» »

Formula 1 2011

Formula 1 2011

strani: 1 ... 17 18 19 20 21 ... 23

Icematxyz ::

Dirka bolj ali manj nezanimiva, ker je dirkač v avtomobilu bil prtljaga. Se pravi v grobem je za top mesta odločala suverenost dirkalnika in dirkaču kaj dosti manevrskega prostora ni ostalo, da postori še kaj bistvenega sam.

Glede nesreč ne vem, kdo je bil boljši. Ali Lewis za natančnost izvedbe ali Mihael za umetniški vtis. Raje naj si še nekajkrat predvajata prejšnjo dirko in naslednjič spet gresta bolj v to smer!

Good Guy ::

Podn od tekme... ampak za popoldansko spanja idealna.

Dr_M ::

Zdele sem si pogledu posnetke teh dveh nesrec.
WTF je MS mislis tam? WHAT?!
Za Hamiltona pa naslov videa vse pove: Arrogant Hamilton does it again-Singapore 2011.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Super Sonic ::

Trulli je bil pred Alonso-tom, dokler ga Briatore ni vrgel iz ekipe. :)


Mah tale Trulli... on je izjemen na power lap ima pa že od nekdaj težave s celotno dirko in koncentracijo. Spomnim se tistega Monaca kot da je bil včeraj,...

Vsekakor Alonso ni noben dirkaški bog, je pa v izjemni formi v zadnjem letu in je izjemno kompleten dirkač. Mogoče celo najbolj trenutno v F1, ampak to je stvar osebnega okusa. Kar se pa tiče naveze Briatore-Alonso je pa tako ali tako vse jasno.

WTF je MS mislis tam?


Karkoli je mislil, ni bilo z zgornjo glavo ;) Na silo je šel, predvsem. Za Hamkota pa ja, tudi nič bolje, samo še več jeze. Tudi Felipe gre vedno na glavo v teh dvobojih in je zaprl ovink na nemogoč način, se mi zdi, da je imel večjo srečo kot pamet. Ampak -> 100% krivda na Lewisu ;D
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Blinder ::

Icematxyz je izjavil:

Dirka bolj ali manj nezanimiva, ker je dirkač v avtomobilu bil prtljaga. Se pravi v grobem je za top mesta odločala suverenost dirkalnika in dirkaču kaj dosti manevrskega prostora ni ostalo, da postori še kaj bistvenega sam.


Je tut od voznika odvisno. Poglej razliko med vettel-webber, alonso-massa, hamilton morda ni bil počasnejši od buttona sam je pa naredil par napak zaradi katerih je bil le 5.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

ABX ::

@Super Sonic
Se strinjam.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Icematxyz ::

Zdele sem si pogledu posnetke teh dveh nesrec.
WTF je MS mislis tam? WHAT?!


Mislim, da je imel namen in si je pripravljal teren za prehitevanje, ampak že ko je začel z samim manevrom sem si misli, da je preblizu in da bo šlo vse skupaj na tesno in tako je na koncu tudi bilo. Kakšna tisočinka razlike je verjetno bila med tem, ali bo prišel naprej ali bo se zgodilo kaj takšnega, kot se je. Načeloma mislim, da je malo preveč tvegal po nepotrebnem in da je naredil s tem napako. Je pa škoda po eni strani, ker ravno v tem delu dirke in ravno na teh pozicijah sem si obetal vsaj kašnih 5 do 10 krogov zanimivega dirkanja ali pa vsaj kakšen zanimiv manever, ki bi me prebudil in ne bi šlo za odstop, ampak bolj nekako tisto, kar smo gledali na prejšnji dirki! Ampak, ker je odločal na tej dirki primarno bolid bi verjetno Lewis šel naprej in bi, če bi, gledali dvoboj Mihael vs. Nico. Mihael je tudi ravno v tem delu dirke postavil najhitrejši čas kroga!

Je tut od voznika odvisno. Poglej razliko med vettel-webber, alonso-massa, hamilton morda ni bil počasnejši od buttona sam je pa naredil par napak zaradi katerih je bil le 5.


Tu pa si me dobil ja. Moštvenih obračunov nisem zajel, ker tako kaj dosti ne štejejo in če bi prišlo do odstopanja bi se hitro kdo oglasil po radiu in to seveda preprečil!

Zgodovina sprememb…

broken/link ::

za vse ljubitelje ayrtona senne, so na formula.avtomanija.com objavili en zanimiv video izpred 25let, ko sta z nakayimo in še parimi drugimi dirkači dirkala s hondami. moram rečt, da je zelo zanimiv posnetek, ki ti vzbudi skomine :)
link do posnetka:

JayKay ::

broken/link ::

na f1express in f1.avtomanija.com poročajo o novem "incidentu", ki je bil ponovno umetno ustvarjen :) link Na kratko povedano, gre se za to, kaj je massi pred trkom s hamiltonom povedal njegov dirkaški inžinir "Hold Hamilton as much as we can. Destroy his race as much as we can. Come on, boy..." in seveda nekateri briliantni novinarji so že zagrabili kost in že krivijo masso za nesrečo :)
Ko tako berem novice me je pred kratkim prešinlo: kakšn dolgčas bi bil letos, če med karavano ne bi bilo hamiltona in schumacherja. Saj ne bi imeli nič za pisat :)

ABX ::

broken/link je izjavil:

"Hold Hamilton as much as we can. Destroy his race as much as we can. Come on, boy...


http://www.formula1.com/video/race_edit...
Singapore

P.S: Večina novinarjev samo Trolla.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Super Sonic ::

in seveda nekateri briliantni novinarji so že zagrabili kost in že krivijo masso za nesrečo :)


V bistvu res ni manjkalo veliko, da bi vsi tako pisali, ker meni še danes ni jasno od kje je Massa potegnil tisto točko zaviranja tam, ker jaz bi rekel, da je bil ekstremno pozen + da je bil na umazani strani in je presenetil Lewisa, ker enostavno tega ni pričakoval. Massa je izredno veliko tvegal in dobil, ker je vsa krivda na Lewisu.

Rob Smedley ima pa že od nekdaj nek svoj način izražanja, s Felipejem sta ustvarila neko posebno vez. On je tisti, ki je v Felipeja vnesel konstantnost (ki je ni imel pod inženirjem DC) in Felipe se mu lahko samo klanja. Ga je pa življenje izdelalo takšnega kot je, ima dolg jezik in težak karakter. Mislim, vem pa ne, da mu je okoli leta 2007 umrla hčerka med porodom, bojda se je zadušila.

Vsekakor ni bilo namena, da bi se Massa zaletel v Hamiltona, enostavno je bil dodatno opozorjen kdo je za njim in to je to. Razloge sem pa že povedal višje, no pa saj jih vidite -> ne marata se.

Najbrž ste slišali, Aldo Costa se vrača pod Brawnovo okrilje v MB, ravno tako pa prihaja Geoff Willis. Če Costo poznate vsi (dizajniral je praktično vse Ferrarijeve dirkalnike zadnjih 10 let (večino z Rory Byrnevo pomočjo)), je Geoff Willis manj znan. Če vzamemo v okrilje zadnjih desetih let (še pred tem je deloval pri Williamsu kjer je menjal Adriana Neweya) ima za seboj dva projekta. En je bil neuspešen -> BAR in pa drugi, namreč govori se, da je bil on eden iz med ključnih mož Red Bullovega vstanjenja, saj je delal pod Neweyem od leta 2007-2009. 2009 so se skrivnostno razšli, je pa letos vodil Hispanijo in glede nato, da so bili praktično brez 1 testnega km, jih je vodil dobro, saj so le za malenkost (od desetinke do dveh) za Virginom, ki je pa letos mnogo več stestiral. Skratka, gre za dober kader in MB se je močno okrepil. Če prištejemo še, po Šumijevih besedah najboljšega dirkalnega inžernirja vseh časov, Andya Shovlina, bo 2012 zelo zanimivo leto za MB.

V Ferrari pa se vrača, sedaj že skoraj 70 let stari dizajner, Rory Byrne. Naloga je enostavna, narediti najbolj radikalen Ferrari vseh časov in iti po naslov v 2012. Glede nato, da so bili z neko konzervativno inačičo močni že v letih 2007, 2008 in 2010 (pa je sreča hotela le en naslov), sem v dvomih. Samo poglejte letošnji problem dirkalnika W02...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::

V svetovnem prvenstvu formule 1 noben drug dirkač ni tako pomemben pri razvoju avtomobila, dirkalnik si najbolje interpretira. Pri ambicioznem Mercedesovem projektu bo zato Schumi zelo pomemben. Še vedno verjamem vanj kot dirkača.


Aldo Costa še vedno verjame v Schumacherja.

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Ampak je en problem. Hiter dirkač ni nujno dober za razvoj dirkalnika, dober dirkač za razvoj dirkalnika pa ni nujno hiter. Schumacher je definitivno bil oboje. Poudarek na bil, če je še bomo pa videli.

Primer ne-tako-hitrega dirkača, dobrega za razvoj je pa npr. Barichello (vsaj zdi se mi da hvalijoa njegov razvoj).

[Michael] ::

Barichello, smeh! Ne ga biksat.

Dr_M ::

Barichello trenutno res ni neki hvale vreden, kar se dirkanja tice, ampak on je zame najboljsi dirkac zadnjih let, ki na zalost nikoli ni in ne bo osvojil naslova.
Kar se pomoci pri razvoju tice, je tudi eden boljsih, en lep primer "lesenega" dirkaca, ki nima pojma o avtu, je pa Coulthard.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Super Sonic ::

Primer ne-tako-hitrega dirkača, dobrega za razvoj je pa npr. Barichello (vsaj zdi se mi da hvalijoa njegov razvoj).


Hja ne vem, cenjen je zaradi izkušen, ki jih ima - koliko zna razvijat dirkalnik je pa drugo. Williams letos ne blesti, tudi med sezono ni bilo koraka naprej... Enako Heidfeld ;) Pa tudi sicer je F1 dirkalnik čedalje bolj zapleten in da vloga dirkača ni več nujna v takšnem obsegu kot pred 10 leti in to dokazuje prav RB.

Barichello trenutno res ni neki hvale vreden, kar se dirkanja tice, ampak on je zame najboljsi dirkac zadnjih let, ki na zalost nikoli ni in ne bo osvojil naslova.


Ni res, Massa je trenutno boljši ;P Hec Baričela je, da je res star in nekako res ne več tako hiter. Ima družino, otroke (sine mu je zmagal prvo online dirko na simulatorju pred dnevi), torej nikoli posebej na limitu v avtomobilu. Ne spomnim se kdaj nazadanje je odpeljal fantastičen krog in kdaj nazadnje je imel res dobro dirko. Če bi bil mlajši, bi bil pa sigurno boljši kandidat za naslov v letu 2009. Skratka je nek ata, ki krade sedež mlajšim in hitrejšim (enako kot Šumi), njegova najboljša leta so pa mimo, pa še takrat je bil pogodbeno vezan na številko 2.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Jst ::

>Rob Smedley ima pa že od nekdaj nek svoj način izražanja, s Felipejem sta ustvarila neko posebno
>vez. On je tisti, ki je v Felipeja vnesel konstantnost

Ravno jaz sem v prejšnjih temah o F1 (2008-) kritiziral Felipeja, ker sem po Live Timingu videl, da vsak krog odvozi skoraj 1sek plus ali minus. Zameril se mi je pa zaradi več razlogov, tako da je meni čisto OK, da je Number Two, podrejen v ekipi. :)


>vloga dirkača ni več nujna v takšnem obsegu kot pred 10 leti in to dokazuje prav RB.

A ni ravno McLaren tista ekipa, ki tretira svojega voznika drugače. Mi naredimo avto, tvoja služba pa je, da potegneš čimveč ven. Tako je pisalo po medijih v Hakkinen dobi - ravno 10+ let nazaj. Drugače se pa strinjam s teboj, SS, da je RB pokazal, da dirkač ni več tako pomemben kot včasih.

Kdo je že izjavil nekaj takšnega (parafraziram): "Dober/hiter bolid je takšen, ki zmaga, po ciljni črti pa razpade." (To je bilo desetletja nazaj) A kdo ve?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

ABX ::

Input voznika je še vedno pomemben, v končni fazi je on ki te zverine more vozit na meji. Če je avto nervozen in ne daje nobenega feelinga vozniku, ne pomaga da je v teoriji najhitrejši.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Zameril se mi je pa zaradi več razlogov, tako da je meni čisto OK, da je Number Two, podrejen v ekipi. :)


Če tko pogledaš je za svoje packarije pošten plaču ;)

A ni ravno McLaren tista ekipa, ki tretira svojega voznika drugače. Mi naredimo avto, tvoja služba pa je, da potegneš čimveč ven.


Ok, sej ja, ampak ne v tem kontekstu. Avto se tako ali tako točkuje koliko je vreden napram konkurenci. Sigurno so zadnja leta prinesla toliko sprememb v samo dirkanje, da niti ni mogoče, da bi dirkač vodu nek apriori razvoj. Lahko tako, kot je rekel ABX, da sodelujejo zraven, ampak razvoja v smislu MSa iz pred let pa ni. Tam se je vse gradilo okoli stabilnega sprednjega dela in temu tudi podrejalo. Danes dirkač lahko menja same zavorne sisteme, lahko prenastavlja prestave v motorju, ne vem, nastavi kakšno krilce, ipd, ampak ni pa šans, da spelje aerodinamiko okoli in letos ima tudi težo fiksirano. Aerodinamika oz downforce je pa vse. Tko da, ne Vettel in ne Webber nista v tem pogledu nič posebnega, sploh Vettel, ker je še zelo mlad, pa poglejte kje je RB. Še za uporabo KERSa se vedno pregleda z inženirji kje so bo uporabljal in ugotavljam, da ga porabljajo do 6x na krog v sekundnih intervalih.

Najlepši primer vsega je lanski fiasko MSa, ko so mu za Španijo pripeljali novo (krajšo) šasijo, ker je bil on prepričan, da je to - to. No, pa ni blo. Letos delujejo precej drugače, MS pa precej več kima. Tudi pri Ferrariju je slika zelo podobna. Alonso skoraj spi v tovarni, Massa je bolj drugotnega pomena, pa še vedno tudi Massa pobira bonitete razvoja (v bistvu je iz dirke v dirko bolj konkurečen) kar bi bilo še par let nazaj znanstvena fantastika.

Bo zanimivo drugo leto, potem pa itak pridejo tiste turbo roputuljce in zadeva bo le še bolj zapletena.

ps
Red Bull je na Japonsko pripeljal hrano iz EU in vsem svojim zaposlenim "prepovedal" jesti domačo hrano. Med tem se JB veselo baše z domačim sušijem, Kovalienen pa išče en golf igrišče ;) Aja, pa slednjega ne bo v petek na sestanek, kjer bodo vsi dirkači razglabljali o zlobnem Lewisu ;P No ja... hecno postaja vse skupaj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

bozicek ::

Jst je izjavil:

>Rob Smedley ima pa že od nekdaj nek svoj način izražanja, s Felipejem sta ustvarila neko posebno
>vez. On je tisti, ki je v Felipeja vnesel konstantnost

Ravno jaz sem v prejšnjih temah o F1 (2008-) kritiziral Felipeja, ker sem po Live Timingu videl, da vsak krog odvozi skoraj 1sek plus ali minus. Zameril se mi je pa zaradi več razlogov, tako da je meni čisto OK, da je Number Two, podrejen v ekipi. :)


>vloga dirkača ni več nujna v takšnem obsegu kot pred 10 leti in to dokazuje prav RB.

A ni ravno McLaren tista ekipa, ki tretira svojega voznika drugače. Mi naredimo avto, tvoja služba pa je, da potegneš čimveč ven. Tako je pisalo po medijih v Hakkinen dobi - ravno 10+ let nazaj. Drugače se pa strinjam s teboj, SS, da je RB pokazal, da dirkač ni več tako pomemben kot včasih.

Kdo je že izjavil nekaj takšnega (parafraziram): "Dober/hiter bolid je takšen, ki zmaga, po ciljni črti pa razpade." (To je bilo desetletja nazaj) A kdo ve?


Colin Chapman vodja Lotusa

in ja...njegovi avti so dobesedno razpadli po prihodu cez cilj; vcasih pa se prej
Darila letos samo za poredne

Jst ::

Info: V času pisanja je ura na Japonskem 16:43, pod goro Fuji pada dež ( se spomnite polovičnih točk :)), v Suzuki pa sije sonce (sicer oblačno ampak ni panike) in je 27C. Telefon* mi pravi, da bo sončno za dirkaški vikend.

*accuweather
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

ttommy ::

Jst je izjavil:

Info: V času pisanja je ura na Japonskem 16:43, pod goro Fuji pada dež ( se spomnite polovičnih točk :)), v Suzuki pa sije sonce (sicer oblačno ampak ni panike) in je 27C. Telefon* mi pravi, da bo sončno za dirkaški vikend.

*accuweather


Ti si tam?
Gamer

Icematxyz ::

Kdo je pihal od jeze, se jezno ustavil in pokazal sredinec, kdo je bil prepočasen in izmenjal nekaj ostrih besed, kdo je ogrožal varnost koga in kdo je na koncu zadovoljen...?

Schumi: ''Hamilton me je izrinil na travo''

Tilen ::

Zanimivo, tokrat svojemu varovancu v bran ni stopil šef ekipe McLaren Martin Whitmarsh, ki je zartdil, da so Hamiltona opozorili, naj predse ne spusti preveč voznikov, a dirkač ni poslušal njihovih nasvetov.


Ima kdo posnetek tega kroga?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

slawc ::

Ravno v tem trenutku je ponovitev kvalifikacij na TVS2. Q2
LP, Slawc

ABX ::

Hamilton je v slabi mentalni formi, bilo kaj naredi je narobe kar samo poveča njegovo frustracijo.

Sicer bo imel en set novih gum za dirko, vendar bo štartal na zelo slabih, ker je naredil 2 stinta na trenutnih, Q2 in prvi Q3 (kot vsi top 6).
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

broken/link ::

youtube posnetek dogodka
so pa tudi zanimive njegove izjave po treningu.

Jst ::

Čestitke Vettlu za naslov.

Moram pa povedati, da sem bil do DRS sistema dokaj nevtralen. Pred dirko je pa Eddie Irvine lepo povedal, o bullshit prehitevanjih. Kar smo videli tudi na dirki. Čeprav je bil Botton hitrejši, se ni mogel odlepiti od Alonsa, ker ko je Alonso aktiviral DRS so bile razlike v hitrosti 50+km/h, tako da se mu je čisto približal. In spet čez krog si naredil prednost, a ne dovolj, da ne bi spet Alonso lahko aktiviral DRS. (Mogoče sem zamenjal dirkača, ker nisem bil pozoren.)


---

>Ti si tam?

ttommy: Ne, na telefonu sem gledal vreme. Bi pa takoj šel na Japonsko.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

ttommy ::

Button je pa zmeraj boljši dirkač, vsaka čast za brezhibno odpeljano dirko. Vettel pa spet prvak- čestitke.
Upam, da se naslednjo sezono res vrne Kimi...
Gamer

Blinder ::

50+ kmh??? kaj si ti nor?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

ttommy ::

50+ km/h res ni, kakih 20 km/h+ pa je.
Gamer

Blinder ::

po tistem digitalnem števčku je 15-20 kmh na koncu ravnine
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

ABX ::

DRS da ~15km/h.

Ostalo razliko naredi formula.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Zdej kar se tiče Hamiltona in sobote -> dost bedna napaka, tu bi se strinjal s Šumijem, ki se je spraševal kaj klinca imaš za čakat glede nato, da so lovili sekunde.

Glede dirke je treba povedat, da je Buttnu zmanjkalo 9 tisočink do popolnega vikenda: pole, najhitrejši krog in zmaga. Okoli Red Bulla ta vikend bi rekel, da so imeli pred seboj le en cilj in sicer pike Vettla, zato so bili celotni vikend zadržani. Zanimivo, RedBull je bilo edino moštvo, ki je peljajo skozi R130 z odprtim DRSjem. To me je takoj spomnilo na Turčijo in tisti famozni 8 ovinek, kjer sta oba RBja odpirala DRS 200m pred ostalimi.

Drugače pa nič kej, se vidi, da se takoj odvzame čar dirkanju ko takole nekdo pospravi konkurenco. Hamilton je večino sranja naredil v soboto, štartal s slabimi pnevmatikami (eno dirko prej mu je enostavno ena mehka guma počila, še prej je imel promet, še malo nazaj je sam kej pritisnil, ipd - skratka zelo slaba sezona - leto). Smedley je dobil neko lekcijo z vrha in sedaj govori lepše v mikrofon, dirkanje pa na meji regularnega (Massa-Hamilton, s tem da Massa spet joka in počasi že spominja na stare čase). Odlična dirka za Alonsa, brezhibno, res, me prav zanima če bo v pol tako dobri formi, ko bo imel super avto. Enako Button, ki ima sezono življenja. Ne vem če je bil leta 2009 tako konstanten kot je letos, sploh pa pospravit Hamiltona v žep...

Vettel je danes zelo sumljivo štartal, drugače pa z ukazom brez napada z lahkoto krmaril za Alonsom. Webber je ena živa katastrofa letos. Zanimivo je, da nekje sredi dirke tip pride v tisti njegov super ritem, do takrat je pa Vettel že pol kroga okoli. Renault je dobil "bitko" z Force Indijo.

Tisti SC mi ni bil najbolj jasen, predvsem zanimivo bi bilo videti ali bi McLaren/Button vzdržal tisto razliko krogov (mislim, da 3) na polnem plinu, glede na to, da je parkiral takoj po ciljni črti in imel večjo degradacijo gum od Ferrarija in Vettla...

DRS da ~15km/h.


To je pomoje odvisno od steze in višine? teh krilc, ker v Monzi so bila strahotno ozka (nižja?), tam je kje DF bolj potreben so pač večja... Pa tudi od dolžine same cone DRS, ki je različno odvisno dolga glede na stezo, tukaj je bilo nekje 15km/h, razlike, ja.

Men je drugače DRS sistem super. Tisti, ki je hitrejši se vedno odpelje naprej, tisti, ki so na meji imajo pomoč, počasnejšim pa ta cona nič ne pomaga. Pa še tako je, da je zadevo svinjsko težko vozit, tako, da vsa čast voznikom, da ne delajo tovrstnih napak. Zadnje se spomnim Maldonada, ki je v Monzi tekom Parabolice prehitro odprl DRS in zadek je šel adijo. Skratka ni tolk izi in umetno kot se to skuša prikazat in zadeva dejansko ima vlogo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Da, teh 15km/h je bilo za to progo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ABX ::

Vettel je za moje pojme šel malce čez mejo na štartu, ampak isto mu je naredil Alonso v Monzi. Po moje bi morali to kaznovat, ker ne vidim smisla da se prerivajo na ravnini.

Button pa ima fenomenalno sezono in je prvi ki je premagal Hamiltona v točka. Nepričakovano, ampak vsaka mu čast. Ima nekaj kar Hamilton nima, možgane.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Dr_M ::

Ima nekaj kar Hamilton nima, možgane.


In potrpljenje.
In vozit zna. :))
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Super Sonic ::

Nepričakovano, ampak vsaka mu čast.


Hja, predvsem tisto kar mu je potrebno priznati je, ta gola hitrost na dirki, kjer je JB odličen. Lani se je sezona absolutno podobno začela, vendar se je potem tekom sezone Hamilton odlepil. Letos je nekako obratno in Lewis Hamilton izgublja prvi moštveni dvoboj od kar je v F1 (če odmislimo Alonsa njegovo prvo leto, kjer je bilo absolutno preveč politike, da bi lahko dali neko normalno oceno). Vsekakor je tole velik biznis za JB-ja.

In potem se film vrti nazaj, ko se spomnim kako razočaran je bil Ross Brawn nad tem, da je JB šel v McLaren. Kar je v bistvu le še ena potrditev kako cenjen je.

In vozit zna.


No, je treba bit realen. Definitivno je delček vse te zgodbe tudi v pravilih in predvsem v pnevmatikah, ker Jenson vozi zelo lepo in okoli. Nikoli ne izbira direktnih linij in razbija vstope v apex in zato so mu pnevmatike (še kako) hvaležne. Lewis je pa ena druga zgodba, ki je pravzaprav nasprotna temu kar sem napisal in če bi sedajle obstajali časi, ko si lahko delal "flat spote" na gumah in praktično z enim kompletom odpeljal celotno dirko, je vprašanje kako bi bilo. Hamilton je moral krepko popraviti svoj način vožnje in da ga je, je dokaz letošnja VN Nemčije, kjer je odpeljal eno najboljši dirk kar sem jih kdaj videl. Tam dejansko McLaren ni imel kaj iskati.

Rekel bi samo, da ni dvoma o tem kdo ima trenutno najmočnejšo dirkaško dvojico v F1.

Vettel je za moje pojme šel malce čez mejo na štartu, ampak isto mu je naredil Alonso v Monzi.


Tisto je bilo drugače, ker mu je Alonso namenil le toliko prostora za vstop v Variante Della Roggia. Tole dans je bila pa ravnina in res izrivanje na travo. Jaz že skoz pravim - al' ne kaznovat nobenega in naj se zrihtajo sami (če bodo imel vsak po 5 odstopov bodo že šefi in sponzorji naredil svoje), ali pa biti dosleden, kar je pa nemogoče, glede na komisarje, ki imajo za vsako dirko svoj kriterij. Hamilton bi pomoje na vseh prejšnjih dirkah za tole zaletavanje v Masso dans dobil kazen, pa je danes ni. Šumi je cik-cakal tretjino dirke po Italiji - nič, ipd. Teh nesreč in različnih definicij kaj je in kaj ni, je miljon. In enkrat norijo eni, enkrat drugi...

Boljš, da se tega ne gleda, pa naj cikcakajo, se rinejo in ne vem kaj, bodo že, vsi skupaj, prišli do spoznanja kje je meja.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Ma zame je prav isto.
http://www.formula1.com/video/
Monza, 00:45 in 1:19 Schumacher vs Hamilton
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Super Sonic ::

Jaz pa če bi gledu oba posnetka, bi rekel, da vidim neko razliko v namenu. Naprej JB-Vettel:


(ha, ha, Vettel je dans nabil na tiskovki, da ga ni vidu...) To je čez mejo. Gre za štart, kjer bi bil JB 2x zaprt in drugič celo zrinjen v travo.

Alonso - Vettel


Tu gre pa za odmerjanje prostora in Vettel je sam kriv, da je rinu tam kjer je bilo zelo malo prostora. Vozil je izven linije, po prašnem, Alonso mu je pa, ko je videl, da dejansko tam misle čez pridt, dal takoj dovolj prostora za nadaljevanje. Sej je v končni fazi tudi to sporno, samo v tem primeru je bil Vettel tisti, ki je šel bolj na glavo od Alonsa.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Vettel naj bi bil pod drobnogledom, ker je danes sekal ovinek skozi kombinacijo zavojev 4-5.

http://joesaward.wordpress.com/2011/10/...

+

Hamilton je bil danes izredno slabe volje. Garry Paffet je o tej stvari napisal tako: " LH is back to his best on track but clearly has some issues. Hope he gets things sorted soon as don't like seeing him like this."

Vprašanje kaj se kuha pri McLarnu te dni. :)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

JayKay ::

Nobene kazni za Vettla. Hamilton je slabe volje ker ga Nicole ne je** za 5 posto :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JayKay ()

Dr_M ::

Kdo gleda dirko?
Hamilton: ups i did it again.
Peder zazgan en, res ne zna vozit.

Pa se opravicujem za izpad, ampak res je gnoj.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

PrimozR ::

Teehee, le zakaj je potem Massa dobil DT :D

(hint: dobil ga je upravičeno)

ttommy ::

Dr_M je izjavil:

Kdo gleda dirko?
Hamilton: ups i did it again.
Peder zazgan en, res ne zna vozit.

Pa se opravicujem za izpad, ampak res je gnoj.

A si sploh gledal?? Hamilton ni bil kriv. Je pa ja zmanjšal tam- kaj bi po tvojem moral na travo zapeljat?
Gamer

Dr_M ::

Ja sem gledal, zaletel se je v Masso zanalasc.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

TOP ::

Ma tukaj komiarji ocenjujejo,glede na to kdo se komu dopade.Massa je bil pred njim v vseh pogledih.Sam pač Hamilton ima še mal zeleno pamet in ni si mislil,da ga Massa ne bo spustu.Nič novega,bi treba da je bil Šumi pred njim.

Super Sonic ::

Pa se opravicujem za izpad, ampak res je gnoj.


Absolutno je bil kriv Massa, zadeva je pa v 90% enaka tisti v Monacu. Končno, bi rekel, da so ga kaznovali (tokrat je bil med komisarji tudi Johny Herbert). Sicer je nekaj podobnega naredil letos tudi v Monacu Lewis Maldonadu, za takšne traparije bi jim jaz dal kazen za to in naslednjo dirko, samo zato, ker to ni dirkanje, ampak drkanje dveh dirkačev med seboj. Massa je dans lahkotno zapeljal v levo, čeprav tam ni imel kaj iskat. Za nameček je pa še sesu prednji del dirkalnika. Zanj tipično da vozi preko dovoljenega, njemu mnogokrat pogledajo skozi prste, ker gre čez šikane večinoma na meji dovoljenega (s tremi kolesi mora dirkalnik bit na stezi), kar je posledica tega, da skoraj nikoli ne zadane apexa.

Ja sem gledal, zaletel se je v Masso zanalasc.


Lej, če si ti čustveno prizadet in bi Hamiltona, iz katerega koli razloga že pač, najrajši zradiral iz planeta, to še ne pomeni, da je on slab voznik in da je danes naredil kaj narobe. NI, tako kot že nekajkrat v sezoni - ni bil nič kriv, a dobil kazen. Nekajkrat si jo je pa zaslužil in jo vedno tudi dobil. Za razliko od ostalih dirkačev, ki se jim konstantno gleda čez prste.

Sicer pa odličen Vettel, sezona se mu je res odpeljala tako kot si je želel in mislim, da so, predvsem pri Ferrariju, psihično povsem podrti. Dirkalnik ima RB daleč pred vsemi, Vettel je pa prva klasa voznika, ki skoraj ne dopušča napak.

Izredno slab Webber, če prepostavljamo, da je štartal ob Vettlu... Tudi sicer, katastrofa letos in mi je kar malo hudo, da pri RB nimajo "jajc" in za naslednje leto niso akvtivirali koga drugega, kot Webbra.

Odlično dirko sta imela tudi MS in Alguersuari. Slednji bo dejansko Buemija izrinil ven... :S

Steza je pa odlična, odlično se vozi po njej, dejansko se strijam s tem, da je to ena najboljših novih stez. Žal umazana do amena, ampak če je to v Indiji, potem tudi drugač biti ne more.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

Massa je dans lahkotno zapeljal v levo, čeprav tam ni imel kaj iskat.


Zakaj nisi kar napisal, da Massa ni imel kaj iskati na progi, da bodo usi razumeli.

Lej, če si ti čustveno prizadet in bi Hamiltona, iz katerega koli razloga če pač, najrajši zradiral iz planeta


Nimam bi za kaj prizadet, ker ne navijam za Masso niti za Ferrari ne, ampak na kur** mi gre ta prepotentni Hamilton, nic drugega. Ce se hoce it take igre, naj gre na kaksen destruction derby, ne pa v F1.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
strani: 1 ... 17 18 19 20 21 ... 23


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189126217 (89462) WarpedOne
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127275504 (37883) ABX
»

Formula 1 2008 (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
72245198 (24352) PrimozR
»

F1 2006 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Loža
186863975 (21513) Alexius Heristalski
»

F1 - pred sezono 2006

Oddelek: Loža
152172 (1927) Daedalus

Več podobnih tem