» »

Kaj sovražite pri drugih voznikih?

Kaj sovražite pri drugih voznikih?

««
2 / 10
»»

ferdo ::

Če se bi našla volja, sem takoj za, da se ustanovi društvo vzornih voznikov;)

MadMax ::

ferdo, jebesh take klube. Saj je Nedeljski dnevnik imel pred časom neka taka včlanjevanja. Je bil vpogled v članstvo. Najbrž ni treba omenjat, da od poznanih ni bilo nobenega vzornega voznika, ampak prej obratno?
Sploh pa je primer dvoličnosti divjak, ki te prehiti v škarje, zadaj ima pa nalepko "otrok v avtu". Bi mu takoj kakšen organ odrezal, če bi smel.

Sicer pa, čimvečkrat si poglejte kaj takega kot je recimo tole, bo upam da vsaj koga minilo pametovat v 3 dni...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Super Sonic ::

"Če se bi našla volja, sem takoj za, da se ustanovi društvo vzornih voznikov"

Ferdo kolk piše v knjigci da morš vozt če je znak 50? Kolk? 50? Bravo Ferdo, sedi, dobiš diplomo za vzornega voznika. Si glavni v društvu!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Poldy ::

Verjamem ti ferdo, da imaš vse predpise v glavi, vendar še vedno mislim da pa nimaš sposobnosti za ocenjevanje nevarnosti v prometu. Lahko da se ti zdi povsem navadna in zakonita situacija strašno nevarna, pa boš takoj klical policaje...

Nekoč sem na nekem odseku pospešil (pa ne hipoma) iz 0 na 50 na uro v prvi prestavi, da se je motor malo bolj oglasil, pa je neka mamca kar odskočila. Vozil sem po predpisih, mamca je hodila po pločniku - ni mislila prečkati ceste. Zanjo se je to očitno zdela nevarna situacija.

Nevaren pa si v bistvu ti, ko na vsak kilometer ustavljaš avto in telefonariš. Kje pa ponavadi ustaviš, kar ob robu cestišča? na avtobusni postaji, kjer sploh ne smeš?

Azrael ::

Kot zanimivost:

Imel sem sodelavca, ki je prej 45 let živel v Argentini. Trdil je , da pri njem doma vozijo s polovično hitrostjo, kot je omejitev in to poskušal demonstrirati tudi pri nas.

Potem je šel na obisk k kolegu v Italijo, so ga ulovili? in prilično oglobili pred Rimom in v Neaplju, vsakič so ga policaji vprašali, če ima njegova Alfa33 1.5 pokvarjen menjalnik in gre samo še v prvo prestavo (IMO je s tako vožnjo žalil AR in še Italijo za povrhu:D ). Tip se je po AC prevažal 50 km/h, po mestu pa počasneje.

Ker mu vozniški izpit iz Argentine, pri nas ni veljal, je šel v avtošolo in tam pogrnil zaradi prepočasne vožnje...

Treba vedeti prepočasna in prehitra vožnja NISTA nekaj varnega. Držite se omejitev, če pa kdo ni sposoben tega tempa, pa tace stran od volana. Velja za "traktoriste" in dirkače.
Nekoč je bil Slo-tech.

Utk ::

Ja sej, kdor se ne more vsaj prbližno po omejitvah vozit (mislim prepočasi), naj ne vozi, ali se pa naj vsaj umakne vsakih 5-10 minut. Če se mu že tako ne mudi, se mu niti tistih 15 sekund ne bo poznalo. Kolk je star, živčn, slaboviden in ne vem kaj, me pa sploh ne zanima.

Tilen ::

Jaz vozim po omejitvah, res pa je, da se parkrat zgodi da z 0 zlo potegnem, do omejitve seveda :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

perci ::

bencin ti še oči plačuje, anede :D. Sicer pa ti polcaji lahko zatežijo tud za prehitro speljevanje.

Tilen ::

Imas prav. :) Vecinoma vozim mamin avto, ker je moja sola relativno blizu njenega delovnega mesta. je pa rekla ja, da odkar imam izpit vec porabi :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Utk ::

Avto manj porabi če ga hitro (s polnim gasom) pospešiš, kot da počasi pospešuješ. Samo v previsoke obrate ne smeš.

Tilen ::

ta drugi stavek mi ni preveč všeč :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

perci ::

Avto manj porabi če ga hitro (s polnim gasom) pospešiš, kot da počasi pospešuješ.
To bi pa res rad videl zakaj je temu tako :\.

Tilen ::

aja pa posledica teh spreljevanj so ob tehnicnem pregledu ponavadi unicene "roke" pa precej hitro obrabljene gume :>

Se posebej ce mate gor kake cheap variante...
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Utk ::

Ja boljši izkoristek je. Ne, ne bom iskal linkov.
Pa če malo pomisliš...če greš do 3500 obratov ne more kaj dost porabit, zarad polnega gasa pa hitro dosežeš tisto hitrost, in je od tam naprej poraba res majhna, če daš prestavo višje. Če ga pa počasi matraš, bo pa dooolgo časa več trošil, in nazadnje boš itak prišel do istih obratov, spet dal v višjo, in šele potem zelo malo porabu...v tem času se bi v prvem primeru že kar nekaj časa peljal pri nizki porabi.

perci ::

Kmečka logika mi pravi, da če ti do konca stopiš na stopalko na plin in hkrati ne greš v visoke obrate, mašina ne bo požrla vsega bencina, ki ga notri nafilaš...skozi bo pa vseeno šel...sam moči ne bo od njega. Zdej, če se ti ne da linkov iskat, me pa zanima vsaj to al ti sam logika pravi, da je tako, al si kej testiral al od kje si prisel do teh ugotovitev. Nekak so men zmeri govoril, da hitro pospeševanje, pomeni večjo porabo. Guess they were all wrong :\.

Utk ::

Zato pa je elektronika, da poskrbi da gre glih prav goriva not.
Prebral sm v nekih revijah, kjer so testirali, na netu to najt pa ni spet tako lahko, oz. vredno. Delaj po svoje zarad mene... No, nekaj sm tudi sam probal, ampak težko je to...Računalnik v avtu ne pokaže glih vsake kapljice ki gre not, pri enem pospševanju pa tudi ne porabi 10 litrov da bi blo kaj opazit.

ferdo ::

Poldi, poglej v knjigo CPP in preberi si ustavlanje v sili, kako se to izvede in kaj moraš postorit v tem primeru, kakšna je minimalna hitrost na cestah, imamo različne kategorije cest in za vsako kategorijo je določena max. dovoljena hitrost in tudi minimalna dovoljena hitrost, zato določene skupine vozil, niso registrirane oz. jim ni dovoljeno se vozit po recimo avtocestah, ker ne dosežejo min. dovoljene hitrosti. Lahko se spustimo v detajle.

primer:
ŠE to razmisli, zakaj se mora kombajn ustavit, če se za njim ustvari kolona in če mu je dovoljeno ustavit na prvem možnem mestu in kako to izvede:), ali je to mesto lahko avtobusna postaja?:\ .
Če imaš opravljen izpit H kategorije, ti več ne bom odgovarjal na šolska vprašanja, če ga pa nimaš, se bom še nekaj časa trudil s tabo.

Nejc Pintar ::

Za nižjo porabo čimmanj pospešuješ in čimmanj bremzaš.
Lahko je biti prvi, če si edini!

Keyser Soze ::

Naglo speljevanje in naglo zaviranje je kaznivo. Toliko o tem koliko se ljudje spoznajo na pravila v prometu. Važno da znamo brat številke. Sej več kot do 130 tako ali tako ni treba štet. Pa še to samo po 10 naprej. Aja, pa še 1, 2, 3, 4, 5 in ponekod še 6 je treba poznat.>:D
Najbrž so to tisti dostavniki, ki imajo na riti nalepko 90 in na avtocesti pičijo mimo tebe 150. (Ups, te številke pa še nismo imeli na programu)

Če pa nek udeleženec v prometu smatra, da nekdo vozi nevarno in s tem ogroža ostale, ima vso pravico zadevo prijavit pristojnemu organu. Ni na nikomur iz tega foruma, da bo presojal o upravičenosti tega dejanja. Je pa bojazen popolnoma upravičena, če sami pri sebi vedo, da res vozijo v nasprotju s predpisi.

poweroff ::

Ja, strah jih je, ker so do sedaj mislili, da se lahko zanašajo na lažno solidarnost sovoznikov.

V stilu "jaz bom divjal in pobijal sovoznike in pešce, oni me bodo pa opozarjali na policaje, celotna družba pa plačevala za mojo neodgovornost".

Jebiga fantje, tako ne bo šlo več. Plačevali boste sami, pa čedalje več ljudi se bo našlo, ki bodo obvestili policijo.

In če smo že pri tem - če ferdo pokliče policijo, to pomeni samo, da policija preveri ferdotov sum, da je nekaj narobe. Če ni - so pač zapravili nekaj časa. Če pa je sum utemeljen, bodo pa ukrepali. Se pravi ne bodo ukrepali če se nič ne dogaja.
sudo poweroff

ferdo ::

Tako, ONI "policija" so dolžni! preverit. In takega voznika najmanj ustavit in ga opozorit, ker so prijeli prijavo o nevarni vožnji. Če ga pa seveda zalotijo ko divja, če ga opazijo, kako divja oz. ogroža sebe in druge, ker v prometu se je potrebno držati določenih pravil, in če jih krši, so ga POKLICNO DOLŽNI ustavit in ukrepat zoper tega "po domače rečeno" divjaka.

Sem se vozil po dolenjski hitri cesti, pa so tujci prehitevali kolono "ker se jim logično mudi" in so mene in še druge ogrožali, so se vrivali ker so prehitevali v škarje itd, in sem poklical policijo da se ta in ta VOLVO z to in to registracijo ne prilagaja prometu, se vriva in prehiteva v škarje, skratka ogroža varnost. Poglejte si pravilnik, kako se izvede manever prehitevanje, prehitiš lahko samo en avto oz. eno vozilo, dveh že ne smeš! je že prekršek.
Pejte prehitevat kolono ali 3 avtomobile, pa da vas vidi policaj, ste ga najebali, dobesedno.
Eni so tako pogumni.. Resnično se včasih vprašam, pa kako za hudiča, pa kaj je jasnoviden, da ni nikogar za ovinkom?, mu je kdo sporočil, da je cesta freej??? pol pa ko vidi da gre nekdo nasproti, se pa rine, in te celo če iz ceste zrinit, ker kao si lasti to pravico, da se mu moraš umakent "kam se boš umaknil"??? v koloni na desni maš pa ograjo..
Folk ne misli, prehitevej, ko boš več kot 100% prepričan, da je varno, razen, če maš poleg sebe ciganko, ki ima kroglo in vidi kaj je za ovinkom..

Če se te dni peljete po tej hitri cesti Nm - Trebnje in obratno, je veliko policistov na motorjih, tako da so hitro na mestu dogodka, in lovijo take pogumne voznike.
Gre se z aprincip, tujec "Nizozemec" ne pozna te hitre ceste "zelo malo možnosti, da jo", in se ne prilagodi toku kolone, in jo namenoma prehiteva, koliko bo pridobil? - 5 minut???? prej na meji... še to ne

Super Sonic ::

od kod ljudjem prepričanje, da je počasna vožnja (pod omejitvijo) _varna_?
Mislm, ker človek bi od povprečno razvitega človeka pričakoval, da razume, da na cesti ni sam. Da je ljudi 15165186489124, cesta pa ponavadi samo 1.
Najbolje jo odnese tisti, ki se najbolje prilagodi. Zdej kaj pa to pomeni, pa ne piše v nobeni knjigi.

"če ferdo pokliče policijo, to pomeni samo, da policija preveri ferdotov sum, da je nekaj narobe. Če ni - so pač zapravili nekaj časa. Če pa je sum utemeljen, bodo pa ukrepali."

Ja policija zgleda ima čas in čaka na ferda, da jih obvesti, da nekdo divja, saj pelje v naselju 60km/h. Zdej rabmo pa samo še par letal, helihopterjev, ducat vozil in prasca ujamemo, naj vidi kaj pomeni divjanje na cesti.

Škoda je le, ker vam v knjigice niso napisali, da je pod vožnja omejitvijo kazniva. In fajn (za marsikoga tu gor) bi bilo, da bi not navedel, da takoj ko pridete iz avta ven, pejte 10x udart z glavo v zid rumene barve.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

"Če se te dni peljete po tej hitri cesti Nm - Trebnje in obratno, je veliko policistov na motorjih, tako da so hitro na mestu dogodka, in lovijo take pogumne voznike.
Gre se z aprincip, tujec "Nizozemec" ne pozna te hitre ceste "zelo malo možnosti, da jo", in se ne prilagodi toku kolone, in jo namenoma prehiteva, koliko bo pridobil? - 5 minut???? prej na meji... še to ne "

in kolk je omejitev na tej cesti ferdo? naj slišim...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

poweroff ::

Po moje bi bilo fino razmisliti o uvedbi posebne oblike kaznovanja - nekakšno delo za skupnost. Vsak divjak bi moral z gasilci na nekaj intervencij, ko bi ljudi rezali iz avtomobilov. Tam bi moral lepo gledati in na koncu napisati zapisnik.

V bistvu bi gasilci morali opraviti svoj posel (za kar so usposobljeni - divjaki niso), divjaki pa bi morali potem pospraviti ostanke nesreče. Skratka delati tam, kjer kakšne posebne škode s svojo neusposobljenostjo ne morejo narediti.

Me zanima, če se bo kakšen poslanec spomnil to predlagat.
sudo poweroff

poweroff ::

radeon power: vožnja pod omejitvijo ni kazniva, če seveda ni preveč pod omejitvijo. Če peljem 5 ali 10 km/h manj na regionalni cesti ali skozi naselje to ni kaznivo. Lepo piše v ZVCP.

Ja policija zgleda ima čas in čaka na ferda, da jih obvesti, da nekdo divja,
Tudi če se policija samo zapelje po cestah, ima to velik učinek. Preventivni. Dokazano je, da ljudje manj divjajo, če vidijo policaja na cesti. Pa naj se sprehaja ali pa pelje na intervencijo.

V bistvu je prisotnost policije na cesti koristna. Če pa dobijo še konkreten namig od ferdota, se pa njihov učinek samo poveča.
sudo poweroff

BigWhale ::

> od kod ljudjem prepričanje, da je počasna vožnja (pod omejitvijo) _varna_?

Saj ni tega prepricanja, da je taka voznja apriori varna. Je pa sigurno, da je bolj varna, kot hitra voznja, torej nad omejitvijo.

Treba pa samo postavit meje, do kje je se voznja pod omejitvijo varna.

ferdo ::

Da vam odgovorim:
Hitra cesta registrirana z amotorna vozila ima omejitev 100km/h, sedaj pa, ker so na odsekih gradbena dela je omejitev postopno znižana iz 100km/h na 80km/h in na najmanj 60km/h in temu se je treba prilagodit, tisti kilometer omejitve, in če ti je to težko pa krši to omejitev, na lastno odgovornost, ne na mojo in od sosedovega Franclna, to ti je najbrš razumljivo:D

no da vam še malo zavežem jezičke.., ki tako pojejo in reglajo.
Sem že napisal, in piše tudi v CPP! pa zgleda da ste leni in nesposobni in ne vem zakaj imate vozniške izpite...;((
Vsaka cesta spada v določeno kategorijo, in za vsako kategorijo, je določeno, kakšna je omejitev hitrosti, njena max. hitrost in seveda min. hitrost, in ne bom vam podpiral LENOBE,, če S L U Č A J N O ne veste tega podatka, si poglejte.
Boste postalimalo bolje S P L O Š N O razgledani vozniki motornih vozil.
Jaz v teh razlagah ne grem mimo zakonsko določenih pravil, nekateri tukaj pa se sprehajate preko teh določil zakona o varnosti v cestnem prometu "nevem kk se prav napiše", in me ne boste mogli dobit, izgovore si pa obesite za ušesa ali pa za ogledalo na avtu, in ko vas bo policaj ustavil, mu dajte ta listek z izgovori...:D

gzibret ::

Ej, kako je en folk tukaj maloumen..... Kar glava boli. Pol pa se začnimo fijakat 25 v naselju, 45 na regionalkah in 65 na AC.

Dragi moji ferdoti, če bi se hotel s takšnimi hitrostmi voziti, bi šel s kolesom. Če se kdo ni zmožen držati omejitev, pa naj ne sede za volan. Jebat ga.

Pa povem vam, zakaj rata nesreča (poleg mastnega cestišča). Zato, ker se folk med vožnjo igra s telefoni, maže trepalnice, kadi in drka avtoradio (po možnosti vse hkrati). Pol pa se srečata dva takšna in je zvit pleh ali povožen pešec tukaj.

Drugo so hude nesreče s smrtnimi izidi, kjer pa je po podatkih policije največkrat vzrok alkohol, neprilagojena hitrost (divjaki in norci, med njih spadajo tudi tisti, ki se vozijo POČASNEJE, kot omejitve dopuščajo) in nepravilna smer vožnje (hmmm... a bi lahko šteli med njih one iz zgornjega odstavka).

> kako pa veš, da so gluhi, in ostareli, in slabovidni?

Saj nisem slep. A ti ne prepoznaš ostarelega človeka (pleša, sivi lasje, gube na obrazu...)?

McMalar - trenutno drži ono spodnje, ker so kazni ratale previsoke (pa prej sem imel R5, pa sem se še lahko zgovarjal, da sem reven študent in bla bla bla.. - sedaj pa vozim takšen avto, da bi si policaj mislil, da ga imam za norca, če bi mu omenjal kakšne popuste za študente :D ).

Glede CPP - govori tudi o tem, da če počasna vozila naredijo kolono za sabo, se morajo na primernem mestu umakniti iz cestišča in sprostiti promet.

Ferdo, tebi pa še povem, glede na to, da tako zagovarjaš počasno vožnjo, da niti sam ne poznaš zakona, pa vendarle zelo bemtiš nad nammi, nerasvetljenimi "divjaki, morilci in norci". Malo si preberi tole, še posebej pa 3. odstavek 30. člena.
Vse je za neki dobr!

SavoS ::

@FERDO : po tvojih postih sodeč, si tudi ti eden izmed tistih, ki striktno vozijo 20 km/h pod omejitvijo in delajo za sabo nepregledne kolone, vsak ovinek pobremzajo,nato ko pa te eden prehiti, pa brž med vožnjo mobilc v roko in hitro poklicat na 113 da eden divja in prehiteva vsepovprek.....A SI SE ZAMISLIL KOLIKO PREKRŠKOV SI MEDTEM PA TI NAREDIL? a si se vprašal, zakaj kolona za tabo, zakaj oni prehiteva tebe, zakaj so vsi neki živčni za tabo..... daj no ne bluzi!

Nisem in nikoli nebom podpiral divjanja skozi naselja, sem pa STRIKTNO PROTI VOZNIKOM, KI VOZIJO 20-30KM/H POD OMEJITVIJO izven naselja!!!sem proti nedelskim voznikom,ki se ravno v času odhoda iz službe spravijo na cesto in jh boli kurac za vse druge udeležence prometa, kajti vsi se bodo sedaj po njemu ravnali, ker so za mene in še veliko drugih voznikov POTENCIALNA NEVARNOST NA CESTI!
Sem zagovornik vožnje po OMEJITVAH - DA SE RAZUMEMO!!

EDIT: FERDO : prosim napiši, kdaj in kje se voziš, da se ti bom lahko izognil na cesti, da mi slučajno neboš delal nepotrebnih skrbi na cesti, medtem ko boš spet 113 vrtel in iskal cifre na telefonu....>:D
Podpis..... Kdo mi je vkradu podpis???

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SavoS ()

Gandalfar ::

Torej, ce nekdo vozi okoli 40 tam kjer je omejitev 50 namesto ~60 kot vsi ostali je pa ze kar za iz ceste zrinit?

ferdo ::

pa ti res ne razumeš.
Tvoje subjektivno opažanje okolice me sploh ne gane, meni ne moreš nič, če bom šel toliko kot je dovoljeno, in tukaj greš ti lahko z glavo ob zid, toliko pa sem normalen, če bom opazil, da sem naredil "zase govorim" kolono, se bom na prvemprimernem delu ceste PRAVILNO odstranil iz prometa, tako da bom zagdostil tvoji duši, ampak v primeru, če izpolnujem ta dva pogoja, da sem pod povoljeno omejitev in, če sem povzročil kolono.
Definicijo KOLONE pa imaš tudi napisano, in ti ne mislim razlagat, vse si lahko preberete.

ponovim, zakaj se je potrebno odstranit iz prometa:
1.pogoj: vozim pod dovoljeno hitrostjo
2. pogoj: iz prvega pogoja, sem ustvaril kolono
3.pogoj: če se mi je pokvarilo vozilo in je ustavljeno na vozišču
4.pogoj: če sem udeležen v prometni nesreči in je to možno, drugače počakaš vlečno službo ali policiste, ki to odredijo "policija", raje počakaš policiste
mogoče je še kakšen pogoj...

Drugače se jaz lahko nemoteno vozim, ti bemtiš, in mi ne moreš nič. žal.
Bom pa tolk kulturen, če sem na meji glede hitrosti, se bom že odstranil in ti pokazal prosto pot ne se bat.
V drugem primeru, bodi toliko strpen in previden, da ko boš imel možnost in več kot 100% prepričan, da me lahko prehitiš me boš prehitel, če mi boš pa pokazal prst, ti bom nazaj pokazal dva prsta.

SavoS ::

Gandalfar...nisem rekel v naselju!!!!
Rekel sem iz naselja...sploh pa nisem rekel, da ga je potrebno IZRINIT Z CESTE!!( - preberi še enkrat moj post! ) napisal sem, da predstavlja nevarnost tudi za druge...
Podpis..... Kdo mi je vkradu podpis???

SavoS ::

@ ferdo....pozabil si napisati, da je PREPOVEDANO : klicanje z gsm aparati med vožnjo, kakort tud upravljanje z vsemi vrstami naprav, ki otežujejo ali kakorkoli motijo vožnjo in zbranost voznika!!....zatorej se mraš tudi TI - kadar kličeš 113 odstraniti iz prometa....8-)
Podpis..... Kdo mi je vkradu podpis???

ferdo ::

savos: lej, ne moreš si drznit sodit mene, da sem potem takem tudi jaz takšen? argumentiraj, te izzovem! dokaži!

Savos, katere kategorije imaš v vozniškem kot dovoljenje za vožnjo?

Gandalfar ::

Torej nimas nic proti, ce vozim v naselju 40?

ferdo ::

imam prostoročno, kadar telefoniram imam obe roke na volanu!

Ti bi bil slab odvetnik.

gandalfar: mene tvoja vožnja v naselju z 40km/h nič ne moti!, ti toliko lahko voziš, če te bom pa lahko prehitel in če te bom varno prehitel in če bom imel POTREBO po tem skrajnem dejanju "v naselju je to tvegano" te bom prehitel, in bom veliko tvegal, in vprašanje kolko je to vredno tvegat, in enim je to razmišlanje smešno, ker nikoli tako ne razmišlajo...kar je žalostno

PS: eni začnejo razmišlat, ko so priklenjeni na voziček, ker pol imajo VEČ časa...:|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ferdo ()

SavoS ::

Nebom se kregal s tabo saj oba vema, da moraš za tiste tri številke vseeno pogledat na telefon isto pa tudi, ko pritisneš tipko za klicanje.....takrat pa......
Podpis..... Kdo mi je vkradu podpis???

ferdo ::

ja, imamo eni rutino, pritisneš na tipko, kjer je memory za 113 in že kliče, pogled ni potreben, samo pritisk, to je pa sam veš kako zahtevno opravilo.
Imaš avtoradijo, vse uporabljaš z mislimi? ali imaš tipke?

PS: da pritisnem na tipko mi boš očital kot... :D

Super Sonic ::

načeloma je telefoniranje v avtomobilu prepovedano
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Gandalfar ::

Ne, ni ce imas ustrezno opremo?

Switch ::

Meni se zdi, da je naš način vožnje zelo pogojen z avtom, ki ga vozimo. Na cesti pa so tako Marutiji kot Mercedesi in občutek hitrosti je pri vsakem zelo različen. In ta subjektiven občutek po mojem mnenju ustvarja hitre in počasne voznike.
Npr. Voznik v Marutiju se prav udobno skoraj nikoli ne bo vozil. Lahko vozi počasi, zavedajoč se da ima nogo pri sprednji registrski tablici, rit pa pri zadnji. Tudi piha precej, ker nima klime zato ima spuščena okna. Glede na to, da motor in žvižganje vetra ustvarjata precej hrupa bo vozil bolj počasi. V vsakem primeru pa zaradi vseh motečih faktorjev ne bo tako varen voznik, kot npr. nekdo v klimatiziranem Mercedesu.
Druga možnost je prepotentni voznik v Marutiju. On na nevarnosti in to da ga varuje le nekaj cm slabo skonstruiranega pleha ne bo pomislil. Glavna prednost pri Marutiju zanj je, da je majhen in zato lahko vozi slalom med avtomobili po celovški cesti.
Voznik Mercedesa se vozi predvsem udobno. Kabina je zvočno izolirana, pleha okoli voznika je več kot dovolj, zato se za volanom počuti varno, pa tudi njegovo dojemanje hitrosti ni pravilno. Občutek pri 130 km/h ali 160 km/h je zanj popolnoma enak. Zato vozi seveda hitreje kot ostali in ker se najbrž nikoli ni vozil v Marutiju se mu zdi najbrž zelo logično, da so omejitve prestroge.
Poskusite enkrat sesti za volan dveh avtomobilov, ki se razlikujeta v velikosti in udobnosti. Če boste manjšega peljali najprej se boste čudili, kako je možno, da na avtocesti kasneje z večjim avtom kar naenkrat vozite 20 km/h nad omejitvijo. Cesta pa je narejena za vse: Marutije in Mercedese.
Nedeljski vozniki, ne glede na to se nahajajo v naselju ali na magistralki vozijo 65 se mi zdijo nevarni za promet, saj kamorkoli pridejo povzročajo nervozo med vozniki, v vsakem primeru pa kršijo prometna pravila. Če ne tista, ki jih določa ZVCP, pa sigurno tista o zdravi pameti.
Moje vozniške izkušnje so take, da če voziš po pravilih, se ti za prehitre ali prepočasne voznike ni potrebno obremenjevati. Prehitri te tako ali tako prehitijo, prepočasne pa prehitiš ti na varnem odseku ceste. Imam tudi pravilo, da če za volanom slučajno postanem preveč živčen ali mi postane preveč vroče se ustavim in grem na kavo ali sok. Vožnja mora biti užitek, zakaj pa bi potem kupovali tako drage avtomobile? Menda ne zaradi tega, da bi imeli boljšega od soseda:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Switch ()

gzibret ::

Ferdo, saj če voziš po omejitvi in kljub temu za sabo narediš kolono, ni nič narobe. Narobe pa je, če voziš 20 km/h prepočasi (recimo izven naselja 70 km/h) in zaradi tega nastane kolona.

Najbolj pa mi grejo na k**** vozniki, ki vozijo prepočasi celo za šleper. Jao.... Vidim kolono, prvi v koloni pa osebni avtomobil. cc.... Pa če je osiveli starček še nekak razumem.
Vse je za neki dobr!

Buggy ::

ferdo: ti si res primerek in pol sploh ce imas pa se 113 v spominu ti lahko pa res samo cestitam...ves obstaja tudi se zivljenje na drugi strani tvojega milnega mehurcka.

Stepni Volk ::

Voznik, ki se pogovarja ima daljši reakcijski čas, kot tisti, ki se ne.
A zaradi tega se ne more prepovedati uporaba telefonov v avtomobilu (pod pogojem, da je hands free).
Zakaj?
Če prepoveš telefoniranje, moraš tudi pogovarjanje voznika s sopotniki vozila, kar dejansko tudi piše v avtobusih. Kar zamislite si situacijo, kjer vas bo policist ustavil in zaračunal kazen, ker je videl, da ste voznik in sovoznik odpirala usta, se torej pogovarjala in kršila zakon o nekomunikaciji v vozilu med vožnjo.

Podoben osnutek zakon imajo dejansko v mislih v Nemčiji. Zaenkrat pri njih velja, da smeš v avtu telefonirati, če se odstraniš iz prometa in ugasneš motor. Telefoniranje s pomočjo prostoročnih sistemov je dovoljeno tudi med vožnjo.
Proti argumenti absolutne prepovedi telefoniranja v vozilih, da bo potrebno prepovedati tudi ostale aktivnosti in naprave, ki odvračajo pozornost voznika s cestišča:
- hranjenje
- navigacijo
- kajenje
- radio (predvem menjava CD, kaset in radijskih postaj)

Ker poznamo glasbeno, prehrabeno in tobačno industrijo, jim verjetno to ne bo uspelo. Telekomi so pa ponavadi v državni lasti, tako da jim celo lahko uspe.

Zgodovina sprememb…

gzibret ::

Pa meni se tudi zdi (opažanja), da je statistično gledano velika verjetnost, da je čistost avta obratno sorazmerna z voznikovim dobrim obnašanjem v prometu.
Vse je za neki dobr!

Gandalfar ::

, pa sigurno tista o zdravi pameti.


Ne, to sploh ne bi smel bit issue. Zdrava pamet je za vsakogar drugacna. Pri CPP se mora nehat. Vse ostale ideje o tem kaj je pametno in kaj je samo po sebi pomembno pomojem nimajo za iskat na cesti.

Stepni Volk ::

Gandalfar - CPP vedno nekoliko zaostaja za dejanskim stanjem na cestiščih. Vsaj za časa mojega učenja vožnje ni bil nikjer omenjeno okroglo križišče, niti zgoščevanje dveh kolon vozil v eno po sistemu patentne zadrge (vsako vozilo na pasu, ki še naprej ostane v uporabi pred seboj spusti po eno vozilo).

Switch ::

Glede na to, kakšna je v nekaterih predelih Slovenije prometna signalizacija, da ne omenjam urejenost cest na splošno, definitivno mora včasih obveljati zdrava pamet. Ampak saj se je v zadnjih letih ZVCP precej približal zdravi pameti.
Problem je le, kako to "zdravo pamet" (ki upošteva cestna pravila) vcepiti voznikom v glavo.:)

Tilen ::

Ja ne vem no, moja mama ni ravno nedeljski voznik pa ko se vozi v Ruše z MB-ja pelje izven naselja vedno 70 ker ko je konc "izven" naselja je pol tut 70 dalje omejitev. :)

IN ja, prav živčna je, ko vozim izven naselja 80 ali 90, ker mi kao ni treba, da bi lahko _varno_ peljal 70 skozi.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Sc0ut ::

Sovražim voznike, ki vozijo: v = omejitev - 15 km/h
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
««
2 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Počasni vozniki (strani: 1 2 3 433 34 35 36 )

Oddelek: Na cesti
1776239276 (210307) dzinks63

Več podobnih tem