Forum » Loža » Zelo dober spot proti prehitri vožnji !
Zelo dober spot proti prehitri vožnji !
Ejsi_Disi ::
Vem, kateri izvoz, Žiga. SAmo peljal se še nisem. Kaj je čisto oster? Po drugi strani imaš pa izvoz na Škofije, kjer je pa omejitev 40 čista neumnost. ČEprav sedaj nisem 100% prepričan, če je res omejitev 40.
Rock n' roll ain't noise pollution!
Ziga Dolhar ::
Ejsi Disi: ja, je precej ostrejši od ostalih :).
Svojevrstna cvetka je tudi izvoz za OMVjevo črpalko pri Lescah, tik pred izvozom za Bled. Hudičevo kratek zaviralni pas, in takoj zatem skoraj devetdesetstopinjski zavoj.
Svojevrstna cvetka je tudi izvoz za OMVjevo črpalko pri Lescah, tik pred izvozom za Bled. Hudičevo kratek zaviralni pas, in takoj zatem skoraj devetdesetstopinjski zavoj.
https://dolhar.si/
Poldy ::
Nisem vsega prebral, ker sem verjetno to že 100x videl, dejsvto pa ostaja - nekateri so pri 40 na uro precej bolj nevarni kod drugi pri 80. Pa to ne govorim kar tja v tri dni, sem izkusil na lastni koži, ko me je upokojenka skoraj "pregazila" čisto počasi, verjetno bi si pod kolesi želel, da bi bilo na hitro... nesreča se ni zgodila sam zato, ker sem že od daleč predvidel, da bo tisti živi mrlič naredil neumnost. In jo je.
Na cesti je treba paziti na druge, opazovati kaj počnejo. Le tako se izogneš nesreči, je preveč norcev, da bi se lahko zanašal na neko "varnost". Žalostno, vendar tako pač je.
V osmih letih vožnje še nisem imel nesreče, pa večino časa vozim nekoliko prehitro...
Na cesti je treba paziti na druge, opazovati kaj počnejo. Le tako se izogneš nesreči, je preveč norcev, da bi se lahko zanašal na neko "varnost". Žalostno, vendar tako pač je.
V osmih letih vožnje še nisem imel nesreče, pa večino časa vozim nekoliko prehitro...
jype ::
No, zdaj se lahko še nehaš zanašat na neko varnost in voziš normalno hitro.
Saj smo že povedali da dejstvo, da je na cestah ogromno nesposobnih za vožnjo, v ničemer ne opravičuje, da se _ti_ obnašaš kot da si povsem nesposoben.
Saj smo že povedali da dejstvo, da je na cestah ogromno nesposobnih za vožnjo, v ničemer ne opravičuje, da se _ti_ obnašaš kot da si povsem nesposoben.
strictom ::
High-tech avtomobile z nizko porabo in nekakšnem sprejemniku vgrajenim, ki dobiva info od oddajnikov na prometnih znakah in potem temu primerno prilagaja hitrost. Seveda so potem razno razni sejfti fičerji ampak rešlo bi pa veliko življenj.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
Keyser Soze ::
Ajej... Saj vem, da je veliko slabih voznikov tule. Samo še vendo mi ni jasno, kako imamo lahko toliko nesreč, glede na to, da imamo toliko talentiranih in vestnih voznikov SAMO na TEM forumu. Pa čudno da nisem že pokojen in da nimam ene 100 ljudi na grbi. Glede na to, da redko vozim striktno po omejitvi.
Dolgočasni ste že s temi temami. In moraliziranjem. Drugi pa s pretiravanjem v drugo smer.
Dolgočasni ste že s temi temami. In moraliziranjem. Drugi pa s pretiravanjem v drugo smer.
OM, F, G!
jype ::
Keyser Soze> Pa čudno da nisem že pokojen in da nimam ene 100 ljudi na grbi. Glede na to, da redko vozim striktno po omejitvi.
Znanstveno dokazano je to zato, ker smo drugi tako strpni. Nesreč je še vedno toliko izključno zato, ker je še vedno preveč takih, kot si ti.
Znanstveno dokazano je to zato, ker smo drugi tako strpni. Nesreč je še vedno toliko izključno zato, ker je še vedno preveč takih, kot si ti.
PrimozR ::
Svojevrstna cvetka je tudi izvoz za OMVjevo črpalko pri Lescah, tik pred izvozom za Bled. Hudičevo kratek zaviralni pas, in takoj zatem skoraj devetdesetstopinjski zavoj.
Pa AFAIK je tam še odličen asfalt. Za uvoz nazaj na cesto vemd a je über gladek, mislim pa da je tudi izvoz enak.
Ziga Dolhar ::
PIP, ne vem.
Zdej zmer že sto metrov pred zaviralnim pasom prižgem smernik in počasi pričnem zavirat. Pa me kljub temu še vedno skrbi, da mi bo kak nestrpnež, ki ga tam s sedemdesetimi na uro oviram, v rit priletu.
IMHO bi blo tole treba nujno porihtat.
Zdej zmer že sto metrov pred zaviralnim pasom prižgem smernik in počasi pričnem zavirat. Pa me kljub temu še vedno skrbi, da mi bo kak nestrpnež, ki ga tam s sedemdesetimi na uro oviram, v rit priletu.
IMHO bi blo tole treba nujno porihtat.
https://dolhar.si/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ziga Dolhar ()
PrimozR ::
Nemogoče zarad nadvoza in tiste bajte. Itak je pa omejitev 80 zaradi 'gradbenih del'. Se pa tam promet zmer upočasni tko da ni panike.
Keyser Soze ::
jype, pa kako da nisem še slišal za tebe, ker si tako talentiran voznik?
Imaš kakšen svoj klub? Morda pišeš kakšne članke o varni vožnji v Prometnem vestniku, Avtomagazinu, Fokusu, Foto MArketu? Skratka, kje lahko vidimo tvoje dosežke? Ker v nasprotnem primeru se mi zdi, da si družno z nekaterimi v tejle temi "full of BS".
Saj veš... Znanstveno dokazano, ipd...
P.S.: Bom razumel, če ne bom dobil odgovora na tole. Znanstveno dokazanega. Pa saj... Ne bi bil tole ne prvi, ne zadnji primer "forumskega nabijanja".
Imaš kakšen svoj klub? Morda pišeš kakšne članke o varni vožnji v Prometnem vestniku, Avtomagazinu, Fokusu, Foto MArketu? Skratka, kje lahko vidimo tvoje dosežke? Ker v nasprotnem primeru se mi zdi, da si družno z nekaterimi v tejle temi "full of BS".
Saj veš... Znanstveno dokazano, ipd...
P.S.: Bom razumel, če ne bom dobil odgovora na tole. Znanstveno dokazanega. Pa saj... Ne bi bil tole ne prvi, ne zadnji primer "forumskega nabijanja".
OM, F, G!
jype ::
Znanstveno dokazano je (sem bral v zadnji številki medicinske revije), da če voziš nad omejitvami, si nevarnejši, kot če voziš po omejitvah (kar pomeni _manj ali enako_ kot je omejitev hitrosti).
Zdaj, če je to tako težko spravit v možgane, je verjetno najbolje poiskat strokovno pomoč, rožnato obarvano knjižico pa vrniti na upravno enoto.
Aja, še moji dosežki: mam eno zlato Vegovo priznanje.
Zdaj, če je to tako težko spravit v možgane, je verjetno najbolje poiskat strokovno pomoč, rožnato obarvano knjižico pa vrniti na upravno enoto.
Aja, še moji dosežki: mam eno zlato Vegovo priznanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
krneki0001 ::
Omejitve na cestah naj bi bile prirejene tudi za tiste ki niso vešči volana. Torej je nujno treba predvidevat, da lahko vozi pred vami ali nasproti vam tudi nekdo, ki ni najbolj vajen volana.
Sam vozim malo pod omejitvijo zaradi večih razlogov. Eden je tudi ta, da imam razmerje v menjalniku tako, da raje vozim na največjem navoru, kot pa na največji moči in največji navor je ravno pri takih obratih, da je to približno 5km pod omejitvijo. Drugi od razlogov je ta da s tako vožnjo prišparam na gorivu, tretji pa da zaradi parih izgubljenih minut ne bom nosil glave naprodaj zaradi tistih, ki mislijo, da res obvladajo avtomobile in mi recimo priletijo nasproti skozi ovinek po mojem pasu z mnogo preveliko hitrostjo. Pri moji hitrosti se jim lahko umaknem na bankino ali celo malo bolj iz ceste (če je možnost seveda - kar večinoma za terenca na srečo je) in s tem preprečim nesrečo, če bi pa sam prišel v tisti ovinek prehitro, pa najbrž nebi bilo udogno za nikogar od naju.
Sam vozim malo pod omejitvijo zaradi večih razlogov. Eden je tudi ta, da imam razmerje v menjalniku tako, da raje vozim na največjem navoru, kot pa na največji moči in največji navor je ravno pri takih obratih, da je to približno 5km pod omejitvijo. Drugi od razlogov je ta da s tako vožnjo prišparam na gorivu, tretji pa da zaradi parih izgubljenih minut ne bom nosil glave naprodaj zaradi tistih, ki mislijo, da res obvladajo avtomobile in mi recimo priletijo nasproti skozi ovinek po mojem pasu z mnogo preveliko hitrostjo. Pri moji hitrosti se jim lahko umaknem na bankino ali celo malo bolj iz ceste (če je možnost seveda - kar večinoma za terenca na srečo je) in s tem preprečim nesrečo, če bi pa sam prišel v tisti ovinek prehitro, pa najbrž nebi bilo udogno za nikogar od naju.
imagodei ::
@KyserSoze:
majčkno si pomešal... Talentiran voznik formule 1 ni enako kot varen voznik na cesti. Talentiran Rally dirkač ni enako kot varen voznik na cesti.
Voznik, ki divja, z ročno zna prevozit ostre ovinke, zna v snegu voziti 90 km/h po ovinkasti cesti ipd, ni nujno tudi bolj varen voznik od nekoga, ki nikoli ne izziva usode in vozi po omejitvah in defenzivno, ne glede na to, da si je s svojim divjanjem pridobil marsikatero izkušnjo.
Divjak na cesti je lahko 100x bolj izkušen, vendar statistično večkrat pride v nevarno situacijo, kot normalen voznik s svojo defenzivno vožnjo. Vsi, ki ste na cesti uber sposobni vozniki, ki obvladate svoje vozilo in se znate rešiti iz vsemogočih nevarnih situacij, pozabljate na to preprosto statistiko in ste zato nevarni tudi za ostale udeležence: voznik, ki z defenzivno in varno vožnjo pride v nevarno situacijo le 2x na leto, bo statistično povzročil manj nesreč, kot izkušen divjak, ki pride v nevarno situacijo 2x mesečno ali 2x tedensko. (Nedeljski vozniki, ki vozijo občutno pod omejitvijo, so slabovidni in naglušni, dementni ipd, so tu izključeni - govorim o normalnih umirjenih voznikih!)
In na koncu je edino važno to, da čimvečkrat prideš na cilj brez nesreče, da nikogar ne ubiješ ali poškoduješ, ter da po možnosti čez dolgo let umreš naravne smrti, ne pa kot žrtev prometne nesreče.
Jasno?
majčkno si pomešal... Talentiran voznik formule 1 ni enako kot varen voznik na cesti. Talentiran Rally dirkač ni enako kot varen voznik na cesti.
Voznik, ki divja, z ročno zna prevozit ostre ovinke, zna v snegu voziti 90 km/h po ovinkasti cesti ipd, ni nujno tudi bolj varen voznik od nekoga, ki nikoli ne izziva usode in vozi po omejitvah in defenzivno, ne glede na to, da si je s svojim divjanjem pridobil marsikatero izkušnjo.
Divjak na cesti je lahko 100x bolj izkušen, vendar statistično večkrat pride v nevarno situacijo, kot normalen voznik s svojo defenzivno vožnjo. Vsi, ki ste na cesti uber sposobni vozniki, ki obvladate svoje vozilo in se znate rešiti iz vsemogočih nevarnih situacij, pozabljate na to preprosto statistiko in ste zato nevarni tudi za ostale udeležence: voznik, ki z defenzivno in varno vožnjo pride v nevarno situacijo le 2x na leto, bo statistično povzročil manj nesreč, kot izkušen divjak, ki pride v nevarno situacijo 2x mesečno ali 2x tedensko. (Nedeljski vozniki, ki vozijo občutno pod omejitvijo, so slabovidni in naglušni, dementni ipd, so tu izključeni - govorim o normalnih umirjenih voznikih!)
In na koncu je edino važno to, da čimvečkrat prideš na cilj brez nesreče, da nikogar ne ubiješ ali poškoduješ, ter da po možnosti čez dolgo let umreš naravne smrti, ne pa kot žrtev prometne nesreče.
Jasno?
- Hoc est qui sumus -
Keyser Soze ::
Skratka nekako ste pametni brez podlage. Hvala lepa za takšne reference. To je vse kar sem hotel vedeti.
OM, F, G!
jype ::
Narobe si razumel.
Jaz znam računat (tudi brez kalkulatorja). Zračunal sem (med drugim tudi to), da je ofenzivna vožnja, kamor se šteje tudi vožnja nad omejitvijo, nevarnejša od defenzivne vožnje.
Ziher je prav, ker sem naredil tudi preizkus. V praksi.
Jaz znam računat (tudi brez kalkulatorja). Zračunal sem (med drugim tudi to), da je ofenzivna vožnja, kamor se šteje tudi vožnja nad omejitvijo, nevarnejša od defenzivne vožnje.
Ziher je prav, ker sem naredil tudi preizkus. V praksi.
BigWhale ::
> Skratka nekako ste pametni brez podlage. Hvala lepa za takšne
> reference.
Tudi tvoja referenca ni najboljsa. V bistvu je ni. Ti si sam svoja referenca.
Nasa referenca je pa stevilo nesrec, ki so povzrocene zaradi prevelike hitrosti in neprimernih prehitevanj.
> reference.
Tudi tvoja referenca ni najboljsa. V bistvu je ni. Ti si sam svoja referenca.
Nasa referenca je pa stevilo nesrec, ki so povzrocene zaradi prevelike hitrosti in neprimernih prehitevanj.
stock ::
Moje izkušnje kažejo drugače in se sploh ne strinjam stem, da počasnejši manjkrat pridejo v nevarno situacijo! Jst naprimer sm večkrat biu u nevarni situaciji k sm peljou po omejitvah kot takrat ko nism. -le zakaj. ti povem? ker sm tolk bol zbran, tolk bol predvidevam kaj drugi bojo nardil!!, ker predvidevam dost bol unaprej že za naslednji ovinek in dost bol razmišljam nasplošno -s tem si dopuščam manj napak. Verjamem, da nism edini (ko peljem po omejitvi -možgane na off)
Roadkill ::
Ja, ampak to ne kaže, da si pri večji hitrosti bolj varen, ampak da si pri majhni hitrosti nesposoben.
Ü
stock ::
Ne to pove da niso krivi tisti ki vozijo prehitro, ampak tisti ki redko vozijo prehitro in tega niso navajeni in pol, tisti nezbranci pri 60 čelno! kako kurac se lahko pri 60 čelno in kriviš njega ki je šou 100 pa kaj a ti pa nisi mogu zavit -odgovor JA ker nisi biu zravn, off
imagodei ::
@stock:
Vozniški izpit je certifikat, ki ti ga izda država in s tem jamči, da si sposoben vožnje v okvirih veljavnega zakona, ne pa izven teh okvirov. Vožnja izven teh okvirov je lahko le podlaga, da ti ta certifikat revokajo: Policija oz. sodnik za prekrške ti ga lahko vzame, če pokažeš (z vožnjo v pijanem stanju, z divjanjem, povzročitvijo težje nesreče ipd.), da nisi upravičen do imetništva tega certifikata.
Zdaj, če se ti pod normalnimi pogoji (vožnja po omejitvah +/- 10% več, defenzivna vožnja, hitrost prilagojena razmeram) ne čutiš sposobnega voziti, bi moral razmišljati o tem, da bi sam vrnil ta certifikat nazaj državi. Kajti, prihajaš v paradoks: država ti je certifikat podelila za vožnjo v okviru zakona, ti pa lahko normalno voziš le izven teh okvirov.
Predlagam, da vrneš izpit in počakaš toliko časa, dokler ne bodo "leteči avtomobili" in hitrosti 200+ nekaj povsem vsakdanjega
EDIT: en stavek se je nekam izgubil - zdaj je dodan :)
Vozniški izpit je certifikat, ki ti ga izda država in s tem jamči, da si sposoben vožnje v okvirih veljavnega zakona, ne pa izven teh okvirov. Vožnja izven teh okvirov je lahko le podlaga, da ti ta certifikat revokajo: Policija oz. sodnik za prekrške ti ga lahko vzame, če pokažeš (z vožnjo v pijanem stanju, z divjanjem, povzročitvijo težje nesreče ipd.), da nisi upravičen do imetništva tega certifikata.
Zdaj, če se ti pod normalnimi pogoji (vožnja po omejitvah +/- 10% več, defenzivna vožnja, hitrost prilagojena razmeram) ne čutiš sposobnega voziti, bi moral razmišljati o tem, da bi sam vrnil ta certifikat nazaj državi. Kajti, prihajaš v paradoks: država ti je certifikat podelila za vožnjo v okviru zakona, ti pa lahko normalno voziš le izven teh okvirov.
Predlagam, da vrneš izpit in počakaš toliko časa, dokler ne bodo "leteči avtomobili" in hitrosti 200+ nekaj povsem vsakdanjega
EDIT: en stavek se je nekam izgubil - zdaj je dodan :)
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()
stock ::
Ne sj tud v okvirih zakona lahko normalno peljem sj zato sm pa naredu izpit ane??? jst sam pravm da bolš peljem hitreje ševedno pa tud če nism zbran pa zlomljeno nogo lahko peljem bolšk večina vas -kaj pravš na to?
jype ::
Jaz se tudi počutim zelo zbranega in varnega, ko se vozim skozi naselje s 150 kilometri na uro, ker ves čas gledam, da ne bom koga povozu.
In še nisem nikoli imel nesreče.
Nekaj so sicer kričali za mano, ampak se mi zdi, da jih nisem jaz zadel, ker se na bullbaru nič ni poznalo.
In še nisem nikoli imel nesreče.
Nekaj so sicer kričali za mano, ampak se mi zdi, da jih nisem jaz zadel, ker se na bullbaru nič ni poznalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Roadkill ::
>> jst sam pravm da bolš peljem hitreje ševedno pa tud če nism zbran pa zlomljeno nogo lahko peljem bolšk večina vas -kaj pravš na to?
Jaz ti samo želim srečo na cesti. Po mojem jo boš potreboval.
Pa lepo bi bilo, če bi vsak v temi najprej zapisal (realno) število prevoženih kilometrov, da vemo koga ne upoštevati. Stock je glede na starost iz profila že en takih očitno.
Pa ne mislim tukaj preveč pameti soliti kateremu koli taboru. Konec koncev imam tudi sam šele 40k km za seboj.
Jaz ti samo želim srečo na cesti. Po mojem jo boš potreboval.
Pa lepo bi bilo, če bi vsak v temi najprej zapisal (realno) število prevoženih kilometrov, da vemo koga ne upoštevati. Stock je glede na starost iz profila že en takih očitno.
Pa ne mislim tukaj preveč pameti soliti kateremu koli taboru. Konec koncev imam tudi sam šele 40k km za seboj.
Ü
imagodei ::
@stock:
Kaj pravim na to... A si me že videl vozit? Kako veš, da si boljši voznik, kot jure ali BigWhale? Na podlagi česa meriš stopnjo varnosti? Na dejstvu, da še nisi imel nesreče (za katero bi bil sam kriv)?
Statistika kaže, da večino nesreč zakrivijo tisti, ki vozijo pijani in/ali prehitro. Ampak, statistika je ku*ba, ker se lahko naredi, da ti bo od 100 poskusov metanja kovanca grb padel 70x, cifra pa samo 30x. Tako, da je povsem možno, da se nekateri divjaki resnično vozijo dolga leta brez nesreč, nekateri defenzivni in umirjeni vozniki pa imajo za sabo že več nesreč. Ampak uravnilovka je jasna: bolj kot divjaš, večja je verjetnost, da nekoč ne boš mogel pravočasno zabremzat, da ne boš mogel obviti ovire na cesti, da boš koga povozil...
Nihče ne govori, da se te stvari dogajajo vsakodnevno vsakomur, ki pritisne 10 km/h več, kot je omejitev, ampak da s takšnim obnašanjem statistiko obračaš zase na temno plat.
In ko se boš morda nekoč zaletel, bo v nesreči udeležen tudi nekdo, ki je vozil počasi in po pravilih, pa se mu je vseeno naredila nesreča... Glej ga zlomka...
Kaj pravim na to... A si me že videl vozit? Kako veš, da si boljši voznik, kot jure ali BigWhale? Na podlagi česa meriš stopnjo varnosti? Na dejstvu, da še nisi imel nesreče (za katero bi bil sam kriv)?
Statistika kaže, da večino nesreč zakrivijo tisti, ki vozijo pijani in/ali prehitro. Ampak, statistika je ku*ba, ker se lahko naredi, da ti bo od 100 poskusov metanja kovanca grb padel 70x, cifra pa samo 30x. Tako, da je povsem možno, da se nekateri divjaki resnično vozijo dolga leta brez nesreč, nekateri defenzivni in umirjeni vozniki pa imajo za sabo že več nesreč. Ampak uravnilovka je jasna: bolj kot divjaš, večja je verjetnost, da nekoč ne boš mogel pravočasno zabremzat, da ne boš mogel obviti ovire na cesti, da boš koga povozil...
Nihče ne govori, da se te stvari dogajajo vsakodnevno vsakomur, ki pritisne 10 km/h več, kot je omejitev, ampak da s takšnim obnašanjem statistiko obračaš zase na temno plat.
In ko se boš morda nekoč zaletel, bo v nesreči udeležen tudi nekdo, ki je vozil počasi in po pravilih, pa se mu je vseeno naredila nesreča... Glej ga zlomka...
- Hoc est qui sumus -
jype ::
Jaz jih naredim približno 8000 letno z biciklom, pa malo manj kot toliko na leto z avtomobilom. Vozniški izpit imam šele eno leto, sem pa že preživel 10 let v Ljubljani na biciklu (in videl svašta).
JanezekNovak ::
No jaz bi dodal k vzrokom za nesreče tudi slaba cestišča, ne samo vedno izpostavljeno hitrost!
Pa še neki glede STOP znakov, veliko teh znakov je nesmiselno postavljenih, v večini primerov bi lahko postavili znak za Križišče s prednostno cesto!
Tudi znaki za omejitev pred cestninskimi postajami so nesmiselno postavljeni, ter jih veliko ljudi ne upošteva!
Dal bi pa še dva predloga za izboljšanje varnosti na cesti.
Prvi, je da bi morali biti tehnični pregledi za starješa vozila striktnejši, morda bi bilo smiselno dodati tudi večje bonifikacija za zavarovanje novega vozila, da bi bilo več novejših vozil na cesti!
Drugi, pa da bi bilo pametno, če bi v avtošoli ljudje imeli 1 dan oz. vsaj 1 uro tečaja varne vožnje (kako se avto obnaša na mokrem, snegu, če ti zdrsne zadnji konec, zaviranje z ABS, ter brez ABS ipd.)!
Sramota, je tudi, da v Sloveniji ni pametnega dirkališča za vse "cestne dirkače", saj bi morda z uvedbo dirkališča zmanjšali drvenje na ulicah!
Pa še neki glede STOP znakov, veliko teh znakov je nesmiselno postavljenih, v večini primerov bi lahko postavili znak za Križišče s prednostno cesto!
Tudi znaki za omejitev pred cestninskimi postajami so nesmiselno postavljeni, ter jih veliko ljudi ne upošteva!
Dal bi pa še dva predloga za izboljšanje varnosti na cesti.
Prvi, je da bi morali biti tehnični pregledi za starješa vozila striktnejši, morda bi bilo smiselno dodati tudi večje bonifikacija za zavarovanje novega vozila, da bi bilo več novejših vozil na cesti!
Drugi, pa da bi bilo pametno, če bi v avtošoli ljudje imeli 1 dan oz. vsaj 1 uro tečaja varne vožnje (kako se avto obnaša na mokrem, snegu, če ti zdrsne zadnji konec, zaviranje z ABS, ter brez ABS ipd.)!
Sramota, je tudi, da v Sloveniji ni pametnega dirkališča za vse "cestne dirkače", saj bi morda z uvedbo dirkališča zmanjšali drvenje na ulicah!
http://www.euroairsoft.com/
darkolord ::
...slaba cestišča, ne samo vedno izpostavljeno hitrost!
Ja, če je slabša cesta, je treba hitrost prilagodit
Ja, če je slabša cesta, je treba hitrost prilagodit
ru7 ::
@MadnessMat
Se popolnoma strinjam z obojimi predlogi so pa problemi:
- do letos začetka leta sem bil lastnik vozila letnika 1988 in zdej po prehodu na novejši avto ne vem kok sem se ustavljal takrat
- kdo bo plačal tečaj? Že cena izpita danes in recmo 10 let nazaj je ohoho razlika...
- eno izmer redkih dirkališč pri nas (Mobikrog) se zapre letos poleti, Raceland (KK) in Logatec pa niso baš za avte, tako da JE nujno da se neki naredi na tem področju.
Mal provokacije: če bi ta v spotu mel VTIja se to nebi zgodilo (*kreh* VTI driver)
Se popolnoma strinjam z obojimi predlogi so pa problemi:
- do letos začetka leta sem bil lastnik vozila letnika 1988 in zdej po prehodu na novejši avto ne vem kok sem se ustavljal takrat
- kdo bo plačal tečaj? Že cena izpita danes in recmo 10 let nazaj je ohoho razlika...
- eno izmer redkih dirkališč pri nas (Mobikrog) se zapre letos poleti, Raceland (KK) in Logatec pa niso baš za avte, tako da JE nujno da se neki naredi na tem področju.
Mal provokacije: če bi ta v spotu mel VTIja se to nebi zgodilo (*kreh* VTI driver)
krneki0001 ::
VTI imajo ponavadi debili v svojih avtomobilih. Vsekakor pa vozniki VTI in VTEC mašin nimajo dovolj možganov za normalno vožnjo po cestah.
PrimozR ::
No glede izpita je tako-tako. Tamal je 7 let nazaj mogla plačat vse skupaj skoraj 200 takrat še tisočakov (40 ur), sam pa sem prišel skozi s cirka 400-500€ (115.000 SIT približno). izpit mam mesec in pol, vse v prvo, 23. ura izpitna. Zelo se pozna koliko imaš ur.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: OmegaBlue ()
ru7 ::
VTI imajo ponavadi debili v svojih avtomobilih.
Hahahahaha, kaj si napisu. VTI je oznaka "opreme" oz. izvedbe motorja.
Sicer pa mi je vseeno kaj si folk misli, ker ne morš verjet kok folk provocira na semaforjih, ko vidi oznako avta. Mulčki v Polotih pripravljenih da letijo (spojlerji rox ) prtiskajo na gas ko blesavi. Pa pravjo da so hondaši prfu*njeni
Sicer pa sem namerno napisu "provokacija", ker se vedno najde kak "pameten"
koyotee ::
Tega vti-ja sm omenu ze na zacetku teme in se vedno se raj peljem z avtom, ki ima vecje pospeske ce smo ze pri prehitevanju, ki je zaradi tega varnejse.
lp
lp
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Keyser Soze ::
@jype - A spet želiš, da ti verjamemo na besedo. Saj sem rekel. Lahko dobimo črno na belem tole? Aja, pa ne izpod tvojih rok. Razen če si sposoben dokazat svoje dosežke na tem področju. (ne za Vegovo priznanje)
@BigWhale - Zakaj pa jaz rabim referenco? Za to, da rečem, da vi nekaj "jodli" tule brez podlage? Ja kje pa živiš? Na luni? Brez osnove vpijete kako so nekateri nevarni vozniki, kako ste vi boljši od ostalih ter bolj "varni" na cesti. Skratka, mlekarice so verejtno polne zavisti če berejo vaše poste tule gor. V vaše reference na tem področju pa nikoli ne bom podvomil.
@BigWhale - Zakaj pa jaz rabim referenco? Za to, da rečem, da vi nekaj "jodli" tule brez podlage? Ja kje pa živiš? Na luni? Brez osnove vpijete kako so nekateri nevarni vozniki, kako ste vi boljši od ostalih ter bolj "varni" na cesti. Skratka, mlekarice so verejtno polne zavisti če berejo vaše poste tule gor. V vaše reference na tem področju pa nikoli ne bom podvomil.
OM, F, G!
jype ::
Za relativno večje pospeške pri prehitevanju sam poskrbim tako, da ko me nekdo prehiteva, spustim nogo s plina. Tako je prehitevanje varnejše in hitrejše.
Če pa prehitevam jaz, pa navijem mašino do tam, kjer se zavrti turbina. Pospeški so povsem zadovoljivi, ker je vozilo razmeroma lahko.
Keyser Soze, priznanje s področja matematike je dovolj, da mi lahko verjameš, da znam dovolj dobro računat, da pri statistiki me ne boš preslepil. Referenca ti je lahko gradivo o policijskem delu, ki ga vsako leto objavi statistični urad in v katerem so opisani vzroki in posledice večine prometnih nesreč.
Strinjam se, da bi bila varnost v prometu na višjem nivoju, če bi vsi bili odlični vozniki in če bi ceste vedno bile v stanju, ki omogoča varno vožnjo tudi tam, kjer to danes ni možno, saj se voznik danes ne more zanašati na to, da za ovinkom ne bo na cesti morda srečal črede povodnih konj, napol slepega in gluhega starega ata na avtomatiku, ali pa nasproti vozečega sosedovega mulca v yugotu na napačnem pasu.
Tako pač utemeljujem, da boste s počasno (torej, po predpisih in prilagojeno razmeram na cestišču) vožnjo imeli večje možnosti, da se izognete nesreči, če pa se nesreča že pripeti, bodo posledice verjetneje blažje.
Če pa prehitevam jaz, pa navijem mašino do tam, kjer se zavrti turbina. Pospeški so povsem zadovoljivi, ker je vozilo razmeroma lahko.
Keyser Soze, priznanje s področja matematike je dovolj, da mi lahko verjameš, da znam dovolj dobro računat, da pri statistiki me ne boš preslepil. Referenca ti je lahko gradivo o policijskem delu, ki ga vsako leto objavi statistični urad in v katerem so opisani vzroki in posledice večine prometnih nesreč.
Strinjam se, da bi bila varnost v prometu na višjem nivoju, če bi vsi bili odlični vozniki in če bi ceste vedno bile v stanju, ki omogoča varno vožnjo tudi tam, kjer to danes ni možno, saj se voznik danes ne more zanašati na to, da za ovinkom ne bo na cesti morda srečal črede povodnih konj, napol slepega in gluhega starega ata na avtomatiku, ali pa nasproti vozečega sosedovega mulca v yugotu na napačnem pasu.
Tako pač utemeljujem, da boste s počasno (torej, po predpisih in prilagojeno razmeram na cestišču) vožnjo imeli večje možnosti, da se izognete nesreči, če pa se nesreča že pripeti, bodo posledice verjetneje blažje.
Keyser Soze ::
Kaj pa če se s malenkost hitrejšo vožnjo popolnoma izogneš čredi, ker jo preprosto prehitiš? Kaj pa če z malenkost hitrejšo vožnjo prehitiš traktor normalno, namesto da ga začneš prehitevati z minimalno hitrostjo in v tem trenutku nasproti pripelje nekdo ki vozi po omejitvi?
Kaj pa če...
Ne mi s tole statistiko, ker je zadeva v takem luftu in s toliko "če-ji", da je ena merodajna referenca samo za tebe in Žlendra. No ja, razen če vidi finančni interes, da pove nasprotno.
Poleg tega me resno zanima, črno na belem, od kakšne boljše reference kot si ti ali Bojan, na kakšen način ste prišli do zaključka da si ti, ki voziš VEDNO po omejitvah oz. pod njihovo mejo bolj varen od mene, ki vozim ponavadi nad omejitvo. Resno tole. Raznih mlekarskih v stilu "norc", "boš koga ubou", "ja valda, da je tolk umrtvenih, kr mamo take dgene n cest" se vzdržite - razen če je "rajci-rajci" premočan. Bomo razumeli.
Ti in jaz. Lahko nalimaš svojo kartoteko gor, lahko pošlješ uradni dopis na Policijo ali zavarovalnico (ni glih merodajna), da potrebuješ potrdilo nisi bil še nikoli odgovoren za prometno nesrečo in da nimaš v evidenci nobenega prekrška iz ZVCP. Skratka "get going". Ker me resnično zanima, kako hudiča boš jasno dokazal, da si bolj varen udeleženec v prometu od mene.
P.S.: Al boš spet s statistiko in Vegovim tule mahal?
P.P.S.: "Če pa prehitevam jaz, pa navijem mašino do tam, kjer se zavrti turbina." - Čaki, a ti se vedno voziš v območju "turbo luknje"? Ja šment, tole mora biti pa res nadležno. =/
Kaj pa če...
Ne mi s tole statistiko, ker je zadeva v takem luftu in s toliko "če-ji", da je ena merodajna referenca samo za tebe in Žlendra. No ja, razen če vidi finančni interes, da pove nasprotno.
Poleg tega me resno zanima, črno na belem, od kakšne boljše reference kot si ti ali Bojan, na kakšen način ste prišli do zaključka da si ti, ki voziš VEDNO po omejitvah oz. pod njihovo mejo bolj varen od mene, ki vozim ponavadi nad omejitvo. Resno tole. Raznih mlekarskih v stilu "norc", "boš koga ubou", "ja valda, da je tolk umrtvenih, kr mamo take dgene n cest" se vzdržite - razen če je "rajci-rajci" premočan. Bomo razumeli.
Ti in jaz. Lahko nalimaš svojo kartoteko gor, lahko pošlješ uradni dopis na Policijo ali zavarovalnico (ni glih merodajna), da potrebuješ potrdilo nisi bil še nikoli odgovoren za prometno nesrečo in da nimaš v evidenci nobenega prekrška iz ZVCP. Skratka "get going". Ker me resnično zanima, kako hudiča boš jasno dokazal, da si bolj varen udeleženec v prometu od mene.
P.S.: Al boš spet s statistiko in Vegovim tule mahal?
P.P.S.: "Če pa prehitevam jaz, pa navijem mašino do tam, kjer se zavrti turbina." - Čaki, a ti se vedno voziš v območju "turbo luknje"? Ja šment, tole mora biti pa res nadležno. =/
OM, F, G!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Keyser Soze ()
para! ::
VTEC - Variable valve Timing and Lift Electronic Control. VTEC is a valve train system developed by Honda to improve the volumetric efficiency of a 4-stroke internal combustion engine.
Zdej mi je jasno zakaj si tolk presran za volanom.
lp
Vozniški izpit imam šele eno leto
Zdej mi je jasno zakaj si tolk presran za volanom.
lp
Death before dishonor!
kriko1 ::
Kaj pa če se s malenkost hitrejšo vožnjo popolnoma izogneš čredi, ker jo preprosto prehitiš? Kaj pa če z malenkost hitrejšo vožnjo prehitiš traktor normalno, namesto da ga začneš prehitevati z minimalno hitrostjo in v tem trenutku nasproti pripelje nekdo ki vozi po omejitvi?
kaj pa če.... bolje oceniš situacijo in ne greš v tistem trenutku prehitevat? Kaj pa tudi če silovito pospešiš, da se izogneš trku in ti crkne motor?
kaj pa če.... bolje oceniš situacijo in ne greš v tistem trenutku prehitevat? Kaj pa tudi če silovito pospešiš, da se izogneš trku in ti crkne motor?
jype ::
Keyser Soze> Kaj pa če se s malenkost hitrejšo vožnjo popolnoma izogneš čredi, ker jo preprosto prehitiš?
Keyser Soze> Kaj pa če z malenkost hitrejšo vožnjo prehitiš traktor normalno, namesto da ga začneš prehitevati z minimalno hitrostjo in v tem trenutku nasproti pripelje nekdo ki vozi po omejitvi?
Kaj pa če čreda zaseda celo cesto? Kaj pa če tisti, ki ti pripelje nasproti, tudi računa, da je hitreje bolj varno?
Kaj pa če imaš ferarija, pa si že doma, ko se zgodi nesreča?
Keyser Soze> Ne mi s tole statistiko, ker je zadeva v takem luftu in s toliko "če-ji", da je ena merodajna referenca samo za tebe in Žlendra. No ja, razen če vidi finančni interes, da pove nasprotno.
_NITI ENEGA_ če-ja ni. Statistika je natančna, jasna, hladnokrvno nedvoumna: višja hitrost _je sorazmerna s koeficientom tveganja na potenco, višjo od 2_.
Keyser Soze> Poleg tega me resno zanima, črno na belem, od kakšne boljše reference kot si ti ali Bojan, na kakšen način ste prišli do zaključka da si ti, ki voziš VEDNO po omejitvah oz. pod njihovo mejo bolj varen od mene, ki vozim ponavadi nad omejitvo. Resno tole.
Tu lahko pozabimo statistiko in se opremo na fiziko. Vozilo, za referenco vzemimo da je vedno težko tono in pol, ki pelje s hitrostjo 60 kilometri na uro, ima 206kJ kinetične energije, vozilo ki pelje s 50 kilometri na uro pa le 145kJ kinetične energije (kar dobro četrtino manj), kar pomeni, da je ob približno linearnem zaviranju, ki ga praktično vsakemu vozniku omogoča sodobna tehnologija (ABS) zavorna pot dejansko četrtino krajša. K fiziki moramo prišteti še psihologijo in nevrologijo, ki nam pravita, da je povprečen reakcijski čas približno 1 sekunde pri takšni razliki v hitrosti vreden dodatne tri metre razdalje, ne glede na tip in sposobnosti vozila.
Če mi lahko zdaj dokažeš, da ta razlika ni pomembna, si predstavljaj situacijo, v kateri zaviraš in s 50 km/h do 0 km/h prideš ravno 5 centimetrov pred nesrečo, ali pa recimo še zbiješ nepazljivega pešča s hitrostjo deseti kilometrov na uro. Če bi v tej situaciji vozil 60 kilometrov na uro, bi začel zavirati dobre 3 metre bolj proti pešcu in zaviral četrtino dalj časa (in pri tem prevozil bistveno daljšo pot in torej pešca oziroma drugo oviro zadel bistveno prej in z višjo hitrostjo).
Namišljene situacije, v katerih je višja hitrost varnejša, so seveda možne. Recimo, ko je treba skočiti čez delno dvignjeni dvižni most, te prenizka hitrost lahko ubije, pri višji pa brez težav nadaljuješ vožnjo.
Keyser Soze> Kaj pa če z malenkost hitrejšo vožnjo prehitiš traktor normalno, namesto da ga začneš prehitevati z minimalno hitrostjo in v tem trenutku nasproti pripelje nekdo ki vozi po omejitvi?
Kaj pa če čreda zaseda celo cesto? Kaj pa če tisti, ki ti pripelje nasproti, tudi računa, da je hitreje bolj varno?
Kaj pa če imaš ferarija, pa si že doma, ko se zgodi nesreča?
Keyser Soze> Ne mi s tole statistiko, ker je zadeva v takem luftu in s toliko "če-ji", da je ena merodajna referenca samo za tebe in Žlendra. No ja, razen če vidi finančni interes, da pove nasprotno.
_NITI ENEGA_ če-ja ni. Statistika je natančna, jasna, hladnokrvno nedvoumna: višja hitrost _je sorazmerna s koeficientom tveganja na potenco, višjo od 2_.
Keyser Soze> Poleg tega me resno zanima, črno na belem, od kakšne boljše reference kot si ti ali Bojan, na kakšen način ste prišli do zaključka da si ti, ki voziš VEDNO po omejitvah oz. pod njihovo mejo bolj varen od mene, ki vozim ponavadi nad omejitvo. Resno tole.
Tu lahko pozabimo statistiko in se opremo na fiziko. Vozilo, za referenco vzemimo da je vedno težko tono in pol, ki pelje s hitrostjo 60 kilometri na uro, ima 206kJ kinetične energije, vozilo ki pelje s 50 kilometri na uro pa le 145kJ kinetične energije (kar dobro četrtino manj), kar pomeni, da je ob približno linearnem zaviranju, ki ga praktično vsakemu vozniku omogoča sodobna tehnologija (ABS) zavorna pot dejansko četrtino krajša. K fiziki moramo prišteti še psihologijo in nevrologijo, ki nam pravita, da je povprečen reakcijski čas približno 1 sekunde pri takšni razliki v hitrosti vreden dodatne tri metre razdalje, ne glede na tip in sposobnosti vozila.
Če mi lahko zdaj dokažeš, da ta razlika ni pomembna, si predstavljaj situacijo, v kateri zaviraš in s 50 km/h do 0 km/h prideš ravno 5 centimetrov pred nesrečo, ali pa recimo še zbiješ nepazljivega pešča s hitrostjo deseti kilometrov na uro. Če bi v tej situaciji vozil 60 kilometrov na uro, bi začel zavirati dobre 3 metre bolj proti pešcu in zaviral četrtino dalj časa (in pri tem prevozil bistveno daljšo pot in torej pešca oziroma drugo oviro zadel bistveno prej in z višjo hitrostjo).
Namišljene situacije, v katerih je višja hitrost varnejša, so seveda možne. Recimo, ko je treba skočiti čez delno dvignjeni dvižni most, te prenizka hitrost lahko ubije, pri višji pa brez težav nadaljuješ vožnjo.
BigWhale ::
Keyser, ti si tepec.
> Brez osnove vpijete kako so nekateri nevarni vozniki, kako ste vi
> boljši od ostalih ter bolj "varni" na cesti.
Nekateri tukaj trdimo, da imas, ce ne divjas, vec moznosti, da se ognes nesreci, vec casa, da reagiras v dolocenih situacijah in je zaradi tega (lastna) splosna varnost vecja.
Ti nas pa prepricujes, da je bolj varno v ovinek pripeljati 80km/h namesto 60km/h kolikor je recimo omejitev.
Ce pa ze prehitevas traktor in ti nasproti pripelje tovornjak, pa je cisto vseeno ali si vozil 80km/h, 60km/h ali pa 40km/h. Vec kot ocitno je, da si sel prehitevat na napacnem mestu, ker ti je tako 'iznenada' lahko nasproti pripeljal drug avto.
Ampak, ti bos verjetno sedaj trdil, da clovek lahko prehiti tam kjer ima dosti prostora, da pride mimo, a ne? Nazges 230km/h, zato da na razdalji treh metrov pred ostrim desnim ovinkom prehitis nekoga, ki gre 5km/h pod omejitvijo.
Boljs ga je prehitet, ker je tip precej nevaren s svojo pocasno voznjo, mar ne?!
Situacije kjer, kjer je visja hitrost bolj varna so tako bizarno redke, da niso omembe vredne.
Sicer pa, ce se ti tako mudi, da moras voziti 20km/h nad omejitvijo potem si ze itak zamudil.
> Brez osnove vpijete kako so nekateri nevarni vozniki, kako ste vi
> boljši od ostalih ter bolj "varni" na cesti.
Nekateri tukaj trdimo, da imas, ce ne divjas, vec moznosti, da se ognes nesreci, vec casa, da reagiras v dolocenih situacijah in je zaradi tega (lastna) splosna varnost vecja.
Ti nas pa prepricujes, da je bolj varno v ovinek pripeljati 80km/h namesto 60km/h kolikor je recimo omejitev.
Ce pa ze prehitevas traktor in ti nasproti pripelje tovornjak, pa je cisto vseeno ali si vozil 80km/h, 60km/h ali pa 40km/h. Vec kot ocitno je, da si sel prehitevat na napacnem mestu, ker ti je tako 'iznenada' lahko nasproti pripeljal drug avto.
Ampak, ti bos verjetno sedaj trdil, da clovek lahko prehiti tam kjer ima dosti prostora, da pride mimo, a ne? Nazges 230km/h, zato da na razdalji treh metrov pred ostrim desnim ovinkom prehitis nekoga, ki gre 5km/h pod omejitvijo.
Boljs ga je prehitet, ker je tip precej nevaren s svojo pocasno voznjo, mar ne?!
Situacije kjer, kjer je visja hitrost bolj varna so tako bizarno redke, da niso omembe vredne.
Sicer pa, ce se ti tako mudi, da moras voziti 20km/h nad omejitvijo potem si ze itak zamudil.
jype ::
http://www.tecajcpp.com/cpp/hitrostzavornapot.php
Igranje s številkami seveda nima nobene zveze z realnostjo. Realnost je veliko nevarnejša in številke v realnosti so manj prijetne in predvsem višje.
jype> Vozniški izpit imam šele eno leto
para!> Zdej mi je jasno zakaj si tolk presran za volanom.
S tem verjetno želiš povedati, da se s staranjem vozniškega dovoljenja zavorne poti krajšajo, koeficienti trenja povečujejo, avtomobili postajajo lažji, reakcijski čas krajši, promet redkejši in je na cestah manj nepazljivih in nevarnih udeležencev v prometu?
No, naj ti namignem, da se motiš, logični sklep, ki to dokazuje, pa naj bo prepuščen bralcu za vajo.
Igranje s številkami seveda nima nobene zveze z realnostjo. Realnost je veliko nevarnejša in številke v realnosti so manj prijetne in predvsem višje.
jype> Vozniški izpit imam šele eno leto
para!> Zdej mi je jasno zakaj si tolk presran za volanom.
S tem verjetno želiš povedati, da se s staranjem vozniškega dovoljenja zavorne poti krajšajo, koeficienti trenja povečujejo, avtomobili postajajo lažji, reakcijski čas krajši, promet redkejši in je na cestah manj nepazljivih in nevarnih udeležencev v prometu?
No, naj ti namignem, da se motiš, logični sklep, ki to dokazuje, pa naj bo prepuščen bralcu za vajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Gr0unD Zer0 ::
keyser, daj ne pametuj s tvojimi referencami, ker dosti stvari, ki jih folk tukaj napiše je logično vsakemu kmetovalcu iz bogu-za-hrbtom. edino ti si hantle iščeš ter pametnjakoviča špilaš IMO
BigWhale ::
> Namišljene situacije, v katerih je višja hitrost varnejša, so seveda
> možne. Recimo, ko je treba skočiti čez delno dvignjeni dvižni most,
> te prenizka hitrost lahko ubije, pri višji pa brez težav nadaljuješ
> vožnjo.
Ali pa, ce bi se rad z avtom zapeljal pod tovornjakovo prikolico, tam kjer je prostor med kolesi in zadnjim delo tovornjaka. Ce gres prepocasi, se zataknes spodaj. Moras it dovolj hitro, da ti streho odtrga in se potem lahko naprej peljes...
... mafijci, ki so te zasledovali se potem zaletijo v tovornjak in vse skupaj potem eksplodira. Ali pa jim uspe ustavit avto in potem stopijo ven in kolnejo. En pa ze na GSMju visi in se pogovarja...
"We lost him Boss. I'm gonna have to call Lorenzio, my associate, he'll take care of the matter."
> možne. Recimo, ko je treba skočiti čez delno dvignjeni dvižni most,
> te prenizka hitrost lahko ubije, pri višji pa brez težav nadaljuješ
> vožnjo.
Ali pa, ce bi se rad z avtom zapeljal pod tovornjakovo prikolico, tam kjer je prostor med kolesi in zadnjim delo tovornjaka. Ce gres prepocasi, se zataknes spodaj. Moras it dovolj hitro, da ti streho odtrga in se potem lahko naprej peljes...
... mafijci, ki so te zasledovali se potem zaletijo v tovornjak in vse skupaj potem eksplodira. Ali pa jim uspe ustavit avto in potem stopijo ven in kolnejo. En pa ze na GSMju visi in se pogovarja...
"We lost him Boss. I'm gonna have to call Lorenzio, my associate, he'll take care of the matter."
WarpedGone ::
Omejitev 90.
Vozim 89kmh. Je to varno?
Vozim 91kmh. Je to varno?
Kdor se zna držat sam regelcev bo reku JA in NE. Kdor ma pa vsaj dve zrnci soli v glavi bo pa reku "zgrešil si poanto".
Celotno prerekanje tle okol je okoli magične "varne vožnje po omejitvah" in še raje pod omejitve, "da je ja bolj varno".
Če grem nazaj na začetni post in linkan video. Tam je glavni krivec kao previsoka hitrost. Če mene kdo vpraša, je bil krivec neprevidno in napačno prehitevanje. Previsoka hitrost je enostavno grešni kozel za skorajda vsako nesrečo. Itak, če bi bil vsi pri miru, se nebi nihče zaletel. Logično....
Vožnjo sestavlja N dejavnikov, kjer je N >> 1. Hitrost je le EN dejavnik. Zvračanje krivde nanjo je podobno kot s CO2 in global warmingom. Nenadoma je problem edinole CO2/previsoka hitrost. Vse ostalo kot da ne obstaja.
Kaj pa neizpravni avtomobili, utrujenost, slab vid, nervoza, menjanje postaj na radiju, iskanje GSMov, debata s sogovornikom, pedenanje otroka na zadnjem sedežu, šminjkanje, "lesenost", ... Nobena hitrost ni (dovolj) varna, če povezane stvari niso kot bi morale bit.
Vozim 89kmh. Je to varno?
Vozim 91kmh. Je to varno?
Kdor se zna držat sam regelcev bo reku JA in NE. Kdor ma pa vsaj dve zrnci soli v glavi bo pa reku "zgrešil si poanto".
Celotno prerekanje tle okol je okoli magične "varne vožnje po omejitvah" in še raje pod omejitve, "da je ja bolj varno".
Če grem nazaj na začetni post in linkan video. Tam je glavni krivec kao previsoka hitrost. Če mene kdo vpraša, je bil krivec neprevidno in napačno prehitevanje. Previsoka hitrost je enostavno grešni kozel za skorajda vsako nesrečo. Itak, če bi bil vsi pri miru, se nebi nihče zaletel. Logično....
Vožnjo sestavlja N dejavnikov, kjer je N >> 1. Hitrost je le EN dejavnik. Zvračanje krivde nanjo je podobno kot s CO2 in global warmingom. Nenadoma je problem edinole CO2/previsoka hitrost. Vse ostalo kot da ne obstaja.
Kaj pa neizpravni avtomobili, utrujenost, slab vid, nervoza, menjanje postaj na radiju, iskanje GSMov, debata s sogovornikom, pedenanje otroka na zadnjem sedežu, šminjkanje, "lesenost", ... Nobena hitrost ni (dovolj) varna, če povezane stvari niso kot bi morale bit.
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
Tega nihče ne zanika, pravimo pa (in imamo prav) da pri istih pogojih večanje hitrosti pomeni skoraj eksponentno večanje tveganja.
Ni point razlika med 89 in 91 ampak med situacijo, ki dovoljuje, da greš 90 in situacijo, ki omgooča tako hitrost. Če je nekje omejitev 90 to ne pomeni, da _moraš_ voziti 90, ampak da _smeš_, _če razmere na cesti to dopuščajo_, sicer pa ne.
Jasno, da neinteligentni lokalci pizdijo, če nekdo, ki prvič vozi po ovinkasti regionalni cesti, in vozi počasi, če oni _vedo_, za katerim ovinkom je ravnina, za katerim pa še bolj oster ovinek, ali pa luknja v cesti.
Jasno pa tudi, da neinteligentni vozniki pizdijo, če se razbijejo, ker so preveč prepričani v lastne spsoobnosti, drugi udeleženci pa o tem niso pravilno obveščeni z RACING nalepkami in dobro vidnim spojlerjem.
Ni point razlika med 89 in 91 ampak med situacijo, ki dovoljuje, da greš 90 in situacijo, ki omgooča tako hitrost. Če je nekje omejitev 90 to ne pomeni, da _moraš_ voziti 90, ampak da _smeš_, _če razmere na cesti to dopuščajo_, sicer pa ne.
Jasno, da neinteligentni lokalci pizdijo, če nekdo, ki prvič vozi po ovinkasti regionalni cesti, in vozi počasi, če oni _vedo_, za katerim ovinkom je ravnina, za katerim pa še bolj oster ovinek, ali pa luknja v cesti.
Jasno pa tudi, da neinteligentni vozniki pizdijo, če se razbijejo, ker so preveč prepričani v lastne spsoobnosti, drugi udeleženci pa o tem niso pravilno obveščeni z RACING nalepkami in dobro vidnim spojlerjem.
kixs ::
Glavni problem je samo v nasih glavah!
Nekdo pred nami pelje malo pocasneje kot smo navajeni in ze ga bomo ob prvi priliki prehiteli. Mislimo samo na svojo rit!
Ne pomislimo pa, da je bolje 5 minut kasneje, kot pa nikoli!
Na cesti pa nismo sami in zato ne smes mislit samo na svojo rit!
Nekdo pred nami pelje malo pocasneje kot smo navajeni in ze ga bomo ob prvi priliki prehiteli. Mislimo samo na svojo rit!
Ne pomislimo pa, da je bolje 5 minut kasneje, kot pa nikoli!
Na cesti pa nismo sami in zato ne smes mislit samo na svojo rit!
krneki0001 ::
ru7, hondaši so po večini debili in njihovim avtomobilo manjkata 2 stvari - navor in pametni vozniki.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 23812 (21165) | Mavrik |
» | RADAR - kaj storiti (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 8436 (8151) | JohanP |
» | Kaj sovražite pri drugih voznikih? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 26639 (19844) | Tilen |