Forum » Na cesti » Formula F1 2014
Formula F1 2014
Temo vidijo: vsi
Sriple Tix ::
Res je ...
"Daniel Ricciardo has been excluded from the Australian Grand Prix for a breach of regulations"
http://www.crash.net/f1/news/201187/1/r...
No, 12h Sebringa je bilo včeraj precej zanimivih .
"Daniel Ricciardo has been excluded from the Australian Grand Prix for a breach of regulations"
http://www.crash.net/f1/news/201187/1/r...
No, 12h Sebringa je bilo včeraj precej zanimivih .
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sriple Tix ()
Pro_moted ::
presegel mejo 100 nevemčesa goriva na količino ure, torej je motor lahko delal z večjo močjo
Ja.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pro_moted ()
PrimozR ::
AvtoR ::
Povprečna dirka ponavadi traja cca uro in pol, to pomeni da je povprečni pretok cca 66kg/h?
Blinder ::
moraš računat da ne vozijo skozi z gasom do konca
Kolikšna pa je končna hitrost letos v primerjavi z lani?
Kolikšna pa je končna hitrost letos v primerjavi z lani?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Boobiz ::
To je maksimalni masni pretok goriva 100kg/h in pomeni da bi 100kg goriva porabil v eni uri, če bi ga vozil v konstantni točki ampak kot že rečeno, ga ne.
I'm drunk, what's your excuse?
PrimozR ::
Omejitve pri gorivu so: -100 kg/h pretoka (masni tok pač, iz tanka lahko bencin izteka z največ 100 kg/h oz. 27,78 g/s, torej vsako sekundo lahko sfali le do 27,78 gramov bencina, več ne sme).
-100 kg za celotno dirko. Skupna poraba, ko torej pointegriraš graf masnega toka po času, mora priti rezultat pod 100 kg. Kot že rečeno, če bi ves čas pretok imeli na maksimumu, bi prišli do ene ure trajanja dirke. Ker niso ves čas na gasu (zaviranja pa to), se čas, v katerem se teh 100 kg porabi, zmanjša. Tudi kot rečeno, v uri in pol povprečni pretok znaša okrog 66 kg/h (66 kg/h*1,5 h=99 kg, kar je čez palec točno to, kar iščemo).
Končna hitrost se je povišala, govori se o možnih 350 km/h v Monzi. To na račun menjalnika in nekaj manj aerodinamike.
Aja, 150 kg so na dirko porabili že lani. Po moje je ta omejitev na dirko brezvezna, naj jim omogočijo spet tankanje in jim dajo maksimalen pretok to je pa to. Točno tako ima narejeno WEC, kjer so obenem še omejeni s porabo na krog. Če avto v nekem krogu preseže porabo energije, ima 3 kroge časa, da to skompenzira, sicer faše drive-through.
-100 kg za celotno dirko. Skupna poraba, ko torej pointegriraš graf masnega toka po času, mora priti rezultat pod 100 kg. Kot že rečeno, če bi ves čas pretok imeli na maksimumu, bi prišli do ene ure trajanja dirke. Ker niso ves čas na gasu (zaviranja pa to), se čas, v katerem se teh 100 kg porabi, zmanjša. Tudi kot rečeno, v uri in pol povprečni pretok znaša okrog 66 kg/h (66 kg/h*1,5 h=99 kg, kar je čez palec točno to, kar iščemo).
Končna hitrost se je povišala, govori se o možnih 350 km/h v Monzi. To na račun menjalnika in nekaj manj aerodinamike.
Aja, 150 kg so na dirko porabili že lani. Po moje je ta omejitev na dirko brezvezna, naj jim omogočijo spet tankanje in jim dajo maksimalen pretok to je pa to. Točno tako ima narejeno WEC, kjer so obenem še omejeni s porabo na krog. Če avto v nekem krogu preseže porabo energije, ima 3 kroge časa, da to skompenzira, sicer faše drive-through.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
šernk ::
Gledal posnetek prvih 15 krogov. adios F1, do prihodnjič bom raje kosilnico ob nedeljah med 14 in 16 uro poslušal.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
dottor ::
Mene še vedno zanima kje bi si lahko ogledal ponovitev dirke? Hvala.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Map ::
Mah, zaradi teh omejitev postaja F1 negledljiva. Vozijo se v gosjem redu, s temi turbinami in motorji omejenimi na 15k rpm so pa še vse poslabšali. Naveličas se že pred polovico dirke.
Več svobode kot bi imeli, bolj zabavno bi bilo gledati.
MotoGP recimo. Dirke so dolge za tretjino dirk F1, ni sodelovanja dirkačev znotraj ekipe, ni taktiziranja in ukazovanja med dirko in vsak posebaj dirka za prvo mesto, posledično vidimo veliko prehitevanj. Veliko bolj gledljivo.
Je pa F1 ravno zato včasih zanimiva za spremljat, ker je vse skupaj samo fizika in računanje aerodinamike, taktiziranje itd.
Smo imeli že načrte, da bi šli v Avstrijo, pa verjetno ne bo nič. Prej Brno.
Več svobode kot bi imeli, bolj zabavno bi bilo gledati.
MotoGP recimo. Dirke so dolge za tretjino dirk F1, ni sodelovanja dirkačev znotraj ekipe, ni taktiziranja in ukazovanja med dirko in vsak posebaj dirka za prvo mesto, posledično vidimo veliko prehitevanj. Veliko bolj gledljivo.
Je pa F1 ravno zato včasih zanimiva za spremljat, ker je vse skupaj samo fizika in računanje aerodinamike, taktiziranje itd.
Smo imeli že načrte, da bi šli v Avstrijo, pa verjetno ne bo nič. Prej Brno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Map ()
šernk ::
Je pa F1 ravno zato včasih zanimiva za spremljat, ker je vse skupaj samo fizika in računanje aerodinamike, taktiziranje itd.
taktiziranje? Nekoč ja, danes je bolj taktiziranje: varčuj z gorivom, varčuj z motorjem, varčuj z gumami. Čez 2 leti bodo začeli dirkači bežat v druge serije, kjer bodo dejansko lahko dirkali gledali bomo pa v F1 gokard dirko z mlinčki za poper in ruskimi dirkači, ki bodo kar v nahrbtniku prinesli na štart dirke 10 litrov bencina.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
dzinks63 ::
Zvok je res katastrofa, ko je začela dirka, je bilo slišati, kot da dirkajo z dizelskimi motorji, tako zamolklo in zadušeno vse skupaj , kje so časi, ko so ti šle kocine pokonci ob poslušanju F1, tega očitno ne bo več, ali pač ob naslednjih velikih spremembah pravil, kdo bi vedel. Sicer pa so na dirki navdušili novinci, sploh se niso dali motiti ob stari gardi, zelo zagnano so se zapodili po stezi, očitno prihaja nova generacija, katera bo v naslednjih letih pisala zgodovino.
dottor ::
Hvala za link
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
hojnikb ::
Zvok je res katastrofa, ko je začela dirka, je bilo slišati, kot da dirkajo z dizelskimi motorji, tako zamolklo in zadušeno vse skupaj , kje so časi, ko so ti šle kocine pokonci ob poslušanju F1, tega očitno ne bo več, ali pač ob naslednjih velikih spremembah pravil, kdo bi vedel. Sicer pa so na dirki navdušili novinci, sploh se niso dali motiti ob stari gardi, zelo zagnano so se zapodili po stezi, očitno prihaja nova generacija, katera bo v naslednjih letih pisala zgodovino.
+1
V6 zveni res ko ena kosilnca... Kje so časi, ko so brenčali V12 in V10 motorji.
Sploh V10 ima imo božanski zvok (tudi izven formul).
#brezpodpisa
Dr_M ::
Ma zvok je se najmanjso problem. Mene motijo prehude omejitve. Sam se cakam, kdaj bo FIA dolocila barvo gat, pa max stevilko cevlje za dirkace in ostalo osebje.
Btw, a bi bilo mozno, da F1 nebi bila vec pod okriljem fie?
Btw, a bi bilo mozno, da F1 nebi bila vec pod okriljem fie?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dr_M ()
hojnikb ::
Ma nwm no. Zvok more bit.
Drgač lahk tut užgem kosilnco pa mam svoj grand prix
Drgač lahk tut užgem kosilnco pa mam svoj grand prix
#brezpodpisa
TribesMan ::
Zvok je čist uredu. Nevem zakaj bi se moralo dret da so vsi gluhi. Se pa zdaj sliši 100 stvari, ki jih prej nisi nikoli. Vse je za nekaj dobro.
Namesto omejitev motorjev, naj raje uvedejo omejitve aerodinamike. Standardna oblika sprednjega, zadnjega krilca in difuzorja... vse ostalo open.
Ker bodimo pošteni, večji del 300 miljonskega proračuna gre v aerodinamiko, ne v mehaniko.
Namesto omejitev motorjev, naj raje uvedejo omejitve aerodinamike. Standardna oblika sprednjega, zadnjega krilca in difuzorja... vse ostalo open.
Ker bodimo pošteni, večji del 300 miljonskega proračuna gre v aerodinamiko, ne v mehaniko.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
AvtoR ::
Bo treba ob nedeljah med 14 in 16 uro kosilnico zakurblat. Sosed bo itaq mislil da f1 posluša ;)
driver_x ::
Meni je novi zvok boljši, če se že govori o tem, sicer mi pa ni nek zelo pomemben dejavnik.
dottor ::
Meni nov zvok ni najbolj po godu ampak se bo treba navadit. Bomo pa letos navijali za Williams, predvsem za Bottas-a, ki je v Avstraliji vsaj zame dobro oddirkal.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
gensi ::
Tudi jaz upam, da postane Williams močna ekipa.
Je pa res, da je vse skupaj precej vezano z denarjem.
Je pa res, da je vse skupaj precej vezano z denarjem.
dottor ::
Kot v vsakem podobnem športu, je pa F1 posebno požrešen. Bomo vidli kako bodo moštva, ki so na uvodni dirki imela težave to reševala. Velika škoda, da je kar nekaj dirkačev zaradi težav z motorji tako "bencinskimi" kot elektro moralo odstopiti. Tudi tista nesreča po prvih 200m je bla malo nerazumljiva...
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
PrimozR ::
Zvok je res katastrofa, ko je začela dirka, je bilo slišati, kot da dirkajo z dizelskimi motorji, tako zamolklo in zadušeno vse skupaj , kje so časi, ko so ti šle kocine pokonci ob poslušanju F1, tega očitno ne bo več, ali pač ob naslednjih velikih spremembah pravil, kdo bi vedel. Sicer pa so na dirki navdušili novinci, sploh se niso dali motiti ob stari gardi, zelo zagnano so se zapodili po stezi, očitno prihaja nova generacija, katera bo v naslednjih letih pisala zgodovino.
Atmosfercev ne bo več, pika.
Ma zvok je se najmanjso problem. Mene motijo prehude omejitve. Sam se cakam, kdaj bo FIA dolocila barvo gat, pa max stevilko cevlje za dirkace in ostalo osebje.
Btw, a bi bilo mozno, da F1 nebi bila vec pod okriljem fie?
Itak da je, poglej Le Mans, ki je pod ACO-jem. Sicer sta se zdaj FIA in ACO spečala, da imata enotna pravila pa vse to, ampak dolgo so bili navzkriž. Pa vem da je bil na prelomu 90ih DTM na svoje, potem je prišla FIA, naredila ITC in zadevo uničila. Zdaj je povsem možno, da je DTM še vedno na svojem, nisem pa ziher. Japonski SuperGT bi si drznil staviti da je tudi pod okriljem japoncev samih, čeprav so zdaj začeli šparati s pokoravanjem DTM-ovim pravilom - karbonski monokok oz. survival celica, zadnji spojler, zadnja 'os' je 'spec' iz DTM-a, motorji so zaenkrat še drugačni če se ne motim.
Zvok je čist uredu. Nevem zakaj bi se moralo dret da so vsi gluhi. Se pa zdaj sliši 100 stvari, ki jih prej nisi nikoli. Vse je za nekaj dobro.
Namesto omejitev motorjev, naj raje uvedejo omejitve aerodinamike. Standardna oblika sprednjega, zadnjega krilca in difuzorja... vse ostalo open.
Ker bodimo pošteni, večji del 300 miljonskega proračuna gre v aerodinamiko, ne v mehaniko.
Aerodinamiko je prekleto težko omejiti, sploh če nočeš, da zadeva postane spec serija. Kar se folk nauči, težko kar naenkrat pozabi. Zato je bila pred leti Formula 1 zanimiva, zdaj je pa toliko manj.
Kot v vsakem podobnem športu, je pa F1 posebno požrešen. Bomo vidli kako bodo moštva, ki so na uvodni dirki imela težave to reševala. Velika škoda, da je kar nekaj dirkačev zaradi težav z motorji tako "bencinskimi" kot elektro moralo odstopiti. Tudi tista nesreča po prvih 200m je bla malo nerazumljiva...
Baje je Kamui ostal brez brake-by-wire...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
dottor ::
To sem med dirko poslušal komentatorja iz jutub linka kako zdej zavirajo s pomočjo elektromotorjev oz. povsem elektronsko. Kar se je danes pokazalo za ne najboljše. Ko elektronika gre rakom žvižgat ali se pokaže nek problem si globoko v dreku. Kaj bi šele blo kak krog pozneje na istem mestu...
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
šernk ::
Btw, a bi bilo mozno, da F1 nebi bila vec pod okriljem fie?
sama F1 vsaj zaenkrat ne saj je to praktično paradni konj FIA. So pa že bile v preteklosti grožnje večjih ekip o ustanovitvi lastne vzporedne serije. Zaradi tega je tudi nastalo takrat združenje FOTA (da bi imeli malce več vpliva na FIA), ki pa je letos (lani) bilo razpuščeno saj ni imelo več smisla ko sta tako Ferrari kot Red Bull eden za drugim izstopila iz združenja (ter še dve ali tri druga moštva).
saj osebno bi prežvečil turbinske motorje in zvok ampak v povezavi z vsem ostalim DRS, omejen ERS, omejena poraba goriva, prepovedano dolivanje goriva, shitty gume pač ne gre skup. In ko temu dodaš še današnje jokice za volanom, ki se bojijo dirkanja na rahlo mokri stezi, ter praktično prepovedano prehitevanje (razen umetna vožnja mimo po ravnini s pomočjo DRS, se vse ostalo kaznuje s kaznijo)
sedaj osnovni namen F1 ni več dirkanje in kdo ima najhitrejši dirkalnik, temveč kdo ima najbolj varčen motor in najbolj varčen dirkalnik na področju gum, kdor uspe pa ti dve stvari še sestavit skupaj s spodobno hitrostjo je zmagovalec. Skratka celoten F1 lahko gledam na papirju, saj na stezi ni več kaj za videt. Z letošnjo sezono so pobrali pa še zadnjo stvar vredno ogleda: atmosferske motorje. Vse skupaj je pač preveč umetno.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
driver_x ::
Točno tako. Naj naredijo kategorije (v kolikor jih še ni) v tem, kdo prevozi več (in hitreje) z enim litrom goriva. Razna varčevanja, ekilogija in podobne omejitve pa nimajo kaj početi v kronski disciplini avtomobilskega športa. Vsa ta varčevanja so še toliko bolj brez smisla, ker imamo na drugi strani pa 200 tovornjakov, ki vso to robo prevažajo po celem svetu, nočne dirke, kjer za osvetljavo steze porabijo enormne količine energije in podobno. Sploh mi ni jasno, komu je vse to varčevanje namenjeno.
Super Sonic ::
Sej to jim je že Brnie povedu, da če bi vsi skinili tiste superduper pedok palače v samo super pedok palače bi samo v eni sezoni paršparal več goriva, kot pa z vsem varčevanjem na motorjih skupi v 10 letih.
Ampak, treba je gledat globalno in dolgoročno. Problem bo, če bodo čez nekaj let spet šli nazaj na kej podobnega kot smo imeli do lani. Smiselno je namreč sedaj tole tehnologijo izpilit, kajti kot že rečeno, to pomaga sami avtoindustriji.
Slaba stran pa je, da se bo treba navadit. Meni je bila dirka totalna katastrofa, zvok je res slab, gume so bile tudi dokaj slabe, dirkanja pa v bistvu nobenega. Večina je prehitela tako, da so padli mim, ostali so se pa v koloni vozili.
Dejstvo je tudi, da je Ferrari res ogromno razočaranje, predvsem gledano iz stališča motorja (moč/poraba), Renault bo verjetno še pol sezone (ali več) lovil zanesljivost, pri čemer, tako kot Ferrari, ogromno zaostaja na moči. Rosberg se je odpeljal tja v tri dni in to po varnostnem avtomobilu, se pravi, če bi bila polna dirka in če dirkajo s polno močjo, je tole krog do ostalih.
Je res, da se Williamsa ne da kaj prida ocenit, pa pozitivno je to, da Hamiltonu drugič (upam) ne bo delal samo 5 cilindrov, tko da vsaj v tem kontekstu pričakujem kakšen dvoboj, čeprav so že lani dokazal, da bodo šli po taktiki ukazov. Sta pa vsaj dirkača bližje po zmožnosti (kot pri RedBullu) in bo proga odločala.
Ampak vseen; ena iz med slabših dirk v zadnjih letih, jaz sem pričakoval res precej več. Tudi tole s senzorjem se bo še vleklo vsaj mesec, ampak kakor sem jaz razumel RedBull imajo oni prav, ne FIA in njihovi senzorji, s katerimi imajo težave vsa moštva, torej bo tega še več med letom.
Spet, če gledamo dolgoročno se bomo navadili čez leta in bodo od vsega vsi imeli koristi, najslabše kar je možno bo pa to, da bodo šli čez 2,3 leta nazaj na kakšno levo foro, kar se spet ne bi čudil, ker se ta organizacija dejansko tko vodi. Mal tja, mal sem.
Ampak, treba je gledat globalno in dolgoročno. Problem bo, če bodo čez nekaj let spet šli nazaj na kej podobnega kot smo imeli do lani. Smiselno je namreč sedaj tole tehnologijo izpilit, kajti kot že rečeno, to pomaga sami avtoindustriji.
Slaba stran pa je, da se bo treba navadit. Meni je bila dirka totalna katastrofa, zvok je res slab, gume so bile tudi dokaj slabe, dirkanja pa v bistvu nobenega. Večina je prehitela tako, da so padli mim, ostali so se pa v koloni vozili.
Dejstvo je tudi, da je Ferrari res ogromno razočaranje, predvsem gledano iz stališča motorja (moč/poraba), Renault bo verjetno še pol sezone (ali več) lovil zanesljivost, pri čemer, tako kot Ferrari, ogromno zaostaja na moči. Rosberg se je odpeljal tja v tri dni in to po varnostnem avtomobilu, se pravi, če bi bila polna dirka in če dirkajo s polno močjo, je tole krog do ostalih.
Je res, da se Williamsa ne da kaj prida ocenit, pa pozitivno je to, da Hamiltonu drugič (upam) ne bo delal samo 5 cilindrov, tko da vsaj v tem kontekstu pričakujem kakšen dvoboj, čeprav so že lani dokazal, da bodo šli po taktiki ukazov. Sta pa vsaj dirkača bližje po zmožnosti (kot pri RedBullu) in bo proga odločala.
Ampak vseen; ena iz med slabših dirk v zadnjih letih, jaz sem pričakoval res precej več. Tudi tole s senzorjem se bo še vleklo vsaj mesec, ampak kakor sem jaz razumel RedBull imajo oni prav, ne FIA in njihovi senzorji, s katerimi imajo težave vsa moštva, torej bo tega še več med letom.
Spet, če gledamo dolgoročno se bomo navadili čez leta in bodo od vsega vsi imeli koristi, najslabše kar je možno bo pa to, da bodo šli čez 2,3 leta nazaj na kakšno levo foro, kar se spet ne bi čudil, ker se ta organizacija dejansko tko vodi. Mal tja, mal sem.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
PrimozR ::
To sem med dirko poslušal komentatorja iz jutub linka kako zdej zavirajo s pomočjo elektromotorjev oz. povsem elektronsko. Kar se je danes pokazalo za ne najboljše. Ko elektronika gre rakom žvižgat ali se pokaže nek problem si globoko v dreku. Kaj bi šele blo kak krog pozneje na istem mestu...
Načeloma, če ti BBW crkne, zavorni sistem reverta na popolnoma mehanskega. BBW torej zgolj odvzema zavorno moč na zadnji osi, ki jo nato pokrije regeneracija s KERSom, da dobiš spet pravo razmerje zaviranja med obema osema.
Btw, a bi bilo mozno, da F1 nebi bila vec pod okriljem fie?
sama F1 vsaj zaenkrat ne saj je to praktično paradni konj FIA. So pa že bile v preteklosti grožnje večjih ekip o ustanovitvi lastne vzporedne serije. Zaradi tega je tudi nastalo takrat združenje FOTA (da bi imeli malce več vpliva na FIA), ki pa je letos (lani) bilo razpuščeno saj ni imelo več smisla ko sta tako Ferrari kot Red Bull eden za drugim izstopila iz združenja (ter še dve ali tri druga moštva).
saj osebno bi prežvečil turbinske motorje in zvok ampak v povezavi z vsem ostalim DRS, omejen ERS, omejena poraba goriva, prepovedano dolivanje goriva, shitty gume pač ne gre skup. In ko temu dodaš še današnje jokice za volanom, ki se bojijo dirkanja na rahlo mokri stezi, ter praktično prepovedano prehitevanje (razen umetna vožnja mimo po ravnini s pomočjo DRS, se vse ostalo kaznuje s kaznijo)
sedaj osnovni namen F1 ni več dirkanje in kdo ima najhitrejši dirkalnik, temveč kdo ima najbolj varčen motor in najbolj varčen dirkalnik na področju gum, kdor uspe pa ti dve stvari še sestavit skupaj s spodobno hitrostjo je zmagovalec. Skratka celoten F1 lahko gledam na papirju, saj na stezi ni več kaj za videt. Z letošnjo sezono so pobrali pa še zadnjo stvar vredno ogleda: atmosferske motorje. Vse skupaj je pač preveč umetno.
Kaj je tako posebnega na atmosfercih, da je toliko jamranja nad turbinami? Okej, sej je case by case, nekateri turbo motorji so zakon, nekateri N/A motorji so zakon in obratno, ampak se mi zdi, da je en kup jamranja samo zato, ker so zadeve opremljene s turbino...
Omeniti velja, da je Albert Park precej naravnan na procesije.
Kako ima lahko Red Bull prav, če je FIA postavila pravila in jim ni dala dovoljenja ne uporabljati fuel flow meter oz. so jim rekli, naj naredijo nekaj, česar nato niso storili? Ja, zadeve so morda še meglene, ampak Red Bull NIMA prav, ker so delali proti pravilom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Blinder ::
turbina pojé nekaj hrupa. pa s turbino ima motor manjšo prostornino, posledično tudi manj cilindrov.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
PrimozR ::
Prvo definitivno ja. Drugo ni nujno, za enako moč (in višji navor) imaš s turbino lahko manjši motor. Nihče pa ne pravi, da mora biti tako...
billy ::
Ja...in? :)
Zakaj bi bil point f1 hrup? Če je tako, potem bi morali ostati na fergazerjih, v stilu AM, tisto bi lepo ropotalo.
Zakaj bi bil point f1 hrup? Če je tako, potem bi morali ostati na fergazerjih, v stilu AM, tisto bi lepo ropotalo.
billy ::
Tudi dirkače oz komunikacijo po radiu je sedaj lažje in bolje slišati, kar je tudi en plus za nekoga, ki ga zanima več, ko samo rezultat dirke.
Aston_11 ::
Naslednja ideja bodo kakšni dizel motor s kompresorjem. 1.0 max. Pa zvočnike na aspuh ter online prenos na zvočnike na stezi.
ABX ::
Jaz sem popolnoma navdušen nad novo F1.
Avti so bistveno težji za vodit in voznik pride do izraza. Nižji zvok pa omogoča da ko gledaš TV slišiš še kaj drugega poleg hrupa motorja, končno se sliši publika in gume kako cvilijo.
In sam zvok motorja mi je fenomenalen, poln odtenkov, ne pa ena in ista frekvenca.
Avti so bistveno težji za vodit in voznik pride do izraza. Nižji zvok pa omogoča da ko gledaš TV slišiš še kaj drugega poleg hrupa motorja, končno se sliši publika in gume kako cvilijo.
In sam zvok motorja mi je fenomenalen, poln odtenkov, ne pa ena in ista frekvenca.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Super Sonic ::
Ha, ha, Mirkota je tolk zabediral, da zlil vse na Todta. ;) Sej more bit poklicno problem poslušat dretje xy periodo leto za letom, potem pa takole. Bi bilo zanimivo brat članek, če bi bilo obratno (vsa leta turbo in letos en pravi V10).
Zdej gledalcev lih ne rabim slišat, večinoma so itak lokalni ali pa za Ferrari, sploh pa 70 krogov težko to poslušaš. Se pa strinjam, da paše kdaj, ko se poklopi manever + gledalci zraven, da zna biti akustika in nekaj več čustev. Tudi cviljenje gume ni nekaj kar bi me prepričalo, raje poslušam vpihavanje v difuzor Lotusa iz 2011. ;)
To je vse subjektivno in jasno je, da F1 ne bo propadla. Prišla je v novo dobo, jaz samo upam, da se dirkalniki čim prej vsaj približno zbližajo, ker sicer bo tole tak zeh čez celo sezono, da bo glava bolela.
Zdej gledalcev lih ne rabim slišat, večinoma so itak lokalni ali pa za Ferrari, sploh pa 70 krogov težko to poslušaš. Se pa strinjam, da paše kdaj, ko se poklopi manever + gledalci zraven, da zna biti akustika in nekaj več čustev. Tudi cviljenje gume ni nekaj kar bi me prepričalo, raje poslušam vpihavanje v difuzor Lotusa iz 2011. ;)
To je vse subjektivno in jasno je, da F1 ne bo propadla. Prišla je v novo dobo, jaz samo upam, da se dirkalniki čim prej vsaj približno zbližajo, ker sicer bo tole tak zeh čez celo sezono, da bo glava bolela.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
ABX ::
Zgodovinsko v F1 je bila vedno ena ekipa daleč boljša od ostalih. Tako da tu ni nič novega, v bistvu pričakovano glede na veliko spremembo v pravilniku.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
BT52 ::
Nevem katero dirko ste gledali ampak meni je kot nevtralnega navdušenca sama dirka presenetila in navdušila. Veliko dogajanja na stezi. Od tesnih voženj za ritjo in veliko lovljenj dirkalnikov ("driftanje"), ter nekaj napak pri zaviranju.
Sicer trenutnim nevoznim karakteristikam dirkalnikov lahko pripišemo še ne dodelanost el map PU enote in BBW-ja. Okvara slenjega je Kobjashija katapultirala v Masso. Na sky-u so rekli, da je Kamui imel samo prednje zavore. Zdaj lahko to v povezavi z malo poznejšim oz. prepoznim zaviranjem tudi razumemo kot slabši varnostni odziv zadnjih zavor na manjko ERS-K harvestinga. Če pa je šlo za okvaro v idealnem delu zaviranja oz. Kamui ni pretiraval z zaviranjem se s tem konstrukcija povratnega varovalnega zavornega ventila lahko postavi pod resno vprašanje. Je pa Kamui sam prevzel odgovornost za nesrečo.
Tekom sezone lahko pričakujemo manj napak v zaviranjih in pospeševanjih, ampak navorna karakteristika bo še vedno ogromna in slednje bo še vedno povzročalo težave dirkačem. Sicer se bo dalo z mapingom nastavit konstanten linearen odziv tako, da to malo preprečiš ampak popolnoma ne moreš.
Potem ZVOK! Kaj vas moti? Res ni enako, kot V8! Ampak to smo že vedeli ko so se moštva in FIA odločila za to varčevalno in energijsko politiko glede agregatov. Namreč, čim tišji je motor tem bolj učinkovit je (slavne beseda AUDI-jeve glave za motorni oddelek Ulrich Baretzky-a). Z drugimi besedami na dam g goriva lahko v kvalifikacijskem trimu proizvedeš več moči, ob dirkalnem pa lahko držiš višji nivo moči za dalj časa ob enaki porabi. Kako bi šele jamrali, če bi šli skozi I4 motorji, kot so sprva že nameravali za leto 2013...
Ima ta nižji hrup VELIKO pozitivnih lastnosti, ki doda prenosu ali ogldu v ŽIVO barvitost in neko novo dimenzijo pogleda k dirkanju.
-ni potrebno nositi glušnikov
-pogovori v publiki so lažji, team radio pogovori so bolj jasni (in se mi zdi, da celo daljši?)
-slišiš cviljenje gum, trke peska ob ohišje, drsanje dna ob asfalt ("skidblock" + "lesena plošča"), čivkanje ptic v parku (no skoraj :D)
-dirkač verjetno celo sliši navijanje množice
Kaj se tiče Ric diskvalifikacije je vse jasno. Pravila igre so enake za vse, držati se moraš nekih protokolov in jih upoštevat, tako kot vsi ostali. Žal drugače izjemna predstava "aussie-ja".
Za na konec pa naj še pohvalim IZJEMNO vožnjo obeh novincev. Ne vem, kateri me je bolj navdušil? Ali Kevinova hladnokrvnost in napadalna nrav ali pa izjemna neustrašna kontrola 19 letnega RUS najstnika te praktično nevozne zverine z več, kot 500 Nm navora. RESPECT obema!
Jaz osebno bi se verjetno na njunem mestu, kar p****l od straha, če bi sedel v to še ne povsem preverjeno mašinerijo.
Sicer trenutnim nevoznim karakteristikam dirkalnikov lahko pripišemo še ne dodelanost el map PU enote in BBW-ja. Okvara slenjega je Kobjashija katapultirala v Masso. Na sky-u so rekli, da je Kamui imel samo prednje zavore. Zdaj lahko to v povezavi z malo poznejšim oz. prepoznim zaviranjem tudi razumemo kot slabši varnostni odziv zadnjih zavor na manjko ERS-K harvestinga. Če pa je šlo za okvaro v idealnem delu zaviranja oz. Kamui ni pretiraval z zaviranjem se s tem konstrukcija povratnega varovalnega zavornega ventila lahko postavi pod resno vprašanje. Je pa Kamui sam prevzel odgovornost za nesrečo.
Tekom sezone lahko pričakujemo manj napak v zaviranjih in pospeševanjih, ampak navorna karakteristika bo še vedno ogromna in slednje bo še vedno povzročalo težave dirkačem. Sicer se bo dalo z mapingom nastavit konstanten linearen odziv tako, da to malo preprečiš ampak popolnoma ne moreš.
Potem ZVOK! Kaj vas moti? Res ni enako, kot V8! Ampak to smo že vedeli ko so se moštva in FIA odločila za to varčevalno in energijsko politiko glede agregatov. Namreč, čim tišji je motor tem bolj učinkovit je (slavne beseda AUDI-jeve glave za motorni oddelek Ulrich Baretzky-a). Z drugimi besedami na dam g goriva lahko v kvalifikacijskem trimu proizvedeš več moči, ob dirkalnem pa lahko držiš višji nivo moči za dalj časa ob enaki porabi. Kako bi šele jamrali, če bi šli skozi I4 motorji, kot so sprva že nameravali za leto 2013...
Ima ta nižji hrup VELIKO pozitivnih lastnosti, ki doda prenosu ali ogldu v ŽIVO barvitost in neko novo dimenzijo pogleda k dirkanju.
-ni potrebno nositi glušnikov
-pogovori v publiki so lažji, team radio pogovori so bolj jasni (in se mi zdi, da celo daljši?)
-slišiš cviljenje gum, trke peska ob ohišje, drsanje dna ob asfalt ("skidblock" + "lesena plošča"), čivkanje ptic v parku (no skoraj :D)
-dirkač verjetno celo sliši navijanje množice
Kaj se tiče Ric diskvalifikacije je vse jasno. Pravila igre so enake za vse, držati se moraš nekih protokolov in jih upoštevat, tako kot vsi ostali. Žal drugače izjemna predstava "aussie-ja".
Za na konec pa naj še pohvalim IZJEMNO vožnjo obeh novincev. Ne vem, kateri me je bolj navdušil? Ali Kevinova hladnokrvnost in napadalna nrav ali pa izjemna neustrašna kontrola 19 letnega RUS najstnika te praktično nevozne zverine z več, kot 500 Nm navora. RESPECT obema!
Jaz osebno bi se verjetno na njunem mestu, kar p****l od straha, če bi sedel v to še ne povsem preverjeno mašinerijo.
BT52 ::
Pa vidim, da je "folk" zelo zmeden in ne ve kaj se dogaja (predvsem tehnično). Zdaj če nisi tehnično podkovan in ti še TV ne ponudi dobrega vpogleda v sam namen in bistvo te tehnologije se lahko samo razjočem...:( Na tak način ne bomo pridobili novih tehnikov, inženirjev, brusilcev, varilcev ipd. Meni osebno nič ne manjka, ker letos po dolgem času končno spremljam celotni dirkaški vikend na Sky sportsu. Prejšnja leta sem še delal kompromis me petkovim treningom in kvali + dirka.
Se pa strinjam s tistimi, da potrebujemo oz. pogrešamo "obljubljeno" grafiko.
Žal FIA mora ponuditi neko "kvazi" grafiko, katera bi vsaj približno orisala delež ERS sistemov, ki so trenutno v uporabi (podobno, kot so to lani storili z "kvazi" termalnimi posnetki kamer). Nek dinamični stolpčni diagram ob pogledu na onboard bi prišel še kako prav.
Se pa strinjam s tistimi, da potrebujemo oz. pogrešamo "obljubljeno" grafiko.
Žal FIA mora ponuditi neko "kvazi" grafiko, katera bi vsaj približno orisala delež ERS sistemov, ki so trenutno v uporabi (podobno, kot so to lani storili z "kvazi" termalnimi posnetki kamer). Nek dinamični stolpčni diagram ob pogledu na onboard bi prišel še kako prav.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
PrimozR ::
V Sloveniji itak ne bomo dobili novih inženirjev prek F1, ker ne samo da komentator ne pove (ne zna?) nič o tej tematiki, še obstranskih prispevkov ni. V časih POP TV-ja je bilo vsaj to...
Super Sonic ::
Veliko dogajanja na stezi. Od tesnih voženj za ritjo in veliko lovljenj dirkalnikov ("driftanje"), ter nekaj napak pri zaviranju.
Tesna vožnja za ritjo zame nikoli ni bila dirkanje. Dirkanje se začne, ko se odločiš, da tega ne boš več trpel in greš naprej. In jasno zadevo zvoziš, ne da narediš nesrečo ;P
Je pa Kamui sam prevzel odgovornost za nesrečo.
Kaj pa je hotel, sej nima kej. Massa res ni imel nič s tem, dobro za Kamuija je samo to, da kazenskih točk ni dobil.
Kako bi šele jamrali, če bi šli skozi I4 motorji, kot so sprva že nameravali za leto 2013...
Tiste vibracije bi bile mogoče bolj zanimive, sploh zato, ker bi turbina bila neomejena. Me kar zanima do koliko konjev bi prilezli.
Ima ta nižji hrup VELIKO pozitivnih lastnosti, ki doda prenosu ali ogldu v ŽIVO barvitost in neko novo dimenzijo pogleda k dirkanju.
Tu gre enostavno za navado. Ljudje smo taka bitja, da se navad držimo. In zvok v F1, predvsem v zadnjih 20-30 letih, ni bil prav nič vprašljiv. Pravzaprav je vabil ljudi. Lani sem šel s kolegom na dirko v Monako in on je bil prvič na F1 dirki. Ja od vsega si je zapomnil predvsem zvok ;P. Sva stala ob štartno-ciljni ravnini, tam nekje, ko je točka zaviranja in to je tako bobnel, da se ni mogel nehat smejat (pa je star 30 let). To je čar vsega za precej ljudi.
In to navado zbijat ven.. težko in počasi bo šlo. Veliko bo jamranja, stokanja, ipd. Meni osebno je zvok smešen. Me ne prepriča, nikakor, ampak se z njim nič ne obremenjujem. Ker gledam dirkanje, ne poslušam zvoka.
Pravila igre so enake za vse, držati se moraš nekih protokolov in jih upoštevat, tako kot vsi ostali.
Ma ne vem no. FIA ima blazne težave, se mi zdi, da so zelo ležerno šli v to leto. Grafike na tvju ni, s temi senzorji je bilo že svašta (in še svašta bo), zdej kot FOTE ni več, si lahko še bolj privoščijo sranje po peskovniku.
Glede novincev in vsega; sem zadržan. Enostavno zato, ker so avtomobili še zelo pokvarljivi. Edin za Magnusena se vidi, da res ekstra. No, sej, v končni fazi, da prideš v moštvo na tak način kot je on, moraš biti nekaj posebnega.
Pa vidim, da je "folk" zelo zmeden in ne ve kaj se dogaja (predvsem tehnično).
Itak da ne ve, kaj gleda. Večina hoče itak samo zmagovalca, tak je dirkalni šport. Dejstvo pa je, da je to delo komentatorja, da približa, razloži, da se naredi kakšen prispevek tehnične narave (se gre na kakšen faks kej vprašat, ipd). Mirkota je malo čas povozil, enostavno en komentator ni več dovolj. Rabi se nekdo, ki bi razlagal strategije, možnosti, team radije, ipd. Tu smo žal spet prikrajšani v deželi tej.
Zgodovinsko v F1 je bila vedno ena ekipa daleč boljša od ostalih. Tako da tu ni nič novega, v bistvu pričakovano glede na veliko spremembo v pravilniku.
Vem in se strinjam, ampak vseeno sem pričakoval, da bodo bližje vsi skupaj, kot so.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
PrimozR ::
Vibracije? Mislim da so I4 motorji bolj stabilni kot V6... Vsaj prva, glavna smer je uravnotežena (2 para kontra premikajočih se batov), medtem ko je pri V razporeditvi uravnotežena prečna smer, glavno (navpično) pa moraš uravnotežiti s kontra gredmi.
Super Sonic ::
Kakor se spomnim so zbenal I4 zaradi dodatnih nosilcev motorja v šasijo in vibracij povezanih s tem. V6 ne rabi nič in to je prevladalo. Ne vem pa če se dobro spomnim.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
driver_x ::
Čeprav mi je zvok po TVju všeč, se strinjam s SuperSonicom, da je zvok v živo res nekaj posebnega. No, vsaj bil je. V 90. ih letih sem bil na precej dirkah po Italiji, Madžarski in Avstriji, večkrat tudi na štartni tribuni. Spomnim se, kako sem na Hungaroringu mislil, da v daljavi tuli sirena, ko sem prvič slišal dirkalnik F1. Ja, zvok v živo je vsekakor dal dodatno dozo adrenalina. Škoda, da so ravno sedaj, ko sem spet nameraval na kakšno dirko, ukinili stare motorje.
TribesMan ::
Lahko bi šli na V4, kot Porsche :D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
BT52 ::
Super Sonic je izjavil:
Veliko dogajanja na stezi. Od tesnih voženj za ritjo in veliko lovljenj dirkalnikov ("driftanje"), ter nekaj napak pri zaviranju.
Tesna vožnja za ritjo zame nikoli ni bila dirkanje. Dirkanje se začne, ko se odločiš, da tega ne boš več trpel in greš naprej. In jasno zadevo zvoziš, ne da narediš nesrečo ;P
Aha torej hočeš rinjenje z glavo skozi zid? Maldo&Gro style?
Torej povej kako bi ti preprečil odličen AERO oprijem, ne da bi postala F1 spec serija ala Indy, Nascar ali vse ostale podkategorije f1 (gp2. WRS, F3, A1 itd)?
A ni zanimivo, ko mu je na difozorju in ga hoče prehitet ampak ga slednji nekako ne more? A ni to dirkanje? Če hočeš veliko prehitevanj potem moramo po kvalifikacijah obrnit vrstni red pa evoga...imammo =prehitevanja.
DIRKANJE ni samo nekaj na silo. Mislim, da se sploh več ne ceni majhnih detajlov pri vožnjah (lovljenje under-oversteera, pritiskanje stikal v ovikih, vhodi v ovinke, zaviralne točke, strateška vožnja v zavetrju,kompenzacija linij zaradi raznih izrednih okoliščin itd.). Če gledaš na novi dirkalnik in dirkanje v njem, kot celoto je tole prekleto zabavno.
HAM je rekel v intervjuju za TRE, da bo z novimi dirkalniki Eau Rouge postal končno konkreten ovinek in ne samo "ravnina".
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 380423 (236018) | BT52 |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 244682 (150508) | Alexius Heristalski |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 284291 (179759) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 135951 (94700) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 184503 (147748) | WarpedGone |