» »

Formula F1 2014

Formula F1 2014

Temo vidijo: vsi
««
46 / 57
»»

BT52 ::

Kot kaže Caterham dokočno zapira tovarno.

http://www.jamesallenonf1.com/2014/10/b...

Mučke na mučke...

BV. poglejte YT Widsdorjev kanal za nekaj tudi tehničnih videjev z strani scarbsa. Gre za opise hondinega promo materiala, mercedesovega menjalnika in ostalih normalnih updatetov z nekja zadnjih dirk (suzuka, sochi).

Super Sonic ::

Takoj ko pride ta tip zraven začne vse razpadat: Colin Kolles @ Wikipedia

Dobro, v tem primeru gre za očiten namer pranja denarja skozi F1 moštvo, kar niti ni v domeni Kollesa posredno, je pa dejstvo, da okoli njega niso stvari prav nikoli funkcionirale.

Žal tenko piska tudi Marrusia, veliko vprašanje je tudi kaj skriva Vijay Mallya, ampak ok, oni bodo letos pokasiral nekaj v prvenstvu in posledično s sponzorji. Velik vprašaj je tudi Sauber.

Sedaj bi moral iti do Bernia osebno in ga vprašat ali je večina moštev, ki je brez podpore avtomobilskega koncerna ali šejkov iz Katarja, nesposobnih ali je morda kaj narobe s sistemom, ki velja v F1.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Bernie bo rekel prvo, resnica je drugo.

Sauber je res v škripcih, so celo slabši od Marrusie, kar se tiče denarja konec sezone (0 točk pa to). Na srečo imajo skupaj z Marussio vsaj zastonj motorje :)

Kaj je z Bianchijem?

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

Kaj je z Bianchijem?


Nič novega. Umetna koma in diagnoza najhujše oblike DAI (difuzivna aksonska poškodba možganovine). Mogoče je še prestal kak dodaten operacijski poseg (mislim, da so opravili vsaj 3). Obeti so slabi (stistično gledano) ampak upajmo na najboljše, pri možganskih poškodbah nikoli ne veš.

Že De Villota se je dokaj hitro opomogla od nespreče, pa jo je kako leto pozneje doletela srćna kap, katera je bil posledica poškodb glave.

Daedalus ::

Marrusia tudi ne gre v ZDA, poleg Caterhama. Link.

Ne vem no, po letošnjem fiasku z motorji, ki zvenijo kot navadne kosilnice, totalni premoči MB, vpeljevanja vedno novih dolgočasnih dirka... mi je F1 vedno manj zanimiva. Še dobro, da mamo Motors TV in kup serij, kjer se dejansko dirka na nož. Letošnji V8 Supercars Bathurst 1000 je bila nora dirka do zadnjega metra (in kapljice bencina). Za razliko od npr borefest Sočija in Putinovega grdega frisa na TV. Beh.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

billy ::

In zakaj hočeš dirkanje na nož, bi rad več takšnih nesreč, kot je bila bianchijva, ali celo s smrtnimi izidi, kot v indiju?

Daedalus ::

billy je izjavil:

In zakaj hočeš dirkanje na nož, bi rad več takšnih nesreč, kot je bila bianchijva, ali celo s smrtnimi izidi, kot v indiju?


Ne samo to. Da bo zabavljaški faktor še večji, bi rad videl dirkalnike opremljene z raketami, mitraljezi in motorkami.

Zdaj pa resno. Izpod kerega kamna si prilezel? Dejstvo je, da je akcija na stezi v F1 v primerjavi z večino ostalih dirkaških serij mednarodnega formata - bedna. In niti razni umetni dodatki ne pomagajo kaj dosti. Dirkanje na nož ne pomeni, da se grejo destruction derby na stezi.

Drugače pa, dirkanje je nevarno. So poškodbe, so smrtne žrtve. Get over it.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

PrimozR ::

http://www.autoexpress.co.uk/audi/89171...

Also, https://vimeo.com/108230034
Hand pove bistvo ;)

Aja, zgodovina se očitno ponavlja, F1 je nezanimiva, v WEC je pa vedno več akcije :)

Aja, še en fun fact, v Hockenheim je na finale DTM-a, kjer je bilo vozniško prvenstvo določeno, konstruktorsko pa še pod vprašajem, prišlo 2x toliko ljudi, kot na F1 dirko :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

BT52 ::

No F1 ni nibla nikoli nekaj kašen šovtime kaj se dirkanja tiče.

V 1 vrsti je to bila serija TOP end tehnologij. Torej za serijo, kjer se je vpeljeval inženirski absurd. Menim, da je še vedno ta absurd prisotem ampak pač speljan okoli druge strani. Preko "varčevanja" materiala, pc tehnologije...

Pač težko je tole razumeti, ko smo imeli več kot 5 deseletij popoln "gas" in "udri" po mašini.

Veliko bolj menim, da je kriv slab dostop do teh informacij. Proizvajalci skrivajo svoje dosežke, veliko je interacij in sprememb, katerim je težje sledit, če nimaš poznanstev znotraj padocka in dostopa do kvalitetnega FOTO materiala.

Pač se je medijem tole vse skup zelo slabo zapakiralo. Pred časom sem gledal, par dirk med 2000ih in 2004 in moram reči, da je dogajanja bilo res zelo bore malo. Tehnologije, zvok pa so bile na drugi ravni...

Težko se je navadit priznam. Ampak, kot tehničnemu navdušencu,živim v času sprememb inovacij, ko se drastilno spreminjajo pravila igre. Sicer pa ni skrivnost, da mi je WEC koncept veliko bolj zanimiv. F1 ima samo to prednost, da ne traja 6 ur. Kar še ostaja edina močna točka, da gledanja samega durkanja nisem opustil in se posvetil "padock-tech" dogajanju. Mogoče, bom mogel kdaj razmišljati v tej smeri...

Alexius Heristalski ::

Daedalus je izjavil:

Marrusia tudi ne gre v ZDA, poleg Caterhama. Link.

Ne vem no, po letošnjem fiasku z motorji, ki zvenijo kot navadne kosilnice, totalni premoči MB, vpeljevanja vedno novih dolgočasnih dirka... mi je F1 vedno manj zanimiva. Še dobro, da mamo Motors TV in kup serij, kjer se dejansko dirka na nož. Letošnji V8 Supercars Bathurst 1000 je bila nora dirka do zadnjega metra (in kapljice bencina). Za razliko od npr borefest Sočija in Putinovega grdega frisa na TV. Beh.

Konkretno Soči je bil dolgočasen zaradi predobrih gum v stilu obdobja Bridgestonea in Michelina, ampak druge dirke so bile bolj zanimive. Morda res ni na ravni nižjih prvenstev, a prav dolgočasno je redko. Mercedes sicer dominira, a boj med njima je zanimiv ali pa pasji boj za nižja mesta. Soči odstopa, ampak ni cela sezona taka!
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Zgodovina sprememb…

Pixy222 ::

Živjo!
Že nekaj časa spremljam tale forum, sploh tole temo pa sem vas vse, ki relativno redno pišete sem želel pohvaliti. Zanimivo je prebrati različna mnenja in tudi tehnične detajle, ki jih sicer težko najdeš... V glavnem hvala, ker tako fajn pišete, bom še naprej bral pa se mogoče še jaz kdaj vključim!
LP

Super Sonic ::

F1 dol, F1 gor: dejstvo pač je, da gre za edini globalni šport v fazi dirkanja; gre za šport, ki se odvija po celem planetu, na vseh celinah (kao) in v vseh državah (spet, kao). Po tej prepoznavnosti mu je še najbližje rally, ki ima pa zaradi svoje narave športa, čisto druge gledalce in je čisto drugače tehnično pokrit.

DTM je recimo super zadeva, ampak je čist lokalne narave. Že tu v Sloveniji, pa je do Minhna 4 ure z avtom, večina ljudi ne ve kaj je to DTM, F1 pa poznajo vsi. In tako naprej in tako naprej (Indi, Lemans, ipd). Amerosi imajo svojo zabavo, ki je precej drugačna od DTMa. In spet tako naprej.

F1 je prišla ven recimo po drugi svetovni vojni, leta 1947 bi lahko rekel; evo to je ena F1. Takrat nekako, ali po letu 50, je cel svet "zvedel" za te super dirkalnike F1. Sej te lokalne dirke so bile vmes itak po celem planetu, ampak globalno, so vsi poznal F1, med tem, ko so lokalci ostali v ilegali še danes.

Razvoj je šel naprej v nora 70ta in 80ta inženirska leta, ta bluzantskozahojena generacija povojni rojenih ljudi, je našla svojo zabavo tudi v F1 in v 80, nekaj tud 90tih, je bilo posledično ogromno teh gostilniških debat tudi pri ženskem spolu (je, Majkl - najjači; ne pa ne, k vsi vemo da je Ajrnton boljši... ... ipd, ipd...), kar je moški del samo še dvignilo. Zraven si imel še kar visoko smrtnost, kar je tril gledanja samo še povečal (a je umrl??? K po norem žuranju in bluzenju cele generacije čez cel vikend je prav pasal prebrat eno slabo novico in potem razpredat dalje po gostilnah).

Vmes se je ta šport visoko profesionaziral, ker je njegova narava takšna že od samega začetka in za prihodnost F1 je ključno da zabava te najmlajše generacije ljudi, kar ji pa v bistvu ne uspeva ravno najbolje. Vikend F1 te stane okol jurja, dobiš, kot fizični gledalec, pa mnogo manj kot so v 70tih, 80tih in 90ith dobil naši zlati starši, ki so za podoben vikend odštel primerno znesku za en dober sendvič. Se je pa stvar brutalno približala gledalcu po vizualni plati za tvjem, ampak pohlep uničuje to, ker dejansko moraš dans bit že napol hekerja, da uspeš použit to idejo, ki je sicer v osnovi super in ti šport lahko približa.

Torej zdej je tako: F1 ima izjemno zgodovino, ima izjemno dinamiko v zapisu pre in pogovora med ljudmi po celem svetu (praktično gre iz ust do ust ta Formula in to iz generacije v generacijo), ima izjemno dinamiko na inženirskem področju (vsi vemo kam tehnični kader v dirkalnem športu želi), ima izjemno dinamiko v svetu dirkačev (vsi vemo kje bi si vsak dirkač želel dirkat) in to je reklama, pa tudi so predpozicije, ko moraš biti prekleto nesposoben, da zapraviš to prednost pred ostalimi lokalnimi serijami.

Ampak jaz mislim, da jim jo bo uspel zjebat do te mere, da tega dejansko v roku xy let ne bo nihče več gledal in bo ven prišlo nekaj novega; ker globalni dirkalni šport vsi rabimo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::

Vprašanje, kam bo šlo vse skupaj, ko ne bo več Berniea, kar bo verjetno dokaj kmalu...ali se bodo hijene razgrable, ali bo dejansko kak sposoben prevzel, etc...

MaterVola ::

Hijene so že zdaj na delu, brez skrbi. Glavni akterji šova dobijo drobtinice, financerji pa veliko več ;)

Sriple Tix ::

(hec) SS, tudi bližje smo si že ogledali DTM 8-)

(DTM dirkalniki nekje od pete minute dalje)

PrimozR ::

Super Sonic WEC načeloma je svetoven, letos (in lani) morda ne toliko, kot prihodnje leto, ko bo dirk 8. Ja, še vedno neprimerljivo z F1, a je vseeno svetoven. Rally umira na obroke, zadeva je postala popolnoma nezanimiva, gledalcev in proizvajalcev je komaj še kaj. Rallyjevo mesto zdaj precej uspešno prevzema Rallycross, ki je obenem zanimiv tudi za televizijo (štadionska zadeva pač, pogosto tudi kar v centru mesta, kar je še plus za gledalce).

Kar se tiče dirkačev, vedno več mulcev namesto metanja težkih milijonov v slabe ekipe (Sauber, Marussia, Caterham) za slab rezultat raje zasluži nekaj denarja in dirka v zanimivh serijah tipa DTM, WEC in še kje, kjer so sicer res le lokalni heroji, a vseeno heroji. Timo Glock je lepo rekel, da bi mladenič z uspehom v DTM-u naredil napako, če bi presedlal v F1.

BT52 ::

1. Super si to povedal "@nadzvoćni":D

2. Če bi bilo več ljudi, kot je on bi mogoče lahko na F1 gledali z drugačnimi očmi. Mogoče je to tudi nova priložnost, da ne vzgajamo "poneumljenih" otrok.



BV, mogoče se ponavlajm ampak ostale zanimive videje si lahko pogledate na tem kanalu...

3. Zakaj sem dodal ta video? Zato, ker je to srž vseh problemov. Če bi bili vsi, ki so udeleženi v F1 tukaj z vsem srcem in nebi iskali "dobička" ampak bi bili tukaj z namenom. Biti tukaj zaradi strasti do dirkanja, iti čez nemogoče. Skorajda, kot da bi bil v stiku z "nezemljeani". In ni boljšega, kot sodelovati&zmagovati&izgubljati, kot ekipa.

Menim, če bi bili investirtorji resnično pripadni bi se o trenutnih težavah dejansko dalo kaj zmenit. Ampak NE, ker pa moramo delati kompromise (denar vs. dirkanje), katere kočni izdelek lahko vidimo v zadnjih letih... Pa smo tam, kjer smo. Pozabil se je sen, zakaj smo sploh tu!

4 . Kompromise se lepo vidi, ko proizvajalci vse zaembalirajo v "PR podvig". No dobro to bi še šlo, če dejasko lahko iz tega kaj potegnili. Ampak nekateri predvsem video material služi direkno za v smeti. Npr dobri so videji od Sauberja "na pol prerezanega dirkalnika", ali pa kaki malo bolj "insiderjski" factory touri (redki dejasko pokažejo kaj novega).

Da zaključim F1 ni samo dirkanje, f1 ni prihodek, f1 je način življenja. To bi mogli upoštevati v prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::

Zadeva je vrh inženiringa. To stane. Ker moraš biti hitrejši od nasprotnika, načeloma zapravljaš tudi več denarja od tega nasprotnika. To pomeni, da gredo stroški brez nadzora v nebo. Ko gredo stroški v nebo, pomeni da se v zadevi vrti veliko denarja. To pa seveda pomeni, da uleti mnogo špekulantov in zaslužkarjev. Povsod je tako. Enaka zadeva se je zgodila z elektronsko glasbo, žanr je postal popularen, je trenutno verjetno najbolj poslušan, vsaj med mladimi, rezultat je pa en kup velikih produkcij, od festivalov z nekaj 100.000 obiskovalci do Holywoodskih filmov in stalnih terminov v diskačih Ibize ter Pache, ki te diskače za največje zvezde stanejo milijone.

Na koncu se pa zadeva izpoje in sledi crash (balonček poči). Kot je bilo rečeno v trailerju za Adrenalin, tam v 60-ih in 70-ih F1 ni bila pretirano zanimiva, kar je turnim avtomobilom dovolilo, da so postali zelo popularni. Se mi zdi da se zdaj ponavlja, stroški gredo v višave, male ekipe ne držijo tempa, gledalcem je postalo rahlo nezanimivo, itd. Ko bo balonček počil bodo Eccelstoni in podobni spoznali, da je treba zadeve popraviti. In to se bo zgodilo.

vilser ::

Analysis: Could Formula 1 cockpit canopies work?
http://www.autosport.com/news/report.ph...

PrimozR ::

Kaj pa brisalci?

vilser ::

Jaz mislim, da bodo zaprti kokpiti zelo kmalu, kar je, če mene vprašate tudi prav. Whiting očitno ne nasprotuje temu in delajo, testirajo in iščejo najbolj primerno rešitev, da zaščitijo glavo od dirkačev.

Super Sonic ::

Ko se govori o zaprtih kokpitih je potrebno razumeti tudi nekaj negativnih posledic, in to prav pri nesreči (recimo uhajanje kakšnih bencinskih hlapo, požar, vročina, vidljivost, ipd) v primeru nezmožnosti izhoda iz kokpita.

Gre za precej kompliciran sistem, ki mu je potrebno dati nekaj časa za razvoj.

Konec koncev pa nikjer ne piše, da ne bi nekje, nekoč, ravno ta zaprt kokpit spravil enega ob življenje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

driver_x ::

Bianchiju na žalost tudi zaprt kokpit ne bi pomagal.

PrimozR ::

V LE Mansu imajo precej stroge regulacije, kako velika mora biti odprtina vrat, da mirno skozi njo pride človek, vrata se morajo odpreti enostavno, itd. Zaprt kokpit ni tako simpl zadeva, ko govorimo o prototipnih avtomobilih, kjer se čim bolj želi zmanjšati presek avta.

roCkY ::

F1 mora ostati odprta in na 13" platiščih. To je osnova serije glede prepoznavnosti.
Tako kot si tega foruma ne predstavljam drugače kot v črni barvni varianti.
Da ne bo poškodb, če bo dirkač zaprt in kolesa pokrita je utopija. 100% varnosti v motošportu ne bo nikoli. Človek pač ne prenese sil, ki so tu v igri.

MaterVola ::

Razen če uvedejo drive by wifi :)

vilser ::

Super Sonic ::

Ja zadaj se res kuha ena super mineštra v obliki Santa Barbare.

Namreč, glede nato, da imamo dve moštvi v stečaju (pa še Lotus in Sauber pred njim, tudi za Force Indijo se ne ve čisto dobro kako stoji), je nekako (spet in tokrat pravzaprav zares) postala aktualna ideja, da bi vsa sodelujoča moštva imela 3 dirkalnike, kar pa pomeni, da v tem vrtiljaku vso dinamiko pobere nazaj Fernando in prepričan sem, da bo čakal do zadnjega trenutka.

Meni je ta ideja enostavno všeč in je dober odgovor na dominanco določenega dirkalnika, saj ga vozijo potem 3 vozniki in zna bit prvenstvo še toliko bolj zanimivo. V primeru neke izenačenosti, bi dobili lahko celo po 6 ali 9 dirkalnikov v igri za pole ali zmago.

Imamo tako 4 moštva, ki kamot (glede na prihodke) naredijo še en dirkalnik, kar jih v samem bistvu niti ne stane toliko (8 miljonov naj bi bil dirkalnik kot sam bo posebi):
- Ferrari,
- McLaren,
- RB,
- Mercedes.

To je en možen odgovor na nestabilna slaba moštva, če že v sklopu financ ne morejo omejiti ničesar in jih pustijo da propadajo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Sriple Tix ::

Na to temo se je z zanimivim stališčem razpisal Ole Marius Myrvold na RaceDepartment http://www.racedepartment.com/threads/c...


Omer Said said: ?
I hope it goes in the way that we can see 3-driver teams in 2015.


Which would bring the costs up somewhere around 25 mill EUR. So that's a Pastor Maldonado worth of money. Which would most likely lead to Lotus and Sauber struggling, and possibly failing (both teams was very close last year).
I don't see Red Bull paying for 6 cars, so, then we are down to Ferrari, McLaren, Red Bull, Mercedes, Williams and Force India - and 18 cars again. Then, would Force India be able to keep up with the costs, while running at the back, when you can get much more exposure by being a McLaren or Williams sponsor. Most likely not. So, 5 cars and 15 cars then.
Then we would hope that Haas would be able to pour out enough money. But the guy isn't an idiot, 3 cars as a guaranteed backmarker, would most likely be a no-go.
3 car teams isn't too bad of an idea, assuming all teams (other than Caterham and Marussia) stays. But that's highly unlikely.
Oh, and if all other teams stay, 3 car teams would lead to 27 cars - rules dictates that 26 is the most. Would need serious changing as well.
Nope, short term, 3 car teams is nice.
Long term, it's suicide.
Equal distribution of "prize money" (should be TV&Track fee money) would be a better way I think. The added bonus of "finishing first" and "historical value" will help securing sponsorship anyway.

Super Sonic ::

Res je, to je druga plat te medalje, ampak kljub vsemu, zaradi ene Force Indije in Sauberja, ne moremo zdej gledat na stvar. Če prej nismo (v primeru obeh propadlih) potem tudi sedaj ni treba. Treba se je zavedati, da je propad omenjenih moštev skoraj neizogiben in da se bo zgodil, povzroča ga pa trenutni sistem, ker vidimo, da ne gre samo za eno moštvo, ampak so na tapeti konkretno 4 (Lotus, Caterham, Marussia, Sauber), pa vemo, kako težko pride do sezone Williams, za FI je pa itak javna skrivnost, da plače bolj tko... ko pridejo enkrat. Letos imajo sicer super sezono, ampak ena slaba in verjetno bo to ena repriza tistih 4 moštev.

Haas? Ja ok, Ferrari rab en satelit, ampak že prvič niso bili nekaj ful uspešni, z Amerosi je pa to le še bolj majavo.

Tudi dosti bolj zabavno je imet 3x4 ali 3x5 dirkalkov/moštev, ki so med seboj bolj primerljivi od tega kar je bilo sedaj (recimo Kobajaši in zadnja dirka, ko so mu ovijal obeso kar na roko) v smislu krogov zaostanka.

Red Bull za 6 dirkalnikov je smiselno, dokler bodo osvajali naslove. Ko jih ne bodo več, bo verjetno denar odletel ven, pa tudi matičnega ne bo več.

Spet, precej bolj zanimivo bi bilo dobit nazaj proizvajalce kot matična moštva. Garažnikom očitno ne uspeva več najbolje; in tega se bi moral v krovni F1 tudi zavedat.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Sriple Tix ::

Točno tako, kot si napisal v zadnjem stavku, toda močni proizvajalci v večini raje investirajo v druga prvenstva z manjšimi vložki vendar vse večjo gledanostjo in marketinško prepoznavnostjo. Mulac s staro 316 se lažje idetinficira z zmagovalnim BMW DTM dirkalnikom, ki sicer nima veze z njegovo šestnajstico s 105 konji, kot z bolidom formule 1. Kdor mi bo nasprotoval, naj si samo ogleda kakšno SBK dirko, kjer so dirkalniki prav tako zgolj oblikovno sorodni z našimi cestaki, toda pripadnost znamki je med gledaci prav fanatična in navijanje za "njihov" motor prav tako :)

PrimozR ::

Super Sonic je izjavil:

Spet, precej bolj zanimivo bi bilo dobit nazaj proizvajalce kot matična moštva. Garažnikom očitno ne uspeva več najbolje; in tega se bi moral v krovni F1 tudi zavedat.

Na Mulsanne's corner so v primeru WEC/Le Mansa nasprotnega mnenja. Proizvajalci so super, vržejo veliko denarja v zadevo in naredijo dobre izdelke, a delajo to nekaj let, potem pa čez noč pobegnejo. Vsi pravijo, da se na velike proizvajalce ne moreš zanašati prav iz tega razloga, potrebuješ privatnike, ki od tega živijo, so veliko bolj resni in gledajo dolgoročno.

Pod črto bi bilo torej treba zadeve spremeniti tako, da se vzpodbuja garažnike in načeloma ne bi bilo več problemov. Od privatnikov sta načeloma najmočnejša McLaren in Red Bull, a ima Red Bull od drugje veliko malho denarja (pa dobro podporo Renaulta), McLaren je pa že skorajda tovarniško moštvo glede na osnovno dejavnost zadnje čase.

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

so veliko bolj resni in gledajo dolgoročno.

To že, vse lepo in prav, ampak v realnosti bi rabil zadaj imet eno naftno ploščad ali pa enga bančnika, ki printa denar. Ker če objektivno pogledamo, ti lahko spraviš xy miljonov skupaj, da postaviš 200, 300 folka v tovarno in ritem, zagotoviš vsa potovanja in recimo razvoj za eno leto.

Na kar ugotoviš, da so glavni inženirji udaril mimo in da je razvoj nekonkurenčen, pik ne bo, sponzorjev ni, denarja od FIA tud ne... se pravi F1 želi še več miljonov (to je recimo RedBullov šef zlo dobro razumel predno je vstopil v F1)...

In kaj zdej?

Še eno leto... ;) 50-80 miljonov je sezona... krat dve slabi leti.. tretje je že konec, če ne prilivaš denarja notri s kanto. Samo pogleda naj se koliko minusa imata obe propadli moštvi, pa še vsa tri, ki lezejo zadaj v isto brezno.

Še Williams se je komaj izvlekel ven po slabi sezoni, pa ima za seboj vso zgodovino in enega najmočnejših (če ne celo kar najmočnejšega) motor-športnih trgov na svetu.

Tko, da to se jaz že strinjam, da so garažniki tisti "pravi", recimo Toyota je en lep prikaz ogromno porabljenega denarja brez efekta, ampak... ti rabiš za F1 res ogromno denarja, sploh pa, to je stanje trenutno, resnično najboljše ljudi v fazi razvoja motorja (torej najbolje kar tovarno) in nato še enega "organizatorja", ki ti te stvari poveže z aerom, ipd. In tle garažnik sam dans nima več kaj iskat.

Nekak se vidi smernica: garažnik s pomočjo proizvajalca zadaj.

močni proizvajalci v večini raje investirajo v druga prvenstva z manjšimi vložki vendar vse večjo gledanostjo in marketinško prepoznavnostjo

Načeloma je to res, sploh VW je dovolj "brihten" že leta, da se ne blamira v F1, ker ni prave poti (čeprav tale z RBjem je mikavna) v vrh, stroški bi šli pa v stotine miljonov €. Tako kot vse v življenju, je tudi tu vse v glavi in v tem kaj hočeš/želiš. RedBull je recimo en odličen pokazatelj kako dobro se da zaslužiti s F1 in se reklamirat po celem planetu na zelo effektivni način, zraven pa še uživat.

Problem je, ker to uspe enemu, 10 jih pa propade, s tem, da so vložki enormni. In verjamem da se en BMW čisto dobro počuti tam kjer je, ampak... letošnje leto je MB skasiral v sklopu marketinga nazaj tisto kar je izgubil na trgu; predvsem zarad F1.

TribesMan -> Koles. LOL, ta je že sinonim za propad v naprej.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::

Zato je pa treba spremeniti cel sistem. Enostavno je predrag, potem pa pride še sfaljen sistem nagradnega denarja in plačevanja za licence. Pa kot si rekel, Williams se kot garažnik še vedno trudi in išče finance, Toyota, Honda in BMW so pa enostavno spokali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

BT52 ::

 Slike Mercedesovega hybrid powertrain-a

Slike Mercedesovega hybrid powertrain-a



 z oznako PU106A

z oznako PU106A



 Slike raztavnega eksponata

Slike raztavnega eksponata



Primerjava z realnim stanjem:

 Williams air to ait intercooler

Williams air to ait intercooler



 MERCEDES W05

MERCEDES W05

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

Zato je pa treba spremeniti cel sistem. Enostavno je predrag, potem pa pride še sfaljen sistem nagradnega denarja in plačevanja za licence. Pa kot si rekel, Williams se kot garažnik še vedno trudi in išče finance, Toyota, Honda in BMW so pa enostavno spokali.


Se strinjam. Manjkajo "eutuziasti". Dobičkarji niso dobrodošli, predvsem iz razloga nekontinuitete.

Pač se razume, da Ferrari in Mercedes hočeta delež pogače, ampak zavoljo zdrave tekmovalnosti bi se mogel le ta veliko bolj enakomerno porazdelit med VSA SODELUJOČA moštva.

Mogoče sem še pripravljem popustit pri izbiri kakih "standardnih delov". "Elektronika, software", "špegli", airbox crash-struktura... Ampak tukaj v resnici ni nekih groznih prihrankov. Kvečjemu nasprotno, saj ob stabilen pravilniku potanejo spremembe čedalje dražje in težje izvedljive.

Ampak to ni niti glaven problem. Ljudi je težko privadit na "novo" tehnologijo, katera je še povrhu izjemno draga in pač pada rating. Kot posledica je tudi manj sponzorjev ipd. Tudi v konvencionalnih avtomobilih se "ECO" preplača in velikokrat niti ni vredno tega naziva.

Dolgoročno gledano je edina zmagovalna kombinacija "garažist" z nenehno tovarniško podporo. Ferrari je pač svetla izjema.

Omejitev proračuna pa sliši lepo ampak kako to nadzorovati. Že res, da se lahko naredi nek skupen račun, ampak kako preprečit financiranje preko "odvodov" sestrskih podjetij ter dobaviteljev je težko nadzorovati. Potem pa bi prišli do ekscesov, ko bi "finančna policija" par let kasneje ugotovila napake in moštva "diskvalificirala". To bi zasadilo še dodatne dvome v kredibilnost serije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

TribesMan ::

Tole je pa cool:

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

PrimozR ::

Končno overlay, na tehle IR grafikah so itak svetile samo gume :)

Kul je edino pogled nazaj, kjer vidiš še kako se spreminja pretok plinov skozi izpuh v odvisnosti od gasa pa prestavljanja.

TribesMan ::



Kr vredno ogleda...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Alexius Heristalski ::

Strinjajo se, da ne morejo nič zmeniti. :D
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Alexius Heristalski ::

Upam, da nisem rekel prehitro, ampak kombinacija Niko Mihelič, Miran Ališič sploh ni slaba. Morda pa so se znovarji le spametovali.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

roCkY ::

Miran je še vedno preveč dominanten čeprav se je precej spremenil.

[Michael] ::

Mogoče :D
Prav lepo je spet slišati Miheliča.

TribesMan ::

Kako se deli pogača v F1:

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Je Eric lepo povedal; smo pač moštva, ki med seboj tekmujejo. In kot taka se ne moremo nič zmeniti, rabimo tretjo osebo. Simpl.

Da se pa denar narobe razporeja se pa vidi iz avijona, ker malo filinga ostaja, da gre prej za denar kot za dosežke na stezi vsaj pri največjih. Ferrari bi letos znal še kako tenko zapiskat na področju financ. McLaren se dviguje malo, Williams je kar daleč, tako da je možno tretje ali peto mesto v prvenstvo. Poleg tega so nespretni italianski šefi šalabajzersko zastavili prekinitev pogodbe s Fernandom, ta sedaj tiši za +50 miljonov odškodnine, plačat bo pa treba Vettla, ki bo imel nerazumljivo visoko plačo. Bi jim kar privoščil da so peti v prvenstvu, da jih olup Fernando in da jih olup še Vettel.

V glavnem razlike so enostavno prevelike v deljenju denarja, ampak spet, če jih impliciraš v vsakdanje življenje in pogledaš neko razmerje med čistilko in direktorjem v podjetju, so razmerja kar prava. Odvisno kaj se gredo, kar pa vedo pravzaprav samo oni.

ampak kombinacija Niko Mihelič, Miran Ališič sploh ni slaba.

Moramo jima dati čas; tole včeraj je bilo super zanič. Mnogo nedokončanih zgodb in še vedno precej preveč rumenga za F1. Neposrednega komentiranja sploh ni bilo (še tisto kar je bilo je bilo napačno), bil je samo pavšalni bla, bla, ampak kot sem rekel; treba jima je dati čas, ker barva glasu je pa sila zanimiva. Tudi Niko se ni ravno izkazal z izračunom razlike v metrih med dirkačema, ker povprečna hitrost kroga pač ni 300 km/h.

Dans bom po sili razmer tole spremljal na RTV in me zanima kako bo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Alexius Heristalski ::

To, kar ti praviš super zanič, je bilo še vedno najboljše, kar so nam ponudili do zdaj. Sicer meni je vseeno, jaz imam BBC in Sky, ampak ostalim, ki tega nimajo, pa privoščim boljše kot samega Mirsada.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Zgodovina sprememb…

ttommy ::

Mene je pa zmotilo to, ko je rekel, da Alonso izstopa pri Ferrariju in če bi bil še en dirkač kova Raikonnen, jih ne bi bilo nikjer.
Kje bi bil Lotus 2012/13, če ne bi bilo Raikonnena?
Gamer
««
46 / 57
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430381658 (237253) BT52
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899245503 (151329) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664285289 (180757) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146136316 (95065) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189184857 (148102) WarpedGone

Več podobnih tem