» »

Bencin ali Dizl

Bencin ali Dizl

««
6 / 13
»»

M-XXXX ::

V klanec je itak težko prehitevat ker vsi tiščijo gas da grejo kam, po ravnem in navzdol pa imajo vsi lahko nogo in posledično je lažje prehitet.

Kaj? Vsak močnejši avto nima nobenega problema pri prehitevanju v klanec...

ABX ::

V klanec je itak težko prehitevat ker vsi tiščijo gas da grejo kam, po ravnem in navzdol pa imajo vsi lahko nogo in posledično je lažje prehitet.

Kaj? Vsak močnejši avto nima nobenega problema pri prehitevanju v klanec...


Vzemi si 5min in probaj razumet kaj sem napisal, itak da če maš 200HP delaš kar hočeš.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

IceIceBaby ::

ABX, kompliciraš. Če imaš avto za prevažanje potem je poraba pomemben strošek. Ne delajo vsi 12kkm letno, tako kot ti.

Btw...kateri pa so avtomobili z dušo? Jaz sem imel 3 take, ki imajo dušo, pa so danes kot prevozno sredstvo praktično neuporabni. Za vikend vožnje pa kakšen obisk dirkališča so super, za vožnjo v službo in na potovanja so pa zanič.

ABX ::

ABX, kompliciraš. Če imaš avto za prevažanje potem je poraba pomemben strošek. Ne delajo vsi 12kkm letno, tako kot ti.


Se strinjam, ampak ne delamo vsi 40.000km na leto. In glede na oglase na avto.net, večina jih dela okoli 15.000.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

IceIceBaby ::

Odvisno kakšne avtomobile gledaš. Jaz ravno gledam malo za 2, 3 leta starimi avtomobili pa jih ima veliko 100kkm in več.

Kakšni mestni malčki pa res težko delajo več kot 15k na leto.

ABX ::

Kateri modeli imajo v povprečju 100.000km po 2-3 letih?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

IceIceBaby ::

Praktično vse limuzine srednjega razreda (alfe 159, bmwji 3, audi a4...). Prav tako večina coupejev tega razreda.

dzinks63 ::

Službena vozila, srednjega in višjega razreda, ali pa vozila iz uvoza, ponavadi iz leasinga. In firme, pa tudi posamezniki gredo v nakup novega novejšega avtomobila. Sicer pa je to pretečeni čas in prevoženi km, ko se začnejo večji in bolj pogosti stroški z avtomobilom.

madmitch ::

Avto z dušo, kaj? To bi bilo nekaj zame, ko bi bil slabe volje al bi mu kaj na duši ležali, bi ga še tolažil.

ABX, dej ne bluzi. Sploh pa, ko boš agilen na cesti, v nasprotju z ostalimi zdolgočasenemi, mi prosim javi, da grem po drugi poti, ker tako "veseljaki" z avtomobili, ki imajo "dušo" ste najbolj nevarni na cesti. Razen tebe, seveda, ker ti znaš voziti neprimerno bolje od vseh ostalih, razen dveh tvojih prijateljev, ki sta še bolj vesela, in mata še bolj "dušen" avto.

Lepo te prosim, ne seri klamf.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody

ABX ::

Praktično vse limuzine srednjega razreda (alfe 159, bmwji 3, audi a4...). Prav tako večina coupejev tega razreda.


Sem šel iskat BMW-je serija 3 na avto net. Zelo redki imajo več kot 100.000km po 3 letih.

Točne statistike nimam, ampak od oka bi rekel manj ko 10%.

madmitch:
Jaz na cesti tako kot tukaj sem miren. Poslušam muziko in imam za 4-5 avtov varnostne razdalje.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

;-) ::

in kaj je za vas avto z "dušo"?

ABX ::

in kaj je za vas avto z "dušo"?


Sem dal en link nazaj do enega filma, poglej si ga in boš razumel. Ker bilo kaj rečem v 3 besedah ne boste sprejeli kot argument. Če napišem kaj daljšega pa noben ne bo prebral v celoti.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

;-) ::

Aha sem opazil.

Drugače se strinjam, da je bolje kupit avto z "dušo" čeprav ima za to dušo vsak svoje manire. Meni je pomembno da je bencinar, vozil sem že dosti dizlov z turbinami in atmosferci pa ni nobenega ki bi dal tak užitek kot bencinar (vsaj meni) pa še to mi ne ustreza vsak bencinar. Drugo pa je da mora met zadostno količino KM pod havbo da je lahko vožnja dinamična in da se lahko z avtom praktično "igram" in ko stisneš v klanec mora avto pospeševat, ne pa da se trudiš ohranjat hitrost. Vsekakor pa za to ne potrebuješ 200+ konjskih moči kot ste omenjali nekateri.

Najraje vozim 16V motorje, zaradi priganjanja v vrtljaje in ko se peljem po mestu (ko je zid ob vsaki strani) pa prtisnem tam na 4-5k obratov ko je z stock izpuhom zvok taki da gate trga mi ni večjega zadovoljstva in ga nebi zamenjal za tisto sikanje turbine in prestavljanje pri nevem 2.5k obratov. Poraba pa je vožnji primerna (12l/100km).

Druga moja ljubezen so bavarci z zadnjim pogonom, ta pa itak mora bit bencinar, drugače ni avto;) Ni ga čez zimske radosti, krožnega prometa pa drsenja. Sicer ima bavarc ki ga vozim manjšo porabo (8-9l/100km) in več KM in se mi z tako porabo in takim stilom vožnje kot ga imam jaz zdi kar precej varčen. Če vozi mama je poraba okoli 7litrov.

Kdor ima porabo 5l in se z tem hvali je beden, ker laže sam sebi da ob vožnji uživa, drugič skoz se trudi in gleda kak bo gas stisno in tretjič ima jajček od jajčka avto.

Za moj stil vožnje mi najbolj ustreza bencinar, ker rabim obrate ne pa traktorja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

Valvoline ::

:-) po tem kaj si napisal edino kar lahka sklepam je da dizla še nisi sprobal furat,še posebej ne TDI. Dej enkrat k boš mel priložnost sprobaj kšnga TDI z vse 3 rdeče črke :) Oz 130 ali 150km. Boš hitr pozabil bencince.
p.s. Pred 3mi leti sem se ogromno fural z avtom in sem v enem letu naredo 45tkm. 12l na sto ?? Ne hvala. Avto ki žere več k 6-7l na 100 me enostavno ne zanima.

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

Najraje vozim 16V motorje, zaradi priganjanja v vrtljaje in ko se peljem po mestu (ko je zid ob vsaki strani) pa prtisnem tam na 4-5k obratov ko je z stock izpuhom zvok taki da gate trga mi ni večjega zadovoljstva in ga nebi zamenjal za tisto sikanje turbine in prestavljanje pri nevem 2.5k obratov. Poraba pa je vožnji primerna (12l/100km).


Kater motor pa je to, če smem vprašat? 16v (predvidevam na ni V8) pa zvok da gate trga s stock izpuhom?

KandazaR ::

Tista alfa ki jo je linkal alien z 2.4 literskim dizlom (209hp in 400nm navora) mora pomoje tud orng trgat (že zvok ma netipičen za dizla).

Blinder ::

Ma zvok ima tak kot ga imajo 5-cilindrski. Razni V6 tdi imajo tudi šestcilinderski zvok, podoben bencinarskim.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

djordjevic ::

Sem šel iskat BMW-je serija 3 na avto net. Zelo redki imajo več kot 100.000km po 3 letih.

Točne statistike nimam, ampak od oka bi rekel manj ko 10%.


Sicer ne vem, ali obstaja še kakšen avto.net, ampak na našem je večina bmw-jev letnik 06 s kilometri nad 100k. Če bi se zavzel, bi videl, da imajo vsi tisti, ki imajo kilometre pod 100k, sveže tablice. Kar najbrž pomeni, da so bili uvoženi. Zdaj pa pojdi na mobile.de in poišči bmw-je istega letnika in malo poglej kilometre (zlasti tiste cenejše avte - se uvoznikom najbolj splačajo). Mislim, saj tudi če ima avto 200k km, ni problem. Samo naj se potem to napiše. Da veš, pri čem si. Ne pa da ljudje naivno mislijo, da avto nima več kot 100k kilometrov na števcu.
No grave is deep enough to keep us in chains.

M-XXXX ::

Vzemi si 5min in probaj razumet kaj sem napisal, itak da če maš 200HP delaš kar hočeš.

Nobenih 200 konj ne rabiš, že z 100 se da prehitet čisto vsakega ter povsod (dokler on vozi po omejitvah). Je pa logično da ne boš šel v hrib prehitevat avto ki gre 170-180km/h z avtom ki ima 100 konj... Z 150 se bo pa tudi to dalo...

;-) ::

Valvoline sem fural dizla golfa 4 1.9TDI en čas, pa Audi A6 3.0 TDI sem že vozil od turbačev.

Avto ki žere več k 6-7l na 100 me enostavno ne zanima.

Z porabo 6-7l pa nimaš nevem kaj poskočnega motorja?

Boeing ::

:-) po tem kaj si napisal edino kar lahka sklepam je da dizla še nisi sprobal furat,še posebej ne TDI. Dej enkrat k boš mel priložnost sprobaj kšnga TDI z vse 3 rdeče črke :) Oz 130 ali 150km. Boš hitr pozabil bencince.
p.s. Pred 3mi leti sem se ogromno fural z avtom in sem v enem letu naredo 45tkm. 12l na sto ?? Ne hvala. Avto ki žere več k 6-7l na 100 me enostavno ne zanima.


Ne seri. Resno, ne seri. 14 dni nazaj sem se na morje peljal s kolegom, ki ima 3 leta starega 2.0 tdi passata, 130 konjev. Na vrhniškem klancu avto ni šel nikamor (v primerjavi 2.0 147km in 300kg težjim s-maxom na plin), poleg tega pa se je od CE do KP na avtocesti 2x odločil, da noče več naprej, in sva se peljala po odstavnem pasu z vsemi 4 žmigavci 25kmh - po odvzemu kontakta, odklopu akumulatorja za nekaj minut in ponovnem "sestavljanju", je zadeva šla dalje. In ne, ne vozi se v trgovino s tem avtom, ampak dela cca 35k letno na relacije. In še, po 3 urah vožnje me je križ bolel tako da sem komaj čakal da se vržem v morje in se razmigam, ker si sedeža enostavno nisem uspel nastavit tako, kot bi mi ustrezalo - nima veze z dizlom, ma pa vezo s vw.
Tako da, diesels my ass. Nikada u životu, grem raje peš/bus/vlak, kot pa da vozim ta jajca. Sick!


Kot sem že povedal - zame obstajajo izklučno samo 2 varianti:
a) za osebni avto: Prius oz. katerikoli hibrid/elektro avto, če je hibrid mora biti bencinc + predelava na plin,
b) za prevoz tovora: ameriški bigblock v8 bencinski motorji + plin oz. hibrid, ko bo pač na trgu.

Vse ostalo je - larifari in brezglavo trošenje dragocene in drage naravne surovine.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Boeing ()

Pyr0Beast ::

Nikada u životu, grem raje peš/bus/vlak, kot pa da vozim ta jajca. Sick!
Edino peš ni na dizel :D

Na vrhniškem klancu avto ni šel nikamor
F*d up motor/turbina/ECU
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

IceIceBaby ::

Boeing, če si na podlagi enega zanič pasata ustvaril mnenje o dizlih potem te celo razumem. V resnici pa slika ni ravno realna.

KandazaR ::

3 leta starega 2.0 tdi passata, 130 konjev


Ta motor ne obstaja! Si mogoče mislil 2.0 tdi 140hp? Drugače mi je pa že sorodnik, ki dela na vw servisu rekel da imajo z 2.0 mašinami večje problme kot prej z 1.9. Tko da ne sklepat po enem dizlu ( v tem primeru vw) in dajat pavšalne ocene o vseh ostalih dizlih (no razen če si že probal dizle vseh znam, da to trdiš).

Boeing ::

kst: pa sosed ima golfa 5, 1.9, vsake par mesec na servisu, ker ne dela to, pa ne dela ono... pa mat ma službeno laguno (tanovo), seveda dizla (in ga mrzi do onemoglosti), pa je avto tudi v pol leta, kar ga majo, bil na servisu več kot na cesti... pa eni družinski prjatli majo nekaj mesecev starega C5 dizla (mašina neznana), pa je bilo tudi že menjano čisto vse, kar ni prišvasano in avto prenočuje po servisih... pa en moj zaposleni ma taprvega focusa 1. lastnik, pa ga tut skos nekaj jebe mašina (ga pa vozi na neuradni servis kolker mi je znano)...

tako da, kaj pa vem... mogoče imam samo jaz tako jebeno srečo, a moje mnenje o dizlih je, kakršno pač je... da je to tehnologija, v katero so švabi in francozi v zadnjih 15 letih investirali težke milijarde evrov v ustvarjanje "dizel je eko in varčuje" hypa, rezultatov ni nekih pravih, da bi človek rekel "wau", tehnologija je draga in komplicirana in rabi dosti podporne tehnike da sploh kam gre (turbine, recimo), tudi famozni vw se je že precej opekel s pumpe-duse sistemom... in zdaj je ta mit pač potrebno ohranjati neglede na ceno in tehnologijo prodajati, naj stane kar hoče... Na koncu pa, kar se mi zdi ekstra svinjarija, stvar pogrne po celi črti, ko pridemo do ekologije...

Sej nič ne rečem, ker tovorno vozim dizle, mi je všeč dizelaški navor... ampak pod črto, kar se mene tiče, dizel s precejšnjo razliko spuši napram konkretni bencinc + plin kombinaciji....

Kandazar: možno, ker je samo na brzino omenil koliko konjev ima, točnih podatkov se mi pa res ni ljubilo iskati, ker jih nimam za kaj ponucat :) 140 konjev it is, then...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Boeing ()

djordjevic ::

Hm, zanimivo. Doma smo imeli že pet dizlov (trije famozni nenehno-stoji-na-cesti-ker-mu-skuri-turbino renaulti in dva forda). Redni servisi, nič drugega. Nobenih okvar. Trkam po lesu. Ali imamo zdaj mi tako mastno srečo?
No grave is deep enough to keep us in chains.

Zheegec ::

@Boeing: Povej kje se dobimo pa malo potestiramo te bencinarje pa dizle :) Sploh ta odličen avto od Priusa, ki pa mora res dobro se peljati v klanec :) najbrž bolje kot vsak ~2l dizel.

Sicer še nisem vozil Priusa samo kolikor sem prebral na Avtomobilizem forumu med najbolj udobnimi avtomobili ni...

kst: pa sosed ima golfa 5, 1.9, vsake par mesec na servisu, ker ne dela to, pa ne dela ono... pa mat ma službeno laguno (tanovo), seveda dizla (in ga mrzi do onemoglosti), pa je avto tudi v pol leta, kar ga majo, bil na servisu več kot na cesti...

Mater, kaj pa počnete s temi svojimi avti? Za redni servis ste slišali? Pa ne posplošuj (če je zanič avto ni nujno da je za to kriv motor ane?), ravno zadnjič sva s prijateljem šlepala mojo Alfico (ne, ni crknila, samo tablic ni bilo) in ima Passata TDI 1,9 starega 6 let pa je čisto dobro potegnil v klanec skupno težo preko 3 tone. Je pa res da mu je crknila turbina pri hkm....em...oooo....em... 450.000km :):)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Binji ::

Mi imamo tudi vsi dizle pri hiši, od tega enega z 270k km (nasploh pri nas vsi avti hitro dosežejo take km - pred dizli pa pač bencinci), pa ni bilo ravno težav. Seveda se kaj pokvari, ampak nič bolj pri dizlih kot pri bencincih. Tudi turbine so še pri vseh cele (razen pri enem, ki je že tovarniško nima :D ).
Jaz drugače vozim AR 156 2.4JTD pa gre v vrhniški klanec ko urca. Če mi ne verjameš lahko prideš tudi na testno vožnjo ;)
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

IceIceBaby ::

Boeing, jaz ti lahko začnem naštevat vse renaulte, katerim so kot po tekočem traku crkovale vžigalne tuljave, poznam nekaj cliotov in fiatov, ki so zaribali, da ne omenjam toyote, ki je par let nazaj na Avensisih v garanciji zamenjala kar precej mašin. Avti se kvarijo, tako pač je.

Dizli so pač prevozna sredstva, tako kot bencinarji. Vsedeš se not in pelješ. Nekatere dizl mašine so dobre, nekatere slabe. Poraba je pa na strani dizlov, to je vsem jasno.

Plin pa tudi ni slaba zadeva, samo problem je, ker ni pump. Jaz niti pomislil nisem na plin, ker je najbljižja črpalka cca 50km stran. Se bom pa verjetno v kratkem vozil dnevno v LJ in razmišljam tudi o varjanti turbo bencinar + plin.

T-h-o-r ::

"Poraba je pa na strani dizlov, to je vsem jasno."

so pa tudi dražji, ko jih kupiš :)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

jype ::

ALIEn3001> Sploh ta odličen avto od Priusa, ki pa mora res dobro se peljati v klanec

Prius je za otroke po mestu vozit.

Pa 135 konjev lahko iz njega izvlečeš (zmore jih 170), pa _bistveno_ manjši zračni upor od vseh letečih drvarnic, ki jih folk vozi naokoli.

Zheegec ::

"Poraba je pa na strani dizlov, to je vsem jasno."

so pa tudi dražji, ko jih kupiš :)

O tem smo se že pogovarjali. Cena je nekje ista, dobiš pa pri dizlu nekje 10% manj konjev.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Boeing ::

alien: prius ni pritiskaški avto. Pri 130, 140 po avtocesti, na tempomat, brez omahovanja pogoltne kakršenkoli klanec... pri večjih obremenitvah se zna malo slišati motor, to je pa tudi vse. To je njegov namen, za to je bil dizajniran. Nihče ne trdi, da potegne kot aleluja in se vozi kot sneta sekira, ker že v osnovi niti podvozje ni temu namenjeno, kaj šele motor, sploh pa avto več kot 170 NE GRE. Tako da, testiramo lahko samo v okviru opisane vožnje po avtocesti, kjer pa bojo vsi avti pokazali praktično isto, bo pa prius požrl pol manj in temu primerno manj svinjal.
Če ti je 140 premalo, žalibog. Jaz več ne rabim, če hočem adrenalin hitrosti, ga sprostim v letalu.
Glede avtomobilizem foruma... jaka referenca :) Idi na probefahr, po možnosti brez poprejšnjih predsodkov, in ga probaj. Če ti ne bo všeč, ti pač ne bo, zame je avto - majka.

Ne sprašuj me, kaj počnejo s temi dizli, ni moj problem... moji so servisirani na uradnem servisu na 10% krajše intervale, določene stvari tudi na polovične, in zaenkrat, resnično, brez problemov.
Ne crkujejo pa vsi dizli, seveda... drug sosed ima 8 let staro 90km octavio, pa mu prede ko muca... premakne se pa tudi nikamor :)

Če pa želiš testirat, pa ni problem - pripeljem mondeota ST (2.5T) pa ti 2.4 alfico, pa boš dobil malo prahu za večerjo, če si ga že tako želiš.... prav ? :)

kst: doma imam enega bencinca na plin in dva fordova tovorna 2.4 duratorq dizla. Enega bom prodal in menjal za benz v8. Moram potrkat, vsi delajo ko urca. Ko pa moram s prstom pokazat, kateri motor mi je za vožnjo bolj všeč, pa dizel niti na daleč ne pride zraven. Stvar osebne preference pač.

Poraba je na strani dizlov, se strinjam. Kaj pa tisto, kar pride iz raufenka ? Aja, tisto pa baje ni važno...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Boeing ()

jype ::

Boeing> če hočem adrenalin hitrosti, ga sprostim v letalu.

No, you don't :)

Vne ni tko k omejitev na avtocesti :)

ABX ::

Boeing> če hočem adrenalin hitrosti, ga sprostim v letalu.

No, you don't :)

Vne ni tko k omejitev na avtocesti :)


Si kdaj letel v akrobatskem letalu?

In da tudi v letalu lahko kršiš zakone.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Boeing ::

jype: Vne je zelo raztegljiv pojem, odvisno v kakšno drvarnico se usedeš... Bolj zanimiv je, na varni višini seveda, Vs, po možnosti z odzivnim motorjem in težkim propelerjem... ;)
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

IceIceBaby ::

Če pa želiš testirat, pa ni problem - pripeljem mondeota ST (2.5T) pa ti 2.4 alfico, pa boš dobil malo prahu za večerjo, če si ga že tako želiš.... prav ? :)


Brezvezna primerjava. Vedno bo nekdo pripeljal hitrejši avto. V real world je taka alfa podobno hitra kot mondeo, s tem, da porabi vsaj 3, 4 litre manj.

Binji ::


Če pa želiš testirat, pa ni problem - pripeljem mondeota ST (2.5T) pa ti 2.4 alfico, pa boš dobil malo prahu za večerjo, če si ga že tako želiš.... prav ? :)

Če je tole bilo meni namenjeno potem nisem čisto prepričan zakaj tak odgovor. Kot vem, je bila tema o tem, če zmore dizel lepo iti v vrhniški klanec (ker si po pisanju sodeč posplošil, da so vsi dizli en drek povsod), ne pa kateri avto bi zmagal v "drag race".
Meni pač ta avto predstavlja lep kompromis med obratovalnimi stroški in uživancije pri vožnji, ti pa imej katerikoli avto ti paše, samo ne mi izjavljat zdaj, da se z dizlom ni za peljat, ker si se enkrat peljal z enim fuč avtom.
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

Boeing ::

binji, ne jemat osebno :)
in ne, bilo je namenjeno alienu... ko je že "izzival"...

Edina posplošitev, vredna omembe, je bila par postov nazaj, ko sem opisal, zakaj se tako forsira dizel v evropskih avtih...

Kakorkoli, na izvirno vprašanje, ali bencin ali dizel, odgovor - bencin, na plin!
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Valvoline ::

@boeing...
Je na splošno znano da na klancu dizel bolj potegne kot bencinc zato ker ima 2x večjo kompresij0o v batih. Preden kakšno bedarijo napišeš se vsaj mal pozanimaj.Avto na plin na klancu ne gre nikamor,tudu to je znano.tako da ti ne seri. Še moj stari ex audi 80 1.9tdi z 90km in 350tkm prevoženih je lepo šel 200kmh po potrebi in ko se mi je res mudilo noben bencinc me ni dobu na AC :)
Dizla verjetno še nisi nikol imel,in zato ne veš kaj pomen VW dizel power. Vsak TDI passat je svetlobna leta boljši k tale jajca Ford s-max k ga maš.

Valvoline ::

P.S. če služiž dnar na predelavo avta na plin,oz tule nam mal reklame delaš te popolnoma razumem ....

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

S predelavo na plin zgubiš mogoče par % moči. Se praktično ne pozna razlika. V hrib grejo pa tudi bencinarji čisto OK, samo eno nižje je treba prestavt.

Malajlo ::

Huh... tole pa je bilo čtiva....

Dizel - bencinar je manj kot 10% razlike. vsaj pri avtomobilih nad 20.000 lokalcev. Bencinarji so OK, če rad prestavljaš, rad slišiš petje ventilov itd. Dizli so za easy vožnjo. Navor naredi svoje. Vsaj JTD je bil že pred skoraj 20 leti označen kot di8zel z bencinarsko dušo. Žal je VW zabluzil ravno toliko let zaradi kapric (in je ostal traktor).
Če nimaš familije, narediš manj kot 15k km, nimaš 30+ let, potem je bencinar ravno pravi. Pri 35k+ km in pri 25 letih pa ti poraba in ZKP (zdrava kkmečka pamet) pove, da moraš imeti dizla. Plin so pa jajca, ker avto nima več tolikšne moči (razen če predeluješ V8 stroj; ampak v tem primeru si pa, vsaj zame, iracionalen bebec).
Stroški vzdrževanja? JTD na 30k km, bencinar na 15. Če bencinarja priganjaš, potem še prej. Excel v roke pa si izračunaš, kaj je pravo.
Za vse, ki pa gledajo na to, koliko dobijo za avto čez x let - menda ja se ne greš ženit zato, da razmišljaš o ločitvi!
Če daš za avto A 35k in avto B 25k eur, prodaš čez pet let avto A za 17k, avto B za 10k (50% vs. 40%), si pri A izgubil 3k eur. Kasko je bil pri A dražji, pa servis najbrž tudi. Ampak 7k več za avto dobiš! Vau...
(avto A je verjetno germanski, zato logika odpove pri Slovenceljnu)

IceIceBaby ::

Plin so pa jajca, ker avto nima več tolikšne moči (razen če predeluješ V8 stroj; ampak v tem primeru si pa, vsaj zame, iracionalen bebec).


En post višje imaš napisano. Pri predelavi na plin izgubiš 1, 2% moči. Večja razlika se opazi, če imaš gume 0,3 bare manj napumpane.

Predelava V8 stroja na plin je pa zelo smiselna, ker se ravno pri večjih motorjih predelava prej povrne. Pri avtu, ki že v osnovi pije 6 litrov se predelava na plin ne splača, če ne delaš res veliko kilometrov. Pri V8 s 300+ konji pa se lahko predelava povrne že po nekaj 10kkm.

Malajlo ::

zato ne veš kaj pomen VW dizel power. Vsak TDI passat je svetlobna leta boljši k tale jajca Ford s-max k ga maš.

Ahmmmm... No, najbrž si do zdaj samo TDI drajsal. Povej, zakaj je VAG prešel na common rail? Zakaj vsak zaprisežen TDIjevec pove, da pa "ta nove mašine so pa ful boljše"? Da TDI Vje traktor, zdaj pa mašine ne čuti in ne sliši na štant gasu? TDI je zdaj nekaj takega kot dvojni fergazerji pri bencinarjih. Jajca. RAzen v oldtimerjih seveda :))
In S-Max je za svoj denar 2x več avta kot TDI passat. Fact.

Mr.B ::

Evo imam OPEL Astra 2.0 TDI 2003, pred nalepko Clasic. Konjev niti pribljižno ne toliko kot pasat 2.0 TDI. Na koncu vrhniškega klanca "seveda navzgor", je še vedno bilo 130km/h. Tako da.
Servis razen rednega + 2x komplet bremz, še nič. Izjema le lonec, ki je šel pri 100k, ter zadnje vzmeti, kjer se je cca 10cm odlomilo, pač sem se selil, verjetno malo preveč naložil...
Tank 50l, naredim pa na relaciji še vedno malo manj kot 800km, ko zasveti lučka za tankanje.

Če kuuješ, kupuj Japonca, vse ostalo postaja en jajc, razen imena nemci/francozi počasi izgbljajo vse po vrsti, no razen nove zvezdice za varnost so danes nek statusni simbol.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mr.B ()

Malajlo ::

Pri predelavi na plin izgubiš 1, 2% moči. Večja razlika se opazi, če imaš gume 0,3 bare manj napumpane.

Predelava V8 stroja na plin je pa zelo smiselna, ker se ravno pri večjih motorjih predelava prej povrne. Pri avtu, ki že v osnovi pije 6 litrov se predelava na plin ne splača, če ne delaš res veliko kilometrov. Pri V8 s 300+ konji pa se lahko predelava povrne že po nekaj 10kkm.

Ne, na plinu se pozna na moči malce več kot samo 1, 2%. 1 do 2KM pri 100KM mašini? Jaz v takem primeru ne bi o izgubi sploh nič govoril ;)
Kupiš zver za 100k lokalcev, potem greš pa na plin predelat. Upecaš Herzigovo, potem si ga pa na roke mečeš.

Prius na plin je zmaga!

IceIceBaby ::

Ne, na plinu se pozna na moči malce več kot samo 1, 2%. 1 do 2KM pri 100KM mašini? Jaz v takem primeru ne bi o izgubi sploh nič govoril ;)


Saj nihče ne govori o izgubah. Vsak, ki se vsaj pribljižno spozna na plin ti bo povedal, da so izgube zanemarljive. Nekoliko se dvigne le poraba, ampak glede na ceno plina to ni tak problem.

Prius na plin je kar se mene tiče bedarija. Pri porabi 5, 6 litrov moraš naredit 150kkm, da se ti vgradnja plinske napeljave sploh povrne. Pri porabi 20 litrov se ti napeljava povrne že prej kot v 50kkm.

Boeing ::

Dizla verjetno še nisi nikol imel,in zato ne veš kaj pomen VW dizel power. Vsak TDI passat je svetlobna leta boljši k tale jajca Ford s-max k ga maš.


Priznam poraz, Valvoline. vw dizel power poskrbi še za adrenalinsko razgibavanje voznika in potnikov na avtocesti vsake 150km. Takšnih fičrjev pa moja jajca od plinskega smaxa RES nimajo, imaš prav. Se ti opravičujem za žaljenje vw-fan čustev. Das soll ich nie wieder machen.


Malajlo: v temi o predelavi na plin sem kak mesec, dva nazaj, obširno razložil logiko, ki stoji za uvozom in predelavo v8 na plin napram dizlu. Poišči in preberi, nato zmerjaj z bebci. Včasih ZKP odpove, takrat vskoči matematika...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

ABX ::

Evo imam OPEL Astra 2.0 TDI 2003, pred nalepko Clasic. Konjev niti pribljižno ne toliko kot pasat 2.0 TDI. Na koncu vrhniškega klanca "seveda navzgor", je še vedno bilo 130km/h. Tako da.
Servis razen rednega + 2x komplet bremz, še nič. Izjema le lonec, ki je šel pri 100k, ter zadnje vzmeti, kjer se je cca 10cm odlomilo, pač sem se selil, verjetno malo preveč naložil...
Tank 50l, naredim pa na relaciji še vedno malo manj kot 800km, ko zasveti lučka za tankanje.

Če kuuješ, kupuj Japonca, vse ostalo postaja en jajc, razen imena nemci/francozi počasi izgbljajo vse po vrsti, no razen nove zvezdice za varnost so danes nek statusni simbol.


Lonec gre vedno, bremze pa so potrošni material. Tako da tukaj ni nič posebnega.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
««
6 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446101866 (60748) Berserker
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27162336 (42800) blay44
»

efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15030929 (26529) Siddh
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743186046 (151059) Spajky
»

Nakup avta (dizla) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19523447 (19756) ivanuscha

Več podobnih tem