je pa še hitrejši in kar pred njega zapelje.Če bi Hamilton bil hiter kot Gumbek potle bi tukaj šel mimo,tako hitro,da bi MS sam še rit od Hamiltona videl.

Super Sonic ::

Slab klip ;) Iščemo kombinacijo izhod iz Lesma in potem naprej.

Konkretno je šel pa v klipu narobe v prvi Lesmo, ker ga je preveč zaprl. Na ravni je šel na desno, potem pa pred vhodom v prvi Lesmo nazaj na idealno linijo po apex. Nekaj takšnega je naredil Lewis v Spaju, ko je trčil v Kobayašija. Do Variante Della Roggia je pa vse ok, pač, Lewis fura safr zarad prestavnih razmerij, ki so bila dokaj obupna.

Tudi ko ga je prvič obšel, ga je v Biassannu MS dobil nazaj, kar je dokaj čudno, saj je McLaren mnogo bolj vodljiv od MB-ja.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TOP ::

Super Sonic je izjavil:

Slab klip ;) Iščemo kombinacijo izhod iz Lesma in potem naprej.

Konkretno je šel pa v klipu narobe v prvi Lesmo, ker ga je preveč zaprl. Na ravni je šel na desno, potem pa pred vhodom v prvi Lesmo nazaj na idealno linijo po apex. Nekaj takšnega je naredil Lewis v Spaju, ko je trčil v Kobayašija. Do Variante Della Roggia je pa vse ok, pač, Lewis fura safr zarad prestavnih razmerij, ki so bila dokaj obupna.

Tudi ko ga je prvič obšel, ga je v Biassannu MS dobil nazaj, kar je dokaj čudno, saj je McLaren mnogo bolj vodljiv od MB-ja.

Tukaj se pa strinjam s tabo,tukaj bi treba videt posnetek iz bolida od MS,verjetno je da je MS takrat uporabo KERS in ga je takoj nazaj prehitel.Je pa res več kot očitno koliko je Mclaren bolj vodljiv od Marcedesa.

ABX ::

Super Sonic je izjavil:

Slab klip ;) Iščemo kombinacijo izhod iz Lesma in potem naprej.

Konkretno je šel pa v klipu narobe v prvi Lesmo, ker ga je preveč zaprl. Na ravni je šel na desno, potem pa pred vhodom v prvi Lesmo nazaj na idealno linijo po apex. Nekaj takšnega je naredil Lewis v Spaju, ko je trčil v Kobayašija.


Tako in za moje pojme za kaznovat v obeh primerih. Sicer ne preveč, ampak je nekaj kar ne spada na dirko.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Hja, ta Biassano je podoben Parabolici le da se ga odpelje z mnogo nižjo hitrostjo. NEkaj je tudi na mehanskem oprijemu, vsaj na začetku in tam je imel MS mnogno boljši izhod od Hamkota. Zakaj pa ne vem, lahko da so bile gume. Kot že rečeno, MB je ta vikend pariral na mehki gumi vsaj Ferrariju, na trdi pa potem ne več, več kot 1s zadaj.

Sicer ne preveč, ampak je nekaj kar ne spada na dirko.


Ja, če se odločiš, da greš po zavoju v SKRAJNO desno ti nekako ne priprada pravica it nazaj na idealno linijo do te mere, da jo zapreš. In to je čez tiste 2 zavoja konstantno počel, hec je pa še, da je Hamko zaradi prestavnih razmerij imel največjo priliko le tam. Če bi bila pa na trdih gumah, bi pa mim padu, nekako tako kot Button.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Tako vozi gentleman.


Voznika ne blokiraš ampak se gre za to kdo ima večja "jajca" za naslednji ovinek.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

PrimozR ::

Biassano? Ker ovinek je to?

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: WarpedGone ()

Super Sonic ::

"Biassano?" LOL! Biassono, sorry.



Voznika ne blokiraš ampak se gre za to kdo ima večja "jajca" za naslednji ovinek.


Oziroma če izpadeš iz linije, spustiš gas ali greš v trske. ;D
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::

A ni to Curva Grande? o_O

Ganon ::

Sam Michael in morda še kakšen nov inženir od jutri naprej v McLarnu.

barakus ::

In origine, nel 1922, venne chiamata Curva Grande, per l'ampio raggio e la sua lunghezza. Poi nel 1927 venne ribattezzata Curva Biassono data la vicinanza col paese omonimo.
Negli anni seguenti, si continu? a chiamarla col suo primo nome. Solo di recente, ha acquisito definitivamente la sua seconda denominazione.

Če povzamem: 1922 - Curva Grande, 1927 preimenovana v Curva Biassono ampak se ime ni ravno prijelo. Šele zadnja leta se je novo uradno ime bolje uveljavilo.

Dr_M ::

Nisem fan MS, dalec od tega, pa se vedno menim, da si ni zasluzil kazni in da je hamilton en navaden serator, ki se mu kdaj pa kdaj malo userje.
To sezono navijam za Jensona, ker je res najvecji car in po mojem mnenju tudi najboljsi dirkac ta trenutek.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Jst ::

Hamilton je dirkal na meji, da bi prehitel Shumija, kar ti da vedeti, da mu gume niso prizanašale njegovih agresivnih napadov. Potem pa pride Button, ki je bil neobremenjen in kot vemo, dosti bolj nežen do gum in ju prehiti, s tem, da ima Shumi še "rezerviran" postanek takoj ob koncu kroga.

V TV prenose spuščajo pa Team Radio samo bolj zanimive, ker če bi vse, kar se pogovarjajo samo recimo prvih 5 (ajde, pretiravam, 10), sploh ne bi rabili komentatorja.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Dr_M ::

Hamilton je dirkal na meji, da bi prehitel Shumija, kar ti da vedeti, da mu gume niso prizanašale njegovih agresivnih napadov. Potem pa pride Button, ki je bil neobremenjen in kot vemo, dosti bolj nežen do gum in ju prehiti


Tole res samo potrdi, kako dober dirkac je Button in Hamilton ravno obratno :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Super Sonic ::

barakus - hvala za pojasnilo.


Tole res samo potrdi, kako dober dirkac je Button in Hamilton ravno obratno


Ni, oba sta izjemna, tudi Lewis ima lahko izredne dirke, problem je le, ko mu te letošnje gume delajo veliko težav, prisiljen je voziti v nekako drugačnem načinu, odvadil se je "left spotat", ipd. In vse to gre na roko JB, ki je pa ravno obraten, se pravi softič, vozi okoli, raje bolj previdno, ampak z glavo...

Res ju težko primerjaš, sta pa oba vrhunska voznika. Meni se JB tudi zelo dopade, se pa govori, da ga zelo mika sedež pri Ferrariju in zato noče podpisati dolgoročne pogodbe s McLarnom. Pa med dirkači je JB bolj redek pojav od Hamkota, ki ga zanima le "pure speed".

Sam Michael in morda še kakšen nov inženir od jutri naprej v McLarnu.


Ja prvo ime X naj bi bil Chris Dyer? Bojda, bomo videli. Costa naj bi šel skoraj zagotovo v MB, sedaj manjka samo še Todt in stara klapa bo spet skupaj.

ps
Zee uživaj, ne sprašuj "bedarij", bojda gre za enkraten dogodek, verjamem, da so iz tega naredili super šov in ti zelo zavidam! :)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

barakus ::

Škoda, da se ne da dobiti vse team radio posnetke, sigurno je mnogo zelo zanimivih :D

ABX ::

barakus je izjavil:

In origine, nel 1922, venne chiamata Curva Grande, per l'ampio raggio e la sua lunghezza. Poi nel 1927 venne ribattezzata Curva Biassono data la vicinanza col paese omonimo.
Negli anni seguenti, si continu? a chiamarla col suo primo nome. Solo di recente, ha acquisito definitivamente la sua seconda denominazione.

Če povzamem: 1922 - Curva Grande, 1927 preimenovana v Curva Biassono ampak se ime ni ravno prijelo. Šele zadnja leta se je novo uradno ime bolje uveljavilo.


Dobesedno zgleda tako:

Prvotno leta 1922 so jo imenovali Curva Grande zaradi velikega radij in njeno dolžino. Nato leta 1927 so je preimenovali v Curve Biassono glede na bližino mesta z istim imenom. V naslednjih letih so jo še vedno klicali z starim imenom. Šele pred kratkim si je končno pridobila njeno drugo ime.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

PrimozR ::

Dobesedno pomeni Google Translate? :D

ABX ::

Poskusi. :)

Nisem prevajalec tako da se ne trudim kaj preveč urejat besedila ampak samo dobesedno prevedem.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Blinder ::

Dr_M je izjavil:

Hamilton je dirkal na meji, da bi prehitel Shumija, kar ti da vedeti, da mu gume niso prizanašale njegovih agresivnih napadov. Potem pa pride Button, ki je bil neobremenjen in kot vemo, dosti bolj nežen do gum in ju prehiti


Tole res samo potrdi, kako dober dirkac je Button in Hamilton ravno obratno :)


ma ta tvoja izjava samo potrdi, kako ti nimaš pojma
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Ganon ::

Sem kar malce šokiran nad tole novico. Trimo Trebnje je postal uradni partner McLarnovega tehnološkega centra! Čestitke!

Icematxyz ::

Hamilton živčen? Nikakor, le pasiven ni bil in je skakal levo in desno, tisto je bila pa posledica.


In po travi...

graja že ves ta čas leti le nato, da ni bilo kazni.


Aha, kazni ker je bil boljši in ni počel nič nelegalnega. Ne gre to tako, čeprav v F1 smo res že videli vse, kar se videti da!

Pokaži post, kjer piše da ni dobro dirkal. Tukaj poteka debata o vijuganju.


Tukaj poteka razprava o tem, da bi si Michael zaslužil kazen. Kar tako, ker je pač dobro dirkal. Lewis je imel več kot dovolj priložnosti in prostora, da Michaela prehiti pa tudi če je v kakšnem zavoju se dirkalo za vsak milimeter cestišča to tega dejstva ne spremeni. Lewis tudi je Michaela prehitel in mesto spet izgubil.

To če ti za koga posebej navijaš ali ne pa ne spremeni tukaj nič!

Hamilton mu iz izavetrja pride in se vrže ven ,Michael je pa še hitrejši in kar pred njega zapelje.


Seveda, tokrat Lewis pač ni mogel prehiteti Michaela in za to je imel več kot dovolj prostora. Pač ni šlo in s tem nima nič "nedovoljeno dirkanje" s strani Michaela, ki je pač bil boljši!

PrimozR ::

Sem gledal danes 11-minutni onboard posnetek (brez omentarjev) na FB-ju pa je tako boleče očitno, da je imel Hamilton prekratek menjalnik. Na štartno ciljni ravnini se je Schumacherju pripeljal ob bok pri ~330 km/h, z vklopljenim DRS-om in KERS-om, ampak je šlo že v rdeče, šla sta pa enako hitro.

broken/link ::

link do onboard posnetka, ki ga je PIPI omenil ... in ja, DRS+KERS pa je pri 330 avto jokal, ker ni šlo več. Seveda, McLarnovci so imeli drugačno taktiko, ki ni vključevala prehitevanja Schumacherja in dejansko jim je to pokvarilo dirko. Borba je bila ODLIČNA, od začetka do konca NA MEJI in jokat zdej tukej o legalnosti same borbe je brezpredmetno. Sam sem užival vseh cca 20krogov v njej in to je bila dejansko ena boljših reklam za ta šport. Sem pa mnenja, da se komisarji nimajo kaj vtikati v take športne dvoboje, ki so na meji regularnosti. imo čez mejo nista šla. ne Schumacher ne Hamilton.

Icematxyz ::

Še več takšni borb da in naj zmaga boljši. To je to.

Super Sonic ::

Na štartno ciljni ravnini se je Schumacherju pripeljal ob bok pri ~330 km/h, z vklopljenim DRS-om in KERS-om, ampak je šlo že v rdeče, šla sta pa enako hitro.


Mene kr srce boli ko to poslušam. Je šlo v poden, pomoje je tisto stopalko že v podn tišu. Škoda tega, ampak tako so se odločil.

Sem pa mnenja, da se komisarji nimajo kaj vtikati v take športne dvoboje, ki so na meji regularnosti. imo čez mejo nista šla. ne Schumacher ne Hamilton.


Se absolutno strinjam, samo kaj ko vedno se - potem se pa se enkrat takole ne. Hamko je bil letos za mnogo manjše stvari že kaznovan. In ok, sej dejansko fant 3/4 vožnje je čez mejo, samo je treba bit dosleden, če si komisar.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Tilen ::



Kake zvoke spušča motor, haha! 1:34 ga MS še nazaj prehiti. :))
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Ktj ::

Zanimivo da ni noben motor duše spustu, kar samo govori koliko so postali vzdržljivi. Če bi toliko na blokadi furali 2004 bi zagotovo videli kar nekaj dimih zaves. Vsekakor sem pa prepričan, da je tale motor od Hamiltona naredil svoje.

cekr ::

Samo znižali so max obrate. Pred leti se je za Mercedezom prevečkrat pokadilo.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

PrimozR ::

Ktj glede na to da so se pred leti isti motorji vrteli čez 20k obratov, zdaj so pa omejeni na 18 oz. 18,5 k obratov... Razlika je tam gor (pri takih obratih) precejšna :)

ABX ::

Vsi razen Webberja so za to dirko vzeli novi motor.
Zato Webber je odvozil minimalno krogov med kvalifikacijami.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Icematxyz ::

Tilen je izjavil:



Kake zvoke spušča motor, haha! 1:34 ga MS še nazaj prehiti. :))


Zanimivo, ampak razumel sem vse kaj komentator pravi. :D

Dr_M ::

Blinder je izjavil:

Dr_M je izjavil:

Hamilton je dirkal na meji, da bi prehitel Shumija, kar ti da vedeti, da mu gume niso prizanašale njegovih agresivnih napadov. Potem pa pride Button, ki je bil neobremenjen in kot vemo, dosti bolj nežen do gum in ju prehiti


Tole res samo potrdi, kako dober dirkac je Button in Hamilton ravno obratno :)


ma ta tvoja izjava samo potrdi, kako ti nimaš pojma


F1 spremljam vec let, kot si ti star, tko da raje nebi o tem, kdo nima pojma. :)
Ti priporocam, da kdaj pa kdaj pogledas kaksno dirko, da ne bos klatil neumnosti.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Ktj ::

@cekr:
So ja ampak so tudi "porezali" 2 cilindra.

@PIPI:
Je razlika, vendar so vmes tudi delali nekaj "manjših" sprememb, sicer ne vem za Mercedezove motorje ampak vendar, da toliko časa preživijo na blokadi se mora nekje poznati!

PrimozR ::

Ktj je izjavil:

@cekr:
So ja ampak so tudi "porezali" 2 cilindra.

@PIPI:
Je razlika, vendar so vmes tudi delali nekaj "manjših" sprememb, sicer ne vem za Mercedezove motorje ampak vendar, da toliko časa preživijo na blokadi se mora nekje poznati!

Tisto s cilindri je že doooooolgo nazaj, heyday V8 motorjev je bil glede na konjušnico skoraj na ravni V10k. Seveda z ~22k obrati.

Dr_M ::

Zanimivo, da nihce ni nic pokomentiral danasnje dirke.
Je nisem gledal, samo razultate preveril :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Fizikalko ::

ker je bla precej dolgocasna...

ttommy ::

Proti koncu je Button začel leteti po stezi. Škoda, moral bi tako začeti voziti kakih 5 krogov prej. Hamilton je tudi pokazal nekaj prehitevanj. Schumaherjeva spektakularna nesreča... Je pa ni bilo dolgočasno.
Gamer

Blinder ::

Težko da bi button premagal vettla. Vettlu so rekli, naj upočasni vožnjo. Ko ga je Button dohiteval verjetno Vettel ni vozil na 100%.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Super Sonic ::

http://ferraricircuit.com/2011-09-25/vi...

:)

Ko ga je Button dohiteval verjetno Vettel ni vozil na 100%.


Točno tako, tisto je bil blef, za vas Christian Horner osebno: "Jenson pushed us but Seb could have responded if he needed to. It's so humid, I've lost about two kilos on the pitwall.""
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

V samem bistvu res ni bila najboljša dirka letos. Vettel se je samo v prvem krogu odlepil za 2,5s in mislim, da je ravno to tisti pravi pokazatelj. Ok, Button je včeraj jamral, da niso opravili kaj veliko km s povsem polno posodo in je bil malo skeptičen kako bo danes na začetku, ampak štart je bil odličen in vse naprej tudi.

Brez namanjše napake ta vikend Vettel, Button in Alonso. Slednji je včeraj naredil nekaj kar se redko zgodi v eni sezoni 2x -> odpeljal je popoln krog in Felipeja, tako kot v Španiji, pustil za seboj sekundo. Vsa čast, neglede na karakter in obče dogajanje, fant je v izredni formi in škoda je, da je F150 takšno kropucalo.

Več težav za Webbra, ki se je povsem izgubil in mislim, da je zelo slaba dvojka v moštvu. On je tisti, ki dela Vettla še boljšega. Katastrofa in upam, da bo naslednje leto tole kej boljš zgledal, ker Vettel ima dejansko skoraj 2x pik. Ma katastrofa, predvsem za prvenstvo.

No, Hamilton je sploh imel zanimiv vikend. Prvič mu včeraj kvalifikacije niso najbolje uspele, za kar pa sam, z eno izjemo, ni bil nič kriv. Prvič mu je počila čisto nova najmehkejša guma (in ga tako praktično odlepila od sanj o zmagi danes) in nato še tisto nesrečno pokvarjeno telo od črpalke, ki ni pumpalo goriva in tako je v Q3 dobil le en poiskus. Tega pa je opravil sicer BP, ampak na žalost krog prej zanetil oz. nazaj poklical stare zamere s Felipejem. Ni skrivnost, da se fanta zares ne marata, o vzrokih pa ne bomo.

Dirka sama po sebi torej čisti dolgčas, imeli pa smo ponovno priložnost videti kako neenotno delujejo komisarji kadar gre za primere dirkaških nesreč. Prva je seveda Hamilton-Massa. 100% krivda Hamiltona, ki je pač v zadnji fazi izgubil nadzor nad vozilom. Glede na to, da resnično nista najboljša prijatelja s Felipejem, bi lahko to upošteval in počakal na drugo DRS cono v nekem drugem krogu in zadevo zaključil. Rdeči dirkalnik je na tej stezi tako ali tako skoraj jedel pnevmatike. Kazen - vožnja skozi bokse

Druga nesreča pa jasno MS-Perez. Popolna neumnost MSa in spet vrnitev v neke začetniške čase dirkanja. Je že razumeti, da je MS morebiti pričakoval, da bo Perez v tistem delu kroga skočil nazaj po apex in se vrnil na dirkaško linijo (kar je sicer obvezno, da se počne, a ne), ampak tokrat temu ni bilo tako in klasičen torpedo viden v začetnih serijah, kot so F3, ipd. Kazen - opomin.

LOL.

Pred dirko se je sicer na veliko razpravljalo o dežju in različnih taktikah, ampak je RB vse odpihnil kot za šalo. Čez 14 dni še ena iz med zelo težkih stez; Suzuka. Načeloma bo tam podoben dolgčas današnjemu, čeprav v Suzuki ni nikoli dolgčas...

ps
Glede špila F1 2011, sem glede fizikalnega modela malenkost razočaran (res podn), ima pa špil zanimivo lastnost letošnjih dirkalnikov imenovano prekrmarjenje in tale DRS pa KERS. Hecno oboje tišat ob vhodo na ravnino, rabiš par krogov, da se navadiš. Sicer pa tm-tm, nisem navdušen.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

broken/link ::

hamilton-massa "incident", po koncu dirke:

seveda je vse skupaj daleč od incidenta, ampak mediji so že zagrabili v vabo :)

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Super Sonic je izjavil:

Ni skrivnost, da se fanta zares ne marata, o vzrokih pa ne bomo.

Aaaaaaaaw, zakaj ne? :P

Super Sonic ::

Hehe, mal trača. Vse se je začelo tu:


ogled posnetka od 3.40 naprej.

Nekako po tej dirki je Hamilton razlagal okoli, da je itak vedel, da bo Massa šel v ta manever in da ga je "outbrejknu" z namenom, ker itak ve, da je glup. Od takrat naprej se težko gledata, ker je to prišlo Felipeju na uho (tako kot tudi vsem ostalih). Tudi sicer ima Hamilton do Masse (no vsaj imel je) dokaj poniževalen odnos, samo so bili do sedaj vedno tudi drugi še bolj pomembni dvoboji, recimo Hamilton-Alonso dvojec je za javnost veliko bolj zanimiv.

Skratka, Hamilton ima vedno pridige na račun Masse, ta pa mu potem takole žolčno vrača in se nanj zgovarja; letos sta že imela nekaj podobnega v Monaku. In pa drezanje Hamiltona v soboto v Q3.


Ampak to je F1 in že jutri bosta lahko najboljša prijatelja, tako se nista marala tudi Alonso in Massa, pa sta zaenkrat kar kolega. Massa še ni 100% v formi po poškodbi, Alonso je pa v življenjski formi, pa je narjen. Uradno ;D.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

WarpedGone ::

Massa še ni 100% v formi po poškodbi,

Hmnja, če tole drži potem nikol ne bo. Niti še ni bil.
Je pač "forma" nedosegljiva zanj.
Zbogom in hvala za vse ribe

Super Sonic ::

"Hmnja, če tole drži potem nikol ne bo. Niti še ni bil."

Ja no, ravno ni na nivoju izpred dveh let, ampak ob Fernandu je vsakemu težko. Tip je nor, tko da ravno najlažjega dela nima ;) Jaz bi rekel tako, če obstaja prvi in drugi dirkač, je Massa bil v najboljših letih številka 1,5 ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Trulli je bil pred Alonso-tom, dokler ga Briatore ni vrgel iz ekipe. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
««
18 / 23
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899233859 (139685) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664272466 (167934) ABX

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189177152 (140397) WarpedGone
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127288260 (50639) ABX
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116778667 (50987) 'FireSTORM'

Več podobnih tem