» »

Divjanje na nasih cestah

Divjanje na nasih cestah

1
2
3

ferdo ::

lej, primer, sodelavc je mel nesrečo na avtocesti, avto je mel kasko, mogu je poklicat policijo je pihu in vse OK
pol pa sodnika z aprekrške kej re prehitro vozu
on je reku da je vozu 30km/h ker je biu SNEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! halooooo

sodnica pa: glede na dane razmere prehitro, zadeva končana, inje mogu plačat kazen ker je pozvroču nesrečo, pa je bil sam udeležen, in je biu na istem, ko če nebi mel kasko...sej auto so mu poštimal, sam je mogu kazen plačat...

prej sem ti omeni, če ne misliš vozit previdno, s predvidevanjem in nevem še kako varnostjo, bolš da NE VOZIŠ NIČ!! še karjole ne...:D

če nardiš prometno si u riti tako in tako, še posebej če koga poškoduješ....
ZAto pametno na cestah! omejitev je samo ZA to, da ti pove, kolk je tle možno vozi maksimum pri idealnih pogojih "uradno" za nekoga je idealno če leti, ampak sej veš...

PREDVIDEVEJTE LJUDJE BOŽJI/NEUMNI/ČUDNI:D ....

eni se sm usedejo za volan in gasa... to je problem, ker ne predvideva če bo pametno vozu da bo lahko varno prišel, tukaj ti samo možgani garanterajo da boš varen, ne pa AUTO....
Ljudje nismo stroji!!! ki delajo dokler kak šrauf ne popusti:D al pa kej druzga, nam možgani popustijo, kot da bi tvojmu rač. procesor popustu, tako se eni obnašajo, ERROR....


in tega je polno na cesti, dokler ne bomo pogruntal česa drugega, da bomo pršli iz kraja A v kraj B...bo še vedno tako.

PS: brezvezna situacija, sej nima veze kakšna situacija, važno da je situacija. sej ni važno kako dež pada, važno da dež pada.... ker je bla suša:\ veš v čem je point?če tega ne veš, imaš slabo razvito logiko. promet je ena velika LOGIKA, ta logika popusti, ko na križiščih utripa rumena luč:D ali pa če policaji mahajo v križišču:D temu jaz pravim logični sindrom...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ferdo ()

ferdo ::

ČE bi jaz nekoga ubil na cesti, mi je isto, kot če ga bi s pištolo v glavo.... rezumeš

UMOR! nekomu bi vzel življenje...
Lej voziš avto, z agresivno vožnjo lahko nekoga ubiješ, to pomeni da nisi pravilno vozil.

drugačen primer:
kupim pištolo, tkao kot če bi kupil avto, znjo sem se neki afnal strelu u 3krasne.. in sto malomarnostjo sem nekoga ustrelu "slučajno v glavo ker je pač tam stal" sem ga ubil....

je kakšna razlika.
mogoče je mel tist drug manj sreče v autu, ker sem mu glavo zmečkal.....


to je vse enako, če nekoga ubije, samo drugačen postopek je bil...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ferdo ()

Matev ::

jaz mam pa bemfla in lahko dijam kokr hočem k me nben ne more prehitet pa še nbene nesreče nisem meu pa mam že dve leti izpit pa 200 je čist enostavno vozt k se avto drži ceste pa sem hiter in prehitevam... pa če v škarice se mi pa itak umakne tist k nasprot pele
pa če pa ne pa hej men se ne bo nič zgidil
tadrug pa če crkne
kva me pa briga
jaz mam bemfla pa merđota ma fotr pa mi dol visi če ga razbijem
k mene ne more nben prehitet ko se jaz pelem



za tiste ki iamjo IQ pod 80.... to je žalostna resnica večine norih voznikov

kajzer ::

Sam pri rumeni utripajoči luči si pazljiv čeprav si na prednostni cesti, pri zeleni pa ne tolk sploh na tiste, ki imajo rdečo ampak bolj na tiste ki so ti nasproti! Point!

ferdo ::

kejzer, vidim, da si še vedno na drugem bregu reke, ki naju loču po razmišlanju.

ČE bi to kar si napisu, malo drugače napisu ampak nečeš.


piši objektivno in se nerabiš zagovarjat. tut jzt mam slabosti na cesti, nismo popolni.
včasih bi nekoga, ki izsili prednost najraj iz ceste zrinu.... dobesedno, kupu si bi buldožer, in mu celo živlenje vozil nasproti..:D :D

Daj izsili prednost, sam da te polcaj vidi, se bo za tabo zapodu, in te prisilno ustavil...in bo naredu vsega boga, še avto ti lahko premeče, če si malo zabačen po južnaško:D ali pa če smrdiš po gnilem... ...hočem ti to rečt, da lahko izsiliš šibkejšega, te bo polcaj vprašu, zakaj si jo povozu, boš reku, ker sem bil na prednostni?:D

imel si zeleno, povozu si teto na elek.vozičku, ker se ji je pokvaru jostik na električni konzoli za upravlanje in je zdrvela pred tabo, zakaj jo nisi vidu ko je bila v gibanju?......... ker si na prednostni?

to ti nakazujem exstremnje situacije, sej to teško doživiš, ampak, moreš gledat, predvidevat, ni sam ona kriva da si jo povozu, pa tut če si bil na prednostni...
TO si treba v glavo VBIT z kakom kladivom če ne gre drugače, veš v čem je POINT????

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ferdo ()

kajzer ::

Itak nism tk divji in tut prednosti ne izsiljujem, sam rad pa mal stopim na gas tam kjer se da (izven mesta po ravninah, tut po avtocesti se pelam sam tam do 160), v ovinkah pa bol na izi, ker mam slabe izkušnje. Na živce mi pa gre če folk mučka in zaustavlja promet. In taki ki se vozijo 30km/h po mestu pa gledajo okol folk kk se sprehaja pa mestu!

Brane2 ::


Mah, to je bla fora ja. Ti praviš, da če se zabijeta Jugec in Mercedes-Benz S 400CDI, da bosta oba voznika dobila enake poškodbe?!
Tistega jugeca bi sklačlo v tri krako zvezdico, ki jo ma MB na sprednjem delu, voznik MBja pa sploh ne bi vedel, zakaj se gre (seveda pretiravam, samo point je drugje).
Kdor ne ve, o katerem avtu govorim:


Jaz pravim, da si poglej prizorisca hujsih nesrec pri nas in stej, koliko je jugacev in koliko bemflov in podobne navlake zverizenih do neprepoznavnosti.

Pravim, da skupaj z Jugacem tehtam manj kot eno tono, ko sedim v svoji Astri, tehtam 1.8 tone in v kakem dobrem bemflu tehtam ziher vec ko dve toni. Povrsina gum, ki se dotika ceste je pa pri vseh teh tam nekje enaka- tu mislim, na pederske vrezije jugacev s sirokimi gumami. Kineticna energija, ki se sprosti ob trku pa je premosorazmerna kvadratu hitrosti in masi, torej...

Torej kaj toliko profitiras v bemflu ? Folk misli, da so jim kupi in kupi dodatnega denarja prinesli kupe dodatne varnosti. Pa ni tako. Stvar je seveda varnejsa, vendar predvsem v dolocenih okoliscinah (celni trk, nizje hitrosti itd), ne pa denimo ob bocnem trku itd.

Saj imas lahko airbage itd a to ima samo zelo emejen ucinek in zahteva, da osnovni del avta prezivi.

Dodatna varnost, ki ti jo prinese nek bemfl ne pokrije dodatnega tveganja ob hitri voznji.

Verjamem, da zvenim kot tecna babica ki nekaj naklada in vem da ljudje rabimo lastne izkusnje in kar tako ne verjamemo na besedo.
Jih bos pac dobil.

Sam sem prepeljal kar nekaj, dosti tega precej prehitro. Nekatere stvari bi raje pozabil. Ko vse skupaj sestejem in odstejem se zdestilira (vsaj pri meni) na tole:

Clovek vedno pocne nekaj z namenom. Ce pocnes bistvene stvari brez namena, si cepec. Kaksen je namen voznje 140+ km/h v starih kripah skozi ovinke ? Ocitno priti cimprej nekam- na cilj. In kam se mi je to tako mudilo ?
Zacel sem kot niko_i_nista z majhnim podjetjem v LJ in po vec kot stotisoc kilometrih hitre voznje sem se vedno niko_i_nista z majhnim podjetjem v LJ.
Vrnil sem se na zacetek torej, ali drugace receno ful hitr sem se prpelju nikamor.

Vsi uzivaci, ki se jim je zadnja leta tako zelo mudilo povsod, so bodisi v legalnih ali financnih tezavah in celo v zaporu. Ne zaradi voznje, ampak tudi njim se je vedno tako zelo mudilo na zelo pomembna mesta, ki niso mogla brez njihove prisotnosti.

Kje je pomen vseh teh sekanj ovinkov ? Mogoce pa je v zivljenju pomembna se kaka druga tehnika "voznje" ? Sedaj vidim, da sem bil kreten, ki se mu je zdelo, da je tako zelo pomemben clen okolice, da je njegov cimprejsnji prihod na cilj lahko resitev sveta.
Brezciljno prdenje okrog in zaziganje benza in unicevanje vrednosti, tako v avtu kot okolici je smesno.

Te dni ne vidim pametnega razloga za hitro voznjo. NIc ne recem, tudi to se mi kdaj zgodi, a redko, poleg tega pa bolj podzavestno izventiliram bes s pritiskom na plin. Nic drasticnega (90 km/h pri omejitvi 60 km/h itd), pa vendar. V glavnerm ko me kdo znervira, da bi ga prebutal in se pol ure skakal po njem ali kaj podobnega, ne pa zato, da bi prisel hitreje na cilj... :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

ferdo ::

PE še neki bi dodal....

V modi je: koliko ur vožnje si imel, 30 ali več, joj buuuu, jaz sem naredu izpit v 20tih urah....


ljudje so bolni in preveč tekmovalno, in to škodi....
raje se dlje uči, kot pa da neki naflancaš, tisto komisijo "napiješ":D , da dobiš vijolčno kartico, ampak... to ni to... ljudje so napumpani z tekmovalnostjo tako je naše živlenje, namest da bi blo to dobr, in tekmovali, kdo se čimveč nauči... ah kje...

raje vzamemo tisto slabšo stvar, ker od tega nima nihče koristi. in tle je point!
Če bo meni krava crknla naj sosedu dve krave crknejo!

ČE bo nekdo bolj vozu od mene mu bom fouš, zato ga bom jaz raje potlaču njegove znanje dajou v nulo da bom jaz boljši izpadu, vsi drug drugega tlačimo dol...
In taki so vozniki, niso samozavestni, imajo strah, še posebej mladi. Potem se pa dokazujejo na neumne načine....

razmišlu sm da bi bil inštruktor, sam takih kot sm jaz, nebi maral, biznis nebi laufu, vsi bi htelu hitro izpit nardit, problem je ko treba hitro dnarja, hočeš nekoga neki naučit, nekdo pa to ni pripravlen sprejet, pogoriš vedno na začetku... bedarija

SVET je neumen.... vozimo 300km/h in bomo hito prišli, druge ubijali, samo da bodo brisalci delali, ko bo kri špricala...

psihološko smo na psu, zato smo takšni.... ko si na tleh, ne vozit...

ferdo ::

kejzer, ti bom neki povedu še neki:D

imel sem poizkusno vožnjo pred izpitno interna komisija iz auto šole.
PO vožnji mi je reku da sem agresiven voznik, ko v celem živlenju nisem te besede slišu, da bi name letela, v meni je začela vret kri, dobesedno šele postaju sem agresiven:D "tip me je sprovucesru dobesedno" ko sm se oglasu, je intruktor sam tišino stisnu, me gledu kdo sm, komisijo sem tako skurcu,"sprovuceru" mu dokazu da je on tip iz komisije agresiven in ko je vidu da sm ga spravu v kozji rog, ni mogu nč druzga reč v bran, ko da sm bejš da te ne vidm, da te ne bom še 1x poslal na zdravniškega...:D
tisata agresivnost, se je skregala z logiko vb moji glavi, mene je on mel namen vršt, in je dokazu, inštruktor je vedu kolk je ura, vozu sm tako da bolš nebi mogu. ampak, ko ni blo več vožnje, je blo drugače, pol sm bil lahko agresiven, ker nisem vozu, in pazi se, če se srečava v jarku:D :D :D nisva skup krave pasla, tako kot komisija ne.

pozabu sm omenit zakaj sem bil agresiven, med vožno sem 3x reku, kaj tuki čakamo v koloni, kaj uni delajo in spet me je en izsilu.
S temi stavki sem bil agresiven voznik kamijona.

Zamisli se kaj ti delaš ko voziš? kaj razmišlaš ko si agresiven:)

mene je s tem razlogom sprovuceru kar ni bilo lepo od mene da sem bil tak to je res.
ampak, komisiji sem pa dokazu, da je med vožnjo in inštruktor je priča, ko so me trije izsilli vedno komentiru: kaj bi bilo,če bi zdej poču, kaj je ta norec na cesti... to je iz komisije govoru, in s tem sm mu jz dau kajlo nazaj, in ni prenesu.
TAKE inštruktorje imamo, tist dan sem še inštruktorja nazjou in reku, če še 1x tega vidm, pa da kej reče na to temo, mu v lase skočm... črta_

bodi agresiven, ampak, ko rešuješ dobre stvari, ne pa ko streljaš in delaš neumnosti po cesti.

še šefa auto šole sm poklicu in povedu, kako dobro pedagoško izšolane intruktorje imajo, in je zadevo vzel zelo resno.
Ko sem imel izpitno za C kategorijo, mi je iz komisije javu napako, ki sploh ni bla napaka, smo meli odprto dilemo, smo se drug dan slišal, pe je reku, da sm prou vozu.
Kdor se pa boji kamijonov se je pa žal rodil v napačnem časovnem obdobju:) ali pa raje naj NE vozi. toplo priporočam.

Matev ::

ljudje so še ponosni na svojo norost in objestnost
samo to so večinoma samo mladi ljudje

30-40 let star ne bo nikol ponosen na to da je objesten na cesti - on pač tak je in bo..... amapk se vsaj ne hval s tem
kot se nekateri tuki na forumu

ferdo ::

brane2, sej si predstavlam kak profil imaš kot voznik... malo poguglej, za kako terapijo, da te ne bo vsaka malenkost ki se vozi pred tabo sprovucerala:D

sej tut mene kdo sprovucera/nardi živčnega, to vzemi v zakup, to bo vedno.
Ampak, ne ogrožaj drugih, niti sebe ni treba ogrožat.
čim voziš čez omejitev ogrožaš okolico z prehitro vožnjo.n sej se sliši glupo, ampak to je dejstvo, drug drugega ogrožamo ko se vozimo. o tem se da nakladat še pa još....

moj kolega je prišel v skrajnosti.... če mu sveti lučka z aolje, on še bol goni tista svoja jetrca... 3 avte ima, pa za vse 3 išče rabljene mašine...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ferdo ()

Brane2 ::


brane2, sej si predstavlam kak profil imaš kot voznik... malo poguglej, za kako terapijo, da te ne bo vsaka malenkost ki se vozi pred tabo sprovucerala


Naceloma me ne sprovocirajo stvari na cesti. Sprovocirajo me stvari v tocki A. Ce se takrat odpravim z avtom v tocko B, v mislih se 10 minut preigravam razlicne variante s kaksnim nozem na kak nacin in kdaj bi obdelal vzrok.
Takrat se mi zgodi, da malo pozabim na hitrost. >:D

ferdo ::

sm glih iz cvičkarije uletu, cvičkarija in da haus, nabit centr mesta, uh..groza. treba tut kej spat:) eni bidi rekli, bi blo bolš da bi še uživu, pa se mi neda tam, pa neki dš pada...

brane2, s čim se ti ukvarjaš?:D mesarija d.o.o.? :D "joke"

ko si na cesti, misli na to, kje voziš in po čem voziš!
ko bo 1x prepozno bo hudič, po toči zvonit je prepozno.

A maš občutek z ahitrost? bi znal vozit po omejitvah ponoči, če nebi imel rasvetljene/osvetljene skale merilca hitrosti?

Brane2 ::


A maš občutek z ahitrost? bi znal vozit po omejitvah ponoči, če nebi imel rasvetljene/osvetljene skale merilca hitrosti?


Se nisem poskusil. Dobra ideja...

IceIceBaby ::

Vnesite tukaje dni ne vidim pametnega razloga za hitro voznjo. NIc ne recem, tudi to se mi kdaj zgodi, a redko, poleg tega pa bolj podzavestno izventiliram bes s pritiskom na plin. Nic drasticnega (90 km/h pri omejitvi 60 km/h itd), pa vendar. V glavnerm ko me kdo znervira, da bi ga prebutal in se pol ure skakal po njem ali kaj podobnega, ne pa zato, da bi prisel hitreje na cilj...


To je pomoje najslabši razlog za hitro vožnjo. Takrat si najmanj zbran in misliš na vse drugo kot na cesto in promet okoli sebe.

Pa da razložim tisto glede BMWjev in Yugecev. Omejitve nikakor niso maximalna varna hitrost na cesti. Ampak ena meja pač more bit. In nekateri avtomobili imajo že pri omejitvi probleme, ker imajo podvozje zjebano pa zavore zanič... Nekateri pa lahko peljelo tudi 50 čez omejitev pa se bodo z lahkoto ustavili ali se izognili oviri.

Pa ne govort da majo vsi avtomobili zavore dimenzionirane glede na težo in. Nekateri so že serijsko opremljeni z zavorami, ki komaj opravijo svoje delo, drugi imajo lahko veliko nadpovprečne zavore... Glejte malo teste zaviranja od 100-0. Razlike so tudi po 5 metrov in več, in to tudi med avtomobili z enako težo.

Pa še to. Tudi vožnja po omejitvah ni vedno varna vožnja, neglede na avto. Nekateri pač ne razumejo, da je treba v avtu vozit, na cesto gledat, spremljat vse okoli sebe, ne pa stran gledat pa na telefonu mesidže pisat pa radio stalno neki štimat... Mal glejte kolk folka gleda stran ko se mimo peljete. Pol poglejte kaj vse kakšne staremame počnejo na cesti, nekatere so že pri 20kmh sposobne povzdročit katastrofo.

A maš občutek z ahitrost? bi znal vozit po omejitvah ponoči, če nebi imel rasvetljene/osvetljene skale merilca hitrosti?


Seveda, sej slišiš mašino :) Verjetno bi vozil +- 10kmh ampak vsekakor v mejah normale.

Zgodovina sprememb…

CaqKa ::

Brane2 ::


kst:


S tem se ze vrtimo v krogu. Saj meni je jasno, da ima en top-end bemfl velik ucinkovitejse bremze od nepredelanega jugaca. Saj se sploh ne pogovarjamo o tem.

Pogovrajamo se o varnosti in ta zajema veliko vec od bremz in podvozja. Koliko jugacev lahkko kupis za vrednost enega hudega bemfla. 50 ?

Pa ima tak bemfl pri 150 km/h tudi 50x krajso zavorno pot ? Ali pa 50x trsi pleh ? Ali pa 50x vecji survival rate voznika in sovoznika ? A je pescu ,ki si ga zadel pri tej hitrosti z bemflom pomembno, da imas full dobre bremze ? Mogoce bi pa raje videl, da bi ga zadel z 2x lazjim jugacem ?

Poleg tega, s cem pa zmeris svoje sposobnosti v danem trenutku ? Kako VES, cesa si zmozen v danem trenutku ?

Ce predpostavimo, da spremenimo CPP v stilu, da lahko vsakdo vozi v skladu s svojimi zmoznostmi (torej sebe+avtomobila), bi ga morali spremeniti tako, da je vsaka taka "nesreca" nacrten umor.
Ce si vozil po svojih zmoznostih in naredil sranje, potem si ga ocitno naredil namenoma in to z namenom, da povzrocis nastalo skodo. Ce je nekdo umrl, si ga umoril namenoma, si odgovoren za vso neposredno in posredno nastalo skodo (solanje otrok, izguba zakoncev,sorodnikov itd-dusevne bolecine ).
Ce ti tak pristop odgovarja O.K. Meni se zdi dobra ideja...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

lambda ::

:\
Glede na to, da sem še bolj kot ne na začetku vozniškega življenja, je verjetno še najbolje, da se kar takoj navadim normalno vozit oz. ne začnem s prehitro vožnjo ...
Je pa res, da lahko prehitevaš ko zmešan, nazadnje pa greš skozi semafor minuto prej, kot tisti, ki si ga najprej prehitel. Sej je lepo pohodit plin pa to ... ampak pol pa takele slišiš, te pa čist mine :(

IceIceBaby ::

Brane, gre za to, da nekateri ena?ijo malo hitrej?o vo?njo po avtocesti s pizdarijami zaradi katerih se dogajajo take res nepotrebne nesre?e (tista v prvem postu). S tem se je za?elo. ?e pelje? 200kmh po avtocesti je vsaj po moje dosti manj nevarno kot ?e prevozi? rde?o lu?.

In ne, 50x dra?ji BMW nima 50x kraj?e zavorne poti. Ampak ?e 1 meter lahko pomeni razliko med ?ivljenjem in smrtjo. Moj point pa je bil, da se lahko s takim BMWjem enako varno vozi? 130 kot z yugecem 90.

Zheegec ::

CaqKa: sem tudi jaz kakšno urico kasneje domov prišel zaradi debilnega tipa ki je šel prehitevat in se je zagonil v tovornjak.
Tovornjak je bil čisto malo odrgnjen spredaj, avto pa totalka, na žalost je pa voznik preživel >:D
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Dr_M ::

tisti ki pisete kok je ksn avto varen oz nevaren....ni vazn kok je varen avto, vse je odvisno od tistega, ki je za volanom.
avto je lohk se oh in sploh super duber extra varen, ampak ce je kreten za volanom to nikomur nic ne pomaga.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Jackal ::

CaqKa: sem tudi jaz kakšno urico kasneje domov prišel zaradi debilnega tipa ki je šel prehitevat in se je zagonil v tovornjak.


Me 2 ;((
Smo čakali že pred Blagovico ~ pol ure se sploh nismo premaknili z mesta.

@Caqka: Tist tunel na Vranskem pa zato zaprejo, da folk ne čaka v tunelu v koloni, ker bi se v njem zelo "nažrl" raznbih izpušnih plinov. Se morem najprej cesta za tunelom spet spraznit, da se spet odpre. Se mi je že zgodilo parkrat, da sem dobil rdečo na semaforju za v tunel ravno zaradi tega.
Walking the way is something completely different than imagining the way.

Microsoft ::

Ma tista nesreča ko je bla v petek z tovornjakom pod trojanskim kancom (v smeri LJ) je nardila tako gužvo, da ko sm se jst ob 22:30 peljal v LJ je bla gužva skoraj do bencinske postaje (nekje 500m od začetka avtoceste).8-O Sam folk enostavno cvikne, ko vid utripajoče luči; ko sm se jst peljal nazaj ob 0:00, so luči še kar utripale, sam nikjer se pa ni nič dogajalo.
Pa baje je bila gužva nekje ob 18:00 na avtocesti (smer LJ - Trojane) par kilometrov. Pol so se pa vsi ustavili na bencinski, da so vodo tankal v hladilnik. Al je pa avto zakuhal.:P

Tist semafor pred tunelom je čist kul, ker se ne sme noter čakat v tunelu. Bi bil luft kaj hmalu |O ...


by Miha

p.s.:kst, jst tvoje šumnike vidm v obliki "?". Sm edini al še kdo tak vid?
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

kajzer ::

Me too!:D Sami ?????

Raje piš brez šumnikov, kot pa da delaš ??? (za Č piš C, za Ž piš Z,...) Se bo vsaj dalo brat, ne pa takole, ko se morem prav matrat da sploh kej preberem. Pa verjetno nisem edini!

CaqKa ::

hvala za pojasnila dečki :)

IceIceBaby ::

sori za sumnike. Mandrake je kriv, al pa slo-tech, v obrazcu mi jih lepo pokaze pol ko pa oddam post pa ??? pise.

hruske ::

Upam da se bo tipson mal zasekiru kaj je naredu...

Brane2 ::


In ne, 50x drazji BMW nima 50x krajse zavorne poti. Ampak ze 1 meter lahko pomeni razliko med zivljenjem in smrtjo. Moj point pa je bil, da se lahko s takim BMWjem enako varno vozis 130 kot z yugecem 90.


Moj pa, da mnogim razlika v ceni to ne pusti. Tisti, ki je nabavil novega bemfla, se dostikrat ne bo sprijaznil z dejstvom, da mu je razlika 49-tih jugacev v ceni kupila camo nekaj 10 km/h pri enaki varnosti ampak se mu bo zdelo, da je kupil vsaj Batmobil. Tako kot ravno temu tipu, ki tudi nikoli ni videl tunelskega efekta.

Do sedaj, ko se je zagonil v kamion v tunelu... :\

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

iso2000 ::

Moram priznat, da je ta tema zelo zanimiva. Nekaterih med vami pa na cesti ne bi rad srečal - oz. samo na hitro. No, da opišem svoj pogled na divjanje. Mislim, da se po 6 letih udejstvovanja v prometu bližam 110K prevoženim kilometrom in v tem času še nisem imel prometne nesreče. Sem pa videl na cesti že marsikaj!
Mislim, da je agresivnost na naših cestah problem, ki raste iz dneva v dan. Počasi postajamo vozniki, ki se držimo omejitev (sam se jih držim v recimo 95% vožnje) čudni, vredni zaničevanja, debilni polži in na splošno ovire na cesti. Pa ne rečem, če bi vozil 60, ko je omejitev 90. Ne, voziš 90 in te vsi prehitevajo, kdo ti še potrobi ali kaj podobnega. Sploh pa je veliko slovencem največji dosežek, da te prehitijo in pokažejo kakšno revše si, ko voziš tako (pre)počasi in se držiš nekih "usranih" omejitev. Zraven pa ti še pokažejo, da je njihov "pleh" boljši, močnejši, višji, hitrejši!
Mislim, da so najbolj nevarni mladi šoferji, ki mislijo da, ko sedijo za volanom dobrega avtomobila, držijo boga za jajca in so sploh glavni na vasi. Predvidevanja in strpnosti pa ni v njihovem slovarju.
Mislim, da je volan v nepravih rokah zelo nevaren in sem mnenja, da bi morali vsi bodoči vozniki opraviti tudi nekakšen psihološki test, ki bi vsaj malo zmanjšal število divjakov na cestah.

Kar se pa dogaja po mestu in na semaforjih, je pa tudi zgodba zase. Da kdo prevozi rdečo luč je že običajna praksa. Ko grem na faks vedno pogledam levo in desno preden stopim na cesto ob zeleni! luči za pešce-kdor hodi na FE v Lj. najbrž pozna semafor pri Volti in ve o čem govorim.
Zanimiv se mi zdi tudi pojav, da se veliko voznikov ob rdeči ne ustavi pred zebro za črto, ki je na cestišču ravno zato, da pokaže kje se ustaviti, temveč rinejo na zebro in v rdečo - kot da s tem kaj pridobijo. Pridobijo edino krče v vratu, ker na koncu ne vidijo več na semafor.
Tunelski efekt obstaja in nihče ne more govoriti, da tega ni doživel. Sao pomislite kako hitro človek v povprečju hodi, kako hitro lahko človek teče in kako hitro lahko človek vozi. Pa upoštevajte da pri obeh načinih premikanja uporablja iste možgane za obdelavo podatkov, pa iste vhodne naprave za zaznavanje trenutne situacije.
Hitro je hitro prehitro!

Še komentarček na širino gum, ki jo je nekdo zgoraj poudaril kot zagotovilo varnosti. Pred časom sem bral intervju z g. Kuzmičem, ki je vozil rally in ima sedaj šolo varne vožnje. No, govora je bilo tudi o gumah in pri tej temi je poudatil, da stabilnost na cesti ni sorazmerna s širino gum - vsak avto naj bi imel gume dimenzij, ki jih predpiše proizvajalec, ker so te mere za avto optimalne.

LP

BigWhale ::

> Moj point pa je bil, da se lahko s takim BMWjem enako
> varno vozi? 130 kot z yugecem 90.

Ne, ne mores. Pri 130km/h pri istem reakcijskem casu, prevozis bistveno daljso pot, kot pri 90km/h.

Ko ti nekdo skoci pred avto je v vecini primerov cisto vseeno kaksne bremze imas (razen ce niso izredno slabe in obrabljene), vazen je cas, ki ga ti nucas, da pritisnes na bremzo. Ce si bos vzel dalj casa zato, da pritisnes pedal, zaradi tega, ker imas pac boljse bremze, bi te bilo treba peljat na lobotomijo.

Matev ::

kaj pa na tiste porečete ki prehitevajo že tako hitro vozeče voznike

men se včasih (velikokrat - stalno)dogaja da tudi ko peljem nad (niti ne tok velik)omejitvijo kak metek mem useka - potem pa pacient 100m naprej zabremza da se skor vanga zaletim in zavije na stransko cesto

to se največkrat dogaja na obvoznici kjer na vsak način folk hoče še enga pa še enga prehitet preden izvozjo ven

Brane2 ::

A ti opazas kok je svezega avtomobilskega stekla na obvoznici ob izvozih ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Poldy ::

Od vseh voznikov mi grejo pa najbolj na k.... tisti, ki se vozijo konstantno 70Km/h. Izven naselja in v naselju. Pa ful jih je. Jaz ne vem a so to upokojenci, babe... ne vem

Pa še moje mnenje glede razlike med jugotam pa bmw:
Če voziš jugota, dvomim da boš šel več kot 120. Pa v hipu zabremzaš in zbiješ hitrost na 50, se zaletiš v steno in ker je avto slabe kvalitete umreš.
Z Bmw si "frajer" in voziš 250. Isto zabremzaš in ker imaš super zavore zbiješ hitrost na 100. Se zaletiš v steno in kljub dobremu avtu je hitrost prevelika, zato umreš.
Pa da ne bo kdo kuj ponoru glede resničnosti številk - so bolj za to da dojamete v čem je fora.

Sem poznal nekoga, ki je imel nek hud bmw, pa je s ceste zapeljal v jarek in si zlomil tilnik. Pa sploh ni vozil hitro.

P.S. Pa nemški avti so krš.>:D

Matev ::

poldy
ne verjamem da glih upokojenci vozjo skozi naselje 70
pa ženske tudi večinoma ne

sicer pa upokojenci na ravni pregledni cesti ko se vozjo pod omejitvijo pred vsakim ovinkom naj bo še tako pregleden in blag oni prižgejo RDEČE LUČI zadaj da misliš da se bodo ustavl k jim je kaka žvav na cesto skočila

glede pehitevanja je pa po mojem večvrednostni komplekst pri določenih ljudeh prisoten

kuglvinkl ::

Ko ti nekdo skoci pred avto je v vecini primerov cisto vseeno kaksne bremze imas

Točno. Z glavo mi je razbil šipo in iz haube odeltel na cesto. Vozil sem pa 50.
Your focus determines your reallity

Yohan del Sud ::

Nesramnež! >:D Ti je plačal novo šajbo in popravilo? >:D


BTW, nekdo je omenjal vožnjo ponoči z neosvetljenim merilnikom hitrosti. No, meni je crknil že pred časom (ampak ponoči itak vozim redko), pa lahko rečem da je hudo zajebano vozit. Če si v koloni ali na avtocesti še nekako gre, se pač po občutku nekomu prilimaš za rit in držiš varnostno razdalo. Problem je, če si na kaki samotni pol ovinkasti cesti. Tam vozim kot po jajcih.

Barakuda1 ::

Če te niso poslali k sodniku zaradi neprilagojene hitrosti razmeran na cesti, si imel še srečo >:D

Jaz sem vozil 30 na uro, tip nasprot meni 60 in povsem po mojem voznem pasu.
Da bi preprečil nesrečo sem zavil s cestišče in s tem čelno trčenje res preprečil.
Ampak gl*pi policaji so mene poslali k sodniku, češ da je bila moja hitrost neprilagojena in sem zaradi tega zadel ob cestno varnostno ograjo.

Na, tolk k hitrosti, varnosti in naših policistih (res je - o njih ni nobenga vica. Vse kar o njih slište je resnica :| >:D

BadB0y ::

BigW.

Samo na ono ko si rekel mb-lj da profitiras 21min pri hitrosti 200km/h mores vedet da profitiras to 1/3 casa. :) Ker normalne voznje je nekje 1:30 ce malo hitreje vozis si v lj pod 1h.

Matev ::

razlika med hiro vožnjo in počasno je cca 10minut
IN NIČ VEČ

hruske ::

Teh 10 minut zgubis pa s počasnim odpravljanjem na pot.

Dr_M ::

zelo velikrat ne...se mi je ze zgodil, da sm vidu potem ksnga zivcnega norca v ksnem jarku 2km naprej...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

hruske ::

hm. v takih primerih je pač razlika negativna za par ur.

Matev ::

divjajo tisti ki sem jim ne mudi

pa k jim ni škoda sočloveka
ker sebe imajo kot pravijo zaščitene v super avtu

BadB0y ::

Matev
Jaz sem ti tocno povedal kolko je razlika ker to relacijo delam vsaj 3-4x na teden. Samo ko ze omenjas bolse avtomobile in hitro voznjo mores razumet da se ti peljes nevem z nekim Puntotom 170km/h in nevem z Bmw-jom kerega bos lazje obvladal?? kerega bos prej vstavil ??

Meni je se glupo zdi ko vidim "pubece" v nekem slabem avtu pa gas do konca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BadB0y ()

Matev ::

ne reče se Z PUNTOTOM ampak Z PUNTOM
in ne reče se Z BMW-JOM ampak Z BMW-jem

pubec si ti
pa ne tupi

zame je tak ki divja na cesti in tupi da se lahko ustav ker ma tak in tak avto:
razvajeno od mame počesano otroče z očkovim avtom (po tvoje AVTOTOM)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matev ()

kuglvinkl ::

Kar počasi!
Your focus determines your reallity

kuglvinkl ::

Držte se teme. Vse ostalo leti ven.
Your focus determines your reallity

BigWhale ::

Divjanje na relaciji lj-mb je bedarija. Katerikoli razlog in vseeno kak avto in vseeno kake razmere. Vsak, ki trdi drugace je bedak. To si upam trdit.

Zakaj? Zato, ker sem se vec kot eno leto vozil dvakrat na dan na tej relaciji. Dan, noc, sneg, led... Saj vseeno.

In ne, 200km/h ne more bit povprecna hitrost na tej razdalji. Lahko je recimo 150km/h to sem ze vozil... ... takrat ko sem bil se mlad, hm malo mlajsi in neumen ;>

Binji ::

glede voznje z zatemnjenim stevcem - sem sprobaval par mescu nazaj ko si mi crknle vse lucke na armaturi. In se kr da..sam mors ze malo poznat avto in poslusat obrate.

Drgac glede divjanja - studiram v LJ in sam ko se z avtom zapeljem recimo od Vica do Siske srecam cca ene 4 osebke za katere mi ni jasno kako sploh pridejo na cilj ob taki voznji (slalom med avti s centimetrskimi razlikami, izsiljevanje 2m preden pridem do odcepa...). In vecina teh voznikov je starih okoli 40 let, s kaksnimi BMWji itd.. da ne bomo prevec govorili kako najvec takih nesrec povzrocaj(m)o studenti.
No res je tudi da sm tudi jst naredil ze precej neumnosti, sam sm vsaj skusal popravt pol voznjo ne pa ljudje ki te napizdijo sam ko jim hoces kej dopovedat.
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

ABX ::

Jebeš ti BMW, za naše ceste rabiš Imprezo :) In še to z setup-om za Afriko :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kazni za prehitro vožnjo (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15631191 (28397) ;-)
»

Zelo dober spot proti prehitri vožnji ! (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
32520768 (15234) poweroff
»

Kaj sovražite pri drugih voznikih? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
45726835 (20040) Tilen
»

Prehitra vožnja - ugovor (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18914414 (11944) Tear_DR0P
»

Kako slabi in nesramni vozniki smo Slovenci... (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16011956 (9255) Dr_M

Več podobnih tem