Forum » Loža » Zelo dober spot proti prehitri vožnji !
Zelo dober spot proti prehitri vožnji !
bzp ::
Zdrava pamet ti da vedet, da se bo Ferrari s super-duper bremzami ustavil na neprimerno krajši razdalji kot pa stara, raz*ebana katrca ki je čez tehničnega prišla po sistemu "jest teb za malco, ti men podpis". Dejstvo, ki govori v prid tistim 5% "jest lahko bolj varno vozim 80 kot pa ti 50". Ostali to spregledate (zanalašč ali ne, ni važno), 5% se na to (neuspešno) izgovarja.
Enako, zdrava pamet da vedet, da se Ferrari s super-duper bremzami s 100km/h ustavi na daljši razdalji kot s 50km/h. Dejstvo, ki ga nihče v tej debati (pomojem) ne bo zanikal. Na to se sklicuje tistih 95%. In majo spet prav.
Omejitve so, zato da lahko katrca pride varno na cilj. Če je nekje omejitev 90, okol magari 100m betonski zid, ravna cesta, sonce, bla bla ... hvala k**** da ga Ferraristi in podobni pritisnejo do 300 (če gre). Jest bi ga tud, če bi ga lahko. Problem pa nastane ker je večina cest DALEČ od idealnih. Sploh v naseljih. Živa meja, izhodi iz parkirišč, trapasto postavljene reklamne table, kreteni parkirani tako da zakrivajo pogled, ... praktično neskončno parametrov ki vplivajo na "možnost nesreče". Kot pravi Keyser (če se ne motim), je hitrost samo eden izmed parametrov. Kar popolnoma drži. Samo malo pozablja da je hitrost eden izmed parametrov na katerega imamo vpliv. In kateri lahko odločilno vpliva na vse ostale posledice.
Neumno je pa trdit "jaz sem pri 90 bolj zbran in boljši voznik kot vsi vi pri 50". Ok, res ko greš prvič 90 si stalno na preži. Ampak če vsak dan voziš 90 čez naselje, se vožnje navadiš tako kot ostali tiste pri 50. In si prav tako lahko zamišljen, imaš v glavi 100 drugih stvari, ... Se zgodi, shit happens, samo napake pri 90 so mnogo hujše kot pri 50. To da si bolj pozoren je lari-fari, enostavno preveč podatkov dobiš da bi jih vse sprocesiral, zato se omejiš na pomembnejše. In spregledaš tisto kar bi opazil pri 50. V večini primerov je to samo kakšna dobra miška, enkrat boš pa spregledal otroka ki teče proti cesti. Ali še huje, bo to naredil kdo drug, pa bo otrok tvoj. Največji problem je EGO. Vsak zase misli da je novo utelešenje Schumacherja. Nič ne rečem, precej ljudi na cesti res vozi tako da se samo za glavo primeš (babe & upokojenci - tisti stereotipni), in si lahko misliš kolk si boljši. V resnici si pa samo en kup mesa zapakiranega v tono pleha, ki izziva zakone fizike. Tud če napaka ne bo tvoja, ti pri 100km/h super-duper refleksi, 10 airbagov pa racing nalepka ne bodo pomagal ko bo kak nasproti vozeči idiot prišel na tvoj pas pogledat zadeve. Pri 50, te omenjene stvari (razen nalepke) v identični situaciji mogoče rešijo. To je vse, kar tistih 95% hoče dopovedat preostalim 5% (pomojem), pa bo še vedno vsak tumal na svojo stran.
Sicer se pa zna zgodit da bo tistih 5% enkrat odraslo pa imelo družine ... samo kaj ko pride novih 5%. Pa ne, jaz niti pod razno ne vozim stalno po omejitvah, če izven naselja nekdo vozi 85, ga prehitim, če je možnost. Ampak skozi naselja pa praktično povsod 50 ali celo 40. Je preveč dejavnikov. Itak zaradi semaforjev in ostalega prometa ne profitiraš, na tistih par ravnih, preglednih odsekih pa jasno, dinamičnih 70. Ampak daleč od "vedno po omejitvah" ali kontra ekstrem "vedno 30 nad omejitvami".
ps: če bi bilo po moje, bi izpit opravljali vsake 5 ali največ 10 let. Je preveč ljudi na cesti ki jim dejansko krožišč ni nihče razložil! Pa še marsikaka druga cvetka se najde. Sej ni treba da ima vsak svoj avto, tud javni prevoz mora živet. Vozniška je privilegij ne pravica.
Enako, zdrava pamet da vedet, da se Ferrari s super-duper bremzami s 100km/h ustavi na daljši razdalji kot s 50km/h. Dejstvo, ki ga nihče v tej debati (pomojem) ne bo zanikal. Na to se sklicuje tistih 95%. In majo spet prav.
Omejitve so, zato da lahko katrca pride varno na cilj. Če je nekje omejitev 90, okol magari 100m betonski zid, ravna cesta, sonce, bla bla ... hvala k**** da ga Ferraristi in podobni pritisnejo do 300 (če gre). Jest bi ga tud, če bi ga lahko. Problem pa nastane ker je večina cest DALEČ od idealnih. Sploh v naseljih. Živa meja, izhodi iz parkirišč, trapasto postavljene reklamne table, kreteni parkirani tako da zakrivajo pogled, ... praktično neskončno parametrov ki vplivajo na "možnost nesreče". Kot pravi Keyser (če se ne motim), je hitrost samo eden izmed parametrov. Kar popolnoma drži. Samo malo pozablja da je hitrost eden izmed parametrov na katerega imamo vpliv. In kateri lahko odločilno vpliva na vse ostale posledice.
Neumno je pa trdit "jaz sem pri 90 bolj zbran in boljši voznik kot vsi vi pri 50". Ok, res ko greš prvič 90 si stalno na preži. Ampak če vsak dan voziš 90 čez naselje, se vožnje navadiš tako kot ostali tiste pri 50. In si prav tako lahko zamišljen, imaš v glavi 100 drugih stvari, ... Se zgodi, shit happens, samo napake pri 90 so mnogo hujše kot pri 50. To da si bolj pozoren je lari-fari, enostavno preveč podatkov dobiš da bi jih vse sprocesiral, zato se omejiš na pomembnejše. In spregledaš tisto kar bi opazil pri 50. V večini primerov je to samo kakšna dobra miška, enkrat boš pa spregledal otroka ki teče proti cesti. Ali še huje, bo to naredil kdo drug, pa bo otrok tvoj. Največji problem je EGO. Vsak zase misli da je novo utelešenje Schumacherja. Nič ne rečem, precej ljudi na cesti res vozi tako da se samo za glavo primeš (babe & upokojenci - tisti stereotipni), in si lahko misliš kolk si boljši. V resnici si pa samo en kup mesa zapakiranega v tono pleha, ki izziva zakone fizike. Tud če napaka ne bo tvoja, ti pri 100km/h super-duper refleksi, 10 airbagov pa racing nalepka ne bodo pomagal ko bo kak nasproti vozeči idiot prišel na tvoj pas pogledat zadeve. Pri 50, te omenjene stvari (razen nalepke) v identični situaciji mogoče rešijo. To je vse, kar tistih 95% hoče dopovedat preostalim 5% (pomojem), pa bo še vedno vsak tumal na svojo stran.
Sicer se pa zna zgodit da bo tistih 5% enkrat odraslo pa imelo družine ... samo kaj ko pride novih 5%. Pa ne, jaz niti pod razno ne vozim stalno po omejitvah, če izven naselja nekdo vozi 85, ga prehitim, če je možnost. Ampak skozi naselja pa praktično povsod 50 ali celo 40. Je preveč dejavnikov. Itak zaradi semaforjev in ostalega prometa ne profitiraš, na tistih par ravnih, preglednih odsekih pa jasno, dinamičnih 70. Ampak daleč od "vedno po omejitvah" ali kontra ekstrem "vedno 30 nad omejitvami".
ps: če bi bilo po moje, bi izpit opravljali vsake 5 ali največ 10 let. Je preveč ljudi na cesti ki jim dejansko krožišč ni nihče razložil! Pa še marsikaka druga cvetka se najde. Sej ni treba da ima vsak svoj avto, tud javni prevoz mora živet. Vozniška je privilegij ne pravica.
Keyser Soze ::
Je že res bzp. Samo moraš vedeti, da boš vseeno debil in kreten, ker voziš 70 na preglednih delih naselij(recimo Dolenjska cesta). In s tem avtomatsko spadaš v kategoriji tistih, ki pičijo tam 100+ in ki vozijo čez rdeče luči in v škarje.
Je pa whole point debate tule ta, da so določeni osebki vztrajali, kako so s svojo, omejitve upoštevajočo, vožnjo precej varnejši od nas, ki se tega striktno ne držimo. Preprosto to ni res in ne razumem kaj je tako težko tule doumet. To da imaš daljšo zavorno pot pri višji hitrosti z istim avtomobilom v isti situaciji pa nihče ni oporekal. Oporekal sem samo temu, da imaš pri višji hitrosti daljšo zavorno pot. To preprosto ni res. Ker manjka preveč dejavnikov.
Če se gremo pa po sistemu "da kepa aluminjaste plahte ne morejo letet preko oceana" pol pa OK. Meni je prav.
Je pa whole point debate tule ta, da so določeni osebki vztrajali, kako so s svojo, omejitve upoštevajočo, vožnjo precej varnejši od nas, ki se tega striktno ne držimo. Preprosto to ni res in ne razumem kaj je tako težko tule doumet. To da imaš daljšo zavorno pot pri višji hitrosti z istim avtomobilom v isti situaciji pa nihče ni oporekal. Oporekal sem samo temu, da imaš pri višji hitrosti daljšo zavorno pot. To preprosto ni res. Ker manjka preveč dejavnikov.
Če se gremo pa po sistemu "da kepa aluminjaste plahte ne morejo letet preko oceana" pol pa OK. Meni je prav.
OM, F, G!
perci ::
Ne vem kje vi živite, ampak katrce v lj ne vidiš zlepa več. In nihče tule na forumu je imo ne vozi.
Jst vozim starega kliota
BW vozi afaik Fabio
Jype vem da vozi novo yarisko
Povejte zdej kakšne ferrarije mate vi, da recimo lahko rečete, da je jypetova jariska razjebana katrca, ki ima petkrat večjo zavorno pot?
Jst vozim starega kliota
BW vozi afaik Fabio
Jype vem da vozi novo yarisko
Povejte zdej kakšne ferrarije mate vi, da recimo lahko rečete, da je jypetova jariska razjebana katrca, ki ima petkrat večjo zavorno pot?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
Liker ::
No, no, pa ste me razjezil:
Trditev da se Ferrari/lambo/... ustavi iz 80km/h prej kot neka povprecna "gajbica" iz 50km/h je vredna preverjanja.
No, sem nasel tale link Tu so sicer podatki za 90 km/h in 120 km/h, a se da ekstrapolirati tudi za 50 km/h in 80 km/h.
No, ce pogledamo najprej podatke za 90 km/h.
Najboljsi je Ferrari 550 Maranello z 33,6 m
Najslabsa pa je Toyota Corrola z 55,8 m
Preracun na 80 km/h:
F550: 26,5 m
TC: 44,1 m
Preracun na 50 km/h:
F550: 10,4 m
TC: 17,2 m
Torej vozi en uberduper zbran voznik ferrarija, in en zamisljen povrepcnez toyoto.
naj ima ferrarist reakcijski cas 0,5s, povreprecnez pa 1,5s
Ferrari potrebuje 37,6 m toyota pa 31,1 m do popolne zaustavitve.
Ja, se strinjam, vsi Vi nadpovprecni vozniki z nadpovprecnimi vozili ste MNOGO bolj varni pri visjih hitrostih od nas pri nizjih.
EDIT: popravil reakcijski cas in zavorno pot za Ferrari (iz 0,75s na 0,5s)
Trditev da se Ferrari/lambo/... ustavi iz 80km/h prej kot neka povprecna "gajbica" iz 50km/h je vredna preverjanja.
No, sem nasel tale link Tu so sicer podatki za 90 km/h in 120 km/h, a se da ekstrapolirati tudi za 50 km/h in 80 km/h.
No, ce pogledamo najprej podatke za 90 km/h.
Najboljsi je Ferrari 550 Maranello z 33,6 m
Najslabsa pa je Toyota Corrola z 55,8 m
Preracun na 80 km/h:
F550: 26,5 m
TC: 44,1 m
Preracun na 50 km/h:
F550: 10,4 m
TC: 17,2 m
Torej vozi en uberduper zbran voznik ferrarija, in en zamisljen povrepcnez toyoto.
naj ima ferrarist reakcijski cas 0,5s, povreprecnez pa 1,5s
Ferrari potrebuje 37,6 m toyota pa 31,1 m do popolne zaustavitve.
Ja, se strinjam, vsi Vi nadpovprecni vozniki z nadpovprecnimi vozili ste MNOGO bolj varni pri visjih hitrostih od nas pri nizjih.
EDIT: popravil reakcijski cas in zavorno pot za Ferrari (iz 0,75s na 0,5s)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Liker ()
darkolord ::
Preprosto to ni res in ne razumem kaj je tako težko tule doumet.
Odpri kakšen dnevni časopis, poglej pod poglavje "Kronika", pa boš videl, kako je težko kaj takega doumet (nikjer namreč ni ničesar podobnega "Trezen je vijugal", "Prehiteval po levi" ali "S prilagojeno hitrostjo je zletel iz ceste")
Odpri kakšen dnevni časopis, poglej pod poglavje "Kronika", pa boš videl, kako je težko kaj takega doumet (nikjer namreč ni ničesar podobnega "Trezen je vijugal", "Prehiteval po levi" ali "S prilagojeno hitrostjo je zletel iz ceste")
aljazh ::
Upam, da ne bom usekal mimo, če pa bom, se že vnaprej opravičujem.
Če se ne motim, sem nekoč zasledil, da je Keyser diplomiral (ali pa še študira?) na VPVŠ oz. sedanji FPVV. Glede na to, da je na tem faksu eden izmed predmetov tudi varnost prometa, kjer je pred leti predaval Ljubo Zajc (kasneje šel v policijo, kjer se je med drugim zavzemal tudi za znižanje hitrosti na slovenskih cestah), me zanima, kakšno je stališče stroke do omejitev hitrosti oziroma nasploh varnosti v cestnem prometu.
Če se ne motim, sem nekoč zasledil, da je Keyser diplomiral (ali pa še študira?) na VPVŠ oz. sedanji FPVV. Glede na to, da je na tem faksu eden izmed predmetov tudi varnost prometa, kjer je pred leti predaval Ljubo Zajc (kasneje šel v policijo, kjer se je med drugim zavzemal tudi za znižanje hitrosti na slovenskih cestah), me zanima, kakšno je stališče stroke do omejitev hitrosti oziroma nasploh varnosti v cestnem prometu.
imagodei ::
KeyserSoze@
In vaša "gajbica" je pri nižji hitrosti še zmeraj lahko krepko bolj nevarna z vami vred kot pa moja "mašina" pri višji.
"...še zmeraj lahko krepko bolj nevarna..." je poanta tukaj. Ni pa nujno. To je zelo odvisno od voznika. Tudi tvoj super-duper avto je lahko v rokah poklicnega dirkača zelo varen avto, v tvojih rokah že bistveno manj, v rokah neizkušenega voznika s kompleksom premajhnega penisa pa je lahko orožje.
Ampak vse to je "če". Fizika transcendira nad tem. Fizike če ne briga. Edini "če", ki se pojavlja je v premisi - torej ČE voziš hitreje, imaš DEJANSKO daljšo zavorno pot, manj reakcijskega časa, bolj zožan vid (tunnel sight), centripetalne sile v ovinkih SO RESNIČNO večje. Tukaj tvoje blebetanje o tem, da ČE pa ti sediš v avtu, si pa morda boljši voznik od mene, nima nobene veze. To je navadno laganje in to ne nam, ker smo te spregledali. Lažeš samemu sebi in to je za zjokat patetično.
In vaša "gajbica" je pri nižji hitrosti še zmeraj lahko krepko bolj nevarna z vami vred kot pa moja "mašina" pri višji.
"...še zmeraj lahko krepko bolj nevarna..." je poanta tukaj. Ni pa nujno. To je zelo odvisno od voznika. Tudi tvoj super-duper avto je lahko v rokah poklicnega dirkača zelo varen avto, v tvojih rokah že bistveno manj, v rokah neizkušenega voznika s kompleksom premajhnega penisa pa je lahko orožje.
Ampak vse to je "če". Fizika transcendira nad tem. Fizike če ne briga. Edini "če", ki se pojavlja je v premisi - torej ČE voziš hitreje, imaš DEJANSKO daljšo zavorno pot, manj reakcijskega časa, bolj zožan vid (tunnel sight), centripetalne sile v ovinkih SO RESNIČNO večje. Tukaj tvoje blebetanje o tem, da ČE pa ti sediš v avtu, si pa morda boljši voznik od mene, nima nobene veze. To je navadno laganje in to ne nam, ker smo te spregledali. Lažeš samemu sebi in to je za zjokat patetično.
- Hoc est qui sumus -
aljazh ::
Zanimiv se mi zdi fenomen, ki morda tudi kaže na stanje duha nekaterih slovenskih voznikov.
Gre za različnost reakcij glede na znamko in model vozila, ki se po mnenju zadaj vozečega premika s prenizko hitrostjo.
Po osebnih izkušnjah, so ljudje nestrpnejši, če pred njimi vozi avto nižjega srednjega ali nižjega razreda, kakor pa visokega srednjega ali višjega. Če se namreč peljem v avtu visokega srednjega ali višjega razreda, kljub enaki hitrosti doživim manj "blendanj" in voženj 1m od odbijača kot v primeru če sedim v avtu nižjega srednjega ali nižjega razreda.
Podobno je tudi z izsiljevanji v križiščih, nevarnimi prehitevanji, itd. Kot bi večji, težji in dražji avto na nek način vlival iracionalno pogojeno (straho)spoštovanje, pri manjšem pa si marsikdo misli "kaj pa mi boš, saj sem močnejši od tebe".
To po mojem mnenju še dodatno potrjuje tezo, da v slovenski prometni kulturi skorajda ni spoštovanja med vozniki (kot ljudmi), temveč je edino "spoštovanje" tisto, ki izhaja iz velikosti/teže/znamke/modela vozila.
Nasprotno pa sem na Nizozemskem doživel, da so bili ostali vozniki celo strpnejši, če sem sedel v manjšem avtu. Kajti so razumeli, da mali "mlinček" pač ne more pospeševati tako kot limuzina v kateri sedijo sami.
Pri nas pa žal ravno obratno. In to je tisto, kar me v dolini šentflorjanski na nek način žalosti. Kajti mutatis mutandis lahko zgoraj opisan primer iz cestnega prometa apliciramo tudi na druge sfere družbenega življenja.
Gre za različnost reakcij glede na znamko in model vozila, ki se po mnenju zadaj vozečega premika s prenizko hitrostjo.
Po osebnih izkušnjah, so ljudje nestrpnejši, če pred njimi vozi avto nižjega srednjega ali nižjega razreda, kakor pa visokega srednjega ali višjega. Če se namreč peljem v avtu visokega srednjega ali višjega razreda, kljub enaki hitrosti doživim manj "blendanj" in voženj 1m od odbijača kot v primeru če sedim v avtu nižjega srednjega ali nižjega razreda.
Podobno je tudi z izsiljevanji v križiščih, nevarnimi prehitevanji, itd. Kot bi večji, težji in dražji avto na nek način vlival iracionalno pogojeno (straho)spoštovanje, pri manjšem pa si marsikdo misli "kaj pa mi boš, saj sem močnejši od tebe".
To po mojem mnenju še dodatno potrjuje tezo, da v slovenski prometni kulturi skorajda ni spoštovanja med vozniki (kot ljudmi), temveč je edino "spoštovanje" tisto, ki izhaja iz velikosti/teže/znamke/modela vozila.
Nasprotno pa sem na Nizozemskem doživel, da so bili ostali vozniki celo strpnejši, če sem sedel v manjšem avtu. Kajti so razumeli, da mali "mlinček" pač ne more pospeševati tako kot limuzina v kateri sedijo sami.
Pri nas pa žal ravno obratno. In to je tisto, kar me v dolini šentflorjanski na nek način žalosti. Kajti mutatis mutandis lahko zgoraj opisan primer iz cestnega prometa apliciramo tudi na druge sfere družbenega življenja.
perci ::
Zdajle sem se z ZX-om peljal iz Ljubljane do Ivančne. Od višnje gore naprej sem stopil po gasu in peljal za eno bmw trojko cca. 160km/h. Hotel sem iti se ene 10-20km/h hitreje vendar modelu nisem blendal ko en kreten, da se mi umakne, ker je pač prehiteval počasnejša vozila.
Nakar se zgodi, da od zadaj pripelje en gastarbajter z BMW sedmico, vklopi žmigavc in se vozi 20 sekund za nama, potem se mu pa počasi začne fuzlat in poskuša prehitevat po desni. Seveda mu ne rata, ker je bila na desni takorekoč strnjena kolona in mi se vzporedno ni mogel priti, kaj sele prehiteti. Potem se postavi za mene in zacne blendat. Kot civiliziran drzavljan mu pokazem fakiča in modelu se čist strga in začne početi s skakanjem na levi in desni pas nevarne vragolije.
Zdej pa nej en men pove, zakaj ta kurac za mano ni lepo mogel počakati da prehitiva do konca? In če že ni mogel počakati, zakaj blenda meni, ko niti nisem mogel voziti hitreje zaradi tistega pred mano? Prav Microsoft mi je prisel na misel ob tej situaciji - res ne vem zakaj.
Nakar se zgodi, da od zadaj pripelje en gastarbajter z BMW sedmico, vklopi žmigavc in se vozi 20 sekund za nama, potem se mu pa počasi začne fuzlat in poskuša prehitevat po desni. Seveda mu ne rata, ker je bila na desni takorekoč strnjena kolona in mi se vzporedno ni mogel priti, kaj sele prehiteti. Potem se postavi za mene in zacne blendat. Kot civiliziran drzavljan mu pokazem fakiča in modelu se čist strga in začne početi s skakanjem na levi in desni pas nevarne vragolije.
Zdej pa nej en men pove, zakaj ta kurac za mano ni lepo mogel počakati da prehitiva do konca? In če že ni mogel počakati, zakaj blenda meni, ko niti nisem mogel voziti hitreje zaradi tistega pred mano? Prav Microsoft mi je prisel na misel ob tej situaciji - res ne vem zakaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
V-i-p ::
Keyserja in Msja bom vprašal, če se ju lahko dotaknem...
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!
Microsoft ::
Mislim, da prevoziš rdečo luč, moraš bit pa res cepec, jst ne vem kaj so take voznike učili v avtošoli.
Vsi so glede rdece dokaj enaki. Tudi jst se nisem vozil cez rdeco v avto soli.
A potem ti tudi tako kot Keyser, trdis, da je voznik pri vecji hitrosti bolj zbran?
O tem nimam nekega mnenja. Jst, ce se ze peljem cez rdeco, se tko odlocim, ker sem ze tolko blizu krizisca, ter hkrati vidim, da iz strani nobeden ne prihaja, ni pescev itn.
Lihkar vozniško naredu pa misli, da je care na cesti, če vozi čez rdeče in 80 po naselju.
Mislim, da imam izpit 5 let in ene 100k za seboj, pa nekaj zanimivih izkusenj, razlicni avti, razlicne ceste, razlicni pogoji. Tko da sem manj zelen, kot ti.
... ampak ko pride tabla Dob, Blagovica, pa ne zaradi sebe, ampak zaradi drugih raje zmanjšam na 50-60!!!
Tudi jst, samo to takrat, ko sploh vidim te "druge". So res redki dnevi, ko videm koga v Blagovici. Kdaj pa kdaj vidim koga, ki tam na njivi okopava krompir ipd. Se pa ne spomnem, kdaj sem srecal pesca na plocniku v tem naselju. In drugih isto. (JA ja bla bla bla, da se vsi skijejo, ker vedo, da se jst peljem. BS!!!)
Poleg tega vemo, da je v naselju velika koncentracija ljudi ...
BS!!! Beri zgornji odstavek.
lahko da ti kaki froc skoči pred avto ko ga ti 80 žgeš...
Ne more, ker otroci ne skacejo kar tako "iz nenada od nikoder". Ce je nepregledno, se peljes tolko pocasi, da ce kdo prileti iz za recimo hise, da se ustavis. Sredi polja pa res ne vidim, od kje bo nekdo "kar priletel" na cesto. Pa tudi v naseljih je tako. Dob recimo. Cesta je skoraj 10m sroka, plocniki so ob strani, dokaj pregledno. Kako bo sedaj nekdo kar tako "priletel od nikoder"?!?!
perci, tole kar si opisal v zadnjem postu nima veze z mojo voznjo. Jst se vecinoma vozim po AC med 120~140. Vec ne, manj pa ce se "slepam" za kakim tovornjakom. Jasno, po desni strani. In sploh glede blendanj, se ne spomnem, kdaj sem komu (ce sploh!!!) zablendal naj se umakne. Tko da to mi neki brezveze podtikatek, k nima veze z realnostjo. Skratka, se en BS.
Miha
Vsi so glede rdece dokaj enaki. Tudi jst se nisem vozil cez rdeco v avto soli.
A potem ti tudi tako kot Keyser, trdis, da je voznik pri vecji hitrosti bolj zbran?
O tem nimam nekega mnenja. Jst, ce se ze peljem cez rdeco, se tko odlocim, ker sem ze tolko blizu krizisca, ter hkrati vidim, da iz strani nobeden ne prihaja, ni pescev itn.
Lihkar vozniško naredu pa misli, da je care na cesti, če vozi čez rdeče in 80 po naselju.
Mislim, da imam izpit 5 let in ene 100k za seboj, pa nekaj zanimivih izkusenj, razlicni avti, razlicne ceste, razlicni pogoji. Tko da sem manj zelen, kot ti.
... ampak ko pride tabla Dob, Blagovica, pa ne zaradi sebe, ampak zaradi drugih raje zmanjšam na 50-60!!!
Tudi jst, samo to takrat, ko sploh vidim te "druge". So res redki dnevi, ko videm koga v Blagovici. Kdaj pa kdaj vidim koga, ki tam na njivi okopava krompir ipd. Se pa ne spomnem, kdaj sem srecal pesca na plocniku v tem naselju. In drugih isto. (JA ja bla bla bla, da se vsi skijejo, ker vedo, da se jst peljem. BS!!!)
Poleg tega vemo, da je v naselju velika koncentracija ljudi ...
BS!!! Beri zgornji odstavek.
lahko da ti kaki froc skoči pred avto ko ga ti 80 žgeš...
Ne more, ker otroci ne skacejo kar tako "iz nenada od nikoder". Ce je nepregledno, se peljes tolko pocasi, da ce kdo prileti iz za recimo hise, da se ustavis. Sredi polja pa res ne vidim, od kje bo nekdo "kar priletel" na cesto. Pa tudi v naseljih je tako. Dob recimo. Cesta je skoraj 10m sroka, plocniki so ob strani, dokaj pregledno. Kako bo sedaj nekdo kar tako "priletel od nikoder"?!?!
perci, tole kar si opisal v zadnjem postu nima veze z mojo voznjo. Jst se vecinoma vozim po AC med 120~140. Vec ne, manj pa ce se "slepam" za kakim tovornjakom. Jasno, po desni strani. In sploh glede blendanj, se ne spomnem, kdaj sem komu (ce sploh!!!) zablendal naj se umakne. Tko da to mi neki brezveze podtikatek, k nima veze z realnostjo. Skratka, se en BS.
Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
perci ::
Mislim, da imam izpit 5 let in ene 100k za seboj, pa nekaj zanimivih izkusenj, razlicni avti, razlicne ceste, razlicni pogoji. Tko da sem manj zelen, kot ti.No, jst imam izpit B kategorije 8 let (vozim ga 10 let), izpit A kategorije 10 let, moped sem vozil pa ze pri 11 letih. Ne bi o izkusnjah.
BigWhale ::
> O tem nimam nekega mnenja. Jst, ce se ze peljem cez rdeco, se tko
> odlocim, ker sem ze tolko blizu krizisca, ter hkrati vidim, da iz
> strani nobeden ne prihaja, ni pescev itn.
O kristus. Naj nekdo njegove podatke posreduje policiji. ;>
> odlocim, ker sem ze tolko blizu krizisca, ter hkrati vidim, da iz
> strani nobeden ne prihaja, ni pescev itn.
O kristus. Naj nekdo njegove podatke posreduje policiji. ;>
kokos25 ::
PERCI: ti nisi cisto pri pameti, kajneda....greš kazat fakiča pri 160+kmh...ne se zajebavat na cesti, slabši si kot vsi ostali tu gori! Zakaj? zato, ker če bi imel malo razumnosti in osnovne samozavesti, ti blendanje ne bi prišlo do živega...ampak takle mamo...drugače pa, sva na istem, s tem da jz ne kažem fakiča, ampak pojebem tistega, kateri mi ga pokaze...ups, perci pardon, ker sm rekel, da nisi pri pameti, ker tudi jz nisem, kadar gre za osebke 1.klase na cestah...s tem da če mi kdo blenda trobi pri 160kmh, enostavno zmanjšam na 130 in naj se jeeeeee...eeeeeee...
LP
LP
Ne mi ponujat celeronu 366mhz za 70€....hvala...
Ziga Dolhar ::
Wau ...
PERCI: ti nisi cisto pri pameti, kajneda....greš kazat fakiča pri 160+kmh...ne se zajebavat na cesti, slabši si kot vsi ostali tu gori!
s tem da če mi kdo blenda trobi pri 160kmh, enostavno zmanjšam na 130 in naj se jeeeeee...eeeeeee...
Zakaj? zato, ker če bi imel malo razumnosti in osnovne samozavesti, ti blendanje ne bi prišlo do živega...
https://dolhar.si/
kilergas ::
Perci: saj ni vazno kolko let mas ti izpit,..tud ce ga mas 40 se ne pomeni da si super voznik...Nekdo ki ga ima komaj 2 leti lahk vozi in obvlada in se znajde na cesti bolje kot ti.
jype ::
Keyser Soze> Je že res bzp. Samo moraš vedeti, da boš vseeno debil in kreten, ker voziš 70 na preglednih delih naselij(recimo Dolenjska cesta).
Ko boš povozil majhno deklico, ki je stekla čez dolenjko, ker nisi peljal 50, ti bom prišel nudit prvo pomoč, da ne boš imel slučajno priložnosti svoje napake ponoviti. Zmenjeno?
Ko boš povozil majhno deklico, ki je stekla čez dolenjko, ker nisi peljal 50, ti bom prišel nudit prvo pomoč, da ne boš imel slučajno priložnosti svoje napake ponoviti. Zmenjeno?
perci ::
No, jst se strinjam, da je omejitev 50 na dolenjski cesti kretenska.
Ne strinjam pa se, da izkušnje niso pomembne. IMO so izkusnje celo najpomembnejsa stvar pri voznji.
Ne strinjam pa se, da izkušnje niso pomembne. IMO so izkusnje celo najpomembnejsa stvar pri voznji.
jype ::
perci> No, jst se strinjam, da je omejitev 50 na dolenjski cesti kretenska.
Jaz, ki tam živim, in poimensko znam naštet šest (6) ljudi, ki sem jih vsaj bežno poznal in ki so tam kot pešci izgubili življenje, pa mislim, da ni.
Sicer je nihče ne upošteva, ampak ko je bila omejitev 60, so vozili 80, zdaj pa vozijo 60, kar je dobro. Ob dolenjski cesti pač poteka slabo urejen pločnik, po katerem hodijo prvošolčki v šolo, ob njem se pa po cestišču vozijo kolesarji. Če kdo hoče hitreje, naj se vozi po obvoznici in avtocestah, ki so temu namenjene.
Jaz, ki tam živim, in poimensko znam naštet šest (6) ljudi, ki sem jih vsaj bežno poznal in ki so tam kot pešci izgubili življenje, pa mislim, da ni.
Sicer je nihče ne upošteva, ampak ko je bila omejitev 60, so vozili 80, zdaj pa vozijo 60, kar je dobro. Ob dolenjski cesti pač poteka slabo urejen pločnik, po katerem hodijo prvošolčki v šolo, ob njem se pa po cestišču vozijo kolesarji. Če kdo hoče hitreje, naj se vozi po obvoznici in avtocestah, ki so temu namenjene.
stock ::
Tud jst se strinjam, da so izkušnje zelo pomembne... Ampak! tud zelo pomembno je kako so te naučili, da reagiraš u določeni situaciji, ko se enkrat zgodi je to zelo hitro in nimaš časa razmišljat, tvoja reakcija je podzavestna IN kaj takrat naredi večina?? bremzo do konca! Zelo teško se je naučiti da ne pomisliš najprej na bremzanje ampak, da (nek predmet, auto) obkrožiš, se umakneš, menjaš pas..
jype ::
To je predvsem zato, ker velika večina v ogledala pogleda šele ko se hoče nekam premaknit.
V avtošolah se mi zdi da čisto premalo poudarjajo, da je treba z očmi nonstop skakat v enem zaporedju (cesta - vzvratno ogledalo - cesta - vzvratno ogledalo - cesta - levo vzvratno ogledalo - cesta - vzvratno ogledalo - cesta - desno vzvratno ogledalo) in tako dalje, da potem, ko se je dejansko treba umikat, že veš, kakšna je situacija okoli tebe.
V naseljih pa pač vozite počasi. Tam _NE MOREŠ_ predvideti situacij, zato se ne trudit. Enostavno vozite po omejitvah in če bo nekdo s težkim terencem rikverc pripeljal na cesto ravno ko bo nasproti prišel smetarski tovornjak, vam ne bo treba razmišljat, koga se bolj splača nasadit.
V avtošolah se mi zdi da čisto premalo poudarjajo, da je treba z očmi nonstop skakat v enem zaporedju (cesta - vzvratno ogledalo - cesta - vzvratno ogledalo - cesta - levo vzvratno ogledalo - cesta - vzvratno ogledalo - cesta - desno vzvratno ogledalo) in tako dalje, da potem, ko se je dejansko treba umikat, že veš, kakšna je situacija okoli tebe.
V naseljih pa pač vozite počasi. Tam _NE MOREŠ_ predvideti situacij, zato se ne trudit. Enostavno vozite po omejitvah in če bo nekdo s težkim terencem rikverc pripeljal na cesto ravno ko bo nasproti prišel smetarski tovornjak, vam ne bo treba razmišljat, koga se bolj splača nasadit.
imagodei ::
kilergas@: Nekdo ki ga ima komaj 2 leti lahk vozi in obvlada in se znajde na cesti bolje kot ti.
Kolk so te fore idiotske. Pa dajte nehat, no, mladci, ki ste še mladi vozniki... Seveda nekdo, ki ima izpit komaj 2 leti lahko vozi bolje in bolj obvlada avto, kot nekdo, ki ima za sabo 40 let vozniških izkušenj in slab milijon prevoženih kilometrov.
Poanta je LAHKO. Največkrat pa temu ni tako. Tukaj ne govorimo o izjemnih posameznikih, ampak o splošnem dogajanju na cesti, o povprečnih voznikih. O povprečnih reakcijskih časih, če hočeš. Govorimo o tem, da je zakon o prometu konsenz, ki je pisan za vse voznike - torej je protokol, ki lahko deluje le, če se ga povečini držijo vsi vozniki večino časa.
V povprečju je voznik z npr. 20 leti izkušenj in več 100k prevoženih kilometrov MNOGO bolj varen voznik, kot testosterona poln 22-letnik, ki hoče naredit vtis na bejbo, ali 18-letni mulec, ki ima kompleks majhnega penisa, pa mora zato to kompenzirat s hitrostnimi rekordi. V povprečju pravim. Sicer me pa vaše lastne ocene o tem, kako varni vozniki ste, ne ganejo niti najmanj. Konec koncev sem jaz po lastni oceni tudi boljši pilot, kot jype, ker sem precej dolgo časa treniral v Flight Simulatorju...
EDIT: odpravljena skrivnost izgubljenega stavka...
Kolk so te fore idiotske. Pa dajte nehat, no, mladci, ki ste še mladi vozniki... Seveda nekdo, ki ima izpit komaj 2 leti lahko vozi bolje in bolj obvlada avto, kot nekdo, ki ima za sabo 40 let vozniških izkušenj in slab milijon prevoženih kilometrov.
Poanta je LAHKO. Največkrat pa temu ni tako. Tukaj ne govorimo o izjemnih posameznikih, ampak o splošnem dogajanju na cesti, o povprečnih voznikih. O povprečnih reakcijskih časih, če hočeš. Govorimo o tem, da je zakon o prometu konsenz, ki je pisan za vse voznike - torej je protokol, ki lahko deluje le, če se ga povečini držijo vsi vozniki večino časa.
V povprečju je voznik z npr. 20 leti izkušenj in več 100k prevoženih kilometrov MNOGO bolj varen voznik, kot testosterona poln 22-letnik, ki hoče naredit vtis na bejbo, ali 18-letni mulec, ki ima kompleks majhnega penisa, pa mora zato to kompenzirat s hitrostnimi rekordi. V povprečju pravim. Sicer me pa vaše lastne ocene o tem, kako varni vozniki ste, ne ganejo niti najmanj. Konec koncev sem jaz po lastni oceni tudi boljši pilot, kot jype, ker sem precej dolgo časa treniral v Flight Simulatorju...
EDIT: odpravljena skrivnost izgubljenega stavka...
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()
poweroff ::
Ziga: Lamborghini se bo z osemdesetih ustavil hitreje kot katrca s petdesetih, ja.
Ampak ti boš imel v lamborghiniju enak reakcijski čas kot jest v katrci. In ko bom jest v katrci (istočasno kot ti) pričel bremzat, boš ti že kritičnih deset metrov pred mano.
Jest se bom v teh desetih metrih morda celo uspel ustavit - zate bo pa že vseeno.
Ja, ampak ti pa res ničesar ne razumeš!
Kdor vozi Lamborghinija je pa ja nadčlovek, vsekakor je duševno in fizično nad neko nižjo raso, ki se vozi v kartcah. Zato bo pri njem tudi reakcijski čas krajši.
P. S. V bistvu reakcijski čas normalnega vozniak z izkušnjami in pozornostjo limitira proti nič. Reakcijski čas prepotentnega voznika pa pogosto je enak nič.
Ampak ti boš imel v lamborghiniju enak reakcijski čas kot jest v katrci. In ko bom jest v katrci (istočasno kot ti) pričel bremzat, boš ti že kritičnih deset metrov pred mano.
Jest se bom v teh desetih metrih morda celo uspel ustavit - zate bo pa že vseeno.
Ja, ampak ti pa res ničesar ne razumeš!
Kdor vozi Lamborghinija je pa ja nadčlovek, vsekakor je duševno in fizično nad neko nižjo raso, ki se vozi v kartcah. Zato bo pri njem tudi reakcijski čas krajši.
P. S. V bistvu reakcijski čas normalnega vozniak z izkušnjami in pozornostjo limitira proti nič. Reakcijski čas prepotentnega voznika pa pogosto je enak nič.
sudo poweroff
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24148 (21501) | Mavrik |
» | RADAR - kaj storiti (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 8489 (8204) | JohanP |
» | Kaj sovražite pri drugih voznikih? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 26834 (20039) | Tilen |