Forum » Loža » Kazni za prehitro vožnjo
Kazni za prehitro vožnjo
Tody ::
;) ne skrbi za položnice in dolg, se vse lepo nalaga na tvojo davčno številko. Takoj ko boš na vrsti bodo obremenili tvoj osebni račun. Četudi imaš samo 100 eur limita ti bodo celo vsoto dal v minus. Pa še 20 eur postopkov, pa še 20 eur za storitve banke.
M-XXXX ::
Se sam smejim folku ki mi nori 180+ mimo pol jih pa v ljubljani srečam na drugem križišču
Nedorasli ste, nedorasli
Če gre mimo tebe s 180 in ti pelješ s 130km/h to pomeni razlika v hitrosti 50km/h. Kar pomeni, da bo v pol ure prevozil dodatnih 25km kar pri tvoji hitrosti 130km/h nanese 11.5 minute kar pomeni DA GA NE BOŠ SREČAL V DRUGEM križišču.
Dajte nehaj trosit te bedarije kako proftira človek pri hitrejši vožnji le minuto ali pa dve, kar to ni niti približno res.
bluefish ::
Pri 130 vs. 180 morda res, so pa razlike veliko manj opazne pri 70 vs. 90, sploh glede na to, da tak folk ponavadi v ravnini pospeši, nato ob koloni žlajfa in čaka na možnost za prehitevanje,... Takega pa slej ko prej srečaš na kakem križišču.
Šimpanz ::
Ravno zadnjič sem se peljal proti Kočevju in je en model pred Turjakom prehiteval kolono 5 avtomobilov, potem pa smo ga čez 500 metrov pol minute čakali ker je zavijal levo.
Vikking ::
Se sam smejim folku ki mi nori 180+ mimo pol jih pa v ljubljani srečam na drugem križišču
Nedorasli ste, nedorasli
Če gre mimo tebe s 180 in ti pelješ s 130km/h to pomeni razlika v hitrosti 50km/h. Kar pomeni, da bo v pol ure prevozil dodatnih 25km kar pri tvoji hitrosti 130km/h nanese 11.5 minute kar pomeni DA GA NE BOŠ SREČAL V DRUGEM križišču.
Dajte nehaj trosit te bedarije kako proftira človek pri hitrejši vožnji le minuto ali pa dve, kar to ni niti približno res.
Pozabil si da je potrebno zmanjšati hitrost skozi cestninske postaje, da ko osebek zavije z avtoceste, se mora vključit na prednostno cesto. Povsem drži da ga ponavadi srečaš na 2 semaforju. Oziroma profitira nič.
Pred časom je bila oddaja, kjer so vozili relacijo Arja vas - Ljubljana (po stari cesti). 1. vožnja po stari cesti povsem po strogih omejitvah. 2. vožnja je obsegala športni način, kjer je voznik v okviru varnosti do sebe in ostalih na najbolši možni način, poskušal čimhitreje priti do LJ. Rezultat: razlike 10min. Ki jo požereta 2 semaforja pa še kakšen prehod za peščce.
M-XXXX ::
Pri 130 vs. 180 morda res, so pa razlike veliko manj opazne pri 70 vs. 90, sploh glede na to, da tak folk ponavadi v ravnini pospeši, nato ob koloni žlajfa in čaka na možnost za prehitevanje,... Takega pa slej ko prej srečaš na kakem križišču.
Prehitevanje avtomobilov po navadnih cestah je (ponavadi nesmisel), posebno če je kaj več vozil na cesti. Vendar če se v takem primeru kdo spravi prehitevat njegova povprečna hitrost ni niti približno 20km/h višja od tvoje (ciljal sem na primerjavo zgoraj: 70 vs 90). Pa da ne bo pomote- ne zagovarjam take vožnje.
Pozabil si da je potrebno zmanjšati hitrost skozi cestninske postaje, da ko osebek zavije z avtoceste, se mora vključit na prednostno cesto. Povsem drži da ga ponavadi srečaš na 2 semaforju. Oziroma profitira nič.
Cestninska ne naredi razlike. Če predpostavimo, da gre po avtocesti 50 km/h več od tebe, gre najbrž na cestninski prav tako recimo 10km/h več od tebe kar spremeni končni izračun 11.5minute mogoče za 15sekund, ali pa še to ne.
Pred časom je bila oddaja, kjer so vozili relacijo Arja vas - Ljubljana (po stari cesti). 1. vožnja po stari cesti povsem po strogih omejitvah. 2. vožnja je obsegala športni način, kjer je voznik v okviru varnosti do sebe in ostalih na najbolši možni način, poskušal čimhitreje priti do LJ. Rezultat: razlike 10min. Ki jo požereta 2 semaforja pa še kakšen prehod za peščce.
Jap se strinjam. Hitra vožnja po navadnih cestah ne prinese velike razlike ravno iz tega razloga ker je potrebno ves čas bremzat in iskat možnost da prehitiš vozilo pred sabo. Taka vožnja je veliko bolj tvegana, poraba goriva se opazno zveča v končni fazi pa je razlika dokaj zanemarljiva ravno zato ker vožnja ni konstantna. Ravno to je prednost avtoceste. Če tam voziš recimo s 160km/h in ni preveč prometa je hitrost dokaj konstantna, poraba ni veliko večja (vsaj pri malo močnejšem avtomobilu) povečanje tveganja je skoraj zanemarljivo prihranek na času pa je veliko opaznejši.
In ne: 10 minut ni niti približno 2 semaforja in prehoda. A tebi (počasnejšemu vozniku) pa ni treba na semaforjih čakat, pa na prehodih vstavljat?
M-XXX pa misliš, da imaš konstatno hitrost 180? Dej nehaj bučke trosit.
Zelo odvisno kje pa kdaj se voziš. 180 je res malo težje dosegljivo oziroma je opazno več pospeševanja ter bremzanja. Največji faktor tukaj pa je definitivno čas vožnje. Sam se recimo v večini vozim ob takih urah, da je recimo povprečna hitrost na AC okoli 160km/h-170 popolnoma mogoča. Pravzaprav dostikrat vozim na tempomat ravno s tako hitrostjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
WarpedGone ::
Če predpostavimo, da gre po avtocesti 50 km/h več od tebe, gre najbrž na cestninski prav tako recimo 10km/h več od tebe kar spremeni končni izračun 11.5minute mogoče za 15sekund, ali pa še to ne.
Bemu mast no, se morm oglast. Kje mate matematiko? :|
Največje kozle strelajo tisti, ki omenjajo najvišje hitrosti. Slučaj?
Enačba profita časa zaradi višje hitrosti mora NUJNO upoštevat prevoženo razdaljo al pa vsaj čas vožnje, drugač je vse skup brezveze in samo obelodanjanje lastnega neznanja.
Enostvna reč za zapomnit je tkole:
Profit 180 proti 120? Pri 180 bomo isto razdaljo prevozili v 120/180 - inah časa vožnje z 120. V tem primeru je profit tretjina časa. Pa je to lahko minuta, 10 minut, ura al pa cel dan.
Vedno je profit od polovice višje hitrosti, tretjina manj časa.
Profit od tretjine višje hitrosti (npr. 130 namesto 100, 120 namesto 90) je četrtina (25%) časa. Ena ura se npr. skrajša na 45 minut vožnje, celih 15 minut profita.
Profit od četrtine višje hitrosti (npr 160 namesto 130) je petina (20%) časa. Ena ura vožnje se skrajša za 12 minut - na 48 minut.
Profit od petine višje hitrosti (npr 120 namesto 100) je šestina (16%) časa.
Profit od šestine višje hitrosti (npr 105 namesto 90) je sedmina (14%) časa. Ena ura se skrajša na 52 minut, celih 8 minut profita.
Zbogom in hvala za vse ribe
M-XXXX ::
Enačba profita časa zaradi višje hitrosti mora NUJNO upoštevat prevoženo razdaljo al pa vsaj čas vožnje
Saj jo... Pravzaprav sem celo oboje upošteval^^
Če gre mimo tebe s 180 in ti pelješ s 130km/h to pomeni razlika v hitrosti 50km/h. Kar pomeni, da bo v pol ure prevozil dodatnih 25km kar pri tvoji hitrosti 130km/h nanese 11.5 minute
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
St235 ::
To je računica, ki se ti pokrije na praktično prazni cesti. Drugače bo tvoja hitrost 180 pol minute, pol boš bremzal na 130, da se ti bo prehitevalni pas sprostil in spet gas na 180, pa po bremzi čez pol minute. Realno gledano bo že povprečna hitrost nad 150 na meji čudeža. Če pa govorimo še o kakšnem rush hourju pa še 130 lahko samo sanjaš. Realno boš imel tako vsega skupaj za 20km/h večjo hitrost. Pri tem pa si povečaš porabo goriva in obrabo zavor. In to za hipotetičnih 5 minut prihranka, ki ti jih požre prvi idiot, ki ne zna speljat pri zeleni. Vsem matematičnim veleumom in teoretikom, ki računajo kolk prišparajo z vožnjo čez omejitve, priporočam, da si priklopijo gps navigacijo in dva tedna vozijo po omejitvah, dva pa norijo. Potem sebo parealno videlo kolikšen je bil dejanski prihranek. Na relaciji MB-LJ je ta v jutranjem času manjši od tega, kako hitro se premikajo kolone na posameznih pasovih po dunajski.
Na regionalni cesti pa ne moreš prihranit več kot 5 minut na uro z ne vem kakšnim norenjem, če ni ravno ob 4h zjutraj ko ni žive duše na cesti.
Na regionalni cesti pa ne moreš prihranit več kot 5 minut na uro z ne vem kakšnim norenjem, če ni ravno ob 4h zjutraj ko ni žive duše na cesti.
M-XXXX ::
To je računica, ki se ti pokrije na praktično prazni cesti. Drugače bo tvoja hitrost 180 pol minute,
Kot sem že nekajkrat poudaril je to popolnoma res in zavisi kdaj se voziš po AC. Sam imam srečo, da se ponavadi vozim ob takih urah, da mi to znese. 180 je res malo težje, 160 pa ponavadi ni problem.
WarpedGone ::
To je računica, ki se ti pokrije na praktično prazni cesti.
All hail Captain Obvious! Seveda je to računica za konstantno hitrost, kaj pa naj bo drugega? Moj point je bil, da so prihranki časa že ob tako idealiziranem primeru konstantnih hitrosti mizerni v primerjavi z višjo porabo, višjo obrabo materijala in manj udobja.
Za doseganje realne povprečne 150, moraš ob občasnih upočasnitvah na 130 vsaj enako časa furat pri 170. Kakšno zaviranje na 100 zarad tovornjaka takoj zahteva enako dolgo (časovno) vožnjo pri 200. Zato da maš na koncu 13% časovnega profita in bistveno večji rizik takšne ali drugačne "nezgode".
Edini resni profit višje hitrosti je v morebitnem "užitku". Včasih enostavno paše mal pritisnit zadevo, tle se pa resni profit tut konča.
Zbogom in hvala za vse ribe
BlueRunner ::
Vsi imate vse prav... samo pozabili ste upoštevati še vso lokalno folkloro cestnih zapor in fiksnih radarjev. Razen na primorski AC, a je kje trenutno 50km odsek brez radarjev ali pa 50km odsek brez polovične ali pa delne zapore z omejitvijo 60 in policaji za dobro voljo?
No, ko bodo ceste lepo popravljene kolesnic, ko asfalt več ne bo razpadal in pokal, ko ne bo karta vsakoletnih poletnih del na cesti izgledala kot božična jelka, ko bodo cestninske postaje dokončno porušene, potem bo razlika 130 napram 180 res postala opazna. Do takrat pa se pogovarjamo o temu, da je res škoda bencina in živcev za hitro vožnjo brez efekta.
Oh... pa saj ne rabiš tovornjaka, da te ustavi. Dovolj je, da srečaš nekoga, ki prehiteva kolono lagano sportski 140 in mrtvo hladno ignorira tvoje blendanje in ruvanje volana. Kolona pa dolga 2-3km. Ode ti vsa statistika po vodi.
No, ko bodo ceste lepo popravljene kolesnic, ko asfalt več ne bo razpadal in pokal, ko ne bo karta vsakoletnih poletnih del na cesti izgledala kot božična jelka, ko bodo cestninske postaje dokončno porušene, potem bo razlika 130 napram 180 res postala opazna. Do takrat pa se pogovarjamo o temu, da je res škoda bencina in živcev za hitro vožnjo brez efekta.
Oh... pa saj ne rabiš tovornjaka, da te ustavi. Dovolj je, da srečaš nekoga, ki prehiteva kolono lagano sportski 140 in mrtvo hladno ignorira tvoje blendanje in ruvanje volana. Kolona pa dolga 2-3km. Ode ti vsa statistika po vodi.
kmetek ::
Točno tako. Na naših AC se resnično ne splača, finančno in varnostno voziti več kot 140-150km/h.
inferno666 ::
Točno tako. Na naših AC se resnično ne splača, finančno in varnostno voziti več kot 140-150km/h.
Še posebej če upoštevamo doberšen del voznikov, ki so pozabili zakaj imajo vzratna ogledala, in ti skačejo na prehitovalni pas s hitrostjo 95km/h
WarpedGone ::
Kot je že BR napisal, če hočeš dosegat povprečno 150, ti račune močno prekriža že čisto "normalen" voznik, ki prehiteva z 130. Vse večja odstopanja, le še pogršajo sliko.
Zbogom in hvala za vse ribe
BlueRunner ::
ti račune močno prekriža že čisto "normalen" voznik
Dajmo reči temu "discipliniran voznik".
Psihilogi "normalno" definirajo kot "povprečno" in moram reči, da je psihologija na naših cestah v povprečju... no... saj vemo kakšna.
lexios ::
Oh... pa saj ne rabiš tovornjaka, da te ustavi. Dovolj je, da srečaš nekoga, ki prehiteva kolono lagano sportski 140 in mrtvo hladno ignorira tvoje blendanje in ruvanje volana. Kolona pa dolga 2-3km. Ode ti vsa statistika po vodi.
Kaj teb ni jasn? Poglej si tablo za omejitev hitrosti na AC!
PS: Med vsemi idioti, ki jih srečaš na cesti, bi opice za volanom, rally wannabe, ki ti na prehitevalnem pasu pri vožnji z 140-150 km/h blendajo kao: "Spizdi, jst vozim z 180km/h in imam prednost!!", streljal na licu mesta! Šipica dol in šus v glavo ko se zapelje mimo! Končni rezultat je isti! Statistika smrtnih žrtev in prometnih nesreč na AC dovolj zgovorno govori sama zase: "budale in pjanci"! Navadno te iste modele, ki na ravnini AC ogrožajo varnost drugih, srečaš na regionalkah, kjer niso sposobni normalne vožnje, če cesta ni več skoraj ravna...
Skratka ne znate/znamo vozit! 15 min gor ali dol... Vsakemu, ki redno zgolj razmišlja v teju smeri privoščim invalidski voziček! Resno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lexios ()
BlueRunner ::
Kaj teb ni jasn? Poglej si tablo za omejitev hitrosti na AC!
Uh, si se pa stresel... Tehle "lagano sportski 140" je self-pun, ki leti na mene samega. Jaz sem namreč tisti "lagani sportaš", ki na AC običajno prehiteva s 140, ker pač ne boš šel prehitevati s 130 nekoga, ki vozi 120. Če pa s 140 ne morem prehiteti, potem pa ne rabim prehitevati. Na blendanje, trobljenje in leplenje na rit kadar vozim 140 pa sem relativno imun...
Če boš pogledal malo nazaj po tej temi, boš videl, da zagovarjam disciplinirano vožnjo (ne glede na očasne nelogičnosti pri označbah) in od predpisane omejitve ne odstopam kaj veliko gor ali pa dol.
lexios ::
No sj, post ne leti nate osebno! "Stresu" sem se ker se menda ni še nihče (zgoj pametnjačenje gor in dol o 10-20 min max prihranka v idelanih pogojih na relaciji Mb-Lj, pol se pa po možnosti srečaš v semaforju ali koloni na dunajski, ker ne živite v pravljici... sicer pa big deal; vam 20 min res pomeni toliko?; razen na redke trenutke, ko ti res ravno toliko zmanjka na poti v službo).
Glede na poste sklepam, da se tudi na forumu najde kakšnen zagovornik rednega divjanja po cestah, sicer pa na cesti skoraj vedno srečujem modele, ki imajo ali prevelik ego, premali kurac, prazno glavo ali pa zgolj občasno težko nogo... Kar me osebno kljub temu, da ogroža varnost soudeležencev v prometu (tudi mojo), niti ne moti dokler se ne pretirava ali dokler takšna opica ne začne od sebe spuščati še razno raznih signalov!
Glede na poste sklepam, da se tudi na forumu najde kakšnen zagovornik rednega divjanja po cestah, sicer pa na cesti skoraj vedno srečujem modele, ki imajo ali prevelik ego, premali kurac, prazno glavo ali pa zgolj občasno težko nogo... Kar me osebno kljub temu, da ogroža varnost soudeležencev v prometu (tudi mojo), niti ne moti dokler se ne pretirava ali dokler takšna opica ne začne od sebe spuščati še razno raznih signalov!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lexios ()
Bor H ::
Neumno vprašanje, ko ste lih omenl blendanja ko ti kdo za rit pridrvi. Je kakorkoli kaznivo če takrat ko prehitevaš s 140 in ti en začne za ritjo blendat da upočasniš na 130 in porabiš dodatnih 20s za "varno" prehitevanje?
BlueRunner ::
Ni kaznivo, je pa IMHO neumno in neodgovorno.
Zakaj bi človeku, ki že tako kaže očitne znake neuravnovešenosti in skrajne odsotnosti pravilnega delovanja prefrontalnega korteksa, dajal še več možnosti, da bo storil napako v kateri bo zagotovo nekdo hudo telesno poškodovan?
Pa tudi, če bo to samo on.
Oziroma bolj po domače: če je človek kreten, ne bo čisto nič manj kreten, če ga boš po nepotrebnem še bolj živciral. Samo več šans bo, da bo boš poleg, ko bo koga spravil v grob.
Zakaj bi človeku, ki že tako kaže očitne znake neuravnovešenosti in skrajne odsotnosti pravilnega delovanja prefrontalnega korteksa, dajal še več možnosti, da bo storil napako v kateri bo zagotovo nekdo hudo telesno poškodovan?
Pa tudi, če bo to samo on.
Oziroma bolj po domače: če je človek kreten, ne bo čisto nič manj kreten, če ga boš po nepotrebnem še bolj živciral. Samo več šans bo, da bo boš poleg, ko bo koga spravil v grob.
KoMar- ::
Če hočemo biti varni in defenzivni vozniki, se moramo takim umikat, ja... spusti ga naprej, naj se v koga drugega zaleti...
lexios ::
Ni kaznjivo, glede na to da je omejitev na AC 130 km/h "in v idealnem primeru vožnje nimaš kaj početi na 140 km/h", lahko blendanje celo interpretiraš kot opominjanje na omejitev hitrosti vožnje!
Se pa strinjam z BlueRunnerjem. Lep tak primer je nek osebek srednjih let za volanom audija, ki je na AC s precejšnjo hitrostijo pridivjal za mano in me med prehitevanjem tovornjaka z 140-150 km/h "zmotil" z blendanjem (in ne to parkrat just in case - v stilu "pazi, za tabo sem!"). Sem si mislu, izvoli, skantaj se kje drugje in se mu normalno umaknil. Ker je še nekaj blendal in težil sem mu s sredincem pomahal v pozdrav! Nakar je možakar očitno hotel še pretep ali pa mogoče pomeriti svojega k. z mojim, saj je upočasnil vožnjo in nekaj časa vztrajal vštric mene. Če je v tem času mahal z rokami ali k. po zraku ne vem. Pri meni je bil že na ignore. Mi pa od takrat ideja s strašilno pištolo (ali pravo, sam tu te lahko kdaj že preveč zanese), s katero pomahaš skozi okno, kot "pripomočku pri vožnji" ni tuja! Najboljša opcija pa je, da ohraniš mirne živce...
Se pa strinjam z BlueRunnerjem. Lep tak primer je nek osebek srednjih let za volanom audija, ki je na AC s precejšnjo hitrostijo pridivjal za mano in me med prehitevanjem tovornjaka z 140-150 km/h "zmotil" z blendanjem (in ne to parkrat just in case - v stilu "pazi, za tabo sem!"). Sem si mislu, izvoli, skantaj se kje drugje in se mu normalno umaknil. Ker je še nekaj blendal in težil sem mu s sredincem pomahal v pozdrav! Nakar je možakar očitno hotel še pretep ali pa mogoče pomeriti svojega k. z mojim, saj je upočasnil vožnjo in nekaj časa vztrajal vštric mene. Če je v tem času mahal z rokami ali k. po zraku ne vem. Pri meni je bil že na ignore. Mi pa od takrat ideja s strašilno pištolo (ali pravo, sam tu te lahko kdaj že preveč zanese), s katero pomahaš skozi okno, kot "pripomočku pri vožnji" ni tuja! Najboljša opcija pa je, da ohraniš mirne živce...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lexios ()
Invictus ::
BlueRunner je izjavil:
ti račune močno prekriža že čisto "normalen" voznik
Dajmo reči temu "discipliniran voznik".
Psihilogi "normalno" definirajo kot "povprečno" in moram reči, da je psihologija na naših cestah v povprečju... no... saj vemo kakšna.
Če je nekdo, ki na avtocesti prehiteva s 95 km/h "discipliniran" voznik, potem ne vem kam spadam jaz.
V Sloveniji je najnižja povprečna hitrost v Evropi na avtocestah. Po tujini po avtocestah vozijo po predpisih, se pravi 130 km/h in se umikajo s prehitevalnega pasu takoj ko je to mogoče.
V Sloveniji je pa zaradi vinjet cel kup ljudi začelo vozizi po avtocestah kateri so prej iskali nakbližje mimobežnice avtocest in ti zdaj delajo štalo.
Kolikokrat se zgodi, da se po priključku Vodice v smeri Ljubljane dobesedno ustavimo na avtocesti.
LP I.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
BlueRunner ::
Če je nekdo, ki na avtocesti prehiteva s 95 km/h "discipliniran" voznik, potem ne vem kam spadam jaz.
Če prehiteva nekoga, ki vozi s 50km/h, je to sprejemljivo. Mimogrede, celoten stavek se je glasil: "... ti račune močno prekriža že čisto "normalen" voznik, ki prehiteva z 130". Torej ni bilo govora o 95km/h
Če to stori brez gledanja in upoštevanja dogajanja za avtomobilom, pa je to pač še ena nevarnost na cesti. Samo mahnjen je drugače, kot pa tisti, ki vozijo prehitro. Bi rekel, da je norec, ampak kaj, ko ne nori....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
lexios ::
Če je nekdo, ki na avtocesti prehiteva s 95 km/h "discipliniran" voznik, potem ne vem kam spadam jaz.
Tu pride še v poštev kategorija starostnikov nad 70. letom starosti, ki slučajno zaidejo na AC.
AngelOfDeath ::
Neumno vprašanje, ko ste lih omenl blendanja ko ti kdo za rit pridrvi. Je kakorkoli kaznivo če takrat ko prehitevaš s 140 in ti en začne za ritjo blendat da upočasniš na 130 in porabiš dodatnih 20s za "varno" prehitevanje?
Lahko pa zmanjšaš hitrost in se s potrebno varnostno razdaljo umakneš za tega, ki si ga mislil prehitevat :)
edit: Slovnica
M-XXXX ::
Kaj teb ni jasn? Poglej si tablo za omejitev hitrosti na AC!
To si še slišal, da je treba prehitevanje zaključit čim hitreje ter varneje? Kar pomeni, da lahko pelješ hitreje od omejitve za čas prehitevanja.
10-20 min max prihranka v idelanih pogojih na relaciji Mb-Lj, pol se pa po možnosti srečaš v semaforju ali koloni na dunajski,
A smo spet tam? A tist ki pa vozi po omejitvah pa kar zleti čez semaforje in kolone?
Lahko pa zmanjšaš hitrost in se s potrebno varnostno razdaljo umakneš za tega, ki si ga mislil prehitevat :)
In omenjeno stvar delaš v dovolj (počasnem) taktu
;-) ::
buče same buče govorite, vsak dan se vozim na relaciji Slov. Bistrica - Maribor- Slov.Konjice-Slov.Bistrica povprečna hitrost je sigurno vsaj 150km/h.
Ko se vključim imam skoraj 130 potem pa 170-175 razen če je kdo spredaj. Danes smo se peljali štirje v avtu in smo ravno komentirali pisanje po forumih da so slovenske ceste v pizdi itd. MB-Tepanje smo bli na 130 samo 2x ura 4 popoldne pri 170 pa če zakriješ števec ve samo voznik da se pelješ 170. Najde se kdaj kak cepec ki prehiteva kamion z 100km/h takim bi morali vzet izpit.
Pri prehitevanju lahko pelješ tudi 160 pa neboš dobil kazni itak te mora provida merit vsaj 500m
Aja govorim vrednosti po števcu pri 175 mi laže za okoli 7km/h preveč.
Ko se vključim imam skoraj 130 potem pa 170-175 razen če je kdo spredaj. Danes smo se peljali štirje v avtu in smo ravno komentirali pisanje po forumih da so slovenske ceste v pizdi itd. MB-Tepanje smo bli na 130 samo 2x ura 4 popoldne pri 170 pa če zakriješ števec ve samo voznik da se pelješ 170. Najde se kdaj kak cepec ki prehiteva kamion z 100km/h takim bi morali vzet izpit.
Pri prehitevanju lahko pelješ tudi 160 pa neboš dobil kazni itak te mora provida merit vsaj 500m
Aja govorim vrednosti po števcu pri 175 mi laže za okoli 7km/h preveč.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ;-) ()
Zheegec ::
zakaj vsi mislite, da je prevelika hitrost pa sedaj kar glavni razlog za nesrečo. vedno, ko bi skoraj imel nesrečo je bil razlog nekaj drugega. Najbližje sem bil na AC, ko je neki (tipično) VW Golf bil skrit med dvema tovornjakoma in je naenkrat zapeljal pred mene na prehitevalni pas, pa je bilo treba iz cca 120 pobremzati na 80 v zelo kratkem času. Od takrat dalje ne maram več golfov :))
Še soseda, ki je zletela iz ovinka pri 80km/h (omejitev 90, ni oster ovinek) ni zletela zaradi hitrosti - ker njen brat v isti ovinek pripelje čisto normalno vsaj 140... in namesto, da bi takšna oseba dobila kazen za vožnjo v neprimernem (zaspanem) stanju, dobi kazen za neprilagojeno hitrost - ker pač policaji drugega ne poznajo.
aja, kolega je zletel s ceste - v desni ovinek je šel 40 (omejitev 60), potem mu je zablokiralo kolo in je zletel s ceste na notranji (desni) del ovinka. Dobil je - kazen za neprilagojeno hitrost :) pa je policaju dopovedoval, da ne more biti kriva hitrost (potem bi končal "zunaj ovinka"), ampak ni pomagalo
Še soseda, ki je zletela iz ovinka pri 80km/h (omejitev 90, ni oster ovinek) ni zletela zaradi hitrosti - ker njen brat v isti ovinek pripelje čisto normalno vsaj 140... in namesto, da bi takšna oseba dobila kazen za vožnjo v neprimernem (zaspanem) stanju, dobi kazen za neprilagojeno hitrost - ker pač policaji drugega ne poznajo.
aja, kolega je zletel s ceste - v desni ovinek je šel 40 (omejitev 60), potem mu je zablokiralo kolo in je zletel s ceste na notranji (desni) del ovinka. Dobil je - kazen za neprilagojeno hitrost :) pa je policaju dopovedoval, da ne more biti kriva hitrost (potem bi končal "zunaj ovinka"), ampak ni pomagalo
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
lexios ::
To si še slišal, da je treba prehitevanje zaključit čim hitreje ter varneje? Kar pomeni, da lahko pelješ hitreje od omejitve za čas prehitevanja.
Sem, ne boj se! Vprašanje, ki se glasi je. Pred tabo vozi avtomobil s hitrostjo 130km/h. Prehitevaš? In zakaj prehitevaš?
Pol pa še posploši in poveži besede oz. stavke: prehitevanje, prehitevalni pas, prehitevalni pas od Lj do Mb. Pa si zmagu prehitevaš torej na celotni avtocesti, vožnja čim hitreje. O varnosti in upoštevanju CPP raje ne...
10-20 min max prihranka v idelanih pogojih na relaciji Mb-Lj, pol se pa po možnosti srečaš v semaforju ali koloni na dunajski,
A smo spet tam? A tist ki pa vozi po omejitvah pa kar zleti čez semaforje in kolone:D?
Smo! Si ti en jaki teoretik, a? O povprečni hitrosti s števca lahko pametnjačiš na AC (pa tam ni semaforjev). Glede vožnje izven AC pa mislim, da ste že prišli do zaključka, da se prej ali slej srečaš!
Lahko pa mi razložiš še kakšna je verjetnost, da nekdo z vožnjo po predpisih naleti na zeleno luč in pelje skozi, tudi večkrat zaporedoma (vs. enako verjetnost za "divjaka")... Lahko upoštevaš še, da so časi trajanja zelene luči na bližnjih in medsebojnih semaforijih večinoma prekalkulirani glede na križišče in razdaljo. Skratka, nekdo z lagano vožnjo na cesti, kjer je več zaporednih semaforjev prej ulovi "zeleni val", kot nekdo, ki že štarta z 100 km/h! Zanemarljiv prispevek, ki se večkrat izkaže... In izkušnje kažejo, da "dirkača" na normalen prometen dan srečaš kmalu za naslednjim ovinkom ali dvema...
zakaj vsi mislite, da je prevelika hitrost pa sedaj kar glavni razlog za nesrečo?
Na avtocesti večinoma je, neprilagojena hitrost, nesposobnost vožnje in slabe razmere na cesti - več povezanih faktorjev!
Sicer pa hitrost je že 60 km/h! Ti je jasna razlika 40km/h vs 50km/h v zavorni poti? 10 km/h, ni velke razlike ne? Glavni razlog pa je, da danes izpit kasira vsak, vozi pa tudi že vsak 3. brez, mentaliteta je pa tudi na psu... Tudi nekdo, ki razmišlja nekako takole in mu ata kupi prvi avto, po možnosti TDI, vsaj BMW ali Audi:
Ko se vključim imam skoraj 130 potem pa 170-175 razen če je kdo spredaj. Danes smo se peljali štirje v avtu in smo ravno komentirali pisanje po forumih da so slovenske ceste v pizdi itd. MB-Tepanje smo bli na 130 samo 2x ura 4 popoldne pri 170 pa če zakriješ števec ve samo voznik da se pelješ 170. Najde se kdaj kak cepec ki prehiteva kamion z 100km/h takim bi morali vzet izpit.
Pri prehitevanju lahko pelješ tudi 160 pa neboš dobil kazni itak te mora provida merit vsaj 500m
Aja govorim vrednosti po števcu pri 175 mi laže za okoli 7km/h preveč.
Ne samo da ne znamo vozit, ne znamo ceniti, še manj oceniti...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lexios ()
BigWhale ::
Sriple Tix ::
Sicer se nerad mesam v taksne debate, vendar na avtocesti, namenjeni vsakodnevni uporabi ne dosezes 150 km/h povprecne hitrosti. Na Grobniku, dolgem 4168 metrov, peljem motor 1,40 min. Po ciljni ravnini gre pomoje (na dirkaliscu imam priklopljen zgolj obratomer)okrog 250 km/h in tudi hitrosti na ostalih delih so visoke, povprecni izracun pa je nekje okrog 150 km/h.
BlueRunner ::
Za to bi rad citat zakona, ki mi to dovoljuje.
Ga ni. Imam pa sam recimo tri razloge, da to počnem.
Glede na količino norcev, ki se dnevno pretakajo po naših cestah (v pravo ali pa napačno smer), pa ne želiš biti na prehitevalnem pasu dlje, kot je to nujno potrebno.
Drug razlog je, da je bedarija med prehitevanjem gledati na števec in paziti kje točno stoji cagrček. Pri prehitevanju še posebej paziš na to kaj se dogaja okoli tebe. Če pa pri temu zlezeš iz 130 na 140 (kar je manj kot 10% prekoračitve) pa napako tako ali tako popraviš, ko se vrneš nazaj na vozni pas.
Predstavljaj si, da te nekdo prehiteva tako, kot bi šel peš mimo tvojega mirojučega avta. Glede na to kako na takšno prehitevanje reagira večina voznikov, je tudi zato najbolje, da zgodbo zaključiš čim prej.
Seveda pa je to prekoračitev, ki je relativno kratka in majhna - po mojem lastnem občutku seveda (30s, cca. 10% prekoračitve). Ne govorim o temu, da pol ure voziš po prehitevalnem 150. Ravno tako pa tega ne počnem v naseljih... tam je zame omejitev Zakon in ne samo zakon.
Za nekom, ki na AC vozi po veznem pasu več kot 120, ne čutim potrebe po prehitevanju. Prihranek časa že med 120 in 130 je na AC tako majhna razlika, da jo bom itak pokuril na pumpi, če bosta dva pred mano na blagajni.
Neka minimalna spodobna razlika v hitrosti pri prehitevanju pa se mi zdi 20km/h. Zakaj ravno 20? Nimam pojma. Samo nekako sem še vedno pristal nekje na takšni razliki, ko sem pogledal na števec potem, ko sem se prestavil nazaj na vozni pas.
z3ro ::
mi lahko nekdo odgovori če je dovoljeno vozit z mavcem na roki (mam ga pa od prstov,ki so fraj, pa do komolca,ki je pravtako fraj)? pardon za offtopic...
BigWhale ::
BlueRunner je izjavil:
Za to bi rad citat zakona, ki mi to dovoljuje.
Ga ni. Imam pa sam recimo tri razloge, da to počnem.
No, v bistvu me ne zanima zakaj to ti pocnes ali kdorkoli drugi. Saj vseeno. Zanimalo me je samo zakaj je nekdo tako samozavestno trdil, da ti to zakon dopusca.
Bor H ::
Zakon ti tega ne dopušča, če moreš iti čez omejitev da nekoga prehitiš ga prehitevaš brez razloga ali pa zato da boš pol vozu preko omejitve.
M-XXXX ::
Smo! Si ti en jaki teoretik, a? O povprečni hitrosti s števca lahko pametnjačiš na AC (pa tam ni semaforjev). Glede vožnje izven AC pa mislim, da ste že prišli do zaključka, da se prej ali slej srečaš!
Niti približno ni res. Prišli smo do zaključka, da se ne splača prehitevat po regionalnih cestah (kar sem se strinjal že od čistega začetka). Če pa imaš 15 minut prednosti iz avtoceste in po mestu ves čas voziš po omejitvah (tako kot drugi voznik) boš imel (statistično) na koncu poti ravno tako 10 minut prednosti. Meni sploh ni jasno kašno logiko imate to, da boš to prednost kar zgubil?
Tudi če je vozilo s 10min prednostjo le 100m pred tabo v koloni ima vseeno 10 minutno prednost (recimo, da se ne bo ta čas kolona kar na enkrat čudežno razredčila). Če ima tak človek 10 minut prednosti, pa je le 2 križišča pred tabo, boš zelo verjetno tudi ti rabil 10 minut, da prideš čez tista 2 križišča.
Lahko pa mi razložiš še kakšna je verjetnost, da nekdo z vožnjo po predpisih naleti na zeleno luč in pelje skozi, tudi večkrat zaporedoma (vs. enako verjetnost za "divjaka")... Lahko upoštevaš še, da so časi trajanja zelene luči na bližnjih in medsebojnih semaforijih večinoma prekalkulirani glede na križišče in razdaljo. Skratka, nekdo z lagano vožnjo na cesti, kjer je več zaporednih semaforjev prej ulovi "zeleni val", kot nekdo, ki že štarta z 100 km/h! Zanemarljiv prispevek, ki se večkrat izkaže... In izkušnje kažejo, da "dirkača" na normalen prometen dan srečaš kmalu za naslednjim ovinkom ali dvema...
To ga bo KVEČJEMU upočasnilo na hitrost voznika, ki vozi po omejitvah, oziroma se prilagaja ostalim. In če te en ta dirkač prehiti 1km pred izvozom in je potem 5 avtomobilov pred tabo to niti približno ne pomeni, da spada v primer o katerem smo prej debatirali (pol ure vožnje po AC). Bo treba pa malo daljše čase primerjat (recimo vsaj pol ure, uro vožnje). In da še enkrat poudarim: tele "izračune" ki vam jih mečem veljajo za hitrejšo vožnjo po AC ker tam lahko dejansko opazno proftiraš. Čez naselje, regionalne, itd je razlika zanemarljiva, poraba je pa opazno večja, prav tako tveganje.
Za to bi rad citat zakona, ki mi to dovoljuje.
Po pravici povedano sem tukaj "citiral" mojega inštruktorja. Vendar se vsaj meni zdi logično, da prehitevanje opraviš čim hitreje in se po prehitevanju vrneš na pas ter prilagodiš hitrost. In nisem nikjer omenjal zakona :)
Sicer se nerad mesam v taksne debate, vendar na avtocesti, namenjeni vsakodnevni uporabi ne dosezes 150 km/h povprecne hitrosti. Na Grobniku, dolgem 4168 metrov, peljem motor 1,40 min. Po ciljni ravnini gre pomoje (na dirkaliscu imam priklopljen zgolj obratomer)okrog 250 km/h in tudi hitrosti na ostalih delih so visoke, povprecni izracun pa je nekje okrog 150 km/h.
Koliko pa greš v ovinek? Koliko pa je omenjena ravnina dolga glede na ostali del proge? A mogoče že na začetku ravnine pelješ 250?
AC ne moreš niti približno primerjat s dirkališčem, glede na to da je na AC hitrost dokaj konstantna (+-10km/h) in skoraj ni bremzanja kar je čisto nasprotje glede na progo.
PS:
Zakon ti tega ne dopušča, če moreš iti čez omejitev da nekoga prehitiš ga prehitevaš brez razloga ali pa zato da boš pol vozu preko omejitve.
Zakon ti dovoljuje prehitevanje vozila, ki gre manj od omejitve je res? Zdaj si pa predstavljaj, da bi šla vsa prehitevanja po načinu, kako se prehitevajo kamioni na AC. Eden 89.6, eden pa 89.8km/h
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
Zheegec ::
Fantje, zakon gor ali dol - če se prehiteva se prehiteva na polno. Letos sem že videl situacijo, ko je nekdo čisto počasi prehiteval kamion po regionalki (spet Golf SDI), in čeprav sledi dolg in pregleden ovinek (se potem vidi še 500m ceste dalje) je prehiteval dosti počasi, da mu je nasproti prišel najprej motorist (zapeljal na avtobusno postajo), potem pa še avto - tovornjak in avto sta mogla maksimalno bremzati, da ni res res počilo, jaz sem že segal po telefonu da pokličem rešilce.
Če pa ne mislite prehiteti pa držite varnostno razdaljo, ne pa da se peljete par m za tovornjakom, katerega si ne upate prehiteti, potem si pa jaz ne upam prehiteti cele kolone 5 avtomobilov in tovornjaka (ki grejo 60 pri omejitvi 90, ker je pač tovornjak od Ytong Kisovec za vsaj 30% preveč naložen), ker je pač preveč nevarno in rabiš zelo dolgo ravnino za preglednost.
Če pa ne mislite prehiteti pa držite varnostno razdaljo, ne pa da se peljete par m za tovornjakom, katerega si ne upate prehiteti, potem si pa jaz ne upam prehiteti cele kolone 5 avtomobilov in tovornjaka (ki grejo 60 pri omejitvi 90, ker je pač tovornjak od Ytong Kisovec za vsaj 30% preveč naložen), ker je pač preveč nevarno in rabiš zelo dolgo ravnino za preglednost.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
dzinks63 ::
Kamionarji so profesionalni vozniki in se tako tudi obnašajo, vsaj zelo velika večina izmed njih. Zadnje čase sem veliko na avtocesti in moram priznati, da so kamionarji za vzgled. Ja kaj češ, zakoni so zakoni, pa čeprav so neumni. Če prehitevanje ni možno, se pač ne sme. Z glavo skozi zid pa ni priporočljivo, ne zate, niti za druge udeležence v prometu.
M-XXXX ::
Kamionarji so profesionalni vozniki in se tako tudi obnašajo, vsaj zelo velika večina izmed njih. Zadnje čase sem veliko na avtocesti in moram priznati, da so kamionarji za vzgled. Ja kaj češ, zakoni so zakoni, pa čeprav so neumni. Če prehitevanje ni možno, se pač ne sme. Z glavo skozi zid pa ni priporočljivo, ne zate, niti za druge udeležence v prometu.
Si narobe razumel. Se totalno strinjam da so (v večini) zelo dobro vozniki in nimam pripomb čez njih. Hotel sem dat (malo ekstremno) primerjavo kako bi potem lahko zgledalo vsako prehitevanje (tako po mestu, kot po hitrih ter regionalnih cestah). Prvi bi vozil 88km/h tist za njim pa ima pravico vozit 90km/h. Glede na to, da je razlike le 2km/h. Pri upoštevanju dolžine vozila, varnostne razdalje in podobno bi prišel na minutno prehitevanje
lexios ::
AC ne moreš niti približno primerjat s dirkališčem, glede na to da je na AC hitrost dokaj konstantna (+-10km/h) in skoraj ni bremzanja kar je čisto nasprotje glede na progo.
Nekoč, že pred precej leti, je nekdo omenil, da bi voznikom začetnikom iz avtomobilov za 2 leti pobrali bremze. Takrat sem si mislil, da ni povsem priseben... No osebno bi v novejše avtomobile še poleg tega namesto airbaga v volan namestil ošiljene kole usmerjene v voznika (tko, da lahko med vožnjo pogleda direktno vanj in se v primeru trka sproži). Vbistvu ideja niti ni tako napačna, tebi očitno ne bi škodilo! Me zanima, če bi razmišljal in vozil kako drugače?
Vprašanje ostaja:
Pred tabo vozi avtomobil s hitrostjo 130km/h. Prehitevaš? In zakaj prehitevaš?
Pa še odg. na tvojih 10 min... Za 10 min prednosti mi navadno dobesedno dol visi in se ne splača! Na daljši vožnji (izven AC) pa se tudi takšna "prednost" z malo sreče prej ali slej izgubi. Veš kolikokrat se je že zgodilo, da je avtomobil, ki ga je voznik pred mano (ali tak, ki je prehitel celo kolono) prehiteval na najbol neumnih mestih "z glavo skozi zid" in sem ga nameraval prehitevati tudi sam na bolj preglednem odseku po zgolj 500-1000 m zavil...? Profesionalen voznik kamiona se na nepregledni regionalki prav tako prej ali slej umakne koloni... In hitro srečaš divjaka ob kakšni cestni zapori ali semaforju čez 10 km!
dzinks63 ::
Hotel sem dat (malo ekstremno) primerjavo kako bi potem lahko zgledalo vsako prehitevanje (tako po mestu, kot po hitrih ter regionalnih cestah). Prvi bi vozil 88km/h tist za njim pa ima pravico vozit 90km/h. Glede na to, da je razlike le 2km/h. Pri upoštevanju dolžine vozila, varnostne razdalje in podobno bi prišel na minutno prehitevanje
Popolnoma pravilno razmišljanje, in v takih primerih se pač ne prehiteva. 1, ker nima smisla, 2. ker je nevarno in predolgotrajno
Utk ::
Ne gre se za tistih 10 minut. Gre se za to, da tisti, ki "vozijo 80" ne vozijo 80, ampak od 65 do 80. Tako kot tisti, ki vozijo 90, ne vozijo 90, ampak od 85 do 100. In to zna it zelo na živce, če se nekdo "vozi 80" pa pred vsakim ovinkom zambremza na 65. To ni niti varčno, niti varno, pa še prekleto na kurac mi gre. Jaz se vozim tako, da ne rabim bremzat. Morda grem zato čez kak ovinek malo hitreje, ampak na vsaki ravnici tudi ne gonim. Če imam pa takega bedaka pred sabo pomeni, da se moram vozit 70, za njim zaostajat na ravnici pa v ovinkih še zmeraj malo bremzat, pa še na ravnici me bo takoj nekdo prehitu in sem spet na istem. Zato takega stegnem, tudi če se na kaki ravnici "razleti" do 90. In seveda si potem tist "varen" in "varčen" voznik misli kak norec je bil to.
M-XXXX ::
Popolnoma pravilno razmišljanje, in v takih primerih se pač ne prehiteva. 1, ker nima smisla, 2. ker je nevarno in predolgotrajno
Točka 1 odpade, ker so bile omenjene vrednosti pretirane in izbrane zgolj za lažjo predstavo. Točka 2 pa popolnoma drži. Primer, ki sem ga navedel je zgolj za boljšo predstavo kako je vožnja do omejitve pri prehitevanju nevarnejša.
Vbistvu ideja niti ni tako napačna, tebi očitno ne bi škodilo! Me zanima, če bi razmišljal in vozil kako drugače?
Niti približno. Zavore na 50km AC (kolikor jo imam do LJ) ponavadi ne potrebujem niti enkrat (zgolj za cestninsko postajo ter pri izvozu iz AC). Kot sem že rekel.
Jaz osebno na cesti 10x raje vidim voznika ki s 180km/h za avtomobil na prehitevalnem pasu in pri tem ohrani varnostno razdaljo, kot nekoga, ki vozi s prekratko varnostno razdaljo (ampak PO OMEJITVAH).
Pa še odg. na tvojih 10 min... Za 10 min prednosti mi navadno dobesedno dol visi in se ne splača! Na daljši vožnji (izven AC) pa se tudi takšna "prednost" z malo sreče prej ali slej izgubi. Veš kolikokrat se je že zgodilo, da je avtomobil, ki ga je voznik pred mano (ali tak, ki je prehitel celo kolono) prehiteval na najbol neumnih mestih "z glavo skozi zid" in sem ga nameraval prehitevati tudi sam na bolj preglednem odseku po zgolj 500-1000 m zavil...? Profesionalen voznik kamiona se na nepregledni regionalki prav tako prej ali slej umakne koloni... In hitro srečaš divjaka ob kakšni cestni zapori ali semaforju čez 10 km!
Ti bom podal konkreten primer, ki smo ga omenjal prej v temi (130km/h vs 180km/h). Vsake pol ure vožnje se ta razlika poveča za 11.5minute. Recimo pri tvoji 4 urni vožnji se bo lahko on od tega že 1h namakal v morju. In glede na to da smo govorili o konstantnih 130km/h vs 180 se ta prednost ne more nikol izgubit. Pa še enkrat poudarim: tole govorim za AC. Pa še enkrat rečem: če ga imel 10min prednosti preden pride na semafor in ga vidiš v koloni bo tudi po semaforju imel 10 minut prednosti
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
Meizu ::
Joj M-XXXX in teh 11.5 minute je tako pomembne, da brez tega ne moreš živet, kajne? Za teh 11 minut prihranka tvegam smrt zaradi nesreče in eno ogromno kazen? Bravo.
lexios ::
CrniE, to razumem in je pomojem popolnoma druga zadeva!
Pomojem je treba ločit med vožnjo v okviru omejitev, plus minus deset, dvajset km/h (za vsak k. km/h tudi policaji večinoma pretiravajo) in prehitevanjem ter vožnjo oz. dirkanje po avtocesti (ali regionalki) s hitrostmi krepko nad omejitvami in povprečjem. Stegnemo ga občasno vsi, le da starejši prej premislimo... Kolikor razumem M-XXXX podpira divjanje po AC z 170 km/h in več. His choice! Upam pa, da premisli preden blenda in mu ne bo kdaj žal. Najbrž je še premlad...
Pomojem je treba ločit med vožnjo v okviru omejitev, plus minus deset, dvajset km/h (za vsak k. km/h tudi policaji večinoma pretiravajo) in prehitevanjem ter vožnjo oz. dirkanje po avtocesti (ali regionalki) s hitrostmi krepko nad omejitvami in povprečjem. Stegnemo ga občasno vsi, le da starejši prej premislimo... Kolikor razumem M-XXXX podpira divjanje po AC z 170 km/h in več. His choice! Upam pa, da premisli preden blenda in mu ne bo kdaj žal. Najbrž je še premlad...
IvoJan ::
Joj M-XXXX in teh 11.5 minute je tako pomembne, da brez tega ne moreš živet, kajne? Za teh 11 minut prihranka tvegam smrt zaradi nesreče in eno ogromno kazen? Bravo.
se 10x preberi njegov post pa bos mogoce razumel kaj je napisal.. koliko je 11,5 krat 8?? usake pol ure se njegova prednost poveca za 11.5 minut. koliko to nanese v 4ih urah??
in ne, ne podpiram divjanja po cesti.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
|64gb 6000 CL30 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IvoJan ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Omejitve hitrosti na AC - anketa (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 23901 (19334) | solatko |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35521 (33273) | Heavy |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123471 (100493) | solatko |
» | Italija : omejitev hitrosti do 150 km / h (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 28336 (26518) | IceIceBaby |