» »

Formula F1 2014

Formula F1 2014

Temo vidijo: vsi
««
4 / 57
»»

dottor ::

Kaj bodo šele Caterham-ova krilca letela po zraku :))
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

billy ::

Number of laps: GUT (33), BUT (32), PER (27), ROS (24), BOT (17), RAI (16), VET (8), ERI (1)

Lahko da rbr skriva adute ali pa imajo res težave?

billy ::

Očitno težave:

14:46 The RB10 has a suspected energy store issue
14:46 It looks as though Red Bull's day is over

PrimozR ::

dottor je izjavil:

Kaj bodo šele Caterham-ova krilca letela po zraku :))

Zakaj pa bi?

Super Sonic ::

Lahko da rbr skriva adute ali pa imajo res težave?

V tej fazi je brezveze kej skrivat, tako da imajo težave. Vidno so pozni z avtomobilom, s sestavo in tudi moram priznat, da opažam občutne težave moštev, ki vozijo Renaulte. Praktično nič od nobenega, razen Williams, ki pa je danes zaenkrat izginil iz steze.

Ogenj pri Red Bullu in danes jih ne bo več, tako je Vettel odpeljal vsega 12 inštalcijskih krogov:
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::

Malce me čudi, da so pozni, zakaj le? Špekuliram lahko, da je newey kaj nagruntal in so čakali na odobrenje s strani FIE, kajti drugo res ne vem, kaj bi bil vzrok. Tudi lani se niso rabili naprezat s avtomobilom tako da so se lahko kar hitro začeli posvečat novemu. Edino če je razlog renault, da so njih predolgo "čakali" ?

dottor ::

PrimozR je izjavil:

dottor je izjavil:

Kaj bodo šele Caterham-ova krilca letela po zraku :))

Zakaj pa bi?



Res da gre za karbon ampak me pritrditev sprednjega dela na nos ne prepriča najbolj...
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

IcEk` ::

SS, Williams ima Mercedesov motor.

Super Sonic ::

Icek hvala, imam še precej težav s tem in kdo vozi za koga (Pereza skoz tlačim v Sauber).

Edino če je razlog renault, da so njih predolgo "čakali" ?

Ob toliko novosti in toliko različnih poteh kot smo jim priča na področju vsega praktično, je treba veliko testirati že v razvojni fazi (recimo dino miza, aero tunel, CFD, ipd), da se potem nova odkritja pokažejo lahko še zadnji čas in se potem same odločitve sprejema naknadno (ali pa ne, odvisno). Skratka Horner je rekel, da so imeli pri RedBullu v zadnjih dneh veliko hektike, ker je bilo vse pozno narejeno.

Po drugi strani je pa to voda na mlin Lotusa, ker, vsaj zdi se tako, vsi želijo njihov nos (torej prinaša nekatere očitne prednosti) in glede nato, da recimo Red Bull ni odpeljal niti kroga na čas v dveh dneh, stvar ni tragična, v kolikor bodo prišli v Bahrain ready tko kot se zagre. Bojim pa se da bodo tale potencial ki ga imajo zamočil in da ne bo z njihove moke nič kruha.

Enako tudi danes ni Marussie.

ps
So far today Mercedes-powered engines have completed 123 laps; Ferrari 56 laps and Renault just 13 laps in total. Not good!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Kimi je začel, upam da malo hitreje, trenutno 1m26.585s (grozno slabo kaže s samo hitrostjo v teh uvodnih dneh).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Rosberg je nanizal kar 21 zaporednih krogov, dokler ga Caterham ni ustavil (red flag). Kimi ne more hitreje od 1:26:4+s (Botas je zelo blizu temu času; celo desetinko spredaj z 1'26"322s).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::

Button 1:24.165.

Vettlu je pa turbina zgorela...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

billy ::

Današnje testiranje...rbr se še kar ni pojavil, alonsomse ustavil sredi steze, hami pa naredil že skoraj 30 krogov

IcEk` ::

11:01 A smoking RB10 is parked out on track. Ricciardo makes a quick exit, and then inspects the rear of his car.

11:00 It's the Red Bull...

11:00 Red flag. We're not sure what the cause is yet.

http://live.autosport.com/commentary.ph...

Super Sonic ::

McLaren in nasplošno vsi Mercedesovi dirkalniki so precej hitri in hitro v ritmu, ter delajo program. McLaren in Mercedes; to bi bil zanimiv tovarniški dvoboj letos.

Ferrari izgleda zelo dobro, saj so začeli z nule in počasi napredujejo, čeprav se je Alonso danes ustavil. Marussie še vedno ni.

Lahko pa govorimo že o manjši katastrofi pri Red Bullu in Renaultu. Ravnokar je prvič danes zapeljal na stezo Ricardo in takoj obstal v oblaku dima. Toro Rosso je za okoli 20s iz ritma ven. Trenutno so rdeče zastave zunaj.

Veselo na branje.
http://www.jamesallenonf1.com/2014/01/r...

Šumija bodo začeli zbujati iz kome.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

billy ::

Ricciardo has managed three install laps in the Red Bull

galimim ::

Še Marussia:

Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

BT52 ::

Super dirkalnik. Poslikava je še posebaj specialna. Meni osebno najlepši bolid na gridu. Poslikava je tako dobra, da še zasenči falus nos. Lepi detjli, enostavna in močna osnova za nadaljevanje sezone. Caterham in yo face. :D

billy ::

15:38 For reference, Hamilton is lapping on the Medium tyre, while Magnussen is using the Hard compound
15:37 Meanwhile, Magnussen has consolidated fourth, lapping in 1:25.751
15:37 Hamilton backs up his pace-setting effort with a 1:24.056

Mclaren je videt relativno soliden, vsaj glede na merca.

BT52 ::

 WOW!

WOW!



PS. ni rb edini z ti. keel (tak se je izrazil mrs AERO) prednjim nosom . Super!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

ABX ::

For the lolz.

Mercedes vs Renault sound
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

billy ::

Red flag. Vergne's car comes to a halt

Renault očitno z velikimi problemi.

BT52 ::

Očitno niso bile tiste govorice pred zimo, da si Renault želi 1 tedenski zamik testov, kar pa sta Ferrari in Mercedes ostro zavrnila, ćeš da ne bosta žrtvovala časa, ki so si ga planirali za evaluacijo podatkov zbranih testih iz trte zvite.

Lotus je kot kaže dobro presodil, da se jim ob napovedujočih težavah z njihovim dobaviteljem motorjev in upoštevajujoč trenutno finačno situacijo v moštvu ne splača tratiti časa in denarja, ki ga lahko v tovorani veliko bolje izkoristijo.

Newey in Horner sta baje že odšla iz garaž...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

Super Sonic ::

Ugibanj je zaenkrat veliko kaj se dogaja z RedBullom, tam, tako kot ponavadi, ne gre samo za motorje, ampak Newey prosto razmetava baterije in podobno po svoje, zato toliko dodatnih težav. Tista okvara danes naj ne bi bila povezana z Renaultom neposredno, je pa jasno, da v treh dneh niso odpejali nič in to je prava drama za svetovne prvake.

Se vidi, kdo je najbolj forsiral tele motorje; Mercedes. Uspeli so v celoti, odlično so prišli pripravljeni in njihovi dirkalniki so kot rakete, sicer pa danes:
1) MAG - 1'23.276 (52 laps)
2) MAS - 1'23.700 (47 laps)
3) HAM - 1'23.952 (62 laps)
4) BUT - 1'25.030 (40 laps)
5) ALO - 1'25.495 (58 laps)

Še dobro da je Alonso dopoldan bil malo hitrejši, ker sicer bi imeli same Mercedese v top 5. Popoldan je Ferrari delal nekaj drugega in očitno niso vozili prav hitro. Dejstvo pa je, da je Mercedes v rahli prednosti, tudi v zanesljivosti. Fernando je danes namreč obstal, med tem, ko kakšne okvare na Mercedesu, Williamsu in McLarnu sploh nisem zaznal. Je imela Force India nekaj težav, sicer pa glavni krivci danes za rdeče zastave Caterham, Toro Rosso, Red Bull (vsi Renault) in Ferrari.

Marussia pa ja; Ferrari misli resno in tale MV03 je v osnovi kopiran RB10 v sprednjem krilcu. Sej ne da bi kam meril, ampak tole znanje ni prišlo od Marussie, ampak iz Marenela, torej se ve kam se meri. Red Bull ima trenutno zelo veliko dela se mi zdi in igra mačke z mišjo se je malo obrnila, se mi tudi zdi. Je pa Allison rekel, da se prednjemu krilu pri Ferrariju sploh še posvečali niso kaj dosti, ker imajo druge stvari v programu (hlajenje, mehanična trakcija, moč motorja, baterije, ipd).

ps
Govori se tudi, da so dirkalniki v večini omejeni na okoli 13500 obratov.

ABX je izjavil:

For the lolz.

Mercedes vs Renault sound


Ej, vsak klip kjer lahko poslušaš Renualta, tkole kašlja motor. Neverjetno.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

broken/link ::

Malo številk in statistike

Rezultati dirkačev po dnevih
Day 1 results:

1 Raikkonen (Ferrari), 1m27.104s (31 laps)
2 Hamilton (Mercedes), 1m27.820s (18 laps)
3 Bottas (Williams-Mercedes), 1m30.082s (7 laps)
4 Perez (Force India-Mercedes), 1m33.161s (11 laps)
5 Vergne (Toro Rosso-Renault), 1m36.530s (15 laps)
6 Gutierrez (Sauber-Ferrari), 1m42.257s (7 laps)
7 Vettel (Red Bull-Renault), no time (3 laps)
8 Ericsson (Caterham-Renault), no time (1 lap)

Day 2 results:

1 Jenson Button (McLaren-Mercedes) 1m24.165s, 43 laps
2 Kimi Raikkonen (Ferrari) 1m24.812s, 47 laps
3 Valtteri Bottas (Williams-Mercedes) 1m25.344s, 35 laps
4 Nico Rosberg (Mercedes) 1m25.588s, 97 laps
5 Sergio Perez (Force India-Mercedes) 1m28.376s, 37 laps
6 Esteban Gutierrez (Sauber-Ferrari) 1m33.270s, 53 laps
7 Marcus Ericsson (Caterham-Renault) 1m37.975s, 11 laps
8 Sebastian Vettel (Red Bull-Renault) 1m38.320s, 8 laps

Day 3 results:
1. Kevin Magnussen (McLaren-Mercedes) 1m23.276s, 52 laps
2. Felipe Massa (Williams-Mercedes) 1m23.700s, 47 laps
3. Lewis Hamilton (Mercedes) 1m23.952s, 62 laps
4. Jenson Button (McLaren-Mercedes) 1m25.030s, 40 laps
5. Fernando Alonso (Ferrari) 1m25.495s, 58 laps
6. Nico Hulkenberg (Force India-Mercedes) 1m26.096s, 17 laps
7. Jean-Eric Vergne (Toro Rosso-Renault) 1m29.915s, 30 laps
8. Adrian Sutil (Sauber-Ferrari) 1m30.161s, 34 laps
9. Robin Frijns (Caterham-Renault) No time, 10 laps
11. Max Chilton (Marussia-Ferrari) No time, 5 laps
10. Daniel Ricciardo (Red Bull-Renault) No time, 3 laps

------------------------------------------------------------------------------
Izdelovalec motorjev po prevoženih krogih
Mercedes (Mercedes, McLaren, Williams, ForceIndia): 18+11 + 43+35+97+37 + 52+47+62+40+17 = 459
Ferrari (Ferrari,Sauber,Marussia): 31+7 + 47+53 + 58+34+5 = 235
Renault (RedBull, ToroRosso, Caterham): 15+1 + 11+8 + 30+10+3 = 78

------------------------------------------------------------------------------
Moštva po prevoženih krogih (1dan + 2dan + 3dan)
Mercedes: 18 + 97 + 62 = 177
McLaren: 0 + 43 + (52+40) = 135
Williams: 7 + 35 + 47 = 89
Force India: 11 + 37 + 17 = 65

Ferrari: 31 + 47 + 58 = 136
Sauber: 7 + 53 + 34 = 94
Marussia: 0 + 0 + 5 = 5

Toro Rosso: 15 + 0 + 30 = 45
Caterham: 1 + 11 + 10 = 22
Red Bull: 3 + 8 + 3 = 14

------------------------------------------------------------------------------
kar pa se tiče špekulacij in moči motorja pa več tu: http://www.autosport.com/news/report.ph...
doubt there is anyone at Jerez who is using all the potential of the car and wringing its neck just yet as mileage is still the priority.

So that includes not using the electrical power to its maximum or the full 15,000rpm. In fact, the paddock grapevine has it that Mercedes is running at a maximum of 13,000rpm and Ferrari just a little higher than that.

Zgodovina sprememb…

billy ::

No ferari pomoje ni imel soft gum, ma kdo ta podatek?

PrimozR ::

Hm, Mercedes si je nagrabil res močen lineup, kar se tiče testiranja motorjev. So pri Ferrariju lahko kar fovš. Bi jim prav prišla kaka Force India oz. Williams (oz. boli izguba STR-ja).

billy ::

Nima veze, če je moštvo nesposobno ne pomaga noben super duper motor. To rbr dokazuje že par let. Še vedno bo aerodinamika glavna.

Kako pa so nova pravila glede razvoja teh motorjev? Starih se ni smelo nič šraufat, spreminjat, med sezono, te nove se lahko?

dzinks63 ::

Da malo pošpekuliramo, Mercedes ima v lasti koliko že Tesla delnic, sigurno mu je to kaj pomagalo, da je med prvimi začutil kje tiči zajec z elektriko , baterijami , večjim kersom in še čim. Zadeva je letos kompleksan kot še nikoli do sedaj. Pa vsi nekaj nakladajo, da naj bil bila F1 cenejša, bolj dostopna vsem, s temi pravili in novitetami so vse skupaj postavili na glavo, razvoj bo požrl ogromna sredstva in kdor ne bo imel letos prave zamisli, bo mrzel. Čisto mogoče je, da je dominacija za RB končana.

Super Sonic ::

Nima veze, če je moštvo nesposobno ne pomaga noben super duper motor. To rbr dokazuje že par let. Še vedno bo aerodinamika glavna.


Bo, ko bodo prišli do nekega limita, prej pa ne. Pa tudi sicer so avtomobili aerodinamično porezani letos za okoli 30%, kar ti daje neke določene okvirje, da ni aero edini vir iz katerega lahko pričakuješ dober čas, sploh ob dejstvu, da razvoj motorjev ni zamrznjen. Pa ne gre samo za motor, gre tudi za zavore, celotni ERS paket in recimo vzmetenje. Omejena je tudi poraba goriva in kot smo že ugotavljali v tej temi, ti mogoče prav posebno agresivni nastavki aero paketa lahko pokurijo preveč goriva in se mogoče splača biti bolj "lowdrag", pa zato malo slabši v kvalifikacijah.

In kot je rekel dzinks63: čist mogoče je, da nova doba ne bo Red Bullu kaj posebej všeč.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::

No, vsekakor je lewis vedel, zakaj gre k mercu, to tudi nekaj pove.

Če ne drugo, bo začetek sezone zanimiv.

BT52 ::

Super Sonic je izjavil:

Ugibanj je zaenkrat veliko kaj se dogaja z RedBullom, tam, tako kot ponavadi, ne gre samo za motorje, ampak Newey prosto razmetava baterije in podobno po svoje, zato toliko dodatnih težav. Tista okvara danes naj ne bi bila povezana z


S prvim delo se strijam. Celo če še nisi pogledal Ted kravitz notebook z drugega dneva testiranj v Jerezu (tega toplo priporočam) je mu v intervjuju mislim, da PR šef iz Renault SPORTA pojasnil, da so baje oni imeli težavo samo z ERS-om (baterija). Medrudim pa so se med Renault moštvi še pojavljale dodatne specifične težave, kajti vsaka imam svoj pristop v intergracviji motorja na šasije in ni vsa krivda na njihovih ramenih.

Nekateri so celo pravili, da naj bi Renault imel težave z obrabljenimi dyno odmičnimi gredmi itd. Kaj je od tega res ne bomo zvedeli, drži pa pravgotovo, da nekaj ne štima. Celo Caterham, naj bi izrazil nezadovoljstvo z motorjem na od letos stadarno pozicionirane pritditvene točke motorja na šasijo in menjalnika na motor pritrditev ni ni šla brez težav.


Za drugi del pa Newey ne more metat baterij ob ali celo v menjalnik, kot je to bila ustaljena praksa iz zadnjih šampionskih let. Nmareč pravili izrecno mandantira enojno ERS celico, ki se mora nahajati znotraj varnostne celice monokoka, pod dirkačevim sedežem, ter mora tehtati v mejah 20 do 25 kg. Upoštevajujoč podatek, da mora baterija shranit 4 MJ energije je razmerje J/kg, kar impresivna številka (za elektrotehnike).

Newey je že na predstavitvi poudaril, da so se mogli prilagodit na nova pravila in opustiti že ustaljeno medoto razporeditve balansa, ter se naučit znova, kako doseči značilno AERO in CofG karakteristiko RB dirkalnikov, ki jih je krasila v teh šampionski letih v navezi z Renaultom. Kot rečeno mogli so premaknit nekaj el škatel, da so si dobesedno naredili prostor za baterijo, za češnjo na torti pa so mogli integrirat dodadt posebem hladilni okvir za hlajenje.

Še Scarbs je omenil, da imajo moštva še vedno presenetljivo "veliko" prostora v območju kokpita in da bodo moštva ravno iz razloga većje baterije (shrani 10× nergije, kot lanska KERS in tehta samo 10 kg več) poskušale izrabit. RB tukaj ni mobene izjema. Verjetno ta današnji dih je ravno razlog te tesne NEweyeve integracvije, kjer se mora uporabiti čim manj hlajenja za zmanjšanje upora in bolje zmogljivosti na stezi.

P Widsdor je celo poudaril da ekipa iz razloge, ker bodo letoc baterije obremenjene bolj kod kadarkoli v dirkalnem svetu motošporta dirkači razmišljajo o predelavi dirkačkih oblek, ki bi z dodatno posebno toplotno plastjo zaščitila pred izjemno vročim sevanjem ERS spod sedeža. Podobno velja za ostaje komponente npr. menjalnike, ki se morajo z premazi ali zaščitnimi platmi zavarovat pred toplotnim sevanjem turboja, ki bi stalil karbonsko ohišje menjalnika.

Ravno iz tega vidika komaj čakam MElbourne in slike raztavljenih dirkalnikv, kjer bo inženirska pornografija razporeditve notranje aero in mehanika prišla na plan...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

BT52 ::

billy je izjavil:

Nima veze, če je moštvo nesposobno ne pomaga noben super duper motor. To rbr dokazuje že par let. Še vedno bo aerodinamika glavna.

Kako pa so nova pravila glede razvoja teh motorjev? Starih se ni smelo nič šraufat, spreminjat, med sezono, te nove se lahko?


Zdaj je tako! Motor se pred Melbournom homologira za dobo enega leta/sezone. Po koncu sezone lahko moštva v okviri FIA razvojnih točk (drugo leto še pride variabilni sesalni hodi "trumpete") bodo lahko te standardne posodobitve, ki so jih razvili s pomočjo podatkov tekom sezone brez težav tudi uveljavijo. To bo stalna praksa za naslednjih 5 let.

Tekom sezone pa bodo lahko spreminjali motor izključno na podlagi dovoljenja vseh moštev iz razlogov vzdržljivosti, kot je to bilo po uvedbi V8, če se dobro spomnim in konstrukcijsko težavo z Fermijevimi pnevmatskimi ventili na glavi motorja, ko so rabili dovoljenje za odpečatenje motorja in spremembe, ki jim je celo prinesla cca. 10 KM.

Ampak ta sprememba še vedno pravilo kjer se odbija tiste preostale FIA ti. razvojne kreditne točke, kar pomeni, da te sprememba bilo kake komponente kaznuje in na koncu sezone mogoče ne moreš, kot si želiš nadgradit motorja, ker nimaš dovolj preostalih točk. Mogoče pridobiš par Km in ne pa KM ali Nm!

billy je izjavil:

No, vsekakor je lewis vedel, zakaj gre k mercu, to tudi nekaj pove.

Če ne drugo, bo začetek sezone zanimiv.


Že prej se je govorilo, da imajo tovarniška moštva veliko prednost pri razvoju, tako lahko pričakujemo dolgočasne dirke, ker bodo razlike med moštvi prav gotovo gromozanske. Razpotegnjena dirkaška kolona je po mojim predikcijah neizogibna. Bom pa vesel, če se motim in temu ne bo tako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

ABX ::

1st Test Jerez, Day 2 - Ted's Notebook
http://www1.skysports.com/watch/video/9...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

billy ::

Zanimivo, merc je bojda pretežak v tem trenutku.

Alexius Heristalski ::

Važno, da ni prelahek.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

ABX ::

1st Test Jerez, Day 3 - Ted's Notebook
http://www1.skysports.com/watch/video/s...

Če noče loadat.
If you use VLC media player, open a network stream and use this link:
http://skysports.brightcove.com.edgesui...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

billy ::

Hvala za linke, se priporočam za part 4

TribesMan ::

Red Bull je spakiral kufre in šel domov... vseskupaj so naredili 20 krogov v štirih dneh.

http://www.autosport.com/news/report.ph...

Dat sound... @8:36

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Zgodovina sprememb…

billy ::

Red flag. Sutil's Sauber is in the gravel

Spet se je ruknil :)

PrimozR ::

Alexius Heristalski je izjavil:

Važno, da ni prelahek.

Em... Ne. Če je prelahek, v avto zmečeš balast. Tja, kjer ga potrebuješ, da popraviš razmerje v teži na sprednji in zadnji osi. Vedno je cilj, da je avto prelahek. Do sedaj so skoraj vedno bili.

billy ::

Pa še to zna biti problem, predvsem letos, vsak kg poveča porabo, kar pa bo igralo ključno vlogo, sem prepričan da bomo na prvih dirkah slišali parkrat "save fuel, save fuel".

broken/link ::

1 Massa (Williams) 1m28.229s, 86 laps
2 Alonso (Ferrari) 1m29.145s, 115 laps
3 Juncadella (Force India) 1m29.457s, 81 laps
4 Magnussen (McLaren) 1m30.806s, 110 laps
5 Hamilton (Mercedes) 1m30.822s, 41 laps
6 Bianchi (Marussia) 1m32.222s, 25 laps
7 Sutil (Sauber) 1m36.571s, 69 laps
8 Rosberg (Mercedes) 1m36.951s 91 laps
9 Kobayashi (Caterham) 1m43.193s, 54 laps
10 Kvyat (Toro Rosso) 1m44.016s, 9 laps
11 Ricciardo (Red Bull) 1m45.374s, 7 laps

---------------------------------------------------------------------------
Moštva po prevoženih krogih (1dan + 2dan + 3dan + 4dan)
Mercedes: 18 + 97 + 62 + (41+91) = 309
McLaren: 0 + 43 + (52+40) + 110 = 245
Williams: 7 + 35 + 47 + 86 = 175
Force India: 11 + 37 + 17 + 81 = 146

Ferrari: 31 + 47 + 58 + 115 = 251
Sauber: 7 + 53 + 34 + 69 = 163
Marussia: 0 + 0 + 5 + 25 = 30

Toro Rosso: 15 + 0 + 30 + 9 = 54
Caterham: 1 + 11 + 10 + 54 = 76
Red Bull: 3 + 8 + 3 + 7 = 21

ABX ::

Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

TribesMan ::

Ross Brawn se je odločil da se upokoji... to pa je rahlo presenečenje?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

broken/link ::

http://www.telegraph.co.uk/sport/motors...
I'm going to take a year to enjoy the fishing and then see what life brings. I'm looking forward to it but I've got no other plans.

torej bolj kot upokojitev bi jaz temu rekel enoletni dopust :)

Zgodovina sprememb…

driver_x ::

Saj tak dopust je že imel takrat, ko je zaključil pri Ferrariju. Baje je med ribarjenjem na Soči preštudiral vse o svojem moštvu.

BT52 ::

Če koga zanimajo kako približno izgledajo power curve teh novih energetskih enot (? "power unit" kako sploh bi temu lahko rekel, kot strojnik v SLO nisem zasledil boljšega ali primernejšega izraza)...

 Racecar enginnering magazine issue source F1T user

Racecar enginnering magazine issue source F1T user


 Še druga krivulja, ta ima še primerjavp z V8

Še druga krivulja, ta ima še primerjavp z V8



Tak bežno če koga zanima; priporočam oglede Ted Kravitzov developmend corner s Petka in pa še kaki TRE z Scarbsom...

LP!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::

Močnostna enota.

Kaj je razlika med brez MGU pa z MGU, self sustaining?

Blinder ::

max slabih 600 konjev pri 11.000 rpm ima sam V6 motor. Pa prileze do 15.000 rpm. Kot 2T gokarti, ko vlečejo še dolgo po največji moči. Oba motorja skupaj pa imajo najnižjo specifično porabo goriva pri 12.000 rpm, kjer imajo tudi maksimalno kombinirano moč.
Zanimivo tudi to, da stari V8 ima največjo moč ene 500 rpm pred limitatorjem(18.000).
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
««
4 / 57
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430361581 (217176) BT52
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899232336 (138162) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664270969 (166437) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146129814 (88563) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189176344 (139589) WarpedGone

Več podobnih tem