» »

Formula 1 2011

Formula 1 2011

««
11 / 23
»»

Icematxyz ::

Nekoliko boljše je stanje letos. Bolj ali manj je za to "kriv" DRS.

njok ::

Super Sonic je izjavil:

Veliko vprašanje je, koliko bo njih prizadela ukinitev Map-Q, predvsem v kvalifikacijah (na dirki tega ne uporabljajo, saj je poraba takrat + 10/15% višja in še obraba motorja bi bila kritična po določenem času).


A to je potrjeno, da na dirki tega ni? Komentatorji večkrat rečejo, da se efekt tega sliši, ko ne vozijo pod polnim gasom. Razlaga je, da naj bi si RedBull in Renault lahko privoščila kuriti več, ker ima Renaultov motor boljšo porabo.

ABX ::

Glede na to da to skrivajo z vsemi moči, bo težko da ti kdo da potrdilo.


Ampak je zelo možen scenarij. Avte nikoli ne napolnijo z dovolj goriva da bi odvozili dirko v "max power mode" in ker občasno končaš v gužvo kjer tega ne bi izkoristil ter ne pozabit da 1Kg goriva = +0.3sec na krog.

Ampak to velja ko ne pritiskajo na plin, v kvalifikacijah spuščajo dodatno gorivo da izpuhi delajo tudi ko voznik ne tišči po gasu. Drugače ko pospešujejo, ta efekt je prisoten.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Super Sonic ::

"Razlaga je, da naj bi si RedBull in Renault lahko privoščila kuriti več, ker ima Renaultov motor boljšo porabo."

Bilo je leta 2008, ko so krožile številke, da je Renault na porabi 2,1 kg/krog in Ferrari na 2,4 kg/krog, ampak od tega je že skoraj 3 leta, tako, da verjamem, da takšne razlike v porabi ni več. Še posebno če se upošteva KERS, ki ga RB še ne zna uporabljati 100%. Se pa spomnim, da je Ferrari 2009 "aktiviral" Luco Marmorinija, ki je takrat zamenjal Gillesa Simona. Ena iz med med glavnih nalog Marmorinija, tisti čas, je bila znižanje porabe.

"A to je potrjeno, da na dirki tega ni?"

Več ali manj je to vse ugibanje. Scarbs je že leto dni nazaj pisal o Map-Q, pa ga tisti čas nihče ni jemal pretirano resno. MB je vmes potrdil, da so skurili nekaj motorjev, ko so hoteli preiti na ta sistem delovanja. Skratka, so nekateri indici, da se tega ne uporablja na dirki, predvsem razlika med RB7 in ostalimi na dirki se drastično zmanjša in to se temu pripisu. Bo pa Silverston kmalu tu, pa bomo videli.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Riff ::

Šumi je car to je spet pokazal v nedelo :) bo še pokazal zobe brez skrbi:D

Alexius Heristalski ::

njok je izjavil:

A to je potrjeno, da na dirki tega ni? Komentatorji večkrat rečejo, da se efekt tega sliši, ko ne vozijo pod polnim gasom. Razlaga je, da naj bi si RedBull in Renault lahko privoščila kuriti več, ker ima Renaultov motor boljšo porabo.

Možno, da ni. Spomnim se posnetka pred štartom VN Kanade, ki je kazal Renaultov dirkalnik od zgoraj in se je videlo, kako zrak spodaj pri straneh razpihava vodo, ko je pritisnil na plin in neha, ko je spustil.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

PrimozR ::

Jah jaki problem v ECU napisat, da Q-map aktivira šele nad recimo 100 km/h, ker pod tem recimo nima efekta (prave vrednosti hitrosti ne vem, zamenjaj s poljubno vrednostjo).

barakus ::

lol kaj je danes vettel gledal v ferrarijev dirkalnik na koncu?

roCkY ::

Danes ga gotovo ne namerava gledat od zadaj pa ga je malo ogledal.

Super Sonic ::

"lol kaj je danes vettel gledal v ferrarijev dirkalnik na koncu?"

Ljudje od blizu so rekli, da je gledal stikala okoli DRS sistema.

Sicer je Pirelli pripeljal sem Medium gumo, ki naj ne bi bila po okusu McLarna, pa se je potem izkazalo, da jim čisto leži. Sicer sem imel že nekaj upanja za včerajšnji dan, da bo Vettel premagan, vendar Fernando in Lewis nista sestavila kroga, Vettel je pa tudi odnehal. Definitivno so bližje kot kadarkoli v tej sezoni in dirka bi znala biti zelo zanimiva. Tudi Webber je nekako čudežno potegnil ven iz avtomobila več kot celotni vikend in se nekako pricjazil do 2 mesta.

Pričakujejo se 3 postanki; malo verjetno je, da naj bi kdo tvegal z dvema, saj gume na tej stezi izgubijo oprijem drastično (predvsem soft). Pričakujem taktično poezijo McLarna, Vettla pod pritiskom in nepredviljivega Alonsa. Bo pa veliko že od štarta odvisno (če Vettel pobegne bo bolj ali manj konec zabave, čeprav je McLaren zelo konstanten na M gumah).

FIA je ta vikend prepovedala menjavo mappinga motorja iz sobote na nedeljo, tako, da so včeraj vsi vozili z mappingi za danes. Sodeč po vsem dogajanju, RB ne bo doživel prav nobene škode s tem ukinjajem mappinga in mislim, da je sezona (okoli naslova prvaka) bolj ali manj odločena. NO, bomo videli.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

njok ::

Čeprav mogoče ne za gledalce, je morala biti prvim trem dirka precej zanimiva – predvsem Vettel je to poudaril v intervjuju :) Vozili so si dokaj blizu in vedno je blo vprašanje, kdo bo prej brez gum. Mr. Index Finger je res dobro in kontrolirano odvozil. IMHO je bil to dober ego boost zanj. Tudi Alonso je najbrž dal vse od sebe in je izgledal kar zadovoljen. Mislite, da so se res tako približali RB-ju in prehiteli McLaren al je bilo to bolj specifično za to progo?

Največje razočaranje je bil verjetno McLaren? Voznika se redno pritožujeta glede podtlaka, ampak zgleda, da so ravno na high-downforce progah najbližje bikom. Izgledalo je, da so izredno trpeli pri pospeševanju iz ovinkov - najbolj se je opazilo pri Button vs. Rosberg. Me prav zanima, kako se bo izšlo v Silverstonu. Hamilton in Button sta različnih mnenj, kam naj bi jih regulacije izpuhov od danes naprej postavile glede na RedBull, vendar se oba strinjata, da prav velikih razlik zaradi tega ne bo. Se bo pa mogoče kaj več spremenilo v dveh tednih razvoja.

Še to ... v naslednjih dveh al treh dirkah se bo pokazalo, če sta DRS in KERS sploh kaj pripomogla k boljši gledljivosti dirk ali je vse zaradi zmede, ki jih prinesejo nova pravila in nove gume. Ko ekipe bolje razumejo vse skupaj se potem začne obračati nazaj na staro pot ... je sezona zdaj prišla do te faze ali je ta proga samo izjema?

Super Sonic ::

"Čeprav mogoče ne za gledalce, je morala biti prvim trem dirka precej zanimiva - predvsem Vettel je to poudaril v intervjuju :)"

Njim mogoče že, bil je pa to čisti dolgčas. Webber je sicer dobro potegnil, ampak je bil na umazani strani, tako kot Alonso. Hamilton je pa zaspal. Taktično predvidljivo do amena, zanimiv je bil manever Alonsa (mimo Webbra).

"Tudi Alonso je najbrž dal vse od sebe in je izgledal kar zadovoljen."

Ferrari je zamenjal praktično pol ekipe, ki pa seveda v tako kratem času ni zmožna čudežev. Povsem jasno je, da je Aldo Costa dizajniral v zadnjih sezonah dirkalnike, ki rabijo nešteto in nešteto raziskovanja, da se jih nastavi. F150 Italia je začel pač delovati, ampak roko na srce - so 100 pik zadaj, poleg tega je pa vse kar zmorejo le to, da se pripeljejo Vettlu za rit. RB ima sicer še vedno težave s KERSom, ampak zato ker Vettel odlično razume pnevmatike (in jih tudi lepo čuva), se bo praktično zapeljal do naslova.

"Mislite, da so se res tako približali RB-ju in prehiteli McLaren al je bilo to bolj specifično za to progo?"

Po mojem skromnem mnenju so za področju podtlaka vsi zadaj. In to tako daleč, da je celo meni, kot gledalcu, nerodno. Ima pa Ferrari bolje dodelan KERS, malenkost bolje razume pnevmatike (šele 2 dirki nazaj so javili, da so odkrili "skrivnost" trših Pirellijevih gum) in Fernando je resnično v življenski formi. Če vse to skupaj seštejmo dobimo 0,5s na krog proti RB, samo jim RB vzame 1s že v smilsu podtlaka in adijo (bog ne daj, da Vettel odpelje kakšen dober krog). Ima pa Webber strašanske probleme s temi gumami, danes se je izredno lepo videlo, kako jih ne šteka, kako je moral prej v bokse, kako mu proti koncu stinta nihajo časi... skratka, Webber kot da je iz druge ekipe.

"Največje razočaranje je bil verjetno McLaren? Voznika se redno pritožujeta glede podtlaka, ampak zgleda, da so ravno na high-downforce progah najbližje bikom."

Ja to je res, dobro opažanje. Ne vem, danes so bili sami malo presenečeni kako slabi so bili, se mi pa zdi oz. dozdeva, da njim leto ustrezajo trše različice gum, tam so do sedaj delali neko razliko, čeprav je šlo za h-d stezo. JIm pa paketi posodobitev hodijo z drugačnim ritmom v sezono, zato mislim, da so tudi oni že odpisani (če bi bil Hamilton malček bolj resen in bi dirkal z glavo, bi bil verjetno na -50 pik proti Vettlu).

"Hamilton in Button sta različnih mnenj, kam naj bi jih regulacije izpuhov od danes naprej postavile glede na RedBull, vendar se oba strinjata, da prav velikih razlik zaradi tega ne bo."

Ma s te moke ne verjamem, da bo kej kruha, ker do sedaj se je verjelo, da je RB ta skrivnostni mapping uporabljal le v soboto (zaradi enormne razlike v zaostankih) in se v nedeljo sprožal po potrebi (+2 kroga). Včeraj se je lepo videlo, da tle ni kruha, bo pa vprašanje zanesljivosti in kot si že sam omenil, vprašanje nadaljnega razvoja. Ampak za sezono že davno prepozno.

"Ko ekipe bolje razumejo vse skupaj se potem začne obračati nazaj na staro pot ... je sezona zdaj prišla do te faze ali je ta proga samo izjema?"

Ma ta proga je blentava tko ali drugače. V moji glavi je pa že od začetka sezone jasno, da so ta prehitevanja narejena za butle, ki poslušajo komentatorje, ki se lahko derejo, da gre nekdo 2s/krog hitreje kot vsi ostali. Vsak, ki pa malo ve o tem športu mu je pa že dovolj jasno, da ve kaj se bo zgodilo oz. kaj sledi. Glede vsega tega sem še vedno neodločen in ne vem kaj bi rekel. Vsekako je fino, da se malo meša vse skupaj (torej bolje kot vlakec), še vedno je pa problem v RB, ki je praktično z Vettlom 1s hitrejši od vseh. Vprašanje je potem samo koliko se jim da_ (danes ponovno -> dober štart, dva, tri kroge na polno, potem pa se je "zaklenil" in odklenil takrat, ko je bilo to potrebno. Skratka, zeh.).

Dejstvo pa je, da so moštva že v potankost spoznala delovanje pnevmatik, da jih lahko noro dobro predvidijo (kdaj bodo popustile), dirkači so do potankosti "natrenirali" vsa stikala in gumbe, pa tudi jasno jim je, da pozicije ni potrebno branit za vsako ceno, ker se bo situacija kmalu obrnila (mogoče ima največ težav s tem Šumi, ki je nekako ostal ujet v času in za vsako ceno brani pozicijo (7 dirk, 7 zlomljenih krilc - neka posledica pač)). Taktika bo pa vedno odprta, tako, da bo še zanimivo, ampak v boju za naslov -> ne več.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

šernk ::

Dejstvo pa je, da so moštva že v potankost spoznala delovanje pnevmatik, da jih lahko noro dobro predvidijo (kdaj bodo popustile), dirkači so do potankosti "natrenirali" vsa stikala in gumbe


no ja Vettel dvomim, da je natreniral kaj DRS :D

na začetku sezone je bilo več akcije in zmede, predvsem ker nihče ni vedel kako je z gumami. sedaj so pa to že toliko pogruntal, da vejo, da ko gre največji konkurent v bokse, moraš iti še ti, drugače izpadeš iz igre. ferrariju je danes nekaj celo taktično uspelo (po dolgem dolgem času). RB7 ostaja prehiter, a je sploh kdo verjel da ima danes Alonso kaj možnosti proti Vettlu?

smo nekako v zlatem času MSC, ko si je v prvih 20ih krogih naredu 20 sekund prednosti in potem dirkal svojo dirko. le da tu Vettel si pribori tiste 5-10 sec prednosti in nato upočasni, ker šparajo z materialom. saj še na vsaki dirki, nekdo začne nizat po 1 sec hitrejše kroge od Vettla, ko pa mu pride na nekje 2-3 sec zaostanka, se tam ustavi in zgodba obrne. Hamilton je danes recimo lepo skuril gume v parih krogih.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

njok ::

Hehe ... Hamilton je imel res zabavne radio pogovore: "I can't go any slower" ==> "I can't go any faster" :D

Super Sonic ::

"RB7 ostaja prehiter, a je sploh kdo verjel da ima danes Alonso kaj možnosti proti Vettlu?"

Sem bil nekako prepričan, da bodo na M gumah bližje RB. Tudi Vettel se mi zdi, da si je delal na S gumah zalogo za M gumo, da ne bi bilo kakšne krize kasneje. No, blo je potem itak miljon prometa in prepočasen Ferrari ter napol pokvarjen Webber.

"Hamilton je imel res zabavne radio pogovore: "I can't go any slower" ==> "I can't go any faster""

Gume so pregreval, pol je pa to tako. Je bilo že takoj jasno, ker je Hamilton dosegel svoje najboljše čase, dva, tri kroge po menjavi, ostali (trije) pred njim pa kasneje. Sploh Vettel, ki jih je držal na temperaturi do konca, praktično.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

[Michael] ::

FIA potrdila šestvaljne motorje za 2014

Novi predpisi bodo prekinili obdobje 2.4-litrskih osemvaljnih motorjev, ki so bili v formuli 1 prisotni od leta 2006
Krovna avtomobilistična zveza FIA je ustregla zahtevi moštev in uvedbo novih, okolju bolj prijaznih motorjev prestavila na začetek sezone 2014. Z novimi predpisi bodo v veljavo prišli 1.6-litrski šestvaljni motorji.

Predsednik FIA Jean Todt je sprva postregel z idejo o štirivaljnih motorjih, ki bi v veljavo vstopili že v sezoni 2013. Ideja ni naletela na plodna tla, saj sta jo nemudoma skritizirala proizvajalca Renault in Cosworth.

FIA je v sredo izdala poročilo, v katerem je zapisano, "da je po glasovanju njegovih članov, ki je potekalo preko faksa, Svetovni motošportni svet v posvetovanju z glavnimi lastniki pravic v formuli 1, pripravil nove predpise. Nova enota bo tako 1.6-litrski šestvaljni motor s sistemom za pridobivanje energije. Omenjeni predpisi bodo pričeli veljati s štartom v sezono 2014."

Novi predpisi bodo tako dokončno prekinili obdobje 2.4-litrskih osemvaljnih motorjev, ki so bili v formuli 1 prisotni od leta 2006. Pred tem so dirkalnike poganjali desetvaljniki.

Vir: http://f1.rtvslo.si/index.php?id=news&t...

EDIT: popravil vir

Zgodovina sprememb…

BALAST ::

Prasci, zakaj je potrebno sploh klestit osemvaljnike, če pa je to luksuzni šport ne pa eco-friendly tek na kratke razdalje.

WarpedGone ::

Sej, neka. Še ena dva koraka takšnega napredka pa boš s serijskim avtomobilom za par 10 jurjev to ekoF1 pustil zadaj za par sekund na krog. Vse skup postaja vse večji zeh.
Zbogom in hvala za vse ribe

Super Sonic ::

"Nova enota bo tako 1.6-litrski šestvaljni motor s sistemom za pridobivanje energije."

V bistvu niso ravno prav zapisali, ker manjka še beseda TURBO. Se pravi od leta 2014 bo F1 vozila z 1.6 litrskim, 6 valjnim turbo motorjem, ki bo imel močnejši KERS. Okoli tega KERSa bo še itak veliko govora, cilj je, da se vseskupaj spravi na enako moč trenutnih 2.4 litrskih osemvaljnikov.

Drugače je pa trenutno zelo aktualno McLarnovo prednje krilce. Na zadnji dirki je nekdo odkril, da se McLarnovo prednje krilce drastično premika v smeri gor/dol. Scarbs je o tem že pisal Chalie Whitingu, ki je zadevo vzel pod drobnogled.

Tule je link do filmčka: http://www.twitvid.com/NLDQ1

Sam pa sem nahitro zmetal skupaj dve fotki, ki najbolj nadzorno pokažeta razliko:


"Sej, neka. Še ena dva koraka takšnega napredka pa boš s serijskim avtomobilom za par 10 jurjev to ekoF1 pustil zadaj za par sekund na krog."
To lih ne, ker tudi vse ostale serije tolčejo, se pa strinjam, da bi kraljica motošporta morala imeti kakšno pošast v dirkalniku, ne pa 1,6 turbo mlinček. Ok, vsaj 6 valjni je ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Je obvezen inline al bojo lahk tut V, VR al pa boxer zadeve?
Zbogom in hvala za vse ribe

BALAST ::

Če se vmešajo še nemci v pravila bodo na krilcih, ne samo hidravlični gadgeti, ampak še solarne celice.

Super Sonic ::

"Je obvezen inline al bojo lahk tut V, VR al pa boxer zadeve?"

Sodeč po prečitanem, bodo to V motorji. Uradna izjava je bila zelo skopa, sicer: ""The new power plant will be a V6 1.6 turbo unit with energy recovery systems. This new formula will come into effect as from the start of the 2014 FIA Formula 1 world championship season.""

Nekako se sklepa torej o 90 stopinjskem V6, je pa še veliko neznank, mislim, da tudi višina obratov še ni dorečena.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Ker vas je tukaj kar nekaj zanesenjakov, Haynes, podjetje, ki je svetovno znano po svojih priročnikih iz sveta avtomobilizma, je te dni dalo v prodajo knjigo, kjer v detalje secirajo RB6.

Link:http://www.haynes.co.uk/redbull/downloa...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

dzinks63 ::

Formula 1 je že v 80-ih letih imela 6 valjnike 1.5L turbo motorje in že takrat so razvijali 1200-1500KM+.

The special anniversary was marked by the appearance of RS01, Renault’s first-ever Formula One car, piloted at Donington Park by crowd favourite René Arnoux. Also completing demonstration runs was RE40, the first Renault car to be built entirely of carbon fibre and raced to numerous victories by Alain Prost in 1983. Completing the quintet of Formula One cars spanning Renault’s 30-year history in the sport was RE60. With a 1500hp, 1.5-litre V6 engine, this was the fastest Formula One car of its generation.

Kakšne omejitve bodo imeli sedaj? Če potegnemo vzporednico, bi moral novi 6 valjni 1.6L turbo motor dosegati uiber 2000KM+. Te motorje bodo totalno zadušili, da bi imel le ene 700-800KM. Če se bo potem na stezi več dogajalo, zaradi izredno povečanega navora, kot se je v zlati dobi turbo mašin, potem bo to samo za pozdravit.

ABX ::

WarpedGone je izjavil:

Sej, neka. Še ena dva koraka takšnega napredka pa boš s serijskim avtomobilom za par 10 jurjev to ekoF1 pustil zadaj za par sekund na krog. Vse skup postaja vse večji zeh.


F1 gre v ovinek z 5G.

Večino ljudi začne motit vse nad 0.5G.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Žal te morm razočarat, predvidevanja so takšna (ampak kej drugače tud ne bo):
Apparently these are the full parameters for the next generation of engines:
- 1.6-litre, six-cylinder turbos with energy recovery and fuel restrictions to replace current 2.4-litre normally aspirated V8s.
- Fuel efficiency to increase by 35%.
- Maximum revs of 15,000rpm.
- Power of energy-recovery systems to double.
- Overall power to remain at approx 750bhp.
- Checks and balances to ensure costs are contained and performance across all engines remains comparable.
- Plan for advanced 'compound' turbos to be introduced in subsequent years.
Although I'm not 100% certain of the source; it's a report from another forum I frequent.

Se pravi, če imajo namen podvojit KERS moč, ki sedaj znaša 80KM in lovijo teh trenutnih 750KM, potem si lahko sam predstavljaš kako napet bo ta motor. Je pa dejstvo, da bo en tak 1.6 turbo motor moral zdržati precej več dirk od tistega iz leta 80.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

dzinks63 je izjavil:

Formula 1 je že v 80-ih letih imela 6 valjnike 1.5L turbo motorje in že takrat so razvijali 1200-1500KM+.

The special anniversary was marked by the appearance of RS01, Renault’s first-ever Formula One car, piloted at Donington Park by crowd favourite René Arnoux. Also completing demonstration runs was RE40, the first Renault car to be built entirely of carbon fibre and raced to numerous victories by Alain Prost in 1983. Completing the quintet of Formula One cars spanning Renault’s 30-year history in the sport was RE60. With a 1500hp, 1.5-litre V6 engine, this was the fastest Formula One car of its generation.

Kakšne omejitve bodo imeli sedaj? Če potegnemo vzporednico, bi moral novi 6 valjni 1.6L turbo motor dosegati uiber 2000KM+. Te motorje bodo totalno zadušili, da bi imel le ene 700-800KM. Če se bo potem na stezi več dogajalo, zaradi izredno povečanega navora, kot se je v zlati dobi turbo mašin, potem bo to samo za pozdravit.


Čez 1000KM ne boš več videl v moto-športu. Verjetno bojo šli na podobno omejitev kot v rally.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Blinder ::

Turboti v 80 letih so imeli posebno gorivo, danes uporabljajo podobno gorivo kot na pumpi. Pa brm V16 je v 50-ih letih imel do 5-5.7 bara pritiska turbota.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-12400f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Super Sonic ::

Ja ABX & Blinder se strinjam, sicer pa čez tole nič ne pride (za moj okus);
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Blinder ::

99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-12400f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

ABX ::

Stvar okusa, zame ga ni čez odprtega Ducatija.


Čeprav v obeh primerih, samo v živo dobiš pravi občutek basov.

P.S: V12 Ferrari je pokopala prekomerna poraba. V10 v primerjavo so imeli bistveno manj goriva za celo dirko.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Blinder ::

odprti ducati? Pa to je kot da poslušaš kosilnico :P Sej res ima hud zvok, sam na momente spominja na kosilnico.
Češ da jih je zanimala poraba od V12 takrat? Sej so lahko med dirko tankali? V12 so bili daljši in težji, načeloma so imeli slabše razporejen navor in večjo maksimalno moč. Nisem nikoli še slišal da bi kje omenjali porabo V12 v primerjavi z ostalimi, zato mi je čudno da omenjaš porabo kot pomemben podatek, čeprav praviloma v12 porabi več ja.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-12400f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

dzinks63 ::

Zgornji Ducati je kot mlatilnica, misliš da se bo vsak čas vse skupaj razletelo. Če se gre za zvok, potem so bile to bivše V10 mašine, v živo so ti šle dlake pokonci.

WarpedGone ::

Zakon posnetek. Injektorji dobesednjo vlivajo gorivo v sesalne kanale.
Zbogom in hvala za vse ribe

ABX ::

Blinder je izjavil:

odprti ducati? Pa to je kot da poslušaš kosilnico :P Sej res ima hud zvok, sam na momente spominja na kosilnico.
Češ da jih je zanimala poraba od V12 takrat? Sej so lahko med dirko tankali? V12 so bili daljši in težji, načeloma so imeli slabše razporejen navor in večjo maksimalno moč. Nisem nikoli še slišal da bi kje omenjali porabo V12 v primerjavi z ostalimi, zato mi je čudno da omenjaš porabo kot pomemben podatek, čeprav praviloma v12 porabi več ja.


Niso še tankali med dirko ko se je poslovil zadnji V12 (ferrari).

Problem je bil da za končat dirko so morali natočit bistveno več goriva od ostalih. V dirki pa je bil velik vlakec, Ferrari potegne na ravnini čez ovinek pa se cinca.

Ne pozabit da 1kg goriva ~ 0,3sec na krog.

Zadnja dirka kjer je zmagal V12, je bila v Kanadi. Same ravnine in počasni ovinki, kjer teža ni preveč negativen faktor.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

PrimozR ::

WarpedGone je izjavil:

Sej, neka. Še ena dva koraka takšnega napredka pa boš s serijskim avtomobilom za par 10 jurjev to ekoF1 pustil zadaj za par sekund na krog. Vse skup postaja vse večji zeh.

Dream on.

WarpedGone je izjavil:

Je obvezen inline al bojo lahk tut V, VR al pa boxer zadeve?

AFAIK V. Itak je edina smiselna izbira V.

Super Sonic je izjavil:

Nekako se sklepa torej o 90 stopinjskem V6, je pa še veliko neznank, mislim, da tudi višina obratov še ni dorečena.

Ziher da 90°? IIRC 90° ni optimalen kot za V6, saj pri tem potrebujejo uravnoteženje z nasproti vrtečo-se gredjo.

dzinks63 je izjavil:

Formula 1 je že v 80-ih letih imela 6 valjnike 1.5L turbo motorje in že takrat so razvijali 1200-1500KM+.

Kakšne omejitve bodo imeli sedaj? Če potegnemo vzporednico, bi moral novi 6 valjni 1.6L turbo motor dosegati uiber 2000KM+. Te motorje bodo totalno zadušili, da bi imel le ene 700-800KM. Če se bo potem na stezi več dogajalo, zaradi izredno povečanega navora, kot se je v zlati dobi turbo mašin, potem bo to samo za pozdravit.

Pozabi na 2000+ konjev. Tehnične JE izvedljivo, a ni smisla. Že 1000 konjev je praktično nevoznih, čeprav dandnaes mnogo manj, kot 30 let nazaj. Glavni problem 1000+ konjev iz tako majhnega motorja je, da imaš FAKIN OGROMNO turbo luknjo. Ko se ta luknja 'zapre', imaš pa fakin ogromno moči na samo eni osi. Torej je avto nevozen - odzivnost je v pi**i, ko pa moč pride, je pa ne moreš krotiti. IMO je logično ciljati na nekih 500, morda do 600 konjev. Plus nekih 100 do 150 konjev iz KERSa.

EDIT: eh, že vse povedano... :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

njok ::

Hah, kaki prdeci so. Če bi se res šlo za inovacije, ne bi blo vse homologirano. Kako pa vejo, da je 1.6 idealen? Naj omejijo količino goriva na dirko, bojo potem ekipe že našle najbolj ekonomične rešitve.

ABX ::

njok je izjavil:

Hah, kaki prdeci so. Če bi se res šlo za inovacije, ne bi blo vse homologirano. Kako pa vejo, da je 1.6 idealen? Naj omejijo količino goriva na dirko, bojo potem ekipe že našle najbolj ekonomične rešitve.


Eden bo, vsi osatli užaljeni bojo šli stran od F1.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

roCkY ::

njok je izjavil:

Hah, kaki prdeci so. Če bi se res šlo za inovacije, ne bi blo vse homologirano. Kako pa vejo, da je 1.6 idealen? Naj omejijo količino goriva na dirko, bojo potem ekipe že našle najbolj ekonomične rešitve.

To se ne izide za tekmovanje. Bo vedno nekdo uspešnajši kot ostali.
Saj je edini moto neskonih predpisov, da nekdo nebi razvil nečesa učinkovitejšega kot ostali. A take in drugačne "luknje" pravi mojstri v praksi najdejo.
Pol pa imamo sredi sezone birokratske igrice inumik določenih rešitev. Iz leta v leto.

njok ::

roCkY je izjavil:

njok je izjavil:

Hah, kaki prdeci so. Če bi se res šlo za inovacije, ne bi blo vse homologirano. Kako pa vejo, da je 1.6 idealen? Naj omejijo količino goriva na dirko, bojo potem ekipe že našle najbolj ekonomične rešitve.

To se ne izide za tekmovanje. Bo vedno nekdo uspešnajši kot ostali.
Saj je edini moto neskonih predpisov, da nekdo nebi razvil nečesa učinkovitejšega kot ostali. A take in drugačne "luknje" pravi mojstri v praksi najdejo.
Pol pa imamo sredi sezone birokratske igrice inumik določenih rešitev. Iz leta v leto.


Saj si si sam odgovoril - kljub omejitvam se vedno najde ekipa z znatno prednostjo. Ampak to ni bil point mojega posta - hotel sem samo poudariti, kake riti so - govorijo eno, naredijo pa drugo.

AvtoR ::

Še en dober posnetek motorja F1...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AvtoR ()

barakus ::

Kaj pa je to kar tako žari? Ali ni tako poćetje brez ustreznega hlajenja uničevanje formule?

PrimozR ::

Žari izpuh, za izpuh to ni problematično. Če na radiatorje pihajo z ventilatorji, tudi hlajenje ni problem, sploh pa ne v tako kratkem časovnem okviru.

AvtoR ::

Po moje so se samo poigrali z odsluzenim motorjem...

šernk ::

kvalifikacije so za nami, RB v prvi vrsti, takoj zadaj pa Alonso. Mclaren pa popolnoma odzadaj, kot da so izgubili tla pod nogami, že res da vreme ni bilo anjbolj ugodno, pa vseeno.

največ dogajanja pa seveda okoli novih pravil, najprej 10%, potem 50, sedaj pa ponovno 10% pihanja plinov.

sam nekako potihem resnično upam, da se bodo uresničila namigovanja, da naj renaultovi motorji jutri ne bi zdržali dirke in da odletijo vsi v zrak. zanima me potem reakcija FIA.

spomnimo se ferrarija, ki je moral spremeniti motorje, ko so prepovedali dolivanje goriva, ker praktično so na prvih 3 dirkah uničili (3 ali 4 motorje če se ne motim). se zgodba lahko sedaj ponovi renaultu?

skratka spreminjanje pravil med sezono je kar nekaj.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Blinder ::

Mclaren v Q3 so šli vn z hard gumami medtem ko so ferrari in rbr imeli soft, ko so mclaren 2 minute pred koncem šli z soft pa je že deževalo. A ni bilo tako? Tako se tudi da razložit 10. mesto hamiltona.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-12400f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

WarpedGone ::

... uresničila namigovanja, da naj renaultovi motorji jutri ne bi zdržali dirke in da odletijo vsi v zrak...

Je znan kak reasoning, zakaj naj bi temu bilo tako?
Čist na prvo žogo se mi zdi, da je kurjenje bencina med "štandgasom" tja v auspuh več al manj samo pregrevanje in obremenitev materiala. Brez tega bi zadeve naj zdržalje dlje, ne manj? Al je trik v večjih temperaturnih razlikah?
Zbogom in hvala za vse ribe

šernk ::

jah pri F1 nikoli ne veš, saj 4 sec krajši postanek, tudi naj ne bi bistveno vplival na delovanje motorja, pa je bilo dovolj, da so ferrariju goreli motorji kot po tekočem traku.

če je kaj res na tem bomo pa videli.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

ABX ::

WarpedGone je izjavil:


Je znan kak reasoning, zakaj naj bi temu bilo tako?


Renault motorji naj bi to od vedno počeli, baje za ohladit motor. Sporno je postalo letos, ko izpušne pline koristijo za večji downforce.

Tako da ni preprosto to uredit.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

PrimozR ::

http://scarbsf1.wordpress.com/2011/07/0...

Da ne bomo na pamet ;) In kurjenje bencina v idle je vse prej kot obremenjevanje materiala, prej nasprotno.

ABX je izjavil:

WarpedGone je izjavil:


Je znan kak reasoning, zakaj naj bi temu bilo tako?


Renault motorji naj bi to od vedno počeli, baje za ohladit motor. Sporno je postalo letos, ko izpušne pline koristijo za večji downforce.

Tako da ni preprosto to uredit.

Renault je motorje hladil z zrakom, z gorivom jih hladi Mercedes (recimo)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()
««
11 / 23
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899258327 (164153) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664296278 (191746) ABX

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189192690 (155935) WarpedGone
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127292345 (54724) ABX
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116782850 (55170) 'FireSTORM'

Več podobnih tem