Forum » Na cesti » Formula F1 2014
Formula F1 2014
Temo vidijo: vsi
TribesMan ::
Če mene kdo kaj vpraša se Ferrari ne bo pobral še par let.
Od odpustitve Domenicalija gre samo še na slabše...
Od odpustitve Domenicalija gre samo še na slabše...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()
galimim ::
Ali bodo pa šele zdej lahko zares začel delat kot se šika, ker bodo nekatere "nedotakljive" odžagal. Bomo vidli 1 februarja
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me
billy ::
Meni se zgleda identičen plan kot merc s hamiltonom, to dela zdaj ferari s vettlom. Oba sta podpisala za 3 leta...lewis je naslov dobil po drugem letu pri mercu, bomo videli kaj bo s vettlom
TribesMan ::
Ko je lewis podpisal za Mercedes, je bil ta že kako leto ali dve na poti navzgor. Daleč od tega da bi bil lewis tisti nosilec spremembe.
Italjani pa še krepko tonejo, pa zgleda da še vsaj drugo leto ne bo nič pametnega.
Italjani pa še krepko tonejo, pa zgleda da še vsaj drugo leto ne bo nič pametnega.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
vilser ::
Jutri in v sredo bodo testiranja in McLaren bo prvič letos na stezi z motorjem Honda. Bomo vidli kako se bodo izkazali Japonci.
PrimozR ::
PIP:Ja, kanado sem mislil in bremze/MGU-K povezavo..al kaj je že včeraj odpovedalo?
Isto neka komponenta KERS-a, a niso nekaj govorili o motorju? Torej motorju, ki je vezan na ročično gred ICE-ja. Zavore so jim v kanadi itak odpovedale zaradi KERS-a, odkar je KERS močnejši (160 konjev namesto 120), so zadnje zavore manjše, večji delež zavirranja namreč pobere prav KERS, itak pa povsod šparajo s težo (pa večje zavore se pri zmanjšani moči ne bi ogrele, torej bi delovale neoptimalno). Ker imajo od letos naprej zadnje zavore na servo ventilu (ki poviša moč v momentu, če se filanje KERS-a odklopi - filing na zavori bi bil sicer nemogoč z modernim sistemom samodejnega polnjenja, še lani so polnili 'na roke' in se mi zdi da preklapljali brake-bias), je ta pač vklopil full power zaviranje zadaj, česar pa zaore niso sposobne. Lewisu so zavore odpovedale (očitno niso povsem dobro vedeli, da KERS odpoveduje al kaj, pri vseh podatkih se mi to pač zdi čudno), posledično je pri Nicovi odpovedi lahko on samo prestavil brake-bias naprej in trpel z malce manj voznim avtom na zavorah, a vseeno dokončal dirko.
Ali bodo pa šele zdej lahko zares začel delat kot se šika, ker bodo nekatere "nedotakljive" odžagal. Bomo vidli 1 februarja
Če odžagajo nedotakljive, pomeni, da lahko leti vsak. Posledično se inženirji bolj sekirajo za svojo rit kot za rezultate. Jaz se strinjam s Tribesom, bolj verjetno je, da bodo morali začeti delati neke čudeže, preden se popravijo. Neko trdo roko v ekipo, ki bo začela komandirati in bo prinesla nazaj nekaj nedotakljivosti. Da (nova) ekipa ne more delati napak je seveda idiotizem, sploh dandanašnji, ko so testiranja bolj ali manj virtualna. Tega namreč ne dela nihče, vse resne zadeve se razvija s prototipi na testih, preden gredo stvari v uporabo. Tukaj pa testirajo med uporabo samo, valda bodo napake.
Plus to, da je demoralizirajoče, če ti ves čas menjajo vodstvo.
billy ::
No ja, saj nisem mislil da je lewis kaj prispeval...pač zelo podoben plan in rušade pri ferariju...
Bile bi sicer mokre sanje, da bi imeli troboj ferari mclaren in merc...
So kakšni izračuni, ali pa teorije, koliko moči sploh lahko, realno, da od sebe ta trenutni pogonski sklop? Ker če je merc blizu maxa, potem honda nima šans ... četudi dajo max od motorja, vseeno imajo handicap v ostalih komponentah...
Bile bi sicer mokre sanje, da bi imeli troboj ferari mclaren in merc...
Jutri in v sredo bodo testiranja in McLaren bo prvič letos na stezi z motorjem Honda. Bomo vidli kako se bodo izkazali Japonci.
So kakšni izračuni, ali pa teorije, koliko moči sploh lahko, realno, da od sebe ta trenutni pogonski sklop? Ker če je merc blizu maxa, potem honda nima šans ... četudi dajo max od motorja, vseeno imajo handicap v ostalih komponentah...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: billy ()
PrimozR ::
Jutri in v sredo bodo testiranja in McLaren bo prvič letos na stezi z motorjem Honda. Bomo vidli kako se bodo izkazali Japonci.
Glede na slike (Scarbs jih je retweetal in delil info), turbina ni deljena (glede na Airbox), intercooler je air-to-air v mislim da desnem boku (Mercov je bil v levem, ravno kontra pač), izpuh naj bi bil 'klasičen', enakih dolžin za vsak cilinder. Zanimivo mi je, da se glede an tole niso naučili nič od Mercedesa. Pa ne govorim o deljeni turbini (to je morda prej minus, ker se ti rotor motorja vrti s 100k+ obrati, pri normalni turbini imaš krajšo os, vmes lahko tudi vržeš reduktor), govorim bolj o direktnem izpušnem sistemu, o zračno-vodnem intercoolerju, ki da boljšo odzivnost. No, morda vsaj niso naredili napake in uporabljajo masivno turbino, s katero bodo futrali ERS.
To je verjetno glavna prednost MErcedesa, turbino imajo veliko, blow-off-a pa praktično ne (Ferrari pa dva velika). Turbino potem zavirajo z elektromotorjem, ustvarjajo izmeničen tok, ki ga pošiljajo direktno v motor na ročični gredi. Energijsko omejen je namreč le pretok energije iz baterije v motor na ročični gredi, drugo je prosto. Pa seveda iz ERS-H v ERS-K motor futraš direkt AC elektriko brez konverzije na DC za baterije (in potem nazaj).
So kakšni izračuni, ali pa teorije, koliko moči sploh lahko, realno, da od sebe ta trenutni pogonski sklop? Ker če je merc blizu maxa, potem honda nima šans ... četudi dajo max od motorja, vseeno imajo handicap v ostalih komponentah...
Experti bi verjetno znali povedati marsikaj, ampak pod črto so vse to le ocene, ki nimajo neke vrednosti, dokler ne vemo vsaj približnih številk za trenutne motorje. Teh pa ne vemo, govori se le o 75 konjih manj od Merca za Renault s Ferrarijem nekje vmes pa o 750 bhp za Mercedes (čeprav ne vem a je to samo ICE al kar komplet s KERSom, torej potem ~600 konjev za ICE).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
billy ::
Verjetno so bili predaleč v razvoju, honda, da bi kopirali kaj od merca, ko so enkrat prišle te informacije na dan?
vilser ::
Če mene kdo kaj vpraša se Ferrari ne bo pobral še par let.
Od odpustitve Domenicalija gre samo še na slabše...
Se strinjam. Osebno sem mnenja, da je Ferrari globoko v dreku. Težko se bodo pobrali, ker jim gre vedno slabše. Po mojem bodo leta in leta minila preden bo prišel Ferrari znova na vrh.
PrimozR ::
billy ti detajli niso tako fundamentalni, podatki o tem so se pa v javnosti pojavili že v začetku poletja se mi zdi, IMO dovolj zgodaj.
galimim ::
Če odžagajo nedotakljive, pomeni, da lahko leti vsak. Posledično se inženirji bolj sekirajo za svojo rit kot za rezultate. Jaz se strinjam s Tribesom, bolj verjetno je, da bodo morali začeti delati neke čudeže, preden se popravijo. Neko trdo roko v ekipo, ki bo začela komandirati in bo prinesla nazaj nekaj nedotakljivosti. Da (nova) ekipa ne more delati napak je seveda idiotizem, sploh dandanašnji, ko so testiranja bolj ali manj virtualna. Tega namreč ne dela nihče, vse resne zadeve se razvija s prototipi na testih, preden gredo stvari v uporabo. Tukaj pa testirajo med uporabo samo, valda bodo napake.
Plus to, da je demoralizirajoče, če ti ves čas menjajo vodstvo.
Se čist strinjam. Ampak očitno je blo treba neki spremenit, ker zadeva zadnih 6 let ni funkcionirala tako kot bi mogla. A je problem v vodstvu, v inžinirjih al nekje umes, nebomo nikol zvedli. Definitiuno si pa še enga fiaska kot je bil tist s napačnimi podatki iz vetrovnika nesmejo privoščit. Menjave na par mescev pa seveda niso neka dobra popotnica za delo v ekipi
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me
PrimozR ::
Ja, seveda je blo treba spremeniti. Ampak samo enkrat, mogoče dvakrat, ne pa petkrat. Če so zajebali naj drugič poskrbijo za bolj pravilno odločitev oz. napačni odločitvi vsaj pustijo nekaj časa.
BT52 ::
1.
Nič novega to se dogaja stalno.
Špekulacije...
Navkljub temu, da imajo tovarniške ekipe, kot so Mercedes recimo zaposlenih 800* ljudi je tole pretirana cifra. Če bo pol toliko selitev bom presenečen.
*500 ljudi, ki delajo na šasiji v Brackleyu (Brawn, Honda, BAR) in pa 300 ljudi, ki delajo v Brixworthu (nekdanji Ilmor) na motorju
Če je to res je tole, kar priročna okrepitev.
Citati z vira: http://www.worldcarfans.com/11411218474...
2. Glede moči je pa, kar nekaj teoretičnih izpeljav in predvidevanj:
Cilj pravil je 750+ HP z ERS sistemi
ERS-K:+160 HP
ERS-H: cca 50* HP
max ICE V6 turbo moč: okoli 35% izkoristek BSFC 215* ==> 620 HP oz. z BSFC 225* tj. okoli 592 HP
*vir wiki in tech posti z autosporta, F1T
Skratka imamo številne predikcijske teoretične modele npr. Coswortha (objavljeni na tem forumu), potem onega z univerze, katerega linka ne najdem, preračune uporabnika RIngo z F1T...
Dodal sem še 2 Data analizi (video onboardi ipd.);
a) Blachimond analiza Mercedesa z AUS
Dobil je moč na gumi; Ptire=708 HP
->če upoštevam +cca 7% izgub menjalnika dobim bruto moč Pcrank=761 HP (šteta vsa +ERS regeneracija K in H)
-> če odštejem 120 kW od ERS-K dobim za ICE 601 HP (štet samo še +ERS-H)
->če grem še dalje in upoštevam še ERS-H doprinos, katerega je eden na forumu izračunal okoli 50HP (na podlagi ABD Marelli simulacije) dobim za ICE z turbino ocenjemo moč 551 HP.
Vir: http://www.f1technical.net/forum/viewto... Bv odlična tema. Tip je uporabil onboard "non-splip podatke in približke na osnovi idealiziranega AERO modela".
b) Benzing analize:
http://blog.ilgiornale.it/casadeilucchi... v njegove metopde računanja se nisem spuščal, ker mi zdijo podatki preveč "eksotični"
c)Dela se še na akustičnih analizah, kateri rezultati bi bili bolj zanesljivi. Ampak s tem je kar nekaj dela in lahko samo prosim nekoga, ki ima voljo, da začne z tem. :D
OPOMBA: Gre samo za provizorične cifre vrhov moči.
3. Dodam naj še dober post z preračunami prestavnimi razmerji: http://www.f1technical.net/forum/viewto... Seveda, če se kdo želi igrati z preračunavanjem moči, preko zvočne analize...
According to Italy's La Gazzetta dello Sport on Friday, Vettel will have plenty of help.
The authoritative newspaper said that since October, Ferrari has signed key personnel from Red Bull, Mercedes and McLaren.
Nič novega to se dogaja stalno.
"It is no coincidence that many engineers are following Vettel from Red Bull," said correspondent Luigi Perna, "and others have come from Mercedes, Mclaren, Lotus, Williams and Renault.
Špekulacije...
"Within the racing division at Ferrari, there have been 60 new hirings," added Perna, revealing that one of them is Mercedes hybrid specialist Wolf Zimmermann.
Navkljub temu, da imajo tovarniške ekipe, kot so Mercedes recimo zaposlenih 800* ljudi je tole pretirana cifra. Če bo pol toliko selitev bom presenečen.
*500 ljudi, ki delajo na šasiji v Brackleyu (Brawn, Honda, BAR) in pa 300 ljudi, ki delajo v Brixworthu (nekdanji Ilmor) na motorju
And "Cedric Cornebois, an expert in combustion, also comes from Mercedes," Perna said.
Če je to res je tole, kar priročna okrepitev.
Citati z vira: http://www.worldcarfans.com/11411218474...
2. Glede moči je pa, kar nekaj teoretičnih izpeljav in predvidevanj:
Cilj pravil je 750+ HP z ERS sistemi
ERS-K:+160 HP
ERS-H: cca 50* HP
max ICE V6 turbo moč: okoli 35% izkoristek BSFC 215* ==> 620 HP oz. z BSFC 225* tj. okoli 592 HP
*vir wiki in tech posti z autosporta, F1T
Skratka imamo številne predikcijske teoretične modele npr. Coswortha (objavljeni na tem forumu), potem onega z univerze, katerega linka ne najdem, preračune uporabnika RIngo z F1T...
Dodal sem še 2 Data analizi (video onboardi ipd.);
a) Blachimond analiza Mercedesa z AUS
Dobil je moč na gumi; Ptire=708 HP
->če upoštevam +cca 7% izgub menjalnika dobim bruto moč Pcrank=761 HP (šteta vsa +ERS regeneracija K in H)
-> če odštejem 120 kW od ERS-K dobim za ICE 601 HP (štet samo še +ERS-H)
->če grem še dalje in upoštevam še ERS-H doprinos, katerega je eden na forumu izračunal okoli 50HP (na podlagi ABD Marelli simulacije) dobim za ICE z turbino ocenjemo moč 551 HP.
Vir: http://www.f1technical.net/forum/viewto... Bv odlična tema. Tip je uporabil onboard "non-splip podatke in približke na osnovi idealiziranega AERO modela".
b) Benzing analize:
http://blog.ilgiornale.it/casadeilucchi... v njegove metopde računanja se nisem spuščal, ker mi zdijo podatki preveč "eksotični"
c)Dela se še na akustičnih analizah, kateri rezultati bi bili bolj zanesljivi. Ampak s tem je kar nekaj dela in lahko samo prosim nekoga, ki ima voljo, da začne z tem. :D
OPOMBA: Gre samo za provizorične cifre vrhov moči.
3. Dodam naj še dober post z preračunami prestavnimi razmerji: http://www.f1technical.net/forum/viewto... Seveda, če se kdo želi igrati z preračunavanjem moči, preko zvočne analize...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
billy ti detajli niso tako fundamentalni, podatki o tem so se pa v javnosti pojavili že v začetku poletja se mi zdi, IMO dovolj zgodaj.
No ja tole bi skorajda moglo bit dovolj časa za izpeljavo in rekonstrukcijo bloka. Seveda pa bi tole stalo prav gotovo pravo malo premoženje in potegnili dodatne stroške in tveganje s sabo. Vprašanje, če se sploh splača tvegat "test" time, ker koliko predvidevam zadnje leto se naj bi že delal konkreten shakedown 80% različice.
Kakorkoli Honda in R&D dovolj sposoben, da izvede tale miselni preskok.
Moram pa reči, da je zanimivo, da so pri Hondi in Mcl pohiteli z izdelavo eksperimentalnega dirkalnika. Bravo za njih. Dobro, da na YDT v ABD (bv testi so danes in jutri) preverijo "buge" v programih, ERS namestivah (elektornika, baterija) ipd. Preverijo hladilne opcije. Skratka može je še, da še preverijo ali bi bil konvecionaleni layoup primerem ipd.
BT52 ::
1.
No ja za Marca se je že na začetku pravilo, da je kvečjemu samo dežurni gasilec in je začasna opcija. Tako pa je zdaj Marmorini dal nalogo preizkušenemu mačku, ki mu glede na zgodovino sodelovanja več ali manj sodeč zaupa nalogo svetovalca oz. marionete.
Bv za zamenjavo se je celo emenjalo imena Bob Bell, Brawn. Pravzaprav se Boba Bella ponovno povezuje z prihodom v Maranellom ali Enstone. Slednji je bil zaslužen za zametke in osnovo Mercedesov W04 (2013) in W05 (2014). To bi tudi pojasnilo, zakaj mu Mercedes ne pusti delat, kar 1 leto. Nmareč vse skrivnosti Merc šampionske intergracije bi prišle ekipam, kot je Lotus in Ferrari še kako prav.
2. Glede upogljivega flap adjusterja na RB krilcu:
Citat Craig Scarbs z F1T
Ja, seveda je blo treba spremeniti. Ampak samo enkrat, mogoče dvakrat, ne pa petkrat. Če so zajebali naj drugič poskrbijo za bolj pravilno odločitev oz. napačni odločitvi vsaj pustijo nekaj časa.
No ja za Marca se je že na začetku pravilo, da je kvečjemu samo dežurni gasilec in je začasna opcija. Tako pa je zdaj Marmorini dal nalogo preizkušenemu mačku, ki mu glede na zgodovino sodelovanja več ali manj sodeč zaupa nalogo svetovalca oz. marionete.
Bv za zamenjavo se je celo emenjalo imena Bob Bell, Brawn. Pravzaprav se Boba Bella ponovno povezuje z prihodom v Maranellom ali Enstone. Slednji je bil zaslužen za zametke in osnovo Mercedesov W04 (2013) in W05 (2014). To bi tudi pojasnilo, zakaj mu Mercedes ne pusti delat, kar 1 leto. Nmareč vse skrivnosti Merc šampionske intergracije bi prišle ekipam, kot je Lotus in Ferrari še kako prav.
2. Glede upogljivega flap adjusterja na RB krilcu:
Citat Craig Scarbs z F1T
I’ll explain what evidence I saw of the RBR front wing flex…
It is the front wing adjuster that allows the movement, The adjuster pod was pointed out above. In the scrutineering bay a hand pressed down with just finger pressure on the top of the adjuster, this was rigid as you’d except. Then shape of the pod was squeezed, its squashed like the bulb on a bicycle horn! Then the hand pressed down on the slotted section of flap just next to the adjuster, the wing deflected very easily. I mean this was not a hefty push with the palm of a hand, more like moving the lid on your laptop. As the wing deflected the bulb deformed too, both sprung back to their original shape as soon as the pressure released.
As you can see the adjuster pod is all black, but that’s because since China it’s been a part made from metal (alu..?) and something black. Before that it was one material and painted the same colour as the wing. I’ve got pictures of the pod and assumed at the time that as it was matt black that the material was carbon of some 3D resin to create the shape. It seems it is a rubber-like material.
Therefore its proven that
1) the pod is flexible, as its counted as bodywork, that alone is in contravention of 3.15.
2) the top of the adjuster is not rigidly connected to the flap below, what appears to be a fastener running from the hex headed top through the mount on the flap is clearly not. It was suggested a leaf spring was employed within the pod between the top of the adjuster and the flap, I haven’t seen the insides of the mechanism, but clearly some form of ‘sprung’ element allows a large degree of movement for very little force. It was suggested by those who have compared it directly to other teams wings, that the RBR flap is 4 times more flexible than its rivals.
PrimozR ::
billy ti detajli niso tako fundamentalni, podatki o tem so se pa v javnosti pojavili že v začetku poletja se mi zdi, IMO dovolj zgodaj.
No ja tole bi skorajda moglo bit dovolj časa za izpeljavo in rekonstrukcijo bloka. Seveda pa bi tole stalo prav gotovo pravo malo premoženje in potegnili dodatne stroške in tveganje s sabo. Vprašanje, če se sploh splača tvegat "test" time, ker koliko predvidevam zadnje leto se naj bi že delal konkreten shakedown 80% različice.
Kakorkoli Honda in R&D dovolj sposoben, da izvede tale miselni preskok.
Moram pa reči, da je zanimivo, da so pri Hondi in Mcl pohiteli z izdelavo eksperimentalnega dirkalnika. Bravo za njih. Dobro, da na YDT v ABD (bv testi so danes in jutri) preverijo "buge" v programih, ERS namestivah (elektornika, baterija) ipd. Preverijo hladilne opcije. Skratka može je še, da še preverijo ali bi bil konvecionaleni layoup primerem ipd.
Rekonstrukcije bloka sploh ne potrebuješ, arhitektura motorja je namreč bolj ali manj določena, znotraj te ti komot malce spreminjaš obliko izgorevalne komore, obliko bata in podobne detajle. Čeprav ker bate kujejo, te pomojem finalizirajo že kmalu, v virtualnem svetu in potem le malo popravljajo. Enako z zgornjo stranjo, ker bi to za seboj potegnilo precej, ne smao oblike glave, ampak morda še sesalne in izpušne kanale v glavi, položaj ventilov, posledično položaj odmične, to pa za seboj potegne cel pogonski sistem od ročične gredi do odmičnih. Vse to je pa verjetno precej dobro preračunano z dinamičnega vidika, da ni kakih neželjenih resonanc (spreminjanje premera zobnika za par mm bi zlahka pomenilo težave).
Kot rečeno pa itak ni potrebno, da imaš deljeno turbino. Pa v bistvu je povsem možno, da z ERS-H motorjem zavirajo turbino in moč prenašajo na ERS-K, tega se pač na ven ne vidi (vsaj dokler ne vidimo wastegateov oz. manjka le-teh).
Eksperimentalen avto je pa itak povsem standarden McLaren z malo popravki na strani hlajenja in baterij. Montažne točke motorja na šasijo in potem z motorja na menjalnik so standardne, torej dinamične arhitekture avta to bistveno ne spremeni. Pa če so baterije in kontrolno enoto zapakirali v približno Mercedesove dimenzije (podatke o tem McLaren seveda ima, so jih lahko posredovali), je zadeva kar naenkrat drop-in replacement. Narediti tistih par hladilnikov pa tudi ni problem, če točno veš v kakšno šasijo gredo (težje je, ko šasija še ni določena).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Alexius Heristalski ::
Ps, argument da si lewis zasluži, ker ima več zmag ne drži vode, leta 2008 je imel tudi massa več zmag, pa je bil lewis prvak...
Hahahahahahahahaha
2008: Massa 6, Hamilton 5 zmag
2014: Rosberg 5, Hamilton 11 zmag
Ne, sploh ne drži vode.
V interesu vseh je prvak hamilton, kot je rekel vilser se mors zgodit čudež...morda pa bo letos čudež na strani rosberga (tako kot je bil leta 2008 na strani lewisa), ampak bo sila težko, ker vreme tu bo suho
To si tako napisal, kot da je Hamilton leta 2008 zaostajal v prvenstvu in še sreča, da je deževalo, da je zmagal in da je Massa letel ven. V resnici je Massa potreboval čudež in ga skoraj dobil.
Heh..
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/3195...
Pomoje je merc Nica razočaral že po SPAju, ko so mu naložili par vzgojnih in se postavili v vlogo favoriziranja lewisa...
Tip jim je lastnoročno zajebal dvojno zmago, ti bi ga ujčkal?
Super Sonic je izjavil:
JB je risal kroge na koncu dirke. Ok, rekel je, da pojma nima ali bo še vozil za McLaren ali ne, je pa dejstvo, da ima tudi on v sebi nek občutek in ta ni tako enoznačen, zato si je vzel malo za rezervo in proslavil, kajti nikoli ne veš. Vprašanje tudi ali se misli na stara leta voziti v kakšnem B moštvu, čeprav mislim, da bo šel direkt k Webbru.
Buttna ne bo pri počasnelah, v intervjuju za Sky je jasno povedal, da ga zanima le zmagovalni dirkalnik.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
billy ::
Da bi nico namerno izvedel spa je podobno nemogoče, kot da je namerno izvedel monaco. Torej je nemogoče. Šel je pač na nož, torej brez popuščanja, kar je prav, glede na to, da se borita za prvaka. Btw, tak način dirkanja tudi lauda zagovarja...
Saj podobno je tudi lewis zjebal zmago rosberga, ko se mu ni hotel umaknili na VN mađarske, pa ga niso nič okurcali, lauda se mu še celo postavil v bran. Čeprav je dobil direktne ukaze iz moštva...
All Im saying, da glede na izpade/napake, ki sta jih imela voznika, je lewis veliko bolje prišel skozi, ker nicota so zgleda po spaju čisto uničli...
btw: "His argument was 'When are we competitive?' I said, 'I am going to guarantee you a world championship', and second year here, here it is.
Saj podobno je tudi lewis zjebal zmago rosberga, ko se mu ni hotel umaknili na VN mađarske, pa ga niso nič okurcali, lauda se mu še celo postavil v bran. Čeprav je dobil direktne ukaze iz moštva...
All Im saying, da glede na izpade/napake, ki sta jih imela voznika, je lewis veliko bolje prišel skozi, ker nicota so zgleda po spaju čisto uničli...
btw: "His argument was 'When are we competitive?' I said, 'I am going to guarantee you a world championship', and second year here, here it is.
Alexius Heristalski ::
Pač je razlika med neumikanjem in predrtjem gume z močno preoptimističnm manevrom.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
PrimozR ::
Monaco je bil zeloooo težko nameren. Spa pa zlahka z nekaj malega sreče, da je šla samo guma, da ga ni nabasal v feltno in ga zavrtel.
BTW, Porsche je ravno potrdil 3. avto za Le Mans in Spa 6h. Čeprav so pa že pred časom v 919 posadili vse voznike tovarniških 911.
BTW, Porsche je ravno potrdil 3. avto za Le Mans in Spa 6h. Čeprav so pa že pred časom v 919 posadili vse voznike tovarniških 911.
vilser ::
Da bi nico namerno izvedel spa je podobno nemogoče, kot da je namerno izvedel monaco. Torej je nemogoče. Šel je pač na nož, torej brez popuščanja, kar je prav, glede na to, da se borita za prvaka. Btw, tak način dirkanja tudi lauda zagovarja...
Po mojem v Spa-ju ni naredil namerno. Je pa Lauda rekel, da je Rosberg pretiraval in, da je on zgrešil. Za Monaco je pa zadeva močno sumljiva.
billy ::
Monaco je bil zeloooo težko nameren. Spa pa zlahka z nekaj malega sreče, da je šla samo guma, da ga ni nabasal v feltno in ga zavrtel.
No, na Sky so ugibali, da je namernost v spaju nemogoča, ker voznik sploh ne vidi krilca, torej je nemogoče, da bi rosberg "naciljal" gumo...res pa je, da je bil manever presiljen, ampak zgolj zato, da se izkaže kot "ded" in ne "pusi", kot smo ga imeli, in ga je ekipa tudi obravnala tako. Je pa njegova samoiniciativa in borbenost naletela na veliko grajo znotraj moštva in, pomoje, bistveno vplivala na njegov race performance, psiha je le psiha in ponavadi tisti odločilen faktor pri "top" dirkačih oz se ponavadi v psihi pokaže razlika med njimi.
Super Sonic ::
Sej ni treba tople vode odkrivat.
V SPAju je Rosberg falil. Vsak voznik ima svoje kvalitete pri ti. "hand-eye coordination", "peripheral awareness" in verjetno eno najbolj važnih "spatial awareness". Se pravi vsak voznik trenira predvsem zavedanje prostora okoli sebe in svojih hitrih reakcij. Nosa avtomobila ne vidi, ga pa čuti.
In Rosberg je pač v Spaju falil. Napačno oceno je podal. Zmotil se je; po domače povedano. Rezultat ste pa vidl.
Spet, nobene teorije zarote ni bilo.
Kot sem že rekel: vsi, ali pa večina, so opazovali Rosbergov napredek na račun Lewisa in njegovih trikov v vožnji, hkrati pa pozabili, da je Hamilton nazaj dobil vse podatke o tem, kako voziti, da se ohranijo gume.
Ko je bil čas za "race pace", ga je uničil ene parkrat.
ps
Ne pozabit, da je Rosberg vedno precej nihal proti koncu sezone v formi.
V SPAju je Rosberg falil. Vsak voznik ima svoje kvalitete pri ti. "hand-eye coordination", "peripheral awareness" in verjetno eno najbolj važnih "spatial awareness". Se pravi vsak voznik trenira predvsem zavedanje prostora okoli sebe in svojih hitrih reakcij. Nosa avtomobila ne vidi, ga pa čuti.
In Rosberg je pač v Spaju falil. Napačno oceno je podal. Zmotil se je; po domače povedano. Rezultat ste pa vidl.
Spet, nobene teorije zarote ni bilo.
Kot sem že rekel: vsi, ali pa večina, so opazovali Rosbergov napredek na račun Lewisa in njegovih trikov v vožnji, hkrati pa pozabili, da je Hamilton nazaj dobil vse podatke o tem, kako voziti, da se ohranijo gume.
Ko je bil čas za "race pace", ga je uničil ene parkrat.
ps
Ne pozabit, da je Rosberg vedno precej nihal proti koncu sezone v formi.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Skyman ::
Nov honda motor rabi vec hlajenja napram mercedes-u?
Alonso v porsche v lemans serij?
Še vettel v ferarijevi garazi
Alonso v porsche v lemans serij?
Še vettel v ferarijevi garazi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Skyman ()
vilser ::
Sem gledal malo testiranja. McLaren je vsega skupaj naredil 3 kroge. Imeli so električne težave. Sam to je čist normalno, ker imajo čist nov motor. Do ta pravih testiranj je še precej.
vilser ::
Alonso gre v McLaren Hondo. On je že podpisal pogodbo. Sam nevem za koliko sezon. Po mojem za 3. Zdaj je le vprašanje, kdo bo njegov moštveni kolega. Imam občutek, da Button odhaja.
Bo pa imel Alonso celo moštvo zase, kot ga bo imel Vettel v Ferrariju. Pa Španec vsi tisti, ki so delali le za njega in jim zaupa, bodo šli z njim v Woking.
Bo pa imel Alonso celo moštvo zase, kot ga bo imel Vettel v Ferrariju. Pa Španec vsi tisti, ki so delali le za njega in jim zaupa, bodo šli z njim v Woking.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vilser ()
PrimozR ::
Nekaj se govori, da gre Alonso h Porscheju, ja, sam meni je to malce za lase privlečeno. Prej bi dal tja Buttna, čeprav zanj se omenja tudi prihodnje leto prihajajoč Nissanov LMP projekt (japonska naveza pa to).
Luknje na sidepodu so pomojem tam za ziherco pa ker je testiranje, glavno da laufa, ni treba da je popolnoma optimalno.
Luknje na sidepodu so pomojem tam za ziherco pa ker je testiranje, glavno da laufa, ni treba da je popolnoma optimalno.
theBill ::
Da bi nico namerno izvedel spa je podobno nemogoče, kot da je namerno izvedel monaco. Torej je nemogoče.
Tako kot je bilo nemogoče za vse, ki imajo glavo le zato, da njihov frizer nekaj zasluži, namerno trčenje Piqueta Jr. za zmago Alonsa v Singapurju, ane.
Šel je pač na nož, torej brez popuščanja, kar je prav, glede na to, da se borita za prvaka.
Ko Lewis vozi na nož, je pa divjak, prepotentnež,... lepa dvojna merila, ni kaj.
All Im saying, da glede na izpade/napake, ki sta jih imela voznika, je lewis veliko bolje prišel skozi, ker nicota so zgleda po spaju čisto uničli...
Nica je Lewis NA STEZI uničil.
Poglejmo na hitro, Lewis je od 19 dirk 3x odstopil, torej jih je končal 16. Od teh 16 uvrstitev je bilo 11 zmag, 3 druga mesta in 2 tretji.
V celotni sezoni, ko sta oba pripeljala do cilja (skupno štirinajstkrat), je Nico končal pred njim le 4x, in sicer v Monaku, Avstriji, Nemčiji in v Braziliji. Za Monako tako vemo, kaj se je dogajalo na kvalifikacijah in da se prehitevati ne da, pole position pomeni 95% zmage. V Avstriji je Lewis zaradi lastne napake štartal iz 9 mesta, ujel Rosberga in ponovno specifika steze ni dovolila prehitevanja med voznikoma z enakima dirkalnikoma. V Nemčiji je Lewis zaradi okvare na kvalifikacijah štartal iz 16 mesta ter prišel do končnega tretjega, do direktnega dvoboja na stezi ni prišlo. V Braziliji je Lewis na dirki naredil sam napako, kljub temu ujel Nica in pa spet je tu specifika steze, ki omogoča prehitevanje le ob večjih razlikah med dirkalniki. Torej 1 zmaga Nica zaradi okvare in slabšega startnega mesta Hamiltona na kvalifikacijah, in 3 zmage zaradi specifike stez, ki niso omogočale prehitevanj.
Če takole pod črto pogledamo je Rosberg čez sezono na dirkah proti Lewisu pokazal bore malo, v direktnih dvobojih je zmagal le tam, kjer ni možno oziroma je v enakem dirkalniku zelo težko prehitevati.
BT52 ::
Nov honda motor rabi vec hlajenja napram mercedes-u?
Se strinjam z PIPIjem, da gre zgolj za "play-safe" varovalko.
Ja če bi šlo za race verzijo motorja na testih v Bahrajnu bi nas lahko skrbelo. Tako pa gre samo za hitro na kup nametan laboratorjiski dirkalnik, ki služi zgolj za osnovni shakedown predvsem elektronike, štartnih procedur in upepeljevanje novih ljudi.
Kakorkoli danes jim tale system check ni ravno najbolj uspel. Opravili so samo 3 inštalacijske kroge.
http://www.racer.com/latest-stories/ite...
BT52 ::
Aha E Bollier izjavil, kje je šlo narobe
citiram:
citiram:
Eric Boullier admitted that it was an issue with the ground and linked to a McLaren manufactured part.
The team were unwilling to risk burning a wiring loom or potentially damaging ECUs so a thorough check ensued before Vandoorne finally appeared on track with just under three hours to go.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Modri dirkač ::
Super Sonic je izjavil:
Sej ni treba tople vode odkrivat.
V SPAju je Rosberg falil. Vsak voznik ima svoje kvalitete pri ti. "hand-eye coordination", "peripheral awareness" in verjetno eno najbolj važnih "spatial awareness". Se pravi vsak voznik trenira predvsem zavedanje prostora okoli sebe in svojih hitrih reakcij. Nosa avtomobila ne vidi, ga pa čuti.
In Rosberg je pač v Spaju falil. Napačno oceno je podal. Zmotil se je; po domače povedano. Rezultat ste pa vidl.
Spet, nobene teorije zarote ni bilo.
Kot sem že rekel: vsi, ali pa večina, so opazovali Rosbergov napredek na račun Lewisa in njegovih trikov v vožnji, hkrati pa pozabili, da je Hamilton nazaj dobil vse podatke o tem, kako voziti, da se ohranijo gume.
Ko je bil čas za "race pace", ga je uničil ene parkrat.
ps
Ne pozabit, da je Rosberg vedno precej nihal proti koncu sezone v formi.
lol, o čem ti to, bom rekel, nakladaš?
Kot sem ti že pred parimi meseci napisal, HAM je letos konstantno trošil manj goriva in gum, s tem, da je bil v 90% hitrejši.
Boš kako podkrepil tvojo trditev? Kakšna izjava, intervju?
Vemo, da je ROS dobival "poročila" moštva o vsaki podrobnosti, sploh po dirki v Maleziji, Lewis je treniral štarte za njega itd.
Res je ROS je trd delavec, vse vsrka v sebe, kot smo pa videli, vseh stvari enostavno ne gre skopirat in včasih je nagnjen k "overthinking".
Njegova taktika je bila letos več ali manj Vettlova iz prejšnjih let, postavi avto na pole, par hitrih krogov na začetku, da uide iz DRS-a, imeti prednost pri postankih in potem let's see.
Lew je na drugi strani po SPA-ju očitno spremenil način dela in se osredotočil na dirko, zato je tudi zmagal zadnjih 6 od sedmih dirk.
Res uživam, ko ljudje še zmeraj v nedogled propagirajo mite o Hamiltonu: divjak, ne zna z gumam, prekompleksni avti za njega, proti koncu sezone bo psihično počepnil, prestop v mercedes največja napaka itd.
Everybody lies!
PrimozR ::
Ljudje kar sami od sebe težko tako radikalno spremenijo stil. Morajo imeti pomoč. Meni je povsem logično, da je pomoč prišla z druge strani garaže v smislu 'tole funkcionira, poskusi to', npr. zaviranje nekoliko prej, drugačne linije in podobno.
billy ::
Lewis ima tak stil vožnje da zavira zelo pozno, ostro v ovinek, čez robnik, potem pa čimprej gasa. Nico pa rad manevrira s gasom tudi med vožnjo skozi ovinek.
Lewisa je v preteklosti to teplo, ker je kuril gume. Zakaj letos več ne...bodisi zaradi novih gum, ki so trše kot lani, ali pa se je kaj na avtu spremenilo v to smer...
Lewis je tudi, kot že rečeno, velikokrat med qualy spraševal po radiu kje izgublja napram nicotu...
Lewisa je v preteklosti to teplo, ker je kuril gume. Zakaj letos več ne...bodisi zaradi novih gum, ki so trše kot lani, ali pa se je kaj na avtu spremenilo v to smer...
Lewis je tudi, kot že rečeno, velikokrat med qualy spraševal po radiu kje izgublja napram nicotu...
billy ::
Pa ne si mislit, da je nicotov način vožnje napačen, podobno tehniko je imel tudi šumaher, za senno se tudi nekaj spomnim, ampak nisem ziher...v glavnem kontrola skozi ovinek s gasom, ne pa samo horuk, kot to počne lewis...
Modri dirkač ::
Lewis ima tak stil vožnje da zavira zelo pozno, ostro v ovinek, čez robnik, potem pa čimprej gasa. Nico pa rad manevrira s gasom tudi med vožnjo skozi ovinek.
Lewisa je v preteklosti to teplo, ker je kuril gume. Zakaj letos več ne...bodisi zaradi novih gum, ki so trše kot lani, ali pa se je kaj na avtu spremenilo v to smer...
Lewis je tudi, kot že rečeno, velikokrat med qualy spraševal po radiu kje izgublja napram nicotu...
KDaj je bila zadnja sezona, ko je imel "težave" z gumami? 2011?
Everybody lies!
Jst ::
>Lewis je tudi, kot že rečeno, velikokrat med qualy spraševal po radiu kje izgublja napram nicotu...
Kaj misliš, da je Nico kaj drugega spraševal? :)
Kaj misliš, da je Nico kaj drugega spraševal? :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
BT52 ::
Hja PIPI in vsi drugi, ki vas zanima tehnika... Zdaj ravno razkrivam svojo zmotno mišlenje in svoj slab ogled Scarbsovih slik. Dečki na F1T so ugotovili, da vendarle ima HONDA Mclaren kopresor spredaj, saj sodeč po slikah ima podoben intake plenum, kot Merc. Najbolje, da kar pobrskate po tej strani foruma...
http://www.f1technical.net/forum/viewto...
Ali pa nam Honda nastavlja PAST? Hja kdo ve....
http://www.f1technical.net/forum/viewto...
Ali pa nam Honda nastavlja PAST? Hja kdo ve....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
Še potrditev vrste intercoolerja manjka pa bomo vedeli še preveč, kot sem lahko upal pred testi.
Kakorkoli sumljiva je pozicija intake cevi logično nakazuje Air2Air intercooler. Ampak še ena čudna neznana škatla na dnu stranskega zaboja (sidepod) da vedeti, da so tam postavili nekaj težkega. Nekaj zaradi CofG. Podobno je storil Lotus z vodnim intercoolerjem, sicer na levi strani. Ali pa je to samo RB "like2 inpušni "tubolarni" sistem, ki leži pod A2A intercoolerjem. Ima kdo idejo kaj je tista srebna škatla?
Update: Bolj gledam 1 sliko, ki sem jo objavil bolj se mi zdi tisti A2A intercooler, tista štatla pa tubolarni "izoliran" izpuh.
Kakorkoli sumljiva je pozicija intake cevi logično nakazuje Air2Air intercooler. Ampak še ena čudna neznana škatla na dnu stranskega zaboja (sidepod) da vedeti, da so tam postavili nekaj težkega. Nekaj zaradi CofG. Podobno je storil Lotus z vodnim intercoolerjem, sicer na levi strani. Ali pa je to samo RB "like2 inpušni "tubolarni" sistem, ki leži pod A2A intercoolerjem. Ima kdo idejo kaj je tista srebna škatla?
Update: Bolj gledam 1 sliko, ki sem jo objavil bolj se mi zdi tisti A2A intercooler, tista štatla pa tubolarni "izoliran" izpuh.
PrimozR ::
Ja, kle je kar očitno, da je spredaj. Se tudi izhod iz kompresorja vidi. Jaz priznam, nisem gledal pretirano podrobno, sem slepo verjel Scarbsu, ki je rekel, da je glede na plenum kompresor zadaj.
Zanimivo! :)
Zanimivo! :)
PrimozR ::
Hja, oblika turbine in izpušnega sistema naredi svoje. Čeprav prevelike razlike ne more biti, ko imajo tako definirane motorje (max vrtina, ki je bila bolj ali manj vedno uporabljena v času V8 zaradi obratov, zdaj morda ne), razdalja med cilindroma, volumen, V6, 90° kot med bankama, 4 ventile na cilinder, itd. Razlike so precej majhne.
S tega vidika bolj proste regulacije (WEC) dajo več 'karakterja'.
Porsche in njgov 2.0 Turbo V4 (zelo lepo se sliši obdobja polnjenja in praznenja KERS-a (tisto piskanje):
R18 s 4.0 V6 dizlom, enako za KERS:
Toyota, 3,7 V8 atmosferec, KERSa se bolj ko ne ne sliši, očitno ker je motor toliko glasnejši :)
S tega vidika bolj proste regulacije (WEC) dajo več 'karakterja'.
Porsche in njgov 2.0 Turbo V4 (zelo lepo se sliši obdobja polnjenja in praznenja KERS-a (tisto piskanje):
R18 s 4.0 V6 dizlom, enako za KERS:
Toyota, 3,7 V8 atmosferec, KERSa se bolj ko ne ne sliši, očitno ker je motor toliko glasnejši :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
billy ::
>Lewis je tudi, kot že rečeno, velikokrat med qualy spraševal po radiu kje izgublja napram nicotu...
Kaj misliš, da je Nico kaj drugega spraševal? :)
Ne, seveda ne, ampak Super Sonic (in še kdo drug) napeljuje na zaključek, da je Nico postal tako hiter zaradi tega ker si je podatke "sposodil" od lewisa, kar je, IMO, zgrešena teorija, kajti, dokaz, je tudi lewisa zanimalo kje vozi nico hitreje. Pa tudi, kot sem rekel, je velikokrat bil Nico najhitrejši v FP1, v FP2 pa potem lewis, kar bi znalo nakazovat, da je lewis skopiral nicota in dodal malce "svoje vožnje", ki je na koncu pomenila hitrejši krog. Mogoče rabi lewis tudi več, da se navadi na stezo, kot nico, ki je od začetka že hiter. Možno tudi, da je lewis dal večji poudarek na race pace, nico pa je šel bolj na dirko s taktiko pole positiona...
To je pač to, kar lahko izbrskamo s podatki ki so na voljo nam, resnica je lahko drugačna in je tudi nikoli ne bomo izvedeli, mogoče sta oba kopirala slog vožnje šumaherja ;)
AvtoR ::
Niko je zelo hiter dirkač na en krog.
Že na začetku kariere pri Williamsu je bil na treningih med hitrejšimi, na sami dirki je pa ponavadi hitro nazadoval.
Že na začetku kariere pri Williamsu je bil na treningih med hitrejšimi, na sami dirki je pa ponavadi hitro nazadoval.
BT52 ::
Juhuu.
za naslenjo sezono ne bo...
-stoječih SC
-dvojnih točk
http://www.auto-motor-und-sport.de/form...
-pa še Totd ni ravno navdušenec 3 avtomobila. :D
za naslenjo sezono ne bo...
-stoječih SC
-dvojnih točk
http://www.auto-motor-und-sport.de/form...
-pa še Totd ni ravno navdušenec 3 avtomobila. :D
TribesMan ::
Pa ukinili so vse omejitve okoli pogovorov med dirkačem in inženirji...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Alexius Heristalski ::
Se strinjam z PIPIjem, da gre zgolj za "play-safe" varovalko.
Ja če bi šlo za race verzijo motorja na testih v Bahrajnu bi nas lahko skrbelo. Tako pa gre samo za hitro na kup nametan laboratorjiski dirkalnik, ki služi zgolj za osnovni shakedown predvsem elektronike, štartnih procedur in upepeljevanje novih ljudi.
Kakorkoli danes jim tale system check ni ravno najbolj uspel. Opravili so samo 3 inštalacijske kroge.
http://www.racer.com/latest-stories/ite...
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
BT52 ::
Alexius Heristalski je izjavil:
Se strinjam z PIPIjem, da gre zgolj za "play-safe" varovalko.
Ja če bi šlo za race verzijo motorja na testih v Bahrajnu bi nas lahko skrbelo. Tako pa gre samo za hitro na kup nametan laboratorjiski dirkalnik, ki služi zgolj za osnovni shakedown predvsem elektronike, štartnih procedur in upepeljevanje novih ljudi.
Kakorkoli danes jim tale system check ni ravno najbolj uspel. Opravili so samo 3 inštalacijske kroge.
http://www.racer.com/latest-stories/ite...
He he. Jbg. Pisanje ni ravno moja vrlina. Se bom kar "upepelil". :D
billy ::
Juhuu.
za naslenjo sezono ne bo...
-stoječih SC
-dvojnih točk
http://www.auto-motor-und-sport.de/form...
-pa še Totd ni ravno navdušenec 3 avtomobila. :D
Stoječi SC je bil meni relativno dobra zadeva, ker kaj je point gledat procesijo nekaj krogov, samo dirko odžirajo...pa tudi ponovni štarti več niso tako kritični, odkar sta se grosjean in maldonado prizemljila, da bi predstavljali neko super visoko tveganje...
Kaj bodo potem sploh novosti?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 381601 (237196) | BT52 |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 245477 (151303) | Alexius Heristalski |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 285255 (180723) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 136303 (95052) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 184821 (148066) | WarpedGone |