» »

Zelo dober spot proti prehitri vožnji !

strani: 1 ... 4 5 6 7

nebivedu ::

100 ljudi 100 čúdi maš na cesti...
od unih k dajo žmigovc pri vstopu v krožno križišče


In kaj je spornega če daš žmigovc pri vstopu v krožno križišče, če greš potem takoj naslednji izhod ven?

Veliko bolj me moti da ljudje ne dajejo žmigovca ko gredo ven iz krožnega, ker ne vem ali bodo šli še en izhod naprej, ali bodo pa zapeljali ven in potem delam gužvo, ker čakam da vidim, kam gre tak bedak.

Matthai ::

Tole je sploh necno. Pelješ v naselju, kjer je omejitev npr. 40 in te prehiti z ene 60. Potem pa prideš izvennaselja, kjer je omejitev 90 in on še vedno 60 fura. Mislim, pelji tam 100, če že prehitro voziš!

Loooka: najbolje da vsem odvzamemo izpit in vse razbijemo/pozapremo/prepovemo, razen seveda peščici izbranih odličnih voznikov. Jasno je seveda, da se mednje prištevaš ti.
Zloraba oblasti, avtokracija in tema nikoli ne pridejo hipoma, vedno je vmesno
obdobje mračenja, ko se dan preveša v noč; biti moramo pozorni opazovalci
okolja in varuhi luči, da ne postanemo nemočni ujetniki teme. --W. Douglas

BigWhale ::

V naslednjih CPP testih bo vprasanje:


Priblizujete se kriziscu in naproti vam pelje vozilo A, ki ga vozi Keyser, z leve prihaja vozilo B, ki ga vozi Microsoft in z desne prihaja vozilo C, ki ga vozi stock. Kaj storite?

a) Povecate hitrost in za vsaj 30% prekoracite omejitev, da bo vasa voznja bolj dinamicna aktivna in boste bolj varni

b) Z nespremenjeno hitrostjo peljete naprej in se ne obremenjujete s prometnimi predpisi, saj so se v kriziscu poleg vas znasli trije odlicni vozniki, ki vozijo precej bolje od vas in vedo kako v taksni situaciji reagirat

c) Nemudoma ustavite vozilo in se skrijete v bliznjem cestnem jarku, da vas ne opazijo in tako dejasnko se najbolje poskrbite za svojo varnost

imagodei ::

BigWhale:

Hehe... Eden redkih postov, na katere se mi še ljubi odgovarjati. Ja, eni so pač tolk sami sebe polni, da si ne dajo dopovedat, da je težko nesrečo dovolj doživeti samo enkrat v življenju. Umret tako ne moreš dvakrat.

Res ne vem, kaj je tako težko razumet tukaj - mislim, po eni strani se strinjajo, da se nesreče dogajajo stalno, da se jim itak ne da izognit, da je "cesta loterija"; po drugi strani pa nočejo slišat, da je njihova vožnja prava vaba za nesreče, da si statistično zvišujejo možnost za nesrečo, ja, v bistvu imajo precej več možnosti kot ti, jype, jaz..., da bodo v roku enega leta imeli težko prometno nesrečo.

No, nikol ne veš, nesreče se zgodijo tudi tistim, ki niso nič krivi - mogoče bom pa danes doživel težko nesrečo, ker bo v nekem nepreglednem ovinku nekdo tipa stock ali Microsoft pripeljal 120 po napačnem pasu...
- Hoc est qui sumus -

Keyser Soze ::

...

d) Začneš trolati po Slo-Techu.

Pa verjamem, da bo največ odgovorov ravno d). Sploh če bo BW bil iskren.

Jaz _vem_, da je moja vožnja bolj varna od vseh moralnih wanabe policajev tule. LAhko pa mi praktično dokažete drugače. Do takrat so najbolj varne razmere na cesti, če se vi držite sredstev javnega prevoza ostali pa bomo vozili tako kot 90% ostalih udeležence in se bomo počutili popolnoma varne. Pač... Face it. Minimalna sposobnost skupaj z minimalno možno hitrostjo vas še ne naredi varne voznike. Upam da se zavedate tega.

Zanimivo, kako večino tule gor moti moja vožnja (katere sploh ne poznajo - ne izključujem možnosti, da so včlanjeni v Danny fan klubu) pa čeprav sam opažam, da se skoraj popolnoma "zblendam" z vsakdanjim prometom. Ampak oni so najbolj varni. Čeprav izstopajo iz povprečja.
OM, F, G!

Gr0unD Zer0 ::

eh nea se mi da...

okej, pa se mi

A spet želiš, da ti verjamemo na besedo Lahko dobimo črno na belem tole? Aja, pa ne izpod tvojih rok. Razen če si sposoben dokazat svoje dosežke na tem področju.

Zgodovina sprememb…

perci ::

Ja Keyzer, kako hudiča pa ti veš, da voziš bolj varno od ostalih tule, če sploh ne veš kako ostali vozimo? A zgolj zato to sklepaš, ker trdimo, da obstaja korelacija nižja hitrost - večja varnost?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

Keyser Soze ::

Ne glih najbolš.

Ampak se trudim sledit trendom ostalih v tej temi, ki kar takole na lepe oke sklepajo kako vozijo sogovorniki in kako varni so.

Plus ne pozabimo, da je za njih hitrost svetega pomena. In edini dejavnik pri prometni varnosti. Ne glede na to ali uporabljaš kotalke, bicikl, rolerje, motokultivator, oslovsko vprego ali pa izvenserijskega RS4. Skratka.
Zato pa pravim, da sem bolj varen kot ostali tule. Ker so moje sposobnosti na ravni Clarka Kenta, moj avto v rangu Veyrona in moja teta obira jagode na koroškem za potrebe sirovega štruklja.

Skratka, če bi se folk malo nehal obregat ob to če človek vozi 100 namesto 90 kjer to lahko, in bi se malo posvetili temu, da so razmere na cesti iz trenutka v trenutek drugačne, da je overall preformance avta iz trenutka v trenutek drugačen, da je overall preformance voznika iz trenutka v trenutek drugačen in da je overall preformance soudeležencev v prometu iz trenutka v trenutek drugačen ter konec koncev vsi varirajo že v sami osnovi, bi dojeli, da so sami s svojim tipom vožnje, pa čeprav v okvirih zakonitosti, lahko petkrat bolj nevarni za okolico kot mi ali nekdo drug.

Ampak ne. Oni, pazi to!, _vedo_, da so bolj varni od nas.

Kaj naj rečem na to izjavo? Sploh ni kaj za povedat. Boljše bit tiho. Ker prišparaš svoj dragocen čas.
OM, F, G!

Zgodovina sprememb…

Matthai ::

Do takrat so najbolj varne razmere na cesti, če se vi držite sredstev javnega prevoza ostali pa bomo vozili tako kot 90% ostalih udeležence in se bomo počutili popolnoma varne.

Najbolj varno bo, če se vsi ostali spokate iz ceste, voziti bom smel pa edino jaz. In veš kaj - tudi če bom šel čez omejitve, bo nesreč zelo malo. :D
Zloraba oblasti, avtokracija in tema nikoli ne pridejo hipoma, vedno je vmesno
obdobje mračenja, ko se dan preveša v noč; biti moramo pozorni opazovalci
okolja in varuhi luči, da ne postanemo nemočni ujetniki teme. --W. Douglas

koyotee ::

Veliko bolj me moti da ljudje ne dajejo žmigovca ko gredo ven iz krožnega, ker ne vem ali bodo šli še en izhod naprej, ali bodo pa zapeljali ven in potem delam gužvo, ker čakam da vidim, kam gre tak bedak.


Isto čakam jaz, če gre v krožišče z vklopljenim žmigovcem, ker zgleda ne pozna predpisov, kaj šele, da bi znal vozit...
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

nebivedu ::

koyote, če nekdo zapelje en vstop prej v rondo z žmigavcem, jaz zapeljem pred njega, ker mi je nakazal, da bo zapeljal ven. Če se zaleti vame, bo vso krivdo on pokasiral, kajti nakazal je da gre ven naslednji izvoz, kar pomeni preden se jaz vklopim - če pa on drugače razmišlja, gre lahko pa še enkrat v avtošolo.

Keyser Soze ::

A veš kaj je problem...
Da včasih smernik oz. stikalo zataji in ti ga ne vrže ven. In če nimaš dovolj glasnega klikerja v avtu, da te opozori na to... Znaš bit kar zavajajoč za okolico. Sploh če pelješ čez veliko križišč.

Sicer pa, če pripelješ dovolj hitro se ti ni treba bati, da se zaleti vate. Itak te ne more dohitet. Samo švigneš mimo.:)
OM, F, G!

koyotee ::

Mogoč teb zataji, men ni še nikol, ko se volan zravna se žmigovc izklopi, sploh pa, če si toliko "nesposoben", da pozabiš, da maš vklopljen žmigovc, pač nisi za na cesto.

@Keyser Soze, ja seveda, prideš 100 v krožno, pa sam gas a...
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

WarpedOne ::

Rondoji so načeloma super stvar.Večina njih ima dimenzije takšne, da se da skozi njega peljat tako, da je nasproti vozečemu povsem jasno al greš vn al nadaljuješ po njemu. Brez morebitnega smernika.
Se pa najdejo modeli ko peljejo po krožnici 20 na uro in ni nobenmu jasno kaj bo naredu. Nazadnje se brez žmigavca spoka ven...
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

jype ::

Tudi mene napačna uporaba rondojev moti. S smerniki se vedno potrudim pokazat, kaj nameravam, ampak pogosto vozim vseeno precej počasneje, kot bi lahko, ravno zaradi tistih tričetrt voznikov, ki očitno v avtošoli niso jemali krožišč in se po njih vozijo skoraj tako predvidljivo, kot je Brownovo gibanje.

In ja, če pripelješ s smernikom v krožišče (z desnim, ker z levim očitno ne moreš) to pomeni, da boš na prvem naslednjem izvozu zapustil krožišče.

Najbolj so seveda krožišča prijetna za kolesarje, ker imajo vedno prednost pred avtomobili. Že omenjena negativna stran krožišč je strahovito pogosto nepoznavanje predpisov, ki to prednost žal povsem izniči, saj si noben kolesar pri zdravi pameti ne upa zapeljati vanj, dokler je v bližini motorno vozilo.

Keyser Soze ::

@koyotee

Še ni ti zatajil? Ali komu drugemu? Jah, pol pa res ne vem kolk vozniških izkušenj imaš ti. Jaz sem v svoji karieri to videl že kar velikokrat.
OM, F, G!

jype ::

Verjetno imaš preglasen motor. Malo manj močno pritiskaj na stopalko za plin, pa boš bolje slišal, pa še zgledal ne boš kot senilen dedek za volanom, če ne boš ves čas držal motorja na skoraj polnih obratih.

Keyser Soze ::

Še en pameten z veliko kilometri za sabo. V koliko različnih avtomobilih si že sedel oz. si jih vozil?

Sam lahko potrdim, da se to dogaja tako v BMWjih, Audijih, kot Hondah, Fiatih in raznih Zastavah. In vsak z malo več kilometri ve, kako se lahko pripeti ta stvar. Pa je popolnoma dovolj, da se pelješ samo par 10 metrov z zaskočenim smernikom.

P.S.: Ne vozim jajc. Tako da zadeva ne ropota niti pri visoki hitrosti ali pa zadostnem gasu. Pozabljate da ne maram avtomobilov z malo navora.
OM, F, G!

Zgodovina sprememb…

jype ::

Keyser Soze> Še en pameten z veliko kilometri za sabo. V koliko različnih avtomobilih si že sedel oz. si jih vozil?

V enem in pol.

Na biciklu nikoli ne pozabim vključenega smernika, ker če bi, bi me hitro začela bolet roka.

Samo šalil sem se glede glasnega motorja. Vem, da je v večini dobrih avtomobilov, če nisi zbran, zelo enostavno preslišat umetno klikanje smernika, še posebej če radio predvaja glasbo.

darkolord ::

Meni se je sicer že velikokrat zgodilo, da se smernik ni izklopil takoj (ko bi pričakoval), ampak itak vedno preverim, če se izklopi, tako da to ni še nikoli bil problem
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Liker ::

jezes :S

Hja, glede smernikov. V avtu od zene (Mazda 323) je potrebno volan obrniti vsaj 2/5 obrata da pride do samodejnega izklopa smernika.
V kriziscih s tem ni problemov, je pa vcasih pri kaksnih kroziscih ali vklopih na AC, in podobno, kjer je ukrivljenost vozisca relativno majhna.
Sicer pa sem se jaz ze na Skodi Favorit navadil sam izklapljati smernike, ker je bil pac mehanizem za avtomatski izklop pokvarjen :D.

Se pravi:
Nekdo tule je 120% bolj zbran in aktiven pri voznji od nekoga drugega, a mu vseeno uspe da se vozi okoli s prizganim smernikom? Kaj vse bomo se slisali in videli 8-O. Se dobro da takim ultra pozornim osebam ne zacne svetiti lucka za pritisk olja, zavorne tekocine ali kaj podobnega, ker potem bi se peljali dokler ne bi za sabo pustili kar nekaj kosov motorja ali pa bi se odpeljali kar cez kaksno stavbo za dobro mero... (poanta: indikacija za smernik poleg zvocnih signalov, oddaja tudi svetlobne signale 8-O)

Aja, jure, BW et al., kot bi rekel nekdo (baje) izpred 2000+ let:
Odpustite jim, saj ne vedo kaj delajo.
>:D
www.firefoxmyths.com
Firefox - Buggier, Slower, Worse

jype ::

Liker> poanta: indikacija za smernik poleg zvocnih signalov, oddaja tudi svetlobne signale

Če voziš hitro, nimaš časa gledat na armaturo. Saj v tem je ves point varne vožnje, da med dirkanjem ves čas gledaš le na cesto.

Keyser Soze ::

Vidiš Liker, če bi bral bolj pozorno se to ne bi dogajalo.

Nekdo tule je 120% bolj zbran in aktiven pri voznji od nekoga drugega, a mu vseeno uspe da se vozi okoli s prizganim smernikom?

Kdo je to, ki je 120% bolj zbran? Bi ga prav rad spoznal?

Se dobro da takim ultra pozornim osebam ne zacne svetiti lucka za pritisk olja, zavorne tekocine ali kaj podobnega, ker potem bi se peljali dokler ne bi za sabo pustili kar nekaj kosov motorja ali pa bi se odpeljali kar cez kaksno stavbo za dobro mero...

Kakšna lučka? A če začne Mazdi svetit ta lučka, kar takoj začnejo odpadat deli? Preberi navodila od avta. Za to so tam.

(poanta: indikacija za smernik poleg zvocnih signalov, oddaja tudi svetlobne signale)

Slaba poanta. Par deset metrov se hitro prevozi. Iskreno pa upam, da ne gledaš vseskozi na kontrolno ploščo. Vsake toliko časa lahko pogledaš tudi na cestišče. Morda se kaj nepričakovanega pojavi na njem.

Ni kaj odpuščat. Je že polna mera zamere. In to samo zato, ker ne vozimo striktno pod omejitvami.:)
OM, F, G!

imagodei ::

nebivedu@ koyote, če nekdo zapelje en vstop prej v rondo z žmigavcem, jaz zapeljem pred njega, ker mi je nakazal, da bo zapeljal ven. Če se zaleti vame, bo vso krivdo on pokasiral, kajti nakazal je da gre ven naslednji izvoz, kar pomeni preden se jaz vklopim

Daj ne s takimi neumnimi... Kaj se na prehodu za pešce tudi pred avtomobile mečeš, ker morajo po pravilih ustavit, če stopiš na zebro? Takšen odnos je povsem bebast. Se pravi, ni važno, ali je na tvojo škodo, glavno da imaš prav? Iz principa zapelješ pred avto, ker ima prižgan žmigovc? Iz principa se vržeš pred avto, ko greš peš čez zebro, ker se on MORA ustavit? Iz principa na avtocesti zapelješ pred nekoga na prehitevalnem pasu s 120-130, ko on brzi 180?

Zdaj pa že prav debilizme strešate po forumu. Me ne preseneča, da je toliko nesreč na cesti in da ste nekateri tako globoko zaverovani v svoj slabo utemeljeni prav. Pač iz principa boste vozili, tako kot vam paše, drugi naj se pa s ceste poberemo. Me zanima, kako zgleda, ko se potem srečata dva takšna tepca, ki bi rada vozila vsak po svojih principih... Verjetno totalka?
- Hoc est qui sumus -

Keyser Soze ::

Daj ne s takimi neumnimi... Kaj se na prehodu za pešce tudi pred avtomobile mečeš, ker morajo po pravilih ustavit, če stopiš na zebro? Takšen odnos je povsem bebast. Se pravi, ni važno, ali je na tvojo škodo, glavno da imaš prav? Iz principa zapelješ pred avto, ker ima prižgan žmigovc? Iz principa se vržeš pred avto, ko greš peš čez zebro, ker se on MORA ustavit? Iz principa na avtocesti zapelješ pred nekoga na prehitevalnem pasu s 120-130, ko on brzi 180?


V primeru, da si OK grajen oz. imaš močne kosti ter dovolj mišične mase, se morda splača stopit pred avto kje v mestu, kjer so hitrosti zmernejše. Samo moraš biti pripravljen. Tako da, če upoštevaš striktno cost/benefit. :D
Na prehodu se pa splača vsaj z eno nogo stopit gor. Ker če ne lahko čakaš celo večnost.
OM, F, G!

imagodei ::

Nisem govoril o tem, da moraš stopit na zebro, pač pa sprašujem, če se POTEM (ko že stopi) vrže pod avto, avtobus, če le-ta ne ustavi. Saj ima v principu prav, avto bi moral ustavit takoj, ko stopiš na zebro. Če pa ne ustavi, se iz principa verjetno splača vreči na vetrobransko steklo in tako, kot malodane predlagaš ti, upat na najboljši izid.

Saj, če si dobro grajen... Če pa slučajno nisi, imamo tudi dobre bolnice, dobre zdravnike... Pa malo bolj švoh operacijske mize, ampak, hack, splača se probat >:D
- Hoc est qui sumus -

lufthammer ::

>>>>Upravljanje z letalom je precej rutinska in dolgočasna reč...

Ti vožnja z avtom ni rutina? Moraš pogledat pod noge, da najdeš pedal zavore? Ali pa ne ločiš med rutino in vožnjo na pamet.

Poglej jype, bom še enkrat poizkusil.

Ne vem, kaj pilotiraš ti, pilot ima kar precej dela med "vožnjo", če ne drugače pa s stevardeso, ko prevzame kopilot. Tudi strojevodja na vlaku mora na 20 sek pritisnit gumb, drugače se vlak iz varnostnih razlogov ustavi. Kaj ima šofer pri zaspani vožnji s 40 na uro na lepi, ravni, cesti na razpolago? Največkrat jih vidim telefonirat, se ličit, pit in jest, gledat na zemljevid, pa še kaj bi se našlo. In naj lepo za njim vozim, da ne bom divjak? Zlasti telefonisti mi grejo nekam.

Mimogrede, kako telefoniraš za volanom? Imaš vgrajeno napravo, se ustaviš ali zmoreš pogovor s prekrškom?

aljazh ::

IMO je problem Slovenskega prometa pomanjkanje kulture, strpnosti, spoštovanja ter občutka odgovornosti do sebe in sočloveka.

Kdor je neodgovoren in ne spoštuje drugih, bo takšen tako v vlogi pešca, kot tudi kolesarja, avtomobilista, voznika avtobusa/tovornjaka... Le da se z večanjem volumna, ki ga obdaja pločevina, pogosto potencira tudi negativno vedenje in ravnanje posameznika.

Mislim, da je razpravljanje o tem, kdo je bolj (ne)varen udeleženec v prometu precej neplodno početje, saj bo vsak našel izjemo, s katero bo spodbijal trditev nasprotnika.

Bolj kot z omejitvami in njih prekoračitvami bi se bilo IMO potrebno ukvarjati z odgovornostjo in medsebojnim spoštovanjem. Kdor je odgovoren do sebe, drugih in družbe ter spoštuje vse (tako močnejše, kot tudi šibkejše), hkrati pa je vsaj kolikor toliko zadovoljen s svojim življenjem, pravzaprav nima razloga za odklonsko oz. neodgovorno vedenje. In v to smer bi se po mojem mnenju morali usmeriti napori države - v ustvarjanje ugodne družbene klime ter privzgajanja odgovornosti in spoštovanja do drugih in sebe skozi celoten proces izobraževanja. Represivni organi naj poskrbijo le za ekstreme, ki bodo v vsaki družbi obstajali, s tem se je pač potrebno sprijazniti. Saj družba ni aplikacija, ki bi jo bilo mogoče v vsakem trenutku preprogramirati.

Toda to je za državo seveda težji napor kot spreminjanje zakonov po tekočem traku, višanje kazni, izvajanje kampanjskih policijskih akcij... pa še rezultati niso vidni v 4 letih.

BigWhale ::

> Jaz _vem_, da je moja vožnja bolj varna od vseh moralnih wanabe policajev
> tule.

> Ampak se trudim sledit trendom ostalih v tej temi, ki kar takole na lepe
> oke sklepajo kako vozijo sogovorniki in kako varni so.

Ce tako povrsno vozis, kot tukaj beres poste, potem se raje nehaj voziti.

Ker si spregledal cel kup postov, kjer ti je lepo razlozeno zakaj je hitreje manj varno od pocasneje.

Obnasas se kot eden tistih, ki trdijo, da so letala bolj nevarna kot avtomobili. Saj se takoj ubijes ce letalo dol pade.

Microsoft ::

Bolj ko berem tole bolj se smejim. Vsak dan se vozim 100~110 izvenj naselji, 80 po naseljih (kjer so pogosto policisti), prehitevam zec crto, kdaj pa kdaj mi uide rdeca luc itn. Pa ves ta cas ne vidim niti enega, ki bi delal kaj drugace. Vsi skor tko vozijo. Po moje zato, ker niso picke.

Sploh po naselju 50 je tko, kot bi sidro vrgu. Sem se zadnic po dolgem casu peljal cez Dob 50, ker sem mel enega polza pred sabo. Nisem prehitel, amapk je bila dobra prilika, da si malo ogledam okolico, ker ti pri taki hitrosti itak ni treba gledat po pol ure pred seboj.

Recimo, ce poznate Blagovico. Itak, zano je da so tam policisti pri avtobusnem ali pa za tablo. Ce odmislimo, da jih ni, res ne vem, kake travme morajo dozivljat tisti, ki trpijo voznjo 50 cez naselje. Sam velikokrat gledam in se pod 70 redko kdaj peljem. Tudi takrat, ko nisem siguren, a je radar, je ze 60 tako pocas, da se kar cudim, kdo sploh zdrzi 50.

Ne vem no, sam men ta vasa polzarija sploh ni kul. Itak pa ni realna, kar je tudi vredu.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

V-i-p ::

Mislim, da prevoziš rdečo luč, moraš bit pa res cepec, jst ne vem kaj so take voznike učili v avtošoli. Osebno lahko rečem, vsaka čast mojemu inštruktorju, recimo rdečo luč mi je tako vcepil v glavo, da bi skoraj rekel da se je bojim kot hudič križa, če malo pretiravam. Pa se mi zdi prav tako! Tako mi gredo lasje pokonci, ko preberem v časopisju, da se je v dvocevnem tunelu en cepec odločil za vožnjo v nasprotno smer, kar avtomatsko pred tunelom prižge rdeče luči, folk pa kar pelje notri. Kje za boga imajo glavo. Mislijo, da je tam za okras, ali kaj? ;((
Kar lahko storiš danes ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

BigWhale ::

> kdaj pa kdaj mi uide rdeca luc

A potem ti tudi tako kot Keyser, trdis, da je voznik pri vecji hitrosti bolj zbran?

Sem si mislil ja.

BigWhale ::

Kwa ste picke! Ne upate v rdeco!


HAHAHA lolllloloolo!!!!!!111!!!1

Keyser Soze ::

Kaj si jezen na koga BW? In se ti potem izogne kontrola nad samim sabo?

Glej, če gojiš kult "hitrosti" be my guest. Samo ne sedaj mešat tvoje teorije z našo prakso. OK. Pusti ljudem, da se učijo od boljših. Konec koncev imaš javni prevoz.

ČE te zopet popade kakšna jeza ali želja po čudnih postih pa kar izvoli. Večina je že doumela, da se ne moreš zadržati.
OM, F, G!

imagodei ::

Jaz sem obupal nad večino hitrostnih manijakov tukaj gor...

Enostavno si želim 3 stvari... Eno zame, dve za vas

1) Da vas na cesti nikoli ne srečam
2) Da ne boste čez kako leto skesano pisali po forumu, kako prav smo imeli in ko bi nas vsaj poslušali ter vozili počasi... Mogoče bi bil tisti kolesar še živ...
3) Da ne boste iznenada prenehali pisati na ta forum in se bomo mi spraševali "Kam se je potuhnil Microsoft? Kam je šel Keyser?" potem pa nam bo nekdo sporočil, da sta imela zelo lep pogreb, poln čustev in raznobarvnega cvetja...

Vsem Modrim dirkačem želim lep pozdrav, čim več varno prevoženih kilometrov in - kot sem že rekel - da bi se z vami in vam podobnim na cesti čim manj srečeval.

Pa lahko noč!
- Hoc est qui sumus -

bremzzi ::

dajmo po pameti no

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: WarpedOne ()

BigWhale ::

Keyser, kaksno prakso vendar? A se namerno delas neumnega?

Pri visji hitrosti imas daljso zavorno pot in prevozis vecjo razdaljo preden se ustavis. Zaradi hitrosti te prej odnese ven iz ovinka.

Cisto tako, preprosto po fiziki.

In ti se kar naprej trdis, da je hitreje varneje?! Na podlagi cesa?

Tvoj obcutek, da so tisti, ki ne vozijo tako hitro manj zbrani in ne gledajo na cesto ne steje. To je neka teorija, ki je nihce ne potrjuje. Daljso zavorno pot in vecjo kineticno energijo avtomobila pa potrjuje preprost racun.

Ce ga pa ti ne razumes, je pa druga stvar.

V-i-p ::

Ali če za tiste, ki ne znajo prebrat par lepo skupaj zloženih stavkov, skrajšano napišem BWjevo verzijo: Nesreča te lahko doleti če voziš v mejah normale, ali če grozno divjaš. Vendar, če te doleti, imaš pri višji hitrosti manj šans kot pri nižji, kar se tiče reakcije/poškodb/razsežnosti nesreče/itd... Bo zdaj šlo kapirat?
Kar lahko storiš danes ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

perci ::

Jao, ker papak, tale microsoft :\.

Lihkar vozniško naredu pa misli, da je care na cesti, če vozi čez rdeče in 80 po naselju.

Gr0unD Zer0 ::

V-i-p, BW: to s kinetično energijo , kljub temu da smo to jemali že v srednji šoli in so nas o zavorni poti poučili v avtošoli, boš menda določenim osebkom moral podkrepit z kakim linkom, ker oni pa že ne bodo nekemu x folku na forumu verjeli...:D

p.s. od kod pa sta vidva, keyser pa M$? ker ravnokar mislim it iz postojne v ljutomer, pa razmišljam če bi raje šel z vlakom/se peljal čez mejo in šel čez hrvaško...

kokos25 ::

MS, vse lepo in prav, tud jz vozim 100-120 izven naselja (če mam kak čudn dan tudi več ali manj), vožnja je umirjena, ampak ko pride tabla Dob, Blagovica, pa ne zaradi sebe, ampak zaradi drugih raje zmanjšam na 50-60!!!

MS, pa še to, mogoče te policaj res ne bo dobil, ker imaš srečo, pazi se tebi enakim, ker če ga boš provociral, maš dve možnosti...KC ali žale!!!, je še tretja, ampak ta je zgolj spet sreča...

LP
Ne mi ponujat celeronu 366mhz za 70€....hvala...

Keyser Soze ::

Bom še enkrat poizkusil narisat za vse, ki imajo probleme z dojemanjem in imajo v teh časih nekako omejeno vizijo na ta svet.

Poleg hitrosti imamo še en velik kup relevantnih dejavnikov. In vaša "gajbica" je pri nižji hitrosti še zmeraj lahko krepko bolj nevarna z vami vred kot pa moja "mašina" pri višji. Če pa mislite, da vam bom res vse narisal in razložil tako kot se je z vami trudila "tršica" v vseh letih njenega ubogega življenja, pa ne bo šlo. Nimam časa.

Sej večina dojame. Je pa logično povsod par izjem. Ampak... Tudi za to moraš biti talent.:)
OM, F, G!

BigWhale ::

> In vaša "gajbica" je pri nižji hitrosti še zmeraj lahko krepko bolj
> nevarna z vami vred kot pa moja "mašina" pri višji.

Torej trdis, da imas od vseh nas boljsi avto, ki je po vrhu vsega tudi bolj varen od vseh nasih avtomobilov? Tudi takrat, ko vozis hitreje kot mi vsi?

Keyser, zasluzis si medaljo!

BigWhale ::

Aja...

Kljuc je v tistem, 'lahko je bolj varna'.

Ves pa ne, mar ne?

perci ::

Keyzer: Upam, da v naselju voziš približno po omejitvah. Ker v naselju kvaliteta tvojega avta pešcem na tvoji havbi prav nič ne pomaga. Gre se za to, da pešec v naselju ne pričakuje vozila s hitrostjo 80km/h. In temu primerno se tudi obnaša. Poleg tega vemo, da je v naselju velika koncentracija ljudi in pešči delajo tudi napake. Zato mi vozimo samo 50 km/h, da lahko te napake popravimo.

stock ::

Hehehe smeh pa to..

Tisti, ki se zgovarjate na večjo hitrost večja zavorna pot.. Tistim se dobr vid da še niste dost menjal avtomobilov...
Se pa kr nekak strinjam in vas razumem tud jst sm se zanč palu z eno "gajbico" in se tud nism dobr počutu pri "svojih" hitrostih. Pa tud po mestu je za takle auto u 3ji solidno 50, medtem ko kakšnega že mučiš 50 u 3ji..

Ti delaš napake pri 50 ja, mi si jih pri 80 ne dopuščamo8-)

Hehe pa mislš da ne prčakujejo kkšnga z 80?

Gr0unD Zer0 ::

Tisti, ki se zgovarjate na večjo hitrost večja zavorna pot.. Tistim se dobr vid da še niste dost menjal avtomobilov...



nima veze avtomobil...

to je je*ena fizika, ki velja za fičota ter lambota enako...

ni mus da ti narediš napako...
lahko da ti kaki froc skoči pred avto ko ga ti 80 žgeš...
ne rečem da boš ga 100% povozil, ter če se boš 50 peljal 100% ne, ampak glede na to da imaš pri 80 kmh daljšo zavorno pot ter boš v svojem reakcijskem času prevozil par metrov več je večja verjetnost da ga boš nagazil. upam da ti tega ne rabim s kakim fizikalnim računom dokazovat, ker je to čist simpl kmečka logika

Keyser Soze ::

Perci, NCAP dela tudi takšne teste. Se jih splača pogledat. Ker so lahko razlike med posameznimi modeli blazne na račun varnosti pešcev.

Sedaj pa še za našega BWja. Ker sem dobre volje. Pa zgleda da njegova tovaršica nikol ni bla in potem je tako kot je. Tala medalje vsem po spisku. Najbolj zasluženega za to pa spusti.

Tvoja filozofija. Na malo bolj očiten način...

"Kepa aluminija ne zna leteti. Kako lahko potem leti letalo?"

Plus... "'lahko je bolj varna'.", kje si pa to snel?

P.S.: Popravljam tistole BWjevo filozofijo. Zgleda, da ima že kar en kult tule. Tako da lahko rečemo kar "Vaša filozofija."
OM, F, G!

Zgodovina sprememb…

stock ::

Lih u tem je fora Lamborghini se bo kljib prevoženi poti preden reagera, ustavu prej kokr ti.. mal zračuni.. kmečka pamet pa to,..

Ziga Dolhar ::

Lamborghini se bo z osemdesetih ustavil hitreje kot katrca s petdesetih, ja.

Ampak ti boš imel v lamborghiniju enak reakcijski čas kot jest v katrci. In ko bom jest v katrci (istočasno kot ti) pričel bremzat, boš ti že kritičnih deset metrov pred mano.

Jest se bom v teh desetih metrih morda celo uspel ustavit - zate bo pa že vseeno.
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.
strani: 1 ... 4 5 6 7


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gorenjski vozniki (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
2387647 (2460) Tody
»

Vožnja pod vplivom alkohola

Oddelek: Problemi človeštva
341384 (961) M-XXXX
»

Električni avtomobilčki, za znoret! (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
564304 (2846) imagodei
»

Pritozba na placilni nalog (obvestilo o prekrsku) (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
534592 (3366) antonija

Več podobnih tem