Forum » Loža » Bencin ali Dizl
Bencin ali Dizl
Valvoline ::
zato ne veš kaj pomen VW dizel power. Vsak TDI passat je svetlobna leta boljši k tale jajca Ford s-max k ga maš.
Ahmmmm... No, najbrž si do zdaj samo TDI drajsal. Povej, zakaj je VAG prešel na common rail? Zakaj vsak zaprisežen TDIjevec pove, da pa "ta nove mašine so pa ful boljše"? Da TDI Vje traktor, zdaj pa mašine ne čuti in ne sliši na štant gasu? TDI je zdaj nekaj takega kot dvojni fergazerji pri bencinarjih. Jajca. RAzen v oldtimerjih seveda
In S-Max je za svoj denar 2x več avta kot TDI passat. Fact.
Zato ker motor TDI z bosch črpalko ne more izpolnit euro5 normative. In sem že enkrat povedal,VW CR dizel je navadn drek,sami sem delajo samomor. CR neb nikol mel,raje grem na bencinca.Največji fail od začetka dizel tehnologije.
Malajlo ::
Evo imam OPEL Astra 2.0 TDI 2003, pred nalepko Clasic. Konjev niti pribljižno ne toliko kot pasat 2.0 TDI. Na koncu vrhniškega klanca "seveda navzgor", je še vedno bilo 130km/h. Tako da.
Z101 1.1 1987, pred nalepko Skala, webrov dvojni fergazer - najbrž bi bil togoten, če bi ti blendal, da se pri 130 v klanec umakni? Poraba goriva v dveh letih po 120k km (!!! generalka narejena pri 190k km) je bila pa 7.5 l/100km (kje sem denar za bencin takrat našel?). Tako da.
Novi bencinarji s turbino ruls! CommonRail ruls!
Aja, Opel Meriva, 1.6 16V 2003 - 10 do 12l/100km. Šla nikamor. (tako da - ne mi Opla omenjat, ker sem v firmi dobil prepoved hodit na servis; pravzaprav je proti koncu kurir oddajal avtomobile)
Valvoline ::
Na avtonetu je masovna razprodaja CR jajc vseh znamk,polovica teh bo končala v razrez ali za rezervne dele z manj k 200tkm prevoženih.
Malajlo ::
Malajlo: v temi o predelavi na plin sem kak mesec, dva nazaj, obširno razložil logiko, ki stoji za uvozom in predelavo v8 na plin napram dizlu. Poišči in preberi, nato zmerjaj z bebci. Včasih ZKP odpove, takrat vskoči matematika...
Če hočem šminko, jo moram plačat. Če hočem moč, me tudi košta. Torej če si lahko privoščim, potem tudi plačujem.
Mi ne bi nikoli prišlo na kraj pameti, da bi npr. A8 šel na plin predelovat. Če si lahko privoščim tak avto, mi bencin ne bi smel biti problem. Če sem pa sirotinja, potem pa...
Poznam fante, ki predelujejo na plin, od tega živijo, vem v glavnem vse o prednostih (slabosti itak ni, hehe). Blah, to je flamewar.
Mr.B ::
Realnost je malo drugačna :
Telebajski ki imajo avto za v trgovino in 2x letno dopust naj vzamejo alkulator, pa bi verjetno na letni ravni prišli ceneje, da jih odpelje taksi na Hrvaško, kot pa da plačujejo servis+ zavarovanja+ še kaj. Ok nebi šel ravno v dubrovnik. Ampak z vlakom do kopra pa taksi do istre ravno ni veliko...
PRejšni teden sem malo peš hodil, in sem rabil od BTC-ja, do Mesarske 30 minut, 35 minut peš do centra mesta. S kolesom cca vsaj pol toliko. Koliko od vsa bi šlo peš iz BTC-ja do Centa mesta.
Če rabiš prevoz futra s trgovine do stanovanja je še vedno bsitveno ceneje vzeti taski 2x mesečno pa plačati za prevoz do doma.
Zgolj lagodnost je to, da se nekomu ne da peške 20 minut do vlaka, ali pa do bus postaje, da se pripelje do ljubljane, in obratno...
PRav tako večina 1.0 ali pa 1.2 mašina pokuri mestno vožnjo krepko manj kot 6 litra/na 100 km, tako da plačati 30k€ za hibrida je zgolj nesmisel. Kaj šele za eko davek na izdelavo vse elektronke, in baterij, ki so z nalepko na evtu povezani. Izdelava baterije, in pravilna predelava, ko je zadeva uničena, ni ravno lepo ekološka...
Kar bi morali narediti je :
1. Vsi avtomobili ki so imeli kasko, nikakor ne smejo iti nazaj na cesto.
2. Eko davek plačajo vsi, tudi pri preprodaji starega avtomobila, ne samo novega.
3. EKO davek na avtomobile, glede na prevožene kilometre, samo da je lestvica ravno obratno, torej manjk kilometrov na letni ravni več plačaš, tako se losaš vseh tistih, ki imajo avto zgolj za 2x letne dopuste.
Telebajski ki imajo avto za v trgovino in 2x letno dopust naj vzamejo alkulator, pa bi verjetno na letni ravni prišli ceneje, da jih odpelje taksi na Hrvaško, kot pa da plačujejo servis+ zavarovanja+ še kaj. Ok nebi šel ravno v dubrovnik. Ampak z vlakom do kopra pa taksi do istre ravno ni veliko...
PRejšni teden sem malo peš hodil, in sem rabil od BTC-ja, do Mesarske 30 minut, 35 minut peš do centra mesta. S kolesom cca vsaj pol toliko. Koliko od vsa bi šlo peš iz BTC-ja do Centa mesta.
Če rabiš prevoz futra s trgovine do stanovanja je še vedno bsitveno ceneje vzeti taski 2x mesečno pa plačati za prevoz do doma.
Zgolj lagodnost je to, da se nekomu ne da peške 20 minut do vlaka, ali pa do bus postaje, da se pripelje do ljubljane, in obratno...
PRav tako večina 1.0 ali pa 1.2 mašina pokuri mestno vožnjo krepko manj kot 6 litra/na 100 km, tako da plačati 30k€ za hibrida je zgolj nesmisel. Kaj šele za eko davek na izdelavo vse elektronke, in baterij, ki so z nalepko na evtu povezani. Izdelava baterije, in pravilna predelava, ko je zadeva uničena, ni ravno lepo ekološka...
Kar bi morali narediti je :
1. Vsi avtomobili ki so imeli kasko, nikakor ne smejo iti nazaj na cesto.
2. Eko davek plačajo vsi, tudi pri preprodaji starega avtomobila, ne samo novega.
3. EKO davek na avtomobile, glede na prevožene kilometre, samo da je lestvica ravno obratno, torej manjk kilometrov na letni ravni več plačaš, tako se losaš vseh tistih, ki imajo avto zgolj za 2x letne dopuste.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mr.B ()
Jernej L ::
Dizla verjetno še nisi nikol imel,in zato ne veš kaj pomen VW dizel power. Vsak TDI passat je svetlobna leta boljši k tale jajca Ford s-max k ga maš.
Si ga lahko sposodim za en teden da primerjam porabo? trenutno dnevno z mazdo6 1.8 bencin naredim vsaj 120 Km, vozim "po pameti" in je poraba 6.4, pol poti je po avtocesti, pol po največjih routah kar jih najdeš daleč naokol, me prav zanima kako se bi ta vw odrezal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jernej L ()
ABX ::
Turbina je za traktorje, obrati so prava stvar. :)
Vsak avto ki ima limitator nad 8.000rpm ima pravo športno dušo.
Vsak avto ki ima limitator nad 8.000rpm ima pravo športno dušo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Valvoline ::
Dizla verjetno še nisi nikol imel,in zato ne veš kaj pomen VW dizel power. Vsak TDI passat je svetlobna leta boljši k tale jajca Ford s-max k ga maš.
Si ga lahko sposodim za en teden da primerjam porabo? trenutno dnevno z mazdo6 1.8 bencin naredim vsaj 120 Km, vozim "po pameti" in je poraba 6.4, pol poti je po avtocesti, pol po največjih routah kar jih najdeš daleč naokol, me prav zanima kako se bi ta vw odrezal.
Če pelješ VW dizel ali TDI po pameti poraba pade tut na manj k 5l. Trenutni golf 1.9d navadni če ga peljem 100-110 po regionalki ali AC porabi okrog 4.5. Sicer svaka čast če ti bencinc 1.8 kuri 6.4. Teb bo verjetn dizel porabu 4l ali manj :)
Valvoline ::
Nizka poraba je pred odvisna od noge kot od motorja.
Sej jaz to vedno trdim. Za primerljiv režim vožnje dizel obvezno porabi 2-3 litra manj. Pr večjih zverinah tudi do 5l manj.
IceIceBaby ::
Malajlo: v temi o predelavi na plin sem kak mesec, dva nazaj, obširno razložil logiko, ki stoji za uvozom in predelavo v8 na plin napram dizlu. Poišči in preberi, nato zmerjaj z bebci. Včasih ZKP odpove, takrat vskoči matematika...
Če hočem šminko, jo moram plačat. Če hočem moč, me tudi košta. Torej če si lahko privoščim, potem tudi plačujem.
Mi ne bi nikoli prišlo na kraj pameti, da bi npr. A8 šel na plin predelovat. Če si lahko privoščim tak avto, mi bencin ne bi smel biti problem. Če sem pa sirotinja, potem pa...
Poznam fante, ki predelujejo na plin, od tega živijo, vem v glavnem vse o prednostih (slabosti itak ni, hehe). Blah, to je flamewar.
Sori, ampak govoriš bedarije. Praviš, da bi denar metal skozi okno, če bi si lahko privoščil avto za 100k€? Zakaj že? Zakaj nebi plačaš pol manj gorivo, če je ta možnost?
Nevem no, jaz nisem ravno ekonomičen človek. Marsikatero razvado drago plačam, če si s tem kupim udobje ali osebno zadovoljstvo. Ampak če imaš na voljo 50% cenejšo alternativo, ki nima nobenih negativnih lastnosti je pa skrajno neumno, če je ne izbereš.
IceIceBaby ::
Turbina je za traktorje, obrati so prava stvar. :)
Vsak avto ki ima limitator nad 8.000rpm ima pravo športno dušo.
In trenutno sta v ponudbi pri nas točno 2 takšna avtomobila. Tistih pravih športnikov je pa vseeno malo več.
Valvoline ::
dizel vs benz.... evo zej sem se spomnu..
scenic 1.6 benz in 1.9 dci.
Teta ima doma scenic 1.6 bencinarja,v službi vozi 1.9dci. Oba avta istega letnika 2005,domači 1.6 prevoženih 40tkm,služben 1.9dci 120. Poraba bencinca je okrog 9l na 100,službenega 1.9dci manj k 6l na 100. Tolk o porabi goriva.
scenic 1.6 benz in 1.9 dci.
Teta ima doma scenic 1.6 bencinarja,v službi vozi 1.9dci. Oba avta istega letnika 2005,domači 1.6 prevoženih 40tkm,služben 1.9dci 120. Poraba bencinca je okrog 9l na 100,službenega 1.9dci manj k 6l na 100. Tolk o porabi goriva.
Malajlo ::
Nizka poraba je pred odvisna od noge kot od motorja.
A zdaj pa bomo poslušali o tem, kako se je od soseda prjatla bratranc od brata samo s 3 litri pripeljal iz Hannovra... In to z Golfom II.
Tista mazda bi meni pukurila vsaj 2 litra več. 1.4 TDI (na treh cilindrih v Roomsterju, to je pa taaak šparovc, veš....) mi kuri 7 litrov! Ja, na lokalni (ne regionalki ali AC) pa gre na okoli 4 litre. In tudi Stilo MW mi je požrl samo 3.9 litra (AC, magistralka in lokalna cesta). Enkrat samkrat. Ker sem se bal, da mi bo tamala zadaj kozlala in sem počasi vozil
"po pameti" raje reci "po jajcih".
Stilo je žrl 6.5, Croma zdaj 10% več. Kolikor je avto težji in večji (pravzaprav po preseku širši). In spravil sem jo na isti relaciji na 4.5.
Poraba je odvisna od noge. Pika.
Zdej grem pa še v druge teme pametovat, hehehehe
Valvoline ::
Za golfa2 ti iz 1ve roke povem da mi je pil 5.5l na 100 pr 450tkm prevoženih. Takega avta več ne bojo naredil.
;-) ::
Hm, zanimivo. Doma smo imeli že pet dizlov (trije famozni nenehno-stoji-na-cesti-ker-mu-skuri-turbino renaulti in dva forda). Redni servisi, nič drugega. Nobenih okvar. Trkam po lesu. Ali imamo zdaj mi tako mastno srečo?
Nimate samo vi sreče. Ljubiteljsko imam doma forda kot primarno vozilo in je star 15+let in še ni bilo nič večjega narobe, smo pa praktično prvi lastniki.
Eni na tem forumu preveč posplošujejo, to leti na tiste ki govorijo v stilu:
"mojmu sosedu renalut laguna crkuje zato je zanič", "mi imamo vw pa ni problemov"
Tako govoričenje je brezveno, nemoraš ocenjevat znamke in motorjev na podlagi enega dveh, niti na podlagi 10primerov, številke so veliko večje, zato pa obstajajo statistike. In vrjamem da je vsak avto sposoben dolgo delati brez problema ob predpostavki da ga ima normalen lastnik.
Za golfa2 ti iz 1ve roke povem da mi je pil 5.5l na 100 pr 450tkm prevoženih. Takega avta več ne bojo naredil.
Res je, vrjamem taki porabi, samo roko na srce sem že vozil golfa dvojko, nemoraš ga šteti med "solidne" avtomobile v tem času. Se pa strinjam je eden najbolj vzdržljivih avtov pa še poraba je res minimalna.
Turbina je za traktorje, obrati so prava stvar. :)
Vsak avto ki ima limitator nad 8.000rpm ima pravo športno dušo.
Obrati so majka ;) glede limitatorja pa je tako, jaz ga skoraj pri vsaki vožnji stisnem do rdeče meje. Zakaj? Ker mi proti rdeči najbolj vleče in delam kar me veseli in nebom gledal na tisti liter porabe ali dva in prestavljal pri 2000rpm pa se počuto kot dedek.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ;-) ()
ABX ::
Turbina je za traktorje, obrati so prava stvar. :)
Vsak avto ki ima limitator nad 8.000rpm ima pravo športno dušo.
In trenutno sta v ponudbi pri nas točno 2 takšna avtomobila. Tistih pravih športnikov je pa vseeno malo več.
Pravih avtov je malo, kdo se spozna čaka na pravo stvar. Tudi če zagovarjaš neki firmo, veš da nimajo dobrega avta vsako leto in da tu pa tam pride ven kakšen biser.
Kdor čuti avto, počaka na redke in prijetne izjeme, ga kupi in ga vozi 15let.
Za ostale pa imamo prevozna sredstva, nič napačnega, samo ni to to.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
IceIceBaby ::
Mah...bullshit če mene vprašaš. Kot sem že napisal, imam avto zato, da me nekam pripelje. Kupil sem takega, da je vsaj malo zabaven za vozit, ampak niti slučajno ni športnik.
Sem pa že imel 3 take avtomobile "z dušo" (o tem bi se dalo debatirat) in vem kaj pomeni biti petrol head. Samo to ni isto. S takim avtom se ne voziš v službo in v trgovino. S takim avtom se voziš izključno zaradi užitka, zato tudi veljajo čisto druga pravila. Za daily driverja taki avti enostavno niso primerni.
Sem pa že imel 3 take avtomobile "z dušo" (o tem bi se dalo debatirat) in vem kaj pomeni biti petrol head. Samo to ni isto. S takim avtom se ne voziš v službo in v trgovino. S takim avtom se voziš izključno zaradi užitka, zato tudi veljajo čisto druga pravila. Za daily driverja taki avti enostavno niso primerni.
ABX ::
Kaj hočeš povedat, da si star? :)
Sej ne rabi ekstremizirat, kot za vsako stvar najdeš pravi kompromis.
Sej ne rabi ekstremizirat, kot za vsako stvar najdeš pravi kompromis.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
jype ::
ABX> Si kdaj letel v akrobatskem letalu?
Seveda. Ampak jaz tudi v avtomobilu ne presegam omejitev hitrosti.
Vs je fun, ja. Pa ne pozabit vse šter žmigovce vžgat!
kst> Sem pa že imel 3 take avtomobile "z dušo"
Renault 4, 2CV, Z 750 (ne nujno v tem vrstnem redu)?
Seveda. Ampak jaz tudi v avtomobilu ne presegam omejitev hitrosti.
Vs je fun, ja. Pa ne pozabit vse šter žmigovce vžgat!
kst> Sem pa že imel 3 take avtomobile "z dušo"
Renault 4, 2CV, Z 750 (ne nujno v tem vrstnem redu)?
BigWhale ::
Se sreca, da se sam odlocam o avtomobilih in za nasvet ne sprasujem po forumih. Ce bi, potem se ne bi nikoli odlocil in bi cincal na vekomaj. ;)
Tko pa vem, da bo moj naslednji avto nekaj kar ima CVT menjalnik, da ne bo vec cukal. Ce bo pa diesel al pa bencinar, pa se ne vem. Takrat k sem nazadnje kupoval je bila razlika v ceni prevelika in je zmagal bencinar.
Kar se pa same voznje tice imam pa tako z dizli kot z bencinarji ze precej kilometrov in je za pot v sluzbo in domov, v trgovino in pa dvakrat na leto na dopust prav vseen drek kaj imas. :>
Tko pa vem, da bo moj naslednji avto nekaj kar ima CVT menjalnik, da ne bo vec cukal. Ce bo pa diesel al pa bencinar, pa se ne vem. Takrat k sem nazadnje kupoval je bila razlika v ceni prevelika in je zmagal bencinar.
Kar se pa same voznje tice imam pa tako z dizli kot z bencinarji ze precej kilometrov in je za pot v sluzbo in domov, v trgovino in pa dvakrat na leto na dopust prav vseen drek kaj imas. :>
Zheegec ::
Na avtonetu je masovna razprodaja CR jajc vseh znamk,polovica teh bo končala v razrez ali za rezervne dele z manj k 200tkm prevoženih.
Uuuu, potem je moj prejšnji CR z 175k prevoženimi (sumim da je imel ob nakupu sicer že 200k narejenih, samo je bil preveč ohranjen da bi lahko bil ziher - čeprav je bil že takrat star 7 let) res nori čudež in izjema? In moj kolega ki servisira samo Fiat grupo (Fiat, Alfa, Lancia) ki pravi da ima z CR dizli noro malo težav se pa kar tako malo laže... Res lepo posplošuješ, če VW ne zna narediti dobrega CR dizla je to njihov problem. So pa šli po tvojem na CR zato, ker radi nategujejo folk in delajo jajca od motorjev in izgubljajo ugled in stranke?
prius ni pritiskaški avto. Pri 130, 140 po avtocesti, na tempomat, brez omahovanja pogoltne kakršenkoli klanec... pri večjih obremenitvah se zna malo slišati motor, to je pa tudi vse. To je njegov namen, za to je bil dizajniran. Nihče ne trdi, da potegne kot aleluja in se vozi kot sneta sekira, ker že v osnovi niti podvozje ni temu namenjeno, kaj šele motor, sploh pa avto več kot 170 NE GRE. Tako da, testiramo lahko samo v okviru opisane vožnje po avtocesti, kjer pa bojo vsi avti pokazali praktično isto, bo pa prius požrl pol manj in temu primerno manj svinjal.
Hmmm, mogoče je bil pa tisti TDI ki ti je šel slabo v klanec dizajniran za to? Fora je, da po eni strani kurcaš avto ki "nikamor ne gre", po drugi strani pa praviš, da Prius ni narejen za hitro vožnjo. Odloči se, kaj sedaj primerjamo. V vsakem primeru bi moral tisti TDI biti hitrejši (dobro, morali bi malo bolj točno pogledati še težo obeh avtomobilov, ampak malo posplošujem) v klanec, če je seveda z avtom vse v redu. Če malo kasneje crkne, potem očitno ni bilo nekaj v redu. Pa tvoj Prius nikjer ne bo požrl pol manj, na žalost. Mogoče pri vožnji 10Km/h, ampak jaz grem raje hitreje.
Glede avtomobilizem foruma... jaka referenca :) Idi na probefahr, po možnosti brez poprejšnjih predsodkov, in ga probaj. Če ti ne bo všeč, ti pač ne bo, zame je avto - majka.
Saj sem napisal kje se dobimo, pa kakšen hujši klanec najdi.
Če pa želiš testirat, pa ni problem - pripeljem mondeota ST (2.5T) pa ti 2.4 alfico, pa boš dobil malo prahu za večerjo, če si ga že tako želiš.... prav ? :)
Popolnoma nerealna primerjava. Koliko bi pa imel ST višjo porabo? Sploh pa ima 2.5T Mondeo samo 215HP in 320NM navora, pri 159 pa imaš 1.75TBi z 200HP in 320NM navora in praktično isti 0-100 čas.
Po eni strani na veliko govoriš o nižji porabi Priusa, potem pa tukaj o avtu z dosti višjo porabo in večjimi performancami. Jaz bi imel pa oboje...
Poraba je na strani dizlov, se strinjam. Kaj pa tisto, kar pride iz raufenka ? Aja, tisto pa baje ni važno...
O koliko starih dizlih govorimo? Dobro, če gledaš TDI avtomobile že takoj opaziš čisto črni "raufenk", ampak TDIja nimam.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
KandazaR ::
pri 159 pa imaš 1.75TBi z 200HP in 320NM navora in praktično isti 0-100 čas.
alien pri posodobljeni varijanti ima 2.4 motor 209HP in 400Nm navora
Zheegec ::
pri 159 pa imaš 1.75TBi z 200HP in 320NM navora in praktično isti 0-100 čas.
alien pri posodobljeni varijanti ima 2.4 motor 209HP in 400Nm navora
Ja, samo prava primerjava z Mondeo 2.5T je 1.75TBi - sploh ker je 2.4JTDm težji. Je pa res, da ni veliko počasnejši.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
;-) ::
Kdo ma ST-ja?
Če znaš vozit že zdaj ne cuka (hint: double clutching)
Tko pa vem, da bo moj naslednji avto nekaj kar ima CVT menjalnik, da ne bo vec cukal. Ce bo pa diesel al pa bencinar, pa se ne vem. Takrat k sem nazadnje kupoval je bila razlika v ceni prevelika in je zmagal bencinar.
Če znaš vozit že zdaj ne cuka (hint: double clutching)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ;-) ()
Malajlo ::
Se sreca, da se sam odlocam o avtomobilih in za nasvet ne sprasujem po forumih. Ce bi, potem se ne bi nikoli odlocil in bi cincal na vekomaj. ;)
Tko pa vem, da bo moj naslednji avto nekaj kar ima CVT menjalnik, da ne bo vec cukal. Ce bo pa diesel al pa bencinar, pa se ne vem. Takrat k sem nazadnje kupoval je bila razlika v ceni prevelika in je zmagal bencinar.
Me pa malce presenečaš. CVT ni ravno najbolj dolgoživa zadeva. Sploh pa so sodobni samodejni menjalniki izredno "tekoči". 2.4 JTD, 200KM, štartaš na mestu, pohodiš gas, ne veš, kdaj tisti vrag spredaj šalta.
Prej bi mislil, da boš šel na elektriko.
Boeing ::
Avto, ki nikamor ne gre, sem upravičeno kurcal zato, ker me je pustil sredi avtoceste, na srečo z dovolj lastne iznajdljivosti, da smo ga zopet spravili v pogon.
Ne primerjaj priusa, ki je cutting-edge masovne avtomobilske industrije, z tdi-jem.
Valvoline: čaki čaki - vw je šel iz tdi na CR zato, ker tdi ni sposoben dosežt euro5 norm. Prav, a CR je jajc, ker se jim baje na veliko kvari. Torej, kaj je večja jajca - motor, ki ne ustreza standardom, ali motor, ki se masovno kvari ?
Me zanima, kaj bo vw naštudiral, da bo dosegel euro6, ker zaenkrat jim ne kaže najbolje.... ? Američani, namreč, že lep čas dosegajo in presegajo norme, primerljive z euro6...
Malajlo: jaz hočem moč, kar bom plačal pri nakupu vozila. Ne, ker jo hočem zaradi kaprice, ampak zato, ker nočem biti nepremičnina, polno naložen v klanec.
Obenem hočem biti karseda ekološki (ja, to pa je lastna kaprica), in to z dizlom zahtevane moči, ne gre. Bencinski v8, predelan na plin, mi da vso moč, ki jo potrebujem, poleg tega pa svinja prekleto manj, in obenem zveni dosti bolje.
Zakaj bi moral tankati bencin po 1.1€ namesto plin po 55c in to samo zato, ker si lahko privoščim v8 ?!
Ne primerjaj priusa, ki je cutting-edge masovne avtomobilske industrije, z tdi-jem.
Valvoline: čaki čaki - vw je šel iz tdi na CR zato, ker tdi ni sposoben dosežt euro5 norm. Prav, a CR je jajc, ker se jim baje na veliko kvari. Torej, kaj je večja jajca - motor, ki ne ustreza standardom, ali motor, ki se masovno kvari ?
Me zanima, kaj bo vw naštudiral, da bo dosegel euro6, ker zaenkrat jim ne kaže najbolje.... ? Američani, namreč, že lep čas dosegajo in presegajo norme, primerljive z euro6...
Malajlo: jaz hočem moč, kar bom plačal pri nakupu vozila. Ne, ker jo hočem zaradi kaprice, ampak zato, ker nočem biti nepremičnina, polno naložen v klanec.
Obenem hočem biti karseda ekološki (ja, to pa je lastna kaprica), in to z dizlom zahtevane moči, ne gre. Bencinski v8, predelan na plin, mi da vso moč, ki jo potrebujem, poleg tega pa svinja prekleto manj, in obenem zveni dosti bolje.
Zakaj bi moral tankati bencin po 1.1€ namesto plin po 55c in to samo zato, ker si lahko privoščim v8 ?!
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Boeing ()
ABX ::
Renault 4, 2CV, Z 750 (ne nujno v tem vrstnem redu)?
Vidim da smo isti letnik, samo čez 2CV še zdaj preklinjam.
P.S: ko bo Katrca imela 25let si jo bom nabavil 100% in vse kar bo ruzno bom zamenjal z karbonskimi deli.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Mr.B ::
Boeing, PRimus ti je všeč samo zaradi ene zadeve in to je navor 400NM v električnem režimu, v naveadnem načinu 115NM, pa ravno ni bokvej kaj. Sodobni Diesl motroji navor dosežejo pri 2.2TDI mašinah, če se direktno na Toyoto koncentriramo. Poraba mestne vožnje pa je recimo za model avtomobila pribljižno iste oblike (Auris) , 7.9 l mestne vožnje, ali pa 5,2 l na relaciji. Relacija je razlika 1 l v korist primusa, samo je navor 400/115 Nm , ali pa 180/77KM pove svoje. Pa ko vklopiš še klimo, me res zanima kakšen užitek je vožnja v takem avtomobilu. Tisti liter, razmisli, koliko je ekološki davek za izdeavo baterije, ter ekološko razgradnjo le te...
No pa brez skrbi, sedaj prihajajo poceni samo električni avtomobili, me zanima, kako bodo uspešni.
No pa brez skrbi, sedaj prihajajo poceni samo električni avtomobili, me zanima, kako bodo uspešni.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
jype ::
Mr.B> PRimus ti je všeč samo zaradi ene zadeve in to je navor 400NM v električnem režimu, v naveadnem načinu 115NM, pa ravno ni bokvej kaj.
Prius lahko poljubno kombinira moč in navore obeh motorjev s svojim CVTjem.
Poleg tega še nisem slišal za Priusa (ki imajo CVTje že od leta 1997), ki mu bi crknil menjalnik.
Mr.B> Tisti liter, razmisli, koliko je ekološki davek za izdeavo baterije, ter ekološko razgradnjo le te...
Prius bo (prototipi se že vozijo naokoli) v letu 2010 dobavljiv z baterijo z eno od litijevih kemij, katere ekološki davek je približno nič, poleg tega pa jo bo mogoče polniti iz vtičnice v garaži.
Sploh pa point Priusa ni nikakršna športna vožnja, temveč dejstvo, da v mestu svinja manj kot na avtocesti. Tudi dejanska poraba goriva je v mestu nižja kot na relacijah (ker se bencinski motor ves čas vrti pod optimalnimi obrati in obremenitvijo, električni pa zagotavlja potrebe po moči med pospeševanjem in polni baterijo med zaviranjem).
Prius lahko poljubno kombinira moč in navore obeh motorjev s svojim CVTjem.
Poleg tega še nisem slišal za Priusa (ki imajo CVTje že od leta 1997), ki mu bi crknil menjalnik.
Mr.B> Tisti liter, razmisli, koliko je ekološki davek za izdeavo baterije, ter ekološko razgradnjo le te...
Prius bo (prototipi se že vozijo naokoli) v letu 2010 dobavljiv z baterijo z eno od litijevih kemij, katere ekološki davek je približno nič, poleg tega pa jo bo mogoče polniti iz vtičnice v garaži.
Sploh pa point Priusa ni nikakršna športna vožnja, temveč dejstvo, da v mestu svinja manj kot na avtocesti. Tudi dejanska poraba goriva je v mestu nižja kot na relacijah (ker se bencinski motor ves čas vrti pod optimalnimi obrati in obremenitvijo, električni pa zagotavlja potrebe po moči med pospeševanjem in polni baterijo med zaviranjem).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Mr.B ::
Povdarek je nn BO, kot si rekel. Da ne da nebi vedel Lokomotive so od začetka vpeljave disel motroja v njih dejansko Diesel Electric. MEstna vožnja : kupi si kolo, moped na elektriko, itd... Sneg je v ljubljani tako skupaj nepočiščeno tako zelo naokoli povedano štirinajst dni letno....
Ti si en tistih ki rabi avto 1x letno, da vodi/odpelje svojega domačega lubljenčka(žival) na Hrvaško, je praktično, a ne. Svet je velik, zelo velik. BRez Avta bi lahko vsako leto dal za en mesec kužeka v živlaski hotel za domače živali, pa si omisliš vsako leto naslednjih dvajset let izlete po svetu, z latalom z vrednostjo karte 1k€+ na osebo, kaj šele da ne omenimo stroške servisov, zavarovanji, itd...
Raje se vozi z električnim avtomobilom, in ne kvazi eko Hibridnim avtomobilom.
Obstajajo avtomobili, ne električni, ki porabijo toliko v mestni vožnji, kot tvoj Hibrid, tako da nebi bil pameten, ampak kaj hujšegaimeti manj kot 1.5 mašino je res problem...
Ti si en tistih ki rabi avto 1x letno, da vodi/odpelje svojega domačega lubljenčka(žival) na Hrvaško, je praktično, a ne. Svet je velik, zelo velik. BRez Avta bi lahko vsako leto dal za en mesec kužeka v živlaski hotel za domače živali, pa si omisliš vsako leto naslednjih dvajset let izlete po svetu, z latalom z vrednostjo karte 1k€+ na osebo, kaj šele da ne omenimo stroške servisov, zavarovanji, itd...
Raje se vozi z električnim avtomobilom, in ne kvazi eko Hibridnim avtomobilom.
Obstajajo avtomobili, ne električni, ki porabijo toliko v mestni vožnji, kot tvoj Hibrid, tako da nebi bil pameten, ampak kaj hujšegaimeti manj kot 1.5 mašino je res problem...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Boeing ::
Relacija je razlika 1 l v korist primusa, samo je navor 400/115 Nm , ali pa 180/77KM pove svoje. Pa ko vklopiš še klimo, me res zanima kakšen užitek je vožnja v takem avtomobilu.
Ker je ostalo povedal že jype, z moje strani samo še tole:
Prius ima 137 konjev kombinirane moči, to je maksimalno, kar se da iztisniti iz njega. Iz tunanega precej več, tudi za elektromotor cifra 400Nm ni končna meja.
Klima je električna in se vedno napaja neposredno iz baterije, tako da delovanje oz. ne-delovanje le te nima nikakršnega vpliva na pogonsko moč.
Malo več bo treba brat in malo manj fantazirat, pa bo.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
jype ::
Mr.B> MEstna vožnja : kupi si kolo, moped na elektriko, itd... Sneg je v ljubljani tako skupaj nepočiščeno tako zelo naokoli povedano štirinajst dni letno....
Jaz nimam priusa, če bom pa kdaj imel pamže, si ga bom pa ziher omislil.
Mr.B> Ti si en tistih ki rabi avto 1x letno
Do pred nekaj leti sem psa peljal v prikolici (na biciklu, jasno) kamorkoli po evropi in avtomobila nisem potreboval niti enkrat letno.
Mr.B> Obstajajo avtomobili, ne električni, ki porabijo toliko v mestni vožnji, kot tvoj Hibrid, tako da nebi bil pameten, ampak kaj hujšegaimeti manj kot 1.5 mašino je res problem...
Naštej enega, ki pri mestni vožnji tolk kot Prius, pa ima not prostora za pet ljudi in še 400l prtljage.
Jaz nimam priusa, če bom pa kdaj imel pamže, si ga bom pa ziher omislil.
Mr.B> Ti si en tistih ki rabi avto 1x letno
Do pred nekaj leti sem psa peljal v prikolici (na biciklu, jasno) kamorkoli po evropi in avtomobila nisem potreboval niti enkrat letno.
Mr.B> Obstajajo avtomobili, ne električni, ki porabijo toliko v mestni vožnji, kot tvoj Hibrid, tako da nebi bil pameten, ampak kaj hujšegaimeti manj kot 1.5 mašino je res problem...
Naštej enega, ki pri mestni vožnji tolk kot Prius, pa ima not prostora za pet ljudi in še 400l prtljage.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
BigWhale ::
Če znaš vozit že zdaj ne cuka (hint: double clutching)
Eh? Sej nisi v letu 2pa3 z nesinhronim menjalnikom, da bi double clutching uporabljal samo zato ker ti avto cuka. A takrat k navzdol saltam naj pa se gas tiscim med bremzanjem?
Recimo, ce bi dirkal ... Da bi se pa s tem ukvarjal med potjo v sluzbo? :>
Me pa malce presenečaš. CVT ni ravno najbolj dolgoživa zadeva. Sploh pa so sodobni samodejni menjalniki izredno "tekoči". 2.4 JTD, 200KM, štartaš na mestu, pohodiš gas, ne veš, kdaj tisti vrag spredaj šalta.
Prej bi mislil, da boš šel na elektriko.
Seveda je tudi elektrika opcija. :) V primeru, da ne bo kaksne elektricne alternative, bo CVT. Zanesljivost in vzdrzljivost CVTja je pa povsem primerljiva z navadnimi menjalniki.
Jaz bi v bistvu imel elektro diesel z enim kupom baterij. Pod pogojem da tisti diesel resnicno potem porabi manj kot bencinar.
Boeing ::
A takrat k navzdol saltam naj pa se gas tiscim med bremzanjem?
Jaz to počnem že podzavestno, tako da ne vem, v čem je problem. Na dizlu, ja.
Jaz bi v bistvu imel elektro diesel z enim kupom baterij. Pod pogojem da tisti diesel resnicno potem porabi manj kot bencinar.
Verjetno obstaja tehten razlog, da dizl-elektro hibrida ni možno videt niti v kakšni prototipni development floti vozil, benz-elektro kombinacija pa se prodaja že 12 let in se toyota na vso moč trudi prodajati to kombinacijo tudi v dizelsko zasmrajeni evropi ?
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
jype ::
Boeing> Verjetno obstaja tehten razlog, da dizl-elektro hibrida ni možno videt niti v kakšni prototipni development floti vozil
Skoraj vsi ubertovornjaki so elektro-dizli, ker so elektromotorji enostavno bistveno natančnejši od tistih z notranjim izgorevanjem, ne glede na to kakšne zapletene mehanizme gor obesiš za prenos energije na kolesa.
Elektrodizel pa lahko narediš sam - kupiš električni supermini in v prtljažnik privijačiš en dizelski agregat.
Skoraj vsi ubertovornjaki so elektro-dizli, ker so elektromotorji enostavno bistveno natančnejši od tistih z notranjim izgorevanjem, ne glede na to kakšne zapletene mehanizme gor obesiš za prenos energije na kolesa.
Elektrodizel pa lahko narediš sam - kupiš električni supermini in v prtljažnik privijačiš en dizelski agregat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
;-) ::
A takrat k navzdol saltam naj pa se gas tiscim med bremzanjem?
Jaz to počnem že podzavestno, tako da ne vem, v čem je problem. Na dizlu, ja.
Jaz vedno tak šaltam tud če grem na pogreb, itak priložnost nima veze, to delaš podzavestno.
Za študentsko rabo mislim da si bom moral omisliti avto ki manj pije (zdajšnji tam preko 10l) in razmišljam o twingotu 1.2 ki bi ga imel za v šolo (vsak dan 50km ni tako malo), porabe kolikor gledam pa so največje tam 7-8 in od 5 dalje z normalno vožnjo, tako da se mi zdi zelo primeren za primerno ceno, za ta denar nikakor ne dobim dizla.
IceIceBaby ::
Meni je twingo pil cca 6 litrov na relacije. Sem se nekaj časa vozil z njim na podobni relaciji. 5 litrov bi mogoče šlo, ampak če vsaj občasno koga prehitiš poraba zraste. Če se se hočeš premakniti je treba prestavt v 3. in gnat v obrate :)
Btw...ne vem kaj double clutchate, saj majo menjalniki sinhrone za to. Jaz sem navajen da s peto blipnem malo gasa pri downshiftu, da se izenačijo obrati. Ampak večinoma pri hitrejši vožnji. Double cluthat pa ni ravno treba. Efekt ni nič boljši kot pri heel-toe pa še čas izgubljaš :)
Btw...ne vem kaj double clutchate, saj majo menjalniki sinhrone za to. Jaz sem navajen da s peto blipnem malo gasa pri downshiftu, da se izenačijo obrati. Ampak večinoma pri hitrejši vožnji. Double cluthat pa ni ravno treba. Efekt ni nič boljši kot pri heel-toe pa še čas izgubljaš :)
Valvoline ::
A takrat k navzdol saltam naj pa se gas tiscim med bremzanjem?
Jaz to počnem že podzavestno, tako da ne vem, v čem je problem. Na dizlu, ja.
Jaz vedno tak šaltam tud če grem na pogreb, itak priložnost nima veze, to delaš podzavestno.
Za študentsko rabo mislim da si bom moral omisliti avto ki manj pije (zdajšnji tam preko 10l) in razmišljam o twingotu 1.2 ki bi ga imel za v šolo (vsak dan 50km ni tako malo), porabe kolikor gledam pa so največje tam 7-8 in od 5 dalje z normalno vožnjo, tako da se mi zdi zelo primeren za primerno ceno, za ta denar nikakor ne dobim dizla.
npr.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=300...
Seat cordoba SDI.Notr seveda VW mlinček.Za dirkat ni,turbine ni,ob pravilnem vzdrževanju naredi 500tkm no problemo.Poraba 5-6l na 100.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Valvoline ::
Avto, ki nikamor ne gre, sem upravičeno kurcal zato, ker me je pustil sredi avtoceste, na srečo z dovolj lastne iznajdljivosti, da smo ga zopet spravili v pogon.
Ne primerjaj priusa, ki je cutting-edge masovne avtomobilske industrije, z tdi-jem.
Valvoline: čaki čaki - vw je šel iz tdi na CR zato, ker tdi ni sposoben dosežt euro5 norm. Prav, a CR je jajc, ker se jim baje na veliko kvari. Torej, kaj je večja jajca - motor, ki ne ustreza standardom, ali motor, ki se masovno kvari ?
Me zanima, kaj bo vw naštudiral, da bo dosegel euro6, ker zaenkrat jim ne kaže najbolje.... ? Američani, namreč, že lep čas dosegajo in presegajo norme, primerljive z euro6...
Malajlo: jaz hočem moč, kar bom plačal pri nakupu vozila. Ne, ker jo hočem zaradi kaprice, ampak zato, ker nočem biti nepremičnina, polno naložen v klanec.
Obenem hočem biti karseda ekološki (ja, to pa je lastna kaprica), in to z dizlom zahtevane moči, ne gre. Bencinski v8, predelan na plin, mi da vso moč, ki jo potrebujem, poleg tega pa svinja prekleto manj, in obenem zveni dosti bolje.
Zakaj bi moral tankati bencin po 1.1€ namesto plin po 55c in to samo zato, ker si lahko privoščim v8 ?!
Kokr vem euro6 ne obstaja še,v ZDA so glede izpušnih plinov precej bl tolerantni k EU,euro standardi tam ne veljajo. Med euro3 4 in 5 še posebej med 4 in 5 norm so razlike minimalne in niso omembe vredne.EU si pač postavlja takih zahtev da bi se zaščitili od prihajajočih pocen kitajskih avtov.To je bistvo euro5 norm,ne pa ekoloških pridobitev.Vsak mehanik dobr ve da po prevoženih 30-50tkm euro5 motor ne ipolnjuje več še eu3 normative,velja za dizle in bencince.Avti z eu4 in eu5 so že na maksimumu kar se lahka naredi glede izpušnih plinov.Izboljšave glede tega v prihodnje so nemogoče.Sam električni avto ali neka hibrud varijanta.Najbl odvisno je od kakovosti samih goriv.
IceIceBaby ::
Vsak mehanik dobr ve da po prevoženih 30-50tkm euro5 motor ne ipolnjuje več še eu3 normative,velja za dizle in bencince
Tole je pa zanimivo. Lahko kaj več poveš?
Jaz ne vidim razloga, da bi avto pri takih kilometrih delal kaj slabše kot nov. Pri teh kilometrih obrabe praktično ni, injektorji so običajno kot novi, filtri se itak menjajo na rednih servisih, lambda sonde običajno delujejo še 100%. Zakaj bi torej motor imel slabše karakteristike?
TribesMan ::
Sam imam 147 1.9 JTD 16V originalno 150KM in 305Nm navora. Za vsakdanjo voznjo cez glavo dovolj. Poraba pri normalni voznjo na daljse relacije (v mojem primeru 2*40km na dan) med 5.5 in 6l/100km. Dalo bi se tudi manj vendar jaz nimam zivcev za to. Sploh bi se dalo marsikaj prisparati ce bi avto obul v manjse gume... 215mm sirine popije svoje.
Servisiranje na 20kkm ali 1 leto mali servis (ta stane okoli 250€) in 120kkm ali 5 let veliki servis (ta stane okoli 600€). V lastni reziji pri sosedu mehaniku so te cene lahko do polovico nizje. Drugace problemov z masino ni. Trpijo pa deli podvozja spredaj, in tudi sprednje gume zaradi teze masine...
Pred nekaj meseci je avto dobil se dodatno optimizacijo, torsen diferencial, sportni amortizerji in vzmeti, trsi stabilizatorji, boljse zavore, cipanje motorja...
Zdaj ima motor okoli 190KM in nad 350Nm od 1800 do 3500 rpm. Najvisji navor je 390Nm okoli 2100rpm. Gre kot sneta sekira. Pospeski okoli 7.5s. Poraba nespremenjena. Vec ali manj okoli 6l ce res vozim kot maniak potem nekje 6.5.
Ce bi trenutno kupoval nov avto bi se odlocal med turbo bencinarjem in turbo dizlom. Atmosferci so passe. Dizla priporocam samo v primeru da delate vecino vozenj vsaj 20km dalec. Drugace se avto se segreje ne dobro, sploh pozimi je res kriza ko je zunaj -10C ali manj... Rabis vsaj 10km da prides do 90C temperature vode... Poleti nekje 3-4km.
Je pa tko nekomu turbo motor odgovarja drugemu ne. Je pa turbo masina sigurno manj zanesljiva, saj je veliko vec senzorjev ki lahko odpovedo poslusnost...
Servisiranje na 20kkm ali 1 leto mali servis (ta stane okoli 250€) in 120kkm ali 5 let veliki servis (ta stane okoli 600€). V lastni reziji pri sosedu mehaniku so te cene lahko do polovico nizje. Drugace problemov z masino ni. Trpijo pa deli podvozja spredaj, in tudi sprednje gume zaradi teze masine...
Pred nekaj meseci je avto dobil se dodatno optimizacijo, torsen diferencial, sportni amortizerji in vzmeti, trsi stabilizatorji, boljse zavore, cipanje motorja...
Zdaj ima motor okoli 190KM in nad 350Nm od 1800 do 3500 rpm. Najvisji navor je 390Nm okoli 2100rpm. Gre kot sneta sekira. Pospeski okoli 7.5s. Poraba nespremenjena. Vec ali manj okoli 6l ce res vozim kot maniak potem nekje 6.5.
Ce bi trenutno kupoval nov avto bi se odlocal med turbo bencinarjem in turbo dizlom. Atmosferci so passe. Dizla priporocam samo v primeru da delate vecino vozenj vsaj 20km dalec. Drugace se avto se segreje ne dobro, sploh pozimi je res kriza ko je zunaj -10C ali manj... Rabis vsaj 10km da prides do 90C temperature vode... Poleti nekje 3-4km.
Je pa tko nekomu turbo motor odgovarja drugemu ne. Je pa turbo masina sigurno manj zanesljiva, saj je veliko vec senzorjev ki lahko odpovedo poslusnost...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
M-XXXX ::
Nič se bat da ameriški avti ne presegajo naše standarde. Pri njihovi povprečni porabi 20L/100km majo še dolgo pot da dohitijo razmere ki so pri nas trenutno, sam kje bomo že mi takrat...
BigWhale ::
A takrat k navzdol saltam naj pa se gas tiscim med bremzanjem?
Jaz to počnem že podzavestno, tako da ne vem, v čem je problem. Na dizlu, ja.
Jaz vedno tak šaltam tud če grem na pogreb, itak priložnost nima veze, to delaš podzavestno.
Sami profesionalni dirkaci tle na forumu... Al so vas tko ze v avtosoli ucil, da treba kr vsa tri pedala naenkrat prtiskat? :>
Zheegec ::
Prius ima 137 konjev kombinirane moči, to je maksimalno, kar se da iztisniti iz njega. Iz tunanega precej več, tudi za elektromotor cifra 400Nm ni končna meja.
In kakšna je poraba pri teh tvojih ~130HP? Višja, kot pri mojem dizlu. Oziroma višja kot pri BMW M3... Pa smo spet tam. Ni hiter, pa še visoko porabo ima.
Prius bo (prototipi se že vozijo naokoli) v letu 2010 dobavljiv z baterijo z eno od litijevih kemij, katere ekološki davek je približno nič, poleg tega pa jo bo mogoče polniti iz vtičnice v garaži.
"BO" je pravilni izraz. Zanima me, kaj JE. In kar JE, sploh s prvim modelom Priusa, je nikljeva baterija, pa ne vem, če zadeva z kakšnim litrom nižje porabe pri previdni vožnji to v svojem življenjskem obdobju (ga bo kdo vozil 20 let, ali ga bo zamenjal za novejši model že prej) prinese noter?
Torej tudi ekološkost bolj ali manj odpade. Mogoče snob faktor kaj doprinese, ker je avto "kul".
Aja, pa sem že prej napisal (pa očitno prezrete vsi), da vam lahko slikam "raufnik" mojega "sajastega" dizla, da boste videli kako zelo črn je...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
jype ::
ALIEn3001> Aja, pa sem že prej napisal (pa očitno prezrete vsi), da vam lahko slikam "raufnik" mojega "sajastega" dizla, da boste videli kako zelo črn je...
Ti verjetno meniš, da so japonska mesta prepovedala uporabo dizelskih osebnih vozil iz nečimrnosti?
ALIEn3001> In kakšna je poraba pri teh tvojih ~130HP? Višja, kot pri mojem dizlu. Oziroma višja kot pri BMW M3... Pa smo spet tam. Ni hiter, pa še visoko porabo ima.
Poraba priusa je nižja kot pri kateremkoli drugem bencinskem avtomobilu takega razreda.
Ti verjetno meniš, da so japonska mesta prepovedala uporabo dizelskih osebnih vozil iz nečimrnosti?
ALIEn3001> In kakšna je poraba pri teh tvojih ~130HP? Višja, kot pri mojem dizlu. Oziroma višja kot pri BMW M3... Pa smo spet tam. Ni hiter, pa še visoko porabo ima.
Poraba priusa je nižja kot pri kateremkoli drugem bencinskem avtomobilu takega razreda.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Zheegec ::
Poraba priusa je nižja kot pri kateremkoli drugem bencinskem avtomobilu takega razreda
Preberi v kakšnem kontekstu sem to napisal. Nizko porabo ima samo, če ga voziš počasi.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
PrimozR ::
npr.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=300...
Seat cordoba SDI.Notr seveda VW mlinček.Za dirkat ni,turbine ni,ob pravilnem vzdrževanju naredi 500tkm no problemo.Poraba 5-6l na 100.
Povej mi en dober razlog, zakaj bi kupil tole...
Poraba priusa je nižja kot pri kateremkoli drugem bencinskem avtomobilu takega razreda
Preberi v kakšnem kontekstu sem to napisal. Nizko porabo ima samo, če ga voziš počasi.
Sem gledal Top Gear, ampak zakaj bi Priusa vozil hitro?? Vsak normalen človek bo kupil normalen avto, ne pa gajbo od Priusa.
Ce bi trenutno kupoval nov avto bi se odlocal med turbo bencinarjem in turbo dizlom. Atmosferci so passe. Dizla priporocam samo v primeru da delate vecino vozenj vsaj 20km dalec. Drugace se avto se segreje ne dobro, sploh pozimi je res kriza ko je zunaj -10C ali manj... Rabis vsaj 10km da prides do 90C temperature vode... Poleti nekje 3-4km.
Je pa tko nekomu turbo motor odgovarja drugemu ne. Je pa turbo masina sigurno manj zanesljiva, saj je veliko vec senzorjev ki lahko odpovedo poslusnost...
Rahlo fucked si s turbinarji, če se pelješ 3x tedensko 2 kilometra v eno smer... Sploh če si vajen 55 konjskega avtomobila, pri katerem je gas pedal pravzaprav on off stikalo, edin način za spodobno premikanje je pa ožemanje mašine :)
Kolk so pa tile kilometri za turbobencinarje?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Boeing ::
Poraba priusa je nižja kot pri kateremkoli drugem bencinskem avtomobilu takega razreda
Preberi v kakšnem kontekstu sem to napisal. Nizko porabo ima samo, če ga voziš počasi.
Spet ni res. Nizko porabo ima, če ga voziš na način, za katerega je bil predviden, tako motor kot podvozje. Normalno, družinsko, povprečno. Kakor hitro ga pahneš izven robnih pogojev, bo šlo v ekstrem še kaj drugega, ne samo poraba. Avto ni temu namenjen, pa pika.
Primerjave z M3 in podobnimi "jajci" so tukaj neumestna - M3 niti približno ni namenjen povprečni družinski uporabi, Prius pa ne dirkanju in podobnim neumnostim, ki jih zmore M3. Primerjava, ki so jo naredili, Prius vs. M3 na dirkališču, je slaboumje. M3 se je vozil v njemu idelanih razmerah, prius pa se je gonil do ekstremov. Ni treba biti veleum da predvidiš, kdo bo popušil.
Proizvodnja Priusa III z Li-xx baterijami v 2010 oz. priprave na njegovo proizvodnjo so že v polnem teku. 2010 Prius III z litijevi baterijami je dejstvo, na trg pa pride - 2010.
jype: kolikor mi je znano, dizli niso prepovedani samo na japonskem. Če me spomin ne vara, je tako tudi v centru Rima, ker se dizelske saje nalagajo na apnenec, v kombinaciji z dežjem pa tvori kislino. Zakaj to rimljanom ni všeč, verjetno ni težko pogruntat.
Če mi kdo ne verjame, si naj pogleda kakšno od še nerenoviranih fasad na Slovenski v LJ....
BW: Ni treba pritiskat vsa tri pedala naenkrat, čeprav je komot izvedljivo, ko si avta navajen. Treba je samo malo z glavo vozit... in niti slučajno se ne štejem med profesionalce, bolj pašem v kategorijo povprečnih voznikov...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
IceIceBaby ::
Novejše turbo mašine tudi niso več tako občutljive na kratke relacije. Sintetična olja danes mažejo solidno že pri nižjih temperaturah pa turbine so precej bolj robustne kot tiste izpred 15 let.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109380 (68262) | Berserker |
» | Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 66894 (47358) | blay44 |
» | efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34099 (29699) | Siddh |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 198790 (163803) | Spajky |
» | Nakup avta (dizla) (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 24106 (20415) | ivanuscha |