Forum » Na cesti » Formula F1 2014
Formula F1 2014
Temo vidijo: vsi
driver_x ::
Pa dobr, v tistmu casu je blo nekaj dobrih voznikov, tezko recem, da je Senna neki blazno izstopal. Ja, bil je odlicen, mogoce res najboljsi, ampak spet ne toliko, kot si nekateri domisljate.
Koneckoncev je bil se Prost 4x prvak, Piquet 3x, Mansel.... V istem obdobju
Bil je dober, dojemali smo ga različno. Poleg tega je bil tudi izredno karizmatičen.
Dr_M ::
Seveda je bil vse to, ampak vseeno se mi zdi, da imate nekateri malo prevec romanticne predstave o njemu.
Super Sonic ::
Charlie Whiting se je malo razgovoril okoli nesreče Julesa. Ključno vprašanje zame recimo je bilo tole:
DID BIANCHI SLOW DOWN ENOUGH FOR YELLOW FLAGS? (odgovor je bil zelo zanimiv)
"I know what speed he left the track at. We have seen the data from all the cars. A lot of cars came through the double waved yellow sector, not everyone slowed down as much. There were some that didn't slow down much and some slowed down a lot - and I don't think we need to go into the detail of how much he slowed down relative to the others.
Suffice to say, we do have that data. He did slow down and it is a matter of degree."
http://www.autosport.com/news/report.ph...
DID BIANCHI SLOW DOWN ENOUGH FOR YELLOW FLAGS? (odgovor je bil zelo zanimiv)
"I know what speed he left the track at. We have seen the data from all the cars. A lot of cars came through the double waved yellow sector, not everyone slowed down as much. There were some that didn't slow down much and some slowed down a lot - and I don't think we need to go into the detail of how much he slowed down relative to the others.
Suffice to say, we do have that data. He did slow down and it is a matter of degree."
http://www.autosport.com/news/report.ph...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
vilser ::
1.Bianchi je na tistem delu šel 210 km/h. Ostali pa nič manj. Jaz sem malo skalkuliral hitrost od ostalih na tistem delu. Pač tam, ko so šli mimo dirkalnika od Sutila, ali takoj pred tem ali za tem [krog pred tem].
Bottas 193 [217]
Massa med 205 in 220 [234]
Perez med 208 in 219 [218+]
Vergne pokazatelj hitrosti je zginil [218+]
Kobayashi 197 [210]
Hamilton 209 [234-]
Raikkonen 199 [224]
Kviat 223 [229]
Rosberg 204+ [232]
Vettel med 217 in 225 [219+]
Grosjean pokazatelj hitrosti je zginil [229]
Maldonado pokazatelj hitrosti je zginil [227-]
Ricciardo 206+ [228]
Magnussen 219- [234]
Bianchi 210* [217]
Ericsson med 206 in 214 [217]
Button 222 [239]
Hulkenberg 205 [212]
Chilton 213 [213]
In kaj nam to pove? Da se vsem dirkačem jebe za dvojme rumene zastave. Noben jih ne upošteva. Vsi so šli prehitro in to preko 200.
Od kod si skalkuliral te podatke (stran, uporabmik, blog , ali kombinacija teh, skratka bilokaj)? Mogoče Live timing app?
Pomagal sem si z livetiming app. Izbereš dirkača, ti pokaže njegovo hitrost in pol greš naprej in nazaj, da najdeš tisti del, ki te zanima. Pa vidiš kdaj dirkač bremza itd.
Sem prebral, da bodo jutri zjutraj testirali speed limits, da bodo dirkači prisiljeni upočasniti v primeru, da bodo postavljene dvojne rumene zastave.
Pravilno. Bravo FIA.
TribesMan ::
Tudi jaz mislim da je omejitev hitrosti edina prava rešitev za podobne situacije. Ubistvu bi lahko rekli da gre za "dve muhi na en mah" rešitev. Saj se bo s tem ukrepom v veliko primerih možno izogniti nepotrebnim procesijam za varnostnim avtom.
Da stvar deluje, pa je bilo že dokazano junija v Lemansu.
Da stvar deluje, pa je bilo že dokazano junija v Lemansu.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
PrimozR ::
Čeprav pri tem je potem vprašanje, kako narediit 'level playing field'. Pustiti omejitev x krogov, da vsi x-krat pridejo skozi in POTEM izklopiti, ali spustiti nekatere skozi omejitev večkrat kot druge?
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Super Sonic ::
Tole se je pol že dolg kuhalo?
Vse v F1 se kuha; dolgo ali instant. Dominicali je pomoje bil prvi rez znotraj, da bi zadovoljili šefe zgoraj; ti so se potem odločili, da zamenjajo praktično vse. Sej zakaj pa ne, šlo je za ljudi, ki jim od 2008-2014 ni uspelo osvojiti ničesar in v F1 je to zelo dolga doba.
Allison se močno krepi v simulatorskem delu moštva:
The whole simulator department will be revised with engineers from RedBull (Vettel naj bi pripeljal praktično cel oddelek).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
TribesMan ::
Jaz sem ciljal na tist klic Domenicalija Vettlu, ki je omenjen v tem članku iz maja.
Očitno je imel Vettel že dolgo podpisano "opcijo" s Ferrarijem, zato ga je Domenicali verjetno klical, da mu razloži situacijo...
Očitno je imel Vettel že dolgo podpisano "opcijo" s Ferrarijem, zato ga je Domenicali verjetno klical, da mu razloži situacijo...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
TribesMan ::
Prvi krog danes zna bit "zanimiv"...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
billy ::
Jaz sem ciljal na tist klic Domenicalija Vettlu, ki je omenjen v tem članku iz maja.
Očitno je imel Vettel že dolgo podpisano "opcijo" s Ferrarijem, zato ga je Domenicali verjetno klical, da mu razloži situacijo...
Zato pa sem jaz ugibal, da je vettel letos namerno tako slab, da je lahko izkoristil tisto izhodno klavzulo in zapustil RBR.
Itak se je vedelo, da gre RBR navzdol takoj, ko je newey zapustil mesto in za vettla je vseeno če je 2. ali 4. v prvenstvu, zmagat itak ni mogel letos. Mu pa predčasna zapustitev moštva ogromno pomeni.
vilser ::
Pa, da povem še jaz moje mnenje glede zaprtih kokpitov. Jaz sem ZA.
Zakaj? Če bi bil kokpit zaprt se ne bi Massi zgodila tako huda nesreča. Pa Surtees bi bil še živ, pa Alonso bi lahko otrpel hude poškodbe glave v Spaju in Silverstonu. Španec je imel blazno srečo (očitno ima nekoga nad nami, ki ga vodi in varuje) sam ne moreš skoz upat na srečo.
Kaj pa nesreče od Burija, Bernoldija, pa Schumacherja, Liuzzija, Visa v GP2, pa Castronevesa v Indy500 leta 2012, ki se niso končale tragično za en pljunec? Očitno mora res kakšen del dirkalnika po čisti ravnini kjer gredo dirkači 300 km/h in še več prleti direkt v glavo od kakšnega dirkača in ga ubiti. No pol morda se bo kaj naredilo na temu ...
Sam zakaj treba čakat, da pride do tako tragičnega dogodka, če se to lahko prepreči prej?
Najboljša rešitev za slednje bi bil en preprost rollcage v modri barvi na sliki.
Pa, da se ga naredi malo nad glavo, čelado (4/5 cm), da se ga niti ne opazi.
Seveda v tem primeru bi moral biti prostor tam kjer sedijo dirkači bolj širok. Če ne je dirkač v pasti.
Alonso in Massa sta ZA zaprt kokpit.
Zakaj? Če bi bil kokpit zaprt se ne bi Massi zgodila tako huda nesreča. Pa Surtees bi bil še živ, pa Alonso bi lahko otrpel hude poškodbe glave v Spaju in Silverstonu. Španec je imel blazno srečo (očitno ima nekoga nad nami, ki ga vodi in varuje) sam ne moreš skoz upat na srečo.
Kaj pa nesreče od Burija, Bernoldija, pa Schumacherja, Liuzzija, Visa v GP2, pa Castronevesa v Indy500 leta 2012, ki se niso končale tragično za en pljunec? Očitno mora res kakšen del dirkalnika po čisti ravnini kjer gredo dirkači 300 km/h in še več prleti direkt v glavo od kakšnega dirkača in ga ubiti. No pol morda se bo kaj naredilo na temu ...
Sam zakaj treba čakat, da pride do tako tragičnega dogodka, če se to lahko prepreči prej?
Najboljša rešitev za slednje bi bil en preprost rollcage v modri barvi na sliki.
Pa, da se ga naredi malo nad glavo, čelado (4/5 cm), da se ga niti ne opazi.
Seveda v tem primeru bi moral biti prostor tam kjer sedijo dirkači bolj širok. Če ne je dirkač v pasti.
Alonso in Massa sta ZA zaprt kokpit.
PrimozR ::
Rollcage že imajo. Reče se mu rollhoop, druga trdna struktura je pa kokpit nad dirkačevimi nogami. Če potegneš črto med tema dvema točkama, dirkačeva čelada ne sme priti bližje kot 45 cm do te črte, kar je že povzročalo probleme visokim dirkačem. Roll cage je pa itak na single seater s karbonsko strukturo precej nehvaležno zmontirati, sploh takšnega, kjer bo dirkač lahko normalno prišel v avto in iz njega, brez da bi bilo treba rollcage odstranjevati. Pa Massove nesreče rollcage ne bi preprečil, povsem verjetno bi bila popolnoma enaka (ker pač dirkač mora videti, vzmet je pa priletela direktno skozi vidno polje) oz. morda, res morda malce manj huda (če bi vzmet zadela eno izmed cevi kletke in tako izgubila nekaj enegije).
Varnostne kletke se montirajo v dirkalnike, ki v prvi vrsti niso namenjeni za dirkanje, torej razne turne in rally avtomobile. DTM sicer uporablja, ker imajo samo karbonsko banjo (bistveno cenejša izdelava, streho pokonci drži jeklena kletka), ampak zaprti LMP-ji recimo so pa popolnoma karbonski, nimajo kletk.
Varnostne kletke se montirajo v dirkalnike, ki v prvi vrsti niso namenjeni za dirkanje, torej razne turne in rally avtomobile. DTM sicer uporablja, ker imajo samo karbonsko banjo (bistveno cenejša izdelava, streho pokonci drži jeklena kletka), ampak zaprti LMP-ji recimo so pa popolnoma karbonski, nimajo kletk.
Daedalus ::
Dolgočasna steza, dolgočasna dirka in vsaj en vojni zločinec preveč na televiziji... Beda.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Super Sonic ::
JayKay; edino zdravilo za tako dolgočasno dirko je tole ja. Mislim, da je bil prvi krog izredno zanimiv zaradi same prve ravnine, vse ostalo; vključno z najbolj sterilno stezo kar sem jih kdaj videl - beda.
Vettel ima predpogodbo že nekaj let, ampak v resnici nihče prav dobro ne ve kaj tisto je bilo. Pommebno je tudi vedeti da se kar nekaj ljudi konstantno pogovarja o vsem in da so bile rošade zelo dobro skrite. Tudi tisto kar je Vettel takrat slišal je bil 50% da drži.
Dosti bolj pomembno bi bilo če bi ga klicala Mattiacci ali Marchionne. Tisto kar ti ponavadi ve povedati en odžagan človek je bolj samo ena plat zgodbe.
Jaz sem ciljal na tist klic Domenicalija Vettlu, ki je omenjen v tem članku iz maja.
Vettel ima predpogodbo že nekaj let, ampak v resnici nihče prav dobro ne ve kaj tisto je bilo. Pommebno je tudi vedeti da se kar nekaj ljudi konstantno pogovarja o vsem in da so bile rošade zelo dobro skrite. Tudi tisto kar je Vettel takrat slišal je bil 50% da drži.
Dosti bolj pomembno bi bilo če bi ga klicala Mattiacci ali Marchionne. Tisto kar ti ponavadi ve povedati en odžagan človek je bolj samo ena plat zgodbe.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
galimim ::
Ker snorfest je bil tole. A res ne najdejo kake bolše steze?
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me
Jst ::
Kakšen dolgcajt. Zakaj je šel Rosberg takoj v bokse? Sem upal, da bo potekal dvoboj med Ros In Ham skozi celotno dirko, ker so ostali itak prepočasni.
---
Zaprti bolidi? No go. Je razlog, da je F1, "Open Wheeler"... :/ Res upam, da jim kaj takšnega ne pade na pamet, pa ni važno, če so (nekateri) dirkači za.
---
Zaprti bolidi? No go. Je razlog, da je F1, "Open Wheeler"... :/ Res upam, da jim kaj takšnega ne pade na pamet, pa ni važno, če so (nekateri) dirkači za.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Veron ::
vilser ::
“Obviously I cannot say anything until everything is completely done,” he told reporters in Sochi, “but it’s good, and I will do the best for my future and the best of the future of Ferrari as well because it’s the team that I love.”
“When you know it, you will say ‘it was so obvious that you will do that’,” he added, but stopped short of confirming he will be in F1 next year.
Alonso said his future has been “set in my mind for some months and now we are finalising everything so it’s not a big thing”.
“And then for the remaining races is just trying to maximise what we have. I think here, this weekend, probably we didn’t extract the maximum from the car because we were very close to the podium in some races and we were not close here so we need to do better next time.”
“When you know it, you will say ‘it was so obvious that you will do that’,” he added, but stopped short of confirming he will be in F1 next year.
Alonso said his future has been “set in my mind for some months and now we are finalising everything so it’s not a big thing”.
“And then for the remaining races is just trying to maximise what we have. I think here, this weekend, probably we didn’t extract the maximum from the car because we were very close to the podium in some races and we were not close here so we need to do better next time.”
PrimozR ::
Osebno sem mnenja, da bi zaprt kokpit preprečil poškodbo glave Massi.
To mnenje je bolj tako-tako, je vse odvisno od tipa šipe, če bi zaustavila vzmet. Posledice bi bile manjše, ampak ne pa nujno nične.
Se pa strinjam, če hočejo dirkači imeti zaprt kokpit, gredo lahko v WEC, DTM in še par drugih serij. Formule so bile pač vedno odprte. Glede Le Mansa je pa bolj mešana zgodba, večina avtomobilov, tudi najhitrejših, je pomojem bolj zaprtih kot odprtih.
Aja, ko se je govorilo, da ALišič ima tehnično znanje. Danes je izjavil, da je Mercedes v Monzi vgradil 8. prestavo. Ko nekdo proti koncu sezone z novimi pravili izjavi kaj takšnega, ne morem misliti drugega, kot da nima pojma niti kako se privije oz. odvije vijak (v katero smer).
springfield ::
Zaprti bolidi? No go. Je razlog, da je F1, "Open Wheeler"... :/ Res upam, da jim kaj takšnega ne pade na pamet, pa ni važno, če so (nekateri) dirkači za.
"Open Wheeler" pomeni, da so kolesa "na odprtem", torej niso skrita v šasiji kot so pri GT avtih ali Le Mans prototipih. Zaprt kokpit bi verjetno rešil Julesa in zdravje dirkačev je bol pomembno kot izgled. Samo dirkanje pa bi ostalo enako, tako da jaz podpiram idejo, če bo dobro izpeljana.
Sama dirka pa je res bila dolgočasna. Se mi pa zdi, da se Rosberg lomi pod pritiskom, saj zadnje čase dela kar veliko napak, ki jih Hamilton veselo izkorišča in povečuje prednost.
vilser ::
Osebno sem mnenja, da bi zaprt kokpit preprečil poškodbo glave Massi.
To mnenje je bolj tako-tako, je vse odvisno od tipa šipe, če bi zaustavila vzmet. Posledice bi bile manjše, ampak ne pa nujno nične.
To, da je vse odvisno od tipa šipe se strinjam. Sam to je logično.
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
ABX ::
Kakšen dolgcajt. Zakaj je šel Rosberg takoj v bokse? Sem upal, da bo potekal dvoboj med Ros In Ham skozi celotno dirko, ker so ostali itak prepočasni.
---
Zaprti bolidi? No go. Je razlog, da je F1, "Open Wheeler"... :/ Res upam, da jim kaj takšnega ne pade na pamet, pa ni važno, če so (nekateri) dirkači za.
Zamudil si edini event dirke.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
vilser ::
Following meetings in Sochi resulting from Jules Bianchi’s horrific accident in Suzuka, the FIA and the F1 teams are to trial a new system for controlling the speed of the cars in yellow flag caution zones during practice at the next race in Austin, Texas.
The test is likely to happen at the end of the Free Practice 1 or Free Practice 2 session and is likely that it will be based on the idea of a set “delta time” for a given track sector, between marshals posts, for incidents requiring the double waved yellow flags, as the recovery of Adrian Sutil’s car was in Suzuka.
The suggestion is that the reduced speed to achieve this will be in the region of 100km/h. Bianchi was believed to have been travelling at 212km/h through Turn 7 when he left the track in Suzuka, in spite of lifting off the throttle, as was acknowledged by FIA Race Director Charlie Whiting.
It is important to stress that what will take place at Austin is just a test, it is not implementable this year as too much would need to be changed in the Electronic Control Units on the cars. This is work being done to engineer the best solution for the 2015 season.
The approach agreed for this test is the same way that the FIA together with the F1 teams developed the Safety Car delta speed system. In that case, there was a test on the in-lap at the end of practice. This test will be similar and there will be a delta time to establish through the Yellow Flag sector. The coding change required for the test should not present too much of a problem, however there will be some work to do to get set up to monitor all the cars properly.
This is another area, as with the changes on team radio messages, where next year all cars using a proper large dash display would make this easier to do too.
It is likely that when developed and implemented the delta time for drivers passing through the yellow flag zone will be very effective as it takes away the decision as to whether to lift off and by how much away from the drivers, as now happens with the Safety Car delta lap time, which comes in automatically when the Safety Car is deployed.
Drivers have been in the habit of lifting as little as possible in yellow flag zones in the past, barely a second of throttle lift. In wet conditions such as Suzuka, where the lap times are falling anyway as the conditions worsen, it is even less noticeable.
In Suzuka Bianchi was racing against Marcus Ericsson behind, who had taken on a set of new wet tyres four laps earlier and was lapping 1.2 seconds per lap faster than Bianchi. Bianchi’s intermediate tyres were over 20 laps old, so he was in a scrap, but his sector times for the three laps before the accident were fairly consistent, rather than rising, showing that the worn intermediates were not struggling to cope with the conditions at the point when he crashed.
The test is likely to happen at the end of the Free Practice 1 or Free Practice 2 session and is likely that it will be based on the idea of a set “delta time” for a given track sector, between marshals posts, for incidents requiring the double waved yellow flags, as the recovery of Adrian Sutil’s car was in Suzuka.
The suggestion is that the reduced speed to achieve this will be in the region of 100km/h. Bianchi was believed to have been travelling at 212km/h through Turn 7 when he left the track in Suzuka, in spite of lifting off the throttle, as was acknowledged by FIA Race Director Charlie Whiting.
It is important to stress that what will take place at Austin is just a test, it is not implementable this year as too much would need to be changed in the Electronic Control Units on the cars. This is work being done to engineer the best solution for the 2015 season.
The approach agreed for this test is the same way that the FIA together with the F1 teams developed the Safety Car delta speed system. In that case, there was a test on the in-lap at the end of practice. This test will be similar and there will be a delta time to establish through the Yellow Flag sector. The coding change required for the test should not present too much of a problem, however there will be some work to do to get set up to monitor all the cars properly.
This is another area, as with the changes on team radio messages, where next year all cars using a proper large dash display would make this easier to do too.
It is likely that when developed and implemented the delta time for drivers passing through the yellow flag zone will be very effective as it takes away the decision as to whether to lift off and by how much away from the drivers, as now happens with the Safety Car delta lap time, which comes in automatically when the Safety Car is deployed.
Drivers have been in the habit of lifting as little as possible in yellow flag zones in the past, barely a second of throttle lift. In wet conditions such as Suzuka, where the lap times are falling anyway as the conditions worsen, it is even less noticeable.
In Suzuka Bianchi was racing against Marcus Ericsson behind, who had taken on a set of new wet tyres four laps earlier and was lapping 1.2 seconds per lap faster than Bianchi. Bianchi’s intermediate tyres were over 20 laps old, so he was in a scrap, but his sector times for the three laps before the accident were fairly consistent, rather than rising, showing that the worn intermediates were not struggling to cope with the conditions at the point when he crashed.
billy ::
Hmmm...
A ni znano, da ima F1 bolid večji pojemek od navadnega avtomobila, če slednji pohodi zavoro? Torej če samo voznik v F1 bolidu spusti pedalko za gas, bo pojemek večji, kot če bi voznik "navadnega osebnega avtomobila" pohodil pedalko za zavoro?
To sem že parkrat slišal, pa ne vem če je res ali ne. Če je, potem je skoraj nemogoče da bi imel jules tako visoko hitrost, če računamo da je vsak kakšnih 20, 30 metrov prej spustil gas?
Oziroma, lahko sklepamo, da je dejasko spustil gas le nekaj metrov prej, kar seveda ni dopustno v primeru double yellow, IMO.
Bianchi was believed to have been travelling at 212km/h through Turn 7 when he left the track in Suzuka, in spite of lifting off the throttle, as was acknowledged by FIA Race Director Charlie Whiting.
A ni znano, da ima F1 bolid večji pojemek od navadnega avtomobila, če slednji pohodi zavoro? Torej če samo voznik v F1 bolidu spusti pedalko za gas, bo pojemek večji, kot če bi voznik "navadnega osebnega avtomobila" pohodil pedalko za zavoro?
To sem že parkrat slišal, pa ne vem če je res ali ne. Če je, potem je skoraj nemogoče da bi imel jules tako visoko hitrost, če računamo da je vsak kakšnih 20, 30 metrov prej spustil gas?
Oziroma, lahko sklepamo, da je dejasko spustil gas le nekaj metrov prej, kar seveda ni dopustno v primeru double yellow, IMO.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: billy ()
b3D_950 ::
F1 car has very high levels of downforce, it also has around 2.5 times the drag of a normal road car and at maximum speed, just lifting off the throttle without touching the brakes can cause deceleration of around 1g.
te škatle, ki jih vozijo letos, pa imajo verjetno še večji pojemek.
te škatle, ki jih vozijo letos, pa imajo verjetno še večji pojemek.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
xxxul ::
Jah vprasanje ce je spustil gas al popustil gas (je treba najd kaj tocno je charlie whitning reku)
Super Sonic ::
Uf ker lep flatspot na desni (levi?) gumi :)
Neverjetno, če pogledamo dejstvo, da je Niko potem z enim setom odvozil celo dirko, po drugi strani pa z enim zaviranjem uničil gume (podobno se je godilo Danilu Kyjatu).
Sicer je pa Niko rekel, da je naredil napako sam, ko je prvič v celem vikendu priletel v ta ovinek s takšno hitrostjo in polnim rezervoarjem goriva. Še dobro, da je bil prepočasen ta vikend, ker drugače bi si lahko še kaj očital, dost lame napaka.
Če je, potem je skoraj nemogoče da bi imel jules tako visoko hitrost, če računamo da je vsak kakšnih 20, 30 metrov prej spustil gas?
Počakaj na uradne podatke.
Za zdaj je pomembno samo to, da je Jules naredil vse tako kot je moral. To, da moral dirkalnik ustaviti ob D-Y-F opozorilu je bilo prepuščeno njegovi osebni presoji koliko hitro to je, kot tudi vsem ostalim. Vse bolj očitno je, da je šlo za "klasično dirkaško smolo".
Dans ali jutri naj bi Ferrari objavil Vettla.
ps
Hamko je letel domov skupaj z Laudo ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
ttommy ::
Mene pa zanima kakšna nastavitev dirkalnika odgovarja Vettlu- podobna kot Kimiju ali Alonsu?
Gamer
Super Sonic ::
Mene pa zanima kakšna nastavitev dirkalnika odgovarja Vettlu- podobna kot Kimiju ali Alonsu?
Vprašanje katero branjevko vprašaš. Vettel "aka" rotation majster (karkoli so že s tem mislili) vs. Kimi Raikkonen, ki se pa v bistvu kar dobro prilagaja. Sploh njegova V linija hoda čez zavoje je bila strašno prijazna do pnevmatik (2012,2013; v anale je šel recimo Melburne 2013 ko mu je bojda, tako pravi anektoda neke branjevke, samo 2x zavrtel gume v prazno), s tem, ko je imel temperaturo je imel pa tudi čas kroga. No, to pa - svetovno znano je, da ima strašne težave vozit, če nima občutka na volanu, torej če sprednja os ne da nazaj tistega kar on rabi in pri tem je pa res občutljiv.
Ampak v resnici je to bolj za v smeti, smo v času turbo motorjev in elektronike, navor je drugačen, ipd. Tko da oba, in rotation majster in V-driver sta jih pošteno dobila po riti, nove teorite zarote se že kujejo v tovarnah.
Vsekakor je pa v veliki prednosti Kimi za 2015, ki je delal sedaj par let z Allisonom, pa tudi letošnji dirkalnik vozi + bil je že pri Ferrariju in pozna strukturo moštva v nulo; skratka mnogo več izkušenj ima na vseh področjih. Jaz mislim, da če Kimi ne bo v 2015 pred Vettlom, ne bo nikoli.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
vilser ::
Fernando Alonso says there is "not a big risk" that he will end up without a drive in Formula 1 next season, amid speculation that he could be forced to take a year out of the sport in 2015.
billy ::
Fernando Alonso says it is unlikely that he will be forced to take a sabbatical in 2015.
Ne razumem najbolj, kaj ferrari mučka, da ne razglasi voznikov. Očitno še to področje ni done deal, drugače ni razloga, da ne bi povedali?
BT52 ::
Zanimivo Ferrari spremenil ponudnika simulacijskih asfaltnih modelov. http://articles.sae.org/13603/
Pa še nekaj: http://hasmaldonadocrashedtoday.com he he šaljivci...
Pa še nekaj: http://hasmaldonadocrashedtoday.com he he šaljivci...
BT52 ::
Ferrari in Renault se že dalj časa zavzemata za rahlo odprtje pravila, "zamrznitve" agregatov.
Sicer po pravilih naj bi se nekje vsako leto 1 mesec, pred prvo dirko F1 na novo homologirali pogonski sklopi. To pomeni, kar narediš in prijaviš do tega datuma s tem si primoran (več ali manj) dirkat do konca sezone. Tako, kot smo že iz zadnjih letih navajeni že nekaj časa nadalnje spremembe tekom sezon v duhu varčevanja niso dovoljene. Sicer so v veljavi še izjeme situacije iz varnostnih oz. vdržjivostnih razlogov, toda izrecno niso dovoljenjene neke "performase" nadgraditve.
Torej omenjeni dvojec hoče uvest v okviru že obtoječih pravil "uteži" (oz. kreditnih "upgrade" točk), ki veljajo do 2018 priboriti vsaj 1 dodatno medsezonsko možnost (blažja opcija) nadraditve pogonskega sklopa. Rečmo temu neki dodatni datum za dodatno medsezonsko homologacijo.
Trik pa je v tem ,da bi za spremembo rabila pobudnika soglasno odločitev VSEH moštev. Mercedes že javno preko medijev, se jasno postvalja v bran in zagovarja originalna pravila. Je pa bil trink v tem , če bi pobudniki tole prej spravili pred F1 koncil še pred nekim rokom (kak mesec nazaj ali nekaj takega), bi za spremebe za drugo leto potrebovali samo večino glasov. Ne vem kako je možno, da so ga pobudniki zamudili. Kako, ter kdo (očitno kdo, tod kdo natačno? pomoč €?) je tole uspel zavleči nimam pojma?
To ob podpori FIA in FOTE pomeni zelo verjetno, da bodo te spremembe prišle v veljavo najkasneje leta 2016. Leto 2015 pa lahko odpišemo...
Več tu: http://www.jamesallenonf1.com/2014/10/t...
Sicer po pravilih naj bi se nekje vsako leto 1 mesec, pred prvo dirko F1 na novo homologirali pogonski sklopi. To pomeni, kar narediš in prijaviš do tega datuma s tem si primoran (več ali manj) dirkat do konca sezone. Tako, kot smo že iz zadnjih letih navajeni že nekaj časa nadalnje spremembe tekom sezon v duhu varčevanja niso dovoljene. Sicer so v veljavi še izjeme situacije iz varnostnih oz. vdržjivostnih razlogov, toda izrecno niso dovoljenjene neke "performase" nadgraditve.
Torej omenjeni dvojec hoče uvest v okviru že obtoječih pravil "uteži" (oz. kreditnih "upgrade" točk), ki veljajo do 2018 priboriti vsaj 1 dodatno medsezonsko možnost (blažja opcija) nadraditve pogonskega sklopa. Rečmo temu neki dodatni datum za dodatno medsezonsko homologacijo.
Trik pa je v tem ,da bi za spremembo rabila pobudnika soglasno odločitev VSEH moštev. Mercedes že javno preko medijev, se jasno postvalja v bran in zagovarja originalna pravila. Je pa bil trink v tem , če bi pobudniki tole prej spravili pred F1 koncil še pred nekim rokom (kak mesec nazaj ali nekaj takega), bi za spremebe za drugo leto potrebovali samo večino glasov. Ne vem kako je možno, da so ga pobudniki zamudili. Kako, ter kdo (očitno kdo, tod kdo natačno? pomoč €?) je tole uspel zavleči nimam pojma?
To ob podpori FIA in FOTE pomeni zelo verjetno, da bodo te spremembe prišle v veljavo najkasneje leta 2016. Leto 2015 pa lahko odpišemo...
Več tu: http://www.jamesallenonf1.com/2014/10/t...
AvtoR ::
Mogoče pa Renault izda čisto nov motor pod drugim imenom kot nov dobavitelj?
V preteklosti so se že imenovali Mecachrome ali nekaj podobnega. Honda pa je nastopala pod imenom Mugen.
V preteklosti so se že imenovali Mecachrome ali nekaj podobnega. Honda pa je nastopala pod imenom Mugen.
BT52 ::
Mogoče pa Renault izda čisto nov motor pod drugim imenom kot nov dobavitelj?
V preteklosti so se že imenovali Mecachrome ali nekaj podobnega. Honda pa je nastopala pod imenom Mugen.
Dobra ideja, katera se je že v blažji obliki pojavljala v medijih oz. v tehničnih krogih. Recimo, da bi ekipe prodajale motorne "napise" drugim pro&pod/izvajalcem. Recimo, kot si ti omenil (ravno gledam wiki) za Renault v poznih 90ih; Mecachrome; Playlife; Supertech...
Dalo bi se seveda. Recimo lahko se znašli in šli tudi pod imeni NIssan ali Infiniti... Možno. Toda, vprašanje kako bi se na to odzvali tekmeci. Preko pravil in dobro spisane dokumentacije bi se dalo tole uredit... Ostaja samo "športno" vprašanje in vprašanje "ponosa". Pa vprašanje, kako bi tole delovalo na marketing, če te majhno sestrsko podjetje šiša po levi in desni. No čeprav Nissan ni majhen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
PrimozR ::
Ni važno a je majhen ali ne, dejstvo je, da je Renaultov. V to smer se je bolj razmišljalo zaradi Haasa, ki bi mu Ferrari lahko dobavljal Cryslerjeve motorje, ker gre pač za ameriško ekipo.
billy ::
Fernando Alonso is to leave Ferrari at the end of the current season after five campaigns on board, Luca di Montezemolo, who departed his role as company President earlier this week, has confirmed.
Super Sonic ::
Ja Montezemolo je potrdil, da Fernandič gre, uradno zaradi želje po menjavi okolja in starosti (kao, ne more si več privoščiti sedet v nesposobnem timu).
Stella (dirkalni inženir Fernanda, še prej Kimija) bo dobil drugo leto bolj pomembno vlogo v moštvu. Kar se tiče menjave simulatorskega dela je to po vsej verjetnosti povezano s Vettlom, ki naj bi pripeljal pol oddelka s seboj iz Red Bulla v tem segmentu.
Ravno tako je jasno, da Honda ni prepričana v lastni uspeh že v prvi sezoni, zato na vsak način želi dvoletno ali celo troletno pogodbo, ki je pa Fernando noče in noče podpisat. Jasno je tudi postalo, da je Fernando že poleti koketiral s Hondo (ne McLarnom) in da ga je sedaj Ferrari potisnil v brezno, saj mu je jasno, da je malo možnosti, da bo Honda drugo leto konkurenčna.
Po drugi strani naj bi Kimi uspešno prebil pogajanja tudi za v 2016.
Torej indici so jasni; nihče naj ne bi ujel MBja naslednje leto, razen če se ne zgodi kaj nepredvidljivega. BTW, priletele so tudi neke številke; MB naj bi za razvoj letošnjega dirkalnika skupno porabil okoli +400 miljonov €, nekaj čez 160M je šlo samo za razvoj motorja (gre za vsa leta razvoja pred tem).
Glede Vettla in Ferrarija: RB jim blokira test v Abudabiju, naj bi pa konec novembra že začel delati v Maranellu.
Stella (dirkalni inženir Fernanda, še prej Kimija) bo dobil drugo leto bolj pomembno vlogo v moštvu. Kar se tiče menjave simulatorskega dela je to po vsej verjetnosti povezano s Vettlom, ki naj bi pripeljal pol oddelka s seboj iz Red Bulla v tem segmentu.
Ravno tako je jasno, da Honda ni prepričana v lastni uspeh že v prvi sezoni, zato na vsak način želi dvoletno ali celo troletno pogodbo, ki je pa Fernando noče in noče podpisat. Jasno je tudi postalo, da je Fernando že poleti koketiral s Hondo (ne McLarnom) in da ga je sedaj Ferrari potisnil v brezno, saj mu je jasno, da je malo možnosti, da bo Honda drugo leto konkurenčna.
Po drugi strani naj bi Kimi uspešno prebil pogajanja tudi za v 2016.
Torej indici so jasni; nihče naj ne bi ujel MBja naslednje leto, razen če se ne zgodi kaj nepredvidljivega. BTW, priletele so tudi neke številke; MB naj bi za razvoj letošnjega dirkalnika skupno porabil okoli +400 miljonov €, nekaj čez 160M je šlo samo za razvoj motorja (gre za vsa leta razvoja pred tem).
Glede Vettla in Ferrarija: RB jim blokira test v Abudabiju, naj bi pa konec novembra že začel delati v Maranellu.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
PrimozR ::
Hm, 160 mio za motor v bistvu ni pretirano veliko, razen če so stroške razporedili tudi po ostalih ekipah, torej da so odšteli tisto, kar so dobili plačano. Power Unit je namreč verjetno DALČE največji strošek razvoja novega avta, ostalo je bolj ali manj že znano oz. preverjeno.
billy ::
Tokrat se strinjam s masso....tega, kar je bilo v sočiju (rosberg celotno dirko odpeljal s enim kompletom gumb, brez neke drastične razlike v časih) pa res ne potrebujemo:
http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...
Ne vem, kaj letos serjejo s gumami, lani in predlani je bilo prav fun gledat dirke s tremi postanki in polno ostanki gum ob stezi, letos pa kar ni več tega...
Res je, da smo blizu nemčiji, ampak vseeno...vsaj slo link bi lahko dal, če že ne eng, dvomim da večina ljudi tu razume nemško ;)
http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...
http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...
Ne vem, kaj letos serjejo s gumami, lani in predlani je bilo prav fun gledat dirke s tremi postanki in polno ostanki gum ob stezi, letos pa kar ni več tega...
http://www.speedweek.com/formel1/news/6...
Res je, da smo blizu nemčiji, ampak vseeno...vsaj slo link bi lahko dal, če že ne eng, dvomim da večina ljudi tu razume nemško ;)
http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: billy ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 381690 (237285) | BT52 |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 245536 (151362) | Alexius Heristalski |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 285303 (180771) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 136326 (95075) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 184878 (148123) | WarpedGone |