Forum » Loža » Zelo dober spot proti prehitri vožnji !
Zelo dober spot proti prehitri vožnji !
stock ::
Res, kje pa to piše?
Nikjer to sm samo jst malo posplošiu. In ne, ne samo po mojem je, da hitrost pri prehitevanju niomejena.
No, na "prazni" cesti, kjer promet poteka tekoče, pa torej lahko varno zamenjaš pas (brez da bi nekoga izsilil oziroma moral pospešit nad omejitev)
&
3. Nevem od kje vam ideja da lahko na avtocesti pospešiš na 160km/h da se lahko hitreje umakneš na svoj pas. Na avtocesti ni nasprotnega tko da ni čist nobenga razloga da bi se mogu pri 130km/h čim prej umaknit na desni pas.
Jao, mi govorimo o magistralnih cestah, seveda to nevelja za te primere, kjer imaš več pasou v eno smer.
Ziga Dolhar,
sj sm prebrou šeenkrat in dau replay.
KOKO,
tud če se pelje po omejitvah ga lahko prehitiš.
Kako da jih ne oviraš pri 130, v autošoli te učijo in po zakonu moraš predvidevat tidi napake drugih, sepravi predvidevaš da nekdo pelje hitreje in ga ti ogrožaš ker si se mu tja nalimu pri 130, zato se morš umaknit.
Pa se proizvajalci osebnih vozil nam dajejo lazne obcutke da smo pa pri vsej tej zasciti in udobju bolj varni, in mi ljudje temu verjamemo.
Jst verjamem da so šebolj varni kakor prikazujejo oni.
lp
jype ::
Daliborg> vozi po pravilih, drzi se varnostnih pravil, ne omamljaj se ko vozis .... itd...itd.... a kaj ti to pomaga če si samo clovek z veliko napakami,
Po moje ko prvega človeka ubiješ iz čiste objestnosti, če nisi duševno moten, vsekakor začneš razmišljati tudi s kakšne druge perspektive.
Spot cilja ravno na to, da bodo morda objestni in neprevidni vozniki, ki najpogosteje povzročijo nesrečo, morda dosegli miselni preskok, ki jim bo potem omogočal, da se ne počutijo kot da imajo premajhne genitalije ali oprsje, če ne drvijo po cestah z neprilagojeno hitrostjo.
V tem pogledu je spot "zelo dober".
shock> Jst verjamem da so šebolj varni kakor prikazujejo oni.
In kako zagotoviš, da je varnost vozila, v katerega se misliš zaletet, na dovolj visokem nivoju, da bodo ljudje v njem ostali nepoškodovani?
Po moje ko prvega človeka ubiješ iz čiste objestnosti, če nisi duševno moten, vsekakor začneš razmišljati tudi s kakšne druge perspektive.
Spot cilja ravno na to, da bodo morda objestni in neprevidni vozniki, ki najpogosteje povzročijo nesrečo, morda dosegli miselni preskok, ki jim bo potem omogočal, da se ne počutijo kot da imajo premajhne genitalije ali oprsje, če ne drvijo po cestah z neprilagojeno hitrostjo.
V tem pogledu je spot "zelo dober".
shock> Jst verjamem da so šebolj varni kakor prikazujejo oni.
In kako zagotoviš, da je varnost vozila, v katerega se misliš zaletet, na dovolj visokem nivoju, da bodo ljudje v njem ostali nepoškodovani?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Microsoft ::
Lej jst mam en predlog. Vsi neki kvazi teoretiki, pravniki, vozniki itn. dajte tole razglabljat vsak delavnik med 7 in 9 zjutraj ter popoldne od recimo 4 do 6. Ves ta cas bo tako cesta prazna raznih polzev in zelv, tako da bomo lahko tisti, ki nam voznja ni nekaj v vesleje ampak nuja, prej prisli tja, kamer smo ze pac namenjeni in nam ne bo potrebno prehitevat v skarjice in cez polno cert, ker bo promet tekle, kot se spodobi.
Potem se pa lahko vi zaradi mene cel preostali dan jajcate kjer hocete in kolkre pocas je le mozno.
by Miha
Potem se pa lahko vi zaradi mene cel preostali dan jajcate kjer hocete in kolkre pocas je le mozno.
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
darkolord ::
stock: po zakonu lahko pričakuješ, da se VSI ostali udeleženci držijo zakona:
tud če se pelje po omejitvah ga lahko prehitiš.
Edino, če ti to rata, brez da bi ti šel čez omejitev
(2) Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o varnosti cestnega prometa in predpisi o javnih cestah.
tud če se pelje po omejitvah ga lahko prehitiš.
Edino, če ti to rata, brez da bi ti šel čez omejitev
jype ::
Microsoft> Lej jst mam en predlog.
Jaz imam boljšega. Vsi kvazi-vozniki motornih vozil, ki ste nesposobni upravljati s svojimi vozili varno, se pojdite preseravat na za to namenjene površine. Ceste prepustite ljudem, ki so se po njih sposobni voziti varno.
Hvala.
Jaz imam boljšega. Vsi kvazi-vozniki motornih vozil, ki ste nesposobni upravljati s svojimi vozili varno, se pojdite preseravat na za to namenjene površine. Ceste prepustite ljudem, ki so se po njih sposobni voziti varno.
Hvala.
TESKAn ::
darkolord, tale člen ti eno figo pomaga, ko se ti en norc zrine direkt pred avto iz neprednostne ceste, ti odreagiraš in čelno trčiš v nasproti vozeč avto/kamijon. Zmeraj moreš pričakovat, da bo drug voznik naredil največjo neumnost, kar jo lahko in temu ustrezno se prilagodiš. Ko se zbudiš v bolnici brez nog, ti noben tak člen ne pomaga.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
K0K0 ::
Stock kaj ko bi ti najprej izpit naredu ?
Microsoft a se splača za tiste 3 min na 100km ogrožat sebe in ostale ? Če se ti mudi pojdi 5 min prej od doma pa bo.
Microsoft a se splača za tiste 3 min na 100km ogrožat sebe in ostale ? Če se ti mudi pojdi 5 min prej od doma pa bo.
imagodei ::
GroundZero@ se javljaš? preprosto ne dojameš pointa ne? če se nahajaš na cesti, si potencialen kandidat za nesrečo... kar lahko menda razbereš iz kar pogostih poročil o prometnih nesrečah... če pričakuješ, da boš 100% varen v območju prometa, se motiš
Hja, zdej ne vem, kdo od naju ne dojame? Jaz tebe že razumem. Ti trdiš, da absolutne varnosti ni in da mora vsak, ki se spravi na cestišče, sprejet določen riziko.
Do tukaj se strinjam s tabo. Tudi jaz sem pripravljen sprejeti to tveganje, ampak tukaj se pa najini mnenji razideta. Jaz do konca zagovarjam, da je promet konsenz udeležencev. To je sistem, ki lahko funkcionira le, če se vsi udeleženci držimo pravil (to leti tako na prehitre, kot tudi na prepočasne voznike), ne pa samo nekateri.
Tveganje, ki izhaja iz teh okvirov, sem pripravljen sprejeti in ga sprejemam vsak dan. Zato pa povsem upravičeno pričakujem od vseh ostalih udeležencev, da bodo vozili normalno in po ustaljenih pravilih - ali po zakonu, če češ.
Če povem še drugače - strinjam se s tabo, da se nesreče dogajajo in se bodo dogajale. Vsak dodatni dejavnik tveganja je zato absolutno odveč in bi moral biti sankcioniran. Tako Ubermensh, ki mislite, da lahko vozite 150 po cesti, kjer je omejitev 90, kot "nedeljski vozniki", ki se tam cjazite 70 ali 60, ste anomalija v sistemu in ste dodaten dejavnik tveganja.
S tega stališča ne zdrži noben ugovor, kako je vožnja občutno pod omejitvijo varna, kako je vožnja nujno zlo in jo je treba čimprej zaključit, kako noro dobri vozniki ste in si lahko zato kamot privoščite 5 pirov pred vožnjo, ipd. Ne vzdrži! Ste del sistema, ki funkcionira le, če se vsi držijo protokola!
Ker smo že ravno pri protokolih in sistemih, lahko tisti geeki, ki vam ti dve besedi nista jasni drugače, kot v povezavi z računalniki, razmišljate, kakšen je rezultat, če po Cat5 kablih hočeta komunicirat dva PCja z 1G? Ali pa, zakaj 100M switch tako zelo pripomore k hitrosti v omrežju v primerjavi s 100M hub?
Hja, zdej ne vem, kdo od naju ne dojame? Jaz tebe že razumem. Ti trdiš, da absolutne varnosti ni in da mora vsak, ki se spravi na cestišče, sprejet določen riziko.
Do tukaj se strinjam s tabo. Tudi jaz sem pripravljen sprejeti to tveganje, ampak tukaj se pa najini mnenji razideta. Jaz do konca zagovarjam, da je promet konsenz udeležencev. To je sistem, ki lahko funkcionira le, če se vsi udeleženci držimo pravil (to leti tako na prehitre, kot tudi na prepočasne voznike), ne pa samo nekateri.
Tveganje, ki izhaja iz teh okvirov, sem pripravljen sprejeti in ga sprejemam vsak dan. Zato pa povsem upravičeno pričakujem od vseh ostalih udeležencev, da bodo vozili normalno in po ustaljenih pravilih - ali po zakonu, če češ.
Če povem še drugače - strinjam se s tabo, da se nesreče dogajajo in se bodo dogajale. Vsak dodatni dejavnik tveganja je zato absolutno odveč in bi moral biti sankcioniran. Tako Ubermensh, ki mislite, da lahko vozite 150 po cesti, kjer je omejitev 90, kot "nedeljski vozniki", ki se tam cjazite 70 ali 60, ste anomalija v sistemu in ste dodaten dejavnik tveganja.
S tega stališča ne zdrži noben ugovor, kako je vožnja občutno pod omejitvijo varna, kako je vožnja nujno zlo in jo je treba čimprej zaključit, kako noro dobri vozniki ste in si lahko zato kamot privoščite 5 pirov pred vožnjo, ipd. Ne vzdrži! Ste del sistema, ki funkcionira le, če se vsi držijo protokola!
Ker smo že ravno pri protokolih in sistemih, lahko tisti geeki, ki vam ti dve besedi nista jasni drugače, kot v povezavi z računalniki, razmišljate, kakšen je rezultat, če po Cat5 kablih hočeta komunicirat dva PCja z 1G? Ali pa, zakaj 100M switch tako zelo pripomore k hitrosti v omrežju v primerjavi s 100M hub?
- Hoc est qui sumus -
darkolord ::
TESKAn: ampak kljub temu ni nobenega razloga, da bi na primer pričakoval, da bo nekdo drug za teboj pripeljal z 250km/h in moraš ti zato prehitevat s hitrostjo, ki je višja od 130
jype ::
In po drugi strani _moraš_ pričakovati, da je na regionalni cesti za ovinkom kolona, okvarjeno vozilo, mrtev nosorog ali pa uparjalniki za jedrsko elektrarno, ne glede na to da je omejitev 90.
Če v taki situaciji pred ovinkom zmanjšaš hitrost, to ni niti protizakonito, niti neumno.
Če v taki situaciji pred ovinkom zmanjšaš hitrost, to ni niti protizakonito, niti neumno.
Microsoft ::
jype, jst se peljem tolko varno, da si nikoli nic ne naredim, hkrati pa drugih ne poskodujem. Pa se vozim dalec od omejitev, varnostnih razdalj ter ostalih stvari. Kaj zdej?
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
aljazh ::
Kaj zdej?
Za dobro vseh ostalih, te rotim, da se čim prej zglasiš na upravni enoti in vrneš vozniško dovoljenje. Ker voziti mogoče res znaš, je pa tvoje ravnanje skrajno neodgovorno, če zanemarimo to, da je tudi protizakonito.
TESKAn ::
darklord, tudi ni nobenega razloga, da bi kdo v krožnem križišču zavil v levo. Pa sem enkrat bil priča takemu dogodku, ki se je na srečo končal brez nesreče...moj point je, da če boš pričakoval, da se bodo drugi zmeraj držali pravil, se boš slej ko prej nalimal v debila, ki te izsili z neprednostne stranske ulice. Čeprav te je videl in čeprav nisi bil dosti daleč, da bi se on lahko brez problema vrinil.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Tomay ::
Mogoče je že kdo omenil, ampak glavna težava je, da človek evolucijsko ni sposoben reagirati pri hitrostih višjih od tistih, ki jih sam lahko doseže.
Recimo, da če hodiš peš lahko 100% obvladaš svoje gibanje, pravočasno reagiraš. Če se pa pelješ s kolesom avtom... tvoji refleksi niso več kos nalogi oz. vsaj ne 100% kos. Tudi zaradi tega imajo gepardi antilope ... bistveno boljše reflekse kot človek. To sicer poskušamo kompenzirati s predvidevanjem a vedno ne uspe.
Zaradi tega se bodo vedno dogajale prometne nesreče oz. vsaj dokler bo človek vozil. Zraven tega so še vplivi različnih substanc, ki nam še bolj zameglijo odločanje in stanje pač je kakršno je. Verjetno bo edino zmanjšanje nesreč prinesla tehnologija, ko bo avto sam vozil namesto človeka. Sicer je še do tega dolga pot ampak že če pogledamo DARPA stvar zgleda obetavna.
Če bi vsi hodili peš ne bi bilo mrtvih v prometu.
Recimo, da če hodiš peš lahko 100% obvladaš svoje gibanje, pravočasno reagiraš. Če se pa pelješ s kolesom avtom... tvoji refleksi niso več kos nalogi oz. vsaj ne 100% kos. Tudi zaradi tega imajo gepardi antilope ... bistveno boljše reflekse kot človek. To sicer poskušamo kompenzirati s predvidevanjem a vedno ne uspe.
Zaradi tega se bodo vedno dogajale prometne nesreče oz. vsaj dokler bo človek vozil. Zraven tega so še vplivi različnih substanc, ki nam še bolj zameglijo odločanje in stanje pač je kakršno je. Verjetno bo edino zmanjšanje nesreč prinesla tehnologija, ko bo avto sam vozil namesto človeka. Sicer je še do tega dolga pot ampak že če pogledamo DARPA stvar zgleda obetavna.
Če bi vsi hodili peš ne bi bilo mrtvih v prometu.
Voodoo 4Ever
darkolord ::
TESKAn: Ja, sej razumem in se čisto strinjam. Samo, če nekdo trdi, da moraš pričakovat, da se nihče ne drži zakona (in ga zaradi tega moraš tudi ti kršit), se že bolj strinjam s tem, da lahko pričakuješ, da se ga vsaj velika večina drži
imagodei ::
Še kratko nadaljevanje prejšnjega sporočila, ker sem prehitro pritisnil na [Pošlji], zdaj pa ne morem več popravit...
Rekel sem, da sem pripravljen sprejet tveganje, ki je nujna posledica uporabe cestnih površin, če se vsi udeleženci držijo pravil, zakonov. Ker GroundZero pravilno ugotavlja, da 100% varnosti ni, se mi zato zdi res nerazumno, da bi z neracionalno vožnjo izven vseh pravil in zakonodaje, ta odstotek še zviševal. Takega tveganja ne sprejemam, zato sam ne vozim bistveno mimo "protokola", ki ga določa zakon. Prav tako nima nihče, ki se pelje mimo mene (v isti smeri kot jaz, nasproti, ali pa pod kakršnim koli kotom) nikakršne pravice, da mi vsiljuje zmanjšanje stopnje varnosti. Ko se usedem za volan, sprejmem tveganje, ki ga določa normalna uporaba vozil in cestišča ob upoštevanju zakona, ne pa tveganja, ki ga s svojimi ekscesi zvišujete tako Ubermensch kot tudi Nedeljski vozniki.
Upam, da sem sedaj še bolj jasen, kot sem bil.
Rekel sem, da sem pripravljen sprejet tveganje, ki je nujna posledica uporabe cestnih površin, če se vsi udeleženci držijo pravil, zakonov. Ker GroundZero pravilno ugotavlja, da 100% varnosti ni, se mi zato zdi res nerazumno, da bi z neracionalno vožnjo izven vseh pravil in zakonodaje, ta odstotek še zviševal. Takega tveganja ne sprejemam, zato sam ne vozim bistveno mimo "protokola", ki ga določa zakon. Prav tako nima nihče, ki se pelje mimo mene (v isti smeri kot jaz, nasproti, ali pa pod kakršnim koli kotom) nikakršne pravice, da mi vsiljuje zmanjšanje stopnje varnosti. Ko se usedem za volan, sprejmem tveganje, ki ga določa normalna uporaba vozil in cestišča ob upoštevanju zakona, ne pa tveganja, ki ga s svojimi ekscesi zvišujete tako Ubermensch kot tudi Nedeljski vozniki.
Upam, da sem sedaj še bolj jasen, kot sem bil.
- Hoc est qui sumus -
jype ::
Microsoft> jype, jst se peljem tolko varno, da si nikoli nic ne naredim, hkrati pa drugih ne poskodujem. Pa se vozim dalec od omejitev, varnostnih razdalj ter ostalih stvari. Kaj zdej?
Bullshit. Mene vedno zbijejo taki kot ti in nikoli taki, kot je darkolord, ki pač razumejo, da drugi ljudje računajo s tem, da boš vozil po omejitvah in z ustreznimi varnostnimi razdaljami ter ostalimi stvarmi.
Bullshit. Mene vedno zbijejo taki kot ti in nikoli taki, kot je darkolord, ki pač razumejo, da drugi ljudje računajo s tem, da boš vozil po omejitvah in z ustreznimi varnostnimi razdaljami ter ostalimi stvarmi.
BigWhale ::
> darkolord, tale člen ti eno figo pomaga, ko se ti en
> norc zrine direkt pred avto iz neprednostne ceste, ti
> odreagiraš in čelno trčiš v nasproti vozeč
> avto/kamijon.
V avtosoli bi morali uciti, da ljudje reagirajo po pameti. Zadnjic so mi pred kolesa pricapljale stiri race. Mama in tri male racke. V gosjem redu. Na sreco so se malo obotavljale in niso stopile direktno pred avto. Drugace bi jih povozil.
Vsekakor bolj pametna reakcija, da enostavno peljes naravnost, kot, da brezglavo zavijes.
Takisto pri izogibanju vozilu, ki zapelje na prednostno cesto. Bolje vanj, kot pa na nasprotni pas in v nasproti vozece vozilo. :)
> norc zrine direkt pred avto iz neprednostne ceste, ti
> odreagiraš in čelno trčiš v nasproti vozeč
> avto/kamijon.
V avtosoli bi morali uciti, da ljudje reagirajo po pameti. Zadnjic so mi pred kolesa pricapljale stiri race. Mama in tri male racke. V gosjem redu. Na sreco so se malo obotavljale in niso stopile direktno pred avto. Drugace bi jih povozil.
Vsekakor bolj pametna reakcija, da enostavno peljes naravnost, kot, da brezglavo zavijes.
Takisto pri izogibanju vozilu, ki zapelje na prednostno cesto. Bolje vanj, kot pa na nasprotni pas in v nasproti vozece vozilo. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
jype ::
BigWhale> Takisto pri izogibanju vozilu, ki zapelje na prednostno cesto. Bolje vanj, kot pa na nasprotni pas in v nasproti vozece vozilo. :)
Pogoj, da lahko razmisliš, kaj je bolj varno je, da imaš dovolj nizko hitrost, da imaš čas razmislit o tem. Če nimaš, bo refleks šel mimo možganov, ki bi se lahko odločili, kaj je najbolj pametno.
Pogoj, da lahko razmisliš, kaj je bolj varno je, da imaš dovolj nizko hitrost, da imaš čas razmislit o tem. Če nimaš, bo refleks šel mimo možganov, ki bi se lahko odločili, kaj je najbolj pametno.
Keyser Soze ::
Ponavadi je precej bolje, da ga naciljaš... Tistega, ki zapelje na prednostno.
OM, F, G!
BigWhale ::
No, vsekakor je najbolje, da bremzas in se probas ustaviti (Pod pogojem da za tabo ne vozi Microsoft in ti blenda, ker ti potem prileti v rit), drugace pa second choice bi bil vsekakor, da ga naciljas, in se zaletis vanj. Precej bolje kot, da naciljas nasproti vozece vozilo... ;>
JohanP ::
Jaz sem ga , ko mi je vzvratno zapeljal na cesto.
Neki ata, ki drugače po njegovih trditvah vozi počasi in previdno ter ni imel nesreče že nevekoliko let. Potem je pa še pizdil zakaj ja nisem zapeljal na drugi pas, ki je bil medtem poln, ko je on vzvratno s telefonom med ramo in glavo brez znaka zapeljal na prednostno cesto.
Verjamem pa, če se takemu idiotu izogneš na drugi pas in se ob tem zabiješ v nasproti vozeče vozilo, on smatra da se je komaj izognil nesreče.
Za popolno ustavitev pa mi je sfalilo cca pol metra. Rezultat je bil razbit odbijač, blatnik in luč.
Neki ata, ki drugače po njegovih trditvah vozi počasi in previdno ter ni imel nesreče že nevekoliko let. Potem je pa še pizdil zakaj ja nisem zapeljal na drugi pas, ki je bil medtem poln, ko je on vzvratno s telefonom med ramo in glavo brez znaka zapeljal na prednostno cesto.
Verjamem pa, če se takemu idiotu izogneš na drugi pas in se ob tem zabiješ v nasproti vozeče vozilo, on smatra da se je komaj izognil nesreče.
Za popolno ustavitev pa mi je sfalilo cca pol metra. Rezultat je bil razbit odbijač, blatnik in luč.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JohanP ()
V-i-p ::
Lahko kak s-t stručko pogrunta, kako bi si ta film downloadal, ker bi ga zelo rad shranil na telefon. Hvala.
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!
PrimozR ::
Nisem bral cele teme ampak IMO bi se nekaj agresivnih voznikov lahko znebili s kvalitetno dirkaško stezo v Sloveniji. Sam vem da bi se z veseljem šel preizkusit. Mobikrog je za silo, ampak to ni to.
stock ::
Kakor za koga, pomoje bi potem nekateri hoteli pridobljeno znanje poizkusit tudi na cesti... pa si spet na istem. -Zna pol folk tolk bol bremzat in peljat, pol pa spet tolk hitrej pelje... spet na istem.
Daliborg ::
@jype
Nisi razumel mojga posta, jaz pravim da sva med tistimi norimi in neprevidnimi vozniki tudi jaz in ti! Nesreca nikoli ne pociva ..si ze slisal za to?...ni vazno kako previden bos, vsaj jst mislim da se zato rece temu "nesreca" in ne namerno dejanje. Kaj se pa s tvojo psiho zgodi ce si sokrivec pri umoru, je pa odvisno samo od tvoje razlage v glavi, kar pa ni pogojeno s tem da bos od tega trenutka dalje "prepreceval" nesrece! Kot sem ze povdaril ni cloveku za zaupati sredstva s katerimi se samounicujemo, a smo le ljudje in nam nihce se tega ni prepovedal, in dvomim da nam bo kdo! (mogoce vesoljci pridejo pokazat kako se warpa?)
Lp!
Nisi razumel mojga posta, jaz pravim da sva med tistimi norimi in neprevidnimi vozniki tudi jaz in ti! Nesreca nikoli ne pociva ..si ze slisal za to?...ni vazno kako previden bos, vsaj jst mislim da se zato rece temu "nesreca" in ne namerno dejanje. Kaj se pa s tvojo psiho zgodi ce si sokrivec pri umoru, je pa odvisno samo od tvoje razlage v glavi, kar pa ni pogojeno s tem da bos od tega trenutka dalje "prepreceval" nesrece! Kot sem ze povdaril ni cloveku za zaupati sredstva s katerimi se samounicujemo, a smo le ljudje in nam nihce se tega ni prepovedal, in dvomim da nam bo kdo! (mogoce vesoljci pridejo pokazat kako se warpa?)
Lp!
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
jype ::
Daliborg> Nisi razumel mojga posta, jaz pravim da sva med tistimi norimi in neprevidnimi vozniki tudi jaz in ti! Nesreca nikoli ne pociva ..si ze slisal za to?...ni vazno kako previden bos, vsaj jst mislim da se zato rece temu "nesreca" in ne namerno dejanje.
To je neumnost. Če voziš varno, zmerno in previdno, so možnosti za nesrečo (tudi za ostale udeležence v prometu) bistveno nižje. Eden od razlogov, da se jaz že 10 let vozim v mesto z biciklom je tudi ta, da ko sediš v plehnati škatli sredi ceste in se nimaš kam premaknit, dejansko ne moreš nič, če se nekdo, ki vozi rizično, enostavno zaleti vate. Če si na biciklu imaš tako manevrskega prostora kot tudi prednosti zaradi boljše preglednosti in predvsem tega da slišiš, kaj se dogaja okoli tebe, ogromno.
Na rakovniškem križišču smo enkrat ostali kakih 20 centimetrov stran od nesreče, v kateri je nekdo z visoko hitrostjo pripeljal skozi rdečo luč, polomil dva avtomobila, ki sta se odbila v vozila, čakajoča pred semaforjem, sam pa pristal na strehi. Vsaj šest ljudi je obležalo krvavih, ker nekdo ni vozil po omejitvah in gledal na cesto. Če bi vozil tako, kot je treba, se ne sreča sploh ne bi zgodila. Ne boš mi mogel dopovedat, da se to lahko zgodi vsakomur, ker to enostavno ni res. Biti moraš namerno neodgovoren, če se, ko voziš avto, tako obnašaš.
To je neumnost. Če voziš varno, zmerno in previdno, so možnosti za nesrečo (tudi za ostale udeležence v prometu) bistveno nižje. Eden od razlogov, da se jaz že 10 let vozim v mesto z biciklom je tudi ta, da ko sediš v plehnati škatli sredi ceste in se nimaš kam premaknit, dejansko ne moreš nič, če se nekdo, ki vozi rizično, enostavno zaleti vate. Če si na biciklu imaš tako manevrskega prostora kot tudi prednosti zaradi boljše preglednosti in predvsem tega da slišiš, kaj se dogaja okoli tebe, ogromno.
Na rakovniškem križišču smo enkrat ostali kakih 20 centimetrov stran od nesreče, v kateri je nekdo z visoko hitrostjo pripeljal skozi rdečo luč, polomil dva avtomobila, ki sta se odbila v vozila, čakajoča pred semaforjem, sam pa pristal na strehi. Vsaj šest ljudi je obležalo krvavih, ker nekdo ni vozil po omejitvah in gledal na cesto. Če bi vozil tako, kot je treba, se ne sreča sploh ne bi zgodila. Ne boš mi mogel dopovedat, da se to lahko zgodi vsakomur, ker to enostavno ni res. Biti moraš namerno neodgovoren, če se, ko voziš avto, tako obnašaš.
imagodei ::
@Daliborg:
nesreča se ti lahko zgodi lahko pa jo tudi sam zakriviš. Res je, da še tako previdna vožnja ne eliminira vseh možnosti za nesrečo, ti pa bistveno zmanjša možnosti, da boš udeležen v njej. V prvem primeru (nesreča se ti zgodi), pri normalni hitrosti in pametni vožnji vsaj obstaja možnost, da odreagiraš in zmanjšaš verjetnost škode in poškodb. V drugem primeru (sam zakriviš nesrečo) je pa tako, da pri normalni hitrosti in pametni vožnji zelo zelo težko sploh pride do nesreče...
Ne zdaj pametovat zunanjih dejavnikih, kot so počene gume, divjad na cesti ipd. Vse to so buče. Ni pravilno razmišljanje: tudi če bom vozil previdno in varno, se mi lahko zgodi nesreča, zato bom rajši vozil divje in nepazljivo. Ravno kontra bi moral razmišljat: ker se nesreče že itak dogajajo, če vozim previdno, ni nobenega smisla, da bi statistično IN DEJANSKO samemu sebi dvigoval verjetnost, da bom udeležen v nesreči!
nesreča se ti lahko zgodi lahko pa jo tudi sam zakriviš. Res je, da še tako previdna vožnja ne eliminira vseh možnosti za nesrečo, ti pa bistveno zmanjša možnosti, da boš udeležen v njej. V prvem primeru (nesreča se ti zgodi), pri normalni hitrosti in pametni vožnji vsaj obstaja možnost, da odreagiraš in zmanjšaš verjetnost škode in poškodb. V drugem primeru (sam zakriviš nesrečo) je pa tako, da pri normalni hitrosti in pametni vožnji zelo zelo težko sploh pride do nesreče...
Ne zdaj pametovat zunanjih dejavnikih, kot so počene gume, divjad na cesti ipd. Vse to so buče. Ni pravilno razmišljanje: tudi če bom vozil previdno in varno, se mi lahko zgodi nesreča, zato bom rajši vozil divje in nepazljivo. Ravno kontra bi moral razmišljat: ker se nesreče že itak dogajajo, če vozim previdno, ni nobenega smisla, da bi statistično IN DEJANSKO samemu sebi dvigoval verjetnost, da bom udeležen v nesreči!
- Hoc est qui sumus -
'FireSTORM' ::
Mimogrede, za tiste, ki menite, da je omejitev hitrosti s prometno signalizacijo popolnoma brezveze in da je ni treba upoštevati, če tisti trenutek ne opazite policijske navzočnosti: vozniki ostalih vozil se pogosto zanašajo na to, da boste vsaj približno spoštovali omejitve in na podlagi tega ocenjujejo varne časovne intervale (kdaj lahko pred vami zavijejo na cestišče ali z njega ali vam prekrižajo pot). Če vozite kot mularija s premajhnimi genitalijami, se seveda princip podre.
ti se kar zanašaj na druge voznike...
ravno pred tednom dni sem se peljal po ravni cesti skozi mesto, nekje med 50 in 60kmh
pridem do križišča kjer imam jaz prednost
iz leve in desne pa prideta dva "priključka"
na obeh stop znak
ko sem bil že kar zelo blizu parkirišča mi je čez cesto švignil avto ki se sploh ni ustavil, hitrosti nebi povedal kolko je mel ker nimam pojma, enostavn se je zgodilo prehitro, lahko povem samo da je blo izjemno blizu...
zdaj ali je tip spregledal namerno ali nenamerno tisti stop znak me sploh ne zanima
ker mi niti nebi bilo pomembno če bi ga napičil...
kriv bi sicer bil on, nasankal bi lahko jaz huje kot on...
od tistega trenutka v tistem križišču zmanjšam hitrost, če zavijam ali ne
in ne zanašam se več na ostale voznike
saj to srečanje ni bilo edino srečanje ki bi se lahko končalo tragično in sploh ne po svoji krivdi
peljal sem 5-10kmh hitreje
in zdaj če bi tistega "manijaka" nagazil mi bo kdo rekel da bi zaradi teh 10kmh preprečil nesrečo?
bullpoop...
hitrost je ena čudna zadeva za voznike...
če ti avto obvladaš pri 100kmh ti je vseeno če potem pelješ 50 ali 70 skozi mesto
če ti npr. otrok skoči pred avto si ga zgazil pri 50 ali 70, sploh če skoči iza kakšnega parkiranega avta ali pa ravno za nepreglednim ovinkom...
kriv si pa enako tako pa če se pelješ 40
zato ker bi moral bolj pazit...
in z tem postom ne mislim da bi vsi morali divjati kot teleta po cesti in se zaganjat tolko kolko avto gre
ampak če si ti prepričan v sebe in to mislim zelo dobro prepričan
da avto obvladaš tudi pri višji hitrosti, zakaj pa nebi malo več svinca naložil na nogo?
in tudi zdaj ne mislim da bi moral potem peljat 150 skozi mesto
ampak 60-70 na pregledni cesti je čist fajna hitrost za mesto v kateri še jaz sam obvladam avto
glede prehitevanja
če je pregledna cesta in če imaš možost, zakaj pa nebi?
tudi kolona za traktorjem naprimer
bil sem sam nekje 6i ali 7i za traktorjem
ravna cesta
prazen nasprotni pas nihče ne prehiteva
res da nebi smel prehitevat kolone
ampak kaj boš v takem primeru? cincal 20 celo večnost?
ne pa prehitevat tako kot me je nek mulc z novim passat karavanom ki mu ga je verjetno kupil foter
na začetku ravne ceste se mi spravi ob bok
kontra pa pride deda z maruttijem
tako da sva oba z dedekom bila totalno na bremzi in bankini da je všel dobesedno med nama...
Those penguins.... They sure aint normal....
jype ::
FireSTORM> od tistega trenutka v tistem križišču zmanjšam hitrost, če zavijam ali ne
FireSTORM> in ne zanašam se več na ostale voznike
To sem se tudi naučil že na biciklu. Ja, imaš prednost, ampak ne staviš svoje glave, da ostali to razumejo in upoštevajo.
Jaz tudi pred nepreglednimi križišči upočasnim (seveda pogledam, če je kdo za mano, da lahko to varno storim), ne ker bi hotel ovirat promet, ampak ravno zato, ker za zdaj pač moram pričakovati takšne situacije.
Ampak to ne pomeni, da se moraš obnašat tako, da se drugi ne morejo zanest na to da boš _TI_ upošteval predpise in omejitve. Kljub vsemu si še vedno lahko povsem umirjen in olikan udeleženec v prometu.
FireSTORM> ampak če si ti prepričan v sebe in to mislim zelo dobro prepričan
FireSTORM> da avto obvladaš tudi pri višji hitrosti, zakaj pa nebi malo več svinca naložil na nogo?
Ker s tem ne pridobiš ničesar, izgubiš pa veliko. Omenili smo že, da se podre sistem vzajemnosti, tokrat pač po tvoji krivdi, podaljša se razdalja, ki jo vozilo prevozi v reakcijskem času, vsaka napaka na vozilu, cestišču, prometni signalizaciji in pri soudeležencih v prometu se potencira, konec koncev pa je zelo vprašljiva tudi "zelo dobra prepričanost" voznika samega vase in v njegove sposobnosti upravljanja. Če je tako sposoben, potem razume, zakaj je dobro, da vozi počasi (ne prepočasi, po omejitvah in prilagojeno razmeram na cesti).
FireSTORM> glede prehitevanja
FireSTORM> če je pregledna cesta in če imaš možost, zakaj pa nebi?
Ti samo konzervativno ocenjuj možnosti. Ne ga lomit po robu ovojnice, al kakorkoli se temu že reče v avtomobilizmu.
FireSTORM> ampak kaj boš v takem primeru? cincal 20 celo večnost?
Jaz brez težav. Če bom vozil za traktorjem, ga bom prehitel (ker ga _moram_, če vozim za njim) na prvem primernem odseku, če bom pa vozil traktor, se bom pa na prvi malo širši bankini spokal s ceste.
FireSTORM> in ne zanašam se več na ostale voznike
To sem se tudi naučil že na biciklu. Ja, imaš prednost, ampak ne staviš svoje glave, da ostali to razumejo in upoštevajo.
Jaz tudi pred nepreglednimi križišči upočasnim (seveda pogledam, če je kdo za mano, da lahko to varno storim), ne ker bi hotel ovirat promet, ampak ravno zato, ker za zdaj pač moram pričakovati takšne situacije.
Ampak to ne pomeni, da se moraš obnašat tako, da se drugi ne morejo zanest na to da boš _TI_ upošteval predpise in omejitve. Kljub vsemu si še vedno lahko povsem umirjen in olikan udeleženec v prometu.
FireSTORM> ampak če si ti prepričan v sebe in to mislim zelo dobro prepričan
FireSTORM> da avto obvladaš tudi pri višji hitrosti, zakaj pa nebi malo več svinca naložil na nogo?
Ker s tem ne pridobiš ničesar, izgubiš pa veliko. Omenili smo že, da se podre sistem vzajemnosti, tokrat pač po tvoji krivdi, podaljša se razdalja, ki jo vozilo prevozi v reakcijskem času, vsaka napaka na vozilu, cestišču, prometni signalizaciji in pri soudeležencih v prometu se potencira, konec koncev pa je zelo vprašljiva tudi "zelo dobra prepričanost" voznika samega vase in v njegove sposobnosti upravljanja. Če je tako sposoben, potem razume, zakaj je dobro, da vozi počasi (ne prepočasi, po omejitvah in prilagojeno razmeram na cesti).
FireSTORM> glede prehitevanja
FireSTORM> če je pregledna cesta in če imaš možost, zakaj pa nebi?
Ti samo konzervativno ocenjuj možnosti. Ne ga lomit po robu ovojnice, al kakorkoli se temu že reče v avtomobilizmu.
FireSTORM> ampak kaj boš v takem primeru? cincal 20 celo večnost?
Jaz brez težav. Če bom vozil za traktorjem, ga bom prehitel (ker ga _moram_, če vozim za njim) na prvem primernem odseku, če bom pa vozil traktor, se bom pa na prvi malo širši bankini spokal s ceste.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
'FireSTORM' ::
to si ti...ti bi se spokal iz ceste
sem se pa peljal že iz radenec do tišine(10km skoraj) za traktorjem da je bila že takšna kolona da so že v mariboru verjetno cincali 20
in traktorist se pri 546908548906456 možnostih ni umaknil...
saj ga ne lomim na "robu ovojnice"
zato sem pa rekel če je cesta pregledna in je možnost
to ne mislim da vse ostale spraviš do srčnega infarkta ko skačejo po bremzah
ampak da lepo varno brez težave prehitiš počasnejše vozilo pred sabo
no kar še pa tudi včasih opazim, da se z boljšim avtom pelje pred mano 70 kjer je omejitev 90
hočem prehitet in pohodi gas...
se spokam nazaj na svoj pas in spet se pelje 70...
čisto po domače povedano je*anje v glavo
nikoli nisem rekel da če se jaz ne morem zanest na druge da bom še jaz tako tele in bom norel na cestah
vozim tolko kolko sam mislim da je še varno za mene in ostale v prometu
in nisem eden tistih ki mislijo da avto obvladajo pri 200kmh z pivom in čikom v roki...
ok ne ustavim pri vsakem stop znaku
ustavim pa pri vsakem takem stop znaku in tudi odvzemu prednosti kjer nič ne vidim na cesto zaradi npr. koruze ali pa kake žive meje...
tam ustavim in se prepričam
kjer pa lepo vidim na cesto in kljub temu da je znak peljem...
ok ne z 90 ampak zmanjšam tam okrog 20kmh, da če bi že bilo kako presenečenje da še lahko ustavim
sem se pa peljal že iz radenec do tišine(10km skoraj) za traktorjem da je bila že takšna kolona da so že v mariboru verjetno cincali 20
in traktorist se pri 546908548906456 možnostih ni umaknil...
saj ga ne lomim na "robu ovojnice"
zato sem pa rekel če je cesta pregledna in je možnost
to ne mislim da vse ostale spraviš do srčnega infarkta ko skačejo po bremzah
ampak da lepo varno brez težave prehitiš počasnejše vozilo pred sabo
no kar še pa tudi včasih opazim, da se z boljšim avtom pelje pred mano 70 kjer je omejitev 90
hočem prehitet in pohodi gas...
se spokam nazaj na svoj pas in spet se pelje 70...
čisto po domače povedano je*anje v glavo
nikoli nisem rekel da če se jaz ne morem zanest na druge da bom še jaz tako tele in bom norel na cestah
vozim tolko kolko sam mislim da je še varno za mene in ostale v prometu
in nisem eden tistih ki mislijo da avto obvladajo pri 200kmh z pivom in čikom v roki...
ok ne ustavim pri vsakem stop znaku
ustavim pa pri vsakem takem stop znaku in tudi odvzemu prednosti kjer nič ne vidim na cesto zaradi npr. koruze ali pa kake žive meje...
tam ustavim in se prepričam
kjer pa lepo vidim na cesto in kljub temu da je znak peljem...
ok ne z 90 ampak zmanjšam tam okrog 20kmh, da če bi že bilo kako presenečenje da še lahko ustavim
Those penguins.... They sure aint normal....
jype ::
FireSTORM> čisto po domače povedano je*anje v glavo
Takega najbolj zjebeš tako, da se ustaviš ob prvi priliki. Če tudi on ustavi ga lahko na gobec ali mu vsaj jebeš vse po spisku, če šiba naprej si pa pač žvižgaš tri minute in greš naprej.
Bolj zoprni in bistveno nevarnejši so kmečki fantje, ki ti na cesti, kjer je omejitev (recimo 70 na Celovški, kjer se mi je to dogajalo), hupajo, te v izrazito športni maniri prehitijo, potem pa pred tabo zabremzajo kolikor jim dajo gume. Takrat si tudi jaz za trenutek zaželim, da bi vozil vlak.
Takega najbolj zjebeš tako, da se ustaviš ob prvi priliki. Če tudi on ustavi ga lahko na gobec ali mu vsaj jebeš vse po spisku, če šiba naprej si pa pač žvižgaš tri minute in greš naprej.
Bolj zoprni in bistveno nevarnejši so kmečki fantje, ki ti na cesti, kjer je omejitev (recimo 70 na Celovški, kjer se mi je to dogajalo), hupajo, te v izrazito športni maniri prehitijo, potem pa pred tabo zabremzajo kolikor jim dajo gume. Takrat si tudi jaz za trenutek zaželim, da bi vozil vlak.
'FireSTORM' ::
haha
me še bo tožil ker sem ga premlatil za prazen nič
če pa bom ga preklel bo pa me tožil za psihični napad
tako da sem še vseeno nasankal :)
no zdaj me je spomnilo na en filmček....
ne ljubi se mi ga iskat
skratka deda uči babico vozit avto
avto je angleški no volan na desnem, vozita se pa tudi po desnem pasu ali nekako tako
no deda je pa babici na nasprotni strani zmontiral fake volan
in baka se pretvarja da nevem kako vozi
nakar nek tip z nekim avtom začne prehitevat, se pelje ob boku, gleda bako, baka njega in se ful piči, asa špila...
no baka pa ta fake volan močno zasukne proti njemu in tip se prestraši in zapelje iz ceste
lol...
ni treba vlaka, že kak malo večji tovornjakec z 5 ton tovora bi bilo dovolj
me še bo tožil ker sem ga premlatil za prazen nič
če pa bom ga preklel bo pa me tožil za psihični napad
tako da sem še vseeno nasankal :)
no zdaj me je spomnilo na en filmček....
ne ljubi se mi ga iskat
skratka deda uči babico vozit avto
avto je angleški no volan na desnem, vozita se pa tudi po desnem pasu ali nekako tako
no deda je pa babici na nasprotni strani zmontiral fake volan
in baka se pretvarja da nevem kako vozi
nakar nek tip z nekim avtom začne prehitevat, se pelje ob boku, gleda bako, baka njega in se ful piči, asa špila...
no baka pa ta fake volan močno zasukne proti njemu in tip se prestraši in zapelje iz ceste
lol...
ni treba vlaka, že kak malo večji tovornjakec z 5 ton tovora bi bilo dovolj
Those penguins.... They sure aint normal....
Microsoft ::
Vidim, da se jokcanje nadaljuje. Ta cas sem ugotovil, da se niti ene hitrostne omejitve ne drzim v celoti. Za razliko od jype in BigWhale, ki sta carja kar se tice voznje, ker se peljeta kot stara ateka.
Enivej, sem gledal koliko se peljem in koliko je en buhtelj postavil omejitev. Pri 40 izven naselja je recimo slo tudi 80 (izvoz AC), pri 60 v kriziscih je 80~90, 70 in vec ignoriram. Naselje je 60 in vec. Pa nisem povozil nobene race, medveda, zajca, srne, kolesarja itn.
Je bila pa se ena zelo zanimiva ugotovitev. Ves ta cas sem pred in za sabo imel kup avtomobilov, ki so vozili identicno hitro (ok +/- 5kmh). In ni bilo malo takih, ki so me pri taksni voznji prehiteli.
by Miha
Enivej, sem gledal koliko se peljem in koliko je en buhtelj postavil omejitev. Pri 40 izven naselja je recimo slo tudi 80 (izvoz AC), pri 60 v kriziscih je 80~90, 70 in vec ignoriram. Naselje je 60 in vec. Pa nisem povozil nobene race, medveda, zajca, srne, kolesarja itn.
Je bila pa se ena zelo zanimiva ugotovitev. Ves ta cas sem pred in za sabo imel kup avtomobilov, ki so vozili identicno hitro (ok +/- 5kmh). In ni bilo malo takih, ki so me pri taksni voznji prehiteli.
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
BigWhale ::
Ti v bistvu nimas pojma kaj govoris in nakladas v tri dni.
----
Ja, pocasi je bolj varno kot prehitro. Izjava, da ne glede na to koliko si previden se en kreten lahko zaleti vate, je pa bebava. Potem lahko vsi vozimo kakor se nam zljubi. Itak, vseeno kako se bos vozil, prej ali slej se bo en mikrosoft vate zabil, mar ne?
----
Ja, pocasi je bolj varno kot prehitro. Izjava, da ne glede na to koliko si previden se en kreten lahko zaleti vate, je pa bebava. Potem lahko vsi vozimo kakor se nam zljubi. Itak, vseeno kako se bos vozil, prej ali slej se bo en mikrosoft vate zabil, mar ne?
jype ::
Microsoft> Pri 40 izven naselja je recimo slo tudi 80 (izvoz AC)
Tule se strinjam, da 40 nekako nima smisla, razen če je poledica ali kaj takega (in po moje je tabla tam točno zato, ker pripelješ s potencialno previsoko hitrostjo v precej oster ovinek, če ga ne zvoziš pa priletiš na drugo cesto, kar tudi ni najbolj fino za vozila, ki potujejo po tisti cesti).
Microsoft> pri 60 v kriziscih je 80~90, 70 in vec ignoriram. Naselje je 60 in vec. Pa nisem povozil nobene race, medveda, zajca, srne, kolesarja itn.
Ker imaš srečo, da so vsi ostali tako previdni. V križišče 80-90 je pač debilno, ne glede na to kako je križišče pregledno, ker pri taki hitrosti pač ne boš videl, da za semaforjem stoji napol gluh in slep star ata. Pri taki hitrosti boš ziher zajebal, če ata stopi na cesto. Daj no, vozi se 60, pa zračunaj kolk dejansko s tem izgubiš (hint: manj kot 5 sekund, v tem času se ti še start meni ne odpre). Pridobiš ogromno (skoraj 10 metrov reakcijskega časa, kar je komot razlika med življenjem in smrtjo).
Microsoft> Je bila pa se ena zelo zanimiva ugotovitev. Ves ta cas sem pred in za sabo imel kup avtomobilov, ki so vozili identicno hitro (ok +/- 5kmh). In ni bilo malo takih, ki so me pri taksni voznji prehiteli.
Najbolj bedasto se je izgovarjat na to, da ostali vozijo slabo in moraš zato tudi ti voziti slabo (nepravilno, nevarno, prehitro).
Tule se strinjam, da 40 nekako nima smisla, razen če je poledica ali kaj takega (in po moje je tabla tam točno zato, ker pripelješ s potencialno previsoko hitrostjo v precej oster ovinek, če ga ne zvoziš pa priletiš na drugo cesto, kar tudi ni najbolj fino za vozila, ki potujejo po tisti cesti).
Microsoft> pri 60 v kriziscih je 80~90, 70 in vec ignoriram. Naselje je 60 in vec. Pa nisem povozil nobene race, medveda, zajca, srne, kolesarja itn.
Ker imaš srečo, da so vsi ostali tako previdni. V križišče 80-90 je pač debilno, ne glede na to kako je križišče pregledno, ker pri taki hitrosti pač ne boš videl, da za semaforjem stoji napol gluh in slep star ata. Pri taki hitrosti boš ziher zajebal, če ata stopi na cesto. Daj no, vozi se 60, pa zračunaj kolk dejansko s tem izgubiš (hint: manj kot 5 sekund, v tem času se ti še start meni ne odpre). Pridobiš ogromno (skoraj 10 metrov reakcijskega časa, kar je komot razlika med življenjem in smrtjo).
Microsoft> Je bila pa se ena zelo zanimiva ugotovitev. Ves ta cas sem pred in za sabo imel kup avtomobilov, ki so vozili identicno hitro (ok +/- 5kmh). In ni bilo malo takih, ki so me pri taksni voznji prehiteli.
Najbolj bedasto se je izgovarjat na to, da ostali vozijo slabo in moraš zato tudi ti voziti slabo (nepravilno, nevarno, prehitro).
Ziga Dolhar ::
Težava s telimi izvozi iz AC pri 40 kmh je, da jih nikol ne jemlješ resno, nakar naletiš na onega, takoj za črnokalskim mostom ...
https://dolhar.si/
BigWhale ::
En moj znanec je tak znak za omejitev na izvozu jemal precej neresno. Sedaj ima pa na vesti enega invalida in umrlo dekle.
Ejsi_Disi ::
@ZigaDolhar: Težava s telimi izvozi iz AC pri 40 kmh je, da jih nikol ne jemlješ resno, nakar naletiš na onega, takoj za črnokalskim mostom ...
Iz katere smeri to misliš?
Zanimivo - omejitve iz AC so 40 km/h. Izvoz iz koperske magistralke je pa 60 pa tega ovinka ni šans, da ga 60 zvoziš. Poleg tega je še podlaga tako uničena, da že zaradi tega ne gre, kaj šel zaradi ovinka.
Iz katere smeri to misliš?
Zanimivo - omejitve iz AC so 40 km/h. Izvoz iz koperske magistralke je pa 60 pa tega ovinka ni šans, da ga 60 zvoziš. Poleg tega je še podlaga tako uničena, da že zaradi tega ne gre, kaj šel zaradi ovinka.
Rock n' roll ain't noise pollution!
link_up ::
hehe...microsoft ... jojmene
pomoje si tako hiter, da te se senca ne ujame ce bos kdaj imel crash(bog ne daj!) bo pomoje pravi filmski stunt ko bi ti vedel, kaj use je na cesti in kaksnega hudica srecas ... da ne govorimo o 3/4 nagih damah na huge plakatih :))) wruum...
pomoje si tako hiter, da te se senca ne ujame ce bos kdaj imel crash(bog ne daj!) bo pomoje pravi filmski stunt ko bi ti vedel, kaj use je na cesti in kaksnega hudica srecas ... da ne govorimo o 3/4 nagih damah na huge plakatih :))) wruum...
In and Out
Ziga Dolhar ::
Ejsi Disi: iz smeri Ljubljane proti Kopru, takoj za mostom (ko moram zavit dol, da grem čez Buzet).
https://dolhar.si/
Microsoft ::
jype, gre za nesemaforizirana krizisca izven nasleja sredi travnika s pokoseno travo na vsako stran pregledno 5km. Prav tako imajo skoraj vsi izvozi ograjo, tako da tezko priletis na drugo stran. Poleg tega sta ponekod izvoz in uvoz locena (izovz iz AC CE-LJ za Trojane). In ne izgovarjam se, da vozim tako zaradi drugih. Hocem povedati da se zdalec nisem sam, ki tako vozi. Ateki so v manjsini. Na sreco.
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
jype ::
Microsoft> Prav tako imajo skoraj vsi izvozi ograjo, tako da tezko priletis na drugo stran.
Jaz sem na izvozu na dolenjko iz smeri novega mesta videl enega, verjetno precej tebi podobnega, kako je po mokri cesti poskusil tvoj 80 km/h kjer je omejitev 40 km/h manever. odneslo ga je čez rob ceste brez ograje, nakar je priletel na uvozno cesto, ki je nekaj metrov nižje, ker potem pelje pod avtocesto. Vsi, ki so bili spodaj, so bili tisti dan srečni, ker so se pravočasno ustavili, ker so peljali po omejitvi in omenjeni ubervoznik s svojim avtomobilom ni priletel nanje.
Jaz sem na izvozu na dolenjko iz smeri novega mesta videl enega, verjetno precej tebi podobnega, kako je po mokri cesti poskusil tvoj 80 km/h kjer je omejitev 40 km/h manever. odneslo ga je čez rob ceste brez ograje, nakar je priletel na uvozno cesto, ki je nekaj metrov nižje, ker potem pelje pod avtocesto. Vsi, ki so bili spodaj, so bili tisti dan srečni, ker so se pravočasno ustavili, ker so peljali po omejitvi in omenjeni ubervoznik s svojim avtomobilom ni priletel nanje.
Ziga Dolhar ::
Ja sam Mikrosoftu se to še ni zgodil tko da nehi neki natolcvat k to ni res.
https://dolhar.si/
poweroff ::
Najbolj bedasto se je izgovarjat na to, da ostali vozijo slabo in moraš zato tudi ti voziti slabo (nepravilno, nevarno, prehitro).
Vemo, da velika večina mima antivirusa, firewalla in da klika vse živo. Dragi Microsoft, zakaj tudi ti ne ravnaš tako?
Vemo tudi, da večina ljudi krade Microsoftove izdelke. Dragi Microsoft, zakaj tudi ti ne ravnaš tako?
Vemo, da velika večina mima antivirusa, firewalla in da klika vse živo. Dragi Microsoft, zakaj tudi ti ne ravnaš tako?
Vemo tudi, da večina ljudi krade Microsoftove izdelke. Dragi Microsoft, zakaj tudi ti ne ravnaš tako?
sudo poweroff
Roadkill ::
>> Pri 40 izven naselja je recimo slo tudi 80 (izvoz AC)
Kok si bedn, tm se da 90 pelat....
Kok si bedn, tm se da 90 pelat....
Ü
Microsoft ::
Mogoce ze. Samo mene bk, kolko se ti tam peljes.
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24148 (21501) | Mavrik |
» | RADAR - kaj storiti (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 8489 (8204) | JohanP |
» | Kaj sovražite pri drugih voznikih? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 26834 (20039) | Tilen |