Forum » Na cesti » Formula F1 2014
Formula F1 2014
Temo vidijo: vsi
SebaR ::
Antonio: "It went wrong at the very end, sorry about that"
Kimi Raikkonen: "Yes, but who is making the calls? In one of those, I mean it seems to me atleast we are not.... We seem to be getting Second Choices! So, I wanna know what the hell is going on"
Antonio: "Understood, anyway, we'll speak later"
Kimi Raikkonen: "Yes, but who is making the calls? In one of those, I mean it seems to me atleast we are not.... We seem to be getting Second Choices! So, I wanna know what the hell is going on"
Antonio: "Understood, anyway, we'll speak later"
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>
:>
Jst ::
Tnx.
Prvo sem mislil, da je nekaj govoril o koncu ravnine ali kaj takšnega - "end of something" - in da zakaj mora uporabljati Second "Option" (kot opcija (gumb na volanu) na koncu zaviranja ali ovinka), če bi spravil v celoten kontekst.
Ker je stavek "seem to be getting second choiches" lahko grdo iztrgan izven konteksta in lahko spleteš nekaj čisto drugega (kot sem prvo razumel jaz). Kimi je znan po tem, da malo uporablja Team Radio in se skoraj nikoli ne pritožuje ali pa kot eni vozniki za vsako malenkost: "grdo me je pogledal, ko me je prehitel, pejtje do Charlija."
Sicer mi je logika govorila, da ko je Kimi omenil drugo izbiro, da mora biti nekaj v zvezi s strategijo, ampak ker je v času youtube posnetkov, ko je toliko izjav/posnetkov vzetih izven konteksta, da je potem pomen čisto drugačen, sem moral vprašati. -
Hvala za podnapise, še enkrat.
Prvo sem mislil, da je nekaj govoril o koncu ravnine ali kaj takšnega - "end of something" - in da zakaj mora uporabljati Second "Option" (kot opcija (gumb na volanu) na koncu zaviranja ali ovinka), če bi spravil v celoten kontekst.
Ker je stavek "seem to be getting second choiches" lahko grdo iztrgan izven konteksta in lahko spleteš nekaj čisto drugega (kot sem prvo razumel jaz). Kimi je znan po tem, da malo uporablja Team Radio in se skoraj nikoli ne pritožuje ali pa kot eni vozniki za vsako malenkost: "grdo me je pogledal, ko me je prehitel, pejtje do Charlija."
Sicer mi je logika govorila, da ko je Kimi omenil drugo izbiro, da mora biti nekaj v zvezi s strategijo, ampak ker je v času youtube posnetkov, ko je toliko izjav/posnetkov vzetih izven konteksta, da je potem pomen čisto drugačen, sem moral vprašati. -
Hvala za podnapise, še enkrat.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
BT52 ::
BT, ampak če bi bile medium pa soft gume, pa bi bilo po 3sec na krog razlike? To bi šele bilo nemogoče nastavit avto...
Jaz pa mislim, da je 3 s realni pokazatelj neustrezne izbire pretrdih pnevmatik za dirko. Hard in Medium se skozi celotni vikend nista obnesli za najboljšo izbiro ob trenutnih razmerah v okviru AERO zmožnosti teh novih 2014 dirkalnikov.
V Petek in celo v Nedeljo se je veliko dirkačev borilo z pomanjkanjem orpijema (praktično vsi od 4 mesta navzdol) in niso našli idelanega delujočega sweet spota. Veliko jih je doživljalo ti. grainning. Kar pomeni, da je bila guma "pohlajena" oz. je bila izven idealnega temp toleračnega polja (recimo nekje okoli 90-110 stopinj, uradnih podatkov ne vem na pamet), kar vodi z trganje kosov tekalne površine.
Kaj to špomeni za čase slabših moštev je ta, da so imeli čase daleč od idelanih na tej zmesev, kot bi bil nek "optimum". Recimo temu lahko komot vključimo 1s zraven k Medium gumi, kar pa nastane samo 2 s razlika, kar pa je povsem običajno razlika med medium in Supšersoft pnevmatiko.
Že če gledaš čase z testiranj Bahrajnu se vidi ta 2 s razlika. Ostale spremembe parametrov, kot so od motorne map, tlaki v pnevmatikah, "ride height" ipd. tudi niso izključujoče, ampak so manj možne, ker osnovni setup bi mogla ekikpa že njati tedne pred GP v simulatorjih, kar samo potrdijo v Petek z nekaj malega popravki. O navijanju motorja pa malo dvomim. Mislim, da ne bomo videli 15k RPM limita, ker ga ni smiselno testirat in ga tekom dirkaškega vikenda ni mogoče doseči.
Oprosti, ker nisem mogel takoj v odgovoriti na tvoj 1 del vprašanja, ter tako potrditi svoje teze z dejanskimi podatki, kot sem sprva tudi nameravil napisat ampak sem bil iz nepredvidljivih razlogov primoran skrajšati tekst.
Evo danes sem malo poiskal, če je razlika res možna na osnovi različnih in predvsem neutreznih gum.
Pirelli po predsezonskih testih (parafraziram):
The Super-soft (red) is around 0.7s per lap faster that Soft (yelow)
Soft is aorund 1.3 – 1.5s per lap quicker than Medium(silver)
Medium are around 1.3-1.5s per lap quicker that Hard (orange)
Vir: V članku so še lepo napisani natačni časi in ostale zanimive informacije
Pregled predvidenih razlik med Pirelli zmesmi pnevmatikami za sezono 2014:
SS>->Soft = -0.7s
SS>->Med = -2.2s
SS>->Hard= -3.7s
Tako lahko z veliko gotovotjo potrdim, da sta za tole razliko 3s v veliki meri kriva 2 omenjena dejavnika zgoraj. Torej če prištejemo razliko 2.2s že zaradi osnovne razlike med zmesmi, ter ostale 0.7s zaradi neoptimalno izbranih gum za pretekli vikend (temperatura asfalta, AERO dirkalnikov) smo nekje tam tam okoli teh iskamih 3eh sekund, ki jih iščemo.
Skratka nobenih pretiranih zakkjučkkov ni potrebno delati, pač se jim je krog lepo korektno v njihovih zmožnostih poklopil in jim lahko samo čestitam za manjhno medijsko razpoznavnost. Sponzorji so bili pravgotovo veseli.
BT52 ::
Še enkrat vabim vse tiste, ki ste še niste prijavili na Windsdorjev yt kanal in da to tudi neumudoma storite. Ne bo vam žal, veliko zanimivih, ter predvsem posrečenih, iskrenih videjev okrog in okrog f1 cirkusa in še več (praktično idealen kanal za prave ljubitelje dirkanja na 4ih kolesih).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Jst ::
Rob Wilson, kadar ima možnost povedati več kot le eno poved, se ga splača poslušati - razen če si velik fanboy, potem je pa itak vse zaman. :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
BT52 ::
Rob Wilson, kadar ima možnost povedati več kot le eno poved, se ga splača poslušati - razen če si velik fanboy, potem je pa itak vse zaman. :)
Zakaj kot fanboy nebi priznaval kvalitete tudi drugim dirkačem? Moraš biti obvezno zaslepljen? Po mojem mnjenju ne. Sam imam svoje mnenje o dirkačih ampak ga ne morem vzeti, kot tisto pravo in ga ne vsiljujem drugim. Namreč nimam dovolj poznavanja dejaskega ozadnja v moštvih in je tole "kreganje" brezpredmetno. In včasih je dobro slišati mnjenja tistih, ki se recimo bolje spoznajo na vožnjo modernih bolidov. Tako, da bi mogla biti naša naloga ravno obratna in bi mogli sprpoti kritično pobirati ostala mnjenja in jih sam pri sebi premleti.
Sicer pa to ne pomeni, da se Rob ne moti, res je da se zelo trudi biti objektiven in ne skuša favorizirati nekega dirkača. Mogoče se da čez ta leta njegovega sodelovanja v "šovu" vendarle razbrati, da mu je Kimmi vsekakor pri srcu, tako da kapo dol za realne opazke z njegove strani.
Sam vem, da je določanje kvalitete dirkačev še zdaleč, kot le "prikaz" na stezi, ter da je slednja malo odvisna od njih, kot od materila, ki jim ga ali si ga sami s pomočjo inženirjev pripravijo.
Jst ::
BT: Očitno si me narobe razumel. Človeka cenim, ker sem skozi leta poslušal veliko njegovih intervjujev in je vedno znal reči bobu bob. Če mu je kakšen dirkač pri srcu, še ne pomeni, da ga ne bo skritiziral.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Sriple Tix ::
Umrl je sir Jack Brabham.
https://au.sports.yahoo.com/motorsport/...
slika: zasebna zbirka DurgeDriven
https://au.sports.yahoo.com/motorsport/...
slika: zasebna zbirka DurgeDriven
BT52 ::
Legenda. Super kaj vse je dal motošportu sir Jack. On je še tisti zadnji univerzalec preden se je šport čedalje bolj profesionaliziral. Zdaj bi bilo nekja takega praktično nemogoče. Neprestavljivo.
Še jaz se z mojim uporabniškim imenom priklanjan njegovi zapuščini.
Še jaz se z mojim uporabniškim imenom priklanjan njegovi zapuščini.
Jst ::
Eh, Kimi je spet imel probleme z avtom.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Super Sonic ::
Alonso se zdi spet mnogo hitrejši, sicer mu je pa menjalnik obstal v tretji prestavi. Bomo videli, bi znala bit zanimiva dirka ta vikend, ker bi lahko bila kakšna ploha vmes.
A kdo ve, če tole drži?
A kdo ve, če tole drži?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
BT52 ::
Super Sonic je izjavil:
Alonso se zdi spet mnogo hitrejši, sicer mu je pa menjalnik obstal v tretji prestavi. Bomo videli, bi znala bit zanimiva dirka ta vikend, ker bi lahko bila kakšna ploha vmes.
A kdo ve, če tole drži?
Od kje je to? Mislim vir strani.
Drugače zgledajo podatki, kar pravi. Mercedesa sta končno menjala nekaj. Namreč zadnjič pred Kitajsko sem gledal pa so še samo oni bili brez bilokakršne menjave. Aja pa za Vettla nisem prepričan, če že ni menjal 4 elektronsko eneto (CE =>control electronics), mogoče imam samo taki občutek. Drugače ša lahko podatke preveriš na FIA strari, kjer imaš navedena vsa tehnična poročila s posamezne dirke (pdf datoteke).
BT52 ::
1. Končno poštena slika Ferrarijega motorja z prednje strani.
Zdaj smo kočno dobili odgovor kje se nahaja tale voda-zrak intercooler.
Nahaja se v notranjem V motornem medprostoru tj. notranja stran pred zračni ventilnimi vhodi kjer se pri atmosfercih nahajal OGROMEN "plenum".
2. Potemn še ali ste videli Mercedesovo čudo od "monkey seat-a" ti. Y-200 wing area zadnjega "pomožnega" krilca. Zakrilce vsepovsod.
Pravzaprav, če pogledaš po gridu imajo FI in Torro Rosso tudi zelo čudne izvedbe, ampak Mercedesova zmaga. No tole ni čudno, ker v Monacu namešeč na dirkalnik vse, kar lahko in še več.
Zdaj smo kočno dobili odgovor kje se nahaja tale voda-zrak intercooler.
Slika katero sem objavil že nekaj strani nazaj. Slikana pa je bila mislim, da že med Melbournskim dirkaškim vikendom.
Nahaja se v notranjem V motornem medprostoru tj. notranja stran pred zračni ventilnimi vhodi kjer se pri atmosfercih nahajal OGROMEN "plenum".
2. Potemn še ali ste videli Mercedesovo čudo od "monkey seat-a" ti. Y-200 wing area zadnjega "pomožnega" krilca. Zakrilce vsepovsod.
Pravzaprav, če pogledaš po gridu imajo FI in Torro Rosso tudi zelo čudne izvedbe, ampak Mercedesova zmaga. No tole ni čudno, ker v Monacu namešeč na dirkalnik vse, kar lahko in še več.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Super Sonic ::
Od kje je to? Mislim vir strani.
Twitter: Lorenzo De Luca
https://twitter.com/LorenzoDL83
Aja pa za Vettla nisem prepričan, če že ni menjal 4 elektronsko eneto (CE =>control electronics),
Pomoje tudi to drži ja.
Še ena "zanimivost", Mercedes se v tretji prestavi vrti zelo blizu 14k obratov:
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
BT52 ::
Aja še komentar na tole izvedbo zračnih poti pri Ferrariju: V številnih pogledih zelo podobna rešitev, kot Mercedesova, čeprav na videz ne izgleda tako. Zelo prefrigano je Ferrari porabil prostor v katerem pri Mercedesu sedi gred in MGU-H elektromotrna enota. Oba principa težita k čimboljši "naravni" motorni odzivnosti.
Zdaj obe izvedbi imata neke minuse in pluse. Ferrari si zelo otežil oblikovanje "optimalnih" zračnih vhodov v glavo in drastično povišal CofG motorne enote. Mercedes je lahko v nasprotju, čeprav elektromotorji tudi niso spet tako lahka zadeva (po insajderskih informacijah 5-8 kg max) tukaj na boljšem, ker je lahko tale prenosnik toplote prestavil nižje in znižal CofG.
Namreč verjamem, da mora prenosnik vsebovati vsaj cca. 5l vode + teža ALU ohišja (ali bilokatera druga zlitina), kar bi pomenilo vsaj podobno težo, če ne celo večjo v primerjavi z elektromotorjem. (verjetno ob tank, kjer je bilo pri V8 V10 ponavadai oljni tank).
Skratka Ferrari se je znebil vseh težav z postavitvijo in konstrukcijo dolge gredi, vendar pridobil druge svojevrstne izzive.
Že doseči ugoden termalni izkoritek tega izmenjevaca, ki mora delovati tako blizu motorja je morel biti pravi izziv (pod njim ravno izgorevalne komore). Podobno je z Mercedesom, ter z postavitvijo 100 000 RPM elekromotorja.
Skratka 2 različna načina, kako priti do podobnega rezultata. Čudovito.
Za Renultov motor pa ne bom delel vzporednic, ker je kot iz učbenika. Vse je tako, kot smo si tudi vsi predstavljali "normalem" pogonski sklop. Pravzaprav imajo oni še nabolj odrpte možnosti za tisti skok za "večjo" število prenastavljanj in optimacij vseh pogonskih komponent. Recimo za primer. Vhodni plenum lahko oblikujejo popočlnoma neodvisno in zračne tokove popolnoga priredijo potrtebam motorja. Ferrari in Merc sta tukaj dokaj omejena.
Zdaj obe izvedbi imata neke minuse in pluse. Ferrari si zelo otežil oblikovanje "optimalnih" zračnih vhodov v glavo in drastično povišal CofG motorne enote. Mercedes je lahko v nasprotju, čeprav elektromotorji tudi niso spet tako lahka zadeva (po insajderskih informacijah 5-8 kg max) tukaj na boljšem, ker je lahko tale prenosnik toplote prestavil nižje in znižal CofG.
Namreč verjamem, da mora prenosnik vsebovati vsaj cca. 5l vode + teža ALU ohišja (ali bilokatera druga zlitina), kar bi pomenilo vsaj podobno težo, če ne celo večjo v primerjavi z elektromotorjem. (verjetno ob tank, kjer je bilo pri V8 V10 ponavadai oljni tank).
Skratka Ferrari se je znebil vseh težav z postavitvijo in konstrukcijo dolge gredi, vendar pridobil druge svojevrstne izzive.
Že doseči ugoden termalni izkoritek tega izmenjevaca, ki mora delovati tako blizu motorja je morel biti pravi izziv (pod njim ravno izgorevalne komore). Podobno je z Mercedesom, ter z postavitvijo 100 000 RPM elekromotorja.
Skratka 2 različna načina, kako priti do podobnega rezultata. Čudovito.
Za Renultov motor pa ne bom delel vzporednic, ker je kot iz učbenika. Vse je tako, kot smo si tudi vsi predstavljali "normalem" pogonski sklop. Pravzaprav imajo oni še nabolj odrpte možnosti za tisti skok za "večjo" število prenastavljanj in optimacij vseh pogonskih komponent. Recimo za primer. Vhodni plenum lahko oblikujejo popočlnoma neodvisno in zračne tokove popolnoga priredijo potrtebam motorja. Ferrari in Merc sta tukaj dokaj omejena.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
Super Sonic je izjavil:
Od kje je to? Mislim vir strani.
Twitter: Lorenzo De Luca
https://twitter.com/LorenzoDL83
Aja pa za Vettla nisem prepričan, če že ni menjal 4 elektronsko eneto (CE =>control electronics),
Pomoje tudi to drži ja.
O Hvala. Pozneje bom pogooglal, kaj je na stvari s to uporabo posameznih homologiranih poognskih/nepogonskih sklopih.
Še ena "zanimivost", Mercedes se v tretji prestavi vrti zelo blizu 14k obratov:
Malce presenetljivo ali pa tudi ne, saj Merc navija svoj motor daleč nabolj (za razliko Williamsa). No mogoče se je na simulatorju iskazalo, da je v Monacu bolje zaradi njihovega dolgega prestavnega razmerja vrteti malce višje (sicer žrtvujejo nekaj moči, ampak spremba navora v naslenjo predstavo naj bi bila "hitrejša" v tem trenutku). Namreč ne spomnim se, da bi Merc šel čel čez 14kRPM.
TribesMan ::
Namreč verjamem, da mora prenosnik vsebovati vsaj cca. 5l vode + teža ALU ohišja (ali bilokatera druga zlitina), kar bi pomenilo vsaj podobno težo, če ne celo večjo v primerjavi z elektromotorjem. (verjetno ob tank, kjer je bilo pri V8 V10 ponavadai oljni tank).
Tukaj notri je kvečjemu 1l vode. Tale izmenjevalec je zelo "votla" zadeva. Dvomim da vseskupaj tehta kaj več kot par kilogramov.
Je zanimiv take Ferrarijev paket. Zelo domiselno. Me pa zanima kako je izveden detajl na zadnji strani. Kjer je vhod zraka iz airboxa v turbino, MGU-H in povezava med turbino in "water coolerjem". Mora bit zelo "pestro" tam notri.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Blinder ::
v prejšnjih dirkah niso videli 14k rpm. V monacu je kej drugače? Ker včasih rata, da dosežejo take obrate ko pospešujuejo in jim zavrti v prazno.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
PrimozR ::
(pod njim ravno izgorevalne komore)
Najbolj vroče komponente motorja so izpušni ventili, izpuh ter glave (in seveda turbina). Sam blok motorja ni pretirano vroč, ker ga hladi voda (~90°C v cestnih avtomobilih), olje (nekaj 5 stopinj več od vode) in svež zrak skupaj z bencinom, ki pride z vsakim taktom v cilindre.
BT52 ::
(pod njim ravno izgorevalne komore)
Najbolj vroče komponente motorja so izpušni ventili, izpuh ter glave (in seveda turbina). Sam blok motorja ni pretirano vroč, ker ga hladi voda (~90°C v cestnih avtomobilih), olje (nekaj 5 stopinj več od vode) in svež zrak skupaj z bencinom, ki pride z vsakim taktom v cilindre.
Ja v f1 dirkalnikih dosega optimalna temperatura motorja okoli 110 C. No že Tim Goss je v enem izmed intervjeujih pred 2014 rekle, da bodo se motorni proizvajalci trudili potisnit tole mejo še višje zavoljo boljšega termalnega izkoriostka (logično). Nmareč zas tole generacijo motorjev je zahteve po čim bolj "bogati" ali rečmo aksplozivni mešanici goriva za boljše delovanje ostalih sklopov motorja nujna (tistile "moj" Pdf Cosworthovega članka tole lepo predstavi).
Verjmem, da je prenosnik na zelo neordnem mesto, čeprav se direktni odvodi tolote dajo skriti, toda otimizirati 110 C vroče območje in med rečmo okoli 50 c izhodnega zraka izmenjevalcu ni mačji kašelj še posebaj če gledamo AERO zahteve po čim manjšem toplotnem odtisu. S tega vidika so tole velike težave, če jih primerjamo z Lotuso izvedbo (intercooler na spodnji strani stranskega zaboja in ima stranica spodaj pri tleh zato posebaj odšrtino) ali celo RB zračnim intercoolerjem.
No ni pa zadeva nerešljiva, ker so jo da zelo dobro omejit z pretoki bodisi vodnih kanalov in v izmenjevalniku, ter mogoče kakim izolatorjem ali zračno režo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
vilser ::
Super Sonic je izjavil:
Še ena "zanimivost", Mercedes se v tretji prestavi vrti zelo blizu 14k obratov:
Pa je to v Monaku ? 1300 krogov ?
Super Sonic ::
Dans bi znale biti kvalifikacije sila zanimive. Ferrari ima gromno težav z tršo (rumena obroba ta vikend) različico gum, ne dobijo temperature notri + obraba. Alonso je hitrejši, ampak bo moral zložiti krog, če ne ga bo Kimi dobil (nekaj podobnega je bilo v Bahrainu).
Ricardo če bo odpeljal super krog bo nevaren za vse, če ga pa ne bo odpeljal 100%, bo za Vettlom, ki mu je tule malenkost bližje. Dans se je sicer lovil v prometu, klasika za to stezo.
Vprašanje tudi kako je Rosberg, malo so štrikali s sprednjim vzmetenjem dopoldan, vsi pa računajo, da bo steza dobila več oprimejema čez kakšno uro, jaz upam, da se spravijo pod 1:15s/krog. Hamko spet z enakimi težavami kot vedno; začne super, potem ga pa Rosberg v nastavitvah povozi.
In kot zanimivost Lotus, za katerega sem že prejšnič rekel, da je več kot očitno kako bonitera ta njihov nos na aero stezah, na tej stezi spet dokaj zadaj.
Ricardo če bo odpeljal super krog bo nevaren za vse, če ga pa ne bo odpeljal 100%, bo za Vettlom, ki mu je tule malenkost bližje. Dans se je sicer lovil v prometu, klasika za to stezo.
Vprašanje tudi kako je Rosberg, malo so štrikali s sprednjim vzmetenjem dopoldan, vsi pa računajo, da bo steza dobila več oprimejema čez kakšno uro, jaz upam, da se spravijo pod 1:15s/krog. Hamko spet z enakimi težavami kot vedno; začne super, potem ga pa Rosberg v nastavitvah povozi.
In kot zanimivost Lotus, za katerega sem že prejšnič rekel, da je več kot očitno kako bonitera ta njihov nos na aero stezah, na tej stezi spet dokaj zadaj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Jst ::
Sedaj so na Sky povedali, da ene 5 šefov moštev in večina inženirjev misli, da je Rosberg tole napravil namenoma.
Res je čudno zgledalo. V pospeševanju je volan premikal levo-desno-levo-desno in se potem pri zaviranju zapeljal v tisto izletno cono. To je bilo pa ravno na začetku Sektorja 2, torej Ham, ki je bil za njim, cel sektor 2, kjer je bil ves vikend najhitrejši, ne bi smel voziti na polno.
No, vseeni bi se Hamilton lahko malo bolj diplomatsko obnašal.
Še FIA random test nečesa. Potem je FIA nekaj testirala na Rosbergovemu dirkalniku. Odpeljali so ga iz Parc Ferme v njegovo garažo, dvignili in spodaj nekaj gledali, če je vse po predpisih.
Sedaj že par dirk redno gledam Sky in imajo odlične reportaže. Da sem sam Q gledal na RTVSlo, je zaradi Francija. Isto bom dirko. Potem pa takoj preklopil na Sky. (Pa pred dirko bom tudi imel prižgan Sky in poslušal.)
---
Gledal sem FP3 in sem si že takrat mislil, da bo razpored takšen, ker se je na koncu isto dogajalo s časi. Tudi v FP3 je bil Rosberg vedno malenkost hitrejši od Hamiltona, potem Red Bulla, nato pa Alonso. (Kimi je bil daleč zadaj.)
---
All in all, mislim, da bomo jutri gledali zanimivo dirko.
Res je čudno zgledalo. V pospeševanju je volan premikal levo-desno-levo-desno in se potem pri zaviranju zapeljal v tisto izletno cono. To je bilo pa ravno na začetku Sektorja 2, torej Ham, ki je bil za njim, cel sektor 2, kjer je bil ves vikend najhitrejši, ne bi smel voziti na polno.
No, vseeni bi se Hamilton lahko malo bolj diplomatsko obnašal.
Še FIA random test nečesa. Potem je FIA nekaj testirala na Rosbergovemu dirkalniku. Odpeljali so ga iz Parc Ferme v njegovo garažo, dvignili in spodaj nekaj gledali, če je vse po predpisih.
Sedaj že par dirk redno gledam Sky in imajo odlične reportaže. Da sem sam Q gledal na RTVSlo, je zaradi Francija. Isto bom dirko. Potem pa takoj preklopil na Sky. (Pa pred dirko bom tudi imel prižgan Sky in poslušal.)
---
Gledal sem FP3 in sem si že takrat mislil, da bo razpored takšen, ker se je na koncu isto dogajalo s časi. Tudi v FP3 je bil Rosberg vedno malenkost hitrejši od Hamiltona, potem Red Bulla, nato pa Alonso. (Kimi je bil daleč zadaj.)
---
All in all, mislim, da bomo jutri gledali zanimivo dirko.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Super Sonic ::
Res je čudno zgledalo.
Je čudno izgledalo, vendar ni bilo namerno v začetni fazi. Problematična je druga faza zaviranja, občutek imam, da je padel v blokirana kolesa in ko je prišel v situacijo, ko je opazil, da si je pokvaril linijo, apex in izhod, je enostavno dobil občutek, da lahko zavije levo in je to naredil ;).
To se vse dogaja v sekundi in Rosberg je pošten dirkač, tako da sem 100% da ni imel kakšnega posebnega namena to narediti, ampak ko se mu je zgodilo, je situacijo izkoristil.
Hamilton je odgovoril na vprašanje "ali misli da je Rosberg naredil tole nalašč", da "ne bo rekel ne". Sicer je pa Rosberg pod drobnogledom komisarjev ;).
Kimi je bil daleč zadaj.
Ni bil tolk daleč zadaj, v Q3 ni sestavil kroga, na koncu zaradi Rosberga, imel je odlično izhodišče, saj bi lahko nardil 3 power lape čisto na koncu. Je zelo blizu Alonsa, ga pa slednji s svojo konstantnostjo ubija. Alonso ne zgreši že cel vikend domala ničesar.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
vilser ::
Super Sonic je izjavil:
Hamilton je odgovoril na vprašanje "ali misli da je Rosberg naredil tole nalašč", da "ne bo rekel ne". Sicer je pa Rosberg pod drobnogledom komisarjev ;).
Vir?
Alexius Heristalski ::
Sedaj že par dirk redno gledam Sky in imajo odlične reportaže. Da sem sam Q gledal na RTVSlo, je zaradi Francija. Isto bom dirko. Potem pa takoj preklopil na Sky. (Pa pred dirko bom tudi imel prižgan Sky in poslušal.)
Meni se ne da jebati s Skyjevimi streami, BBC Radio 5 Live s pomočjo Hole dela zelo zanesljivo, tudi ekipa Allen, McNish, Gow je več kot dovolj dobra. Za sliko pa lepo ORF1 HD, ki nima oglasov.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
billy ::
Bojim se prvega ovinka, v gp2 je bilo tako, da je P2 iz qualy prišel prvi skozi ovinek. Bojim se da bo lojza želel enako, nico pa ne bo popustil, ker ne sme. Če že pride do trčenja, upam da greta ven oba.
Super Sonic ::
Vir?
Twitter si omisli, ne vem kdo je to rekel, zagotovo pa kakšnim nakladačem ne sledim.
Če že pride do trčenja, upam da greta ven oba.
Hamko je zelo slab poraženec, tako da... ne vem zakaj, ampak jutri bo res dobra dirka (tak filing je).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
MaterVola ::
Hamko nima tako dolge surle, ko gre njemu v prid :) Pač, tudi Rosberg zna pozabit na fair play.
Jst ::
>tak filing je
Ja, pri meni isto, že od FP3 naprej imam tak občutek. Potem še vrstni red na štartu...
Rosberg je bil na pole in zmagal lani, Hamilton leta nazaj, Ricciardio je nov, Vettel je tudi že zmagal, potem Alonso in Raikonnen sta tudi že zmagala. Tako da upam, da bo boj do zadnje kaplje krvi. Pa še kakšen SC, da strne vrsto, če se kdo oddalji,...
Ja, pri meni isto, že od FP3 naprej imam tak občutek. Potem še vrstni red na štartu...
Rosberg je bil na pole in zmagal lani, Hamilton leta nazaj, Ricciardio je nov, Vettel je tudi že zmagal, potem Alonso in Raikonnen sta tudi že zmagala. Tako da upam, da bo boj do zadnje kaplje krvi. Pa še kakšen SC, da strne vrsto, če se kdo oddalji,...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
BT52 ::
Super Sonic je izjavil:
Alonso se zdi spet mnogo hitrejši, sicer mu je pa menjalnik obstal v tretji prestavi. Bomo videli, bi znala bit zanimiva dirka ta vikend, ker bi lahko bila kakšna ploha vmes.
A kdo ve, če tole drži?
Od kje je to? Mislim vir strani.
Drugače zgledajo podatki, kar pravi. Mercedesa sta končno menjala nekaj. Namreč zadnjič pred Kitajsko sem gledal pa so še samo oni bili brez bilokakršne menjave. Aja pa za Vettla nisem prepričan, če že ni menjal 4 elektronsko eneto (CE =>control electronics), mogoče imam samo taki občutek. Drugače ša lahko podatke preveriš na FIA strari, kjer imaš navedena vsa tehnična poročila s posamezne dirke (pdf datoteke).
Yup. Potem pa ima Vet še vedno na voljo 3 enote CE. Sem imel napačen očutek.
http://www1.skysports.com/f1/news/22058...
Dvomim, da bi se sky tukaj zmotil.
BT52 ::
Odlične kvalifikacije. Bil na robu stola praktično celotni zadnji Q3.
Rosberg je definitivno naredil nenamerno namerno napako. Če veste kaj mislim. :D Podzavestno si je to želel, zavestno pa ne. Skratka strinjam se, da je to napako izkoristil do popolnosti. Genijalno, če mene vprašate. Namreč, če hočeš premagati Lewisa, katerega naravni talent ni vprašljiv, moraš biti veliko bolj zvit, ter premeten. Drugače pa sta si bila na tako blizu, da je že neverjetno in bi si oba zaslužila "pole"...
Rosberg je definitivno naredil nenamerno namerno napako. Če veste kaj mislim. :D Podzavestno si je to želel, zavestno pa ne. Skratka strinjam se, da je to napako izkoristil do popolnosti. Genijalno, če mene vprašate. Namreč, če hočeš premagati Lewisa, katerega naravni talent ni vprašljiv, moraš biti veliko bolj zvit, ter premeten. Drugače pa sta si bila na tako blizu, da je že neverjetno in bi si oba zaslužila "pole"...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
billy ::
Se pa mi zdi malce posiljeno primerjati lojzo nicota s senno prostom, ta dva mulota dvomim, da bosta kdaj do kolen segla legendam. Ali pa hočejo zgolj mediji umetno ustvarit neko zanimivost...
z3ro ::
Saj ni noben rekel da sta tako dobra kot Senna in Prost, Lewis je pač v komentarju omenil Senno, ki je njegov velik vzornik: "Všeč mi je, kar je naredil Senna. Sposodil si bom kakšno zadevo iz njegovega repertoarja dirkaških veščin!". S tem je pomoje namigoval da bo šel danes na nož če bo treba :)
EDIT:
to meni zgleda bolj namerno kot nenamerno :)
EDIT:
to meni zgleda bolj namerno kot nenamerno :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: z3ro ()
Jst ::
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
TribesMan ::
Ni videt da bi Kimi delal kako gužvo... so se kr raztegnili... sam še vseeno je Mercedes daleč spredaj. Kimi je pač z malo sreče na štartu best of the rest...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Blinder ::
kimi ima zdaj taktiko... zadnji je
rosberg pa je lucker, da je lhako menjal gume pri safety car. čene bi hamilnton imel šanso ga prehitet med menajvo gum
rosberg pa je lucker, da je lhako menjal gume pri safety car. čene bi hamilnton imel šanso ga prehitet med menajvo gum
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 381055 (236650) | BT52 |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 245112 (150938) | Alexius Heristalski |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 284872 (180340) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 136162 (94911) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 184684 (147929) | WarpedGone |