Forum » Na cesti » Formula F1 2014
Formula F1 2014
Temo vidijo: vsi
McMallar ::
Mogoče na FS v Ljubljani res ne. Je pa v Londonu Automotive and Motorsport Engineering fakulteta. Poznam človeka, katerega sin se je tam šolal in ta je vedel povedati da je imel nekaj sošolcev dirkačev iz Formule 3. Baje da po končani tej fakulteti, zaposlitev v dirkalnem športu ni problem, ni pa to nujno F1.
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25
Because OCT31 = DEC25
BT52 ::
Ja za vstop v F1 branžo. Moraš res biti genij. Oziroma, če povem drugače. Strogo usmerjen v eno področje, katerega obvladaš v nulo. Pa dobesedno delavec, ki dela 24/7. Seveda pretiravam, ampak, ko imaš neke težave in si pod pritiskom se ti ljudje najbolje znajdejo in iščejo rešitve.
Malo gledaš po LIKEDinu in vidiš kake bolj ali ne preference moraš imeti. Skoraj nujno je študij nadaljevati nekje v tujimi recimo v anlgosaškem okolišu, od tam je odskočna deska veliko lažje izvedljiva.
Recimo dobra odskočna deska je formula student. Pa ne samo za F1 ampak celotno avto-industrijo.
@PIPI in @Mcmallar kaj oba obiskujeta FS LJ?
Sam osebno, kot študent smeri konstrukterstvo na FS MB sem razmišljal o udeležbi v projekt Formula Student od tega poletnega semestera, toda ker zdaj delam na nekem industrijskem projektu se mi je ta plan malce zavlekel. Bi pa se pridružil bolj z namenom razširitve mreže kontaktov za nadaljnji razvoj kariere, mogoče kje v tujini... Kaj pa veš...
Moje ideje bi veliko bolj izkoristil v projektih, ki se lahko direktno aplicirajo v industriji. Še posebej neka okoljska tematika je mamljiva ali vsaj povezava z njo. Skratka tista ozka monotona gradnja mi ne diši preveč. Skratka z vidika konstruiranja lahko pokrijem, kar nekaj zanimivih projektov, česar se veselim.
Sicer pa upam, da bi kateremu uspe. Če bo volja, sreča in podpora zakaj pa ne?
Malo gledaš po LIKEDinu in vidiš kake bolj ali ne preference moraš imeti. Skoraj nujno je študij nadaljevati nekje v tujimi recimo v anlgosaškem okolišu, od tam je odskočna deska veliko lažje izvedljiva.
Recimo dobra odskočna deska je formula student. Pa ne samo za F1 ampak celotno avto-industrijo.
@PIPI in @Mcmallar kaj oba obiskujeta FS LJ?
Sam osebno, kot študent smeri konstrukterstvo na FS MB sem razmišljal o udeležbi v projekt Formula Student od tega poletnega semestera, toda ker zdaj delam na nekem industrijskem projektu se mi je ta plan malce zavlekel. Bi pa se pridružil bolj z namenom razširitve mreže kontaktov za nadaljnji razvoj kariere, mogoče kje v tujini... Kaj pa veš...
Moje ideje bi veliko bolj izkoristil v projektih, ki se lahko direktno aplicirajo v industriji. Še posebej neka okoljska tematika je mamljiva ali vsaj povezava z njo. Skratka tista ozka monotona gradnja mi ne diši preveč. Skratka z vidika konstruiranja lahko pokrijem, kar nekaj zanimivih projektov, česar se veselim.
Sicer pa upam, da bi kateremu uspe. Če bo volja, sreča in podpora zakaj pa ne?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
PrimozR ::
Mogoče na FS v Ljubljani res ne. Je pa v Londonu Automotive and Motorsport Engineering fakulteta. Poznam človeka, katerega sin se je tam šolal in ta je vedel povedati da je imel nekaj sošolcev dirkačev iz Formule 3. Baje da po končani tej fakulteti, zaposlitev v dirkalnem športu ni problem, ni pa to nujno F1.
Ja seveda, v tujini je takšnih možnosti bistveno več. Ampak koliko slovencev se šola na takšnih šolah?
Sicer je že v Mariboru morda malce boljša možnost, ker imajo vsaj Formula Student program.
Blinder ::
Kakšni pa so pogoji za vpis v tako šolo? Pa v teh časih verjetno si lahko presrečen če z tistim faksom dobiš job v mcdonaldsu
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
PrimozR ::
Po čem sklepaš to? Načeloma malo strojnikov dela v McDonaldsu. Že res, da ne dobijo vsi shiny služb pri McLarnu in v podobnih firmah, ampak po McDonaldsu pa res ni treba posegati.
Aja, ne vem kako je za angleže, ampak v LJ v moji generaciji ni bilo omejitve.
Aja, ne vem kako je za angleže, ampak v LJ v moji generaciji ni bilo omejitve.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
McMallar ::
@BT52: faks je ze dalec stran, sem pa bil na FE v Ljubljani. Trenutno delam ze nekaj let v tujini in sem se vedno fasciniran kaksne programe imajo tuje fakultete. Kar se pa stroskov tice, zelo odvisno od fakultete. Najbolj zalostno/zanimivo je to, da je marsikatera fakulteta cenejsa od enega letnika mednarodne osnovne sole... :(
@Blinder: za pogoje pac pogledas na spletno stran, posljes email ali poklices. Ti bodo z veseljem odgovorili. Ko sem se zanimal za magisterij v tujini se "enrollment advisorjev" sploh nisem mogel otresti...
@Blinder: za pogoje pac pogledas na spletno stran, posljes email ali poklices. Ti bodo z veseljem odgovorili. Ko sem se zanimal za magisterij v tujini se "enrollment advisorjev" sploh nisem mogel otresti...
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25
Because OCT31 = DEC25
mn ::
Samo kot zanimivost (podatki so iz Google+ posta od Lorenzo De Luca):
1st Sector : is formed by the variant at the end of the straight, a curve in second gear, and by another straight of 700 meters
2nd Sector : has 8 corners, and a straight of 600 meter
3rd Sector : starts from T 13, a 1Km straight and the final corner
Pa še komentar:
Očitno največ izgubijo pri zaviranjih in v počasnih ovinkih če vse tole prav razumem. V hitrih ovinkih so hitrejši, ravno tako je višja končna hitrost in hitrost na koncu ravnin.
1st Sector : is formed by the variant at the end of the straight, a curve in second gear, and by another straight of 700 meters
2nd Sector : has 8 corners, and a straight of 600 meter
3rd Sector : starts from T 13, a 1Km straight and the final corner
Pa še komentar:
I would also add that new cars are slower when braking, due to loss of aero load and mostly because brake by wire still needs to be tuned
Očitno največ izgubijo pri zaviranjih in v počasnih ovinkih če vse tole prav razumem. V hitrih ovinkih so hitrejši, ravno tako je višja končna hitrost in hitrost na koncu ravnin.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mn ()
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
BT52 ::
Meni osebno pa je ta nova Williams podoba preveč bela. Stranice so preveč nevtralne. Osebno sem upal na malo bolj drzno podobo.
No saj generalno gledano ni slabo, ni pa nek presežek. No tako to jaz vidim.
No saj generalno gledano ni slabo, ni pa nek presežek. No tako to jaz vidim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
ABX ::
Po 3 letih Vettel ni več favorit za zmago naslova na bwin. In za zmago na prvi dirki je 12 proti 1
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Super Sonic ::
Če bi pa sedajle bil Vettel favorit za zmago, bi bilo pa nekaj ultra narobe tam na stavnicah. Gary Anderson jih je za Avstralijo tkole zmetal:
1 WILLIAMs
2 MERCEDES
3 FORCE INDIA
4 FERRARI
5 RBR
6 McLAREN
7 STR
8 MARUSSIA
9 SAUBER
10 CATERHAM
11 LOTUS
Za moj okus mal mim, jaz bi šel drugače:
1 MERCEDES
2 WILLIAMS
3 FERRARI
4 Mclaren
5 Force India
6 Sauber
7 Marussia
8 Caterham
9 RBR
10 STR
11 LOTUS
Bomo videli koliko mim ob prvi dirki ;).
Pa vaše napovedi?
1 WILLIAMs
2 MERCEDES
3 FORCE INDIA
4 FERRARI
5 RBR
6 McLAREN
7 STR
8 MARUSSIA
9 SAUBER
10 CATERHAM
11 LOTUS
Za moj okus mal mim, jaz bi šel drugače:
1 MERCEDES
2 WILLIAMS
3 FERRARI
4 Mclaren
5 Force India
6 Sauber
7 Marussia
8 Caterham
9 RBR
10 STR
11 LOTUS
Bomo videli koliko mim ob prvi dirki ;).
Pa vaše napovedi?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
MaterVola ::
Za Avstralijo in prve dirke v Evropi bi rekel: To finish first, first you have to finish. :)
Bi bilo lepo gledat, kako Williams meša štrene pri vrhu.
Bi bilo lepo gledat, kako Williams meša štrene pri vrhu.
PrimozR ::
SS bi se kar strinjal s tvojo napovedjo, vsaj prva tri, štiri mesta. Williams na vrhu je IMO malce preveč optimistično (Merc je še vedno Merc), ampak bomo videli, morda pa.
krispe ::
Super Sonic je izjavil:
Za moj okus mal mim, jaz bi šel drugače:
1 MERCEDES
2 WILLIAMS
3 FERRARI
4 Mclaren
5 Force India
6 Sauber
7 Marussia
8 Caterham
9 RBR
10 STR
11 LOTUS
+1
In terms of raw speed je res tako...
Mislim, da bodo presenečenja v soboto in predvsem nedeljo VELIKA
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"
BT52 ::
Jaz bi celo postavil Ferrarija na 5 mesto za FI in Mclarna. Mislim, da imajo oni bolj v mislih posodobitve v "evropskem delu". Zgleda po njihovem načinu opravljenih testov in nekaterih specifikah posodobitev skušajo počasi korak za korakom postopoma nagrajevati dirkalnik.
Mislim, da so s tem za njih precej previdnim in metodičnim prestopom precej bolje zastavili zadevo (Allison?), kar se tiče dokončnega odpravljanja AERO težav (korelacija CFD vs. vetrovnik vs. track test). Za ceno tega pa mislim, da bodo malce počasnejši. No vendarle pa ne z zagotovljenostjo ne moremo trditi ne v eno ne v drugo smer in so to samo naša predvidevanja...
Edino zagotovo je , da Mercedes, če ne bo imel večjih težav z zanesljivostjo bi znal prve dirke, kar pošteno namučit konkurenco. Njihov tehnični kader očitno zanje uspehe in imajo povsod po dirkalniku zelo zanimive detajle, ki bi se znali nekako povezati v celoto.
Williams je že lani nakazal, da ga je zadnja leta ubil AERO oddelek, ter predvsem način v pihanja v difuzor. Slenjega pravgotovo niso imeli dovolj ideje, kako to njabolje izkoristit. No da nadaljujem misel že lani se je videlo na "non-coanda" dirkalnik deluje odlično, ter da razumejo osnovno dinamiko vozila. Za njih se res nisem bal.
Po drugi strani pa mislim, da malo delamo krivico Renaultovim ekipam' Mogoče pa nas presenetijo. Motorji so homologirani, težave zabeležene, možnost popravkov je mogoča. Vprašanje je, kaj se je dalo (če sploh) storiti v 14ih dneh oz. dobrem mesecu (od Jereza pa če še odštejem let v Melbourne). Zgleda po govoricah, da razvijajo nove programske kode, ki bodo skušali na novo konstruirane popravke v neko delujoče celoto. Taffin (Renault motorsport) je še omenil, da bodo moštva v Petek na FP dobile te popravljene zdaj po novem že nekatere homologirane dele in tukaj lahko pričakujemo kako presenečenje.
Težave so pri vseh ekipah. Tako boš na prvih parih dirkah, dokler ne bo poznavanje dirkalnikov boljše potreboval za popoln Nedeljski izkupiček, kar nekaj sreče. Scenarij iz 2012 ni nemogoč (mislim, da prvih 6-7ih dirkah ravno toliko različnih zmagovalcev).
Mislim, da so s tem za njih precej previdnim in metodičnim prestopom precej bolje zastavili zadevo (Allison?), kar se tiče dokončnega odpravljanja AERO težav (korelacija CFD vs. vetrovnik vs. track test). Za ceno tega pa mislim, da bodo malce počasnejši. No vendarle pa ne z zagotovljenostjo ne moremo trditi ne v eno ne v drugo smer in so to samo naša predvidevanja...
Edino zagotovo je , da Mercedes, če ne bo imel večjih težav z zanesljivostjo bi znal prve dirke, kar pošteno namučit konkurenco. Njihov tehnični kader očitno zanje uspehe in imajo povsod po dirkalniku zelo zanimive detajle, ki bi se znali nekako povezati v celoto.
Williams je že lani nakazal, da ga je zadnja leta ubil AERO oddelek, ter predvsem način v pihanja v difuzor. Slenjega pravgotovo niso imeli dovolj ideje, kako to njabolje izkoristit. No da nadaljujem misel že lani se je videlo na "non-coanda" dirkalnik deluje odlično, ter da razumejo osnovno dinamiko vozila. Za njih se res nisem bal.
Po drugi strani pa mislim, da malo delamo krivico Renaultovim ekipam' Mogoče pa nas presenetijo. Motorji so homologirani, težave zabeležene, možnost popravkov je mogoča. Vprašanje je, kaj se je dalo (če sploh) storiti v 14ih dneh oz. dobrem mesecu (od Jereza pa če še odštejem let v Melbourne). Zgleda po govoricah, da razvijajo nove programske kode, ki bodo skušali na novo konstruirane popravke v neko delujoče celoto. Taffin (Renault motorsport) je še omenil, da bodo moštva v Petek na FP dobile te popravljene zdaj po novem že nekatere homologirane dele in tukaj lahko pričakujemo kako presenečenje.
Težave so pri vseh ekipah. Tako boš na prvih parih dirkah, dokler ne bo poznavanje dirkalnikov boljše potreboval za popoln Nedeljski izkupiček, kar nekaj sreče. Scenarij iz 2012 ni nemogoč (mislim, da prvih 6-7ih dirkah ravno toliko različnih zmagovalcev).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Super Sonic ::
Po drugi strani pa mislim, da malo delamo krivico Renaultovim ekipam'
Jaz pa mislim da ne in da so še bolj izgubljeni kot je bilo videti na testiranjih. Edino kar jih lahko ven reši je zanesljivost, ob primerih trkov in okvar Mercedesa in Ferrarija, kasneje v sezoni pa recimo nižja poraba na dirki. Ampak sicer, MB jih je povozil na področju motorjev. Ampak ok, tak je šport, sezona bo pa dolga, pa mogoče že "drugo leto", ko bodo več znali naredijo nekaj podobnega kot so imeli na V8, ko je bil njihov motor št. 1 v povezavi moč-poraba. No, še Honda pride drugo leto...
Skratka, tale začetek sezone in Renault; ja, obeta se pravi škandal. Če pa ne, pa še toliko bolje, bo dirka v nedeljo še toliko bolj dramatična in zanimiva.
Zame je edino vprašanje Ferrari, ker pojma nimam kam bi ga dal. Njihove končne hitrosti v Bahrajnu so bile neverjetne, časi pa slabi. Ampak to delaš takrat, ko veš kaj delaš, da to nalašč delaš.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
driver_x ::
Jaz pa mislim, da se bo Renault (RBR) pobral po parih dirkah, če ne bo že kar na začetku konkurenčen.
ABX ::
Sky Sports F1 2014 - The F1 Show: 7th March
http://www.dailymotion.com/video/k7iIis...
http://www.dailymotion.com/video/k7iIis...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
TribesMan ::
Zame je edino vprašanje Ferrari, ker pojma nimam kam bi ga dal. Njihove končne hitrosti v Bahrajnu so bile neverjetne, časi pa slabi. Ampak to delaš takrat, ko veš kaj delaš, da to nalašč delaš.
Jaz mislim, da Ferrari ne skriva kaj dosti, avto je videti rahlo živčen za vozit, to je verjetno razlog zakaj so časi slabi in ne skrivanje.
Pa tudi o višji porabi njihovega motorja se nekaj govori. Bo še zanimivo.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
PrimozR ::
RB10:
Lewis Hamilton says that the RB10 is a "stunning car", and rivals have noted it's aerodynamic excellence. Jenson Button says it has "heaps of grip at high speed". THe only problem? Well, it's been a rare event that the Renault powered machine has ever been able to stay out on track long enough to show off these attributes.
Motorsport Monday, stran 15. http://digital.motorsportmonday.com//la...
Lewis Hamilton says that the RB10 is a "stunning car", and rivals have noted it's aerodynamic excellence. Jenson Button says it has "heaps of grip at high speed". THe only problem? Well, it's been a rare event that the Renault powered machine has ever been able to stay out on track long enough to show off these attributes.
Motorsport Monday, stran 15. http://digital.motorsportmonday.com//la...
vilser ::
Moja napoved:
1. Mercedes
2. Mclaren
3. Williams
4. Ferrari
5. Force India
6. Red Bull
7. Sauber
8. Toro Rosso
9. Marussia
10. Lotus
11. Catheram
1. Mercedes
2. Mclaren
3. Williams
4. Ferrari
5. Force India
6. Red Bull
7. Sauber
8. Toro Rosso
9. Marussia
10. Lotus
11. Catheram
Super Sonic ::
Mal za ogrevanje ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
BT52 ::
VN AUS pred vrati!
Komaj čakam, da se začne.
Veliko vprašanj se pojavlja. Ne samo tista glede posodobitev dirkalnikov (slike brez pokrovov motorja so čedalje bolj pogoste), zmožnosti ekip in njihove pripravljenosti ampak tudi nekaj fudamentalnih in naravnost banalnih stvari je še vedno odprtih.
Npr. koliko ekip bo končalo kvalifikacije?
Kako bodo posamezne ekipe izkoritile FP, bodo še vedno nekateri napol vegetirali?
Charlie Whiting opozarja maršale na progi, da naj bodo to leto še na dan dirke pred štartom še šposebej pozorni na nekatere zaustavljene dirkalnike, ki ne bodo mogli speljat z črte. Bojda da veliko ekip še ni sploh poskusila šptene štartne procedure z novimi pogonskimi sklopi. V preteklih letih V8 nismo velikotrat videli ponovljene štartne procedure zaradi zaustavljenega bolida.
Potem bojda so že vse motorni opremljevalci podali zahtevke za spremembe motorjev oz. motornih sklopov z namenom izboljšanja vdržjivosti ali varnosti (kakor se vzame tudi v kočni fazi njihove zmogljivosti :D). Bv. ste spremebe se odobri FIA z posvetovanji z ostalimi motornimi opremljevalci...
Potem pojavljajo se govoricve, da zaradi izjemne kopleksnosti sistemov in njihove zaenkrat izjmeno muhaste in nezanesljive narave nekatera moštva ne bodo pripravljena tvegati z nastopom na FP3 (ogrevanje pred treningom). To pa z namenom preprečitve neudeležbe na kvalifikacijah, saj vemo, da so se nekaterea popravili predvsem v zvezi z motornim sklopom podvojila, če ne celo potrojila. Povprečni odmor 2eh med treningoma ni dovolj za recimo 4-6 urno zamenjavo ERS-ov.
Potem veseli me, ker sem končno ta teden dobil revije od RCE (kupil sem še tisto o 20 000 RPM CA v8 motrju). In moram reči, da res zanimivo branje in je nakup za vse tehnične fanatike, inženirje vreden vsakega centa. Sam bom drugi teden objavil samo za ta forum majhen pregled ključnih stvari, ki so Coswortovci omenili v svoji "predikciji" novih pogonskih sklopov. Skratka namenili so nekaj znanih in vsaj meni tudi manj razmislekov kako se lotiti konstrukcije pogonskih sklopov.
Sicer dvomim, da bodo vsi Renaultovci porazni. Pravzaprav se nadejam, da bo vsaj enemu uspel, če ne preboj na stopničke ampak vsaj skok me prvo 5terico. O
Skratka zdaj pa spat, da si lahko ogledamo zgodnji FP1 ob 2eh.
Komaj čakam, da se začne.
Veliko vprašanj se pojavlja. Ne samo tista glede posodobitev dirkalnikov (slike brez pokrovov motorja so čedalje bolj pogoste), zmožnosti ekip in njihove pripravljenosti ampak tudi nekaj fudamentalnih in naravnost banalnih stvari je še vedno odprtih.
Npr. koliko ekip bo končalo kvalifikacije?
Kako bodo posamezne ekipe izkoritile FP, bodo še vedno nekateri napol vegetirali?
Charlie Whiting opozarja maršale na progi, da naj bodo to leto še na dan dirke pred štartom še šposebej pozorni na nekatere zaustavljene dirkalnike, ki ne bodo mogli speljat z črte. Bojda da veliko ekip še ni sploh poskusila šptene štartne procedure z novimi pogonskimi sklopi. V preteklih letih V8 nismo velikotrat videli ponovljene štartne procedure zaradi zaustavljenega bolida.
Potem bojda so že vse motorni opremljevalci podali zahtevke za spremembe motorjev oz. motornih sklopov z namenom izboljšanja vdržjivosti ali varnosti (kakor se vzame tudi v kočni fazi njihove zmogljivosti :D). Bv. ste spremebe se odobri FIA z posvetovanji z ostalimi motornimi opremljevalci...
Potem pojavljajo se govoricve, da zaradi izjemne kopleksnosti sistemov in njihove zaenkrat izjmeno muhaste in nezanesljive narave nekatera moštva ne bodo pripravljena tvegati z nastopom na FP3 (ogrevanje pred treningom). To pa z namenom preprečitve neudeležbe na kvalifikacijah, saj vemo, da so se nekaterea popravili predvsem v zvezi z motornim sklopom podvojila, če ne celo potrojila. Povprečni odmor 2eh med treningoma ni dovolj za recimo 4-6 urno zamenjavo ERS-ov.
Potem veseli me, ker sem končno ta teden dobil revije od RCE (kupil sem še tisto o 20 000 RPM CA v8 motrju). In moram reči, da res zanimivo branje in je nakup za vse tehnične fanatike, inženirje vreden vsakega centa. Sam bom drugi teden objavil samo za ta forum majhen pregled ključnih stvari, ki so Coswortovci omenili v svoji "predikciji" novih pogonskih sklopov. Skratka namenili so nekaj znanih in vsaj meni tudi manj razmislekov kako se lotiti konstrukcije pogonskih sklopov.
Sicer dvomim, da bodo vsi Renaultovci porazni. Pravzaprav se nadejam, da bo vsaj enemu uspel, če ne preboj na stopničke ampak vsaj skok me prvo 5terico. O
Skratka zdaj pa spat, da si lahko ogledamo zgodnji FP1 ob 2eh.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
billy ::
To pa je fanatičnost :)
Sam bom rajši prespal in si jutri ogledal posnetke v HD tehniki in sky/bbc komentarjem. Če bo sploh kaj za videt.
Sam bom rajši prespal in si jutri ogledal posnetke v HD tehniki in sky/bbc komentarjem. Če bo sploh kaj za videt.
PrimozR ::
BT52 a se ti da fotkat RCE? Kupil si samo posamezne izvode?
Ah, vidim da boš :D Sem na prvo žogo postal ko sem videl 'RCE' :D
Ah, vidim da boš :D Sem na prvo žogo postal ko sem videl 'RCE' :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
krispe ::
Pozna kdo kak HD Live stream? :)
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"
Alexius Heristalski ::
Na redditu se menda najde dobre streame.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
VaeVictis ::
Sicer nisem fan RedBull-a, samo te prezentacije imajo pa odlične!
Sam osebno zelo dvomim v vse te govorice o odstopih.
IMHO bo maximalno 5 voznikov odstopilo na prvi dirki, od ta velikih moštev pa verjetno nihče.
Izgleda pa Mercedes najbolje pripravljen zaenkrat.
Upam, da letos ne bo spet prevlada enega voznika, ker to zmagovanje Vettla uničuje formulo 1, ampak, da bo občutno več zmagovalcev in kandidatov za zmage in prvaka!
Sam osebno zelo dvomim v vse te govorice o odstopih.
IMHO bo maximalno 5 voznikov odstopilo na prvi dirki, od ta velikih moštev pa verjetno nihče.
Izgleda pa Mercedes najbolje pripravljen zaenkrat.
Upam, da letos ne bo spet prevlada enega voznika, ker to zmagovanje Vettla uničuje formulo 1, ampak, da bo občutno več zmagovalcev in kandidatov za zmage in prvaka!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: VaeVictis ()
TribesMan ::
Razlike so očitno manjše, kot je večina pričakovala.
Razen če nekateri še tovorijo in skrivajo...
Ampak Red Bull je očitno že na boljši poti.
Ste videli kako je Red Bull zmontiral kamere na nosu? :D
http://imgur.com/a/VnHXg
Pa še pogled pod pokrov motorja:
http://imgur.com/a/EECEA
Razen če nekateri še tovorijo in skrivajo...
Ampak Red Bull je očitno že na boljši poti.
Ste videli kako je Red Bull zmontiral kamere na nosu? :D
http://imgur.com/a/VnHXg
Pa še pogled pod pokrov motorja:
http://imgur.com/a/EECEA
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
šernk ::
Red Bull bo seveda hiter, vprašanje je pa če bo do cilja prišel
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
mikojan ::
lani je bil najboljši čas v kvalifikacijah 1.27.4? je bilo mokro ker so v q1 rabli 20 sekund več za naredit krog?
http://www.formula1.com/results/season/...
http://www.formula1.com/results/season/...
BT52 ::
Super dirkanje bo to. Dokler ekipe še ne nastavijo map bodo dirkači imele še veliko dela z volanom.
Evo po mojem mnjenju najboljši blog na spletu za časovne analize Petkovih trengov @inteligentF1 ponuja spogled v odličen dirkaški tempo Mercedesov in Vettla. Zraven še preseneča Bottas. Razočaranje Kimmi (verjetno kake težave) in Marussia.
http://intelligentf1.wordpress.com/2014...
Na koncu še tip objavi linealizirano tabelo (glede na naklon premice), ki predstavi še v številkah ta graf zgoraj. Več si preberite na linku.
Evo po mojem mnjenju najboljši blog na spletu za časovne analize Petkovih trengov @inteligentF1 ponuja spogled v odličen dirkaški tempo Mercedesov in Vettla. Zraven še preseneča Bottas. Razočaranje Kimmi (verjetno kake težave) in Marussia.
Dirkaški stinti iz Melbourna FP2: Bolj je naklon gor, boljše je. Če je obratno pomeneni, da je večja degradacija oz. časovna razlika se povečuje.
http://intelligentf1.wordpress.com/2014...
Na koncu še tip objavi linealizirano tabelo (glede na naklon premice), ki predstavi še v številkah ta graf zgoraj. Več si preberite na linku.
BT52 ::
Tudi podatki hitrosti so zaniamivi.
Prvih 6 avtomobilov na vrhu je Mercedesovih, kot na testiranjih. Šele potem sta prav Ferrarija in zanimivo nekje tukaj zraven pa oba Mercedesa.
Potem še sektorski časi;
1 sektor: ALO
2 sektor: BUT
3 sektor: HAM
Ker je to dirkališče, ki zahteva daleč najboljši aero oprijem in zahteva veliko pospeševalnih momentov je zaostanek za lanskimi časi upravičeno velik (znano je že tudi iz časov V8, da je to dirkališče izjmeno požrešno).
Bomo videli koliko se bodo ekipe (verjetno VELIKO) naučile, čez noč in prilagodile dirkalnike za dirko in posledično tudi za kvalifikacije. Zato o posameznih karakteristikah bolidov ni smiselno govoriti, ker npr. že znotraj Ferrarija prihaja med dirkačema do OGROMIH razlik.
Bv. na yt je že kar nekaj onboard videjev, kjer se vidi, da je še potrebno veliko dela dirkačev z inženirji. Predvsem, da uredijo brake by wire.
Prvih 6 avtomobilov na vrhu je Mercedesovih, kot na testiranjih. Šele potem sta prav Ferrarija in zanimivo nekje tukaj zraven pa oba Mercedesa.
Potem še sektorski časi;
1 sektor: ALO
2 sektor: BUT
3 sektor: HAM
Ker je to dirkališče, ki zahteva daleč najboljši aero oprijem in zahteva veliko pospeševalnih momentov je zaostanek za lanskimi časi upravičeno velik (znano je že tudi iz časov V8, da je to dirkališče izjmeno požrešno).
Bomo videli koliko se bodo ekipe (verjetno VELIKO) naučile, čez noč in prilagodile dirkalnike za dirko in posledično tudi za kvalifikacije. Zato o posameznih karakteristikah bolidov ni smiselno govoriti, ker npr. že znotraj Ferrarija prihaja med dirkačema do OGROMIH razlik.
Bv. na yt je že kar nekaj onboard videjev, kjer se vidi, da je še potrebno veliko dela dirkačev z inženirji. Predvsem, da uredijo brake by wire.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
billy ::
Meni pa kimi ni presenečenje, že lani se je videlo da ni to več to, ne vem kaj je ferari razmišljal, ker kimi ziher ne bo pomagal alonsu, sam pa ni material za zmage...
Super Sonic ::
Kimi je imel na tej dirki vedno določene težave, to ni nič novega. Sicer je pa on močan predvsem na dirkalnem ritmu in jaz pa pričakujem ob nedeljah. Je pa res, da bo verjetno velik zaostanek pridelal na kvalifikacijah, kjer bo pričakovano počasnejši od Alonsa. Bo pa kakšno dirko zanimivo, ko bo na riti Alonsu.
No, vidi se tudi, kot je omenil BT52, da lahko različni program pomeni veliko.
Jaz na te analize ne bi dal veliko oziroma natančno nič, ker niso povedale prav nič novega. Ferrari je celo javno povedal, da sandbagajo lepo vsi po vrsti in da se ne ve kje kdo je - do jutri zjutraj, ko bodo kvalifikacije.
Jasno pa je, da je McLaren v težavah, kar je res veliko razočaranje zame osebno. Mihelič je na RTVju plunil po Buttnu - menim da neupravičeno. Jaz sem vsekakor pričakoval McLaren bližje vrhu.
No, vidi se tudi, kot je omenil BT52, da lahko različni program pomeni veliko.
Jaz na te analize ne bi dal veliko oziroma natančno nič, ker niso povedale prav nič novega. Ferrari je celo javno povedal, da sandbagajo lepo vsi po vrsti in da se ne ve kje kdo je - do jutri zjutraj, ko bodo kvalifikacije.
Jasno pa je, da je McLaren v težavah, kar je res veliko razočaranje zame osebno. Mihelič je na RTVju plunil po Buttnu - menim da neupravičeno. Jaz sem vsekakor pričakoval McLaren bližje vrhu.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
gensi ::
Same kvalifikacije ne bodo dale dobre napovedi za dirko.
Odločilna bo namreč poraba goriva. 100 l namreč ni prav veliko. Zato bo prva dirka zares nepredvidljiva.
Odločilna bo namreč poraba goriva. 100 l namreč ni prav veliko. Zato bo prva dirka zares nepredvidljiva.
Super Sonic ::
Kvalifikacije bodo dale podatke o sami hitrosti, dirka pa podatke o dejanski vzdržljivosti in porabi. Oba dneva pa, kako so se posamezni dirkači prilagodili.
Čeprav Lotus bo zelo težko oceniti, vprašanje sploh če bodo dirkal. Namreč dokazati morjo, da so znotraj 110% časa, to bodo pa brez krogov tudi jutri, težko.
Čeprav Lotus bo zelo težko oceniti, vprašanje sploh če bodo dirkal. Namreč dokazati morjo, da so znotraj 110% časa, to bodo pa brez krogov tudi jutri, težko.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
BT52 ::
Charlie je rekel, da bodo glede pravila 107% zelo dobrodušni. Argument zato je bil, češ da so se ekipe že v prejšnjih letih dokazale, da znajo naredit dirkalnik in jim bodo prvih par dirk navkljub majhnim težavicam pogledali skozi prste.
Zdaj kako pa bo če sploh ne izpeljejo kroga je pa drugo vprašanje? Takrat mogoče res ne bodo imeli izbire. Samo upam, da jim že zaradi sponzorjev in potencialne eksistence ekipe uspe.
Zdaj kako pa bo če sploh ne izpeljejo kroga je pa drugo vprašanje? Takrat mogoče res ne bodo imeli izbire. Samo upam, da jim že zaradi sponzorjev in potencialne eksistence ekipe uspe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Super Sonic ::
V bistvu so skoraj 4 dirkalniki brez časa. No ja, v nedeljo bo fešta, tak je filing.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
BorutK-73 ::
Kje bi se dalo pogledat posnetek dirke v nedeljo? Na nacionalki bo posnetek treninga, dirke pa ne.
Boobiz ::
http://www.vipboxeu.co/sports/formula-1... tukaj maš stream. posnetek si boš pa itak lahko downloadal po dirki iz kjerkoli boš želel.
I'm drunk, what's your excuse?
Jst ::
Jaz sem malo razočaran nad McLarnom. Želim si, da bi se spet po dolgem času potegovali za naslov. No, prvo kar me moti, je to, da voznika ne dajeta tistega zmagovalnega izžarevanja, ki ga imajo vsi svetovni prvaki: "vse bom naredil za zmago." Kevin Magnussen je na testiranjih postavljal dobre čase, samo kako bo pa na dirki, ko se bo šlo zares, bomo pa kmalu videli. Drugo, nekaj sem bral, da imajo neke "nesporazume" v ekipi. Never a good sign. Button je pa na koncu svoje kariere in on mi pa res ne deluje kot človek za na najvišjo stopničko. OK, z BrawnGP je osvojil prvenstvo, čestitam, a tu je potrebna zvezdica: Prvo tretjino je imel najboljši dirkalnik zaradi dvojnega difuzorja in odhoda Toyote. Potem je padel v formi, a se je na koncu pobral. Ne vem, McLarna bi jaz dal nekje pod glavnimi favoriti.
Hamilton & Rosberg sta zadovoljno delala kilometre na testiranjih, Mercedes je očitno zanesljiv dirkalnik, vendar je tu omejitev porabe in šparanje gum, kar pa sploh Hamiltonu ni pisano na kožo. Sicer je zelo spremenil svoj stil dirkanja, a vseeno mislim, da je Rosberg bolj "nežen."
Ferrari. Oh ja. F14T. Na testiranje so prišli z zelo konzervativnim paketom, ki so ga lepo sproti izboljševali. Bi bilo zanimivo videti kakšne slike, kako je dirkalnik napredoval. Kaj so dele dnevno iz tovarne vozili?
Kar se pa tiče Red Bulla, so mi pa čista neznanka.
---
Kako bo hecno brati lastne zapise čez nekaj dirk, ker tudi po FP 1 in FP 2, si noben v karavani F1 ne upa napovedati kakšno primerjavo med dirkalniki/pogoni. Samo upam na to, da se ne bo Vettel tako kot zadnja leta, "čisto na easy" odpeljal do svetovnega prvaka. Samo je pa treba priznati, da ko gledaš onboard, se ti zdi, kot da vozi "z levo roko." Njegova zaviranja, linije v ovinkih, izhodi in pospeševanja, to vse pri njemu zgleda smooth, brez kakršnekoli živčnosti in popravljanja volana. En youtube video je na to temo na Peter Windsor kanalu, naslov je nekaj takšnega "Why is Vettel so fast." Se splača pogledati.
---
A se še komu zdi, da bo FP3 zaradi časa, ki ga porabijo, da kaj zamenjajo ali popravijo na dirkalniku, samo en "System Check" par krogov?
---
>a ima že kdo letošnji app za iOS? Letos je cena polne verzije 10€.
Lani in predlani je za android na začetku sezone bila na voljo "F1 Live Timing Premium" aplikacija za 30EUR, potem se je pa z vsako dirko cena počasi zniževala. Sedaj je pa sploh ne najdem. Ne mislim tiste, ki je samo Live Timing na tablici/telefonu ampak tisto, kjer si videl tudi pozicije dirkačev in še mnogo drugih informacij. Čudno.
Tista, ki jo dobiš pa iz uradne F1.com, pa sumljivo zgleda, kot aplikacija, ki jo iščem. Pa še zastonj je. Installing now.
(jej, kaj sem se razpisal)
Evo video, če koga zanima, "Why is Vettel so quick:"
Hamilton & Rosberg sta zadovoljno delala kilometre na testiranjih, Mercedes je očitno zanesljiv dirkalnik, vendar je tu omejitev porabe in šparanje gum, kar pa sploh Hamiltonu ni pisano na kožo. Sicer je zelo spremenil svoj stil dirkanja, a vseeno mislim, da je Rosberg bolj "nežen."
Ferrari. Oh ja. F14T. Na testiranje so prišli z zelo konzervativnim paketom, ki so ga lepo sproti izboljševali. Bi bilo zanimivo videti kakšne slike, kako je dirkalnik napredoval. Kaj so dele dnevno iz tovarne vozili?
Kar se pa tiče Red Bulla, so mi pa čista neznanka.
---
Kako bo hecno brati lastne zapise čez nekaj dirk, ker tudi po FP 1 in FP 2, si noben v karavani F1 ne upa napovedati kakšno primerjavo med dirkalniki/pogoni. Samo upam na to, da se ne bo Vettel tako kot zadnja leta, "čisto na easy" odpeljal do svetovnega prvaka. Samo je pa treba priznati, da ko gledaš onboard, se ti zdi, kot da vozi "z levo roko." Njegova zaviranja, linije v ovinkih, izhodi in pospeševanja, to vse pri njemu zgleda smooth, brez kakršnekoli živčnosti in popravljanja volana. En youtube video je na to temo na Peter Windsor kanalu, naslov je nekaj takšnega "Why is Vettel so fast." Se splača pogledati.
---
A se še komu zdi, da bo FP3 zaradi časa, ki ga porabijo, da kaj zamenjajo ali popravijo na dirkalniku, samo en "System Check" par krogov?
---
>a ima že kdo letošnji app za iOS? Letos je cena polne verzije 10€.
Lani in predlani je za android na začetku sezone bila na voljo "F1 Live Timing Premium" aplikacija za 30EUR, potem se je pa z vsako dirko cena počasi zniževala. Sedaj je pa sploh ne najdem. Ne mislim tiste, ki je samo Live Timing na tablici/telefonu ampak tisto, kjer si videl tudi pozicije dirkačev in še mnogo drugih informacij. Čudno.
Tista, ki jo dobiš pa iz uradne F1.com, pa sumljivo zgleda, kot aplikacija, ki jo iščem. Pa še zastonj je. Installing now.
(jej, kaj sem se razpisal)
Evo video, če koga zanima, "Why is Vettel so quick:"
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jst ()
Alexius Heristalski ::
Na FP2 so Vettlu po radijski zvezi sporočili, da je z zadnjim kolesom zapeljal na travo. Komentatorja BBC R5 Live sta nemudoma prasnila v smeh, Vettel pa je odgovoril, da je opazil, ja. LOL
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alexius Heristalski ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 380415 (236010) | BT52 |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 244678 (150504) | Alexius Heristalski |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 284289 (179757) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 135950 (94699) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 184501 (147746) | WarpedGone |