Forum » Na cesti » Divjanje na nasih cestah
Divjanje na nasih cestah
zed 5.0 ::
Vas kdaj razkurijo primitivci (pardon, "sportniki") na nasih cestah? Preberte si TALE post.
No comment.
No comment.
Tomay ::
Tako je če malo preveč need 4 speed špilaš pol pa za volan, pa še vedno misliš, da si v špilu. Samo pol pa boli.
Voodoo 4Ever
Dr_M ::
od kolega fotr je zavarovalniski oglednik in je je su kolega z njim pogledat tole corso...tip ni spal 2 dni...pa je samo avto vidu...
tip je baje kriminalist (zivi blizu tega kolega)...
verjetno niti ne bo kaznovan.
tip je baje kriminalist (zivi blizu tega kolega)...
verjetno niti ne bo kaznovan.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dr_M ()
rfmw ::
na tem križišču na vsake toliko časa (kako leto ali dve) pride do res hude nesreče s smrtnimi izidi. ker živim res blizu, vem da je ful nevarno in zadnje čase ni bilo hujše nesreče. itak pa vedno nedolžni najebejo, tko da fak it...
Legendary 8RDA+ (reCAPed ;), XP1700+ 2108 @ 1.84 V, SLK900A AS3 @ 2500 rpm
1,5GB Samsung DDR333+Geil DDR400+SuperTalent DDR400 @ DC 200 MHz @ 6-3-3-2.5
1,5GB Samsung DDR333+Geil DDR400+SuperTalent DDR400 @ DC 200 MHz @ 6-3-3-2.5
Daedalus ::
Če onega cepca ne zaprejo za nekaj let, grrr... Sicer pa maš na cestah polno takih idiotov. Od onih, ki se grejo nelegalne drage, pa trdijo, da to sploh ni nevarno, do kakih cepcev, ki dirkajo po Dunajski v času največje gužve...
V glavnem za take stroga zaporna kazen, zaseg avta in dosmrtna prepoved vožnje motornih vozil. Pa se naj z biciklom zaletava
V glavnem za take stroga zaporna kazen, zaseg avta in dosmrtna prepoved vožnje motornih vozil. Pa se naj z biciklom zaletava
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
frenk ::
tole je tud po mailu krožilo...tale tip k je to povzroču bi res mogu eno velko kazn fasat
...pa še nekj...ne menjajte kulturnih dirkačev s temi ponorelimi debili...tle ni primerjave
...pa še nekj...ne menjajte kulturnih dirkačev s temi ponorelimi debili...tle ni primerjave
Jackal ::
Sem prebral cel tisti post o tem.
Morem povedat, da sam naredim z avtom ~20k km na leto in tudi sam včasih rad vozim hitro (kolikor pač lahko - sem namreč lastnik 10 let starega Hyundai Ponyja 1.5 LS), še posebej po kakšni cesti, ki jo zelo dobro poznam in jo prevozim 2x tedensko (pač študent).
Ampak to, da se gre nekdo pa neke dirke po mestu me pa zelo razjezi. Še posebej v tem primeru. Večkrat vidim ljudi, ko vozijo po kaki dvopasovnici, pa dobesedno vozijo slalom med avtomobili, samo da hitreje pridejo skozi.
Velilko tudi kilometrov tudi prehodim peš po Ljubljani, takrat ko nimam avta v bližini in ko včasih čakam na prehodih za pešče, videvam prav neverjetne stvari. Ponavadi je tako, da na tistem semaforju, kjer se prižigajo rdeče luči, folk vozi res do zadnjega trenutka skozi. Še potem, ko že nekaj časa gori rdeča luč. Ampak ponavadi to delajo (z izjemami seveda) delajo večinoma ljudje, ki imajo zelo dobre in nove avtomobile (takemu itak ne more bit kaj hudega v takem avtu). Medtem, ko na drugi strani križišča kdo zelo hitro spelje - v prvem trenutki, ko se prižge rumena. Potem pa to skombiniraš, pa dobiš BUM na sredi križišča.
In takoj ima nekdo v manjšem avtu veliko manj možnosti za preživetje, kot nekdo v večjem (in novejšem), ki se po možnosti še cel "napihne".
Lahko so avtomobili vedno bolj varni, dokler obstajajo takšni nevarni vozniki, to ne pomaga čisto nič.
Sem imel že dve prometni nesreči - enkrat jaz krivec, drugič ne - ampak samo z nekaj odrgnjenega "pleha". Pa še tista z mojo krivdo je bila na križišču, ki ga ves folk uporablja še za parkiranje (ker je pač tam slepa ulica). Pri drugi me je pa podrgnil en tip (v bistvu sosed), ki je zavijal na stransko cesto, jaz sem se pa vključeval na glavno.
Re5pect za uporabnika "super98", da je tako dobro reagiral in takoj stekel na pomoč.
Svojcem umrle punce pa sožalje. Sploh si ne predstavljam, kaj bi naredil, če bila to moja punca/sestra/znanka.
Še posebej svinjarija je, ko umre nekdo tako mlad, ki ima pred sabo še celo življenje.
Upam, da do krivec dobl zasluženo (čeprav za tako stvar sploh ne obstaja dovolj huda kazen)
Morem povedat, da sam naredim z avtom ~20k km na leto in tudi sam včasih rad vozim hitro (kolikor pač lahko - sem namreč lastnik 10 let starega Hyundai Ponyja 1.5 LS), še posebej po kakšni cesti, ki jo zelo dobro poznam in jo prevozim 2x tedensko (pač študent).
Ampak to, da se gre nekdo pa neke dirke po mestu me pa zelo razjezi. Še posebej v tem primeru. Večkrat vidim ljudi, ko vozijo po kaki dvopasovnici, pa dobesedno vozijo slalom med avtomobili, samo da hitreje pridejo skozi.
Velilko tudi kilometrov tudi prehodim peš po Ljubljani, takrat ko nimam avta v bližini in ko včasih čakam na prehodih za pešče, videvam prav neverjetne stvari. Ponavadi je tako, da na tistem semaforju, kjer se prižigajo rdeče luči, folk vozi res do zadnjega trenutka skozi. Še potem, ko že nekaj časa gori rdeča luč. Ampak ponavadi to delajo (z izjemami seveda) delajo večinoma ljudje, ki imajo zelo dobre in nove avtomobile (takemu itak ne more bit kaj hudega v takem avtu). Medtem, ko na drugi strani križišča kdo zelo hitro spelje - v prvem trenutki, ko se prižge rumena. Potem pa to skombiniraš, pa dobiš BUM na sredi križišča.
In takoj ima nekdo v manjšem avtu veliko manj možnosti za preživetje, kot nekdo v večjem (in novejšem), ki se po možnosti še cel "napihne".
Lahko so avtomobili vedno bolj varni, dokler obstajajo takšni nevarni vozniki, to ne pomaga čisto nič.
Sem imel že dve prometni nesreči - enkrat jaz krivec, drugič ne - ampak samo z nekaj odrgnjenega "pleha". Pa še tista z mojo krivdo je bila na križišču, ki ga ves folk uporablja še za parkiranje (ker je pač tam slepa ulica). Pri drugi me je pa podrgnil en tip (v bistvu sosed), ki je zavijal na stransko cesto, jaz sem se pa vključeval na glavno.
Re5pect za uporabnika "super98", da je tako dobro reagiral in takoj stekel na pomoč.
Svojcem umrle punce pa sožalje. Sploh si ne predstavljam, kaj bi naredil, če bila to moja punca/sestra/znanka.
Še posebej svinjarija je, ko umre nekdo tako mlad, ki ima pred sabo še celo življenje.
Upam, da do krivec dobl zasluženo (čeprav za tako stvar sploh ne obstaja dovolj huda kazen)
Walking the way is something completely different than imagining the way.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jackal ()
Dr_M ::
mnja...tip je biu hudo pijan...bom se1x kolega uprasu za tocn inf., ampak se mi zdi da je napihu okol 1.5....
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
zed 5.0 ::
Mene take stvari cist razp****jo, ceprav s tem najbolj skodujem lastnim zivcem. @%#^@! Enkrat mi je v BTC-ju nek lokalni dirkac prinorel s kakih 50 km/h (omejitev mislim da je 5, oz. 10 km/h); jaz sem ravno speljeval ven. Trenutek nepozornosti. Medtem ko se mi je umikal, sem mu zruzil leva vrata. Zmenila sva se da mu poravnam skodo za vrata, dal sem mu telefonsko in sva zakljucila s tem. Naslednji dan me klicejo s policijske postaje, model je prijavil nesreco, izjavil da mu nisem hotel izrociti kuponcka, prijavil bolecine v vratu, da ne nastevam naprej. Kriv sem bil seveda jaz, dokazov o hitrosti ni bilo, na koncu pa sem moral placati se vse sodne stroske, kar je naneslo cca 40 kSIT. Kdorkoli bo imel podobno situacijo, obvezno poklicite policijo, pa ceprav gre za malenkost - nikoli ne ves s kaksnim idio**m imas opravka.
Poldy ::
Ja res, če vidiš, da je škode na avtu za več kot 5k sit, pokliči policijo. Evropsko poročilo (beri drobni tisk) nikogar ne zavezuje in povzročitelj kasneje še vedno lahko trdi, da ni kriv. Policijo obvezno, če pa nočejo pridt (se pogosto dogaja) mu v telefon lepo poveš, da ne premakneš avta in da nastajajo zastoji... Če bo velika gužva, bodo tudi drugi klicali.
ShowDown ::
To je lih to. Folk misli da s tem divjanjem pride tako veliko hitreje na cilj. Malo si zračunajte pa boste vidli da so razlike v NAJVEČ 1 minuti....
BigWhale ::
Hja... Ce peljes na relaciji mb-lj s povprecno hitrostjo 200 namesto z 130 pridobis 21 minut...
Ampak kaj ko imas na devetih kilometrih med blagovico in trojanami tri tovornjake in deset osebnih vozil, ki jih moras prehiteti...
Ampak kaj ko imas na devetih kilometrih med blagovico in trojanami tri tovornjake in deset osebnih vozil, ki jih moras prehiteti...
TESKAn ::
In zaradi 21 minut nekajkrat bolj tvegat, da te nese z ceste direkt v posmrtno življenje...
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
R0K ::
No, no AC je druga zgodba.
Pri divjanju po stari magistralki pa od MB do LJ zagotovo ne pridobiš 21min.
Sicer pa tale nesreča - .
Pri divjanju po stari magistralki pa od MB do LJ zagotovo ne pridobiš 21min.
Sicer pa tale nesreča - .
link_up ::
ej BigWhale a se ti hecas ane?
upam, da ne mislis resno, ker pri 200 na uro se ti pred oci spusti tunel...nic levo nic desno, naravnost...!!! poleg tega nimas nobene pravice pelat 200, ce so na cesti drugi ljudje! cisto nobene, ker tudi ce si poklicni dirkac nisi na dirki...
tistih 21 minut ni nic vrednih, ce koga ubijes...
upam, da ne mislis resno, ker pri 200 na uro se ti pred oci spusti tunel...nic levo nic desno, naravnost...!!! poleg tega nimas nobene pravice pelat 200, ce so na cesti drugi ljudje! cisto nobene, ker tudi ce si poklicni dirkac nisi na dirki...
tistih 21 minut ni nic vrednih, ce koga ubijes...
ShowDown ::
mene ste tudi narobe razumeli. Jaz sem mislil bolj cez mesto da pridobis le na 1 minuti. Sicer pa MB-LJ 21 minut več. V bistvu 0.
Microsoft ::
Mah, to "divjanje" je odvisno tudi od tega, kdo je za volanom.
Enim je moja vožnja divjanje, drugim pa polžja hitrost. Odvisno je pač, kolko si ti sposoben, izkušen, kolko km maš za sabo, kako poznaš cesto,...
Drgač pa, če se že peljem čez rdečo luč, pol je to tak, da se je glih pržgala. Da bi pa dlje cajta gorela, pa ne. Pa tudi odvisno, kakšno križišče je (če sploh to je!), kolko je gužve, kater dan je,...
Ena taka "rdeča" luč je v Slovenskih Konjicah (ali pa Slovenski Bistrci, ta dva kraja ful zamenjujem). No, tam v mestu gradijo neki na cesti, pa je dvosmerna izmenična cesta, postavlen pa je semafor, da to regulira. Tam greš kamot čez rdečo še par sekund po tistem, ko je rdeča...
Sam križišča so pa VELIKO bolj nevarna.
by Miha
Enim je moja vožnja divjanje, drugim pa polžja hitrost. Odvisno je pač, kolko si ti sposoben, izkušen, kolko km maš za sabo, kako poznaš cesto,...
Drgač pa, če se že peljem čez rdečo luč, pol je to tak, da se je glih pržgala. Da bi pa dlje cajta gorela, pa ne. Pa tudi odvisno, kakšno križišče je (če sploh to je!), kolko je gužve, kater dan je,...
Ena taka "rdeča" luč je v Slovenskih Konjicah (ali pa Slovenski Bistrci, ta dva kraja ful zamenjujem). No, tam v mestu gradijo neki na cesti, pa je dvosmerna izmenična cesta, postavlen pa je semafor, da to regulira. Tam greš kamot čez rdečo še par sekund po tistem, ko je rdeča...
Sam križišča so pa VELIKO bolj nevarna.
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Microsoft ()
EjTi ::
Policaja s fotoaparaom na tist semafor, pa boš kmal pogruntou da se ne splača skoz rdečo vozit.
Men vsak mesec vsaj enkat zgodi da pelje avto mem mene, ko imam na semaforju za pešce že zeleno.
Glede ta "sposobnih". Takrat ko oni nesrečo povzročijo je ponavadi dosti hujša kot pa pri tistih, ki normalno vozijo.
Pa tud če znaš vozt. Še kar lahko eden v tebe prileti (tako kot je vame). Če greš pa prehitro in te eden zbije je pa hitro lahko kaj hujšega. Polžje je 10km/h pod omejitvijo, prehitro je 10km/h nad omejitvijo. Sej če greš še mal hitrej od tega in je prazna cesta ni problma. Samo 140km/h tam ko je 70km/h je pa bedasto.
Tm ko se gre iz LJ do Črnuč je pa folk res neumen. Sploh ne vejo da je to hitra cesta in da se po desni strani ne prehiteva. Kr usi cik-cakajo.
Men vsak mesec vsaj enkat zgodi da pelje avto mem mene, ko imam na semaforju za pešce že zeleno.
Glede ta "sposobnih". Takrat ko oni nesrečo povzročijo je ponavadi dosti hujša kot pa pri tistih, ki normalno vozijo.
Pa tud če znaš vozt. Še kar lahko eden v tebe prileti (tako kot je vame). Če greš pa prehitro in te eden zbije je pa hitro lahko kaj hujšega. Polžje je 10km/h pod omejitvijo, prehitro je 10km/h nad omejitvijo. Sej če greš še mal hitrej od tega in je prazna cesta ni problma. Samo 140km/h tam ko je 70km/h je pa bedasto.
Tm ko se gre iz LJ do Črnuč je pa folk res neumen. Sploh ne vejo da je to hitra cesta in da se po desni strani ne prehiteva. Kr usi cik-cakajo.
MadMax ::
Izpostavil bi samo razliko med divjanjem in hitro vožnjo, ki niti pod razno nista enaki!
V očeh zakona je sicer vse kar je nad omejitvijo, preveč.
Vendar: tudi če se nekdo po cesti, na kateri razmere to dopuščajo, pelje tudi 2x hitreje, to še ni divjanje, če upošteva vse možne okoliščine, ki se lahko pripetijo.
Nasprotno od tega se lahko ena teta pelje 1/3 pod omejitvijo, pa bo, ko bo skočil otrok pred njen avto, spustila volan in se prijela za glavo namesto da bi pohodila zavoro.
Nekateri pač vidijo samo 20m pred vozilom, ne gledajo pa kaj se dogaja 2 ali 3 ovinke naprej.
Sploh pa je tale debata brezpredmetna, ker ne bo nikogar spremenila. Še najmanj pa tiste, ki bi nam morali biti za vzor - može v modrem! Saj veste, kako se oni držijo CPP... Pa ne samo takrat ko so v uniformah...
Srečno vožnjo!
V očeh zakona je sicer vse kar je nad omejitvijo, preveč.
Vendar: tudi če se nekdo po cesti, na kateri razmere to dopuščajo, pelje tudi 2x hitreje, to še ni divjanje, če upošteva vse možne okoliščine, ki se lahko pripetijo.
Nasprotno od tega se lahko ena teta pelje 1/3 pod omejitvijo, pa bo, ko bo skočil otrok pred njen avto, spustila volan in se prijela za glavo namesto da bi pohodila zavoro.
Nekateri pač vidijo samo 20m pred vozilom, ne gledajo pa kaj se dogaja 2 ali 3 ovinke naprej.
Sploh pa je tale debata brezpredmetna, ker ne bo nikogar spremenila. Še najmanj pa tiste, ki bi nam morali biti za vzor - može v modrem! Saj veste, kako se oni držijo CPP... Pa ne samo takrat ko so v uniformah...
Srečno vožnjo!
Gandalfar ::
Nekateri pač vidijo samo 20m pred vozilom, ne gledajo pa kaj se dogaja 2 ali 3 ovinke naprej.
In kako vidis dva ali tri ovinke naprej? A ni glih to fora ovinka, da ne vidis kaj se za njim dogaja?
Microsoft ::
No, glih sm se prpelu iz LJ. Tamle, ko si omenil LJ proti Celju po stari cesti pa itak noben ne pleje 70. Tam je nekje 100 za desni pas, za levi pa še malo več. Sam cesta je pač taka, da se to lahka dela.
Pa recimo tam, ko zdele delajo pod Trojanami avtocesto pa je omejitev 40. Tam je tak, da se pelješ 0 (huda gužva) al pa 100. Vmesnega skor da ni...
Pa isto je, ko se pelješ po Dunajski. Pelješ se tolko, ko sprednji, če pa ne, te pa zadnji začne "porivat". Pač, tak je.
Ampak vse to za mane ni divjanje, ampak hitra vožnja. Divjanje bi blo, da bi se plejal, kolikor gre avto (in ne kolikor se meni zdi primerno)! Sploh, če gledate kake voznike kombijev. Oni so tak pol življenja na cesti in so pol že tak nadrkani, da se dosti boje znajdejo v prometu...
by Miha
Pa recimo tam, ko zdele delajo pod Trojanami avtocesto pa je omejitev 40. Tam je tak, da se pelješ 0 (huda gužva) al pa 100. Vmesnega skor da ni...
Pa isto je, ko se pelješ po Dunajski. Pelješ se tolko, ko sprednji, če pa ne, te pa zadnji začne "porivat". Pač, tak je.
Ampak vse to za mane ni divjanje, ampak hitra vožnja. Divjanje bi blo, da bi se plejal, kolikor gre avto (in ne kolikor se meni zdi primerno)! Sploh, če gledate kake voznike kombijev. Oni so tak pol življenja na cesti in so pol že tak nadrkani, da se dosti boje znajdejo v prometu...
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Microsoft ()
Brane2 ::
NE mi govort o voznikih kombijev in tovornjakov.
Oni so "nadrkani" predvsem v tem, kako se izognejo posledicam lastnih sranj na cesti.
Z njimi so sele stale ob cakanju na policijo, pisanju zapisnikov, 1001 nategu itd itd...
Da ne govorimo o tem, da se zavedajo tega, da ob trcenju z njim bos umrl predvsem ti. On bo (mogoce) samo slabe volje...
Oni so "nadrkani" predvsem v tem, kako se izognejo posledicam lastnih sranj na cesti.
Z njimi so sele stale ob cakanju na policijo, pisanju zapisnikov, 1001 nategu itd itd...
Da ne govorimo o tem, da se zavedajo tega, da ob trcenju z njim bos umrl predvsem ti. On bo (mogoce) samo slabe volje...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
Matev ::
hudi so tisti ki gredo kolono prehitevat
in pol enga za enim prehitevajo ter na relaciji parih km prehitijo tako recimo 7 avtomobilov
ter so potem cca pol minute prej pred semaforjem
patetično
in pol enga za enim prehitevajo ter na relaciji parih km prehitijo tako recimo 7 avtomobilov
ter so potem cca pol minute prej pred semaforjem
patetično
globoko grlo ::
kar se časovne pridobitve tiče sm tut jest skor na rt padu, ko sm začel mal računat, sam sicer mal bl hitr vozim, divjam pa ne in recimo na relaciji Grosuple - Cerknica (65 km se mi zdi) dobil ene 5 minut al full hitr vozim al pa po omejitvah, pa skor nism mogu verjet. Ampak mi tudi to ne pomaga, ker ga rad stisnem. ČE je cesta zadost pregledna in ni mokra ni pene.
IceIceBaby ::
upam, da ne mislis resno, ker pri 200 na uro se ti pred oci spusti tunel...nic levo nic desno, naravnost...!!! poleg tega nimas nobene pravice pelat 200, ce so na cesti drugi ljudje! cisto nobene, ker tudi ce si poklicni dirkac nisi na dirki...
Pri 200km/h ni nobenega tunela. Tudi pri 250 se v spodobnem avtomobilu čist normalno pelješ. Nikakor ne zagovarjam kretenizmov na cesti. Vožnja čez rdečo, alkohol, 140 po mestu... Za take prekrške bi jaz dal zaporno kazen. Ampak če se pa v dobrem avtomobilu pelješ po avtocesti 200km/h (v takem ki gre komi 200 se itak težko pelješ pri polni hitrosti dlje časa) pa za mene ni noben kriminal. Verjetno se kak yugo pri 100kmh obnaša slabše kot bmw5 pri 200.
DavidJ ::
Ko bo ta petka treščila v Yugota, ki bo peljal po omejitvah, ne bo pomembno, koliko je vozilo stabilno pri 250 km/h.
Ljudem ni jasno, da na cesti ne ogrožajo zgolj sebe.
Ljudem ni jasno, da na cesti ne ogrožajo zgolj sebe.
"Do, or do not. There is no 'try'. "
- Yoda ('The Empire Strikes Back')
- Yoda ('The Empire Strikes Back')
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DavidJ ()
Microsoft ::
Mah, sej se tud zaradi drugih stvari dogajajo nesreče. Tudi, zaradi nepoznavanja prometnih predpisov.
Primer: V Levcu so pred nekaj mesci zgradil krožno križišče. Jst, ki mam izpit šele 2 leti, vem, kak je treba tam pelta. Pol se pa najdejo starejši vozniki, ki namesto da bi zavili na desno v krožišče, hočjo zapeljat kar na levo (sekajo). Pač, nevejo, da je teba jet na desno, prevozt 3/4 kroga, pa pol jet ven. Pa da se da smernik samo takrat, ko greš ven. Nekatere pol vidiš, ki devajo smernike na levo (seveda, če spreminjaš vozno pas v krožišču, pa ja (recimo tisto krožišče, ko prideš iz CE v LJ po stari cesti))...
Pa kak je že blo enkrat, ko je edn zapeljal kar na avtocesto na napačn pas in se peljal proti drugim. Mislm, da je to blo pol neki po TV...
Jst mislm, da mladi povzročajo prometne nesreče zaradi tega, ker so večinoma mladi tisti, ki divjajo na polno, se ga nasekajo pa vozijo, se vozijo ob 0:00 po mestu,... Če bi takle na oko rekel, se mi zdi, da mladi naredijo glih 10x več km z avtom kot pa kaki starejši (recimo upokojenci). Se pa tudi najdejo 40-50 letni primerki, ki to delajo.
To sm napisal, ker ponavad zgleda, kakor da mladi ne poznajo predpisov in da so zaradi tega nesreče. Dobro poznajo predpise, sam se jim jeb** za to...
by Miha
Primer: V Levcu so pred nekaj mesci zgradil krožno križišče. Jst, ki mam izpit šele 2 leti, vem, kak je treba tam pelta. Pol se pa najdejo starejši vozniki, ki namesto da bi zavili na desno v krožišče, hočjo zapeljat kar na levo (sekajo). Pač, nevejo, da je teba jet na desno, prevozt 3/4 kroga, pa pol jet ven. Pa da se da smernik samo takrat, ko greš ven. Nekatere pol vidiš, ki devajo smernike na levo (seveda, če spreminjaš vozno pas v krožišču, pa ja (recimo tisto krožišče, ko prideš iz CE v LJ po stari cesti))...
Pa kak je že blo enkrat, ko je edn zapeljal kar na avtocesto na napačn pas in se peljal proti drugim. Mislm, da je to blo pol neki po TV...
Jst mislm, da mladi povzročajo prometne nesreče zaradi tega, ker so večinoma mladi tisti, ki divjajo na polno, se ga nasekajo pa vozijo, se vozijo ob 0:00 po mestu,... Če bi takle na oko rekel, se mi zdi, da mladi naredijo glih 10x več km z avtom kot pa kaki starejši (recimo upokojenci). Se pa tudi najdejo 40-50 letni primerki, ki to delajo.
To sm napisal, ker ponavad zgleda, kakor da mladi ne poznajo predpisov in da so zaradi tega nesreče. Dobro poznajo predpise, sam se jim jeb** za to...
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Microsoft ()
Brane2 ::
Pri 200km/h ni nobenega tunela. Tudi pri 250 se v spodobnem avtomobilu čist normalno pelješ. Nikakor ne zagovarjam kretenizmov na cesti. Vožnja čez rdečo, alkohol, 140 po mestu... Za take prekrške bi jaz dal zaporno kazen. Ampak če se pa v dobrem avtomobilu pelješ po avtocesti 200km/h (v takem ki gre komi 200 se itak težko pelješ pri polni hitrosti dlje časa) pa za mene ni noben kriminal. Verjetno se kak yugo pri 100kmh obnaša slabše kot bmw5 pri 200.
Ti ocitno se nisi videl, kaj se zgodi ko pritece na LJ obvoznico nemski ovcar in ga zadane tip z golfom, ki je imel v trenutku trcenja samo 60-80 km/h. Pri visjih hitrostih si pa sploh ne znas vec predstavlajt razmerja hitrosti. Mislim, v smislu ali bo pes (jelen...) prisel na cesto, preden se ti prikotalis tja, veliko prej ali pozneje. Ko se peljes po solidni cesti, je hitrost zelo varljiva. Vsi bistveni dejavniki se po cesti vecinoma vozijo v isto smer kot ti, relativne razlike hitrosti so razmeroma zelo majhne, skupna povprecna hitrost pa visoka. Poleg tega povprecen zemljan, ki ravno ne vozi rallyja vsak dan veliko precenjuje moc ustavljanja avta. Prkrat pohodis bremzo ko ni nobenga v blizini in se tzi zdi da se stvar lahkko ustavi skorajda kadarkkoli.
Nato prides v rahel a nepredviden ovinek, nagnjen v nasprotno smer, poln oljnih madezev, priletis z enim kolesom na luknjo v asvaltu in ravno takrat zapiha mocnejsi sunek vetra. In enacbe se spremenijo v trenutku...
Poleg tega niti ni tako bistveno samo koliko je bemfl stabilen pri 200 km/h, ampak kaj od njega ostane po trku pri takih hitrostih...
Saj stabilen je lahko tudi jugac. Pac zasvasas amortizerje in stvar se ne bo guncala... VSe te stvari so samo iz pleha, ki je ne glede na ceno avtomobila samo pleh...
globoko grlo ::
sj je sam hotu rečt, da pri 200 še ni tunela, pa se rajš v bemflu pelem 200 kot pa v jugecu 100
iskra ::
Kolkr poznam mlade (oz. kolikor opazujem sebe pri vožnji), upočasnjujem na mestih, kjer so navadno radarji. Drugod vozim hitro vendar zadnje čase vedno počasneje, ker sem videl dovolj nesreč in dovolj prebral o njih. Moj oče je tudi komandir na prometnem oddelku policije in verjemite, dovolj krvi sem slišal. Po mestu pa sem vedno previden in po omejitvah, še posebno če je milijon ljudi na cesti.
kajzer ::
najboljš za avtoceste so težki in velki avti, saj imajo veliko krajšo zavorno pot kot pri lahkih avtih, pa še varnost je večja.
Recimo da se celno zaletiš v en stoječ predmet pri 140km/h, si praktično kr naenkrat na zadnjem sedežu. Enako pa je če se čelno zaletita dva, eden z 80km/h in drug z 60km/h, tko da ni potrebno da se pelaš glih 140 al pa 200 za tako hudo prometno nesrečo.
Recimo da se celno zaletiš v en stoječ predmet pri 140km/h, si praktično kr naenkrat na zadnjem sedežu. Enako pa je če se čelno zaletita dva, eden z 80km/h in drug z 60km/h, tko da ni potrebno da se pelaš glih 140 al pa 200 za tako hudo prometno nesrečo.
Matev ::
tunel se začne od hitrosti ki je višja od nič naprej
in povečuje tem hitreje peljemo
to kar pa en kreljo tuki tupi da je tunel od avta odvisen je pa žalostno
občutek tunela je enak če se vozš v jugotu al pa na kombajnu kot očitno ta pacient
in povečuje tem hitreje peljemo
to kar pa en kreljo tuki tupi da je tunel od avta odvisen je pa žalostno
občutek tunela je enak če se vozš v jugotu al pa na kombajnu kot očitno ta pacient
Tomay ::
Kaj se zgodi ko mladi vozniki postanemo manj ,mladi :)
Ko sem imel kako leto izpit nihče ni bil hitrejši od mene tudi prejhitevat na nož ni bil problem. Tudi pijani smo vozili, tako, da se nisem spomnil kako sem prišel domov.
Sedaj ko imam že deset let izpit pa nisem več najhitrejši in vedno bolj opažam napake drugih, ki jih moram sam popravljat, da ne pride do nesreč. Zgražam se nad otroci, ki divjajo z dobrimi avtomobili čeprav vem, da sem tudi sam bil tak.
Mislim, da še zdaj včasih prehitro vozim in da deset let izkušenj in več kot 120.000 prevoženih km komaj dovolj, da sem za silo dober voznik. Kdor samo nekaj let izpit še pojma nima o tem kaj dober voznik je, kaj šele, da bi to bil.
Ko sem imel kako leto izpit nihče ni bil hitrejši od mene tudi prejhitevat na nož ni bil problem. Tudi pijani smo vozili, tako, da se nisem spomnil kako sem prišel domov.
Sedaj ko imam že deset let izpit pa nisem več najhitrejši in vedno bolj opažam napake drugih, ki jih moram sam popravljat, da ne pride do nesreč. Zgražam se nad otroci, ki divjajo z dobrimi avtomobili čeprav vem, da sem tudi sam bil tak.
Mislim, da še zdaj včasih prehitro vozim in da deset let izkušenj in več kot 120.000 prevoženih km komaj dovolj, da sem za silo dober voznik. Kdor samo nekaj let izpit še pojma nima o tem kaj dober voznik je, kaj šele, da bi to bil.
Voodoo 4Ever
Microsoft ::
Matev, point tega je, da če se že bom peljal 200, bom izbral BMWjevo petko, ti pa lahko yugota (ali kombajn), če ti je tako ljubše.
Tomay, če se ti voziš vsak dan po mleko in kruh v 500m oddaljen kraj, lahko imaš izpit 10 let in 120.000km prevoženih za sabo, ampak sem kar prepričan, da tak voznik NI voznik.
Važne so situacije, ki jih izkusiš.
Brane2:
Saj stabilen je lahko tudi jugac. Pac zasvasas amortizerje in stvar se ne bo guncala... VSe te stvari so samo iz pleha, ki je ne glede na ceno avtomobila samo pleh...
Mah, to je bla fora ja. Ti praviš, da če se zabijeta Jugec in Mercedes-Benz S 400CDI, da bosta oba voznika dobila enake poškodbe?!
Tistega jugeca bi sklačlo v tri krako zvezdico, ki jo ma MB na sprednjem delu, voznik MBja pa sploh ne bi vedel, zakaj se gre (seveda pretiravam, samo point je drugje).
Kdor ne ve, o katerem avtu govorim:
Mercedes-Benz S
by Miha
Tomay, če se ti voziš vsak dan po mleko in kruh v 500m oddaljen kraj, lahko imaš izpit 10 let in 120.000km prevoženih za sabo, ampak sem kar prepričan, da tak voznik NI voznik.
Važne so situacije, ki jih izkusiš.
Brane2:
Saj stabilen je lahko tudi jugac. Pac zasvasas amortizerje in stvar se ne bo guncala... VSe te stvari so samo iz pleha, ki je ne glede na ceno avtomobila samo pleh...
Mah, to je bla fora ja. Ti praviš, da če se zabijeta Jugec in Mercedes-Benz S 400CDI, da bosta oba voznika dobila enake poškodbe?!
Tistega jugeca bi sklačlo v tri krako zvezdico, ki jo ma MB na sprednjem delu, voznik MBja pa sploh ne bi vedel, zakaj se gre (seveda pretiravam, samo point je drugje).
Kdor ne ve, o katerem avtu govorim:
Mercedes-Benz S
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Microsoft ()
BigWhale ::
> najboljš za avtoceste so težki in velki avti, saj
> imajo veliko krajšo zavorno pot kot pri lahkih avtih,
> pa še varnost je večja.
To prvo je bedarija. Zavorna pot je odvisna od zavor, ceste, razmer na cestim hitrosti in se cesa.
Tezji avto ima vec energije in vecjo inercijo in ga je TEZJE ustavit, kot lazji avto.
> Recimo da se celno zaletiš v en stoječ predmet pri
> 140km/h, si praktično kr naenkrat na zadnjem sedežu.
Ne, ce se celno zaletis s 140km/h v karkoli stojecega si mrtev. Pa ce se zaletis z jugotom, mercedesom ali pa hummerjem. Stojec predmet, recimo kandelaber, stena,.... ima prakticno neskoncno notranjo energijo... Avto bi se razklal na kandelabru/drevesu ali pa nalimal na steno...
Ce se pri hitrosti cca 90km/h zaletis v kandelaber so moznosti za prezivetje minimalne. Resnicno minimalne (air bag, gor ali dol). Na crash testih je lutkam glave potrgalo...
> Enako pa je če se čelno zaletita dva, eden z
> 80km/h in drug z 60km/h, tko da ni potrebno da se
> pelaš glih 140 al pa 200 za tako hudo prometno
> nesrečo.
Ne, ni. Sile, ki delujejo na avtomobila so precej razlicne, ce se zaletita dva avta, kot pa pri karambolu v steno. Ce bi moral izbirat, se raje zaletim v avto kot v steno.
Practice... Practice... Ce nekdo uziva v hitrosti naj gre dirkat, na za to namenjene steze. Za ustrezen denar mu tudi betonske ovire postavijo, da bo bolj 'adrenalin pumpal'... heh...
Na cestah pa dajte mir...
> imajo veliko krajšo zavorno pot kot pri lahkih avtih,
> pa še varnost je večja.
To prvo je bedarija. Zavorna pot je odvisna od zavor, ceste, razmer na cestim hitrosti in se cesa.
Tezji avto ima vec energije in vecjo inercijo in ga je TEZJE ustavit, kot lazji avto.
> Recimo da se celno zaletiš v en stoječ predmet pri
> 140km/h, si praktično kr naenkrat na zadnjem sedežu.
Ne, ce se celno zaletis s 140km/h v karkoli stojecega si mrtev. Pa ce se zaletis z jugotom, mercedesom ali pa hummerjem. Stojec predmet, recimo kandelaber, stena,.... ima prakticno neskoncno notranjo energijo... Avto bi se razklal na kandelabru/drevesu ali pa nalimal na steno...
Ce se pri hitrosti cca 90km/h zaletis v kandelaber so moznosti za prezivetje minimalne. Resnicno minimalne (air bag, gor ali dol). Na crash testih je lutkam glave potrgalo...
> Enako pa je če se čelno zaletita dva, eden z
> 80km/h in drug z 60km/h, tko da ni potrebno da se
> pelaš glih 140 al pa 200 za tako hudo prometno
> nesrečo.
Ne, ni. Sile, ki delujejo na avtomobila so precej razlicne, ce se zaletita dva avta, kot pa pri karambolu v steno. Ce bi moral izbirat, se raje zaletim v avto kot v steno.
Practice... Practice... Ce nekdo uziva v hitrosti naj gre dirkat, na za to namenjene steze. Za ustrezen denar mu tudi betonske ovire postavijo, da bo bolj 'adrenalin pumpal'... heh...
Na cestah pa dajte mir...
IceIceBaby ::
to kar pa en kreljo tuki tupi da je tunel od avta odvisen je pa ?alostno
?e enkrat preberi. Pri 250km/h ni nobenega tunela, nekateri preve? gledajo filme in NFS igrajo. In ja, ob?utek "tunela" je enak v yugecu in BMWju. Je pa BMW (dal sem ga le kot primer) neprimerno varnej?i od yugeca pri istih hitrostih. In z BMW serije 5 se brez te?av pelje? 250km/h po avtocesti, ob?utek je skor isti kot pri 130, le da ?tevec ka?e druga?e. Z yugorom je pa ?e 130 prava avantura, in bog ne daj da je treba zabremzat. Zavorna pot je verjetno podobna pri BMWju iz 250 do 0 in pri yugotu od 130 do 0.
Ti ocitno se nisi videl, kaj se zgodi ko pritece na LJ obvoznico nemski ovcar in ga zadane tip z golfom, ki je imel v trenutku trcenja samo 60-80 km/h.
Nisem videl. Jebiga, so nesre?e, ki se jih ne da prepre?iti. So nesre?e, ki bi jih lahko prepre?ili, ?e bi vozili bolj previdno...
Ampak, probi enkrat si sposodit en star, majhen avto (yugo, maruti, stoenka, panda...) in se pelji po omejitvah 90kmh in zaviraj do nule. Potem pa isto probi ?e s kak?nim bolj?im avtomobilom, ki je narejen za ve?je hitrosti. Lahko proba? tudi losov test peljal pa ?e kej. Videl bo? da si z yugotom pri 90kmh v dost slab?em polo?aju kot nekdo v ve?ji limuzini ali ?portnem avtomobilu ki vozi 30, 40kmh ?ez omejitev.
?e enkrat. Ne zagovarjam bzreglavega divjanja, pa vo?nje ?ez rde?o pa vo?nje pod vplivom alkohola ali ganje... Zaradi tak?nih se dogajajo nesre?e, ne pa zaradi ljudi ki se s spodobnimi avtomobili vozijo 200kmh po avtocesti. Sej si lahko mal statistike pogledate, kak?ni avtomobili so udele?eni v nesre?ah, pa koliko nesre? je na avtocesti. Minimalno.
Tomay ::
@JimiBtn
Glede na to, da si bližje desetim letom, kot pa desetim letom izpita nmaš ravno izkušenj da trdiš kaj takega. Če se samo 500m vsak dan pelješ narediš 3560km v desetih letih. Če jih hočeš 120.000 prevozit se že skoraj moraš malo okoli peljat.
Glede na to, da si bližje desetim letom, kot pa desetim letom izpita nmaš ravno izkušenj da trdiš kaj takega. Če se samo 500m vsak dan pelješ narediš 3560km v desetih letih. Če jih hočeš 120.000 prevozit se že skoraj moraš malo okoli peljat.
Voodoo 4Ever
Microsoft ::
Tomay, izključno za tebe: Kdo ti prepoveduje, da tistih 500m ne smeš dnevno dvakrat, trikratk, ... prevozit??!?!
Čist si zabluzil. Point sploh ni v tem, da bi ti jst zdej zračunal, kolko m moreš dnevno prevozit, da boš v 10 letih prišel na točno 120.000 km. Pa da bi zdej še praznike upošteval, pa tiste metre, ko jih nardiš na parkir placu, paa... Prepuščam tebi! Pričakujem rezultat do metra natančno!
Zgrešil si point.
Point je v tem, da če se ti vsak dan voziš v šolo/službo/... po eni in isti cesti, ob isti uri, z istim avtom, ... ti to postane vsako dnevna rutina, ki ti ne prinese kaj dosti vozniških izkušenj. Treba se je peljat po različnih cestah, po različnih delih mesta, po levi, po desni, po hitrejši cesti, po počasnejši cesti, ponoči, podnevi, v gužvi, ko ni gužve, ko dežuje, ko ne dežuje, z jeepom, z karavnom, z limuzino, ... ... ... ... ...
To je point (vasj moj).
by Miha
Čist si zabluzil. Point sploh ni v tem, da bi ti jst zdej zračunal, kolko m moreš dnevno prevozit, da boš v 10 letih prišel na točno 120.000 km. Pa da bi zdej še praznike upošteval, pa tiste metre, ko jih nardiš na parkir placu, paa... Prepuščam tebi! Pričakujem rezultat do metra natančno!
Zgrešil si point.
Point je v tem, da če se ti vsak dan voziš v šolo/službo/... po eni in isti cesti, ob isti uri, z istim avtom, ... ti to postane vsako dnevna rutina, ki ti ne prinese kaj dosti vozniških izkušenj. Treba se je peljat po različnih cestah, po različnih delih mesta, po levi, po desni, po hitrejši cesti, po počasnejši cesti, ponoči, podnevi, v gužvi, ko ni gužve, ko dežuje, ko ne dežuje, z jeepom, z karavnom, z limuzino, ... ... ... ... ...
To je point (vasj moj).
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Microsoft ()
Matev ::
tunel majo nekateri ljudje v glavah (če ga že med vožnjo ne vidijo)
omejitve niso kar tako
tip avta je pa slab izgovor če koga ubiješ ali pohabiš, sam pa preživiš
omejitve niso kar tako
tip avta je pa slab izgovor če koga ubiješ ali pohabiš, sam pa preživiš
ferdo ::
Takšni kakršni ste tukaj, ste tudi v prometu, poglejte kako se dokazujete, bluzite za SVOJ PRAV!!!!
agresija, tekmovalnost.... sej nekateri boste še sami sebi lagali, ko bote stopili v realnost "podoživeli hudo prometno nesrečo" se boste drugače zamislili, tuki sam nabijate v prazno...
Danes sm šu v mesto "dež je padu, voda na cesti", pred križiščem me je začel prehitevat R5 vozil pa sem po omejitvi za razmere prehitro 50km/h pa še v križišče...na katerem je blo polno vode.
Nekdo je govoru o voznikih kombijev in kamijonov "tovornih vozil"... -> se jih bojiš?
LEj tako ti bom reku:
Trenutno končujem vozniški izpit za E kategorijo C pa že imam opravljeno. Te učne ure, ki sem jih doživel po cestah sem sreču en ducat agresivnih voznikov, ki ne prenesejo vožnje po omejitvah. ZAMISLIte si.
Če se spomnete tiste nesreče pri Nm. voznik belega Audi80, na kraju mrtev.. mimo mene se je pelu, in 500m za mano v ovinku naredu prometno; 10sekund sem bil s časom pred njim, drugače bi imel jaz opravka znjim.
Inštruktor mi je reku, na cesti si močnejši od ostalih, zato vedno ti prej odnehaj, ker bodo drugi bolj trpeli, imej večjo varnostno razdaljo imej večje vidno polje, opazuj šibkejše člene.
DOKER se bo voznik avtomobila obnašu kot agresiven, ta voznik se ne bo imel za šibkejšega. To pomeni, da mu v glavi nekaj ne štima, in zato ima občutek močnejšega, in v tistem danem trenutku zaradi tega IZSILI prednost "skrajna debilnost" !
IZSILJEVANJE: eni v tem zelo uživajo, občutek pomembnosti ali vzbujajo pozornost, drugi se mu prilagajajo.
PS:
Zamislite si avto brez voznika, upravlja ga računalnik, mu boste zaupali?
Ljudi to bolj ne more rajcat, da lahko upravljajo mašino. To je pa en velik rizik, ker naši možgani so bolj hroščati, kot najslabši software na tem svetu.
Kdo bi kupu avto, kateri ima vgrajeno napravo, s katero v prometu ne moreš vozit preko omejitev, edino s pooblaščeno KODO to bi pa imeli ala reševalci, policija, itd.
Vsak bi vedu, koliko časa bo rabu, da pride do cilja, dandanes je pa to RAJCANJE in prej boš pršu bolj te bo rajcalo " danes sm pa pršu 20s prej al pa do maribora sm pršu v 5min prej" patetično.
agresija, tekmovalnost.... sej nekateri boste še sami sebi lagali, ko bote stopili v realnost "podoživeli hudo prometno nesrečo" se boste drugače zamislili, tuki sam nabijate v prazno...
Danes sm šu v mesto "dež je padu, voda na cesti", pred križiščem me je začel prehitevat R5 vozil pa sem po omejitvi za razmere prehitro 50km/h pa še v križišče...na katerem je blo polno vode.
Nekdo je govoru o voznikih kombijev in kamijonov "tovornih vozil"... -> se jih bojiš?
LEj tako ti bom reku:
Trenutno končujem vozniški izpit za E kategorijo C pa že imam opravljeno. Te učne ure, ki sem jih doživel po cestah sem sreču en ducat agresivnih voznikov, ki ne prenesejo vožnje po omejitvah. ZAMISLIte si.
Če se spomnete tiste nesreče pri Nm. voznik belega Audi80, na kraju mrtev.. mimo mene se je pelu, in 500m za mano v ovinku naredu prometno; 10sekund sem bil s časom pred njim, drugače bi imel jaz opravka znjim.
Inštruktor mi je reku, na cesti si močnejši od ostalih, zato vedno ti prej odnehaj, ker bodo drugi bolj trpeli, imej večjo varnostno razdaljo imej večje vidno polje, opazuj šibkejše člene.
DOKER se bo voznik avtomobila obnašu kot agresiven, ta voznik se ne bo imel za šibkejšega. To pomeni, da mu v glavi nekaj ne štima, in zato ima občutek močnejšega, in v tistem danem trenutku zaradi tega IZSILI prednost "skrajna debilnost" !
IZSILJEVANJE: eni v tem zelo uživajo, občutek pomembnosti ali vzbujajo pozornost, drugi se mu prilagajajo.
PS:
Zamislite si avto brez voznika, upravlja ga računalnik, mu boste zaupali?
Ljudi to bolj ne more rajcat, da lahko upravljajo mašino. To je pa en velik rizik, ker naši možgani so bolj hroščati, kot najslabši software na tem svetu.
Kdo bi kupu avto, kateri ima vgrajeno napravo, s katero v prometu ne moreš vozit preko omejitev, edino s pooblaščeno KODO to bi pa imeli ala reševalci, policija, itd.
Vsak bi vedu, koliko časa bo rabu, da pride do cilja, dandanes je pa to RAJCANJE in prej boš pršu bolj te bo rajcalo " danes sm pa pršu 20s prej al pa do maribora sm pršu v 5min prej" patetično.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ferdo ()
kajzer ::
BigWhale:
Vem kako je, kr mam polo-ta 1.6, pa še BMWja 320 mamo doma, tk da... Sm že z obema avtoma mel tako situacijo da se mogel na polno bremzat, pa je razlika očitna! Polo se itak sploh ne drži ceste, ker je prelahek avto za svojo moč, tk da sm že enkrat letel vn iz ceste na njivo. BMW pa ti povem...vsaka mu čast. Tale 320 se res ne drži tk, sam prejšna 5ka spuščena, pa 235 gume skor ni blo šans da si letel vn na suhi cesti razen če si res nal oceplen na hitrost.
Itak da je odvisno od bremz, gum in ceste, vendar večji avti imajo tudi boljše bremze, širše gume... Logično!
Pravi voznik nisi nikoli! Ni najboljši voznik tisti ki "lepo" pela, ampak tisti ki v dani situaciji, naredi točno to kar je najboljše oz. kar se narediti da, za vse to pa je časa cca. 0,1s oz. nič!
Vem kako je, kr mam polo-ta 1.6, pa še BMWja 320 mamo doma, tk da... Sm že z obema avtoma mel tako situacijo da se mogel na polno bremzat, pa je razlika očitna! Polo se itak sploh ne drži ceste, ker je prelahek avto za svojo moč, tk da sm že enkrat letel vn iz ceste na njivo. BMW pa ti povem...vsaka mu čast. Tale 320 se res ne drži tk, sam prejšna 5ka spuščena, pa 235 gume skor ni blo šans da si letel vn na suhi cesti razen če si res nal oceplen na hitrost.
Itak da je odvisno od bremz, gum in ceste, vendar večji avti imajo tudi boljše bremze, širše gume... Logično!
Pravi voznik nisi nikoli! Ni najboljši voznik tisti ki "lepo" pela, ampak tisti ki v dani situaciji, naredi točno to kar je najboljše oz. kar se narediti da, za vse to pa je časa cca. 0,1s oz. nič!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kajzer ()
ferdo ::
ej, veš kake bremze ma kamijon?
če bi dal take bremze na polota, ko bi zabremzu nebi mogu dihat, tako te bi pas zategnu, pa še vrat ti bi odpadu, le kje bi pol mel glavo?
ne bluzi... vsak auto, kamion ali "avion" , ima zavorni sistem dimenzioniran glede na težo vozila.
tist tvoj BMW ma res dobre bremze, al si bil pa bolj pogumen pri zaviranju, ko si lih BMWja vozu, takrat si bolj mačo. in se zavedaš da imaš BMW bremze.
to je psihološki učinek, tako kot tuki, ko nam bluziš da imaš tako debele gume... kamijoni majo še debelejše pa po 4 na eni osi itd..
če bi dal take bremze na polota, ko bi zabremzu nebi mogu dihat, tako te bi pas zategnu, pa še vrat ti bi odpadu, le kje bi pol mel glavo?
ne bluzi... vsak auto, kamion ali "avion" , ima zavorni sistem dimenzioniran glede na težo vozila.
tist tvoj BMW ma res dobre bremze, al si bil pa bolj pogumen pri zaviranju, ko si lih BMWja vozu, takrat si bolj mačo. in se zavedaš da imaš BMW bremze.
to je psihološki učinek, tako kot tuki, ko nam bluziš da imaš tako debele gume... kamijoni majo še debelejše pa po 4 na eni osi itd..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ferdo ()
ferdo ::
kejzer, to se pravi, voziš 30km/h čez omejitev v naselju to se pravi 80km/h in v tani situaciji ti skoči otrok na cesto, imel si čas 0.1s odloču si se da boš drastično zabremzu in volan v levo, nasproti ti pripelje kamijon, narobe si se odloču kaj boš zdaj imaš še časa zelo malo, se boš iztrelu tako kot iz F16 v kakem filmu?
če se boš zanašu na situacijo boš drek naredu, zanašej se na predvidevanje, in vozi po omejitvah, če bo sneg ni dobro vozit po omejitvi 50km/h po klancu navzdol, saj veš tvoja situacija, predvidevam da nisi nevem kako dober voznik "letel si iz ceste" .
kaj si naredu v dani situaciji? kej razbiu auto? izkušnje in zdrava pamet, šele potem za volan, ne pa z napihnjenimi sivimi celicami....
če se boš zanašu na situacijo boš drek naredu, zanašej se na predvidevanje, in vozi po omejitvah, če bo sneg ni dobro vozit po omejitvi 50km/h po klancu navzdol, saj veš tvoja situacija, predvidevam da nisi nevem kako dober voznik "letel si iz ceste" .
kaj si naredu v dani situaciji? kej razbiu auto? izkušnje in zdrava pamet, šele potem za volan, ne pa z napihnjenimi sivimi celicami....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ferdo ()
kajzer ::
Ferdo js ti sam pravim kaka razlika je in sem pač mel z tema avtoma tako situacijo! Itak sem bil pogumen pri bremzanju, če se pa gre na sred ravnine folk ustavlat! Če pa nebi bil pogumen bi mo pa bil u riti!
Polotu tut boljše bremze nebi kaj dost pomagale, itak so tele čist zadost da zablokirajo (ABS sicer dela svoje) sam kaj če gre avto kr "po luftu" ko stisneš na bremzo! Če je suho je še OK, če je pa mal mokro pa si takoj "u riti" al pa u grabnu! Ko je mal mokro pa da malenkost prehiter prpelaš gre avto kr naravnost, ne glede na to a zasučeš kj volan al pa nč. Ti tut kamionske bremze nč ne koristijo!
Polotu tut boljše bremze nebi kaj dost pomagale, itak so tele čist zadost da zablokirajo (ABS sicer dela svoje) sam kaj če gre avto kr "po luftu" ko stisneš na bremzo! Če je suho je še OK, če je pa mal mokro pa si takoj "u riti" al pa u grabnu! Ko je mal mokro pa da malenkost prehiter prpelaš gre avto kr naravnost, ne glede na to a zasučeš kj volan al pa nč. Ti tut kamionske bremze nč ne koristijo!
kajzer ::
Ferdo, zaka si dal pa tako brezvezno situacijo?
Ka pa npr. če tik preden prpelaš v križišče čez zeleno ti eden na desni prpela čez rdečo! Kolk maš pa pol časa da poštudiraš kam je boljše volan zasukat da ne boš šel naravnost v njega ampak se mu boš probu umaknat? Bremzo itak podzavestno takoj stisneš!
Ka pa npr. če tik preden prpelaš v križišče čez zeleno ti eden na desni prpela čez rdečo! Kolk maš pa pol časa da poštudiraš kam je boljše volan zasukat da ne boš šel naravnost v njega ampak se mu boš probu umaknat? Bremzo itak podzavestno takoj stisneš!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kazni za prehitro vožnjo (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 30985 (28191) | ;-) |
» | Zelo dober spot proti prehitri vožnji ! (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Loža | 20612 (15078) | poweroff |
» | Kaj sovražite pri drugih voznikih? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 26639 (19844) | Tilen |
» | Prehitra vožnja - ugovor (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 14328 (11858) | Tear_DR0P |
» | Kako slabi in nesramni vozniki smo Slovenci... (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 11868 (9167) | Dr_M |