» »

Bencin ali Dizl

Bencin ali Dizl

««
5 / 13
»»

Malajlo ::

Kje pa je smisel povartka izpušnih plinov?

http://autorepair.about.com/od/glossary...

aljazh ::

Ga ne. Pri nizkih obremenitvah delajo na revno mešanico, pri višjih na rahlo bogato. Razmerje se približno ohranja s prilagajanjem odpiralnih časov ventilov in povratnim vodom izpušnih plinov.

Ravno zaradi tega Fiat razvija elektro-pnevmatsko odpiranje ventilov, ki bo omogočalo različne odpiralne čase, vse skupaj pa bo nadzoroval ECU.

Malajlo ::

To misliš na Multi Air?

aljazh ::

To, ja.

Pyr0Beast ::

Kje pa je smisel povartka izpušnih plinov?
Hitrejše gretje motorja, in nižje emisije zaradi znižanja max temperature v zgorevalni komori.

Slabosti;
Od zabijanja ventilov za povrat plinov, do povečanja obrabe, nižje moči in večje porabe.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Boeing ::

Toyota ima že več kot leto dni povsem delujoč prototip v4-16v bencinca, ki ima magnetno odpiranje ventilov.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

ABX ::

Toyota ima že več kot leto dni povsem delujoč prototip v4-16v bencinca, ki ima magnetno odpiranje ventilov.


Komaj čakam en 1.4 ki se vrti na 12.000 rpm. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Blinder ::

Kaksno odpiranje ventilov pa imajo cestni motorji tipo Yamaha R6 ipd, ki se vrtijo zelo visoko?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Malajlo ::

:DSaj ni težava v ventilih. Hitrost bata v cilindru predstavlja omejitev vrtenja.
Z101 (hod bata 5.5cm, premer pa je bil skoraj enkrat večji - 8cm) je imela omejitev hitrosti bata nekje 9.5m/s (začetek rdečega polja). Kar je pomenilo, da se je motor lahko zvrtel preko 10.000 rpm. In potem sem montiral obratomer in poskusil >:D Je delalo. In to večkrat :D

e-marko ::

Pri startu z mesta moras itak pri vsakem motorju malo nabit obrate v max navor.


Nisem mislil za speljevanje, ampak start F1 style ;)

Ker sicer lahko vsak avto speljes v stantgasu.


To sem bil tudi sam prepričan dokler nisem vozil novega Golfa 6, 2 literska mašina, 105 konjev ali nekaj takega. Do Raba in nazaj mi je 2x crknil pri speljevanju in to se mi je zgodilo v 16 letih vožnje prvič. Drugače vozim Vectro 1,7TD (l. 96), Astro 1,6 (bencin, l. 95) in Accorda (2.2 dizel, l. 2006, milina za vozit).
Skozi sem verjel, da so WW mašine res tako super kot so jih vsi opevali ampak razen porabe (ob konstantnem gledanju na board computer) nisem opazil nobene pozitivne lastnosti. Razen, če je bilo kaj narobe s tem konkretnim Golfom starim 2 meseca?

LP
...somebody, somewhere...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: e-marko ()

koyotee ::

Ti ga sam čimprej pelji čipat, če je tvoj. Škoda take mašine s tako malo konji.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

e-marko ::

Nope, ni moj. Sem se nekoč zaobljubil, da WW ne bom nikoli kupil in mislim, da bom kar držal obljubo.

LP
...somebody, somewhere...

Steinkauz ::

Sm glih peljal avto k mehaniku, pa je reku, da je mašina(1.9 TDI) zadnja kul mašina od VW. Da ima veliko dela z novimi 2.0 TDI.

Zheegec ::

ja novi so najbrž CR in ima VW težave z za njih novo tehnologijo.

mora imeti pa nov 2.0 dizel motor vsaj 150 konjev, prej 170. 110 je katastrofa.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zheegec ::

mora imeti pa nov 2.0 dizel motor vsaj 150 konjev, prej 170. 110 je katastrofa.
Bullshit.

Moj prejšnji avto je bil dizel 1,9l in je imel 105HP - nič čipan, avto bistveno lažji od Golfa6.
Sedaj imam 1,9l in 150HP (še nič čipano), razmišljal sem pa tudi o 2,0l s cca 175HP (brez čipa), je pa res da je ta 2,0l čisto novi motor, modelno leto 2009.

105HP je res slabo...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Phil ::

Pri današnjih trendih downsizing-a je 105HP za 1.9l mašino res zelo ubogo. Toliko dosežejo že nekatere 1.3l mašine ...

edit: čeprov vprašanje koliko se tako mašino sploh da čipat. Mogoče nima variabilne turbine, brez interkulerja, ipr. ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Phil ()

KandazaR ::

2.0 pri vw obstaja v treh varjanta: 110hp, 140hp in pa 170hp. Najbolj uboga varjanta ima tudi samo 5 stopenjski menjalnik. Niso pa to več legendarni 1.9 tdi-ji kar se tiče vzdržljivosti.

koyotee ::

105km jtd od fiata gre na 135km!
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Malajlo ::

S čipanjem dobiš okoli 30KM več. Je pa moč bolj pogojena s sklopko, menjalnikom... Fiatove 1.9 80KM mašine prodajajo zdaj s 120KM. Razlika je v drugem programu in predvsem močnejšem menjalniku (največji navor, kolikor ga zdrži, preden potrga vse skupaj) in sklopki.
Zato imajo resne tuning firme omejeno moč pri čipanju, ker načeloma bi lahko tisto mašino na 140+ KM spravil brez problema.

Blinder ::

Praviloma z manjšo specifično močjo je tudi manjša turbo luknja pa lag.

Evo mal dynotov http://rri.se/
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

koyotee ::

Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Malajlo ::

Madonca, so cene dvignili? Senica ima sicer malce višje moči, ampak 5KM ne porajtaš pri 180KM.

Phil ::

Fiatove 1.9 80KM mašine prodajajo zdaj s 120KM. Razlika je v drugem programu in predvsem močnejšem menjalniku (največji navor, kolikor ga zdrži, preden potrga vse skupaj) in sklopki.


Ni res tole. 80HP JTD mašine so bile močno "oskubljene" napram 115HP verzijam in ni razlika le v programu.
The 59 kW (80 bhp) 1.9 JTD unit is the same as the 85 kW (115 bhp) unit from the viewpoint of architecture and operation. The only differences are that this unit lacks an intercooler and is fitted with a fixed geometry turbine instead of a variable geometry unit. It delivers 59 kW (80 bhp), available at just 4000 rpm, and a torque of 20 kgm at 1500 rpm.

ABX ::

Čim pade debata na dizel postane dolgčas. :)

Offtopic:
Love the Beast
http://www.imdb.com/title/tt1284028/

Film lepo razloži zakaj se nekateri navežemo na avto.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zheegec ::

Saj se tudi drugi navežemo na avto, ampak ne zaradi norih pospeškov... Je še kaj več tukaj.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

ABX ::

itak
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Blinder ::

:DSaj ni težava v ventilih. Hitrost bata v cilindru predstavlja omejitev vrtenja.
Z101 (hod bata 5.5cm, premer pa je bil skoraj enkrat večji - 8cm) je imela omejitev hitrosti bata nekje 9.5m/s (začetek rdečega polja). Kar je pomenilo, da se je motor lahko zvrtel preko 10.000 rpm. In potem sem montiral obratomer in poskusil >:D Je delalo. In to večkrat :D


Ma glej Formule 1 so šele v prvi polovici 90-ih let šle vse na pneumatsko vodene ventile. Pneumatic valve springs @ Wikipedia
Današnji cestni motorji pa dosežejo večje obrate kot so dosegale formule pred uvedbo teh pneumatskih ventilov. Yamaha R6 pa ima največjo moč pri 14.500 rpm.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

KandazaR ::

Accorda (2.2 dizel, l. 2006, milina za vozit).


Verjamem, samo ima tudi ta motor za svojo kubikažo samo 140 hp. No novejši jih ima 150.
Sicer me pa zanima mnenje uporabnikov kater proizvajalec avtomobilov ima dobre dizle. Za alfine (zajeti vsi motorji koncerna fiat tudi v drugih znamkah) sem že večkrat slišal same pohvale. Za bmw dizle pravijo, da so trenutno najboljši. Kaj pa ostalo (tu mislim motorje, ki se prodajajo v novih vozilih). No povejte izkušnje v smislu performans, vzdržljivosti, nenazadnje varčnosti...

ABX ::

Gledaš za BMW in bi rad varčni avto??? O.o
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

KandazaR ::

Gledaš za BMW in bi rad varčni avto??? O.o


Ne narobe me razumeš. Jaz tu sprašujem po izkušnjah ljudi glede različnih dizlov, samo to. No mogoče bi tam namesto varčnosti raje uporabil besedo poraba glede na performanse. Nič ne kupujem (vsaj ne trenutno).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KandazaR ()

IceIceBaby ::

Gledaš za BMW in bi rad varčni avto??? O.o


Zakaj pa ne? BMWjevi motorji so večinoma precej varčni. Dizli sploh, pa tudi R6 bencinarji niso slabi, glede na moč. Ostali deli avta so pa tudi precej na nivoju. Ko povprečen francoz začne že razpadat je bmwjeva notranjost še vedno kot iz salona.

Pa nočem začet kakšnega flamewara, ne trdim, da so bmwji vsemogočni in najboljši. Ampak če kupiš danes novega bmwja ga lahko brez težav voziš 10 let in 400kkm pa boš imel še vedno soliden avto, za katerega boš celo nekaj dobil. Iz tega vidika je lahko tudi bmw varčen :)

ABX ::

Ne vem kako gre skupaj avto za 30.000E + kasko in skrb če porabi 5L/100 ali 15L/100.

Ok, če delaš 100.000km na leto ampak za tistih 20.000km koliko jih dela povprečen Slovenec ne pokriješ niti kasko z razliko v porabi.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zheegec ::

No ja no, meni tudi ni bilo žal dati nekaj malega več €€€ za avto katerega sem želel, pa sem vseeno gledal na porabo :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

IceIceBaby ::

Če delaš 30, 40kkm se že kar pozna poraba. Pri teh kilometrih se 2, 3 litri razlike že nekaj poznajo.

Ko sem imel avto za hobi mi je blo vseeno, ko sem s 55 litri naredil slabih 300km. Odkar imam pa avto za prevozno sredstvo se mi zdi škoda vsakega €, ki gre za bencin.

ABX ::

40.000 / 100 * 10L *1E= 4.000E na leto za bencin.

Če pije 5L je to 2.000E, za razliko 2.000E na leto pri 40.000km (jaz jih delam 15.000). Bi ti pri avtu za 30.000E + kasko + zavarovanje + servis rajši imel tistega ki ima zvok kot traktor?

To je isto kot da bi šel z manekenko ven, ji plača vse in potem ne bi seksal ker kondom je predrag.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Zheegec ::

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

IceIceBaby ::

Če pije 5L je to 2.000E, za razliko 2.000E na leto pri 40.000km (jaz jih delam 15.000). Bi ti pri avtu za 30.000E + kasko rajši imel tistega ki ima zvok kot traktor?


Ja. Me ne briga, če ostali poslušajo traktor, v kabini se itak ne sliši motorja pri avtu za 30k. Če imaš avto 5 let je to 10k. Za 10k si raje kupim enega starega M3ja ali podobno zverino in hodim na dirkališče.

ABX ::

v kabini se itak ne sliši motorja pri avtu za 30k.


Temu se drugače reče dolgočasen avto.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

IceIceBaby ::

Jaz temu rečem umirjena, sproščujoča vožnja. Odvisno kaj pričakuješ od avta.

Valvoline ::

40.000 / 100 * 10L *1E= 4.000E na leto za bencin.

Če pije 5L je to 2.000E, za razliko 2.000E na leto pri 40.000km (jaz jih delam 15.000). Bi ti pri avtu za 30.000E + kasko + zavarovanje + servis rajši imel tistega ki ima zvok kot traktor?

To je isto kot da bi šel z manekenko ven, ji plača vse in potem ne bi seksal ker kondom je predrag.

Še enkrat naredi računico,sam da je zej nakup rabljenega bmwja v rangu 10kE,ker je večina kupcev takih da si prpelje rabljenega iz tujine.
Malo je takih ki bi kar 30kE+ zapravl za pločevino. Jaz osebno nikol neb dal za avto več k 5kE.
VW traktor power rulz !!

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

40.000 / 100 * 10L *1E= 4.000E na leto za bencin.

Čeb bil poslanec z plačo 5kE seveda se nebi preveč obremenjeval z omenjenim zneskom,pr plačo 800e(bognedaj še manj) se bom jokcal pr vsakem obisku lokalnega Petrola.

Zgodovina sprememb…

OZZY ::

Obstaja tudi varianta plina...Nekaj investicije pa se ti hitro povrne.
Go with the flow.

Boeing ::

40.000/100 * 11L *0.55€ = 2420€ letno za plin.
Se nebi jokal pri obisku petrola spljoh.


Diesel, anyone ? :)
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Zheegec ::

Ali pa če računaš porabo okoli 5,5l za povprečnega dizla. No, pri meni je sicer 6,7l - samo to je pa če greš rahlo hitreje po AC :) Pa težek avto je...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Brane2 ::

Dizel je veliko cenejši od plina.

Če ga pridelaš iz olja lokalnega McDonaldsa recimo.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Valvoline ::

40.000/100 * 11L *0.55€ = 2420€ letno za plin.
Se nebi jokal pri obisku petrola spljoh.


Diesel, anyone ? :)

Jaz sem na polovico tega zneska :)

Boeing ::

Variante, ki štejejo kot davčni/carinski prekršek, seveda ne štejejo. In na tvojem mestu se s tem nebi javno hvalil.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

ABX ::

Ma folk vidi samo koliko porabi na gorivu, pa še to ne ve izračunat za cel mesec kaj šele za celo leto.

Malo kdo tukaj ve koliko ga stane v celoti avto na obdobje recimo 5 let, in potem špara tam kjer ima najmanj smisla.

Avti pa so vedno manj smiselni, spolh tisti veliki, ki itak potem čepiš v prometu in se ne moreš premikat, ker si agilen kot bodybuilder v trgovini z porcelanom.

Sej ne rečem, nekdo ima pač posebne potrebe, ampak to so izjeme in ne pravila.

Največje napaka je kupit avto brez duše, ker namesto da bi se malo razveselil med vožnjo, čepi notri v avtu zdolgočasen in je jezen ko ga kdo prehiti.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Zheegec ::

Malo kdo tukaj ve koliko ga stane v celoti avto na obdobje recimo 5 let, in potem špara tam kjer ima najmanj smisla.

Ja, kaj pa če avto na dolgo obdobje ne stane veliko pa ima še majhno porabo? Kaj je pa s tem narobe?
Največje napaka je kupit avto brez duše, ker namesto da bi se malo razveselil med vožnjo, čepi notri v avtu zdolgočasen in je jezen ko ga kdo prehiti.

Kot prvo, nekateri na avto gledajo kot orodje in takim ne smeš zameriti. Saj to je primarni namen avtomobila. Kot drugo, meni ni dolgčas, nimam dragih servisov, imam zadovoljivo nizko porabo, prehiti me pa redko kdo, sploh v klanec.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

ABX ::

V klanec je itak težko prehitevat ker vsi tiščijo gas da grejo kam, po ravnem in navzdol pa imajo vsi lahko nogo in posledično je lažje prehitet.

Nič ni narobe pri varčevanju, samo priporočam da se to počne na večjih stroških prej, na manjših pa kasneje.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
««
5 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446103009 (61891) Berserker
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27163030 (43494) blay44
»

efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15031425 (27025) Siddh
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743187780 (152793) Spajky
»

Nakup avta (dizla) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19523559 (19868) ivanuscha

Več podobnih tem