Forum » Na cesti » Formula F1 2014
Formula F1 2014
Temo vidijo: vsi
billy ::
Alonso zaupal, da ga je honda začela "snubit" že pred enim letom...
Torej je nekje takrat tudi vettla začel snubit ferrari, saj sem vedel, da se niso te menjave skuhale kar čez noč...
Torej je nekje takrat tudi vettla začel snubit ferrari, saj sem vedel, da se niso te menjave skuhale kar čez noč...
Sriple Tix ::
Da malce prekinem limonado Alonso:McLaren.
Kamui se seli v bivšo Formulo Nippon/Japanese Formulo 3000 http://www.autosport.com/news/report.ph...
Super se je nasral, ko je lani menjal plačani sedež v Ferrariju 458GT za Caterhamovega. Žal ...
Kamui se seli v bivšo Formulo Nippon/Japanese Formulo 3000 http://www.autosport.com/news/report.ph...
Super se je nasral, ko je lani menjal plačani sedež v Ferrariju 458GT za Caterhamovega. Žal ...
PrimozR ::
Jah saj je sam rekel, da je s tem tako-tako, ampak da F1 je pač F1. Pa tudi Formula Nippon ne vem če je kaj slabša od 458 GT, s katerim je itak dirkal v JGTC prvenstvu?
PrimozR ::
A, pol pa škoda. Morda mu pa vseeno uspe dobiti sedež še kje drugje? Tole vprašanje če ni bilo na hitro, ko je Caterham propadel.
Sicer se mi pa ALonso in Button zdita boljša kombinacija, kot z Magnussenom.
Sicer se mi pa ALonso in Button zdita boljša kombinacija, kot z Magnussenom.
Sriple Tix ::
@PIPI, prepričan sem, da je zagrabil prvo ponudbo, ki jo je dobil, čeprav mi ni jasno, zakaj ni pogledal malce preko luže, saj IndyCar v novi izvedbi izjemno hitro pridobiva na veljavi in popuralnosti tudi izven ZDA.
PrimozR ::
Ma, pomojem ker je Formula Nippon še vedno japonska, bo planiral naslednji korak v udobju domače dežele :)
Je pa tako, vozniki v SuperGT so tukaj praktično nepoznani, na Japonski so pa super zvezde. SuperGT je tam še bolj popularen, kot DTM v Nemčiji.
Je pa tako, vozniki v SuperGT so tukaj praktično nepoznani, na Japonski so pa super zvezde. SuperGT je tam še bolj popularen, kot DTM v Nemčiji.
BT52 ::
Ma, pomojem ker je Formula Nippon še vedno japonska, bo planiral naslednji korak v udobju domače dežele :)
Je pa tako, vozniki v SuperGT so tukaj praktično nepoznani, na Japonski so pa super zvezde. SuperGT je tam še bolj popularen, kot DTM v Nemčiji.
Ja samo Kamui ne ve dobro angleško. Tako, da izlet v USA si je verjetno iz prve črtal.
Pa še nekaj. Ironično od letošnje sezone od koder si Super Gt in DTM delita tehnologijo oz pravila (4 valjni inline motorji, dtm jih bo uvedel 2016 itd.) si želijo obuditve ti. serije "North America". Seveda zato pa rabijo še vsaj eno USA moštvo (tovarniško moštvo aka Dodge, Ford, FIAT itd.), ki bi poživilo skupen projekt "interkontinentalnega" dirkanja.
Tako iz Kamuijeve perspektive se na JAP zna dogajat in bi bilo pametno poćakat še kake 3 leta, potem pa HOP v Lexusa (Toyota race department). :D
BT52 ::
Glede HONDE "power of dreams" zasedba. Pričakovano, kajpada.
Se mi je pa porodila 1 pomislek. Sponzorji pa še vedno niso "razglašeni". No ja imajo še čas. Gvoroi se okoli Moviestar-ja ipd. Ampak glede na letošnjo sezono, ko so po stranicah premetavali "majhne" dolgoletne partnerje aka Mobil1, SAP ne obeta ravno "pisane" zasedbe, razen Honde praktično jih ni! Dolgoroćno gledano je partnerstvo z Hondo ob pomanjkanju le teh zelo podobno Williamsu, ko se mu je zgodil BMW. Mclaren Group pač še ni FIAT.
Se mi je pa porodila 1 pomislek. Sponzorji pa še vedno niso "razglašeni". No ja imajo še čas. Gvoroi se okoli Moviestar-ja ipd. Ampak glede na letošnjo sezono, ko so po stranicah premetavali "majhne" dolgoletne partnerje aka Mobil1, SAP ne obeta ravno "pisane" zasedbe, razen Honde praktično jih ni! Dolgoroćno gledano je partnerstvo z Hondo ob pomanjkanju le teh zelo podobno Williamsu, ko se mu je zgodil BMW. Mclaren Group pač še ni FIAT.
Super Sonic ::
;)
Super se je nasral, ko je lani menjal plačani sedež v Ferrariju 458GT za Caterhamovega. Žal ...
Res je. Kaj več pa niti ni za dodati. Škoda, ampak če pogledamo kdo vse ne more voziti v F1 spoznamo hitro, da je to del te krute realnosti. Včasih se odločamo prav, včasih narobe. On se je, žal, v tem primeru, narobe.
Ampak mu ni kaj očitat. Fernandes je dal svojo glavo na "mizo", toliko je bil prepričan v to, da bo avto dosegel kakšno točko. Vemo kako se je končala sezona.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Super Sonic ::
Še ena zanimiva fotka:
Pomoje iz leta 2002. Prva voznika Truli in Jenson, Fernando pa testni dirkač.
Pomoje iz leta 2002. Prva voznika Truli in Jenson, Fernando pa testni dirkač.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
billy ::
žal je v F1 tako, da je denar vse, saj ni naključje da ekipa z največjim proračunom tudi zmaguje. Razen pač brawna takrat 2009, kar je pač izjema, ampak potem se je vse vrtelo okoli budgeta.
in če mclaren honda ne bo imel sponzorjev, ne bo iz njih nič, pa četudi majo alonsa, da pač ne more delat čudežev smo videli že v ferariju, čeprav je bil enkrat zelo blizu...
in če mclaren honda ne bo imel sponzorjev, ne bo iz njih nič, pa četudi majo alonsa, da pač ne more delat čudežev smo videli že v ferariju, čeprav je bil enkrat zelo blizu...
vilser ::
žal je v F1 tako, da je denar vse, saj ni naključje da ekipa z največjim proračunom tudi zmaguje. Razen pač brawna takrat 2009, kar je pač izjema, ampak potem se je vse vrtelo okoli budgeta.
in če mclaren honda ne bo imel sponzorjev, ne bo iz njih nič, pa četudi majo alonsa, da pač ne more delat čudežev smo videli že v ferariju, čeprav je bil enkrat zelo blizu...
McLaren Honda se pogaja s sponzorji. Mislim, da ga bodo dobili. Pravzaprav danes bi morali tole povedat.
Z razglasitvijo dirkačev so pa zamujali, ker so se pojavile težave pri pogodbi z Buttonom. Pa istočasno so želeli razglasit oba dirkača.
PrimozR ::
billy po tvoje torej Ferrari zadnjih ~20 let bolj ali manj konstantno zmaguje. Pa letos Red Bull.
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Sriple Tix ::
billy ::
PrimozR ::
Kar sem gledal podatke naj bi bili za leto 2014 RBR, Ferrari, nato pa Mercedes kar precej zadaj. Je pa vprašanje kam da stroške Mercedes za razvoj motorjev, so na ločeni lokaciji namreč.
Pa tako je zadnja leta, v časih Schumacherja Ferrari ni uspel dovolj hitro lopatati vreč denarja v ekipo F1, pa vseeno občasno niso bili brez težav. Pa kot rečeno, Toyota je zmetala milijarde dolarjev, Honda ne prav veliko manj, rezultat je pa skupno ena sama zmaga. Sicer sta oba nehala tik preden so predstavili bojda revolucionaren avto, Hondo smo potem še videli kot Brawna (sicer je vprašanje, kaj bi prenesel Hondin motor), ampak tako pač je.
Pa tako je zadnja leta, v časih Schumacherja Ferrari ni uspel dovolj hitro lopatati vreč denarja v ekipo F1, pa vseeno občasno niso bili brez težav. Pa kot rečeno, Toyota je zmetala milijarde dolarjev, Honda ne prav veliko manj, rezultat je pa skupno ena sama zmaga. Sicer sta oba nehala tik preden so predstavili bojda revolucionaren avto, Hondo smo potem še videli kot Brawna (sicer je vprašanje, kaj bi prenesel Hondin motor), ampak tako pač je.
Super Sonic ::
Zanimivega so si izbrali za delo v simulatorju. Verjetno je Sauber posredoval takšne podatke.
Sem presenečen.
Sem presenečen.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Gregor5816 ::
Zdajle mi je padlo na pamet, mogoče je Gutierrez prišel v Ferrari zaradi (oz. namesto) Bianchija?
Super Sonic ::
Nop. Keš tle nima veze pomoje, zato je ta odločitev še bolj čudna.
Lahko je politične narave, lahko pa fantje v Sauberju vedo nekaj več in so ga priporočili v Ferrari za sklop razvoja v simulatorju. Kar je čudno (glede na paleto prostih dirkačev in lastno akademijo).
Glede Bianchija bi jaz rekel, da je bil mišljen kot naslednjik Raikkonena, ampak sedaj je praktično tako vseeno.
Lahko je politične narave, lahko pa fantje v Sauberju vedo nekaj več in so ga priporočili v Ferrari za sklop razvoja v simulatorju. Kar je čudno (glede na paleto prostih dirkačev in lastno akademijo).
Glede Bianchija bi jaz rekel, da je bil mišljen kot naslednjik Raikkonena, ampak sedaj je praktično tako vseeno.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Alexius Heristalski ::
Ferrari secures backing from América Móvil
Ferrari has secured a new sponsor in the form of Mexican telecommunications giant América Móvil.
The company's arrival follows on from Monterrey-born Esteban Gutiérrez being announced as Ferrari's test and reserve driver for the 2015 season.
As part of the deal, the logos of principal América Móvil brands Telmex, Telcel and Claro will appear on the cars and race suits of its drivers.
América Móvil also sponsors Force India, the team of fellow Mexican driver Sergio Pérez.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Super Sonic ::
Kdaj si pa nazadnje videl plačanca pri Ferrariju?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
TribesMan ::
A niso bili letos pri Sauberju tile sponzorji?
Kdo bo drugo leto Sauber financiral?
Kdo bo drugo leto Sauber financiral?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
PrimozR ::
Super Sonic je izjavil:
Kdaj si pa nazadnje videl plačanca pri Ferrariju?
Letos celo leto pa še par let prej :D
Super Sonic ::
PIPI -> dobra in resnična ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
BT52 ::
1.
Gene Haas katera ekipa prihaja drugo leto v karavano bo tudi dražila. Zanimali se naj bi za nekaj delov in že uporabljeno poslopje v Banburyu za potrebe "montaže dirkalnikov" in jo uporabljali, kot glavno evropsko postojanko. "Design" AERO ekipa pa se bo nahajala v USA.
http://autoweek.com/article/formula-one...
2. Pa bojda je Merc na koncilu ponudil kompromisno rešitev za Ferrari in Renault. In sicer ker slednja hočeta vsaj odločno premaknitev homologacijskih rokov. Ter malce dodatne razširitve pri kasnejši vnovčitvi nadgrajevalnih točk so jim ponudili "standardni Merc hibridni sistem". Kaj točno naj bi to pomenilo ali gre samo za power oz. control electronics ni znano. Lahko samo sklepam, da verjetno to ne vključuje ERSH enote. Skratka podobna ideja, kot z SECUjem.
Osebno menim, da je tole res en BV. Če je že toliko denarja šlo v luft, zakaj ne vržejo "ALL-IN". Konec koncev je tole F1 in je čas, da se spoprimejo z izzivom in s skupnimi močmi premaknejo/točno določijo homologacijske roke/obdobja, da se lahko normalno kontrolirano razvija.
Gene Haas katera ekipa prihaja drugo leto v karavano bo tudi dražila. Zanimali se naj bi za nekaj delov in že uporabljeno poslopje v Banburyu za potrebe "montaže dirkalnikov" in jo uporabljali, kot glavno evropsko postojanko. "Design" AERO ekipa pa se bo nahajala v USA.
http://autoweek.com/article/formula-one...
2. Pa bojda je Merc na koncilu ponudil kompromisno rešitev za Ferrari in Renault. In sicer ker slednja hočeta vsaj odločno premaknitev homologacijskih rokov. Ter malce dodatne razširitve pri kasnejši vnovčitvi nadgrajevalnih točk so jim ponudili "standardni Merc hibridni sistem". Kaj točno naj bi to pomenilo ali gre samo za power oz. control electronics ni znano. Lahko samo sklepam, da verjetno to ne vključuje ERSH enote. Skratka podobna ideja, kot z SECUjem.
Osebno menim, da je tole res en BV. Če je že toliko denarja šlo v luft, zakaj ne vržejo "ALL-IN". Konec koncev je tole F1 in je čas, da se spoprimejo z izzivom in s skupnimi močmi premaknejo/točno določijo homologacijske roke/obdobja, da se lahko normalno kontrolirano razvija.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
1.
Se hecaš? Ericson, F Nasr. Slednji z BRA podporo mislim, da preko 20 mil, preko Banco do Brasil. Tako jim ne bo manjkalo talenta in evrov.
2.
Fangio? No tole je bolj za šalo, res kdo ve kak primer? Mogoče kaki ITA? Larini?
3.
sicer 50% BS
Najboljša in realna money vs. speed varianta za Caterham
1st: Giedo Van Der Grade
2nd: Sirotkin
A niso bili letos pri Sauberju tile sponzorji?
Kdo bo drugo leto Sauber financiral?
Se hecaš? Ericson, F Nasr. Slednji z BRA podporo mislim, da preko 20 mil, preko Banco do Brasil. Tako jim ne bo manjkalo talenta in evrov.
2.
Super Sonic je izjavil:
Kdaj si pa nazadnje videl plačanca pri Ferrariju?
Fangio? No tole je bolj za šalo, res kdo ve kak primer? Mogoče kaki ITA? Larini?
3.
15 drivers a linked with caterham stevens kobyashi magnuessn sutil chilton petrov van der garde cecotto jr vandoore senna del la rosa lynn gutereiz lotter and the surpise one is mark webber
sicer 50% BS
Najboljša in realna money vs. speed varianta za Caterham
1st: Giedo Van Der Grade
2nd: Sirotkin
Super Sonic ::
Fangio? No tole je bolj za šalo, res kdo ve kak primer? Mogoče kaki ITA? Larini?
Tehnično gledano je bil Alonso zadnji, ker je pripeljal sponzorja in bil še na njegovi plačilni listi. Ampak ok; vsi vemo kako in kaj. Pri Gutierrezu je pa kvaliteta precej sporna in to bi pa bil precedens, da bi en tak vozil Ferrari. Lahko pa da zaradi sponzorjev, da mu dajo formalno neko pozicijo, ampak sicer...
Ferrari nima imiđa da prosijači za denar; oni ga dajejo in imajo samo najboljše. Zato Gutierrez tle nikamor ne paše, razen če mislijo uveljavljati neke izkušnje pri mladih letih in delo v razvojni fazi simulatorja. To je drugo; samo še vedno nikamor ne paše.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Daedalus ::
2. Pa bojda je Merc na koncilu ponudil kompromisno rešitev za Ferrari in Renault. In sicer ker slednja hočeta vsaj odločno premaknitev homologacijskih rokov. Ter malce dodatne razširitve pri kasnejši vnovčitvi nadgrajevalnih točk so jim ponudili "standardni Merc hibridni sistem". Kaj točno naj bi to pomenilo ali gre samo za power oz. control electronics ni znano. Lahko samo sklepam, da verjetno to ne vključuje ERSH enote. Skratka podobna ideja, kot z SECUjem.
Osebno menim, da je tole res en BV. Če je že toliko denarja šlo v luft, zakaj ne vržejo "ALL-IN". Konec koncev je tole F1 in je čas, da se spoprimejo z izzivom in s skupnimi močmi premaknejo/točno določijo homologacijske roke/obdobja, da se lahko normalno kontrolirano razvija.
Najbolje, da se nehajo pretvarjati in pač naredijo spec dirkalnik s spec PU-jem. Zabavo pa garantira push-to-pass z glasovanjem gledalcev in Bernie sprinklers na random v random ovinkih.
Oni, ki nas zanima tehnologija pa lahko gledamo LMP1 dirkanje med flywheel hibridnim V6 turbodizlom Audija, baterijsko V8 NA bencinsko Toyoto in baterijskim turbo bencinskim V4 Porchejem
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
PrimozR ::
Oni, ki nas zanima tehnologija pa lahko gledamo LMP1 dirkanje med flywheel hibridnim V6 turbodizlom Audija, baterijsko V8 NA bencinsko Toyoto in baterijskim turbo bencinskim V4 Porchejem
Aaaaaaaaaaam... ne. Toyota ma zaenkrat še Supercapacitor. Ne ve se sicer kaj nameravajo v 2015, nekaj se je omenjalo tudi baterijo, čeprav ne vem zakaj. Ravno Porsche je imel letos probleme s hrambo, v precej dirkah jim je namreč skozi dirko padal pace, bojda na račun iztrošenih baterij.
Ja, picajzlam. Ampak tukaj lahko, dejansko nimata dva proizvajalca niti enega dela pogona enakega, razen da imajo vsi V razpored (jasno, ker je motor nosilni del šasije) in da so vsi trije 4x4 z elektromotorjem tudi na sprednji osi. Lani recimo tudi to ni bilo enako med Toyoto in Audijem, ker pravila v primeru gnane sprednje osi niso dovoljevala proženja pod 120 kph.
Jst ::
Počasi bi lahko odprli novo temo "Formula 1 2015"...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Boobiz ::
http://www.dailymail.co.uk/sport/formul...
- Odkar so nove V6 mašine, me nima niti malo, da bi šel kako dirko pogledat v živo.
- Z menjavo na stare mašine bi ostali brez energy recoveryja in s tem gre celotna aplikacija morebitne zrelosti tehnologije v komercialne namene v maloro.
A niso še par let nazaj prodajali upravičenosti F1 ravno zaradi tega, ker so pionirji marsikatere tehnologije? Kolk let že tega ni več, zaradi restriktivnosti? Jao.
- Odkar so nove V6 mašine, me nima niti malo, da bi šel kako dirko pogledat v živo.
- Z menjavo na stare mašine bi ostali brez energy recoveryja in s tem gre celotna aplikacija morebitne zrelosti tehnologije v komercialne namene v maloro.
A niso še par let nazaj prodajali upravičenosti F1 ravno zaradi tega, ker so pionirji marsikatere tehnologije? Kolk let že tega ni več, zaradi restriktivnosti? Jao.
I'm drunk, what's your excuse?
Daedalus ::
PIPI, v 2015 bojo na baterije IIRC. Zato sem napisal baterijsko. Letos in prej so bli pa super kondiji, ja.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
BT52 ::
Duhovit članek na Ferrarijeve rošade in odpuščanja. bOM KAR CELEGA PRILEPIL:
Vettel now only person left at Ferrari
Ferrari has now ‘let go’ of so many people following its underwhelming 2014 season that the only person left working at the factory is Sebastian Vettel.
‘There have been several departures this week,’ said the team’s press spokesman, Sebastian Vettel. ‘But work continues on next season’s car under the supervision of technical director Sebastian Vettel and chief designer, Sebastian Vettel.’
Sources in Maranello say that Vettel is pulling out all the stops to get the new car ready, under direct orders from team principal Sebastian Vettel.
UPDATE: In a shock move, Ferrari team boss Sebastian Vettel has sacked himself. For the time being, his duties will be taken on by a small piece of broken carbon fibre.
UPDATE 2: Spies say an enormously hungover Kimi Raikkonen has just woken up from under a pile of overalls and flags in a store room and is now staggering about the deserted factory muttering ‘oh no, zombie attack’.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Daedalus ::
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
TribesMan ::
http://www.jamesallenonf1.com/2014/12/f...
In še kar se kotalijo glave... :D
To je že na meji komičnega.
In še kar se kotalijo glave... :D
To je že na meji komičnega.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Daedalus ::
Niti ni. Če se resno hočejo znebiti zatečenega stanja v ekipi, pol morajo glave leteti. Ni nekega drugega načina. Vprašanje je bolj - ali jim bo uspelo vzpostaviti učinkovito ekipo, ki ne bo ponavljala razvojnih failov prejšnje... v kratkem času verjetno ne. Zna biti zanimiva 2015 sezona pri Ferrariju, še bolj kot je bla 2014.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
no comment ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 381581 (237176) | BT52 |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 245471 (151297) | Alexius Heristalski |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 285254 (180722) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 136301 (95050) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 184816 (148061) | WarpedGone |