Forum » Na cesti » Formula 1 2011
Formula 1 2011

Super Sonic ::
Če pa drsi ;))
Pišuka, Vettlu gre pa letos še preveč vse po planu... To bo novih 25. Vprašanje je samo, komu bodo živci spustil; Šumiju, Webbru, Buttnu...
Pišuka, Vettlu gre pa letos še preveč vse po planu... To bo novih 25. Vprašanje je samo, komu bodo živci spustil; Šumiju, Webbru, Buttnu...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::
Dejmo Button, zdej je šansa. + 2s na krog še vedno proti Vettlu...
... mah, kje, Sebo sam mal blefira... ;D Kakšno norčevanje iz vseh!
... mah, kje, Sebo sam mal blefira... ;D Kakšno norčevanje iz vseh!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()

Super Sonic ::
Zdej je smeh dovoljen! ;=)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Maximus ::
Gumbek je zmagu... heheh
škoda za šumija. Na mokrem je kar letel.
škoda za šumija. Na mokrem je kar letel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Maximus ()

Super Sonic ::
Na mokrem ne, je pa bil zelo konkurečen na vmesnih pnevmatikah.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

[Michael] ::
Haha, noro!
6x v boksih in končal na 1. mestu. Ampak bo še neki časa pogojna zmaga.
Baraba je Alonsa ruknu ven
6x v boksih in končal na 1. mestu. Ampak bo še neki časa pogojna zmaga.
Baraba je Alonsa ruknu ven


Super Sonic ::
Alonso je tam priletel po zunanji strani, tako, da če je kaj pravice, potem bo zmaga ostala pri Buttnu. Alonso je izvedel en "Hamilton" manever ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

[Michael] ::
A-a, priletel je Button po notranji ampak za Alonsom, kr poglej kdo je naprej, Button al Alonso.

broken/link ::
zakon dirka, zakon razplet, zakon varnostniki, zakon polomljena krilca, edin kar mi je skor živc potegnlo je bil varnostni avto. suma sumarum: kolkr sm se danes presmejal, se že dolgo nism :D

Fizikalko ::
Šokantna dirka, fantastično!
Bravo Button, zelo zelo dobro Vettel (razen napake v zadnjem krogu, ostalo perfektno), izjemno tudi MSC.
Bravo Button, zelo zelo dobro Vettel (razen napake v zadnjem krogu, ostalo perfektno), izjemno tudi MSC.

ripmork ::
Tisti varnostniki ga zmagajo, haha
Kaka dirka ej... zmagovalca smo dobili v zadnjem krogu.
Prav privoščil bi Schumacherju podium, je pokazal, da še vedno zna:). Samo na ravnini proti RB-ju pač ni šans.
Kaka dirka ej... zmagovalca smo dobili v zadnjem krogu.
Prav privoščil bi Schumacherju podium, je pokazal, da še vedno zna:). Samo na ravnini proti RB-ju pač ni šans.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()

Super Sonic ::
"A-a, priletel je Button po notranji ampak za Alonsom, kr poglej kdo je naprej, Button al Alonso."
Sem pogledal, tam gre ovinek naprej v desno in nato v levo. Ko sta šla v desno, sta bi poravnana, je pa Alonso bistveno kasneje zaviral, ampak je bil on tisti, ki je rinil notr, in on tisti, ki se je zaletel v Buttna (ker izhod je bila samo trava in nato zid). Ne vem, v mojih očeh si nihče ne zasluži kazni, saj sta jo oba dobila. En počeno gumo in krilce, drug pa robnik. Lahko bi bilo obratno. Vse ostalo je zgodovina, seveda je pa vprašanje kaj bodo zmodrovali tam zgoraj. Ponavadi nič dobrega.
"Me prav zanima kako bo požrl tole napako vettel."
Upam, da čim slabše ; (v korist F1, seveda), so bili pa živci tole. Pozen na zaviranju...
Sem pogledal, tam gre ovinek naprej v desno in nato v levo. Ko sta šla v desno, sta bi poravnana, je pa Alonso bistveno kasneje zaviral, ampak je bil on tisti, ki je rinil notr, in on tisti, ki se je zaletel v Buttna (ker izhod je bila samo trava in nato zid). Ne vem, v mojih očeh si nihče ne zasluži kazni, saj sta jo oba dobila. En počeno gumo in krilce, drug pa robnik. Lahko bi bilo obratno. Vse ostalo je zgodovina, seveda je pa vprašanje kaj bodo zmodrovali tam zgoraj. Ponavadi nič dobrega.
"Me prav zanima kako bo požrl tole napako vettel."
Upam, da čim slabše ; (v korist F1, seveda), so bili pa živci tole. Pozen na zaviranju...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

lurker ::
Button je IMHO čist. 50:50 krivda, če ne še malo bolj na strani Alonsa.
Vettel je pa zadnje kroge vozil tako riskantno linijo, da je itak čudo, da je zdržal tako dolgo.
Vettel je pa zadnje kroge vozil tako riskantno linijo, da je itak čudo, da je zdržal tako dolgo.

overlord_tm ::
Tole je malo brezveze, kako gre RB in Mclaren mimo MB na ravnini. A MSC je vmes po mokrem tako dobro vozil da je prisel do 2. mesta ali je bila spet kaka Brownova mojstrovina? Ko kolikor sem gledal live timing je imel dobre case, potem pa pridem do TVja, pa nikamor vec ni slo :)
Drugace pa, a se je komu zdelo da zelo dezuje? Ker 10 let nazaj je bila tole obicajna dezna dirka, sedaj pa spuscajo SC ze ob parih kapljicah dezja. Saj je mokro za vse, hitrosti so nizje, tako da ne razumem zakaj se je treba za SC fjakat. Meni je SC logicen samo ce je treba kake ostanke pobirat po stezi. Spa 98 je bil recimo dezna dirka :)
Drugace pa, a se je komu zdelo da zelo dezuje? Ker 10 let nazaj je bila tole obicajna dezna dirka, sedaj pa spuscajo SC ze ob parih kapljicah dezja. Saj je mokro za vse, hitrosti so nizje, tako da ne razumem zakaj se je treba za SC fjakat. Meni je SC logicen samo ce je treba kake ostanke pobirat po stezi. Spa 98 je bil recimo dezna dirka :)

ravsek ::
Jap, MSC je na mokrem dokazal, da se vedno ni za med staro saro. Danes bi mu res privoscil tiste 3. mesto


connel ::
Dober je bil šumi v mokrem ja, zelo mu je ustrezalo, potem ko se je osušila steza mu pa ni šlo več, škoda, bi mu prav privoščil danes stopničke.
Gumbek mi je bil pa sploh zanimiv danes, kaj so mu dali, da je tako letel po stezi, neverjetno.
Gumbek mi je bil pa sploh zanimiv danes, kaj so mu dali, da je tako letel po stezi, neverjetno.

Blinder ::
če so luže na cesti je pol gemblanje katerega bo vrglo ven zaradi aquaplaninga. to nebi blo več dirkanje
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-12400f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-12400f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Blinder ::
sm mislu da je bil pijan
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-12400f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-12400f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

OttoParts ::
Super Sonic je izjavil:
"SuperSOnic se mi zdi, da rahlo iščeš teorije zarote."
Zarote ni, prvič sem sam opazil nekaj ognja pri tovrstnih trkih. Tisto, kar se mi je zdelo zanimivo je bilo to, da se avto ni zaletel direktno v beton, ampak je avtomobil prej srečal neko plastično zmes. Če še vedno misliš, da gre za zaroto, te potem povabim, da razkriješ De la Rosino bliskanje in si priboriš barvni televizor za nagrado :) :
Sicer imajo pa čez noč v Kanadi napovedne močne nevihte, ki bodo trajale tudi podnevi. Pričakuje se tudi moker štart.
Dobili pa smo tudi nekaj potrditev - oba McLarna in Heidfeld so v kvalifikacije vstopili namerno z višjo stopnjo podtlaka, kot bi to sicer, saj so 100% prepričani v dež...
Res ni nobenih zarot - F1 dirkalniki imajo kolesne obroče ("felne") narejene iz magnezija (ali magnezijevih zlitin). Oba dirkača sta z kolesi podrgnila ob zidu in že je bliskalo.

Ktj ::
Všeč mi je bilo, da je Button na koncu dirke kazal umirjenost saj mi dirkalnik ni skoraj ni nič poplesaval medtem ko je Vettel vseskozi lovil in popravljal dirkalnik. Vsekakor pa ni tako čista zmaga, sem mnenja da bi lahko za naslednjo dirko dobil +5 pozicij gledenato kar je delal med dirko. Vendar kot kaže komisarji niso bili tega mnenja...
Se je pa lepo opazilo, da je mercedez za razred slabši na "suhih" gumah. Škoda za Šumija, ker je kar lepo vozil dirko pa je končal "le" na četrtem mestu.
Vsekakor še več takih drik pa bo top sezona!
Se je pa lepo opazilo, da je mercedez za razred slabši na "suhih" gumah. Škoda za Šumija, ker je kar lepo vozil dirko pa je končal "le" na četrtem mestu.
Vsekakor še več takih drik pa bo top sezona!

Icematxyz ::
Reklo bi se, da je z F1 ena dirkači tako. V F1 si nekaj dirkačev tako ali tako plačuje sedež in ti spadajo med turizem. Nekaj jih je takšnih, ki so šolani, ampak bolj kot uspeh, jih je v F1 pripeljal sponzor, tista smetana (+10) dirkačev je pa izredno politična, pravzaprav, najbolj politična, kot je sam dirkač lahko. Potem dobiš kar dobiš, je pa res, da v takšnem nalivu težko gledamo formulo, ker ti avtomobili niso narejeni odrivanje takšne količine vode.
Čakaj malo, nobenega odziva?
Drugače pa soliden konec dirke za gledalca.
Michael Schumacher je pa tudi lepo demonstriral, da ni težava Michael Schumacher, ampak ne dovolj konkurenčen dirkalnik.

Super Sonic ::
"Button je obdržal zmago, brez kazni"
Ja čudno... Še dobro, da je prvenstvo tako nezanimivo (iz točkovnega vidika), da je bila lahka odločitev. Sicer pa Alonso postaja pravi gentleman, tudi tokrat je sam povedal, da Button ni bil prav nič kriv pri tisti nesreči. Me zanima kako bi bilo, če bi bil tam Massa ;)
"Michael Schumacher je pa tudi lepo demonstriral, da ni težava Michael Schumacher, ampak ne dovolj konkurenčen dirkalnik."
Ma ni čisto tako. Sedaj je v tem letu in pol drugič odpeljal eno tako solidno dirko in takoj iz vseh lukenj prileti množica, ki ga spet daje na prestol. Če pogledamo čase dirke potem vidimo, da je bil, ko je bila steza polna vode, nekje med najhitrejšimi (za Vettlom, za Masso, ipd), nikakor pa ne najhitrejši. Stvari so se spremenile, ko je dirkalnik bil na vmesnih gumah, takrat je Šumi letel, ko pa se je steza posušila, adijo MS. To predvsem pomeni, da je bil MSov dirkalnik nastavljen za "intermediate" gume in prav nič drugega. Še vedno je Rosberg precej bolj dominanten, 6:1 v kvalifikacijah in pa + 0,3 desetinke na krog. Točkovno pa so stvari poravnane, ampak pri tako slabem avtomobilu je to brezvezen podatek, saj je veliko odvisno od sreče (koliko jih Hamilton zrine ven, da potem onadva kasirata pike; če se malo pošalim).
Šumiju manjka še zelo veliko do neke šampijonske forme, pa tudi, ko (če) jo bo dosegel bo imel strašne težave s konstanto. Tudi moštveni kolega se mu tokrat ne bo umikal in mislim, da v najboljšem primeru on lahko doseže še par zmag in gre v (zaslužen) pokoj.
Torej, mislim, da tudi če Brawnu drugo leto po nekem čudežu uspe sestaviti konkurenčen dirkalnik, bosta oba dirkača na težki preiskušnji. Naslednje leto bo tako ali tako zanimivo, saj bodo pravila ostala več ali manj nespremenjena (zaenkrat je novost praktično le definiran izpuh) in kakšne tople vode ne bo (ali pa pač).
"Res ni nobenih zarot - F1 dirkalniki imajo kolesne obroče ("felne") narejene iz magnezija (ali magnezijevih zlitin). Oba dirkača sta z kolesi podrgnila ob zidu in že je bliskalo."
Sem pogledal tisto in mi je jasno, ni mi jasno zakaj sem to prvič opazil ta vikend.
"Vettel je pa zadnje kroge vozil tako riskantno linijo, da je itak čudo, da je zdržal tako dolgo."
Vettel je bil na "safe mode" kar nekaj časa in potem mu je začela voda tečt v grlo, ter napaka. Čista njegova, je pa res, da tale RB7 čuvajo ob vsaki malenkosti. Takoj, ko je to možno, se dirkalnika ne pritiska do konca. Veliko vprašanje je, koliko bo njih prizadela ukinitev Map-Q, predvsem v kvalifikacijah (na dirki tega ne uporabljajo, saj je poraba takrat + 10/15% višja in še obraba motorja bi bila kritična po določenem času).
Ja čudno... Še dobro, da je prvenstvo tako nezanimivo (iz točkovnega vidika), da je bila lahka odločitev. Sicer pa Alonso postaja pravi gentleman, tudi tokrat je sam povedal, da Button ni bil prav nič kriv pri tisti nesreči. Me zanima kako bi bilo, če bi bil tam Massa ;)
"Michael Schumacher je pa tudi lepo demonstriral, da ni težava Michael Schumacher, ampak ne dovolj konkurenčen dirkalnik."
Ma ni čisto tako. Sedaj je v tem letu in pol drugič odpeljal eno tako solidno dirko in takoj iz vseh lukenj prileti množica, ki ga spet daje na prestol. Če pogledamo čase dirke potem vidimo, da je bil, ko je bila steza polna vode, nekje med najhitrejšimi (za Vettlom, za Masso, ipd), nikakor pa ne najhitrejši. Stvari so se spremenile, ko je dirkalnik bil na vmesnih gumah, takrat je Šumi letel, ko pa se je steza posušila, adijo MS. To predvsem pomeni, da je bil MSov dirkalnik nastavljen za "intermediate" gume in prav nič drugega. Še vedno je Rosberg precej bolj dominanten, 6:1 v kvalifikacijah in pa + 0,3 desetinke na krog. Točkovno pa so stvari poravnane, ampak pri tako slabem avtomobilu je to brezvezen podatek, saj je veliko odvisno od sreče (koliko jih Hamilton zrine ven, da potem onadva kasirata pike; če se malo pošalim).
Šumiju manjka še zelo veliko do neke šampijonske forme, pa tudi, ko (če) jo bo dosegel bo imel strašne težave s konstanto. Tudi moštveni kolega se mu tokrat ne bo umikal in mislim, da v najboljšem primeru on lahko doseže še par zmag in gre v (zaslužen) pokoj.
Torej, mislim, da tudi če Brawnu drugo leto po nekem čudežu uspe sestaviti konkurenčen dirkalnik, bosta oba dirkača na težki preiskušnji. Naslednje leto bo tako ali tako zanimivo, saj bodo pravila ostala več ali manj nespremenjena (zaenkrat je novost praktično le definiran izpuh) in kakšne tople vode ne bo (ali pa pač).
"Res ni nobenih zarot - F1 dirkalniki imajo kolesne obroče ("felne") narejene iz magnezija (ali magnezijevih zlitin). Oba dirkača sta z kolesi podrgnila ob zidu in že je bliskalo."
Sem pogledal tisto in mi je jasno, ni mi jasno zakaj sem to prvič opazil ta vikend.
"Vettel je pa zadnje kroge vozil tako riskantno linijo, da je itak čudo, da je zdržal tako dolgo."
Vettel je bil na "safe mode" kar nekaj časa in potem mu je začela voda tečt v grlo, ter napaka. Čista njegova, je pa res, da tale RB7 čuvajo ob vsaki malenkosti. Takoj, ko je to možno, se dirkalnika ne pritiska do konca. Veliko vprašanje je, koliko bo njih prizadela ukinitev Map-Q, predvsem v kvalifikacijah (na dirki tega ne uporabljajo, saj je poraba takrat + 10/15% višja in še obraba motorja bi bila kritična po določenem času).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::
Predvsem je Ferrari katastrofalna.
Na tej dirki se je videlo da si ne upajo nič, iz vidika strategije so samo pokrivali kaj so ostali počeli z 1 ali 2 kroga zamude. Nimajo več jajc vozit po svoje.
Je že prav da Vettel vozi konzervativno, sezona je dolga in v najslabšem primeru je drugi na dirki. V trenutni poziciji nima smisla jemat preveč agresivnih odločitev.
Na tej dirki se je videlo da si ne upajo nič, iz vidika strategije so samo pokrivali kaj so ostali počeli z 1 ali 2 kroga zamude. Nimajo več jajc vozit po svoje.
Je že prav da Vettel vozi konzervativno, sezona je dolga in v najslabšem primeru je drugi na dirki. V trenutni poziciji nima smisla jemat preveč agresivnih odločitev.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()

connel ::
No če dobro pomislimo sta imela gumbek in hami avto nastavljen na točno tako situacijo, torej dež (zato tudi slabše kvalifikacije), vsi ostali razen heidfelda ne, tako da niti ni čudno da je gumbek letel po stezi s čistimi linijami skozi zavoje. Če bi dobil kazen bi bilo pa res čudno, nihče od dirkačev ga ni krivil za to, kar se je zgodilo. V glavnem, kapo dol, odlična predstava s 5 oz. 6 postanki.

Super Sonic ::
"Na tej dirki se je videlo da si ne upajo nič, iz vidika strategije so samo pokrivali kaj so ostali počeli z 1 ali 2 kroga zamude. Nimajo več jajc vozit po svoje."
To si pa dobro povedal, ker dejansko so to počel (pa niti ne prvič). Letos so imeli itak avto tako daleč zadaj, da so vse te odločitve tako ali tako bile prilagojene na lovljenje 3, 4 ali 5 mesta. So pa imeli včeraj to odlično šanso, da bi naredili nekaj več, pa je sledil popoln polom; tako taktični kot vozniški.
To si pa dobro povedal, ker dejansko so to počel (pa niti ne prvič). Letos so imeli itak avto tako daleč zadaj, da so vse te odločitve tako ali tako bile prilagojene na lovljenje 3, 4 ali 5 mesta. So pa imeli včeraj to odlično šanso, da bi naredili nekaj več, pa je sledil popoln polom; tako taktični kot vozniški.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::
Šumiju manjka še zelo veliko do neke šampijonske forme, pa tudi, ko (če) jo bo dosegel bo imel strašne težave s konstanto. Tudi moštveni kolega se mu tokrat ne bo umikal in mislim, da v najboljšem primeru on lahko doseže še par zmag in gre v (zaslužen) pokoj.
Ti se kar tolaži. ;)
Sedaj je v tem letu in pol drugič odpeljal eno tako solidno dirko in takoj iz vseh lukenj prileti množica, ki ga spet daje na prestol.
Nič nismo v luknjah skriti, ampak čakamo. Se pravi čakamo na to, da Mercedes zagotovi Michaelu Schumacheru konkurenčen bolid. Preprosto ne povabiš Michaela Schumacherja ali Valentina Rossija v nek "projekt", če potem do takšnih asov nimaš neke odgovornosti! Se pravi če Mercedes ne bo pripeljal Michaela Schumacherja na stopničke, potem je to velik "fail" za Mercedes in menim, da se tega presneto dobro zavedajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()

Ktj ::
Pa je možnost da je Šumijov problem v tem da ni "navajen" voziti dirkalnike s takim podtlakom? Namreč, če primerjamo čase izpred 10 let, ko je brez problem zmagoval serijsko, in sedaj se opaža da kljub zmanjšanju moči dirkalnika so časi na progah skoraj isti - treba je vzeti v zakup ukinitev V10 in pa omejitev rpm. Pa tudi razne simulacije, ki sem jih igral dajo neprimeren drugačen občutek vožnjo dirkalnika iz leta 99 ( ki hočejo bolj "drseti") in pa iz leta 05 (seveda kolkor so simulacije natančne). Namreč to bi razložilo, da kljub nastavitvi za intermidiate je uspel voziti hitro. Še v prvem delu dirke se je opazilo, da je delal kar enormno število manjših korekcij.
Me pa matra kaj bo s sezono 2013, je zdej gotova uvedba 1,6 mašin? Pa zanimivo bi blo, če bi se kdo pojavil s kakšno boxer mašnio :D!
Me pa matra kaj bo s sezono 2013, je zdej gotova uvedba 1,6 mašin? Pa zanimivo bi blo, če bi se kdo pojavil s kakšno boxer mašnio :D!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ktj ()

Icematxyz ::
Pa je možnost da je Šumijov problem v tem da ni "navajen" voziti dirkalnike s takim podtlakom?
Na spremembe in povratek seveda se more privaditi, ampak kot sem rekel je zadnja dirka bila lep dokaz, da je Michael Schumacher še vedno dober voznik in stopničke ne bi smele biti vprašanje. Nico Rosberg bi verjetno tudi stal več krat na stopničkah, če bi imel boljši bolid. Torej Mercedes prevzemi odgovornost, ki si si jo naložil in ponudi konkurenčen bolid!

Blinder ::
bo sploh možno izbirat kaj drugega kot inline 4? js samo upam da bodo imeli dober zvok
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-12400f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-12400f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

PrimozR ::
bo sploh možno izbirat kaj drugega kot inline 4? js samo upam da bodo imeli dober zvok
Misliš po pravilih? Vprašanje. Če bi bile druge možnosti je pravzaprav edina logična izbira potem V4, ker je zadeva enostavno precej bolj toga. Navsezadnje so motorji nosilni elementi šasij v današnjih avtomobilih. Motorji in menjalniki, na katere se montira zadnje vzmetenje.
Na Eurosportu so na pogovor povabili Petra Judda, ki je bil čist WTF-jast nad Astonovo odločitvijo za 2.0 I6 turbobencinarja v AMR-One. Audijevi inženirji so pa baje izrekli nekaj besed, ki niso za v javnost. Čeprav tam so jamrali bolj zaradi dolžine ročične, ki se tako bolj torzijsko zvija. I4 ima teh problemov manj. Pa plus je, da je I4 uravnotežen, kar mislimda ne moremo tako enostavno reči za V4...
Živi bili pa videli.

Super Sonic ::
"Se pravi čakamo na to, da Mercedes zagotovi Michaelu Schumacheru konkurenčen bolid."
To se boste pa mal načakal. Konkurečen bolid ne bo dovolj. On rabi +1 klaso in ubogljivega sovoznika in nič od tega se ne bo zgodilo. Še vedno bo pa lahko odpeljal kakšno dirko dobro, nič ne rečem.
"Preprosto ne povabiš Michaela Schumacherja ali Valentina Rossija v nek "projekt", če potem do takšnih asov nimaš neke odgovornosti!"
Hehe, Toyota je zapravila 1 miljardo $ za prazen nič. Garancije ni, sploh sedaj, ko so pravila tako omejena in testiran ni. Veliko je tveganja, veliko ČE-jev. NIč ni garantiranega, MB pa od lani do letos ni naredil nič konkretnega.
"Pa je možnost da je Šumijov problem v tem da ni "navajen" voziti dirkalnike s takim podtlakom?"
Pa niti ne. To so bojda ne občuti nič drugače. Dejstvo je, da njega (in njegovo ekipo) daje to, da ni testiranj. On je pri Ferrariju skoraj spal v dirkalniku, ekipa je garala cele dni in noči za razne jebene malenkosti, bilo je tudi veliko živčnih zlomov. Vendar, pod črto, to je standard, ki ga je postavil ravno MS, držijo se ga pa vsi. Od Vettla, Alonsa, Hamiltona, Masse in Rosberga. Vsi ti fantje danes lahko garajo toliko kot je MS v svojih (najboljših) časih. Malo ga daje tudi biološka ura, verjetno se to najbolj pozna na psihi. On sploh še ni bil pod kakšnim konkretnim vozniškim pritiskom od kar se je vrnil, naredil je edino nekaj buladeštin.
"Na spremembe in povratek seveda se more privaditi, ampak kot sem rekel je zadnja dirka bila lep dokaz, da je Michael Schumacher še vedno dober voznik in stopničke ne bi smele biti vprašanje"
MS bo vedno bil dober voznik. Samo ni edini, ki je dober. Pravzaprav je ta mlada falanga voznikov bolj trenirana kot je bil on, bolj psihično izdelana in tudi bolj talentirana. To je naraven proces, zato pa vsi poznavalci odkimavajo z glavami, ko ga gledajo. MS namreč ne paše v to okolje, on je svoje naredil. Ampak njegov EGO daje prednost užitku pred blamažo in uničenim slovesom (in ga razumem).
"Kubica okreva."
Ja sem videl slike, noro kako bogi izgleda... Te kar malo stisne pri srcu. Še hodi težko.
"bo sploh možno izbirat kaj drugega kot inline 4? js samo upam da bodo imeli dober zvok."
Teh kosilnic (pomoje) ne bo. Slaba stran tega je tudi razvoj, ki bo potreben in pa večji in močnejši KERS, ki naj bi se ob tem obetal. To kar je notri trenutno - naj bi bilo kar to še nekaj časa.
To se boste pa mal načakal. Konkurečen bolid ne bo dovolj. On rabi +1 klaso in ubogljivega sovoznika in nič od tega se ne bo zgodilo. Še vedno bo pa lahko odpeljal kakšno dirko dobro, nič ne rečem.
"Preprosto ne povabiš Michaela Schumacherja ali Valentina Rossija v nek "projekt", če potem do takšnih asov nimaš neke odgovornosti!"
Hehe, Toyota je zapravila 1 miljardo $ za prazen nič. Garancije ni, sploh sedaj, ko so pravila tako omejena in testiran ni. Veliko je tveganja, veliko ČE-jev. NIč ni garantiranega, MB pa od lani do letos ni naredil nič konkretnega.
"Pa je možnost da je Šumijov problem v tem da ni "navajen" voziti dirkalnike s takim podtlakom?"
Pa niti ne. To so bojda ne občuti nič drugače. Dejstvo je, da njega (in njegovo ekipo) daje to, da ni testiranj. On je pri Ferrariju skoraj spal v dirkalniku, ekipa je garala cele dni in noči za razne jebene malenkosti, bilo je tudi veliko živčnih zlomov. Vendar, pod črto, to je standard, ki ga je postavil ravno MS, držijo se ga pa vsi. Od Vettla, Alonsa, Hamiltona, Masse in Rosberga. Vsi ti fantje danes lahko garajo toliko kot je MS v svojih (najboljših) časih. Malo ga daje tudi biološka ura, verjetno se to najbolj pozna na psihi. On sploh še ni bil pod kakšnim konkretnim vozniškim pritiskom od kar se je vrnil, naredil je edino nekaj buladeštin.
"Na spremembe in povratek seveda se more privaditi, ampak kot sem rekel je zadnja dirka bila lep dokaz, da je Michael Schumacher še vedno dober voznik in stopničke ne bi smele biti vprašanje"
MS bo vedno bil dober voznik. Samo ni edini, ki je dober. Pravzaprav je ta mlada falanga voznikov bolj trenirana kot je bil on, bolj psihično izdelana in tudi bolj talentirana. To je naraven proces, zato pa vsi poznavalci odkimavajo z glavami, ko ga gledajo. MS namreč ne paše v to okolje, on je svoje naredil. Ampak njegov EGO daje prednost užitku pred blamažo in uničenim slovesom (in ga razumem).
"Kubica okreva."
Ja sem videl slike, noro kako bogi izgleda... Te kar malo stisne pri srcu. Še hodi težko.
"bo sploh možno izbirat kaj drugega kot inline 4? js samo upam da bodo imeli dober zvok."
Teh kosilnic (pomoje) ne bo. Slaba stran tega je tudi razvoj, ki bo potreben in pa večji in močnejši KERS, ki naj bi se ob tem obetal. To kar je notri trenutno - naj bi bilo kar to še nekaj časa.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Icematxyz ::
Dirka za veliko nagrado Kanade je dokaz, da je Michael Schumacher še vedno sposoben dosegati vrhunske rezultate, v kolikor mu Mercedes GP priskrbi dober in konkurenčen dirkalnik. To je povzetek besed Norberta Hauga, motošportnega direktorja Mercedes-Benza.
Dajmo Mercedes, potrudi se!

JayKay ::
tisti, ki ste gledali na Rtv slo: se je Ališić pune drl proti koncu in navijal za MS? Brundle in Coultard, ki najbolj ne marata šumija bi mu vseeno privoščila podium.

globoko grlo ::
alešič je itak cepec
nej gleda dirko in komentira zadeve, ne pa da gleda tretji ekran in zamuja dogajanje na stezi, potem se pa dere ko je vsega konc
nej gleda dirko in komentira zadeve, ne pa da gleda tretji ekran in zamuja dogajanje na stezi, potem se pa dere ko je vsega konc

šernk ::
no vsaj posnetek dogajanja vidim, ker me zbudi iz spanca 
lani sem 3/4 dirk zaspal takoj po štartu, zbudil se pa par krogov pred ciljem

lani sem 3/4 dirk zaspal takoj po štartu, zbudil se pa par krogov pred ciljem

In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 258234 (164060) | Alexius Heristalski |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 296201 (191669) | ABX |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 192649 (155894) | WarpedGone |
» | Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 92330 (54709) | ABX |
» | F1 2007 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 82844 (55164) | 'FireSTORM' |