» »

Kaj sovražite pri drugih voznikih?

Kaj sovražite pri drugih voznikih?

««
4 / 10
»»

BigWhale ::

Jaz sebe nikamor ne stejem...

Srno je pa bolj varno povozit, kot obvozit. Pa so mi v eni drugi temi rekli 'animal lover' in nevem kaj se vse. Pa bi vseeno povozil srno, ce bi videl, da ne morem ustavit.

nodrim ::

nima veze al si 100 % z glavo pri vožnji ali ne ... na cesti nimaš kej pretiravat, ker nisi ti sam na njej ...

jst sm vedno 100 % pri vožnji pa to še ne pomeni, da obvladam .. vem kaj znam in česa ne znam .. takoj, ko bo mogoče bom šel na šolo varne vožnje, da se še kaj več naučim .. v NADZOROVANEM okolju!! in ne na cesti ...

na cesti se nimaš kej živcirat ... če te tvoja služba živcira, jo zamenjaj .. je dolgoročno bolje za tvoj duševni mir ...

ferdo ::

moje pa:
A do 50 - 3.11.2004
B - 22.11.2000
C - 3.11.2004
E - 3.11.2004
G - 16.2.1995
H - 16.2.1995

sumadinac ::

Smo se narobe razumel nisem rekel da vozim več kot je omejitev ampak da me živcirajo ljudje ki vozijo pol manj kot je dovoljeno zaradi teh se dogajajo nesreče in potem policaji pravijo da je prišlo do nesreče ko je iz neznanega razloga zavil na drug pas

LP

BigWhale ::

Ja, potem ocitno tisti, ki prehiteva tistega, ki gre za pol pocasneje, ni tako zelo dober voznik. Ce se prehitevat ne zna.

ON je kriv, ker je pocasi vozil in sem ga moral prehitet glih takrat k je tovornjak nasproti peljal! Jaz sem vse po pravilih delal, samo ON je pocasi vozil in sem ga MORAL prehitet.

Hehe, dobra je ta ja... :P

Stepni Volk ::

Big Whale - miselni proces je popolnoma preprost: "Kdor ne vozi, tako kot jaz je *****" :D

nodrim ::

ja pa ja .. tisti, ki vozijo prepočasi so krivi za nesreče .. :P

fora je v tem, da lahko tisti, ki vozi prepočasi (počasneje od omejitve), vozi s takšno hitrostjo zaradi milijon razlogov in ni nujno, da vedno vozi tako počasi ...

ti pripičiš za njim in se začneš živcirat, kakšen prekleti nedeljski voznik je in se ti zmanjša tvojih 99 % pri norenju .. če ti zaviješ na nasprotni pas in se čelno zaletiš v nasproti vozeče vozilo je torej kriv tale, ki je po svojem pasu peljal počasi .. ti si pa res faca .. :\

Utk ::

Ej mene njegovi razlogi sploh ne zanimajo. Če je nesposoben naj ne vozi, če mora glih nekaj razložit sopotniku naj se ustavi na kavi, če ima mobitel enako. Če ima slabe bremze naj gre na servis. To sploh ni pomembno. Vsak sposoben za vožnjo in z avtom ki je šel čez tehničnega, se lahko vozi vsaj prbližno tako hitro kot se spodobi. Če mu kaj manjka, naj ne gre na cesto, ali pa vsaj pazi da ne dela kolone in se umakne. Ne rabi it nad omejitvijo, niti ne rabi it povsod točno toliko kot je omejitev, ampak vsaj v meji normale pa vseeno. Če ne, bi bil lahko tolk pameten in se sam izloču.

Utk ::

Tudi to je kultura, ne samo ne-divjanje.

Gandalfar ::

Kolk je kolona? 5 vozil? 35? 3?

Utk ::

To piše v zakonu, 3 ali več.

BigWhale ::

Teoreticno bi lahko bila kolona ze pri treh vozilih....

BigWhale ::

Crni,

Vsak, ki ni sposoben potrpeti in imeti dolocene mere potrpljenja naj ne hodi na cesto. Ker je vec kot ocitno, da ni za na cesto.

In vi niste.

profii ::

policaji bi morali kaznovati tudi take ki delajo gužvo na cestah.

jype ::

profii: to so natanko vsi udelezenci v prometu.

CrniE: tisti, ki pelje 30 kjer je omejitev 90, se ravno pelje na servis. Predstavljaj si, da se mu je polomil menjalnik in lahko vozi samo v prvi in pocakaj, da ga bos lahko varno prehitel. Zmenjeno?

profii ::

jtype enkrat sem se peljal na štop z enim starejšim gospodom ki je za 6km dolgo pot potreboval še enkrat več kot običajen voznik. peljal je z 2. in 3. prestavo, med 20 in 40km/h. vozil je tudi po bankinah, skratka zelo je vijugal. celo pot je poslušal poročilam, v glavnem zelo nesiguren voznik. ni znal prestavljati, nič. kot bi bil prvič v avtomobilu. naj bi zapeljal v nasprotivozeče vozilo ki bi peljalo po predpisih. kriv je seveda ta. sj ne da zagovarjam norenje itd. samo kaznovati je treba take rizične voznike.
če gre na servis se ga razume, če telefonira naj si nabavi prostoročno in se vozi normalno ne pa 40 tak kjer je 90. vsakdo lahko zarad nekega razloga pelje počasi samo taki ki vozijo skos nesigurno so zelo rizični.

nodrim ::

sej nikjer ne zagovarjam takšne vožnje, ker je meni ravno tako nepotrebna in sam vedno vozim po omejitvi, če je le mogoče ...

fora je v tem, da takšni osebki ne smejo vplivati na vašo razsodnost in razmišljanje, medtem ko ste na cesti v vozilu, ki ima eno tono ... to pomeni, da pri takšnem pribremzaš in se mu prilagodiš, dokler ne prideš do primerno varnega mesta za prehitevanje in nadaljuješ svojo pot ..

ne pa da zgubiš živce, prehitevaš na nevarnih odsekih, voziš čim bližje prehitevanemu vozilu (da mu še malo pokažeš kakšen idiot je - look who's talking) ... ko si na cesti imaš odgovornost, da voziš tako, da ne ogrožaš ostalih ... tvoja odgovornost nima veze z njegovo počasno vožnjo .. če on vozi počasi zaradi kateregakoli možnega razloga, ki sploh ni pomemben, se mu moraš ti prilagodit in s tem pazit na svoje življenje in na življenje vseh ostalih ..

sam neki se mente kdo je kriv in kdo ni ... kriv je vsak, ki zgubi živce in ne vozi tako varno kot bi lahko ..

edit:

profii: se popolnoma strinjam .. ampak to je problem celega sistema opravljanja vozniških izpitov ... CPP in izpitno vožnjo bi moral ponavljat vsakih 5 let in bit še bolj strogi pri vsem skupaj, ker folk prav zares ne razmišlja kaj dela in kako vozi .. uporablja avto kot eno motiko ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nodrim ()

globoko grlo ::

Jest bi pa uvedel še en test, preden dobi izpit. Vsakega kandidata bi postavil na pisto in mu meril cajt in če ne prevoz pod tem pa tem cajtom (vozit bi moral tako, da gume malo cvilijo, se prav ne čist na orto, pa ne preveč na izi), nema izpita!!!

ferdo ::

ko boš star, si pa tega ne boš želel:D

zdej se lepo vidi, s kakšno miselnostjo tukaj nekateri argumentirate:D

sm se malo nasmejal

Utk ::

Sej nism reku da treba zgubit živce pa tvega pol nekaj. Večina takih ki se vozi 70 izven naselja se potem vozi glih tako 70 v naselju, ampak oni že vejo, saj vendar vozijo "počasi", oni so varni vozniki pa vse:\ ker pri 70 nimaš občutka da greš hitro, niti v naselju niti izven, na števec se pa itak ne upajo pogledat:\
Pelje se na servis...na koliko takih pa naletiš? Morda dva v celem letu, ne pa vsakih 10 minut. In če že gre tako počasi, naj gre tolk počasi še tam kjer se ga da prehitet.

globoko grlo ::

ja, lej, če gre avto 150+, ga morš vsaj do neke mere obvladat in to lahko na pisti ugotoviš, če ga pa ne obvladaš zadost, pol pa adijo

tut vem, da bom 1x star, pa mi bojo šli na Q eni smrkavci, ki bojo letel mimo mene, takrat se bom pa sekiral zaradi drugih stvari

ampak je bolj problem kako boš ti ferdo takrat vozu, če gre že zdej tko počas

ajd

Keyser Soze ::

He, he. Stepni volk,.. Me je pa dodobra nasmejal s svojimi argumenti za prehitro vožnjo.

Problem je, ker pri svojih argumentih nihče ne definira stanja vozišča, časa vožnje, kakšna oseba je vozila prepočasi ali prehitro. Vožnja nad omejitvami se ne tolerira. To je jasno vsakemu, se pa najdejo gumpci, ki tega ne pokočijo. Pač, mati narava je bila do njih še bolj neprizanesljiva. Če je cesta ravna, pregledna, podnevi in omogoča vožnjo 130+, vendar ima omejitev 90km/h, se to omejitev upošteva dosledno. Če je cesta vijugasta, vidljivost slabša in cesta nepoznana je logično, da bom vozil počasneje. Pa čeprav je omejitev 90km/h, se bom moral prilagoditi razmeram(upravičeno) in voziti s takšno hitrostjo, ki mi bo zagotavljala varno vožnjo. ČEprav bo to 20km/h manj.

Je pa popolnoma jasno na kakšnem nivoju je kultura slovenskih voznikov. Zjutraj ob sedmih ali popoldan ob 16. se peljite čez višnjegorski klanec, kjer potekajo dela na avtocesti in je en pas zaprt. Kako kolone delujejo po načelu zadrge, je jasno takoj, ko vidiš folk, ki skuša izsilit še tistih 5 avtomobilov prednosti in odnaša stožce po avtocesti. KAko ljudje upoštevajo znake, ki označujejo prepoved prehitevanja in te navkljub znaku veselo in hitro prehitijo, kar nanese na omejitev 60km/h, ki trenutno velja na tem odseku, a se kljub temu vozi z hitrostjo 120+.

P.S.: Zdaj bi pa vsem vam dal kazen, ker med vožnjo gledate na števce. Če to ni odvračanje pozornosti s cestišča...:\

STASI ::

Glede hitrosti ostalih ne bom preveč zgubljal besed, saj me to ne moti toliko kot druge stvari. Lepo vozim po recimo Slovenčevi proti mestu in naenkrat pri mlekarnah na njihov parking zapelje model čez polno črto in pol mi še trobi naj se mu odmaknem.
No kaj me še mmoti?
Moti me ko voziš in te iz strankse ulice ali ceste nekdo izsili češ saj imam jaz boljši avto od tebe(vozim Fiat Puntota), ali pa pridem iz avtoceste pri WTC-ju do semaforja in mi tisti izsilijo na enak način, čeprav imam jaz prednost.
Predvčerajšnim se vozim s kolesom po Črnučah pa mi začne en model trobiti, čeprav sem vozil po omejitvah, naj se spravim s ceste!!!!
Potem so tu še rondoji! Kle ljudje preprosto nimajo pojma kako po njem voziti in kdo ima prednost. Zanjih velja pravilo močnejšega, to opažam velja kar povsod na cesti!
"WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, IGNORANCE IS STRENGTH"

abcčdefghijklmnoprsštuvzž

aljazh ::

Zanimivo (ko že govorimo o odseku pri Višnji Gori) se mi zdi tudi, da je na tisti strani AC, ki jo sedaj popravljajo in kjer je omejitev 100 km/h, pogosto srečaš voznike s 130+ km/h, čeprav je že 100 km/h na zgornji meji zdravorazumske varne vožnje. Neredka situacija je, da voznik s 100 km/h na voznem pasu na sredi nepreglednega ovinka dohiti tovorno vozilo, ki se komaj premika v klanec, na prehitevalnega pa ne more, ker je tam kolona prehitevajočih s 130+ km/h. Pa recimo, da imajo vsi ti prehitevajoči takšna vozila, ki še omogočajo varno vožnjo na takšni cesti (kdor se tam vozi, ve v kakšnem stanju je bila) in so tega tudi sposobni. Saj nikogar ne ogrožajo, kajne :\ Seveda razen tistega "nedeljskega voznika", ki vozi po voznem pasu 90 km/h in sredi nepreglednega ovinka naleti na poljski tovornjak, ki se vzpenja s kakšnimi 20-30 km/h. Sem že bil priča takšnim situacijam, ko so se "nedeljski vozniki" ustavili nekaj cm za tovornjakom. Menim, da bi bilo na navedenem odseku poleg omejitve (pri čemer se mi 100 km/h zdi kar visoka omejitev za ta odsek, sploh glede na dosedanje stanje ceste, kaj šele ob dežju) potrebno predpisati tudi minimalno razdaljo med vozili na prehitevalnem pasu, tako da se lahko "nedeljski voznik", ki dohiti počasno tovorno vozilo lahko varno prestavi na prehitevalni pas in ga prehiti.

Kaj želim povedati: Omejitve so včasih lahko postavljene tudi na zgornji meji zdravorazumskega in kdor ima vsaj malce nadarjenosti za predvidevanje situacij in ni zaverovan v svoje super sposobnosti ( lahkomiselno misliti, da boš prepovedano posledico lahko preprečil je oblika malomarnosti, kar zadošča za kazensko odgovornostv primeru nesreče s hudimi telesnimi poškodbami ali smrtjo) bo peljal tudi kakšen km/h pod omejitvijo. Sploh če se zaveda, da na cesti ni sam ter da smo pravzaprav vsi vozniki v istem "zosu" - vsi želimo priti na cilj in v primeru neljubih dogodkov, se bomo v njih znašli vsi, ki smo v določenem trenutku na določenem mestu.

In omejitve tudi niso postavljene le zaradi tega, da dotični ne bo zletel s ceste ali povozil pešca, pač pa je zanje možnih mnogo prometno-tehničnih vzrokov.

Slovenija je glede vozniške kulture še daleč za severnimi deželami. Zelo me fascinira Nemčija, kjer načeloma na AC ni omejitev, toda to ne pomeni, da ljudje vozijo nestrpno. Če se v Sloveniji z 1.0 mlinčkom pri 130 km/h odločim prehitevati, se prej ali slej najde nekdo, ki že z razdalje kakšnih 100, 200m z "blendanjem" opozarja nase, da se mi približuje, sicer se bo prilepil na zadnji odbijač. Toliko bolj ne razumem tovrstnih osebkov, kadar je tudi na prehitevalnem pasu strnjena kolona. V Nemčiji (na Nizozemskem pa še bolj) je skorajda pravilo, da ko voznik na voznem pasu s smernikom nakaže, da bi rad prehitel, približujoči se voznik na prehitevalnem pasu zavre ali spusti plin, tako da mu omogoči vključitev na prehitevalni pas. V Nemčiji in na Nizozemskem še nisem doživel "blendanja" ali lepljenja na zadnji odbijač, kar je pri nas vsakdanja folklora.
Podobno bi lahko našteval tudi za obnašanje v zastojih na AC, ko nikomur niti na misel ne pride, da bi prehiteval po odstavnem pasu, tudi motoristi mirno čakajo v koloni. Stanje pri nas?

Res pa je tudi, da v državah z razvitejšo prometno kulturo vozniki ne kršijo tistih predpisov, s katerimi ovirajo druge. Vedno se spomnem primera parkirišča v Lj pred Tunelom (iz smeri Zmajskega mosta), ki je pogosto zasedeno. Toda kljub rdečemu napisu "zasedeno" se nekateri odločijo čakati in tako se na vozišču naredi kolona čakajočih, ki povzročijo tudi zamašitev križišča ter potrebo po nevarni vožnji mimo njih preko polne črte.

In zanimivo je tudi, kako ima velik del "dobrih, dinamičnih voznikov" prometne strokovnjake za ene navadne "(vstavi kar želiš)", saj oni (dobri, skoncentrirani, varni, hitri) vozniki že vedo, kako je res. Pa so kdaj prebrali kakšno raziskavo s področja varnosti cestnega prometa? So kdaj prebrali izvedensko mnenje o prometni nesreči?

Super Sonic ::

"KAko ljudje upoštevajo znake, ki označujejo prepoved prehitevanja in te navkljub znaku veselo in hitro prehitijo, kar nanese na omejitev 60km/h, ki trenutno velja na tem odseku, a se kljub temu vozi z hitrostjo 120+."

Tistmu ki je nastavu tm znak 60 bi pa rad segu v roke in ga povprašal po njegovi umski lastnini.

Na tem klancu se z lahkoto pelje tud 170+ in res vsaka čast tistmu, k se je spomnu na 60, še posebej tisti del po klancu na vzdol mi je zelo všeč. Ker morm bremzat (in vozm brez gasa), da pridm na 60. Res vsaka čast.

Resno.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Stepni Volk ::

aljazh - V Nemčiji ti nihče ne blenda, žmiga ali hupa zato, ker je to PREPOVEDANO. Pred uvedbo tega zakona so tudi tam trobili, blendali in žmigali, vse neštetokrat doživel na lastni koži. In tudi prehiteli so me po desnem in levem pasu hkrati (malce pred avtocesnim križiščom, in ne prehitevajoč na desni, ni šel desno, temveč je šel nazaj na levo).
V Švici me je v Sant Gothard tunelu, kjer je omejitev 80km/h vozilo s švicarsko registracijo prehitelo. Navlkjub temu, da sem po števcu vozil 90, ter da je tunel dvosmeren in je zato med voznima pasovoma dvojna neprekinjena črta.
Je pa res, da ti v Švici:
- kot pešcu ustavijo vsi vozniki, ko prečkaš cesto na prehodu za pešce.
- nihče konstantno ne vozi po levem pasu avtoceste (prav tako prepovedano), še poesebej, če na desnem pasu ni nobenih vozil
- ti dajo prednost, ko se priključiš prometu na avtocesto tako, da se umaknejo na levi pas, oz. upočasnijo svojo vožnjo
- ugašajo motorje ob prižgani rdeči luči (zmanjševanje onesnaževanja, ter hrupa v mestih)

Všeč so mi tudi Švicarske omejitve:
120 Km/h avtocesta
100 Km/h avtocestno križišče, enosmeren avtocestni tunel
90 Km/h regionalna cesta
80 Km/h avtocestno križišče poleti, dvosmeren tunel ali vožnja na drugi strani avtoceste (po preusmeritvi zaradi del na drugem delu)
60 Km/h za menjavo strani avtoceste
50 Km/h naselja
30 Km/h stanovanjska naselja, šole, vrtci

Zgodovina sprememb…

Keyser Soze ::

Resno se vprašam o zdravem razumu oz. količini in kvaliteti umske lastnine radeon powerja. Ampak kar me skrbi je pa to, da se vozi po isti cesti kot jaz. Sem upal, dase drži kakšnih drugih koncev.:\

P.S.: V Nemčiji dajejo velik poudarek tudi na varnostno razdaljo(in jo merijo tudi s kamerami). Pri nas povprečna varnostna razdalja na avtocesti znaša toliko kot razdalja med psom in grmom v postpoku markiranja teritorija.

ferdo ::

globoko grlo, pa od kje tebi, da grem jaz počasi? ne piši neresnic.

jaz sem napisal in obrazložil kaj zagovarjam, in nisem posredoval mojega profila vožnje.
ČE nekaj predvidevaš, moraš to imeti na trdnih temeljih. Glede moje vožnje pa nimaš pojma, razumeš.

Če tebe živcerajo nedeljski vozniki je to tvoj problem, mene pač ne, zato jaz ne morem bit nedeljski voznik, sem malo bolj razumevajoč, za razliko od tebe "globoko grlo". Nedeljski vozniki imajo sigurno argumentiran in kredibilen razlog, da vozijo počasi, ti jih pa lahko po vseh predpisih prehitiš, če se ti zdi varno.
Mislim, da je problem v tvojem dojemanju CPP ker, če nedeljski voznik vozi po predpisih, mu nimaš kaj očitat.

PS: nekomu očitati počasno vožnjo je neumno, nezrelo obnašanje in povrh vsega v promet zaneseš nejevoljo in nestrpnost do soudeležencev, in poveča se možnost da pride do prometne nesreče.

PPS: vozniku očitat, da gre počasi, zato, ker noče precenit svoje začetne zmožnosti, to je nestrpnost, izsiljevanje, mlade in stare manj izkušene voznike porivate v stres jih dekoncentrirate, in so še bolj zbegani, pa ne reč, kaj se pa vozi, če ne zna.. Ko si se ti prvič v avto usedu, si ga znal vozit?, brez izgovorov!!!! nimaš upravičenega izgovora, da boš ti nekoga izsiljeval da naj hitreje vozi.. te pravice ti nihče ne da, in je nima nihče! Vsi se podrejamo enemu pravilu, in to je CPP .
Zato, ima vsak pravico, da vozi KAKOR hoče vendar tako kot je zapisano v CPP ! in to ni moja knjižica, kot se je nekdo neresno zafrkaval....

PPS: nihče nima pravico nekoga izsiljevat, da bo hitreje vozil!!!!! to si zapomnite, pravico ga imaš varno prehitet, ko se sam prepričaš, da je varno.


še nekaj, svoje pravice poznaš, pravice drugih, pa nečeš upoštevat, EGOIZEM na cesti, tebe bi trebalo izločit iz prometa, ne pa nedeljske voznike!;((

poweroff ::

type enkrat sem se peljal na štop z enim starejšim gospodom ki je za 6km dolgo pot potreboval še enkrat več kot običajen voznik.
Ja, pa baje imajo na Gorenjskem tudi enega takega voznika, pa UFOte so tudi videli...

Stvar je v tem, da je takih počasnih voznikov v primerjavi s prehitrimi bistveno manj. Zakaj bi bili potem počasni vozniki problem???


Na tem klancu se z lahkoto pelje tud 170+ in res vsaka čast tistmu, k se je spomnu na 60, še posebej tisti del po klancu na vzdol mi je zelo všeč. Ker morm bremzat (in vozm brez gasa), da pridm na 60. Res vsaka čast.
Daj v svoje dobro in dobro vseh nas čimprej vrni izpit. 170 se NE SMEŠ peljati po nobeni cesti. A ti tega niso povedali na izpitu?
sudo poweroff

Super Sonic ::

"Daj v svoje dobro in dobro vseh nas čimprej vrni izpit. 170 se NE SMEŠ peljati po nobeni cesti. A ti tega niso povedali na izpitu?"

ma ne...
Ti pa si brihta (dobro za kajzerco že vem, da je pojedu vso znanje tega sveta). A sem mogoče kje omenu da jaz vozim po tem odseku 170? Ne. Ergo? Kje je problem fantje? Ne znate brat? Bo treba še mal v šolo al kako?
Dejstvo je, da so tisti odsek naredil tako trapasto, da se človek samo muza. Še posebej turisti, za slovenske kmete je itak vseen, ker za njih je vse dobro.
Da sem pa omenu da se da peljat 170+, pa vem zato, ker je zadnji ponedeljek mimo mene švignil motorist s približno 200km/h na uro po tem odseku.
In kje je fora? Da nikol noben tm nič ne dela. Na vsake 200m maš dva delavca, ki razpredata, verjetno v vseh možnih drugih zadevah samo o delu ne. Mislm, da od kar so postavil in zaprl tist del višnje gore, niso še nič naredil.

In ne mi obračat besed in solit pamet, ker če ne razumete, bodite rajši tiho (še posebej ti Kajzer).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ferdo ::

Vsak, ki si želi hitre vožnje, lahko plača za poligon, je ceneje, kot pa če plačaš policaju, ko te dobi na radar.

Nekateri vozniki sodeč po komentarjih tukaj, nimajo odgovornosti, sedijo za volanom brez odgovornosti, ko boš pogledal na števec hitrosti, in če boš nad omejitvijo, se zamisli, koliko bi plačal ta moment.

Naselje, je območje, kjer je maksimalna dovoljena hitrost 50km/h, lahko si izračunate, kako hitro se bo vaš avto ustavil,koliko kinetične energije ima s tako hitrostjo, mislim, pa da se premalo zavedate, da je območje "NASELJE" kjer so ljudje doma, tam živijo in lahko se ti pripeti, da ti nenadzorovan otrok pride na cesto "se je že zgodilo" povsot, kjer so hiše ob cesti, dovozi in dvorišča skorej na cesti, jaz peljem manj kot 50km/h. Še posebej so območja bolnic, če ni omejeno na 30 ali celo cona umirjenega prometa, moraš mislit na to, da lahko pride kdo z berglami, omamljen človek, nekdo, ki nimaš ti nič s tem, pa lahko preprečiš nezgodo.. predvidevat moramo!

In da se bi sekeral zaradi enega, ker počasi vozi, mislm! HALOOOOOOO

Prosim, da se zresniš. Če bi bil jaz inštruktor, se bi potegoval za to, da so mladi vozniki še leto dni, pod nekim nadzorstvom inštruktorja iz avto šole, in mladi voznik, bi mogel vodit osebno evidenco, in pisat opažanja na cesti, in jih zabeležiti, ter se pogovorit z strokovno usposobljeno osebo "inštruktor recimo", kako bi bilo pravilno ravnati v taki in taki situaciji, ki jo je mladi voznik zaznal v prvih 50tih urah svoje vožnje na cestah.

In tako bi mladi voznik, razmišljal, tako zdaj pa ne! nekateri brezglavo vozijo in bemtijo nad ostalimi, ker so malo počasnejši, da vas "nekatere" ni S R A M .;((

Super Sonic ::

Ferdo te tvoje ideje so naravnost fascinantne in res, mislm da samo še to čakamo, da se uresnič.
Par postov nazaj, sem ti napisal kako je, če se nekdo preživlja s tem, da se nekak vozi vsak dan po cesti. Če bi jest vozu po tvoje, bi delal od 7.00 do 23.00 vsak dan. Tebi to enostavno ne gre v bučo in pika. Ti vidiš samo sebe in kako se ti voziš od doma v službu. In tam se tvoje mišljenje in vedenje o cestah in stanju na njem konča. Potem se usedeš za računalnik in pišeš bedarije. Prav nič ni tako kot si ti predstavljaš.
No pa so mi post zbrisal.

"Prosim, da se zresniš. Če bi bil jaz inštruktor, se bi potegoval za to, da so mladi vozniki še leto dni, pod nekim nadzorstvom inštruktorja iz avto šole, in mladi voznik, bi mogel vodit osebno evidenco, in pisat opažanja na cesti, in jih zabeležiti, ter se pogovorit z strokovno usposobljeno osebo "inštruktor recimo", kako bi bilo pravilno ravnati v taki in taki situaciji, ki jo je mladi voznik zaznal v prvih 50tih urah svoje vožnje na cestah."

Z birokracijo na plan in gremo pisat. Kako lahko en sploh tako razmišlja? A si se vprašu, kolk takšnih inštruktorjev bi rabill, da bi zadostil potrebam? Naprej sploh ne bom razglablal, ker je tole ena velka neumnost.

"Nekateri vozniki sodeč po komentarjih tukaj, nimajo odgovornosti, sedijo za volanom brez odgovornosti, ko boš pogledal na števec hitrosti, in če boš nad omejitvijo, se zamisli, koliko bi plačal ta moment. "

Kaj pa sploh ne odgovornost? Veš ti? So ti napisal v knjigo? Pa so ti napisal v knjigo tud to, da če si preveč odgovoren, da oviraš promet? Veš to? Ne? Zakaj ne? Ni v knjigici tega? Kako lahko sploh nekdo definira pojem odgovornosti? Kvečjemu lahko postavi okvir. Vse ostalo je predmet realnih razmer na cesti.
Plačal? Je to edino merilo? Je edino merilo za napačno vožnjo 50k? Po tem si neodgovoren? Če vozim 20km/h na uro prehitro bom kaznovan in sem zato slab voznik in sem neodgovoren? So ti to napisal v knjigico?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Buggy ::

Zgleda, da se je ze zdavnaj zgubilo bistvo te teme: Govora je bilo o ljudeh, ki peljejo dosti manj kot pa predpisuje omejitev. Ocitno smo sedaj mi, ki vozimo po omelitvah ali pa tisto toleranco kot je dovoljeno vec, pravi norci in divjaki po cesti, teli ki pa ovirajo promet s svojo voznjo pod omejitvijo (drugim vsiljujejo svoj tempo voznje) , so pa vzorni vozniki in vsi bi morali voziti kot oni in potem bi bilo bistveno manj nesrec in zivljenje bi naenkrat postalo zelo organizirano in nic vec stresno. Se enkart, noben ne zagovraja divjanja po cesti, rad bi vozil VSAJ po omejitvah in ne da na vsake par km nabasem na nekoga, ki ni zmozen voziti po omejitvi, prej bi rekel pa da ne ve koliko sploh mora vozit in zato tam povsod vozi svojih 65km/h.

SavoS ::

moj PODPIS pod buggy-ev in Radeon Power-ov post!!

Še enkrat ponavljam, da se vse skupaj vrti okoli počasne vožnje IZVEN NASELJA !
V avtošoli smo se učili in "#$%žal nekateri se niso naučili"#$%, da se vozi točno ali pa 5km/h manj od omejitev, ki so postavljene na cesti!!
Iz prkse so nam pa med drobnim tiskom povedali, da bi bilo priporočljivo biti posebej pozoren med vožnjo skozi naselje, ravno zaradi nepredvidljivih okoliščin!! Zdaj, če je vlada sprejela zakon, da se v naselju vozi 50, pač vozimo 50 ali pač manj glede na stanje prometa, če pa izven naselja vlada predpiše zakon 90 se pelje 90 in ne 60 ali pa 70,razen v primeru, da imaaš tehtne razloge, za počasno vožnjo, potem je pa treba vklopiti smerne utripalke, in na zadnjo šipo prpopat varnostni trikotnik, da se vas "#$% varne voznike "#$% PRAVOČASNO OPAZI!!!!
Hmmmmm a potem ko bi vlada predpisala zakon izven naselja 70 bi vsi Ferdoti vozili 50 al kako??
Podpis..... Kdo mi je vkradu podpis???

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SavoS ()

globoko grlo ::

Dobr ferdo, ne bit zdej užaljen, se pač voziš po omejitvah, kar je čist ok, sam se vozim ene 10-20% nad omejitvami, na AC pa do ene 160. Če sem zaradi tega divjak, ok. Ne bom pa razumel in toleriral ljudi, ki vozijo 50% pod dovoljeno hitrostjo, taki nej si kupjo kolo.

Pa zarad mene se folk lahko voz počas, ampak ne 50% počasnej!

Pa če je komu narastel pritisk ob branju te teme, najprej en persen>:D >:D , pa mal se nadihat, pol pa šele v avto.>:D >:D

Drgač sem pa jest tut veselo prtisnu 170 v višnjegorski klanc, smer dolenjska, je pa res, da se morš mal pazt truckerjev in folka, ki ne gleda kva se za njim dogaja in kr skačejo vn kot žabce, take bi tut nekam poslal. Je pa tudi res, da je že neki časa od tega, zdej sm bl skuliran:D >:D :D .

ajd

globoko grlo ::

Aja, sm pozabu povedat kaj mi gre še bolj na Q kot pa 50% počasnejše počasnele. Tovornjak, ki prehiteva tovornjaka z 1-2 km/h hitreje. Tako prehitevanje traja skor 10 km, al pa pol ure in se lepo vštric vozta, to mi gre pa najbl na Q.

ajd

ferdo ::

:D

radeonpower, buggy, savos in globokogrlo: vi ste tipični primerki voznika, ki imate polno malho izgovorov, samo da PA bi nase pomislili, da ste kdaj pa Vi problem, komu drugemu, to pa ne...

Za svojo živčnost vprometu, krivite druge, ker sami ne spoštujete pravil! so za to drugi krivi? kar zgovarjajte se, kar dejte še naprej, dokler vas pamet ne prehiti... pol vam bo pa pamet rekla in vam težila, zakaj ste počasni, in zakaj niste vozili po CPP predpisih:D

1x te že tepe, če ne zdej, pa na stara leta....

radeon power, še 1x ti ponovim, nimaš pravice, da z višjo hitrostjo, kot je dovoljena ogrožaš druge, če te v to sili služba, se je odreci, če si prisiljen v to, to delaj na odgovornost nadrejenih, jaz, jaz že nebi na lastno pest, tako vozil za službene potrebe, res, žal, tukaj ti ne dam prav, pa če tudi trpiš zato. Oprosti....

pa meni očitate da sem počasen voznik, če vozim po omejitvah, pa kaj ste res čudni !?
Tale tema bo nekam romala, res da vas ni veliko, ampak, bo nekdo, ki se spozna na te stvari videl, kakšna mentaliteta je nekaterih voznikov...
Kar vozite se hitro, mene pa bentite, ker sem počasen....:D >:D

PS: eni tudi volana več ne bodo primli v roke, kaj šele da bi avto vozili par metrov! pa razglablajte zakaj...
PPS: res, težko je spodbijat argumente, ki imajo podporo v raznik členih zakona...

PA ŠE TO, ne spreminjat svojih predhodnih izjav, lepo sem vam obrazložil, kaj je dovoljeno in kaj ne..
Točno je dovoljeno, akko hitro se lahko in kako počasi se lahko vozimo po slovenskih cestah, in če si v teh mejah dopustnega nihče nikomur niti lasu ne more zvit, bemtiš pa lahko in jokaš in še kaj..
DOKAŽI MI "bilokdo od vas" da se v naselju ne smeš pelati 40/km/h če je omejitev 50km/h?
DOKAŽI mi bilokdo od vas, da se po cesti rezervirana za motorna vozila ne smeš vozit 80km/h omejitev pa je 100km/h
in tako naprej..

ajde, da vidimo:)

nodrim ::

IMHO so omejitve znotraj naselja čist preveč ohlapno postavljene .. 50 km/h je v mnogo primerih čisto preveč ... in ti nič ne pomaga, če praviš, da je znak za 50 in se pelješ 50 .. ko boš enkrat zgazil domačega psa ali bognedaj otroka, boš naslednjič fino počasi peljal na vsakem takšnem odseku ... pa če je ne vem kakšen znak tam ..

omejitve so okvirne in prirejene povprečnim vozilom in povprečnim voznikom .. čez njih se ne sme .. navzdol pa se jim je pametno prilagajat, kjer je potrebno, pa čeprav ti je po zakonu dovoljeno se peljat 50 km/h ...

izven naselja je isto .. omejitve so seveda postavljene tako, da se da pri njih vozit normalno in da vozniki, ki nimajo podrobnejšega razumevanja vožnje (ki so bili samo v avtošoli) težko pridejo do težav s samim seboj na cesti, če vozijo po omejitvah ... seveda se vedno da hitreje peljat ... po ravnini gre tudi 300, če je treba .. ampak, a si takrat isto varen, kot če pelješ 90 km/h .. 300 km/h je seveda pretiravanje, ampak isto velja tudi za 120 km/h ... najbrž vsi veste za koliko se podaljša zavorna pot, koliko več prevoziš v reakcijskem času itd. ...

če znaš vozit, lahko po cestah z omejitvijo 90 itak skoraj vedno voziš 120, ampak moraš že imet precej pojma o vožnji ... vendar si s tako vožnjo v veliko večji nevarnosti kot z 90 na uro .. in kar je še najhuje .. si še bolj nevaren za druge ...

še enkrat vam povem ... avto je prevozno orodje in nič drugega ... isto kot je vlak, avtobus itd. ... zato prosim, vozite tako kot strojevodje vozijo vlak in kot večina voznikov avtobusov vozi avtobus (tiste idiote, ki si s polnim avtobusom upajo bluzit v prometu, bi blo treba zapret takoj) ... zavedajte se, da ste odgovorni za sebe, sopotnike in za vse ostale udeležence v prometu ... vedno vozite, kot da imate avtobus pol predšolskih otrok pa se mal zamislte, kaj zdej delate ... ja, zdi se vam, da ste čist kul in da itak riskirate samo svoje življenje .. think again! .. upam, da nekaterih v tej temi nikoli ne srečam na cesti ..

glede naše teme :) ja, tisti, ki vozijo 50 % po omejitvijo oz. 70 izven naselja in 70 v naselju so nevarni .. vendar samo v naselju .. izven naselja delajo kao kolone .. tam so samo nadležni .. ne vem, če s tem kršijo kakšen zakon, ferdo pravi, da ne ...
pomembna je samo vaša reakcija na njihovo vožnjo .. in ne pozabite, da lahko človek vozi počasneje iz kakršnega koli razloga ... pomembno je, da s svojo počasno vožnjo v vas ne izzove nekih "nevarnih" reakcij ...

če pa ste to temo odprli, samo zato, da se malo zderete nad nedeljskimi vozniki, namesto, da bi celo kaj poskušali zrihtat okoli vsega tega, pa be my guests and start screaming ...

ferdo ::

no, da še tole malo podebateramo:

Če se bom jaz vozil 70km/h omejitev pa bo 90km/h, in se bo nekdo od vas zaletel vame, v moj prtlažnik "rit", boš lepo Ti dal meni kuponček, če boš pa začel bluzit, pa takoj pokličem 113. Bomo vidli, kdo bo takratko potegnu.

Čist enostavno, tukaj nimaš kaj, če ne vidiš pred sabo si si sam kriv, imaš fore 20km/h da me prehitiš, z 20km/h me lahko komot prehitiš! da mi boš pa očital, da sem pšočasen voznik, in me boš preklel, to je tvoj problem, s tem boš samo dokazal, da si agresiven voznik, ki se ne zna pilagodit danim razmeram..
A ko dež pada, tudi kouneš, da se ne moreš pelat 90km/h po strmini navzdol ali, če pada sneg?.. mislm, zdaj se vidi, kako razmišlate...

Ne sebe izpostavlat, pa pisat, da se vam krivica godi, koga to briga!? tvoje težave na cesti rešuješ ti, ki voziš, ti upravljaš z vozilom... in imaš odgovornost v rokah...

Utk ::

aaah ta naš balkan...v avtošoli lepo rečejo, da se vozi tolk kolk je omejitev, če nimaš razloga da bi šel manj. In to da si pijan, star, živčn ali kaj takega, ni tak razlog, ampak je to razlog da sploh ne voziš, če se ne čutiš sposobnega. Večina takih je itak preveč zaposlenih z razlaganjem nečesa sovozniku. Sem videl že dost primerov ko je blo 10 avtov za človekom, ki je s vsemi štirimi mahal po avtu, in nekaj dopovedoval sopotniku namesto da bi vozil. Idiot. In vožnja ni samo obračanje volana, za to ne rabiš avtošole, moraš še malo mislit zraven, tudi na druge.
Razlog je lahko samo mokra cesta, kaj posebnega ob cesti, morda sesuta cesta, kaj takega. Z voznikom ne more bit nič takega narobe, da se kar naenkrat ne bi upal tako "hitro" vozit, če je, naj gre k zdravniku. Pa da ne bo spet kdo kaj pametnega pripomnu, če gre slučajno glih takrat pod nujno k zdravniku, pa naj gre, ampak takih ne srečaš niti 5 na leto.

Utk ::

Ferdo, morda si varen zase, si pa prekleto nekulturen, če se voziš 70 namesto 90.

Stepni Volk ::

Če sta mladi in vas zanima, zakaj hitra vožnja ni problem, si preberite tale članek ABC News

Gre namreč zato, da se sprednji del možgan razvije najkasneje in prav ta del je odgovoren za planiranje, organiziranje, pričakovanje posledic svojih dejanj.

ferdo ::

CrniE, nekulturen? ti me spravlaš v smeh:D , si že kdaj prehitel kolesarja? so zate vsi kolesarji nekulturni? jaz še nisem srečal kolesarja, ki se bi dalj časa vozil 70km/h, mogoče v navzdol po klancu, pa je precej nevarno!
in še to, da se neboš slučajno spotaknil ob to, da se ne vozim s kolesom.
ČE si peš, s kolesom, z avtom z karjolo, z šajtrgo, si udeleženec v prometu! in vse moraš enako upoštevat, samo na šibkejše od sebe moraš biti bolj pozoren!

če smatraš da te nekdo ovira, pokliči policijo. Ti ne moreš temu vozniku nič. in povej, da te ogroža, in da se počutiš ogroženega, in seveda argumentiraj, kr tako ti ne bodo verjeli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ferdo ()

ferdo ::

VAM je sedaj kaj bolj razumljivo?
kaj vam jaz hočem dopovedat, ta tema, je samo stokanje in pisanje izgovorov " KAJ SOVRAŽITE PRI DRUGIH VOZNIKIH"

Tu je samo nekaj!

Če kršijo CPP oz. ogrožajo tiste, ki spoštujejo CPP.
in sedaj se lahko našteje:
-izsiljujejo
-so agresivni
- ... itd

Stepni Volk ::

CPP


Voznik sme voziti vozilo s tako hitrostjo, da ga lahko stalno obvladuje in ustavi pred oviro, ki jo lahko pričakuje. Hitrost vožnje mora prilagoditi stanju ceste, gostoti prometa, vremenskim razmeram, vidljivosti in preglednosti ceste, stanju vozila in tovora tako, da lahko v vidni razdalji vozilo ustavi.
Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, nabere kolona vozil in ni mogoče takega vozila varno prehiteti, mora voznik na prvem primernem kraju zapeljati toliko izven vozišča, da ga kolona varno prehiti ali pelje mimo.
Kadar je hitrost vozila, za več kot 50 % nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, mora voznik takega vozila vklopiti vse štiri smernike. Ko se za njim nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, mora zapeljati na prvem primernem kraju izven vozišča in pustiti mimo kolono vozil.

Največje dovoljene hitrosti vezane na cesto:
130 km/h - na avtocestah,
100 km/h - na cestah, rezerviranih za motorna vozila,
90 km/h - na vseh ostalih cestah izven naselja,
50 km/h - na cestah v naselju,
30 km/h - na območjih omejene hitrosti,
10 km/h - v območjih umirjenega prometa in v območjih za pešce.

Največje dovoljene hitrosti vezane na vozilo
Na cestah je hitrost vožnje omejena za naslednja vozila:
80 km/h:
- za motorna vozila z največjo dovoljeno maso do 3500 kg, ki vlečejo priklopno vozilo,
- za motorna vozila z največjo dovoljeno maso nad 3500 kg,
- za avtobuse in avtobuse s priklopnim vozilom za prtljago, razen zgibnih avtobusov,
70 km/h:
- za motorna vozila z največjo dovoljeno maso nad 3500 kg, ki vlečejo priklopno vozilo, ki ni lahki ali bivalni priklopnik,
- za zgibne avtobuse,
60 km/h:
- za avtobuse na cestah izven naselij, v katerih potniki med vožnjo stojijo,
- za motorna vozila, ki vlečejo pokvarjeno motorno vozilo na avtocesti ali cesti, rezervirani za motorna vozila,
- za traktor, ki ima vzmeteni obe premi in ima delovno zavoro, ki deluje na vsa kolesa traktorja, in za traktor, ki ima vzmeteni obe premi z vzmetenim traktorskim priklopnikom in ima delovno zavoro, ki deluje na vsa kolesa traktorja in traktorskega priklopnika,
50 km/h:
- za avtobuse na cestah v naselju v katerih potniki med vožnjo stojijo in avtobuse mestnega potniškega prometa,
- za vozila, kadar imajo na kolesih nameščene verige za sneg,
- za vsa vozila, kadar je zmanjšana vidljivost na 50 m,
- za vozila, ki vlečejo pokvarjeno motorno vozilo, razen na avtocesti in cesti rezervirani za motorna vozila,
- za tovorna vozila, na katerih se v tovornem prostoru prevažajo potniki,
- traktor, ki ima vzmeteno najmanj sprednjo premo in ima delovno zavoro, ki deluje na vsa kolesa traktorja, in traktor z vzmeteno najmanj sprednjo premo in vzmetenim priklopnikom ter z delovno zavoro, ki deluje na vsa kolesa traktorja in traktorskega priklopnika
40 km/h:
- traktor z delovno zavoro, ki deluje na vsa kolesa traktorja in traktor z vzmetenim
priklopnikom, katerega delovna zavora deluje na vsa kolesa traktorja in traktorskega priklopnika,
30 km/h:
- za traktor, razen traktorja iz prejšnjih točk,
20 km/h:
- za motorna vozila, na katerih se vozijo potniki na stojiščih ali sedežih prigrajenih na zunanji strani vozila,
- za cestni turistični vlak.

Zgodovina sprememb…

ferdo ::

in zdej bodo vsi pisali:
Joj vedno se za takim voznikom vedno nabere kolona, vendar piše: ..,č e se nabere kolona se je voznik dolžan ustaviti in kolono spustiti naprej.
Torej, če takega voznika ni možno prehiteti.

In kaj to pomeni, da se lahko voziš min.50% glede na omejitev!!!!
Folk a vidite?
V naselju se lahko furam 25km/h pa mi ne moreš nič!, če se bo pa kolona nabrala IN ME NE BOSTE MOGLI PREHITETI, se bom pa kulturno odstranil na prvem primernem mestu.

samo ne bit preveč pametni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ferdo ()

Stepni Volk ::

ZAKON O VARNOSTI CESTNEGA PROMETA (ZVCP-1)

Načela cestnega prometa
2. člen

(1) Udeleženec oziroma udeleženka (v nadaljnjem besedilu: udeleženec) cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno.
(2) Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o varnosti cestnega prometa in predpisi o javnih cestah.
(3) Kadar so udeleženci cestnega prometa otroci, starejši ljudje, slepi, invalidi in druge osebe, ki niso v celoti sposobne za samostojno udeležbo v cestnem prometu, so drugi udeleženci dolžni nanje posebno paziti in jim, če zakon tako določa, tudi pomagati.

Hitrost vožnje
30. člen

(1) Voznik sme voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje.
(2) Hitrost in način vožnje mora prilagoditi svojim sposobnostim, lastnostim in stanju ceste ter preglednosti na njej, gostoti in drugim značilnostim prometa, vremenskim razmeram ter značilnostim vozila in tovora v njem ali na njem.
(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
(4) Kadar je hitrost vozila iz prejšnjega odstavka za več kot polovico nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, mora voznik takega vozila vklopiti varnostne utripalke, razen če uporablja rumeno utripajočo luč v skladu s 128. členom tega zakona. Ko se za njim nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
(5) Z globo 50.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s prvim ali drugim odstavkom tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 4 kazenske točke.
(6) Z globo 30.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s tretjim ali četrtim odstavkom tega člena.
(7) Z globo 10.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki ravna v nasprotju s prvim ali drugim odstavkom tega člena.

31. člen
(1) Voznik ne sme nenadoma zmanjšati hitrosti vožnje, razen v nevarnosti.
(2) Voznik, ki namerava znatno zmanjšati hitrost, se mora prej prepričati, da lahko to varno stori.
(3) Z globo 30.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.

35. člen
(1) Hitrost vožnje vozil na javnih cestah zunaj naselja ne sme biti omejena na manj kot 40 km/h, razen če to terjajo nujni začasni ukrepi za zavarovanje ceste ali prometa na njej.
(2) Z globo najmanj 500.000 tolarjev se kaznuje za prekršek pravna oseba, ki ravna v nasprotju z določbo tega člena, odgovorna oseba pa z globo najmanj 50.000 tolarjev.

Prehitevanje
36. člen

(1) Prehitevanje vozil je dovoljeno le po levi strani.
(2) Ne glede na določbo prejšnjega odstavka je dovoljeno prehiteti po desni strani:
- vozilo, ki zavija levo;
- vozilo, ki vozi na cesti v naselju, s smernim voziščem z dvema ali več prometnimi pasovi, po prometnem pasu, ki ni skrajno desni;
- vozilo, ki vozi na ploščadi z več prometnimi pasovi, v katero se razširi smerno vozišče pred cestninsko postajo, na kateri je hitrost omejena na največ 60 km/h;
- tirno vozilo, ki vozi po tirnicah, položenih po sredini vozišča.
(3) Vozilo, ki zavija levo, je dovoljeno prehiteti po desni strani, če je voznik tega vozila dal predpisan znak in zavzel na vozišču tak položaj, da se da zanesljivo sklepati, da bo zavil levo, in če je na njegovi desni strani dovolj prostora za prehitevanje.
(4) Tirno vozilo, ki vozi po tirnicah, položenih po sredini vozišča, je dovoljeno prehiteti le po desni strani, če je med tirnim vozilom in desnim robom vozišča prometni pas. Na enosmerni cesti ga je v takem primeru dovoljeno prehiteti tudi po levi strani.
(5) Prehitevanje po desni strani ni dovoljeno na avtocesti in cesti, rezervirani za motorna vozila, razen na ploščadi iz tretje alinee drugega odstavka tega člena.
(6) Z globo 40.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.
(7) Z globo 20.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.

37. člen
(1) Voznik sme začeti prehitevati le, če ima na cesti dovolj prostora. S prehitevanjem ne sme ovirati udeleženca cestnega prometa, ki ga prehiteva.
(2) Pred prehitevanjem vozila, ki vozi pred njim po istem prometnem pasu, mora dati voznik predpisan znak, nato pa ga na primerni bočni razdalji prehiteti. Prehiteti mora brez oklevanja, po končanem prehitevanju pa se mora, razen na smernem vozišču z dvema ali več prometnimi pasovi, čimprej vrniti na prometni pas, po katerem je vozil pred prehitevanjem.
(3) Na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma sme voznik, ki je prehitel vozilo in želi prehiteti še drugo vozilo ali drugega udeleženca cestnega prometa, ostati na prometnem pasu, po katerem je prehiteval prvo vozilo, če s tem ne ovira hitrejših vozil, ki se mu približujejo od zadaj.
(4) Voznik prehitevanega vozila ne sme povečati hitrosti. Po potrebi mora zmanjšati hitrost in se pomakniti k desnemu robu vozišča.
(5) Z globo 40.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s prvim, drugim ali tretjim odstavkom tega člena.
(6) Z globo 60.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s četrtim odstavkom tega člena.

38. člen
(1) Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila:
1. če je voznik, ki vozi za njim, že začel prehitevati;
2. če je voznik, ki vozi pred njim, že dal znak, da bo prehitel vozilo pred seboj ali zavil v levo, ali se je razvrstil za zavijanje v levo, razen kadar ga prehiteva v skladu z določbo tretjega odstavka 36. člena tega zakona;
3. pod vrhom klanca, pred ovinkom ali v ovinku, kjer ni zadostne vidne razdalje, razen na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma;
4. v predoru, razen če sta smerni vozišči speljani vsako skozi svojo predorsko cev;
5. po odstavnem pasu;
6. če se po prehitevanju ne bi mogel varno vključiti na smerno vozišče oziroma na prometni pas, po katerem je vozil pred prehitevanjem;
7. če smerno vozišče za vožnjo vozil v nasprotni smeri ni prosto v dolžini, ki je potrebna za prehitevanje;
8. ki zmanjšuje hitrost ali ustavlja pred prehodom za pešce, na katerem ali ob katerem so pešci;
9. ob zmanjšani vidljivosti, razen na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma;
10. vozila ali kolone vozil, ki vozi z zmanjšano hitrostjo zaradi gostote prometa ali drugih razmer v prometu;
11. ko se približuje mestu, kjer se izvaja delo na cesti, na katerega je opozorjen s predpisano prometno signalizacijo;
12. na križišču;
13. na prehodu ceste čez železniško progo.
(2) V primerih iz 12. in 13. točke prejšnjega odstavka je dovoljeno prehiteti enosledno vozilo.
(3) Z globo 40.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s 5., 6. ali 9. točko prvega odstavka tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 4 kazenske točke.
(4) Z globo 60.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s 3., 4., 7. ali 8. točko prvega odstavka tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 5 kazenskih točk.
(5) Z globo 30.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbo 1., 2., 10., 11., 12. ali 13. točko prvega odstavka tega člena.

39. člen
Ne glede na določbo 12. točke prvega odstavka prejšnjega člena je na križišču dovoljeno prehiteti:
- vozilo, ki zavija levo v skladu s 36. členom tega zakona;
- vozilo, ki vozi po prednostni cesti;
- vozilo, ki pri zeleni luči vozi preko križišča, na katerem je promet urejen s svetlobnimi prometnimi znaki.

globoko grlo ::

jah, ampak v življenu nisem še nobenga "ferdota" videl da bi se speljal s ceste in nehal delat kolone

v praksi se pač vozi in ne jebe žive sile, sam pri sebi si pa misli kako skrbi za svojo in varnost ostalih udeležencev v prometu

lepo ti je citiral, da se mora umaknit iz prometa, če dela kolono

kolona je pa že 3-5 avtomobilov za njim, torej ...

Stepni Volk ::

Če imate pred seboj počasnega voznik, pokličite 113 tako, kot Ferdo... pre počasna vožnja ga bo stala 30'000 SIT oz 50'000 SIT (za hitrost 40Km/h ali manj zunaj naselja), kot je lepo zapisano v Zakonu.

ferdo ::

na kratko povedano, si v riti, če se znajdeš v taki situaciji...

prijavo na 113 pa lahko narediš, da nekdo ovira promet, sem ti že par postov nazaj povedal, kaj lahko narediš, pa še zdaj se delaš nevednega, ali pa res nerazumeš, če ti kaj ni jasno vprašaj.
««
4 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Počasni vozniki (strani: 1 2 3 433 34 35 36 )

Oddelek: Na cesti
1776242899 (213930) dzinks63

Več podobnih tem